ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΓΝΩΣΗ =-.
 Το Απόλυτο Αντισεισμικό Σύστημα είναι Ελληνικό.
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 7
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
AitheroVamon
Διαχειριστής

Greece
3627 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/04/2018, 03:07:03  Εμφάνιση Προφίλ
seismic επαναλαμβάνεσαι ασύστολα ...
προσοχή!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/04/2018, 05:47:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΚΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
Εξετάσαμε στην προηγούμενη ανάρτηση τους τρις τρόπους πάκτωσης του τένοντα στο δώμα μέσο των μηχανισμών πάκτωσης της ευρεσιτεχνίας. Σήμερα θα εξετάσουμε τις διαφορετικές μεθόδους πάκτωσης της αγκύρωσης.
1) Ανοίγουμε την γεώτρηση, τοποθετούμε τον μηχανισμό και εφαρμόζουμε προένταση διπλάσια των ανοδικών εντάσεων που θέλουμε να παραλάβουμε στο μέλλον. Μετά γεμίζουμε εξολοκλήρου την οπή της γεώτρησης με ένεμα σκυροδέματος. Με αυτή την μέθοδο δεν επιτρέπεται διόρθωση της προέντασης στο μέλλον.
2) Ανοίγουμε την γεώτρηση, τοποθετούμε τον μηχανισμό και εφαρμόζουμε προένταση διπλάσια των ανοδικών εντάσεων που θέλουμε να παραλάβουμε. Μετά γεμίζουμε με σκυρόδεμα την οπή μέχρι το σημείο που βρίσκεται ο μηχανισμός αγκύρωσης. Για να αποτρέψουμε το σκυρόδεμα να πακτώσει τον μηχανισμό ώστε αυτός να έχει την δυνατότητα να ξανά τανυστεί ανά χρονικά διαστήματα από την επιφάνεια του εδάφους θεμελίωσης, τοποθετούμε μία στρογγυλή λαμαρίνα διαμέτρου όσο και αυτής της οπής λίγο πριν τον μηχανισμό της άγκυρας. Με αυτή την μέθοδο επιτρέπεται η διόρθωση της προέντασης στο μέλλον.
3) Ανοίγουμε την γεώτρηση, τοποθετούμε τον μηχανισμό και εφαρμόζουμε προένταση διπλάσια των ανοδικών εντάσεων που θέλουμε να παραλάβουμε. Μετά απλά πριν αφαιρέσουμε τους γρύλους προέντασης βιδώνουμε ένα κοχλία πάνω στο καπάκι ώστε να διατηρήσουμε την προένταση μετά την αφαίρεση των γρύλων προέντασης. Με αυτή την μέθοδο επιτρέπεται η διόρθωση της προέντασης στο μέλλον και σε πολλές περιπτώσεις και η αλλαγή ολόκληρου του μηχανισμού.
Στις δύο πρώτες μεθόδους που αναφέραμε υπάρχει η ανάγκη της βελτίωσης των πλανών της γεώτρησης πριν εκχύσουμε μέσα το σκυρόδεμα αν αυτά αποτελούνται από χαλαρά εδάφη. Αυτή η βελτίωση επιτυγχάνεται με χημικά και μηχανικά μέσα.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/04/2018, 22:18:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Αν τοποθετήσουμε τρία όρθια παραλληλόγραμμα πάνω σε ένα ξύλινο τραπέζι
1) Το ένα από αυτά απλά το εδράζουμε πάνω στο τραπέζι.
2) Το άλλο του καρφώνουμε τα δύο κάτω άκρα με δύο πρόκες οι οποίες εισχωρούν από το κάτω μέρος του τραπεζιού και οι εξέχοντες αιχμές τους από το άνω μέρος εισχωρούν στα κάτω άκρα του παραλληλόγραμμου.
3) Και το τρίτο του ανοίγουμε δύο διαμπερή κατακόρυφες οπές στα δύο του άκρα οι οποίες προεκτείνονται και στο σώμα του τραπεζιού μέχρι να το διαπεράσουν. Μέσα στις οπές αυτές τοποθετούμε ντίζες οι οποίες διαπερνούν ελεύθερες τόσο το παραλληλόγραμμο όσο και τον πάτο του τραπεζιού και σφίγγουμε με περικόχλια και ροδέλες τα άνω άκρα του παραλληλόγραμμου και τα κάτω άκρα κάτω από το τραπέζι.
Αν σε αυτά τα τρία όρθια παραλληλόγραμμα εφαρμόσουμε μία πλάγια δύναμη θα συμβεί το εξής.
1) Το πρώτο θα ανατραπεί πολύ εύκολα με μία πολύ μικρή δύναμη γιατί είναι ασύνδετο με το τραπέζι.
Αν τώρα τοποθετήσουμε δύο όρθια παραλληλόγραμμα και τα συνδέσουμε μεταξύ τους πάνω κάτω με δύο οριζόντια ξύλα μικρότερης διατομής έτσι ώστε να σχηματίσουν ένα τετράγωνο Αν εφαρμόσουμε μία πλάγια δύναμη τότε το τετράγωνο σχήμα θα παραμορφωθεί λυγίζοντας τα μικρά οριζόντια ξύλα. Αν η δύναμη είναι μεγάλη θα σπάσουν. Έτσι ακριβώς κατασκευάζουν σήμερα τον σκελετό της οικοδομής. Τα παραλληλόγραμμα με μία πλάγια δύναμη δεν ανατρέπονται πια διότι τα κρατάνε όρθια - τα συνδέουν τα δύο οριζόντια ξύλα. Εδώ βλέπουμε ότι τα παραλληλόγραμμα που απλά εδράζονται στο τραπέζι μεταβιβάζουν την ροπή τους πάνω στα μικρά οριζόντια ξύλα τα λυγίζουν και τα σπάνε.
Ερώτηση Γιατί σπάνε τα μικρά οριζόντια ξύλα? Απάντηση Γιατί είναι πιο αδύναμα (διότι έχουν μικρότερη διατομή )από τα κατακόρυφα παραλληλόγραμμα. Το ίδιο κάνουν και οι πολιτικοί μηχανικοί Μεγάλα τοιχώματα μικρά δοκάρια για να σπάει πρώτα η δοκός. Ερώτηση. Γιατί να σπάει πρώτα η δοκός και να μην σπάει πρώτα το τοίχωμα? Απάντηση Αν σπάσει η δοκός δεν πέφτει αμέσως το σπίτι διότι κρέμεται από τον οπλισμό. Αυτό το σπάσιμο απελευθερώνει μεγάλη ενέργεια διότι η κατασκευή γίνεται πιο ελαστική. Ενώ ...Αν σπάσει το τοίχωμα πρώτο με λοξό σχήμα / η κατασκευή θα καταρρεύσει. Το άλλο ερώτημα που μπαίνει είναι γιατί δεν κάνουν πιο μεγάλες και ισχυρές τις δοκούς. Απάντηση Για δύο λόγους. Ποιο μεγάλη δοκός και μάλιστα ευρισκόμενη σε μεγάλο ύψος σημαίνει μεγαλύτερη αδράνεια μεγαλύτερες πλάγιες φορτίσεις οπότε είναι δώρο άδωρο. Αυτό το μεγάλωμα μπορεί να γίνει μόνο στην πεδιλοδοκό που εδράζεται στο έδαφος και έχει μικρές εντάσεις αδράνειας. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι η κατασκευή χάνει την ελαστικότητα παθαίνει ακαμψία και αυτό αναγκάζει την βάση ολόκληρης της κατασκευής να ανασηκώσει το ένα άκρο της και να δημιουργήσει κάθετες συνιστώσες δυνάμεων που πριν το ανασήκωμα δεν υπήρχαν διότι ισορροπούσαν με την αντίδραση του εδάφους η οποία δεν υφίσταται πλέον μετά το μερικό ανασήκωμα του πέλματος ολόκληρου του εμβαδού της βάσης του κτιρίου. Το αποτέλεσμα είναι οι ανοδικές εντάσεις ροπής ανατροπής σε συνδυασμό με τις καθοδικές εντάσεις των αστήρικτων πλέον φορτίων να δημιουργούν τέμνουσες αστοχίες και κατάρρευση της κατασκευής.
2) Το δεύτερο παραλληλόγραμμο με καρφωμένη την βάση του πάνω στο τραπέζι σαφώς δέχεται μεγαλύτερες πλάγιες δυνάμεις ( από το άλλο που απλά εδράζεται ) πριν ανατραπεί. Η αντοχή του όμως περιορίζεται στην πρόσφυση που έχει η πρόκα με το ξύλο. Από την άλλη δεν παύει το παραλληλόγραμμο να είναι ένας μοχλοβραχίονας ο οποίος πολλαπλασιάζει την δύναμη του κάτω στην βάση όπως ακριβώς κάνει και ο λοστός που ανασηκώνουμε τις μεγάλες πέτρες. Δηλαδή σαν μοχλοβραχίονας από την μία πολλαπλασιάζει και από την άλλη κατεβάζει όλες τις εντάσεις ( ανοδικές και καθοδικές ) κάτω στον κορμό του του οποίου η διατομή έχει συγκεκριμένη αντοχή πριν σπάσει. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που σπάνε οι κολόνες του ισογείου και όχι του τελευταίου ορόφου. ( μεγάλες ροπές σε μικρή διατομή )
3) Το τρίτο παραλληλόγραμμο με τις ντίζες στα άκρα του και τα περικόχλια δέχεται πολλαπλάσιες πλάγιες δυνάμεις από το δεύτερο διότι τις ανοδικές εντάσεις τις παραλαμβάνει από το άνω άκρο ( όχι από το κάτω άκρο του όπως γίνεται με το δεύτερο ) Οπότε δέχεται τις καθοδικές εντάσεις από την μία του πλευρά του κάτω άκρου και τις ανοδικές εντάσεις στο άλλο άνω άκρο του. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να καταργεί την λειτουργία του μοχλοβραχίονα διότι διαμοιράζονται οι εντάσεις πάνω κάτω και καταυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει υπομόχλιο. Δηλαδή δεν συγκεντρώνει τις ροπές κάτω στην βάση ούτε τις στέλνει πάνω στα δοκάρια. Παραλαμβάνει τις ανοδικές εντάσεις από το άνω μέρος και τις στέλνει στο κάτω περικόχλιο και στην περίπτωση της πατέντας μέσα στο έδαφος.
Από την άλλη το περικόχλιο στο άνω μέρος επιβάλει μόνο θλίψη Κατ αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει ο κίνδυνος διολίσθησης της πρόκας όπως στο 2 παράδειγμα.
Αυτός είναι ο κύριος λόγος που εφαρμόζω πάκτωση δώματος εδάφους στην μέθοδο της ευρεσιτεχνίας.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/04/2018, 22:20:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
quote:

