ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Τα Ονοματα των 12 Θεων Του Ολυμπου.
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 4
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
dimitris2
Πλήρες Μέλος


1364 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/04/2004, 00:21:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους dimitris2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
τεστ1

Edited by - dimitris2 on 21/04/2004 00:28:35Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ιχωρ
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Cyprus
55 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/04/2004, 00:45:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ιχωρ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
τεστ 1 ;;;;

ταχα;;;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/04/2004, 09:50:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε Δημήτρη πολύ ενδιαφέρον το μήνυμα σου για τα ιερά πτηνά των αρχαίων θεών. Ευχαριστούμε και για το ποίημα!

Θέλω να προσθέσω άλλη μία ετυμολογία όχι ονόματος αλλά επιθέτου.
Εκάτη λοιπόν, είναι επιθετικός προορισμός της θεάς Αρτέμιδος και σημαίνει "αυτή που τοξεύει μακριά" (έκατος-εκάτη, από το εκάς).


'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-


Edited by - Ostria on 22/04/2004 10:05:54Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ιχωρ
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Cyprus
55 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/04/2004, 19:09:06  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ιχωρ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
λιγο ασχετο αλλα...το "εκαστοτε"(δεν ειμαι σιγουρος αν το γραφω σωστα) εχει καμμια συγγενεια;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/04/2004, 20:27:34  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
"λιγο ασχετο αλλα...το "εκαστοτε"(δεν ειμαι σιγουρος αν το γραφω σωστα) εχει καμμια συγγενεια;"

Ναι, προέρχονται από την ίδια ρίζα (το εκάς). Οπως το έκαστος (εις, εκάς ή εκάς τις) ο καθένας χωριστά και το εκάστοτε, για κάθε περίπτωση, κάθε φορά.


'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-


Edited by - Ostria on 22/04/2004 20:29:10Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

elenaki
Νέο Μέλος

Cyprus
37 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/05/2004, 10:24:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους elenaki  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μπορεί κάποιος να μου δώσει στοιχεία για τυχόν συμβολισμούς του Απόλλωνα???????

elenixΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/05/2004, 10:28:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
"Μπορεί κάποιος να μου δώσει στοιχεία για τυχόν συμβολισμούς του Απόλλωνα???????"

Τι εννοείς "συμβολισμούς";

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

elenaki
Νέο Μέλος

Cyprus
37 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/05/2004, 10:33:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους elenaki  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Για το τη συμβόλιζε ο θεός Απόλλωνας αρχίζοντας από τα αρχαία χρόνια και φτάνοντας στης μέρες μας καθώς και αλλά στοιχεία γύρο από τον συγκεκριμένο θεό

elenixΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 17/05/2004, 00:41:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητοί φίλοι πιό κάτω σας παραθέτω μερικές ερμηνίες ονομάτων των αρχαίων θεών όπως τις βρήκα .
1 - Ο Ζεύς ονομάστηκε από το ζήν ή από το ζέω ή από το δεύω ( βρέχω ) , Δεύς και στην βοιωτική διάλεκτο Ζεύς οπότε βρέθηκε γραμμένο και στην αιτιατική Ζεύν . Το Διός έγινε μάλλον από το Δις , Διός . Λεγότανε όμως και Ζαν , Δαν , Ζας και Ζης .
2 - Η Ήρα παράγεται από το ιερά , επειδή ήτανε προστάτιδα της γαμήλιας τελετής ή από το ερατή , επείδή την αγάπησε ο Δίας ή από το αήρ αναγραμματισμένο ή κατα άλλους από έρα (γη).
3 - Ο Ήφαιστος ονομάστηκε από το αφή και εστία ή από το απτω και αϊστόω ή από το φάω και ίστωρ ή από το Ήφθαι .
Μερικοί όμως υποστηρίζουν ότι είναι από το Φοινικικό Εφεσχτό που σημαίνει το ψήσιμο στην εστία ( εκτός , λέω εγω και αν έγινε το αντίθετο ) .
4 - Η Αθηνά ονομάστηκε από το στερητικό α και θηνή (θηλή) επειδή δεν εθήλασε ή από το αθάνατος ή από το αθρείν ή από αιθέρας , επειδή παλαιότερα λεγότανε και Αιθερόνεια . Λέγεται όμως ότι παράγεται και από το Φοινικικό εθάνα που σημαίνει ισχυρη .
5 - Ο Άρης ονομάστηκε από το αίρειν και ανερείν ή από το άρσαι (αρμόσαι) επειδή η δραστική δύναμη προσαρμόζει τα πράγματα , ή απο το ρώ (λέγω) , ρήσω , ρής και Ά-ρης με το στερητικό α , γιατι στον πόλεμο δεν χρειάζονται λόγια . Λέγεται όμως ότι πιθανόν να προέρχεται και από το σημιτικό αρίζ (φοβερό) .
6 - Η Αφροδίτη εκτός από την γνωστή ετυμολογία του ονόματός της εικάζεται ότι ονομάστηκε έτσι απο το αφραίνειν (εφραίνει) , αλλά και από το αβρός και δίαιτα , αβροδίαιτη και Αφροδίτη .
6 - Η Άρτεμις από το αρτεμής (υγειής) ή από το άρτιος επειδή βοηθούσε στο να γεννιούνται άρτια παιδιά , ή από το αήρ και τέμνω επειδή σαν σελήνη έσκιζε τον αέρα ή από το αρτεμίς (σώος) επειδή έμεινε παρθένα .
7 - Ο Απόλλων εκτός από το α-πολλών γιατι δεν υπάρχουν πολλοί Ήλιοι , πιθανόν να προέρχεται από το από-πολλών γιατι η ζέστη του θέλει πολλές φωτιές γιά να γίνη ή από το απ-άλλων γιατι κάθε μέρα ανατέλλει από άλλο μέρος του ορίζοντα ή από το απολύω η το απελάυνω επειδή διώχνει το σκοτάδι ή ακόμα και από το αναπολείν .
Αυτά πρός το παρόν φίλοι μου , προσεχώς θα συνεχίσω με άλλα ονόματα θεών .


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 17/05/2004, 00:52:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή φίλη elenaki , κατά κύριο λόγο ο Απόλλων συμβόλιζε το ηλιακό φως , και την ζωοδότρα δύναμή του , εκτός όμως από αυτό , του αποδίδαν και μαντικές ικανότητες καθώς και πολλές άλλες ιδιότητες πού απότελουν από μόνες τους ένα μεγάλο κεφάλαιο και ενδεχομένως και ένα άλλο θέμα πρός συζήτηση άν δεν έχει ήδη συζητηθή στό παρελθόν .

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Γιώργος Κ.
Νέο Μέλος

Greece
2 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/11/2005, 02:33:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Γιώργος Κ.  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ανέτρεξα στη σχετική βιβλιογραφία και ... ιδού τα αποτελέσματα :

1. Δίας / Ζευς
Το όνομα έχει σίγουρα ελληνική ετυμολογία
ανάγεται σε ινδοευρωπαική ρίζα dyew/diw = diF
Κλίνεται Ζευς , Διός , Διί , Δία , Ζευ , όντας από τις ελάχιστες ελληνικές λέξεις που διατηρούν αυτούσιες τις ψωνητικές αλλαγές της πρωτοινδοευρωπαικής

2.Ήρα (σε γραμμική Β' e-ra) , Ερμέας<Ερμής (Γ.Β. e-ma-a), Αθήνη<Αθηνά (Γ.Β. a-ta-na) - πιθανότατα προελληνικόί σχηματισμόίΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Bizarre
Μέλος 2ης Βαθμίδας


235 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/11/2005, 11:33:25  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Bizarre  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Μπορεί κάποιος να μου δώσει στοιχεία για τυχόν συμβολισμούς του Απόλλωνα???????

elenix


Από το βιβλίο «Ο δωδέκατος πλανήτης»:
Ο Απόλλωνας, ως πρωτότοκος γιος του Δία, ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Θεούς του ελληνικού πάνθεου, και τον φοβόνταν εξίσου οι θεοί και οι άνθρωποι. Ήταν κομιστής της βούλησης του πατέρα του, Δία, στους θνητούς, έχοντας έτσι εξουσία σε θέματα θρησκευτικού νόμου και λατρείας στους ναούς. Αναπαριστώντας τους ηθικούς και θεϊκούς νόμους, ο Απόλλωνας αντιπροσώπευε τον εξαγνισμό και την τελειότητα – πνευματική και σωματική.

