ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ =-.
 7 θανασιμα αμαρτηματα : λαιμαργια,ποσο πρεπει να τρωμε?

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο Μέλος για να αποστείλετε μία απάντηση.
Για να εγγραφείτε, κάντε click εδώ. Η Εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Ανάλυση Οθόνης:
Όνομα Μέλους:
Password:
Διαμόρφωση: Bold Πλάγια Υπογραμμισμένα Κεντρική Στοίχιση Εισαγωγή Υπερσυνδέσμου Εισαγωγή Email Εισαγωγή Εικόνας Εισαγωγή Κώδικα Εισαγωγή Αποσπάσματος Εισαγωγή Λίστας Εισαγωγή Smilie
   
Μήνυμα:

* HTML ΑΝΕΝΕΡΓΗ
* Κώδικας Forum ΕΝΕΡΓΟΣ

 
Μέθοδος:
Επιλέξτε για να συμπεριλάβετε την ψηφιακή Υπογραφή του Προφίλ σας.
     
Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η     Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ
Αρχική Τοποθέτηση
οργη του θεου Απεστάλη: 20/08/2005, 23:26:48
αυτο το θεμα ειναι αφορμη απο μια μικρη συζητηση που ειχαμε σε ενα αλλο τοπικ{το παραξενο,μετα τον θανατο που???} με τον Dying Incubus.αποφασισαμε λοιπον να ανοιξουμε δικο του θεμα γιατι χωραει πολυ συζητηση.
πριν περασω στο θεμα θα πρεπει να πω οτι η επιλογη του στο παρον φορουμ εγινε απο εμενα και δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστη.

τωρα.πιστευω οτι η λαιμαργια ειναι μια αμαρτια και απο τις σοβαροτερες μαλιστα.
ο ανθρωπος ειναι ο μοναδικος ζωντανος οργανισμος που τρωει απο επιθυμια.ολα τα ζωα τρωνε μονο οσο χρειαζονται,τιποτα περισσοτερο.

πιστευω λοιπον οτι ενας ανθρωπος 160 κιλα που καταβροχθιζει καθημερινως τεραστιες ποσοτητες φαγητου διαπρατει αμαρτια και ειναι υβρις για την φυση.

τι πιστευετε για αυτο?
μπορει καποιος να τρωει οσο θελει μονο και μονο απο επιθυμια?

ΟΙ 7 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (** Από την Νεώτερη στην Παλαιότερη **)
trexagireve Απεστάλη: 03/11/2008, 21:53:22
Αφού λοιπόν σου αρέσουν φίλε allzzaro, υπάρχουν τόσα
στοιχεία, ώστε να εμπεδώσεις άποψη επι του θέματος, απο αυτά
που λέγονται και την λογική και αλήθεια που έχουν...

"Ευρίσκετο στην Πάτμο κάποιος μάγος που ονομαζόταν Κύνωψ, που κατοικούσε
σʼ έρημο τόπο από αρκετά χρόνια μαζί με τα ακάθαρτα Δαιμόνια. Αυτόν τον μάγον
όλοι όσοι κατοικούσαν στο νησί τον θεωρούσαν θεό, για τις φαντασίες και
ενέργειες των Δαιμόνων που εγίνοντο απʼ αυτόν. Οι δε ιερείς του ψεύτικου
θεού Απόλλωνος καθώς είδαν τον Ιωάννη που εδίδασκε με πολλή παρρησία την
πίστη στον Χριστό, έτρεξαν στον Κύνωπα και τον παρακέλεσαν γονατιστοί να
κινηθή κατά του Ιωάννου , επειδή αυτός ερήμωσε σχεδόν τον ναόν του Απόλλωνος
και απεμάκρυνε όλους από τον σεβασμό και την Λατρεία των θεών.

