Συγγραφέας |
Θέμα |
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/03/2003, 16:40:58
Αρκαδία. Ο αρχαίος τόπος συνυφάνθηκε με τον ανεπιτήδευτο τρόπο ζωής των ποιμένων κατοίκων της σε ένα ειδυλλιακό φυσικό περιβάλλον. Ο θεός Πάνας είχε δώσει στους ανθρώπους τον αυλό και η βουκολική μουσική και ποίηση στάθηκε πηγή έμπνευσης για πολύ μεταγενέστερες γενιές. Ξεκινάει ο Θεόκριτος (3ος αι. π.Χ.) με τα «Ειδύλλια» και στη συνέχεια τον μιμείται ο Βιργίλιος (1ος αι. π.Χ.) με τα «Βουκολικά» («Εκλογές») που διαδόθηκαν εκτεταμένα και επηρέασαν την ευρωπαϊκή ρομαντική αντίληψη για αιώνες. Το 17ο αιώνα, ο γάλλος ζωγράφος Νικολά Πουσσέν δημιουργεί με τη σειρά του ένα πίνακα που τον ονομάζει «Οι βοσκοί της Αρκαδίας» (1647). Παριστάνει 3 βοσκούς με αρχαϊκές ενδυμασίες που βρίσκονται από τη μια και από την άλλη πλευρά ενός τάφου. Φαίνεται να τους απασχολεί η φράση «ET IN ARCADIA EGO» που είναι χαραγμένη στον τάφο. Ο ένας έχει γονατίσει και τη διαβάζει. Ο άλλος κοιτάζει. Και ο τρίτος, με το σώμα στραμμένο προς τον τάφο, έχει γυρίσει το κεφάλι του και κοιτάζει ερωτηματικά μια γυναίκα με αινιγματικό βλέμμα. Η διάθεση όλων φανερώνει συλλογισμό, μελαγχολία, περίσκεψη. Συναισθήματα που προκαλεί ένας τάφος, συνειδητοποίηση της παροδικότητας ή αναζήτηση μιας ερμηνείας; Τι σημαίνει η φράση; Πολύ άμεσα, βέβαια, «Και εγώ στην Αρκαδία». Όμως σε ποιον αναφέρεται; Στον άγνωστο, τυχαίο νεκρό; Στο Βιργίλιο; Στον κάθε περαστικό, όπως είναι οι βοσκοί; Στον ίδιο το θάνατο; Εκφράζει μια θλιβερή σκέψη, ότι ακόμα και αυτόν τον παραδεισένιο τόπο τον επισκέπτεται ο θάνατος, η φθορά, ότι όλα και όλοι κάποτε τελειώνουν; Ποιος, ή τι βρίσκεται στον τάφο; Τα πρόσωπα είναι συμβολικά; Ή όλα μαζί σημαίνουν κάτι άλλο; Η φράση εντοπίζεται σε ένα από τα βουκολικά ποιήματα του Βιργίλιου. Είχε προηγηθεί (1622) ένας αντίστοιχος πίνακας του Τζοβάννι Φραντσέσκο Γκουερτσίνο, όμως ο πίνακας του Πουσσέν και το αλληγορικό (;) νόημά του έχει συζητηθεί περισσότερο. Ας επιστρέψουμε λοιπόν σε αυτόν. Πολλοί θεωρούν ότι ο πίνακας του Πουσσέν (το τοπίο και ο τάφος) απεικονίζει ένα πραγματικό μνημείο στην περιοχή της πόλης Ρεν λε Σατώ, στη Γαλλία. Η πόλη σχετίζεται με μια παράξενη ιστορία, ότι ο ιερέας Μπερανζέ Σωνιέρ είχε ανακαλύψει στον εκεί καθεδρικό ναό το μυστικό για ένα θησαυρό των Ναϊτών. Ο Σωνιέρ ξαφνικά βρέθηκε με μεγάλα πλούτη που η προέλευσή τους δεν εξηγήθηκε ποτέ. Μήπως ο Πουσσέν μέσα από τον πίνακα και τους συμβολισμούς του (ο πίνακας έχει εντυπωσιακή γεωμετρία και σημειολογία) προσπαθούσε να δείξει το μέρος του θησαυρού; Από μια άλλη πλευρά, θεωρείται ότι ο πίνακας του Πουσσέν αναφέρεται στην οικογένεια των Μεροβίγγειων (υποτίθεται ότι ήταν οι απόγονοι του Ιησού Χριστού και της Μαρίας Μαγδαληνής) από την οποία κατάγονται όχι μόνο οι μονάρχες της Ευρώπης, αλλά και ο Τζορτζ Μπους! Εδώ πάλι πλέκεται ένα άλλο σενάριο, που υποστηρίζει ότι ο Ιησούς Χριστός δεν υπήρξε (τουλάχιστον στη θεϊκή του υπόσταση) και ότι ο χριστιανισμός ήταν ένα τέχνασμα της Ρώμης για να υποτάξει πολλούς λαούς «κάτω από την ίδια θρησκεία» και να διατηρεί τη συνοχή της αυτοκρατορίας της. Μια παλιότερη έκφραση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σαν να λέμε. Τέλος πάντων, οι απόγονοι αυτοί δημιούργησαν οικογένειες από γάμους με Βησιγότθους (οι οποίοι είχαν εγκατασταθεί στην Αρκαδία και στη Γαλλία) και εγκαθίδρυσαν τη μεροβίγγεια (merwig=μεγάλος πολεμιστής) δυναστεία που βασίλεψε στη Γαλατία από το 428 μέχρι το 751 και συνεχίζει να δίνει βασιλικούς (και όχι μόνο) απογόνους. Όπως είναι αναμενόμενο σε κάθε τέτοιο περίπλοκο θέμα, σοβαροί και μη σοβαροί ερευνητές έχουν δώσει ένα σωρό «εξηγήσεις» και τα σενάρια, ως συνήθως, εμπλέκουν μυστικά τάγματα, αλχημιστικές αναζητήσεις, θησαυρούς, δισκοπότηρα, πολιτικές και θρησκευτικές συνωμοσίες και τα λοιπά και τα λοιπά. Τι εννοούσε ο Πουσσέν; Ή μήπως δεν εννοούσε απολύτως τίποτα και όλα αυτά θέλουμε να τα εννοούμε εμείς, καχύποπτοι ότι πίσω από το κάθε τι κρύβεται ένα μεγάλο μυστικό; Edited by - Reo on 21/03/2003 15:58:20 |
ΑΤΜΑ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
India
6464 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/03/2003, 19:01:57
Ω!ΜΑ ΤΙ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΘΕΜΑ...! ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΜΑ..ΕΔΩ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ..ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΛΑΤΡΕΥΩ...ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ...ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΗ-ΠΟΛΛΗ ΣΚΕΨΗ .... ΜΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΕΚΠΟΡΕΥΣΗ! (Σ'ΕΧΑΡΙΣΤΩ)'manava seva, madhava seva' |
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/03/2003, 22:13:03
Atma, ευχαριστώ! Οποία διαίσθηση, όταν έγραφα το θέμα, είχα την προσδοκία ότι θα σου άρεσε. :)
|
EoN
Μέλος 3ης Βαθμίδας
513 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/03/2003, 23:17:51
α ρε πατρίδα ...