seismic επαναλαμβάνεσαι ασύστολα ...
προσοχή!



Συγνώμη. Δεν μου αρέσει ούτε εμένα να επαναλαμβάνομαι ασύστολα. Είναι κουραστικό και για εμένα και για τους αναγνώστες. Πολλές φορές όμως για να προσθέσω κάτι νέο το οποίο δεν το έχω ξανά πει .... για να το καταλάβει κάποιος πρέπει να επαναλάβω ορισμένες πλευρές προηγούμενων αναρτήσεων ώστε να συνθέσω μια ολοκληρωμένη εικόνα αυτού που θέλω να πω.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AitheroVamon
Διαχειριστής

Greece
3627 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/04/2018, 13:12:54  Εμφάνιση Προφίλ
Αγαπητέ seismic
πιστεύω να έχεις καταλάβει οτι το φόρουμ του esoterica δεν είναι τεχνικού περιεχομένου.
Πάρα ταύτα σου έχει δοθεί το βήμα κι έχεις παρουσιάσει την "πατέντα" σου,
(για να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό)
Το να μπαίνεις όμως συνεχώς σε κατασκευαστικές λεπτομέρειες, πίστεψε με, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα!

Προϋπόθεση (για να μείνει το νήμα ανοιχτό) είναι μόνο αν τυχόν θελήσει κάποιος να ρωτήσει κάτι σχετικό
και όχι για άλλες αναλύσεις...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ammophila
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός

Greece
99 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/04/2018, 14:17:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ammophila
Οκτώ χρόνια πριν στο περί αποκαλύψεων γκιολβα 19/8/21010 εδώ http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?ARCHIVE=&whichpage=34&TOPIC_ID=849
Είχες αυτάρεσκα ρωτήσει, ... παιδια για μένα τι άποψη έχετε.. η δικιά μου άποψη θέα, είναι ότι είσαι κλινική παρατήρηση και ότι αντί να πετάς λεφτά για ΕΜΠ μελέτες δεν τα έδωσες από το 1984 σε κάποιον ψυχίατρο. Τουλάχιστον ο μπεβατρος ήταν καλοπροεραιτος ανοικος σκυλεμενος από παραφρονες
Παρακαλώ οι κόκκινες λέξεις και η διαγράμμιση, ας είναι μέχρι τέλους της παραγράφου, εγω είμαι μεθυσμένος μεσημεριάτικα. Και Ουχι ο γυαλος.

Μυρμηγκολέων ώλετο παρά το μη έχειν βοράν


______________________________________
Έγινε επέμβαση στο μήνυμα
12/04/18
Παρακαλώ οχι χαρακτηρισμούς επι προσωπικού
______________________________________

Edited by - ammophila on 12/04/2018 16:09:37Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/04/2018, 19:07:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σταματήσω να γράφω. Αν θέλετε να ρωτήσετε κάτι θα απαντήσω. Ευχαριστώ το φόρουμ που μου έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσω την ευρεσιτεχνία μου.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ammophila
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός

Greece
99 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/04/2018, 15:09:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ammophila
Σεισμικε, είσαι ο πρωτοκρυσταλλος που γύρω του, σχηματίζονται, συνέχισε λάθος μου οι υβριστικές και αποτρεπτικές μου θέσεις.

Μυρμηγκολέων ώλετο παρά το μη έχειν βοράνΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/04/2018, 12:42:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
quote:

Σεισμικε, είσαι ο πρωτοκρυσταλλος που γύρω του, σχηματίζονται, συνέχισε λάθος μου οι υβριστικές και αποτρεπτικές μου θέσεις.

Μυρμηγκολέων ώλετο παρά το μη έχειν βοράν


Δεν βαριέσε φίλε μου. Αυτή την ανάρτηση την δημοσίευσα στο φόρουμ των πολιτικών μηχανικών Michanikos.gr και την αφαίρεσαν μέσα σε λίγα λεπτά χωρίς να πάρω απάντηση. Αυτό κάτι λέει.