Επίσης, στο ίδιο βιβλίο αναφέρεται ότι 12 θεοί υπήρχαν και σε άλλα μέρη της Ανατολής, πριν τους δικούς μας. Πάντα 12 και πάντα με τις ίδιες ιστορίες.
Και στο δικό μας πάνθεο, ήταν βασικό οι θεοί να είναι 12. Γιατί στην αρχή ήταν οι:
Δίας, Άδης, Ποσειδώνας, Εστία, Δήμητρα, Ήρα, Αθηνά, Άρτεμη, Απόλλωνας, Ερμής, Άρης, Ήφαιστος.
Μετά, εμφανίστηκε η Αφροδίτη και ως αδερφή του Δία, απαίτησε θέση στο δωδεκάθεο. Αλλά οι θεοί δεν μπορούσαν να είναι πάνω από 12. Οπότε, απορρίψανε τον Άδη, διότι θεωρήσανε ότι κυριαρχούσε στον Κάτω Κόσμο και δεν διέμενε με τους Μεγάλους Θεούς, στον Όλυμπο, και στην κενή θέση μπήκε η Αφροδίτη.
Τέλος, κάποια στιγμή, η Εστία, πρεσβύτερη αδερφή του Δία, ασθενέστερη και γηραιότερη, απορρίφθηκε εντελώς από τους 12. Και η κενή θέση έπρεπε να συμπληρωθεί, για να είναι πάλι 12. Οπότε, βάλανε τον Διόνυσο, παρότι ως τότε τον κρύβανε από την οργή τη Ήρας.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/11/2005, 15:36:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή Bizarre, επέτρεψε μου να εγείρω μερικές ενστάσεις σε αυτά που αναφέρει το βιβλίο που παρέθεσες.
Η Αφροδίτη αν το πάρουμε καθαρά λογικά δεν ήταν αδερφή του Δία αλλά κατά κάποιον τρόπο θεία του.
Γεννήθηκε όταν ο Κρόνος έκοψε τα γεννητικά όργανα του πατέρα του ουρανού και τα πέταξε στην θάλασσα.
Από αυτό το κομμάτι λοιπόν γεννήθηκε η Αφροδίτη.
Κι απ' όσο γνωρίζω ανήκε στο ελληνικό δωδεκάθεο από την αρχή, όπως από το ελληνικό δωδεκάθεο δεν αποχώρησε ποτέ η Εστία...


In anticipation of my resurrection...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

κώστας
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
295 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/11/2005, 19:32:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους κώστας  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Τα ονόματα των θεών του Ολύμπου έχουν πολλές ερμηνείες.

Αν θέλετε μια εμπεριστατωμένη άποψη, διαβάστε τον Κρατύλο του Πλάτωνα. Εκεί θα βρείτε τις απαντήσεις.

Για την Αθηνά και τον Ποσειδώνα ο Πλάτων στον Κρατύλο δίνει την εξής ερμηνεία.

quote:

Αθηνά

...φαίνεται ότι και οι αρχαίοι πίστευαν για την Αθηνά ότι και οι σύγχρονοι ειδικευμένοι στον Όμηρο. Οι πιο πολλοί από τούτους, δηλαδή προσπαθώντας να ερμηνεύσουν τον ποιητή, λένε ότι αυτός παρουσιάζει την Αθηνά ως νου και διάνοια, και φαίνεται ότι αυτός που έδωσε το όνομα κάτι παρόμοιο σκέφθηκε για κείνη, και ακόμα περισσότερο λέγοντας τη νόηση θεού, αφού λέει πως αυτή είναι "α θεονόα" χρησιμοποιώντας με τον τρόπο των ξένων το άλφα στη θέση του ήτα και αφαιρώντας το γιώτα και το σίγμα. Ίσως όμως να σκέφτηκε έτσι, αλλά να την ονόμασε "Θεονόη", επειδή αυτή περισσότερο από τους άλλους εννοεί τα θεία ζητήματα. Εξάλλου δεν απέχει καθόλου από το να θέλει να την επονομάζει "Ηθηνόην". Διαμορφώνοντας πάντω, ή ο ίδιος, ή εκ των υστέρων άλλοι για να το βελτιώσουν , κατά την κρίση τους, την ονόμασαν "Αθηνά".

Ποσειδών

παλιά το όνομα του Ποσειδώνα αντί του σίγμα είχε δύο λάμδα, εννοώντας ότι ο θεός είναι "πολλά ειδώς" (γνώστης πολλών).



Αυτό που μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση είναι η εκδοχή του Πλάτωνα που είχα ακούσει σε ελευθερη απόδοση για τα ονόματα του Κρόνου, της Ρέας και του Δία – Ζηνός με διαχρονική ερμηνεία.

Κρόνος = χρόνος
Ρέα = ροή (χώρος, διάστημα)

Ο χρόνος και ο χώρος εκτείνονται στο άπειρο, είναι αθάνατοι.

Ο χρόνος (Κρόνος) τρώει τα παιδιά του. Ακόμα και οι πυραμίδες θα εξαφανιστούν κάποτε.

Ο Δίας – Ζευς (δους ζωήν) δίνει ζωή στον άνθρωπο, στα παιδιά του και στα εγγόνια του και νικάει το χρόνο (Κρόνο). Τον ρίχνει στα Τάρταρα.


gnothe seauton
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
κώστας
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
295 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/11/2005, 19:34:45  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους κώστας  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Τα ονόματα των θεών του Ολύμπου έχουν πολλές ερμηνείες.

Αν θέλετε μια εμπεριστατωμένη άποψη, διαβάστε τον Κρατύλο του Πλάτωνα. Εκεί θα βρείτε τις απαντήσεις.

Για την Αθηνά και τον Ποσειδώνα ο Πλάτων στον Κρατύλο δίνει την εξής ερμηνεία.

quote:

Αθηνά

...φαίνεται ότι και οι αρχαίοι πίστευαν για την Αθηνά ότι και οι σύγχρονοι ειδικευμένοι στον Όμηρο. Οι πιο πολλοί από τούτους, δηλαδή προσπαθώντας να ερμηνεύσουν τον ποιητή, λένε ότι αυτός παρουσιάζει την Αθηνά ως νου και διάνοια, και φαίνεται ότι αυτός που έδωσε το όνομα κάτι παρόμοιο σκέφθηκε για κείνη, και ακόμα περισσότερο λέγοντας τη νόηση θεού, αφού λέει πως αυτή είναι "α θεονόα" χρησιμοποιώντας με τον τρόπο των ξένων το άλφα στη θέση του ήτα και αφαιρώντας το γιώτα και το σίγμα. Ίσως όμως να σκέφτηκε έτσι, αλλά να την ονόμασε "Θεονόη", επειδή αυτή περισσότερο από τους άλλους εννοεί τα θεία ζητήματα. Εξάλλου δεν απέχει καθόλου από το να θέλει να την επονομάζει "Ηθηνόην". Διαμορφώνοντας πάντω, ή ο ίδιος, ή εκ των υστέρων άλλοι για να το βελτιώσουν , κατά την κρίση τους, την ονόμασαν "Αθηνά".

Ποσειδών

παλιά το όνομα του Ποσειδώνα αντί του σίγμα είχε δύο λάμδα, εννοώντας ότι ο θεός είναι "πολλά ειδώς" (γνώστης πολλών).



Αυτό που μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση είναι η εκδοχή του Πλάτωνα που είχα ακούσει σε ελευθερη απόδοση για τα ονόματα του Κρόνου, της Ρέας και του Δία – Ζηνός με διαχρονική ερμηνεία.

