ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ =-.
 ανεξηγητες εμπειριες στην Πεντελη
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 59
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2006, 01:03:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood
quote:

Avallon

Μήπως... λέω ... μήπως γιατί δεν έχουμε όλοι τεχνικές γνώσεις?


μου δινεις την ευκαιρια να ρωτησω αν γνωριζει κανεις πως μπορουμε να μετρησουμε αξιοπιστα (και φτηνα) την βαρυτητα σε καποια σημεια.


.

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.grΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2006, 09:41:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
quote:

μου δινεις την ευκαιρια να ρωτησω αν γνωριζει κανεις πως μπορουμε να μετρησουμε αξιοπιστα (και φτηνα) την βαρυτητα σε καποια σημεια.

Χαίρεστε !

Την βαρύτητα μπορούμε να την μετρήσουμε με απλό τρόπο, και φτηνά, και οποσδήποτε ΟΧΙ με ζυγαριά.

Έχω λοιπόν έναν τρόπο, απλό και φτηνό, αλλά πρέπει να λάβουμε υπ΄όψη και τα σφάλματα στη μέτρηση, οπότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι και "σούπερ-ντούπερ". Θα είανι μια ισχυρή ένδειξη, αλλά όχι απόδειξη, για να γραφτεί σε σοβαρά επιστημονικά περιοδικά.

Η μέθοδος της μέτρησης καθορίζει και το αποτέλεσμα του πειράματος.
Άν η μέθοδος δεν είναι σοβαρή, το ίδιο θα έιναι και το αποτέλεσμα.

Και η μέθοδος του "δίνω γκάζι με το μηχανάκι, βάζω νεκρή και κοιτάζω να δώ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ θα με ανεβάσει στην ανηφόρα", ναι, συμφωνώ, είναι μια αρκετά αστεία μέθοδος. Εμένα τουλάχιστο μου προκαλεί αύθονο γέλιο.

*μοντέλο που να περιγράφει την πραγματικού κίνηση σώματος με ταχύτητα είναι πααααρα πολύ δύσκολη και σίγουρα δεν καλύπτεται από εξισώσεις πρώτου βαθμού. Εντάξει ?

Το Ε(κιν)=W(τριβ)*t, εξού και η απόσταση και ο χρόνος κίνησης δεν εμπεριέχει όλες τις μη-γραμμικές απώλειες, όπως τριβές, αντίσταση και μάλιστα όταν το έδαφος δεν είναι ευθεία.

Ανδρεάς "Βρίλ"


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2006, 10:15:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood

.


την καλημερα μου σε ολους!


καπετανιο εγω δεν θελω να μετρησω τον δρομο, άλλα σημεια εχω υποψη μου...


.

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.grΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2006, 13:23:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Τζώνη,

ξέρεις ότι θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος, όλα γίνονται.

Ή μάλλον, σχεδόν όλα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
OANNHSEA
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1892 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2006, 16:03:37  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους OANNHSEA
Vril Power,
Δοκίμασε με τις εξισώσεις του εκρεμούς, μία φορά με πέτρινο εκρεμές και μία με σιδερένιο.
Αυτές μπορούν να βγάλουν πολλές αλήθειες και ψέματα.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/01/2006, 09:38:43  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood
quote:

Vril Power,
Δοκίμασε με τις εξισώσεις του εκρεμούς, μία φορά με πέτρινο εκρεμές και μία με σιδερένιο.
Αυτές μπορούν να βγάλουν πολλές αλήθειες και ψέματα.


δε νομιζω να εννοουσε μεθοδο με εκρεμη ο βριλης.


ειναι εφικτο να μας την αναλυσεις λιγο?

.


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.grΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/01/2006, 10:47:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Καλημέρα σας !

Με τέτοιον καλό καιρό θα προτιμούσα να ανέβαινα Πεντέλη, παρά να γράφω γι αυτήν ...
Εχθές ήμουν στο νέο φράγμα και έβλεπα την βόρεια πλαγιά της Πεντέλης.
Όσοι με ξέρετε, ξέρετε ότι έβλεπα την πλαγιά, έτσι λευκή και χιονισμένη που ήταν, και έβλεπα την "κόκκινη γραμμούλα", αυτή που θα ανεβαίναμε... Αχχχχχ

Λοιπόν, σχετικά με τις μετρήσεις βαρύτητας.

Ας σταθούμε σε δύο σημεία. Το ένα με την καθεαυτό μέτρηση, όπως την περιγράφει ο Οάννες. Το άλλο είναι αυτό με το στοιχείο που παρέθεσε ο Δαναός, το οποίο με προβλημάτισε λιγάκι.
Όπως ανέλυσα με σχέδιο και τύπους πιο πάνω, άν το διάνυσμα της επιτάχυνσης έχει έστω 1 Μοίρα απόκλιση, η μέτρηση με τα συμβατικά μέσα θα έδειχνε περίπου 1% λιγότερο από το αναμενόμενο μέτρο. Θα έπρεπε να κάνουμε δηλ. μια μέτρηση, που να δίνει λιγότερο σφάλμα μέτρησης από 1%, δηλ. πολύ λιγότερο, ώστε να διασφαλίσουμε οτι πράγματι μετρήσαμε μια ανωμαλία στην βαρύτητα και όχι κάπου αλλού

Η μέθοδος, και εδώ επανέρχομαι πάλι στον Οάννες, για να μετρηθεί η βαρύτητα, είναι η μέθοδος των εκκρεμών. Πράγματι, η επιτάχυνση g συσχετίζεται με μήκη εκρεμών και με συστήματα μάζας που ταλαντώνουν. Είτε σε εκρεμή είται σε ελατήριο. Το ζητούμενο όμως είναι, να διασφαλιστεί ότι η μέθοδος έχει την απαιτούμενη ακρίβεια. Άλλο να πούμε ότι επαληθεύουμε κατα προσέγγιση το "αναμενόμενο" 9,81 m/sec2 και δεν μετράμε 5, 15 ή ... 50, και άλλο να προσδιορίσουμε την τιμή στο τρίτο δεκαδικό μετά το κόμα !

Και εδώ είναι η πραγατική δυσκολία και εδώ θα επανέλθω κάποια στιγμή.

Σχετικά τώρα με την υποτιθέμενη απόλκιση από την κατακόρυφο του διανύσματος επιτάχυνσης σαν πιθανή εξήγηση του "φαινομένου", έχω να πώ το εξής.

