Συγγραφέας |
Θέμα |
|
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:04:26
Πάλι άρχισες τις μαλακείες; |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:10:25
quote: Από το τμήμα της Θεολογίας όμως ο απόφοιτος είναι θεολόγος κι όχι ιερωμένος.
Και ένας "θεολόγος"(*) Dying_Incubus, μόνον ως ιερέας μπορεί να "εργαστεί". Ουδείς άλλος τον προσλαμβάνει γι' αυτό.(*)"Θεολόγος" φίλε μου είναι μεγάλη κουβέντα. Ποίος γνωρίζει τι θέλει αυτό το δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Ιουδαιολόγοι παράγονται. |
Dying_Incubus
Συντονιστής
Tuvalu
13482 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:13:28
Μα στα τμήματα Κοινωνικής Θεολογίας εισάγονται και γυναίκες και άνδρες. Γνωρίζω 2 αποφοίτους (μία γυναίκα κι έναν άνδρα) από το συγκεκριμένο τμήμα και κανείς δεν έγινε ιερέας! Ένας θεολόγος δεν γίνεται απαραίτητα ιερέας, μπορεί να γίνει καθηγητής σε σχολείο ή μπορεί να βρει κάποια δουλειά η οποία δεν έχει καμία σχέση με αυτό που σπούδασε (σύνηθες φαινόμενο στην χώρα μας...)
In anticipation of my resurrection... |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:15:00
Δεν παράγουν ούτε ψυχολόγους, ούτε αρχαιολόγους, ούτε κοινωνιολόγους, ούτε παιδαγωγούς, ούτε νομικούς, ούτε φιλολόγους.Πσάχνεις για ξεκατίνιασμα πάλι;Και ένας "θεολόγος"(*) Dying_Incubus, μόνον ως ιερέας μπορεί να "εργαστεί". Ουδείς άλλος τον προσλαμβάνει γι' αυτό. Αυτό απευθύνεται στην κατίνα |
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:15:30
Αίολος
quote: Δεν παράγουν ούτε ψυχολόγους, ούτε αρχαιολόγους, ούτε κοινωνιολόγους, ούτε παιδαγωγούς, ούτε νομικούς, ούτε φιλολόγους. Παράγουν μονον ΧΟ ιερείς!
Ναι αλλά τι να κάνουμε; Και αυτοί που τελειώνουν το Φ.Π.Ψ. τι παράγουνε; Ούτε "φιλόσοφους" παράγουνε, ούτε "παιδαγωγούς", ούτε "ψυχολόγους".. κάτι.. ενδιάμεσο. Και αυτοί που τελειώνουν "κοινωνιολογία" τι παράγουνε; Μονο κοινωνιολόγους, δηλαδή καθηγητές κοινωνιολογίας στα σχολεία. Και αυτοί που τελειώνουν ψυχολογία τι παράγουνε; Δημιοσίους υπαλλήλους, άνεργους και μερικά ιδιωτικά γραφεία.(παρεμπιπτόντως οσοι τελειώνουν θεολογία δεν γίνονται απαραίτητα ιερείς αλλά και δημόσιοι υπάλληλοι) Και αυτοί ακόμα που τελειώνουν το "φυσικό" στην Ελλάδα τι παράγουνε; Δημοσίους υπαλλήλους για τα σχολεία κατα 98%. Ωραία τι να κάνουμε; Να καταργήσουμε όλες τις θεωρητικές επιστήμες; Ποιο έιναι το point σου δηλαδή; |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:16:38
quote: Ένας θεολόγος δεν γίνεται απαραίτητα ιερέας, μπορεί να γίνει καθηγητής σε σχολείο
...που διδάσκει μονο θρησκευτικά. Δεν είναι φιλόλογος, δεν είναι ιστορικός, κλπ. |
Dying_Incubus
Συντονιστής
Tuvalu
13482 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:19:13
quote: ...που διδάσκει μονο θρησκευτικά.
Ναι, βρε Αίολε. Αυτό όμως που προσπαθώ να σου εξηγήσω είναι ότι οι απόφοιτοι δεν γίνονται απαραίτητα ιερείς.