|
Φοίνιξ
Νέο Μέλος
24 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/03/2003, 01:22:40
Περί πατρίδος λόγος:Προτείνω το esoterica να οργανωθεί σε κύκλους έτσι ώστε να μην έχουν όλοι πρόσβαση στο περισσότερο εσωτερικό περιεχόμενο. Ειδάλλως να χορηγούνται ατελώς αντικαταθλιπτικά... Μη δώτε το άγιον τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων |
beyond
Πλήρες Μέλος
Greece
1446 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/03/2003, 07:11:24
ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΚΑΔΕΣ ΠΡΟ ΣΕΛΗΝΗΣ..
|
EoN
Μέλος 3ης Βαθμίδας
513 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/03/2003, 08:32:43
Τι εννοείς Φοίνιξ ?
|
moebius
Μέλος 1ης Βαθμίδας
114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/03/2003, 16:01:15
Σαν καινούριο μέλος της παρέας σας σας χαιρετώ. Το θέμα που θέτει ο Reo έχει μια ιδιαίτερη γοητεία και επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι το περιοδικό ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ έχει δημοσιεύσει στο παρελθόν ένα εμπεριστατωμένο άρθρο.
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/03/2003, 21:36:45
Όντως είχε αναφερθεί το “Τρίτο Μάτι” αλλά το θέμα είναι πολύ πιο συναρπαστικό από ένα καλό αστυνομικό μυθιστόρημα και ίσως το αναλύσουμε εκτενέστερα στη συνέχεια. Ξεκινάει βέβαια με τη φράση “Et in Arcadia Ego” που αποδίδεται στο Βιργίλιο. Όμως ακόμα και οι βιογράφοι του Βιργίλιου δεν έχουν την ίδια άποψη για το τι ακριβώς εννοούσε. Αν λάβουμε ως δεδομένο ότι η Αρκαδία αντιπροσώπευε μια ουτοπία, ένα ιδεατό παράδεισο επί της γης, τότε η φράση μπορεί να εκδηλώνει τη νοσταλγική επιθυμία ενός ανθρώπου να βρεθεί εκεί. (Είναι περίεργο ότι στη φράση δεν υπάρχει ρήμα. Άραγε για να μην υπάρχει χρονικός περιορισμός; Για οικονομία λόγου; Δεν έχει απαντηθεί...)Η μυστηριώδης, μελαγχολική (με την έννοια του ανέφικτου) σημασία της φράσης την ανήγαγε σε φιλοσοφική έκφραση. Και φαίνεται ότι με το μυστικισμό που περικλείει, υιοθετήθηκε και από τους “μυστικούς” και –αν υιοθετήσουμε ένα σενάριο που υποστηρίζεται με θέρμη– αποτέλεσε τον κωδικό για ένα από τα μεγαλύτερα αινίγματα της ιστορίας. Όταν ο Πουσσέν (και άλλοι πριν από αυτόν) τη χρησιμοποίησε στο έργο του, ίσως να μην είχε στη σκέψη του τίποτε περισσότερο από μια ρομαντική ιδέα- αυτήν που απέδωσε και με τη ζωγραφική του. Αν όμως υιοθετήσουμε το προχωρημένο σενάριο, τότε ο Πουσσέν ήταν σημαντικός κρίκος σε μια εκπληκτική αλυσίδα. Πριν φτάσουμε εκεί, ας δούμε κάποιες μυστικιστικές σημασίες που απέκτησε στο πέρασμα των χρόνων η φράση. Αναγραμματισμένη, από ET IN ARCADIA EGO γίνεται I TEGO ARCANA DEI = (Aπομακρύνσου,) Φυλάω τα μυστικά του ουρανού (=του Θεού). Ο αναγραμματισμός αυτός έγινε πολύ δημοφιλής και χρησιμοποιήθηκε σε επιτύμβιες πλάκες (ειδικά των φίλων μας των Ναϊτών). Ένα άλλο “κρυφό νόημα” της λέξης ARCADIA είναι η σύνθεσή της από δυο άλλες λέξεις, ARCA (=τάφος) και DIA (=για το Δία=για το Θεό), ας τη μεταφράσουμε ελεύθερα ως “θεϊκός τάφος”. Η Αρκαδία (με τη φιλοσοφική κληρονομιά του όρου) ξαναέρχεται στην επικαιρότητα από το Ρενέ ντ’ Ανζού (διετέλεσε επικεφαλής του μυστικού Τάγματος της Σιών, 1418-1480) που, ανάμεσα σε άλλες αρετές του, είχε καλλιτεχνικές διαθέσεις και ήταν επηρεασμένος από τις μυστικιστικές σημασίες των θρύλων για το βασιλέα Αρθούρο και το Άγιο Δισκοπότηρο. Ο ντ’ Ανζού λοιπόν, το 1449 έγραψε μια αλληγορία για την Αρκαδία, αναμιγνύοντας και στοιχεία από τη στρογγυλή τράπεζα, όπου συσχετίζει την Αρκαδία με μια πηγή ή ένα τάφο που συσχετίζονται με ένα υπόγειο ρεύμα (αναφορά και στον ποταμό Αλφειό, από το Άλφα=πηγή) το οποίο αποτελεί μυστικιστικό σύμβολο. Το 1502 το βουκολικό ποίημα “Αρκαδία” του Τζάκοπο Σανναζάρο το οποίο εκδόθηκε στην Ιταλία και κυκλοφόρησε μεταφρασμένο το 1553 στη Γαλλία, έκανε μεγάλη αίσθηση στον καλλιτεχνικό κόσμο. Και θα ξαναβρούμε τις μυστικές σημασίες του υπόγειου ρεύματος στα έργα δυο άλλων σπουδαίων επικεφαλής του Τάγματος της Σιών, του Μποτιτσέλλι και του ντα Βίντσι. O Γκαίτε (στην παρέα κι αυτός, για να μείνουμε στους πιο γνωστούς) χρησιμοποιεί τη φράση “Et in Arcadia Ego” ως μόττο στο έργο του “Ταξίδι στην Ιταλία”. Η Αρκαδία όλο και εισχωρεί στο μυστικισμό... Μείνετε συντονισμένοι. Ακόμα είμαστε στις “μερικές σκηνές του έργου”. :)
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/03/2003, 17:33:51
