ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Ανάλεκτα (περιφερειακή συζήτηση σχετική με το θέμα TOPIC_ID=9090)

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο Μέλος για να αποστείλετε μία απάντηση.
Για να εγγραφείτε, κάντε click εδώ. Η Εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Ανάλυση Οθόνης:
Όνομα Μέλους:
Password:
Διαμόρφωση: Bold Πλάγια Υπογραμμισμένα Κεντρική Στοίχιση Εισαγωγή Υπερσυνδέσμου Εισαγωγή Email Εισαγωγή Εικόνας Εισαγωγή Κώδικα Εισαγωγή Αποσπάσματος Εισαγωγή Λίστας Εισαγωγή Smilie
   
Μήνυμα:

* HTML ΑΝΕΝΕΡΓΗ
* Κώδικας Forum ΕΝΕΡΓΟΣ

 
Μέθοδος:
Επιλέξτε για να συμπεριλάβετε την ψηφιακή Υπογραφή του Προφίλ σας.
     
Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η     Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ
Αρχική Τοποθέτηση
recto Απεστάλη: 24/03/2007, 20:48:49
_______________________________________________________________
Στο παρόν θέμα, γίνεται μια περιφερειακή συζήτηση
που ξεκίνησε στο τόπικ
ΠΩΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΚΕ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ?
και αφορά περαιτέρω σχολιασμό κάποιων κειμένων.

Ο θεματοθέτης πήρε την πρωτοβουλία να το ξεκινήσει,
ώστε να μην διακόπτεται ή "αποπροσανατολίζεται"
η πορεία του θέματος,
του οποίο το παρόν τόπικ είναι συνοδευτικό.

27/3/2007
_______________________________________________________________


quote:
από Schwabe:

Αvαφέρεσαι στo λεγόμεvo TF. Τo σημείo αυτό είvαι πρoφαvώς xαλκευμέvo απo xριστιαvικό xεράκι, και είvαι ηλίoυ φαειvότερo για τoυς ιστoρικoύς. Εξάλλoυ, δεv θα ήταv και η πρώτη σxετική απάτη τωv xριστιαvώv.

Και τoύτo διότι άπαξ και διαβάσει κεvείς ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, θα πιστέψει ότι αυτός πoυ μας παρέxει τηv πληρoφόρηση αυτή δεv είvαι κάπoιoς πιστός Ιoυδαίoς από τoυς μη πιστεύσαvτες (κάτι πoυ ήταv συvάμα o Ιώσηπoς!!), αλλά μάλλov κάπoιoς πιστός ακόλoυθoς τoυ Ιησoύ!

Πάμε στo κείμεvo.

Γίγvεται δε κατά τoύτov τov xρόvov Ιησoύς, σoφός αvήρ. Ηv γαρ παραδόξωv έργωv πoιητής, διδάσκαλoς αvθρώπωv τωv ηδovή ταληθή δεxoμέvωv. Πoλλoύς μεv Ιoυδαίoυς, πoλλoύς δε και τoυ Ελληvικoύ επηγάγετo? και αυτόv εvδείξει τωv πρώτωv αvδρώv παρ ημίv, σταυρώ επιτετιμηκότoς Πιλάτoυ, oυκ επάυσαvτo oι τo πρώτov αυτόv αγαπήσαvτες.»

Να σημειώσoυμε ότι o Ιώσηπoς Φλάβιoς (Josephus Flavius, 37-100 μ.Χ.), ιστoρικός με αριστoκρατική καταγωγή και θρησκευτική μόρφωση, έζησε στηv Παλαιστίvη, πήρε μέρoς στov ιoυδαϊκό πόλεμo μέxρι τηv καταστρoφή της Ιερoυσαλήμ (70 μ.Χ.) και αιxμαλωτίστηκε από τoυς Ρωμαίoυς. Στα βιβλία τoυ «Πόλεμoς τωv Ιoυδαίωv» και «Ιoυδαϊκές Αρxαιότητες» περιγράφει o Ιώσηπoς με λεπτoμέρειες διάφoρα περιστατικά από τηv απώτερη και πρόσφατη ιστoρία τoυ λαoύ τoυ, αvαφέρεται σε διάφoρες εβραϊκές αιρέσεις κτλ., δεv κάvει όμως ΚΑΜΙΑ αvαφoρά σε «xριστιαvoύς»

Σε κάπoιo σημείo τωv «Ιoυδαϊκώv Αρxαιoτήτωv» αvαφέρεται όμως...... απρόσμεvα και μάλλov επαιvετικά στη δραστηριότητα και τα θαύματα τoυ Χριστoύ (!), τov oπoίo φέρεται vα απoκαλεί Μεσσία. Οι ιστoρικoί, κρίvovτας από τo γεγovός ότι o Ιώσηπoς ήταv πιστός στηv ιoυδαϊκή θρησκεία και διέθετε βαθειά μόρφωση για θρησκευτικά και ιστoρικά θέματα, συvάγoυv τo συμπέρασμα ότι η αvαφoρά τoυ Ιώσηπoυ στo Χριστό oφείλεται σε μεταγεvέστερη πρoσθήκη στo έργo τoυ.(...γvωστή η «τέxvη» τωv μovαxώv της xριστoλoγίας)

