Συγγραφέας |
Θέμα |
|
gianipseftis
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2194 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/11/2011, 13:31:42
quote:
γαραντζώτης πολύ ενδιαφέροντα τα όσα λες. Δεν ήξερα ότι ο Καζαντζάκης είχε θεοσοφικές "καταβολές". Αν μπορείς βάζε κενά σε αυτά που γράφεις για να είναι ευανάγνωστα. Είναι πολύ σημαντικό.
Πάρε βρε να διαβάσεις τον “φτωχούλη του θεού”,
Αμόρφωτε, ε!! αμόρφωτε, που έχεις παραμορφωθεί με τις ανατολίτικες φιλοσοφικές αρλούμπες. Συνέχα , μετά, με τον “τελευταίο πειρασμό” Την “ασκητική” φύλαξέ την για το τέλος Είναι το κερασάκι στη τούρτα
|
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/11/2011, 15:02:20
Φίλε Γιάννη, τον φτωχούλη του θεού τον έχω διαβάσει και είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία (αλλά για μη-χριστιανούς.. ίσως να είναι λίγο ακατανόητο). Την ασκητική επίσης την έχω διαβάσει κάποια χρόνια τώρα. Τον τελευταίο πειρασμό όχι.Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που μου προσάπτεις, σου προτείνω να επισκεφθείς έναν καλό ψυχολόγο. Αν διαφωνείς με κάτι από αυτά που λέει ο Γαραντζώτης Γιάννης, ευχαρίστως να ακούσουμε τα επιχειρήματά σου.
|
amalia
Διαχειριστής
Greece
10782 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/11/2011, 20:16:19
gianipseftis να προσπαθήσεις να είσαι πιο κόσμιος και να μην περιφέρεσαι από διάλογο σε διάλογο με αυτήν την στάση και ύστερα να παραπονιέσαι μόνο για τους άλλους!
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/11/2011, 21:21:04
Δόκτορα και Γιάννη, είδατε πόσο άσχημο είναι να προσβάλλει ο ένας τον άλλο χωρίς λόγο. Ακόμη και δίκιο να έχει… Πέρα από αυτό όμως υπάρχουν και πάρα πολλές προεκτάσεις σε αυτά που γράφω, οι οποίες θα χρειαστούν συζήτηση. Μια από αυτές είναι αυτό που λέω, προς το τέλος, πως ο Καζαντζάκης πήρε από τον τεκτονισμό την τάση του για θρησκευτικό συγκρητισμό, όρο που δεν έχει καμία σχέση με έναν εκλεκτισμό κατά τον οποίο ο άνθρωπος διαλέγει το καλύτερο ανάμεσα από όσα βρίσκει, ούτε και με τον όρο συν-κρίνω ο οποίος δηλώνει μια λογική αντιπαράθεση. Ο όρος συγκρητισμός επικράτησε από την διαγωγή των Κρητών, οι οποίοι λησμονούσαν τις διαφορές και έριδες που είχαν μεταξύ τους και ενώνονταν εναντίον του κοινού εχθρού. Ο όρος αυτός στη φιλοσοφία δείχνει την εναρμόνιση διαφορετικών στοιχείων και στη θρησκειολογία χαρακτηρίζει την τάση της ανάμειξης θρησκειών, θεών και θρησκευτικών τελετών. Ο συγκρητισμός αυτός ορίζει δύο στρατόπεδα. Στο ένα αυτούς που ακλουθούν την χριστιανική διδασκαλία και στο άλλο αυτούς που ακολουθούν διδασκαλίες κυρίως ινδουιστικής προέλευσης. Αυτό διαπιστώνεται από την ανθρωπολογία των δύο στρατοπέδων. ¨Όλες αυτές οι κινήσεις απορρίπτουν την δυνατότητα προσωπικής σχέσης με τον θεό και αντί γι αυτή κηρύττουν την ενότητα της ουσίας και όχι τη σχέση προσώπων. Για τις κινήσεις δηλ. αυτές υπάρχει η ενιαία παγκόσμια ψυχή, η οποία δεν είναι προσωπικό ον. Ο άνθρωπος όπως και τα ζώα αποτελούν τμήμα της παγκόσμιας αυτής ψυχής με προορισμό την απόλυα της ατομικότητάς τους στην ενιαία θεία ουσία, όπως ακριβώς συμβαίνει με τη σταγόνα του νερού που διαλύεται μέσα στον ωκεανό ή της σπίθας που μέσα στη φλόγα έχει χαθεί. Έτσι για τις κινήσεις αυτές ούτε ο θεός έχει πρόσωπο αλλά ούτε και ο άνθρωπος. Αξίζει πιστεύω τον κόπο να επεκταθούμε περισσότερο, είτε τώρα , είτε μια άλλη στιγμή για το θέμα αυτό, δηλ της αξίας ή μη, της προσωπικότητας του ανθρώπου. Αυτό από εσάς θα εξαρτηθεί.
πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7024 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/11/2011, 22:37:20
quote:
¨Όλες αυτές οι κινήσεις απορρίπτουν την δυνατότητα προσωπικής σχέσης με τον θεό και αντί γι αυτή κηρύττουν την ενότητα της ουσίας και όχι τη σχέση προσώπων. Για τις κινήσεις δηλ. αυτές υπάρχει η ενιαία παγκόσμια ψυχή, η οποία δεν είναι προσωπικό ον. Ο άνθρωπος όπως και τα ζώα αποτελούν τμήμα της παγκόσμιας αυτής ψυχής με προορισμό την απόλυα της ατομικότητάς τους στην ενιαία θεία ουσία, όπως ακριβώς συμβαίνει με τη σταγόνα του νερού που διαλύεται μέσα στον ωκεανό ή της σπίθας που μέσα στη φλόγα έχει χαθεί. Έτσι για τις κινήσεις αυτές ούτε ο θεός έχει πρόσωπο αλλά ούτε και ο άνθρωπος. πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
Μπορεί ΚΑΙ αυτές να αποτελούν διάφορες υποθέσεις κοντά στις τόσες άλλες...η ελευθερία λόγου και σκέψης δίνει το δικαίωμα σε κάθε άνθρωπο να εικάζει και να θεωρεί ως γεγονός , ότι του δημιουργηθεί ως αίσθηση στον εγκέφαλό του!!! Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει αυτό το ταλέντο και πολλές φορές είναι όμορφο...απο κει και πέρα όμως , θα έλεγα προσφέρει και αναπαράγει το κενό.... Την καλησπέρα μου!!! Μείνε μέσα στο παιχνίδι... |
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/11/2011, 23:56:11
γαραντζώτης γιάννης quote: Αξίζει πιστεύω τον κόπο να επεκταθούμε περισσότερο, είτε τώρα , είτε μια άλλη στιγμή για το θέμα αυτό, δηλ της αξίας ή μη, της προσωπικότητας του ανθρώπου. Αυτό από εσάς θα εξαρτηθεί.