Υπάρχουν και άλλες περιοχές του πλανήτη, που φέρονται ώς τόποι που συμβαίνουν αυτά τα "μαγικά". Υπάρχουν όμως και Ινστιτούτα που μελετούν το φαινόμενο της βαρύτητας. Εγώ δεν έχω επαφές με τα "δικά μας παιδιά". Έχω όμως με τα άλλα

Ούτε προσκλήσεις πήρα, που ήλπιζα. Ένυ γουέη...

Τα άλλα "φαινόμενα" λοιπόν, που ανελυσαν άλλα Ινστιτούτα, έδειξαν, ότι δεν υπάρχει ούτε απόκλιση ικανή να δημιουργήσει "φαινόμενο" αλλά ούτε τα αντικείμενα ανεβαίνουν πράγματι τον ανήφορο. Πρόκειται για οφθαλμαπάτη. Μετρημένη και αποδεδειγμένη.

Η υποψία λοιπόν ότι είναι οφθαλμαπάτη το "φαινόμενο" της Πεντέλης υπογραμίζεται για άλλη μια φορά.

Απροκατάλυπτα και μεθοδικά ,

Ανδρέας "Βρίλ"

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Δαναός
Νέο Μέλος


4 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/01/2006, 20:51:27  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δαναός
Το ΣΚ έψαξα στο δίκτυο για στοιχεία γύρω από τις βαρυτικές διαταραχές Bouguer. Βρήκα πολλές επιστημονικές σελίδες που αναφέρονται στο θέμα και πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί εύκολα να πληροφορηθεί και να βγάλει συμπεράσματα μέσα από τις σελίδες αυτές.

Από την στιγμή που δεν έχουμε στη διάθεση μας κατάλληλες μετρήσεις έντασης και κατεύθυνσης της βαρύτητας στην περιοχή που μας ενδιαφέρει, δε μπορούμε να μιλήσουμε ούτε για οφθαλμαπάτη ούτε για βαρυτική διαταραχή. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εξετάσουμε αν επιστημονικά υπάρχει η θεωρητική πιθανότητα να εκδηλώνεται εκεί μια βαρυτική διαταραχή ικανή να δικαιολογεί την συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Η άποψη μου είναι ότι μια διαταραχή Βouguer θα μπορούσε να ευθύνεται για τα φαινόμενα του δρόμου της Πεντέλης. Και αναφέρομαι μόνο στην θεωρητική πιθανότητα αφού δεν υπάρχουν κατάλληλες μετρήσεις.

"Jonniebegood" ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Σ' αυτό που γράφεις :

quote:
εξ αρχης με προβληματιζει η περιοδικοτητα του "φαινομενου" - υπηρξαν φορες που το αυτοκινητο εμεινε εντελως ακινητο, φορες που εκανε μερικα μετρα και σταματησε, φορες που χωρις να επιταχυνει καθολου κυλουσε αργα για πολλες δεκαδες μετρα, και μια φορα που επιταχυνε τοσο πολυ, ωστε με ανεβασε και 3-4 μετρα στην ανηφορα της στροφης.

απαντάει πιστεύω αυτό που γράφει ο "Cernavus" :

quote:
Επιπροσθέτως, η βαρυτική έλξη της Σελήνης προκαλεί, ανάλογα με τη θέση του δορυφόρου μας σε σχέση με το εκάστοτε κοίτασμα, περιοδικές διακυμάνσεις στην ένταση και κατεύθυνση της παρατηρούμενης βαρυτικής ανωμαλίας "Bouguer ", όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα φαινόμενα της παλίρροιας και της άμπωτης, τα οποία επίσης οφείλονται στη βαρυτική επίδραση της Σελήνης. Και πάλι, η περιοδική αυτή επίδραση της Σελήνης θα είναι τόσο πιο έντονη όσο πιο επιφανειακά στο φλοιό της Γης εντοπίζεται το υπεύθυνο κοίτασμα.

Αγαπητέ "Δύναμη Βρίλ", λογικό είναι οι πιο πολλές περιπτώσεις βαρυτικών δρόμων να οφείλονται σε οφθαλμαπάτη. Στατιστικά αυτό είναι το πιο πιθανό. Αυτό δεν συνεπάγεται όμως ότι όλες οι περιπτώσεις είναι οφθαλμαπάτη. Στο link : http://www.fosar-bludorf.com/archiv/rocca_eng.htm παρουσιάζεται ένας δρόμος στο dei Laghi της Ιταλίας όπου η μέτρηση με εκκρεμές έδειξε μειωμένη ένταση βαρυτικού πεδίου κατά 3,2 % σε σύγκριση με την ίδια μέτρηση στο Βερολίνο. Θα μου πεις, και πως ξέρουμε ότι η μέτρηση αυτή δεν ήταν λανθασμένη ή ψευδής. Δε μπορούμε να το ξέρουμε. Ξέρουμε όμως ότι μικρότερες διαταραχές της βαρύτητας είναι συνηθισμένες και γνωστές στους επιστήμονες. Συνεπώς η διαφορά είναι μόνο ποσοτική και το ζήτημα υπαρκτό.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/01/2006, 21:15:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
quote:
ένας δρόμος στο dei Laghi της Ιταλίας όπου η μέτρηση με εκκρεμές έδειξε μειωμένη ένταση βαρυτικού πεδίου κατά 3,2 % σε σύγκριση με την ίδια μέτρηση στο Βερολίνο.

Χμ...
Λαμβάνοντας ύπ΄όψη και την μεταβολή του g και λόγω γεωγραφικής θέσης ?

Εγώ προσωπικά, αν μετρούσα, οποιοδήποτε τιμή και να μετρούσα, θα την σύγκρινα μόνο με την Αθήνα, γεωγραφ. 38Ν... και 23Ε... , και μάλιστα με συγκριτική μέτρηση σε (περίπου) ίδιο υψόμετρο.

Συμφωνείς, Δαναέ ?


Άλλο θέμα. Η μέτρηση με θεοδόλιχο μου γεννά κάποια ερωτηματικά. Ας πούμε ότι έχω. Έστω ότι στοχεύω τον β. πολικό αστέρα και μετρώ γωνία αζιμούθιου περίπου 38'. Με το ενσωματωμένο αλφάδι παραλληλίζω τον τεχν. ορίζοντα.
Παίρνω τον θεοδόλιχο ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ και πάω στον εθνικό κήπο (μια που πάω και στην εθν. βιβλιοθήκη, σχεδόν δίπλα είναι ), τον ξαναστήνω και μετρώ το ίδιο. Και το αλφάδι είναι -ας πούμε- "σωστό". Είναι αυτή ικανή μέτρηση ?