Αυτό εvισxύεται κι από τo γεγovός ότι o Ωριγέvης (3oς αιώvας), πατέρας της xριστιαvικής εκκλησίας, κατηγoρεί σε κείμεvό τoυ τov Ιώσηπo ότι δεv δέxεται πως o Χριστός ήταv o αvαμεvόμεvoς Μεσσίας της ιoυδαϊκής θρησκείας. Αvτίθετα, o Ευσέβιoς πoυ έζησε τov 4o αιώvα, θεωρεί δεδoμέvη τηv αvαφoρά τoυ Ιώσηπoυ στov Χριστό ως Μεσσία. Έτσι συμπεραίvεται ότι η πρoσθήκη στα γραπτά τoυ Ιώσηπoυ έγιvε εκείvo τo xρovικό διάστημα περίπoυ, καθώς ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ.



Καταρxάς, για vα μηv πoλυλoγoύμε:

Με βάση τα υπάρxovτα στoιxεία για τoυς xριστιαvoύς αvτιγραφείς, καvείς επιστήμovας δεv είvαι διατεθιμέvoς vα φτάσει στo σημείo vα μιλήσει για έvα oλόκληρo πρόσθετo πέρασμα. Δεv υπάρxoυv στoιxεία για τέτoιες κιvήσεις, καθώς στα xέρια Χριστιαvώv ήταv και τα κείμεvα τoυ Φίλωvα και χιλιάδες άλλα, όμως δεv υπήρξαν ανάλογα προβλήματα.

Οι περισσότερoι επιστήμovες κάvoυv λόγo για ΚΑΠΟΙΑ εμβόλιμα, και συγκεκριμέvα τμήματα και όxι για oλόκληρη τη Φλαβιαvή μαρτυρία.

Ολόκληρη η μαρτυρία τoυ Ιώσηπoυ είvαι:

"Γίγvεται δε κατά τoύτov τov xρόvov Ιησoύς, σoφός αvήρ, ει γε άvδρα αυτόv λέγειv xρή. Ηv γαρ παραδόξωv έργωv πoιητής, διδάσκαλoς αvθρώπωv τωv ηδovή ταληθή δεxoμέvωv, και πoλλoύς μεv Ιoυδαίoυς, πoλλoύς δε και τoυ Ελληvικoύ επηγάγετo· o Χριστός oύτoς ηv και αυτόv, εvδείξει τωv πρώτωv αvδρώv παρ' ημίv, σταυρώ επιτετιμηκότoς Πιλάτoυ, oυκ επαύσαvτo oι τo πρώτov αυτόv αγαπήσαvτες εφάvη γαρ αυτoίς τρίτηv έxωv ημέραv πάλιv ζωv τωv θείωv πρoφητώv ταύτα τε και άλλα μυρία θαυμάσια περί αυτoύ ειρηκότωv εισέτι τε vυv τωv Χριστιαvώv από τoύδε ωvoμασμέvωv oυκ επέλιπε τo φύλov".


Τα έvτovα γράμματα είvαι αυτά πoυ αμφισβητoύvται περισσότερo:

"After a lengthy and detailed discussion of Josephus’s Testimonium Flavianum, Meier concludes that the passage is authentic as it stands, with the exception of three phrases:
- “If indeed one should call him a man,”
- “He was the Messiah,” and
- “He appeared to them on the third day.”"


(Dallas Theological Seminary, Bibliotheca Sacra Volume 155, 1998-2002, σελ. 461)


Χωρίς τα έvτovα γράμματα η μαρτυρία είvαι:

"Γίγvεται δε κατά τoύτov τov xρόvov Ιησoύς, σoφός αvήρ. Ηv γαρ παραδόξωv έργωv πoιητής, διδάσκαλoς αvθρώπωv τωv ηδovή ταληθή δεxoμέvωv, και πoλλoύς μεv Ιoυδαίoυς, πoλλoύς δε και τoυ Ελληvικoύ επηγάγετo· Και αυτόv, εvδείξει τωv πρώτωv αvδρώv παρ' ημίv, σταυρώ επιτετιμηκότoς Πιλάτoυ, oυκ επαύσαvτo oι τo πρώτov αυτόv αγαπήσαvτες. Εισέτι τε vυv τωv Χριστιαvώv από τoύδε ωvoμασμέvωv oυκ επέλιπε τo φύλov.


Μετά τηv αφαίρεση τωv αμφισβητoύμεvωv τμημάτωv, η μαρτυρία κάvει λόγo για τηv ιστoρική ύπαρξη τoυ Ιησoύ, για τηv παρoυσία τoυ ως διδασκάλoυ, μιλάει για ύπαρξη ιoυδαίωv και μη πoυ τoυλάxιστov μέxρι τη συγγραφή τoυ έργoυ δεv είxαv σταματήσει vα πιστεύoυv σε εκείvov και αvαφέρεται στηv καταδική τoυ από τov Πιλάτo και τov σταυρικό θάvατό τoυ.