Γιάννη αν η αξία ή μη της προσωπικότητας γίνει με κέντρο την αξία που δίνει η οργάνωση Ν. ΑΚΡΟΠΟΛΗ σε αυτή, δηλαδή να εξετάσουμε το αν και κατα πόσο η εν λόγω οργάνωση δίνει σημασία στη προσωπικότητα του ανθρώπου, τότε ας συνεχίσουμε την κουβέντα σε αυτό το θέμα. Αν μιλήσουμε όμως γενικά, τότε μπορούμε να μιλήσουμε εδώ: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Θέμα το οποίο αφορά στην προσωπικότητα.Αν κάποιος άλλο μέρος/συντονιστής έχει κάποια άλλη ιδέα, ας την ρίξει. |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/11/2011, 08:40:31
Δόκτορα, καλώς ή κακώς με έχεις ταυτίσει, απ ότι βλέπω με τη ΝΑ. Ίσως να φταίω και εγώ γι αυτό. Η ΝΑ πάντως δεν έχει, ούτε πρόκειται να έχει τίποτα, μα τίποτα δικό της. Έτσι πιστεύω πως είναι καλύτερα να μιλάμε για την αντίληψη περί προσώπου και θεού, της μητρικής της οργάνωσης, της θεοσοφικής εταιρείας, παρά για τη ΝΑ. Άλλωστε και ο Τεκτονισμός, στον οποίο ήταν μέλος ο Καζαντζάκης, από την Μπλαβάτσκυ πήρε τις αντιλήψεις του. Ίσως, γι αυτό το τελευταίο να πρέπει να μιλήσουμε λίγο παραπάνω, αλλά τότε θα ξεφύγουμε από το θέμα, δηλ την σχέση του Καζαντζάκη με τον Θεό. Ας αρκεστούμε λοιπόν στο να δούμε τι λένε τα δύο στρατόπεδα για το θέμα αυτό και ας τα σχολιάσουμε.πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/11/2011, 13:53:04
Στη Θεοσοφική Εταιρεία, αν και φέρονται να είναι αντίθετοι σε κάθε δογματισμό, έχουν τα δικά τους δόγματα. Εντελώς δογματικά λοιπόν θεωρούν πως ο άνθρωπος αποτελεί μέρος του θεού. Άλλο πράγμα όμως είναι το να είσαι μέρος του θεού γιατί αυτό σημαίνει πως είσαι από την ίδια ουσία, ιδέα καθαρά πανθεϊστική και εντελώς διαφορετικό είναι το να είσαι δημιούργημα από την ενέργεια του θεού και επομένως το μόνο που να μπορείς να κάνεις είναι απλά το να έλθεις σε επαφή μαζί του και όχι να γίνεις θεός. Πρέπει να μπορείς να ξεχωρίσεις την ουσία της Αρχής που είναι αμετάδοτη από τις ενέργειές της, που είναι μεταδοτές. Το σύμπαν αποτελείται απ όλα τα εγώ και τα συ μαζί. Είναι σχέση. Το εγώ λοιπόν, το συ και το σύμπαν βρίσκονται σε υποχρεωτική αλληλοπροσδιοριστική σχέση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ποτέ σύγχυση υποστάσεων, ούτε ότι όλα είναι ΕΝΑ επειδή μετέχουν ενεργειακά στο αιώνιο ΕΝΑ και ότι όλα τα όντα είναι στιγμές του αιώνιου ΕΝΑ στο οποίο και θα επιστρέψουν για να απορροφηθούν απ Αυτό (βουδισμός). Η θεωρία αυτή της ανακύκλησης, δηλ. στο πρώτο ΕΝΑ όπως και η θεωρία του ΕΝΟΣ και του πολλαπλού, δηλ. ότι το ΕΝΑ μοιράζεται σε πολλά είναι φανερά λαθεμένες, σύμφωνα πάντα με το χριστιανικό στρατόπεδο. Το ένα δεν μοιράζεται σε πολλά. Έχει τη δύναμη όμως, επειδή είναι η Πρωταρχή, με την ενέργειά του να δημιουργεί υποστάσεις. Τα πάντα είναι αποτέλεσμα των ενεργειών του. Οχι όμως και της ουσίας του. Αυτό έχει μεγάλη σημασία γιατί αποκλείει τη σύγχυση. τον θεοπαντισμό. Το ΕΝΑ ως άπειρο μετέχει δια των άμορφων ενεργειών του ενεργειακά σε όλα τα όντα. Όπως και όλα μετέχουν δια των ενεργειών του ΕΝΟΣ στο ΕΝΑ. Τίποτα όμως δεν έχει σχέση ουσίας με το ΕΝΑ. Οι σχέσεις τους είναι σχέσεις Ενέργειας και όχι ουσίας. Άλλη η ουσία της Πρώτης Αρχής, του πρώτου ΕΙΝΑΙ και άλλη η ουσία των άλλων όντων. Αν τα όντα είχαν την ίδια ουσία