ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Αρχαία Ελληνική Θρησκεία , Μητέρα των Θρησκειών
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Ολύμπιος
Νέο Μέλος

Greece
2 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/03/2009, 02:19:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ολύμπιος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλοι μου ,
προτείνω την συζήτηση και κατάθεση πηγών γιά το εν λόγω θέμα . Θα μας δοθεί η ευκαιρία να δούμε και να αντιπαραβάλλουμε την Αρχαία Ελληνική Θρησκεία και την επιρροή της καθώς και τις εμφανείς ομοιότητες τουλάχιστον σε θέματα Αρχών Πίστης ,τελετουργικά,διαδικασίες προπαρασκευαστικές εορτών και τελετών,μυστήρια και θα μας δοθεί η ευκαιρία και γιά σύντομους επί του θέματος σχολιασμούς. Γιά αρχή σας δίνω ένα δείγμα:

Περί του Ενός, 1η υπόθεση Παρμενίδη, διάλογος Πλάτωνος

Στον διάλογο Παρμενίδης του Πλάτωνα γίνεται λόγος για το Εν.
Το Εν αποτελεί την πρώτη αιτία Θεών και ανθρώπων.
Το Εν είναι ο Θείος Νους που από αυτόν όλα προέρχονται

Η 1η υπόθεση του Παρμενίδη εξετάζει τι συμβαίνει αν υπάρχει μόνο το Εν ως ενότητα.

Τελικό συμπέρασμα βγαίνει πως για να υπάρχει το Εν ως ενότητα και ως μοναδικότητα δεν μπορεί να μετέχει στο «είναι» και έτσι αυτομάτως τίθεται εκτός υλικού κόσμου.

Αυτή είναι και θέση του χριστιανισμού για τον Θεό.

Βέβαια αργότερα ο Παρμενίδης εξετάζει και άλλες περιπτώσεις όπως τι συμβαίνει όταν το Εν μετέχει στην ουσία και άλλες παρόμοιες βγάζοντας διαφορετικά συμπεράσματα.

Σε ένα άλλο σημείο που μοιάζει αλλά διαφοροποείται ο Χριστιανισμός είναι στο ορισμό του Θεού.
Για αυτούς Θεός είναι το αεί υπάρχων πνεύμα που είναι αυθύπαρκτο και δεν δημιουργήθηκε από άλλη οντότητα ωστόσο αυτό είναι ο Πατήρ όλων των οντοτήτων.

Η Αρχαιοελληνική Θρησκεία ως Θεό εννοεί όχι το αυθύπαρκτο ον αλλά το αθάνατο ον.
Έτσι ιδέες όπως ευτυχία, σοφία, καλοσύνη κτλ είναι αιώνιες άρα και Θεοί.

Μεταξύ αυτών των Θεοτήτων υπάρχει και το Εν που αποκαλείται ύψιστο μεταξύ των Θεών.

Με τον χριστιανισμό έχουμε μια μετατόπιση στον ορισμό του Θεού, από το αθάνατο στο αεί υπάρχων – αυθύπαρκτο.

Δεν είμαστε εμείς εκείνοι που θα φέρουν το φως.
Είμαστε όμως εκείνοι που θα θυμίζουμε πάντα
πως το σκοτάδι δεν είναι μόνο και ανίκητο.
http://apollonionfos.forumotion.net/forum

panpam
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2487 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/03/2009, 09:49:38  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Φίλοι μου ,
προτείνω την συζήτηση και κατάθεση πηγών γιά το εν λόγω θέμα . Θα μας δοθεί η ευκαιρία να δούμε και να αντιπαραβάλλουμε την Αρχαία Ελληνική Θρησκεία και την επιρροή της καθώς και τις εμφανείς ομοιότητες τουλάχιστον σε θέματα Αρχών Πίστης ,τελετουργικά,διαδικασίες προπαρασκευαστικές εορτών και τελετών,μυστήρια και θα μας δοθεί η ευκαιρία και γιά σύντομους επί του θέματος σχολιασμούς. Γιά αρχή σας δίνω ένα δείγμα:

Περί του Ενός, 1η υπόθεση Παρμενίδη, διάλογος Πλάτωνος

Στον διάλογο Παρμενίδης του Πλάτωνα γίνεται λόγος για το Εν.
Το Εν αποτελεί την πρώτη αιτία Θεών και ανθρώπων.
Το Εν είναι ο Θείος Νους που από αυτόν όλα προέρχονται

Η 1η υπόθεση του Παρμενίδη εξετάζει τι συμβαίνει αν υπάρχει μόνο το Εν ως ενότητα.

