ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΠΙΓΡΑΦΩΝ - ΕΙΚΟΝΩΝ & ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 2
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/03/2005, 15:50:55  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ο Παρθενώνας είναι το κορυφαίο μνημείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και αποτελεί το σύμβολό του διεθνώς. Ήταν αφιερωμένος στην Αθηνά Παρθένο. Κτίσθηκε το διάστημα 447 - 438 π.Χ. και διακοσμήθηκε μεταξύ 438 και 432 π.Χ. Την απόφαση για την κατασκευή του έλαβε ο Περικλής. Επικεφαλής όλου του έργου ήταν ο γλύπτης Φειδίας, με αρχιτέκτονες τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη. Ο ναός είναι δωρικού ρυθμού, περίπτερος με 8 κίονες στις στενές πλευρές και 17 στις μακρές. Έχει κατασκευασθεί σχεδόν εξ-ολοκλήρου από πεντελικό μάρμαρο. Στο εσωτερικό του ναού, τον σηκό, ήταν στημένο το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς, έργο του Φειδία.
Ο γλυπτός διάκοσμος συνδυάζει με μοναδικό τρόπο τις δωρικές μετόπες και τις τριγλύφους με την ιωνική ζωφόρο. Οι μετόπες της ανατολικής πλευράς απεικονίζουν την Γιγαντομαχία. Στην δυτική παριστάνεται Αμαζονομαχία, στη νότια Κενταυρομαχία και στη βόρεια σκηνές από τον Τρωικό Πόλεμο.
Η ζωφόρος απεικονίζει την πομπή των Παναθηναίων, την πιο μεγάλη θρησκευτική γιορτή των αρχαίων Αθηνών. Η ζωφόρος περιέβαλε το ναό και απεικόνιζε μορφές θεών, ζώων και περίπου 360 μορφές ανθρώπων.
Τα δύο αετώματα του ναού απεικονίζουν σκηνές από την μυθολογία: πάνω από την κυρία είσοδο του ναού, στα ανατολικά, την γέννηση της Αθηνάς και στην δυτική πλευρά την διαμάχη Αθηνάς και Ποσειδώνα για την κατοχή της Αττικής γης.
Ο Παρθενώνας συνέχισε να έχει σχέση με την λατρεία και στα μεταγενέστερα χρόνια. Χρησιμοποιήθηκε ως βυζαντινή εκκλησία, ως λατινική εκκλησία και ως τζαμί.
Όταν οι Βενετοί πολιορκούσαν την Ακρόπολη το 1687, οι Τούρκοι είχαν αποθηκεύσει πυρίτιδα μέσα στον Παρθενώνα. Μία βόμβα του ναυάρχου Morosini έπεσε στο μνημείο και προκάλεσε φοβερή έκρηξη που είχε ως αποτέλεσμα την καταστροφή του Παρθενώνα, που μέχρι εκείνη την εποχή διατηρείτο σε καλή κατάσταση.
Η καταστροφή ολοκληρώθηκε στις αρχές του 19ου αιώνα όταν ο Βρετανός πρεσβευτής στην Κωνσταντινούπολη, λόρδος Ελγιν αφαίρεσε από το μνημείο το μεγαλύτερο μέρος από τα γλυπτά που το διακοσμούσαν (ζωφόρο, μετόπες, αετώματα), τα μετέφερε στην Βρετανία και τα πούλησε στο Βρετανικό Μουσείο, του οποίου αποτελούν μία από τις σημαντικότερες συλλογές.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/03/2005, 15:54:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Το στεφάνι βελανιδιάς που φορούσε ο νεκρός. Η χρυσή λάρνακα που ζύγιζε 11 κιλά είναι διακοσμημένη στο κάλυμμά της με το μακεδονικό αστέρι και στις πλευρές της με φυτικά κοσμήματα και επίθετους ρόδακες. Το χρυσό στεφάνι βελανιδιάς είναι το πιο βαρύτιμο στεφάνι που σώθηκε από την ελληνική αρχαιότητα. Αποτελείται από 313 φύλλα και 68 βελανίδια. Ζυγίζει 714 γραμμάρια.