ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 H συνταγή για την έλευση της "ζωής" στην ζωή μας!

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο Μέλος για να αποστείλετε μία απάντηση.
Για να εγγραφείτε, κάντε click εδώ. Η Εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Ανάλυση Οθόνης:
Όνομα Μέλους:
Password:
Διαμόρφωση: Bold Πλάγια Υπογραμμισμένα Κεντρική Στοίχιση Εισαγωγή Υπερσυνδέσμου Εισαγωγή Email Εισαγωγή Εικόνας Εισαγωγή Κώδικα Εισαγωγή Αποσπάσματος Εισαγωγή Λίστας Εισαγωγή Smilie
   
Μήνυμα:

* HTML ΑΝΕΝΕΡΓΗ
* Κώδικας Forum ΕΝΕΡΓΟΣ

 
Μέθοδος:
Επιλέξτε για να συμπεριλάβετε την ψηφιακή Υπογραφή του Προφίλ σας.
     
Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η     Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ
Αρχική Τοποθέτηση
Εαρινός Απεστάλη: 28/08/2011, 23:47:46
Αναρρωτιέμαι γιατί ο άνθρωπος κάνει όλα όσα κάνει , τι επιδιώκει κάνοντας το ένα ή το άλλο???
Ας δούμε κατ'αρχάς τι εν γένει επιδιώκει και γιατί επιδιώκει αυτό που επιδιώκει που σε άλλη περίπτωση ενδεχομένως να τον άφηνε αδιάφορο...
Ας δούμε όμως κατ'αρχάς ποιές είναι -γενικά- εκείνες οι επιδιώξεις που έχουν κοινό παρονομαστή για όλους μας....
Ας δούμε ποιά είναι εκείνα τα "στοιχεία" που ενώνουν -φέρνουν κοντά- τους ανθρώπους και ποιά του χωρίζουν ή ακόμα τους θέτουν αντιμέτωπους....
Ας δούμε ποιά είναι ενδεχομένως εκείνα τα ασυνείδητα μορφώματα που μας χειραγωγούν και μας κατευθύνουν σε σκέψεις και πράξεις που ενώ πάντα έφερναν καταστροφικά αποτελέσματα , εξακολουθούμε να αγνοούμε ... εξακολουθώντας να πέφτουμε στις ίδιες παρα-πραξίες...
Ας δούμε κατα πόσο γνωρίζουμε τον εαυτό μας τον ίδιο και πόσο μπορούμε να γνωρίσουμε και τον απέναντί μας και να αναλογισθούμε αν ενδεχομένως η σωστή αναγνώριση του απέναντί μας , "περνάει" μέσα απο την απαραίτητη αυτο-γνωσία και την συνειδητοποίηση ότι εφόσον δεν γνωρίζουμε τον εαυτό μας , είναι αδύνατον να γνωρίσουμε οποιονδήποτε συνάνθρωπό μας....
Ας αναρρωτηθούμε έστω αν και κατα πόσο γνωρίζουμε ποιά είναι τα στοιχεία εκείνα που θεωρούνται ως απαραίτητα για την έλευση της "ζωής" στην ζωή μας...ή για να το πώ διαφορετικά , της χαράς , της ευτυχίας...της αρμονίας και γενικά της "επιτυχίας"....
Παραδείγματος χάριν , η αυτογνωσία προτάσσεται πολλές φορές ως προαπαιτούμενο αλλα φθάνει να επιδιώκουμε την αυτογνωσία ενώ κανείς δεν μας έμαθε ενδεχομένως πως αυτό μπορεί αυτό να επιτευχθεί και το κάθε τι άλλο επιδιωκόμενο που θεωρείται εκ των προτέρων ως προαπαιτούμενο???

Είναι όλα όσα μας έχουν νουθετήσει απο την πρώϊμη ήδη παιδική μας ηλικία???
Σεβασμός , αγάπη , καλοσύνη...κοκ...ή υπάρχουν και άλλα για τα οποία ενδεχομένως πολλοί απο μας δεν ακούσαμε και δεν διδαχθήκαμε???

Ας συμπληρώσει και ο καθένας ξεχωριστά -εφόσον το επιθυμεί- και τα δικά του "Ας..."!

Το ερώτημα είναι ..."Ποιά είναι η "μαγική" συνταγή για την έλευση της "ζωής" στην ζωή μας"...???


