«Για τους περισσότερους άντρες, το σεξ είναι υπόθεση λίγων λεπτών. Προς τι τόση βιασύνη;»Σλόγκαν διαφήμισης ποτού!
Αλήθεια έχει εφαρμογή και σε σας το ευφυές διαφημιστικό σλόγκαν;
Οι αρχαίοι Κινέζοι πίστευαν ότι η εκσπερμάτωση – ιδιαίτερα η ανεξέλεγκτη – δεν είναι η πιο εκστατική στιγμή του άντρα. Όταν το συνειδητοποιήσει κανείς αυτό, μπορεί ν΄ ανακαλύψει άλλες μεγαλύτερες χαρές στον έρωτα. Και φυσικά αυτό είναι πολύ σημαντικό για την γυναικεία ικανοποίηση!
Ο P’eng Tsu είπε: «…ούτε φάρμακα, ούτε τροφή, μήτε πνευματική λύτρωση μπορούν να παρατείνουν τη ζωή του ανθρώπου, αν δεν κατανοεί και δεν εφαρμόζει το Ερωτικό Ταό».
Ο Timothy Leary σε συνέντευξή του σχετικά με τα ψυχοτροπικά, στο περιοδικό Playboy το1966(!) είπε: «… Όταν κάνεις έρωτα είναι λες και κάθε κύτταρο του κορμιού σου – κι έχεις τρισεκατομμύρια – κάνει έρωτα με κάθε κύτταρο του δικού της κορμιού. Το χέρι σου δεν χαϊδεύει το χέρι της, αλλά βυθίζεται μέσα του και συγχωνεύεται με τα αρχαία ηλεκτροδυναμικά πεδία έκστασης βαθιά μέσα της».
Σύμφωνα με τις αρχαίες θρησκείες και τους μύθους, ο άνθρωπος μπορεί να έρθει σε επαφή με αυτή την πηγή της πνευματικής ή της ψυχολογικής ενέργειας μόνο αν προσεγγίσει σωστά τη θηλυκή ουσία της φύσης, είτε αυτή λειτουργεί σε άμορφη μορφή, είτε μέσα στις ίδιες τις γυναίκες. Ο έρωτας είναι μια πνευματική ή ψυχική αρχή. Μια θεότητα. Σχέση μ΄ αυτή την αρχή σημαίνει προσανατολισμό σ΄ αυτό που υπερβαίνει τους προσωπικούς σκοπούς και τις φιλοδοξίες, σημαίνει έχω σχέση με μια μη προσωπική αξία, με την μη προσωπική αλήθεια. Υποταγή σε οποιαδήποτε από τις δύο αρχές συνεπάγεται λύτρωση από έναν προσωπικό ή εγωικό προσανατολισμό και από την επιθυμία για προσωπική επιβολή και συμμαχία με κάτι πέρα από το προσωπικό. Αυτή είναι η θρησκευτική τάση.
Στη φύση, η γυναικεία αρχή ή θηλυκιά θεά, εμφανίζεται ως τυφλή δύναμη, γόνιμη και σκληρή, που δημιουργεί, συντηρεί και καταστρέφει. Το θηλυκό είναι πιο θανάσιμο από το αρσενικό, φλογερό τόσο στους έρωτες του όσο και στα μίση του. Αυτή είναι η θηλυκή αρχή στη δαιμονική της μορφή. Αυτή την θηλυκή δύναμη οι Έλληνες την ονόμασαν Έρωτα που σημαίνει περισσότερο σχέση συσχέτιση, παρά αγάπη, επειδή η ιδέα του Έρωτα περικλείει και την αρνητική ιδιότητα του μίσους μαζί με την θετική ιδιότητα της αγάπης.
Στην ελληνική μυθολογία βρίσκουμε πως στην αρχή βρισκόταν η θεά Νυξ με τη μορφή μαύρου πουλιού. Υπήρχε και εκείνος ο άνεμος (ο Αιθέρας) που τη γονιμοποίησε και γέννησε το αβγό. Μέσα εδώ κρυβόταν ένα ζωντανό φτερωτό πράγμα: ο πρωτόγονος Φαέθων ή Έρως ή Φάνης, δηλαδή «ο λαμπερός». Ονομαζόταν επίσης Ηρικεπαίος και Μήτις. Ο Φαέθων είχε τέσσερα μάτια, τέσσερα κέρατα και χρυσά φτερά. Μούγκριζε σαν το βόδι και σαν το λιοντάρι και ήταν από μπροστά γυναίκα και πίσω άντρας. Το Φάνης σήμαινε την ιδιότητα του να εμφανίζεται και να δείχνει. Έρως σήμαινε την αγάπη και Μήτις την συνετή συμβουλή. Το όνομα Μήτις είναι γένους θηλυκού και έλεγαν πως έφερε το θεϊκό σπόρο στους θεούς.
