ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΨΥΧΗ =-.
 Τα τρεις χιλιάδες πρόσωπα της Εύας (φεμίν εντρέ)
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Totem
Νέο Μέλος


35 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/10/2006, 11:14:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Totem
Όταν την πρωτογνώρισα, ήθελα να την προστατέψω.
Αφού την έμαθα καλύτερα, ήθελα να με προστατέψει αυτή.

Γυναίκες! Ω εσείς Μορφαλλάκτριες, σαυρο-βασίλισσες του Πύργου της Κουβαρίστρας, μιλήστε μας για σας! Αποκαλύψτε μας τις ήρεμες πυρακτωμένες όψεις της Θεϊκότητάς σας και βουτήξτε μας στο χυλωμένο διάφανο πολτό της απροσδιοριστίας σας. Μιλήστε μας για το απύθμενο των βυθών σας και την ηδονή των όρκων σας. Δώστε μας την γνώση της αιώνιας φυσικής της θηλυκότητάς σας και οπλίστε την ανοησία μας με τα αγκάθια του ρόδου. Γυναίκες ! Η κάθε μια σας, μια θηλυκή πανοπλία. Η κάθε μια σας, μια εγκυκλοπαίδεια γυναικών. Ραντάρ αναζήτησης αλήθειας και ηθοποιοί που πηγαίνετε κατ' ευθείαν στην ψυχή του ρόλου σας. Συμπληρωτές απρόσμενης και τρομακτικής ακρίβειας. Πρόθυμοι δύτες του πράσινου βούρκου στον πυθμένα της ψυχής και ηρωϊκοί αναδύτες του Ιερού Γραλ. Μύγες και αράχνες, ηλιαχτίδες και ανεμοστρόβιλοι, κουταλάκια της κρέμας και μαχαίρια για γδάρσιμο, χωρίς εσάς, είμαστε καταδικασμένοι! Δώστε μας την ευκαιρία να πιούμε από τις γόβες σας το νέκταρ της αθανασίας. Δώστε μας την ευκαιρία να γευτούμε απ' την πέτσα σας την αμβροσία του εαυτού μας! Φυλάξτε μας από τις απάνθρωπες σκιές, που με την αντιφατική σας αθωότητα, φαίνεται να καταλαβαίνετε τόσο καλά. Δώστε μας μισή ευκαιρία και θα γλείφαμε ζεστό φατζ από τα δάχτυλά σας, θα σας δέρναμε με το παπούτσι του μπαλέτου, θα σας διαβάζαμε τα ιερά ποιήματα της σελήνης από την παράδοση των βουσμάνων της Καλαχάρι.

Ποια είναι η αποστολή σας ανάμεσά μας ω εσείς θυγατέρες της αρχαίας Χένας, ω εσείς πράκτορες της πανσελήνου ; Είναι αστρικοί χάρτες αυτά τα σχήματα που αποτυπώνουν οι ρυτίδες σας ; Πως εξηγείτε το γεγονός ότι ζείτε περισσότερο από εμάς ; Που βρήκατε αυτό το δέρμα ; Γιατί τα μαλλιά σας έχουν τον ίδιο βόμβο με το ερωτικό μαράζι ; Και η αγκαλιά σας ; Γιατί έχει την μορφή της βατραχολίμνης του παραμυθιού; Είναι η ζοφερή γονιδιοδεξαμενή της προέλευσής μας ;

Αλίμονο, οι ερωτήσεις είναι μάταιες. Δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να μας πουν. Μπορεί να μην μάθουμε ποτέ την προέλευσή τους ή το νόημά τους, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Θα συνεχίσουμε να πηδάμε έξω απ' το τηγάνι μας για να βρεθούμε στην φωτιά τους, ευγνώμονες για την ευκαιρία να σκανδαλιστούμε από την εκδικητική τους μανία, πραγματική ή φανταστική, και να δοκιμάζουμε πότε - πότε το ερωτικό μας σθένος στην θρυλική κόλαση του πάθους τους.

Γυναίκες! Πύρινα πυροτεχνήματα! Ουράνιες μέγαιρες και βασσίλισες του χαλκού! Είθε να μην πάψετε ποτέ να λεκιάζετε τις λευκόψωμες ζωές μας με το υπερφυσικό σας κέτσαπ!

Edited by - Totem on 01/10/2006 12:32:40

nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/10/2006, 15:09:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst
Τοτεμ καμία αντίρρηση να απαντήσω και να συνεχίσουμε όλο αυτό το λυρισμό αλλά με την προϋπόθεση να αλλάξουμε τον πληθυντικό σε ενικό.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Totem
Νέο Μέλος


35 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/10/2006, 15:45:37  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Totem
quote:
τοτεμ καμία αντίρρηση να απαντήσω και να συνεχίσουμε όλο αυτό το λυρισμό αλλά με την προϋπόθεση να αλλάξουμε τον πληθυντικό σε ενικό.

Αγαπητή nst,

Η χρήση του πληθυντικού στο εισαγωγικό μήνυμα του παρόντος θέματος, γίνεται επειδή υπάρχει η αναφορά σε όλες τις γυναίκες του πλανήτη. Ε, όπως καταλαβαίνετε ... είναι πολλές! Κάποιος μάλιστα μου έλεγε πως είναι γύρω στα 4 δις. Δεν τον πιστεύω και πολύ. Νομίζω πως είναι περισσότερες.

Edited by - Totem on 01/10/2006 15:56:04Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/10/2006, 08:29:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst
Μα μπορεί κανείς να απαντάει σε αυτό εδώ

quote:
Γιατί τα μαλλιά σας έχουν τον ίδιο βόμβο με το ερωτικό μαράζι ; Και η αγκαλιά σας ; Γιατί έχει την μορφή της βατραχολίμνης του παραμυθιού; Είναι η ζοφερή γονιδιοδεξαμενή της προέλευσής μας ;

με το <<εσεις>> και το << εσας>>???????????????????

ΔΕΝ ΠΑΕΙ....δε παίζεται.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Trovadouros
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
242 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 01:05:01  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Trovadouros
quote:
Κάποιος μάλιστα μου έλεγε πως είναι γύρω στα 4 δις…

Καταστροφή…
Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς, είμαστε καταδικασμένοι στην δίνη τους.
Ου μπλέξεις και ου ξεμπλέξεις
Τίποτα από τα δύο δεν είναι ανώδυνο τίποτε από τα δύο είναι αδιάφορο.

quote:
Συμπληρωτές απρόσμενης και τρομακτικής ακρίβειας.

