ΠΕΡΙ ΤΟΥ SEX ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ( ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ) ΑΠΟΨΗ Αφιερώνεται με πολύ αγάπη :
- σ’ αυτούς, που αγαπούσαν,
- σ’ αυτούς, που αγαπάνε
- και σ’ αυτούς, που πρόκειται να αγαπήσουν.
Το σεξ είναι πολύ σπουδαίο πράγμα, αν του συμπεριφερθείς σωστά.
Το σεξ μπορεί να είναι φάρμακο, μπορεί να είναι και αρρώστια.
Εξαρτάται από το πώς θα του συμπεριφερθείς εσύ ο ίδιος.
Σε τι διαφέρουν η αγάπη από την μοιχεία?
Η αγάπη –είναι το άλογο, το σεξ- είναι το κάρο, και αν το κάρο τοποθετείται μπροστά από το άλογο, τότε αυτό είναι μοιχεία.
Στην εφηβεία τα αποθέματα της αγάπης μέσα στην ψυχή είναι ακόμη πολύ μεγάλα, γι’ αυτόν τον λόγο οι συχνές ασχολίες με το σεξ δεν βλάπτουν την ψυχή.
Όσο περνάει η ηλικία και η αγάπη ελαττώνεται, οι συχνές ασχολίες με το σεξ ,μπορούν να αυξήσουν απότομα την εξάρτηση από τις επιθυμίες και την ζωή.
Αναπόφευκτα θα αυξάνονται αναλόγως η υποσυνείδητη ζήλια και ο θυμός, με αποτέλεσμα να προκληθεί κάποια αρρώστια η διάλυση της οικογένειας.
Π.χ. σε μια γυναίκα το σεξ χρειαζόταν για την αρμονική κατάσταση της ψυχής της 1-2 φορές την εβδομάδα, ενώ ο άνδρας , της έκανε σεξ πολύ περισσότερο.
Στην γυναίκα αυξήθηκαν απότομα η εξάρτηση από τις επιθυμίες και η υποσυνείδητη επιθετικότητα και στο λεπτό επίπεδο αυτή άρχισε να σκοτώνει τον άνδρα.
Σ’ αυτήν την περίπτωση όσο περισσότερη ευχαρίστηση θα της χαρίσει ο άνδρας, τόσο πιο γρήγορα αυτός η θα αρρωστήσει, η θα πεθάνει η θα χωρίσει απ’ αυτήν.
Διότι στον άνδρα ενεργοποιούνται οι αμυντικοί μηχανισμοί, που σκοπό έχουν τον αποκλεισμό της πηγής της επιθετικότητας, και της αύξησης των επιθυμιών.
Σαν αποτέλεσμα εξαφανίζεται η όρεξη για το σεξ.
Τι συμβαίνει σ’ αυτήν την περίπτωση?
Η γυναίκα συνήθισε το καθημερινό σεξ και ξαφνικά το στερείται.
Μέσα της εμφανίζεται ο εκνευρισμός, ο θυμός , η ζήλια- και η υποσυνείδητη επιθετικότητα της αυξάνεται ακόμη περισσότερο.
Ενώ στον άνδρα η όρεξη για το σεξ ελαττώνεται συνεχώς.
Η γυναίκα αρχίζει να φοβάται το μέλλον και κατηγορεί τον άνδρα για το παρόν.
Στον άνδρα αντανακλαστικά εμφανίζονται ο φόβος και η δυσαρέσκεια με τον εαυτόν του, αυτός προσπαθεί να αποδείξει στον εαυτόν του ότι είναι άνδρας και γι’ αυτό αρχίζει να την ικανοποιεί 2 φορές την ημέρα, αλλά το κάνει με το ζόρι.
Στο μέλλον αυτός θα πεθάνει, διότι μ’ αυτόν τον τρόπο αυτός σκοτώνει την ψυχή της γυναίκας , ικανοποιώντας της όλο και με περισσότερες υλικές σεξουαλικές ορέξεις.
