Συγγραφέας |
Θέμα |
|
Enas
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
241 Μηνύματα |
Απεστάλη: 25/09/2003, 00:13:40
ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΛΑΤΩΝΑ ΥΜΝΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΣΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΟΦΙΛΙΚΟ, ΥΜΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ, ΣΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 6 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ 3 ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΟΦΥΛΙΚΟ ΕΡΩΤΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ: Ο ΦΑΙΔΡΟΣ ΛΕΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΣΥΣΤΗΘΕΙ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΣΟΒΑΡΟ Ο ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΑΡΑΛΗΛΑ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ "Από τον καιρόν δηλαδή που τον ερωτεύθηκα, δεν έχω πια το δικαίωμα μήτε το βλέμμα μου να στρέψω μήτε τον λόγο ν' απευθύνω σε κανέναν απολύτως, ωραίο νέο". ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ: ΔΕΝ ΠΑ ΛΕΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΠΙΟΙ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ, ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ. I am no human now because I choose to know..
|
ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Switzerland
3558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 25/09/2003, 04:39:31
Μα καλά φίλε Ένας, εγώ ο στενόμυαλος αρνητής της αλήθειας …(και δη της ομοφυλοφιλίας των ελλήνων)…..αναρωτιέμαι…. ….. αφού του Σωκράτη γαργαλιόταν ο πισινός, και αφού ο Αλκιβιάδης παραδέχεται πως προσπάθησε τόσες φορές…..(αν ο Σωκράτης ήταν όπως μας λες)….πως και δεν πήγε μαζί του? Αρνήθηκε τον έρωτα του? Μην ξεχνάμε πως ο Αλκιβιάδης υπήρξε ένας από τους ομορφότερους άνδρες…και Νέος!Μήπως το ερωτεύθηκα που λέει…. έχει να κάνει με το ωραίο? Γιατί όσο και να θέλω να συμμερισθώ την άποψη σου, η λέξη ερωτεύθηκα... μην βρίσκοντας ανταπόκριση στην πράξη…να πάει δηλαδή μαζί του…. με σπρώχνει να σκέφτομαι πως δεν είναι όπως θέλεις εσύ να μας τα παρουσιάσεις! Στενόμυαλος το ξέρω….μα τυχαίνει να έχω διαβάσει και τα αλλά βιβλία του Πλάτωνα, και σχεδόν όλα μιλούν για εμβάθυνση / βίωμα/ ομορφιά Ζωής (ψύχω εαυτού)… παρά για τις ΟΜΟ θέσεις… του Φαιδρού και Αριστοφάνη….
|
Enas
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
241 Μηνύματα |
Απεστάλη: 25/09/2003, 21:38:33
quote: Σά να μην ήταν η πρόθεση της όλης σου ομιλίας να μας βάλεις να μαλώσουμε εγώ και ο Αγάθωνας, με την πεποίθηση ότι έχουμε καθήκον, εγώ μεν κανέναν άλλον να μην αγαπώ εκτός από σένα, ο δε Αγάθων κανενός άλλου τον έρωτα να μη δέχεται παρά μόνο τον δικό σου.
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΙ ΕΝΟΕΙ; Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΙ ΕΝΟΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ; Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΕ ΤΙΣ... ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΘΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ: "Γιατί εγώ τρέμω πολύ την παραφορά αυτού του ανθρώπου και την προσήλωσή του στον εραστή". ΠΡΟΣΕΧΕ: "ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΡΑΣΤΗ" ΛΕΕΙ, ΠΟΙΟΝ ΕΝΟΕΙ ΕΡΑΣΤΗ ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ; ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΦΥΣΙΚΑ! ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ: ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ; ΒΡΗΣΚΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΙΦΙΛΙΑΣ; Υ.Γ. εμβάθυνση / βίωμα/ ομορφιά Ζωής (ψύχω εαυτού) ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ Ε; Υ.Γ.2 ΣΤΟΝ... ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΙΔΡΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ, Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! I am no human now because I choose to know.. |
ΠΛΩΤΙΝΟΣ
Πρώην Συνεργάτης
Greece
1491 Μηνύματα |
Απεστάλη: 25/09/2003, 23:37:16
"ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΙΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΚΙΑ.."ΑΙΣΩΠΟΣ Δηλαδή αγαπητέ "ένας" διαβάζοντας το συμπόσιο αυτό που σε προβληματίζει είναι εάν οι αρχαίοι Ελληνες ήταν ομοφυλόφυλοι? Και για να ξέρουμε τι λέμε ΕΡΑΣΤΗΣ ήταν ο διδάσκαλος και ΕΡΩΜΕΝΟΣ ήταν ο μαθητής. Οι πρώτοι μάλιστα που είχαν οργανώσει τμήματα αποκλειστικά αποτελούμενα απο δυάδες ΕΡΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΩΜΕΝΩΝ (εκπαιδευτού και εκπαιδευόενου) ηταν οι Θηβάιοι. Το σώμα ήταν απο τα πίο αξιόμαχα και γιαυτό το ακολούθησαν και άλλες πόλεις. Ενα τωρα νομίζεις αγαπητέ "ενας" ότι ένα αξιόμαχο σύνολο θα μπορούσε να βασιστεί σε ερωτικές σχέσεις τοτε μάλλον μαλλιοτραβήγματα θα είχαμε παρά ανδρεία...Απλή λογική.«Η γνώση της άγνοιας είναι η αρχή της σοφίας» |
Enas
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
241 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 14:25:38
ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΠΛΩΤΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΗΤΑΝ ΦΥΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ. ΕΡΑΣΤΗΣ = ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΡΩΜΕΝΟΣ = ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ = ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ ΑΓΑΠΩ = ΔΙΔΑΣΚΩ
Ο ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΖΗΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ... ΔΙΔΑΞΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΝΕΟΥΣ; ΑΛΛΛΙΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ. ΑΛΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ. I am no human now because I choose to know.. |
fokaias
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
170 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 15:39:18
[quote] ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΠΛΩΤΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΗΤΑΝ ΦΥΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ. Φίλε enas εδώ θα παρεμβάλω μία ένσταση διότι, υποθέτεις ότι η ομοφυλοφιλία ήταν φυσιολογική. Για ποιους όμως, για αυτούς που την έπρατταν ή για αυτούς που την καταδίκαζαν. Δηλαδή εσύ σήμερα δεν θεωρείς φυσιολογική την ομοφυλοφιλία. Αν δεν την θεωρείς πάει να πει ότι είσαι κοινωνικά <<ρατσιστής>> (και δεν εννοώ εσένα με το συμπάθιο) γιατί μιλάμε για ένα κοινωνικό φαινόμενο είτε μας αρέσει είτε όχι , αν την θεωρείς φυσιολογική πάει να πει ότι δεν την καταδικάζεις άρα ....(Μη παίρνεις στα σοβαρά τα λογοπαίγνια μου).
