ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ =-.
 Το πείραμα της Philadelphia

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο Μέλος για να αποστείλετε μία απάντηση.
Για να εγγραφείτε, κάντε click εδώ. Η Εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Ανάλυση Οθόνης:
Όνομα Μέλους:
Password:
Διαμόρφωση: Bold Πλάγια Υπογραμμισμένα Κεντρική Στοίχιση Εισαγωγή Υπερσυνδέσμου Εισαγωγή Email Εισαγωγή Εικόνας Εισαγωγή Κώδικα Εισαγωγή Αποσπάσματος Εισαγωγή Λίστας Εισαγωγή Smilie
   
Μήνυμα:

* HTML ΑΝΕΝΕΡΓΗ
* Κώδικας Forum ΕΝΕΡΓΟΣ

 
Μέθοδος:
Επιλέξτε για να συμπεριλάβετε την ψηφιακή Υπογραφή του Προφίλ σας.
     
Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η     Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ
Αρχική Τοποθέτηση
nitro912gr Απεστάλη: 10/11/2002, 03:55:31
το "the philadelphia experiment" ειναι ενα πειραμα που εγινε το 1943 με ενα πολεμικο πλοιο του αμερικανικου πολεμικου ναυτικου. στο πειραμα αυτο το οποιο εγινε βασιζομενο στην θεωρια του Αινσταιν για τα ηλεκτρομαγνιτικα πεδια ,το πλοιο ειχε φωρτοθει απο πολες γενητριες οστε να μπορεσει να διμιουργησει ενα πολυ ισχυρο μαγνητικο πεδιο, οταν αυτες οι γενητριες μπηκαν σε λειτουργεια το πλοιο εξαφανηστικε (μαζι με το πληρωμα του)απο την φιλαδελφεια οπου βρησκοταν, εμφανηστικε στιγμιεα στο νορφολκ και μετα επεστρεψε στη φιλαδελφεια.κατα τη διαρκεια αυτου του φενομενου οι ναυτες περιεγραψαν οτι εγιναν περιεργα πραγματα μπορουσαν και περναγαν μεσα απο τοιχους και ακουγαν καποιους παραξενους ηχους.το ναυτικο καληψε εν μερι το γεγονος αλλα τελικα μαθευτικε.

ξερει κανεις εδω καποιο site που να μπορω να κατεβασω το video με το πειραμα? υπαρχει αυτο το video απο οτι ξερω. επισεις ξερει κανεις κανενα Ελληνικο site που να εχει κανενα αρθρο σχετικα με το θεμα?

nitro912gr UNLIMITED !!!

ΟΙ 7 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (** Από την Νεώτερη στην Παλαιότερη **)
PREDATOR Απεστάλη: 16/02/2008, 09:55:33
To "Πειραμα" της Φιλαδελφειας ...
και ο ελληνικος "Λεων" D-54


Για τους Αμερικανους η Philadelphia ειναι μια πόλη-συμβολο, αφου εκει επικυρωθηκε η "Διακυρηξη της Ανεξαρτησιας" και συνηλθε το πρωτο Κογκρεσο. Πριν απο μερικα χρονια ηρθε στο προσκηνιο χαρη στην ομονυμη ταινια και την εκπληκτικη ερμηνεια του Tom Hanks, για την οποια κερδισε και Οσκαρ. Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη και ας δουμε τι εγινε και τι οχι το 1943, ωστε να διαπιστωσουμε κατα ποσο ειναι δικαιολογημενος ο θορυβος σχετικα με το πειραμα της Φιλαδελφειας.


Υπαρχει ενα βιβλιο με τιτλο "The Philadelphia Experiment" και ηταν γραμμενο απο καποιους κυριους Charles Berlitz & William L. Moore. Ηταν ενα επιστημονικοφανες κειμενο γεματο φληναφηματα, αοριστολογιες και λογικη ασυνεπεια. Το Βιβλιο βασιζοταν στις επιστολες ενος Carl Allen ή Carlos Miguel Allende προς τον Maurice K. Jessup.