Αν όμως μέσα του υπάρχουν καλά συστήματα αμύνης, τότε θα ασθενήσουν σ΄ αυτόν όχι μόνο οι επιθυμίες, αλλά και η σεξουαλική ικανότητα.
Αυτό όμως προκαλεί ακόμη μεγαλύτερες απαιτήσεις στην γυναίκα και ακόμη μεγαλύτερο σύμπλεγμα κατωτερότητας στον άνδρα.
Στη συνέχεια το ζευγάρι επισκέπτεται τον ειδικό ιατρό.
Ο ιατρός κάνει ότι μπορεί και σε λίγο, προς χαράν του άνδρα και της γυναίκας, όλες οι σεξουαλικές λειτουργίες αποκαθίστανται.
Πάλι αρχίζει η έντονη σεξουαλική ζωή, πάλι το κάρο τοποθετείται μπροστά από το άλογο, πάλι στον άνδρα ελαττώνονται οι επιθυμίες και η ικανότητα.
Αυτός κινητοποιεί όλες τις δυνάμεις του να αποδείξει στην γυναίκα και στον εαυτόν του, ότι είναι εντάξει, πάλι υποβάλλεται σε εντατική θεραπεία.
Ο άνδρας με όλες τις δυνάμεις του αμύνεται με το σεξ, προσπαθώντας να αποδείξει στην γυναίκα ότι τα πάντα βαίνουν καλώς, και ότι όλα τα προβλήματα έχουν ξεπεραστεί.
Σε λίγο αυτός αρρωσταίνει με καρκίνο και πεθαίνει «ηρωικά», ενώ η γυναίκα, κλαίγοντας, διηγείται στην φίλη της, ότι από καιρό είχε δει, ότι κάτι έτρεχε μαζί του, ότι είχε σεξουαλικά προβλήματα, μετά ανικανότητα, μετά καρκίνο, μετά τον πήρε ο θάνατος,
ενώ αυτή έχει χαλάσει τόσα και τόσα λεφτά για την θεραπεία του, που τελικά δεν βοήθησε σε τίποτε…
Στην περίπτωση αυτή η γυναίκα τελικά δεν κατάλαβε απολύτως τίποτε . . .
Πέραν αυτού, η γυναίκα άθελά της σκότωσε αυτόν τον άνδρα με την αποχαλίνωση των σεξουαλικών της παθών εις βάρος της αγάπης.
Ο άνδρας πέθανε, διότι τιμωρήθηκε από Πάνω για το ότι ευνοώντας τις σεξουαλικές ορέξεις της γυναίκας εις βάρος της αγάπης, σκότωνε και λήστευε την ψυχή της, ήδη φτωχή στις ποσότητες της αγάπης.
Εάν όμως η γυναίκα δεν θα κατηγορούσε τον άνδρα και δεν θα απαιτούσε πάση θυσία την ικανοποίηση των σεξουαλικών της ορέξεων, θα φρόντιζε πρώτα να αυξήσει τα αποθέματα της αγάπης μέσα στην ψυχή της- τα πράγματα θα είχαν πάρει μια άλλη, πολύ καλλίτερη τροπή.
Τότε και το σεξ δεν θα ήταν η αιτία του θανάτου και της απώλειας, αλλά πηγή χαράς και της ζωής.
Άλλη περίπτωση.
Μια γυναίκα έχει σχέσεις με άνδρα, που ασχολείται με τον εσωτερισμό και την γιόγκα.
Ως γνωστόν, οι εσωτερικές τεχνικές , αν τις αφιερωθείς ολοκληρωτικά, σε απομακρύνουν από το σεξ, η στην καλλίτερη περίπτωση τοποθετούν το σεξ σε δεύτερη μοίρα.
Ένας τέτοιος άνδρας μπορεί κάλλιστα να πει στην γυναίκα, που είναι μαζί του, ότι το σεξ δεν του χρειάζεται καθόλου.
Η γυναίκα στην αρχή συμβιβάζεται, αργότερα αρχίζει να σκέφτεται, μήπως είναι φρόνιμο να συνάψει μια παράλληλη σχέση, λέγοντας μέσα της : « αφού δεν του χρειάζεται καθόλου το σεξ, μήπως εγώ έχω το δικαίωμα σε μια ανθρώπινη όπως σε όλους ευτυχία?»
