ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Χριστιανισμός τα πρώτα 300 χρόνια.......

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο Μέλος για να αποστείλετε μία απάντηση.
Για να εγγραφείτε, κάντε click εδώ. Η Εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Ανάλυση Οθόνης:
Όνομα Μέλους:
Password:
Διαμόρφωση: Bold Πλάγια Υπογραμμισμένα Κεντρική Στοίχιση Εισαγωγή Υπερσυνδέσμου Εισαγωγή Email Εισαγωγή Εικόνας Εισαγωγή Κώδικα Εισαγωγή Αποσπάσματος Εισαγωγή Λίστας Εισαγωγή Smilie
   
Μήνυμα:

* HTML ΑΝΕΝΕΡΓΗ
* Κώδικας Forum ΕΝΕΡΓΟΣ

 
Μέθοδος:
Επιλέξτε για να συμπεριλάβετε την ψηφιακή Υπογραφή του Προφίλ σας.
     
Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η     Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ
Αρχική Τοποθέτηση
el.elyon Απεστάλη: 02/08/2007, 10:22:49
Καλημέρα σε όλους.

Στην Ελλάδα όταν μιλάνε για το Χριστιανισμό συνήθως αποφεύγουν να μιλάνε για τα πρώτα 300 χρόνια του Χριστιανισμού. Για αυτό θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει ένα θέμα αποκλειστικά για αυτά τα πρώτα 300 χρόνια του Χριστιανισμού. Απλά θα ήθελα να τονίσω ότι το θέμα είναι ιστορικό και αφόρα την ιστορικότητα του Χριστιανισμού τα πρώτα 300 χρόνια. Σαφώς και το θέμα είναι πολύ μεγάλο και μπορεί κάποιοι να θέλουν να πούνε και για τον ιστορικό Ιησού ή τον ιστορικό Παύλο και αυτό είναι καλό αλλά θα ήθελα να το τονίσω για άλλη μια φόρα ότι το θέμα θέλει να δει την ιστορικότητα του Χριστιανισμού τα πρώτα 300 χρόνια στο σύνολο της!

Χριστιανισμός τα πρώτα 300 χρόνια.......

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ el.elyon.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

ΟΙ 7 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (** Από την Νεώτερη στην Παλαιότερη **)
Yiandrew Απεστάλη: 13/06/2008, 04:47:54
'Οσοι ασχολούντε με το θέμα τησ Ελληνικής γλώσσας καλά κάνουν να επισκευθούν την ιστοσελίδα (στα Αγγλικά)
http://www.uk-human-rights.org/dadscare.htm
και να διαβάσουν τί έγραψε 80ης Βρεττανός / Άγγλος στην ημερήσια ΤΑΪΜΣ ('The Times') και να πάψουν να ασχολούντε με τα παραμύθια περί ΙνδοΕυρωπαϊκού πολιτισμού.

Γνώστες της Αγγλικής μπορούν απο μόνοι τους να αναγνωρίσουν πολλές αλήθιες αν παρακολουθήσουν την σειρά 'The Story of India' του Michael Wood (BBC DVD x2). Κανείς δέν θα παραγνωρίση το γεγονός ότι έυθασαν από τη δυση (από ξηράς) άνθρωποί ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ με γλώσσα γραφική και έκτισαν στην βόρεια Ινδία πόλι στο ρυθμό της ΤΡΟΙΑΣ...... (Αυτό βεβαίως μετά την ήττα και τον διωγμό).

el.elyon Απεστάλη: 17/08/2007, 10:46:23
Αγαπητέ μου Λουκά καλημέρα.

quote:
ΕΡΙΩΠΙΣ: Το el το συζητάμε αν θες.

Θα το ήθελα!

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ el.elyon.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Λεωνίδας!!!!!!!