Ή ανακρίβειας που σκοπίμως θέλουν να υπάρχει, για να γινόμαστε απρόσμενα υπόλογοι της όποιας συμπλήρωσης…

4 δις ραντάρ να κατασκοπεύουν την όποια αλήθεια για να παραποιείται και να γίνεται τρομακτική η ακρίβεια ή…

Ουφ τελειωμό δεν έχει…


trovadouros
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 09:46:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst
quote:
4 δις ραντάρ να κατασκοπεύουν την όποια αλήθεια για να παραποιείται και να γίνεται τρομακτική η ακρίβεια ή…

Σαν σπηλιά με νυχτερίδες είναι...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 09:50:48  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst

Απο το google, για όλα τα γούστα, με αγάπη

Γυναίκα
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Jump to: navigation, search
Μια γυναίκα είναι ένας ενήλικος θηλυκός άνθρωπος, σε αντίθεση με τον άνδρα (που είναι ο ενήλικος αρσενικός).

Συμβολισμοί


Το σύμβολο του πλανήτη Αφροδίτη
Το σύμβολο του πλανήτη Αφροδίτη είναι ταυτόχρονα το αναγνωρισμένο από την επιστήμη της βιολογίας σύμβολο της γυναίκας, του θηλυκού.

Βιολογία και φύλο
Οι παράγοντες που καθορίζουν το φύλο ενός ατόμου είναι κυρίως βιολογικοί, αλλά δεν είναι οι μοναδικοί. Μερικές γυναίκες είναι δυνατό να έχουν μη φυσιολογικές ορμονικές ή χρωμοσωμικές διαφορές μεταξύ τους, ενώ υπάρχουν και γυναίκες που μπορεί να μη διαθέτουν εξ ολοκλήρου τα χαρακτηριστικά της γυναικείας φυσιολογίας, τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια της ζωής τους.


Χρησιμοποιώνας όρους βιολογίας, τα όργανα του θηλυκού φύλου εμπλέκονται στις διαδικασίες αναπαραγωγής, ενώ τα δευτερεύοντα χαρακτηριστικά του φύλου σχετίζονται με την ανατροφή των απογόνων και την προσέλκυση του άλλου φύλου. Οι περισσότερες γυναίκες έχουν καρυότυπο 46,XX, αλλά περίπου μία στις χίλιες έχει καρυότυπο 47,XXX και μία στις 2500 είναι 45,X.
Ένώ ο αριθμός των γυναικών που γεννιούνται είναι μικρότερος από τον αριθμό των ανδρών (η αναλογία βρίσκεται κάπου γύρω στο 1:1.05), τελικά υπολογίζεται ότι στην ηλικία των 60 και άνω, αναλογούν 81 άνδρες για κάθε 100 γυναίκες. Επιπλέον, σε μεγαλύτερες ηλικίες αναλογούν μόνο 53 άνδρες για κάθε 100 γυναίκες. Σε γενικές γραμμές λοιπόν, οι γυναίκες έχουν μικρότερο δείκτη θνησιμότητας από τους άνδρες, ζώντας κατά μέσο όρο πέντε χρόνια παραπάνω, εξαιτίας μιας ποικιλίας παραγόντων. Τέτοιοι μπορεί να είναι:
• γενετικοί παράγοντες (πχ. ύπαρξη περισσότερο ανθεκτικών γονιδίων στα φυλετικά χρωμοσώματα των γυναικών)
• κοινωνικοί παράγοντες (όπως για παράδειγμα η υποχρέωση των ανδρών, σε αρκετές χώρες, να εκτελούν στρατιωτική υπηρεσία)
• επιλογές με επιπτώσεις στην υγεία (όπως η τάση προς αυτοκτονία ή η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και καπνίσματος).
• η παρουσία της οιστρογόνου ορμόνης στις γυναίκες, που έχει καρδιοπροστατευτική επίδραση στις προεμμηνοπαυσικές γυναίκες, και η επίδραση υψηλών επιπέδων ανδρογόνων ορμονών στους άνδρες.
Συνολικά, αντιστοιχούν 101.3 άνδρες για κάθε 100 γυναίκες (πηγή: 2001 World Almanac).

===================================================================


***Αλλοιμονο αν στη Δευτερα Παρουσια οι γυναικες παρουσιασθουν οπως
ειναι.
Δεν ειναι διολου απιθανο να μας βαλουν σε πειρασμο ενωπιον κι αυτου του
Θεου...
***Η γυναικα ειναι το ονειρο κι ο εφιαλτης μαζι του ανδρος........
***Η γυναικα μπορει να κρατηση την υποσχεσι της τοτε μονο,οταν το φτερο
αφηση ιχνη της διαβασεως του πανω στο νερο...........
***Τι εχουν οι γυναικες;
__ Μακρυα μαλλια και κοντες ιδεες.............
***Τι δινουν οι γυναικες στη φιλια;
___Μονο οτι περισσευει απο τον ερωτα...........
***Με τι μοιζει η καρδια της γυναικας;
___Με το χιονι που αμα λιγο λερωθη γινεται λασπη.........
***Τι σημαινει φιλιμα γυναικας;
___Μερικες φορες φιλημα Ιουδα.........
***Με τον ερωτα και τη γυναικα συμβαινει οτι και με τις επιδημικες
ασθενειες. Οσο πιο πολυ κανεις τις φοβαται,τοσο πιο πολυ κινδυνευει απ'
αυτες..........
***Ο ερως ειναι η ιστορια της ζωης των γυναικων.......ενα επεισοδιο
της ζωης των ανδρων...........
***Η αφελεστερη γυναικα πουλαει κι'αγοραζει τον πνευματωδεστερο ανδρα
,χωρις αυτος να το υποπτευθη...........
***Η γυναικα ειναι οργανο του διαβολου...........
Τελος........η γυναικα ειναι το ωραιοτερο ελαττωμα της
φυσεως........σωστα;;;;;
Αφτα για την γυναικα...............