Κάλλιο γαϊδουρόδενε, παρά γαϊδουρογύρευε ...Ένα κυβικό μέτρο οπλισμένο σκυρόδεμα ζυγίζει 2400 κιλά. Ο οπλισμός σε χάλυβα που υπάρχει μέσα του είναι γύρω στα 140 κιλά ανά κυβικό μέτρο. Εμπειρικά αν πολλαπλασιάσεις τον αριθμό 0,25 επί το εμβαδόν του κάθε ορόφου βρίσκεις περίπου από πόσα κυβικά μέτρα σκυροδέματος αποτελείτε. Στο τέλος πρέπει να προσθέσεις και τα κυβικά των βάσεων.
Οπότε αν έχουμε ένα σκελετό οικοδομής εμβαδού 100 τετραγωνικών μέτρων επί το 0,25 θα δούμε ότι αυτός αποτελείτε από 25 κυβικά οπλισμένου σκυροδέματος ο οποίος ζυγίζει 25Χ2400= 60000 κιλά ή 60 τόνους. Ο οπλισμός του χάλυβα είναι 25Χ140=3500 κιλά ή 3,5 τόνους. Δηλαδή χρειάζονται 3,5 τόνοι χάλυβα για να οπλίσουν 60 τόνους σκυροδέματος.
Αν αυτοί οι 3,5 τόνοι χάλυβα αποτελούσαν το συρματόσχοινο ενός γερανού πόσους τόνους θα μπορούσε ο γερανός αυτός να σηκώσει? Απάντηση = Χιλιάδες τόνους. ( όχι δεκάδες )
Συμπέρασμα Το σκυρόδεμα έχει πάρα πολύ οπλισμό μέσα του ο οποίος έχει την ικανότητα να σηκώσει το βάρος της κατασκευής εκατοντάδες φορές Και όμως οι κατασκευές σε μεγάλους σεισμούς παθαίνουν ζημιές.
Κάτι φταίει το οποίο διαφεύγει της μελέτης που κάνει ο πολιτικός μηχανικός.
Τι φταίει? Φανταστείτε έναν άνθρωπο που πνίγεται στην θάλασσα. Αν βάλεις έναν πολιτικό μηχανικό να τον σώσει σήμερα θα του πετάξει ένα σχοινί για να το πιάσει αυτός που πνίγεται και τραβώντας το σχοινί να βγει έξω χωρίς όμως ο μηχανικός να κρατά ή να δέσει κάπου την άλλη άκρη του σχοινιού. Δηλαδή θα του πετάξει το σχοινί στην θάλασσα και θα φύγει χωρίς η μία άκρη να είναι κάπου πακτωμένη. Το ίδιο κάνουν και στις κατασκευές Τοποθετούν πολύ οπλισμό χάλυβα χωρίς να πακτώσουν το ένα του άκρο σε κάτι σταθερό από το οποίο θα μπορούσαν να αντλήσουν δύναμη.
Η μέθοδος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας αυτό είναι που κάνει που δεν το κάνουν οι μηχανικοί μελετητές. Πακτώνει πρώτα στο έδαφος τον οπλισμό για να αντλήσει από αυτό δύναμη την οποία μεταφέρει στο δώμα ώστε να σταματήσει τις μετατοπίσεις που παραμορφώνουν τα δομικά φέροντα στοιχεία.
Έχετε ακούσει να λένε ( ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται ) Ε... έτσι σχεδιάζουν σήμερα τις κατασκευές... πολλά σίδερα για μικρό όφελος. Κάποιος πρέπει να τους εξηγήσει ότι πρέπει να δέσουν την μία άκρη του σχοινιού με κάτι σταθερό. Αυτό προσπαθώ να τους εξηγήσω στα φόρουμ 10 χρόνια και μερικοί δεν λένε να το καταλάβουν. Αν το κάνουν αυτό με λιγότερο οπλισμό θα αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τον σεισμό.

Edited by - seismic on 15/04/2018 12:47:54Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PY8AGORAS
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2330 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/04/2018, 08:41:42  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Συμπέρασμα Το σκυρόδεμα έχει πάρα πολύ οπλισμό μέσα του ο οποίος έχει την ικανότητα να σηκώσει το βάρος της κατασκευής εκατοντάδες φορές Και όμως οι κατασκευές σε μεγάλους σεισμούς παθαίνουν ζημιές.
Κάτι φταίει το οποίο διαφεύγει της μελέτης που κάνει ο πολιτικός μηχανικός.

Γιάννη Σεισμικέ,
αν και σου το έχουμε επισημάνει με διάφορους τρόπους, συνεχίζεις να υπεραπλουστεύεις.

Ο οπλισμός σκυροδέματος δεν είναι μόνο για αντισεισμική προστασία.

Χρησιμοποιείται πρωτίστως και κυρίως για την "αυτοστήριξη" της κατασκευής, τα ίδια φορτία, των ορόφων, δοκών, τοιχων, κλπ, συν τα προβλεπόμενα από τη μελέτη όρια "φόρτωσης".

Έχεις κολλήσει στο θέμα της πάκτωσης. Εγώ σου είπα ότι είμαι μαζί σου σε αυτό ως γενική/θεωρητική ιδέα, πλην όμως αντιλαμβάνομαι ότι πρακτικά είναι πολύ δύσκολο ή αντιοικονομικό να εφαρμοστεί εκτός ίσως από ελαχιστες περιπτώσεις με συγκεκριμένου τύπου έδαφος.

Θα έλεγα το εξής παράδειγμα/ανάλογο:
Με βάση τις μέχρι τώρα γνώσεις μας, το εσωτερικό της Γης μας, έχει έναν ρευστό Μανδύα, και από πάνω τον Φλοιό που απαρτίζεται από τις λιθοσφαιρικές Πλάκες. Απάνω σε όλο αυτό καθόμαστε εμείς, περπατάμε, χτίζουμε τις κατασκευές μας κλπ.

Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι ο Μανδύας είναι μια θάλασσα, ένας Ωκεανός, και οι Λιθοσφαιρικές πλάκες ένα καράβι,
τα δικά μας κτίσματα, δεν θα είναι ούτε καν σπιρτόκουτα σε μια καμπίνα αυτού του καραβιού.

Χάριν του παραδείγματος όμως, ας θεωρήσουμε ότι ένα ψηλό γήινο κτίριο είναι ένα σύνολο από τουβλάκια του παιχνιδιού Τζενγκα το ένα πάνω στο άλλο συναρμολογημένα ώστε να ισορροπούν.

Αυτό που κάνουν λοιπόν οι Πολιτικοί Μηχανικοί, αναγνωρίζοντας ότι το όλο κτίσμα στέκεται επάνω σε ένα "γιγάντιο" πλεούμενο, είναι απλώς να θωρακίζουν την κατασκευή αφεαυτή, δηλαδή να είναι όσο γίνεται πιο καλά συνδεδεμένα τα τουβλάκια μεταξύ τους, ώστε το σύνολο της κατασκευής να μην καταρρέει εύκολα, και όταν αναφέρονται σε σεισμό (δηλ. κύμα ή ταρακούνημα από το πλοίο-έδαφος) αυτό αντιμετωπίζεται με μια σχετικά καλή βάση στήριξης, και κατάλληλα θεμέλια, που παίζουν ένα ρόλο έρματος στη βάση.

Εσύ τώρα έρχεσαι και λες, κύριοι Μηχανικοί είστε Μακάκες, και η καλύτερη αντισεισμική λύση θα ήταν να καλωδιώσετε όλο το κτιριο Τζένγκα με χοντρά συρματόσκοινα, και επιπλέον, αυτά να τα βιδώσετε/πακτώσετε στη σκάφη ή την καρίνα του πλοίου, και έτσι θα ακολουθούν τις κινήσεις και ταλαντώσεις του πλοίου χωρίς να καταρρέουν.

Το παράδειγμα βεβαίως είναι χονδροειδές και μπακάλικο,
όμως καταλαβαίνεις περίπου τί μεγέθους επεμβάσεις ζητάς.


.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Heretic
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
3148 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/04/2018, 13:50:33  Εμφάνιση Προφίλ
http://web.tee.gr/event/16ecee-panevropaiko-synedrio-sismikis-michanikis/

Abyssus Abyssum InvocatΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/04/2018, 14:54:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Φίλε μου άκου εδώ κάτι. Κάνω αυτή την δουλειά 50 χρόνια και ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου ήταν εργολάβος στον Πειραιά για 35 χρόνια. Και εγώ Πειραιά μεγάλωσα. Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο ξέρω όμως και ποιοι με έχουν πλησιάσει με ποιους έχω υπογράψει και τι πάμε να κατασκευάσουμε σύντομα. Είναι εταιρείες κολοσσοί και βαρβάτα παγκόσμιας εμβέλειας άτομα. Δεν λέω ότι θα πετύχω αλλά ξέρω ότι αυτό που άρχισα δεν το σταματά πια κανένας. Αν οι πρώτες πιλοτικές κατασκευές πάνε καλά θα πάω καλά και εγώ. Υπέγραψαν και περιμένω το συμφωνητικό από τον δικηγόρο μου να το υπογράψω και εγώ. Η συνεργασία είναι με μία πολύ μεγάλη τεχνική εταιρεία μελετών με 10 μηχανικούς και γραφεία η οποία θα μου κάνει τις πιλοτικές μελέτες δωρεάν παίρνοντας ένα ποσοστό των πνευματικών δικαιωμάτων της ευρεσιτεχνίας....και δεν είμαι μόνο εγώ πίσω από την ιδέα μου πια. Εγώ έχω το 51% Οπότε καταλαβαίνεις ότι πάω σε άλλα επίπεδα. Η εταιρεία που πάω να συνεργαστώ είναι στο είδος της η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο. Αυτά.
Οπότε καταλαβαίνεις ότι έχει προχωρήσει η ιδέα. Οι άλλοι συνέταιροι που έχω έχουν βρει τις εταιρείες στις οποίες θα κάνουμε τις πιλοτικές κατασκευές. Εκτός των μηχανικών εγώ θα είμαι ο κύριος υπεύθυνος για τις κατασκευές και χωρίς την υπογραφή μου δεν θα γίνεται τίποτα.
Αυτά που λες τα ξέρω και πολλά από αυτά είναι σωστά. Έχουν γίνει όμως οικονομικοτεχνικές μελέτες στατικά προσομοιώσεις επιχειρηματικό σχέδιο. και ξέρουμε και το κόστος Καταλήξαμε και που είναι πολύ συμφέρουσα η ευρεσιτεχνία. Ανεμογεννήτριες.
Ενώ έχουν γίνει όλα αυτά δεν είχα υπογράψει ακόμα μαζί τους γιατί ήθελαν την αποκλειστικότητα των μελετών. Τελικά αυτό δεν έγινε αλλά μας καθυστέρησε πολύ.