Ο Κύμωψ λοιπόν όταν άκουσε αυτά υπερηφανεύθη και έκρινε ανάξιο της υπολήψεως του
το να πάει στη χώρα. Αφʼ ενός μεν διό τι για διάστημα πολλών χρόνων βρισκόταν
στην έρημο κλεισμένος. Αφʼ έτέρου δε επειδή αυτοί που βρισκόταν στην χώρα της
Πάτμου αυτοί πήγαιναν σʼ αυτόν και όχι αυτός προς εκείνους. Γιʼ αυτό υποσχέθηκε
στους ιερείς ότι αυτός θα στείλει ένα πονηρόν Άγγελον στο σπίτι του Μύρωνος που
πίστεψε, για να πάρει την ψυχή του Ιωάννου που έμενε εκεί και να την παραδώσει
σε καταδίκη αιώνια.

Έστειλε λοιπόν ο Κύνωψ ένα άρχοντα των πονηρών Δαιμόνων προς τον Ιωάννη,
όπως υποσχέθηκε. Ο Δαίμονας δε αφού πήγε στο σπίτι του Μύρωνος, στάθηκε στο
μέρος εκείνο όπου ήταν ο Ιωάννης.


Μόλις όμως τον γνώρισε ο θείος Απόστολος του λέγει:
- Σου παραγγέλνω στο όνομα του Ιησού Χριστού να μη βγέις από τον τόπο που στέκεσαι εώς ότου μου φανερώσεις για ποια αιτία ήλθες σε μένα.

Και αμέσως με το λόγο του αποστόλου στάθηκε το δαιμόνιο δεμένο και απήντησε ως εξής πιεζόμενο από τη θεία δύναμι:
Οι ιερέις του Απόλλωνος ήλθαν στον Κύνωπα και είπαν πολλά εναντίων σου και τον παρακάλεσαν να έλθη εδώ στη χώρα και να σε θανατώσει. Ο Κύνωψ όμως δεν καταδέχτηκε λέγοντας. Είναι πολλά χρόνια που δεν βγήκα από τον τόπο αυτό και τώρα για έναν άνθρωπο μικρό και ασήμαντο να αφήσω την αγαπητή μου ερημιά και ζωή; Γυρίστε όμως πίσω και αύριο θα στείλω έναν άγγελον πονηρόν για να πάρει την ψυχή του Ιωάννου και να τη φέρει σε μένα και να την παραδόσω σε κρίσιν .

Και ο Ιωάννης του είπε: -Εστάλης ποτέ από τον Κύνωπα για να πάρεις ψυχή ανθρώπου και την πήγες σʼ αυτόν;
- Με έστειλε και θανάτωσα μεν άνθρωπο, αλλά ψυχή ανθρώπου ποτέ δεν παρέδωσα σε κόλασιν, αποκρίθηκε ο δαίμονας.
-Για ποιόν λόγο υπακούετε στον Κύνωπα; ρώτησε ο Ιωάννης.

-Όλη η δύμαμη του σατανά κατοικεί μέσα σʼ αυτόν. Και έχει συμφωνία αυτός μεν να είναι πάντα μαζί μας εμείς δε πάντα μαζί του. Και ο Κύνωψ ακούει εμάς τους δαίμονες, εμείς δε οι δαίμονες ακούμε τον Κύνωπα.

-Άκουσε πνεύμα πονηρό. Σε διατάζει ο Ιωάννης, ο Απόστολος του Υιού του Θεού, άλλη φορά να μην ενοχλήσεις άνθρωπο, ούτε να γυρίσεις στον τόπο σου. Αλλά να φύγεις έξω από αυτό το νησί και να περιπλανάσαι εδώ και κει.

Και αμέσως το πνεύμα έφυγε μακριά από το νησί.

Βλέποντας λοιπόν ο Κύνωψ ότι δεν επέστρεψες σʼαυτόν το πρώτο δαιμόνιο έστειλε και δεύτερο. Αλλά επειδή και αυτό έπαθε τα ίδια έστειλε ακόμη και άλλα δύο δαιμόνια από τα αρχοντικά , για να μπει το ένα στο σπίτι που έμενε ο Ιωάννης και το άλλο να σταθεί έξω και να ιδή αυτά που γίνοται και να γυρίσει να τα φανερώσει στο Κύνωνα. Επειδή λοιπόν πήγε το ένα δαιμόνιο και διόχθηκε από το νησί όπως διώχθηκαν και τα δύο πρώτα, εκείνο το δαιμόνιο που στεκόταν έξω γύρισε και φανέρωσε στον Κύνωπα αυτά που έγιναν. Οργίστηκε λοιπόν ο Κύνωψ και πήρε μαζί του όλα τα πλήθη των δαιμόνων και πήγε στο χώρα. Ηχολόγησε όλη ο χώρα και ταράχθηκε μόλις είδε τον Κύνωπα και όλοι τον προσκυνούσαν. Πρόφθασε δε τον Ιωάννη ο Κύνωψ, την ώρα που δίδασκε τον λαό, και κυριεύθηκε από θυμό πολύ και είπε στο λαό.

