Συγγραφέας |
Θέμα |
|
xristosxatz
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός
Greece
1680 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/07/2014, 22:18:57
Αντι κυκνειου ασματος λοιπον ,και επειδη ανρωτιεμαι καιρο για αυτο , θα ηθελα να γινει αντικειμενο προς διερευνηση , με την συνδρομη μου η χωρις αυτην , το ''ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΔΟΞΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ''Το να ειναι καλιτεχνικη φυση αραγε θα βοηθησει τον στοχο του ; Το να εχει θαρος μηπως ; Να ειναι ευστροφος- φη ;
Επαναστατικος- κια; Ανοικτος-κτη να δεχεται το καινουργιο ; Και αν αυτο θεωρειται προσον , .... να εχουν καταπατηθει τα δεδομενα του ισως;
Θα μπορουσα να προσθεσω ερευνητης ,οραματιστης , και υποστηρικτης των αξιων του μεχρι τελος με το οποιοδηποτε τιμημα , και ισως και πολλα αλλα που ομως πιστευω , θα αποτελεσουν χαρακτηριστικα , που ουτε καν ο ιδιος δεν γνωριζει οτι θα αποκτησει , η οτι θα αναπτυχθουν σε αυτον Edited by - xristosxatz on 12/07/2014 23:49:24
|
amalia
Διαχειριστής
Greece
10782 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/07/2014, 01:43:54
O τίτλος του θέματος αλλάζει από: "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ" σε: "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ" quote: Αντι κυκνειου ασματος
Γιατί κύκνειο άσμα xristosxatz;
|
panosfromlydian3
Οριστικά Απενεργοποιημένος Λογαριασμός
198 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/07/2014, 12:38:58
''Το να ειναι καλιτεχνικη φυση αραγε θα βοηθησει τον στοχο του ;''Ναι...Ασκωντας καποια τεχνη μπορεις να συσχετισεις με πολλα πραγματα. ''Το να εχει θαρος μηπως ;'' Ναι...Η φυση ανταμειβει τους θαρραλεους. ''Επαναστατικος- κια;'' Με τον ευατο του,ναι... 'Ευστροφος-φη?'' Οχι απαραιτητα..Πιο πολυ διαισθητικος ''Ανοικτος-κτη να δεχεται το καινουργιο ;'' Το σημαντικοτερο για μενα. ''να εχουν καταπατηθει τα δεδομενα του ισως;'' Απαραιτητη προυποθεση για να φτασει στην αληθεια του... ''ερευνητης'' Ναι. ''υποστηρικτης των αξιων του μεχρι τελους'' Θα τον παει πισω και θα του δημιουργησει πονο. Η προσκολληση σε πολλες αξιες μπορει να οδηγησει σε αδιαπεραστη προσωπικοτητα και κλειστο χαρακτηρα Οι αξιες του θα πρεπει να ειναι τετοιες που να τον οδηγουν στην ελευθερια αυτου και των αλλων. ''οραματιστης'' Δεν χρειαζεται .Η ζωη και η δυναμικη της ειναι στο τωρα. Ακομη ενα προσον ειναι να ρεει αντι να κολυμπαει.
