Φίλε Cody,
παραθέτω παρακάτω μερικά κείμενα (όχι δικά μου) με σκοπό να πάρεις κάποιες απαντήσεις στα ερωτήματα σου γιατί έπεσε το αεροπλάνο των Γάλλικών αερογραμμών με αποτέλεσμα να σκοτωθούν όλοι οι επιβάτες του. Αν τυχόν παραμείνουν απορίες είμαι στην διάθεση σου για κάθε περαιτέρω επεξήγιση.ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ - Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΜΑ - ΝΤΑΡΜΑ
Στους εσωτερικούς κόσμους υπάρχει ένας ναός, που στεγάζεται το Δικαστήριο της Θεϊκής Δικαιοσύνης και όπου οι 42 δικαστές του Κάρμα ιερουργούν. Είναι τα 42 τσακάλια. Ονομάζονται έτσι διότι καλύπτουν τα κεφάλια τους με ένα είδος θρησκευτικής μάσκας που έχει σχήμα όπως το κεφάλι ενός λυκόσκυλου ή ενός τσακαλιού. Αυτοί οι 42 Κύριοι, είναι οι Κύριοι του Νόμου της Ανταμοιβής, του νόμου του Κάρμα. Το κάθε κακό που κάνουμε στους άλλους σε προηγούμενες ενσαρκώσεις πρέπει να το πληρώσουμε στην επόμενη ενσάρκωση.
Κάποιος πληρώνει Κάρμα όχι μόνο για το κακό που κάνει αλλά επίσης και για το καλό που δεν κάνει όταν μπορεί. Αυτός που έχει τα μέσα να το πληρώσει, πληρώνει και βγαίνει εντάξει με τις υποχρεώσεις του. Αυτός που δεν έχει τα μέσα να το πληρώσει, αναμφίβολα πρέπει να πληρώσει με απερίγραπτο πόνο.
Οι Κύριοι του Κάρμα λένε: Κάνε καλές πράξεις για να πληρώσεις τα χρέη σου «ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ».
Εάν ο δίσκος που περιέχει τις καλές πράξεις ζυγίζει περισσότερο, τότε μπορούμε να τοποθετήσουμε καλές πράξεις στον άλλο δίσκο. Το ρητό λέγει: αύξησε το βάρος του δίσκου που περιέχει τις καλές πράξεις να τον κάνεις να γέρνει προς το μέρος σου ευνοϊκά για σένα. Έτσι μπορούμε, να ακυρώσουμε παλιά χρέη και να αποφύγουμε τη θλίψη για τον εαυτό μας. Όταν ένας κατώτερος νόμος ξεπερνιέται από έναν Ανώτερο νόμο, ο ανώτερος νόμος καθαρίζει τον κατώτερο νόμο.
Οι μαθητές μας πρέπει να μάθουν να ταξιδεύουν με το αστρικό σώμα να επισκεφθούν τον ναό των Κυρίων του Κάρμα. Ο αρχηγός αυτού του ναού είναι ο ΑΝΟΥΒΗΣ.
Το κλειδί για να ταξιδέψει κανείς με αστρικό σώμα είναι πολύ απλό. Ο μαθητής πρέπει να ξαπλώσει στο κρεβάτι του και να προσπαθήσει να κοιμηθεί ήρεμα. Κατόπιν ο μαθητής πρέπει να σηκωθεί από το κρεβάτι του ενώ αποκοιμιέται και να φύγει από το δωμάτιο του. Εάν ο μαθητής πηδήξει απαλά με σκοπό να σταθεί στον αέρα, θα δει με έκπληξη ότι στέκεται ευχάριστα στον αέρα και ότι μπορεί να ταξιδέψει με αστρικό σώμα σε κάθε μέρος της Γης. Ο μαθητής μπορεί να πηγαίνει με αστρικό σώμα στο παλάτι των Κυρίων του Κάρμα. Όταν λέμε υποθέσεις, αναφερόμαστε στα χρέη που εκκρεμούν μπροστά στην Κοσμική Δικαιοσύνη. Οι Κύριοι του Νόμου επίσης, δίνουν πίστωση, αλλά όλη η πίστωση πρέπει να ξεπληρωθεί κάνοντας καλές εργασίες για το όφελος της ανθρωπότητας.
