ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Eλληνικη μυθιστορια

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο Μέλος για να αποστείλετε μία απάντηση.
Για να εγγραφείτε, κάντε click εδώ. Η Εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Ανάλυση Οθόνης:
Όνομα Μέλους:
Password:
Διαμόρφωση: Bold Πλάγια Υπογραμμισμένα Κεντρική Στοίχιση Εισαγωγή Υπερσυνδέσμου Εισαγωγή Email Εισαγωγή Εικόνας Εισαγωγή Κώδικα Εισαγωγή Αποσπάσματος Εισαγωγή Λίστας Εισαγωγή Smilie
   
Μήνυμα:

* HTML ΑΝΕΝΕΡΓΗ
* Κώδικας Forum ΕΝΕΡΓΟΣ

 
Μέθοδος:
Επιλέξτε για να συμπεριλάβετε την ψηφιακή Υπογραφή του Προφίλ σας.
     
Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η     Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ
Αρχική Τοποθέτηση
skartados Απεστάλη: 19/10/2010, 20:57:05
1η περιπτωση

Χρυσό περιδέραιο που βρέθηκε σε αρχαίο τάφο στον Βόλο δείχνει ως τόπο προέλευσης του χρυσού την Κολχίδα. Έτσι, εξηγείται περίτρανα γιατί έγινε η Αργοναυτική Εκστρατεία και τι ακριβώς αντιπροσώπευε το Χρυσόμαλλο Δέρας, που απέσπασε ο Ιάσονας με τη βοήθεια της Μήδειας.
Στο Μουσείο του Λούβρου εξετάστηκαν πρόσφατα τέσσερα δείγματα χρυσού που βρέθηκαν στη Γεωργία σε σχέση με μερικές ψηφίδες από το αρχαίο περιδέραιο που βρέθηκε σε τάφο στο Καζανάκι Βόλου και διαπιστώθηκε κοινή προέλευση. Και τα δύο αντικείμενα, το ελληνικό και το γεωργιανό, φαίνεται πως έγιναν από αλλουβιακό χρυσό ενός ποταμού της Κολχίδας.
Για επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων αυτών θα επαναληφθούν οι εξετάσεις σε περισσότερα δείγματα. Αν η περαιτέρω έρευνα δείξει τα ίδια αποτελέσματα θα έχουμε μια καθαρή απόδειξη ότι οι Αργοναύτες γνώριζαν για τον χρυσό της Κολχίδας και ότι η Αργοναυτική Εκστρατεία δεν είναι απλώς ένας μύθος. Είναι ο αγώνας κατάκτησης της γνώσης μιας πλουτοπαραγωγικής μεθόδου που επηρέαζε από τότε τον κόσμο και το Χρυσόμαλλο Δέρας, η ανάπτυξη της τεχνογνωσίας περισυλλογής του χρυσού. Γι' αυτό έκαναν το ταξίδι τους ώς τη μακρινή Κολχίδα οι Αργοναύτες, όπως οι αρχαιολόγοι υπέθεταν πάντα. Ωστόσο, η εργαστηριακή εξέταση του χρυσού θα προσφέρει εκείνες τις αποδείξεις που χρειάζονται οι επιστήμονες για να βγάλουν ασφαλή συμπεράσματα. Αυτό ακριβώς επιθυμεί και η ανασκαφέας του τάφου του Βόλου Βασιλική Αδρύμη-Σισμάνη, διευθύντρια του Αρχαιολογικού Ινστιτούτου Θεσσαλικών Σπουδών.
Στα αρχικά στάδια της έρευνας στα εργαστήρια του Λούβρου είχε γίνει σαφές ότι ο χρυσός είναι ποταμίσιος. Ο χρυσός είχε μαζευτεί με τη μέθοδο του δέρματος των αιγοπροβάτων, πρακτική γνωστή στις προϊστορικές κοινωνίες.
Στην περιοχή της Κασπίας Θάλασσας όπου τοποθετείται η Κολχίδα, πατρίδα της Μήδειας, υπάρχει ποταμίσιος χρυσός. Επίσης κοντά στον Βόλο έχουμε τον Γαλλικό ποταμό. Οπότε ο ποταμίσιος χρυσός θα μπορούσε να είναι και ελληνικός.
Η έρευνα αυτή θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί από καιρό. Η καθυστέρησή της οφείλεται στους Γεωργιανούς που λόγω του πολέμου τους με τη Ρωσία έστειλαν μόλις προ ολίγων μηνών τα χρυσά αντικείμενα που τους είχαν ζητηθεί για τον συγκριτικό έλεγχο με τα ελληνικά.
Τα ευρήματα του τάφου στο Καζανάκι του Βόλου (ανάμεσά τους και ένα χρυσό περιδέραιο με χίλιες ψηφίδες), χρονολογούνται από το τέλος του 15ου αι. π.Χ. μέχρι το τέλος του 14ο αι. π.Χ. σύμφωνα με τις ραδιοχρονολογήσεις του «Δημόκριτου». Το ενδιαφέρον είναι ότι την ίδια περίοδο οι αρχαιολόγοι υποστηρίζουν ότι οικοδομήθηκαν τα πρώτα ανακτορικά συγκροτήματα γύρω από τον μυχό του Παγασητικού κόλπου. Είναι δηλαδή μια περίοδος μεγάλης προόδου στην πρώιμη αυτή εποχή.