[1: Ο κρυμμένος θησαυρός]Ο Μπερανζέ Σωνιέρ ήταν αββάς (ιερέας) στην πόλη Ρεν λε Σατώ από το 1885 μέχρι το θάνατό του, το 1917. Το 1891, αναστηλώνοντας το ιερό του ναού, βρήκε σε μια κούφια κολόνα τέσσερις παλιές περγαμηνές. Στις δύο υπήρχαν γενεαλογικά δέντρα της δυναστείας του βασιλέα Νταγκομπέρ 2ου (μεροβιγγειανή) η οποία σχετίζεται με την πόλη και στις δύο άλλες ήταν γραμμένα εδάφια της Καινής Διαθήκης, με τρόπο που φανέρωνε ότι ήταν κωδικοποιημένα. Ο Σωνιέρ, με τη βοήθεια υψηλών γνωριμιών κατάφερε να σπάσει τον κώδικα και να συναγάγει φράσεις που αναφέρονταν στο θησαυρό του Νταγκομπέρ και σε ένα τάφο στο κοιμητήριο της πόλης. Επίσης, στις αποκωδικοποιημένες φράσεις αναφέρονταν τα ονόματα των ζωγράφων Πουσσέν και Τενιέρ που "φυλάγουν το κλειδί" καθώς και άλλες λέξεις - σύμβολα. Ο Σωνιέρ διεύρυνε τις γνωριμίες του (ανάμεσά τους και ο συνθέτης Κλωντ Ντεμπυσσύ, που ως επικεφαλής μυστικού τάγματος θα πρέπει να γνώριζε πολλά) και, καθοδηγημένος, φρόντισε να αποκτήσει από το μουσείο του Λούβρου ένα αντίγραφο του πίνακα "Οι βοσκοί της Αρκαδίας" του Νικολά Πουσσέν, ένα αντίγραφο του πίνακα του Νταβίντ Τενιέρ που απεικόνιζε τον Άγιο Αντώνιο (και οι δύο ήταν πίνακες με μυστικούς συμβολισμούς). Στη Ρεν λε Σατώ, ο Σωνιέρ ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την επιτύμβια στήλη της μαρκησίας Μαρί ντε Μπλανσφόρ. Τα επί της στήλης τα είχε γράψει ο αββάς Μπιγκού, που είχε παλιότερα τη θέση του Σωνιέρ και ήταν εκείνος που είχε γράψει και τα κείμενα των περγαμηνών. Στη στήλη κυριαρχεί -σε μικτά λατινικά (;) και ελληνικά- η φράση ΕΤ ΙΝ ΑΡΧΑΔΙΑ ΕΓΩ, η οποία αναγράφεται και στον πίνακα του Πουσσέν, αλλά υπάρχουν και άλλες φράσεις/λέξεις που ενώ εκ πρώτης όψεως δείχνουν να είναι τα τυπικά που γράφονται σε ένα τάφο, ο περίεργος τρόπος γραφής τους φαίνεται πως είναι ένας άλλος κώδικας που ο Σωνιέρ κατάφερε και πάλι να ερμηνεύσει. Επίσης, ο Σωνιέρ ανέπτυξε πυκνή αλληλογραφία με άγνωστους και άρχισε να συγκεντρώνει γραμματόσημα με πορτραίτα βασιλικών οικογενειών της Ευρώπης αλλά και να ερευνά τις γύρω περιοχές επιστρέφοντας με ένα σάκο στην πλάτη, που (υποτίθεται ότι) περιείχε πέτρες για μια κατασκευή στον κήπο του. Σύντομα, ο Σωνιέρ εμφανίστηκε με ανεξήγητα πλούτη, δεν παρέλειψε να κάνει αγαθοεργίες, κατά τα φαινόμενα απολάμβανε υψηλή προστασία και πέθανε -κατά την επίσημη εκδοχή- από καρδιακή προσβολή. Είχε ανακαλύψει λοιπόν το θησαυρό που ανέφερε η περγαμηνή; Και ποιος ήταν αυτός; Ήταν ο θησαυρός των Βησιγότθων; Ο θησαυρός των Ναϊτών; Ο θησαυρός των Καθαρών; Ή ένας θησαυρός "μυστικής" αξίας;
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/03/2003, 17:36:54
[2: Τα μυστικά της Ρεν λε Σατώ]Η Ρεν λε Σατώ ήταν η τρίτη μεγαλύτερη πόλη του βασιλείου των Βησιγότθων (που λέγεται ότι είχαν στην κατοχή τους αμύθητους θησαυρούς, τους οποίους έκρυψαν σε υπόγειες στοές). Ο βασιλέας Νταγκομπέρ 2ος είχε σύζυγο μια πριγκήπισσα των Βησιγότθων. Στην περιοχή της Ρεν λε Σατώ δραστηριοποιούνταν Ναΐτες και ήταν οι μόνοι που άντεξαν όταν το Τάγμα τους διαλύθηκε από τις διώξεις του βασιλέα Φιλίππου. Ας θυμηθούμε ότι το Τάγμα των Ιπποτών του Ναού ιδρύθηκε το 1118 από 9 φτωχούς ιππότες που έβαλαν σκοπό να προστατεύουν τους προσκυνητές στους Αγίους Τόπους. Από λίγοι και φτωχοί έγιναν πολλοί και πλούσιοι, με ισχύ που απλώθηκε σε όλη την Ευρώπη. Λέγεται ότι κατείχαν τους θησαυρούς του Σολομώντα (και κυρίως την κιβωτό των 10 εντολών, που πιστεύεται ότι την έχουν κρύψει στην περιοχή της Ρεν λε Σατώ) αλλά και ένα μεγάλο μυστικό που αφορούσε το θάνατο του Ιησού Χριστού... Ανάμεσα στις μυστικές εταιρίες της Γαλλίας, το Τάγμα της Σιών (που θεωρείται ότι δημιούργησε τους Ναΐτες) λέγεται ότι είχε αποστολή του τη φύλαξη των μυστικών της Ρεν λε Σατώ, που είναι η διατήρηση στο θρόνο της βασιλικής δυναστείας των Μεροβίγγειων. Ιδρυτής της ήταν ο Μεροβέκ και πρώτος βασιλέας από αυτή τη δυναστεία ήταν ο Κλόβις (αρχές 6ου αι.) και η βασιλεία της δυναστείας διακόπηκε με τη δολοφονία του βασιλέα Νταγκομπέρ 2ου (τέλη 6ου αι.). Ο γυιος του, ο Σιγκισμπέρ, ανέλαβε αξιώματα στη Ρεν λε Σατώ. Τρεις αιώνες αργότερα ένας απόγονος της οικογένειας, ο Γκόντφρεϋ ντε Μπουγιόν, ηγήθηκε της πρώτης Σταυροφορίας για την απελευθέρωση της Ιερουσαλήμ από τους Μουσουλμάνους. (Το όρος Σιών είναι έξω από την Ιερουσαλήμ, η οποία συχνά αναφέρεται ως Σιών.) Κι ακόμα, η Ρεν λε Σατώ ανήκει στην ευρύτερη περιοχή του Λανγκεντόκ, όπου έγιναν μεγάλες σφαγές των Καθαρών από τον Πάπα που διέταξε την εξόντωσή τους. Οι Καθαροί είχαν "αιρετικές" (παγανιστικές) θρησκευτικές αντιλήψεις και αποτελούσαν απειλή για την Εκκλησία της Ρώμης. Λέγεται ότι και αυτοί, πριν το τέλος τους, πρόλαβαν να θάψουν τους θησαυρούς τους. (Languedoc από το langue douce=γλυκιά γλώσσα, η γλώσσα των τροβαδούρων και των μύθων της ιπποσύνης, ο τόπος όπου αναπτύχθηκε ο θρύλος του Άγιου Δισκοπότηρου. Το Μοντ-σεζύρ, λίγα χιλιόμετρα από τη Ρεν λε Σατώ, τελευταίο οχυρό των Καθαρών, λέγεται ότι ήταν το μέρος όπου φυλασσόταν το Άγιο Δισκοπότηρο, εμπνέοντας το Βάγκνερ και επηρεάζοντας το Χίτλερ.)
