ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΨΥΧΗ =-.
 HERMES TRISMEGISTUS
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
azael
Μέλος 2ης Βαθμίδας


153 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/10/2010, 21:12:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Γεια σας, θα ήθελα παρακαλώ από τους γνώστες των θεμάτων του παρακάτω λόγου, να μου πουν την άποψή τους!
είναι από σύμπτυξη λόγων του μεγάλου σοφού και με πιο απλή γραφή.

ευχαριστώ.


ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

_____________________________


Περί Πνεύματος ανθρώπων, ζώων
και μη έμβιων πραγμάτων

Ο άνθρωπος εξουσιάζει την φύση μέσα στην οποία κατοικεί, καθώς και τα ζώα που ζουν σε αυτήν. Η αρχική άποψης είναι ότι ο άνθρωπος είναι λογικός και αποτελείται από νου και πνεύμα, η φύσης είναι μη λογική, καθώς και τα ζώα επίσης. Τα ζώα και τα άψυχα έχουν μόνον πνεύμα ως αυτό δίνει την κίνηση του σε αυτά, αλλά με διαφορετική επίδραση στα ζώα και διαφορετική στα αντικείμενα.
Τα ζώα αποτελούνται από μιαν φύση, την υλική και μόνον αυτή. Είναι πολύ εύκολο να παρατηρηθεί από κάποιον, ότι τα ζώα είναι σκλάβοι των κτηνωδών ορέξεών τους, και ουδενί έλεος ή συγχώρεση μπορούν να δείξουν, όταν, τους καλούν τα ένστικτα τους να θρέψουν ή να κορέσουν τις ορέξεις τους, καθώς ούτε μετάνοια μπορούν να δείξουν ή να επικαλεστούν. Ο λόγος που αυτό γίνεται, είναι διότι τα ζώα δεν διαθέτουν λογική. Η απόδειξη αυτού είναι ότι τα ζώα δεν έχουν λόγο. Και πως όμως, ο λόγος μπορεί να συνδεθεί με την λογική, τον νου και το πνεύμα, θα το πούμε παρακάτω.
Χτυπήστε με το χέρι σας ένα αντικείμενο πάνω σε ένα άλλο αντικείμενο. Αυτό που θα παραχθεί είναι ένας ήχος. Αυτός δημιουργείται με την σειρά του, από τα ηχητικά κύματα των μορίων του αέρα, τα οποία παράγονται κατά την κρούση των αντικειμένων. Όταν ο άνθρωπος μιλάει, κινεί το στόμα και την γλώσσα του αναλόγως και παράγεται ο ήχος. Αυτός ο ήχος εξίσου είναι παλώμενα μόρια του αέρα που εκ φεύγουν από το στόμα του ανθρώπου κατά την ομιλία, καθώς εκείνη την στιγμή εκ πνέει παράλληλα. Γιατί όμως, στον άνθρωπο παράγεται από το στόμα του, κατά την διαδικασία αυτή, ο λόγος και όχι από την κρούση των αντικειμένων, καθώς επίσης γιατί, το ίδιο δεν συμβαίνει και με τα ζώα όταν αυτά θελήσουν να εκφραστούν, παράγοντας αντί αυτού άναρθρες κραυγές και ήχους, που τους χρησιμοποιούν ως κώδικες συνεννόησης, μεταξύ τους; Δηλαδή γιατί, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις έχουμε παλώμενα μόρια του αέρα, μόνον ο άνθρωπος κατέχει τον λόγο. Η εξήγηση είναι ατράνταχτη και δεν μπορεί να μην είναι αυτή. Ο εκ φερόμενος ήχος που γίνεται λόγος όταν το θελήσουν οι άνθρωποι, γίνεται διότι αποτελείται από πνεύμα του νου. Έτσι εκτός από παλώμενα κύματα του αέρα που εκ φεύγουν από το ανθρώπινο στόμα, αυτά μέσα τους φέρουν και πνεύμα ταυτόχρονα. Θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε, ότι ο λόγος φέρει πνεύμα με την αιθερική του μορφή. Τι θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί για αυτό, ότι δεν είναι έτσι ή όχι; Ο ανθρώπινος λόγος, είναι ο μοναδικός κατά τον οποίο, αφού από αυτόν εκ πορεύεται το πνεύμα από κάθε άποψη, να δημιουργήσει συνθήκες αρμονίας και τάξης και κανένας άλλος ήχος δεν μπορεί αυτό να επιτύχει. Βάλτε ένα φυτό μέσα σε ένα δωμάτιο, που αρκετή τροφή, φως και αέρα έχει. Την μιαν φορά βάλτε δίπλα στο φυτό μουσική παραγόμενη μόνον από μουσικά όργανα και την δεύτερη βάλτε δίπλα στο φυτό μιαν ανθρώπινη μελωδία ή ένα τραγούδι, χωρίς μουσικά όργανα ή μπορείτε καλύτερα να χρησιμοποιήσετε στο φυτό βυζαντινές μελωδίες, (η οποία βυζαντινή μουσική δεν διαθέτει κανένα μουσικό όργανο και αυτό καθόλου τυχαίο δεν είναι). Όπως θα διαπιστώσετε μετά από πολύ λίγες ημέρες, στην πρώτη περίπτωση το φυτό, είτε θα έχει παραμείνει το ίδιο, είτε θα έχει μαραθεί. Στην δεύτερη περίπτωση το φυτό καθόλου το ίδιο δεν θα είναι, αλλά θα δείτε ότι το φυτό θα έχει σαν αναπτυχθεί ή ζωντανέψει, καθώς το χρώμα και το μέγεθος αυτού, θα έχουν αναπτυχθεί, χωρίς καμία αμφιβολία. Αυτό γίνεται διότι μόνο η μελωδική φωνή του ανθρώπου, μπορεί να δημιουργήσει αρμονία και να καταστείλει την αταξία του φυτού σε κάποιο βαθμό, είτε μεγάλο, είτε μικρό. Αντίθετα η αταξία ή εντροπία του φυτού εντείνεται με τους ήχους, που από τον άνθρωπο δεν προέρχονται. Ένας λόγος που οι προσευχές και οι δοξολογίες, προς το Θείο, γίνονται δια στόματος ανθρώπου και από κανένα μουσικό όργανο, είναι δίοτι το Θείο το εξυμνεί μόνον το παραγωγό του και μόνον αυτό.
Το πνεύμα είναι ενέργεια αιθερική, διότι ο αιθέρας πολλές μορφές κατέχει και πολλές χρήσεις έχει. Αυτό το πνεύμα είναι ικανό να δίνει ζωή, όμως από μόνο του, δίνει ζωή άλογη, δίχως λογική. Αυτό το πνεύμα είναι που δίνει επίσης στα άλογα μέρη και στα όντα, την επιθυμία, το πάθος και την κίνηση. Χωρίς τον νου το πνεύμα συντελεί μόνον σε σώματα άβουλα, δίχως κριτική σκέψη, τα οποία απλώς ακολουθούν την φύσης τους και ότι αυτή τους λέει τι να κάνουν. Τέτοιαν περίπτωση είναι τα ζώα.
Αυτή η ενέργεια τώρα υπάρχει και στα «άψυχα» αντικείμενα, όμως στέκετε έξω από αυτά, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν έμβια όντα. Η ενέργεια αυτή η αιθερική που στέκετε έξω από αυτά, τα εξουσιάζει και τα κάνει να κινούνται αδιάκοπα μέσω της μοίρας που εξουσιάζει την ανάγκη, του αυτό πάντοτε να γίνεται, που έτσι και αλλιώς εστί θεϊκή και τα κάνει να φέρονται και να υπάρχουν μόνον παθητικά.
Δέχονται ενέργεια και δεν δίνουν ποτέ από μόνα τους. Έτσι ο αιθέρας είναι εκείνος που δίνει ζωή και κίνηση στα πάντα και είναι η ανάγκη της μοίρας αυτό να γίνεται ασταμάτητα. Έτσι λοιπόν τα έμβια όντα που κατέχουν μέσα τους το Θείον πνεύμα, χαρακτηρίζονται δια της κινήσεως, των επιθυμιών και των παθών.
Ενώ σε αυτό το πνεύμα εάν εγκλειστεί ο νους, που ως τέτοιος είναι άΫλος, τότε έχουμε ένα λογικό έμβιων ον. Τέτοια όντα είναι οι άνθρωποι, τα πνεύματα του αιθέρα και του λόγου (κατά κόσμο άγγελοι) και οι φωτεινοί Δημιουργοί αυτών.