Ας δουμε ποιοι ηταν αυτοι οι δυο ανθρωποι. Ο πρωτος γεννηθηκε το 1925 και στις 14.07.1942 μολις 17 ετων καταταχτηκε στο US Navy. Εχοντας εγκαταλειψει το σχολειο στα εννια του χρονια, ηταν δηλαδη αγραμματος, δεν εγινε παρα ενας απλος ναυτης. Πριν συμπληρωσει ενα χρονο, στις 25.05.1943, απολυθηκε απο το Αμερικανικο Ναυτικο, επειδη οι γατροι τον εκριναν ανικανο να συνεχισει την θητεια του. Αμεσως πηγε σε μια σχολη εκπαιδευσης για τα πληρωματα του Εμπορικου Ναυτικου και το καλοκαιρι του 1943 μπαρκαρισε ως ναυτης με το Andrew Furuseth, πλοιο τυπου Liberty, ναυλωμενο απο την αμερικανικη κυβερνηση. Η θητεια του στην Εμπορικη Ναυτηλια δεν θα πρεπει να ηταν καθολου καλη, αφου το 1952 το Seamen Union (αντιστοιχο δικιας μας Πανελληνιας Ναυτικης Ομοσπονδιας) του αφαιρεσε το Ναυτικο του Φυλλαδιο, επειδη σε οποιο πλοιο πηγαινε δημιουργουσε προβληματα! Εδω πρεπει να σημειωσουμε οτι η οριστικη αφαιρεση του Ναυτικου Φυλλαδιου ειναι μια εξαιρετικα βαρια ποινη που επιβαλλεται για σοβαρους λογους.

Ο Carl Allen, λοιπον απολυθηκε απο το Αμερικανικο Ναυτικο για λογους υγειας. Οι λογοι αυτοι δεν θα πρεπει να ηταν εμφανεις οταν καταταχτηκε, διοτι αλλιως δεν θα του επετρεπαν να καταταχθει. Επισης, δε θα πρεπει να προεκυψαν απο καποιο τραυματισμο του κατα την θητεια του, καθως κατι τετοιο δεν αναφερεται πουθενα. Αν κατα τη δεκαμηνη θητεια του προεκυπτε μια οποιαδηποτε σωματικη αναπηρια, τοτε θα επαιρνε συνταξη απο το Αμερικανικο Ναυτικο και θα ηταν ανικανος για οποιαδηποτε ναυτικη εργασια. Ομως, o Carl Allen δεν ηταν σωματικα αναπηρος και ετσι καταφερε να γινει ναυτης στο εμπορικο ναυτικο. Εδω εκμεταλλευτικε τρια στοιχεια: α) τη μεγαλη αναγκη, λογω πολεμου, του εμπορικου ναυτικου σε ναυτικους, β) τη δυνατοτητα να αλλαζει εξαιρετικα συχνα πλοια και γ) το οτι στο εμπορικο ναυτικο υπαρχει μεν πειθαρχια, ειναι ομως αρκετα πιο χαλαρη απο αυτη του πολεμικου. Ετσι, χρειαστηκαν 9 χρονια για να επιβεβαιωθει αυτο που το Αμερικανικο Ναυτικο χρειαστηκαν δεκα μηνες να επιβεβαιωσει. Και αυτο δεν ηταν αλλο απο το οτι ο αξιοτιμος κυριος Carl Allen ειχε διαταραγμενη ψυχικη υγεια.

Η περιπτωση του αλλου, του M.K. Jessup, ειναι διαφορετικη. Γεννηθηκε το 1900. Υπηρετησε στον Αμερικανικο Στρατο ως λοχιας κατα τη διαρκεια του Α' Παγκοσμιου Πολεμου. Μετα το τελος του πολεμου σπουδασε Μαθηματικα και Αστρονομια. Το 1933 δημοσιευσε μαι διατριβη πανω σε θεματα Αστροφυσικης, αλλα ποτε δεν την υπεβαλε σε πανεπιστημιο, προκειμενου να αποκτησει διδακτορικο τιτλο. Εντουτοις, αρεσκονταν να αυτοαποκαλειται, αλλα και να τον αποκαλλουν οι αλλοι, Dr Jessup. Στη συνεχεια, ισως λογω της οικονομικης κρισης, συμμετειχε σε διαφορες ερευνητικες αποστολες στη Νοτια και Κεντρικη Αμερικη, που δεν ειχαν καμια σχεσει με την Αστρονομια. Εκει σε μια απο αυτες του μπηκε η ιδεα οτι τα κτιρια των Ινκας και των Αζτεκων ειχαν κατασκευαστει απο εξωγηινους. Να θυμισουμε οτι οταν στα τελη της δεκαετιας του '40 ξεκινησε και φουντωσε η ιστορια με τους "ιπταμενους δισκους" ή UFO (την πιο επισημη εκδοχη) ο Jessup ενδιαφερθηκε αμεσα. Η επιστροφη του στις ΗΠΑ δεν ηταν καθολου ευτυχης τοσο απο οικογενειακη οσο και απο επαγγελματικη αποψη. Το 1955 κυκλοφορησε ενα βιβλιο του με τιτλο: "The Case for the UFO" (Η Υποθεση των UFO). Για να ζησει εγραφε περι αστρολογιας και ψυχικων φαινομενων... που ειχαν αρχισει να τον ενδιαφερουν εξισου σοβαρα με τα UFO.