|
Εχετλαίος
Μέλος 1ης Βαθμίδας
141 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 15:50:50
Οι λέξεις ΕΡΩΤΩ και ΕΡΩΤΗΣΗ από πού βγαίνουν;
|
mariline
Μέλος 1ης Βαθμίδας
Greece
58 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 16:13:52
ΕΝΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΤΟΧΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΑΠΛΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΥΑΛΑ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ! ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΜΑΤΑ! ΑΚΟΜΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΛΗΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ?
|
fokaias
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
170 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 17:11:21
mariline πιστεύω ότι μιλάς υποθετικά και ισοπεδώνεις τα πάντα, εφόσον λες ότι ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΛΗΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΟΙ, αυτό πάει να πει στατιστικά ότι ένας στους δύο και περισσότερο καλλιτέχνες είναι ομοφυλόφιλοι πράγμα που δεν ισχύει, και ότι οι περισσότεροι Έλληνες δεν είναι άνθρωποι του πνεύματος ή είναι ανόητοι και κουτοί. Η ομοφυλοφιλία κάποιων ανθρώπων δεν σημαίνει ότι μεταβιβάζεται σ’ αυτούς που την αποδέχονται ως κοινωνικό φαινόμενο, μπορεί αυτά που γράφονται να ισχύουν μπορεί και όχι . Το θέμα είναι πιο βαθύ και έχει να κάνει στο (δες τον τίτλο του topic) ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα εμείς οι Έλληνες είμαστε ομοφυλόφιλοι επειδή είτε το αποδεχόμαστε σαν κοινωνικό φαινόμενο, είτε είμαστε απόγονοι εκείνων που υποθετικά το έπραξαν. Η ομοφυλοφιλία υπήρξε σε όλα τα κοινωνικά στρώματα, σε όλες τις περιόδους και σε όλα τα έθνη, αλλά ως φαινόμενο μελετήθηκε στην αρχαία Ελλάδα γιατί; Γιατί οι άνθρωποι βλέποντας απλά τα πράγματα , δεν βλέπουν τις παγίδες μπροστά τους (οι αρχαίοι Έλληνες ήταν όλοι αδελφές, εσείς που δεν είστε αδελφές δεν είστε και Έλληνες , είστε Γραικοί )και τέλος το ότι κάποιοι ήταν ομοφυλόφιλοι δεν σημαίνει ότι ήταν μεγάλα μυαλά και στοχαστές .
|
hel-lin
Μέλος 1ης Βαθμίδας
Greece
129 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 19:51:21
Νομιζω πως η απαντηση του φιλου Φωκαια εχει βαση και ομολογω πως δεν το ειχα σκεφτει ακριβως ετσι... Γιατι οχι λοιπον...;-ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ- |
Capitain
Νέο Μέλος
Greece
3 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 22:17:38
Απάντηση προς MARILINE: Καλή μου μη νομίζεις οτι όλη αυτή η εικόνα των κατά καιρούς διαφόρων ξεφωνημένων αδερφών πού θέλουν να μας περάσουν ως MUST και TRENDY μπορεί και να επηρρεάσει τους αληθινούς άνδρες και ΕΛΛΗΝΕΣ.. Ολη αυτή η μαύρη κωμωδία που λέγεται τηλεόραση και θέαμα μας έχει αποσυντονίσει πλήρως από κάποιες αξίες και ιδεώδη που υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα. Όσο για τους ηθοποιούς και το μάτσο των καλλιτεχνών(θα μπορουσα να τους αποκαλεσω και κακοτεχνες..) πιστευω οτι ειναι καταπτυστοι πιστευοντας οτι ισως μπορουν να προωθηθουν γρηγοροτερα βγαζοντας εικονα ομοφυλόφυλου.. Οσο για την αρχαια Ελλαδα δεν πιστευω οτι προωθουσαν την ομοφυλοφιλια,παρα μονο ηθικους κωδικες,νόμους και αξίες που ακομα και ως απογονοι τους σημερα δεν μπορουμε να κατανοησουμε.. Ας ελπισουμε οτι μερικες απο αυτες τις αξιες περνουν στο γενετικο μας κωδικα..
|
ΠΛΩΤΙΝΟΣ
Πρώην Συνεργάτης
Greece
1491 Μηνύματα |
Απεστάλη: 26/09/2003, 22:35:46
quote: ΑΛΛΛΙΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ. ΑΛΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.