http://antiseismic-systems.com/

Edited by - seismic on 16/04/2018 15:02:53

Edited by - seismic on 16/04/2018 15:05:44

Edited by - seismic on 16/04/2018 15:27:21

Edited by - seismic on 16/04/2018 15:38:55Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Heretic
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
3148 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/04/2018, 16:59:57  Εμφάνιση Προφίλ
Τότε εδώ τι κάνεις;

Abyssus Abyssum InvocatΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/04/2018, 18:37:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
quote:

Τότε εδώ τι κάνεις;

Abyssus Abyssum Invocat


Ενημέρωση και σχέσεις φιλίας.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/04/2018, 17:28:49  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Η πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης των τοιχωμάτων μιας κατασκευής με το έδαφος χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας εκτρέπει τις ανοδικές αδρανειακές εντάσεις της ροπής ανατροπής μεταφέροντας αυτές ελεύθερα απευθείας από το δώμα μέσα στο έδαφος αποτρέποντας καθαυτόν τον τρόπο τις μετατοπίσεις της στροφής τους υπεύθυνες για όλες τις αναπτυσσόμενες εντάσεις πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων που προκαλούν ανελαστικές παραμορφώσεις κάμψης και αστοχίες σε έναν μεγάλο σεισμό.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/05/2018, 04:10:31  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Αν πάρω απάντηση σφυρίξτε μου..
The question is? Can we limit the movements of the upper floors if we connect the upper edges of the walls with the ground ?

Tensioning between of the upper edge of the walls with the earth reduces the displacements responsible for all the stresses that develop on the structural carrier.
The patent is stacked into the ground to draw from it a force that transfers it to the upper end of the wall in order to apply a counterbalance to the torque of the wall
Τhe patent achieves the following
1)The consolidation of the nodes of highest level of the walls with the ground, using the mechanism of the invention, deflects the upward tensions created by the wall overturning torque transporting them freely and directly from the roof into the ground and in this way stops the displacements responsible for all growing tensions on the body of the bearing elements which they cause inelastic bending deformations and failures in a major earthquake. 2 ) Also the mechanism and method of anchoring provides very strong foundation in soft soils 3)The wall receives only compressive stresses at both ends a) at the upper end b) and the facing lower end near the base. Does not exist anymore tensile strength. This means that there are no longer torques in the nodes Does not exist anymore mechanism of concentric forces failure The floor mechanism (soft floor) does not exist anymore 4) Does not exist anymore coordination because the whole construction is shifted with the same frequency and the same oscillation amplitude 5) The wall also receives horizontal shear forces. Apply tension at all edges of the wall with the patent mechanism increases the ability to horizontal shear forces.
https://www.researchgate.net/post/The_question_is_Can_we_limit_the_movements_of_the_upper_floors_if_we_connect_the_upper_edges_of_the_walls_with_the_ground

quote:
Αυτό που κάνουν λοιπόν οι Πολιτικοί Μηχανικοί, αναγνωρίζοντας ότι το όλο κτίσμα στέκεται επάνω σε ένα "γιγάντιο" πλεούμενο, είναι απλώς να θωρακίζουν την κατασκευή αφεαυτή, δηλαδή να είναι όσο γίνεται πιο καλά συνδεδεμένα τα τουβλάκια μεταξύ τους, ώστε το σύνολο της κατασκευής να μην καταρρέει εύκολα, και όταν αναφέρονται σε σεισμό (δηλ. κύμα ή ταρακούνημα από το πλοίο-έδαφος) αυτό αντιμετωπίζεται με μια σχετικά καλή βάση στήριξης, και κατάλληλα θεμέλια, που παίζουν ένα ρόλο έρματος στη βάση.

Εσύ τώρα έρχεσαι και λες, κύριοι Μηχανικοί είστε Μακάκες, και η καλύτερη αντισεισμική λύση θα ήταν να καλωδιώσετε όλο το κτιριο Τζένγκα με χοντρά συρματόσκοινα, και επιπλέον, αυτά να τα βιδώσετε/πακτώσετε στη σκάφη ή την καρίνα του πλοίου, και έτσι θα ακολουθούν τις κινήσεις και ταλαντώσεις του πλοίου χωρίς να καταρρέουν.

Το παράδειγμα βεβαίως είναι χονδροειδές και μπακάλικο,
όμως καταλαβαίνεις περίπου τί μεγέθους επεμβάσεις ζητάς.



Αυτό που ζητάω εγώ είναι να ρίξετε άγκυρα στον βυθό ( όχι στην καρίνα ) για να μην σας πάει πάνω στα βράχια Και εγώ Θα παρομοίαζα τις δομικές κατασκευές των σπιτιών μας σαν τα καράβια που πλέουν πάνω στην θάλασσα γιατί και ο φλοιός της γης είναι μια ασταθή επιπλέουσα επιφάνεια. Όσο η θάλασσα είναι ήρεμη δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν βάλει αέρα ή αν δημιουργηθεί τσουνάμι το καράβι θα πέσει στα βράχια. Αυτό που ζητώ από τους πολιτικούς μηχανικούς είναι να ανακαλύψουν την άγκυρα των σπιτιών όπως την έχουν ανακαλύψει οι ναυπηγοί.