|
ΣΕΡΑΠΙΣ
Οικειοθελώς Απενεργοποιημένος Λογαριασμός
Greece
468 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/07/2014, 12:39:02
(Σωκράτης) «Αν δεν βασιλεύσουν οι φιλόσοφοι στις πόλεις ή αν οι τώρα λεγόμενοι βασιλείς δεν φιλοσοφήσουν γνήσια και αρκετά, ώστε να συμπέσει στο ίδιο πρόσωπο ή πολιτική δύναμη και η φιλοσοφία, κι αν δεν αποκλεισθούν αναγκαστικά οι πολλές ανθρώπινες φύσεις που δεν διαθέτουν και τα δυο, δεν θα υπάρξει τέλος των δεινών.» Βιβλίο Z’484 a: (Σωκράτης) «Στα αλήθεια νομίζεις ότι έχουν καμία διαφορά από τους τυφλούς, όσοι πραγματικά στερούνται γνώσεως της ουσίας των πραγμάτων;» 485 b: (Σωκράτης) « Αυτό ας συμφωνήσουμε για τις φιλοσοφικές φύσεις: ότι πάντα τους προσελκύει, αυτή η γνώση της αιώνιας ουσίας, που δεν αλλοιώνεται από την γέννηση ή την φθορά» 485 d: (Σωκράτης) «Αν λοιπόν οι επιθυμίες κάποιου κυλούν προς την μάθηση και τα σχετικά, νομίζω ότι ρέπουν προς την ηδονή της ψυχής της ίδιας, ενώ αδιαφορούν για τις σωματικές ηδονές, εκτός και αν κάποιος είναι πλασματικά και όχι πραγματικά φιλόσοφος.» «ο φιλόσοφος είναι εγκρατής και όχι φιλάργυρος, γιατί οι λόγοι για τους οποίους επιδιώκονται χρήματα και δαπάνες, μάλλον σε άλλον τύπο αρμόζουν (όχι δηλ του φιλόσοφου)» 486 a: (Σωκράτης) «η φύση (η ανθρώπινη) που μετέχει στην ανελευθερία, γιατί η μικρολογία είναι εντελώς αντίθετη σε ψυχή που θα ορέγεται πάντα την συνολική θεώρηση των θείων και των ανθρωπίνων» «Η δειλή και ανελεύθερη φύση, δεν έχει μερίδιο στην αληθινή φιλοσοφία» 490 a: (Σωκράτης) «Γι αυτόν (φιλόσοφο) η πρώτη προτεραιότητα είναι η αλήθεια, την οποία πρέπει αν επιδιώκει με κάθε τρόπο και παντού. Διαφορετικά είναι απλά ανόητος και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα ». 490 b: (Σωκράτης) «ο Φιλόσοφος είναι αληθινά φιλομαθής 491 e: (Σωκράτης) « οι ευφυέστατες ψυχές, αν πέσουν σε κακή ανατροφή, γίνονται ιδιαίτερα κακές, ή νομίζεις ότι τα μεγάλα αδικήματα προέρχονται μόνο από κακές φύσεις και όχι από καλές που διεφθάρησαν από μικρής ηλικίας;» «άρα η φιλοσοφική φύση, αν τύχει καλής παιδείας, μεγαλώνοντας θα φτάσει αναγκαστικά στην τέλεια αρετή, ενώ αν ανατραφεί φυτεμένη και σπαρμένη σε ακατάλληλο τόπο, σε όλα θα καταλήξει σε κακό, αν δεν την βοηθήσει βέβαια κάποιος θεός». 496 a: (Σωκράτης) « Τι λογής διανοήματα και ιδέες να δεχθούμε από τους ανάξιους εκπαιδεύσεως όταν ασχοληθούν με την φιλοσοφία χωρίς να το αξίζουν; Δεν θα μας δώσουν αυτά που αποκαλούμε σοφίσματα, δηλ τίποτα καθαρό και συνεπές προς την πραγματική λογική;» (ΠΧ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ "ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΙ" ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ ) 497 a: (Σωκράτης) «Γιατί αν του τύχαινε μια ταιριαστή πολιτεία, κι ο ίδιος θα βελτιωνόταν και μαζί με τον εαυτό του θα έσωζε και τα κοινά (πατρίδα)» 501 e: (Σωκράτης) «και ακόμα θα εξαγριώνονται όταν τους λέμε ότι αν δεν πάρουν την εξουσία της πόλης το γένος των φιλοσόφων δεν θα τελειώσουν τα δεινά για την πόλη και τους πολίτες, ούτε η πολιτεία που περιγράφουμε θα γίνει πραγματικότητα» 504 c: (Σωκράτης) «διότι κάτι το ατελές δεν μπορεί να γίνει μέτρο για να μετρήσει κανείς» . Ο λατρεύων τους θεούς λατρεύει τον θεόν Κάθε υπόσταση προθεσιακά φέρεται μεθεκτικά πρός την ανώτερή της ώστε να καταστεί εντελέστερη