Η αλήθεια όμως είναι μία και αυτή: ο καθένας από εμάς έχει τόση ευτυχία, όσο είναι αρμονικός εσωτερικά, δηλαδή μέσα στην ψυχή.
Η γυναίκα όμως μπορεί να μη καταλαβαίνει αυτήν την αλήθεια και να προσανατολίζεται όλο και πιο πολύ στην παράλληλη σχέση.
Η συμπεριφορά του κάθε άνδρα καθορίζεται από την εσωτερική κατάσταση της ψυχής της γυναίκας, με την οποία βρίσκεται.
Αν η γυναίκα κουβαλάει από τις προηγούμενες ζωές της την προσκόλληση στις σεξουαλικές απολαύσεις- αν της δοθεί στην παρούσα ενσάρκωση η πλήρης σεξουαλική ικανοποίηση, τότε η ψυχή της ολοκληρωτικά θα απαρνηθεί την αγάπη και αυτό μπορεί να την σκοτώσει.
Διότι αργά η νωρίς η οποιαδήποτε άρνηση της αγάπης ,ασχέτως αιτιολογίας, τιμωρείται από το Σύμπαν με θάνατο.
Διότι ο Θεός- αγάπη εστίν.
Άρνηση της αγάπης ισούται στο λεπτό, αόρατο επίπεδο με την άρνηση του Θεού, με την επίθεση κατά του Θεού.
Αναλόγως το Σύμπαν και ο Θεός αντιδρούν.
Ο άνδρας με την αδιαφορία του προς την σεξουαλικά «ζωηρή» γυναίκα, που βρίσκεται δίπλα του, της σώζει υποσυνείδητα την ζωή, σώζει την ψυχή της, της δίνει την ευκαιρία να αυξήσει πρώτα τις ποσότητες της αγάπης μέσα στην ψυχή, για να της δοθεί μετά το πλήρες δικαίωμα των ακίνδυνων πια αλλά και των χρήσιμων για την ψυχή και το σώμα μετά σεξουαλικών απολαύσεων.
Υποσυνείδητα στον άνδρα, σ’ αυτήν την περίπτωση, βάσει του Συμπαντικού παρεμβατισμού, λειτουργεί ο κανόνας: «πρώτα η αγάπη, μετά το σεξ».
Πολλοί θεωρούν, ότι η γυναίκα, μόλις ικανοποιηθεί σεξουαλικά, γίνεται πολύ πιο καλοπροαίρετη, ευχάριστη και ανθρώπινη.
Ναι, έτσι είναι.
Και ο καθένας από μας πάνω κάτω το έχουμε παρατηρήσει από τις προσωπικές μας εμπειρίες.
Αυτό όμως είναι επιφανειακό, πολύ επιφανειακό και παραπλανητικό.
Αν το σεξ δεν έχει την σωστή του προσέγγιση, η επιφανειακή καλοσύνη της γυναίκας , λόγω της προσωρινής ικανοποίησης, μπορεί να μετατραπεί σε ζήλια, θυμό και μίσος.
Θυμάμαι, ένας γνωστός , μου διηγήθηκε την εξής «διασκεδαστική ιστορία», που με εντυπωσίασε.
Γέλασα βέβαια πολύ στην αρχή, προβληματίστηκα όμως πολύ μετά.
Ένας, ονόματι Χ. ερωτεύτηκε μια γυναίκα τόσο πολύ, που την ικανοποιούσε 3-4 φορές την ημέρα.
Ένα πρωί, αυτός στα καλά καθούμενα δεν εκτέλεσε το «καθήκον» του.
Έφυγε στη δουλειά, λες και δεν έτρεχε τίποτε.
Αυτή λοιπόν, πάνω στη ζοχάδα της, ήρθε στη δουλειά του και του δημιούργησε έντονη φασαρία, το έκανε λίμπα το γραφείο του ,τα έσπασε όλα εκεί, φώναζε, ότι δεν θα ανεχτεί καμιά άλλη ερωμένη, ότι είναι άτιμος, πρόστυχος, αναξιοπρεπής, - με άλλα λόγια τον έκανε ρεζίλι, τον έχει εκθέσει άγρια στους συναδέλφους στα καλά καθούμενα.