Edited by - seismic on 06/05/2018 04:50:48

Edited by - seismic on 06/05/2018 06:31:08Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/05/2018, 07:55:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Η τελική λύση στο πρόβλημα του σεισμού.
Οι κολόνες και τα τοιχία κατά τον σεισμό δέχονται ένα σπρώξιμο από τις πλάκες και τείνουν να ανατραπούν
Οι μικρής διατομής κολόνες είναι ελαστικές και θα παρουσιάσουν πρώτα μια καμπυλότητα στον κορμό τους πριν σηκώσουν το πέλμα της βάσης τους και ανατραπούν.
Τα τοιχία λόγο του ότι είναι άκαμπτα θα σηκώσουν αμέσως την βάση τους και θα ανατραπούν πιο εύκολα.
Κατά την ανατροπή τους η κολόνα καμπυλώνει και την δοκό και την πλάκα με τα οποία συνδέεται στον κόμβο.
Αν η στροφή της κολόνας είναι μεγάλη θα σπάσει και η κολόνα και η δοκός με την πλάκα και θα καταρρεύσει το σπίτι.
Το τοίχωμα σπάει πιο εύκολα την δοκό και την πλάκα γιατί επικρατεί σαν πιο ισχυρό στην ροπή.
Συμπέρασμα. Τόσο το ανασήκωμα του πέλματος του τοιχίου όσο και η καμπυλότητα του κορμού της ελαστικής κολόνας δημιουργούν μια στροφή ανατροπής με αποτέλεσμα να επιδρούν πάνω στην δοκό και την πλάκα και να την σπάνε.
Πως σταματάμε την καμπυλότητα και το ανασήκωμα του πέδιλου της βάσης ώστε να σταματήσουμε την παραμόρφωση και το σπάσιμο των φερόντων στοιχείων της κατασκευής?
Απλά ρε παιδιά βιδώνοντας το άνω άκρο της κολόνας ή καλύτερα τα άνω 2,3,4 άκρα των τοιχίων με το έδαφος σταματάς την καμπυλότητα και το ανασήκωμα της βάσης δηλαδή σταματάς την στροφή τους που παραμορφώνει τους κορμούς τους τους σπάει και ρίχνει τις κατασκευές.
Και άσε τον σεισμό να κουνάει.. γιατί μπορεί να κουνιούνται μεν αλλά αν αναλαμβάνουμε δυναμικά τις ανοδικές δυνάμεις της στροφής τους με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας από το δώμα και τις οδηγούμε μέσα στο έδαφος κανένα πρόβλημα.
Αν αυτές τις ανοδικές δυνάμεις της ανατροπής τις οδηγείς επάνω στις πλάκες και τις δοκούς ε... θα τα σπάσεις.
1) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος περιορίζει τις μετατοπίσεις οι οποίες είναι υπεύθυνες για όλες τις εντάσεις πάνω στον φέροντα οργανισμό.
2) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εκτρέπει τις ανοδικές εντάσεις της ροπής ανατροπής από το ανώτερο επίπεδο μεταβιβάζοντας αυτές ελεύθερα και απευθείας μέσα στο έδαφος και όχι πάνω στους κορμούς των φερόντων στοιχείων που οδηγούνται σήμερα με αποτέλεσμα μετά από ανελαστικές καμπυλώσεις των κορμών τους να αστοχούν.
3) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξουδετερώνει την πιθανότητα του συντονισμού ή αλλιώς την ιδιοπερίοδο.
4) αν η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξαλείφει τον εφελκυσμό από τον κορμό σκυροδέματος.
5) η προένταση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος αυξάνει την ικανότητα ως προς την τέμνουσα βάσης και γενικά τις τέμνουσες εντάσεις
6) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξαλείφει την ροπή στους κόμβους.
7) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος εξαλείφει το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης
8) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος περιορίζει ή εξαφανίζει την κάμψη ή αλλιώς καμπυλότητα των κορμών τους.
9) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος καταργεί τον μηχανισμό ορόφου και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας
10) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος καταργεί τον μοχλοβραχίονα και τον μηχανισμό του υπομοχλίου.
11) η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος με την κατάλληλη διαστασιολόγιση περιορίζει ή εξαφανίζει τις στρεπτομεταφορικές παραμορφώσεις που παρατηρούνται στις υψίκορμες και ασύμμετρες κατασκευές.
12) η πάκτωση του μηχανισμού στο έδαφος θεμελίωσης αναλαμβάνει τις ανοδικές και καθοδικές εντάσεις διότι αν το κάνει αυτό μπαίνει το ερώτημα τι τις θέλουμε τις μεγάλες βάσεις.
13) αν υπάρχει καλύτερο αντισεισμικό σύστημα στον κόσμο και εάν δεν υπάρχει γιατί συνεχίζουν να σχεδιάζουν λάθος.
Αυτά μόνο για τον σεισμό διότι η ευρεσιτεχνία είναι ένα πολυεργαλείο για διάφορες δομικές εφαρμογές.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PY8AGORAS
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2330 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/05/2018, 08:52:22  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Αυτό που ζητάω εγώ είναι να ρίξετε άγκυρα στον βυθό ( όχι στην καρίνα ) για να μην σας πάει πάνω στα βράχια Και εγώ Θα παρομοίαζα τις δομικές κατασκευές των σπιτιών μας σαν τα καράβια που πλέουν πάνω στην θάλασσα γιατί και ο φλοιός της γης είναι μια ασταθή επιπλέουσα επιφάνεια. Όσο η θάλασσα είναι ήρεμη δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν βάλει αέρα ή αν δημιουργηθεί τσουνάμι το καράβι θα πέσει στα βράχια. Αυτό που ζητώ από τους πολιτικούς μηχανικούς είναι να ανακαλύψουν την άγκυρα των σπιτιών όπως την έχουν ανακαλύψει οι ναυπηγοί.

Ναι, μόνο που στο συγκεκριμένο παράδειγμα που έδωσα, το καράβι όλο είναι ο φλοιός της Γης. Για να ρίξεις άγκυρα λοιπόν στο "βυθό", θα πρέπει να...κάνεις ταξίδι στο κέντρο της Γης, να περάσεις το μανδύα, κλπ, δηλαδή πράγματα ανέφικτα.


.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/05/2018, 10:16:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Ok! Τότε σου ζητώ να βιδώσεις τις καρέκλες και τα τραπέζια στο κατάστρωμα του πλοίου γιατί σε μία φουρτούνα θα ψάχνεις να τα βρεις.
Όταν ένα λεωφορείο ξεκινά και εσύ είσαι όρθιος αν δεν κρατιέσαι από κάπου θα πας πίσω και θα πέσεις. Αν το λεωφορείο τρέχει και φρενάρει αν δεν κρατάς κάπου θα πας μπροστά και θα πέσεις. Οι θέσεις του λεωφορείου δεν θα ακολουθήσουν εσένα γιατί είναι βιδωμένες στο πάτωμα του λεωφορείου.

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/05/2018, 20:39:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic

Τι είναι αυτό που κάνει ξεχωριστή την πάκτωση του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας στο έδαφος και την καθιστά παγκοσμίως την ισχυρότερη πάκτωση πάνω σε μαλακά εδάφη.
Είναι η μόνος μηχανισμός παγκοσμίως ο οποίος εξασκεί πολύ μεγάλες απεριόριστες σε ένταση αξονικές πιέσεις προς τα πρανή της γεώτρησης με σκοπό να πετύχει 1) μεγαλύτερη πρόσφυση με το έδαφος 2) συμπύκνωση των μαλακών πρανών της γεώτρησης για την δημιουργία μεγάλης ζώνης επιρροής αντίδρασης του εδάφους ως προς τις ανοδικές και τις καθοδικές εντάσεις του μηχανισμού 3) την δημιουργία βαθουλωμάτων καθ ύψος λόγο συμπίεσης που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν ένα μηχανισμό εγκλωβισμού του σκυροδέματος ανάμεσα στους θύλακες για μεγαλύτερη αντίδραση.

https://scontent.fath3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/33524344_2012542198758726_6886672818650480640_n.jpg?_nc_cat=0&oh=520d46f529dbc38379bb159e287e58a6&oe=5B771C14

http://antiseismic-systems.com/

Edited by - seismic on 26/05/2018 20:39:55

Edited by - seismic on 26/05/2018 20:42:23Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PY8AGORAS
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2330 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/06/2018, 09:56:41  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Ok! Τότε σου ζητώ να βιδώσεις τις καρέκλες και τα τραπέζια στο κατάστρωμα του πλοίου γιατί σε μία φουρτούνα θα ψάχνεις να τα βρεις.
Όταν ένα λεωφορείο ξεκινά και εσύ είσαι όρθιος αν δεν κρατιέσαι από κάπου θα πας πίσω και θα πέσεις. Αν το λεωφορείο τρέχει και φρενάρει αν δεν κρατάς κάπου θα πας μπροστά και θα πέσεις. Οι θέσεις του λεωφορείου δεν θα ακολουθήσουν εσένα γιατί είναι βιδωμένες στο πάτωμα του λεωφορείου.

Σε αυτό είπαμε, συμφωνούμε επί της Αρχής. Είναι περίπου αυτονόητο.

Στο πρακτικό σκέλος,
να σου κάνω μια ερώτηση:

Έχεις βγάλεις κάποιο τύπο (μαθηματική φόρμουλα) που να σου δίνει το βάθος της γεώτρησης για την πάκτωση που λές (το 'βίδωμα' στο χώμα) σε σχέση

α) με το ύψος του κτίσματος (πχ. 3-όροφη οικοδομή, 12-15 μέτρων)

β) με το είδος του εδάφους και των πρανών της βάσης (πχ. πετρώδες έδαφος, ημίσκληρο χώμα, σαθρό/βαλτώδες/αμμώδες έδαφος,κλπ)

γ) με το συνολικό εκτιμώμενο βάρος/φορτίο της κατασκευής (πχ μπετά, τούβλα, ή μεταλλική κατασκευή με σιδεροδοκούς και τζάμια μόνο, κλπ)

Αν η απάντηση είναι ναι, τότε ενδεικτικά γι'αυτό το 3-όροφο κτίσμα πχ, τί βάθη βιδωμάτων βγάζεις για να ευσταθεί η θεωρία σου, και να είσαι καλύτερος στα σημεία, από την ισχύουσα πρακτική θεμελίωσης ?

