ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΨΥΧΗ =-.
 Υπάρχει;
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 4
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7552 Μηνύματα
Απεστάλη: 19/09/2012, 18:38:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Φίλος!!
Πάντως, μπερδεύτηκα ακόμη περισσότερο...
Όταν λες Dr. ότι πρέπει να κερδίσεις την ψυχή... δεν φαντάζομαι να εννοείς πως κάποιο ανώτερο πνευαμτικό ον μας την προσφέρει...


Όχι, τίποτα τέτοιο!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7552 Μηνύματα
Απεστάλη: 19/09/2012, 18:41:42  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
DR επιδή είμαι εντελώς άσχετη από αύτα μπορείς να μου πείς πως σκατά πας εκεί και τα βλέπεις??sorry για την αναστάτωση.

Χαχα..
Σου εστειλα δύο αρχεία, λογικά οταν φτάσουνε θα σου έχει κάποια επιλογή "Λήψης Αρχείων". Κατέβασέ τα.
Αν ανοίξει κάποιο παράθυρο και στα δείχνει εκεί να κατεβαίνουν, μόλις ολοκληρωθεί το κατέβασμα πάτα δεξί κλικ στο εικονιδιο του κατεβασμένου αρχείου σε αυτο το παράθυρο, και πάτα "Άνοιγμα Θέσης αρχείου".

Τότε θα ανοίξει ο φάκελος μέσα στον οποίο είναι το αρχείο και απο εκεί κάνεις διπλό κλικ στο αρχείο και ανοίγει.
(Δηλαδή οταν κατεβούν σιγουρεύσου για τον φάκελο στον οποίο κατεβαίνουν. Συνήθως κατεβάινουν σε έναν φάκελο με όνομα "Λήψεις Αρχειών")

Εναλλακτικά, πάτα διπλό κλικ για να ανοίξει το αρχείο και να το δεις επιτόπου.

Edited by - Dr Jekyll Mr Hyde on 19/09/2012 18:54:05Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7552 Μηνύματα
Απεστάλη: 19/09/2012, 18:50:18  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Άρα... εάν δεν είναι όλα αυτά η ψυχή, τότε τι στο καλό είναι;;; Έχει οριστεί, φανταζόμαστε κάτι άλλο;