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/03/2003, 17:39:29
[3: Το μεγάλο μυστικό]Το πιο πιθανό είναι ότι ο "θησαυρός" που ανακάλυψε ο Σωνιέρ ήταν το "μεγάλο μυστικό" του Τάγματος της Σιών: Το ότι ο πραγματικός ιδρυτής της δυναστείας των Μεροβίγγειων δεν ήταν ο Μεροβέκ, όπως πιστεύεται, αλλά ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός: ένας αληθινός βασιλέας του οποίου οι απόγονοι θεωρούσαν ότι είχαν κάθε δικαίωμα να διεκδικούν το θρόνο. Πιο συγκεκριμένα, υποστηρίζεται ότι ο Ιησούς δεν πέθανε στο σταυρό αλλά διέφυγε με τη Μαρία Μαγδαληνή στη Ρεν λε Σατώ και έζησε μέχρι το έτος 45 (η Σταύρωση τοποθετείται στο έτος 33). Ο ναός της πόλης είναι αφιερωμένος στο όνομα της Μαρίας Μαγδαληνής και λέγεται ότι ο Ιησούς είναι θαμμένος στην περιοχή. Γι’ αυτό ο Πουσσέν απεικονίζει (κωδικά) ένα τάφο στον πίνακά του; Πάντως, ο τάφος του πίνακα έχει εντοπιστεί όπως ακριβώς απεικονίζεται, στην περιοχή Αρκ κοντά στην πόλη. Πιθανώς λοιπόν τα πλούτη του Σωνιέρ να προέρχονταν από το Τάγμα της Σιών που επιθυμούσε τη διατήρηση του μυστικού... Είναι αξιοσημείωτο το ότι ο Σωνιέρ, αφού απέκτησε πλούτη, έχτισε ένα ωραίο σπίτι που το ονόμασε Βηθανία και μια ιδιωτική βιβλιοθήκη που την ονόμασε Μάγδαλα. Το Άγιο Δισκοπότηρο (Sangreal=αληθινό [=βασιλικό] αίμα), που θεωρείται ότι ήταν το κύπελο από το οποίο ήπιε για τελευταία φορά ο Ιησούς στο Μυστικό Δείπνο, εικάζεται ότι είχε μεταφερθεί από τους Καθαρούς στο Μοντ-σεζύρ. (Σε δύο από τα Ευαγγέλια ο Ιησούς αναφέρεται ως απόγονος του βασιλέα Δαυΐδ. Άρα είχε βασιλικό αίμα και η επιγραφή "Βασιλέας των Ιουδαίων" που τοποθετήθηκε στο σταυρό δεν ήταν σαρκαστική, όπως θεωρείται, αλλά ουσιαστική.) Ένα αξιοπερίεργο συμβάν: Το 1656 ο Νικολά Φουκέ, υπουργός Οικονομικών του βασιλέα Λουδοβίκου 14ου, έστειλε τον αδελφό του στον Πουσσέν. Μέσω του αδελφού, ο Πουσσέν υποσχέθηκε στο Φουκέ "μοναδικά προνόμια που ούτε βασιλείς δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν". Προφανώς αυτό αναφερόταν στο Λουδοβίκο 14ο, πίσω από την πλάτη του οποίου ο Φουκέ κάτι σχεδίαζε: ενδεχομένως την ανατροπή του με τη γνώση ενός μυστικού. Μάλλον όμως τα σχέδια του Φουκέ αποκαλύφθηκαν, γιατί 5 χρόνια αργότερα κατηγορήθηκε για κακούς οικονομικούς χειρισμούς και στάλθηκε στη φυλακή (λέγεται μάλιστα ότι αυτός ήταν ο άνθρωπος με το "Σιδηρούν Προσωπείον"). Ο Λουδοβίκος 14ος κατόρθωσε με μεγάλες προσπάθειες να αποκτήσει τον πίνακα "Οι βοσκοί της Αρκαδίας" του Πουσσέν... για να τον κρύψει. Ο Πουσσέν, χωρίς να αναφέρεται ως μέλος του Τάγματος της Σιών, μάλλον γνώριζε μυστικά που τα πέρασε κωδικά σε ορισμένους πίνακές του. Η φράση λοιπόν "Et in Arcadia Ego" φαίνεται πως εξέφραζε κωδικά ένα μυστικό. Ίσως την κατοχή του Άγιου Δισκοπότηρου, που θα αποδείκνυε τα δικαιώματα της μεροβιγγειανής δυναστείας αλλά και θα κλόνιζε τα θεμέλια της Καθολικής Εκκλησίας, ανατρέποντας όλα τα σχετικά με τη σταύρωση και το θάνατο του Ιησού. Μήπως λοιπόν αυτός ήταν ο βαθύτερος λόγος για την εξόντωση των Ναϊτών και όχι οι εκ πρώτης όψεως λόγοι οικονομικών συμφερόντων;
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/03/2003, 17:41:29
[4: Συσχετισμοί]Στα πρώτα χρόνια της βασιλείας του Λουδοβίκου, επικεφαλής του Τάγματος της Σιών ήταν ο Γιόχαν Βαλεντίν Αντρέ, που θεωρείται ο συγγραφέας του έργου "Fama Fraternitas ή Το άξιο Τάγμα του Ρόδου και του Σταυρού" το οποίο αναφερόταν στον Κρίστιαν Ρόζενκροϋτς ως ιδρυτή του Ροδοσταυρικού Τάγματος. Το έργο αυτό, όπως και το επόμενο έργο του ίδιου συγγραφέα "Οι χημικοί γάμοι του Κρίστιαν Ρόζενκροϋτς" συνέβαλαν στη διάδοση του ροδοσταυρισμού. Έτσι υπάρχει λοιπόν μια σύνδεση του Τάγματος της Σιών με το Τάγμα των Ροδοσταύρων (και με τις διάφορες μασονικές στοές που ακολούθησαν). Με το θάνατο της Μαρίας Αντουανέτας (από τη μεροβιγγειανή δυναστεία) στη Γαλλική Επανάσταση, ο αββάς Μπιγκού (προκάτοχος του Σωνιέρ και συνδεμένος με την οικογένια Μπλανσφόρ, μέλος της οποίας υπήρξε επικεφαλής του Τάγματος της Σιών) κατάλαβε ότι το μυστικό της Ρεν λε Σατώ βρισκόταν σε κίνδυνο. Έτσι, έγραψε και έκρυψε τις περγαμηνές που ανακάλυψε ο Σωνιέρ. Πιθανώς οι άλλες δύο, που