ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ?

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο Μέλος για να αποστείλετε μία απάντηση.
Για να εγγραφείτε, κάντε click εδώ. Η Εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Ανάλυση Οθόνης:
Όνομα Μέλους:
Password:
Διαμόρφωση: Bold Πλάγια Υπογραμμισμένα Κεντρική Στοίχιση Εισαγωγή Υπερσυνδέσμου Εισαγωγή Email Εισαγωγή Εικόνας Εισαγωγή Κώδικα Εισαγωγή Αποσπάσματος Εισαγωγή Λίστας Εισαγωγή Smilie
   
Μήνυμα:

* HTML ΑΝΕΝΕΡΓΗ
* Κώδικας Forum ΕΝΕΡΓΟΣ

 
Μέθοδος:
Επιλέξτε για να συμπεριλάβετε την ψηφιακή Υπογραφή του Προφίλ σας.
     
Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η     Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ
Αρχική Τοποθέτηση
actr Απεστάλη: 30/06/2005, 03:43:25
Σε συζήτηση που είχα με κάτι φίλους, προσπάθησαν να με πείσουν πως ουσιαστικά δεν υπάρχει η έννοια της αντικειμενικότητας καθώς κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κρίνει κάτι αντικειμενικά αλλά μόνο υποκειμενικά απο τη στιγμή που εκφράζει πάντα την άποψή του.
Προσπάθησα να τους πείσω για το αντίθετο λέγοντας τους πως φυσικά και υπάρχει η έννοια της αντικειμενικότητας φερνοντάς τους ως παράδειγμα κάτι αδιαμφισβήτητο οτι αντικειμενικά 5+3=8 συνδέοντας με κάποιο τρόπο την αντικειμενικότητα με τη λογική...
Τελοσπάντων το θέμα είναι οτι πριν συζητήσω μαζί τους ήμουν απόλυτα σίγουρος για την άποψη μου ενώ αργότερα άρχισα να αμφιβάλλω...

Θα ήθελα πολύ να μου παραθέσετε κάποια τεκμήρια που να υποστηρίζουν είτε τη μια είτε την άλλη άποψη

Ευχαριστώ
Αποστόλης

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει...

Edited by - actr on 30/06/2005 03:45:47

ΟΙ 7 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (** Από την Νεώτερη στην Παλαιότερη **)
Διονύσιος Σκυλόσοφος Απεστάλη: 08/04/2015, 21:21:40
Δηλαδή το νόημα είναι το εξής

Αν στον αντικειμενικό κόσμο τα πάντα αλλάζουν, τότε φυσικό είναι να αλλάζουν και οι απόψεις και κάθε υποκείμενο να έχει διαφορετική.

Οπότε το να μιλάμε για "αντικειμενική πραγματικότητα" που ισχύει πέρα από προσωπικές απόψεις, είναι λάθος διότι αυτή η αντικειμενική "πραγματικότητα" δεν είναι μια και αμετάβλητη.

Εκείνη η πραγματικότητα που είναι αμετάβλητη είναι ο αθάνατος Θεός και ο πνευματικός κόσμος των Ιδεών.

Διονύσιος Σκυλόσοφος Απεστάλη: 08/04/2015, 21:00:19
Η φυσιοκρατική, η πανθειστική, η υλιστική, η σύγχρονη επιστημονική σκέψη αναγνωρίζει ως υπαρκτά μόνα τα αντικείμενα. Ότι δεν έχει ουσία και μορφή θεωρείται μή υπαρκτό. Έτσι λοιπόν αυτή η σκέψη δεν αναγνωρίζει τίποτε πέρα από την όποια φύση.

Όλος αυτός ο σύνθετος και εξαρτημένος, αντικειμενικός κόσμος, τον οποίο θεωρεί ως την μοναδική αλήθεια, συνεχώς διαλύεται από τον νόμο της ανάγκης.

Όμως ο αιώνιος κόσμος των ιδεών δεν μεταβάλλεται. Οι αιώνιες ιδέες δεν φθείρονται γιατί είναι άυλες και μεταφυσικές, ακλόνητες και παντοτινές.