|
ΣΕΡΑΠΙΣ
Οικειοθελώς Απενεργοποιημένος Λογαριασμός
Greece
468 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/07/2014, 13:00:30
"εἶτ' ἐν Κρήτῃ σὺν Ἐπιμενίδῃ κατῆλθεν εἰς τὸ Ἰδαῖον ἄντρον" ( Διογένης Λαέρτιος "ἀλλὰ καὶ ἐν Αἰγύπτῳ εἰς τὰ ἄδυτα" Ο Πυθαγόρας έδειχνε μία ιδιαίτερη προτίμηση στο να κατέρχεται σε άδυτους μυστηριακούς χώρους σε διάφορα σημεία του πλανήτη, εντελώς ετερόκλιτα μεταξύ τους, ως προς τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Με αυτήν την τακτική του, αποδεικνύει ότι η εσωτερική μύηση δεν έχει σχέση με το ποιον θεό πιστεύουμε, αλλά σε κάθε περίπτωση αποτελεί μία εμπειρική πολύτιμη γνώση, η οποία θεωρείται απαραίτητη για την εξέλιξη της ψυχής μας. Εξω δε από την Αστυπάλαια υπήρχε ένα σπήλαιον ,το άνδρο των Νυμφών,που έμοιαζε με τον σπήλαιο του Οδυσσέα.Εδώ ερχόταν ο Πυθαγόρας νύχτα και μέρα Ηταν ένα καταφύγιο ησυχίας ,προσευχής ,διαλογισμού και επιστημονικής έρευνας. Ελέγετο ότι αυτό το σπήλαιο ηταν πλήρες κοσμικών ακτίνων και μάλιστα εδώ έκανε ο Πυθαγόρας την περίφημη κατάβαση του στον Αδη. "καὶ τὰ περὶ θεῶν ἐν ἀπορρήτοις ἔμαθεν." ( Διογένης Λαέρτιος) Έτσι γνώρισε τα απόρρητα μυστικά που αφορούν στην φύση των Θεών. Διαπιστώνουμε επομένως ότι ο απώτερος σκοπός της αρχαίας μύησης είναι η αποκάλυψη πολύ σημαντικών απόρρητων μυστικών, που σχετίζονται με την κατανόηση της υπερβατικής φύσης του θεού. Χωρίς αμφιβολία αυτή είναι η ανώτατη γνώση που θα μπορούσε να αποκτήσει ένας άνθρωπος, ώστε έτσι να του αποκαλυφθεί το βαθύτερο νόημα και ο απώτερος σκοπός της ζωής του, που αφορά στην καλλιέργεια και στην τελειοποίηση της ψυχής του, ώστε να καταστεί μία πνευματική οντότητα, «καθ' ομοίωσιν» της θεϊκής υπόστασης. Ο λατρεύων τους θεούς λατρεύει τον θεόν Κάθε υπόσταση προθεσιακά φέρεται μεθεκτικά πρός την ανώτερή της ώστε να καταστεί εντελέστερη
|
panpam
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2487 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/07/2014, 13:25:07
quote:
"εἶτ' ἐν Κρήτῃ σὺν Ἐπιμενίδῃ κατῆλθεν εἰς τὸ Ἰδαῖον ἄντρον" ( Διογένης Λαέρτιος "ἀλλὰ καὶ ἐν Αἰγύπτῳ εἰς τὰ ἄδυτα" Ο Πυθαγόρας έδειχνε μία ιδιαίτερη προτίμηση στο να κατέρχεται σε άδυτους μυστηριακούς χώρους σε διάφορα σημεία του πλανήτη, εντελώς ετερόκλιτα μεταξύ τους, ως προς τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Με αυτήν την τακτική του, αποδεικνύει ότι η εσωτερική μύηση δεν έχει σχέση με το ποιον θεό πιστεύουμε, αλλά σε κάθε περίπτωση αποτελεί μία εμπειρική πολύτιμη γνώση, η οποία θεωρείται απαραίτητη για την εξέλιξη της ψυχής μας. Εξω δε από την Αστυπάλαια υπήρχε ένα σπήλαιον ,το άνδρο των Νυμφών,που έμοιαζε με τον σπήλαιο του Οδυσσέα.Εδώ ερχόταν ο Πυθαγόρας νύχτα και μέρα Ηταν ένα καταφύγιο ησυχίας ,προσευχής ,διαλογισμού και επιστημονικής έρευνας. Ελέγετο ότι αυτό το σπήλαιο ηταν πλήρες κοσμικών ακτίνων και μάλιστα εδώ έκανε ο Πυθαγόρας την περίφημη κατάβαση του στον Αδη. "καὶ τὰ περὶ θεῶν ἐν ἀπορρήτοις ἔμαθεν." ( Διογένης Λαέρτιος) Έτσι γνώρισε τα απόρρητα μυστικά που αφορούν στην φύση των Θεών. Διαπιστώνουμε επομένως ότι ο απώτερος σκοπός της αρχαίας μύησης είναι η αποκάλυψη πολύ σημαντικών απόρρητων μυστικών, που σχετίζονται με την κατανόηση της υπερβατικής φύσης του θεού. Χωρίς αμφιβολία αυτή είναι η ανώτατη γνώση που θα μπορούσε να αποκτήσει ένας άνθρωπος, ώστε έτσι να του αποκαλυφθεί το βαθύτερο νόημα και ο απώτερος σκοπός της ζωής του, που αφορά στην καλλιέργεια και στην τελειοποίηση της ψυχής του, ώστε να καταστεί μία πνευματική οντότητα, «καθ' ομοίωσιν» της θεϊκής υπόστασης....