Ακόμη και έαν είναι έτσι, τότε γιατί προσπαθέις να τους ερμηνεύσεις με την σημερινή λογική..? «Η γνώση της άγνοιας είναι η αρχή της σοφίας» |
Enas
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
241 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/09/2003, 00:31:35
ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ. ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ. ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΓΚΕΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΥΛΗΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΕΡΣΙΜΑΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΕΦΕΥΓΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΤΡΕΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ. ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝΕ ΑΝΤΡΕΣ!I am no human now because I choose to know.. |
gigenis
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2759 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/09/2003, 02:16:09
οταν καποιος ειναι ομοφυλλοφιλος δεν μπορει να ειναι και ετεροφιλος ειναι αντιθετο στην φυση του. δεν πηστευω να υπηρχε διαφορα στην συμπεριφορα των τοτε ομοφυλλοφιλων απο τους σημερινους Κανεις δεν εμαθε σκοποβολη πυροβωλοντας το κεφαλι του
|
fokaias
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
170 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/09/2003, 14:04:30
Enas ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ. ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ. Δηλαδή τι εννοείς υπήρχε κάποια διαφορά στο τρόπο που το έκαναν τότε και στο τρόπο που το κάνουν σήμερα; Το πρόβλημα είναι ότι εσύ το αναγάγεις σε ιδέα και σαν ιδέα θα πρέπει να τοποθετηθείς σε παραπάνω ερώτημα που σου έθεσα.ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΓΚΕΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΥΛΗΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΕΡΣΙΜΑΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΕΦΕΥΓΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΤΡΕΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ. ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝΕ ΑΝΤΡΕΣ! Πιστεύω ότι είσαι μικρός σε ηλικία, γιατί αυτά που γράφεις δείχνουν άνθρωπο ο οποίος δεν συναναστρέφεται άλλους ανθρώπους ή αν το κάνει έχει μικρή πείρα και δεν αντιλαμβάνεται σωστά το κοινωνικό του περιβάλλον. Εγώ βασικά γνωρίζω ανθρώπους σοβαρούς , οικογενειάρχες οι οποίοι είναι ή ήταν ομοφυλόφιλοι. Μιλάς απόλυτα σαν να γνωρίζεις τι γινόταν στη εποχή εκείνη, σα να έζησες 2500 χρόνια πριν. Το πως εκφράζεται ο καθένας έχει σχέση με τις κοινωνικές ελευθερίες που επικρατούν στην εκάστοτε περίοδο και Έθνος. Η θηλυπρεπής συμπεριφορά που αναφέρεις μπορεί να μην είναι αποδεκτή σε ένα Κράτος π.χ. Αφγανιστάν αυτό τι πάει να πει. Αυτό πάει να πει έλλειψη κοινωνικών ελευθεριών, το ότι οι Αρχαίοι Έλληνες έγραψαν για ένα ταμπού που επικρατεί ακόμα ως και τις μέρες μας αυτό δείχνει πόσο πνευματικά ανώτεροι ήταν από ορισμένους ανθρώπους του σήμερα . Και τέλος αν αυτό σου λέει κάτι έχω να δω τηλεόραση πάνω από 5 χρόνια.
|
Enas
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
241 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/09/2003, 15:12:02
ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΛΛΙΩΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΤΟΤΕ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΑΝΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΕΙ - ΚΑΚΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ - ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΑΦΥΣΙΚΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.I am no human now because I choose to know.. |
fokaias
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
170 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/09/2003, 17:10:09