Στον αντικειμενικό κόσμο οι απόψεις θα αλλάζουν συνεχώς, γιατί είναι ένας κόσμος μεταβολής - γίγνεσθαι και θανάτου.

Η σύγχρονη επιστημονική σκέψη δεν είναι επιστημονική γιατί δεν στέκεται πάνω σε γερά και ΑΚΛΟΝΗΤΑ θεμέλια. Αυτό εξεικονίζεται από την άποψη που θέλει την Γη να στροβιλίζεται στο Χάος.

Αντίθετα οι αρχαίοι μύθοι μας δίδαξαν ότι Γη και Ουρανός είναι τα σταθερά θεμέλια αυτού του Κόσμου - φυσικά σύμβολα της μεταφυσικής πραγματικότητας - αθανασία, σταθερότητα.

Επομένως στην Ρέα οι απόψεις θα αλλάζουν συνεχώς γιατί μεταβάλλονται τα πάντα, αλλά η Γαία θα παραμένει σταθερή, γιατί είναι το θεμέλιο που μας κρατάει από το να βυθιστούμε στο Χάος.

ZALMOXIS Απεστάλη: 08/04/2015, 01:52:39
Αν υπάρχει αντικειμενικότητα; Ωραίο θέμα.
Αυτά που λέει ο υποκειμενικός ιδεαλισμός είναι λίγο ανακρίβειες για φαντασμένους - θα μου επιτρέψετε. Ότι είναι υποκειμενικό κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι και λιγότερο αληθινό. Ποιος μας πιστοποιεί την αντικειμενικότητα; Οι θετικές επιστήμες; Αφού κι αυτές κάθε μέρα αναθεωρούν τα αξιώματά τους όταν συναντούν αδιέξοδο. Το υποκειμενικό, για παράδειγμα, μου λέει ότι απέναντί μου αυτό το αντικείμενο είναι κόκκινο, το αντικειμενικό μέσα από τη φυσική μου λέει ότι κάτι δεν είναι κόκκινο, αλλά 540 δισεκατομμύρια δονήσεις το δευτερόλεπτο που ο εγκέφαλός μας μετουσιώνει σε κόκκινο. Και ποιος μου λέει ότι η μέτρηση αυτή θα είναι πάντα αξιόπιστη; Η νεότερες θεωρίες των χορδών και του χάους μου λένε ότι δεν είναι δονήσεις αλλά κβαντώσεις του κενού μέσα από κάποιες τυχαίες υπερχορδές. Τώρα ποιος έχει δίκιο για το τι είναι κόκκινο; Μήπως είναι καλύτερα να μείνουμε στο κόκκινο μόνο; Αφού το ον καθεαυτόν όπως έλεγε ο Καντ, θα είναι πάντα έξω από κάθε παράσταση ή συλλογισμό που να προκύπτει από αυτή. Δηλαδή θα στηριζόμαστε πάντα σε κάτι αντικειμενικό που ποτέ δεν θα μάθουμε αν και πως υπάρχει κι ίσως να μην υπάρχει καν; Τότε ας πούμε ότι υπάρχει και ο Σπάιντερμαν.
Μήπως πρέπει να σοβαρευτούμε; Μην θεοποιείτε το αντικειμενικό και υποβιβάζεται το υποκειμενικό των αισθήσεων. Για φανταστείτε, για παράδειγμα να μην βλέπαμε χρώματα αλλά δονήσεις γύρω μας σαν χαλασμένη τηλεόραση με χιόνια. Αυτός ο κόσμος θα σας κάλυπτε; Αυτή είναι η αξία του κόσμου, να τον βλέπουμε μέσα από ένα όνειρο κι όχι μέσα από ημιτονοειδείς παραστάσεις.