Γνώση εξ’αποκαλύψεως λοιπόν και στην αρχαία Ελλάδα. Καλά το γράφεις πάντως. Τελικά δεν υπάρχουν «προσόντα» υπάρχει δράση. Κάνεις κάποια πράγματα και αυτά σε κάνουν «φιλόσοφο.» ...ἐκ γὰρ τοῦ περισσεύματος τῆς καρδίας τὸ στόμα λαλεῖ
|
kostasesco
Μέλος 1ης Βαθμίδας
113 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/07/2014, 15:50:04
Επειδη τετοια θεματα σηκωνουν πολυωρη συζυτηση θα πω εν συντομια το συμπερασμα που εχω βγαλει γυρω απο το πως κατακταται η προσωπικη δυναμη και ευτυχια,αλλα και το πως θα πρεπει κατα τη γνωμη μου να ειναι οι σχεσεις μεταξυ ανθρωπων ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ-ΕΥΤΥΧΙΑ
ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ=ΕΥΡΕΣΗ ΕΛΑΤΩΜΑΤΩΝ,ΑΠΩΘΗΜΕΝΩΝ,ΦΟΒΙΩΝ κτλ.,TI ΘΕΛΩ ΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ=ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΕΛΑΤΩΜΑΤΩΝ,ΑΠΩΘΗΜΕΝΩΝ,ΦΟΒΙΩΝ κτλ.,ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ,ΕΠΙΘΥΜΙΑ,ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ(ΚΙΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ-ΔΕΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ) ΕΞΕΛΙΞΗ=ΕΠΙΒΙΩΣΗ,ΓΝΩΣΗ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ,ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ(ΑΚΟΝΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΣΚΕΨΗΣ,ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΑΝΙΑΣ) ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΨΥΧΗ=ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ,ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ,ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ,ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ(ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-ΓΑΛΗΝΙΟΣ,ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ) ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΙΣΟΤΗΤΑ=ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ,ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΦΥΛΩΝ ΑΛΛΥΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ=ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ,ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ κτλ.,ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΥΛΟΒΟΗΘΕΙΑ=ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ,ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ=ΕΦΟΣΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΛΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
|
panpam
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2487 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/07/2014, 16:23:37
Το ποστ σου είναι πολύ ενδιαφέρον. Τα όσα λες είναι προς την κατεύθυνση που θέτεις: «το πως κατακταται η προσωπικη δυναμη και ευτυχια.»Από την πλευρά μου μπορώ να κάνω τα πιο κάτω σχόλια:
quote: ... ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ-ΕΥΤΥΧΙΑΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ=ΕΥΡΕΣΗ ΕΛΑΤΩΜΑΤΩΝ,ΑΠΩΘΗΜΕΝΩΝ,ΦΟΒΙΩΝ κτλ.,TI ΘΕΛΩ ΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ=ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ....