με την πρώτη Αρχή και το πρώτο ΕΙΝΑΙ, τότε θα ήταν όλα πρώτη Αρχή, Πρώτο ΕΙΝΑΙ. Θα ήταν όλα ΘΕΟΣ. Θα είχαμε θεοπαντισμό. Η συνύπαρξη λοιπόν και ο αλληλοπροσδιορισμός του Εγώ, του Συ και του Σύμπαντος, δεν σημαίνει ποτέ σύγχυση και κατάργηση υποστάσεων και ενοποίηση των πάντων κάτω από ένα πρόσωπο και από ένα ΕΙΝΑΙ. Γιατί έτσι πέφτουμε στο ά-σκοπο και α-νόητο μονοπρόσωπο όπου καταργείται η ιδιαιτερότητα του προσώπου, που έχει απόλυτη αξία, ιδιαίτερα για την έλλογη δημιουργία. Εάν το εγώ δεν διατηρεί σαν υποκείμενο δική του υποκειμενική υπόσταση και συνείδηση, δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει και αντικείμενο. Δηλ. δεν μπορεί να υπάρξει ούτε συ ούτε σύμπαν. Αλλά για να διατηρεί το εγώ τη δική του υποκειμενική συνείδηση, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει υποχρεωτικά το αντικείμενο, το Συ και το Σύμπαν. Συμβαίνει ότι ακριβώς με τη μονάδα. Το ένα μόνο του δεν μπορεί ποτέ να έχει συνείδηση του εαυτού του. Το ένα, σαν μονάδα, είναι μέσα σε όλα, μέσα σε κάθε αριθμό. Χωρίς το ένα, χωρίς τη μονάδα, δεν μπορεί να απαρτιστεί κανένας αριθμός. Αλλά και η μονάδα από μόνη της δεν θα είχε καμιά αξία, αν δεν είχε κάποιον άλλον να την υπολογίσει. Όμοια ο κάθε άνθρωπος ανήκει στη κοινή φύση, αλλά έχει δική του υπόσταση και εκφράζεται με το δικό του πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι ο τρόπος ύπαρξης της κοινής φύσης. Είναι ιδιαίτερο. Ανεπανάληπτο. Έτσι έχουμε την ιδιαιτερότητα του κάθε ανθρώπου που εκφράζεται με το ανεπανάληπτο πρόσωπό του και την ενότητα συγχρόνως, που εκφράζεται με τη συμμετοχή του ανθρώπου στη κοινή ανθρώπινη φύση. Και τώρα ας ξεκαθαρίσουμε την έννοια του σύμπαντος. Το Συ, είναι τα γύρω του όντα. Κατόπιν πάρα πέρα. Και μετά το Σύμπαν. Έτσι το Σύμπαν περνάει υποχρεωτικά από το εγώ, προχωράει στο Συ και ολοκληρώνεται στο παν. Είναι φανερό λοιπόν πως το Σύμπαν είναι σχέση, που δημιουργείτε από το Εγώ και το Συ. Δεν έχει προσωπικό Εγώ. Δεν είναι ένα υποκείμενο με προσωπική συνείδηση. Γι αυτό το απρόσωπο Σύμπαν δεν μπορεί ποτέ να είναι θεότητα που δημιουργεί έλλογα προσωπικά όντα. Επομένως τα προσωπικά όντα προϋποθέτουν ένα προσωπικό Δημιουργό, στη ενέργεια του οποίου συμμετέχουν, δια των ενεργειών τους. Αυτή όμως η συμμετοχή δεν σημαίνει ποτέ ουσιαστική ταυτότητα όπως λέει ο Πανθεϊσμός. πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
|
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/11/2011, 23:49:42
Φίλε Γιάννη, πολύ ενδιαφέροντα τα όσα λες, πλην όμως δεν αρμόζουν στο παρόν θέμα. Η κουβέντα περι Θεοσοφίας και σχετικών θεμάτων μπορεί να γίνει σε κάποιο απ τα παρακάτω: ΘΕΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΣΟΦΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ή Ο ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ή Θεοσοφικα κειμενα Edited by - Dr Jekyll Mr Hyde on 20/11/2011 23:50:13 |
gianipseftis
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2194 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/11/2011, 12:46:37
quote:
gianipseftis να προσπαθήσεις να είσαι πιο κόσμιος και να μην περιφέρεσαι από διάλογο σε διάλογο με αυτήν την στάση και ύστερα να παραπονιέσαι μόνο για τους άλλους!