Τελικό συμπέρασμα βγαίνει πως για να υπάρχει το Εν ως ενότητα και ως μοναδικότητα δεν μπορεί να μετέχει στο «είναι» και έτσι αυτομάτως τίθεται εκτός υλικού κόσμου.

Αυτή είναι και θέση του χριστιανισμού για τον Θεό.

Βέβαια αργότερα ο Παρμενίδης εξετάζει και άλλες περιπτώσεις όπως τι συμβαίνει όταν το Εν μετέχει στην ουσία και άλλες παρόμοιες βγάζοντας διαφορετικά συμπεράσματα.

Σε ένα άλλο σημείο που μοιάζει αλλά διαφοροποείται ο Χριστιανισμός είναι στο ορισμό του Θεού.
Για αυτούς Θεός είναι το αεί υπάρχων πνεύμα που είναι αυθύπαρκτο και δεν δημιουργήθηκε από άλλη οντότητα ωστόσο αυτό είναι ο Πατήρ όλων των οντοτήτων.

Η Αρχαιοελληνική Θρησκεία ως Θεό εννοεί όχι το αυθύπαρκτο ον αλλά το αθάνατο ον.
Έτσι ιδέες όπως ευτυχία, σοφία, καλοσύνη κτλ είναι αιώνιες άρα και Θεοί.

Μεταξύ αυτών των Θεοτήτων υπάρχει και το Εν που αποκαλείται ύψιστο μεταξύ των Θεών.

Με τον χριστιανισμό έχουμε μια μετατόπιση στον ορισμό του Θεού, από το αθάνατο στο αεί υπάρχων – αυθύπαρκτο.

Δεν είμαστε εμείς εκείνοι που θα φέρουν το φως.
Είμαστε όμως εκείνοι που θα θυμίζουμε πάντα
πως το σκοτάδι δεν είναι μόνο και ανίκητο.
http://apollonionfos.forumotion.net/forum



1. Αν δει κανείς τις χρονολογίες θα διαπιστώσει ότι η "αρχαία ελληνική θρησκεία" που αναφέρεις διαμορφώθηκε κάπου μεταξύ 1500-500 πΧ. Είναι λοιπόν αδύνατον να είναι "μητέρα θρησκειών" (πόσο μάλλον "των θρησκειών").
2. Ο Παρμενίδης ήταν φιλόσοφος (και ίσως αυτό που θα λέγαμε σήμερα "σαμάνος"). Αυτά που έγραφε δεν εκξέφραζαν ούτε εκφράζουν την "αρχαία ελληνική θρησκεία".
3. Η διάκριση Θεός αθάνατος / αυθύπαρκτος είναι πλασματική όσον αφορά τις αρχαιοελληνικές αντιλήψεις. Το Εν θεωρούνταν από ορισμένους και αγέννητο.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2009, 01:45:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Ολύμπιος
Φίλοι μου ,
προτείνω την συζήτηση και κατάθεση πηγών γιά το εν λόγω θέμα . Θα μας δοθεί η ευκαιρία να δούμε και να αντιπαραβάλλουμε την Αρχαία Ελληνική Θρησκεία και την επιρροή της καθώς και τις εμφανείς ομοιότητες τουλάχιστον σε θέματα Αρχών Πίστης ,τελετουργικά,διαδικασίες προπαρασκευαστικές εορτών και τελετών,μυστήρια και θα μας δοθεί η ευκαιρία και γιά σύντομους επί του θέματος σχολιασμούς. Γιά αρχή σας δίνω ένα δείγμα:

Περί του Ενός, 1η υπόθεση Παρμενίδη, διάλογος Πλάτωνος

Στον διάλογο Παρμενίδης του Πλάτωνα γίνεται λόγος για το Εν.
Το Εν αποτελεί την πρώτη αιτία Θεών και ανθρώπων.
Το Εν είναι ο Θείος Νους που από αυτόν όλα προέρχονται

Η 1η υπόθεση του Παρμενίδη εξετάζει τι συμβαίνει αν υπάρχει μόνο το Εν ως ενότητα.

