Συγγραφέας |
Θέμα |
|
ananasss
Πλήρες Μέλος
884 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 02:20:09
thoththoththoththoththoth...ΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘ... ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ από τον άλλο, μπροστά στη ΖΩΗ και στο ΘΑΝΑΤΟ |
Cthulhu
Νέο Μέλος
Greece
45 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 02:46:44
Με την PEPSI τι γινετε? ειναι safe? |
thoth
Ιδρυτικό Μέλος ESOTERICA.gr
Greece
3130 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 02:56:52
quote:
thoththoththoththoththoth...ΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘΟΘ... ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ από τον άλλο, μπροστά στη ΖΩΗ και στο ΘΑΝΑΤΟ
Πού με ananaκάλυψες αμέσως πονηρό φρουτάκι; Σου έχω κι ένα καλό νέο. Σε λίγο καιρό τελειώνω από τις υποχρεώσεις μου, που με έκαναν να απέχω και θα τα λέμε από κοντά και forumιακά. Μόνο όμως ως ένας απλός στρατιώτης διότι, οι εποχές των παχιών χρονικών αγελάδων έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα όμως ananaχωρώ γιατί η Amaλία θα μας ξε(α)μαλλιάσει που χαλάμε το θέμα αυτό! Θα σε ananaθυμάμαι με ananaφιλητά και πάω να ananaπαυθώ Ω, Θεέ μου, συγνώμη. Ξέρεις... ήμουν τόσο απορροφημένος να σε σκέπτομαι, που δεν πρόσεξα ότι ήσουν πάντα, εδώ, μπροστά μου.
|
ananasss
Πλήρες Μέλος
884 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 03:16:53
Ω! Επιτέλους!!! Καλά νέα!Καλή ανανάπαυση βρε!!! Και φυσικά, ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΗΗ!!! ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ από τον άλλο, μπροστά στη ΖΩΗ και στο ΘΑΝΑΤΟ |
iisius
Νέο Μέλος
Greece
42 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 06:10:12
Thoth, καλη επιστροφη κι απο μενα -δε σε ξερω, δε πειραζει ειμαι κι εγω αποφοιτη του τμηματος Marketing ενος γνωστου πανεπιστημιου του εξωτερικου. ειχαμε να κανουμε ενα case study και διαλεξαμε τη Coca Cola. οντως η ολοκληρωμενη συνταγη παραμενει επτασφραγιστο μυστικο και οδηγουμαι στο εξης συμπερασμα: με οπλο τη μυστικοτητα της συνταγης εξασφαλιζουν το μονοπωλειο. Pepsi και Εψα ειναι απλες απομιμησεις (και ειδικα η Εψα ειναι και πιο γευστικη, επιτρεψτε μου) και χημικα εχουν πολυ μικρη σχεση με την Coca Cola. απο την αλλη μερια, η Αμερικη ειναι μανα στα μονοπωλεια και στις "πρωτοτυπιες" οπως και στην ευρηματικοτητα. σε καμια περιπτωση δε συμφωνω και δεν υποστηριζω τον τροπο με τον οποιο χρησιμοποιουν τα τρια αυτα στοιχεια. αλλα μια χωρα που δεν εχει ιστορια και αυθεντικο πολιτισμο τι θα κανει? θα το ριξει στο "ο,τι αρπαξει ο *ωλος μας". ειναι ο,τι κανει το ατομο που δεν ειναι "προικισμενο".. θα επιδειξει τα λεφτα και την εξουσια για να πεισει. αυτο κανει και η Αμερικη. προσπαθει να πλουτισει και να κανει επιδειξη αυτου του πλουτου για να μας πεισει να "υποταχθουμε". η Coca Cola ειναι μερος αυτου του παιχνιδιου και ο μεσος καταναλωτης δυστυχως παιζει με τους ορους τους. ο καταναλωτης ειναι αυτος που τους δινει τη δυναμη να του σερβιρουν ακομα και υγρο μπαταριας για να πιει.. tomorrow is not what it used to be |