έδειχναν την εξέλιξη μιας δυναστείας, να ήταν το γενεαλογικό δέντρο των Μεροβίγγειων που άρχιζε με τον Ιησού. Το 1985 διαπιστώθηκε ότι η Ρεν λε Σατώ εντάσσεται σε ένα πεντάκτινο αστέρι που σχηματίζεται στο χάρτη της Γαλλίας ενώνοντας "ιδιαίτερα σημεία". Αυτό σημαίνει μια εκπληκτική γνώση μαθηματικών και αποκρυφισμού, και μάλιστα χιλιάδες χρόνια πριν. (Διαπιστώθηκε επίσης ότι μια αντίστοιχη γεωμετρία υπάρχει και στον πίνακα "Οι βοσκοί της Αρκαδίας" του Πουσσέν. Βασίζεται στην εφαρμογή της "χρυσής τομής" που έχει μαθηματική, αστρονομική και μυστικιστική σημασία.) Επομένως, η Ρεν λε Σατώ βρίσκεται σε μια "περιοχή ιερής γεωμετρίας" και ίσως είναι αυτός ο λόγος που επιλέχθηκε για να γίνει η έδρα της μεροβίγγειας δυναστείας. Η δύναμη ενός συμβόλου (το Άγιο Δισκοπότηρο) παραλληλίζεται τη δύναμη του δαχτυλιδιού στο έργο του Τόλκιν "Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών" και η δύναμη ενος τόπου (που μπορεί να είναι και εξωγήινης προέλευσης) συσχετίζει τη Ρεν λε Σατώ με τις θεωρίες του Έριχ φον Νταίνικεν. Ας έχουμε υπόψη και την κινηματογραφική ταινία "Οι κυνηγοί της χαμένης κιβωτού" του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Μια περίεργη ιστορία, που εδώ δεν έχουμε το χώρο να την αναλύσουμε σε όλη την έκτασή της. Πραγματικότητα ή "συνωμοσιολογία";
|
nikosgr
Νέο Μέλος
8 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/03/2003, 18:27:45
Ρεο τρομερα ενδιαφερον το θεμα αυτη την αποψη για τον ιησου και τουσ απογονουσ του την εχω ξανακουσει και με ενδιαφερει πολυ οι ναιτεσ πιθανων να ηξεραν αυτο το μυστικο πιθανων να ηξεραν οτι ο ιησουσ σταυρωθηκε οντωσ ωσ ζηλωτης εξτρεμιστης και την θεση του στην σκηνοθετημενη ανασταση πηρε ο διδυμος αδελφος του θωμας αυτο που ακομα δεν εχω ξεκαθαρισει στο σεναριο για διαφυγη του ιησου στην ευρωπη ειναι τι ακριβωσ υποτιθεται οτι εκανε ο ιωαννησ της αριμαθειασ με το αγιο δισκοποτηρο ελπιζω να συνεχιστει η συζητηση γαιτι τουλαχιστον εγω την βρισκω τρομερα ενδιαφερουσακατι ακομα,ενα βιβλιο με τον τιτλο the holy blood,the holy grail που υποτιθεται μελετα το παραπανω σεναριο το εχει διαβασει κανεισ?
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/03/2003, 23:21:18
Νίκο, υποτίθεται ότι ο Ιωσήφ της Αριμαθαίας (που οι "πληροφορίες" τον θεωρούν αδελφό του Ιησού) μετέφερε το Άγιο Δισκοπότηρο. Το σενάριο αυτό αναφέρει ότι ο Ιησούς δεν σταυρώθηκε πραγματικά, αλλά όλα ήταν "σκηνοθετημένα" (δες και τι γράφω στην αρχή-αρχή). Το βιβλίο "The Holy Blood and the Holy Grail" των Michael Baigent, Richard Leigh και Henry Lincoln (ο τελευταίος είναι μανιώδης ερευνητής του θέματος) αναφέρει πολλά. Υπάρχουν όμως και άλλα σχετικά βιβλία, μιας και το θέμα έχει κεντρίσει την περιέργεια και, πιο απλά, "πουλάει". :)
|
Galaxy
Μέλος 1ης Βαθμίδας
France
141 Μηνύματα |
Απεστάλη: 29/03/2003, 15:08:29
Agapite REO...grafeis.... .....Ας θυμηθούμε ότι το Τάγμα των Ιπποτών του Ναού ιδρύθηκε το 1118 από 9 φτωχούς ιππότες που έβαλαν σκοπό να προστατεύουν τους προσκυνητές στους Αγίους Τόπους. Από λίγοι και φτωχοί έγιναν πολλοί και πλούσιοι, με ισχύ που απλώθηκε σε όλη την Ευρώπη. Λέγεται ότι κατείχαν τους θησαυρούς του Σολομώντα (και κυρίως την κιβωτό των 10 εντολών, που πιστεύεται ότι την έχουν κρύψει στην περιοχή της Ρεν λε Σατώ) αλλά και ένα μεγάλο μυστικό που αφορούσε το θάνατο του Ιησού Χριστού... ....Το σενάριο αυτό αναφέρει ότι ο Ιησούς δεν σταυρώθηκε πραγματικά, αλλά όλα ήταν "σκηνοθετημένα" (δες και τι γράφω στην αρχή-αρχή).Den tha anafertho stous Naites...tagma ton ipoton..klp..klp,oloi kseroume poses fores evapsan kokino ton nao tou Solomonta me to aima athoon gynekopaidon pou prospathousan na kriftoun ekei mesa......ftoxa plasmata,tous kovan olous ta kefalia akomi kai se mora. Ta ktinoi auta pou xrisimopoiousan to onoma..Xristianoi apeleutherotes ton ieron xomaton den sevotan oute ta iera oute ta osia. Tha anafertho sto senario tou Ιησού pou den stavrothike pragmatika kai όλα ήταν "σκηνοθετημένα". Thes na pis loipon pos mia omada filon me enan paneksipno thavmatopoio sinergasthikan gia na mas dosoun mia nea thriskia.....xm Gia eksigisou kalitera.