In anticipation of my resurrection... |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:21:14
quote: Και αυτοί που τελειώνουν "κοινωνιολογία" τι παράγουνε; Μονο κοινωνιολόγους, δηλαδή καθηγητές κοινωνιολογίας στα σχολεία. Και αυτοί που τελειώνουν ψυχολογία τι παράγουνε; Δημιοσίους υπαλλήλους, άνεργους και μερικά ιδιωτικά γραφεία.(παρεμπιπτόντως οσοι τελειώνουν θεολογία δεν γίνονται απαραίτητα ιερείς αλλά και δημόσιοι υπάλληλοι)
Σωστά dr μου! Φαντάσου τώρα, αν όλοι αυτοί μάς είναι άχρηστοι, παρ' ότι έχουν αποφοιτήσει από εξειδικευμένες σχολές, πόσο πιο άχρηστοι είναι αυτοί που "μαθαίνουν" λίγο απ' όλα... |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:23:04
quote:
quote: ...που διδάσκει μονο θρησκευτικά.
Ναι, βρε Αίολε. Αυτό όμως που προσπαθώ να σου εξηγήσω είναι ότι οι απόφοιτοι δεν γίνονται απαραίτητα ιερείς.
Εντάξει, δεν σκέφτηκα και τους δασκάλους ιερείς. Αντί να κηρύττουν στους ναούς, κηρύτουν στα σχολεία.Edited by - Αίολος on 14/09/2011 14:24:48 |
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:24:54
quote: Σωστά dr μου! Φαντάσου τώρα, αν όλοι αυτοί μάς είναι άχρηστοι, παρ' ότι έχουν αποφοιτήσει από εξειδικευμένες σχολές, πόσο πιο άχρηστοι είναι αυτοί που "μαθαίνουν" λίγο απ' όλα...
Όλοι όσοι έχουν για μοναδική ή κύρια ελπίδα επαγγελματικής αποκατάστασης το να μπούνε στο δημόσιο, άχρηστοι είναι με μια λογική! Αλλά θα τους εξολοθρεύσουμε; Μάλλον όχι. |
gianipseftis
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2194 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:27:26
quote:
Αφού κατάλαβες τι εννοώ, μου αρκεί. (Όχι ότι είσαι άσχετος με αυτά έτσι κι αλλιώς...)
Μακάρι βρε ντοκτορ να μπορούσα να ισχυριστώ και εγώ το ίδιο για σένα. Ειλικρινά μιλάω
|
stiv
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2964 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:28:58
quote:
Και ένας "θεολόγος"(*) Dying_Incubus, μόνον ως ιερέας μπορεί να "εργαστεί". Ουδείς άλλος τον προσλαμβάνει γι' αυτό.
Αίολος δεν ειναι ετσι οπως το λες.
|
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:29:17
quote: Ειλικρινά μιλάω
Εννοείται Γιάννη μου |
zip
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός
4814 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:45:35
quote: ΑίολοςΤα δόγματα κατηχούνται. Δεν ερευνώνται, επομένως δεν διδάσκονται, αλλοιώς δεν θα ήταν δόγματα.
Το μάθημα της Ιστορίας Δογμάτων του τμ. Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας του Α.Π.Θ. περιλαμβάνει μεταξύ άλλων : Συστηματική έρευνα της διατυπώσεως των δογμάτων της Eκκλησίας με βάση τους Όρους και τις αποφάσεις των συνόδων και άλλων γραπτών μνημείων και ιδιαίτερα των συγγραμμάτων των αγίων Πατέρων. Συστηματική ερμηνεία των δογματικών και συμβολικών κειμένων της Oρθοδόξου Eκκλησίας των τριών πρώτων Oικουμενικών Συνόδων, ήτοι ερμηνεία των Συμβόλων, της Eκθέσεως των Διαλλαγών του 433 και των κανόνων δογματικού ενδιαφέροντος των τριών πρώτων Oικουμενικών Συνόδων. Συστηματική ερμηνεία των δογματικών και συμβολικών κειμένων της Oρθοδόξου Eκκλησίας των Δ', E', ΣT', Z' Oικ. Συνόδων, ήτοι ερμηνεία των όρων και των κανόνων δογματικού ενδιαφέροντος των αντιστοίχων Oικουμενικών Συνόδων. quote: ΑίολοςΑυτό δεν είναι επιστήμη!!!