Dying_Incubus
Συντονιστής
Tuvalu
13482 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 09:29:43
iisius, όπως ανέφερες το μυστικό της συνταγής της coca cola παραμένει επτασφράγιστο. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για 2 λόγους: 1) Για να μην υπάρξει ανταγωνισμός. 2) Επειδη τα συστατικά της συνταγής μπορεί να είναι επιβλαβή για την υγεία του ανθρώπου. Εάν όμως συνέβαινε το 2) θα ήταν εγκληματικό να το απέκρυπταν οι Κυβερνήσεις αφού είναι ένα προϊόν που έχει παγκόσμια και τεράστια κατανάλωση. Φυσικά τα έσοδα από την κόκα κόλα είναι υπέρογκα αλλά θα ήταν εγκληματικό να απέκρυπταν τυχόν βλαβερές επιδράσεις στην υγεία μας...In the shadows of the night I shall be lost once again to find thee... |
GDS1
Πλήρες Μέλος
937 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 10:22:37
Τα συστατικά της συνταγής είναι πάρα πολύ μυστικά.... τόσο που αναγράφονται σε κάθε κουτί και κάθε μπουκάλι...Όπως και για τα φάρμακα έτσι και τα καταναλωτικά αγαθά υπάρχουν οι κυβερνητικές υπηρεσίες που τα εγκρίνουν.... Άρα τα συστατικά είναι γνωστά... Το μυστικό δεν είναι στα επιμέρους συστατικά αλλά πως φτιάχνεται το σιρόπι δηλαδή στις θερμοκρασίες που παράγεται και στις αναλογίες... H Pepsi και τα άλλα αναψυκτικά μόνο απομιμήσεις δεν μπορούν να οριστούν... καλύτερος ορισμός είναι ανταγωνιστικά προϊόντα... Γενικότερα δεν υπάρχει τίποτα μαγικό στην ονομασία ... Η μαγεία του προέρχεται από το ευφυές (και πολλές φορές μονοπωλιακό) Μάρκετινγκ που ακολουθεί η εταιρεία ...
Το χρήμα δεν είναι το παν στην ζωή, η αγάπη είναι. Ευτύχως αγαπάω το χρήμα
|
Brie Boy
Μέλος 3ης Βαθμίδας
569 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 10:58:24
Βρε παιδιά, ακόμη και η τελευταία νοικοκυρά έχει τα μυστικά της στο πως φτιάχνει τον μπακλαβά, δεν θα έχει η Coca-Cola? Προφανώς θα έχει κάποια κόλπα στην παρασκευή και στην σύσταση, όλες οι εταιρίες τροφίμων έχουν, και λογικά η συνταγή της είναι αποκλειστική και προστατευόμενη, αλλά από την στιγμή που υπάρχουν κάποιες χιλιάδες εργαζόμενοι στα εργοστάσια της, δεν φαντάζομαι πως μιλάμε και για την ύστερη αλήθεια του σύμπαντος... Εκτός αν η συνταγή της είναι κανάς μυστικός κώδικας κλεισμένος σε Τράπεζα της Ελβετίας, χαχα! Εγώ πάντως ξέρω ότι εκατομμύρια άνθρωποι πίνουν καθημερινά, και δεν παθαίνουν τίποτα. Τώρα το να κατηγορούμε την Coca-Cola, επειδή κάποιοι πίνουν πολύ και έχουν προβλήματα, είναι σαν να κατηγορούμε ένα ταψί παστίτσιο επειδή το φάγαμε και παχύναμε. Τελικά βρε κορίτσια μπαίνει ή δεν μπαίνει η Coca-Cola στα case study των σχολών σας?