Κάνε και μια σύγκριση υλικού/κόστους παράλληλα, έτσι για άσκηση.


.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/06/2018, 17:18:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
1) Η ισχύουσα θεμελίωση είναι εντελώς λάθος διότι ποτέ δεν θα είναι αρκετά μεγάλη με το ανάλογο βάρος που χρειάζεται ώστε να είναι σε θέση να παραλάβει τα αντίστοιχα αρνητικά ανοδικά φορτία έντασης της ανωδομής που εμφανίζονται κατά την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Το αποτέλεσμα αυτής της ανικανότητας της βάσης που δεν μπορεί να σταματήσει τις ανοδικές εντάσεις της στροφής είναι να χρειάζεται την βοήθεια της πεδιλοδοκού και των δοκών οι οποίες δημιουργούν αντιρροπές προς την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Αν αυτές είναι μεγάλες θα σπάσουν. Εγώ πάω να βοηθήσω με μία έξτρα δύναμη τις αντιρροπές της πεδιλοδοκού και της δοκού προσπαθώντας να παραλάβω της ανοδικές εντάσεις από το δώμα και να τις στείλω μέσα στο έδαφος. Οπότε εδώ έχουμε δύο επιλογές. α) Αν αναλάβω όλες τις ανοδικές εντάσεις με τον μηχανισμό της πατέντας χωρίς να υπολογίζω την βοήθεια από τις αντιρροπές της πεδιλοδοκού και των δοκών θα χρειαστεί μία γεώτρηση πολύ βαθιά β) Αν υπολογίσω και την βοήθεια των δοκών και της πεδιλοδοκού θα χρειαστώ μικρότερο βάθος. γ) Αν πακτώσω μόνο τα γωνιακά τοιχώματα θέλω μεγάλο βάθος. δ) Αν πακτώσω μόνο τα περιφερειακά θέλω μικρότερο βάθος. ε) Αν τα πακτώσω όλα τα υποστυλώματα τότε θέλω ακόμα μικρότερο βάθος. ζ) Αν είναι βράχος θέλω μικρότερο βάθος από το αν είναι μαλακό έδαφος. η) Αν ο σεισμός είναι μεγάλος και το κτίριο πολύ ψηλό θα έχουμε πολύ μεγάλες ανοδικές και καθοδικές εντάσεις οπότε θα χρειαστεί βαθιά γεώτρηση.
θ) Αν οι πιέσεις προς τα πρανή της γεώτρησης είναι πολύ μεγάλες μεγαλώνει η ζώνη επιρροής του μαλακού εδάφους ως προς τις ανοδικές εντάσεις καθώς και η πρόσφυση στην δι επιφάνια μηχανισμού και πρανών. ι) Συν έναν συντελεστή ασφαλείας.
Συμπέρασμα.
Το βάθος της γεώτρησης είναι ένα πολύπλοκο υπολογιστικό μέγεθος με πολλούς αστάθμητους παράγοντες και χωρίς πολλά πειράματα είναι αδύνατον να υπολογιστεί επακριβώς. Αυτό είναι και το πρόβλημά μου.
Πρακτικά θα έλεγα
1) Αν τοποθετηθούν μηχανισμοί μόνο στα άκρα του κτιρίου ( σε μαλακό έδαφος ) το βάθος της γεώτρησης πρέπει να ισούται με το ύψος του κτιρίου Η προένταση του μηχανισμού πρέπει να ισούται με το διπλάσιο της υπολογισθήσας ανοδικής έντασης που θέλουμε να παραλάβουμε Το κόστος θα είναι 20000 ευρώ για τρις ορόφους και 30000 ευρώ για έξη ορόφους. Αυτά για ένα κτίριο 10Χ10=100τ.μ
2)Για κτίριο 20Χ20=400τ.μ έξη ορόφων το κόστος είναι 60000 ευρώ αν πακτώσεις όλα τα περιμετρικά εξωτερικά καθώς και όλα τα υποστυλώματα στην εσωτερική πλευρά.

Edited by - seismic on 08/06/2018 17:34:11

Edited by - seismic on 08/06/2018 17:37:06Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/06/2018, 21:54:50  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Επιστημονικό άρθρο του Γιάννη Λυμπέρη για την αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών.