Ανδρέας "Βρίλ"

Edited by - Δύναμη Βρίλ on 30/01/2006 21:24:37Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δαναός
Νέο Μέλος


4 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/02/2006, 19:58:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δαναός
Αν σκεφτείς ότι η μέγιστη διαφορά στη βαρυτική έλξη λόγω γεωγραφικής θέσης παρατηρείται ανάμεσα στους πόλους και τον ισημερινό και είναι της τάξης του 0,5 %, τότε η διαφορά του 3,2 % είναι υπερβολικά μεγάλη με όποιο γεωγραφικό πλάτος και αν τη συγκρίνεις.

Η σκέψη σου με τον θεοδόλιχο και τον πολικό αστέρα είναι νομίζω έξυπνη αλλά δυστυχώς πάσχει σε αρκετά σημεία.

(α) Για να έχει νόημα η σύγκριση μεταξύ δρόμου και εθν. κήπου θα πρέπει οι επιφάνειες όπου θα στήσεις τον θεοδόλιχο να έχουν ακριβώς την ίδια κλίση και στις δύο περιπτώσεις, αφού όπως τονίζεις και εσύ ο θεοδόλιχος δεν θα πρέπει να αλλάξει καθόλου ρυθμίσεις. Αν οι επιφάνειες δεν έχουν την ίδια ακριβώς κλίση, τότε θα βρείς διαφορά που δεν θα οφείλεται όμως στη βαρυτική διαταραχή αλλά στον θεοδόλιχο που στη μία περίπτωση θα κοιτάζει πιο πάνω και στην άλλη πιο κάτω. Πως θα καταφέρεις να ελέγξεις την επιφάνεια που θα στήσεις τον θεοδόλιχο στο δρόμο; Αν χρησιμποιήσεις αλφάδι η μέτρηση δεν θα είναι σωστή γιατί αν υπάρχει βαρυτική διαταραχή θα έχει επηρεαστεί και η ένδειξη του αλφαδιού.

(β) Ο πολικός αστέρας δεν δείχνει ακριβώς προς τον βορρά αλλά έχει μια μικρή απόκλιση. Σαν αποτέλεσμα, ο πολικός αστέρας κάνει ένα μικρό κύκλο γύρω από τον ουράνιο βόρειο πόλο κάθε 24 ωρες, οπότε δεν αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς για την ακρίβεια της μέτρησης που επιθυμείς να κάνεις. Λάβε υπόψη σου και την ημερήσια μεταβολή της κλίσης του άξονα της Γης που αυξομειώνει την διάρκεια ημέρας - νύχτας. Υπάρχει δηλαδή κυκλική μεταβολή στην θέση του πολικού αστέρα από ωρα σε ωρα και από μέρα σε μέρα. Οπότε αν στοχεύσεις με τον θεοδόλιχο τον πολικό αστέρα αύριο βράδυ στις 21 : 00 και επαναλάβεις την στόχευση μεθαύριο την ίδια ώρα, ο πολικός αστέρας θα έχει μετακινηθεί ελάχιστα, αλλα αρκετά για να χαλάσει την ακρίβεια της μέτρησης.

(γ) Αφού σημείο αναφοράς θα είναι ο πολικός αστέρας που βρίσκεται στον βορρά, με τη μέθοδο αυτή μπορείς να ελέγξεις διαφορές περί τον άξονα βορρά νότου. Αν η οριζόντια απόκλιση της βαρυτικής διαταραχής είναι περί τον άξονα ανατολής δύσης, τότε δεν κάνεις τίποτα. Φαντάσου για παράδειγμα μια σανίδα που γέρνει προς τα δεξιά. Για να το μετρήσεις αυτό, ας πούμε με ένα αλφάδι, θα πρέπει να τοποθετήσεις το αλφάδι στον άξονα της σανίδας, δηλαδή δεξιά - αριστερά. Αν τοποθετήσεις το αλφάδι κάθετα προς την σανίδα, τότε αυτό δεν θα δείξει τίποτα. Οπότε αν στο δρόμο της Πεντέλης εκδηλώνεται κάποια διαταραχή Bouger, που θα παρουσιάζει περιοδική μεταβολή και στην ένταση και στην κλίση, δύσκολα θα μπορούσες να την διαπιστώσεις, ακόμα και αν δεν υπήρχαν τα υπόλοιπα προβλήματα με τη μέθοδο του θεοδόλιχου.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Angelos
Πλήρες Μέλος


884 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/02/2006, 20:45:42  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Angelos
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το κανταράκι ή ο ηλεκτρονικός ζυγός
ακριβείας δεν σας κάνει για να μετρήσετε την ένταση του βαρυτικού πεδίου ?

Με το εκρεμές δεν υπάρχει περίπτωση που να χτυπιέστε πάνω κάτω στο ταβάνι να πετύχετε ακρίβεια καλύτερη του 2%

Μήπως μπορεί κάποιος να υπολογίσει ποσο μεγάλη ανωμαλία χρειάζεται για να τσουλήσει το φορτηγάκι στην ανηφόρα ? Αυτό θα δώσει και την απαιτούμενη ακρίβεια της μέτρησης.

Πέρα απο ολα αυτά, Βριλ, τι ακριβώς προσπαθείς να αποδείξεις με τις μετρήσεις που θέλεις να κάνεις ?


Αγγελος.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

wolfowitz
Μέλος 2ης Βαθμίδας


307 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/02/2006, 22:38:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους wolfowitz
το κανταρακι κ ο ηλεκτρον. ζυγος θα μετρησει μονο την ενταση του βαρυτικου πεδιου

ενδιαφερομαστε και για την διευθυνση του αλλα με επιπεδο αναφορας εξω απο την τυχουσα βαρυτικη ανωμαλια

σωστα?Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 01:12:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Σας ευχαριστω για τις απαντήσεις, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο εμπλέκουν τις απορίες μου.

Αυτό που προσπαθώ να αποδείξω έιναι ότι κινείται πράγματι πρός την ανηφόρα, οπότε έχουμε παράδοξο φαινόμενο.

Βλέπω ότι αναζητούμε την απάντηση με πολύπλοκες μεθόδους.

Πώς διαπιστώνουν απλοί άνθρωποι, που δεν καταλαβαινουν και πολλά από Φυσική, Μηχανική ή Γεωλογία, ότι υπάρχει κίνηση ενάντια στην ανηφόρα.