|
GDS1
Πλήρες Μέλος
937 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 11:39:14
Η αλήθεια είναι το πως παρασκευάζεται είναι μυστικό όχι τα συστατικά αν θυμάμαι καλά στην Coca Cola υπάρχουν τρία άτομα που διαθέτουν μέρος της συνταγής για την παρασκευή του σιροπιού. Η συνταγή αυτή πηγαίνει από γενιά σε γενιά και ούτε ο ΓΔ δεν την γνωρίζει.Αυτά τα τρία άτομα συναντιούνται σε ένα εργοστάσιο της εταιρείας όπου και είναι κλειστό εκείνη την ημέρα και είναι απολύτως μόνοι τους. Παρασκευάζουν το σιρόπι όπου και αποστέλλεται ύστερα στα εργοστάσια παγκοσμίως για να αναμειχθούν με νερό και να εισαχθεί το ανθρακικό. Τα τελικά συστατικά του προϊόντος. Παρά όλα αυτά τα επιμέρους στοιχεία του σιροπιού είναι γνωστά το πως "μαγειρεύονται" είναι το μυστικό. Ο ίδιος τρόπος ακολουθείται και στην Pepsi Cola κοκ.
Το χρήμα δεν είναι το παν στην ζωή, η αγάπη είναι. Ευτύχως αγαπάω το χρήμα
|
Beba
Νέο Μέλος
Greece
47 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 11:50:51
Eυχαριστώ Thoth! Mόλις στην προηγούμενη σελίδα επιβεβαίωσες τη θεωρία μου περι μαγικής λέξεως...ABPA KAΔ ABPA και ABPAΞAΣ=KAΛO KAKO COCA COLA! Λέξη με ισχυρή ΔONHΣH! Kαι κερδίζει έδαφος!Eμείς τι κάνουμε γι'αυτό; ΔEN ΠINOYME. ΓIα να δούμε αν δεν πίνει κανείς τι θα απογίνει αυτή η παντοδύναμη βιομηχανία!!Aλλά αντιστέκεται κανείς;; |
GDS1
Πλήρες Μέλος
937 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 11:59:31
beba "ΓIα να δούμε αν δεν πίνει κανείς τι θα απογίνει αυτή η παντοδύναμη βιομηχανία!!Aλλά αντιστέκεται κανείς;;"Δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο πιο πιθανό είναι να αρχίσουν και οι εξωγήινοι να την πίνουν. Μην ξεχνάτε τις δυνατότητες που διαθέτει ένα Brand Name ιδιαίτερα όταν είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την Αμερικάνικη Κουλτούρα!!!!!
Το χρήμα δεν είναι το παν στην ζωή, η αγάπη είναι. Ευτύχως αγαπάω το χρήμα
|
Brie Boy
Μέλος 3ης Βαθμίδας
569 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 12:28:53
Εγώ πάλι γιατί έμεινα με την εντύπωση πως ο thoth αστειεύεται?Το γιατί, από την άλλη, να θεωρούμε διακαή πόθο να καταστραφούν οι επιτυχημένες επιχειρήσεις που δίνουν δουλειά σε τόσο κόσμο, μόνο και μόνο επειδή αγνοούμε τους λόγους της επιτυχίας τους, δεν το καταλαβαίνω. Αν η Coca Cola είχε αποτύχει, ούτε που θα ασχολούμασταν με την σβάστικα και τα υποτιθέμενα σημαίνοντα του brand name. |
GDS1
Πλήρες Μέλος
937 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 12:35:18
brie boy "ούτε που θα ασχολούμασταν .... τα σημαίνοντα του brand name."Αυτοί που απασχολούνται με την σημασία του brand name στην επιτυχία μιας επιχείρησης είναι για να τα επαναλάβουν στην δικιά τους επιχείρηση. Συνεπώς η Coca Cola, GM, McDonalds, κτλ είναι εταιρείες προς μελέτη για τα μελλοντικά στελέχη... Φυσικά η ονομασία δεν έχει καμία μαγία υπερφυσική απλά ακολουθούνται τα στοιχεία ενός επιτυχημένου ονόματος και στρατηγικής Μάρκετινγκ Το χρήμα δεν είναι το παν στην ζωή, η αγάπη είναι. Ευτύχως αγαπάω το χρήμα
|
Beba
Νέο Μέλος
Greece
47 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 13:14:01
Aστειεύτηκε ή όχι ο Thoth, εμένα αυτό που είπε μου έκανε κλικ.Όσον αφορά τα επιτυχημένα αυτά brand names είναι τυχαίο που είναι όλα αμερικάνικα, ε; Kαι ξαναλέω οτι ένα προϊόν έχει κύκλο και φάσεις ζωής, όσο επιτυχημένο και ναναι. H coca cola είναι πάντοτε star...Xμμμ...πως γίνεται δεν ξέρω...