Μείνε μέσα στο παιχνίδι...
ΟΙ 7 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (** Από την Νεώτερη στην Παλαιότερη **)
mystery flower Απεστάλη: 05/12/2011, 11:53:21
Καλημέρα,

Το ερώτημα σου είναι ..."Ποιά είναι η "μαγική" συνταγή για την έλευση της "ζωής" στην ζωή μας"...???

Ας έχουμε καθαρό νου και ας μάθουμε να σκεφτόμαστε σωστά.
Ας μην σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας, αλλά και τις ανάγκες του άλλου.
Ας μάθουμε να στεκόμαστε θεατές και ας ακούσουμε τι έχει να μας πει.
Ας αγαπάμε με γνήσια αισθήματα αυτόν που μας δείχνει την αγάπη του.
Ας μην βάζουμε ταμπέλες στους ανθρώπους.
Ας μην κοιτάζουμε το συμφέρον μας.
Ας μάθουμε με το γνώθι σ' αυτόν τι θέλουμε και τι προσδοκούμε από τον εαυτό μας ή τους άλλους.
Ας δούμε πως θα σώσουμε τον πλανήτη και ειδικά την χώρα μας που ρέπει προς την καταστροφή.
Ας μην κρίνουμε τον άλλο γιατί θα βρεθεί κάποιος άλλος που θα κρίνει εμάς.
Ξέρω πολλά ας, αλλά πόσα μπορεί να πραγματοποιήσει ο άνθρωπος για μια καλύτερη ποιότητα ζωής; Η απάντηση πρέπει να εφαρμόζεται στην πράξη και εκεί θα φανεί το αποτέλεσμα.

Ταξίδι στο άγνωστο

Edited by - mystery flower on 05/12/2011 11:56:04

gianipseftis Απεστάλη: 22/10/2011, 14:52:03
quote:
Κηφέας

Η θέση περί προσαρμογής – καρπού – της επιλογής , θέση η οποία ποζάρει για αντιτελεοκρατική , είναι στην πραγματικότητα τελεοκρατική στον ύψιστο βαθμό , επειδή δέχεται σαν αξίωμα ότι η εξέλιξη δουλεύει για το μεγαλύτερο καλό των ατόμων και του είδους . Κι’ενώ η θέση αυτή επιχειρεί να αποδείξει ότι η προσαρμογή είναι απλώς μια ψευτοτελεολογική βιοτική εκδήλωση , δεν παύει ν’αποδίδει στην εξέλιξη και στη ζωή εν γένει σκοπό . Τι σημασία έχει αν ο επιλεκτικός τελεστής είναι τυφλός , αφού πετυχαίνει θαυμάσια στους στόχους του ;


Φίλε Κηφέα στέκομαι στην παραπάνω παράγραφο για να δώσω έμφαση στην μεγάλη αξία της προσαρμογής ως αποτέλεσμα της καλύτερης φυσικής επιλογής, η οποία δουλεύοντας άκρως τελεοκρατικά.- όπως πολύ σωστά λες – οδηγεί σε συνεχή βελτίωση του κάθε είδους παρουσιάζοντας εκπληκτικά σε πολυπλοκότητα και σοφία αποτελέσματα.

Οφείλω να επισημαίνω πως το περιεχόμενο του “σκοπού”, δεν θα πρέπει να ερμηνευτή σαν ένας προσχεδιασμένος στόχος που διαμορφώνει τα “ιδικά χαρακτηριστικά” κάθε είδους ξεχωριστά, αλά σαν τον σταθερό αποτέλεσμα της καλύτερης επιλογής που τελικά – και εκ του δοκιμασμένου αποτελέσματος – βοηθά στην βελτίωση και διατήρηση του κάθε είδους.