Το 1958 επεσε θυμα ενος σοβαρου αυτοκινητιστικου δυστυχηματος το οποιο εκτος των αλλων επιδεινωσε την κακη ψυχολογικη του κατασταση. Στις 20.04.1959 βρεθηκε νεκρος μεσα στο αυτοκινητο του. Ειχε πεθανει απο ασφυξια λογω εισπνοης καυσαεριων. Ειχε συνδεσει με ενα σωληνα την εξατμιση του αυτοκινητου του με το εσωτερικο. Σε καποια γραμματα που ειχε αφησει εξηγουσε τους λογους που τον ειχαν οδηγησει στην αυτοκτονια. Ομως, μερικα χρονια αργοτερα καποιοι ομοϊδεατες του αμφισβητησαν την εκδοχη αυτη θεωρωντας οτι ο Jessup ειχε πεσει θυμα εγκληματικων κυκλων της κυβερνησης των ΗΠΑ, επειδη "ηξερε πολλα". Αποψη που αν και σαφως γελοια, καθοτι δεν συναγεται απο πουθενα, εντουτοις του δινει ενα "φωτοστεφανο μαρτυρα" στα ματια των οπαδων του UFO. Ως γνωστον, οι διωκομενοι πραγματικα ή μη παντα προκαλουν τη συμπαθεια του κοσμου.

Αλλά ενδιαφερον παρουσιαζει το πως συνδεθηκαν μεταξυ τους οι δυο πρωταγωνιστες της ιστοριας μας. Λιγο μετα την εκδοση του βιβλιου του ο Jessup πηρε ενα πολυ παραξενο γραμμα απο εναν αγνωστο, που υπεγραφε ως Carl Allen. Ενα χρονο αργοτερα πηρε ενα ακομα, ενω ενα τριτο ακολουθησε υστερα απο πεντε μηνες. Και αυτα ηταν εξισου παραξενα με το πρωτο. Το περιεχομενο τους αφορουσε την εμφανιση και την εξαφανιση ενος πολεμικου πλοιου που ειχε παρακολουθησει ο Allen οντας πρωτομπαρκος ναυτης στο πλοιο Andrew Furuseth, που βρισκοταν στο Norfolk της Virginia. Ο ιδιος ισχυριζοταν οτι για το ιδιο φαινομενο, αλλα κατ' αντιστροφη εξελιξη ειχε γραψει μια εφημεριδα στη Philadelphia.

Να δουμε ομως τωρα πια ηταν τα παραξενα αυτων των επιστολων: κατ' αρχας ο ιδιος ο επιστολογραφος τους που εκτος απο το κανονικο του ονομα, το Carl Allen, χρησιμοποιει και το Carlos Miguele Allende. Το αλλο ειναι ο τροπος γραφης των επιστολων αυτων. Η χρηση κεφαλαιων γραμματων γινεται περα απο καθε γραμματικο κανονα. Σωστοτερα περα απο καθε λογικη. Ο αναγνωστης των επιστολων αντιλαμβανεται οτι ο συντακτης τους γνωριζει ελαχιστα πραγματα απο την χρηση του γραπτου λογου. Ετσι, λοιπον, προκυπτει αβιαστα οτι ο συντακτης τους θα πρεπει: α)να ειχε παρατησει της εγκυκλιες σπουδες του παρα πολυ νωρις, β) να ειχε ψυχολογικα προβληματα (στοιχεια που τα ειχε ο κυριος Allen ή Allende). Οσο για την αποψη που προβαλλεται οτι μπορει ο Allen ή Allende να γνωριζε ελαχιστα γραμματα, αλλα ειχε διαβασει πολλα, ειναι επιεικως απαραδεκτη. Πως ειναι δυνατον ενας ανθρωπος που δεν εχει τελειωσει το δημοτικο σχολειο να ειναι σε θεση να αντιλαμβανεται τη Θεωρια της Σχετικοτητας ή την Ενοποιημενη Θεωρια του Πεδιοϋ? Δυο θεωριες που εχει διατυπωσει ο Αϊνσταιν και οι ειδικοι λενε οτι ειναι αδυνατο να εκλαϊκευτουν και να γινουν κατανοητες απο το ευτυ κοινο.