==================================================================


Ηροδότου Ιστορίαι
Η Γυναίκα του Κανδαύλη (Ι 7-13)
Μετάφραση Δ. Ν. Μαρωνίτη

7 Η ηγεμονία των Ηρακλειδών πέρασε στα χέρια της γενιάς του Κροίσου, στους Μερμνάδες, ως εξής. Ήταν ο Κανδαύλης, που οι Έλληνες τον λένε Μυρσίλο, τύραννος των Σαρδίων και απόγονος του Αλκαίου, γιου του Ηρακλή. Γιατί ο Άγρων, γιος του Νίνου γιου του Βήλου γιου του Αλκαίου, έγινε πρώτος Ηρακλείδης βασιλιάς των Σαρδίων• ο Κανδαύλης, ο γιος του Μύρσου, τελευταίος. Όσοι βασίλευσαν στη χωρά αυτή πριν από τον Άγρωνα ήταν απόγονοι του Λυδού, γιου του Άτη, από όπου πήρε ο λύδιος λαός ολόκληρος το όνομα του, αυτός που πρώτα ονομαζόταν Μηίων. Από αυτούς και με τη συγκατάθεση τους πήραν την αρχή, στηριγμένοι σε χρησμό, οι Ηρακλείδες, που η γενιά τους κρατούσε από μία δούλη του Ιαρδάνου και από τον Ηρακλή, και που βασίλευσαν είκοσι δύο γενιές, πεντακόσια πέντε χρόνια -- κάθε γιος κληρονομώντας την αρχή από τον πατέρα του, ως τον Κανδαύλη, το γιο του Μύρσου.
8 Αυτός λοιπόν ο Κανδαύλης ερωτεύθηκε τη γυναίκα του, και ερωτευμένος μαζί της πίστευε πως η γυναίκα του είναι πολύ πιο όμορφη από όλες τις άλλες. Από μια τέτοια πίστη --γιατί ένας από τους δορυφόρους του ήταν ο Γύγης, ο γιος του Δασκύλου, που είχε κερδίσει την εύνοια του-- σ' αυτόν λοιπόν τον Γύγη εμπιστευόταν ο Κανδαύλης τις πιο σπουδαίες υποθέσεις του, παινώντας ξεχωριστά και την ομορφιά της γυναίκας του. Δεν πέρασε πολύς καιρός --γιατί ήταν γραμμένο του Κανδαύλη να κακοπάθει-- κι έλεγε μια μέρα του Γύγη: "Γύγη, επειδή δε νομίζω πως πείθεσαι σε όσα σου λέω για την ομορφιά της γυναίκας μου (στα αυτιά συμβαίνει οι άνθρωποι να πιστεύουν λιγότερο απ' ότι στα μάτια τους), δέξου να την δεις εκείνη γυμνή". Αυτός όμως αναφώνησε κι είπε: "Κύριε μου, τί λόγο αρρωστημένο μου λες, παρακινώντας με, την κυρά μου να την δω γυμνή; Μα από τη στιγμή που μια γυναίκα βγάζει το ρούχο της, αφήνει ακάλυπτη και την ντροπή της. Από τα παλιά χρόνια βρήκαν οι άνθρωποι γνώμες σοφές, που πρέπει να μας διδάσκουν• μια από αυτές είναι και τούτη: να κοιτάζει καθένας τη δουλειά του. Εγώ δέχομαι πως εκείνη είναι από όλες τις γυναίκες η πιο όμορφη, και σου ζητώ να μη ζητάς πράγματα άνομα".
9 Έτσι μιλώντας δοκίμαζε να το αποφύγει, από φόβο μήπως τον βρει κάποιο κακό. Εκείνος όμως πήρε ξανά το λόγο κι είπε: "Θάρρος, Γύγη, και μη φοβάσαι ούτε εμένα, πως ίσως θέλοντας να σε δοκιμάσω κάνω μια τέτοια πρόταση, ούτε και τη γυναίκα μου, μήπως από κείνη σε βρει κάποιο κακό. Γιατί εγώ έτσι καλά θα στήσω τη μηχανή από την αρχή, ώστε εκείνη να μην πάρει είδηση ότι εσύ την είδες. Μόνος μου θα σε στήσω μέσα στο δωμάτιο που κοιμόμαστε, πίσω από το ανοιχτό θυρόφυλλο• αμέσως μετά από μένα θα έλθει και η γυναίκα μου για ύπνο. Κοντά στην είσοδο βρίσκεται ένα θρονί• πάνω σ' αυτό βγάζοντας ένα προς ένα τα ρούχα της θα τα αποθέσει και θα μπορέσεις έτσι με όλη σου την ησυχία να τη θαυμάσεις. Όταν προχωρήσει από το θρονί προς το κρεβάτι, και βρεθείς πίσω από την πλάτη της, μόνος σου κοίτα από κει και πέρα να μη σε δει που θα γλιστράς από την πόρτα".
10 Λοιπόν ο Γύγης, μια και δε γινόταν να ξεφύγει, δέχτηκε. Και ο Κανδαύλης, όταν είδε πως είναι ώρα για ύπνο, έμπασε τον Γύγη στο δωμάτιο, και αμέσως ύστερα παρουσιάστηκε και η γυναίκα του. Την ώρα που μπήκε κι απόθετε τα ρούχα της, τη θαύμαζε ο Γύγης. Μόλις ωστόσο βρέθηκε πίσω από την πλάτη της, καθώς η γυναίκα προχωρούσε στο κρεβάτι, γλίστρησε να βγει έξω. Όμως το μάτι της γυναίκας τον έπιασε την ώρα που εκείνος ξεγλιστρούσε. Ένιωσε τί της είχε κάνει ο άντρας της, εντούτοις ούτε φώναξε, παρ όλη την ντροπή της, ούτε και έδειξε πως το κατάλαβε, έχοντας στο νου της να εκδικηθεί τον Κανδαύλη. Γιατί στους Λυδούς, όπως επίσης και στους άλλους βαρβάρους, είναι ντροπή μεγάλη ακόμη και έναν άντρα να τον δουν γυμνό.
11 Τότε λοιπόν η βασίλισσα δίχως να δείξει το παραμικρό κράτησε την ψυχραιμία της. Αλλά μόλις ξημέρωσε, εξασφάλισε τη συμπαράσταση εκείνων των υπηρετών που τους ήξερε να της είναι απόλυτα έμπιστοι, και έστειλε να φωνάξουν τον Γύγη. Και αυτός, δίχως να του περάσει από το μυαλό ότι η βασίλισσα ξέρει το πράγμα, ήλθε στην πρόσκληση της. Γιατί συνήθιζε και πριν, κάθε φορά που εκείνη τον καλούσε, να έρχεται κοντά της. Μόλις έφτασε ο Γύγης, του μίλησε η γυναίκα και είπε: "Τώρα δύο δρόμοι σου ανοίγονται, Γύγη, και σου δίνω το δικαίωμα να πάρεις όποιον από τους δυο θέλεις: ή σκότωσε τον Κανδαύλη και πάρε εμένα και τη βασιλεία των Λυδών, ή ο ίδιος αμέσως τώρα πρέπει να πεθάνεις, για να μη βλέπεις στο εξής, με την τυφλή σου υπακοή στον Κανδαύλη, όσα δε σου επιτρέπεται. Αλλά ή εκείνος που τα μηχανεύτηκε αυτά πρέπει να αφανιστεί, ή εσύ που εμένα με είδες γυμνή, κάνοντας μία πράξη άπρεπη". Ο Γύγης στην αρχή τα έχασε με τα λόγια της, ύστερα την παρακαλούσε να μην τον φέρει στην ανάγκη να κάνει μια τέτοια εκλογή. Παρ' όλα αυτά δεν την έπειθε κι έβλεπε ότι η ανάγκη πραγματικά τον πίεζε να διαλέξει: ή να σκοτώσει τον κύριο του ή να αφήσει να τον σκοτώσουν αυτόν οι άλλοι -- διαλέγει να ζήσει ο ίδιος. Τότε λοιπόν πρόσθεσε την ακόλουθη ερώτηση: "Αφού με αναγκάζεις να σκοτώσω τον αφέντη μου, κι ας μην το θέλω, πες μου να ακούσω με ποιο τρόπο θα του επιτεθούμε". Και εκείνη πήρε το λόγο και είπε: "Από το ίδιο μέρος θά 'ρθει το χτύπημα, από όπου και κείνος με έδειξε γυμνή• πάνω στον ύπνο θα τον βρει".
12 Όταν κατέστρωσαν το σχέδιο, και είχε για καλά νυχτώσει (γιατί δεν είχε τρόπο πια ο Γύγης να ξεφύγει ούτε και υπήρχε λύση να απαλλαγεί, αλλά έπρεπε ή τον εαυτό του να αφανίσει ή τον Κανδαύλη), ακολουθούσε στον κοιτώνα τη γυναίκα που του έδωσε ένα μαχαίρι και τον έκρυψε πίσω από το ίδιο εκείνο θυρόφυλλο. Μετά, την ώρα που ο Κανδαύλης κοιμόταν, πετάχτηκε πίσω από την πόρτα και τον σκότωσε -- έτσι πήρε και τη γυναίκα του και τη βασιλεία του ο Γύγης. Τον θυμήθηκε τον Γύγη και ο Αρχίλοχος ο Πάριος, που έζησε στα ίδια χρόνια, σε ένα του στίχο.
13 Κέρδισε έτσι ο Γύγης τη βασιλεία και έγινε κρατερός με δελφικό χρησμό. Γιατί καθώς οι Λυδοί πήραν βαριά το πάθος του Κανδαύλη και σήκωσαν τα όπλα, ήρθαν τελικά σε συμβιβασμό οι στασιαστές του Γύγη και οι υπόλοιποι Λυδοί με τον όρο, αν το μαντείο δεχτεί να γίνει αυτός βασιλιάς των Λυδών, τότε να βασιλεύσει, αλλιώτικα να δώσει πίσω στους Ηρακλείδες την αρχή. Το μαντείο δέχτηκε κι έτσι βασίλευσε ο Γύγης. Τόσο μονάχα πρόσθεσε η Πυθία• ότι θα πέσει η εκδίκηση των Ηρακλειδών στον πέμπτο απόγονο του Γύγη. Όμως στο λόγο αυτόν ούτε οι Λυδοί ούτε οι βασιλιάδες τους δεν έδωσαν σημασία, παρά μόνον όταν εκπληρώθηκε.

