ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 14
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Admin
Forum Admin

Greece
2324 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/06/2003, 06:49:07  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Admin  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
O Helios είπε:
quote:
Δεν εκανα τιποτε περισσοτερο απο αυτα που εκαναν αυτοι παλιοτερα,και που κανουν και θα συνεχισουν μαλλον να κανουν.

Πραγματικά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω εάν κάποιοι θα συνεχίσουν να κάνουν αυτά που εννοείς, από την μία ή την άλλη πλευρά... (ή οποιαδήποτε "πλευρά")

Είμαι όμως σίγουρος ότι από την δική μας πλευρά(ώς Υπεύθυνοι, Διαχειριστές ή Συντονιστές των Forums) θα συνεχίσουμε οπωσδήποτε να προστατεύουμε τον χαρακτήρα Εσωτερικής Αναζήτησης και Μεταφυσικής Έρευνας και τους κανονισμούς λειτουργίας αυτών των Ομάδων Συζήτησης και του Τόπου συνολικά!

Ελπίζω όλοι όσοι συμμετέχουν στις Συζητήσεις να ανακαλύψουν έναν τρόπο, δικό τους, για να το κάνουν αυτό βελτιώνοντας σε κάποιο σημείο τον εαυτό τους αλλά και συμβάλλοντας στο να γίνεται αυτό και για τους άλλους, αλλιώς δεν βρίσκω ειλικρινά κανέναν λόγο να συμμετέχουν "χαλώντας τις καρδιές τους"...

Αρκετή Μιζέρια υπάρχει παντού, ας μην την διαιωνίζουμε και σε αυτόν τον χώρο! Αν πιστεύουμε ότι μπορούμε να "περιθάλψουμε" κάτι ουσιώδες, να βελτιώσουμε και να εξελίξουμε ας το κάνουμε! Ειδάλλως...

-------------------------
"Ζήτησε από τη γη, τον
αέρα και από το νερό, τα
μυστικά που κρατούν για
σένα"

-------------------------Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

jason
Νέο Μέλος

Greece
36 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/06/2003, 09:59:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jason  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Καλλίτερος Εαυτός, πάντα εαυτός είναι.

Κατανόηση Εαυτού, ίσως είναι άλλη κίνηση, κάτι διαφορετικό….μια κατάσταση ΝΟΥ/ΚΑΡΔΙΑΣ που συνεχώς μαθαίνει!

Μια πολύ εύστοχη παρατήρηση από τον φίλο "Πλάτωνα" που, κατά τη γνώμη μου δίνει σχήμα σε κάτι που μέχρι τώρα δεν είχε.

Η καλλιέργεια του ευατού δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός γιατί τότε μπορεί να οδηγήσει σε οποιονδήποτε δρόμο, σε οποιοδήποτε αποτέλεσμα. Όλοι θέλουμε ένα καλύτερο μαχαίρι αλλά προβληματιζόμαστε για το ποιός θα είναι ο χρήστης του. Αυτό το απλό παράδειγμα αν επεκταθεί στη "χρήση" του εαυτού, γεννά πολλούς προβληματισμούς.

Η αμφιβολία είναι η αταξία σε νοητικό επίπεδο. Μπορούμε να είμαστε ξεκάθαροι σε ΝΟΥ/ΚΑΡΔΙΑ; Αν ναι, τότε δεν πρέπει να καθυστερούμε καθόλου την καλλιέργεια του εαυτού. Ειδάλλως, για τον καθένα, δική του είναι η ζωή, δικό του και το Κάρμα. Ας πρόσεχε!


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/06/2003, 15:18:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ευχαριστώ φίλε Ιάσονα για το ότι βρήκες….κάτι χρήσιμο!

Είναι αλήθεια, διαβάζοντας από πηγές.. σαν τον Κ, …και λίγους ακόμα… μαθαίνεις πάνω από όλα…..να αμφισβητείς….. για οτιδήποτε ακούς…μα και να σκεπτεσαι!

Μια θέση του Κ….. Εαυτός ,Ψυχή, Μετενσαρκώσεις…και τι έπεται μετα θανατον....

Σπάνια μίλαγε για τέτοια…..στην ουσία, εξέταζε συνεχεία τον ΕΑΥΤΟ…

Δυστυχώς είναι στα αγγλικά…. και είναι παρα πολλά, για να τα μεταφρασω….Ελπιζω οι φιλοι να με συγχωρεσουν!

Αν ενδιαφερεστε και εχετε δυσκολίες...

http://systran.otenet.gr/cgi-bin/systran.cgi

Διάβασε τα ιασον αν φυσικα θέλεις….. και με τη σειρά μας….(ΕΜΕΙΣ)...ας αμφιβάλουμε!


-------------------------------------------------------


My brother, John, died early in January, 1972. His death was totally unexpected and a great shock to me. John had been a photographer, a lover of adventure, women and wine, a mean of great Latin charm. He had known Krishnaji as long as I had, and had many times delighted him with his stories and personal adventures.

Krishnaji had just arrived from Europe and was staying in Malibu at the home of Mrs. Zimbalist. I called him to give him the sad news, saying I wanted to see him, and he asked me to come the following day for lunch.

He greeted me most affectionately. At the dining table I came right to the point: "Has John survived his bodily death in a subtler form? Yes or no?" There was a moment's silence. "My gut feeling," I went on, "is that he is here beside me, right now."

"Of course he is, right here beside you," said Krishnaji. "He's very close to you, and will continue being close for some time." Two hours later we were still deep into the subject of death and the hereafter. He referred to that part of the personality that survives bodily death as an echo, instead of an astral body, as the Theosophists call it, the echo of the person who lived on earth, the duration of its life on the other side depending on the strength of the individual's earthly personality. "Dr. Besant's echo, for instance," he said, "will go on for a long time, for she had a very strong personality."

"Your viewpoint here is very similar to that of the Theosophists," I said.
"With one important difference," he replied. "There is no permanent substance that survives the death of the body. Whether the ego lasts one year, ten thousand, or a million years, it must finally come to an end."

Krishnaji's remarks during this conversation were among the most revealing and enlightening I had ever heard him make on the subject of death and survival beyond it. At the end of our talk Mrs.
Zimbalist remarked that it was a great pity we had not recorded it, for, prodded by insistent questioning and probing on my part, and aided by a sympathetic Mrs. Zimbalist, Krishnaji had explored what to us was a new dimension on this fascinating subject.
Krishnaji has an extraordinary capacity for recall, when he wants to use that gift, and a few days later, he Alain Naude and Mrs. Zimbalist recreated the entire conversation, this time recording it, with Naude asking Krishnaji essentially the same questions I had asked. It was staged in a much quieter atmosphere, naturally, and Naude's questions were cool and intellectual. They did not have the same urgency and strong feeling of my approach, for I was hurting at the time. Nevertheless, I was fascinated when I heard the recording. Krishnaji gave me permission to publish it in connection with this memoir, and it appears in the Appendix.