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/03/2005, 15:56:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Στα μυκηναϊκά χρόνια στον μικρό οικισμό των Δελφών λατρευόταν η θεά Γη. Η ανάπτυξη του ιερού και του μαντείου αρχίζει τον 8ο π.Χ. αιώνα με την πλήρη επικράτηση της λατρείας του Απόλλωνα. Κάτω από την προστασία και την διοίκηση της Αμφικτυονίας το ιερό εδραιώνει τον 6ο π.Χ. αιώνα την αυτονομία του έναντι των διεκδικητών του (α΄ιερός πόλεμος), αυξάνει την πανελλήνια θρησκευτική και πολιτική επιρροή του, μεγαλώνει σε έκταση, αναδιοργανώνει τους Πυθικούς αγώνες και πλουτίζεται με λαμπρά οικοδομήματα, αγάλματα και άλλα αναθήματα. Τον 3ο πΧ αιώνα κύριοι του ιερού γίνονται οι Αιτωλοί, τους οποίους αντικαθιστούν οι Ρωμαίοι το 191 π.Χ. Κατά την περίοδο της ρωμαϊκής κυριαρχίας οι Δελφοί άλλοτε λεηλατήθηκαν και άλλοτε ευνοήθηκαν από τους αυτοκράτορες. Με την επικράτηση της νέας θρησκείας το ιερό χάνει το πνευματικό του νόημα, και το 394 μ.Χ. κλείνει οριστικά με διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/03/2005, 15:59:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Η Κνωσός αποτελεί την καρδιά του Μινωικού Πολιτισμού. Κατά την παράδοση ήταν η έδρα του βασιλιά Μίνωα. Με τον χώρο του ανακτόρου της Κνωσού συνδέονται οι συναρπαστικοί μύθοι του Λαβύρινθου με τον Μινώταυρο και του Δαίδαλου με τον Ικαρο.
H πόλη της Kνωσού κατοικήθηκε συνεχώς από τη Νεολιθική Εποχή (7.000 - 3.000 π.Χ.) έως τα Ρωμαϊκά χρόνια.
Aναφέρεται ως Ko-no-so στα κείμενα της γραμμικής γραφής B΄ (μυκηναϊκής) του 14ου αιώνα π.X.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 13:39:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ο αρχαιολογικός χώρος της Δωδώνης βρίσκεται 22 χιλ. νότια των Ιωαννίνων, στη στενή κοιλάδα ανάμεσα στον Τόμαρο και τη Μανολιάσα. Η χρήση της θέσης ανάγεται στους προϊστορικούς χρόνους. Η πρώτη λατρεία είναι αυτή της θεάς Γης. Η λατρεία του Δία και της Δρυός εισάγεται στη Δωδώνη από κλάδο των Θεσπρωτών (Σελλοί) (19ος - 14ος π.Χ. αιώνας) και σύντομα εξελίσσεται σε κυρίαρχη λατρεία. Τα πρώτα αφιερώματα από τη νότια Ελλάδα εμφανίζονται στα τέλη του 8ου π.Χ. αιώνα.
Η αρχή της οικοδομικής δραστηριότητας τοποθετείται στον 4ο π.Χ. αιώνα. Η μεγαλύτερη άνθηση του ιερού σημειώνεται τον 3ο π.Χ. αιώνα. Καταστρέφεται το 219 π.Χ. από τους Αιτωλούς, επανοικοδομείται όμως και λειτουργεί μέχρι τη ρωμαϊκή επέμβαση και καταστροφή του 167 π.Χ. Το ιερό λειτουργεί με άλλο χαρακτήρα κατά τους ρωμαϊκούς χρόνους. Το τέλος του έρχεται τον 4ο αιώνα μ.Χ. επί Θεοδοσίου του Μεγάλου και στο χώρο του οικοδομούνται Βασιλικές. Σήμερα το θέατρο χρησιμοποιείται για θεατρικές παραστάσεις.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 13:42:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)