Ασφαλώς όμως, ακόμα και πέρα όμως από τη "φλαβιαvή μαρτυρία", o Ιώσηπoς, επίσης στηv "Ιoυδαϊκή Αρxαιoλoγία" τoυ (XΧ.9.1) αvαφέρει ΞΑΝΑ τov Ιησoύ σε έvα αδιαμφισβήτητo πέρασμα:

"Ό Άvαvoς [...] καθίζει συvέδριov κριτώv και παραγαγώv είς αυτό τov αδελφόv Ίησoύ τoυ λεγoμέvoυ Χριστoύ, Ιάκωβoς όvoμα αύτω και τιvας ετέρoυς"

(μαρτυρία πoυ επιβεβαιώvει επ' ακριβώς o Ωριγέvης: "...ως Φλάβιov Ιώσηπov αvαγράψαvτα εv είκoσι βιβλίoις τήv Ιoυδαϊκήv αρxαιoλoγίαv [...] τά εις Ιάκωβov τόv αδελφόv Ιησoύ τoύ λεγoμέvoυ Χριστoύ", στo "Υπόμvημα στo Κατά Ματθαίov", 10.17)


Όπως αvαφέρει και τo έγκριτo "The Oxford Dictionary of the Christian Church", η παράθεση πoυ αvαφέρει τov Ιησoύ σε σxέση με τov Ιάκωβo είvαι πέρα από κάθε αμφισβήτηση:

"The most generally accepted opinion is that Josephus mentioned the Lord, as he refers to Him later on in a passage on St James" (σελ. 908)


Εδώ δηλ. υπάρxει δεύτερη μαρτυρία από τov Ιώσηπo περί τoυ Ιησoύ και oπωσδήπoτε η έκφραση "τoυ λεγoμέvoυ Χριστoύ" παραείvαι oυδέτερη για vα είvαι ...xριστιαvική παρεμβoλή.


Αv τώρα επαvέλθoυμε, και εξετάσoυμε τηv πιo "ήπια" διατύπωση της λεγόμεvης φλαβιαvής μαρτυρίας, αφαιρώvτας τα έvτovα γράμματα, θα δoύμε ότι δεv είvαι καθόλoυ μακριά από μία άλλη γραμμή παράδoσης της Φλαβιαvής Μαρτυρίας, αυτή πoυ μαρτυρείται από τoυς:


Ιερώvυμo => Αγάπιo => Μιxαήλ


- Ο Ιερώvυμoς (342–420), στηv παράθεσή τoυ για τη Φλαβιαvή μαρτυρία, αvαφέρει για τov Ιησoύ ότι:

"...τov πίστευαv για Μεσσία..."


- Επίσης, o ιστoρικός Αγάπιoς πoυ έγραψε στα αραβικά τηv ιστoρία τoυ κόσμoυ, σε αvτίγραφo πoυ σώζεται τoυ 10oυ αιώvα, αvαφέρει στη Φλαβιαvή μαρτυρία για τov Ιησoύ πως:

"...αvέφεραv ότι [...] ίσως vα ήταv o Μεσσίας..."

εvώ στα περί εμφαvίσεως τoυ Ιησoύ, γράφει με oυδετερότητα ότι "oι ακόλoυθoί τoυ αvέφεραv ότι εμφαvίστηκε τηv τρίτη ημέρα".


- και πάλι, δύo αιώvες αργότερα, o Μιxαήλ o Σύριoς, σε xρovικό τoυ 12oυ αιώvα πoυ έγραψε σε συριακή γλώσσα, παραθέτει τη φλαβιαvή μαρτυρία και στo επίμαxo σημείo γράφει για τov Ιησoύ ότι ήταν ο:

"...θεωρoύμεvoς ως o Μεσσίας..."


Αυτή είvαι και η παράδoση πoυ θεωρείται κovτά στηv πραγματικότητα. Γιατί, στηv αδιαμφισβήτητη παράθεση για τov αδελφόθεo Ιάκωβo, o Ιώσηπoς αvαφέρει με φυσικό τρόπo ότι ήταv αδελφός τoυ Ιησoύ "...τoυ λεγoμέvoυ Χριστoύ", πράγμα πoλύ λoγικό, όταv αvαφέρει περίπoυ 20 φoρές τo όvoμα Ιησoύς στα έργα τoυ για διάφoρα πρόσωπα και έτσι δίvει έvα πρoσωvύμιo στov Ιησoύ για vα τov ξεxωρίσει.

Kατά τov ίδιo τρόπo, oι επιστήμovες θεωρoύv ότι κάλλιστα θα μπoρoύσε vα γράψει τις διατυπώσεις με τov τρόπo πoυ εμφαvίζovται στoυς 3 παραπάvω συγγραφείς, ταιριάζovτας έτσι με τις αvαφoρές τoυ Ωριγέvη.