Τα “ιδικά χαρακτηριστικά” του κάθε είδους δεν μπορούν ποτέ να προβλεφθούν, γιατί η δυναμική της εξέλιξης δουλεύει προσαρμοστικά προς όφελος ολόκληρου του οικοσυστήματος.
Η βελτίωση και προσαρμογή στοχεύει στην ισόρροπη ανάπτυξη όλου του οικοσυστήματος και όχι επιλεκτικά για κάποιο είδος, κατι που θα οδηγούσε στην αποσταθεροποίηση του συστήματος


Κηφεύς Απεστάλη: 22/10/2011, 12:03:50
Είχα αναφέρει, φίλε gianipseftis, σε παλαιότερο μήνυμά μου ότι το ενόργανο όν εκδηλώνει τις ιδιότητές του και ζει μόνο χάρη στις σχέσεις που αποκαθιστά με το εξωτερικό περιβάλλον . Η εξάρτηση αυτή δημιουργεί για το έμβιο όν μόνιμη υποτέλεια , που η πιο άμεση εκδήλωσή της συνίσταται στην εναρμόνισή του με τις εξωτερικές συνθήκες. Ο εναρμονισμός αυτός έχει ένα όνομα : “Προσαρμογή” , και εμφανίζεται άλλοτε σαν ανατομική διάταξη , άλλοτε σαν λειτουργία συνδεόμενη με κάποιο αποτέλεσμα που προκαλεί , άλλοτε σαν ρυθμιστική ικανότητα .

Ο τελεολογικός χαρακτήρας αυτής της “προσαρμογής” είναι τόσο εμφανής , ώστε ακόμα κι’αυτοί που απαξιούν να μιλήσουν για τελεοκρατία το αναγνωρίζουν . Μα της αρνιούνται την ποιότητά της και τη θεωρούν κάτι το επίπλαστο . Η προσαρμογή σύμφωνα με τη θέση που υποστηρίζουν , δεν μπορεί να είναι παρά απομίμηση της σκοπιμότητας , απόρροια μιας καλορίζικης τύχης, αυτής ακριβώς της τύχης που εξοβελίζει – έτσι πιστεύουν – την τελεοκρατία , όπως ο αγιασμός , όπως λένε , αποβάλλει τα δαιμόνια .

Η θέση περί προσαρμογής – καρπού – της επιλογής , θέση η οποία ποζάρει για αντιτελεοκρατική , είναι στην πραγματικότητα τελεοκρατική στον ύψιστο βαθμό , επειδή δέχεται σαν αξίωμα ότι η εξέλιξη δουλεύει για το μεγαλύτερο καλό των ατόμων και του είδους . Κι’ενώ η θέση αυτή επιχειρεί να αποδείξει ότι η προσαρμογή είναι απλώς μια ψευτοτελεολογική βιοτική εκδήλωση , δεν παύει ν’αποδίδει στην εξέλιξη και στη ζωή εν γένει σκοπό . Τι σημασία έχει αν ο επιλεκτικός τελεστής είναι τυφλός , αφού πετυχαίνει θαυμάσια στους στόχους του ;

Ο όρος “επιλογή” είναι το προσωπείο μιας πραγματικής σκοπιμότητας .

“Όποιος” ξεσκαρτάρει κάτι , το κάνει για να πετύχει κάτι . Βέβαια η φύση .όταν αφήνει το δυσπροσάρμοστο να εξαφανιστεί , το κάνει χωρίς νάχει καμιά απολύτως συναίσθηση του πράγματος, παραταύτα εργάζεται για το καλό του είδους.
Η κυβευτική θεωρία πιστεύει ότι ξεκαθαρίζει τη φύση από την εμπράγματη σκοπιμότητά της , αλλά δεν βλέπει ότι της απονέμει , στα μουγκά , μιαν υπερβατική σκοπιμότητα, όπου τα τελικά αίτια είναι συνδεδεμένα με την επιλογή (υπενθυμίζω ότι κυβευτικός ειρμός φαινομένων , είναι αυτός που ακολουθείται από τα φαινόμενα που δεν μπορούμε να προβλέψουμε την έκβασή τους) .

Στην πραγματικότητα , ωθεί τη σκοπιμότητα μέχρι τα έσχατα σύνορά της . Στη θεωρία αυτή , η αρχή της ωφελιμότητας υπερβαίνει , από πολύ ψηλά , ολόκληρο το βιολογικό Σύμπαν . Κολυμπούμε σε πελάγη καθαρής μεταφυσικής !!! Η δήθεν αντιτελεοκρατία οδηγεί πολύ μακριά ...

Η εμπράγματη σκοπιμότητα , τέτοια όπως τη διατυπώνουμε σε όλα τα έμβια όντα , σε όλα τα οργανικά ή βιοχημικά συστήματα , δεν είναι κατασκεύασμα του μυαλού μας , υπάρχει – κι’άμα την αρνιόμαστε , είναι σαν να αρνιόμαστε το ίδιο το βιολογικό γεγονός .