Οι Τάφοι του Δερβενίου
Τάφος Α: κιβωτιόσχημος. Περιείχε έναν εντυπωσιακό χάλκινο κρατήρα με την τέφρα του νεκρού, χρυσό στεφάνι, μερικά ακόμη χάλκινα σκεύη και σιδερένιες αιχμές. ΄Ενας πάπυρος με ορφικό κείμενο βρέθηκε καμένος, στην παχειά στρώση στάχτης, που μεταφέρθηκε από την πυρά και απλώθηκε στις καλυπτήριες πλάκες του τάφου.

Τάφος B: εντυπωσιακός σε μέγεθος και πιο πλούσια κτερισμένος, ο κιβωτιόσχημος αυτός τάφος, κατασκευάστηκε προκειμένου να δεχτεί την τέφρα ενός άνδρα και μιας νεαρής γυναίκας. Ως τεφροδόχο αγγείο χρησιμοποιήθηκε ο μοναδικός στην ιστορία της τέχνης χάλκινος κρατήρας με τις διονυσιακές παραστάσεις. Στον τάφο βρέθηκαν ακόμη είκοσι αργυρά σκεύη, μαζί με πολλά χάλκινα και αλαβάστρινα αγγεία, κεραμικά αντικείμενα, σιδερένια όπλα και τμήματα δερμάτινου θώρακα. Μεταξύ των άλλων ευρημάτων περιλαμβάνονται ένα ζεύγος χάλκινων περικνημίδων και ένα χρυσό τριώβολο του Φιλίππου Β’.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 13:43:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ελευσίνα
Η Ελευσίνα ιδρύεται περί το 2000 π.Χ. στις πλαγιές του λόφου της ακρόπολης και αναπτύσσεται κατά τη μυκηναϊκή εποχή σε ισχυρά οχυρωμένη πόλη, λόγω της στρατηγικής της θέσης. Από την ίδια εποχή μαρτυρείται η λατρεία της Δήμητρας, ως θεάς της φύσης και της βλάστησης των σιτηρών, η οποία συνεχίζεται αδιάκοπα ως τα ρωμαϊκά χρόνια, με την ανέγερση αλλεπάλληλων ναών, στην ανατολική πλευρά του λόφου.
Στον 8ο αιώνα π.Χ. το Ιερό αποκτά Πανελλήνιο χαρακτήρα. Στα χρόνια του Σόλωνα τα Ελευσίνια καθιερώνονται ως Αθηναϊκή εορτή. Την εποχή του Πεισίστρατου, ιερό και πόλη περιβάλλονται από ισχυρό τείχος με πύργους. Στην κλασική και ρωμαϊκή εποχή ιδρύονται λαμπρά οικοδομήματα. Με την επιβολή του Χριστιανισμού και την επιδρομή των Οστρογότθων, το Ιερό εγκαταλείπεταιΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 13:45:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ασκληπιείο Επιδαύρου
Το Ασκληπιείο της Επιδαύρου υπήρξε το λαμπρότερο θεραπευτικό κέντρο του αρχαίου κόσμου.
Η λατρεία στο ιερό ξεκίνησε στα μέσα του 6ου π.Χ. αιώνα, όταν το ορεινό ιερό του Απόλλωνος Μαλεάτα δεν επαρκούσε πια για τη δημόσια λατρεία της πόλης-κράτους της Επιδαύρου. Το κύρος και η ακτινοβολία που απέκτησε ο Ασκληπιός ως ο σημαντικότερος θεραπευτής θεός, έφεραν στο ιερό την τεράστια οικονομική ευεξία που, στον 4ο και 3ο π.Χ. αιώνα, επέτρεψε την υλοποίηση ενός μεγάλου οικοδομικού προγράμματος για την στέγαση της λατρείας σε μνημειώδη κτήρια (ναός και βωμός του Ασκληπιού, Θόλος, Αβατο κλπ) και αργότερα την οικοδόμηση κτηρίων για δραστηριότητες κοσμικού κυρίως χαρακτήρα (θέατρο, τελετουργικό εστιατόριο, Λουτρά, Παλαίστρα, κλπ). Το Ασκληπιείο έζησε μέχρι το τέλος της αρχαιότητας, αφού γνώρισε μια δεύτερη ακμή, τον 2ο μ.Χ. αιώναΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 13:47:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ιερό του Ποσειδώνα στην Ισθμία
Το ιερό του Ποσειδώνα στην Ισθμία ήταν σημαντικό θρησκευτικό και αθλητικό κέντρο, όπου κάθε δύο χρόνια γίνονταν πανελλήνιοι αγώνες, "τα Ίσθμια", προς τιμήν του Μελικέρτη-Παλαίμονα ή του Ποσειδώνα. Η θέση οχυρώθηκε στα 1200 π.Χ., ενώ ιεροτελεστίες τελούνταν από τα μέσα του 11ου π.Χ. αιώνα. Ο ναός του Ποσειδώνα που οικοδομήθηκε για πρώτη φορά τον 7ο αιώνα π.Χ., γνώρισε τρεις οικοδομικές φάσεις από τα μέσα του 7ου π.Χ. αιώνα έως το 146 π.Χ. Στον 6ο π.Χ. αιώνα κατασκευάζεται το πρώτο στάδιο και στον 5ο π.Χ., ο περίβολος του Παλαίμονα και το θέατρο. Στα ρωμαϊκά χρόνια επισκευάζονται ο ναός και το θέατρο, ενώ παράλληλα ιδρύεται ο κυκλικός ναός του Παλαίμονα και ένα λουτρό. Το ιερό εγκαταλείπεται στα τέλη του 4ου μ.Χ. αιώνα και το οικοδομικό υλικό των κτηρίων του θα χρησιμοποιηθεί αργότερα για την κατασκευή του Εξαμιλίου τείχουςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:20:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ο Κλέοβις και ο Βίτων. Δύο αρχαϊκά αγάλματα, που παριστάνουν τους δύο αδελφούς Κλέοβι και Βίτωνα από το Αργος, ή κατ' άλλους μελετητές τους Διόσκουρους. Εργα του αρχαίου γλύπτη (Πολυ)μήδους, χρονολογούνται μεταξύ 610 - 580 π.Χ. (Αρ.Μουσ. 1524, 467Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:22:12  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ηνιόχος. Χάλκινο άγαλμα που παριστάνει τον ηνίοχο του άρματος. Το αφιέρωσε στον Απόλλωνα ο τύρρανος της Γέλας Πολύζαλος σε ανάμνηση της νίκης του στα Πύθια του 478 πΧ. Αντιπροσωπευτικό έργο της αττικής γλυπτικής του αυστηρού ρυθμού, φτιαγμένο από μεγάλο καλλιτέχνηΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:23:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Αγίας. Aγαλμα του αθλητή Αγία, γνωστού πρωταθλητή στο παγκράτιο, τον 5ο π.Χ. αιώνα. Μαρμάρινο αντίγραφο χάλκινου πρωτότυπου που κατασκεύασε ο Λύσιππος. Ανήκει στο σύμπλεγμα των αγαλμάτων που αφιέρωσε στον Απόλλωνα γύρω στο 335 π.Χ. ο Θεσσαλός ιερομνήμων Δάοχος Β΄Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:24:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Χάλκινο θυμιατήρι. Θαυμάσια εργασμένο θυμιατήρι με τη μορφή νεαρής πεπλοφόρου που συγκρατεί επάνω στο κεφάλι της ημισφαιρικό λέβητα για το θυμίαμα. Πρωτότυπο έργο σπουδαίου καλλιτέχνη. 460 - 450 π.Χ. (Αρ.Μουσ. 7723).