Τελικό συμπέρασμα βγαίνει πως για να υπάρχει το Εν ως ενότητα και ως μοναδικότητα δεν μπορεί να μετέχει στο «είναι» και έτσι αυτομάτως τίθεται εκτός υλικού κόσμου.

Αυτή είναι και θέση του χριστιανισμού για τον Θεό.

Βέβαια αργότερα ο Παρμενίδης εξετάζει και άλλες περιπτώσεις όπως τι συμβαίνει όταν το Εν μετέχει στην ουσία και άλλες παρόμοιες βγάζοντας διαφορετικά συμπεράσματα.

Σε ένα άλλο σημείο που μοιάζει αλλά διαφοροποείται ο Χριστιανισμός είναι στο ορισμό του Θεού.
Για αυτούς Θεός είναι το αεί υπάρχων πνεύμα που είναι αυθύπαρκτο και δεν δημιουργήθηκε από άλλη οντότητα ωστόσο αυτό είναι ο Πατήρ όλων των οντοτήτων.

Η Αρχαιοελληνική Θρησκεία ως Θεό εννοεί όχι το αυθύπαρκτο ον αλλά το αθάνατο ον.
Έτσι ιδέες όπως ευτυχία, σοφία, καλοσύνη κτλ είναι αιώνιες άρα και Θεοί.

Μεταξύ αυτών των Θεοτήτων υπάρχει και το Εν που αποκαλείται ύψιστο μεταξύ των Θεών.

Με τον χριστιανισμό έχουμε μια μετατόπιση στον ορισμό του Θεού, από το αθάνατο στο αεί υπάρχων – αυθύπαρκτο.



Φίλε Ολύμπιε καλώς ήλθες στην παρέα μας και καλές και εποικοδομητικές συμμετοχές . Ωραίο το θέμα που έβαλες φίλε μου , και από την πρώτη απάντηση προβλέπω ότι θα έχη μεγάλη διάρκεια . Άνοιξε λοιπόν τα βιβλία σου και ετοιμάσου γιατί προβλέπεται μέγας ιδεολογικός πόλεμος όπως θα έλεγε και ο καλός μας φίλος ΕΡΙΩΠΙΣ καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται .

*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2009, 01:51:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
panpam
1. Αν δει κανείς τις χρονολογίες θα διαπιστώσει ότι η "αρχαία ελληνική θρησκεία" που αναφέρεις διαμορφώθηκε κάπου μεταξύ 1500-500 πΧ. Είναι λοιπόν αδύνατον να είναι "μητέρα θρησκειών" (πόσο μάλλον "των θρησκειών").

Φίλε panpam , και εδώ όπως φαίνεται η προσωπική σου έρευνα σε οδήγησε σε λάθος δρόμο και γράφεις πράγματα που δεν στέκουν . Μπορεί για σένα φίλε μου ο κόσμος να δημιουργήθηκε σύμφωνα με την «Αγία γραφή προ 6000 ετών , όμως δεν είναι έτσι όπως τα φαντάζεσαι για τους εξής απλούς λόγους .
Όπως πιθανόν να γνωρίζης η αρχαία Ελληνική θρησκεία βασίστηκε κατά κύριο λόγο στην «Ορφική Διδασκαλία» και εμπλουτίστηκε στην συνέχεια με διάφορους μύθους τοπικού χαρακτήρα αρχικά , για να μετατραπούν συν τω χρόνω σε πανελλήνιας αποδοχής . Στο βιβλίο του συγγραφέα και συντονιστή των Forums του ESOTERICA, ΠΛΩΤΙΝΟΥ «Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ» εκδόσες Γεωργιάδης , αναφέρονται για τον θεμελιωτή της Ελληνικής θρησκείας και όχι μόνο Ορφέα τα κάτωθι .