Κρόνος = χρόνος
Ρέα = ροή (χώρος, διάστημα)

Ο χρόνος και ο χώρος εκτείνονται στο άπειρο, είναι αθάνατοι.

Ο χρόνος (Κρόνος) τρώει τα παιδιά του. Ακόμα και οι πυραμίδες θα εξαφανιστούν κάποτε.

Ο Δίας – Ζευς (δους ζωήν) δίνει ζωή στον άνθρωπο, στα παιδιά του και στα εγγόνια του και νικάει το χρόνο (Κρόνο). Τον ρίχνει στα Τάρταρα.


gnothe seauton
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Μηδενιστής
Μέλος 2ης Βαθμίδας


277 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/11/2005, 21:22:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Μηδενιστής  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πολύ ωραία πράγματα αγαπητέ μου φίλε κώστα. Η τέλεια σοφία των προγόνων μας αποτυπωμένη μέσα απο τις βασικές αρχές της θρησκείας τους. Η θεογονία, η δημιουργία θεών και ανθρώπων αντικατοπτρίζουν την τέλεια ύπαρξη του σύμπαντος, την δημιουργία των κόσμων της ύλης, την δημιουργία και την εξέλιξη της ζωής. Τί το καλύτερο και πιό αληθινό!!
Ο χρόνος διαφθείρει τα πάντα, καταστρέφει οτιδήποτε υπάρχει στον χώρο με σχήμα και μορφή, εν τη προκειμένη περίπτωση τα παιδιά του προερχόμενα απο την σύζυγο Ρέα. Και η ζωή τα ανανεώνει επαναδημιουργώντας τα, η ζωή εν τη προκειμένη περίπτωση ο Δίας ή Ζεύς είναι ικανός να δαμάσει την κακοποιό φθροκτόνα δράση του πατρός του Κρόνου ή χρόνου αποκαταστώντας τα αντικείμενα ευρισκόμενα στον χώρο. Πέρα απο εκεί τα παιιά και τα αδέλφια του Διός δηλαδήν τα στοιχεία της φύσεως, οι φυσικοί νόμοι και κανόνες έχουν τον κύριο ρόλο. Είναι η σειρά τους να διοικήσουν το σύμπαν, τίποτα περισσότερο μήτε λιγότερο απο μία τέλεια αντανάκλαση της πραγματικότητος.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
κώστας
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
295 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/11/2005, 23:14:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους κώστας  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Γεια σου φίλε μου Μηδενιστή.

Χαίρομαι για την άποψή σου.

Οι διαχρονικές ιδέες και αλήθειες δεν φθείρονται από το χρόνο.

To "AEI Ο ΘΕΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΓΕΩΜΕΤΡΕΙ" του Πυθαγόρα και το "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ" του Ηράκλειτου θα ισχύουν για πάντα.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που στη διεθνή επιστημονική ορολογία το όργανο που μετράει το χρόνο λέγεται chronometer (προφέρεται κρονόμητερ - κατά το Κρόνος) και αυτό που μετράει ηλεκτρική ροή λέγεται rheostat (ρέοστατ - κατά το Ρέα).


gnothe seauton

Edited by - κώστας on 20/11/2005 23:35:01Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Bizarre
Μέλος 2ης Βαθμίδας


235 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/11/2005, 09:46:01  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Bizarre  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Αγαπητή Bizarre, επέτρεψε μου να εγείρω μερικές ενστάσεις σε αυτά που αναφέρει το βιβλίο που παρέθεσες.
Η Αφροδίτη αν το πάρουμε καθαρά λογικά δεν ήταν αδερφή του Δία αλλά κατά κάποιον τρόπο θεία του.
Γεννήθηκε όταν ο Κρόνος έκοψε τα γεννητικά όργανα του πατέρα του ουρανού και τα πέταξε στην θάλασσα.
Από αυτό το κομμάτι λοιπόν γεννήθηκε η Αφροδίτη.
Κι απ' όσο γνωρίζω ανήκε στο ελληνικό δωδεκάθεο από την αρχή, όπως από το ελληνικό δωδεκάθεο δεν αποχώρησε ποτέ η Εστία...

Λάθος δικό μου, το αδερφή! Θεία λέει! Για τα υπόλοιπα, όμως, τα λέει όπως τα έγραψα.
Δεν ξέρω αν είναι έτσι. Αυτά λέει πάντως.
Ας τα διασταυρώσουμε. Ποιοι ήταν οι 12 Θεοί?

Παρεμπιπτόντως, για το βιβλίο αυτό, θα ανοίξω θέμα όταν τα τελειώσω για να σχολιάσουμε τα όσα λέει.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Peronosporos
Πλήρες Μέλος

Christmas Island
843 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/11/2005, 11:09:31  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Λάθος δικό μου, το αδερφή! Θεία λέει! Για τα υπόλοιπα, όμως, τα λέει όπως τα έγραψα.
Δεν ξέρω αν είναι έτσι. Αυτά λέει πάντως.
Ας τα διασταυρώσουμε. Ποιοι ήταν οι 12 Θεοί?

Παρεμπιπτόντως, για το βιβλίο αυτό, θα ανοίξω θέμα όταν τα τελειώσω για να σχολιάσουμε τα όσα λέει.


Σωστή σε βρίσκω. Αυτό που αγνοούν οι περισσότεροι είναι ότι το 12θεο δεν ήταν το ίδιο σε κάθε ελληνική πόλη στην αρχαία Ελλάδα. Στην Μακεδονία ας πούμε ο Ηρακλής(ο γενάρχης των Μακεδόνων) περιλαμβανόταν στο 12θεο.
Για ψάξτε σε ποιούς θεούς ορκιζόταν οι πολεμιστές τον πολεμικό όρκο στην αρχαία Αθήνα και θα πάθετε πλάκα (δεν ανήκουν στο Δωδεκάθεο!!!) ούτε τους έχετε ακουστά οι περισσότεροι.

τὰ δὲ πάντα οἰακίζει Κεραυνός - ΗράκλειτοςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Peronosporos
Πλήρες Μέλος

Christmas Island
843 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/11/2005, 11:12:21  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Γαι του λόγου το αληθές
quote:
Όρκος Αθηναίων Οπλιτών

Ου καταισχύνω όπλα τα ιερά, ούδ' εγκαταλείψω τον παραστάτην, ότω αν στοιχήσω. Αμυνώ δε καί υπέρ ιερών καί οσίων, καί μόνος καί μετά πολλών.

Την πατρίδα δε ουκ ελάσσω παραδώσω, πλείω δε καί αρείω όσης αν παραδέξωμαι. Καί ευηκοήσω των αεί κράινοντων (εμφρόνως) καί τοίς θεσμοίς τοίς ιδρυμένοις πείσομαι, καί ούς τινας άν άλλους το πλήθος ιδρύσεται ομοφρόνως.

Καί άν τις αναιρή τους θεσμούς ή μή πείθηται, ούκ επιτρέψω. Αμυνώ δέ καί μόνος καί μετά πολλών

Καί ιερά τα πάτρια τιμήσω. Ίστορες θεοί τούτων,

Άγραυλος, Ενυάλιος, Άρης, Ζεύς, Αυξώ, Θαλλώ, Ηγεμόνη.


τὰ δὲ πάντα οἰακίζει Κεραυνός - ΗράκλειτοςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/11/2005, 17:43:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Καί ιερά τα πάτρια τιμήσω. Ίστορες θεοί τούτων,

Άγραυλος, Ενυάλιος, Άρης, Ζεύς, Αυξώ, Θαλλώ, Ηγεμόνη.



[/quote]

Πολύ ωραία!