Εννοώ πως το ον καθεαυτόν, δεν υπάρχει μέσα στην δυνατότητά μας να το προσεγγίσουμε. Άρα για εμάς είναι κάτι σαν να μην υπάρχει. Αν θέλετε να μιλάμε για αυτό θα πρέπει να παραδεκτούμε εξαρχής ότι λέμε εικασίες κι όχι γνώσεις. Ακόμα κι αν κατακτούσαμε το ον, θα μας ήταν άχρηστο γιατί πρέπει να επιβιώσουμε με τα δεδομένα των αισθήσεων του παρόντος κόσμου. Αν το κάνουμε μόνο για τέρψη της νόησης, τότε δεν θα υπήρχαν οι λέξεις για να το περιγράψουν γιατί η γλώσσα μας είναι εργαλείο-απόρροια αυτού του κόσμου. Άρα θα μιλάμε πάντα στον αέρα.

Ας φέρω μερικά παραδείγματα που είχα πει και παλαιότερα.
Αν κάποιος γράψει μια λέξη με τόσο μεγάλα γράμματα όσο είναι μια πόλη, τότε δεν θα μπορεί να την διαβάσει κανείς από κάτω, παρά μόνο αν κοιτάξει από αεροπλάνο. Τότε σκεφτείτε τα άστρα που είναι τόσο μεγάλα και αραιά, πόσο αδύνατον είναι να δούμε τι παριστάνουν. Φανταστείτε ακόμα πως θα έβλεπε εμάς ένα μόριό μας, όπως βλέπουμε και εμείς τα άστρα την νύχτα, δεν θα καταλάβαινε ποτέ το σχήμα μας. Άρα και ως προς τα μεγέθη ο άνθρωπος έχει ένα πεπερασμένο όριο αντίληψης του κόσμου, όπως και κάθε ον.
Αν αναπαράγουμε μια κασέτα με ομιλίες παίζοντας αυτή πολύ αργά ή πολύ γρήγορα, τότε κανείς δεν θα καταλάβει τι λένε οι ομιλίες. Στην πρώτη περίπτωση θα ακούει ένα μπάσο θόρυβο και στην δεύτερη περίπτωση μια στιγμιαία στριγκλιά. Οι στριγκλιές της φάλαινας είναι ομιλία με μαθηματική κανονικότητα όπως ηχογραφήθηκε και παίχτηκε πολύ αργά από ειδικά επιστημονικά μηχανήματα. Συνεπώς κι ως προς την ταχύτητα των δονήσεων ο άνθρωπος έχει πεπερασμένες δυνατότητες μετουσίωσης σε αντιληπτό αίσθημα.
Ο άνθρωπος έχει πέντε συγκεκριμένες και πεπερασμένες αισθήσεις, με τις οποίες και με τη βοήθεια της νόησης μελετά τον κόσμο και τα όντα. Αν η γάτα που μελετά ο επιστήμονας έχει έξι ή επτά αισθήσεις, τότε κάποιες από αυτές θα του διαφύγουν της εποπτείας, θα νομίζει ότι την έχει μελετήσει, ενώ πιθανόν να τον μελέτησε εκείνη και λόγο μη συγγενών αισθητηρίων αυτό να μη το μάθει και ποτέ. Κάθε τι συνεπώς καθίσταται υπαρκτό, επειδή υπάρχει το αντίστοιχο ον που το αντιλαμβάνεται με τους μηχανισμούς του ως υπαρκτό, αλλά και το υποκειμενικό είναι μια πραγματικότητα άσχετα αν δεν ισχύει για όλους. Το αντικειμενικό είναι η κοινή ερμηνεία για τα όντα που δίνουν οι θετικές επιστήμες με βάση την παρατήρηση και το πείραμα που επιτρέπουν οι αισθήσεις και η νόηση του ερευνητή που τις επεξεργάζεται. Άρα ο διαχωρισμός υποκειμενικό-αντικειμενικό είναι εσφαλμένος γιατί το ένα επισφραγίζει το άλλο.