Σε λίγες μέρες αυτή τον εγκατέλειψε και πήγε σε άλλον, που ήταν 60 χρονών , πολύ μεγαλύτερός της, ο οποίος της είπε τα εξής:
- Χρυσή μου, το σεξ- είναι γιορτή και οι γιορτές δεν μπορούν να είναι κάθε μέρα, γι’ αυτό, κορίτσι μου γλυκό , υπολόγισε για μια φορά το μήνα το πολύ…
Δεν έφταναν όλα αυτά, ο γέρος την κυνηγούσε συνεχώς και δεν την άφηνε σε χλωρό κλαρί, όπως κυνηγούν οι αξιωματικοί τους άχρηστους φαντάρους στο στρατό, υποχρεώνοντας την να αισθανθεί με όλα τα μέσα τον εαυτόν της αδύναμη γυναίκα.
Και αυτή έμεινε μαζί του . . .
Αναρωτιέμαι, γιατί συνέβησαν τα πράγματα έτσι και όχι αλλιώς.
Μάλλον, η εξήγηση πρέπει να είναι η εξής:
Το σεξ- είναι μεγάλη αγκίστρωση στη ζωή, στην συνέχειά της στο υποσυνείδητο αλλά και στο συνειδητό επίπεδο.
Αυτό είναι εμφανές και δεν χρειάζεται να πείσεις γι’ αυτό το πράγμα κανέναν.
Εάν το παρακάνεις με το σεξ, τότε η αγκίστρωση στην υλική ζωή, συνεπώς και η εξάρτηση απ’ αυτήν - θα αυξηθούν απότομα.
Η οποιαδήποτε αγκίστρωση και η εξάρτηση στο υλικό επίπεδο οδηγεί αναπόφευκτα στον εκφυλισμό.
Το σεξ- οδηγεί εκεί ακόμη περισσότερο, λόγω της έντασής του και του ευχάριστου αισθήματος, που αυτό προκαλεί.
Συνεπώς , αν το παρακάνουμε - θα εκφυλιζόμαστε και αφού θα εκφυλιζόμαστε, θα εκφυλίσουμε τους μελλοντικούς μας απογόνους, που θα πάρουν τα στοιχεία της αύρας μας.
Η φύση αμύνεται έναντι του εκφυλισμού, σκοτώνοντας η στην καλλίτερη περίπτωση περιορίζοντας τους εκφυλισμένους, αφαιρώντας τους την δυνατότητα να φέρουν στην ζωή ελαττωματικούς απογόνους, προστατεύοντας τους ίδιους απογόνους.
Άλλη λογική εξήγηση στο φαινόμενο δεν βρίσκω.
Το σεξ στα ζώα έχει μόνο ένα σκοπό- την αναπαραγωγή.
Στον άνθρωπο τα πράγματα διαφέρουν.
Πέραν της αναπαραγωγής, που κατέχει στην περίπτωση του ανθρώπου την τελευταία θέση, το σεξ για τον άνθρωπο δεν είναι τόσο ο σκοπός, όσο το ΜΕΣΟΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΕ ΘΕΪΚΟ.
Ας φανταστούμε έναν άνθρωπο, που σκίζεται με όλα τα μέσα να αποκτήσει πολλά χρήματα αλλά δεν τα καταφέρνει.
Συχνά συμβαίνει αυτό με πολλούς από μας.
Γιατί?
Διότι τα χρήματα γι’ αυτόν δεν είναι το ΜΕΣΟΝ, αλλά ο ΣΚΟΠΟΣ.
Και η απόκτηση χρημάτων με τέτοιες συνθήκες θα τον σκοτώσουν: θα εκφυλίσουν πρώτα την ψυχή του και μετά θα σκοτώσουν το σώμα του, ακριβώς για να σώσουν την ψυχή του από τον αφανισμό.