Υπάρχουν δυο ειδών νοήσεων. Πρώτον η νόηση του νου που προέρχεται μέσα από την ύλη και η μεταφορά αυτής γίνεται δια του πνεύματος και δεύτερον, η νόηση του νου δίχως την παρεμβολή και την χρήση της ύλης.
Από την σκέψη προέρχονται τα ψεύτικα, ενώ από την αντίληψη του νου προέρχονται τα αληθινά.
Η αντίληψη του νου λέγεται αλλιώς και συνείδηση. Είναι πολύ δύσκολο για τον μέσο άνθρωπο να ξεχωρίσει ποια από τις δυο υπάρχει κάθε φορά και από τι προέρχεται. Και για αυτό τον λόγο πολλές φορές μπερδεύεται. Πολλές φορές αισθάνεται πράματα, τα οποία δεν μπορεί να τα εξηγήσει με τα λόγια, αλλά έχει την βασική πεποίθηση ότι αυτά είναι έτσι όπως τα ένοιωσε. Τότε αυτά είναι τα αληθινά και ο λόγος είναι ότι η νόηση ως άϋλη δεν μπορεί να εκφραστεί με το υλικό, ενώ η σκέψη ως δημιούργημα του υλικού, μπορεί να εκφραστεί κάλλιστα. Για αυτόν τον λόγο δεν μπορεί να εκφράσει τα ακατανόητα που συμβαίνουν, άσχετα ότι γίνεται πλήρως αντιληπτή η αλήθεια τους.
Έτσι λοιπόν ο νους εξουσιάζει δια της νοήσεως, ενώ το πνεύμα θα λέγαμε ότι ενεργεί. Όπως ενεργεί το σώμα έτσι και αυτό έχει τις δικιές του ενέργειες, ενώ όπως το σώμα έχει τις ικανότητες του έτσι και αυτό έχει τις δικιές του. Και όπως σώμα από σώμα διαφέρει βάση των ικανοτήτων, έτσι και το πνεύμα διαφέρει κατά μιαν έννοια ομοίως. Οπότε και το σώμα και το πνεύμα είναι εκτελεστικά όργανα του νου, περισσότερο όμως του πνεύματος παρά του σώματος. Διότι το σώμα υπόκειται και στα πάθη του και στις αισθήσεις του, που ενεργούν μέσω του κεντρικού επεξεργαστή αυτών, του εγκεφάλου, δια της σκέψης και των πληροφοριών αυτού. Όταν το σώμα λειτουργεί μέσω της σκέψης χρησιμοποιεί τα δεδομένα ή τις πληροφορίες του επεξεργαστή του, ενώ όταν λειτουργεί με τον νου, τότε χρησιμοποιεί την συνείδηση ή αλλιώς την νόηση. Για παράδειγμα, όταν ένας άνθρωπος πεινάει πολύ, τότε η αίσθηση αυτή μετατρέπεται ως πληροφορία και σκέψη στον επεξεργαστή του, ως δεδομένο, αυτό όμως που τον σταματάει από το να βιαιοπραγήσει κατά ανθρώπου για την διεκδίκηση της τροφής, προέρχεται από την συνείδηση ή την νόηση του νου του. Είναι πέραν του προφανούς ότι αυτοί που λειτουργούν με την συνείδηση είναι οι ενάρετοι και οι δίκαιοι, ενώ αυτούς που τους κυριεύει η σκέψη, πράττουν ανίερα και ανάξια λόγου, όμοια με αυτά των ζώων που κυριεύονται από τα πάθη και τις επιθυμίες τους.
Στην παρούσα ζωή το πνεύμα του ανθρώπου, είναι ανενεργό, διότι είναι δέσμιο του γήινου σώματος, ενώ η εξουσία των ενεργειών του πλέον είναι μέσω του σώματος, που αποτελείται από τέσσερα στοιχεία, την γη, την φωτιά, τον αέρα, και το νερό.