Αν κοιτούσαμε ένα κομμάτι ατσάλι στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο θα βλέπαμε τεράστια κενά χώρου και ελάχιστα τμήματα ύλης. Συνεπώς και το πιο βαρύ υλικό είναι ένα τμήμα του άδειου χώρου όσο κι αν φαίνεται ο χώρος γεμάτος γύρω μας. Η πλάνη που έχουμε δεν είναι μειονέκτημα, είναι απαραίτητη και καθοριστική προϋπόθεση για την επιβίωσή μας. Αιώνες τώρα μάχονταν οι φιλόσοφοι για το αν ο κόσμος υπάρχει αντικειμενικά ή είναι απλή παράσταση ή ψευδαίσθηση των ανθρωπίνων αισθήσεων. Πόσο εγωιστικό και απλοϊκό ακούγεται. Δηλαδή αν δεν υπήρχε κανένα έλλογο ον να δει κάποιο δέντρο σημαίνει ότι και το δέντρο θα είναι ανύπαρκτο. Ένα μεγάλο μέρος της φιλοσοφίας αναλίσκεται με την αποφυγή του ουσιώδους, αυτό είναι όμως ένα άλλο θέμα. Είναι σαν να λέμε λοιπόν ότι: ή θα έχει μόνο ο άνθρωπος όλη την αντικειμενική αλήθεια ή όλα είναι υποκειμενικά και έτσι δεν υπάρχει πραγματικά τίποτα. Αυτό είναι ένα παιδιαρίστικο πείσμα που δεν ταιριάζει σε στοχαστές.
Το ψάρι δεν βλέπει το νερό, όπως ο άνθρωπος δεν βλέπει τον αέρα. Το κάθε ον δεν βλέπει το πρωταρχικό του ζωτικό στοιχείο. Αν βγει για λίγο από το νερό τότε θα το δει, όπως και εμείς θα βλέπαμε την ατμόσφαιρα της γης από το διάστημα. Αυτό που λέγεται υπέρβαση δεν μας κάνει ούτε πιο αντικειμενικούς, ούτε πιο υποκειμενικούς με την αλήθεια, απλά πιο σκεπτόμενους.
Με βάση τον Καντ θα λέγαμε ένα παράδειγμα: Μπροστά μου βλέπω ένα τραπέζι. Είναι καφέ, λείο, σκληρό και κρύο και καταλαμβάνει κάποιο χώρο μέσα σε κάποιο χρόνο, όσο το κοιτάω. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τίποτα καφέ, τίποτα λείο, σκληρό και κρύο. Η φυσική επιστήμη που ερευνά τον αντικειμενικό κόσμο μου λέει ότι πρόκειται για τρισεκατομμύρια ηλεκτρομαγνητικές δονήσεις μορίων τόσο γρήγορες όπου οι αισθήσεις μου δεν προλαβαίνουν να αντιληφθούν κι αυτό που τελικά μένει είναι να μου δίνει ο αργός μου εγκέφαλος την πληροφορία του καφέ, του λείου, του σκληρού και του κρύου. Όλα αυτά οργανώνονται στην έννοια «τραπέζι», επειδή ταξινομούνται μέσα σε ορισμένο χρόνο και χώρο που έχει δοθεί από πριν στο πνεύμα μου με ορισμένο εύρος. Αυτό που υπάρχει πραγματικά είναι ο χώρος και ο χρόνος που εποπτεύω το τραπέζι, τα άλλα είναι κάποια ηλεκτρομαγνητική διαταραχή άπειρων μορίων και ατόμων σε άπειρες τροχιές και κινήσεις.
Και θα πει κάποιος: Αν βλέπαμε τον ον καθεαυτόν, τότε δεν θα βλέπαμε ποτέ τραπέζι αλλά ένα φάσμα τροχιών γύρω μας. Κάθε αίσθημα είναι η υποκειμενική απεικόνιση του αντικειμενικού κόσμου. Ποιανού όμως αντικειμενικού; Αυτού που λέει η φυσική και τα μαθηματικά; Κι αυτές καθημερινά αναθεωρούνται; Άρα τι τελικά είναι το τραπέζι; Γιʼ αυτό λέει ο Καντ, ότι ποτέ δεν θα το μάθουμε.