Σκοτώνοντας το σώμα- γλιτώνουν την ψυχή, διότι προστατεύουν πάση θυσία της αθανασία της ψυχής, και όχι του σώματος, διότι η ψυχή ενσαρκώνεται και μετενσαρκώνεται.
Δια της θνητότητας του σώματος εξασφαλίζεται η αθανασία της ψυχής.
Τίποτε στο Σύμπαν δεν είναι τόσο απλά, όσο ενδεχομένως θα το θέλαμε εμείς…
Τι ίδιο ισχύει και με το σεξ.
Ο μεγάλος Ρώσος ποιητής του 19 αιώνα, αριστοκράτης τη καταγωγή Αλεξάντερ Σερκέγεβιτς Πούσκιν, είχε γράψει τους εξής στοίχους :
« Όσο λιγότερο σκάμε για μια γυναίκα, τόσο πιο πολύ αρέσουμε σ’ αυτήν»…
Και σκεπτόμουνα, γιατί ο ποιητής το είπε έτσι συγκεκριμένα και όχι αλλιώς ?
Κάτι θα ήξερε αυτός, δεν μπορεί…
Παρατήρησα το ρήμα « σκάμε» αντί του «αγαπάμε».
Κατάλαβα, ότι εδώ κρύβεται το κλειδί.
Και μόλις το είδα το θέμα από μια πιο ευρεία ματιά- τα πάντα ήλθαν στην θέση τους.
Τελικά ο μεγάλος ποιητής ήξερε πολύ καλά τι έλεγε.
Διότι αν ο σκοπός είναι η κατοχή της γυναίκας, κατοχή της ομορφιάς της, του σώματός της – με άλλα λόγια ικανοποιηθούν οι αχαλίνωτες σεξουαλικές επιθυμίες, τότε , μόλις αποκτηθούν αυτά τα όμορφα πράγματα της ζωής – μπορεί να επέλθει η απότομη ψύχρανση έναντι της γυναίκας αυτής ως μέσον αμύνης έναντι της προσκόλλησης και εξάρτησης με τον αναπόφευκτο εκφυλισμό η θάνατο, σε δεύτερη περίπτωση μπορεί να ξεσπάσει αιφνίδια η ζήλια και το μίσος, που πάλι θα οδηγήσουν στον εκφυλισμό και τον θάνατο.
Και στις δύο περιπτώσεις θα διαπραχθεί το έγκλημα κατά της Αγάπης, που δεν θα μείνει ατιμώρητο.
Υποσυνείδητα μια γυναίκα ΠΑΝΤΑ νιώθει, τι είναι πρωταρχικό για έναν άνδρα: η αγάπη η η επιθυμία ( το σκάσιμο, που λέμε), απορρίπτοντας συνήθως τους τελευταίους, δηλαδή εκείνους, που ωθούνται από την επιθυμία ( τους σκασμένους).
Γι’ αυτόν τον λόγο πάντα πίστευα και πιστεύω, ότι η γυναίκα από την άποψη αυτή είναι η δασκάλα και πρωτεύουσα της αγάπης.
Έτυχε να πέσει στα χέρια μου ένα βιβλίο με τα απομνημονεύματα του γνωστού τοις πάσι Καζανόβα.
Μια φορά τον ρώτησαν οι θαυμαστές του μαθητές, πως αυτός τα κατάφερε και έκανε να τον ερωτευθούν τόσες και τόσες γυναίκες?
Ο Καζανόβα απήντησε:
- Τις αγαπούσα όλες.
Ας προσέξουμε την ουσιώδη διαφορά:
Αυτός δεν είπε: « έσκαγα για όλες», είπε : « τις αγαπούσα όλες».
Τι είναι τελικά αυτό , που συμβάλλει να νιώσεις με όλο το είναι σου την Αγάπη?
Είναι η συγκράτηση.
Τότε η ζωώδης, βιολογική σεξουαλική επιθυμία πιο εύκολα μετατρέπεται σε Αγάπη.