Άγραυλος : Ήταν κόρη τού κόρη τού βασιλέως τής Αττικής Κέκροπος καί τής γυναίκας του Αγραύλου, αδελφή δέ τής Έρσης καί τής Πανδρόσου. Θυσιάστηκε υπέρ τής πατρίδος της κατακρημνισθείσα από τήν Ακρόπολη κάποτε πού η Αθήνα δέχτηκε εχθρική επιδρομή. Πρός τιμήν της οι Αθηναίοι ίδρυσαν ιερόν στήν θέση πού σκοτώθηκε κάτω απ' τό βόρειο τείχος όπου ο βράχος σχηματίζει πολλά σπήλαια. Ένα απ' αυτά αφιερώθηκε στήν Άγραυλο καί θέσπισαν ώστε νά δίνεται σ' αυτό ο καταπληκτικός όρκος τών Αθηναίων εφήβων υπέρ τής Πατρίδος.

Ηγεμόνη : Ήταν χθονία θεότης, πού αργότερα ταυτίστηκε μέ τήν Άρτεμι, η οποία έλαβε καί τό επίθετο Ηγεμόνη. Μέ αυτό τό όνομα λατρευόταν η Άρτεμις στήν Σπάρτη, στήν Αρκαδία, στήν Τεγέα , στήν Αμβρακία, στήν Αιτωλία καί αλλού. Κατ΄άλλη εκδοχή ήταν αδελφή τής χάριτος Αυξούς, η οποία οδηγεί, ηγείται καί ετιμάτο στήν Αθήνα.

Θαλλώ : Ήταν μία από τίς Ώρες γιά τούς Αθηναίους. Προσωποποιούσε τήν βλάστηση τής ανοίξεως καί συνεπώς τό κάλλος όταν είναι στήν ακμή του. Η άλλη Ώρα γιά τούς Αθηναίους ήταν η Καρπώ πού προσωποποιούσε τήν ωρίμανση τού θέρους.

Αυξώ : Ήταν μία από τίς Χάριτες γιά τούς Αθηναίους καί συμβόλιζε τήν αύξηση, τήν ανάπτυξη.

Αναφέρονται επίσης καί ως τρείς Ώρες οι κόρες τού Διός καί τής Θέμιδος οι οποίες ήσαν η Θαλλώ, η Αυξώ καί η Καρπώ. Πάντως λατρευόνταν στήν Αθήνα μέ εξαιρετικές τιμές.


http://users.att.sch.gr/xtsamis/Orkos.htm

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Peronosporos
Πλήρες Μέλος

Christmas Island
843 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/11/2005, 18:24:04  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Και ο ΕΝΥΑΛΙΟΣ ποιός είναι φίλη Ostria; Είναι φανερό από το κείμενο πως δεν είναι ο Άρης, ούτε ο Δίας στους οποίους συνήθως αποδίδεται ως επιθετο.

Ενυάλιος: θεός τού πολέμου πού τόν επεκαλούντο πρίν τήν μάχη μέ τήν πολεμική κραυγή "ελελεύ". Αποτελεί παλαιότερη θεότητα που στην Ηλιάδα ταυτίζεται με τον Άρη. Οι ρωμαίοι αποδίδουν τον χαρακτηρισμό ενυάλιος και στον Ιανό εκτός από τον Άρη...

τὰ δὲ πάντα οἰακίζει Κεραυνός - ΗράκλειτοςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

filosofos3
Μέλος 3ης Βαθμίδας

n/a
588 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/12/2005, 11:45:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Δειτε κατι που νομίζω ότι είναι ενδιαφέρον και δεν το έχω βρει σε κανένα βιβλίο:
τα ονόματα των θεών είναι χωρισμένα όσον αφορά τον αριθμό των γραμμάτων που τα αποτελούν σε 4 ομάδες.

Με 4 ή 3 γράμματα:
ΖΕΥΣ
ΑΡΗΣ
ΗΡΑ

Σύνολο:11 γράμματα

Με 5 γράμματα
ΕΡΜΗΣ
ΑΘΗΝΑ
ΕΣΤΙΑ

Σύνολο:15 γράμματα

Με 7 γράμματα
ΑΠΟΛΛΩΝ
ΑΡΤΕΜΙΣ
ΔΗΜΗΤΗΡ

Σύνολο:21 γράμματα

Με 8 γράμματα
ΗΦΑΙΣΤΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Σύνολο:24 γράμματα


Σύνολο όλων των γραμμάτων των 12 θεών :11+15+21+24=71
Αν η Ήρα είχε ακόμη ένα γράμμα τότε θα ήταν 72.
Το ότι δεν είναι τυχαία μια τέτοια κατάταξη φαίνεται από τη μυθολογία.
Ο Απόλωνας και η Άρτεμις είναι αδέρφια . Η Αφροδίτη και ο Ήφαιστος σύζυγοι. Η Αφροδίτη πρόβαλλε από τους αφρούς της θάλασσας, που είναι επικράτεια του Ποσειδώνα.

Ο Ζευς και η Ήρα αδέρφια και σύζυγοι και ο Άρης γιος της Ήρας. Ο Ερμής και η Αθηνά εξίσου σχετίζονται με τη νοημοσύνη και την επινοητικότητα.

Η μοναδική παραφωνία στη διάταξη είναι η Ήρα που εχει 3 αντί 4 γράμματα. Δεν ξέρω αν κάποια δασεία εμφανιζόταν ως γράμμα σε παλαιότερη εποχή. Το αφήνω σχολίαστο προς το παρόν.
Αν είχε 4 γράμματα και το "Σ" μετατράπηκε σε δασεία (κάτι που συμβαίνει σε πολλές αρχαίες ελληνικές λέξεις δασυνόμενες)τότε είναι 72 όλα τα γράμματα. Θα σας θυμίσω ότι το μεγάλο όνομα του Θεού στην εβραική Πεντάτευχο απότελούνταν από 72 γράμματα επίσης αν θυμάμαι καλά. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.

Αξιοπερίεργη σύμπτωση δε νομίζετε;

Αν λείπει "Σ" τότε το όνομα της Ήρας είναι αναγραμματισμός του ονόματος ΑΡΗΣ και το αντίστροφο. Σαν να είναι η αρσενική και η θηλυκή όψη του κάποιου πράγματος. Ο Ζεύς είναι έτσι το κέντρο του ίδιου πράγματος-έννοιας χωρίς πολικότητα. Συ-ζευ-γνύει, τις δύο όψεις.

Ομοίως θα πρέπει να συμβαινει και στις άλλες τριάδες με κάποιο τρόπο.

Δεν έχω εξετάσει το λεξαριθμικό άθροισμα κάθε ομάδας αλλά από την 4η ομάδα των 8 γραμμάτων υπάρχει μια σημαντική ισότητα:
ΗΦΑΙΣΤΟΣ=8+500+1+10+200+300+70+200=1289
ΠΟΣΕΙΔΩΝ=80+70+200+5+10+4+800+50=1219
Δηλαδή

Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ=70+1219=1289=ΗΦΑΙΣΤΟΣ!!!

Το οριστικό άρθρο "Ο" κάνει τον επιθετικό προδιορισμό "Ποσειδών"(=άρχοντας της γης) πιο συγκεκριμένο και δείχνει ότι υπάρχει μια ισοδυναμία ή ταύτιση με τη γενική έννοια "ΗΦΑΙΣΤΟΣ".
(Όσοι ασχολούνται με την αρχαιολογία ας δουν αν υπάρχει και κάποια σχέση του Ποσειδώνα και του Ηφαίστου με την πόλη ΦΑΙΣΤΟ της Κρήτης γιατί Η ΦΑΙΣΤΟΣ=1289)

ΑΦΡΟΔΙΤΗ=1+500+100+70+4+10+300+8=993
ΤΟ ΥΓΡΟΝ=300+70+400+3+100+70+50=993
ΑΦΡΟΔΙΤΗ=ΤΟ ΥΓΡΟΝ
ΑΓΑΠΗ=93
ΟΛΥΜΠΙΟΣ=900=>ΤΟ ΥΓΡΟΝ=ΑΦΡΟΔΙΤΗ=ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΑΓΑΠΗ!!!


Είναι γνωστές οι λεξαριθμικές σχέσεις,συγκεκριμένα λόγος χρυσής τομής στα ονόματά τους, Απόλλωνα -Άρτεμης και δε θα τις επαναλάβω.