Impious Varmint Απεστάλη: 16/08/2007, 13:46:01
quote:
Γενικά θίγω το θέμα της ανωνυμίας,καθώς και της ακατανόητης και αβασάνιστης κατάθεσης απόψεων, καταστάσεις οι οποίες γίνονται πολύ συχνά τροφός κάθε ψωμοκόλακα που συμμετέχει σ’ ένα διάλογο χωρίς τελικά να προσφέρει ο ίδιος τίποτα στο θέμα που αναπτύσσεται.


Μπορώ να σε ρωτήσω κάτι αγαπητέ ΕΡΙΩΠΙΣ?
Θεωρείς ότι το πρόβλημα είναι η ανωνυμία ή η ανοησία???
Αρκετοί ανώνυμοι καταθέτουν εξαίρετες απόψεις όπως και αρκετοί επώνυμοι δεν συμβιβάζονται με τίποτα λιγότερο από τα "παραμύθια της Χαλιμάς".

Impious Varmint

ΕΡΙΩΠΙΣ Απεστάλη: 16/08/2007, 12:25:24
Φίλε Λεωνίδα (el.elyon), δεν απευθύνομαι σε σένα.

Γενικά θίγω το θέμα της ανωνυμίας,καθώς και της ακατανόητης και αβασάνιστης κατάθεσης απόψεων, καταστάσεις οι οποίες γίνονται πολύ συχνά τροφός κάθε ψωμοκόλακα που συμμετέχει σ’ ένα διάλογο χωρίς τελικά να προσφέρει ο ίδιος τίποτα στο θέμα που αναπτύσσεται.

Όταν συνεχίζεται για πολύ η κωλυσιεργία σ' ενα διάλογο σίγουρα η εξέλιξή του οδηγεί στην αντιπαράθεση. Εκεί ρίχνεται και το γάντι στον οποιοδήποτε συντονιστή ή διαιτητή.
Τα σέβη μου φίλε Λεωνίδα «Ύψιστε) και να μη μου στενοχωριέσαι. Καλά το μετέφρασα το Elyon; Το el το συζητάμε αν θες.

Λουκάς

el.elyon Απεστάλη: 16/08/2007, 11:35:09
ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ!

Ένας λόγος που προτιμώ το ανώνυμο είναι γιατί θέλω να είμαι μόνος μου στο Esoterica. Δεν θα ήθελα οι φίλοι μου που παρακολουθούνε να το γνωρίζουν γιατί δεν επιθυμώ να ανήκω σε ομάδα γιατί δεν θέλω να είμαι αντί κάποιου!

Επειδή βλέπω πολλά υπονοούμενα αποδώ και πέρα θα αποφύγω οποιαδήποτε κόντρα και παρατήρηση!

Αν κάποιοι νομίζουν ότι θα είναι καλυτέρα χωρίς εμένα τότε ας το ζητήσουν και θα λάβουν!!!!!!!

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ el.elyon.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Λεωνίδας!!!!!!!

el.elyon Απεστάλη: 16/08/2007, 11:16:01
Καλημέρα αγαπητέ μου Λουκά!


quote:
ΕΡΙΩΠΙΣ: Απ’ την στιγμή που κάποιος μου απευθύνει τον λόγο είμαι υποχρεωμένος να ανταποκριθώ πολιτισμένα, με αξιοπρέπεια και εντιμότητα. Στην καθημερινή μου ζωή δεν φημίζομαι για την ανεκτικότητά μου στην κάθε πνευματική ασημαντότητα που αβασάνιστα τσαλαβουτά την βορβορόζωμη πένα της/του όπου βρει άσπρο χαρτί ή βήμα.


Αγαπητέ Λουκά ποιος/α είναι η πνευματική ασημαντότητα???????

Πόσες φόρες θα πρέπει να σου απευθύνω το λόγω???????

quote:
ΕΡΙΩΠΙΣ: Αν με πιέσεις λιγάκι να σου πω για παράδειγμα αν προτιμώ τον Macedon αντί κάποιου άλλου μέλους θα σου έλεγα ότι ζυγαριά μου βαραίνει υπέρ του Macedon για ένα πολύ απλό λόγο. Καταθέτει τις απόψεις του επώνυμα και βρίσκεται διαρκώς αντιμέτωπος με ανθρώπους που δεν θα τολμούσαν ποτέ να καταθέσουν την ταυτότητά τους.