Το διαπίστωσαν μόνοι τους, τυχαία, μεθοδικά, ή τους το είπαν άλλοι και το δογματίστηκαν ?


Όλες οι παρατηρήσεις σας είναι κατ έμέ σωστές. Ακόμα δεν έχω βρεί μια μέθοδο, που θα ήθελα να χρησιμοποιήσω, για να τεκμηριώσω ότι είναι ανηφόρα, δηλ. συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο. Όποια μέθοδο, όποια διαδικασία και άν έχω σκεφτεί, όλες κάπου έχουν ένα κενό. Είτε η ακρίβεια, είτε η μέθοδος.

Άν κρίνω τις ενδείξεις που έχω, σύμφωνα με τη μέθοδο του Χόλμς, πρέπει να κρίνω τι αποδεικνείεται και τί όχι. Στο τέλος, αυτό που θα μείνει, όσο απίθανο και αν φαίνεται, είναι τελικά η αλήθεια.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
wolfowitz
Μέλος 2ης Βαθμίδας


307 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 02:43:25  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους wolfowitz
Στο βιβλιο του Μπαλανου (αν θυμαμαι καλα) υπαρχει η "απλη" αποδειξη:

ακουμπαμε την φωτογραφικη στην ασφαλτο και φωτογραφιζουμε μια φορα προς την "ανηφορα" και μια φορα προς την "κατηφορα" - στην μια φαινεται μονο ουρανος στην αλλη γη (και ειναι αντιστροφα απο οτι θα περιμεναμε)

Νομιζω οποιος εχει διαβασει το βιβλιο ξερει που αναφερομαι...

Που υπαρχει λαθος (η οχι) σε αυτην την πρακτικη προσεγγιση?

Αποδεικνυει τιποτα η οχι και γιατι?Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 02:57:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Μπορείς να δεχτείς, ότι η κλίση, η καμπυλότητα, η γεωμετρία του επιπέδου του δρόμου, έιναι εννιαία ?

Το σημείο που ακουμπάς την μηχανή, έχει οποσδήποτε την ίδια κλίση με το υπόλοιπο τμήμα ?

Άν η φωτ. μηχ. τύχει να τοποθετηθεί τυχαία σε ένα τοπικό ύψωμα, εξόγκωμα ή βαθούλωμα, πώς μπορώ να δεχτώ ότι το υπόλοιπ τμήμα συμπεριφέρεται ακριβώς έτσι ?

Μήπως έτσι βασίζομαι στην ετυμηγορία του "φαίνεται" ?

*** Άλλο τι είναι και άλλο τι φαίνεται ***

"Βρίλ"

Edited by - Δύναμη Βρίλ on 02/02/2006 02:59:04Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

wolfowitz
Μέλος 2ης Βαθμίδας


307 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 03:08:55  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους wolfowitz
θα μπορουσα να τεντωσω μια κλωστη απο την μια ακρη τοθ δρομου ως την αλλη και να ελεγξω αν το σημειο που ακουμπαω την φωτο. ειναι βαθουλωμα/εξογκωμα (εννοειται πως ενα υπερβολικο εξογκωμα σε στυλ "σαμαρακι" φαινεται παντως με το ματι..)

επισης:

αυτοι που στρωνουν πατωματα κλπ εχουν εναν απλο μηχανισμο που βασιζεται στην αρχη των συγκοινωνουντων δοχειων και το χρησιμοποιουν για να ελεγχουν την επιπεδοτητα του πατωματος κλπ

μπορει να χρησιμοποιηθει καποια παραλλαγη του στη συγκεκριμενη περιπτωση? (π.χ. να ελεγξει την υψομετρικη διαφορα της μια ακρης του δρομου απο την αλλη)..
επηρεαζεται απο την οποια τυχουσα "μυστηριωδη" δυναμη? Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 03:16:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
quote:

θα μπορουσα να τεντωσω μια κλωστη απο την μια ακρη τοθ δρομου ως την αλλη και να ελεγξω αν το σημειο που ακουμπαω την φωτο. ειναι βαθουλωμα/εξογκωμα (εννοειται πως ενα υπερβολικο εξογκωμα σε στυλ "σαμαρακι" φαινεται παντως με το ματι..)


Σύμφωνοι. Ας δεχτούμε οτι η κλωστή τεντώνεται, δεν έχει βάρος, δεν κάνει κοιλιά σε μεγάλο μήκος και με τη βοήθειά της βρίσκουμε ιδανικη ευθεία. Το ίδιο όμως μπορούμε να κάνουμε με λέηζερ. Όπου "βρίσκει" η κηλίδα, έχουμε εξόγκωμα. Δύσκολο στο βαθούλωμα...

quote:

αυτοι που στρωνουν πατωματα κλπ εχουν εναν απλο μηχανισμο που βασιζεται στην αρχη των συγκοινωνουντων δοχειων και το χρησιμοποιουν για να ελεγχουν την επιπεδοτητα του πατωματος κλπ

μπορει να χρησιμοποιηθει καποια παραλλαγη του στη συγκεκριμενη περιπτωση? (π.χ. να ελεγξει την υψομετρικη διαφορα της μια ακρης του δρομου απο την αλλη)..
επηρεαζεται απο την οποια τυχουσα "μυστηριωδη" δυναμη?



Μου θυμίζει λίγο την αρχή με την οποία λειτουργεί το αλφάδι... που δεν αρέσει καθόλου στον Ίρανον.
Τα συγκοινωνούντα δοχεία, ή αυτό που λές με το διαφανές λάστιχένιο σωλήνα με νερό, το λεγόμενο "αλφάδι των μπετατζήδων", λειτουργεί λίγο-πολύ με την ιδανική βαρύτητα. Οπότε, καλύτερα να βρούμε άλλη μεθοδο, έτσι δεν είναι ?


Υ.Γ. Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο Cernavus, παλαιότερα έιχα μιλήσει για την θαυματουργή χρήση του λέηζερ. Με το λέηζερ φαίνονται πολύ καθαρά τα σημεία καμπής, δηλ. τα σημεία που έχουμε αλλαγή κλίσης, έιδικά όπου έχουμε αλλαγή φοράς "κάτω σημείο καμπής". Τι είναι αυτό. Είναι το σημείο, όπου η κατηφόρα αλλάζει φορά και γίνεται ανηφόρα.
Πολύ χρήσιμο... !