Aρκετα, ομως, για τον Allen ή Allende. Να περασουμε τωρα στον τροπο με τον οποιο μας στηθηκε το λεγομενο "Πειραμα της Philadelphia". Η υποθεση, ιδιως μετα τον θανατο του Jessup, ειχε ξεχαστει, αν και το 1967 κυκλοφορησαν 3 βιβλια, στα οποια γινοταν αναφορα στην περιπτωση της εξαφανισης-εμφανισης πλοιου στη Philadelphia και το Nofolk. Ηρθε στην επιφανεια το 1979 οταν κυκλοφορησε το βιβλιο The Philadelphia Experiment των Berlitz & Moore. Τοτε ηταν που εγινε ευρυτερα γνωστο και αρχισε να συζητιεται ακομα και σε διεθνες επιπεδο. Εν τω μεταξυ, ο Allen (Αllende) αν και ειχε γινει περιζητητος, απεφευγε να εμφανιστει. Τελικα, οπως διαπιστωθηκε απο το συστημα κοινωνικης ασφαλισης, πεθανε το 1994 στο Colorado. Ετσι, ποτε δεν απαντησε στα διαφορα ευλογα ερωτηματα, που ειχαν προκυψει απο τις κατα καιρους δηλωσεις του. Οσο για την εφημεριδα της Philadelphia που ειχε γραψει για την εξαφανιση και επανεμφανιση του πολεμικου πλοιου το 1943, και ποτε δεν ειχαν κατονομασει, δεν βρεθηκε ποτε απο τους ερευνητες του "πειραματος", που κυριολεκτικα ξεσκονισαν ολα τα εντυπα που ειχαν εκδοθει εκει, τοσο κατα την επιμαχη περιοδο οσο και μετα...


Το 1984 στις ΗΠΑ πρωτοπαιχτηκε ενα φιλμ με τον τιτλο "The Philadelphia Experiment". Οπως σωστα μαντεψατε η υποθεση πλεκοταν γυρω απο την εξαφανιση-επανεμφανιση ενος πολεμικου πλοιου και τις περιπετειες του πληρωματος του. Ηταν μια απο τις λεγομενες "μικρες" παραγωγες του Hollywood, που περασε μαλλον απαρατηρητη. Το ενδιαφερον ειναι οτι το 1989 εμφανιστηκε ενα νεο προσωπο στην υποθεση. Ηταν ο κυριος Al Bielek που αποτελει ισως και τη σοβαροτερη περιπτωση των...φιλαδελφειολογων. (!)


Συμφωνα με οσα εχει δηλωσει ο ιδιος , ο Al (Alfred) Bielek γεννηθηκε το 1916 ως Edward Cameron. Σπουδασε στο Πανεπιστημιο του Princeton και το 1939 πηρε το διδακτορικο του (Ph.D) στη Φυσικη απο το Harvard. Την ιδια χρονια καταταχθηκε στο Αμερικανικο Ναυτικο και υπηρετουσε ως ηλεκτρολογος στο USS Eldridge DE173 το 1943, οταν εγινε το "Πειραμα της Philadelphia", στο οποιο και πηρε μερος. Το 1947, παντα κατα τα λεγομενα του, του εγινε πλυση εγκεφαλου και του δοθηκε το ονομα που εχει σημερα. Το 1989 ειδε την ταινια που προαναφεραμε με αποτελεσμα να ξαναβρει την μνημη του!! Απο τοτε αρχισε να γραφει βιβλια, να δινει διαλεξεις και συνεντευξεις σχετικα με το "Πειραμα", τη μεταφορα στο χρονο (δηλωνει οτι εχει ταξιδεψει το 2751...), χωρις, βεβαιως, να ξεχνα τα UFO. Σιγουρα οι γνωσεις που εχει στη Φυσικη τον βοηθουν πολυ στο να μιλαει για τη Θεωρια της Σχετικοτητας και την Ενωποιημενη Θεωρια του Πεδιου. Ομως, περα απο αυτα ποτε δεν καταφερε να πει κατι περισοτερο απο οσα ηταν ηδη γνωστα γυρω απο το "Πειραμα της Philadelphia". Για την ακριβεια, δεν κανει τιποτα περισσοτερο απο το να επαναλαμβανει το σεναριο της ταινιας και τα βιβλια που προϋπηρχαν.