Πρέπει να μάθουμε να βγαίνουμε με αστρικό σώμα να κανονίζουμε τις υποθέσεις μας προσωπικά με τους Κυρίους του Κάρμα. Όταν ο άνθρωπος μαθαίνει να διευθετεί τους λογαριασμούς του, μπορεί να κατευθύνει τη ζωή του καλύτερα.
ΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Φίλοι μου συναθροισμένοι, απόψε, θα μελετήσουμε πολύ σοβαρά το ζήτημα αυτό των διαπραγματεύσεων.
Ας μου επιτραπεί η ελευθερία να σας πω πως δεν μιλάω για βέβηλες διαπραγματεύσεις, θέλω να αναφερθώ με εμφατικό τρόπο στις επιχειρήσεις του κάρμα.
Πριν απ όλα είναι αναγκαίο ώστε οι άνθρωποι να εννοήσουν αυτό που είναι η σανσκριτική λέξη Κάρμα.
Δεν περιττεύει να διαβεβαιώσω πως αυτή καθεαυτή η λέξη, σημαίνει νόμο της δράσης και της συνέπειας. Προδήλως δεν υπάρχει αιτία χωρίς αποτέλεσμα, ούτε αποτέλεσμα χωρίς αίτια.
Οποιαδήποτε πράξη της ζωής μας, καλή ή κακή, έχει τις συνέπειες της.
Σήμερα αναλογίσθηκα στην δυστυχία του κόσμου μας· πόσο ευτυχή θα ήταν αυτά τα διανοητικά ανθρωποειδή εάν ποτέ δεν είχαν αυτό που ονομάζεται εγώ, έμενα τον ίδιο, ο εαυτός μου.
Είναι αναμφίβολο πως το εγώ διαπράττει αναρίθμητα σφάλματα, των όποιων το αποτέλεσμα είναι ο πόνος.
Εάν αυτά τα λογικά ανθρωποειδή ήταν απαλλαγμένα από το εγώ, θα ήταν απλώς ωραιότατα φυσικά στοιχειώδη, αθώα, αγνά, απεριόριστα μακάρια.
Φανταστείτε για μία στιγμή αγαπητοί φίλοι, μία τέτοια γη, κατοικημένη από εκατομμύρια αθώα ανθρωποειδή απαλλαγμένα από το εγώ και κυβερνώμενα από θεϊκούς βασιλείς, θεούς, ιεροφάντες, Ντέβας κτλ.
Προδήλως ένας τέτοιος κόσμος θα ήταν βεβαίως ένας παράδεισος, ένας πλανήτης από μακάριους.
Κανέναν δεν μπορείς να υποχρεώσεις να μετατραπεί σε άνθρωπο με το ζόρι· όλα αυτά τα εκατομμύρια των ανθρωποειδών, αν και δεν είναι άνθρωποι στην πιο πλήρη έννοια της λέξης, θα μπορούσαν να είναι απεριόριστα ευτυχείς, εάν δεν είχε αναβλύσει στο εσωτερικό τους μία δεύτερη φύση κακεντρεχής και τρομερά διεστραμμένη.
Δυστυχώς οφειλόμενο όπως ήδη τόσο το έχουμε πει σε αυτές τις ομιλίες, στο λάθος κάποιων ιερών ατόμων, εμφανίστηκε μέσα σε κάθε υποκείμενο κάτι αφύσικο: ορισμένα απάνθρωπα στοιχεία μέσα στα οποία έμεινε παγιδευμένη η Ουσία.