Όσο αφορά την Ορφική κοσμογονία και για την χρονολογική προσέγγιση της, ο αστρονόμος Κ. Χασάπης με βάση τον στίχο : "ΜΙΞΑΣ ΧΕΙΜΩΝΟΣ ΘΕΡΕΟΣ Τ' ΙΣΟΝ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙΣΙΝ" (ύμνος Απόλλωνος ) που γίνεται λόγος περί ισότητας των εποχών , υπολόγισε (με βάση την μετάπτωση των εποχών) τις δύο ημερομηνίες που θα μπορούσε να είχε συμβεί αυτό το φαινόμενο , δηλαδή 1.366π.Χ. ή 11.835 π.Χ
Υποστηρίζεται ότι τα Ορφικά πρέπει να έχουν γραφτεί το 11.835 π.Χ. εφόσον ο Ορφέας ( που συμμετείχε στην Αργοναυτική εκστρατεία ) έζησε πολλές γενιές πριν τον τρωικό πόλεμο ο οποίος με τις νεότερες χρονολογήσεις τοποθετείται το 1450 π.Χ. Συνεπώς είναι αδύνατον στα κείμενα που συνέλεξε ή και συνέθεσε ο Ορφέας να περιγράφεται γεγονός του 1366 π.Χ.
Για να θεωρήσουν οι συγγραφείς του στίχου την ισότητα των εποχών ως κάτι αξιοσημείωτο (και θα έπρεπε να είναι σίγουροι ότι πρόκειται για κάτι αξιοσημείωτο για να το καταχωρήσουν και σε θρησκευτικό ύμνο) θα πρέπει η ισότητα αυτή να έχει ξαναπαρατηρηθεί στο παρελθόν.

Κατάλαβες φίλτατε ;; 11.835 παχχ και η ισότητα είχε ξαναπαρατηρηθεί στο παρελθόν !! Που σημαίνει ότι την εποχή εκείνη όχι μόνο υπήρχαν Έλληνες τα γραπτά των οποίων χάθηκαν στον κατακλυσμό του Ώγυγη και απέμεινε η προφορική παράδοση για να συγκεντρωθούν και να ξαναγραφούν αργότερα , αλλά γνώριζαν και αστρονομία . Καιρός λοιπόν να αφήσης κατά μέρος τα εβραιόπληκτα βιβλία στα οποία στηρίζεις τις προσωπικές σου έρευνες και να ανοίξης τα φτερά σου αναζητώντας την αλήθεια στο φως της αρχαίας Ελληνικής γραμματείας .


*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

OANNHSEA
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1892 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2009, 08:09:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους OANNHSEA  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Υποστηρίζεται ότι τα Ορφικά πρέπει να έχουν γραφτεί το 11.835 π.Χ. εφόσον ο Ορφέας ( που συμμετείχε στην Αργοναυτική εκστρατεία ) έζησε πολλές γενιές πριν τον τρωικό πόλεμο ο οποίος με τις νεότερες χρονολογήσεις τοποθετείται το 1450 π.Χ. Συνεπώς είναι αδύνατον στα κείμενα που συνέλεξε ή και συνέθεσε ο Ορφέας να περιγράφεται γεγονός του 1366 π.Χ.
Για να θεωρήσουν οι συγγραφείς του στίχου την ισότητα των εποχών ως κάτι αξιοσημείωτο (και θα έπρεπε να είναι σίγουροι ότι πρόκειται για κάτι αξιοσημείωτο για να το καταχωρήσουν και σε θρησκευτικό ύμνο) θα πρέπει η ισότητα αυτή να έχει ξαναπαρατηρηθεί στο παρελθόν.

Μόλις μας αποδείξεις ότι η γραφή υπήρχε από το 11.835 και ότι υπήρχε εκείνη την εποχή πολιτισμός ο οποίος ήταν ικανός να δημιουργήσει γραφή...
Γιατί τα στοιχεία, "ΣΤΟΙΧΕΙΑ" με βούλα και σφραγίδα, δείχνουν ότι οι τα στοιχεία της αρχαίας ελληνικής θρησκείας έχουν πρωτοεμφανισθεί στην Σουμερία: από τον μύθο του Ορφέα, μέχρι και τον μύθο της Αθηνάς...
Φυσικά θα πρέπει να μας φέρεις αποδείξεις και για τον κατακλυσμό του Ώγυγη και το πως επιβιώνει προφορικά ένα έπος για 10.000 χρόνια...
Βλέπεις Sesostris, τα πάντα είναι τεχνολογία και όχι απλά πιστεύω που γράφτηκαν από κάποιους αρχαίους συγγραφείς...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
panpam
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2487 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2009, 11:54:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
panpam
1. Αν δει κανείς τις χρονολογίες θα διαπιστώσει ότι η "αρχαία ελληνική θρησκεία" που αναφέρεις διαμορφώθηκε κάπου μεταξύ 1500-500 πΧ. Είναι λοιπόν αδύνατον να είναι "μητέρα θρησκειών" (πόσο μάλλον "των θρησκειών").