Βρε καλώς την πικραμένη Αμαλία μας, που δίχως αίσθηση χιούμορ, επεμβαίνει μεροληπτικά στα γραπτά μου, και ανακαλύπτει άσκοπες παρεμβάσεις. Μα γιατί βρε καλή μου Αμαλία, δεν διαβάζεις ΟΛΕΣ τις συζητήσεις και τις “χιουμοριστικές” παρεμβάσεις του “κολλητού” φίλου μου ντοκτορ, στις δικές μου τεκμηριωμένες θέσεις? Δεν χρειάζεται να ψάξεις πολύ μακριά και σε βάθος. Δες τις πολύ πρόσφατες (διάβασε για παράδειγμα αυτές στο τόπικ “η αλληγορική ερμηνεία του Ομήρου”, και δες ποιος περιφέρεται ασκόπως) Πιστεύω πως φοράς επιλεκτικούς φακούς ανάγνωσης , ή κάνω λάθος? Πέραν αυτών, δεν παραπονέθηκα ποτέ για την συμπεριφορά κάποιων μελών, απλά επεσήμανα τους μονότονους και ατεκμηρίωτο μονολόγους δύο μελών, κάτι που αργότερα επεσήμαναν και άλλα μέλη.
|
gianipseftis
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2194 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/11/2011, 13:12:20
quote:
Φίλε Γιάννη, τον φτωχούλη του θεού τον έχω διαβάσει και είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία (αλλά για μη-χριστιανούς.. ίσως να είναι λίγο ακατανόητο). Την ασκητική επίσης την έχω διαβάσει κάποια χρόνια τώρα. Τον τελευταίο πειρασμό όχι.Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που μου προσάπτεις, σου προτείνω να επισκεφθείς έναν καλό ψυχολόγο. Αν διαφωνείς με κάτι από αυτά που λέει ο Γαραντζώτης Γιάννης, ευχαρίστως να ακούσουμε τα επιχειρήματά σου.