Αγαπητέ μου Λουκά το τι θα προτιμήσεις είναι δικαίωμα σου! Αφού δεν θέλεις να δεις τα κόκκινα γραπτά του και την “αγάπη” του για το χριστιανισμό είναι λογικό συμπέρασμα η προτίμηση σου!

Αγαπητέ μου Λουκά δεν έχω πρόβλημα να σου μιλήσω και επώνυμα. Επώνυμα έχω στείλει mail και στην Αμαλία.

Λυπάμαι που μιλάς με υπονοούμενα. Αφού σου αρέσουν τα επώνυμα πες τα καθαρά τα πράγματα, με το όνομα τους!


ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ el.elyon.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Λεωνίδας!!!!!!!

ΕΡΙΩΠΙΣ Απεστάλη: 16/08/2007, 10:22:01
quote:
Ψηλός: ***Πες μου βρε Λουκά, πιστεύεις στα αλήθεια ότι όλοι αυτοί, γνωστοί και άγνωστοι χλαμυδοφορεμένοι και χλαμυδοβαρεμένοι προσπαθούν «να ανιχνεύσουν την ταυτότητα και την ιστορία τους»


Αγαπητέ φίλε Ψηλέ, θέλω να γνωρίζεις ότι όσο φίλους θεωρώ όλους εκείνους που ανέφερες οι οποίοι κατά την άποψή σου θεωρούνται εχθροί του Χριστιανισμού άλλο τόσο θεωρώ φίλους και την αντίπαλη παράταξη που φαινομενικά αντιπροσωπεύεις.

Απ’ την στιγμή που κάποιος μου απευθύνει τον λόγο είμαι υποχρεωμένος να ανταποκριθώ πολιτισμένα, με αξιοπρέπεια και εντιμότητα. Στην καθημερινή μου ζωή δεν φημίζομαι για την ανεκτικότητά μου στην κάθε πνευματική ασημαντότητα που αβασάνιστα τσαλαβουτά την βορβορόζωμη πένα της/του όπου βρει άσπρο χαρτί ή βήμα.

Αν με πιέσεις λιγάκι να σου πω για παράδειγμα αν προτιμώ τον Macedon αντί κάποιου άλλου μέλους θα σου έλεγα ότι ζυγαριά μου βαραίνει υπέρ του Macedon για ένα πολύ απλό λόγο. Καταθέτει τις απόψεις του επώνυμα και βρίσκεται διαρκώς αντιμέτωπος με ανθρώπους που δεν θα τολμούσαν ποτέ να καταθέσουν την ταυτότητά τους. Το ίδιο έχει κάνει και ο αγαπητότατος φίλος μας Trainman.


Σου υπενθυμίζω και πάλι την άποψή μου για το μεγάλο θέμα της φοβερής αταξίας που υπάρχει σήμερα στο διαδίκτυο, και όχι μόνο, το οποίο επιτρέπει στην κάθε πνευματική ασημαντότητα να επιπλέει και να γίνεται ψωμοκόλακας του κάθε υγιούς διαλόγου .