Η τάξη μέσα στη Φύση , που την ανακαλύπτουμε αποσπασματικά και την εκφράζουμε με επί μέρους νόμους αποτελεί πραγματικότητα , όπως ακριβώς και ο εξωτερικός αυτός κόσμος , που επάνω του η εξουσία του Επιστήμονα διαρκώς εδραιώνεται .
Η ύστατη δυσκολία έγκειται στο μεταφυσικό πρόβλημα της σημασίας που έχει αυτή η τάξη ...

Ου τα πάντα τοις πάσι ρητά

gianipseftis Απεστάλη: 22/10/2011, 10:56:24
Φίλε Κηφέα αυτό που έχω υπόψιν μου είναι τα αποτελέσματα γεωλογικών μετρήσεων σε μετεωρίτες που βρέθηκαν στην γή και περιέχουν σίδηρο, και σχετίζονται με τον χρόνο ημιζωής του ρηνίου στη β-διάσπαση, καθώς και με τις διαφορές των ισοτόπων κάποιων στοιχείων.

Γενικά θεωρώ πολύ πιθανό η τιμές κάποιων σταθερών να μην ήταν ίδιες σε μεγάλο βάθος χρόνου, και θα μπορούσαν να διαφέρουν όχι μόνο χρονικά, αλλά και χωρικά.

Έχω υπ' όψιν μου και κάποια “εικονικά” μοντέλα σε υπολογιστές με “πειραγμένες” τις τιμές κάποιων σταθερών, που οδηγούν πάλι στο ίδιο αποτέλεσμα.

Που θέλω να καταλήξω?
Πιστεύω πως τελικά αυτό που λέμε “νομοτέλεια” ίσως να αναφέρεται σε συγκεκριμένες χωροχρονικές περιοχές, και να μην αποτελεί κάτι αδιάρρηκτα σταθερό, αλά ένα απροσδιόριστο συνδυασμό νόμων, που στο σύνολό τους ως πακέτου κρίνονται παραγωγικοί εκ των υστέρων και εκ του αποτελέσματος, σε αντίθεση με πολλαπλές άλλες ομάδες/σύνολα/συνδυασμούς νόμων που οδηγούν σε λύσεις “στείρες”

Το έρωτημά μου, - και απορία μου ταυτόχρονα – είναι , αν με τις μέχρι τώρα γνώσεις μας, μπορούμε να αποκλείσουμε κατηγορηματικά τις ποιο πάνω υποθέσεις μου?

Βεβαίως άλλο ξεκινήσαμε να κουβεντιάζουμε, και καταλήξαμε να εξετάζουμε το πρόβλημα της “πρώτης αρχής” .
Τα έχει αυτά ο διάλογος, και η παρεκτροπή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην κατανόηση της “σταθερότητας”, της “νομοτέλειας”, και αυτού που ο φίλος Εαρινός θεωρεί “προκαθορισμένο”

Η “σταθερότητα” όπως πολύ σωστά λες – αν σε ερμηνεύω σωστά - είναι “φαινομενική” είναι αποτέλεσμα της ανθρωπικής αρχής,
Ο ανθρώπινος χρόνος είναι απειροελάχιστα μικρός, σε σχέση με συμπαντικές μεταβολές. Αυτό πιστεύω και εγώ.

Η “νομοτέλεια” κατά την δική μου άποψη δεν θα πρέπει να θεωρείται κάτι το αδιαφιλονίκητα δεδομένο.
Βεβαίως για το θέμα που εξετάζουμε, έχει πολύ μεγάλη σημασία, γιατί η φυσική ροή της εξελικτικής διαδικασίας που μας ενδιαφέρει, “υπακούει” στην παρούσα φυσική νομοτέλεια, και οφείλει να συμμορφούται

Όσο για το “προκαθορισμένο”, πιστεύω πως αν το περιορίσουμε στις νομοτελειακά οριζόμενες εξελίξεις, θα μπορούσα να το δεχτώ, σε καμία όμως περίπτωση δεν το συνδυάζω με ένα προμελετημένο σχεδιασμό.