Τα πάντα στο Σύμπαν υποτάσσονται στην εξής διαδικασία :
Το Θεϊκό γεννά τον Χρόνο, τον Χώρο και την Ύλη.
Τα πάντα, από τον Θεό γεννημένα, έχουν την εσωτερική τάση να επιστρέψουν στον Θεό και δια της Αγάπης επιστρέφουν σ’ Αυτόν.
Η Αγάπη μετατρέπεται σε ανθρώπινο.
Το ανθρώπινο οφείλει να μετατραπεί σε Θεϊκό, πάλι δια μέσον της Αγάπης.
Όταν κατά καιρούς εμείς περιορίζουμε τους εαυτούς μας στο ανθρώπινο, τότε αυξάνουμε την δυνατότητά μας να περάσουμε στο Θεϊκό.
Τότε και μόνο τότε γινόμαστε ικανοί να διατηρήσουμε την Αγάπη μέσα μας.
Ένας άπληστος, φθονερός και ζηλιάρης άνδρας ποτέ δεν θα μπορέσει να γίνει καλός εραστής, διότι αυτός απεγνωσμένα αγκιστρώνεται στην ζωή του και στις επιθυμίες του και αυτό σημαίνει, ότι είναι ανίκανος να μετατρέψει το ζωώδες, υλικό, βιολογικό ανθρώπινο σε Θεϊκό και οι γυναίκες ενστικτωδώς αποφεύγουν τέτοιους άνδρες, και αν τύχει να μπλεχτούν, λόγω καταστάσεων μ’ αυτούς- αργά η νωρίς τους εγκαταλείπουν αναπόφευκτα με όλα τα μέσα και τους τρόπους.
Οι γυναίκες, οι δασκάλες και πρωτεύουσες της Αγάπης - δίνουν το σκληρό και πολλές φορές επώδυνο μάθημα σε αυτούς , που σηκώνουν το βρώμικο χέρι τους πάνω στην Αγάπη…
Μεγάλη σημασία έχει να μη προχωρεί κανείς σε σεξουαλική πράξη αμέσως, μόλις και στους δυο εμφανισθεί αυτή η επιθυμία.
Διότι στην αρχή το σεξ πάντα έχει την ζωώδη, βιολογική, υλική του όψη.
Όπως και η κάθε επιθυμία εξ άλλου, αν το καλοσκεφτεί κανείς.
Πρέπει να προηγηθεί ο χρόνος μετατροπής του ζωώδους σε ανθρώπινο, και του ανθρώπινου- σε Θεϊκό.
Τότε μόνο είναι η κατάλληλη ώρα για την πραγματικά σεξουαλική πράξη για τον άνθρωπο.
Δεν επιτρέπεται να υλοποιείται αμέσως η εμφανισθείσα επιθυμία.
Με την συγκράτηση της επιθυμίας εξοικονομείται η απαραίτητη ενέργεια μετατροπής του κατώτερου σε ανώτερο.
Ακριβώς γι αυτόν τον λόγο χρειάζονται τα προκαταρκτικά μακράς διαρκείας χάδια, που σκοπό έχουν να σηκώσουν τα πρωτόγονα στρώματα της βιολογίας στο ανώτερο στρώμα του ανθρώπινου και του Θεϊκού.
Τότε το σεξ δεν θα είναι μια απλή βιολογική εκτόνωση, αλλά βοηθητικό μέσον ανάπτυξης της Αγάπης μέσα στην ψυχή, μέσον κτισίματος γερής ψυχής και όχι μέσον καταστροφής της.
Για να μετατραπεί η πρωταρχική σεξουαλική ενέργεια σε Αγάπη, πρέπει προηγουμένως να γίνει η Μεγάλη Προσευχή και των δυο από κοινού προς την Αγάπη, να γίνει η αποστασιοποίηση από τα πάντα και τους πάντες, να γίνει η συγχώρεση των πάντων, να γίνει η προσπάθεια κατάργησης της κάθε ζήλιας, θυμού και απαιτήσεως προς τους οποιουσδήποτε και να γίνει η επικέντρωση στο Θεϊκό.