Krishnamurti : We said the other day Sidney Field came to see me. His brother John died recently. You knew him. He was very concerned whether his brother was living in a different level of consciousness; wether there was John as an entity born [in the] next life. And did I believe in reincarnation and what did it mean. And so he had a lot of questions. He was having a difficult time with himself because of his brother, whom he loved and whom we have known for years. So out of that conversation two things came up. First, is there a permanent ego? If there is such a thing as a permanent something, then what is its relationship from the present to the future? The future being next life or ten years later. But if you admit or accept or believe or assert that there is a permanent ego, then reincarnation...
Alain Naude: ... is inevitable.
K: Not inevitable. I wouldn't say inevitable. It is plausible, because the permanent ego, to me, if it is permanent, can be changed in ten years' time. It can incarnate differently in ten years time.
A: We read this all the time in the Indian scriptures. We read about children who remember the past life, about a girl who said, "What am I doing here? My home is in some other village. I'm married to so and so. I have three children." And in many cases I believe that this has been verified.
K: I don't know. So there is that. If there is no permanent entity, then what is reincarnation? Both involve time, both involve a movement in space. Space being environment, relationship, pressure, all that existing within that space, time.
A: Within time and temporal circomstances ...
K: ... That is, culture etcetera ...
A: ... Within some sort of social set-up.
K: So is there a permanent me? Obviously not. But Sidney said, "Then what is it that I feel, that John is with me? When I enter the room, I know he is there. I'm not fooling myself, I'm not imagining; I feel him there as I feel my sister who was in that room yesterday. It's as clear, as definite as that."
A: And also sir, when you say "obviously not" , would you explain that ?
K: But wait. So he says, "My brother is there." I said of course he is there, because first of all you have your association and memories of John and that is projected, and that projection is your remembrance.
A: So that the John who was contained within you is that.
K: And when John lived he was associated with you. His presence is with you. When he was living, you might not have seen him all day, but his presence was in that room.
A: His presence was there, and perhaps this is what people mean when they speak of an aura.
K: No, aura is different. Let's not push that in yet.
Mary Zimbalist: May I interrupt - when you say he was in that room, whether alive or dead, was there something external to his brother and sister that was there, or was it in their consciousness?
K: It is both in their consciousness and outside consciousness. I can project my brother and say he was with me last night, feeling he was with me, that may emanate from me; or John, who died ten days ago - his atmosphere, his thoughts, his way of behaving still remaining there, even though physically he might have gone.
A: The psychic momentum.
K: The physical heat.
Z: Are you saying there is a sort of energy, for want of a better word, which human beings give off?
K: There was a photograph of a parking lot taken where there had been many cars, and the photo showed, although there were no cars there, the form of the cars that had been there.
A: Yes. I saw that.
K: That is, the heat that the car had left came on the negative.
A: And also one day when we were living in Gstaad, the first time I was your guest at Gstaad, we were living as Les Capris - you left for America before any of us left, and I went into that flat - you were still alive and on your way to America and your presence was there, extremely strong.
K: That's it.
A: Your presence was so strong, one felt one could touch you. This was not simply because I was thinking about you before I entered the flat.
K: So there are three possibilities. I project out of my remembrance and consciousness, or pick up the risidual energy of John.
A: Like a smell that would linger.
K: John's thought or John's existence is still there.
A: That's the third possibility.
Z: What do you mean by that, John' existenc?
A: That John is really there as before he died? The third possibility.
K: I live in a room for a number of years. The presence of that room contained my energy, my thoughts, my feelings.
A: It contains its own energy, and when we go into a new house it sometimes takes time before you are rid of the person who was there before you, even though you may not have known him.
K: So those are the three possibilities. And the other is John's thought, because John clings to life. John's desires are there in the air, not in the room.
A: Immaterially.
K: Yes, they are there just like a thought.
A: And does that mean that John is conscious and there is a being who is self-conscious calling himself John, thinking those thoughts?
K: I doubt it.
A: I think that is what the people who believe in reincarnation would postulate.
K: See what happens, Sir. This makes four possibilities and the idea that John whose physical body is gone, exists in thought.
A: In his own thought or someone else's?
K: In his own thought.
A: Exists as a thinking entity.
K: As a thinking entity exists.
A: As a conscious being.
K: That is - listen to this, it's rather interesting - John continues because he is the world of vulgarity, of greed, of envy, of drinking, and of competition. That is the common pattern of man. It continues and John may be identified with that, or is that.
A: John is the desires, the thoughts, the beliefs, the associations.
K: Of the world.
A: Which are incarnate and which are material.
K: Which is the world - which is everybody.
A: This is a big thing you are saying. It would be nice if you could explain it a bit better. When you say John persists, John continues because there is a continuation of the vulgar in him - the vulgar being worldly, material association.
K: That is right: fear, wanting power, position.
A: Desire to be as an entity.
K: So that, because that is a common thing of the world and the world does incarnate.
A: You say the world does incarnate.
K: Take the mass of the people. They are caught in this stream and that stream goes on. I may have a son who is part of that stream and in that stream there is John also, as a human being who is caught in it. And my son may remember some of John's attitudes.
A: Ah but you are saying something different.
K: Yes.
A: You are saying that John is contained in all the memories that different people have of him. In that respect we can see that he does exist. Because I remember a friend of mine died not long ago, and it was very clear to me when I thought about it that in fact he was very much alive in the memories of all the people who had loved him.
K: That's just it.
A: Therefore, he was not absent from the world, he was still in the stream of events which we call the world, which is the lives of different people who had associated with him. In that sense we see that he can perhaps live forever.
K: Unless he breaks away from it - breaks away from the stream. A man who is not vulgar - let's use that word, vulgar, representing all this ... greed, envy, power, position, hatred, desires, all that - let's call that vulgar. Unless I am free from the vulgar, I will continue representing the whole of vulgarity, the whole vulgarity of man.
A: Yes, I will be that vulgarity by pursuing it, and in fact incarnating in it, giving it life.
K: Therefore I incarnate in that vulgarity. That is, first I can project John, my brother.
A: In my thought and imagination or remember him. The second point, I can pick up his kinetic energy, which is still around.
K: His smell, his taste, his saying the words.
A:The pipe which is unsmoked on the desk, the half-finished letter.
K: All that.
A: Flowers he picked in the garden.
K: Third, the thought remains in the room.
A: Thought remains in the room?
K: Feelings ...
A: One might say, the psychic equivalent of his kinetic energy.
K: Yes.
A: His thought remains almost as a material smell. As a physical smell.
K: That's right.
A: The energy of thought remains like an old coat that you hang up.
K: Thought, will, if he has a very strong will; active desires and thought, they also remain.
A: But that's not different from the third point. The third point is that thought remains, which is will, which is desire.
K: The fourth point is the stream of vulgarity.
A: That's not very clear.
K: Look, sir, I live an ordinary life, like millions and millions of people.
A: Yes, pursuing goals, hopes and fears.
K: I live the usual life. A little more refined, a little bit higher or lower, along the same current, I follow that current. I am that current. Me, who is that current, is bound to continue in that stream, which is the stream of me. I'm not different from millions of other people.
A: Therefore are you saying, sir, even, dead I continue because the things which were me are continuing.
K: In the human being.
A: Therefore, I survive. I was not different from the things which filled and preoccupied my life.
K: That's right.
A: Since these things which filled and occupied my life survive, in a manner of speaking I survive since they do.
K: That's right. That's four points.
A: The question is about the fifth. Is there a conscious thinking entity who knows that he is conscious when everybody has said, "There goes poor old John," even put him in the ground. Is there a conscious entity who immaterially says, "Good gracious, they've put that body in the ground but I have consciousness of being alive."
K: Yes.
A: That is the question which I think is difficult to answer.
K: Sidney was asking that question.
A: Because we see that everybody does exist in these other ways after death.
K: Now, you are asking the question, Does John, whose body is burned - cremated - does that entity continue to live?
A: Does that entity continue to have its consciousness of its own existence?
K: I question whether there is a seperate John.
A: You said at the beginning, is there such a thing as a permanent ego? You said obviously not.
K: When you say that John, my brother, is dead and ask wether he is living, living in a seperate consciousness, I question whether he was ever seperate from the stream.
A: Yes.
K: You follow what I am saying, sir?