Φίλε panpam , και εδώ όπως φαίνεται η προσωπική σου έρευνα σε οδήγησε σε λάθος δρόμο και γράφεις πράγματα που δεν στέκουν . Μπορεί για σένα φίλε μου ο κόσμος να δημιουργήθηκε σύμφωνα με την «Αγία γραφή προ 6000 ετών , όμως δεν είναι έτσι όπως τα φαντάζεσαι για τους εξής απλούς λόγους .
Όπως πιθανόν να γνωρίζης η αρχαία Ελληνική θρησκεία βασίστηκε κατά κύριο λόγο στην «Ορφική Διδασκαλία» και εμπλουτίστηκε στην συνέχεια με διάφορους μύθους τοπικού χαρακτήρα αρχικά , για να μετατραπούν συν τω χρόνω σε πανελλήνιας αποδοχής . Στο βιβλίο του συγγραφέα και συντονιστή των Forums του ESOTERICA, ΠΛΩΤΙΝΟΥ «Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ» εκδόσες Γεωργιάδης , αναφέρονται για τον θεμελιωτή της Ελληνικής θρησκείας και όχι μόνο Ορφέα τα κάτωθι .

Όσο αφορά την Ορφική κοσμογονία και για την χρονολογική προσέγγιση της, ο αστρονόμος Κ. Χασάπης με βάση τον στίχο : "ΜΙΞΑΣ ΧΕΙΜΩΝΟΣ ΘΕΡΕΟΣ Τ' ΙΣΟΝ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙΣΙΝ" (ύμνος Απόλλωνος ) που γίνεται λόγος περί ισότητας των εποχών , υπολόγισε (με βάση την μετάπτωση των εποχών) τις δύο ημερομηνίες που θα μπορούσε να είχε συμβεί αυτό το φαινόμενο , δηλαδή 1.366π.Χ. ή 11.835 π.Χ
Υποστηρίζεται ότι τα Ορφικά πρέπει να έχουν γραφτεί το 11.835 π.Χ. εφόσον ο Ορφέας ( που συμμετείχε στην Αργοναυτική εκστρατεία ) έζησε πολλές γενιές πριν τον τρωικό πόλεμο ο οποίος με τις νεότερες χρονολογήσεις τοποθετείται το 1450 π.Χ. Συνεπώς είναι αδύνατον στα κείμενα που συνέλεξε ή και συνέθεσε ο Ορφέας να περιγράφεται γεγονός του 1366 π.Χ.
Για να θεωρήσουν οι συγγραφείς του στίχου την ισότητα των εποχών ως κάτι αξιοσημείωτο (και θα έπρεπε να είναι σίγουροι ότι πρόκειται για κάτι αξιοσημείωτο για να το καταχωρήσουν και σε θρησκευτικό ύμνο) θα πρέπει η ισότητα αυτή να έχει ξαναπαρατηρηθεί στο παρελθόν.

Κατάλαβες φίλτατε ;; 11.835 παχχ και η ισότητα είχε ξαναπαρατηρηθεί στο παρελθόν !! Που σημαίνει ότι την εποχή εκείνη όχι μόνο υπήρχαν Έλληνες τα γραπτά των οποίων χάθηκαν στον κατακλυσμό του Ώγυγη και απέμεινε η προφορική παράδοση για να συγκεντρωθούν και να ξαναγραφούν αργότερα , αλλά γνώριζαν και αστρονομία . Καιρός λοιπόν να αφήσης κατά μέρος τα εβραιόπληκτα βιβλία στα οποία στηρίζεις τις προσωπικές σου έρευνες και να ανοίξης τα φτερά σου αναζητώντας την αλήθεια στο φως της αρχαίας Ελληνικής γραμματείας .