Έτσι λοιπόν ο Θεός Νους δημιούργησε τα φωτεινά όντα του νου, από την ενέργεια και την δική Του ουσία, την ουσία του νου, μέσα από την Επιστήμη του, δια του κράματος της Ζωής. Δεν θα μπορούσε να Δημιουργήσει τίποτε διαφορετικό και τίποτε άλλο εκτός από αυτό. Από αυτό το κράμα και μόνον δημιουργήθηκαν οι άνθρωποι και οι φωτεινοί υπηρέτες του Νου, ενώ τα πνεύματα Αυτού (τα πνεύματα του λόγου), ήσαν κατώτερα από τα πρώτα. Οι άνθρωποι μπορούσαν να δημιουργήσουν και εκείνοι όπως και οι φωτεινοί υπηρέτες του Νου έκαναν και να χαίρουν από αυτό. Έτσι λοιπόν, έλαβαν την εξουσία αρχικά της δημιουργίας, μόνον όμως στο πρώτο επίπεδο της δημιουργίας του νου και όχι πέραν αυτού. Παρά μόνον αυτό θα γινόταν δια της εξελίξεως τους. Όπως οι φωτεινοί υπηρέτες του Νου δημιούργησαν κατ’ εντολήν Του τα έξι επίπεδα της δημιουργίας ή τις έξι σφαίρες του Νου και μετά δημιούργησαν τον άνθρωπο από την ουσία τους και κατά την εικόνα τους, έτσι και στους ανθρώπους χαρίστηκε αναγκαστικά (διότι ήταν στην φύση τους) το δικαίωμα της δημιουργίας ομοίως.
Όμως ως αρχικά όντα κατώτερα από τους δημιουργούς τους, θα έπρεπε να περιοριστούν, να δράσουν και να εξουσιάσουν μόνο το πρώτο επίπεδο της δημιουργίας και τίποτε άλλο. Μέσω αυτού θα ερχόταν η εξέλιξη του είδος και στις ανώτερες σφαίρες της Δημιουργίας και τελικώς η εξουσία στο τελικό της επίπεδο, στο επίπεδο του Νου, όπου εκεί θα κατείχαν την ίδια την Επιστήμη του Νου, όπου θα γνώριζαν την Θέωση. Έτσι λοιπόν οι άνθρωποι, (με βάση τα αρχαία κείμενα), πήραν τον ίδιο τον κρατήρα του Νου αφού πρώτα τον προσκύνησαν και από το ιερό κράμα αυτού άρχισαν να δημιουργούν, αφού παράλληλα προσπαθούσαν να δουν και από τι αποτελείται αυτό το κράμα. Από αυτό κράμα των μυστικών συστατικών του Νου, προέρχετο η καθαρή ζωοποιός ενέργεια, μεσω κατάλληλων κινήσεων αυτού. Από αυτό όμως το κράμα που πήραν οι άνθρωποι, έλειπε κάτι ουσιαστικό. Αυτό ήταν η ουσία του Θεού Νου, δηλαδή η ουσία του νου.
Έτσι λοιπόν αρχίζετε τώρα να αντιλαμβάνεστε ότι αυτό που δημιούργησαν οι άνθρωποι μέσω αυτού του κράματος, ήταν κάτι ιερό με ζωή γεμάτο, αλλά δίχως λογική. Έτσι λοιπόν πήραν από την κρούστα του κράματος από την επιφάνειά του και ως ελαφρότερη, δημιούργησαν το γένος των πτηνών. Μετά από το πιο κάτω μίγμα που ήσαν πιο ψυχρό και άρχιζε να πήζει σε μιαν κατάσταση ημίρρευστου, έφτιαξαν το γένος των τετράποδων. Το πιο κάτω μίγμα ήταν ήδη ρευστό με πολύ υγρασία και από αυτό έφτιαξαν το γένος των ψαριών και από το ίδιο έφτιαξαν και το γένος των ερπετών. Και έτσι τα υπερήφανα πετούσαν και τα δειλά κολυμπούσαν. Όπως καταλάβατε ο άνθρωπος δημιούργησε τα ζώα, τα οποία όμως δεν είχαν λογική διότι έλειπε η ουσία του Θεού από το κράμα, έτσι έμειναν άλογα. Έτσι λοιπόν ο άνθρωπος χαιρόταν από αυτό το δημιούργημά του, μα ήθελε και άλλο και τότε ξέφυγε των περιορισμών δια μέσω της πλάνης των πνευμάτων του λόγου, που ούτε να δημιουργήσουν δεν μπορούσαν, ούτε να αυξηθούν σε ανώτερα επίπεδα, ούτε και να πληθήνουν. Καθώς τα έβλεπαν αυτά να κάμουν οι άνθρωποι, ζήλεψαν δια των εξουσιών που είχαν λάβει και το θεώρησαν μέγιστη αδικία και προσβολή για αυτά. και τότε τους πλάνεψαν και... μακριά έφυγαν οι άνθρωποι μαζί με τα ζώα τους ως δική τους επιλογή. Και έτσι το άλογο δημιούργημα ακολούθησε τον λογικό δημιουργό του, όπου και όποια απόφαση και αν πήρε, διότι τα ζώα τα εξουσίαζαν μόνον οι άνθρωποι.


ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

Edited by - azael on 28/10/2010 21:19:00

Narkissa555
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2038 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/10/2010, 23:40:24  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Λοιπόν, το κείμενο αυτό, αν και ενδιαφέρον είναι πολύ πυκνό νοηματικά. Καταρχάς είναι κατα κύριο λόγο ανθρωποκεντρικό και απόλυτο στις ανθρωποκεντρικές του απόψεις, κάτι που κατ' εμέ δεν είναι ούτε σωστό, ούτε έγκυρο. Ακόμα, υπάρχουν σημεία στα οποία η λογική αναμειγνύεται με το μύθο με «λάθος» τρόπο, σε βαθμό που δεν το καθιστά ούε φιλοσοφία, ούτε λογοτεχνία. Θα μπορούσες, σε παρακαλώ, να αναφερθείς πιο συγκεκριμένα στο είδος του σχολιασμού που θα ήθελες να συζητηθεί? Πραγματικά, υπάρχουν σημεία μέσα στο κείμενο που «απέχουν χιλιόμετρα» μεταξύ τους. Συγκεκριμενοποίησε, αν θες, λίγο αυτό που σε ενδιαφέρει κυρίως και εδώ είμαστε για να τα πούμε.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

azael
Μέλος 2ης Βαθμίδας


153 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/10/2010, 00:38:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Δεν θέλω να εστιάσω σε κανένα ιδιαίτερο σημείο του κειμένου, απλά αυτό που θέλω είναι κάποιες απόψεις από γνώστες των θεμάτων αυτών, πάνω στο σύνολο του κειμένου.

Σε ευχαριστώ για την δική σου άποψη!


Υ.Γ. πρέπει να πω όμως διότι το οφείλω, στους αναγνώστες του ποστ, ότι το 90% του κειμένου είναι από κείμενα των ερμητικών κειμένων του εν λόγο Σοφού, γραμμένα με λίγο πιο απλή μορφή, από την κανονική τους. το 10% είναι γραμμένο από εμένα έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερη σύνδεση του κειμένου. Ενός κειμένου δηλαδή σε σύμπτυξη. Γράφοντας μόνο, το 10% εγώ, πιστεύω ότι αυτό, μπορώ να το κάνω, διότι έχω μελετήσει χρόνια τα εν λόγο κείμενα, των οποίων μάλιστα είμαι και φανατικός θαυμαστής.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

azael
Μέλος 2ης Βαθμίδας


153 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/10/2010, 09:51:06  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επίσης να σημειώσω, σε καμία περίπτωση δεν έχουν αλλοιωθεί τα κείμενα των λόγων, ούτε το νόημά τους, από την δική μου παρέμβαση!

Αυτό που θέλω να επιτύχω είναι να μάθω από ειδικούς των θεμάτων τις απόψεις τους, για να δω τελικά τι γνώμη έχουν και άλλοι άνθρωποι.

ευχαριστώ!


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7552 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/11/2010, 00:11:37  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μάλιστα. Το κείμενο γενικά καλό είναι. Έχει βέβαια τη δική του οπτική.

Νόμιζα όμως ότι ο Ερμής ο Τρισμέγιστος ζούσε παλαιότερα απο το Βυζάντιο
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

azael
Μέλος 2ης Βαθμίδας


153 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/11/2010, 15:10:15  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ναι έτσι είναι, συγκεκριμένα έζησε στην Αίγυπτο περίπου 20000 έτη πριν το Χριστό. Αν και δεν είναι σίγουρη από κανέναν η πραγματική χρονολογία, καθώς φημολογούνται πολλά και παράξενα για την ύπαρξή του!

Ευχαριστώ για την άποψή σου!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

elo
Συντονιστής

Greece
3417 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/11/2010, 00:31:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους elo  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
azael ρίξε μια ματιά και σε αυτό το λινκ…Ερμής ο Τρισμέγιστος

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
azael
Μέλος 2ης Βαθμίδας


153 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/11/2010, 11:30:50  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

azael ρίξε μια ματιά και σε αυτό το λινκ…Ερμής ο Τρισμέγιστος



Ευχαριστώ!

Πριν από μερικά Χρόνια οι επιστήμονες (αρχικά στην Αμερική), ανακάλυψαν ότι η παγκόσμια σταθερά διάσπασης των υλικών (ραδιενέργεια)
δεν είναι και τόσο σταθερή. Με λίγα λόγια, ανακάλυψαν κάτι το συγκλονιστικό! Την ραδιενεργό διάσπαση όλων των υλικών της Γης, την επηρεάζει μόνο ένα πράμα. Αυτό είναι η ανά εξάμηνος απόσταση Γης και Ηλίου!!! Δηλαδή όσο πλησιάζει ο Ήλιος την Γη τόσο επιταχύνεται ο ρυθμός διάσπασης του πυρήνα των υλικών! και αυτό συμβαίνει όμοια σε όλα τα υλικά!

Ο ΕΡΜΗΣ είχε πει δια τούτου
"...οι αστέρες σελήνης και Ηλίου, επηρεάζουν την αύξηση και την διάλυση των υλικών στην γη..."