Όταν ένα υποστύλωμα δέχεται κάμψη η μία του πλευρά θλίβεται και η άλλη εφελκύεται.
Γιατί συμβαίνει αυτό? Συμβαίνει για δύο λόγους α) Συμβαίνει είτε γιατί είναι υψίκορμο και δέχεται πολλά εγκάρσια φορτία στο ανώτατο άκρο του ή γιατί β) δέχεται πλάγιες φορτίσεις. Για να αντιμετωπίσουμε την κάμψη προερχόμενη από τα εγκάρσια φορτία απλά μπορούμε να αυξήσουμε την διατομή του και δεν θα έχουμε κάμψη. Δηλαδή αντί υποστύλωμα μπορούμε να τοποθετήσουμε στην θέση του ένα τοίχωμα. Το τοίχωμα θεωρείτε άκαμπτο και η μεγάλη κάμψη δεν υφίσταται πια. Ένα τοίχωμα αναλαμβάνει επιτυχώς χωρίς να εμφανίζεται η κάμψη τόσο τα εγκάρσια όσο και τα πλάγια φορτία. Που είναι το πρόβλημα? Ένα τοίχωμα μπορεί μεν να μην λυγίζει τον κορμό του γιατί είναι άκαμπτο αλλά κατεβάζει μεγάλες ροπές στην βάση η οποία συνδέεται με την πεδιλοδοκό. Η πεδιλοδοκός καθώς και οι δοκοί που είναι συνδεδεμένοι στους κόμβους καθ ύψος με το τοίχωμα δέχονται από την στροφή του πολύ μεγάλες ροπές οι οποίες παραμορφώνουν τον κορμό τους δημιουργώντας πάνω τους μία κάμψη. Αν αυτή η κάμψη - μετατόπιση είναι μικρή μέσα στην ελαστική περιοχή παραμόρφωσης η ενέργεια της ροπής του τοιχώματος αποθηκεύεται στον κορμό τους και εκτονώνεται ( επιστρέφει ) προς την αντίθετη κατεύθυνση ακριβώς όπως εκτονώνεται το ελατήριο. Αν όμως η ενέργεια της ροπής που κατεβάζει το τοίχωμα είναι πολύ μεγάλη τότε και η κάμψη πάνω στον κορμό της πεδιλιδοκού και της δοκού θα είναι πολύ μεγάλη ( έξω από την ελαστική μετατόπιση ) δημιουργώντας ανελαστικές μετατοπίσεις κάμψης οι οποίες σπάνε τον κορμό του. Βασικά οι δοκοί και η πεδιλοδοκός της βάσης αντιδρούν στην ροπή ανατροπής του υποστυλώματος δημιουργώντας αντιρροπές πριν σπάσουν. Δυστυχώς αυτές οι αντιρροπές δεν επαρκούν να εξισώσουν την ροπή ανατροπής που κατεβάζει το τοίχωμα σε έναν μεγάλο σεισμό με αποτέλεσμα να σπάνε οι δοκοί και ο πεδιλοδοκός μετά από μία μεγάλη στροφή που δέχονται επάνω στον κορμό τους. Για να σταματήσουμε αυτήν την παραμόρφωση των κορμών των δοκών και της πεδιλοδοκού πρέπει να σταματήσουμε την στροφή του τοιχώματος.
Αυτή η στροφή του τοιχώματος δημιουργείται από δύο μεγάλες δυνάμεις εφαρμοζόμενες στα δύο του άκρα πάνω - κάτω οι οποίες έχουν αντίθετη κατεύθυνση. Η μία δύναμη στο κάτω άκρο προέρχεται από την μετατόπιση που επιβάλει ο σεισμός στην βάση του και η άλλη στο ανώτερο άκρο του προέρχεται από την αδράνεια της πλάκας. Από αυτή την στροφή του τοιχώματος δημιουργούνται από την μία του πλευρά καθοδικές δυνάμεις και από την άλλη του πλευρά ανοδικές δυνάμεις ακριβώς όπως όταν στρίβουμε το τιμόνι του αυτοκινήτου. Οι καθοδικές δυνάμεις μετατρέπονται σε δυνάμεις θλίψης καθώς έρχονται σε αντίθεση με το έδαφος. Οι ανοδικές δυνάμεις μετατρέπονται σε δυνάμεις εφελκυσμού διότι έρχονται σε αντίθεση με τα στατικά φορτία.
Εδώ έρχεται η πατέντα να δώσει λύσεις. Η πατέντα βασικά πακτώνει τα ανώτατα άκρα του τοιχώματος με το έδαφος
1) Λύση
Ο εφελκυσμός για να δημιουργηθεί χρειάζεται δύο δυνάμεις αντίθετης κατεύθυνσης και στην περίπτωση του τοιχώματος χρειάζεται τις ανοδικές εντάσεις και της αντίθετης κατεύθυνσης καθοδικές εντάσεις των στατικών φορτίων.
Η πατέντα παίρνει αυτές τις ανοδικές εντάσεις από το ανώτατο άκρο του τοιχώματος και τις στέλνει μέσω του μηχανισμού μέσα στο έδαφος. Οπότε δεν υπάρχουν πια οι ανοδικές δυνάμεις στην μία πλευρά του τοιχώματος οπότε δεν υφίσταται πια ο εφελκυσμός. Το τοίχωμα δέχεται μόνο θλίψη στα δύο του αντικριστά πάνω - κάτω άκρα.
2) Λύση
Η δυνάμεις ροπής ανατροπής - στροφής που εφαρμόζει ο σεισμός και η αδράνεια της πλάκας στο τοίχωμα παραλαμβάνονται από τον μηχανισμό ευρισκόμενος στο ανώτατο άκρο του τοιχώματος και μεταφέρονται μέσα στο έδαφος. Αν δεν υπάρχει η πάκτωση δώματος εδάφους οι δυνάμεις αυτές μεταφέρονται μέσο των ροπών πάνω στους κορμούς των δοκών και των πεδιλοδοκών και τους σπάνε. Οπότε η πάκτωση των ανώτερων άκρων του τοιχώματος με το έδαφος σταματούν την στροφή του οπότε και τις ροπές πάνω στους κόμβους. Ακόμα σταματούν και την κάμψη γιατί δεν υφίσταται πλέον εφελκυσμός στην μία του πλευρά.
3) Λύση
Ο μοχλοβραχίονας του τοιχώματος κατεβάζει μεγάλες ροπές στην βάση διότι στην βάση συγκεντρώνονται τόσο η καθοδικές όσο και οι ανοδικές εντάσεις. Με την ευρεσιτεχνία δεν συμβαίνει αυτό διότι οι ανοδικές δυνάμεις παραλαμβάνονται από το δώμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει πια υπομόχλιο, οπότε δεν υπάρχει κρίσιμη περιοχή αστοχίας, δεν υπάρχει ποια ο μηχανισμός ορόφου.
4) Λύση
Κατά τον συντονισμό έχουμε αύξηση του πλάτους ταλάντωσης στα ανώτατα άκρα των κατασκευών και αν δεν υπάρχουν δυνάμεις απόσβεσης η ταλάντωση θα γίνει τόσο μεγάλη που θα σπάσει την φέρουσα δομή της κατασκευής. Με την ευρεσιτεχνία δεν υπάρχει πια συντονισμός γιατί παρεμποδίζετε από τον μηχανισμό σε κάθε κύκλο φόρτισης το αυξητικό πλάτος ταλάντωσης.
5) Λύση
Εκτός από τις τέμνουσες που δημιουργούνται από την ροπή ανατροπής του τοιχώματος καθώς και από της αντίθετης κατεύθυνσης αντιρροπές των δοκών και πεδιλοδοκών υπάρχουν και οι οριζόντιες τέμνουσες. Αν με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας δημιουργήσουμε εγκάρσια προένταση πάνω στα τοιχώματα αυξάνουμε την ικανότητα του τοιχώματος ως προς τις τέμνουσες. Από την άλλη η προένταση έχει ευεργετικά αποτελέσματα καθώς βελτιώνει την τροχιά του λοξού εφελκυσμού, μεγαλώνει την ενεργό διατομή, και επαναφέρει το τοίχωμα στην αρχική του θέση μειώνοντας καθ αυτός τον τρόπο την εμφάνιση των ρωγμών
6) Λύση.
Τι είναι αυτό που κάνει ξεχωριστή την πάκτωση του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας στο έδαφος και την καθιστά παγκοσμίως την ισχυρότερη πάκτωση πάνω σε μαλακά εδάφη.
Είναι η μόνος μηχανισμός παγκοσμίως ο οποίος εξασκεί πολύ μεγάλες απεριόριστες σε ένταση αξονικές πιέσεις προς τα πρανή της γεώτρησης με σκοπό να πετύχει 1) μεγαλύτερη πρόσφυση με το έδαφος 2) συμπύκνωση των μαλακών πρανών της γεώτρησης για την δημιουργία μεγάλης ζώνης επιρροής αντίδρασης του εδάφους ως προς τις ανοδικές και τις καθοδικές εντάσεις του μηχανισμού 3) την δημιουργία βαθουλωμάτων καθ ύψος λόγο συμπίεσης που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν ένα μηχανισμό εγκλωβισμού του σκυροδέματος ανάμεσα στους θύλακες για μεγαλύτερη αντίδραση.
Όλα αυτά εξασφαλίζουν μία πολύ ισχυρή θεμελίωση ακόμα και πάνω σε μαλακό έδαφος. Εξασφαλίζουν ότι ο μηχανισμός θα αντεπεξέλθει επιτυχώς ως προς την παραλαβή των ανοδικών και καθοδικών εντάσεων που εμφανίζονται κάτω από το πέλμα της βάσης κατά το λίκνισμα του σεισμού. Βασικά η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος περιορίζει τις μεγάλες μετατοπίσεις της ανωδομής οι οποίες είναι υπεύθυνες για όλες τις εντάσεις και αστοχίες. https://scontent.fath3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/35359395_2038448796168066_813594177412530176_n.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=AeH9J8m1opD7r2lSGpkZX_vmhgfM0db1TgOYz67Zm3IiC2zUSOkIZw5m-XsF0I8KmUYDFEoKmFPvdHxTlv9d_55KsIH2163HH_BhqkbDeKaECA&oh=aca11fcba1616f4ecacdf680d937d21a&oe=5BC1C312

Edited by - seismic on 15/06/2018 21:56:07Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/06/2018, 23:08:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Το δεύτερο σε κατάταξη επιστημονικό περιοδικό στον κόσμο με κριτές, ανοιχτής πρόσβασης, πολιτικών μηχανικών είναι το Open Journal of Civil Engineering Scientific Research Publishing. http://www.oalib.com/rank/showJournalRank?keywords=Civil%20Engineering Σε αυτό το περιοδικό έχω γράψει μια επιστημονηκή δημοσίευση (paper) για την αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών με τίτλο The Ultimate Anti-Seismic System.
Αυτό το περιοδικό έχει κριτές. Οι κριτές έγραψαν για την δημοσίευσή μου. It studies the ultimate anti seismic system in the paper. The focus is clear, the innovation is strong and the academic level is high. This study has great social significance. Η δημοσίευσή μου με τίτλο The Ultimate Anti-Seismic System είναι η πρώτη σε Downloads μέσα σε εκατοντάδες άλλες δημοσιεύσεις.
Most popular papers in Open Journal of Civil Engineering
http://www.scirp.org/journal/HottestPaper.aspx?JournalID=788

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/06/2018, 23:19:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Ο συνέταιρός μου και συνεργάτης μου είναι ο Βασίλης Νικολόπουλος ιδρυτής της εταιρείας Intelen http://www.andro.gr/business/vassilis-nikolopoulos/
https://www.youtube.com/watch?v=ddky5u3AOP0
Και ο επιστημονικός μου συνεργάτης είναι ο Παναγιώτης Καρύδης.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9A%CE%B1%CF%81%CF%8D%CE%B4%CE%B7%CF%82
Αυτοί οι επιστήμονες πιστεύουν στην ιδέα μου. Εσείς?