Αν είναι σωστή η παραπάνω καταταξη θα υπάρχουν και άλλες αντιστοιχίες και ισοδυναμίες. Όποιος έχει διάθεση για έρευνα μπορεί να ασχοληθεί με την ανακάλυψή τους.

Στον Κρατύλο του Πλάτωνα υπάρχουν αρκετές αναφορές στη σημασία των ονομάτων των θεών και όχι μόνο.


Όλα είναι τέλειαΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
154 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/12/2005, 03:21:37  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)


Ελληνικές & Ρωμαϊκές Θεότητες

Οι Ολύμπιοι:
Δίας ή Ζεύς – Θεός των Θεών, κυβερνήτης των ουρανών και προστάτης της δικαιοσύνης. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας ώριμος, σεβάσμιος άνδρας, κρατώντας κεραυνούς. Ρωμαϊκό όνομα: Jupiter
Ποσειδώνας – Θεός του νερού, κυρίαρχος των θαλασσών, κυβερνήτης των σεισμών. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας ώριμος μεσήλικας, κρατώντας τρίαινα και περιστοιχισμένος από δελφίνια. Ρωμαϊκό όνομα: Neptune
Άδης – Θεός του υπόκοσμου (κόσμος των νεκρών), κυβερνήτης των Ηλυσίων Πεδίων και του Τάρταρου. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας ώριμος μεσήλικας, φορώντας κράνος και καθισμένος σε θρόνο. Συνηθίζεται να εμφανίζεται δίπλα του και η γυναίκα του Περσεφόνη. Ρωμαϊκό όνομα: Pluto
Ήρα – Βασίλισσα των Θεών, προστάτιδα των γυναικών και του γάμου. Αναπαριστάται συνήθως ως μια ώριμη όμορφη γυναίκα, κρατώντας σκήπτρο και φορώντας κορώνα. Ρωμαϊκή ονομασία: Juno
Απόλλωνας – Θεός του φωτός και της μαντείας, προστάτης των τεχνών και της υγείας. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας όμορφος ξανθός έφηβος, κρατώντας λύρα ή τόξο. Ρωμαϊκή ονομασία: Apollo
Αθηνά – Θεά της σοφίας και του πολέμου. Αναπαριστάται συνήθως ως μια όμορφη σοβαρή νέα, φορώντας περικεφαλαία και θώρακα, κρατώντας σπαθί και ασπίδα. Συχνά στον ώμο της βρίσκεται μια κουκουβάγια. Ρωμαϊκή ονομασία: Minerva
Δήμητρα – Θεά της γεωργίας. Αναπαριστάται συνήθως ως μια σεβάσμια μεσήλικη γυναίκα, κρατώντας στάχυ ή δρεπάνι. Ρωμαϊκή ονομασία: Ceres
Αφροδίτη – Θεά του έρωτα και της ομορφιάς, προστάτιδα των ερωτευμένων. Αναπαριστάται συνήθως ως μια πανέμορφη καλλονή κρατώντας περιστέρι ή μέσα σε τεράστιο κοχύλι. Ρωμαϊκή ονομασία: Venus
Άρης – Θεός του πολέμου. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας δυνατός νέος, φορώντας περικεφαλαία και θώρακα, κρατώντας σπαθί και ασπίδα. Ρωμαϊκή ονομασία: Mars
Ερμής – Θεός της επικοινωνίας, προστάτης των εμπόρων και των ταξιδευτών, ψυχοπομπός και αγγελιοφόρος των Θεών. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας όμορφος νεαρός άνδρας, φορώντας φτερωτά σανδάλια και κράνος και κρατώντας ραβδί με δύο φίδια πλεγμένα. Ρωμαϊκή ονομασία: Mercury
Άρτεμις – Θεά του κυνηγιού, προστάτιδα των γυναικών. Αναπαριστάται συνήθως ως μια όμορφη, αθλητική νέα, κρατώντας τόξο. Συχνά, δίπλα της βρίσκεται ένα ελάφι. Ρωμαϊκή ονομασία: Diana
Ήφαιστος – Θεός της φωτιάς, σιδηρουργός των Θεών. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας άσχημος μα δυνατός μεσήλικας, κουτσός και κρατώντας σφυρί. Ρωμαϊκή ονομασία: Vulcan

Άλλοι Θεοί
Διόνυσος – Θεός του κρασιού και του κεφιού, δημιουργός και προστάτης του θεάτρου. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας όμορφος νεαρός άντρας, με πλεγμένα στα μαλλιά του κισσό και κρατώντας σταφύλι. Στην ρωμαϊκή τέχνη αναπαριστάται ως ένας χοντρός, εύθυμος μεσήλικας. Ρωμαϊκή ονομασία: Bachus
Πάνας – Θεός της φύσης, της γονιμότητας και της έκστασης, προστάτης των βοσκών. Αναπαριστάται συνήθως ως ένας ώριμος άντρας ή νεαρό αγόρι, με κέρατα και πόδια τράγου, κρατώντας αυλό. Ρωμαϊκή ονομασία: Pan
Εκάτη – Τριπλή Θεά του φεγγαριού και της μαγείας, προστάτιδα των μαγισσών. Αναπαριστάται συνήθως ως μια γυναίκα που κρατά δαδί και έχει τρία κεφάλια, ένα νεαρής κοπέλας, ένα ώριμης γυναίκας και ένα γριάς. Ρωμαϊκή ονομασία: Luna
Εστία – Θεά-προστάτιδα της οικογένειας. Αναπαριστάται συνήθως ως μια νέα σοβαρή γυναίκα.

Δίας
Σύμβολα: Κεραυνός, Αιγίδα, Κότινος
Ζώα: Αετός, Ταύρος, Κόκορας
Δέντρα & Φυτά: Βελανιδιά, Φασκόμηλο. Δευτερεύοντα: Ελιά, Μαργαρίτα, Αμάραντο, Ματζουράνα, Καρυδιά, Φλόμος, Βερβένα, Αμυγδαλιά, Βιολέτα, Κασσιά, Γαρύφαλλο, Σχοίνος.

Ποσειδώνας
Σύμβολα: Τρίαινα
Ζώα: Άλογο, Δελφίνι, Ταύρος
Λίθοι: Βήρυλλος, Ακουαμαρίνης, Μαργαριτάρι
Δέντρα & Φυτά: Πεύκο, Θαλάσσια Ανεμώνη, Φύκια. Δευτερεύοντα: Φλαμουριά, Ουτρικουλαρία.

Άδης
Δέντρα & Φυτά: Κυπαρίσσι, Ροδιά. Δευτερεύοντα: Μέντα, Νάρκισσος, Καλαμπόκι.

Ήρα
Σύμβολα: Διάδημα, Σκήπτρο
Ζώα: Παγώνι, Αγελάδα
Δέντρα & Φυτά: Κρίνος, Πορτοκαλιά. Δευτερεύοντα: Μηλιά, Ιτιά, Συκιά, Σμύρνα.

Αθηνά
Σύμβολα: Αιγίδα
Ζώα: Κουκουβάγια, Φίδι
Δέντρα & Φυτά: Ελιά. Δευτερεύοντα: Βελανιδιά, Σημύδα, Σταυράγκαθο, Μουριά.

Απόλλωνας
Σύμβολα: Λύρα, Τόξο & Βέλος
Ζώα: Κουρούνα, Λύκος
Λίθοι: Ζαφείρι
Δέντρα & Φυτά: Δάφνη. Δευτερεύοντα: Ηλιοτρόπιο, Ηλίανθος, Ιξός (Γκυ), Υάκινθος, Πορτοκαλιά, Άνηθος, Τριγωνέλλα, Φοίνικας, Κρίνος, Πράσο.