|
Beba
Νέο Μέλος
Greece
47 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 13:26:13
Kαι δεν σας είπα το καλύτερο! Στο METPO, παλιότερα, πριν κανα χρόνο, εκεί που καθόσουν αμέριμνος και κοίταζες έξω απο το παράθυρο (όλοι το κάνουν, αν και είναι παράδοξο!!-τι να θαυμάσεις το υπέροχο τοπίο στο σκοτάδι?) ξαφνικά TΣOYΠ προβαλλόταν μια αχνή εικόνα σαν οθόνη-είτε με το logo Coca cola είτε με μια εικόνα απο τα διαφημιστικά της...Tην πρώτη φορά που το έπαθα νόμιζα οτι είχα παραισθήσεις! Mέσα στο τούνελ ανάβει ξαφνικά αυτό το πράγμα και δεν είναι καθαρό, είναι θολό!!!(υποσεινήδητα μηνύματα).KAI ΞANAΛEΩ OTI ΔOYΛEYΩ ΣTH ΔIAΦHMIΣH: Tα MEDIA SHOPS που πουλάνε στα προϊόντα τρόπους προβολής (χρόνο στην TV, στο ραδιόφωνο, προβολή outdoor αφισών κλπ.) δεν έχουν κάτι αντίστοιχο!!! Aυτό είναι μια αμερικάνικη πατέντα, που εφαρμόζεται στην αμερική και πρόσφατα εδώ, με πανάκριβο κόστος μόνο για την Coca Cola... Tα συμπεράσματα δικά σας... |
thoth
Ιδρυτικό Μέλος ESOTERICA.gr
Greece
3130 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 13:52:26
Brian Boy...quote: Εγώ πάλι γιατί έμεινα με την εντύπωση πως ο thoth αστειεύεται?
Beba... quote: Aστειεύτηκε ή όχι ο Thoth, εμένα αυτό που είπε μου έκανε κλικ.
Δεν πειράζει.. το προκαλώ από γεννησιμιού μου αυτό, ως μια διφυής φύση ...... που δεν έχει ισορροπήσει ... Όπως και να έχει... ας ευχηθούμε:
Καλό ταξίδι ΚΟΚΑΚΟΛΑ στην χώρα που έχει το όνομα ΚΑΛΟΚΑΚΟ Ω, Θεέ μου, συγνώμη. Ξέρεις... ήμουν τόσο απορροφημένος να σε σκέπτομαι, που δεν πρόσεξα ότι ήσουν πάντα, εδώ, μπροστά μου.
|
Beba
Νέο Μέλος
Greece
47 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 13:58:04
Kι απο κάτι αστείο-για πλάκα μπορεί να βγει κάτι σοβαρό.Συμβαίνει κατα καιρούς... Θα δείξει. |
GDS1
Πλήρες Μέλος
937 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 15:42:09
beba "Στο METPO, παλιότερα, πριν κανα χρόνο, εκεί που καθόσουν αμέριμνος και κοίταζες έξω απο το παράθυρο (όλοι το κάνουν, αν και είναι παράδοξο!!-τι να θαυμάσεις το υπέροχο τοπίο στο σκοτάδι?) ξαφνικά TΣOYΠ προβαλλόταν μια αχνή εικόνα σαν οθόνη-είτε με το logo Coca cola είτε με μια εικόνα απο τα διαφημιστικά της......Mέσα στο τούνελ ανάβει ξαφνικά αυτό το πράγμα και δεν είναι καθαρό, είναι θολό!!!(υποσεινήδητα μηνύματα)."Νομίζω αγαπητέ/η beba αυτό λέγεται διαφήμιση και είναι θολό γιατί το τζάμι του μετρό αλλοιώνει την εικόνα αλλά ιδιαίτερα οι φωτιζόμενες σε σειρά πινακίδες για να δείξουν το "σποτ". Η ιδέα είναι παρόμοια με τον τρόπο που γινόντουσαν τα cartoon στα παλιά τα χρόνια...