Edited by - zip on 14/09/2011 14:51:08 |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:52:54
κατιναquote:
Συστηματική έρευνα της διατυπώσεως των δογμάτων της Eκκλησίας με βάση τους Όρους και τις αποφάσεις των συνόδων και άλλων γραπτών μνημείων και ιδιαίτερα των συγγραμμάτων των αγίων Πατέρων. Συστηματική ερμηνεία των δογματικών και συμβολικών κειμένων της Oρθοδόξου Eκκλησίας των τριών πρώτων Oικουμενικών Συνόδων, ήτοι ερμηνεία των Συμβόλων, της Eκθέσεως των Διαλλαγών του 433 και των κανόνων δογματικού ενδιαφέροντος των τριών πρώτων Oικουμενικών Συνόδων. Συστηματική ερμηνεία των δογματικών και συμβολικών κειμένων της Oρθοδόξου Eκκλησίας των Δ', E', ΣT', Z' Oικ. Συνόδων, ήτοι ερμηνεία των όρων και των κανόνων δογματικού ενδιαφέροντος των αντιστοίχων Oικουμενικών Συνόδων.
Χαααχαχα!!! Πλάκα έχεις! Από την πολύ "συστηματική έρευνα" παπαγαλίζουν τα ίδια πράγματα εδώ και αιώνες; |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:57:01
quote:
quote:
Και ένας "θεολόγος"(*) Dying_Incubus, μόνον ως ιερέας μπορεί να "εργαστεί". Ουδείς άλλος τον προσλαμβάνει γι' αυτό.
Αίολος δεν ειναι ετσι οπως το λες.
Αν θέλεις μας λες πως είναι; |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 14:59:15
κατινα
quote:
quote: ΑίολοςΑπό την πολύ "συστηματική έρευνα" παπαγαλίζουν τα ίδια πράγματα εδώ και αιώνες;
Ποιοι ;
Μα αυτοί που κάνουν την "συστηματική έρευνα"! |
ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
11657 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 15:11:34
quote: Ζιπ Το μάθημα της Ιστορίας Δογμάτων του τμ. Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας του Α.Π.Θ. περιλαμβάνει μεταξύ άλλων : Συστηματική έρευνα της διατυπώσεως των δογμάτων της Eκκλησίας με βάση τους Όρους και τις αποφάσεις των συνόδων και άλλων γραπτών μνημείων και ιδιαίτερα των συγγραμμάτων των αγίων Πατέρων. Συστηματική ερμηνεία των δογματικών και συμβολικών κειμένων της Oρθοδόξου Eκκλησίας των τριών πρώτων Oικουμενικών Συνόδων, ήτοι ερμηνεία των Συμβόλων, της Eκθέσεως των Διαλλαγών του 433 και των κανόνων δογματικού ενδιαφέροντος των τριών πρώτων Oικουμενικών Συνόδων. Συστηματική ερμηνεία των δογματικών και συμβολικών κειμένων της Oρθοδόξου Eκκλησίας των Δ', E', ΣT', Z' Oικ. Συνόδων, ήτοι ερμηνεία των όρων και των κανόνων δογματικού ενδιαφέροντος των αντιστοίχων Oικουμενικών Συνόδων.
Αν ήμουν χριστιανός θα έλεγα...Χριστέ μου!!! Αν ημουν μωαμεθανός θα έλεγα...Αλλάχ μου!!! κ,ο,κ...
Τώρα που δεν είμαι τίποτα λέω απλά...τι μαλακίες!!! Σοβαρή επιστήμη εξετάζει τις αποφάσεις των οικουμενικών συνόδων!!!!!!!!!Πρέπει κάποιος να είναι πολύ μαλάκας,ώστε να προαγάγει σε επιστήμη τις Οικουμενικές Συνόδους,που όλοι οι σκεπτόμενοι γνωρίζουν από ποιούς και για ποιούς λόγους έγιναν. Εξετάζει τα συγγράμματα των Αγίων Πατέρων...,μπρρρρ!!!!!!!! Συστηματική ερμηνεία δογματικών κειμένων...!!Ακουσον-άκουσον!!! Φύσα βρε Αίολε δυνατά να τους πάρει και να τούς σηκώσει!!
ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ. |
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 15:15:17
quote: Φύσα βρε Αίολε δυνατά να τους πάρει και να τούς σηκώσει!!