Οι Γνωστικοί (2ος – 3ος αιώνας μ.Χ.) αποτελούν αίρεση της ιστορίας του χριστιανισμού και ότι μας είναι γνωστό γι αυτούς, έρχεται από τους πολέμιους τους. Στο εκπληκτικό βιβλίο του «ΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ», εκδόσεων Χατζηνικολή ο Jacques Lacarriere πιστεύει πως «…Αν οι Γνωστικοί κατάφεραν να εξυμνήσουν τον Έρωτα αρνούμενοι ταυτόχρονα την αγάπη σαν συναίσθημα, αν έφτασαν στο σημείο να ξεχωρίσουνε ριζικά και ολοκληρωτικά αυτούς τους δύο τομείς, έγινε γιατί στρέψανε ολόκληρο το δυναμικό τους γι΄ αγάπη συγχώνευση και ταύτιση προς έναν αληθινό Θεό, προς το μακρινό βασίλειο που μόνο η γυναίκα μπορούσε να τους βοηθήσει να κερδίσουν και να φτάσουν μαζί... Δεν πρέπει να ξεγελαστούμε από τα όργια τους και να συμπεράνουμε ότι μεταχειρίζονταν τη γυναίκα σαν αντικείμενο, σαν σκεύος ηδονής. Βρισκόμαστε μπροστά σ΄ ένα από τα σπάνια παραδείγματα της ιστορίας όπου η γυναίκα φαίνεται να κατέχει μια εξουσία αναγέννησης και μια αποστολή σωτηρίας. Αυτά όμως τα είχε με την ιδιότητα της σαν γυναίκα, όχι ως άτομο. Η καθεμιά τους ήταν ένα μέρος της αρχέγονης Γυναίκας - Σοφίας ή Βαρβηλώς - και σε κείνα τα όργια όλοι ενώνονταν με τη Γυναίκα, και όχι με μία γυναίκα…».
Με τα ελάχιστα τούτα, εύκολα καταλήγουμε κάνοντας χιούμορ πολλές φορές στο «γαμάτε γιατί χανόμαστε». Τώρα, για το πώς το «ερωτικό» ζήτημα κατάντησε ταμπού, ρουτίνα, βαρεμάρα και υπόθεση λίγων λεπτών στα ζευγάρια, το γιατί ο έρωτας καταχωνιάστηκε στα υπόγεια μπουρδέλα και την ενοχή, στη βρωμιά και την απαξίωση και στα χέρια νταβατζήδων Ελλήνων και αλλοδαπών, το γιατί η ερωτική διαστροφή θριαμβεύει και δημιουργεί κάστες που κυβερνούν τον κόσμο, ας μας απαντήσουν αυτοί που μιλούν με σιγουριά για προπατορικά αμαρτήματα και άλλες «ομορφιές».
Επιτρέψτε μου να αντιγράψω τις τελευταίες φράσεις του Jacques Lacarriere στο βιβλίο μιας και μάλλον, έχει εξαντληθεί.
«… Ο γνωστικός του σήμερα δε θα μπορούσε πια να είναι ένας κήρυκας της σωτηρίας, ένας μάγος αποτραβηγμένος στα βουνά ούτε κανένας φωτισμένος αρχαιόπληκτος των μεγαλουπόλεων, αλλά ένας άνθρωπος με συναίσθηση, που στρέφεται στο παρόν και στο μέλλον με την αυτόματη βεβαιότητα ότι κατέχει πρώτα απ΄ όλα τα κλειδιά αυτού του μέλλοντα, βεβαιότητα που θάπρεπε ν΄ αντιτάξει σ΄ όλες τις καθησυχαστικές μυθολογίες, σ΄ όλες τις θρησκείες που αυτοαποκαλούνται σωτήριες, σ΄ όλες τις ιδεολογίες που ισχυρίζονται ότι τον βγάζουν από την αλλοτρίωση και που δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να παρεμποδίζουν την παρουσία του αληθινού. Γιατί το σημαντικό σήμερα δεν είναι τόσο ν΄ ανακαλύψουμε καινούργια αστέρια, όσο να γκρεμίσουμε τα καινούργια σύνορα που ορθώνονται αδιάκοπα γύρω μας, ή που χαράζονται μέσα μας, για να διαβούμε, όπως και το θάνατο, με ανοιχτά τα μάτια».
Φίλοι μου, αντί να επιδοθείτε στην κατάποση του ποτού του οποίου ο διαφημιστής επινόησε το πανέξυπνο σλόγκαν, ή στα διάφορα ψυχότροπα που αναφέρεται ο Τimothy Leary, προτείνω να θυμηθείτε και πάλι τον/την σύντροφό σας έτσι όπως ήταν τότε που πρωτογνωριστήκατε. Κάντε και πάλι αυτά που κάνατε ή φαντασιονώσασταν τότε. Κλείστε την τηλεόραση, ή ανοίξτε την στην εκπομπή του «σεξολόγου βουλευτή»! Ε, αν δείτε παρέα και καμιά «τσόντα» δε χάλασε κι ο κόσμος πια! Ελπίζω πως έτσι η ζωή θα πάει καλύτερα ή τουλάχιστον απολαυστικότερα! Και που ξέρετε; Ίσως να γίνει καλλίτερος και ο κόσμος μας!
dottore
Bologna Μαης του 2002