Αλλα ας δουμε τι ηταν, συμφωνα με τα λεγομενα ολων αυτων των ανθρωπων, το "Πειραμα της Philadelphia". Το καλοκαιρι του 1943, κατα Bielek, ή το φθινοπορο του ιδιου χρονου, κατα Allen(Allende), το US Navy πραγματοποιησε καποια πειραματα που βασιζοταν στην Ενοποιημενη Θεωρια του Πεδιου του Αϊνσταιν. O Carl Allen ή Carlos Miguele Allende οντας ναυτης στο εμπορικο πλοιο Andrew Furuseth, που βρισκοταν στο Norfolk της Virginia, ειδε να εμφανιζεται ξαφνικα, μεσα σε ενα πρασινο συνεφο, ενα αντιτορπιλικο συνοδειας, το οποιο υστερα απο λιγα λεπτα εξαφανιστηκε. Το αντιθετο ακριβως φαινομενο παρατηρηθηκε στη Philadelphia, οπου το αντιτορπιλικο συνοδειας USS Eldridge DE173, τυλιχτηκε μεσα σε ενα πρασινο συνεφο και εξαφανιστηκε, για να επανελθει μετα απο λιγα λεπτα. Για το γεγονος της Philadelphia o Allen(Allende) επικαλεστηκε, χωρις ομως ποτε να κατονομασει, μια τοπικη εφημεριδα που ειχε κανει σχετικη αναφορα. Εδω να επαναλαβουμε οτι οσο και αν εψαξαν διαφοροι ερευνητες δε μπορεσαν να βρουν τιποτα σχετικο. O Bielek/Cameron δηλωνει πανω-κατω το ιδια.


Οπως αναφερουν αυτοι που πιστευουν οτι συνεβησαν ολα αυτα, το USS Eldridge DE173 συμμετειχε σε ενα πειραμα του US Navy, το οποιο απεβλεπε στο να κανει τα πλοια αορατα. Κατι, ομως, δεν πηγε καλα κατα τις δοκιμες και το USS Eldridge DE173 ταξιδεψε στο χρονο, με τραγικα αποτελεσματα για πολλα μελη του πληρωματος του.


Ολα αυτα ακουγονται πολυ ωραια και πολυ επιστημονικα. Ποσο, ομως, αληθινα μπορουν να ειναι? Κατ' αρχας δεν υπαρχει συμφωνια για το ποτε "εγιναν" ολα αυτα. Αν εγιναν τοτε που λεει ο Allen(Allende), στο πλοιο θα επεβαινε το κανονικο πληρωμα, καθως το USS Eldridge DE173 ενταχθηκε στο US Navy στις 27.08.1943. Οταν, ομως, το 1993 τα μελη του πρωτου πληρωματος του συναντηθηκαν για να γιορτασουν το 50 χρονια απο την ενταξη του πλοιου τους, πραγμα που φυσικα απασχολησε τους ερευνητες του "πειραματος", το μονο που ειχαν να διαβεβαιωσουν ηταν οτι ουτε κανεις εξαφανιστηκε, ουτε περασε μεσα απο τοιχους, ουτε στο πλοιο τους συνεβη τιποτα το παραξενο. Και ολοι τους ειχαν και ονοματα και διευθυνσεις, σε αντιθεση με τους Allen/Allende, Bielek/Cameron και λοιπους που μιλουν αφηρημενα και γενικα.

Αν παλι το "πειραμα" εγινε πριν το πλοιο παραδοθει στο USS Navy, ητοι λιγες μερες πριν την 27η Αυγουστου, τοτε θα πρεπει να επεβαιναν στο πλοιο λιγα μονο μελη του πληρωματος και προσωπικο του ναυπηγειου. Πως μπορει, ομως, να κανει καποιος σοβαρα πειραματα με πληρωμα που δεν γνωριζει καλα το πλοιο του, σε αποστασεις μαλλον μεγαλες? Γιατι δεν πρεπει να ξεχναμε οτι το USS Eldridge DE173 ναυπηγηθηκε στο Newark του New Jersey απεναντι απο την Νεα Υορκη. H αποσταση απο εκει ως τη Philadelphia, ειναι αρκετα μεγαλη για ενα πλοιο που βρισκεται στο σταδιο των δοκιμων.
Απο το ημερολογιο του USS Eldridge DE173 πουθενα δεν συναγεται οτι το πλοιο βρισκοταν στη Philadelphia τις περιοδους που θελουν τοσο ο Allen/Allende & Bielek/Cameron. Εδω οι οπαδοι του "πειραματος" αντιτεινουν οτι το USS Navy εχει πλαστογραφησει τα ημερολογια και δεν φαινονται οι πραγματικες κινησεις του πλοιου. Ομως αν ειχε συμβει αυτο, τοτε θα επρεπε να ειχαν εξαγορασει ολα τα μελη του πληρωματος του USS Eldridge DE173, αλλα και ολους οσους βρισκοταν στις ναυτικες βασεις της Philadelphia & Norfolk. Δεν νομιζετε οι ειναι αδυνατο τοσο πολλοι ανθρωποι, για τοσο πολλα χρονια, να μετεχουν σε μια συνωμοσια?