A: Was there a John alive?
K: When John was alive, was he different from the stream?
A: The stream filled his consciousness of himself. His consciousness of himself was the stream knowing himself.
K: No, sir, just go slowly. It's rather complicated. The stream of humanity is anger, hate, jealosy, seeking power, position, cheating, corrupt, polluted. That is the stream. Of that stream is my brother John. When he existed physically, he has a physical body, but psychologically he was of this. Therefore was he ever different from this? From the stream? Or only physically different and therefore thinking he was different. You follow my point?
A: There was an entity who was self-conscious ...
K: ... As John.
A: He was self-conscious, and the stream was in relationship to himself.
K: Yes.
A: My wife, my child, my love.
K: But was John inwardly different from the stream? That's my point. Therefore what is dead is the body. And the continuation of John is part of that stream. I, as his brother, would like to think of him as separate because he lived with me as a seperate being physically. Inwardly he was of the stream. Therefore, was there a John who was different from the stream? And, if he was different, then what happens? I don't know if you follow.
A: There is a stream from outside and there is a stream from inside. Vulgarity seen in the street is from the man who feels himself to be acting in the moment of that vulgarity. I insult somebody. This is vulgarity. You see that vulgarity from the outside and say there is a vulgar act. I who am insulting somebody see the act in a different way. I feel self-conscious life at the moment when I insult. In fact I insult because there is a conscious thinking about me. I am protecting myself, so I insult.
K: My point is, this is what is happening with one hundred million people. Millions of people. As long as I swim in that stream, am I different? Is the real John from the stream?
A: Was there ever a John?
K: That's all my point.
A: There was conscious determination which felt itself to be John.
K: Yes, but I can imagine. I can invent because I am different.
A: There was imagination, thought, calling itself John.
K: Yes, sir.
A: Now, does that thought still call itself John?
K: But I belong to that stream.
A: You always belong to the stream.
K: There is no separate entity as John who was my brother, who is now dead.
A: Are you saying that there is no individual?
K: No, this is what we call permanent. The permanent ego is this.
A: What we think is individual.
K: Individual, the collective, the self.
A: Yes, the creation of thought which calls itself self.
K: It is of this stream.
A: That's right.
K: Therefore, was there ever a John? There is only a John when he is out of the stream.
A: That's right.
K: So first we are trying to find out if there is a permanent ego which incarnates.
A: The nature of the ego is imperminent.
K: Reincarnation is in the whole of Asia, and the modern people who believe in it say there is a permanent ego. You take many lives so that it can become dissolved and be absorbed in Brahma and all that. Now, is there from the beginning a permanent entity, an entity that lasts centuries and centuries? There is no such entity, obviously. I like to think I'm permanent. My permanence is identified with my furniture, my wife, my husband, surcumstances. These are words and images of thought. I don't actually possess that chair. I call it mine.
A: Exactly. You think it's a chair and you own it.
K: I like to think I own it.
A: But it's just an idea.
K: So, watch it. So there is no permanent self. If there was a permanent self, it would be this stream. Now, realizing that I am like the rest of the world, that there is no seperate K, or John, as my brother, then I can incarnate if I step out of it. Incarnate in the sense that the change can take place away from the stream. In the stream there is no change.
A: If there is permanence, it is outside the stream.
K: No, sir, permanency, semipermanency, is the stream.
A: And therefore it is not permanent. If it is permanent, it is not the stream. Therefore, if there is an entity, then it must be out of the stream. Therefore, that which is true, that which is permanent, is not a something.
K: It is not in the stream.
A: That's right.
K: When Naude dies, as long as he belongs to the stream, that stream and its flow is semipermanent.
A: Yes, It goes on. It's a historical thing.
K: But if Naude says, I will incarnate, not in the next life, now, tomorrow, which means I will step out of the stream, he is no longer belonging to the stream; therefore there is nothing permanent.
A: There is nothing to reincarnate. Therefore, that which reincarnates, if reincarnation is possible, is not permanent anyway.
K: No, it's the stream.
A: It's very temporal.
K: Don't put it that way.
A: A seperate entity is not real.
K: No, as long as I belong to the stream ...
A: I don't really exist ...
K: There is no separate entity. I am the world.
A: That's right.
K: When I step out of the world, is there a me to continue?
A: Exactly, It's beautiful.
K: So, what we are trying to do is justify the existence of the stream.
A: Is that what we are trying to do?
K: Of course, when I say I must have many lives and therefore I must go through the stream.
A: What we are trying to do, then, is we are trying to establish that we are different from the stream.
K: We are not.
A: We are not different from the stream.
K: So, sir, then what happens? If there is no permanent John or K or Naude or Zimbalist, what happens? You remember, sir, I think I read it in the Tibetan tradition or some other tradition, that when a person dies, is dying, the priest or the monk comes in and sends all the family away, locks the door and says to the dying man, "Look you're dying - let go - let all of your antagonisms, all your worldliness, all your ambition, let go, because you are going to meet a light in which you will be absorbed, if you let go. If not, you'll come back. Which is, come back to the stream. You will be the stream again.
A: Yes.
K: So what happens to you if you step out of the stream?
A: You step out of the stream, you cease to be, but the you which was, was only created by thought, anyway.
K: Which is the stream.
A: Vulgarity.
K: Vulgarity. What happens if you step out of the stream? The stepping out is the incarnation. Yes, sir, but that is a new thing you are coming into. There is a new dimension coming into being.
A: Yes.
K: Now, what happens? You follow? Naude has stepped out of the stream. What happens? You are not an artist. Not a businessman. You are not a polititian, not a musician, all that identification is part of the stream.
A: All the qualities.
K: All the qualities. When you discard that, what happens?
A: You have no identity.
K: Identity is here. Say, for instance, Napoleon, or any of these so-called world leaders: they killed, they butchered, they did every horror imaginable, they lived and died in the stream, they were of the stream. That is very simple and clear. There is a man who steps out of the stream.
A: Before physical death?
K: Of course; otherwise there is no point.
A: Therefore, another dimension is born.
K: What happens?
A: The ending of the dimension which is familiar to us is another dimension, but it cannot be postulated at all because all postulation is in terms fo the dimension we are in.
K: Yes, but suppose you, living now ...
A: Step out of it.
K: Step out of the stream. What happens?
A: This is death, sir.
K: No, sir.
A: This is death, but no physical death.
K: You see, you step out of it. What happens?
A: Nothing can be said about what happens.
K: Wait, sir. You see, none of us step out of the river, and we are always from the river, trying to reach the other shore.
A: it's like people talking about deep sleep from awakeness.
K: That's it, sir. We belong to this stream, all of us. Man does belong to the stream and from the stream he wants to reach that shore, never leaving the river. Now the man says, all right, I see the fallacy of this, the absurdity of my position.
A: You can't state another dimension from the old dimension.
K: So I leave that. So the mind says, "Out!". He steps out and what takes place? Don't verbalize it.
A: The only thing one can say about it in terms of the stream is silence. Because it is the silence of the stream, and one can also say it is the death of the stream. Therefore, in terms of the stream it is sometimes called oblivion.
K: You know what it means to step out of the stream: no character.
A: No memory.
K: No, sir, see: no character, because the moment you have character it's of the stream. The moment you say you are virtuous, you are of the stream - or not virtuous. To step out of the stream is to step out of this whole structure. So, creation as we know it is in the stream. Mozart, Beethoven, you follow, the painters, they are all here.
A: I think perhaps, sir, sometimes that which is in the stream is vivified, as it were from something which is beyond.
K: No, no, can't be. Don't say these things because I can create in the stream. I can paint marvelous pictures. why not? I can compose the most extraordinary symphonies, all the techniques ...
A: Why are they extraordinary?
K: Because the world needs it. There is the need, the demand, and the supply. I'm saying to myself what happens to the man who really steps out. Here in the river, in the stream, energy is conflict, in contradiction, in strife, in vulgarity. But that's going on all the time ...
A: Me and You.
K: Yes, that's going on all the time. When he steps out of it, there is no conflict, there is no division as my country, your country.
A: No division.
K: No division. So what is the quality of that man, that mind that has no sense of division? It is pure energy, isn't it? So our concern is this stream and stepping out of it.
A: That is meditation, that is real meditation, because the stream is not life. The stream is totally mechanical.
K: I must die to the stream.
A: All the time.
K: All the time. And therefore I must deny - not deny, I must not get entangled with - John who is in the stream.
A: One must repudiate the things of the stream.
K: That means I must repudiate my brother.
A: I must repudiate having a brother. You see what that means?
K: I see my brother belonging to this, and as I move away from the stream my mind is open. I think that is compassion.
A: When the stream is seen from that which is not of the stream.
K: When the man of the stream steps out and looks, then he has compassion.
A: And love.
K: So, you see, sir, reincarnation, that is, incarnating over and over again, is the stream. This is not a very comforting thing. I come to you and tell you my brother died yesterday, and you tell me this. I call you a terribly cruel man. But you are weeping for yourself, you are weeping for me, for the stream. That's why people don't want to know. I want to know where my brother is, not whether he is.