Άρτεμις
Σύμβολα: Τόξο & Βέλος, Ημισέληνος
Ζώα: Ελάφι, Γεράκι
Λίθοι: Αμέθυστος, Σεληνόλιθος, Μαργαριτάρι
Δέντρα & Φυτά: Ιτιά, Γιασεμί, Οξυά, Μυρτιά. Δευτερεύοντα: Αμάραντος, Μαργαρίτα, Φουντουκιά, Αγριαψιθιά, Βάλσαμο, Ακακία, Μανδραγόρας, Απήγανος.

Αφροδίτη
Σύμβολα: Καθρέφτης
Ζώα: Περιστέρι, Κύκνος
Λίθοι: Σμαράγδι, Λαζούρι, Μαργαριτάρι
Δέντρα & Φυτά: Τριαντάφυλλο, Κρίνος, Ανεμώνη, Μηλιά, Μυρτιά. Δευτερεύοντα: Αλόη, Φτέρη, Ερείκη, Βενζόη, Σμύρνα, Κυδώνι, Σανταλόξυλο, Αγγελική, Αχλαδιά, Αστήρ, Αφροξυλιά (Σαμπούκος), Βιολέτα.

Άρης
Σύμβολα: Δόρυ & Σπαθί
Ζώα: Σκύλος, Όρνεο
Λίθοι: Όνυχας, Σαρδόνυξ
Δέντρα & Φυτά: Δυόσμος, Απήγανος, Φλαμουριά, Βερβένα, Αδελόχορτο.

Δήμητρα
Σύμβολα: Δρεπάνι, Δαυλός
Ζώα: Φίδι
Λίθοι: Σμαράγδι
Δέντρα & Φυτά: Στάχυ, Κριθάρι. Δευτερεύοντα: Ιτιά, Καλαμπόκι, Ροδιά, Φασολιά, Βληχούνι, Παπαρούνα.

Ερμής
Σύμβολα: Κηρυκείων, Φτερωτά Σανδάλια
Ζώα: Τράγος
Μέταλλα: Υδράργυρος
Δέντρα & Φυτά: Αμυγδαλιά, Έλατο. Δευτερεύοντα: Άνηθος, Φοίνικας, Φουντουκιά, Γαρύφαλλο, Κανέλλα, Μουριά.

Ήφαιστος
Σύμβολα: Σφυρί & Αμόνι, Πέλεκυς, Φωτιά
Δέντρα & Φυτά: Μαργαρίτα.

Πάνας
Σύμβολα: Αυλός, Φαλλός
Ζώα: Τράγος, Κριάρι, αρσενικό Ελάφι, Ταύρος
Δέντρα & Φυτά: Πεύκο, Έλατο, Άμπελος. Δευτερεύοντα: Βανίλια, Καλάμι, Ασφόδελος, Ορχιδέα, Πηγουνιά, Σιληνή, Θρούμπι, Φτέρη, Αγριολούλουδα.

Διόνυσος
Σύμβολα: Θύρσος, Φαλλός
Ζώα: Φίδι
Λίθοι: Αμέθυστος
Δέντρα & Φυτά: Κισσός, Άμπελος. Δευτερεύοντα: Ασκληπιάς, Συκιά, Ίσκα, Μάραθο, Ταμάριξ, Μανιτάρι.

Εκάτη
Σύμβολα: Εγχειρίδιο
Ζώα: Φίδι, Σκύλος (μαύρος συνήθως)
Λίθοι: Αμέθυστος, Σεληνόλιθος, Μαργαριτάρι
Δέντρα & Φυτά: Λεβάντα, Σμύρνα, Ιτιά. Δευτερεύοντα: Ακόνιτο, Κυκλάμινο, Σκόρδο, Μέντα, Μανδραγόρας, Μπελαντόνα.

Έρως
Λίθοι: Οπάλιο
Δέντρα & Φυτά: Τριαντάφυλλο κόκκινο, Βιολέτα λευκή, Ζαχαροκάλαμο.

Προμηθέας
Δέντρα & Φυτά: Φτέρη

Ουρανός
Δέντρα & Φυτά: Φλαμουριά

Γαία
Λίθοι: Κεχριμπάρι (Ήλεκτρο), Κοράλλι
Δέντρα & Φυτά: Πορτοκαλιά, Μηλιά

Κρόνος
Δέντρα & Φυτά: Κριθάρι, Ορχιδέα. Δευτερεύοντα: Καλαμπόκι, Λεβάντα, Ροδιά, Βατόμουρο.

Ρέα
Δέντρα & Φυτά: Σμύρνα

Περσεφόνη
Δέντρα & Φυτά: Ροδιά, Παπαρούνα.

Αδωνίς
Δέντρα & Φυτά: Σμύρνα, Τριαντάφυλλο, Μαρούλι, Μάραθο, Ερείκη

Ασκληπιός
Ζώα: Φίδι
Δέντρα & Φυτά: Δάφνη, Μουστάρδα.

Ίρις
Δέντρα & Φυτά: Κρίνος

Ήλιος
Δέντρα & Φυτά: Ηλιοτρόπιο.

Έα
Δέντρα & Φυτά: Κέδρο

Ώρος
Δέντρα & Φυτά: Λωτός, Σκουλόχορτο

Ύπνος
Δέντρα & Φυτά: Παπαρούνα


**** offΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Peronosporos
Πλήρες Μέλος

Christmas Island
843 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/12/2005, 15:23:29  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Στους Ολυμπίους δεν περιλαμβάνειται ΠΟΤΕ ο Άδης. Στην θέση του βρίσκονται άλλωτε ο Διόνυσος, άλλωτε η Εστία και άλλωτε ο Ηρακλής...

Άλλωστε το δωδεκάθεο στην αρχή ήταν ΑΝΩΝΥΜΟ όσο και να σου φαίνεται παράξενο και ήταν άσχετο με την επίσημη λατρεία!!!!!
Το δωδεκάθεο το παρέλαβαν οι Έλληνες από τους Αιγύπτιους σύμφωνα με τον Ηρόδοτο και υιοθετήθηκε αργότερα από όλους τους Έλληνες....
Οι δώδεκα θεοί συμβόλιζαν τους 12 μήνες-ζώδια της αρχαιότητας και δεν ήταν υπαρκτοί θεοί..

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Schwabe
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5715 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/12/2005, 23:15:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Peronosporos:
«Το δωδεκάθεο το παρέλαβαν οι Έλληνες από τους Αιγύπτιους σύμφωνα με τον Ηρόδοτο και υιοθετήθηκε αργότερα από όλους τους Έλληνες....»

Λέει όντως ΑΥΤΟ επακριβώς φίλτατε Περονόσπορε ο Ηρόδοτος ή έτσι το έχεις ακούσει από….ράδιο αρβύλα??

Για να δούμε ΤΙ λέει λοιπόν ο Ηρόδοτος:

(Ιστορίαι Β' 4:) «...Δώδεκά τε θεών επωνυμίας έλεγον πρώτους Αιγυπτίους νομίσαι καί Έλληνας παρά σφέων αναλαβείν, βωμούς τε καί αγάλματα καί νηούς θεοίσι απονείμαι σφέας πρώτους καί ζώα εν λίθοισι εγγλύψαι...»

Σε απλά λόγια φίλτατε: «Λένε επίσης ότι πρώτοι οι Αιγύπτιοι δημιούργησαν τα ονόματα των δώδεκα θεών τα οποία υιοθέτησαν οι Έλληνες και ότι ήταν οι πρώτοι που ίδρυσαν βωμούς, αγάλματα και ναούς προς τιμήν των θεών και χάραξαν μορφές πάνω σε πέτρα».

Αυτό λοιπόν που λέει ο Ηρόδοτος είναι ότι «έτσι το άκουσα να το λένε» και βεβαίως δεν σχετίζεται στο ελάχιστο με την…..«βεβαιότητα» που απορρέει από τον σχολιασμό σου.

Κατανοητό Περονόσπορε?