[quote] ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΛΛΙΩΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΤΟΤΕ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΑΝΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΕΙ - ΚΑΚΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ - ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΑΦΥΣΙΚΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.Σ΄ αυτό το σημείο θέλω να καταλήξω ότι, εγώ δεν αποδέχομαι την πράξη (αυτό είναι δικαίωμα του καθενός) , αλλά το αποδέχομαι ως κοινωνικό φαινόμενο. Αν διαχωρίσουμε τις έννοιες ίσως μπορέσουμε να καταλάβουμε το Συμπόσιο του Πλάτωνα ότι η αποδοχή της ομοφυλοφιλίας από το Σωκράτη δεν συνεπάγεται και αποδοχή της πράξη. Αυτό δείχνει το πώς κάποιοι στην εποχή εκείνη (σήμερα δηλαδή) δεν μπορούσαν να κατανοήσουν τη Σοφία κάποιων ανθρώπων ,ότι οι βαθύτερες έννοιες δεν έχουν να κάνουν με πράξεις αλλά με ιδέες. Φαντάσου έναν Σωκράτη να διδάσκει σήμερα ότι θα πρέπει να αποδεχθούμε την ομοφυλοφιλία ως κοινωνικό φαινόμενο, θα του προσάπταμε τον τίτλο του ομοφυλόφιλου; Η θα τον κατηγορούσαμε ότι διαφθείρει τους νέους; Ίσως να έχω άδικο στο σκεπτικό μου ή και δίκαιο σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί να εμβαθύνουμε τον τρόπο σκέψης μας και να μην επικολλούμε ταμπέλες
|
ermioni
Νέο Μέλος
Greece
29 Μηνύματα |
Απεστάλη: 28/09/2003, 17:51:41
quote:
Φιλοι μου, χθες,μετα την προπονηση,αποφασισα να χαλαρωσω λιγο διαβαζοντας.. Πηρα λοιπον τους "Νομους" τους Σολωνος..Ολοι λιγο-πολυ ξερουμε για το θεμα που δημιουργειται για την ομοφυλλοφιλια στην αρχαια Ελλαδα,που κατα τη γνωμη μου ειναι μερος της ανθελληνικης προπαγανδας καποιων... Παραθετω λοιπον απο το βιβλιο 5,κεφαλαιο 5,το αρθρο 332 : (το γραφω στα Ελληνικα,αν καποιος θα ηθελε στα αρχαια,μπορει μου το πει και θα το γραψω) Αν καποιος Αθηναιος συναψει ερωτικη σχεση με αλλον, δεν του επιτρεπεται να γινει μελος των 9 αρχοντων, ουτε να εκλεγει ιερεας, ουτε να ειναι συνηγορος του λαου, ουτε να ασκησει καποια εξουσια εντος η εκτος της χωρας,κληρωτη η χειροτονητη, ουτε να σταλει ως κυρηκας πολεμου, ουτε να εκθεσει τη γνωμη του,ουτε να μπει στους δημοσιους ναους, ουτε να στεφανωθει στις δημοσιες στεφανοφοριες, ουτε να παιρνει μερος στους περιπατους που γινονται στην αγορα. Οποιος λοιπον,ενω εχει καταδικαστει ως ερωτικος συντροφος αλλο,ενεργησει αντιθετα με τιςδιαταξεις του νομου,τιμωρειται με θανατο*. *Αισχυνης,κατα Τιμαρχου Αυτα προς το παρον... Περιμενω σχολια και αλλες πηγες... Ευχαριστω... -ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ-
Φίλε hel-lin, θα ήθελα αν σου είναι εύκολο "να το γράψεις και στα αρχαία", γιατί, λέω εγώ τώρα, μπορεί να κάνεις λάθος στη μεταφραση σε ότι αφορά τη ποινή (θάνατος;). Αν το δεχτούμε ετσι, αν ακόμη όντως είναι έτσι γιατί να κατηγορήσουμε "κάποιους" οτι ασκούν ανθελληνική προπαγάνδα και να μη σκεφτούμε, οτι ξέφυγε η κατάσταση "λίγο" για να φτάσουν σε σημείο να τιμωρούν με θάνατο. Όπως και να έχει φίλε μου εμένα δε θα μου έκανε ιδιαίτερη αίσθηση οι σεξουαλικές προτιμήσεις των αρχαίων Ελλήνων να ήταν τόσο...... ας το σταματήσω εδώ! Οι άνθρωποι ήξεραν να ζούν τότε.....περασμενα μεγαλεία...... οπότε χαλάρωσε και απολαυσε το...- τη ζωή τέλοσπάντων και ίσως πιάσουμε το αρχαίο πνεύμα το Ελληνικό! με σεβασμό και εκτίμηση και ελπίζω χωρίς παρεξήγηση, ermioni
|
hel-lin
Μέλος 1ης Βαθμίδας
Greece
129 Μηνύματα |
Απεστάλη: 28/09/2003, 20:22:59
Φιλη μου Ερμιονη, φυσικα και χωρις παρεξηγηση,αλιμονο...!Οσο για το θεμα της ομοφυλλοφιλιας,δεν τα εχω με τα προσωπα αυτα, αλλα.... ΕΞΕΓΕΙΡΟΜΑΙ με τις ιστορικες ανακριβειες...! και για να προλαβω μερικους, Ψαχνω την ιστορικη αληθεια,οποια κι αν ειναι αυτη.. Απο τη μεχρι στιγμης ερευνα μου,κατεληξα σε αυτο το συμπερασμα... Ψαχνω ομως ακομη... Και,οσο για το αρχαιο κειμενο, το μετεφερα λιγο πιο πανω... Φιλικα... -ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ- |
fokaias
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
170 Μηνύματα |
Απεστάλη: 29/09/2003, 15:37:31
ermioni Θα συμφωνήσω σ’ αυτά που λες και θα προσθέσω και κάτι άλλο, ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε τα πιο εγωιστικά πλάσματα που πρέπει να υπάρχουν και γιατί το λέω αυτό. Δεν θα είχα πρόβλημα αυτό να συμβεί στο καθένα, αλλά δεν θα ήθελα να συμβεί στους δικούς μου ανθρώπους. Έτσι τουλάχιστον αισθάνομαι εγώ, για τα παιδιά μας , τους γονείς μας τους συντρόφους μας, τους πρόγονούς μας.
|
ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Switzerland
3558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 29/09/2003, 16:15:24
Φίλε Φωκαια, Νομίζω πως δεν σκέφτεσαι καθόλου εγωιστικά… μα ορθά! Οι αρχαίοι δεχόντουσαν μεν την ομοφυλοφιλία….. μα σαν φυσιολογικό… έδειχναν τι ήταν αρμονικό προς τη φύση / ζωή. Μήπως στην ένωση των αντίθετων δεν είναι η ΖΩΗ? Χωρίς ένα από τα δυο, (αρσενικό / θηλυκό)…τι θα υπάρχει…. σε 100 χρόνια?
|
strangewonderer
Μέλος 1ης Βαθμίδας
133 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/10/2003, 03:01:28
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΝΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ.