Edited by - Δύναμη Βρίλ on 02/02/2006 03:19:42Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 03:55:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Σχετικά τώρα με το θέμα της αλλαγής κατεύθυνσης, δηλ. από κατηφόρα σε ανήφόρα, πιστρεύω ότι θα παίξει καθοριστικό ρόλο, στο τι ακριβώς θέλουμε να μετρήσουμε.

Μια σχηματική παράσταση θα βρείτε εδώ. http://img.pathfinder.gr/clubs/files/41411/7.dat

Χρησιμοποιόντας μια ακτίνα λέηζερ, κάνουμε το εξής απλό πείραμα. Εξετάζουμε άν έχουμε κατηφόρα. Πώς?
Στο σχήμα, έστω ότι ακολουθουμε την πρόταση όπως φαίνεται στο σχήμα αριστερά. Όσο διαρκεί η ίδια διευθυνση, δηλ. κατηφόρα, η ακτίνα δεν τέμνει την άσφαλτο. Άν τυχόν εμφανιστέι η κόκκινκη κηλίδα στην άσφαλτο, τότε έχουμε στο σημείο αυτό, έστω ΚΟΝΤΑ στο σημείο αυτό αλλαγή κατεύθυνσης. Σημαδεύουμε το σημείο.
Εξετάζουμε την κίνηση ενός σώματος με δυνατότητα περιστροφικής κίνησης.
Όσο κινείται το σώμα με κατεύθυνση δεξιά, σύμφωνα με το διαγραμμα, έχουμε φυσιολογική και αναμενόμενη κίνηση, λόγω της βαρύτητας. Το έχω αναλύσει στο προηγούμενο σχέδιο μου.
Όταν περ'ασει το σημείο που έχουμε σημαδέψει την αλλαγή, θα πρέπει να παρατηρηθεί επιβράδυνση της κίνησης, όσπου να σταματήσει. Και αυτό θα ήταν φυσδιολογικό και αναμενόμενο.
Αν δε συμβεί αυτό, και το σώμα κινείται πρός τα δεξιά, και μάλιστα από ηρεμία στο σημείο καμπής, που έχουμε σημαδέψει, τότε θα έχουμε παράδοξο φαινόμενο.

Η αναλυση της κατεύθυνσης, έστω με τον τρόπο που περιέγραψα, όσο πιο μεθοδικά και με σημασία στη λεπτομέρεια του δρομου μπορεί να γίνει, τόσο πιο σωστά και αναμφησβήτητα αποτελέσματα μπορουμε να εξάγουμε.

Αυτό είναι και το κλειδί της υπόθεσης !

Αν το σώμα κινείται στην "κόκκινη περιοχή", με την ιδιότητα του παράδοξου φαινομένου, τότε και μόνο τότε έχει νόημα να ασχοληθούμε με την ακρίβεια του πειραματικού προσδιορισμού του μεγέθους και της κατεύθυνσης του διανύσματος της επιτάχυνσης της βαρύτητας.


Ευχαριστώ.

Ανδρέας "Βρίλ"


Edited by - Δύναμη Βρίλ on 02/02/2006 03:56:50Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 10:46:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood


.


απο οσα ενδιαφεροντα διαβασα νομιζω οτι για να παρουμε μια ιδεα για τον δρομο αρκει ενα λεϊζερ και μια φωτογραφικη μηχανη (με πολλες φωτογραφιες βριλη μου, ξερεις το συστημα μου της συγκρισης)

εγω ενδιαφερομαι για μετρησεις βαρυτητας σε συγκεκριμενα σημεια - η μεθοδος με το κανταρακι ισως να ειναι η πλεον εφικτη οσον αφορα την υπαρξη ανωμαλιας, αλλα τι γινεται με την διευθυνση του βαρυτικου πεδιου?


την καλημερα μου!


.

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.grΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 11:05:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
quote:
για να παρουμε μια ιδεα για τον δρομο αρκει ενα λεϊζερ και μια φωτογραφικη μηχανη (με πολλες φωτογραφιες βριλη μου, ξερεις το συστημα μου της συγκρισης)


Συμφωνώ.


quote:

εγω ενδιαφερομαι για μετρησεις βαρυτητας σε συγκεκριμενα σημεια - η μεθοδος με το κανταρακι ισως να ειναι η πλεον εφικτη οσον αφορα την υπαρξη ανωμαλιας, αλλα τι γινεται με την διευθυνση του βαρυτικου πεδιου?


Όλο τα δύσκολα θέλεις


quote:

την καλημερα μου!


Επίσεις !

Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί, αλλά περίμενα κάποια αντίδραση από τον Ίρανον. Φαίνεται ότι γνωρίζει πολλά πάνω στο θέμα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Angelos
Πλήρες Μέλος


884 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 12:50:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Angelos
quote:

Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί, αλλά περίμενα κάποια αντίδραση από τον Ίρανον. Φαίνεται ότι γνωρίζει πολλά πάνω στο θέμα.

Άλλο τι φαίνεται και άλλο τι είναι.


Οσο για τις μετρήσεις διεύθυνσης. Για να μετρήσεις μια διεύθυνση χρειάζεσαι μια
διεύθυνση αναφοράς.Αυτή πώς θα την ορίσεις ? Με το νήμα της στάθμης ?

Αν θυμάμαι καλά με το θέμα είχε ασχοληθεί και πριν 2-3 χρονια ο Πετρος.
Πάλι με κάτι Laser σημαδευε απο εδώ και απο εκεί. Δυστυχώς δεν πέτυχε τίποτα.

Εγώ πάντως παρακολουθώ με ενδιαφέρον.

Αγγελος.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 13:16:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Γειά σου Άγγελε !

λές Άλλο τι φαίνεται και άλλο τι είναι.

Τελικά έμαθα να είμαι υπομονετικός. Όπως επίσεις, να μη λές ποτέ ποτέ. Όπως επισεις, άλλο τι είναι και άλλο τι φαίνεται

quote:

Οσο για τις μετρήσεις διεύθυνσης. Για να μετρήσεις μια διεύθυνση χρειάζεσαι μια
διεύθυνση αναφοράς.Αυτή πώς θα την ορίσεις ? Με το νήμα της στάθμης ?