Ευρύτερα, ενδεχομένως να είναι και αλήθεια ότι το Δωδεκάθεο των Ελλήνων δεν αποτελεί την απαρχή των θρησκειών με 12 σύμβολα-θεούς. Από την άλλη, και αυτό δεν είναι τυχαίο, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει τη δυναμική διείσδυση του Δωδεκάθεου στον Ελλαδικό χώρο (και όχι μόνο), όπως ούτε και τη θετική και γόνιμη έκφραση του ελληνικού πολιτισμού, την ανάπτυξη και εξέλιξη γενικότερα αυτού αλλά και τη μεταλαμπάδευση του σε όλο τον υπόλοιπό κόσμο.

Αυτά μετράνε αγαπητέ, και όχι το τι «ακούσαμε».

Τέλος, και για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη γνώση σχετικά με τον αριθμό δώδεκα, σε παραπέμπω σε ένα έξοχο άρθρο το οποίο περιέχει πολλά τα οποία πολλοί αγνοούνε από ότι φαίνεται…..
http://www.esoterica.gr/articles/esoteric/12_twelve/12.htm

Peronosporos:
«Οι δώδεκα θεοί συμβόλιζαν τους 12 μήνες-ζώδια της αρχαιότητας και δεν ήταν υπαρκτοί θεοί..»

Μήπως μπορείς να μας δώσεις τα σχετικά τεκμήρια για ΑΥΤΗ την άποψη σου??
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Peronosporos
Πλήρες Μέλος

Christmas Island
843 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/12/2005, 13:04:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΟΛΑ όσα έγραψα τα γράφει ο ΚΑΚΡΙΔΗΣ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ τόμος 2ος Σελ 68-70 Εκδοτική Αθηνών. Και μιας και δεν ξέρεις περισσότερα από τον Κακριδή θα σου συνιστούσα να τα λάβεις πολύ σοβαρά υπόψιν σου.
Κατανοητό Schwabe

και όπως έγραψα και παλιότερα οι θεοί ΔΕΝ ήταν σταθεροί στο Δωδεκάθεο, Ο Διόνυσος και ο Άδης δεν είναι σταθεροί στο δωδεκάθεο ας πούμε, στην Μακεδονία ο Ηρακλής ήταν μέρος του Δωδεκαθέου. Άρα για ποιό δωδεκάθεο μιλάμε αφού οι θεοί του δεν ήταν σταθεροί....

Και όπως ανέφερα και προηγουμένως στο θέμα, γιατί οι Αθηναίοι ορκίζονται στον Άγραυλο, Ενυάλιο, Αυξώ, Θαλλώ, Ηγεμόνη (εκτός από τον Άρη και τον Δία).

Και κάτι τελευταίο

quote:
Αυτό λοιπόν που λέει ο Ηρόδοτος είναι ότι «έτσι το άκουσα να το λένε» και βεβαίως δεν σχετίζεται στο ελάχιστο με την…..«βεβαιότητα» που απορρέει από τον σχολιασμό σου.
όσον αφορά αυτό που λές υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι το δωδεκάθεο είναι ξένο προς τον Ελλαδικό χώρο όσον αφορά την πρώιμη αρχαιότητα (εποχή του χαλκού) και εισήλθε από την Μ.Ασία.
Σε γενικές γραμμές οι θεοί ομοιάζουν και με τους προγενέστερους Ασσυριακούς, βαβυλωνίους και αιγυπτικούς.

Η λατρεία του δωδεκαθέου είναι άγνωστη πχ στην Μινωική Κρήτη. Ούτε και οι Αχαιοί λατρεύουν τους 12 θεούς (Ο Ενυάλιος που ανέφερα είναι ο παλιός θεός του πολέμου των Αχαιών, πρίν να καθιερωθεί ο Άρης).

Όσο για τους 12 θεούς-μήνες, είναι γνωστή η περσική αντιστοιχία μηνών και θεών στην αστρολογία-αστρονομία (εκείνη την περίοδο ταυτίζονται απόλυτα) και έχει προφανώς μεταφερθεί και στον ελληνικό χώρο εξ ανατολάς (από όπου ήρθαν και οι θεοί. τί σύμπτωση)

και κάτι τελευταίο

quote:
Αυτό λοιπόν που λέει ο Ηρόδοτος είναι ότι «έτσι το άκουσα να το λένε» και βεβαίως δεν σχετίζεται στο ελάχιστο με την…..«βεβαιότητα» που απορρέει από τον σχολιασμό σου.
Παραβλέπεις έντεχνα ότι ο Ηρόδοτος ακολουθεί την ίδια στάση «έτσι το άκουσα να το λένε» σε όλο το έργο του. Και προφανώς ο άνθρωπος άκουσε μια μαρτυρία και την θεώρησε άξια λόγου και την κατέγραψε
Κατανοητό Schwabe

ΥΓ. Αν θέλεις να κοντράρεις τον Κακριδή, πάρτον ένα τηλέφωνο και ασχολήσου, εμένα με καλύπτουν οι απόψεις του και τις θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Schwabe
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5715 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/12/2005, 17:03:03  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Peronosporos:
«Και μιας και δεν ξέρεις περισσότερα από τον Κακριδή θα σου συνιστούσα να τα λάβεις πολύ σοβαρά υπόψιν σου.»

Και πάλι βιάζεσαι αγαπητέ. Μου είναι γνωστό το πεντάτομο έργο του Κακριδη, ωστόσο δεν είναι το μοναδικό στο είδος. Κατά τον ίδιο τρόπο, και μάλιστα με τον ίδιο τίτλο, μπορείς να βρεις και το έργο του P. Decharme όπως και αρκετών άλλων.

Peronosporos:
«Άρα για ποιό δωδεκάθεο μιλάμε αφού οι θεοί του δεν ήταν σταθεροί....»

Οι κύριοι Θεοί ήσαν ευρέως αποδεκτοί ως δώδεκα (ο Δίας, η Ήρα, ο Ήφαιστος, η Αθηνά, ο Απόλλων, η Άρτεμις, ο Άρης, η Εστία, ο Ερμής κ.λ.π.) και παράλληλα υπάρχουνε και άλλοι Θεοί που αναπτύσσουνε δράσεις γύρω από αυτούς. Ο Διόνυσος και ο Άδης δεν ήταν μέρος των δώδεκα ούτως ή άλλως.

Peronosporos:
«Και όπως ανέφερα και προηγουμένως στο θέμα, γιατί οι Αθηναίοι ορκίζονται στον Άγραυλο, Ενυάλιο, Αυξώ, Θαλλώ, Ηγεμόνη (εκτός από τον Άρη και τον Δία).»

Περονόσπορε, με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά…ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΑΛΑΤΑ!!!

Ο όρκος των εφήβων Αθηναίων, διότι σε αυτό αναφέρεσαι, δίνονταν άπαξ οι Αθηναίοι γίνονταν 18 ετών. Τότε, παρουσιάζονταν στην εκκλησία του δήμου στην Πνύκα, αναγράφονταν τα ονόματα τους στους ληξιαρχικούς καταλόγους των πολιτών, και τότε τους χορηγούνταν ένα δόρυ και μια ασπίδα. Κατόπιν ακολουθούσε δυο χρόνων υπηρεσία ως στρατιώτες, αφού έδιναν τον «Όρκο των Αθηναίων εφήβων», ΜΠΡΟΣΤΑ στο ναό της Αγλαύρου, όπως μας τον διασώζει ο Λυκούργος στον «Κατά Λεωκράτους» λόγο 77. Λέγεται μάλιστα πως ο όρκος γράφτηκε από τον ίδιο το Σόλωνα, νομοθέτη των Αθηναίων.

Πάμε να δούμε τον όρκο για να αντιληφθούμε καλύτερα την σημασία του, αλλά και για να καταλάβεις ότι ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΟΡΚΟ στους Άγραυλο, Ενυάλιο, Αυξώ, Θαλλώ, Ηγεμόνη, αλλά επικαλούνταν τα τιμημένα ονόματα τους ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ του όρκου που έδιδαν ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ.