Εστω, ομως, οτι ολα αυτα εγιναν. Τοτε γιατι η Κυβερνηση των ΗΠΑ να παραχωρησει ενα τοσο σημαντικο για αυτην πλοιο σε μια αλλη χωρα? Γιατι ολοι γνωριζουν οτι το USS Eldridge DE173 στις 15.01.1951 στη Βοστονη, υψωσε την Ελληνικη σημαια, παιρνοντας το ονομα "Λεων" και τον πλευρικο αριθμο 54. Θα μπορουσε στη θεση του να ειχε παραχωρηθει καποιο αλλο. Συνολικα ναυπηγηθηκαν 72 πλοια (του ιδιου τυπου) και καποια απο αυτα παρεμειναν στο US Navy εως τη δεκαετια του ' 70. Αν οντως ειχε γινει το "πειραμα" και η κυβερνηση των ΗΠΑ ηθελε να το κρατησει μυστικο, ενα απο τα πολλα που θα εκανε, θα ηταν και το να κρατησει το USS Eldridge DE173 και καποια στιγμη να το βουλιαξει χρησιμοποιωντας το ως στοχο σε καποια ασκηση. Η εξελιξη αυτη θα ηταν ακρως φυσιολογικη και κανεις δεν θα παρεξενευοταν, αφου αυτο συνεβει για παρα πολλα πλοια.

Οπως ειναι φυσικο το "Πειραμα της Philadelphia" βρηκε θιασωτες και στην Ελλαδα. Σε αυτο, βεβαιως, συντελεσε και το οτι το USS Eldridge DE173 εγινε Α/Τ Λεων 54. Προσπαθησαν, λοιπον, να βρουν καποια στοιχεια πανω στο πλοιο, που θα συνηγορουσαν στην τελεση του πειραματος. Πρεπει να πουμε οτι οι προσπαθειες τους ηταν σαφως αποτυχημενες. Ποτε και κανεις δεν προσκομισε ενα στοιχειο που να αποδεικνυει την ιδιομορφια του Λεοντα 54. Επικαλεστηκαν μαρτυριες του τυπου: "Ενας γνωστος μου που υπηρετησε στο Λεων μου ειχε πει οτι στο πλοιο συνεβαιναν παραξενα πραγματα" ή "Ακουσα οτι στο πλοιο υπηρχαν καποια διαμερισματα κλειστα στα οποια κανεις δεν ειχε προσβαση" και ενα σωρο τετοιας σαφηνειας μαρτυριες. Σε καποια περιπτωση μαλιστα αναφερθηκε "συνεντευξη" απο πρωην κυβερνητη και καποιον αλλο αξιωματικο, οι οποιοι διαβεβαιωναν οτι οντως το πλοιο τους ειχε παραξενες ιδιοτητες. Το κακο ειναι οτι "συνεντευξεις" αυτες ηταν ανωνυμες, καθως οι εν λογω επιθυμουσαν να παραμεινουν ανωνυμοι επειδη ..."φοβούνταν". Ποτε, βεβαια, δεν μας ειπαν τι φοβουνταν. Την υπηρεσια που θα τους τιμωρουσε επειδη ειχαν αποκαλυψει ενα μεγαλο μυστικο? Μα τωρα πια ο Λεων 54 δεν υπαρχει. Παροπλιστηκε στις 15.11.1992 και πουληθηκε για διαλυση το 1999. Οσο για τον εν λογω "κυβερνητη" θα πρεπει να ειναι αποστρατος εδω και λιγα χρονια. Αρα δεν εχει να φοβηθει "την υπηρεσια"! Εκτος και αν φοβαται την επεμβαση των UFO. Γιατι οι περισσοτεροι οπαδοι του "πειραματος" ειναι ταυτοχρονα οπαδοι των UFO.


Μαρτυριες αρκετων αξιωματικων, υπαξιωματικων και ναυτων που ειχαν υπηρετησει μηνες ή και χρονια, στο πλοιο στο "Λεων", αναφερουν οτι κανεις δεν ειχε διαπιστωσει κατι το περιεργο σε αυτο. Ολοι διαβεβαιωνουν οτι δεν υπηραν κλειστα διαμερισματα ή "καλωδια που δεν συνεδεαν τιποτα". Το πλοιο τους ηταν οπως τα αλλα 3 "Θηρια" (Αετος 01, Ιεραξ 31 και Πανθηρ 67). Ολοι τους, αλλωστε, ειχαν ενα καταλυτικο ερωτημα: "Αν οντως ο Λεων ειχε καποες παραξενες ιδιοτητες, θα εμενε σε υπηρεσια 41 χρονια και 10 μηνες? Δεν θα ειχε παροπλιστει νωριτερα, ωστε να γλιτωναμε απο τοσο τρεξιμο?"