-Άνθρωποι ανόητοι και τυφλοί ακούστε. Αν είναι δίκαιος ο Ιωάννης και όσα λέγει αν είναι αλήθεια θα θεραπεύσει και σας και εμένα. Αν μπορεί να κάνει εκείνο που θα πω σʼ αυτόν τότε και εγώ θα πιστεύω σε όλα όσα λέγει

Αφού κράτησε λοιπόν ο Κύνωψ ένα νέον που ήταν εκεί του λέγει:
-Νέε, ζεί ο πατέρας σου;
-Ναυάγησε και πνίγηκε στον βυθό της θαλάσσης, απεκρίθηκε ο νέος.
Τότε λέγει ο Κύνωψ στον Ιωάννη:
-Να , δείξε πράγματι αν είναι αληθινά τα λόγια σου, και αφού ανεβάσεις από το βυθό της θαλάσσης τον πατέρα του νέου αυτού φέρε τον μπροστά σʼ όλους μας ζωντνό και υγιή.

Δεν με έστειλε ο Χριστός για να ανασταίνω νεκρούς, , αλλά για να διδάσκω τους πλανεμένους ανθρώπους.

Είπε λοιπόν ο Κύνωψ προς τον λαό.
-Τώρα λοιπόν να καταλάβετε και να πεισθήτε ότι αυτός είναι πλάνος και σας ξεγελά με μαγικές τέχνες. Κρατήστε τον λοιπόν μέχρι που να φέρω εγώ από την θάλασσα τον πατέρα του νέου και να τον παρουσιάσω ζωντανό.

Αφού κρατήθηκε ο Ιωάννη , άπλωσε τα χέρια του ο Κύνωψ και τα κτύπησε. Έγινε λοιπόν στην παραλία μεγάλος κρότος, ώστε όλοι φοβήθηκαν. Τότε ο Κύνωψ εξαφανίστηκε από τα μάτια όλα των ανθρώπων. Αμέσως όμως φώναξαν δυνατά και είπαν : «Μεγάλος είσαι Κύνωψ και εκτός από σένα δεν υπάρχει άλλος». Ξαφνικά λοιπόν βγήκε από την θάλασσα ο Κύνωψ έχοντας μαζί του ένα Δαίμονα που φαινόταν να μοιάζει στο πρόσωπο οου πνιγμένου πατέρα του νέου, και όλοι εθαύμασαν. Έπειτα λέγει προς τον νέον:

-Αυτός είναι ο πατέρας σου;

-Ναι, κύριε, απήντησε ο νέος.

Και έτσι όλοι προσκύνησαν τον Κύνωπα και ήθελαν να θανατώσουν τον Ιωάννη. Ο Κύνωψ όμως δεν άφησε να τον θανατώσουν λέγοντας: «Όταν δείτε μεγαλύτερα θαύματα απʼ αυτά τότε να τιμωρηθεί όπως του αξίζει».
Αφού κάλεσε λοιπόν πάλι άλλον άνθρωπο του είπε:
-Έχεις υιόν;

-Ναι , κύριε, είχα και κάποιος τον εφθόνησε και τον θανάτωσε, απεκρίθη εκείνος.

-Θα αναστηθεί ι υιός σου, του είπε ο Κύνοψ.

Και αμέσως κάλεσε με το όνομά και τον φονιά και τον φονευθέντα. Πράγματι και οι δυο μαζί παρουσιάστηκαν μπροστά . είπε λοιπόν ο Κύριος στον άνθρωπο:

-Αυτός είναι ο υιός σου; Και αυτός είναι εκείνος που τον εφόνευσε;


-Ναι , Κύριε, απεκρίθη ο άνθρωπο.