Πηγή: Ελευθεροτυπία, Ν. Κοντράρου-Ρασσιά, 21/12/09

http://www.enet.gr/?i=news.el.texnes&id=114060

ΟΙ 7 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (** Από την Νεώτερη στην Παλαιότερη **)
skartados Απεστάλη: 02/11/2010, 01:01:25
Ας δουμε τι συμπερασματα βγαινουν απο καποιους γνωστους μυθους.

Παυσανιας αρκαδικα.

το όρος εστί το Λύκαιον καλούσι δε αυτό και Όλυμπον, και Ιεράν γε έτεροι των Αρκάδων κορυφήν. Τραφήναι δε τον Δία φασίν εν τω όρει τούτω και χώρα τε εστίν εν Λυκαίω Κρητέα καλουμένη - αύτη δε η Κρητέα εστίν εξ' αριστεράς Απόλλωνος άλσους επίκλησιν Παρρασίου - και την Κρήτην ένθα ο Κρητών έχει λόγος τραφήναι Δία, το χωρίον τούτο είναι, και ου δια την νήσον, αμφισβητούσιν οι Αρκάδες"

Εδω λοιπον μας λεει ο παυσανιας οτι ο διας γεννηθηκε στο ορος λυκαιον στη περιοχη κρητεα.

Μας λεει ο ομηρος
Ιλιαδα Π 234
Ζεῦ ἄνα Δωδωναῖε Πελασγικὲ τηλόθι ναίων

Μας λεει λοιπον οτι ο ζευς ειναι πελασγικος θεος.

Ας δουμε ομως τι μας λεει ο ησιοδος.

«πέμψαν δ’ ες Λύκτον, Κρήτης ες πίονα δήμον.

Οππότ’ άρ οπλότατον παίδων ήμελλε τεκέσθαι,

Ζήνα μέγαν, τον μεν οι εδέξατο Γαία πελώρη,

Κρήτη εν ευρείη τραφέμεν ατιταλλέμεναί τε.

ένθα μιν ίκτο φέρουσα θοήν δια νύκτα μέλαιναν

πρώτην ες Δίκτον’ κρύψεν δε ε χερσί λαβούσα

άντρω εν ηλιβάτω ζαθέης υπό κεύθεσι Γαίης,

αιγαίω εν όρει πεπυκασμένω υλήεντι.