quote:
ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΙΓΕΙ. http://www.geocities.com/athens_5th_century/SYMPOSION.htmΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΟΛΟ ΕΔΩ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ quote: Είπε τότε ο Αγάθων:"Λύσετε, παιδιά, τα σανδάλια του Αλκιβιάδου, για να πλαγιάσει μαζί μας σαν τρίτος". "Ευχαρίστως" είπε ο Αλκιβιάδης. "Αλλά ποιός είν' αυτός ο τρίτος συμπότης;" και συγχρόνως στρεφόμενος βλέπει τον Σωκράτη. Μόλις τον είδε, πήδησε από την θέση του και φώναξε: "Θεέ μου! τι ήταν αυτό; Ο Σωκράτης εδώ; Καρτέρι πάλι μου είχες στήσει αυτού που ξάπλωσες, όπως συνήθιζες πάντα να προβάλλεις ξαφνικά εκεί που δεν περίμενα διόλου πως θα είσαι; Και τώρα πάλι τι θέλεις εδώ που ήλθες; Και έπειτα τι πήγες και ξάπλωσες εδώ και όχι με τον Αριστοφάνη ή μ' οποιονδήποτε άλλον, που είναι αστείος και του αρέσει να είναι; Μόνον, είχες δεν είχες, τα κατάφερες να πάρεις θέση στο πλευρό του πρώτου εδώ μέσα στην ωραιότητα;" Και ο Σωκράτης "Αγάθων" είπε "κοίταξε να με προστατεύσεις. Ο έρωτας του ανθρώπου αυτού έχει καταντήσει για μένα βάσανο όχι μικρό. Από τον καιρόν δηλαδή που τον ερωτεύθηκα, δεν έχω πια το δικαίωμα μήτε το βλέμμα μου να στρέψω μήτε τον λόγο ν' απευθύνω σε κανέναν απολύτως, ωραίο νέο. Ει δ' άλλως, αυτός εδώ μου δημιουργεί από ζηλοτυπία και φθόνο απίστευτα πράγματα, και με υβρίζει και μόλις συγκρατείται από το να με δείρει. Κοίτα λοιπόν να μη μου κάμει και τώρα τίποτε. Έλα, προσπάθησε να μας συμφιλιώσεις ει δε μη, αν ζητήσει να βιαιοπραγήσει, βοήθησέ με. Γιατί εγώ τρέμω πολύ την παραφορά αυτού του ανθρώπου και την προσήλωσή του στον εραστή".
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΓΡΑΦΕΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. I am no human now because I choose to know..
|
thouthou
Νέο Μέλος
11 Μηνύματα |
Απεστάλη: 01/11/2003, 01:45:22
Συγγνωμη παιδια, αλλα βλεπω πολυ αγχος... Να ξεχωρισουμε λιγο τα πραγματα... Αν το θεμα ειναι πως εβλεπαν οι αρχαιοι ημων προγονοι το θεμα, αυτο ειναι απλο, και φαινεται απο τα κειμενα τους (απο τα λιγα που εχουν απομεινει, με φιλτρο η χωρις...)... ΜΕ ΑΗΔΙΑ!!! Αν ψαχνουμε πως το εβλεπαν σαν κοινωνια, αυτο ειναι με την μεγαλυτερη σκληροτητα, γιατι πολυ απλα το θεωρουσαν οτι σαπιζει την κοινωνια, τοσο απλα... Και βεβαια , με την σημερινη αποψη για τους αρχαιους οτι "τον παιρνεις, τον δινεις δεν παιζει ρολο αρκει να γινεται με φιλοσοφια" ειναι να γελας η να κλαις καλυτερα, γιατι οχι μονο δειχνει ανθρωπους που εχουν φανατικη αποψη με δυο μεζουρες αγνοιας, αλλα και ελλειψη αντιληψης για αυτους που εχουν διαβασει.. Τι πιο καθαρο απο την αντιληψη του οτι οι βρωμικοι ( σεξουαλικως) ειναι αξιοι της ποινης του θανατου... Οχι γιατι τους ενδιεφερε τι κανουν για την παρτη τους, αλλα γιατι απλα τους θεωρουσαν απειλη για την κοινωνια που ηθελαν... Ναι οι αρχαιοι ειχαν μια ελευθερια στη νοηση τους... Την ιδια που εχουν και οι παππουδες μας απο το χωριο, που λενε "κοιτα ενα ωραιο παλληκαρι, πιανει την πετρα και την στιβει..." Χωρις να εχουν απωθημενα σεξουαλικα, και δεν ηταν και ανικανοι... Τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβουμε σημερα οτι ο Αχιλλευς θα εδινε τη ζωη του για τον Πατροκλο; Αυτο δεν ειναι λογος να τους αλλαξουμε τη φυση τους, αλλα μαλλον λογος να ντρεπομαστε για τον πολιτισμο μας, η μαλλον για την καταντια μας...Edited by - thouthou on 01/11/2003 01:48:19 |
hel-lin
Μέλος 1ης Βαθμίδας
Greece
129 Μηνύματα |
Απεστάλη: 02/11/2003, 15:54:33
Aπ' οτι βλεπω,ακομη δεν παρεθεσα το αρχαιο κειμενο... Χιλια συγνωμη... Λοιπον,παλι απο Σολωνος νομοι,βιβλιο 5 αρθρο 332: Αν τις Αθηναιος εταιρησει,μη εξεστω αυτω των εννεα αρχοντων γεννεσθαι, μηδε ιερωσυνην ιερωσασθαι, μηδε συνδικισαι τω δημω, μηδε αρχην αρχετω μηδενιαν,μητε ενδημον,μητε υπεροριον,μητε κληρωτην,μητε χειροτονητην, μηδε επικηρρυκειαν αποστελλεσθω, μηδε γνωμην λεγετω, μηδε εις τα δημοτελη ιερα εισιτω, μηδε εν ταις κοιναις στεφανοφοριαις στεφανουσθω, μηδε εντος των της αγορας περιρραντηριων πορευεσθω. Εαν δε τις ταυτα ουποιη,καταγνωσθεντος αυτου εταιρειν,θανατω ζημιουσθω.-ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ- |
Enas
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
241 Μηνύματα |
Απεστάλη: 03/11/2003, 19:16:42
quote: Να ξεχωρισουμε λιγο τα πραγματα... Αν το θεμα ειναι πως εβλεπαν οι αρχαιοι ημων προγονοι το θεμα, αυτο ειναι απλο, και φαινεται απο τα κειμενα τους (απο τα λιγα που εχουν απομεινει, με φιλτρο η χωρις...)... ΜΕ ΑΗΔΙΑ!!!