Δεν ξέρω αν με αυτές τις εν συντομία θέσεις μου έγινα κατανοητός.
Αν όχι, ευχαρίστως να τις αποσαφηνίσω, και θα χαρώ να ακούσω τις ενστάσεις σας.

ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ Απεστάλη: 22/10/2011, 00:56:47
επιβεβαιώθηκε κατα 99,99% προσφάτως.
η σταθερά Α ακολουθεί την ανωτάτη ταχύτητα στις καλένδες!

ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.

Κηφεύς Απεστάλη: 21/10/2011, 23:50:13
quote:
gianipseftis :

Υπάρχει, φίλε Κηφέα, κάτι που να μπορεί να αποθεωθεί απόλυτα “σταθερό” ?

Θα μπορούσαν άραγε οι τιμές των σταθερών της φύσης ( λεπτής υφής, βαρύτητας, Planck, ταχύτητας c, κλπ) να “πειραχτούν” στο σύνολο τους, η μέρος τους, και με κάποιο άλλο συσχετισμό, να οδηγούσαν πάλι σε κόσμο ανάλογο με αυτόν που παρατηρούμε σήμερα?

Θα μου πεις, μιλώ υποθετικά.

Ναι υποθέτω σενάρια.

Σε ένα από αυτά, - για να οδηγηθούμε σε κόσμο σαν αυτό που παρατηρούμε, - νομίζω μου αρκεί να υπάρχουν άπειρα σύμπαντα ύλης και αντιύλης, ο χωροχρόνος, και η ιδιότητα της ύλης να παραμορφώνει/στρεβλώνει τον χωροχρόνο.
Δεν χρειάζεται καμία ανώτερη (πνευματική ή άλλη) οντότητα, και ούτε άλλη προϋπόθεση.

Αν θεωρήσουμε δεδομένες αυτές τις προϋποθέσεις – η ύπαρξή τους οριζόμενη αφεαυτής - κάποια από τα σύμπαντα (άπειρα), θα μπορούσαν να αυτοοργανωθούν, οδηγώντας σε λύσεις σαν αυτή που παρατηρούμε .

Μα αυτό είναι παράδοξα ακραίο?
Ναι σίγουρα είναι

Αδύνατον?

Χμ!!


Το μόνο που μπορώ να παραθέσω σαν σύντομη απάντηση, φίλε gianipseftis, στο μήνυμά σου είναι η παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση:

Μεταβάλλονται οι νόμοι της φύσης με τον χρόνο;

Που, μάλλον θα την έχεις υπόψη σου .

Ου τα πάντα τοις πάσι ρητά

gianipseftis Απεστάλη: 21/10/2011, 19:57:37
Υπάρχει, φίλε Κηφέα, κάτι που να μπορεί να αποθεωθεί απόλυτα “σταθερό” ?

Θα μπορούσαν άραγε οι τιμές των σταθερών της φύσης ( λεπτής υφής, βαρύτητας, Planck, ταχύτητας c, κλπ) να “πειραχτούν” στο σύνολο τους, η μέρος τους, και με κάποιο άλλο συσχετισμό, να οδηγούσαν πάλι σε κόσμο ανάλογο με αυτόν που παρατηρούμε σήμερα?

Θα μου πεις, μιλώ υποθετικά.

Ναι υποθέτω σενάρια.

Σε ένα από αυτά, - για να οδηγηθούμε σε κόσμο σαν αυτό που παρατηρούμε, - νομίζω μου αρκεί να υπάρχουν άπειρα σύμπαντα ύλης και αντιύλης, ο χωροχρόνος, και η ιδιότητα της ύλης να παραμορφώνει/στρεβλώνει τον χωροχρόνο.
Δεν χρειάζεται καμία ανώτερη (πνευματική ή άλλη) οντότητα, και ούτε άλλη προϋπόθεση.

Αν θεωρήσουμε δεδομένες αυτές τις προϋποθέσεις – η ύπαρξή τους οριζόμενη αφεαυτής - κάποια από τα σύμπαντα (άπειρα), θα μπορούσαν να αυτοοργανωθούν, οδηγώντας σε λύσεις σαν αυτή που παρατηρούμε .

Μα αυτό είναι παράδοξα ακραίο?
Ναι σίγουρα είναι

Αδύνατον?

Χμ!!

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.03125
Maintained by Digital Alchemy