Ναι, αυτό είναι όντως πάρα πολύ δύσκολο. Φανταστείτε ένα τρισδιάστατο μοντέλο, με τους τρείς άξονες (χ,ψ,z) για αναφορά. Άς πούμε ότι στην ιδανική περίπτωση βαρύτητας (gravitation) η φορά του g είναι παράλληλη με τον άξονα z, και χ και ψ είναι μηδέν

Στην περίπτωση που έχουμε απόκλιση από την κατακόρυφο, θα έχουμε δύο επιμέρους γωνίες, σε σχεση με τους τρείς άξονες. Η μία αφορά την απόκλιση από την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατακόρυφο, έστω φ, δήλ g*συνφ , ενώ η άλλη, έστω α, την γωνία που σχηματίζει σε σχέση με το επίπεδο του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ άξονα Βορά-Νότου. Το πραγματικό πρόβλημα είναι, πώς στο διάολο τις μετράμε...

(θα επανέλθω στο μέτρο του διανύσματος αργότερα)

quote:

Αν θυμάμαι καλά με το θέμα είχε ασχοληθεί και πριν 2-3 χρονια ο Πετρος.
Πάλι με κάτι Laser σημαδευε απο εδώ και απο εκεί. Δυστυχώς δεν πέτυχε τίποτα.


Θα με ενδιέφερε πολύ, άν ξέρεις ΤΙ ακριβώς μέτραγε και ΠΩΣ, να μας το παραθέσεις.

Πιστεύω ότι αυτό που είπα, η μέθοδος και η ιδέα πίσω από αυτήν, να αναλύσεις την κλιση μιας καμπύλης από την "παράγωγό" της, δηλ. το ελάχιστο dy/dx με τη βοήθεια ενός κοινού λέηζερ-αλφαδιού, που δεν λαμβάνουμε υπ όψη την ένδειξη του αλφαδιού, αλλά το σώμα του, μήκους περίπου 50εκ (ή 1μ ή 2μ ή 3μ), δεν την έχει αναπτύξει άλλος πέρα από εμένα.
Ούτε και στο ιντερνετ βρήκα τίποτα ανάλογο.


quote:

Εγώ πάντως παρακολουθώ με ενδιαφέρον.
Αγγελος.


Και εγώ Άγγελε, και εγώ...

Edited by - Δύναμη Βρίλ on 02/02/2006 15:26:43Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 13:28:12  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Προσθήκη:

Επισυνάπτω το ακόλουθο σχέδιο, που εξηγεί την τρισδιάστατη απεικόνηση του διανύσματος της κατεύθυνσης της επιτάχυνσης της βαρύτητας g, που όπως υποθέτουμε έχει απόκλιση από την κατακόρυφο.

*κάντε κλίκ εδώ http://img.pathfinder.gr/clubs/files/41411/8.dat

Όπως γνωρίζετε, η απόκλιση απο την κατεύθυνση του γεωγραφικού βορά, σε σχέση με την γεωγραφική ανατολή, στο δικό μας γεωγραφικό μήκος και πλάτος, έχει γεωδετική ονομασία. Η γωνία α λέγεται αζιμούθιο.

Οι κατευθύνσεις των γεωγραφικών σημείων Β και Α γίνεται φυσικά με GPS. Μη μαγνητική ή βαρυτική μέτρηση, και μάλιστα με αναφορά ΕΞΩ από την περιοχή της υποθετικής τοπικής βαρυτικής ανωμαλίας.

Αν λοιπόν υπάρχει γωνία φ από την κατακόρυφο, τότε η οριζόντια συνιστώσα της θα ήταν αυτή, που "ανεβάζει" τη μάζα στην ανηφόρα.
Η σχηματική παράσταση της ανάλυσης σε επιμέρους συνιστώσες, είναι στο παρακάτω σκαρίφημα η περίπτωση Β.
http://img.pathfinder.gr/clubs/files/41411/5.dat

Το μέτρο της : m * g * ημ φ


Ανδρέας "Βρίλ"


Edited by - Δύναμη Βρίλ on 02/02/2006 15:16:57Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Angelos
Πλήρες Μέλος


884 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 16:11:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Angelos
Ναι.

Οριζοντια συνιστώσα της τοπικής βαρύτητας που τραβάει το αυτοκινητο στην ανηφόρα.
Καλό.
Η οριζοντια αυτή συνιστώσα για να της αποδώσουμε όλα τα σημεία και τέρατα που αναφέρονται, θα πρέπει να έχει ένταση ας πούμε κοντά στο 5% της κατακορυφης συνιστώσας (κατ'ελάχιστο).

Αντε, να δεχτώ οτι κάποιος έχει θάψει μια μίνι μαυρη τρύπα κάπου στην Πεντέλη

Αν τώρα βάλεις καμιά εκατοστή νήματα της στάθμης στην περιοχή τότε η διεύθυνσή τους δεν θα είναι κατακορυφη αλλά θα αποκλίνουν όλα προς το σημείο που είναι
θαμένη η μινι μαυρη τρύπα.

Και μάλιστα με οριζόνια απολκιση ιση περίπου με το 5% του μήκους τους.


Συνεπώς το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις καμια 20αρια νήματα της
στάθμης και να εξετάσεις αν είναι παράλληλα. Αυτή η μέτρηση είναι εφικτή
(με παλμικό Laser και καθρεφτακια και παλμογραφο ισως) ειδικά αν τα μήκη των νημάτων είναι μεγάλα


AngelosΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/02/2006, 17:41:48  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria
Και γω σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον, αν και δεν έχω τις γνώσεις για να συμμετέχω ενεργά στην συζήτηση.
Πάντως παλιότερα που είχα ψάξει γενικά για τις βαρυτικές ανωμαλίες διαφόρων περιοχών βρήκα τα εξής αρκετά ενδιαφέροντα (δυστυχώς δεν έχω κρατήσει τα link)

"The Virginia anomaly has a magnetic intensity of 135 gammas with the gradiometer sensor being an estimated 15 to 35 feet away from the actual target"

"GREECE
Map showing the difference between the observed gravity and isostatic gravity anomalies. The only region with a significant isostaticresidual anomaly is in the Aegean Sea and its surrounding. The remaining areas show very minor isostatic residual anomalies, implying that the regionis under isostatic compansation."

"ANALYSIS OF GEOMAGNETIC FIELD ANOMALIES IN LEP-TOKARYA AREA, NE GREECEA. Stampolidis (1), G.N. Tsokas (1), D. Panagiotopoulos (1) and D. Kon-dopoulou (1)(1) Geophysical Lab., University of Thessaloniki,Greece." (εδώ η μαγνητική ανωμαλία όπως φαίνεται οφείλεται στο στρώμα του γρανίτη που υπάρχει στην περιοχή)


'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

wolfowitz
Μέλος 2ης Βαθμίδας


307 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/02/2006, 04:01:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους wolfowitz
με τι τα βλεπετε αυτα τα αρχεια .dat του Βριλ...???? εχει κανεις Linux?