Τότε και μόνο τότε μια τέτοια σεξουαλική πράξη θα γίνει ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΥΛΟΓΙΑ, διότι η Αγάπη ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ καλλίτερα από τον οποιονδήποτε «ειδικό».
Μόνο τέτοιο σεξ θα ανεβάσει σαν μοχλός και τους δύο στην Θεϊκή, την άνευ όρων Αγάπη.
Οι εραστές, που παραμελούν τις ρομαντικές βραδιές, το ημίφως στο εστιατόριο, τα λουλούδια, τα πολλά προκαταρκτικά χάδια, την υπομονή και την συγκέντρωση στο Θεϊκό και ασχολούνται μόνο με την σκέτη φυσιολογία- έχουν στο μέλλον εξασφαλισμένα τα ψυχολογικά και τα σωματικά προβλήματα αναπόφευκτα.
Πολλοί άνδρες ντρέπονται τον ρομαντισμό στην σημερινή εποχή, αποφεύγουν να χαρίζουν δώρα και λουλούδια στις γυναίκες και πολλοί θεωρούν, ότι το κάστρο άπαξ και κυριευτεί- είναι για πάντα δικό τους.
Αλλά η γυναίκα, όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο μεγάλος, διεθνώς αναγνωρισμένος Ρώσος διορατικός και ερευνητής των λεπτών επιπέδων Σερκέι Νικολάγιεβιτς Λάζαρεφ-
είναι ένα κάστρο, το οποίο οφείλεις να πολιορκείς κάθε μέρα.
Δυστυχώς συνηθίσαμε να ντρεπόμαστε την αγάπη και να περηφανευόμαστε για το μίσος.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι το Θεϊκό- είναι οι ρίζες μας, ενώ η ζωή και οι επιθυμίες- είναι ο κορμός και το φύλλωμά μας (αν συγκριθούμε με το δέντρο) και για να μεγαλώσει σωστά το δέντρο (εμείς)- πρέπει να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον, να ποτίζουμε το δέντρο, να κόβουμε κατά περιόδους τα κλαδιά ( τις επιθυμίες) όταν οι ρίζες δεν αναπτύχθηκαν καλά.
Πριν τελειώσω, θέλω να προσθέσω το εξής:
Αν το σεξ ειδωθεί και εφαρμοστεί από αυτήν ακριβώς την άποψη, που έχει εκτεθεί εδώ,
πέραν από το δώρο της υγείας και στους δύο, θα δοθεί (αν το επιθυμούν οι εραστές) και ένα άλλο δώρο της Αγάπης : τα όντως γερά, προκομμένα, ταλαντούχα και όμορφα παιδιά.
Θυμήθηκα ένα δημοτικό τραγούδι, που λένε στα μέρη μας:
« Ήταν δυο μαρμάρες , μωρ’ ήταν δυο μαρμάρες ,
ήταν δυο μαρμάρες, που δεν κάνανε παιδιά,
και στο γιατρό πηγαί- και στο γιατρό πηγαίνουν,
και στο γιατρό πηγαίνουν, ζητάν τα φάρμακα,
Έλα κυρ- γιατρέ, μωρ’ έλα έλα κυρ- γιατρέ,
Έλα κυρ- γιατρέ και δος μας φάρμακα,
Τα φάρμακα της αγάπης, της αγάπης γιατρειά,
Να κάνουμε σωστά κορίτσια και λεβέντικα παιδιά,
Να κάνουμε γλυκά κορίτσια και πανέμορφα παιδιά…»
Αυτός ο Λαός, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ , και αγράμματος ακόμη που ήταν εκείνη την εποχή, ενστικτωδώς συνέλαβε αλάθητα το μεγάλο Σχέδιο του Θεού- την δύναμη και τα θαύματα της πραγματικής Αγάπης, διότι την πραγματική Αγάπη ο Έλληνας πάντα την κουβαλούσε και την κουβαλάει ακόμη μέσα του.
Αρκεί να την συνειδητοποιήσει…
ΤΕΛΟΣ
ΟΤΙ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ Η ΨΥΧΗ- Ο ΝΟΥΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