========================================================

ΓΥΝΑΙΚΑ
Στον Αντώνη Μωραΐτη

Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία.
Παίξε στον άνεμο τη γλώσσα σου και πέρνα.
Αλλού σε λέγανε Γιουδήθ, εδώ Μαρία.
Το φίδι σκίζεται στο βράχο με τη σμέρνα.
Από παιδί βιαζόμουνα, μα τώρα πάω καλιά μου.
Μια τσιμινιέρα με όρισε στον κόσμο και σφυρίζει.
Το χέρι σου, που χάιδεψε τα λιγοστά μαλλιά μου,
για μια στιγμή αν με λύγισε, σήμερα δε με ορίζει.
Το μετζαρόλι ράγισε και το τεσσαροχάλι.
Την τάβλα πάρε, τζόβενο, να ξαναπάμε αρόδο.
Ποιος σκύλας γιος μας μούτζωσε κι έχουμε τέτοιο χάλι,
που γέροι και μικρά παιδιά μας πήραν στο κορόιδο;
Βαμμένη. Να σε φέγγει κόκκινο φανάρι.
Γιομάτη φύκια και ροδάνθη, αμφίβια Μοίρα.
Καβάλαγες ασέλωτο με δίχως χαλινάρι,
πρώτη φορά, σε μια σπηλιά, στην Αλταμίρα.
Σαλτάρει ο γλάρος το δελφίνι να στραβώσει.
Τι με κοιτάς; Θα σου θυμίσω εγώ πού μ' είδες.
Στην άμμο πάνω σ' είχα ανάστροφα ζαβώσει
τη νύχτα που θεμέλιωναν τις Πυραμίδες.
Το τείχος περπατήσαμε μαζί το Σινικό.
Κοντά σου ναύτες απ'' την Ουρ πρωτόσκαρο εβιδώναν.
Ανάμεσα σε ολόγυμνα σπαθιά στο Γρανικό
έχυνες λάδι στις βαθιές πληγές του μακεδόνα.
Πράσινο. Αφρός, θαλασσινό βαθύ και βυσσινί.
Γυμνή. Μονάχα ένα χρυσό στη μέση σου ζωστήρι.
Τα μάτια σου τα χώριζαν εφτά Ισημερινοί
μες του Giorgione το αργαστήρι.
Πέτρα θα του 'ριξα και δε με θέλει το ποτάμι.
Τι σου 'φταιξα και με ξυπνάς προτού να φέξει.
Στερνή νυχτιά του λιμανιού δεν πάει χαράμι.
Αμαρτωλός που δε χαρεί και που δε φταίξει.
Βαμμένη. Να σε φέγγει φως αρρωστημένο.
Διψάς χρυσάφι. Πάρε, ψάξε, μέτρα.
Εδώ κοντά σου, χρόνια ασάλευτος να μένω
ως να μου γίνεις Μοίρα, Θάνατος και Πέτρα.