Ένας άλλος τρόπος να δεις τις αντιλήψεις των αρχαίων πάνω στο θέμα είναι να εξετάσεις τους μύθους. Μέσα από τους μύθους οι έλληνες καταδικάζαν την κλεψιά, την μοιχεία, την ελειψη σεβασμού στους θεούς, την αλλαζονία κ.α. Ξέρετε σε πόσους μύθους καταδικάζετε η ομοφυλοφιλία; ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!! αντιθέτως υπαρχουν τρεις περιπτώσεις που τον αναφέρουν θετικά: Ο Γανημήδης απάγετε απο τον Δία και η Ήρα ζηλεύει και κάνει σκηνές στον βασιλιά των θεών. Ο Αμεινίας ερωτεύετε τον Νάρκισσο και αυτοκτονεί. Ο Διόνυσσος ερωτεύετε τον Άμπελο και μετά παρακαλεί το Δία να τον μετατρέψει σε φυτό, όπως και έγινε. I am no human now because I choose to know.. |
Cottus
Μέλος 1ης Βαθμίδας
128 Μηνύματα |
Απεστάλη: 02/12/2004, 16:19:38
Αρχικά συμφωνώ με όσους λένε ότι-όχι μόνο το συγκεκριμένο θέμα- όλα τα πράγματα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ανοιχτόμυαλα αρκεί βέβαια να λαμβάνουμε υπόψη όλες τις παραμέτρους. Τώρα όσο αφορά το θέμα περί ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα πρέπει να λάβουμε υπόψη και να εξαρχής να ξεκαθαρίσουμε ότι οι σημερινές έννοιες ομοφυλόφιλος ,ετροφυλόφιλος και ομοφυλοφιλία δεν υφίσταντο για τους αρχαίους Έλληνες. Κατα την αποψή μου είναι επιεικώς κλειστόμυαλος και άδικο να προσπαθει ο οποιοσδήποτε να χαρακτηρίζει έναν αρχαίο πολιτισμό (και δη των προγόνων μας) από ένα βιβλίο,το συμπόσιο, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα υπόλοιπα βιβλία του Πλάτωνα, εργα του Δημοσθένη, του Ξενοφώντα (και άλλων ,αλλά κυρίως το <Κατά Τιμάρχου> λόγο του Αισχίνου ο οποίος περιγράφει μια Δίκη περι του θέματος που συζητάμε!!!!!!!!!), την τότε υπάρχουσα νονμοθεσία καθώς και τον άγραφο ηθικό νόμο τη; εποχής. Οποιοσδήποτε έχει διαβάσει το Συμπόσιο και μόνο, πέφτει στη παγίδα να βγάλει εσφαλμένο συμπέρασμα.: 1) Ένας κύριος λόγος είναι η παραφθορά των αρχαίων ελληνικών λέξεων με το πέρασμα των χρόνων. Είναι σπαζοκεφαλιά και απαιτεί ανοιχτό μυαλό απο έναν σύγχρονο μας να καταλάβει τι σήμαινε εραστής, ερωμένος,ερωτοτροπώ,έρωτας(που έχει ριζα έρω: μέλλοντας του λέγω εξού και ερώτηση,ερωτώ) και να μην το αντιληφθεί με τη σημερινή έννοια.Η αρχαία Ελληνική ήταν σημειολογική ενώ τα νεοελληνικά εννοιολογική. Ένα μικρό παράδειγμα παραφθοράς μιας λέξεως που συντέλεστηκε ίδη στα αρχαία χρόνια είναι η λέξη καταστροφή που η αρχική της έννοια είναι η περιγραφή της σταδιακής επαναφοράς της παλλόμενης χορδης της λύρας σε σημείο ακινησίας και ισορροπίας, αφού το εγχόρδιο έχει πάψει να ηχεί. Οι δύο έννοιες απέχουν παρασάγγας.Αλλ.α σε ποιές άλλες λέξεις συμβαίνει αυτό? Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να πέσουμε σ'αυτή την παγίδα? 2) και ο δεύτερος και σημαντικότερος λόγος είναι ότι αγνοεί παντελώς αρχαία νομοθεσία , αρχαία ηθική(που διαφέρει πολύ από τη σύγχρονη), προφανέστατα αγνοεί βιβλία όπως: Νόμος,Πολιτεία του Πλάτωνα,Συμπόσιο και Λακεδαιμονίον Πολιτεία του Ξενοφώντα,επιστολές και Λόγοι του Δημοσθένη στα οποία γίνονται σαφείς αναφορες για την ομοφυλοφιλία( ή κατα τους αρχαίους παραφύσιν έρωτας)