Edited by - ΠΛΑΤΩΝΑΣ on 01/06/2003 15:25:48Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

n/a
deleted


35 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/06/2003, 13:35:49  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους n/a  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΚΕΛΣΟ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ : «ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.»
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΥΧΑΙΟ Ή ΕΥΚΟΛΟ. ΕΝΤΑΞΕΙ;
ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΕΣΣΕΡΕΣ ΣΕΛΛΙΔΕΣ ΜΕ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΤΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΕΣΤΙΖ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ;
ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΦΕΡΑ ΕΓΩ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΕΔΩ. ΑΥΤΟΣ ΕΦΕΡΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΕΧΤΗΚΑΤΕ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ. ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΗ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΜΕ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ Ή ΒΑΛΤΕ ΜΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
"ΜΙΛΑΤΕ ΥΠ΄ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Ο ΠΑΛΗΚΑΡΑΣ ........."


ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΜΥΝΗΜΑ.
ΛΙΓΑ ΗΤΑΝ, ΜΟΥ ΑΦΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ.
ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΕ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ……ΤΟΥ ΣΤΥΛ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ «ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΕ» ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ.
ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ ΦΙΛΕ. ΛΕΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ, ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ ΣΕ ΣΒΗΝΟΥΝ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ, Ή ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΤΟΤΕ ΣΥΓΧΩΡΉΣΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ;
ΚΥΤΤΑ ΚΕΛΣΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΕΜΕΣΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΡΥΨΑ ΠΟΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΟΝ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣ «ΑΡΧΑΙΟΤΕΤΟΙΟΥΣ» ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ «ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ» ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗ «ΘΡΗΣΚΕΙΑ» ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΙΤΛΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑΝΕ ΑΠΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΣΦΑΓΕΣ, ΥΠΑΤΙΕΣ ΚΛΠ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.
ΕΤΣΙ ******* ΣΑΝ ΤΟ ΜΑΝΟΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΑΤΙΖΟΥΝ.
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΕΛΣΟ ΕΙΜΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΩ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟ «ΓΙΩΡΓΟ» ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ «ΞΕΣΚΕΠΆΣΟΥΝ» ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ *****.
ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ. ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΤΕ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. GIAO ESOTERICA.GR
ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ Ο ΗΛΙΟΣ, ΣΕΡΠΑΤΙΝΑΣ, ΜΑΝΟΛΗΣ, ΟΛΙΖΑΝΤΕΜΠΕ, ΟΦΟΡΙΚΟΥΕ, ΟΥΦΦΦΦΦΦΦΦΦ




*Α! ΕΙΠΑ ΑΛΗΤΗ. ΣΒΗΣΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΜΟΥ. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΒΗΣΕΤΑΙ ΟΛΑ.....
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Στο μήνυμα έγιναν τροποποιήσεις από τον Διαχειριστή ΤΗΟΤΗ, για τους... γνωστούς λόγους


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

aenaongr
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Greece
126 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/06/2003, 19:38:45  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους aenaongr  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος aenaongr  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ένα ευχαριστώ στον Πλάτωνα για το κείμενο (έστω και στα αγγλικά), αυτή την περίοδο είναι σε κρίσιμη κατάσταση ο πατέρας ενός παιδικού μου φίλου και με βοήθησε πολύ να συνειδητοποιήσω μερικές δικές μου ιδέες για το θάνατο. Βέβαια, όπως είναι γραμμένο το απόσπασμα με αυτούς που είναι όπως ο John μέσα "στο ρεύμα της ζωής" και τους έξω από το ρεύμα της ζωής, λειτουργεί λίγο ισοπεδωτικά. Έχει ο John τελικά καμιά ύπαρξη ή όχι; Και αν δεν έχει και είναι ένας από το σωρό που λέμε, έχει τελικά ευθύνη; Έχει νόημα η ζωή του; Υπάρχει Κάρμα και σε ποιό άτομο ανήκει, αν δεν υπάρχει ο John είναι τελικά συλλογικό το Κάρμα; άααα ρε John, τι πήγες και μας πέθανες;

Και κάτι εκτός θέματος.
Μία φορά στο παρελθόν και για πολύ ηπιότερες εκφράσεις μου είχε γίνει αμέσως σύσταση -από τον Admin αν θυμάμαι καλά- τι να κάνω να ζητήσω να μου σβήσει την ...κλήση επειδή οι άλλοι βρίζουν περισσότερο; Δεν νομίζω να είχε τίποτα μαζί μου ή με κάποιον άλλο, άλλωστε εδώ μας προστατεύει και η ανωνυμία μας, άν μας ήξεραν θα μας έπαιρναν τηλέφωνο και στο σπίτι να τα βρούμε. Εντάξει θα σφυρίξουν και κανένα τεχνικό φάουλ, θα βγάλουν και καμιά κίτρινη κάρτα σύμφωνα με την ιδιοσυγκρασία τους, πως θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά;

Δεν είμαστε μικρά παιδιά, αλλά και αν είμασταν... (έχει περάσει κανείς από αυλή σχολείου τελευταία να ακούσει πως "στολίζουν" τις εκφράσεις τους;) καλύτερα πάντως παρά να πυροβολούν τους συμμαθητές τους με Ούζι... Όταν το επίπεδο της συζήτησης πέφτει στην απλή αντιπαράθεση με απρεπείς χαρακτηρισμούς ή χωρίς, απλώς γίνεται κουραστικό και δεν εξυπηρετεί κανένα.