Τω δε σπαργανίσαντι μέγαν λίθον εγγυάλιξεν

Ουρανίδη μέγ’ άνακτι»…… (Θεογονία 476 –485)

Μετάφραση: Την έστειλα (την Ρέα), λοιπόν, στην Λύκτο, στην έφορο χώρα της Κρήτης, όταν επρόκειτο να γεννήσει τον νεώτερο από τα απιδιά της, δηλαδή το μέγα Δία. Αυτόν μεν το δέχθηκε η απέραντος Γη, στην ευρύχωρη Κρήτη, για να τον αναθρέψει και να τον περιποιείται. Εκεί, λοιπόν, έφθασε δια μέσου του σκότους της ταχείας νυκτός καταρχήν στη Δίκτη, και αφού έλαβε αυτόν με το χέρι της τον έκρυψε σε απότομο σπήλαιο, κάτω από τα σπλάχνα της ιερής γης, (σπήλαιο των) Αιγών σε όρος κατασκέπαστο από βλάστηση. Στο γιο δε του ουρανού, το μεγάλο βασιλιά (τον Κρόνο), αφού δίπλωσε με σπάργανα μέγα λίθο, έδωσε αυτόν με το χέρι της στον πρώτο βασιλέα των Θεών. Και τότε κείνος παίρνοντας τον με τα χέρια του, τον έριξε στην κοιλιά του ο δύστυχος! ……Όταν μεγάλωσε ο Δίας, φόνευσε με την τεράστια δύναμη των χεριών του τον πατέρα του και πήρε την εξουσία και έγινε ο ίδιος πατέρας θεών και ανθρώπων, αθανάτων και θνητών, στον Όλυμπο.>>

Βλεπουμε λοιπον οτι και ο μυθος της γεννησης του δια στη κρητη,γινεται σε μια πολη που ονομαζεται λυκτον.


Ο ιστορικός Πολύβιος αναφέρει (IV, 53-5) ότι η Λύκτος ήταν η αρχαιότερη πόλη της Κρήτης «Πασών αρχαιοτάτη».
ΟίιΠελασγοί μετέβησαν εις την Κρήτην, όπου έκτισαν την πόλιν Λύκτον 780.

το ονομα λυκτον της πολης αναφερεται στη γραμμικη β.

http://www.ardin.gr/node/1107


Ο ομηρος μας λεει οτι ο ζευς ειναι πελασγικος θεος.Μας λεει επισης οτι οι πελασγοι κατοικουν στη κρητη πριν το τρωικο πολεμο.
Ο παυσανιας μας λεει οτι ο διας γεννηθηκε στο ορος λυκαιον σε ενα μερος που ονομαζεται κρητεα.
Ο ησιοδος μας λεει οτι γεννηθηκε στο νησι κρητη σε μια πολη που ονομαζεται λυκτον.Ε ενταξει ,δεν ειναι δυσκολο να καταλαβεις τι εγινε......Οι μεν πηγαν στους δεν και επειδη οι μυθοι παρουσιαζουν τη γενετειρα των πελασγων στην ηπειρωτικη ελλαδα,οδηγουμαστε ευκολα στο συμπερασμα οτι οι πελασγοι πηγαν καποια στιγμη στην κρητη και εφεραν και τη διαδοση της λατρειας του ζευς.

Εαρινός Απεστάλη: 30/10/2010, 23:42:50
http://www.atlanteans.gr/kriti.htm


Μείνε μέσα στο παιχνίδι...
promitheus90 Απεστάλη: 30/10/2010, 22:30:24
Οι Τελχίνες-Κουρήτες δεν έχουν και κάποια ταύτηση με τους Κορύβαντες;