Τότε καυχόμενος ο Κύνωψ είπε στον Ιωάννη.

-Τι θαυμάζεις , Ιωάννη;

-Εγώ δεν θαυμάζω καθόλου γιʼ αυτό.

-Όταν δείς μεγαλύτερα θαύματα απʼαυτά τότε θα θαυμάσεις είπε πάλι ο Κύνωψ.

-Τα θαύματά σου γρήγορα θα διαλύθούν, απήντησε ο Ιωάννης.

Όταν άκουσε αυτόν τον λίγο ο όχλος αμέσως όρμησε και άρχισε να κτυπά άγρια τον Ιωάννη και ολίγο έλειψε να τον αφήσει νεκρό. Επειδή όμως νόμισε ο Κύνωψ ότι πέθανε ο Ιωάννης είπε προς τον λαό. Αφήστε τον άταφο για να τον φάγουν τα όρνια. Μόλις πληροφορήθηκαν λοιπό όλοι ότι πέθανε ο Ιωάννης , έφυγαν απʼ εκεί με χαρά και επαίνους για τον Κύνωπα.

Ύστερα απʼ αυτά , όταν άκουσε ο Κύνωψ ότι ο Ιωάννης ζει και διδάσκει τον λαό σʼ ένα τόπο που ονομάζεται Λίθου Βολή, κάλεσε τον Δαίμονα εκείνον που χρησιμοποίησε για τις νεκρομαντείες. Αφού πήγε λοιπόν στον Ιωάννη του είπε:

-Εγω επειδή ήθελα να σου προξενήσω περισσότερη ντροπή και καταδίκη γιʼ αυτό ως τώρα σε άφησα να ζείς. Αλλά έλα τώρα να πάμε στον γιαλό κι εκεί θα δεί την δύναμί μου και θα ντροπιαστείς. Τον ακολούθησαν όμως και οι τρεις δαίμονες εκείνοι που νομίσθηκαν ότι αναστήθηκαν εκ νεκρών.

Αφού λοιπόν κτύπησε τα χέρια του κι έκανε κρότο, έγινε άφαντος από τα μάτια των ανθρώπων αφού βυθίστηκε ξαφνικά στον βυθό της θάλασσα. Οι όχλοι πάλι φώναζαν : «Είσαι μεγάλος Κύνωψ, και δεν υπάρχει άλλος όπως εσύ». Ο Ιωάννης λοιπόν διέταξε τους δαίμονες , που στεκόταν μαζί με τον Κύνωπα σε σχήμα ανθρώπων , να μην κινηθούν απʼ την θέση τους. Και αμέσως προσευχήθηκε στον Θεό να μην φανεί πλέον ζωντανός ο Κύνωψ.


Όταν λοιπόν βυθίστηκε ο Κύνωψ έγινε μεγάλος θόρυβος στη θάλασσα. Το νερό όμως της Θάλασσα στράφηκε στο μέρος που βυθίστηκε ο Κύνωψ και δεν μπόρεσε πλέον ο άθλιος να βγεί από την θάλασσα. Οι Δαίμονες όμως που ήταν μέτο σχήμα των ανθρώπων που αναστήθηκαν διώχθηκαν απʼ τον Ιωάννη εν τω ονόματι του Ιησού Χριστού μακριά από την Πάτμο και έγινα άφαντοι.

Επειδή λοιπόν ο λαός στάθηκε τρία ημερόνυχτα περιμένοντας να βγεί ο Κύνωψ απʼ την θάλασσα, από την νηστεία και τις φωνές που έβγαζαν και από τη ζέστη του ήλιου ξαπλώθηκαν στη γη άφωνοι οι περισσότεροι απʼ αυτούς ώστε και τρία παιδία πέθαναν. Εξ αιτίας αυτού τους λυπήθηκε ο μέγας Ιωάννης όλους αυτούς και τα μεν παιδιά που πέθαναν τα ανέστησε , τους δε παραλυμένους ανθρώπους τους δυνάμωσε. Και αφού είπε σʼ αυτούς πολλά για την πίστη, τους έπεισε όλους να πιστέψουν στον Χριστό και να βαπτιστούν, αφού ο άθλιος Κύνωψ καταποντίστηκε πια στη θάλασσα , όπως παλιά ο Φαραώ.