Έτσι, δεν νομίζω πως υπάρχουν στο φόρουμ οι "καλοί" οι "κακοί" και οι "άσχημοι" αλλά για το καλό όλων αν δεν δεχθούμε διαιτησία, ακόμα και στην περίπτωση που είναι χρωματισμένη εις βάρος μας δε θα κάνουμε άλλη δουλειά από το να αλληλο-στολιζόμαστε, τέχνη στην οποία μπορούμε όλοι εύκολα να διαπρέψουμε, αν το βάλουμε σκοπό.

Αθανάτων το ζειν. Bίος θνητών, σπουδή θανάτου.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/06/2003, 09:13:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
άααα ρε John, τι πήγες και μας πέθανες;

Βλέπω το καλό χιούμορ aenaongr δεν λυπει!

Και εμένα με προβλημάτισαν όλα αυτά…εδώ και πάρα πολύ καιρό, μιας και ο Κ, ανοιχτά δεν είχε μιλήσει σχεδόν ποτέ.
Το κείμενο ήταν στο βιβλίο The Reluctant Messiah, του Sidney Field, και ο John o αδερφός του.
Από ότι διαβασα στα κείμενα σου, έχουμε την ίδια ιερή τρέλα, όπως και μερικοί ακόμα…. για αυτό γράφω κάτι παραπάνω, φτάνει μην με σκεφτείς …επιδειξιμανή…

Τα έβαλα σε μικροσκόπιο κάποτε, και καθάρισα για τα καλά μέσα μου πάνω από όλα, τις έννοιες, ψυχή, καρδιά, νους, εαυτός, εσώτερος εαυτός, συνειδητό, ασυνείδητο, και πάει λέγοντας. Έτσι διαβάζοντας κάποιον ήθελα να είμαι σίγουρος για το τι μίλαγε! Θέλω να σου δωσω να καταλαβεις, πως ορισμένα σοβαρά βιβλία του Πλάτωνα, Κρισναμουρτι, Πλωτίνου… αν και τα είχα, τα διάβασα και σε άλλες γλώσσες, αγγλική, ιταλική, ακόμα και ισπανική …. για να μην αφήσω το συνειρμό, (τον εαυτό που έχει συμπεράσματα, πεποιθήσεις,) να πει αυτό θέλει να πει….να καταλάβει τέλος πάντων… ότι θέλει αυτός.
Είναι σαν να έπαιζα με το Νου, δίνοντας του κάθε φορά μια άλλη γλώσσα, ώστε να ξεφεύγει από τα ρουτινιάρικα μονοπάτια του.

Ο Πλάτωνας το ονομάζει το καλύτερο μέρος της ψυχής, *(πνευματικό) αν και το έγραψα αλλού σήμερα, το ξαναφέρνω εδώ!

quote:
ΦΕΔΡΟΣ 348.Β Γ
Ο λόγος για τον οποίο οι ψυχές χρειάζονται τόση προσπάθεια για να δούνε την πεδιάδα της αλήθειας, είναι πως η τροφή για το καλύτερο μέρος της ψυχής, προέρχεται από το λιβάδι που βρίσκεται εκεί, και η φύση της φτερούγας με την οποία η ψυχή μπορεί να πετάξει, τρέφεται από αυτό!

Τα αλλά μέρη της ψυχής, και ο Πλάτωνας τα θεωρεί υλικά, φθαρτά!

Ο Κ με το ρεύμα της ΖΩΗΣ, πιστεύω πως θέλει να πει…. Δεν ενδιαφερόμαστε για το ευγενικό μέρος της ψυχής… μα για το φθαρτό ρεύμα….Μάλιστα τελειώνει το κείμενο, με το φθαρτό (ΕΓΩ/ΨΥΧΗ/ΕΑΥΤΟ)

quote:
I come to you and tell you my brother died yesterday, and you tell me this. I call you a terribly cruel man. But you are weeping for yourself, you are weeping for me, for the stream. That's why people don't want to know. I want to know where my brother is, not whether he is.

Έρχομαι σε σας και σας λέω πως ο αδελφός πέθανε χθες, και μου λέτε αυτό. Σας καλώ τρομερά σκληρό άτομο. Αλλά κλαίτε για σας, κλαίτε για το εγώ σας, για το ρεύμα. Αυτό γιατί οι άνθρωποι δεν θέλουν να ξέρουν. Θέλω να ξέρω που βρίσκεται ο αδελφός μου, όχι που είναι.*

*(Με ενδιαφερει ακομα τι γινεται το φθαρτο μερος... οχι το ποιοτικο, το ΕΙΝΑΙ.)

Edited by - ΠΛΑΤΩΝΑΣ on 03/06/2003 09:26:00Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

aenaongr
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Greece
126 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/06/2003, 23:57:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους aenaongr  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος aenaongr  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Η ζωή όπως το βλέπω είναι κάτι που είναι.
Κάτι που ρέει.
Σταματάμε τη ροή της και επιλέγουμε να τη μορφοποιήσουμε για να νιώσουμε ότι έχουμε τον έλεγχο, ότι είμαστε ασφαλείς.

Και το πετυχαίνουμε.

Όλα καλά μέχρι εδώ.

Μετά πέθανε ο φουκαράς ο John...

...και όλο το σύμπαν γύρισε τα πάνω κάτω.

μετά, εκεί που γυρνάμε ψάχνοντας να βρούμε καταφύγιο από τους ανέμους που δεν ξέρουμε από που έρχονται και προς τα που πηγαίνουν, έρχεται και ένας τύπος με μαύρη καπαρντίνα και γυαλί μουράτο και σου δίνει δυό χάπια...

και όλο και κάποια φωνή μέσα μας αναρωτιέται:

"why oh, why did I take the Red Pill"

Αθανάτων το ζειν. Bίος θνητών, σπουδή θανάτου.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/06/2003, 01:36:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αθανάτων το ζειν. Bίος θνητών, σπουδή θανάτου

Φυσις δε καθ ηρακλειτον, κρυπτεσθαι φιλει...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/06/2003, 21:53:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
...και η εβραιοχριστιανικη αλητεια,με την βοηθεια του -οποιου-Κυριου,συνεχιζεται...
Θα παρουν ολοι,την απαντηση που τους ταιριαζει,γιατι οσο και ναναι το ποιμνιο και η αγελη,εγω δεν μασαω...
Θ μασησουν ομως καποιοι,σιγα σιγα,γιατι δεν μπορω ναμαι καρφωμενος ολη μερα,στο PC,παρακολουθωντας την πορεια και τα ωραια ...της θειας αγαπης τους.
Εχω και δουλειες.
Θα τα πουμε συντομα...

Φιλακια.


Edited by - Helios on 04/06/2003 21:54:50Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

pliroforisi
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
158 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/06/2003, 10:27:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους pliroforisi  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Κυκλοφόρησε πρόσφατα, από τις Εκδόσεις "Κυβέλη", το βιβλίο "Κρισναμούρτι: Πουλιά πάνω σ' ένα δέντρο" του Ράβι Ραβίντρα.

...........................................

Ο Κρισναμούρτι, όπως ο ίδιος είχε πει, δεν είναι η Απάντηση. Αλλά είναι η Διερεύνηση. Ο Ράβι Ραβίντρα πέτυχε να παρουσιάσει τον άνθρωπο του οποίου η ζωή παραμένει μια συνεχής πρόκληση στην εποχή μας -και να βοηθήσει τον αναγνώστη να συνεχίσει την έρευνα. Δεν είναι μια βιογραφία του Κ.. Είναι μια θαυμάσια παρουσίαση ενός ζωντανού παραδείγματος της συνεχιζόμενης αναζήτησης γύρω από το ποια είναι η ανθρώπινη φύση.