kapodistria Απεστάλη: 30/10/2010, 17:43:38
Αναφέραμε λοιπόν παραπάνω πως ο Προίτος μετά τον διωγμό του από τον αδερφό του Ακρίσιο, ήρθε στην Λυκία όπου τον φιλοξένησε ο Ιοβάτης βασιλιάς τότε της περιοχής. Φυσικά καθόλου τυχαία δεν πήγε στην Λυκία ο Προίτος αφού και συγγένεια υπάρχει με τους Αργείους αλλά και για τον λόγο ότι απ’ την αρχική ονομασία της Γιγαντία πρέπει οι κάτοικοί της να ήταν ιδιαίτερα δυνατοί και προφανώς ψηλοί στο ανάστημα κάτι που ο Προίτος υπολόγιζε ως σημαντική βοήθεια για την συνέχεια που αφορούσε τα σχέδιά του για την «εκδίκηση» κατά του αδερφού του Ακρισίου.
Εκεί λοιπόν ο Ιοβάτης ή Αμφιάναξ τον δέχτηκε όπως αρμόζει σε βασιλιά και μάλιστα του έδωσε ως σύζυγό του την κόρη του Άντεια ή Σθενέβοια. Με τον καιρό ο Προίτος απέκτησε αρκετή δύναμη και με στρατό που πήρε από τον πεθερό του εκστράτευσε κατά του Ακρισίου.
Βεβαίως ο βασιλιάς του Άργους δεν θέλησε να μπει στην διαδικασία μιας αναμέτρησης ίσως γιατί διαφαινόταν η ήττα του, αλλά και γιατί μπορούσε και τον θρόνο του να κρατήσει και τον αδερφό του να ικανοποιήσει. Έτσι υποχωρεί και του δίνει την Τίρυνθα περιορίζοντας κατά κάποιο τρόπο το βασίλειό του στην περιοχή περί του Άργους. Και ο Προίτος πλέον βασιλιάς της Τίρυνθας ξεκινά την περιτείχιση της επικράτειάς του.
Για τον λόγο αυτό λοιπόν φέρνει από την Λυκία τους Κύκλωπες. Οι Κύκλωπες ήταν παιδιά του Ουρανού και της Γής ή του Ποσειδώνα και ήταν τρία γένη απ’ αυτούς.
Οι Ουρανίωνες που φανερώνει πως ήταν γιοί του Ουρανού ( Βρόντης, Στερόπης, Άργης) και ήταν αυτοί που ο Ουρανός τους έριξε στα Τάρταρα και τους ελευθέρωσαν οι Τιτάνες. Αλλά στην συνέχεια ο Κρόνος πάλι τους φυλάκισε και έβαλε την Κάμπη να τους φυλάει. Είχαν ένα μάτι κυκλικό και ήταν ισόθεοι αλλά και έμπειροι μηχανικοί και τεχνίτες. Όταν κατά την Τιτανομαχία οι Θεοί δεν μπορούσαν να καταβάλουν τους Τιτάνες πήραν χρησμό από την Γή πως έπρεπε να έχουν την βοήθεια των Κυκλώπων για να νικήσουν στον αγώνα αυτό. Έτσι ο Ζεύς σκοτώνει την Κάμπη και ελευθερώνει τους Κύκλωπες με την βοήθεια των οποίων βγαίνει νικητής από την μάχη κατά των Τιτάνων.