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:25:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ελεφάντινο κεφάλι από χρυσελεφάντινο άγαλμα θεού που αποδίδεται στον Απόλλωνα (Αρ.Μουσ. 10406).
Ελεφάντινο κεφάλι από χρυσελεφάντινο άγαλμα θεού που αποδίδεται στην Αρτεμι. (Αρ.Μουσ. 10414).
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:25:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ζωφόρος Θησαυρού Σιφνίων. Ανάγλυφη ζωφόρος με μυθολογικές παραστάσεις, έξοχο δημιούργημα της ώριμης αρχαϊκής τέχνης. Στη βόρεια πλευρά του Θησαυρού εικονίζεται ο πόλεμος των Θεών εναντίον των Γιγάντων. 525 π.ΧΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:26:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Αντίνοος. Μαρμάρινο άγαλμα νέου που εικονίζει τον διάσημο για την ομορφιά του σύντροφο του αυτοκράτορα Αδριανού και θεωρείται από τα ωραιότερα "λατρευτικά" του αγάλματα. Χαρακτηριστικό έργο της νεοκλασσικής τέχνης του 2ου μ.Χ. αιώνα.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:35:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Κυκλαδικό πινάκιο με παράσταση του ήρωα Βελλερεφόντη πάνω στο φτερωτό Πήγασο να σκοτώνει με το δόρυ του την τρικέφαλη Χίμαιρα. Η πολυχρωμία και η τεχνική της σύνθεσης μαρτυρούν επίδραση της μνημειακής ζωγραφικής. 7ος αιώνας π.Χ.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:47:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Κριοφόρος κούρος, άγαλμα κολοσσιαίων διαστάσεων (ύψους 3,50 μέτρων) νέου γυμνού άνδρα που παριστάνεται να κρατά ένα κριάρι. ΄Εμεινε μισοτελειωμένο γιατί ο γλύπτης το εγκατέλειψε όταν το μάρμαρο παρουσίασε τυχαία μία ρωγμή κοντά στο αριστερό αυτί. Γύρω στα 600 π.Χ.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 12:48:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Πήλινη σίμα από άγνωστο αρχαϊκό κτίσμα πιθανόν το Πρυτανείο. Φέρει ανάγλυφη παράσταση κυνηγιού, θέματος πολύ δημοφιλούς στην αρχαϊκή εποχή και σώζει ίχνη ζωηρών χρωμάτων. Χρονολογείται μεταξύ 540-525 π.Χ.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2005, 17:12:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ιωνικές κύλικες. 650-600 π.Χ.