Είναι φανερό πως αυτά τα απάνθρωπα στοιχεία ανάβλυσαν σαν αποτέλεσμα των κακών συνεπειών του βδελυρού οργάνου Κουνταρτιγουαδόρ· έτσι είναι αγαπητοί φίλοι, το πως απέτυχε αυτή η πλανητική ανθρωπότητα, γινόμενη τρομακτικά πανούργα.
Θα ήταν καλύτερο, εκείνα τα ιερά άτομα να μην είχαν δώσει σε αυτά τα πτωχά δίποδα τριεγκεφαλικά ή τρικεντρικά αυτό το βδελυρό όργανο όλων των ατιμιών.
Ας σκεφτούμε για μια στιγμή το πλήθος των ανθρωποειδών που κατοικούν το πρόσωπο της Γης. Υποφέρουν απερίγραπτα, θύματα των ιδίων τους των σφαλμάτων. Χωρίς το εγώ δεν θα είχαν αυτά τα σφάλματα ούτε καν θα υπέφεραν τις συνέπειες των ίδιων.
Ήδη είπα στις περασμένες μας ομιλίες, πως ούτε σε όλους τους παρθενικούς σπινθήρες, πως ούτε σε όλα τα ανθρωποειδή ενδιαφέρει η μαεστρία, όμως αυτό δεν είναι εμπόδιο για την αυθεντική ευτυχία.
Στο απέραντο διάστημα, υπάρχουν πολλές κατοικίες μακαριότητας για τα ανθρωποειδή στοιχεία, που δεν ενδιαφέρονται για την μαεστρία.
Αναντίρρητα, οι τρεις χιλιάδες κύκλοι ή περίοδοι χρόνου που έχουν καθοριστεί σε οποιαδήποτε Ουσία, σε οποιαδήποτε μονάδα για την κοσμική της εκδήλωση, αναπτύσσονται όχι μόνο εδώ στον δικό μας κόσμο της γης, αλλά επιπλέον σε άλλους κόσμους του έναστρου διαστήματος.
Από όλα αυτά θα μπορέσετε να δείτε αγαπητοί μου φίλοι, πως για τις ψυχές υπάρχουν πολλές επαύλεις ευωχίας και πως με κανένα τρόπο δεν είναι απαραίτητη η μαεστρία για να έχουν δικαίωμα της πραγματικής απόλαυσης του αγνού Πνεύματος.
Το μοναδικό που απαιτείται για να έχει κανείς δικαίωμα στην πραγματική ευτυχία είναι πριν απ όλα, να μην έχει εγώ.
Βεβαίως όταν δεν υπάρχουν μέσα σε εμάς τα ψυχικά ακόλουθα, τα απάνθρωπα στοιχεία που μας μετατρέπουν σε τόσο τρομακτικούς και μοχθηρούς, δεν υπάρχει Κάρμα για να πληρώσουμε και το αποτέλεσμα είναι η ευτυχία.
Δεν έχουν φτάσει όλα τα ευτυχισμένα πλάσματα που ζουν σε όλους τους κόσμους του ατελείωτου διαστήματος στην μαεστρία. Χωρίς άλλο, βρίσκονται σε συμφωνία με την κοσμική τάξη διότι δεν έχουν εγώ.
Όταν κάποιος ζει σύμφωνα με την σωστή σκέψη, την σωστή συγκίνηση και την σωστή εργασία, τα αποτελέσματα συνηθίζουν να είναι μακάρια.
Δυστυχώς η δίκαιη σκέψη, η δίκαιη αίσθηση, η δίκαιη δράση κτλ γίνονται αδύνατες όταν μία δεύτερη μη ανθρώπινη φύση, ενεργεί σε εμάς και μέσα σε εμάς και μέσα από μας εδώ και τώρα.
Σε αυτό που έχουμε πει πρέπει ν αποφευχθούν οι συγχύσεις. Είναι φανερό πως από τους πολλούς, μερικοί λίγοι ποθούν την μύηση, την εσωτερική αυτοπραγμάτωση του Είναι· αναντίρρητα, αυτές οι ψυχές μετατρέπονται σε πραγματικούς βασιλείς του σύμπαντος και σε Θεούς τρομακτικά θεϊκούς.