Raimon Panikkar
καθηγητής, συγγραφέας του "The Hidden Christ of Hinduism"


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

pliroforisi
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
158 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/06/2003, 10:49:49  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους pliroforisi  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αντιγράφω από τις σελίδες του ταχυδρομικού βιβλιοπωλείου "Κυβέλη", και σας μεταφέρω, έναν συνοπτικό κατάλογο με έργα του Κρσναμούρτι που κυκλοφορούν στα ελληνικά.

Η τέχνη του διαλογισμού. Εκδόσεις "Ρέμπελ".

Στα πόδια του Διδασκάλου. Εκδόσεις "Πύρινος Κόσμος".

Γράμματα στα σχολεία. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Το τέλος του χρόνου. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Το Ημερολόγιο. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Στοχασμοί πάνω στη ζωή μας. Σειρά Α’. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Στοχασμοί πάνω στη ζωή μας. Σειρά Β’. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Σημειώσεις. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Η ζωή είναι μπροστά σας. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Ο κόσμος είστε εσείς. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Γράμματα σε μια νεαρή φίλη. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Η φλόγα της προσοχής. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Η απελευθέρωση απ' το γνωστό. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Η εκπαίδευση και η σημασία της ζωής. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Η αγάπη δεν υπακούει. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Το πέταγμα του αετού. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Στη σιγή του νου. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Η τέχνη της ζωής. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Ελευθερία: Η αρχή και το τέλος. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Η αναγκαιότητα της αλλαγής. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Το δίχτυ της σκέψης. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Παράδοση και επανάσταση. Εκδόσεις Καστανιώτη.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/06/2003, 22:11:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,1971.
----------------------------------------
Στον διαλογισμο,καθε μορφη αυθεντιας,ειτε δικη μας,ειτε αυθεντια ενος αλλου,γινεται ενα εμποδιο,και εμποδιζει την ελευθερια,εμποδιζει την φρεσκαδα ,το καινουργιο.
Η αυθεντια,η διαμορφωση,η μιμηση,πρεπει να παραμεριστουν.
Διαφορετικα μιμειστε απλως,ακολουθειτε οτι ηδη εχει λεχθει,
και αυτο κανει τον νου,πολυ νωθρο και ανοητο.
Σε αυτην την κατασταση,δεν υπαρχει ελευθερια.
Και μονον με ελευθερια,μπορει κανεις να προχωρησει ,σε αυτο το πολυ βαθυ και εξαιρετικα σημαντικο πραγμα,που ονομαζουμε διαλογισμο.
Ο διαλογισμος,ειναι η ουσια της ενεργειας.
Οτιδηποτε κανετε η σκεφτεστε,χρειαζεται ενεργεια,και αυτη η ενεργεια μπορει να σπαταληθει απο την συγκρουση,και απο διαφορες μορφες ασκοπων σκεψεων,συναισθηματικων επιδιωξεων και δραστηριοτητων.
Η ενεργεια σπαταλιεται απο την συγκρουση που υπαρχει αναμεσα στο εγω και το μη-εγω,απο την διαιρεση αναμεσα στον σκεπτομενο και την σκεψη του,αναμεσα στον παρατηρητη και το παρατηρουμενο.
Οταν αυτη η σπαταλη δεν συμβαινει,υπαρχει μια ενεργεια που μπορει να ονομαστει επιγνωση,μια επιγνωση στην οποια δεν υπαρχει αξιολογηση,κριση,καταδικη η συγκριση,αλλα απλως μια προσεκτικη παρατηρηση,μια θεωρηση των πραγματων ακριβως οπως ειναι,εσωτερικα και εξωτερικα,χωρις την επεμβαση της σκεψης,
που ειναι το παρελθον.
Στην ελευθερια,υπαρχει πραγματικη μαθηση,δραση,διαλογισμος,σαν ενα αρμονικο συνολο.
Η λεξη 'συνολο',σημαινει οχι μονον πνευματικη υγεια ,αλλα και αγιοτητα.
Ετσι, η μαθηση,η δραση,ο διαλογισμος ειναι αγιοτητα.
Αυτο ειναι πραγματικα ενα ιερο πραγμα,και η ομορφια βρισκεται μεσα του,κι οχι εξω απο αυτο.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/07/2003, 22:40:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ
----------------------------------

Ενα μικρο βιβλιο,με πολλα και μεγαλα νοηματα.
Ο Κ.το εγραψε ,με την βοηθεια του Ληντμπητερ,13 χρονων.
Δειχνει τις ικανες και αναγκαιες συνθηκες,για την αποδοχη απο εναν Δασκαλο ,κατα την Ανατολικη Εσωτερικη Παραδοση.
Μετα ο Κ.οταν προχωρησε σε δικες του θεσεις,το εβγαλε απο τα βιβλια του.
Παρ'ολα αυτα,εχει μεγαλη αξια.
1.ΔΙΑΚΡΙΣΗ.
2.ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ.
3.ΟΡΘΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
4.ΑΓΑΠΗ.
Αυτα ειναι τα 4 σκαλοπατια,η αλλοιως,οι 4 αρετες που πρεπει καποιος να αναπτυξει,αν θελει να προχωρησει πνευματικα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/07/2003, 22:35:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΔΙΑΚΡΙΣΗ.
---------------
Δηλ.να διακρινουμε τον θεο,μεσα στον καθενα και στο καθετι,οσο κακο φαινεται οτι εκδηλωνουν.
Να διακρινουμε τους κρυμμενους νομους της Φυσης,και αφου τους κατανοησουμε,να πραξουμε με βαση αυτους.
Να διακρινουμε τον αληθινο εαυτο μας,απο τις σκεψεις ,τα συναισθηματα και το σωμα μας,που πρεπει και τα τρια να κραταμε υγιη και αρμονικα,αλλα να μην νομιζουμε οτι ειμαστε μονον αυτα και τιποτε αλλο.
Να διακρινουμε το περισσοτερο πνευματικο,απο το λιγωτερο πνευματικο,το περισσοτερο αληθινο ,απο το λιγωτερο αληθινο,το περισσοτερο χρησιμο απο το λιγωτερο χρησιμο.
Να ειμαστε ο εαυτος μας,οποιος και να ειναι,διακρινοντας τις ΔΙΚΕΣ μας σκεψεις απο τις ξενες,ο λογος και οι πραξεις μας να ειναι ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ κι οχι ξενες.Ετσι θα μπορεσουμε να δουμε καποτε,ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟ.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

cat
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Italy
589 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/07/2003, 23:41:04  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος cat  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος cat  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος cat  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Κάποτε σε μια συζήτηση με ενα μεταλλα....
μου ειχε πει αυτα τα λογια ...
ημουν 16 χρονων ...και μου αποτυπώθηκε ...
Θεός δεν υπάρχει ....θεός ειναι αυτό που εχουν ολοι μέσα στο κεφάλι τους ....
και μου δειξε τον νου ....

"ΚΑΙ μη ΧΕΙΡOΤΕΡΑ να ΛΕΜΕ"

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
buda36gr
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Greece
149 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/07/2003, 15:02:42  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους buda36gr  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος buda36gr  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
E λοιπον τα ιδια βρισκω!!!!
Ξαναμελετησα τζιντι και ξαναμπηκα να μαθω και να πω τι εμαθα..
βρηκα ομως προσωπικες αντιπαραθεσεις,ενω ο ατελειωτος εγραφε και ξαναγραφε για χωριστικοτητα,δυισμο και τη μεθοδολογια να απαλλαγουμε.
αφηστε για λογο(μονο για λιγο)τους εαυτους σας απ εξω,την γιομωμενη παρελθοντικη σας σκεψη και ΚΟΙΤΑΞΤΕ!!!!Ειμαι σιγουρος οτι θα εκπλαγειτε απ αυτο που θα δειτε..