Πιστεύω πως ο κόσμος υπάρχει αντικειμενικά από μόνος του και δεν περιμένει να έρθουν τα υποκείμενα να τον επιβεβαιώσουν με τις όποιες αισθήσεις τους. Και κανένα μάτι να μην υπήρχε να δει το κόκκινο τριαντάφυλλο, αυτό θα συνέχιζε να εκπέμπει τις δονήσεις του. Η διαφορά είναι ότι δε θα μιλάγαμε για αυτό ποτέ, κι ούτε θα ξέραμε για δονήσεις αν δεν υπήρχαν οι θετικές επιστήμες, πράγματα που επινοήσαμε με τη νόηση η οποία έβαλε πρώτα τις αισθήσεις να πειραματιστούν με αυτό. Και να μην τις είχαμε ανακαλύψει τις δονήσεις αυτές πάλι θα υπήρχαν όπως υπάρχουν και δονήσεις στο απώτερο διάστημα και χωρίς την ανθρώπινη εποπτεία. Δυστυχώς ή ευτυχώς ο άνθρωπος δεν έχει άλλο εφόδιο άμεσης εποπτείας από τις αισθήσεις κι αυτό δεν σημαίνει πως οτιδήποτε διαφεύγει από αυτές είναι και ανύπαρκτο. Οι αισθήσεις δεν είναι ένα απόλυτο αλγεβρικό μηχάνημα και αυτή είναι η χάρη τους, να μας δίνουν ένα κόσμο μέσα από ένα όνειρο κι όχι ένα κόσμο μέσα από ημιτονοειδείς γραφικές παραστάσεις. Η ξύλινη γλώσσα των φιλοσόφων που προσπαθεί να βρει κάτι που δεν έχει καν κατανοήσει οδηγεί σε πνευματική μεμψιμοιρία. Ένα ηλιοβασίλεμα δεν αποκτά χρώματα για να έρθει ο άνθρωπος να το χαρακτηρίσει όμορφο, είναι έτσι επειδή υπάρχουν κάποιοι νόμοι που δεν έφτιαξε ο άνθρωπος και ούτε έχει δικαίωμα να απορρίψει επειδή δεν τους κατανοεί εξολοκλήρου. Κάποτε θα πρέπει να εγκαταλείψουμε τη μανία να πιστεύουμε ανάμεσα σε ένα αβέβαιο κάτι και ένα βέβαιο τίποτα. Όλοι είμαστε φτιαγμένοι από την ίδια αστρική ύλη, η νόηση και η βούληση που ελέγχει όλα αυτά είναι μόνιμα μέρη του σύμπαντος κι όχι ένα προσωρινό επεισόδιο πάνω σε έναν μικρό πλανήτη.


The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969

Ndrea Απεστάλη: 09/03/2015, 22:08:28
quote:

Με τρεις λέξεις:
Δεν υπάρχει Αντικειμενικότητα.
(ποτέ και πουθενά).
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "


Συμφωνώ απόλυτα με οτι" δεν υπάρχει αντικειμενικότητα "
Ο ορισμός της αντικειμενικότητας ,
....μηπως ειναι αυθαίρετη ερμηνεία (παρ'ερμηνεια)?
....μηπως ειναι εκδήλωση της αδυναμίας του συνειδητού να ελέγχει το υποσυνειδητο?
....ειναι ισοδύναμο γεγονός με την έννοια της καθημερινότητας του όρου "χρονο" ?
....μηπως ειναι η εκτόπιση του υποκειμένου ως πιστό αντίγραφο εικονικής πραγματικότητας ενα τυχαίο γεγονός που εχει να κάνει με το κλημακα εικονικής πραγματηκοτητας ?
Εαν συμβαίνουν πραγματη αυτα ,τοτε ποια ειναι η πραγματική αιτία ή αναγκη για τη χρήση αυτου του όρου ?
Τη πρόκληση μπορώ να τη διατυποσω ως εξής :
Θα υπαρξει ενας ισοδύναμος τρόπος με τα μαθηματικά μεσα να προσεγγίσουμε την υποκειμενικότητα και τη δόμηση της διαχρονικής ,να υποδείξουμε με απόλυτη σαφήνεια την αυήθεια και την αλήθεια .
Τι συμβαίνει PY8AGORA στ'αυηθεια?