Ο Ερμής είναι σαφής στους λόγους του (και αν μου ζητηθεί θα προσθέσω το σχετικό απόσπασμα), Ο άνθρωπος αποτελείται από 4 στοιχεία, την γη, τον αέρα, την φωτιά και το νερό. Όμως τίποτε από αυτά δεν είναι αληθινό, από μόνο του ή και όλα μαζί, διότι αντιτίθεται το καθένα στον ορισμό του Αληθινού. Τέσσερα στοιχεία διαμορφώνουν ένα. Ως αυτό θέλει (το Αληθινό), την επακριβή, αναμφισβήτητη και άκρως κατατοπιστική άποψη περί ενός, από όλους τους νους ανεξαιρέτως και άνευ μεταβλητότητας αυτής στον χρόνο. Δια τούτου, είναι το αληθινό αδύνατον να βρίσκεται σε οτιδήποτε γνωρίζουμε, εις τον υλικό κόσμο. Ο Αληθινός άνθρωπος αποτελείτο από μια μόνον ουσία την ουσία του Νου. Η οποία δε περιβάλλεται, με το ένδυμα του ενεργειακού χιτώνα (αύρα ή αιθέρας), η οποία ενεργεί κατά βούληση του νου του.


Πρέπει να πω ότι τα ερμητικά κείμενα είναι κάπως δυσνόητα και μερικές φορές φαίνεται να είναι μη κατατοπιστικά! Αυτό γίνεται άκρως αντηλιπτό, όταν ο Ερμής μιλάει περί της δημιουργίας του κόσμου μας. Πλέον έχω κατάληξή μετά από πολύ μελέτη, ότι δεν αναφέρεται στον υλικό κόσμο μας! Αναφέρεται στην Δημιουργία απλά του πρώτου επιπέδου της Δημιουργίας του Νου, εκ των επτά του συνόλου. Όπου εκεί, τα πάντα έχουν μορφή και σχήμα και χρώμα, αλλά λείπει η αίσθησης, όμοια με αυτή των ανθρώπων.
Χαρακτηριστικό με αυτό είναι η άποψης του Ερμή..."Ο Θεός Νους δεν δύναται να γεννήσει κάθε τι ανόμοιο με Εκείνον. Το δημιούργημα είναι αόρατο διότι προέρχεται από αόρατο δημιουργό. Το δημιούργημα είναι αθάνατο διότι προέρχεται από Αθάνατο Δημιουργό. Ο πραγματικός θάνατος είναι η λήθη! Τίποτα δεν μπορεί να πεθάνει με την έννοια που ορίζεται από τους πλάνους, διότι αυτό αντιβαίνει στις ιδιότητες του Δημιουργού του. Ο Νους είναι Δημιουργός της Ζωής όλων των ορατών και των αοράτων, πηγή Ζωής και Φωτός, καθώς ως Αγαθός δεν φέρει αντίθετες έννοιες από αυτές που ορίζουν το Αγαθό. Ο Θεός δεν είναι τίποτε από όλα τα δημιουργήματα Του, αλλά σε όλα μέσα υπάρχει.

Όσον αφορά ειδικότερα, τον Σμαραγδένιο Πίναξ, η άποψή μου χωρίς να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, είναι ότι μιλάει περί του ανθρώπου και των ενεργειών που εκβάλουν δια μέσου του σώματος του και της νοητικής ουσίας που τα κινεί. Ως αυτό τώρα (το σώμα το υλικό) ενεργεί δια χάριν του. Καθώς πλέον οι δυνάμεις που τον εξουσιάζουν πηγάζουν δια της Σελήνης και του ήλιου.


Υ.Γ. Όσον αφορά τον τελωνισμό των ψυχών ο Ερμής είναι άκρως ανατριχιαστικός! Μπορεί να παραθέσω το ακριβές κείμενο σε άλλο θέμα.

Στην παρακάτω φωτο, φαίνεται ο πραγματικός άνθρωπος να ξεπηδά μέσα από το στέρνο του ανθρώπου ή από το σώμα του εν γένει και όχι από το κεφάλι, κάτι που υποστηρίζει ο Ερμής. Aυτό σημαίνει ότι ο εγκέφαλος του ανθρώπου δεν είναι τίποτα, παρά ένα υλικό επεξεργασίας δεδομένων, χωρίς νόηση καμία... (Με βάση τον Ερμή, πάντα)



Edited by - azael on 02/11/2010 11:31:33

Edited by - azael on 02/11/2010 11:33:06Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Κηφεύς
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
3548 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/11/2010, 19:38:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Κηφεύς  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ azael

quote:
Ο ΕΡΜΗΣ είχε πει δια τούτου
"...οι αστέρες σελήνης και Ηλίου, επηρεάζουν την αύξηση και την διάλυση των υλικών στην γη..."