Υ.Γ..Χαιρετω παλιους και νεους αναζητητες-εσωτεριστες

ΤΟ ΦΩΣ,Η ΑΓΑΠΗ & Η ΔΥΝΑΜΗ
ΑΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/07/2003, 18:09:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Aγαπητοι φιλοι,σας χαιρετω.
Αν σας ενοχλει το γεγονος οτι γραφω ,οτι γραφω,και νομιζετε οτι γνωριζετε και καταλαβαινετε καλυτερα,εδω ειναι ο τοπος,γραψτε τα.
Αν με κατηγορειτε,οτι ενω γραφω για τον Κρισναμουρτι,διαπληκτιζομαι με μελη των συζητησεων,αυτο ειναι κατι που ουτε κι εμενα μου αρεσει,αλλα ειναι κακο αναποφευκτο,γιατι και τα ψεμματα,και οι προκλησεις,και οι μισες αληθειες,και η προπαγανδα,και μερικα αλλα ,εχουν καποια ορια.
Ο Κρισναμουρτι,δεν ειπε να γινουμε απαθεις σαν τις αγελαδες,για οσα συμβαινουν τριγυρω μας.
Και αυτος ηταν εντονος σε πολλες δημοσιες συζητησεις οταν αντιμετωπιζε καποιους χαρακτηρες και καταστασεις...υπαρχουν τα video.
Τελος,θεωρηστε με λιγωτερο εξελιγμενο απο σας και παραθεστε τις γνωμες σας.
Φιλικα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/08/2003, 19:42:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ
----------------------------------
Η επιθυμια για χρημα και δυναμη,παροτι...αγαπητοτατη,ειναι προσκαιρη.
Κυρια ,οι επιθυμιες μας,ειναι καλο να επικεντρωθουν,στην ανευρεση και πορεια,επι της Ατραπου.


Βεβαια,αφηνοντας τα χαμηλα,και σκοπευοντας τα ...ψηλα,μπορει να συνεχιζουμε το ιδιο τροπαρι,γιατι ο εγωισμος,δεν ξεφουσκωσε καθολου.
Ετσι,ο δικος μας δασκαλος,σχολη,διδασκαλια,θεωριες,θρησκεια,κλπ,κλπ,κλπ,ειναι παντα καλυτερα.
Σε ποιον παραδεισο αραγε θα παμε?θα πιασουμε τα ρετιρε,η θαμαστε παλι στα ισογεια?
Κι αυτοι που βοηθησαμε με τοσο κοπο και προσωπικη ζημια,θα μας το ανταποδωσουν αραγε,η ο καλος θεουλης?
Αυτα και αλλα ωραια,μπορει να μας απασχολησουν,στην εσωτερικη αναζητηση.


Να μην επιθυμουμε την αποκτηση ψυχικων δυναμεων και εμπειριων.
θα ελθουν οταν ειμαστε ωριμοι γι'αυτο,ενω πιο πριν,οταν ειμαστε ανετοιμοι,μπορει να δημιουργησουν προβληματα.Εως τοτε,ας διαθετουμε τον χρονο και την ενεργεια μας,για υπηρεσια,χωρις προσωπικο ωφελος.


Αν ειναι να πουμε κατι,ας ειναι αληθινο,καλο και ωφελιμο.
Αλλοιως,ας σκεφτουμε καλυτερα τι και πως και ποτε θα μιλησουμε.

Το πιο δυσκολο για ωρισμενους ανθρωπους ,ειναι
να αφηνουν τους αλλους ανθρωπους ελευθερους
να σκεφτονται,να λενε και να πραττουν ,αυτο που θεωρουν σωστο ,
χωρις να ανακατευονται στις υποθεσεις τους ,
οπως και πολυ δυσκολο ειναι να μαθουν οι ανθρωποι,
να ασχολουνται με τις υποθεσεις τους,
και να βοηθουν οταν τους ζητηθει
η οταν υπαρχει πραγματικη αναγκη,και ο ανθρωπος που εχει αναγκη,
δεν μπορει να ζητησει.
Βοηθεια πρεπει να δινεται και προς τα ζωα,φυτα και την Μητερα Γη ,
οχι μονον ανθρωπους.


Αυτα μας προτεινει ο Κρισναμουρτι,στο 2ο κεφαλαιο του βιβλιου.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/08/2003, 21:06:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΟΡΘΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
------------------------

1.Αυτοκυριαρχια στην σκεψη.
2.Αυτοκυριαρχια στην πραξη.
3.Ανοχη.
4.Χαρουμενη διαθεση.
5.Μοναδικη προσηλωση στον σκοπο.
6.Εμπιστοσυνη.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/08/2003, 21:10:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΑΓΑΠΗ
---------------

Αποφυγη του να βλαπτει κανεις,μια ζωντανη υπαρξη,με

την κακολογια

την σκληροτητα

την δεισιδαιμονια,


και να βοηθα,να υπηρετει,οποτε αντικειμενικη αναγκη το ζητα.

Το μικρο και εξοχο αυτο βιβλιο,
περιεχει με απλο και λιτο τροπο,
εναν ηθικο και πρακτικο κωδικα συμπεριφορας,
που ειναι πηγη εμπνευσης για καθε αναζητητη.
Ενα αχρονο βιβλιο.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/09/2003, 21:14:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Καλως επεστρεψες φιλε ΠΛΑΤΩΝΑ...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2003, 20:30:42  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Διαβαζοντας για μια ακομη φορα
το "Απελευθερωση απο το γνωστο",
θελω να σταθω στο πρωτο μερος,
του 2ου κεφαλαιου,
για το να γνωρισουμε τον εαυτο μας,
σελ.25,26,27,28.
Απο τις πιο μεστες νοηματος σελιδες
που εχω διαβασει,
ισαξιες δημιουργηματος
οποιουδηποτε πνευματικου οντος,
και ιερης γραφης

Edited by - Helios on 13/09/2003 20:31:24Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/11/2003, 14:54:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Διευκρινιστικα-επεξηγηματικα
-------------------------------------
1.Γραφω μερικα πραγματα,διευκρινιστικα και επεξηγηματικα,στο τελευταιο μου μηνυμα,που θα ηθελα να βρισκεται σε ευαερη και ευηλια θεση,ευκολα προσιτη και αναγνωσιμη,απο τυχον ενδιαφερομενους,κι οχι στα σκοταδια που το εριξε ο θωθουλιξ,και χρειαζεται χρηση ραδιαισθησιας για να το βρει κανεις.Κι αυτο ,γιατι ,πρεπει να υπαρχουν ολες οι αποψεις προσιτες,κι οχι μονον οι φιλοιουδαιοχριστιανικες.
Ετσι,εδω εξηγω,γιατι εγραψα με τον τροπο που εγραψα...