Δεν χρειάζεται ρε ΝΙΚ. Κσεφτυλίζονται χωρίς βοήθεια. Μόνοι τους! |
Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7024 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 15:31:27
Ενώ η μονοθεϊστική θρησκευτικότητα αρνείται την φύση, την αποφάσκει και την υπερβαίνει, στην καλύτερη περίπτωση… .. όταν βεβαίως -στην χειρότερη περίπτωση- δεν την καταπολεμά ούτε την καταργεί! Δεν είναι δήθεν ότι ο πολυθεϊσμός κηρύσσει την πίστη σε πολλούς θεούς και ο μονοθεϊσμός σε έναν Θεό, ούτε βέβαια πρόκειται για την πληθυντική (πολυθεϊσμός) και την ενική (μονοθεϊσμός) μορφή θρησκευτικότητας. Ο πολυθεϊσμός με την μητριαρχική, γυναικεία, γεωργική, γεώδη, οργιαστική, φυσιοκρατική-φυσιολατρική και σεληνιακή ενδοφυσικότητά του προτείνει την εξίσωση του θείου με την φύση και υποτάσσει το θεϊκό στοιχείο στο φυσικό.
Ο πολυθεϊσμός είναι ενδοφυσικός, φυσιοκρατικός και φυσιολατρικός, κοσμολογικός και νατουραλιστικός, ουσιοκρατικός και απρόσωπος ενώ ο μονοθεϊσμός παραμένει εξωφυσικός, υπερφυσικός, υπερβατικός, προσωπικός, προσωποκρατικός, περσοναλιστικός και υπαρξιακός.
Οι δυο εφικτές υπερβάσεις του θανάτου μέσω της ενδοφυσικότητας του πολυθεϊσμού και της εξωφυσικότητας του μονοθεϊσμού παραμένουν μοναδικές και ανυπέρβλητες μέχρι σήμερα, όπως επίσης μένουν εκκρεμείς και ανεπιβεβαίωτες. Καμιά δεν μπορεί να διεκδικήσει για τον εαυτό της την αποκλειστικότητα της μίας, ορθής, «ορθόδοξης» και οριστικής λύσης του δράματος της ανθρώπινης ζωής στην οποία έλαχε ο σκληρός κλήρος να τελευτά την βιοτή της και να βιώνει την τελευτή της. Ίσως μια κάποια ενδεχόμενη απόκριση σε αυτήν την ακροτελεύτια όσο και αφετηριακή απορία μας να είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει τελική λύση, τελειωτική επίλυση, τελεσίδικη απάντηση, αφού εμείς οι ίδιοι που ερωτάμε είμαστε μέρος του προβλήματος στην επίλυση του οποίου έχουμε επιδοθεί.
http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/religions/marios_mpegzos_psychology_of_religion.htm Εκ των πραγμάτων λοιπόν μπορούμε να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα , ότι η Μονο-Θεϊστική Θρησκευτικότητα αρνούμενη την φύση αρνείται και την φύση του ανθρώπου –Δυναμική που απορρέει εξ ‘ αυτής- , στην οποία δεν υποκειμενικοποιείται και δεν προσβλέπει/αποβλέπει για την εξέλιξη και την καλλιέργειά του . Με δεδομμένο ότι ο άνθρωπος επιχειρεί και σκέπτεται / αισθάνεται και συναισθάνεται και αλληλεπιδρά , όλα αυτά συντελλούνται απο την φύση του και εντός της φύσης. Η μη αποδοχή της φύσης του , ορίζει και την ανεπάρκειά του και ως ανεπαρκής θα πρέπει να απευθυνθεί για οτιδήποτε έχει σχέση με την ζωή του , σε εξώκοσμες δυνάμεις και φροντίδες. Αυτό όμως , εκτός του ότι θέτει τον ίδιο τον άνθρωπο σε μια κατάσταση ανημπόριας , ορίζει και το σαθρό της ύπαρξής του αλλα και το παράλογο –κατα τις Μονοθεϊστικές Θρησκείες- κάθε επιδίωξης για βελτίωση και εξέλιξη στο ανεπαρκές τη φύσης του. Αυτό με την σειρά του , ορίζει την εκ διαμέτρου αντίθετη προσέγγιση που υπάρχει ανάμεσα στην Αρχαία Ελληνική φιλοσοφία και στον Χριστιανισμό ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ . Και είναι αυτό που ορίζει και θα ορίσει οριστικά το αγεφύρωτο χάσμα ανάμεσα στην επιστήμη της ψυχολογίας και στον Χριστιανισμό. Αυτό θα είναι και η αιτία –ήδη υφίσταται- που οι Μονο-Θεϊστικές Θρησκείες βλ.Χριστιανισμός , θα αποδομηθούν απο την ακαμψία τους στο να αρθρώσουν σύγχρονο λόγο και εγγύς της ανθρώπινης φύσης αλλα ένα λόγο ακατάληπτο και άσχετο με αυτήν καθ’εαυτή την φύση του ανθρώπου , βάσει της οποίας κάθε έλλογο όν επιχειρεί και αντιλαμβάνεται/αισθάνεται και συναισθάνεται. Κάθε προσπάθεια απομάκρυνσης του ανθρώπου απο την φύση του , θα ορισθεί ως παράλογο και ανεπαρκές για την εξέλιξη αλλα και για την ερμηνεία και προσέγγιση τόσο της ίδιας του της φύσης αλλα και του γενικότερου περιβάλλοντος με το οποίο καθημερινά αλληλεπιδρά και εναγωνίως προσπαθεί να γνωρίσει και να έρθει πιο κοντά του. Μείνε μέσα στο παιχνίδι... |
ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
11657 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 15:52:01
Τι να σου πώ βρε Δήμο!!! ωρες-ώρες με αφήνεις...άναυδο!!ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ. |
Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7024 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 17:16:19
quote:
Τι να σου πώ βρε Δήμο!!! ωρες-ώρες με αφήνεις...άναυδο!!ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.