Τα πλήθη, μετά από τους τρεις χιλιάδες κύκλους εκδήλωσης, επιστρέφουν στο Παγκόσμιο Πνεύμα της ζωής σαν απλά μακάρια στοιχειώδη.
Το δυσάρεστο είναι πως αυτά τα εκατομμύρια των ανθρωποειδών στοιχειωδών, έχουν δημιουργήσει μέσα στον εαυτό τους, μία δεύτερη παρανθρώπινη φύση, διότι αυτό καθεαυτό το τελευταίο, τα έχει μετατρέψει όχι μόνο σε διεστραμμένα, αλλά επιπλέον και αυτό που είναι το χειρότερο, σε δυστυχισμένα.
Αν δεν ήταν το «έμενα τον ίδιο», κανείς δεν θα ήταν θυμώδης, κανείς δεν θα επιθυμούσε τα αγαθά των άλλων, κανείς δεν θα ήταν λάγνος, ζηλιάρης, υπερήφανος, οκνηρός, λαίμαργος κτλ.
Λυπούμαι πολύ που πρέπει να πω πως τον Αρχάγγελο Σακάκι και την υψηλή του ακολουθία από ιερά άτομα που στους αρχαϊκούς χρόνους έδωσαν στην ανθρωπότητα το βδελυρό όργανο Κουνταρτιγουαδόρ, τους αναμένουν στην μελλοντική μεγάλη κοσμική μέρα, απερίγραπτες πικρίες, τρομακτικό κάρμα, καθότι δεν υπάρχει αμφιβολία πως εξ αίτιας του σφάλματός τους αυτή η ανθρωπότητα έχασε την ευτυχία της και έγινε τερατώδης. Ας με συγχωρήσουν οι άγιοι Θεοί για αυτήν μου την δήλωση, άλλα τα γεγονότα είναι γεγονότα και πρέπει να υποτασσόμεθα προ των γεγονότων ότι και αν κοστίσει.
Ευτυχώς, αγαπητοί μου φίλοι, η δικαιοσύνη και η ευσπλαχνία είναι οι δύο κύριες κολώνες της Παγκόσμιας Λευκής Αδελφότητας.
Η δικαιοσύνη χωρίς ευσπλαχνία είναι τυραννία, η ευσπλαχνία χωρίς δικαιοσύνη είναι επιείκεια, αρέσκεια προς το έγκλημα. Σε αυτόν τον κόσμο των δυστυχιών στον όποιο βρισκόμαστε, γίνεται αναγκαίο να μάθουμε να χειριζόμαστε τις ίδιες μας τις διαπραγματεύσεις για να ξανακατευθύνουμε το σκάφος της ύπαρξης μέσω των διαφόρων σκαλοπατιών της ζωής.
Το Κάρμα είναι διαπραγματεύσιμο, και αυτό είναι κάτι που μπορεί να εκπλήξει πάρα πολύ τους οπαδούς των διαφόρων ορθόδοξων σχολών.
Βεβαίως, μερικοί ψευδοεσωτεριστές και ψευδοαποκρυφιστές έγιναν υπερβολικά απαισιόδοξοι σε σχέση με τον νόμο της δράσης και της συνέπειας· υποθέτουν λανθασμένα πως αυτός αναπτύσσεται με μηχανικό τρόπο, αυτόματο και σκληρό.
Οι πολυμαθείς πιστεύουν πως δεν είναι δυνατόν να μεταβάλλουμε τον νόμο· λυπούμαι πολύ ειλικρινά διότι πρέπει να διαφωνήσω με αυτόν τον τρόπο σκέψης.