http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?TOPIC_ID=2074&ARCHIVE=&whichpage=1
Γιατι,οπως παντα,κατι ιουδαιοχριστιανοπουλα τυπου ΕΟΝ,ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ και λοιπων της χριστιανικης "αγαπης",θελησαν παλι να δειξουν τις αγαπες τους,σαν τελευταια λεξη.
2.Φυσικα,και δεν σημαινει αυτο οτι επιστρεφω και θα συνεχισω να γραφω στο site.
Eχοντας πλεον την ευκαιρια να βλεπω απο αποσταση και να κρινω πιο αντικειμενικα,οπως και αλλοι μαρτυρουν,φαινεται πλεον η καθοδικη πορεια που ακολουθει το forum,και που κυριως γι'αυτο πιστευω οτι οφειλεται,η εμμονη των υπευθυνων στο να ευνοουν την ιουδαιοχριστιανικη αποψη,βρισκοντας ετσι εδαφος να αναπτυχθουν διαφορα ιουδαιοχριστιανικα στοιχεια,που παιζουν τελικα καταστρεπτικο ρολο στην πορεια του χωρου,αντι να επιδιωκουν πραγματικα την ισοτιμη και αρμονικη παρουσιαση ολων των αποψεων,γιατι αυτο ειναι εσωτερικη και πνευματικη αναζητηση,Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,
και να επιδιωκουν την απομακρυνση ανελευθερων,καταπιεστικων,καιυποβιβαστικων για την εσωτερικη πορεια αποψεων,που δυστυχως κυρια πηγη εχουν τον ιουδαιοχριστιανικο αξονα σκεψης και δρασης.
Κατι γεγονοτα με κατι φανατικους Μαρτινιστες(που εγω προσωπικα τους ξερω και απο την καλη και απο την αναποδη),
κατι ασχημες συμπεριφορες σε καλα μελη του forum,οπως ο old tiger,αλλα και αλλοι-μην τα ξαναλεμε-δειχνουν τον καταστρεπτικο ρολο της ιουδαιοχριστιανικης πνευματικης ασθενειας=πνευματικος φασισμος.
Επισης,και οι δηλωσεις του Μικη Θεοδωρακη...
"στην ριζα καθε κακου βρισκονται οι Ιουδαιοι-ιουδαιοχριστιανοι πλεον θαλεγα"
δειχνει οτι ο κοσμος σιγα -σιγα ξυπνα,και οτι μονον τα εμμισθα προπαγανδιστικα οργανα της καθε Σιων-συναγωγης-Αρχιεπισκοπης,
εξακολουθουν το παραμυθι της "αγαπης",δρωντας ουσιαστικα,ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ,
σε οφελος,Τουρκων,Αλβανων,Εβραιων,Σκοπιανων,αλλα και ολων που θελουν να εξαφανισουν απο τον χαρτη ,καθε τι ελευθερο και ελληνικο.
Μηπως και το Spiegel,καθε κυριε ΕΟΝ,γνωριζει λιγωτερα απο την αφεντια σου,η μηπως ανηκεις κι εσυ στα εμμισθα οργανα που γραφω παραπανω?
Μηπως οι Σιωνιστες,που σκοτωσαν-κατα τα φαινομενα-παλι ομοεθνεις τους,οπως με τους Ναζι,καποια δυστυχα και φτωχα ατομα που ποτε δεν φταινε,οπως και στα γεγονοτα των διδυμων πυργων,μηπως επιδιωκουν λοιπον και εδω,την αστυνομευση της περιοχης,οπως πανε να κανουν και στην Αμερικη,προς οφελος βεβαια των σιωνιστικων στοχων?
Μηπως και οι UCK,και τα λοιπα αθλια συμφυρματα,κατι Γκριζοι Λυκοι,που σηκωνουν κεφαλι,μηπως αυτοι δεν υποκινουνται και χρηματοδοτουνται απο Σιωνιστες οπως ο Σορος,Ροτσιλδ και τα παρομοια σκουπιδια?
Μηπως θα πρεπει να δειξουμε σε ΟΛΟΥΣ αυτους την Ιουδαιοχριστιανικη αγαπη,σαν του καθε ΕΟΝ?
Θα πρεπει να κανουμε τους χαζους,σφυριζοντας

-αλλα -γαλλικα,

η μηπως να το παιξουμε "ανωτεροι",ασχολουμενοι με "εσωτερικες αναζητησεις",του στυλ καθε ΕΟΝ-και αναφερω συνεχεια αυτον,γιατι ειναι το τελειο δειγμα,μεταξυ αλλων,του ιδανικου ιουδαιοχριστιανου-
την στιγμη που γυρω μας τα γεγονοτα κατα της πατριδας μας-και τελικα εμας των ιδιων-τρεχουν?
3.Και γιατι να γραφονται ολα αυτα ,σε ενα topic,σαν του Κρισναμουρτι?
Γιατι πρωτα-πρωτα,ολα συνδεονται.
Και γιατι,ο Κρισναμουρτι,ειναι ενας απο τους κυριους αντιπαλους,
του πνευματικου φασισμου
του πνευματικου σκοταδιου
της πνευματικης βιας και σκοτους
της ανελευθεριας,εκμεταλλευσης και καταπτωσης
της προσωπικοτητας του ατομου,
απο την ιουδαιοχριστιανικη ενεργειακη μολυνση,
που απειλει να καταστρεψει τον πλανητη,
ολο και πιο φανερα.
Χαιρετω.

Edited by - Helios on 24/11/2003 15:27:47Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

spirit
Πλήρες Μέλος

Finland
1485 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/11/2003, 19:52:44  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος spirit  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Α' ΔΟΞΑΡΡΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ, ΚΥΡΙΕ,
ΤΕΝΤΩΣΕ ΜΕ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΑΠΙΣΩ.

Β' ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΑΤΕΝΤΩΣΕΙΣ, ΚΥΡΙΕ,
ΘΑ ΣΠΑΣΩ.

Γ' ΠΑΡΑΤΕΝΤΩΣΕ ΜΕ, ΚΥΡΙΕ, ΚΙ ΑΣ ΣΠΑΣΩ !
OM


dsmΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/11/2003, 13:39:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
HOME!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


398 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/11/2003, 12:30:48  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
HOME!


HOME ALONE!!!!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/12/2003, 21:21:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
BETTER ALONE ...WITHOUT BAD AND UGLY BOYS...

Edited by - Helios on 04/12/2003 15:43:23Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/12/2003, 22:02:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φιλε Πλατωνα ,που χαθηκες?
Σε χαιρετω οπου και νασαι.
Να συνεχισουμε με τον Κ.?

Edited by - Helios on 08/04/2004 16:03:19Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/04/2004, 12:36:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Γεια σου Ήλιος,

Τι λες να κάνουμε…. μήπως να αντιγράψουμε κομμάτια από ότι είπε? Αυτός δεν ήθελε μαθητές, ….πιστεύω ουτε και προπαγάνδα.

Οποίος φτάνει εκεί…είναι γιατί τα άλλα... δεν τον ευχαριστούν, εξάλλου, μιας και καταλαβαίνω πως είσαι διαβασμένος…

η μουσική είναι γνωστή,

τα όργανα υπάρχουν…

μα αυτοί που χειρίζονται τα όργανα, *(ΕΑΥΤΟΙ).. αντί να παίζουν με έμπνευση, Νέα κομμάτια,….κόλλησαν η λίμνασαν…. στην ίδια μουσική!

Καλή Ανάσταση Ήλιε!


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Helios
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
735 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/04/2004, 17:59:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Helios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Υπαρχουν πολλοι που θα γνωρισουν τον Κρισναμουρτι απο τα οσα γραφουμε εδω,και μετα ισως συνεχισουν με βιβλια.
Γι'αυτο και η απλη παραθεση των αποψεων του ειναι -το λιγωτερο -χρησιμη...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 14 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.234375
Maintained by Digital Alchemy