===============================================================
Eίμεθα στη όχθη σαν προβλήτες
Tα χέρια μας απλώνονται στον ουρανό
Kαι κατεβάζουν τα πουλιά
Kαι τα κελεύσματα των οδοιπόρων.

Mία γυναίκα κάποτε μας σταματά
Aν δεν γελάσει πρόκειται να βρέξη

Εμπειρίκος Ανδρέας

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

galazia_sfaira
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
544 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 14:11:42  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους galazia_sfaira
"""""Γυναίκες! Πύρινα πυροτεχνήματα! Ουράνιες μέγαιρες και βασσίλισες του χαλκού! Είθε να μην πάψετε ποτέ να λεκιάζετε τις λευκόψωμες ζωές μας με το υπερφυσικό σας κέτσαπ!"""""""

AAAAAAAAAA να είσαι καλα...ευτυχώς που έβαλες και το πυρινα,μπροστα απο τα πυροτεχνήματα,το ουρανιες μπροστα απο το μεγαιρες έ ενταξει καλο ειναι και το κετσαπ...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 17:26:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood


quote:

Totem



τι να κρατησω και να παραθεσω απο το επος???

ομως ο λυρισμος και η γλωσσοπλασια μου θυμιζουν καποιο παλιο γνωστο μου

ξερεις, καθε ποιητης, συγγραφεας ή γλωσσοπλαστης, εχει το προσωπικο του στιγμα...


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 19:12:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel
Αγαπητοί Totem να σημειώσω ότι το εισαγωγικό μήνυμά σας είναι ποιητικότατο και γλαφυρότατο.

Θα μπορούσατε, άραγε, να δώσετε με μία εικόνα, την Εύα αυτήν, με τα 3000 πρόσωπα?

Υπάρχει εικόνα που να αντιπροσωπεύει για σας αυτό το Ον?


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Totem
Νέο Μέλος


35 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 19:57:27  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Totem
quote:
Θα μπορούσατε, άραγε, να δώσετε με μία εικόνα, την Εύα αυτήν, με τα 3000 πρόσωπα?

Αγαπητή gretel,

Αν μπορούσα να κάνω αυτό που λέτε, τότε το θέμα μου θα είχε τον τίτλο "Τα τρεις χιλιάδες πρόσωπα του Αδάμ". Αντιθέτως, εδώ που τα λέμε, νομίζω πως εσείς, ως γυναίκα, θα μπορούσατε να το κάνετε. Το θέμα ανοίχτηκε για να μιλήσετε εσείς, όχι εγώ. Εγώ δεν ξέρω.

Είναι μήπως αστρικές πύλες αυτές οι ζάρες από την κυτταρίτιδά σας ; Eρωτώ.

Edited by - Totem on 04/10/2006 20:02:48Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/10/2006, 21:14:44  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel
Δεν με αντιληφθήκατε αγαπητοί. Εννοώ αν στα λόγια αυτά:

quote:

Όταν την πρωτογνώρισα, ήθελα να την προστατέψω.
Αφού την έμαθα καλύτερα, ήθελα να με προστατέψει αυτή.

Γυναίκες! Ω εσείς Μορφαλλάκτριες, σαυρο-βασίλισσες του Πύργου της Κουβαρίστρας, μιλήστε μας για σας! Αποκαλύψτε μας τις ήρεμες πυρακτωμένες όψεις της Θεϊκότητάς σας και βουτήξτε μας στο χυλωμένο διάφανο πολτό της απροσδιοριστίας σας. Μιλήστε μας για το απύθμενο των βυθών σας και την ηδονή των όρκων σας. Δώστε μας την γνώση της αιώνιας φυσικής της θηλυκότητάς σας και οπλίστε την ανοησία μας με τα αγκάθια του ρόδου. Γυναίκες ! Η κάθε μια σας, μια θηλυκή πανοπλία. Η κάθε μια σας, μια εγκυκλοπαίδεια γυναικών. Ραντάρ αναζήτησης αλήθειας και ηθοποιοί που πηγαίνετε κατ' ευθείαν στην ψυχή του ρόλου σας. Συμπληρωτές απρόσμενης και τρομακτικής ακρίβειας. Πρόθυμοι δύτες του πράσινου βούρκου στον πυθμένα της ψυχής και ηρωϊκοί αναδύτες του Ιερού Γραλ. Μύγες και αράχνες, ηλιαχτίδες και ανεμοστρόβιλοι, κουταλάκια της κρέμας και μαχαίρια για γδάρσιμο, χωρίς εσάς, είμαστε καταδικασμένοι! Δώστε μας την ευκαιρία να πιούμε από τις γόβες σας το νέκταρ της αθανασίας. Δώστε μας την ευκαιρία να γευτούμε απ' την πέτσα σας την αμβροσία του εαυτού μας! Φυλάξτε μας από τις απάνθρωπες σκιές, που με την αντιφατική σας αθωότητα, φαίνεται να καταλαβαίνετε τόσο καλά. Δώστε μας μισή ευκαιρία και θα γλείφαμε ζεστό φατζ από τα δάχτυλά σας, θα σας δέρναμε με το παπούτσι του μπαλέτου, θα σας διαβάζαμε τα ιερά ποιήματα της σελήνης από την παράδοση των βουσμάνων της Καλαχάρι.