Ndrea Απεστάλη: 05/03/2015, 20:27:54
Καλησπέρα ,χαιρετώ όλους !
Και ως πρώτη φορά είπα να στρέφω τα βέλη στο "κακολογα".
Προκαταβολικά σας ζητώ συγνώμη για την απόδοση μου ,και ιδιαίτερα στα ελληνικά .
quote:

έχει τόση αξία όση και μια....παρθένα πουτάνα



.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "



Εξ ορισμού ,η πουτανα κυνηγά κάθε φορά το διαφορετικό (ανεξαρτητα αν τα καταφέρνει παντα) πρόσωπο ,διαφορετικα ερωτικά βιώματα ....εξ αυτου ,παντα της ειναι η πρώτη φορά .Αν δεν σημάνει "παρθενα" αυτο ,τοτε τη ειναι?

nediB Απεστάλη: 06/02/2015, 19:20:49
Πολυ ωραια αναλυση,συμφωνω.
Η συνδεση της αντικειμενικοτητας με την γνωση ειναι απαραιτητη.


321

panpam Απεστάλη: 06/02/2015, 12:57:24
quote:

Σε συζήτηση που είχα με κάτι φίλους, προσπάθησαν να με πείσουν πως ουσιαστικά δεν υπάρχει η έννοια της αντικειμενικότητας καθώς κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κρίνει κάτι αντικειμενικά αλλά μόνο υποκειμενικά απο τη στιγμή που εκφράζει πάντα την άποψή του.
Προσπάθησα να τους πείσω για το αντίθετο λέγοντας τους πως φυσικά και υπάρχει η έννοια της αντικειμενικότητας φερνοντάς τους ως παράδειγμα κάτι αδιαμφισβήτητο οτι αντικειμενικά 5+3=8 συνδέοντας με κάποιο τρόπο την αντικειμενικότητα με τη λογική...
Τελοσπάντων το θέμα είναι οτι πριν συζητήσω μαζί τους ήμουν απόλυτα σίγουρος για την άποψη μου ενώ αργότερα άρχισα να αμφιβάλλω...

Θα ήθελα πολύ να μου παραθέσετε κάποια τεκμήρια που να υποστηρίζουν είτε τη μια είτε την άλλη άποψη
...


Λοιπόν και οι δύο μπορεί να έχετε δίκιο (πράγμα που κάνει τη θέση "δεν υπάρχει η έννοια της αντικειμενικότητα" ορθότερη; Όχι! Αλλά ότι η αντικειμενικότητα είναι μια ιδανική κατάσταση (κάτι σα τις "ιδανικές συνθήκες" της χημείας) Πρακτικά "κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κρίνει κάτι αντικειμενικά" από τη στιγμή που δεν έχει όλες τις πληροφορίες για ένα θέμα. Εκτός κι αν τι έχει, βέβαια.
Έτσι στο 5+3=8 δεν είναι πάντα έτσι. Θα πρέπει να διευκρινήσεις πχ τι 5 και τι 3. 5 μήλα και 3 πορτοκάλια κάνουν 5 μήλα και 3 πορτοκάλια κι όχι οχτω (αλλά κάνουν 8 φρούτα, είναι έτσι θέμα θέσης και άποψης) Με 5 και 3 μπορείς να γράψεις και το 53 - πάει λοιπόν το 8... εκτός κι αν διευκρινήσεις το τι αντιπροσωπεύουν και τι εννοείς όταν λες 5και3.

Έχοντας πει τώρα όλ'αυτά. Στις περισότερες "παρεϊστικες" "φιλοσοφικές" συζητήσεις το επιχείρημα χρησιμοποιείται ως φτηνή σοφιστεία και από έλλειψη επιχειρημάτων κι όχι επικοδομητικά. Οπότε κράτα την αντικειμενικότητα. Υπάρχει δεν είναι όμως πάντοτε άμεσα ευδιάκριτη και μερικές φορές το "υποκειμενικό" σου - αν είναι καλά θεμελιωμένο - είναι απόλυτα αντικειμενικό κι ας δείχνει αλλιώς.

...ἐκ γὰρ τοῦ περισσεύματος τῆς καρδίας τὸ στόμα λαλεῖ

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
3.198242E-02
Maintained by Digital Alchemy