Από το βιβλιαράκι : Άγιος ο Ιωάννης ο Θεολόγος
Έκδοσις Ορθοδοξου Ιδρύματος ο Απόστολος Βαρνάβας».

allzzaro Απεστάλη: 03/11/2008, 21:23:29
quote:
Αν θέλεις λέμε κι άλλα...

Φυσικά..!!

Εν ολίγοις θέλεις να πείς οτι οι άγγελοι που εξέπεσαν πήραν γήινη υπόσταση οπότε συμπεραίνουμε οτι οι υποχθόνιοι είναι δαίμονες.
Εδώ ομως τα λεγόμενα του πατρός Αγαθαγγέλου Κ. Χαραμαντίδη για τα οποία σε ευχαριστώ που παράθεσες.. έρχονται σε αντίθεση με το οτι αυτοί που κατοικούν στο υπέδαφος είναι οι μίξη αγγέλων και ανθρώπων.
Εκτός αν εκεί κάτω κατοικούν και τα δύο...

trexagireve Απεστάλη: 03/11/2008, 21:02:40
Δεν θέλω να συγχίζεσαι φίλε μου allzzaro, αλλά ούτε και
να επηρρεάζεσαι τόσο αποτην αρνητική διαφήμιση για ένα
θέμα που υπάρχουν μαρτυρίες, προσωπικές εμπειρίες πολλών
επώνυμων και μη, για περιπτώσεις συναντήσεων με τέτοια πλάσματα...
Κι όχι κάτω απο την επήρεια κάποιας ουσίας....

πατρός Αγαθαγγέλου Κ. Χαραμαντίδη

Κατά την βιβλιοπατερική παράδοση ο διάβολος δεν είναι προσωποποίηση των παθών, αλλά πρόσωπο που δημιουργήθηκε από το Θεό ως άγγελος και όταν έχασε την κοινωνία μαζί του έγινε σκοτεινό πνεύμα, διάβολος. Ο διάβολος, ως πρόσωπο, έχει αυτεξούσιο, δηλ. ελευθερία, την οποία δεν παραβιάζει, ούτε καταργεί ο Θεός.

Το μυστήριο της ανομίας ενεργείται στην ιστορία, ο διάβολος εξακολουθεί να γεννά το κακό και να κάνει το καταστροφικό του έργο από τη στιγμή που εμφανίσθηκε η Εκκλησία. Η βιβλική και πατερική παράδοση, έξω από κάθε θεωρητική και ηθική θεώρηση του καλού και του κακού, μιλά για τον πονηρό αντίπαλο του Θεού και τον εχθρό του ανθρώπου. Είναι ο διάβολος στον οποίο υπάρχει μόνο η άρνηση και ο οποίος καταστρέφει και νεκρώνει τα πάντα, γιατί είναι πνεύμα νεκρότητας κατ' αποβολήν της όντως ζωής.

Συνεπώς ο διάβολος είναι μια συγκεκριμένη οντότητα, μια συγκεκριμένη ύπαρξη. Εισέρχεται με την ύβρη, την οίηση και την πλάνη στην ιστορία, ως θεοκτόνος και ανθρωποκτόνος, σαν η απάτη και το ψέμα του μηδενός, σαν το παράσιτο που παρωδή και περιπαίζει τη δημιουργία και τον άνθρωπο. Η αμαρτία, τα πάθη, ο θάνατος είναι το κακό που εκείνος γεννά με τη διαστροφή και το μίσος του και πάνω στο οποίο ασκεί την εξουσία και κυριαρχία του. Το κακό δεν είναι άθροισμα ανθρωπίνων πράξεων, αλλά μία ενεργός πρόκληση που έχει τη ρίζα της στη δαιμονική αρχή, σε μία αρχή δηλαδή έξω από τον άνθρωπο και τη φύση του και που η ανθρώπινη ελευθερία μπορεί να δέχεται ή να αρνείται.