Οσο για τη θεωρια που θελει το USS Eldridge να μην εγινε Λεων 54, αλλα Αετος 01, ή εστω καποιο αλλο "Θηριο", ειναι απλως αστεια. Συμφωνα με τα πρωτοκολα παραδοσης-παραλαβης το USS Eldridge DE173 εγινε οντως Λεων 54. Να θυμισουμε οτι ο Αετος 01 ηταν το USS Slater DE766, που μετα τον παροπλισμο του, το 1991, το πηρε το Destroyer Escort Historical Museum, το πηγε στις ΗΠΑ και εδω και καμποσα χρονια το διατηρει ως μουσειο στο Albany New York, χωρις κανεις φιλαδελφειολογος να πει τιποτα σχετικο.

Και κατι ακομα πριν κλεισουμε. Η μοιρα θελησε να συνδεσει και το δυο πλοια που εμπλεκονται στο λεγομενο "Πειραμα της Philadelphia", το USS Eldridge DE173 & SS Andrew Furuseth, με την Ελλαδα. Το 1947 το SS Andrew Furuseth πουληθηκε σε Νορβηγους. Υψωσε τη σημαια της Νορβηγιας και μετονομαστηκε σε Essi. Το 1959, το Essi αγοραστηκε απο την εταιρια Compania Oceanica de Navigation S.A., πηρε το ονομα "Νιοβη", γραφτηκε στο νηολογιο του Πειραια με αριθμο 1423 και το Διεθνες Σημα κλησης SVOG. Τα αλλα του στοιχεια ηταν: κ.ο.χ: 7258, κ.κ.χ: 4408 και DW:11.200 t. Δυστυχως, η εταιρια "Αφοι Ταφλαμπα" οι ιδιοκτητες της πλοιοκτητριας εταιριας και διαχειριστες του Νιοβη, δεν υπαρχει εδω και πολλα χρονια.

Edited by - PREDATOR on 16/02/2008 10:22:06

XD Απεστάλη: 26/01/2008, 21:33:06
Προφανώς λοιπόν, δεν παρατήρησες κάποιο ασυνήθιστο ή «ύποπτο» φαινόμενο (έστω και αν επρόκειτο για κάποια μικρή «ξεχωριστή» λεπτομέρεια..) κατά την διάρκεια της θητείας σου στο Λέων. Σωστά;

Υ.Γ.
Μην λυπάσαι καθόλου - πάνω από όλα, σημασία έχει να βρίσκουμε την αλήθεια, ακόμα και αν καμία φορά διαψεύδει τις προσδοκίες μας .

Edited by - XD on 26/01/2008 21:39:26

giannis67 Απεστάλη: 25/01/2008, 11:33:45
ΓΙΑ ΣΑΣ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ Α/Τ ΛΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 1986 ΕΩΣ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1987,ΕΣΣΟ 86Γ.ΛΟΙΠΑΜΕ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΛΕΩΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ Ε-ΜΑΙL giannis.67@hotmail.com
XD Απεστάλη: 11/08/2006, 13:12:01
Σημείωση:

Η συμφωνία υπογράφθηκε την 12η Οκτωβρίου ενώ την 13η δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες.
Παράλληλα στην 4 σελίδα της "ΕΜΠΡΟΣ" 13-10-1953 μαθαίνουμε πως ο αριθμός του προσωπικού θα είναι «μικρός συνιστάμενος κυρίως από ειδικό και τεχνικό προσωπικό».

Υ.Γ.
Δυστυχώς δεν μπορώ να διορθώσω το προηγούμενο μήνυμα οπότε εάν κάποιος διαχειριστής θέλει ας προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

Ευχαριστώ.