Εάν ο νόμος της δράσης και συνέπειας, εάν η Νέμεση της ύπαρξης δεν ήταν διαπραγματεύσιμη, τότε που θα ήταν η Θεία ευσπλαχνία; Ειλικρινά εγώ δεν μπορώ να δεχθώ σκληρότητα στην Θεϊκότητα. Το πραγματικό, εκείνο που είναι όλο τελειότητα, αυτό που έχει διάφορα ονόματα, τέτοια όπως ΤΑΟ, ΑΟΜ, ΙΝΡΙ, ΣΕΙΝ, ΑΛΑ, ΒΡΑΧΜΑ, ΘΕΟΣ, ή καλύτερα θα έλεγα ΘΕΟΙ κτλ με κανέναν τρόπο δεν θα μπορούσε να είναι κάτι χωρίς ευσπλαχνία, σκληρό, τυραννικό κτλ· για όλα αυτά επαναλαμβάνω με εμφατικό τρόπο, πως το Κάρμα είναι διαπραγματεύσιμο.
Όταν ένας κατώτερος νόμος υπερβαίνεται από ένα ανώτερο νόμο, ο ανώτερος νόμος καθαρίζει τον κατώτερο νόμο.
Πράξε καλά έργα για να πληρώσεις τις οφειλές σου. Τον λέοντα του νόμου τον πολεμάμε με την ζυγαριά.
Όποιος έχει με τι να πληρώσει, πληρώνει και διεκπεραιώνει τις διαπραγματεύσεις του, όποιος δεν έχει με τι να πληρώσει, θα πληρώσει με τον πόνο.
Εάν στον ένα δίσκο της κοσμικής ζυγαριάς, θέσουμε τα καλά έργα και στο άλλο τα κακά, είναι φανερό πως το Κάρμα θα εξαρτηθεί από το βάρος στην ζυγαριά.
Εάν βαρύνει περισσότερο ο δίσκος των κακών πράξεων, το αποτέλεσμα θα είναι οι πίκρες· δίχως άλλο, είναι δυνατόν να αυξήσουμε το βάρος των καλών πράξεων στον δίσκο της βελόνης της ζυγαριάς, και με αυτόν τον τρόπο ακυρώνουμε Κάρμα χωρίς την ανάγκη να υποφέρουμε.
Όλα όσα χρειαζόμαστε είναι να κάνουμε καλά έργα για να αυξήσουμε το βάρος στον δίσκο των καλών πράξεων.
Τώρα θα κατανοήσετε εσείς καλοί μου φίλοι, το πόσο υπέροχο είναι το να κάνει κανείς το καλό. Δεν υπάρχει αμφιβολία, πως η ορθή σκέψη, η ορθή αίσθηση και η ορθή δράση είναι το καλύτερο από τις διαπραγματεύσεις.
Ποτέ δεν πρέπει να παραπονούμαστε ενάντια στο Κάρμα. Το σημαντικό είναι να ξέρουμε να το διαπραγματευόμαστε.
Δυστυχώς, το μόνο που σκέπτονται οι άνθρωποι όταν βρίσκονται σε μία μεγάλη πίκρα είναι να πλένουν τα χέρια τους όπως ο Πιλάτος, να λένε πως δεν έχουν κάνει τίποτε το κακό, πως δεν είναι ένοχοι, πως είναι δίκαιες ψυχές κτλ.
Εγώ λέω σε αυτούς που βρίσκονται στην αθλιότητα, να αναθεωρήσουν την συμπεριφορά τους, να κρίνουν τον εαυτόν τους, να καθίσουν ακόμη και αν είναι για μια στιγμή στον πάγκο των κατηγορουμένων, ώστε μετά από μία συνοπτική ανάλυση του εαυτού τους θα μεταβάλλουν την συμπεριφορά τους. Εάν αυτοί που βρίσκονται χωρίς εργασία, μεταβάλλονταν σε αγνούς, απεριόριστα φιλάνθρωπους ήρεμους, εξυπηρετικούς εκατό τοις εκατό, είναι φανερό πως θα μετέβαλλαν ριζικά την αίτια που το προκάλεσε, διότι όπως ήδη είπαμε, δεν υπάρχει αποτέλεσμα χωρίς αιτία ούτε αιτία χωρίς αποτέλεσμα.