Ο διάβολος προήλθε από τη βούληση και ενέργεια του Θεού. Οι δαίμονες δεν δημιουργήθηκαν δαίμονες από το Θεό εξ αρχής, γιατί ο Θεός δεν δημιούργησε το κακό, αφού τα πάντα εποίησε καλά λίαν. Εδημιουργήθηκαν άκακοι κατά την ουσία και τη φύση τους, ελεύθεροι, ανεξάρτητοι και αυτεξούσιοι κατά τη θέληση και επιθυμία τους, όπως ακριβώς συνέβη με τους αγγέλους. Μετά δε την οικειοθελή πτώση τους από την αλαζονεία τους τα λεπτά, αερώδη και άχραντα σώματά τους μετεβλήθησαν σε ζοφώδη και άμαυρα, ένυλα και εμπαθή.

Επειδή κατά τη δημιουργία τους οι δαίμονες συνέστησαν ολόκληρο τάγμα θεωρείται ότι είναι πολυάριθμοι και διακρίνονται σε ομάδες και τάξεις. Το πλήθος των δαιμόνων και η διάκρισή τους σε ομάδες και διαβαθμίσεις στηρίζεται στην πολυωνυμία και στο έργο τους. Όντες λοιπόν οι δαίμονες πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι αγωνίζονται αδιάλειπτα για την ματαίωση του απολυτρωτικού έργου του Χριστού. Μη δυνάμενοι να βλάψουν αμέσως το Θεό, στρέφονται προς τους ανθρώπους και τους πολεμούν με την δαιμονώδη σοφία τους, θολώνουν τις βουλές μας, μας πειράζουν δημιουργώντας πειρασμούς, κάνουν τα πάντα για να πληγώσουν τον άνθρωπο, ενεργούν δια των παθών, μας πολεμούν με τις θλίψεις, φέρουν εμπόδια στην προσευχή. Μετέρχεται τόσους τρόπους ώστε εάν ο Θεός είναι ο Ων, ο διάβολος μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ο μετασχηματιζόμενος.

Ο πειρασμός και ο πόλεμος του διαβόλου δεν είναι ποτέ πάνω από τις δυνάμεις των ανθρώπων, δε βιάζει το αυτεξούσιο και δεν θίγει το φυσικό λογισμό του, που ο Θεός έδωσε να κρατά με τη διάθεση και ελευθερία του. Η δύναμη του διαβόλου δεν είναι αναγκαστική, αλλά εξαρτάται πάντοτε από την ελευθερία μας. Το να υποκύψουμε στους πειρασμούς είναι υπόθεση ιδική μας. Ή το να κάνει κράτος και να ασκεί εξουσία ο Σατανάς, αυτό συνδέεται με την ενεργό απόφαση του ανθρώπου, που διαστρέφοντας την ελευθερία του, λέει όχι στο Θεό και ναί στο διάβολο. Οι Πατέρες της Εκκλησίας υπογραμμίζουν πώς ο άνθρωπος δεν μένει ποτέ μόνος. Αν αποδημήσει από τη Χάρη του Θεού, γίνεται ευάλωτος σατανικών επιδράσεων. Αν τα μέλη του ανθρώπου δεν τα χειρίζεται ο Χριστός ως άρματα, λέγει ο άγ. Συμεών ο Ν. Θεολόγος, τα χειρίζεται ο διάβολος, με την συγκατάθεση και τη συνεργασία του ανθρώπου."
Πολλοί τοποθετούνται, με γενική εντύπωση, όταν απαιτείται γνώση πάνω στην ύπαρξη εξ αρχής
αυτών των όντων...Αν θέλεις λέμε κι άλλα...

allzzaro Απεστάλη: 03/11/2008, 20:34:47
Τέλος ομως θέλω να πώ το εξής.

Δεν χρειάζεται να υπάρχουν, και να περιμένουμε να ανέβουν επάνω.
Υπάρχουν αυτή τη στιγμή πλάσματα των περιγραφών αυτών.
Χιλιάδες ανεγκέφαλοι, χιλιάδες,εκατοντάδες χιλιάδες ασχολούνται με το να γίνουν τέρατα. Χρωματίζουν το σώμα τους, το τρυπούν για να βάλουν καρφιά, βάζουν εμφυτεύματα στο κεφάλι ως κέρατα, εμφυτεύουν τεράστιους κυνόδοντες και οχι μόνο... και επιδίδονται με το να τρώνε αποκλειστικά σάρκα. Εκτός αυτού ρυπαίνουν μεθοδευμένα το περιβάλλον.