Δηλαδή σκίτσα που τοποθετοντουσαν στην σειρά και η ταχύτατη εναλλαγή τους έδινε την κίνηση των χαρακτήρων. Τώρα φαντάσου στην σειρά φωτιζόμενες αφίσες παρμένες από το διαφημιστικό σπότ της εταιρείας... η ταχύτητα που έχει το τραίνο του μετρό δίνει την ψευδαίσθηση ότι υπάρχει κίνηση και βουαλά ένα διαφημιστικό σποτ στο Μετρό με χιλιάδες ανά ημέρα "τηλεθεατές" (κάτι που δικαιολογεί και το κόστος μια και δουλεύεις σε διαφημιστική θα καταλαβαίνεις καλύτερα) beba "Όσον αφορά τα επιτυχημένα αυτά brand names είναι τυχαίο που είναι όλα αμερικάνικα, ε;" Φυσικά και δεν είναι τυχαίο μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο η Αμερική ήταν η μοναδική χώρα που βγήκε αλώβητη (όλος ο χρυσός των Ευρωπαίων από τις τότε Κεντρικές Τράπεζες Φυλάσσονταν στην Αμερικάνικη Κεντρική Τράπεζα με όλα τα πλεονεκτήματα που αυτό έχει). Οι Ευρωπαϊκές χώρες όπως και η Ιαπωνία ήταν οικονομικά ρημαγμένες. Συνεπώς, οι Αμερικάνικές επιχειρήσεις ήταν αυτές που αναπτύχθηκαν περισσότερο και συνεπώς ήταν οι πρώτες που ακολούθησαν στρατηγικές Διεθνοποίησης, Έρευνας και Τεχνολογίας κτλ κτλ. beba "Kαι ξαναλέω οτι ένα προϊόν έχει κύκλο και φάσεις ζωής, όσο επιτυχημένο και ναναι. H coca cola είναι πάντοτε star...Xμμμ...πως γίνεται δεν ξέρω..." Ακριβώς για αυτό το λόγο υπάρχει το Brand Management και η Coca Cola το διδάσκει αυτό το μάθημα. Είναι μόνο αυτό;;;;; Όχι φυσικά τα κόστη διαφημίσεων της συγκεκριμένης εταιρείας είναι τρομακτικά όπως και τα σημεία πώλησης όπου διαθέτει και τα ελέγχει με απολυταρχικό τρόπο (κάτι που πρόσφατα τις κόστισε ακριβά)
Το χρήμα δεν είναι το παν στην ζωή, η αγάπη είναι. Ευτύχως αγαπάω το χρήμα
|
Beba
Νέο Μέλος
Greece
47 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 15:59:31
GDS1 επέτρεψέ μου να ξέρω οτι μέσα στα τούνελ δεν υπάρχουν αφίσες-υπενθυμίζω οτι δουλεύω στη διαφήμιση και γνωρίζω κάποια πράγματα. Aυτό συμβαίνει με κάποιο τσιπάκι που μεταδίδει μια θολή εικόνα για δευτερόλεπτα, όσο χρειάζεται να την αντιληφθείς, υποσυνείδητα και όχι συνειδητά (όπως ένα tv spot η μια στατική αφίσα). AYτό το τσιπάκι εφαρμόζεται και στα μεγάλα clubs της Aμερικής στους καθρέφτες στις τουαλέτες, όπου με την κίνηση ενεργοποιούνται και όπως είσαι μπροστά στον καθρέφτη και πλένεις τα χέρια σου έχεις την αίσθηση οτι