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/12/2004, 22:53:42
Φίλοι μου , είμαι κι’εγώ της άποψης ότι το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα , θα πρέπη να κρίνεται σε σχέση με τις επικρατούσες συνήθειες της εποχής εκείνης και όχι με τα σημερινά κριτήρια περί ηθικής . Η ομοφυλοφιλία ή μάλλον για να ακριβολογήσουμε η παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα , ήταν ένας θεσμός που αναπτύχθηκε από τους Δωριείς και όχι από τους Ίωνες , οι οποίοι στους ιστορικούς χρόνους την καταδίκαζαν (βλέπε Συμπόσιο) . Βέβαια κανένας δεν μπορεί να ισχυριστή ότι δεν προϋπήρχε αν θυμηθούμε την αρπαγή του Γανυμήδη από τον Δία , και τον έρωτα του Αχιλλέα για τον Πάτροκλο , ούτε και ότι δεν υπήρχαν τέτοια συμπτώματα στην Ιωνία . Στην αυλή του Πολυκράτη για παράδειγμα αναφέρεται η ύπαρξη ωραίων νέων , οι οποίοι ικανοποιούσαν τις ερωτικές επιθυμίες του ίδιου ή των φιλοξενουμένων του . Όμως όλα αυτά ήταν κατακριτέα , καταδικαστέα και εθεωρούντο διαστροφές . Αυτά όμως μεταξύ των Ιώνων της Ασίας , γιατί στις Ιωνικές πόλεις της Ελλάδας η παιδεραστία μαζί με άλλα Δωρικά έθιμα έγινε μόδα στην αριστοκρατία και στις τάξεις του πληθυσμού που είχε την άνεση να συχνάζη στα Λουτρά και τα Γυμναστήρια όπου η θέα των γυμνών σωμάτων έδινε συχνά τέτοιες αφορμές . Στις Δωρικές πόλεις όμως , καθώς και στις αποικίες τους η παιδεραστία ήταν θεσμός και η σχέση μεταξύ εραστή και ερωμένου δημόσια γνωστή . Μάλλον θα πρέπη να αναπτύχθηκε μεταξύ των πολεμιστών στα στρατόπεδα ή στις εκστρατείες απ’όπου έλειπαν οι γυναίκες ή ήταν λιγοστές , και εξελίχθηκε να θεωρείται ότι ήταν η ολοκλήρωση της φιλίας και της μέχρι θανάτου αφοσιώσεως μεταξύ των συμπολεμιστών , και αργότερα της αγάπης και της αφοσιώσεως μεταξύ μαθητή και δασκάλου , υπάρχουν μελανόμορφα αγγεία με τέτοιες παραστάσεις , όπου απεικονίζονται σκηνές μεταξύ δασκάλου και μαθητή , μεταξύ συμπολεμιστών , αλλά και ο βιασμός Πέρση αιχμαλώτου από Έλληνα πολεμιστή προκειμένου να τον εξευτελ.ιση .. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Ιερός Λόχος των Θηβαίων , όπως και οι Ναΐτες Ιππότες κατά τον Μεσαίωνα , αποτελείτο από ζευγάρια εραστών και ερωμένων οι οποίοι δεσμευόντουσαν μάλιστα με όρκο στο ιερό του Ιόλαου του αγαπημένου συντρόφου του Ηρακλή , γι’αυτό και τον ονόμαζαν Ιερό Λόχο . Η ανδρεία και ο ηρωισμός των Ιερολοχιτών όπως την έδειξαν στις μάχες των Λεύκτρων όπου σώζεται και το τρόπαιο του Επαμεινώνδα καθώς και στην Μαντινεία και την Χαιρώνεια είναι αναμφισβήτητα . Άλλωστε και ο ίδιος ο Επαμεινώνδας είχε όπως λέγεται δύο ερωμένους , τον Ασώπιχο και τον Καφισόδωρο ο οποίος μάλιστα σκοτώθηκε στην μάχη της Μαντινείας και ετάφη μαζί με τον Επαμεινώνδα . Κάπου άκουσα ότι και ο Χίτλερ θέλησε να δημιουργήση ή δημιούργησε ένα τέτοιο λόχο δεν μπορώ όμως να το πω με βεβαιότητα γιατί δεν το έχω διαβάσει ο ίδιος . Αυτά τα λίγα εν περιλήψει φίλοι μου , όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στην Ερωτική Εγκυκλοπαίδεια , στην Αρχαίων Ελλήνων Ερωτολογία .