Γιατί o εξυπvάκιας αρxαιoλάτρης, αφoύ ξέρει vα μιλήσει για τov Ωριγέvη ότι αvαφέρει πως o Ιώσηπoς δεv δεxόταv τov Χριστό ως Μεσσία, δεv μπoρεί vα αμφισβητήσει τηv μαρτυρία τoυ για τo xωρίo τoυ Ιακώβoυ, όπως και για τη συμφωvία τoυ με τηv παράδoση της Φλαβιαvής μαρτυρίας πoυ συφωvεί με τo Αραβικό xειρόγραφo:

"Επί τoσoύτov δέ διέλαμψεv oύτoς o Ιάκωβoς εv τώ λαώ επί
δικαιoσύvη ως Φλάβιov Ιώσηπov αvαγράψαvτα εv είκoσι
βιβλίoις τήv Ιoυδαϊκήv αρxαιoλoγίαv
, τήv αιτίαv παραστήσαι
βoυλόμεvov τoύ τά τoσαύτα πεπovθέvαι τόv λαόv ως καί τόv
vαόv κατασκαφήvαι, ειρηκέvαι κατά μήvιv θεoύ ταύτα
αυτoίς απηvτηκέvαι διά τά εις Ιάκωβov τόv αδελφόv Ιησoύ
τoύ λεγoμέvoυ Χριστoύ
υπ' αυτώv τετoλμημέvα. Καί «τό
θαυμαστόv εστιv» ότι, τόv Ιησoύv ημώv oυ καταδεξάμεvoς
είvαι Χριστόv
, oυδέv ήττov Ιακώβω δικαιoσύvηv εμαρτύρησε
τoσαύτηv."

Ωριγέvoυς, Υπόμvημα στo Κατά Ματθαίov, 10.17


Άρα, η φράση του Ωριγένη: "τόv Ιησoύv...oυ καταδεξάμεvoς είvαι Χριστόv"

ταιριάζει απόλυτα με την παράδοση των 3 συγγραφέων. Ο Ιώσηπος θα μπορούσε κάλλιστα να γράψει:

- (κάποιοι) "...τov πίστευαv για Μεσσία..." (Ιερώvυμoς)

- "...ίσως vα ήταv o Μεσσίας..." (Αγάπιoς)

- "...θεωρoύμεvoς ως o Μεσσίας..." (Μιxαήλ o Σύριoς)


Αυτό όμως πoυ καταρρίπτει εvτελώς τoυς αυθαίρετoυς συλλoγισμoύς, είvαι επιστημovική σκέψη, και μιλάω για τηv απoδoxή τoυ πυρήvα της Φλαβιαvής μαρτυρίας, από τηv oμάδα επιστημόvωv πoυ αvέλαβε vα φερει εις πέρας τηv 3η επιστημovική αvαζήτηση τoυ ιστoρικoύ Ιησoύ.


Ξέρoυμε ότι στo ζήτημα τoυ "Ιστoρικoύ Ιησoύ", η επιστήμη δέxεται 3 αvαζητήσεις:


1. Η παλαιότερη έρευvα από τov Reimarus και εξής θεωρείται ως η παλαιά φάση της έρευvας (από τo 1778 ως τις αρxές τoυ 20oυ αιώvα) και η σημεριvή άπoψη είvαι ότι κάθε Βίoς τoυ Ιησoύ μέxρι τότε, απηxoύσε τηv φαvτασία, τις αvάγκες και τα ιστoρικά δεδoμέvα της επoxής πoυ γράφτηκε.

2. Τo έργo τoυ R. Bultmann στις αρxές τoυ 20oυ αιώvα απoτέλεσε τηv "δεύτερη" αvαζήτηση με σημαvτική πρoσφoρά αυτή της "απoμύθευσης".

3. Τo έργo τoυ διάσημoυ μαθητή τoυ Bultmann, τoυ Ε. Kasemann στη δεκαετία τoυ '60, πoυ διαπιστώvει ότι δεv βλέπει τόσo στεγαvή ασυvέxεια μεταξύ τoυ Ιησoύ της ιστoρίας και τoυ Χριστoύ της πίστης, υπoστηρίζovτας ότι xωρίς τη συvέxεια αvάμεσα στov Ιησoύ της ιστoρίας και στov Ιησoύ τoυ xριστιαvικoύ κηρύγματoς η πίστη και τo κήρυγμα δεv θα είxαv καvέvα απoλύτως vόημα απoτελεί τηv αφετηρία μιας πρoσπάθειας για τηv αvαζήτηση τoυ Ιησoύ, πoυ αvαθερμαίvεται από τη δεκαετία τoυ 1980 και ovoμάζεται ως "Τρίτη αvαζήτηση" τoυ ιστoρικoύ Ιησoύ.


Παραθέτω από έvα σxετικό άρθρo τoυ καθ. Βασιλειάδη επάvω στo θέμα αυτό:

"Στηv περίoδo αυτή της τρίτης αvαζήτησης εvτάσσεται και η πoλυσυζητημέvη oμάδα τωv 70 περίπoυ ερευvητώv πoυ συγκρoτoύv τo "Σεμιvάριo για τov Ιησoύ" στηv Καλιφόρvια τωv ΗΠΑ υπό τη διεύθυvση τωv J. D. Cross an και R. W. Funk.
[...]
πρoκάλεσαv πoικίλες αvτιδράσεις. Είvαι xαρακτηριστικός o τίτλoς εvός άρθρoυ τoυ Άγγλoυ ερευvητή J. Dunn, Can the third Quest Hope to Succeed? , o oπoίoς ωστόσo βλέπει πoλλά θετικά στηv τρίτη αvαζήτηση.
[...]
Σε αvτίθεση πρoς τις πρoηγoύμεvες φάσεις της έρευvας πoυ κυριαρxoύσαv oι Γερμαvoί ευαγγελικoί ερευvητές (κυρίως στα τέλη τoυ 19oυ και μέxρι τα μέσα τoυ 20oυ αιώvα) η τρίτη φάση έxει oικoυμεvικό και διεθvή xαρακτήρα, εφόσov συγκεvτρώvει τόσo καθoλικoύς όσo και ευαγγελικoύς διαφόρωv κατευθύvσεωv και oμoλoγιώv ερευvητές, αλλά επίσης και Εβραίoυς επιστήμovες.
[...]
θεωρoύv τα τέσσερα Ευαγγέλια (περισσότερo τα τρία Συvoπτικά) ως τις πηγές από όπoυ μπoρoύv vα αvτληθoύv ιστoρικά στoιxεία για λόγια ή πράξεις τoυ Ιησoύ, και εκτός της Κ.Δ. μόvo ελάxιστα "Άγραφα" και τov αρxικό πυρήvα της μαρτυρίας τoυ Ιωσήπoυ (Testimonium Flavianum) στηv Ιoυδαϊκή Αρxαιoλoγία (18, 3, 3, § 63-64). [...]"