quote:
Δανείστηκα αυτόν τον λίγο μεταλλαγμένο τίτλο απ΄ το έργο του Ar. Schopenhauer «Συγγραφείς και ύφος» για να υπενθυμίσω σε μερικούς «Ανώνυμους» και «Ψευδώνυμους» αυτά που έγραψε κάποτε ο διάσημος συγγραφέας και διανοητής για την ανωνυμία των συγγραφέων της εποχής του.
«Κακοήθεις, αφανείς, ανίκανους, συκοφάντες, ανέντιμους, θρασείς και τιποτένιους» χαρακτήριζε ο Ar. Schopenhauer τους ανώνυμους συγγραφείς που γινόντουσαν ιδιαίτερα τολμηροί πίσω από την «σιγουριά» της ανωνυμίας τους ή του ψευδώνυμού τους είτε επικρίνοντας το καλό είτε εγκωμιάζοντας το κακό.
Με πολύ απλό τρόπο αλλά και με φοβερή αγανάκτηση στολίζει τον «ανώνυμο καλοθελητή» της εποχής του μέσα σε μία παράγραφο με τα εξής: «Τιποτένιε, πες μας το όνομά σου, γιατί το προσβάλεις; Γιατί προσβάλεις μασκαρεμένος με προσωπίδα, ανθρώπους που προχωρούν με πρόσωπο ξεκάθαρο;
Οι πράξεις σου δεν είναι έργο τίμιου άνδρα (σίγουρα εκείνη την εποχή σπάνιζαν οι γυναίκες συγγραφείς και κριτικοί).
Λοιπόν φαύλε και τιποτένιε, πες μας το όνομά σου ή σιώπα»
Γράφει επίσης ο ίδιος το εξής δραστικό για τον δημοσιογράφο στις εφημερίδες: «Ο Νόμος που δεν σου επιτρέπει να κυκλοφορείς δημοσίως με μάσκα θα έπρεπε να σου απαγορεύει και την ανωνυμία των γραπτών σου.
Πρέπει λοιπόν να κοπεί το κακό απ’ την ρίζα του και κάθε κείμενο που δημοσιεύεται στις εφημερίδες θα πρέπει να φέρει πάντοτε το όνομα του δημιουργού του.
Όλοι οι τίμιοι πνευματικοί δημιουργοί (συγγραφείς) θα πρέπει να αποκηρύξουν την ανωνυμία στιγματίζοντας τη με ολοκληρωτική περιφρόνηση.
Όποιος δεν ονομάζει τον εαυτό του (όποιος δεν υπογράφει) είναι κάθαρμα.

Στο ίδιο ύφος και ο Ρουσσώ στιγμάτιζε την ανωνυμία λέγοντας ότι «κάθε τίμιος άνδρας πρέπει να ομολογεί τα βιβλία που δημοσιεύει»
Επίσης, ο Riemer συνεπικουρούμενος απ’ τον Γκαίτε στον πρόλογο του «Ανακοινώσεις για τον Γκαίτε» γράφει και αυτός με καυστικό ύφος κατά των ανωνύμων κριτικών και συγγραφέων της εποχής του τα εξής.
«Γνήσιος κηρυγμένος αντίπαλος που σε αντιμετωπίζει είναι αντίπαλος τίμιος και μετριοπαθής, με τον οποίο μπορεί κανείς να συνεννοηθεί, να συμφωνήσει ακόμη και να συμφιλιωθεί. Αντίθετα ο αντίπαλος που κρύβεται, είναι κακός, άνανδρος και κακοήθης που στερείται του κατάλληλου σθένους να ομολογήσει αυτό που κρίνει. Αυτός ο ανώνυμος δεν ανησυχεί για την γνώμη του. Αισθάνεται μόνο κρυφή χαρά αδειάζοντας ανώνυμα και ατιμώρητα την χολή του.»

Νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν!!!

Λουκάς


Φίλε μου βλέπεις ότι ακόμα και σήμερα χάρη στην ανωνυμία γίνονται αυτομάτως όλοι όψιμοι μάγκες του δώδεκα παρά πέντε. Αν με κατανοείς φίλε μου τι θέλω να πω.

Το θέμα αυτού του διαλόγου είναι τα πρώτα 300 χρόνια του Χριστιανισμού. Αν έχεις να καταθέσεις την άποψή σου πολύ ευχαρίστως να σε διαβάσουμε, αν όχι, κάνε μας την χάρη και μην απασχολείσαι μέσα απ' αυτό το βήμα με τα φαντάσματα που σε βασανίζουν.
Ιδεοληψία θεωρείται αυτό φίλε μου.

Λουκάς


Edited by - ΕΡΙΩΠΙΣ on 16/08/2007 10:31:23

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.03125
Maintained by Digital Alchemy