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 29/03/2003, 15:49:47
Galaxy, κατ' αρχήν χαίρομαι που επανεμφανίζεσαι. Μου δίνεις την ευκαιρία να εξηγήσω ότι δεν έχω σε ιδιαίτερη υπόληψη τους Ναΐτες (αλλά η ιστορία τους είναι ένα συναρπαστικό σενάριο) και ούτε παίρνω στα σοβαρά τα περί "σκηνοθετημένου" Ιησού. Ξεκίνησα όμως ένα θέμα (τον πίνακα του Πουσσέν) που αποτελεί μέρος ενός πολυδιάστατου γρίφου, εκτός κι αν ακόμα και αυτός ο γρίφος είναι "επιστημονικής φαντασίας" ορισμένων ερευνητών. Όπως θα διάβασες παραπάνω, στο γρίφο διαπλέκεται και το σενάριο περί Ιησού, σύμφωνα με το οποίο όλα ήταν ένα τέχνασμα της Ρώμης προκειμένου να βρεθεί ένα στοιχείο συνοχής των τόσο διαφορετικών φυλών της αυτοκρατορίας. Αυτό το στοιχείο λοιπόν ήταν μια νέα θρησκεία, στηριγμένη σε καλό μάρκετινγκ -σύμφωνα με τη σύγχρονη ορολογία- όπου, "Μία αυτοκρατορία, μία θρησκεία", άρα όλοι συνδεόμαστε με μια κοινή πίστη, τι ωραία, τι καλά. Σύμφωνα λοιπόν με τους υποστηρικτές αυτής της άποψης, ο Ιησούς απλά έπαιξε ένα ρόλο, δεν πέθανε στο σταυρό, παντρεύτηκε τη Μαρία Μαγδαληνή στο γάμο της Κανά (...) και τελικά έφυγαν μαζί στη Γαλλία- με τη φροντίδα του Ιωσήφ από την Αριμαθαία, ο οποίος σύμφωνα με τις φήμες μετέφερε το Δισκοπότηρο (Γκράαλ) στη Γαλλία- αλλά στην ουσία το Δισκοπότηρο ήταν ο ίδιος ο Ιησούς. Το σενάριο είναι λογικά δομημένο, όσο το ψάχνεις βρίσκεις και παραλλαγές ανάλογα με τον ερευνητή και τα λοιπά. Δεν το υποστηρίζω, απλά το μεταφέρω σαν ένα θέμα "αναζήτησης". Και δεν είναι το κύριο θέμα μου, προσωπικά μου κεντρίζουν περισσότερο την περιέργεια όλες αυτές οι κωδικοποιήσεις και οι συμβολισμοί και τα λοιπά γύρω από ένα πίνακα. Αν είσαι στη Γαλλία, ίσως έχεις αμεσότερη αίσθηση από Προβέν. :)
|
Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
5090 Μηνύματα |
Απεστάλη: 29/03/2003, 22:26:32
O Ντέμης Ρούσος έχει ασχοληθεί σε βάθος με τον εσωτερισμό... Μήπως το τραγούδι του "Lovely lady of Arcadia" υποννοεί κάτι? Είναι από αρχαιοτάτων χρόνων γνωστή η σημασία της Αρκαδίας στον Ελλαδικό χώρο, τόσο για την δονητική του χώρου με τα τόσα ανεξήγητα μυστήρια (βλ.Αρκαδικά του Παυσανία) όσο και για το ότι θεωρείται ότι από κει ξεπήδησε το ανθρώπινο γένος."Τάδε έφη Avallon" |
DIM
Μέλος 1ης Βαθμίδας
Switzerland
133 Μηνύματα |
Απεστάλη: 30/03/2003, 00:57:27
Agapitoi filoi sas kalimerizo, diavazontas ta parapano file Reo mou irthe sto mialo ena arthro apo ena periodiko,to Ebdo, pou ligo polly amfizbitouse ta legomena stin Agia Grafi. Elege pos to xorio Bithleem den ypirxe palia kai oti oi Ebreoi anagastikan meta apo megali zitisi ton piston pou erxotan na proskinisoun,na vroune mia perioxi me mia spilia kai na tin onomasoun Bithleem. Auto pou les pio pano gia tin mi staurosi apo pou to vrikes???
|
demosthenis
Μέλος 1ης Βαθμίδας
Greece
97 Μηνύματα |
Απεστάλη: 30/03/2003, 01:25:59
avallon eise konta... reo...εισε σε επαφη εχεις ακουσει νομιζω για τις γνωσεις του de sant επισης για τον γαλλο(1894-?) (μου διαφευγει το ονομα προς στιγμην) που ασχολειτο με ''καλες τεχνες''...(ειχε τον τροπο του στο μαρμαρο) λεγετε οτι ζει στις μερες μας...D.Β15 |
Φοίνιξ
Νέο Μέλος
24 Μηνύματα |
Απεστάλη: 30/03/2003, 15:20:24
Lovely Lady of ArcadiaWe met one magic summer day A dream came true and blew away For as your love began to grow The time had come for me to go Now all that I am living for Is to comeback to you once more Lovely lady of Arcadia Promise you will wait for me In your arms I found my shangrila And it's where I long to be Lost in love eternally I feel alone among the crowds And sunny skies are filled with clouds I miss your kiss and your embrace The empting smile that lights your face And just as long as we're apart The same old song will haunt my heart Lovely lady of Arcadia Promise you will wait for me In your arms I found my shangrila And it's where I long to be Lost in love eternally Lovely Lady of Arcadia...Shangri La...Maria M Μη δώτε το άγιον τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων |
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 30/03/2003, 16:27:50
Avallon, η Αρκαδία από το πολύ μακρινό παρελθόν έχει πάρει το ρόλο ενός συμβολικού, μυστικιστικού τόπου (δείτε και το αρχικό μου σημείωμα). Εξ αιτίας της φιλοσοφικής φράσης "Et in Arcadia Ego", η Αρκαδία συνδέθηκε με ένα από τα μεγαλύτερα ιστορικά και μυστικά αινίγματα, την περίπτωση των Ναϊτών.Ο κεντρικός κορμός της ιστορίας τους αφορά βέβαια την (περίεργη) ίδρυση του Τάγματος, την (επίσης περίεργη) δράση τους και την (και πάλι περίεργη) διάλυση (ή θεωρητική διάλυση) του Τάγματος. Ο κορμός όμως έχει πολλά κλαδιά (ας όψεται και η γόνιμη φαντασία των ερευνητών / "ερμηνευτών") που απλώνονται από αρχαίους ελληνικούς, αιγυπτιακούς και κελτικούς (κύκλος του βασιλιά Αρθούρου), μέχρι την ανεξήγητη Ατλαντίδα, μέχρι μεταφυσικές αναζητήσεις και μέχρι τις ημέρες μας. Demosthenis, το σενάριο για τον Ιησού είναι πολύ παλιό. Εδώ θα σχολιάσω ότι δεν υπάρχει ιστορικό πρόσωπο (με την όποια πολιτική, στρατιωτική, θρησκευτική ή επιστημονική ιδιότητα) που να μην έχει γίνει "φύλλο και φτερό" από "ερευνητές" που θέλουν ντε και καλά να βγάλουν "περαιτέρω συμπεράσματα". Από την άλλη πλευρά, οφείλουμε να δεχτούμε ότι την εποχή του Ιησού δεν υπήρχαν επί τόπου τα μέσα ενημέρωσης... Αυτά που ξέρουμε λοιπόν, είναι όσα έχουν γράψει οι Ευαγγελιστές (που οι κακόπιστοι