( εχω πρωτοβαλει Linux και ταχω μπλεξει λιγο - αποφασισα να παρατησω την Micro$oft γιατι ανακαλυψα πως ο Gates με ελληνικα γραφεται Γατες και φοβηθηκα )Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/02/2006, 04:10:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
quote:

με τι τα βλεπετε αυτα τα αρχεια .dat του Βριλ...???? εχει κανεις Linux?

Είναι .html Wolf.

Θές να σου τα στείλω με mail ?

Να τα κανω .pdf ?

Τι σε βολεύει ?

Έχει κανείς άλλος πρόβλημα με τα αρχεία ? Τα βλεπετε όλοι ?

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
wolfowitz
Μέλος 2ης Βαθμίδας


307 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/02/2006, 04:39:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους wolfowitz
pdf θαταν το καλυτερο

(το ξερω οτι ειναι html αλλα με οποιον browser και να τανοιξω, με οποια ρύθμιση μου ειναι προσιτη, βλεπω μονο τον source/κωδικα )

ευχαριστω προκαταβολικα για τον κοπο σου παντωςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δύναμη Βρίλ
Μέλος 2ης Βαθμίδας


158 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/02/2006, 10:30:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δύναμη Βρίλ
Σημείωση: Πρόκειται για την ίδια απάντηση της 02.02.06, μόνο που μετά από παράκληση, προστέθηκαν τα σχέδια σε αρχεία με μορφή .pdf


Επισυνάπτω το ακόλουθο σχέδιο, που εξηγεί την τρισδιάστατη απεικόνηση του διανύσματος της κατεύθυνσης της επιτάχυνσης της βαρύτητας g, που όπως υποθέτουμε έχει απόκλιση από την κατακόρυφο.

*κάντε κλίκ εδώ http://briefcase.pathfinder.gr/file/vril/43020/511747/3D-Vector.htm
NEO ! http://briefcase.pathfinder.gr/file/vril/43020/511746/3D-Vector.pdf


Όπως γνωρίζετε, η απόκλιση απο την κατεύθυνση του γεωγραφικού βορά, σε σχέση με την γεωγραφική ανατολή, στο δικό μας γεωγραφικό μήκος και πλάτος, έχει γεωδετική ονομασία. Η γωνία α λέγεται αζιμούθιο.

Οι κατευθύνσεις των γεωγραφικών σημείων Β και Α γίνεται φυσικά με GPS. Μη μαγνητική ή βαρυτική μέτρηση, και μάλιστα με αναφορά ΕΞΩ από την περιοχή της υποθετικής τοπικής βαρυτικής ανωμαλίας.

Αν λοιπόν υπάρχει γωνία φ από την κατακόρυφο, τότε η οριζόντια συνιστώσα της θα ήταν αυτή, που "ανεβάζει" τη μάζα στην ανηφόρα.
Η σχηματική παράσταση της ανάλυσης σε επιμέρους συνιστώσες, είναι στο παρακάτω σκαρίφημα η περίπτωση Β.

http://briefcase.pathfinder.gr/file/vril/43020/511748/vect-analysis.htm
NEO ! http://briefcase.pathfinder.gr/file/vril/43020/511748/vect-analysis.pdf

Το μέτρο της : m * g * ημ φ

Σημείωση: Συμπληρώνεται εδώ, ύστερ από παράκληση, το σχέδιο σε αρχείο μορφής .pdf και το επισυνάπτω εδώ για ολοκληρωμένη ανάλυση

Ο προσδιορισμός των σημείων καμπής του δρόμου γίνεται με λέηζερ, όπως παρουσίασα πιο πάνω. Η κεντρική ιδέα είναι να βρεθεί που σταματά η κατηφόρα και που ξεκινά η ανηφόρα. Η μέτρηση είναι ανεξάρτητη της βαρύτητας. Τα σχέδια βρίσκονται εδώ.

http://briefcase.pathfinder.gr/file/vril/43020/511756/laser-WP.htm
NEO ! http://briefcase.pathfinder.gr/file/vril/43020/511757/laser-WP.pdf


Ανδρέας "Βρίλ"



Edited by - Δύναμη Βρίλ on 03/02/2006 10:54:01

Edited by - Δύναμη Βρίλ on 03/02/2006 11:03:25Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PY8AGORAS
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2330 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/02/2006, 23:52:38  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Αγαπητέ Πυθαγόρα,

συνλήσταρχε και βουνοκαπετανοσύντροφε !

Διαβάζω παλιά μου πόστ. Τα μισά είναι χαβαλές, που πρέπει να είσαι στο πνευμα για να τα καταλάβεις.
Τα άλλα μισα πραγματεύονται κάποια πράγματα που παρατήρησα, διαπίστωσα ή μου δημιούργησαν κάποια απορία.

Για αυτήν την "ανηφόρα" έχω διαβάσει του κόσμου τις ιστορίες. Έχον γαφτεί τόμοι ολόκληροι. Ο καθένας που γράφει και μια ιστοριούλα, γράφει του κόσμου τα τέρατα που του συνέβησαν εκεί.

Φτάνω κάποια στιγμή και λέω ότι το κλειδί της υπόθεσης είναι να αποδειχτεί ότι είναι όντως ανηφόρα.

Πιστεύω ότι ή δεν το κατάλαβε κανείς, ή το θεωρεί δεδομένο ή απλά δεν έχει δική του άποψη. Όλοι μα όλοι λένε ότι είναι ανηφόρα και συμβαίνει το "φαινόμενο"

Γιατί παρατηρώ εγώ το ανάλογο παραδοξο φαινόμενο, που ενώ όλοι έχουν γνώμη ή άποψη επί παντός επιστητού, όταν θίγω κάποια πράγματα, μια σηματική λεπτομέρεια, εξαφανίζεται η ροή του θέματος ?

Παρατήρησέ το και μόνος σου. Θα εκπλαγείς...

Ανδρέας "Βρίλ"


Αγαπητέ Καπετάνιε,

θα ξεκινήσω από εκεί όπου έμεινα με το τελευταίο μου Post γιατί όπως ξέρεις, διάγω μια περίοδο της ζωής μου όπου το πολυ τρέξιμο για τη δουλειά μου δεν μου αφήνει και πολλά περι8ώρια για μακροσκελείς φορουμικές τοποθετήσεις.