Για πές... Μείνε μέσα στο παιχνίδι... |
gianipseftis
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2194 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 20:58:29
Δεν εξέτασες το ενδεχόμενο του πανθεϊσμούΠαίζει? Δεν παίζει? Και κυρίως γιατί Δεν παίζει λόγο απουσίας του τρόμου και την απαλλοτρίωση του εγώ? Μήπως χάνουν την δουλειά τους πολύ χαραμοφάηδες ( μην πάει το μυαλό σου στον ψηλό) Γενικά μιλάω
|
zip
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός
4814 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 21:10:10
quote: Η Απάτη των Ευαγγελίων, σελ. 11Κάποιος που χρησιμοποιεί τον όρο μ.Χ για παράδειγμα, όχι μόνο δέχεται την ιστορική ύπαρξη του Χριστού (αφού μετά ή πριν την γέννησή του τοποθετεί το γεγονός περιγράφει) αλλά τον δέχεται και ως Μεσσία.
Μπορείς να μας εξηγήσεις αγαπητέ φίλε macedon, γιατί κάποιος που χρησιμοποιεί τον όρο μ.Χ για παράδειγμα, δέχεται τον Χριστό ως Μεσσία ;;; [ σημ. : Μην μου απαντήσεις στο στυλ "επειδή ο ίδιος ο Χριστός το ισχυριζόταν αυτό". Την ξέρω αυτήν την απάντηση. Απλά, απορώ γιατί κάποιος π.χ μπορεί να χρησιμοποιεί τον όρο μ.Χ ή π.Χ χωρίς υποχρεωτικά & απαραίτητα να δέχεται ούτε την ιστορική ύπαρξη του Χριστού αλλά ούτε τον ίδιο ως Μεσσία. Να χρησιμοποιεί π.χ αυτούς τους όρους, επειδή έτσι καθιερώθηκαν, χωρίς δηλ. να τα εξετάζει αυτά. Που στηρίζεις δηλ. εσύ αυτό το γενικόλογο συμπέρασμά σου ; ] Edited by - zip on 14/09/2011 21:33:30 |
macedon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7458 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 22:41:57
zipquote: Μπορείς να μας εξηγήσεις αγαπητέ φίλε macedon, γιατί κάποιος που χρησιμοποιεί τον όρο μ.Χ για παράδειγμα, δέχεται τον Χριστό ως Μεσσία ;;;
Ο όρος "Χριστός" σημαίνει "αυτός που έχει το χρίσμα", δηλαδή ο Μεσσίας. Όταν χρησιμοποιείς τον όρο "Μετά το Χριστό", ουσιαστικά λες "μετά το Μεσσία". Αυτό είναι αποδοχή όχι μόνον της ύπαρξης του Ιησού (αφού τοποθετείς το γεγονός μετά τη γέννησή του) αλλά και της ιδιότητας του Ιησού ως Μεσσία (εφ' όσον τον ονομάζεις έτσι). quote: Να χρησιμοποιεί π.χ αυτούς τους όρους, επειδή έτσι καθιερώθηκαν, χωρίς δηλ. να τα εξετάζει αυτά.