Ο Ερμής είναι σαφής στους λόγους του (και αν μου ζητηθεί θα προσθέσω το σχετικό απόσπασμα). Ο άνθρωπος αποτελείται από 4 στοιχεία, την γη, τον αέρα, την φωτιά και το νερό. Όμως τίποτε από αυτά δεν είναι αληθινό, από μόνο του ή και όλα μαζί, διότι αντιτίθεται το καθένα στον ορισμό του Αληθινού. Τέσσερα στοιχεία διαμορφώνουν ένα. Ως αυτό θέλει (το Αληθινό), την επακριβή, αναμφισβήτητη και άκρως κατατοπιστική άποψη περί ενός, από όλους τους νους ανεξαιρέτως και άνευ μεταβλητότητας αυτής στον χρόνο. Δια τούτου, είναι το αληθινό αδύνατον να βρίσκεται σε οτιδήποτε γνωρίζουμε, εις τον υλικό κόσμο. Ο Αληθινός άνθρωπος αποτελείτο από μια μόνον ουσία την ουσία του Νου. Η οποία δε περιβάλλεται, με το ένδυμα του ενεργειακού χιτώνα (αύρα ή αιθέρας), η οποία ενεργεί κατά βούληση του νου του.


Θα με ενδιέφερε αν μπορούσες να παρέθετες αυτό το απόσπασμα.

Ευχαριστώ.

Ου τα πάντα τοις πάσι ρητάΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

azael
Μέλος 2ης Βαθμίδας


153 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/11/2010, 21:03:42  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φυσικά και ευχαριστώ για την ανταπόκριση!

Συγνώμη αλλά λόγω της πληθώρας των κειμένων (άνω των 1000 σελίδων), δεν είχα το κουράγιο παρά να ψάξω και να βρω και να παραθέσω μόνο τα παρακάτω. και πάλι συγνώμη αλλά οι λόγοι είναι ατελείωτοι! ίσως να υπάρχουν και άλλα που δεν έψαξα να βρω ή δεν θυμάμαι που είναι ακριβώς. Ελπίζω όμως να σας κάλυψα!


…. Τώρα αφιέρωσέ μου προσοχή (μιλάει στον Ασκληπιό) … γιατί ό ιερός λόγος για το Θείο παρασύρει στο πέρασμα του αυτά που διαπραγματευόμαστε. Ο Ουρανός λοιπόν, ο αισθητός θεός, είναι αυτός που κυβερνάει όλα τα σώματα που έχουν ανατεθεί στον Ήλιο και στην Σελήνη την αύξηση και την διάλυσή τους. Αυτός που κυβερνάει όμως , τον ουρανό, την ψυχή και όλα μέσα στον κόσμο, είναι ό ίδιος ο Θεός. Όλα τα προαναφερθέντα, όλων των οποίων κυβερνήτης είναι ο Θεός, επηρεάζουν από ψηλά τη φύση όλων των πραγμάτων μέσω του κόσμου και τη ψυχής κάθε είδους και γένους! Έτσι και αλλιώς η ύλη δεν έχει δημιουργηθεί από τον Θεό για να υποδεχτεί την μορφή όλων των ειδών. ( εδώ μιλάει για τις πληροφορίες – δεδομένα του ψηφιακού υλικού κόσμου, αφού για να γίνει οτιδήποτε πρέπει να έχει και το κατάλληλο software). Και η φύση διαμορφώνοντας τον κόσμο με βάση τα τέσσαρα στοιχεία απλώνει τα πάντα μέχρι τον ουρανό, ώστε να είναι ικανοποιημένος ο Θεός. (εδώ εννοεί ότι η προσευχή και η δοξολογία μπορεί να γίνει δια του πνεύματος του ανθρώπου και μόνο)…..
…. Υπάρχουν δυο τροφές μέσω των οποίων τρέφονται οι οργανισμοί. Οι τροφές της ψυχής και οι τροφές του σώματος. Η ψυχή τρέφεται μέσω της αιώνιας περιφοράς του κόσμου, όπου αυτό έχει ανατεθεί στην επίβλεψη της Θεία Πρόνοιας, η οποία για όλα προνοεί και συντηρεί. Έτσι αυτή (η ψυχή) συντηρείται αιώνια, μέσα από τον αεικίνητο και αθάνατο κύκλο της Ζωής όπου η μοίρα δημιουργεί συνεχώς την ανάγκη του αυτό να γίνεται. Τα σώματα δε τρέφονται από τις τροφές του κατώτερου κόσμου. Το πνεύμα ενυπάρχει στα πάντα αναμιγνύεται με τα πάντα και δίνει ζωή και κίνηση στα πάντα. Αλλά ζωή άλογη. Σε αυτό προστίθεται τώρα ο νους, η ουσία του Θεού, ως πέμπτο στοιχείο, οποίος προέρχεται από τον αιθέρα και εστίν άϋλος. Και έτσι η ύλη έγινε λογική. …

Λόγο στον γιο του ΤΑΤ
......
ΤΑΤ: Πες μου πατέρα, το σώμα αυτό που συντίθεται από δυνάμεις, θα διαλυθεί ποτέ?
Ερμής: Πρόσεχε παιδί μου γιατί λες λόγια απερίσκεπτα και αμαρτάνεις και θα τυφλωθεί εντελώς το μάτι του νου σου (το τρίτο μάτι). Το αισθητό σώμα, βρίσκεται μακριά από την ουσιώδη γέννηση, διότι το πρώτο είναι διαλυτό, ενώ το δεύτερο αδιάλυτο…..