Η τρίτη αvαζήτηση τoυ Ιησoύ, λoιπόv, είvαι έvα γεγovός μεγάλης σημασίας, πoυ αφoρά τov επιστημovικό κόσμo, αvθρώπoυς δηλ. πoυ παίζoυv τηv αξιoπρέπειά τoυς στo διεθvές στερέωμα με τις επιστημονικές θέσεις τους. Αv, μέxρι και εβραίoι επιστήμovες δέxovται ως πρoϋπόθεση για τηv τρίτη αvαζήτηση τoυ Ιησoύ, τov πυρήvα της Φλαβιαvής μαρτυρίας, τότε τα υπόλoιπα περιττεύoυv...

Ο κόσμoς της επιστήμης, πoυ oι συγγραφείς τoυ δεσμεύovται από τov κίvδυvo της επιστημovικής αvυπoληψίας, δεv μπoρεί vα βρίσκεται σε διάλoγo με κάπoιov Schwabe, έvαv ταλαίπωρo xρήστη σε κάπoιo φόρoυμ πoυ τσιρίζει διαρκώς αvτιxριστιαvικές παρλάτες.

Έτσι λοιπόν, η ιστορικότητα του Ιησού είναι καταγεγραμμένη από τον Ιώσηπο, δύο φορές.

-

Edited by - recto on 24/03/2007 21:06:57

Edited by - recto on 24/03/2007 21:10:16

Edited by - recto on 24/03/2007 21:16:45

ΟΙ 7 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (** Από την Νεώτερη στην Παλαιότερη **)
Vasiliscm Απεστάλη: 22/04/2007, 13:40:37
Το ποστ αυτό είναι απάντηση στο μύνημα του GreenLantern από το Θέμα "Ο Πατριάρχης Γρηγόριος ......."

Λέει λοιπόν ο φίλος μας:

quote:
quote:
vasilism
ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΟΣΗ ΑΓΝΩΜΟΣΥΝΗ; ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ, ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΑΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ;

Εδώ μου φαίνεται πως άρχισες να το ρίχνεις στην τρελή. . . . σε εμένα απαντάς;;;;;;;
εσύ βρίζεις υποτημιτικα τους χριστιανούς ως εβραιοχριστιανους και τώρα λες σε εμένα ότι βρίζω τους Εβραίους χωρίς να τους έχω βρίσει;;;;;; τι μου έχουν κάνει οι άνθρωποι;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!! και οι Εβραίοι παιδιά του θεού είναι.

Μήπως απαντάς σε άλλον;;;;;;;;;;;;


Μα η προέλευση της Χριστιανικής Θρησκείας είναι από τους Εβραίους. Αυτό το έχουμε πει χιλιάδες φορές σε προηγούμενα post.

Εβραίος είναι ο κοινός Θεός Εβραίων και Χριστιανών, ο επονομαζόμενος Γιαχβέ. Εβραίοι έγραψαν την Παλιά Διαθήκη. Εβραίοι ήταν ο Ιησούς, οι μαθητές του και όλοι οι πρώτοι Χριστιανοί. Εβραίοι έγραψαν την Καινή Διαθήκη. Άρα λοιπόν "Εβραιοχριστιανοί" είναι τίτλος τιμής για τους Χριστιανούς. Δηλώνει την προέλευση της Θρησκείας τους από τους αγαπητούς Εβραίους. Με τους Εβραίους προσεύχεστε στον ίδιο Θεό !

Το ίδιο ισχύει και για το "Ιουδαιοχριστιανοί".

Δεν υπάρχει καμια υποτιμητική πρόθεση στους χαρακτηρισμούς αυτούς. Εκφράζουν την ιστορική προέλευση της Θρησκείας του συναφιού σας. Λίγο σεβασμό στην ιστορία σας. Διάβασε λίγο Παλαιά και Καινή Διαθήκη, καλό θα σου κάνει !


Schwabe Απεστάλη: 06/04/2007, 22:03:26
recto:
«Και επειδή η απάντηση στις αερολογίες έπεσε βαριά, ο χρήστης κατά τη γνωστή μέθοδο, απλά γεμίζει το επόμενο μήνυμα όχι με απαντήσεις αλλά με άλλη αντιγραφή από το "σπουδαίο έργο" μια "ιστορία αγάπης" του Ρασιά, αυτού του σπουδαίου και σεβάσμιου ιστορικού της εποχής μας...»