|
Cottus
Μέλος 1ης Βαθμίδας
128 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/12/2004, 02:02:27
Αγαπητέ φίλε Sesostris θα ξεκιωήσω με μια αντίφαση στα λεγομενά σου: είπες ότι η ερωτικη επαφή μεταξύ αντρών αποτελούσε την ολοκλήρωση της φιλίας και μεχρι της θανάτου αφοσίωσης και από την άλλη οτι βιάζαν Πέρσες αιχμαλώτους για εξευτιλισμό. Από την μία οτι πιο αγνό και απο την άλλη η ίδια πράξη αποτελεί ΥΒΡΙΝ Θα συνεχείσω με ένα μύθο του Αισώπου: Ο Δίας πλάθοντας τους ανθρώπους , έβαλε μέσα τους όλες τις ψυχικές αρετές εκτός από την ντροπή.Γι αυτό μη έχοντας άλλο δρόμο να την τοποθετήσει , την πρόσταξε να μπεί από τον πσινό των ανθρώπων .Εκείνη αρνήθηκέ αλλα μετά από την πίεση του Δία δέχτηκε με τον όρο να μην μπεί ο έρωτας από εκεί ,γιατί αν τύχει και μπει θα έβγαινε η ίδια.(Σύνολο των μύθων του Αισώπου,Εμίλ Σαμπρύ,Σειρά Γκιγιομ Μπιντέ) Επίσης θα διφωνήσω με τα γραφομενά σου περι ιερού λόχου ....κλπ με δύο επιχειρήματα α) ακόμα και στις μέρες μας οι αιχμή των στρατών ,οι μονάδες τύπου ΟΥΚ,SAS..κλπ λειτουργούν με βάση τα ζευγαρια ή ταιρια και δινουν όρκο μεταξύ τους β)κατα την περίοδο εκστρατειών ,τον στράτο τον ακολουθούσαν πλήθος πολιτών ,΄μεταξύ των οποίων σύζυγοι στρατιωτών και ιερόδουλες. Επίσης θα διαφωνίσω μαζί σου και περι παιδεραστίας, για την Αθήνα δεν χρειάζεται να αναφέρω τίποτα ,αναγράφονται αναλυτικά στους Λόγους του Αισχίνη νόμοι για την προστασία των παίδων από ΥΒΡΙΝ Θα ανφερθώ λίγο όμως στη Σπάρτη(Δωριείς).Ο Ξενοφών αποδίδει στον Λυκουργο σχετικό νόμο ,που απαγόρευε αυστηρά την παιδεραστία:<Ει δε τις παίδος σώματος ορεγόμενος φανείη ,αίσχιστον τούτο θεις εποίησεν (δηλ ο Λυκούργος) εν Λακεδαίμονι μηδέν ήττον εραστάς παιδικών απέχθεσθαι ή γονείς παίδων απέχονται>(Ξενοφώντος Λακεδαιμόνιων Πολιτεία 11,13) Ο Πλούταρχος διασαφηνίζει ότι ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμιά σχέση με σωματικές επαφές και ότι στερέιτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος επιχειρόυσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου. Ανάλογη μαρτηρία σχετικά με το πόσο παρεξηγημένο θέμα ήταν ο ψυχικός δωρικός έρωτας και οτι αυτος δεν είχε καμία σωματική σχέση καταθέτει και ο Μαξιμος Τύριος λέγοντας :<Ο Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε σχέση με αισχρότητες.Εαν ποτέ καποιος έφηβος τόλμησε να ανεχθεί ασέλγεια εις βάρος τουείτε αν κάποιος έφηβος επιχειρήσει να ασελγήσει σε βάρος άλλου ,δεν συνέφερε κανέναν από τους δύο να καταντροπίασουν τη Σπάρτη .Και σε τέτοια περίπτωση ,κρούσματος δηλαδή, ή εξορίστηκαν ή κατι χειρότερο , έχασν τη ζωή τους>(Ποικιλ.Ιστορ.111,12)
|
lamogio
Μέλος 3ης Βαθμίδας
560 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/12/2004, 09:33:12
quote: Η ομοφυλοφιλία ή μάλλον για να ακριβολογήσουμε η παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα , ήταν ένας θεσμός που αναπτύχθηκε από τους Δωριείς και όχι από τους Ίωνες , οι οποίοι στους ιστορικούς χρόνους την καταδίκαζαν (βλέπε Συμπόσιο)
Ε, όχι και θεσμός... quote: Ο Ξενοφών αποδίδει στον Λυκουργο σχετικό νόμο ,που απαγόρευε αυστηρά την παιδεραστία
Αν μια πολιτεία αναγκάζεται να φτιάξει νόμο για να ελέγξει μια κατάσταση, παναπεί οτι η κατάσταση έχει ξεφύγει απ’ τον έλεγχο και δημιουργεί πρόβλημα. Κι όσο πιό αυστηρός ο νόμος, τόσο πιό μεγάλο (θεωρείται) το πρόβλημα. Νομίζω;
|
Cottus
Μέλος 1ης Βαθμίδας
128 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/12/2004, 14:20:45
Αγαπητέ φίλε lamogio διαφωνώ ριζικά με το σκεπτικό σου. α)Έλεγξε την σημερινη νομοθεσία , τι θα δεις? Π'αμπολους νομους για ληστείες ,δολοφονίες,βιασμοί κλπ. ζούμε δηλαδή σε μια χώρα άναρχή? Νοιώ8εις δηλαδή οτι φοβάσαι να κυκλοφορήσεις εξω γιατί θα σε σκοτώσουν? β)πρέπει να λάβεις υπόψην ότι η αρχαία ηθική ήταν αυστηρή,παρόσα προβάλονται στις μέρες μας περι ανηθικότητας στην αρχαία Ελλάδα.Να σου θυμήσω ότι η υπέρτατη τιμή για τους ολυμπιονίκες ήταν στην μάχη να πολεμουν μπροστα από το βασιλιά, αλλα υπήρχε και νόμος αυστηρότατος για την λιποταξία, όπως και ο νόμος για την προδοσία ηταν αυστηρός αλλα στην ιστορία μας μόνο ήρωες υπάρχουν(με ελάχιστες εξαιρέσεις για να επιβεβαιώσουν τον κανόνα).oi νόμοι αυτοί δεν έρχονται σε αντίφαση με τις πράξεις? Η αποψή μου είναι ότι η αυστηρότητα του νόμου δεν είναισυναρτήση του κατα πόσο έχει ξεφύγει η κατάσταση. Κάποιοι νόμοι λειτουργουν αποτρεπτικα και σαυτήν την περίπτωση η αυστηρότητα του νόμου δείχνει την ηθική της.Να σου θυμήσω ΄και κάτι άλλο, πως λειτουργούσαν και σε πιο απλά παραπτώματα. Μια απλη κλοπή ,εφόσον διαπράτοταν σε ιδιωτικό χώρο η ποίνη ήταν παρα πολύ πιο ελαφρυα από μια κλοπή η οποία συντελέστηκε σε δημόσιο χώρο.
|
|
Το Θέμα καταλαμβάνει 11 Σελίδες: |
|
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|