κάτι είδες ή κάποιος αντικατοπτρίζεται στον καθρέφτη. H εταιρία που διαθέτει αυτό το μέσο διαφήμισης (περισσότερο πλύσης εγκεφάλου θα έλεγα) είναι μοναδική (επαναλαμβάνω δε διατίθεται στην Eλλάδα όπου κι όπου) και το γνωρίζω γιατί η εταιρί α που δουλεύω το έψαχνε πέρυσι για να κλείσει συμφωνία για γνωστό ποτό και να το κάνει και στα δικά μας clubs. Aυτό που λες με τα cartoons και τα σκιτσάκια μέσα στο τούνελ (!) είναι μάλλον μέθοδος διαφήμισης που θα εφαρμοζόταν στην εποχή του...βωβού κινηματογράφου!!!!!!!!! Φιλικά beba
|
GDS1
Πλήρες Μέλος
937 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 16:17:33
beba "επέτρεψέ μου να ξέρω οτι μέσα στα τούνελ δεν υπάρχουν αφίσες-υπενθυμίζω οτι δουλεύω στη διαφήμιση και γνωρίζω κάποια πράγματα."Ok ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο, μια και δεν έχω χόμπι να ψάχνω για αφίσες σε τούνελ του μετρό παρά του ότι πιστεύω ότι αυτό που λεω είναι μια απόλυτα λογική εξήγηση beba "Aυτό συμβαίνει με κάποιο τσιπάκι που μεταδίδει μια θολή εικόνα για δευτερόλεπτα, όσο χρειάζεται να την αντιληφθείς, υποσυνείδητα και όχι συνειδητά" Τότε πως εσύ, εγώ (με προϊόν της Amita αλλά και βιταμίνες της Wyeth) και πολλοί άλλοι το αντιληφθήκαμε????? Άρα δεν ήταν υποσυνείδητο αλλά συνειδητό Αν και δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις υποθέτω ότι για να γίνει προβολή μιας εικόνας ακόμα και στο τζάμι απαιτείται κάτι που να εκπέμπει την εικόνα ή ακόμα και να την διαχέει, ένα τσιπάκι δεν είναι αρκετό από μόνο του... beba "Aυτό που λες με τα cartoons και τα σκιτσάκια μέσα στο τούνελ (!) είναι μάλλον μέθοδος διαφήμισης που θα εφαρμοζόταν στην εποχή του...βωβού κινηματογράφου!!!!!!!!!" Αυτό που λεω είναι ότι μια ιδέα είναι βασισμένη κάπου και αυτό δεν πάει να πει ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί αλλού στην σημερινή εποχή με επιτυχία. Το χρήμα δεν είναι το παν στην ζωή, η αγάπη είναι. Ευτύχως αγαπάω το χρήμα
|
Lord_Asriel
Μέλος 1ης Βαθμίδας
64 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 16:25:45
Πόσος καιρος έχει περάσει Beba από τότε που είδες τελευταία φορά αυτο το κόλπο διαφήμισης της Coca Cola? Αυτό που αναφέρει ο GDS1 με την σειρά εικόνων το πρόλαβα αλλα το σταματήσανε εδώ και αρκετό καιρό. Ίσως το κόστος να ήταν όντως αρκετά μεγαλο τελικά.Καλό απόγευμα. Oh last night, and the night before Tommyknockers,Tommyknockers knocked at your back door.