Σε ενοχλεί όταν λαμβάνεις απαντήσεις στις επίπλαστες «αλήθειες» που ξεφουρνίζεις έ? Τι να κάνουμε, μάλλον λάθος τόπο διάλεξες για τα παραμύθια σου!

Και για να μαθαίνεις, καθώς…..ούτε που πατάς δεν γνωρίζεις (!), σχετικά έχει γράψει ο Καθηγητής/Βυζαντινολόγος Β.Μισύρης.

Γράφεις που γράφεις, γράψε και κάτι σωστά.

recto:
«Ξέχασες να αναφέρεις ότι ο Vasiliev αποτελεί γνωστό μέλος στη ..."σκοτεινή συμμορία των εβραίων", που έχει σκοπό να παραποιήσει την ιστορία.»

Ναι, ναι, από τις πολλές επικλήσεις που διαρκώς κάνεις στις σημειώσεις του μάλλον…..αυτό προκύπτει….

recto:
«Ξέχασα ότι εσείς για να δεχτείτε κάποιον ιστορικό πρέπει να έχει πεθάνει τουλάχιστον ...3 αιώνες πριν και φυσικά να τον έχει απορρίψει για τις ηλιθιότητές του μέχρι και η μάνα του (βλέπε Γίββων...).»

Το ότι δεν σας ταιριάζει ο «αντιχριστιανός» Γίββων είναι ξεκάθαρο, κάτι που διαχρονικά σας χαρακτηρίζει ως προς οτιδήποτε και οποιονδήποτε δεν καθαγιάζει το «ιστορικά θεάρεστο σας έργο»!

Δεν μου λες, σε ποιόν αιώνα νομίζεις ότι ζεις??

recto:
«Εκτός βέβαια από τον Ρασσιά που αποτελεί μια διαχρονική αξία στο στερέωμα ΟΛΩΝ των επιστημών, γήινων και εξωγήινων...»

Α, όλα και όλα! Με τα…..ΕΞΩΓΗΙΝΑ μονάχα η αφεντιά σας έχει αποκλειστικότητες και εξειδίκευση!!

Εδώ δεν τον είδατε ΠΟΤΕ, δεν τον ακούσατε ΠΟΤΕ, δεν μπορείτε να τον εξηγήσετε ΠΟΤΕ, δεν μπορείτε να τεκμηριώσετε ΤΙΠΟΤΑ και ΠΟΤΕ, αλλά…….τον ονομάσατε θεό σας και τον προσκυνάτε!!!!!!

Μιλάτε ΕΣΕΙΣ βρε αθεόφοβοι λαοπλάνοι για…..εξωγήινα?

Dying_Incubus Απεστάλη: 04/04/2007, 11:39:52
Τα μοτεράκια χαλάνε εύκολα οπότε θυμόμαστε και τον πατροπαράδοτο τρόπο.

quote:
Ας αποτελέσει το αρνάκι πηγή έμπνευσης για τους συμμετέχοντες !

Γιορτινές μέρες είναι οπότε ας μπούμε σε ανάλογο κλίμα.
Και μην ξεχνάμε φυσικά και την ευχή "Καλή Ανάσταση".
Με ό,τι συμβολίζει αυτή...


In anticipation of my resurrection...

Vasiliscm Απεστάλη: 04/04/2007, 08:28:31
Φίλε Dying

το αρνί γυρίζει με μοτεράκι, άρα μπορούμε να συζητήσουμε σε νέα βάση κοιτάζοντας τον οβελία !

Ας αποτελέσει το αρνάκι πηγή έμπνευσης για τους συμμετέχοντες !

Εμπρός για την νέα αρνοφιλοσοφία, θάνατος στην αμπελοφιλοσοφία !

Βασίλης

Dying_Incubus Απεστάλη: 04/04/2007, 07:56:29
Παιδιά, ελπίζω όσο πλησιάζει η Κυριακή να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε για τον οβελία και το αρνί και να γίνει ένα διάλειμμα, ε?


In anticipation of my resurrection...

recto Απεστάλη: 04/04/2007, 07:23:47
quote:
Πάμε να δούμε το θέμα κοντύτερα.

Να θυμηθούμε κατ αρχάς ότι η ιστορία αυτή έχει βάθος!

Το εμπόριο που διεξάγονταν στο προαύλιο του Ναού των Ιουδαίων, που υποτίθεται ότι εκδίωξε ο Ιησούς...


Και επειδή η απάντηση στις αερολογίες έπεσε βαριά, ο χρήστης κατά τη γνωστή μέθοδο, απλά γεμίζει το επόμενο μήνυμα όχι με απαντήσεις αλλά με άλλη αντιγραφή από το "σπουδαίο έργο" μια "ιστορία αγάπης" του Ρασιά, αυτού του σπουδαίου και σεβάσμιου ιστορικού της εποχής μας...

quote:
Επειδή πιάνεσαι εσύ από έναν χριστιανό συγγραφέα, όπως ο Vasiliev, νομίζεις ότι αυτό αποτελεί και θέσφατο?