Τι περιμένουμε λοιπόν να βγούν οι Νεφελίμ απο το υπέδαφος?

allzzaro Απεστάλη: 03/11/2008, 20:23:21
quote:
Σε ένα πολύ ζοφερό και σκοτεινό
απο τα νέφη κόσμο, κατάλληλο για συγκεκριμένα πλάσματα και όντα...
Αυτόν τον κόσμο-ζούγκλα φτειάχνουμε.

Θεωρώ φαιδρό αυτο το επιχείρημα.
Δεν είμαστε σε θέση ούτε εμείς, ούτε κανείς αλλος να προκαλέσουμε ζημιά στη Φύση ωστε να έρθει σε τέτοιο σημείο ωστε να μην μπορούμε να αναπνεύσουμε.
Δεν ξέρω αν έχεις αναλογιστεί με πόσο μεγάλο ρυθμό ρυπαίνουμε οχι μόνο τον αέρα αλλά και το υπέδαφος και παρόλα αυτά η Φύση αντέχει.
Και θα αντέξει για πολύ ακόμα.
Εμείς δεν θα αντέχουμε.
Αυτόν τον κόσμο ζούγκλα που φτιάχνουμε οπως αναφέρεις τον φτιάχνουμε γιατί αρέσει σε εμάς.
Εμείς είμαστε αυτοί που θέλουμε την ευκολία μας και τη μπετοποίηση.

allzzaro Απεστάλη: 03/11/2008, 20:18:26
quote:
Αυτά τα πράγματα φίλε allzzaro, έχουν μια λογική και
μια ιστορία αιώνων πολλών...

Iστορία πολλών αιώνων φίλε μου trexagireve έχουν.
Λογική ΔΕΝ έχουν.

Οτι ενδείξεις έχουμε είναι αλληγορικές παρουσιάσεις απο τη μυθολογία, τη βίβλο τα χειρόγραφα του Κουμράν και φυσικά στο βιβλίο του Ενώχ. Αν το δεχθούμε έτσι ιστορικώς λοιπόν έχουν.
Απο πλευράς λογικής ομως δεν στέκει.
Δεν μπορεί κάποια οντότητα να ζήσει στο εσωτερικό της γής.
Οι θεωρίες περί κοίλης γής, περί τεχνητού ήλιου ή ωκεανών στο εσωτερικό της γής δεν στέκει. Πως μπορεί να στηριχθούν εκτατοντάδες χιλιόμετρα θόλου χωρίς στηρίγματα..??
Αυτό που μπορεί να στέκει είναι το εξής:
Αν πράγματι υπάρχουν κάποιες οντότητες εκεί κάτω σίγουρα δεν θα ζούν σε πρωτόγονη κατάσταση για τον απλούστατο λόγο δεν θα μπορούσαν να επιζήσουν. Σίγουρα λοιπόν εάν υπάρχουν θα πρέπει να διαθέτουν τεχνολογία να έχουν σύγχρονες εγκαταστάσεις και το κυριότερο να αντλούν πρώτη ύλη καθώς τροφή και νερό.

trexagireve Απεστάλη: 02/11/2008, 23:27:38
Αυτά τα πράγματα φίλε allzzaro, έχουν μια λογική και
μια ιστορία αιώνων πολλών... Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να
βγούν για κάποιους λόγους, στην επιφάνεια, εκτός αν δημιουργηθούν
οικαταλληλες γι αυτους συνθήκες, που αν σκεφθείτε την μόλυνση'
του περιβάλλοντος που ζούμε, θα καταλάβετε που πάμε..
Σε ένα πολύ ζοφερό και σκοτεινό
απο τα νέφη κόσμο, κατάλληλο για συγκεκριμένα πλάσματα και όντα...
Αυτόν τον κόσμο-ζούγκλα φτειάχνουμε.
Κι εκεί, μπορεί να ειμαστε τα θυράματα...

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
6.640625E-02
Maintained by Digital Alchemy