Ποια είναι η αποστολή σας ανάμεσά μας ω εσείς θυγατέρες της αρχαίας Χένας, ω εσείς πράκτορες της πανσελήνου ; Είναι αστρικοί χάρτες αυτά τα σχήματα που αποτυπώνουν οι ρυτίδες σας ; Πως εξηγείτε το γεγονός ότι ζείτε περισσότερο από εμάς ; Που βρήκατε αυτό το δέρμα ; Γιατί τα μαλλιά σας έχουν τον ίδιο βόμβο με το ερωτικό μαράζι ; Και η αγκαλιά σας ; Γιατί έχει την μορφή της βατραχολίμνης του παραμυθιού; Είναι η ζοφερή γονιδιοδεξαμενή της προέλευσής μας ;

Αλίμονο, οι ερωτήσεις είναι μάταιες. Δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να μας πουν. Μπορεί να μην μάθουμε ποτέ την προέλευσή τους ή το νόημά τους, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Θα συνεχίσουμε να πηδάμε έξω απ' το τηγάνι μας για να βρεθούμε στην φωτιά τους, ευγνώμονες για την ευκαιρία να σκανδαλιστούμε από την εκδικητική τους μανία, πραγματική ή φανταστική, και να δοκιμάζουμε πότε - πότε το ερωτικό μας σθένος στην θρυλική κόλαση του πάθους τους.

Γυναίκες! Πύρινα πυροτεχνήματα! Ουράνιες μέγαιρες και βασσίλισες του χαλκού! Είθε να μην πάψετε ποτέ να λεκιάζετε τις λευκόψωμες ζωές μας με το υπερφυσικό σας κέτσαπ!


Φαντάζεστε??? να αντιστοιχεί μία εικόνα??? (όταν εννοώ εικόνα εννοώ κυριολεκτικά όχι με την μορφή του Λόγου)


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/10/2006, 03:26:20  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood


quote:

Είναι μήπως αστρικές πύλες αυτές οι ζάρες από την κυτταρίτιδά σας ; Eρωτώ

Totem



καλε σιγουρα γνωριζομαστε!

σας εχω ξαναδιαβασει

το στιγμα του ποιητη που λεγαμε... (παλι αποσιωπητικα )


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/10/2006, 18:08:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel
Αρε jonniebegood μεγάλε... ΑΠΑΙΧΤΟΣ

χωρίς αποσιωπητικά και χωρίς ποτέ εισαγωγικά


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/10/2006, 21:45:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst

Εύα (Γνωστικισμός)



Μετά την ημέρα της ανάπαυσης η Σοφία έστειλε την κόρη της Ζωή, την αποκαλούμενη Εύα, ως καθοδηγητή, ώστε να κάνει τον Αδάμ, που δεν είχε ψυχή, να εγερθεί και οι απόγονοί του να γίνουν δοχεία φωτός1.

Αναζητώντας την κατανόηση της ίδιας της σωτηριολογίας του ο πρώιμος Χριστιανισμός στράφηκε στη μορφή της Εύας, δαιμονοποιώντας την εν μέρει. Ο ρόλος Χριστού στη λύτρωση ερμηνεύθηκε μόνο βάσει της σχέσης του με την Πτώση, έτσι όπως απεικονίζεται στη Γένεση. Η Εύα, μαζί με τον συνεργάτη της, τον όφι, έγινε ο αντίπαλος που, με τα ψέμματά της, οδήγησε τον παραδείσιο Αδάμ μακριά από τον Θεό. Καθώς η αντίληψη της κατωτερότητας της Εύας και της τάσης της για αμαρτία είναι ακόμα ενσωματωμένη στην κουλτούρα του 20ου αιώνα, μερικά παραδείγματα αρκούν για να κατανοήσουμε την αντίθεση που παράγεται ανάμεσα στην Εύα της Γένεσης και την Εύα του Γνωστικισμού.

Φυσικά, θα πρέπει να αρχίσουμε με την εμφάνιση της Εύας όπως εξιστορείται στη δεύτερη αφήγηση της δημιουργίας, η οποία επαναλαμβάνεται συχνά, ενδεχομένως εξαιτίας της εγγενούς ιεραρχικής δομής μεταξύ αρσενικού και θηλυκού. Σύμφωνα με την ιστορία που παρουσιάζει η Γένεση, μαθαίνουμε πως η ιστορία της δημιουργίας της γυναίκας διαφέρει πολύ από εκείνη του άνδρα. Έτσι, «και επέβαλε Κύριος ο Θεός έκστασιν επί τον Αδάμ και εκοιμήθη και έλαβε μίαν εκ των πλευρών αυτού και έκλεισεν με σάρκα τον τόπον αυτής. και κατεσκεύασε Κύριος ο Θεός την πλευράν την οποίαν έλαβεν από του Αδάμ εις γυναίκα και έφερεν αυτήν προς τον Αδάμ», (Γένεσις 2:21-22) .

Η παράγωγος φύση της Εύας προϋποθέτει μια οντολογική διάκριση και μια κατωτερότητα εξαρχής. Έτσι ο Παύλος ο πρωιμότερος χριστιανός θεολόγος, μπορεί να ισχυριστεί: «διότι ο μεν ανήρ δεν χρεωστεί να καλύπτη την κεφαλή αυτού επειδή είναι εικών και δόξα του Θεού, η δε γυνή είναι δόξα του ανδρός. διότι ο ανήρ δεν είναι εκ της γυναικός αλλ’η γυνή εκ του ανδρός. Επειδή δεν εκτίσθη ο ανήρ για την γυναίκα, αλλ’ η γυνή δια τον άνδρα ». (Α΄ προς Κορινθίους 11:8-9). Σχεδόν ως ύστερη σκέψη, δεδομένης της αποτυχίας όλων των άλλων πλασμάτων να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του αρσενικού ανθρώπου, ο Θεός δημιούργησε το θήλυ με σαφή σκοπό να γίνει σύντροφος του Αδάμ.

Ο Αμβρόσιος, ο επίσκοπος Μιλάνου στα τέλη του 4ου αιώνα, διερευνά την Εύα εκτενώς στο έργο του Παράδεισος. Η Εύα, η «πρώτη που εξαπατήθηκε», ήταν «υπεύθυνη για την εξαπάτηση του άνδρα». Έτσι ο Αδάμ «έπεσε εξαιτίας του λάθους της γυναίκας του και όχι εξαιτίας δικού του λάθους». Στις αρχές του 5ου αιώνα ο Αυγουστίνος επίσκοπος Ιππώνος δηλώνει σαφώς την κατανόησή του για την κατωτερότητα της Εύας: «Μήπως όλα αυτά έγιναν επειδή ο άνδρας δεν ήταν σε θέση να καταλάβει τα ψεύδη του ερπετού ότι η γυναίκα χρησιμοποιήθηκε από τον όφι εξαιτίας της περιορισμένης κατανόησής της, και επίσης ότι ζούσε σύμφωνα με το πνεύμα της σάρκας και όχι σύμφωνα με το πνεύμα του νου;».