Δεν είναι δυνατόν να μεταβάλλουμε ένα αποτέλεσμα εάν προηγουμένως δεν έχει αλλαχθεί ριζικά η αίτια που το προκάλεσε, διότι όπως ήδη είπαμε δεν υπάρχει αποτέλεσμα χωρίς αιτία ούτε αιτία χωρίς αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η αθλιότητα έχει τις αιτίες της στα μεθύσια, σιχαμερή λαγνεία, στην βία, στις μοιχείες, στην ασωτία, στην φιλαργυρία κτλ.
Δεν είναι δυνατόν κάποιος να βρίσκεται στην αθλιότητα όταν ο Πατέρας που είναι στο κρυφό βρίσκεται παρών εδώ και τώρα. Θέλω να το εικονογραφήσω αυτό με μία αφήγηση.
Σε μια συγκεκριμένη περίπτωση το Πραγματικό Εσωτερικό μου Είναι, η Αθάνατη Μονάδα μου, με έβγαλε από το φυσικό μου κορμί για να μου δώσει οδηγίες όσον αφορά ένα καθορισμένο μαθητή. Αφού ολοκληρώθηκαν αυτές δεν δυσκολεύτηκα να απευθυνθώ στον Εσωτερικό μου κύριο, με τα ακόλουθα λόγια:
Είμαι κουρασμένος με το να έχω σώμα· αυτό που εγώ επιθυμώ είναι να αποσαρκωθώ. Αυτές τις στιγμές ο Κύριος των τελειοτήτων, ο εσωτερικός μου Θεός απάντησε με φωνή επίσημη: Γιατί παραιτείσαι; Σου έχω δώσει ψωμί, στέγη και καταφύγιο και ακόμη παραπονείσαι;
Θυμάσαι τις τελευταίες ήμερες της περασμένης σου ύπαρξης; Περπατούσες στους δρόμους του Μεξικού, ξυπόλητος, με το κουστούμι σκισμένο, γέρος, άρρωστος και στην πιο τρομακτική αθλιότητα.
Και πως έφθασες να πεθάνεις; σε μία βρωμερή παράγκα. Τότε εγώ ήμουν απών. Εκείνες τις στιγμές έλαμπε το πρόσωπο του Κυρίου, στα γαλανά του μάτια αντανακλούσε ο απέραντος ουρανός, ο άσπρος μανδύας της δόξας έφθανε μέχρι τα πόδια του, τα πάντα σε Αυτόν ήταν τελειότητα.
Κύριε (του είπα), εγώ έχω έρθει για να φιλήσω το χέρι σου να λάβω την ευλογία σου. Ο λατρευτός με ευλόγησε και φίλησα την δεξιάν του.
Μετά που επέστρεψα στο φυσικό κορμί μπήκα σε διαλογισμό· βεβαίως αγαπητοί μου αδελφοί, όταν το παιδί βαδίζει άσκημα, ο Πατέρας απουσιάζει και τότε εκείνο πέφτει σε δυστυχία.
Πιστεύω πως τώρα θα καταλάβετε καλύτερα αγαπητοί μου φίλοι, αυτό που είναι η αθλιότητα, γιατί έρχεται, πως έρχεται.
Ο Πατέρας που είναι στο κρυφό, έχει αρκετή δύναμη για να μας δώσει και για να μας στερήσει επίσης. Μακάριος ο άνθρωπος τον όποιο τιμωρεί ο Θεός.