{Δε θα ντροπιάσω τα όπλα μου,
ούτε θα εγκαταλείψω τον συμπολεμιστή μου
όπου κι αν ταχθώ να πολεμήσω,
θα υπερασπίζω τα ιερά και τα όσια,
και μόνος και με πολλούς,
και την πατρίδα δε θα παραδώσω μικρότερη,
αλλά μεγαλύτερη και πολεμικότερη απ' όση θα μου παραδοθεί.
Θα πιστεύω στους Θεούς
και στους ισχύοντες νόμους θα υπακούω,
και σε όσους άλλους νόμιμα θεσπισθούν.
Κι αν κάποιος αναιρέσει ή αμφισβητήσει
τους θεσμούς δεν θα το επιτρέψω,
θα τον πολεμήσω είτε μόνος είτε με όλους.
Και τις ιερές παρακαταθήκες των πατέρων θα τιμήσω.

Μάρτυρές μου οι θεοί
Αγραυλος, Ενυάλιος, Aρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη}

Εάν έδιδαν όρκο ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΘΕΟΥΣ, τότε η διατύπωση θα έπρεπε να είναι εντελώς διαφορετική, καθώς άλλο ο μάρτυρας ενός όρκου και άλλο ΣΕ ΠΟΙΟΝ ορκίζομαι. Και σε ΠΟΙΟΝ ορκίζονταν οι νέοι έφηβοι το ξεκαθαρίζει επαρκώς το κείμενο του όρκου.

Peronosporos:
«όσον αφορά αυτό που λές υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι το δωδεκάθεο είναι ξένο προς τον Ελλαδικό χώρο όσον αφορά την πρώιμη αρχαιότητα (εποχή του χαλκού) και εισήλθε από την Μ.Ασία.»

Ενδείξεις, υπάρχουνε και από τον Αιγύπτιο ιερέα ο οποίος είπε στον Έλληνα επισκέπτη ότι ο πολιτισμός τους προέρχεται από χιλιάδες χρόνια πριν ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Και γνωρίζεις θαρρώ τι εννοώ.

Οπότε, με «ενδείξεις» πολλά μπορούμε να υποθέσουμε.

Peronosporos:
«Ούτε και οι Αχαιοί λατρεύουν τους 12 θεούς (Ο Ενυάλιος που ανέφερα είναι ο παλιός θεός του πολέμου των Αχαιών, πρίν να καθιερωθεί ο Άρης).»

Ενυάλιος - επίθετο του Άρη που σημαίνει φιλοπόλεμος. Δεν υπάρχουν σοβαρές καταγραφές που να μας μαρτυρούνε την αυτόνομη κάθοδο ενός Θεού-Ενυάλιου. Ίσως ήταν ένα παράλληλο όνομα, το οποίο ούτως η άλλως ταυτίστηκε αυτόματα με ως επίθετο του Άρη.

Peronosporos:
«Παραβλέπεις έντεχνα ότι ο Ηρόδοτος ακολουθεί την ίδια στάση «έτσι το άκουσα να το λένε» σε όλο το έργο του. Και προφανώς ο άνθρωπος άκουσε μια μαρτυρία και την θεώρησε άξια λόγου και την κατέγραψε»

Αυτό που εγώ βλέπω φίλτατε Περονόσπορε, είναι η έλλειψη βαθιάς έρευνας στα όσα μας παρουσιάζεις. Λυπάμαι που στο λέω.

Λησμονείς ότι για παράδειγμα ένας που έντονα αμφισβήτησε την εγκυρότητα του έργου του Ηρόδοτου ήταν ο ίδιος ο Θουκυδίδης? Γιατί άραγε, έχεις αναρωτηθεί ποτέ σου??

Ο Ηρόδοτος κατέγραψε όχι ως ιστορικός ή χρονικογράφος αλλά πολύ περισσότερο ως ένας σημερινός δημοσιογράφος που μεταδίδει ΟΤΙ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ, αλλά συγχρόνως βέβαια ασκούσε κριτική στις πληροφορίες που επέλεγε και σύγκρινε τις αφηγήσεις. Χαρακτηριστικό είναι ότι αφηγείται τις πληροφορίες όπως τις άκουσε εκφράζοντας όμως τη δυσπιστία του, όπου ΑΥΤΟΣ το θεωρούσε αναγκαίο. Στηρίχτηκε σε προσωπικές εμπειρίες και προφορικές πηγές, όπως άλλωστε μας λέει και ο ίδιος, αλλά και σε πληροφορίες από γραπτά προκατόχων του. Με άλλα λόγια έχουμε σχετικά ελάχιστα ΤΕΚΜΗΡΙΑ.

Αυτό που επίσης αξίζει να προσέξουμε είναι τον ορισμό του όρου «ιστορία» στον Ηρόδοτο: σημαίνει πληροφορία (1,1), γνώση ή μάθηση μέσα από ερωτήσεις, έρευνα που έχει γίνει (2,118 και 1,19), αλλά και γραπτή έκθεση έρευνας, διήγηση (7,96).

Βλέπουμε με άλλα λόγια ότι στο έργο του (εννέα βιβλία) κυριαρχεί η καταγραφή της πληροφορίας και η διήγηση, ενώ η κριτική αντιπαράθεση και η προσωπική θέση του συγγραφέα δεν λείπουνε. Αυτός ήταν και ο βασικότερος λόγος που ο Θουκυδίδης αμφισβητούσε την εγκυρότητα του Ηροδότου ως ιστορικού.

Αντιλαμβάνεσαι φίλτατε Περονόσπορε ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΞΙΑ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ?

Peronosporos:
«Αν θέλεις να κοντράρεις τον Κακριδή, πάρτον ένα τηλέφωνο και ασχολήσου, εμένα με καλύπτουν οι απόψεις του και τις θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ.»

Δεδομένα και θέσφατα δεν υπάρχουνε στην ιστορία, αλλά οφείλουμε να σεβόμαστε τα αρχαιολογικά ευρήματα και να ερευνούμε όλες τις πηγές. Όμως, ΔΕΔΟΜΕΝΗ είναι και η άποψη όχι του Κακριδη αλλά του Θουκυδίδη αγαπητέ…..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

WWalker
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1819 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/12/2005, 18:13:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους WWalker  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Έτσι μπράβο Schwabe, σαν καλός αρχαιολάγνος που είσαι, μόλις δεις θέμα να αφορά/θίγει τα κρυφοδωδεκαθειστικά σου ένστικτα, βουρ να το κάνεις κ*** να μην βλέπεται μετά!!!

Εύγε!!!

----------------------
There are 10 types of people, those who know binary and those who don't.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Schwabe
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5715 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/12/2005, 21:02:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
WWalker:
«Έτσι μπράβο Schwabe, σαν καλός αρχαιολάγνος που είσαι, μόλις δεις θέμα να αφορά/θίγει τα κρυφοδωδεκαθειστικά σου ένστικτα, βουρ να το κάνεις κ*** να μην βλέπεται μετά!!!»

Σου έχω πει ότι ακόμη και μετά από τόσο καιρό, δεν είσαι σε θέση να διακρίνεις την διαφορά της αρχαιοφιλίας και του αρχαιόπληκτου. Ας είναι….

Στα υπόλοιπα γελοία που μου προσάπτεις, έχω εδώ και καιρό τοποθετηθεί ότι ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΝΤΡΙ ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΩ, και ούτε και χαριεντίζομαι με κανέναν «Σωτήρα ψυχών». Σου φαίνεται δύσκολο να μην ανήκεις κάπου, αλλά για φαντάσου, υπάρχει και αυτό φίλτατε!!

Τέλος, εάν εντόπισες έστω και ΜΙΑ ανακρίβεια σε αυτά που (δήθεν..) διάβασες, ορίστε να την ακούσουμε.

WWalker, σε έχουνε πλέον πάρει πολλοί χαμπάρι. Γράφεις απλά για να αφήσεις τη χολή σου, απλά για να μειώσεις τα γραφόμενα.

Λυπάμαι που δεν σου βγαίνει, αλλά βλέπεις και αυτό, θέλει κάτι περισσότερο από έναν ορθόδοξο ζηλωτή…..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 4 Σελίδες:
  1  2  3  4
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.171875
Maintained by Digital Alchemy