Edited by - azael on 02/11/2010 21:04:21

Edited by - azael on 02/11/2010 21:05:14

Edited by - azael on 02/11/2010 21:08:08Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Κηφεύς
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
3548 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/11/2010, 22:20:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Κηφεύς  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
azael : Τώρα αφιέρωσέ μου προσοχή (μιλάει στον Ασκληπιό) … γιατί ό ιερός λόγος για το Θείο παρασύρει στο πέρασμα του αυτά που διαπραγματευόμαστε. Ο Ουρανός λοιπόν, ο αισθητός θεός, είναι αυτός που κυβερνάει όλα τα σώματα που έχουν ανατεθεί στον Ήλιο και στην Σελήνη την αύξηση και την διάλυσή τους. Αυτός που κυβερνάει όμως , τον ουρανό, την ψυχή και όλα μέσα στον κόσμο, είναι ό ίδιος ο Θεός. Όλα τα προαναφερθέντα, όλων των οποίων κυβερνήτης είναι ο Θεός, επηρεάζουν από ψηλά τη φύση όλων των πραγμάτων μέσω του κόσμου και τη ψυχής κάθε είδους και γένους! Έτσι και αλλιώς η ύλη δεν έχει δημιουργηθεί από τον Θεό για να υποδεχτεί την μορφή όλων των ειδών. ( εδώ μιλάει για τις πληροφορίες – δεδομένα του ψηφιακού υλικού κόσμου, αφού για να γίνει οτιδήποτε πρέπει να έχει και το κατάλληλο software). Και η φύση διαμορφώνοντας τον κόσμο με βάση τα τέσσαρα στοιχεία απλώνει τα πάντα μέχρι τον ουρανό, ώστε να είναι ικανοποιημένος ο Θεός. (εδώ εννοεί ότι η προσευχή και η δοξολογία μπορεί να γίνει δια του πνεύματος του ανθρώπου και μόνο)…..
…. Υπάρχουν δυο τροφές μέσω των οποίων τρέφονται οι οργανισμοί. Οι τροφές της ψυχής και οι τροφές του σώματος. Η ψυχή τρέφεται μέσω της αιώνιας περιφοράς του κόσμου, όπου αυτό έχει ανατεθεί στην επίβλεψη της Θεία Πρόνοιας, η οποία για όλα προνοεί και συντηρεί. Έτσι αυτή (η ψυχή) συντηρείται αιώνια, μέσα από τον αεικίνητο και αθάνατο κύκλο της Ζωής όπου η μοίρα δημιουργεί συνεχώς την ανάγκη του αυτό να γίνεται. Τα σώματα δε τρέφονται από τις τροφές του κατώτερου κόσμου. Το πνεύμα ενυπάρχει στα πάντα αναμιγνύεται με τα πάντα και δίνει ζωή και κίνηση στα πάντα. Αλλά ζωή άλογη. Σε αυτό προστίθεται τώρα ο νους, η ουσία του Θεού, ως πέμπτο στοιχείο, οποίος προέρχεται από τον αιθέρα και εστίν άϋλος. Και έτσι η ύλη έγινε λογική. …
Λόγο στον γιο του ΤΑΤ
......
ΤΑΤ: Πες μου πατέρα, το σώμα αυτό που συντίθεται από δυνάμεις, θα διαλυθεί ποτέ?
Ερμής: Πρόσεχε παιδί μου γιατί λες λόγια απερίσκεπτα και αμαρτάνεις και θα τυφλωθεί εντελώς το μάτι του νου σου (το τρίτο μάτι). Το αισθητό σώμα, βρίσκεται μακριά από την ουσιώδη γέννηση, διότι το πρώτο είναι διαλυτό, ενώ το δεύτερο αδιάλυτο…..

azael, σ'ευχαριστώ για την ταχύτατη απάντησή σου. Πάντοτε πυκνός ο Ερμής ο Τρισμέγιστος. Ίσως επανέλθω αργότερα.

Ου τα πάντα τοις πάσι ρητά
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

   
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.125
Maintained by Digital Alchemy