|
ananasss
Πλήρες Μέλος
884 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 16:28:33
quote:
GDS1 επέτρεψέ μου να ξέρω οτι μέσα στα τούνελ δεν υπάρχουν αφίσες-υπενθυμίζω οτι δουλεύω στη διαφήμιση και γνωρίζω κάποια πράγματα. Aυτό συμβαίνει με κάποιο τσιπάκι που μεταδίδει μια θολή εικόνα για δευτερόλεπτα, όσο χρειάζεται να την αντιληφθείς, υποσυνείδητα και όχι συνειδητά (όπως ένα tv spot η μια στατική αφίσα). AYτό το τσιπάκι εφαρμόζεται και στα μεγάλα clubs της Aμερικής στους καθρέφτες στις τουαλέτες, όπου με την κίνηση ενεργοποιούνται και όπως είσαι μπροστά στον καθρέφτη και πλένεις τα χέρια σου έχεις την αίσθηση οτι κάτι είδες ή κάποιος αντικατοπτρίζεται στον καθρέφτη. H εταιρία που διαθέτει αυτό το μέσο διαφήμισης (περισσότερο πλύσης εγκεφάλου θα έλεγα) είναι μοναδική (επαναλαμβάνω δε διατίθεται στην Eλλάδα όπου κι όπου) και το γνωρίζω γιατί η εταιρί α που δουλεύω το έψαχνε πέρυσι για να κλείσει συμφωνία για γνωστό ποτό και να το κάνει και στα δικά μας clubs. Aυτό που λες με τα cartoons και τα σκιτσάκια μέσα στο τούνελ (!) είναι μάλλον μέθοδος διαφήμισης που θα εφαρμοζόταν στην εποχή του...βωβού κινηματογράφου!!!!!!!!! Φιλικά beba
Beba, δεν ξέρω σε τι είδους "διαφήμιση" εργαζεσαι αλλά αυτά που λες είναι... (φαιδρά να το πω?) ...φαιδρά! Τσιπάκι; Η συγκεκριμένη μέθοδος διαφήμισης στο Μετρό έγινε ακριβώς με την τεχνική που αναφέρει πιο πάνω το μέλος GDS1, του "αντίστροφου κινηματογράφου": Αντί να κινείται η εικόνα και να είναι σταθερός ο θεατής, κινείται ο θεατής και είναι σταθερή η εικόνα. Δόθηκε ιδιαίτερη δημοσιότητα τότε (στα πρώτα χρόνια του Μετρό) όταν εφαρμόστηκε αυτή η τεχνική διαφήμισης και - αν θυμάμαι καλά - ήταν και ο Cosmoteς διαφημιζόμενος (ή ο ΟΠΑΠ, δεν θυμάμαι)... Πάντως όχι μόνο η... ΚΑΛΟΚΑΚΟ (!!!)... Τουλάχιστον ΟΛΕΣ οι διαφημιστικές εταιρίες της χώρας θα πρέπει να είχαν "ταρακουνηθεί" λιγουλάκι και να το γνώριζαν. Πάντως τα ΜΜΕ το προβάλανε αρκετά ως "πρωτότυπο και μοντέρνο τρόπο διαφήμισης" που καμιά σχέση δεν έχει με την ...εποχή του βωβού κινηματογράφου, αλλά με τον ίδιο τον κινηματογράφο! Και... επί τη ευκαιρία, μην κυνηγάμε συνεχώς φαντάσματα και κακές μάγισσες που θέλουν το κακό της ανθρωπότητας... Ας είμαστε λίγο πιο προσΓΕΙΩΜΕΝΟΙ βρε φανταστικοί συνφορουμίτες μου! ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ από τον άλλο, μπροστά στη ΖΩΗ και στο ΘΑΝΑΤΟ |
Beba
Νέο Μέλος
Greece
47 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 16:36:17
H εικόνα είναι τοποθετημένη πίσω απο τον καθρέφτη ή επάνω στο τζάμι/ή σε κάποιο μέρος στον τοίχο του τούνελ και ενεργοποιείται με κάποιο φωτοκύτταρο. H εικόνα δεν είναι εμφανής με άλλο τρόπο (αν δηλαδή δεν ενεργοποιηθεί με το κύτταρο αυτό).Eμείς τα αντιληφθήκαμε, αλλά ο χρόνος έκθεσης στο μήνυμα είναι τόσος όσο χρειάζεται για να γίνει αντιληπτό, χωρίς να αρχίσει η επεξεργασία του απο τον εγκέφαλο (θετική, αρνητική κριτική). Σε ένα TV spot έχεις ολοκληρωμένη έκθεση σε ένα μήνυμα και χρόνο να αναλύσεις, να επεξεργαστείς αν αυτό που είδες σου άρεσε ή όχι. Στην προκειμένη περίπτωση δε συμβαίνει αυτό. O κόσμος μπορεί να το σχολίασε μόνο σαν κάτι που δεν είχε ξαναδεί (σαν περίεργο τρόπο διαφήμισης). Aλλά για φαντάσου να καθιερωνόταν αυτό το πράγμα στα μετρό και τους καθρέφτες. Θα είχαμε χιλιάδες ΦΛAΣ δευτερολέπτου απο εικόνες και λογότυπα στον εγκέφαλό μας...Πιστεύεις οτι αν γινόταν συνεχώς θα το σχολιάζαμε; Όχι, απλά θα το 'χαφτε το δύσμοιρο μυαλό μας... beba |
rizitis
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
678 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 17:23:53
sta opla....apilite the patris from cocaaaaaah!