Το Κάρμα είναι μία ιατρική που μας εφαρμόζεται για το ίδιο μας το καλό· δυστυχώς, οι άνθρωποι αντί να υποκλιθούν με σεβασμό εμπρός στον αιώνιο ζωντανό Θεό, παραπονιούνται, βλασφημούν, δικαιολογούν τους εαυτούς των, αυτοσυγχωρούνται βλακωδώς και πλένουν τα χέρια τους όπως ο Πιλάτος. Με τέτοια παράπονα δεν μεταβάλλεται το Κάρμα, αντιθέτως μετατρέπεται σε πιο σκληρό και αυστηρό.
Επικαλούμαστε την πίστη του συζύγου όταν εμείς οι ίδιοι έχουμε μοιχεύσει σε αυτήν ή σε προηγούμενες ζωές.
Ζητούμε αγάπη όταν εμείς ήμασταν ανοικτίρμονες και σκληροί. Εκλιπαρούμε κατανόηση όταν ποτέ δεν ξέραμε να καταλάβουμε κανένα, όταν ποτέ δεν μάθαμε να βλέπουμε την άποψη των άλλων.
Επιθυμούμε απέραντες ευτυχίες όταν εμείς ήμασταν πάντα η πηγή πολλών δυστυχιών.
Θα επιθυμούσαμε να γεννηθούμε σε ένα πολύ ωραίο σπίτι και με πολλές ανέσεις, όταν δεν ξέραμε σε περασμένες μας υπάρξεις, να προσφέρουμε στα παιδιά μας σπίτι και ομορφιά.
Παραπονούμεθα εναντίον αυτών που μας προσβάλλουν, όταν πάντα προσβάλλαμε όλους όσους μας περιέβαλαν.
Θέλουμε από τα παιδιά μας να μας υπακούουν όταν ποτέ δεν μάθαμε να υπακούμε τους γονείς μας.
Μας ενοχλεί τρομερά η δυσφήμιση, όταν εμείς υπήρξαμε πάντοτε δυσφημιστές και γεμίζαμε τον κόσμο με δυστυχία.
Μας ενοχλεί το κουτσομπολιό. Δεν θέλουμε κανένας να μουρμουρίζει για μας και δίχως άλλο, πάντα προχωρούσαμε σε κουτσομπολιά και μουρμουρίσματα, μιλώντας άσχημα για τον πλησίον, κάνοντας δύσκολη την ζωή των υπολοίπων. Δηλαδή, πάντα απαιτούμε αυτό που δεν έχουμε δώσει· σε όλες τις προηγούμενες ζωές μας υπήρξαμε μοχθηροί και μας αξίζει το χειρότερο, αλλά εμείς υποθέτουμε πως πρέπει να μας δοθεί το καλύτερο.
Οι άρρωστοι αντί να φροντίζουν τόσο για τον εαυτό τους θα έπρεπε να εργάζονται για τους υπόλοιπους, να κάνουν φιλανθρωπικά έργα, να προσπαθούν να θεραπεύουν τους άλλους, να παρηγορούν τους θλιμμένους, να πηγαίνουν στον γιατρό αυτούς που δεν έχουν να τον πληρώσουν, να δωρίζουν φάρμακα κτλ, και έτσι θα ακύρωναν το Κάρμα τους και θα θεραπεύονταν ολοκληρωτικά.
Όποιοι υποφέρουν στα σπίτια τους θα έπρεπε να πολλαπλασιάσουν την ταπεινότητα τους, την υπομονή και την γαλήνη τους. να μην απαντούν με άσχημα λόγια να μην τυραννούν τον πλησίον τους, να μην ενοχλούν αυτούς που τους ενοχλούν, να ξέρουν να συγχωρούν τα αλλότρια ελαττώματα με μία υπομονή πολλαπλασιασμένη έως το άπειρο. Έτσι θα ακύρωναν το Κάρμα τους και θα γίνονταν καλύτεροι.