Κορινθιακοί αρύβαλλοι. 650-600 π.Χ.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/03/2005, 20:41:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)


Ευρήματα από το παραθαλάσσιο νεκροταφείο της Αγίας Φωτιάς που είχε τουλάχιστον 300 τάφους, οι οποίοι χρονολογούνται στην Πρωτομινωική Ι και ΙΙ περίοδο (2300π.Χ.). Τις ταφές συνόδευαν δώρα προς το νεκρό και το σύνολο των κτερισμάτων ξεπερνά τα 1500 αγγεία διαφόρων τύπων ("δισκοπότηρα" ,"πυξίδες" ,"κέρνοι" , πρόχοι, θυμιατήρια) και περιλαμβάνει ακόμη πλήθος οψιανών και χάλκινα εγχειρίδια. Η κυκλαδική επίδραση ήταν ισχυρήΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/03/2005, 21:13:12  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας
Γλυπτός διάκοσμος του Ναού του Διός. Πρόκειται για 42 εναέτιες μορφές, δώδεκα μετόπες και τις υδρορροές που σε μορφή λεοντοκεφαλής κοσμούσαν τις μακριές πλευρές του ναού. Είναι από τα ωραιότερα σύνολα που σώζονται από την αρχαία ελληνική τέχνη και τα πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα του λεγόμενου «αυστηρού ρυθμού» (480-450 π.Χ.). Ο γλυπτός διάκοσμος του ναού είχε ολοκληρωθεί το 456 π.Χ. Οι εναέτιες μορφές είναι από παριανό μάρμαρο και προσαρμόζονται τέλεια στο τεραστίων διαστάσεων (μήκος 26,39 μ. και ύψος 3,47 μ.) τριγωνικό σχήμα κάθε αετώματοςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Ramoglou
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2211 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/03/2005, 16:07:29  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ TOPICS ΤΟΥ FORUM ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ.

ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ.

ΕΤΣΙ Η ΑΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ esoterica.gr ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ.

ΑΣ ΜΗΝ ΓΡΑΨΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΥΤΟΥ.



TERRIBILIS EST LOCUS ISTE


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Πλήρες Μέλος

Greece
1132 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/03/2005, 17:08:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επιτύμβια στήλη του Δάμωνος, γιού του Αλεξίωνος, από το Δυτικό Νεκροταφείο της αρχαίας Αμβρακίας. 3ος - 2ος αι. π.Χ.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Το Θέμα καταλαμβάνει 2 Σελίδες:
  1  2
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.15625
Maintained by Digital Alchemy