*



0ον Μιλάς για Ορφέα.Τι σχέση έχει ο Ορφέας με την "αρχαία Ελληνική θρησκεία";;;;;; Καμιά ουσιαστική. Ο Ορφισμός ήταν έκφραση διαφορετικής θρησκευτικότητας από τις λατρείες των Ολύμπιων (και ίσως παλιότερης). Νομίζω ότι το λάθος στον όλο τρόπο σκέψης - τουλάχιστον για όσους ξέρουν κάτι από αρχαία Ελλάδα είναι ήδη φανερό:
Κάποιος ξεκινά να μιλά για αρχαία Ελληνική θρησκεία και τα επιχειρήματα θεμελιώνονται με Παρμενίδη και Ορφέα (που έχουν τόση σχέση με την αρχαία Ελληνική θρησκεία όση έχουν o L. Ron Hubbard, o Carl Sagan και o Isaac Asimov με τον σύγχρονο Αμερικάνικό χριστιανισμό! (Η άν θέλεις όση έχει ο Richard Dawkins ή ο - μακαρίτης πια - Arthur Clarke με την Αγγλικανική εκκλησία): Δηλαδή απλά αναπτύχθηκαν και έδρασαν στον ίδιο πολιτισμικό χώρο και χρόνο και χρησιμοποίησαν παραπλήσια συμβολική γλώσσα. Καμιά ιδεολογική σχέση.
Έπειτα:
1ον το ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε πριν 6000 χρόνια δεν είναι κάτι που λέει η γραφή. Είναι κάτι που συμπέραναν κάποιοι διαβάζοντας αυτά που λέει η γραφή και ερμηνεύοντάς τα με σθγκεκριμένο τρόπο (που δεν δεσμεύει κανέναν).
2ον Πως από τη μια μιλάς ειρωνικά για τα υποτιθέμενα 6000 χρόνια κι από την άλλη απιθανολογείς για 11835 πΧ (ούτε ένα πιο κάτω ή πιο πάνω;;;!!!) και για γραφή και άλλα απίθανα...
3ον Αν τα Τρωϊκά είναι ορόσημο για τον Ορφέα τότε (ακόμα κι αν ήταν γύρω στο 1450 πΧ) το 11835 πΧ είναι άκυρο (ακόμα κι αν είναι 1183,5 είναι άκυρο).
4ον Αντίθετα το 1366 πΧ είναι αρκετά κοντά στις παραδοσιακές χρονολογήσεις των Τρωϊκών (1250-1200 πΧ) και κολλάει χρονολογικά.

Όπως καταλαβαίνεις αν κάποιος είναι "κατι-ό-πληκτος" δεν είμαι εγώ (που δε μίλησα καθόλου για εβραϊκά βιβλία - μόνος σου το έφερες το θέμα γιατί προφανώς κάποιοι πολύ κολλάνε σε αυτό. Εκεί που μιλάμε για αρχαία Ελλάδα τζούπ! πετάνε κάτι για εβραίους λες και δεν μπορεί τα ένα θέμα να συζητηθεί χωρίς το άλλο).
Αυτό που είπα είναι ξεκάθαρο και θεμελιωμένο: Αν θέλει κανείς να μιλήσει για αρχαία Ελληνική θρησκεία θα πρέπει να ξεχάσει Παρμενίδη και Ορφέα αλλά και την πιθανότητα να ήταν αυτή "μητέρα" θρησκειών - ποιών άραγε;;;???
Αν πάλι κάποιος θέλει να πιστεύει χρονολογήσεις τύπου 11835 πΧ τότε μου φαίνεται παράξενο να ειρωνεύεται τα 6000 χρόνια κάποιων...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Agnostic
Πρώην Συνεργάτης

Greece
3373 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2009, 15:51:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Agnostic  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Νομίζω θα ήταν προτιμότερο να μας εξηγήσει ο θεματοθέτης πώς προκύπτει ότι η Αρχαία Ελληνική Θρησκεία - η οποία παρεπιπτόντως δεν είναι η ίδια σε όλες τις φάσεις του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού - είναι "Μητέρα των Θρησκειών", όπως αναφέρεται στον τίτλο του θέματος.
Και μετά καταθέτουμε σχόλια και συμπεράσματα...

Lost in Necropolis

La ville de la mort

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
   
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1074219
Maintained by Digital Alchemy