Δυστυχώς αγαπητοί μου φίλοι, αυτό το εγώ που ο καθένας φέρει μέσα του, κάνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που λέμε εδώ· γι αυτόν τον λόγο θεωρώ επείγον, μη αναβλητέο, μη καθυστερητέο, να ελαττώσουμε το «εγώ ο ίδιος» σε κοσμική σκόνη.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Σεβάσμιε Δάσκαλε, με το να κατορθώσουν τα διανοητικά ανθρωποειδή να μετατραπούν σε αθώα στοιχειώδη, θεωρείτε εσείς εκτελεσμένη την αποστολή σας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Με την μεγαλύτερη ευχαρίστηση θα δώσω απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Πολλοί προφήτες, μεγάλοι Αβατάρες και Δάσκαλοι πάλεψαν τους παλιούς καιρούς ενάντια στις κακές συνέπειες του βδελυρού οργάνου Κουνταρτιγουαδόρ. Αυτό είναι μία αποστολή της λαϊκής τάξεως, της όποιας σκοπός είναι να κάνουν την ανθρωπότητα να επιστρέφει μέχρι την ολική αθωότητα.
Αυτοί οι άγιοι, τους αρχαίους καιρούς, είχαν επίσης τους εσωτεριστικούς των κύκλους για τους ανθρώπους της ευθείας γραμμής, για εκείνους που σε όλες τις εποχές ποθούσαν την μαεστρία.
Δείτε λοιπόν φίλοι, τους δύο κύκλους, τον εξωτερικό ή κοινό και τον εσωτεριστικό ή κρυφό. Δεν περιττεύει το να σας θυμίσω πως οι μεγάλες θρησκείες της εξομολόγησης συμπληρώνουν επακριβώς αυτές τις δύο ανάγκες.
Κάθε θρησκεία της εξομολόγησης εξυπηρετεί τα πλήθη και τους μυημένους. Πιστεύω πως τώρα έχετε κατανοήσει εντελώς το νόημα της αποστολής μου, πάνω στο πρόσωπο αυτού του θλιμμένου κόσμου στον όποιο ζούμε.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δάσκαλε. Όλες οι θλίψεις που έχει κάποιος οποιουδήποτε τύπου και αν είναι μπορούν να αποδοθούν στο ότι ο Πατέρας είναι απών;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Φίλοι, υπάρχουν οι ηθελημένες θλίψεις και οι μη ηθελημένες. Οι πρώτες διαδικάζονται σε εκείνους που ακολουθούν το ευθύ μονοπάτι, τον ηλιακό δρόμο· οι δεύτερες είναι αποτέλεσμα του ίδιου μας του Κάρμα. Είναι, φανερό πως όταν το παιδί βαδίζει άσχημα, ο Πατέρας απουσιάζει και η συνέπεια είναι ο πόνος.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Σχετικά με την Νέμεση ή Κάρμα. Είναι δυνατόν οποιαδήποτε θλίψη να μπορεί να είναι διαπραγματεύσιμη ενώπιον των κυρίων του Κάρμα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εκτιμητοί φίλοι, θέλω να καταλάβετε πως όταν αυτό ή εκείνο το Κάρμα βρίσκεται πια ολοκληρωτικά εκτυλισσόμενο ή αναπτυσσόμενο, πρέπει να φθάσει έως το τέλος αναπόφευκτα.
Αυτό σημαίνει πως είναι δυνατόν να αλλάξουμε ριζικά το Κάρμα, μόνο όταν η μετάνοια είναι ολοκληρωτική και όταν κάθε δυνατότητα να επαναλάβουμε το σφάλμα που το παρήγαγε, έχει εξαφανιστεί ριζικά.
Το σκληρό Κάρμα φθάνοντας στο τέλος του είναι πάντα καταστροφικό, δεν είναι διαπραγματεύσιμα όλα τα Κάρμα.
Είναι καλό να ξέρετε επίσης πως όταν έχουμε εξαλείψει ριζικά το εγώ, η δυνατότητα να παρανομήσουμε εκμηδενίζεται και κατά συνέπεια το Κάρμα μπορεί να συγχωρεθεί.