Η Εύα συμβολίζει την αδυναμία, τον αισθησιασμό, τον πειρασμό και την ατίμωση. Δεύτερη στην τάξη της δημιουργίας, ο σκοπός της ήταν να υπηρετεί τον Αδάμ. Ελλείψει σοφίας και φρόνησης οι ενέργειές της στον Κήπο οδήγησαν στην πτώση όλης της ανθρωπότητας. Η Εύα κατάστρεψε την ελπίδα της ανθρωπότητας για τον παράδεισο επί της γης και, χωρίς την εμφάνιση του Χριστού, την ελπίδα της αιώνιας ζωής. Ο Αυγουστίνος και ο Αμβρόσιος ερμήνευσαν τη σημασία της Εύας στο ίδιο γενικό χρονικό πλαίσιο ως αντίδραση στη μυθολογική ανάπτυξη των Γνωστικών, σύμφωνα με την οποία η Εύα έπαιζε έναν πολύ κεντρικό ρόλο στη δημιουργία. Εντούτοις, αυτοί οι δύο πρώτοι ορθόδοξοι χριστιανοί θεολόγοι, με τις ερμηνείες τους για την πρώτη γυναίκα, συνέβαλαν στη δημιουργία μιας άποψης για την Εύα και τη θηλυκότητα που διατηρήθηκε στις επόμενες γενεές στις χριστιανικές κοινωνίες. Η Εύα στη συγκεκριμένη άποψη συνδέει τη γυναίκα με ό,τι είναι δευτερεύον και κακό, καθοδηγούμενο και αδύναμο. Αυτό το αδύναμο και καθοδηγούμενο πλάσμα οδήγησε ολάκερη την ανθρωπότητα στην Πτώση. Αν και πολλοί Χριστιανοί –ιδιαίτερα αυτοί που γεννήθηκαν προς το τέλος του εικοστού αιώνα- καταλαβαίνουν ότι μια τέτοια άποψη είναι τουλάχιστον ανεπαρκής και λανθασμένη, οι σύγχρονοι μελετητές της Βίβλου, των οποίων τον αντίκτυπο δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε στο σύγχρονο Χριστιανισμό, συνεχίζουν να κατηγορούν την Εύα και συνεπώς όλες τις γυναίκες για την εξορία της ανθρωπότητας από τον Παράδεισο. Τέτοιες πεποιθήσεις παραμένουν ενσωματωμένες στα εκκλησιαστικά συστήματα και τα δόγματα παγκοσμίως.

Αλλά αυτή δεν είναι η Εύα που συναντάμε στα κείμενα του Γνωστικού Χριστιανισμού. Εδώ, οι περιγραφές της είναι εκείνες του οδηγού, του δάσκαλου, ακόμα και του λυτρωτή. Η ουσία και οι ενέργειές της χρησιμεύουν να παρέχουν γνώση και φώτιση για την ανθρωπότητα. Είναι μια «άλλη» Εύα. Για να κατανοήσουμε τη διαφορά, θα πρέπει να αναφερθούμε στον Γνωστικό μύθο, έτσι όπως αναφέρεται στο περί της προέλευσης του Κόσμου, βασικού κειμένου για τη δημιουργία στη βιβλιοθήκη του Ναγκ Χαμαντί.

[Επεξεργασία]
Περί της προέλευσης του Κόσμου
Στην παράθεση που ακολουθεί συμπεριλαμβάνονται εδάφια των γνωστικών κειμένων της βιβλιοθήκης που βοηθούν στην κατανόηση της Γνωστικής Εύας. Ουσιαστικά καταγράφονται όσα γνώριζαν ή διδάσκονταν οι Γνωστικοί.

«και όταν τελείωσε τον Αδάμ, τον εγκατέλειψε ως άψυχο φορέα, για να μην μπει σε τούτη τη διαμορφωμένη μορφή ο αληθινός άνθρωπος και γίνει κύριός της. Για αυτόν τον λόγο άφησε τη διαμορφωμένη μορφή σαράντα ημέρες δίχως ψυχή. τη τεσσαρακοστή ημέρα η Σοφία Ζωή έστειλε την ανάσα της στον Αδάμ, που δεν είχε καμία ψυχή. εκείνος άρχισε να κινείται επάνω στο έδαφος και δεν μπορούσε να σταθεί όρθιος. (115:3-15).

Οι επτά κυβερνήτες ή αρχές (άρχοντες), υπερφυσικές υπάρξεις κατώτερης τάξης που συνδέονται με τη φυσική δημιουργία, έφτιαξαν το σώμα του Αδάμ. Όμως, καθόρισαν ότι ο Αδάμ, αν του δινόταν ψυχή, θα γινόταν ισχυρότερος από εκείνους. Για αυτό δημιουργήθηκε ως άψυχη ύπαρξη. Η Σοφία Ζωή, μορφή υπέρτερη των επτά αρχόντων στην Γνωστική κοσμολογία, έδωσε στον Αδάμ ζωή με την ανάσα της. Αυτή η οντολογικά μετασχηματιστική προσφορά τάραξε και θύμωσε τους κυβερνήτες. Αλλά η πνοή της ζωής δεν απελευθέρωσε πλήρως τον Αδάμ. Ήταν ακόμη υποχρεωμένος να σέρνεται στο έδαφος. Η αδυναμία του κατεύνασε τους επτά κυβερνήτες, που τον πήραν και τον τοποθέτησαν στον παράδεισο. Κατόπιν αποχώρησαν για τους ουρανούς τους.

Σε αυτό το σημείο της αφήγησης εισέρχεται η Εύα: «όταν η Εύα είδε τον άνδρα της πρηνή ένιωσε οίκτο και είπε, ‘Αδάμ! Ζωντάνεψε! Σήκω από τη γη!’. αμέσως η λέξη της έγινε πράξη. ο Αδάμ, έχοντας εγερθεί, άνοιξε ξαφνικά τα μάτια του. σαν την είδε είπε, ‘Θα ονομαστείς μητέρα της ζωής. Γιατί είσαι εσύ που μου έδωσες ζωή», (116:1-7). Είναι φανερό ότι οι ρόλοι αντιστρέφονται στη γνωστική εκδοχή του μύθου. Αντί να δημιουργείται η Εύα από το πλευρό του Αδάμ, είναι εκείνη που παρέχει την ψυχή στον Αδάμ. Γίνεται ενεργός δωρητής της ζωής, και όχι παθητικός δέκτης του Αδάμ.