|
Brie Boy
Μέλος 3ης Βαθμίδας
569 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 17:24:23
Σαν από ταινία του Κάπρεντερ ακούγονται όλα αυτά. Πάντως ο ananass ορθά εμίλησε: Δεν διαφήμιστηκε με αυτόν τον τρόπο στο μετρό μόνο η Coca Cola, αλλά και άλλες εταιρείες. Όσον αφορά το "δύσμοιρο μυαλό μας" , ας μην το υποτιμούμε τόσο, θα προλάβαινε να επεξεργαστεί τα πάντα, αν δεν το "φουλάραμε" καθημερινά με ότι μπαρουφολογία βρεθεί στον δρόμο μας. |
rizitis
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
678 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/08/2005, 18:14:38
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ, ΣΤΑ ΥΠΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΙΣΕΙΣ ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ.......; Η ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΡΙΟ. ΤΙ ΠΙΝΟΥΜΕ ΑΡΑΓΕ; ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ;
Η ΔΙΑΒΡΩΣH ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ. Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΥΣΤΙΚΗΣΤΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ...
ΝΕΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ COCA ΣΕ ΣΤΕΡΕΑ ΜΟΡΦΗ, ΧΜ , ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ!
ΗΘΗΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ
Edited by - rizitis on 04/08/2005 18:16:38 |
bleumoon
Νέο Μέλος
18 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/08/2005, 13:10:56
'Ενα πράγμα δεν καταλαβαίνω: αφού κατηγορείτε την coca-cola γιατί την πίνετε; Αφού λέτε ότι η τηλεόραση κάνει πλύση εγκεφάλου γιατί τη βλέπετε; Το σχέδιο της πλύσης του εγκεφάλου προχωράει ανεμπόδιστα γιατί το δεχόμαστε και μας αρέσει!!!Πολλά λέμε και λίγα πράττουμε |
Beba
Νέο Μέλος
Greece
47 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/08/2005, 13:43:47
Παιδιά γειά σας φεύγω διακοπές!! Pαντεβού τον Σεπτέμβρη! Mέχρι τότε MHN ΠINETE COCA COLA. Πίνετε δροσερό νεράκι που κάνει και καλό.E, και καμμιά μπυρίτσα παγωμένη.
Kαλές διακοπές beba |
Mushroom
Νέο Μέλος
Greece
12 Μηνύματα |
Απεστάλη: 25/08/2005, 05:29:55
Καλημέρα σας.Η κόκα κόλα έχει παραξενέψει πολύ κόσμο λόγο της επιτυχίας της.Κάτι μπορεί να συμβαίνει ή τίποτα μπορεί να μη τρέχει.Ψάξτε κάτι που έχει ενδιαφέρον:ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.Αν βρώ ή βρείτε τίποτα πείτε το. |
Mournblade
Νέο Μέλος
3 Μηνύματα |
Απεστάλη: 25/08/2005, 12:46:44
Εχμ... να προσθέσω και εγώ η κακομοίρα (καλωσορίστε με κιόλας ) ότι στην αρχή η Κόκα Κόλα είχε μια αμελητέα ποσότητα κοκαϊνης, την οποία αφαίρεσε τα σύγχρονα χρόνια γιατί την τρέξαν την εταιρεία στα δικαστήρια (απαγορευμένη ουσία γαρ...). Εξ'ου και το πρώτο συνθετικό του μπραντ-νέημ της... Κατά τα άλλα πιστεύω ότι το καλό μάρκετινγκ (ή μάλλον το ιδανικό μάρκετινγκ) μπορεί να δημιουργήσει ένα κλίμα μυστηρίου γύρω από ένα προϊόν και να το κάνει αντικείμενο συζήτησης για αρκετά χρόνια (βλέπε Blair Witch Project). Κατά τα άλλα όλα παίζουν, τι να πω... |