αμφισβητούν την ακρίβειά τους, και μερικοί αμφισβητούν και την ύπαρξή τους). Για παράδειγμα, το επίμαχο σημείο για το γάμο της Κανά (αυτό αρέσει ιδιαίτερα στους Μορμόνους) είναι ότι δεν αναφέρονται τα ονόματα του νεόνυμφου ζευγαριού. Και με αφετηρία το ότι ο Ιησούς που παρευρισκόταν εκεί (σύμφωνα με τα Ευαγγέλια) "πήρε πρωτοβουλίες", νά το το συμπέρασμα, ο Ιησούς ήταν ο γαμπρός! Τέλος πάντων, όλα αυτά είτε είναι αυθαίρετα είτε είναι πληροφορίες που... έχουν διαρρεύσει από καλά φυλαγόμενα μυστικά. Πέρα λοιπόν από διαδόσεις και υποθέσεις, τίποτα δεν είναι τεκμηριωμένο. Υπάρχει πολύυυ μεγάλη βιβλιογραφία και σημειώνω ενδεικτικά: - Henry Lincoln, "The Holy Place" - Jonathan Vankin and John Whalen, "Descendants of Jesus? Or Scam Artistes Extraordinaire?" - Steve Mizrach, "The Mysteries of Rennes-le-Chateau and the Prieure du Sion" - J.J. Collins, "Sangraal, The Mystery of the Holy Grail" - Baigent, Leigh & Lincoln, "The Messianic Legacy" - Baigent, Leigh & Lincoln, "The Holy Blood and the Holy Grail" - Lynn Picknett & Clive Prince, "Turin Shroud - In Whose Image? The Shocking Truth Unveiled" - Peter Partner, "The Murdered Magicians" - Michael Bradley, "Holy Grail Across the Atlantic" - John J. Robinson, "Born in Blood" (και ένα σωρό άλλα...) Για το γάλλο που αναφέρεις δεν ξέρω αν εννοείς το Henri Coton-Alvar (1894-1988) που ήταν αλχημιστής, αστρονόμος, μηχανικός, εφευρέτης μυστικιστής και τέτοια. Λέγεται ότι χρησιμοποίησε το ψευδώνυμο Fulcanelli και εδώ πάμε σε μια άλλη μυστηριώδη προσωπικότητα: Όποιος κι αν ήταν ο Φουλκανέλλι (τα στοιχεία του δεν είναι εξακριβωμένα), αναζητούσε τη φιλοσοφική λίθο και έγινε γνωστός αρχικά από το βιβλίο του, το "Μυστήριο των καθεδρικών ναών" (1926). Σε αυτό υποστηρίζει ότι οι καθεδρικοί, εκτός από χριστιανικοί ναοί, είναι και "πέτρινα βιβλία" που περιέχουν κωδικοποιημένα αλχημιστικά μυστικά. Καλό; Dim, για το ντε Σαντ δεν ξέρω κάτι ιδιαίτερο, πέραν του ότι ήταν "βλάσφημος" σε ερωτικό (αυτό είναι πασίγνωστο) και θρησκευτικό επίπεδο. Ξέρω όμως για το ντε Σεντ (Gerard de Sede) που έχει γράψει το βιβλίο "Le Tresor Maudit" και αναφέρεται στην περίπτωση της Ρεν λε Σατώ. Φοίνιξ, ευχαριστώ για τη συνεισφορά. Μου αρέσουν πάντα οι μυστηριώδεις παρεμβολές σου. :) Επειδή είχατε το κουράγιο να διαβάσετε ως εδώ, ιδού και ένα bonus: Λέγεται ότι το 1934 ο πρόεδρος των ΗΠΑ Φράνκλιν Ρούζβελτ έστειλε πράκτορες στη Μογγολία να ερευνήσουν για το μετενσαρκωμένο Χριστό (άλλο πάλι και τούτο) και το Άγιο Δισκοπότηρο, που εκτός από άγιο... έκρυβε και πολλά τεχνολογικά μυστικά (σύμφωνα με ένα άλλο δημοφιλές σενάριο). 11 χρόνια αργότερα, αμερικανοί επιστήμονες εφεύραν την ατομική βόμβα (Manhattan Project), πιθανώς αντλώντας από το Δισκοπότηρο πληροφορίες για το άτομο. :) Edited by - Reo on 30/03/2003 16:35:35 |
Galaxy
Μέλος 1ης Βαθμίδας
France
141 Μηνύματα |
Απεστάλη: 01/04/2003, 18:58:07
Geia sou filtate REO, tha sou apantiso sto minima pou esteiles sto foroum RODOSTAUROI ee vevea anoiksame 2 metopa tora..Kseris kati...den thimono gia auta pou grafis..katholou, thimono giati den se katalava akomi,ekei pou ta vazo ola sti seira erhese kai mou ferneis ta pano kato. tora tha mou pis senaria e kai... Ton Basilia pou anaferis ego den ton gnorizo,Basilias dolofonon kai tyhodiokton den ypirkse pote o Ιησούς. Pos einai dynaton na kleveis tis periousies ton sinanthropon sou??? Pos einai dinaton na eise Mystis (naites) kai na aferis zoes pos more einai dinaton na sfazeis gynaikopeda mesa ston oiko tou Theou me poio dikaioma ee??? me to dikaioma pou tous edose o vasilias tous??? Kai meta mou pigan stin Ameriki gia na orgiasoun kai ekei..protos o rasoforos me ton Stauro sto xeri kai apo piso oi dolofonoi na sfazoun sto onoma tou Xristou... H idia istoria epanalamvanete ksana kai ksana kai ksana. O Daskalos tis sofias pou katahrastikan to onoma tou, aktinovoli tosi agapi,tosi thetiki energeia,pou enas aplos anthros den tha antexe kontatou oute 5 lepta. Arketa omos eipa,kalo apogeuma. Galaxy
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 01/04/2003, 22:34:33
Φιλτατότατε/η? Galaxy, Τους καημένους τους Ναΐτες, φαίνεται ότι δεν τους συμπαθείς καθόλου. Κι όμως, έβαλαν κι αυτοί μια (κόκκινη) πινελιά στην ανθρώπινη ιστορία. Αλλά το topic δεν είναι για τους Ναΐτες, ούτε θρησκευτικό, ούτε αιρετικό. Όλα αυτά μπλέκονται σε ένα απίθανο κουβάρι από το οποία διάλεξα ένα μικρό κομματάκι: μια φράση - κλειδί που χρησιμοποιεί ένα ελληνικό τοπωνύμιο και... (η συνέχεια παραπάνω). Αν με πιάσει ο ενθουσιασμός και εμφανίσω τους Εξωγήινους και τους Αργοναύτες (νομίζεις ότι αυτοί θα έμεναν έξω;) και άλλα καλά παιδιά, θα καταλάβεις ότι προσπαθώ αποσπασματικά και όσο γίνεται πιο απλά (αν και, μοιραία, πολυλογάδικα) να συναρμολογήσω ένα θέμα απέραντο, αναπάντητο και γι' αυτό συναρπαστικό. :)
|
AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης
Greece
4317 Μηνύματα |
Απεστάλη: 02/04/2003, 13:37:45
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ?????????????? EIMAI ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ .... ΤΟ ΤΥΠΩΣΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ .... ΦΙΛΕ ΡΕΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ... ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟΠΙΚ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ.... ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ..... ** ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ** ** ΕΑΝ ΝΙΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ**