Ο ρόλος της Εύας συνεχίζει να ξετυλίγεται στο περί της προέλευσης του Κόσμου: «Κατόπιν οι άρχοντες ενημερώθηκαν ότι η μορφή ήταν ζωντανή και ταράχθηκαν πολύ. έτσι έστειλαν επτά αρχαγγέλους να δουν τι είχε συμβεί. εκείνοι ήλθαν προς τον Αδάμ. όταν είδαν την Εύα να του μιλά, είπαν ο ένας στον άλλον ‘Τι είδος είναι αυτή η φωτεινή γυναίκα; γιατί μοιάζει με εκείνη την ομοίωση που εμφανίστηκε σε εμάς εν τω μέσω του φωτός’. ελάτε τώρα, ας την κρατήσουμε να ρίξουμε μέσα της το σπόρο μας, έτσι ώστε όταν μιανθεί να μην είναι σε θέση να ανέλθει στο φως της. επίσης, εκείνοι που θα γεννήσει θα είναι κάτω από την κυριαρχία μας. αλλά ας μην το πούμε στον Αδάμ, γιατί δεν είναι ένας από μας. καλύτερα να του επιβάλλουμε βαθύ ύπνο και ας του διδάξουμε στον ύπνο του ότι εκείνη προήλθε από το πλευρό του, για να τον υπακούει και να γίνει κύριός της’. τότε η Εύα, όντας δύναμη, γέλασε με την απόφασή τους. έθεσε ομίχλη επί των οφθαλών τους και μυστικά άφησε την ομοίωσή της με τον Αδάμ. εισήλθε στο δέντρο της γνώσης και παρέμεινε εκεί. και την καταδίωξαν, και εκείνη τους αποκάλυψε ότι είχε εισέλθει στο δέντρο και ότι είχε γίνει δέντρο. κατόπιν, μπαίνοντας σε κατάσταση μεγάλου φόβου, τα τυφλά πλάσματα τράπηκαν σε φυγή, (116:8-34).

Στο σχέδιό τους για να καταστρέψουν την Εύα, οι Άρχοντες δημιουργούν ένα ψέμα – ότι η Εύα προήλθε από το πλευρό του Αδάμ. Τούτη η υπόθεση της διαμόρφωσης από το πλευρό του Αδάμ γίνεται το επίκεντρο γύρω από το οποίο περιστρέφεται η ορθόδοξη ερμηνεία της Εύας, μια ερμηνεία που στερείται της απαραίτητης σωτηριολογικής γνώσης. Μια μελέτη των δογματικών συστημάτων –ιδιαίτερα των χριστιανικών ομάδων του 20ου αιώνα- αρκεί για να κατανοήσει κανείς από πού πηγάζει η υπαγωγή των γυναικών στις δυνάμεις της πατριαρχίας.

Οι κυβερνήτες ήταν «πολύ ευτυχείς» που αυτοί -το «θηλυκό πλάσμα», μαζί με τον Αδάμ και τα παιδιά τους- «έσφαλλαν μέσα στην αμάθειά τους όπως τα κτήνη», (118:9-10). Φυσικά, η αληθινή Εύα παρέμεινε κρυμμένη στο δέντρο. Αλλά η ιστορία της Εύας συνεχίζει να ξετυλίγεται. Η «ομοίωσή» της που έζησε με τον Αδάμ, σε αντιδιαστολή με την «αληθινή Εύα» στο Δέντρο της Ζωής, επίσης αποδίδει έναν κεντρικό ρόλο στη σωτηρία. Όπως στην ιστορία της Γένεσης, αποφασίζει να φάει από το δέντρο της γνώσης και να μοιραστεί τη φώτισή του με τον Αδάμ:

«τότε η διάνοιά τους άνοιξε. γιατί όταν έφαγαν, το φως της κατανόησης έλαμψε πάνω τους. όταν είδαν ότι αυτοί που τους είχαν διαμορφώσει κατείχαν τη μορφή θηρίων, ένιωσαν απέχθεια. από εκείνη την ημέρα γνώρισαν ότι αληθινά υπήρχε κάτι ισχυρότερο από εκείνους», (119:10-20, 120:13-15).

Για τους Γνωστικούς η επίτευξη της κρυμμένης γνώσης κρατά το κλειδί για τη σωτηρία τους. Δύο Εύες, η καθε μία από τις οποίες συνεισφέρει με τρόπο μοναδικό στη γνώση, ενυπάρχουν στον γνωστικό μύθο της Δημιουργίας. Η Εύα, η Μητέρα του Κόσμου της παγκόσμιας μυθολογίας, η θηλυκή άποψη για τη ζωή, ο θηλυκός τρόπος κατανόησης των πραγμάτων, εφικτός από άνδρες και γυναίκες, είναι το κρυφό κλειδί για τη σωτηρία. Ένα κλειδί κρυμμένο σύμφωνα με αρκετούς ερευνητές από τους ορθόδοξους Χριστιανούς εξαιτίας της πεισματικής τους προσήλωσης στη δογματικά κατοχυρωμένη θέση περί της κατωτερότητας της γυναίκας. Ωστόσο, θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ' όψιν μας πως ο Χριστιανισμός στην εξελικτική του πορεία απέδωσε αν όχι στη γυναίκα, τουλάχιστον στην θηλυκή αρχή μια πολύ υψηλή θέση μέσω της Μαρίας και της γενικότερης ιδεολογίας του Αγίου Πνεύματος, ίσως όχι κατοχυρώμένη δογματικά, αλλά βαθειά εντυπωμένη στη λαϊκή συνείδηση.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10776 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/10/2006, 04:43:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia
Το παρόν θέμα απενεργοποιείται, μέχρις ότου διαπιστωθεί η φύση του λογαριασμού Totem και αποκλειστεί η πιθανότητα να είναι η συμμετοχή του λογαριασμού αυτού παραπλανητική για τα μέλη του παρόντος χώρου.

Περισσότερα...
κάνε κλικ^^^^


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

   
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.125
Maintained by Digital Alchemy