http://antiseismic-systems.com/

Edited by - seismic on 23/06/2018 23:20:46

Edited by - seismic on 23/06/2018 23:21:59Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/06/2018, 16:09:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Μέτρηση σεισμικών δυνάμεων

Για να χαρακτηρίσουν ή να μετρήσουν την επίδραση ενός σεισμού στο έδαφος (γνωστή και ως «κίνηση εδάφους»), χρησιμοποιούνται συνήθως οι ακόλουθοι ορισμοί:

Η επιτάχυνση είναι ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας, μετρημένος σε "g" s στα 980 cm / sec² ή 1,00 g.
Για παράδειγμα,
0,001 g ή 1 cm / sec 2 είναι αντιληπτή από τους ανθρώπους
0,02 g ή 20 cm / sec 2 προκαλεί την απώλεια της ισορροπίας των ανθρώπων
Το 0.50g είναι πολύ υψηλό, αλλά τα κτίρια μπορούν να επιβιώσουν αν η διάρκεια είναι μικρή και εάν η μάζα και η διαμόρφωση έχουν αρκετή απόσβεση
Η ταχύτητα είναι ο ρυθμός αλλαγής θέσης, ο οποίος μετράται σε εκατοστά ανά δευτερόλεπτο.
Η μετατόπιση είναι η απόσταση από το σημείο ανάπαυσης, μετρημένη σε εκατοστά.
Διάρκεια είναι το χρονικό διάστημα που οι κύκλοι κλονισμού παραμένουν.
Το μέγεθος είναι το "μέγεθος" του σεισμού, που μετράται από την κλίμακα Ρίχτερ, το οποίο κυμαίνεται από 1-10. Η κλίμακα Richter βασίζεται στο μέγιστο εύρος ορισμένων σεισμικών κυμάτων και οι σεισμολόγοι εκτιμούν ότι κάθε μονάδα της κλίμακας Ρίχτερ είναι 31 φορές η αύξηση της ενέργειας. Η κλίμακα μεγέθους στιγμιότυπων είναι ένα πρόσφατο μέτρο που χρησιμοποιείται συχνότερα.

Εάν το επίπεδο επιτάχυνσης συνδυάζεται με την διάρκεια, προσδιορίζεται η ισχύς καταστροφής. Συνήθως, όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια, τόσο λιγότερη επιτάχυνση μπορεί να αντέξει το κτίριο. Ένα κτίριο μπορεί να αντέξει πολύ μεγάλη επιτάχυνση για πολύ μικρό χρονικό διάστημα σε αναλογία με τα μέτρα απόσβεσης που ενσωματώνονται στη δομή.

Η ένταση είναι η ποσότητα ζημιών που προκαλεί τοπικά ο σεισμός, ο οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί από την τροποποιημένη κλίμακα Mercalli (MM) 12 επιπέδων όπου κάθε επίπεδο υποδηλώνει μια ορισμένη καταστροφή που σχετίζεται με την επιτάχυνση της γης. Η καταστροφή του σεισμού ποικίλλει ανάλογα με την απόσταση από την προέλευση (ή το επίκεντρο), τις τοπικές συνθήκες εδάφους και τον τύπο της κατασκευής.
Το έδαφος έχει επίσης μια περίοδο που κυμαίνεται μεταξύ 0,4 και 1,5 δευτερόλεπτα, στο πολύ μαλακό έδαφος κυμαίνεται στα 2,0 δευτερόλεπτα. Τα μαλακά εδάφη γενικά έχουν την τάση να αυξάνουν την ανάδευση κατά 2 έως 6 φορές σε σύγκριση με το βράχο. Επίσης, η περίοδος του εδάφους που συμπίπτει με τη φυσική περίοδο του κτηρίου μπορεί να ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό την επιτάχυνση του κτιρίου και ως εκ τούτου αποτελεί σχεδιαστικό κριτήριο.
Το ύψος είναι ο κύριος καθοριστικός παράγοντας της βασικής περιόδου - κάθε αντικείμενο έχει τη δική του βασική περίοδο στην οποία θα δονείται. Η περίοδος είναι ανάλογη με το ύψος του κτιρίου.
https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31957713_1990118981001048_5435260956806479872_n.jpg?_nc_cat=0&oh=2abff7855fd0242d700f8c53a0cd9250&oe=5BA7B883

Edited by - seismic on 27/06/2018 16:12:42

Edited by - seismic on 27/06/2018 16:13:31Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/06/2018, 20:38:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Υπάρχει ένας πολιτικός μηχανικός σε αυτό το φόρουμ ο οποίος να έχει την ικανότητα να μιλήσει μαζί μου για την ανάλυση των δυνάμεων ενός προβόλου υπό την επίδραση της κάμψης?
Ερώτηση Πως εκμηδενίζουμε τις εντάσεις κάμψης ενός προβόλου?

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/07/2018, 13:35:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
Μία από τις πολλές μεθόδους τοποθέτησης της πατέντας σε υφιστάμενα
https://cdnassets.hw.net/dims4/GG/622d75d/2147483647/resize/876x%3E/quality/90/?url=https%3A%2F%2Fcdnassets.hw.net%2F33%2Faa%2F36ef9b154aca887f6bca8fe46279%2Fjapan-earthquake-resistant1.jpg

Edited by - seismic on 20/07/2018 13:37:05

Edited by - seismic on 20/07/2018 13:38:05Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AitheroVamon
Διαχειριστής

Greece
3627 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/07/2018, 17:48:13  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Υπάρχει ένας πολιτικός μηχανικός σε αυτό το φόρουμ ο οποίος να έχει την ικανότητα να μιλήσει μαζί μου για την ανάλυση των δυνάμεων ενός προβόλου υπό την επίδραση της κάμψης?
Ερώτηση Πως εκμηδενίζουμε τις εντάσεις κάμψης ενός προβόλου?

Αγαπητό μέλος, σου θυμίζω, για τελευταια φορά, οτι βρίσκεσαι σε φόρουμ εσωτερικής αναζήτησης!!!
Η οικοδομή δεν είναι το φόρτε μας, ζητούμε ταπεινά συγγνώμη για αυτο.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός, και να μη φτάσουμε σε σημείο να κλειδωθεί topic και acc

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

seismic
Μέλος 2ης Βαθμίδας


334 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/07/2018, 02:06:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους seismic
quote:

quote:
Υπάρχει ένας πολιτικός μηχανικός σε αυτό το φόρουμ ο οποίος να έχει την ικανότητα να μιλήσει μαζί μου για την ανάλυση των δυνάμεων ενός προβόλου υπό την επίδραση της κάμψης?
Ερώτηση Πως εκμηδενίζουμε τις εντάσεις κάμψης ενός προβόλου?

Αγαπητό μέλος, σου θυμίζω, για τελευταια φορά, οτι βρίσκεσαι σε φόρουμ εσωτερικής αναζήτησης!!!
Η οικοδομή δεν είναι το φόρτε μας, ζητούμε ταπεινά συγγνώμη για αυτο.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός, και να μη φτάσουμε σε σημείο να κλειδωθεί topic και acc



Αγαπητέ AitheroVamon ο εσωτερισμός κάθε ανθρώπου προέρχεται από εμπειρίες. Πάνω στις εμπειρίες βασίζεται η επιστήμη η οποία έχει πολλούς κλάδους εμπειριών. Για εμένα ο εσωτερισμός η εμπειρία και η επιστήμη είναι ένα και το αυτό. Δεν διαχωρίζονται και δεν διαιρούνται διότι είναι σαν να αφαιρούμε κομμάτι του μέσα μας. Αυτή την εμπειρία έχω αυτή την έρευνα κάνω, αυτό μπορώ να προσφέρω στην ανθρωπότητα. Κάθε έρευνα είναι εσωτερισμός. Αν θέλετε κλειδώστε το θέμα Δεν θα με πειράξει

http://antiseismic-systems.com/Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 7 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7
 
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.171875
Maintained by Digital Alchemy