Edited by - XD on 11/08/2006 13:16:12

XD Απεστάλη: 11/08/2006, 10:00:04
Λοιπόν,

Η υπογραφή της συμφωνίας Ελλάδος – Η.Π.Α. / NATO για την παραχώρηση και ανάπτυξη βάσεων στον Ελλαδικό χώρο έλαβε χώρα την 13η Οκτωβρίου του 1953 και έχει εντονότατο «αποικιακό» χαρακτήρα (ελάχιστα ως μηδενικά ανταλλάγματα για την χώρα μας -όπως πάντα)

Όποιος έχει κέφι μπορεί να διαβάσει αναλυτικά όλο το χρονικό (από 29-5-1953) όπως βρίσκεται καταχωρημένο στα ηλεκτρονικά αρχεία της Εθνικής Βιβλιοθήκης στις εφημερίδες ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΕΜΠΡΟΣ στα φύλλα της 13/10/1953 (Link προς e-φημερίδες: http://www.nlg.gr/digitalnewspapers/ns/main.html) μάλιστα αξίζει να αναφέρω πως αρχικά τα έργα ονομάζονταν «έργα υποδομής» (sic).

Μάλιστα εκ των παραπάνω θεωρώ ότι ο Στριγκάς έκαμε χρονολογικό λάθος περί την 13η Νοεμβρίου 1963 η οποία ταιριάζει απόλυτα με την 13η Οκτωβρίου 1953 καθώς στην πρώτη ημερομηνία δεν εντοπίζω προς το παρόν κάποια ανάλογη ειδησεογραφική αναφορά.

Υ.Γ.
Δεν βρήκα αναφορά στον γεωγραφικό χώρο των έργων τα οποία θα διαρκούσαν τουλάχιστον ως το 1959.

Edited by - XD on 11/08/2006 13:00:22

kondoras Απεστάλη: 11/08/2006, 01:44:39
Από http://www.photius.com/countries/greece/national_security/greece_national_security_the_role_of_the_unit~209.html

quote:
In 1953 the first defense cooperation agreement between Greece and the United States was signed, providing for the establishment and operation of American military installations on Greek territory. Major installations included the Hellinikon Air Base and Nea Makri Naval Communications Station (both near Athens).

Από ότι φαίνεται η συμφωνία υπογράφηκε το 1953. Πιθανόν τότε να ξεκίνησε και η εγκατάσταση της βάσης.

Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε όλοι, πώς θα βγει απ'τα σκοτάδια φως;

XD Απεστάλη: 09/08/2006, 15:57:32
quote:

Avallon
quote:

[..]
Αγαπητέ XD κάνεις ένα πολύ μεγάλο λάθος: H δωρεά του πλοίου έγινε το 1952 και όχι τη χρονιά που άνοιξε η βάση της Νέας Μάκρης (εκτός κι ανοιξε εκείνη την εποχή)
[..]

Απλά μεταφέρω (ή αν θες επαναλαμβάνω) όπως και η φίλη Ανήσυχη7 στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα την πληροφορία που ακούσθηκε στην εκπομπή του Χαρδαβέλλα (υποτίθεται από κάποιον εν ενέργεια άρα ανώνυμο Αξιωματικό του Πολεμικού Ναυτικού) υπενθυμίζοντας παράλληλα πως ο πρώτος που συνέδεσε την «Βάση με το Πλοίο» και ύστερα με την ευρύτερη περιοχή, δίχως όμως να αναφέρεται σε συγκεκριμένες χρονικές πληροφορίες, ήταν ο ΜΠΑΛΑΝΟΣ στο «θρυλικό» βιβλίο του για τα φαινόμενα της Πεντέλης, οπότε είναι κρίμα να μου χρεώνεις κάτι που δεν «είπα» εγώ.. τέλος πάντων, αν μπορεί να βγει κάτι καλό από την υπόθεση αυτή είναι να μάθουμε πότε ιδρύθηκε η θρυλική Βάση

[..]


Πέρασε καιρός από τότε όμως πριν μερικές μέρες ξεφυλλίζοντας το βιβλίο «Παγκόσμιοι Εντολοδότες» (εκδόσεις ARCADIA 1993) του Αθ. Στριγκά στην σελ. 428 διαβάζω πως:


[..]
Η βάση της Νέας Μάκρης ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 1963 βάση των διμερών συμφωνιών μεταξύ Ελλάδας και Η.Π.Α. αποτελούσα συνθετικό παράγοντα του παγκόσμιου δικτύου των σταθμών ναυτικών τηλεπικοινωνιών και των συστημάτων τηλεπικοινωνιακής άμυνας.
[..]

Υ.Γ.
Δεν θεωρώ τον Στριγκά αξιόπιστο όμως μέχρι σήμερα είναι η μοναδική αναφορά που έχω εντοπίσει για την ίδρυση της συγκεκριμένης βάσης όποτε την καταθέτω όπως την σημείωσα.

Edited by - XD on 09/08/2006 16:18:23

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.078125
Maintained by Digital Alchemy