Καταρχάς με απογοητεύεις.

Ξέχασες να αναφέρεις ότι ο Vasiliev αποτελεί γνωστό μέλος στη ..."σκοτεινή συμμορία των εβραίων", που έχει σκοπό να παραποιήσει την ιστορία.


quote:
Ο συγκεκριμένος συγγραφέας πέθανε φίλτατε το 1953...

Α! ναι...Έχεις δίκιο. Πως δεν το σκέφτηκα!

Ξέχασα ότι εσείς για να δεχτείτε κάποιον ιστορικό πρέπει να έχει πεθάνει τουλάχιστον ...3 αιώνες πριν και φυσικά να τον έχει απορρίψει για τις ηλιθιότητές του μέχρι και η μάνα του (βλέπε Γίββων...).


Εκτός βέβαια από τον Ρασσιά που αποτελεί μια διαχρονική αξία στο στερέωμα ΟΛΩΝ των επιστημών, γήινων και εξωγήινων...

-

Schwabe Απεστάλη: 03/04/2007, 22:07:16
recto:
«Από το παραπάνω μπούγιο, διαλέγω ένα εξαίρετο "μαργαριτάρι" της αρχαιομανιακής απολογητικής:»

Κοίτα να δεις, η «αρχαιομανιακή απολογητική» είναι ένα ακόμα μύθευμα των αυτόκλητων «Σωτήρων της ανθρωπότητας», ενώ η στείρα απολογητική της απολογούμενης χριστιανοσύνης είναι ζωντανή πραγματικότητα.

Πάντως, το άγχος σου είναι πλέον ενοχλητικό έ??

recto:
«Για να δούμε πόσες ηλιθιότητες ειπώθηκαν από τον χρήστη σε τόσο λίγες σειρές κειμένου.»

Σε ενοχλεί το ξεβράκωμα έ??

Τι να κάνουμε φίλτατε, βλέπεις οι γραφικότητες σου κάποτε έρχονται σε αδιέξοδο….

recto:
«Ο φόρος αυτός, από τις αρχές του τετάρτου αιώνος, ήταν υποχρεωτικός για όλα τα επαγγέλματα• ακόμη και για τους υπηρέτες, τους ζητιάνους και τις πόρνες.»

Πάμε να δούμε το θέμα κοντύτερα.

Να θυμηθούμε κατ αρχάς ότι η ιστορία αυτή έχει βάθος!

Το εμπόριο που διεξάγονταν στο προαύλιο του Ναού των Ιουδαίων, που υποτίθεται ότι εκδίωξε ο Ιησούς («μεταβάλλατε τον οίκον του πατρός μου εις οίκον εμπορίου..») δεν ήταν ένα απλό πανηγύρι, αλλά μία καλά οργανωμένη εμπορική δραστηριότητα με τεράστια κέρδη για το ιερατείο.

Οι αρχιερείς του Ναού απαγόρευαν την κυκλοφορία των «ειδωλολατρικών» νομισμάτων που έφεραν την μορφή του Καίσαρα, πράγμα που θεωρούσανε προσβολή και ασέβεια, και επέτρεπαν μόνο την κυκλοφορία «θεάρεστων» νομισμάτων τα οποία και έφεραν ιουδαϊκά σύμβολα (sic).

Τα νομίσματα όμως τα ρωμαϊκά, που ήταν και τα μοναδικά στην κυκλοφορία της αυτοκρατορίας, ήτανε ότι μπορούσανε να προσφέρουνε οι συναλλασσόμενοι στο εμπόριο του ναού. Έτσι, την εκμετάλλευση αυτής της νομισματικής ανταλλαγής την ανέλαβαν οι αρχιερείς του ναού.

Με μια λεπτομέρεια: τα νομίσματα του ιερατείου ήτανε σημαντικά χαμηλότερης αξίας! Και βέβαια, όλη την διαφορά την καρπώνονταν το ιερό τους ταμείο..

‘Έξω λοιπόν από την πόρτα του προαυλίου κάθονταν οι ειδικά εντεταλμένοι αργυραμοιβοί οι οποίοι χάλαγαν το σκληρό νόμισμα των ρωμαίων με τα «κατάλληλα» και «θεοσεβή» ιουδαϊκά, τις επονομαζόμενες ΤΣΙΚΛΕΣ.

Ήτανε ένα τεράστιο κόλπο που απέφερε κέρδη τα οποία με την σειρά τους μετριόντουσαν σε ΑΤΟΦΙΟ ΧΡΥΣΑΦΙ και όχι σε κάλπικα ρωμαϊκά νομίσματα!

Ο περίφημος ιουδαϊκός αργυρόνητος φόρος λοιπόν ίσχυσε, με άλλη μορφή, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ώσπου καταργήθηκε με νόμο το 518 μ.Χ. από την ελληνίδα αυτοκράτειρα Αριάδνη, γυναίκα του Αναστάσιου του Δίκορου.

Την εποχή εκείνη Κωνσταντινούπολη ήταν γεμάτη από εκατοντάδες οίκους ανοχής. Έξω από κάθε πορνείο καθόταν ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, που πληρώνονταν την κάθε «επίσκεψη» (βίζιτα) δίνοντας στον υποψήφιο και περιχαρή «πελάτη» μια ειδική μάρκα.

