ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΨΥΧΗ =-.
 Κυκλοθυμία?
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
panos1987
Νέο Μέλος

Greece
3 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/06/2007, 18:56:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους panos1987  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Καλησπέρα,

είμαι φοιτητής, 20 ετών, και έχω το εξής πρόβλημα: τον τελευταίο μήνα ίσως παρουσιάζω συμπτώματα κυκλοθυμίας. Την μια στιγμή είμαι, καλά έχω απίστευτη διάθεση και μετά από κάποια ώρα η διάθεση μου πέφτει κατακόρυφα και αποκτώ νεύρα. Δεν τολμούν να μου πουν κάτι και κατευθείαν αρπάζομαι. Σαν αποτέλεσμα, οι σχέσεις μου με την παρέα μου και ιδιαίτερα με τον κολλητό μου να είναι τεταμένες. Τσακωνόμαστε αρκετά συχνά. Και αυτό με την σειρά του έχει σαν αποτέλεσμα να χαλάσει σε μείζονα βαθμό η ψυχολογία μου, αφού λογω της κατάστασης αυτής αποκτά και αυτός την αντίστοιχη διάθεση απέναντι μου, λέγοντας μου πως αφού έχω αυτή την συμπεριφορά, να περιμένω την αντίστοιχη συμπεριφορά από τους γύρω μου. Όχι ότι έχει άδικο φυσικά!! Στο μυαλό μου μόνο και όχι στην πραγματικότητα, συνεχώς βλέπω πως είμαι ανεπιθύμητος και αυτός κατ' εμέ είναι ο κύριος λόγος κυκλοθυμίας.

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!?!? Δεν αντέχω άλλο σε αυτό τον φαύλο κύκλο. Λέω κάθε φορά πως πρέπει να αλλάξω επιτέλους, πείθω τον εαυτό μου προσωρινά, αλλά μόλις ξανανοιώσω την ίδια κατάσταση πάλι κυλάω. Επαναλαμβάνω πες ότι σκέφτομαι είναι της φαντασίας μου!!

elo
Συντονιστής

Greece
3417 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/06/2007, 22:08:25  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους elo  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
panos1987 καλώς ήρθες στην παρέα μας .

Μήπως πρέπει να ψάξεις λίγο καλύτερα μέσα σου, ώστε να βρεις τα πραγματικά ενδογενή αίτια που σου προκαλούν αυτά τα νεύρα ;