Η καθιέρωση των όρων αυτών ήταν τεχνητή και εν πολλοίς λανθασμένη, η επικράτησή τους δε καθιερώθηκε μόνον στα χριστιανικά κράτη (οι Εβραίοι έχουν άλλο ημερολόγιο, οι Μουσουλμάνοι το ίδιο). Ήδη, ο όρος έχει εξαφανιστεί σχεδόν από τα ακαδημαϊκά κείμενα και χρησιμοποιείται ο όρος ΚΕ (Κοινής Εποχής) και ΠΚΕ (Προ Κοινής Εποχής). Η χρήση των όρων "μΧ" και "πΧ" δεν είναι μόνο μία σύμβαση. Είναι ουσιαστικά ομολογία πίστης (δέχεσαι ότι υπήρξε Ιησούς, δέχεσαι ότι αυτός ήταν ο Μεσσίας). quote: Που στηρίζεις δηλ. εσύ αυτό το γενικόλογο συμπέρασμά σου ;
Στη γνώση της ελληνικής γλώσσας.
macedon |
zip
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός
4814 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 22:57:19
ΟΚ, macedon. Ευχαριστώ.
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 23:18:15
quote: zip Σε αρκετές όμως από τις απαντήσεις του, ο macedon δείχνει ορισμένα σημεία του χαρακτήρα του.
Αυτό φίλε zip ισχύει για όλους μας . Από τον τρόπο που απαντάμε , και την σύνταξη των απαντήσεών μας , ένας ψυχολόγος μπορεί να βγάλη ασφαλή συμπεράσματα για τον χαρακτήρα και την ψυχική μας κατάσταση . * |
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 23:19:25
quote: zip Επιστημονικό πείραμα [ το λέει και η λέξη ] είναι ένα πείραμα που γίνεται στα πλαίσια μιας Επιστήμης. Άλλο η Θρησκεία, άλλο η Επιστήμη. Δεν υπάρχει επιστημονικό πείραμα στα πλαίσια της θρησκείας, γιατί πολύ απλά η θρησκεία δεν έχει σχέση με την Επιστήμη.
Πολύ σωστά ! Η επιστήμη βασίζεται στον πειραματισμό και την έρευνα , ενώ η θρησκεία στην τυφλή πίστη στα όσα διδάσκει . Το περίφημο «ΠΙΣΤΕΥΕ , ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ»* |
Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7024 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 23:23:18
quote:
quote: zip Σε αρκετές όμως από τις απαντήσεις του, ο macedon δείχνει ορισμένα σημεία του χαρακτήρα του.
Αυτό φίλε zip ισχύει για όλους μας . Από τον τρόπο που απαντάμε , και την σύνταξη των απαντήσεών μας , ένας ψυχολόγος μπορεί να βγάλη ασφαλή συμπεράσματα για τον χαρακτήρα και την ψυχική μας κατάσταση . *
Καλησπέρα Σωτήρη... Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , ισχύει για ΟΛΟΥΣ μας! Μείνε μέσα στο παιχνίδι... |
ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
11657 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/09/2011, 23:56:34
quote:
quote:
Τι να σου πώ βρε Δήμο!!! ωρες-ώρες με αφήνεις...άναυδο!!ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.
Για πές... -------------------------------------------------------------- Τι να πώ φίλε μου? Το πόστ σου είναι απο τα ωραία που έχω διαβάσει εδω μέσα.Περιλαμβάνει τα πάντα.Ανάλυση-επεξήγηση-πράξη-θεωρία-φιλοσοφία-επιστήμη. Ειδικά αυτο,μου άρεσε πολύ: [quote] Εκ των πραγμάτων λοιπόν μπορούμε να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα , ότι η Μονο-Θεϊστική Θρησκευτικότητα αρνούμενη την φύση αρνείται και την φύση του ανθρώπου –Δυναμική που απορρέει εξ ‘ αυτής- , στην οποία δεν υποκειμενικοποιείται και δεν προσβλέπει/αποβλέπει για την εξέλιξη και την καλλιέργειά του . Με δεδομμένο ότι ο άνθρωπος επιχειρεί και σκέπτεται / αισθάνεται και συναισθάνεται και αλληλεπιδρά , όλα αυτά συντελλούνται απο την φύση του και εντός της φύσης. Η μη αποδοχή της φύσης του , ορίζει και την ανεπάρκειά του και ως ανεπαρκής θα πρέπει να απευθυνθεί για οτιδήποτε έχει σχέση με την ζωή του , σε εξώκοσμες δυνάμεις και φροντίδες
Αυτο εννοούσα.Και οταν βάζω αυτο
σημαίνει οτι επιδοκιμάζω. ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ. |