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 02/04/2003, 15:03:06
Αγαπητέ Avatar, ευχαριστώ. :) Υπάρχουν πάρα πολλά που "διαπλέκονται" με το θέμα. Για ρίξτε μια ματιά και εδώ: http://www.geocities.com/xmorfos/genea1.htm
|
Galaxy
Μέλος 1ης Βαθμίδας
France
141 Μηνύματα |
Απεστάλη: 02/04/2003, 18:45:25
Geia sas, as kalosdoriso ton filo Avarargr,ton glikomilito auton mathiti tou mystikismou. (Krima pou stin sizitisi pou aniksame palia den edoses sinexeia..tha borousan na ipothoun arketa endiaferonta pragmata)REO , to oti egrapsan Istoria me takokina gramata tou aimatos auto einai sigouro. Omos file mou,tin simasia tou minimatos den nomizo na tin katalaves, egrapsa: ------------------------------------------------------------------- H idia istoria epanalamvanete ksana kai ksana kai ksana. ------------------------------------------------------------------- Enoousa loipon auton tou 33ou vathmou pou mas tarazei me ta simvola tou tagmatos tou kathe fora pou vgainei kai mas mila (TV) gia tin apeleutherosi enos distyhismenou laou pou ypoferei kato apo ton dinasti tou... Ekatontades ta thimata pros to paron Den exo tipota enantion tou aplou mathitou opos kai an legete..Naitis , Rodostauros, Martinistis klp, ala m'autous pou bainoun epikefalis... ...os dia mageias kai kanoun oti kanoun. Axxx....kaloi oi oramatismoi,kales kai oi thetikes energeies pros to Theio Arhetipo, ala kapou kapou prepei na vgazoume tin Romfaia tou Pyros apo tin thiki tis , gia na sintripsoume to kako. Isos kapote milisoume gia tous naous ton Myston tou Aristerou Xeriou tis tetartis diastasis...ena thema gia ligous. Galaxy Sinxorese me an eimai ektos thematos (Arkadia). Edited by - Galaxy on 02/04/2003 18:46:52
|
ΕΧΕΜΒΡΟΤΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Sweden
2198 Μηνύματα |
Απεστάλη: 02/04/2003, 18:56:11
ΑΡΚΑ + ΔΙΑ(Σ) = ΑΡΚΑΔΙΑH KIVOTOS TOU DIOS
|
AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης
Greece
4317 Μηνύματα |
Απεστάλη: 03/04/2003, 11:49:09
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΡΕΟ ΗΔΗ ΤΥΠΩΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ. ΕΑΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚ. ΦΙΛΕ ΜΟΥ Galaxy ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ... ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ (ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ) ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ESOTERICA.gr ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΥΨΗΛΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΗΝΗΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ. ΦΙΛΕ ΜΟΥ Galaxy ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΣ. ΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ quote: Isos kapote milisoume gia tous naous ton Myston tou Aristerou Xeriou tis tetartis diastasis...
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΣ ΕΝΑ ΤΟΠΙΚ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΥΣΤΕΣ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΜΕΣΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ESOTERICA.gr Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ.ΑΝΑΜΕΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Galaxy .... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ** ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ** ** ΕΑΝ ΝΙΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ**
|
Reo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
200 Μηνύματα |
Απεστάλη: 03/04/2003, 15:37:09
quote:
ΑΡΚΑ + ΔΙΑ(Σ) = ΑΡΚΑΔΙΑ H KIVOTOS TOU DIOS
...και Ark of the Covenant = Κιβωτός της Διαθήκης (που λέγεται ότι είχε ο Μωϋσής και την ανακάλυψαν οι Ναΐτες) αλλά και “the tomb of Arques” (ο τάφος της Αρκ), το τοπίο με τον τάφο που θεωρείται ότι απεικονίζει ο Πουσσέν στον πίνακά του: βρίσκεται στην περιοχή Αρκ, κοντά στη Ρεν λε Σατώ. Οποία σημειολογία... Αγαπητέ Avatar, σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Στη διάθεσή σου όποτε θέλεις. Υπάρχουν πολλά στοιχεία - σπαζοκεφαλιά, και γι' αυτό το θέμα είναι ένας πολύπλοκος γοητευτικός γρίφος. :)
|
AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης
Greece
4317 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/04/2003, 13:20:07
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΥΜΦΟΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ Galaxy ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΗΛΘΑΝ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ.... ΦΙΛΕ ΡΕΟ ΚΑΙ ΦΙΛΕ Galaxy ΜΟΥ ΦΕΡΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ .... ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ .. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... ΥΓ. ΦΙΛΕ Galaxy ΟΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ quote: Isos kapote milisoume gia tous naous ton Myston tou Aristerou Xeriou tis tetartis diastasis...
ΜΕ ΧΑΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ. ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΛΟΙ ΜΑΣ** ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ** ** ΕΑΝ ΝΙΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ**
|
|
Το Θέμα καταλαμβάνει 6 Σελίδες: |
|
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|