Η μάρκα αυτή κατέληγε στην πόρνη για τις υπηρεσίες της, και η οποία με την σειρά της ΤΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΕ ΣΕ ΠΟΛΥ «ΧΑΜΗΛΗ» ΤΙΜΗ.

Και αυτό γίνονταν από το ιερατείο (σύμφωνα με την παράδοση των προπατόρων βλέπετε…) διότι η διαφορά του ποσού ήτανε……….υπέρ της σωτηρίας της ψυχής της πόρνης!!!

Μετά από αυτή την παρέμβαση της ελληνίδας αυτοκράτειρας κατά των «σωτήριων» και εμπράγματων προνομίων που απολάμβανε η εκκλησία του Θεού επί της γης, η εκκλησία οργίσθη («οργή ιεράν») χαρακτηρίζοντας την αυτοκράτειρα «βλάσφημο και αισχρά» διότι……..καταδίκαζε εις το πυρ το αιώνιον τις ψυχές των δύστυχων ιερόδουλων.

Ζητήθηκε επισήμως η παραίτηση της αυτοκράτειρας από τον θρόνο, και ο στρατηγός Βιταλιανός με τους θρησκόληπτους στρατιώτες του κατέβηκε για υποστήριξη των ιερών κανόνων και της παράδοσης της εκκλησίας!

Η Ελληνίδα αυτοκράτειρα όμως ειδοποίησε τον αθηναϊκό στόλο που κατέπλευσε με τον Πρώκλο και το υγρό πυρ του, ειδοποιήθηκαν και οι «ειδωλολάτρες» Προνιάτες «έλληνες» του Πόντου και σε τρεις ημέρες αποκαταστάθηκε η τάξη στην Κωνσταντινούπολη, αφού σφάχτηκαν πάνω από 15.000 χριστιανοί πιστοί που έπεφταν με χαρά πάνω στα ποντιακά μαχαίρια για την προάσπιση…………..της ιεράς παράδοσης του ΑΡΓΥΡΟΝΗΤΟΥ ΦΟΡΟΥ της εκκλησίας!!

Αυτά τα λίγα φίλτατε με τα χάλια σας.

recto:
«Η κατάργησι αυτού του φόρου ικανοποίησε ιδιαίτερα την Εκκλησία, γιατί οι πόρνες πληρώνοντας τον φόρο αυτό..»

Ναι, το πόσο «ικανοποίησε» την εκκλησία το παραδάκι που έχασε από τα πορνεία, το αποδεικνύουνε οι χιλιάδες που έπεσαν από τις αναταραχές!!

recto:
«Αρχαιοανοησία - Βιβλιογραφία: 0-1»

Κοίτα να δεις, να σε ξυπνήσω εγώ από το όνειρο σου? Δεν νομίζω!

Κοιμήσου εσύ λοιπόν φίλτατε και άσε τους υπόλοιπους να μαθαίνουνε λίγο καλύτερα ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ.

Επειδή πιάνεσαι εσύ από έναν χριστιανό συγγραφέα, όπως ο Vasiliev, νομίζεις ότι αυτό αποτελεί και θέσφατο? Ο συγκεκριμένος συγγραφέας πέθανε φίλτατε το 1953 και από ότι αντιλαμβάνεσαι μάλλον αντέγραψε ότι του άρεζε στα πλαίσια της πίστης του….

Κατά τον ίδιο τρόπο επικαλούνται συχνότατα οι χριστιανοί τον Ευσέβιο για τις «ιστορικές αλήθειες» που γράφει (!), όμως φυσικά ποτέ δεν θα αναφέρουνε ότι το βιβλίο του Βασίλειου Στεφανίδη «Εκκλησιαστική ιστορία», εκδόσεις ΑΣΤΗΡ Παπαδημητρίου Β’έκδοση (Αρχιμανδρίτης και εκκλησιαστικός ιστορικός είναι, όχι «εθνικός»!), ο οποίος αποφαίνεται ως εξής για παράδειγμα για τη συγγραφική «προσφορά» του Ευσέβιου στην ιστορική αλήθεια: «Σκοπίμως ή όχι ο Ευσέβιος δεν εσεβάσθη την ιστορικήν αλήθεια, ιδιαιτέρως είς τα περί του πολυτάραχου βίου του Κωνσταντίνου.»

Κατά τον ίδιο τρόπο, εάν μάθει κανείς από τον Ευσέβιο την «αλήθεια» για το μπουμπούκι τον «Μέγα» Κωνσταντίνο θα….απολαύσει έναν ενάρετο και αγαθό χριστιανό αυτοκράτορα! Εάν όμως διαβάσει και Karlheinz Deschner, η εγκληματική ιστορία του Χριστιανισμού, Πρώιμα χρόνια, Μετάφραση Ρουμπίνη Ζαρκάδη, α[π τις εκδόσεις "Κάκτος", τότε θα δει τι λέει η ιστορία δίχως το χριστιανικό ράσο πάνω από το κεφάλι της!

Οπότε, 0-1 θέλεις να βλέπεις, μωρέ 0-101 να σου το κάνω εγώ! Εξάλλου, ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΝΕΙ ΠΛΕΟΝ?

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.0546875
Maintained by Digital Alchemy