Τότε ήταν που οι Κύκλωπες έδωσαν τα περίφημα όπλα στους Θεούς δηλαδή την αστραπή, την βροντή και τον κεραυνό στον Δία, την τρίαινα στον Ποσειδώνα, στον δε Πλούτωνα την περικεφαλαία ή κυνέη όπως την ονόμαζαν και ήταν αυτή ένα κάλυμμα της κεφαλής που είχε την ιδιότητα σ’ εκείνον που την φορά να γίνεται αόρατος. Είναι αυτή που φόρεσε ο Περσέας όταν πήγε να σκοτώσει την Μέδουσα.
Ήταν ακόμη τέσσερις Κύκλωπες οι οποίοι όμως δεν ήταν Ουρανίωνες οι Αχάμας, Πυράκμων, Άκμων και Ακμωνίδης. Από τον Άκμωνα πήρε την ονομασία του το χαλκευτικό εργαλείο Άκμων γιατί ήταν έμπειροι επεξεργαστές του χαλκού και είχαν σε πολλά μέρη εργαστήρια ( Λήμνος, Σικελία Αίτνα κ.λ.π.), και ήταν εργάτες του Ηφαίστου. Μάλλον πρόκειται για τους ίδιους τους Τελχίνες αφού ακριβώς τα ίδια λέγονται και για αυτούς. Έτσι μπορεί να συνδεθεί και η σχέση του Τελχίνα Λύκου που αναφέραμε παραπάνω.
Η άλλοι κατηγορία Κυκλώπων ήταν οι Σικελιώτες και αυτοί ήταν εκατό τον αριθμό, με γνωστότερο τον Πολύφημο, από τον Όμηρο και την σχέση του με τον Οδυσσέα όταν αυτός και οι σύντροφοί του βρέθηκαν στο νησί τους. Αυτοί δεν είχαν καμιά απολύτως σχέση με την μεταλλουργία αλλά ήταν ποιμένες και "ασεβείς προς τους Θεούς" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Σταγειρίτης.
Τέλος οι Χειρογάστορες οι οποίοι ήταν αρχιτεκτονικοί και μηχανικοί και λέγεται πως τα χέρια τους δεν ήταν στην θέση των ώμων αλλά στην κοιλιά εξ’ ου και η ονομασία τους.
Αυτούς είναι που παίρνει μαζί του ο Προίτος για να χτίσουν την Τίρυνθα. Λέγεται πως ήταν τόσο μεγάλες οι πέτρες που χρησιμοποίησαν στο χτίσιμο του τείχους ώστε και την πιο μικρή από αυτές δεν μπορούσε ένα ζευγάρι μουλάρια να την μετακινήσει.
Όταν εγκαταστάθηκαν στην Αργεία γη, κατοικούσαν σε σπήλαια κοντά στην Τίρυνθα, όπου είχαν κατασκευάσει και κάποιους λαβύρινθους. Αργότερα τα σπήλαια αυτά τα είπαν Κυκλώπεια.
Εκτός από τα τείχη της Τίρυνθας, τα λεγόμενα "Κυκλώπεια Τείχη", έχτισαν και αυτά του Άργους των Μυκηνών αλλά και του Ναυπλίου.
Από αυτούς τους Κύκλωπες ήταν και ο Γέραιστος που πέθανε και τάφηκε στην Αθήνα και στο μνήμα του πάνω οι Αθηναίοι έσφαξαν την κόρη του Υάκινθου αφού ο χρησμός τους υπαγόρευσε έτσι να κάνουν ώστε να σταματήσει ο λοιμός που είχε ενσκήψει από την πολιορκία του Μίνωα κατά των Αθηναίων. Αυτά μας λέει για τους Κύκλωπες ο Σταγειρίτης στην Ωγυγία.


ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΦΙΛΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΑΝΤΑ... ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ.

kapodistria Απεστάλη: 30/10/2010, 17:36:25
quote:

skartados:

και για τα τείχη της Τίρυνθας που είναι εξίσου αξιοθαύμαστα.......


Για τα περίφημα αυτά τείχη που αναφέρεις,
αγαπητέ skartados,καλό είναι να δούμε το θέμα
λίγο απ'την αρχή του και του πως ή ποιοί τελικώς
τα έφτιαξαν.Άς το δούμε!

Μετά τον θάνατο του Άβαντος εγγονού του Δαναού και γιού της Υπερμνήστρας και του Λυγκέα, τα παιδιά που είχε αποκτήσει με την Ωκαλεία κόρη του Μαντινέως, Ακρίσιος και Προίτος μάχονταν για την διαδοχή της Βασιλείας του Άργους. Σ’ αυτή την διαμάχη νικητής βγήκε ο Ακρίσιος ο οποίος έδιωξε τον αδερφό του Προίτο από την πόλη του Άργους ο οποίος τελικά πήγε στην Λυκία όπου βασιλιάς τότε ήταν ο Ιοβάτης ή Αμφιάνακτας όπως κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν.
Η Λυκία βρίσκεται στο νοτιοδυτικό άκρο της Μικράς Ασίας και όπως έχουν τα ευρήματα αποδείξει τα ίχνη της μυκηναϊκής επιρροής είναι εμφανή κάτι που αποφαίνεται στο γεγονός ότι κάνουμε λόγο για ελληνική επικράτεια.
Ο Ηρόδοτος ονομάζει τους πρώτους κατοίκους Μιλυούς και την χώρα τότε να λέγεται Μιλυάς. Στην συνέχεια και αφού βρέθηκαν υπό την κυριαρχία των Τερμιλών παίρνουν την τελική τους ονομασία και λέγονται Λύκιοι. Τερμιλία ή Γιγαντία την καταγράφει ως αρχική ονομασία και ο ιστορικός Ησύχιος. Εδώ να σημειώσουμε πως αναφέρεται ότι από τον Λύκο με καταγωγή από την Αττική λέγεται πως ονομάστηκε έτσι η περιοχή ή από κάποιον άλλο Λύκο.
Ένας άλλος λοιπόν, Λύκος, είναι ο γιός της Θαλάσσης και ένας από τους Τελχίνες, ο οποίος όπως λέγεται έδωσε την αδερφή του Αλία σύζυγο στον Θεό Ποσειδώνα.
Οι Τελχίνες σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία άλλοτε φέρονται ως θνητοί και άλλοτε ως μυθικοί δαίμονες ανάλογα με τους μύθους. Το πρώτο όνομα Τελχίν το συναντούμε σε γιό του Άπιδος που ήταν γιός του Φορωνέα και της Κερδούς, πράγμα που άμεσα αποδεικνύει την σχέση των Τελχίνων με τους Αργείους .
Θεωρούνταν παιδιά της Θάλασσας, της Γης ή του Πόντου και περιγράφονται ως άποδες και άχειρες αλλά έχουν όμως πτέρυγες. Κατά τη αρχαία παράδοση οι Τελχίνες, που ήταν εννέα στον αριθμό, προέρχονταν από τη Κρήτη "κουροτροφήσαντες" τον Δία, εξ ού και καλούνταν Κουρήτες. Στη συνέχεια αυτοί πήγαν στη Κύπρο και αργότερα στη Ρόδο όπου και κλήθηκε η νήσος εξ αυτών Τελχινίς. Εκεί ίδρυσαν πολλές πόλεις μεταξύ των οποίων ήταν η Κάμειρος, η Ιαλυσός και η Λίνδος.
Η Θεά Ρέα λέγεται πως παράδωσε σ’ αυτούς τον Ποσειδώνα τον οποίο και ανάθρεψαν με τη κόρη του Ωκεανού Καψείρα, και όταν εκείνος ανδρώθηκε έλαβε ως σύζυγο την αδελφή των Τελχίνων την Αλία από την οποία απέκτησε έξι γιους και μια κόρη την "Ρόδην" από την οποία και στη συνέχεια ονομάσθηκε έκτοτε η νήσος Ρόδος.
Κατά μια σχετική επίσης παράδοση,οι Τελχίνες εξορίστηκαν από τη Ρόδο από τους Ηλιάδες . Έτσι περιπλανώμενοι επέστρεψαν και προξένησαν μεγάλες καταστροφές στη νήσο. Κατ’ άλλη όμως παράδοση οι Τελχίνες αναχώρησαν οι ίδιοι από τη νήσο προβλέψαντες την μεγάλη καταστροφή με κατακλυσμό από τον Δία.
Άλλες επίσης παραδόσεις λένε πως οι Τελχίνες ήταν μυθικοί, θνητοί όμως, αλλά σπουδαίοι τεχνίτες και εφευρέτες που είχαν ανακαλύψει διάφορα μέταλλα όπως τον χαλκό και τον σίδηρο και είχαν επινοήσει πολλά εργαλεία για τη τέχνη τους, που φορώντας τα έδιναν την εντύπωση πως τους έλλειπαν τα άκρα. Πιστεύονταν ακόμη πως αυτοί δίδαξαν στους ανθρώπους τη πρώιμη μεταλλουργία και την εξόρυξη των μετάλλων.
Οι Τελχίνες αναφέρονται ως κατασκευαστές της άρπης του Κρόνου και της τρίαινας του Ποσειδώνα καθώς και χυτά αγάλματα πολλών θεών όπως της Αθηνάς, του Απόλλωνα, της Ήρας, των Νυμφών στις πόλεις της Ρόδου κ.ά. καθώς και διαφόρων μαγικών σκευών, ποτήρια κ.λπ.
Επίσης αναφέρεται πως κάποτε ο Απόλλωνας έστειλε καταστρεπτική νόσο στους Σικυωνείς όταν αρνήθηκαν να καταβάλουν στους Τελχίνες αμοιβή για εργασία που τους πρόσφεραν σε εξοπλισμό. Πολύ πιθανό λοιπόν φαίνεται να έχουν περάσει απέναντι στα μικρασιατικά παράλια, από την Ρόδο, οι Τελχίνες και να έχουν σχέση με την Λυκία. Χωρίς φυσικά να είναι σίγουρο κάτι τέτοιο.
Η ονομασία Γιγαντία που ο Ησύχιος μας πληροφορεί πως είχε η Λυκία αρχικά, αποδεικνύει την άμεση σχέση των Λυκίων με τους Κύκλωπες που όπως λέγεται πήρε μαζί του ο Προίτος όταν γύρισε στο Άργος και διεκδίκησε την βασιλεία από τον αδερφό του Ακρίσιο, αλλά και την συμβολή αυτών στο κτίσιμο του τείχους της Τίρυνθας. Αυτό όμως θα το δούμε στην συνέχεια.


ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΦΙΛΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΑΝΤΑ... ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ.

Εαρινός Απεστάλη: 30/10/2010, 16:32:19
quote:

Κι αυτό φίλε σκαρτάδε έχει γεννήσει έναν ηλίθιο καθ'όλα κοσμοπολιτισμό στην Ελλάδα και μια ψύχωση με την Ευρώπη.Λυπάμαι που διάβασα αυτό που ανήρτησες αλλά αποδεικνύει κι αυτό κάτι που ένας ώριμος άνθρωπος σε πρώτη φάση και Έλληνας σε δεύτερη ήδη γνωρίζει.Ότι δλδ οι Έλληνες ανέκαθεν είχαν κρίση αυτοπεποίθησης.Και αυτή η κρίση δημιουργεί εσωστρέφεια,εγωισμό και μια χυδαία αντιπαλότητα για εμάς τους ίδιους.
Εγώ πάντως γνωρίζω ότι αν δεν κοιτάς την πάρτη σου και γνωρίζεις το όμορφο και το καλό μπορείς να δημιουργήσεις μόνος σου χωρίς να θαυμάζεις τους άλλους βρίζοντας τον εαυτό σου.



Βρέ καλώς τον...


Μείνε μέσα στο παιχνίδι...
promitheus90 Απεστάλη: 30/10/2010, 16:19:46
Κι αυτό φίλε σκαρτάδε έχει γεννήσει έναν ηλίθιο καθ'όλα κοσμοπολιτισμό στην Ελλάδα και μια ψύχωση με την Ευρώπη.Λυπάμαι που διάβασα αυτό που ανήρτησες αλλά αποδεικνύει κι αυτό κάτι που ένας ώριμος άνθρωπος σε πρώτη φάση και Έλληνας σε δεύτερη ήδη γνωρίζει.Ότι δλδ οι Έλληνες ανέκαθεν είχαν κρίση αυτοπεποίθησης.Και αυτή η κρίση δημιουργεί εσωστρέφεια,εγωισμό και μια χυδαία αντιπαλότητα για εμάς τους ίδιους.
Εγώ πάντως γνωρίζω ότι αν δεν κοιτάς την πάρτη σου και γνωρίζεις το όμορφο και το καλό μπορείς να δημιουργήσεις μόνος σου χωρίς να θαυμάζεις τους άλλους βρίζοντας τον εαυτό σου.

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
4.296875E-02
Maintained by Digital Alchemy