Ήθελα να ανοίξω ένα θέμα εδώ και καιρό, αλλά βρήκα αυτό οπότε και το ξανά επαναφέρω στο προσκήνιο, αφορά το δείκτη ευφυίας, πολύ τον λένε iq.Οι άνθρωποι ως κατά το πλείστον πιστεύουμε σε αυτά και μας κάνουν τα τεστάκια αυτά, να περνάμε ευχάριστα την ώρα μας.
Βέβαια τώρα τελευταία στο προσκήνιο βγήκε και το συναισθηματικό iq και ορίζει και αυτό την ιδιοφυία, δηλαδή ναι μεν είσαι ευφυής αλλά πρέπει να έχεις και την ανάλογη κοινωνικότητα για να πετύχεις και να ανταπεξέλθεις, οπότε και οι χαρισματικοί άνθρωποι οι κλεισμένοι των θυρών έφυγαν σαν πρότυπα από το παρασκήνιο.
Και θέλω να θέσω κάποια ερωτήματα;
1. Πως μπορεί ένα τεστ να μπει στην πολυπλοκότητα και την ιδιοσυγκρασία ενός ευφυή ανθρώπου και να τον κατατάξει σύμφωνα λέμε τώρα για παράδειγμα mensa και στο δύο της τις εκατό;
Οπότε ανέφερα σε άλλο θέμα ένα από τα ερωτήματα μου και το επαναφέρω.
2.Πως μπορεί ένα τεστ να αφαιρέσει την τεχνητή νόηση;
μίλησα για το δεύτερο ερώτημα σε άλλο θέμα.
3.Ποιος άνθρωπος ήταν τόσο ευφυής για να γίνει κριτής και να περάσει στον υπολογιστή τις σωστές απαντήσεις που συνήθως έχουν πολυπλοκότητα ως προς την σωστή απάντηση και είναι υποκειμενικές;
4.Πως δηλαδή ένα σύστημα μετράει την πολυπλοκότητα του μυαλού, κάποτε έκανα ένα χαρακτηριστικό τεστ όπου είναι από τα ποιο αξιοσημείωτα και παρουσιάζει το μυαλό σύμφωνα με τον υπολογιστή και σε ρωτάει να του δόσεις την σωστή απάντηση αν το αντικείμενο είναι στο τραπέζι αν είναι αριστερά ή δεξιά κτλ.
Σε μία ερώτηση με ρώτησε ο υπολογιστής να δω μία εικόνα και είχε σύστημα πολλαπλών απαντήσεων, που θα περιέγραφα ότι στέκεται ένα άνθρωπος, πίσω από ένα φορτηγό ή δίπλα στα γραφεία και επειδή σκέφτηκα πως ξέρει ότι είναι γραφεία ο άλλος, απάντησα πίσω από το φορτηγό, δεν ρώτησαν δίπλα στο κτήριο και ήταν λάθος απάντηση.
Μετά είχε και άλλες ερωτήσεις και σκέφτηκα πως θα το περιέγραφα σε έναν τυφλό οπότε και η απάντηση μου ήταν η ανάλογη, ήταν πάλι λάθος, κανείς όμως δεν με άφησε να επιχειρηματολογήσω.
4.Το ερώτημα μου αυτό συνοψίζεται με τα άλλα, γιατί δεν υπάρχει σε αυτά τα τεστ επιχειρηματολογία;
Σου λένε βέβαια κάποια από αυτά, ότι έχουν φτιαχτεί και για αγράμματους ανθρώπους, οπότε και παιδιά, αλλά σου λένε ανάμεσα από αυτούς τους αριθμούς ποιος θα σου καθόταν καλύτερα στο μάτι;
Και πολλά άλλα ερωτήματα έβαλα μερικά για αρχή.
Το βάζω αυτό σαν θέμα από την άποψη των ηλιθίων, αλλά δεν μπορούν να θεωρηθούν αυτά τα τεστ παράλογα γιατί και ο Αϊνστάιν είχε δείκτη νοημοσύνης εκατόν εξήντα και ρωτάω ποιος το όρισε και με τι;
Άρα στο άλλο θέμα έχω αναφερθεί ότι και τα σχολεία μας δεν έχουν φτιαχτεί για του πολλούς αλλά για τους λίγους;
Ποιος είναι για παράδειγμα υπεύθυνος το να δει και να ασχοληθεί με ένα παιδί με νόηση ποια είναι η κοινωνική δομή σε όλα αυτά, όταν μέσα από τα παραπάνω μας εξωθούν στο όλοι να τείνουμε στο ίδιο και οι ιδιοφυής να μην αναγνωρίζονται και να καταστέλλουν τον νου τους.
Τους κάνει όμως έτσι το σύστημα, γιατί προσπαθεί να ομαδοποιήσει και την νόηση και να περάσει αυτό το κομμάτι της νοημοσύνης.
Δεν είμαι μητέρα, αλλά θα ήθελα να ήξερα μία μητέρα ή ένας πατέρας που βλέπει ότι το παιδί του είναι χαρισματικό που απευθύνεται και πως γίνεται αυτό;
Θα βάζει το παιδί της κάθε μέρα να κάνει αυτά τα τεστ νοημοσύνης;
Αυτές είναι κάποιες εύλογες απορίες, γιατί διάβασα μία συνέντευξη με ένα τρίχρονο κοριτσάκι και που άλλου στην Αμερική που του βρήκαν δείκτη νοημοσύνης εκατόν εξήντα.
Και αναρωτιέμαι σαν επιστήμονες θα το είχατε κατατάξει και θα του είχατε δώσει την ανώτερη του Αϊνστάιν και πως θα ξέρατε αν δεν διακόσια ή τριακόσια;
Αρά αυτό το εκατόν εξήντα είναι ο δείκτης που μπορεί να δώσει η ανθρωπότητα και ποιος το κρίνει.
Γιαυτό και οι άνθρωποι που ανακάλυψαν ή δημιούργησαν τεχνολογία για αυτόν τον πλανήτη γεμίζουν το ΟΑΚΑ, αν αναρωτηθούμε πόσοι έχουν περάσει όμως άνθρωποι από την γη απελπιζόμαστε και λέμε μας αξίζει αυτό το σύστημα ιδεών και τεχνητής νόησης.