Η Αυτογνωσία περνά από το «πώς;» δηλαδή «Πώς φτάνεις στην Αυτογνωσία;» κι έχει και μερικές εκπλήξεις. Γενικά η πορεία προς την αυτογνωσία περνά σε μεγάλο βαθμό από τον ίδιο δρόμο με εκείνον της πορείας για προσωπικη δυναμη και ευτυχια Και αυτό ο δρόμος – το «πώς;» - είναι ο δρόμος της Αυτοκυριαρχίας. (ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ=ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΕΛΑΤΩΜΑΤΩΝ,ΑΠΩΘΗΜΕΝΩΝ,ΦΟΒΙΩΝ κτλ.,ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ,ΕΠΙΘΥΜΙΑ,ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ(ΚΙΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ-ΔΕΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ) Πράγμα που μας φέρνει μπροστά στο επόμενο «πώς;» Πώς να κυριαρχίσεις στον εαυτό σου;Για να μην κάνω μεγάλο το ποστ θα σημειώσω αυτό: ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ και ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ έχουν το εξής ιδιαίτερο: Αξίζουν πολύ περισσότερο αν και όταν πάνε μαζί! Με την ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ – που πολλοί κάπως από φυσικού τους την έχουν – κατακταται προσωρινά η προσωπικη δυναμη και ευτυχια ΑΛΛΑ – ΔΕΝ φέρνει αυτόματα στην Αυτογνωσία. Το αποτέλεσμα είναι βολικό αλλά ατελές. Γι'αυτό και η προσωπικη δυναμη και ευτυχια δεν είναι το ίδιο πράγμα με τη φιλοσοφία. Ο φιλόσοφος ξέρει να βρίσκει την προσωπικη δυναμη και ευτυχια - αλλά δεν ψάχνει αυτά. Ψάχνει τη σοφία και αν και όταν αυτή δεν είναι στην προσωπικη δυναμη και ευτυχια έχει αρκετή Αυτοκυριαρχία να παρατήσει την προσωπικη δυναμη και ευτυχια και να κυνηγήσει τη σοφία όπου είναι. ...ἐκ γὰρ τοῦ περισσεύματος τῆς καρδίας τὸ στόμα λαλεῖ
|
kostasesco
Μέλος 1ης Βαθμίδας
113 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/07/2014, 18:30:43
Πιστευω οτι ενας πολυ καλος τροπος να αποκτησει κανεις αυτογνωσια ειναι η συνεχης αυτοπαρατηρηση και η ψυχαναλυση.Να παρατηρεις συνεχως τον εαυτο σου και να αναρωτιεσαι απο που πηγαζουν οι σκεψεις σου,οι πραξεις σου και η συμπεριφορα σου.Τα παντα εχουν αιτια και αυτη η αιτια ειναι που προκαλει σκεψεις,συναισθηματα κτλ.Αυτοκυριαρχια πρεπει να δειξεις για να καταπολεμησεις τα αιτια ολων οσων κρινεις επικυνδηνα για τον εαυτο σου. Οσο για τον φιλοσοφο εχεις απολυτο δικιο.Ο φιλοσοφος εχει πληρη αυτογνωσια και αυτοκυριαρχια και ως ψυχικα ελευθερος και απαλαγμενος απο αρνητικα συναισθηματα, στρεφει το μυαλο του προς την ερευνα του.Γιατι για να κανεις το οτιδηποτε θα πρεπει πρωτα να εχεις καθαρο μυαλο και καθαρη ψυχη χωρις παθη και απωθημενα.Να εισαι ανεμελος...Ο πικασο ειχε πει πολυ σωστα οτι του πηρε 4 χρονια για να μαθει να ζωγραφιζει σαν τον ραφαηλ, αλλα μια ζωη ολοκληρη για να ζωγραφισει σαν παιδι....
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|