Καταρχήν είμαι κι εγώ της άποψης ότι δεν μπορούμε να στηριζόμαστε αυθαίρετα στις όποιες πληροφορίες κυκλοφορούν και να τις λαμβάνουμε ως "θέσφατα".

Όπως λες κι εσύ,
εν αρχή ην το ερώτημα: "Είναι όντως ανηφόρα?"

Εγώ θα πάω και λίγα βήματα πιο πίσω, για να θυμηθούμε και το κλασικό ανέκδοτο/απροσδόκητο:
Ερώτηση: "Πόσες ανηφόρες έχει η Ελλάδα?"
Απάντηση:"Όσες και κατηφόρες!"

Μ'άλλα λόγια πρέπει να ανατρέξουμε στον ορισμό της ανηφόρας (ανω-φέρειας) και της κατηφόρας (κατω-φέρειας).

Μεταξύ δύο σημείων Α και Β, στον τρισδιάστατο χώρο, τα οποία βρίσκονται σε υψόμετρο Χ και Υ αντίστοιχα (τα Χ και Υ μετρώνται με κοινό σύστημα αναφοράς, πχ.επιφάνεια θάλασσας, απόσταση από το κέντρο της Γης,κλπ και έστω Χ>Υ[δηλαδή το σημείο Α βρίσκεται "ψηλότερα" από το σημείο Β]), τότε ένα αντικείμενο κινούμενο από το Α προς το Β κινείται σε "κατηφόρα" (δηλαδή πάει προς τα "κάτω", πιο χαμηλά), ενώ η αντίστροφη κίνηση, από το Β προς το Α είναι κίνηση σε "ανηφόρα" (δηλαδή παει προς τα "πάνω", ανεβαίνει).

Δεν μπορεί να οριστεί δηλαδή το τμήμα Α-Β ως ανηφόρα ή κατηφόρα αν δεν ορίσουμε φορά κίνησης.

Αυτό είναι ένα το κρατούμενο.

Το αρχικό ερώτημα τώρα μετατρέπεται στο ερώτημα προσδιορισμού της σχεσης των Χ και Υ. Το καλύτερο θα ήταν να έχουμε τιμή για το Χ (έστω 1385m από την επιφάνεια της θάλασσας) και για το Y (έστω 1380m από την επιφάνεια της θάλασσας) οπότε αμέσως λύνεται το πρόβλημα (του αν πηγαίνοντας από το Α(Χ) στο Β(Υ) οδεύουμε σε κατηφόρα ή ανηφόρα.

Τα Χ και Υ συνήθως προσδιορίζονται με τους γνωστούς τρόπους που κάνουν χρήση της βαρύτητας ως δεδομένης κατακόρυφης δύναμης, του υπολογισμού του g, της ατμοσφαιρικής πίεσης κλπ, κλπ, μόνο που εδώ δεν ενδείκνυνται ως τρόποι χρήσης γιατί θα απαιτούνταν τεράστια ακρίβεια, δεδομενου ότι μιλάμε για διαφορές μερικών μέτρων και τα Α και Β είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.

Αν είχαμε στη διάθεση μας ένα δορυφόρο (κατά το γνωστό ανέκδοτο με τον ναυαγό μαθηματικό και την κονσέρβα ["...έστω ότι είχαμε ένα... ανοιχτήρι!"]) ο οποίος εξέπεμπε μια δέσμη laser προς το Α και μία δέσμη laser προς το B σημείο, τότε από τη διαφορά των χρόνων επιστροφής (της τάξης των 10 εις την -10 second ενδεχομένως!) θα προέκυπτε μια αξιόπιστη μέτρηση της διαφοράς υψομέτρου μεταξύ των Α και Β. Αλλά λέμε αν....

Αφού απορρίπτονται οι παραπάνω μέθοδοι, λόγω (απαιτούμενης μαθηματικής) ακρίβειας και (οικονομικής) ακρίβειας, δεν μένει παρά η πρόταση του Βριλ, ο οποίος χρησιμοποιεί μια μετατροπή της μεθόδου του Ευκλείδη (που χρησιμοποίησε για να μετρήσει το ύψος της πυραμίδας, με χρήση όμοιων τριγώνων και της σκιάς τους). Δηλαδή ξεκινάμε από κάτι "γνωστό", πχ μια γνωστή ανηφόρα από τα σημεία Γ προς Δ, από τα οποία διαδοχικά βρίσκουμε τα σημεία "καμπής", στα διάφορα τμήματα Δ-Ε, Ε-Ζ, κ.ο.κ. μέχρι να φτάσουμε στο επίμαχο και "άγνωστο" τμήμα Α-Β.

Το παράδοξο είπαμε πότε ισχύει:
Εάν το Α είναι υψηλοτερα από το Β σημείο
και το σώμα (αυτοκίνητο) κινείται ελεύθερα και αβίαστα από το Β προς το Α και όχι από το Α προς το Β (που είναι το φυσικό/αναμενόμενο).

Αλλά εδώ μου δημιουργήθηκε και μια απορία:
Συνήθως όταν ακούμε αναφορές για "αντιβαρυτικούς" δρομους, τα δοκίμια είναι αυτοκίνητα.
Για να μετακινηθεί αυτοκίνητο μόνο με επίδραση της ανωμαλίας της βαρύτητας θα έπρεπε να είχαμε υπολογίσιμη απόκλιση (κάποιος φίλος ανέφερε για πάνω από 5%) που δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να επιτευχθεί σε τόσο στενά τοπικές συνθήκες (της τάξεως των μερικών δεκάδων τετραγωνικών μέτρων επιφανείας γης).
Έχουν αναφερθεί δοκίμια εκτός από αυτοκίνητα?
πχ. δερμάτινες μπάλες ποδοσφαίρου ή άλλα πλαστικά ή ξύλινα σώματα με δυνατότητα κύλησης ή εύκολης σχετικά ολίσθησης?
Διότι θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι πιθανόν δεν πρόκειται για ανωμαλία στο βαρυτικό πεδίο και στα διανύσματα της βαρύτητας, αλλά για ανωμαλία στο μαγνητικό πεδίο και στα τοπικά διανύσματά του

Και έχει αποδειχτεί πολλάκις ότι οι μαγνητικές δυνάμεις, υπό συνθήκες υπερνικούν τις βαρυτικές.

Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες φίλους Βρίλ, Αngelo και Δαναό.



.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 59 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
 51 52 53 54 55 56 57 58 59
 
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.2421875
Maintained by Digital Alchemy