Βρε φίλε ντοκτορ δεν κόβεις την πλάκα? Από το ίδιο “τρελοκομείο” γράφουμε,πως και το ξέχασες? Εγώ χαίρομαι βρε τους ανθρώπους που έχουν χιούμορ, αρκεί το αναγνωρίζουν και να το δέχονται, όταν αυτό τους επιστρέφεται. Θέλεις να σου απαριθμήσω τα δικά σου πειράγματα? Αν είσαι μονόπλευρα μυγιάγγιχτος, να προσέχεις όταν πετάς ψηλά πέτρες. Να φοράς κράνος ή να μην πετάς πέτρες. 'Όσον αφορά τα λεγόμενα του” Γιάννη Γαραντζωτη” που με καλείς να σχολιάσω, δεν έχω καταλάβει που ακριβώς στοχεύουν οι καταγγελίες του κατά μιας “οργάνωσης”, στην οποία ήταν τοπικός αρχηγός, για κάποια χρόνια, άρα ένθερμος υποστηριχτής της ανατριχιαστικής φασιστικής και ιησουίτικη νοοτροπίας που ο ίδιος περιγράφει με πολύ σαφή λόγια πως... “ακόμα και το να σκοτώσει κανείς μπορεί να είναι μια πράξη αγάπης, σταματώντας τη δράση ενός αδελφού που έχει παρεκκλίνει, τουλάχιστον σε αυτόν τον κόσμο, και γλυτώνοντας πολλούς από περισσότερα βάσανα και οδύνες” “είναι περισσότερο εγκληματίας αυτός που σκοτώνει ένα μερμήγκι χωρίς λόγο, από αυτόν που σκοτώνει άλλον άνθρωπο με ένα λόγο ή ιδανικό που να δικαιολογεί την πράξη του” Προσωπικά έχω φρικάρει αν θες την δική μου θέση. Αυτό που θα ήθελα κυρίως να μάθω, είναι πως από ένθερμος πρωτοστάτης και επί χρόνια καθοδηγητής μιας τέτοιας νοοτροπίας, ξαφνικά άλλαξε και μεταμορφώθηκε σε πολέμιο της. Δηλαδή έχουμε έναν άλλον σύγχρονο “Σαούλ” η έναν άλλο “Jekyll Hyde” ? Για πες εσύ που είσαι ιδικός σε τέτοιου είδους ανατολίτικες (αλλά και ιησουίτικες ) θεοσοφίες Διάβασε το “όνομα του Ρόδου”, που περιγράφει παρόμοιες πρακτικές εξυγίανσης των ψυχών. Για το μελλούμενο συμφέρον τους βεβαίως βεβαίως, σε πλήρη εφαρμογή της οδηγίας “Ει δε ο οφθαλμός σου ο δεξιός σκανδαλίζει σε, έξελε αυτόν και βάλε από σου” Πέραν αυτών, με μεγάλη έκπληξη διάβασα την ερώτηση του “Γιάννη Γαραντζώτη” προς την Αμαλία, στην οποία μεταξύ πολλών άλλων αναφέρει σε κοινή θέα, στο τοπίκ “Νέα Ακρόπολη” με ημερομηνία 16/11/2011 και ώρα 00.55.49 τα εξής παράξενα. “Αμαλία γεια σου. Συνηθίζεις να μιλάς στον πληθυντικό για τον εαυτό σου ή μήπως όλα όσα γράφεις , μου τα μεταφέρεις μετά από συμβούλιο που κάνατε με τους υπόλοιπους διαχειριστές του φόρουμ ? Στο σημείο αυτό , θα πρέπει να σε ρωτήσω…είναι αλήθεια η πληροφορία που έχω πως, από το 2006 το φόρουμ παραδόθηκε, από ένα μέλος της ΝΑ , στη ΝΑ ? Γράφεις… <<θα ήταν καλό να υπήρχε ένα γενικότερο δείγμα γραφής σου στις συζητήσεις, έτσι ώστε να μπορούν να κρίνουν οι συμμετέχοντες εάν δικαιούσαι να προτείνεις ή να αποτρέπεις κάποιον από κάτι >> . Αλήθεια, ακούς τι λες? Τι είσαστε, μια ομάδα που θέλει να ακούει μόνο όσους έχει αποδεχτεί, άσχετα με την ορθότητα ή όχι των απόψεων που κάποιος έχει ? Δεν είναι και τόσο φιλοσοφική στάση. Δεν νομίζεις ?Επιπλέον νομίζω , πως με τη θέση σου αυτή προσλάβεις και όλους όσους συμμετέχουν, ή μήπως δεν είναι έτσι ?” Δηλαδή με λίγα λόγια την ρωτά ούτε λίγο ούτε πολύ, αν το φόρουμ είναι “θυγατρική” της οργάνωσης Ν.Α. Edited by - gianipseftis on 21/11/2011 14:54:35 |
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/11/2011, 16:43:16
ΓιάννηΨ λες πολλά, βαριέμαι να σου απαντήσω και δεν υπάρχει κι λόγος.γαραντζώτης γιάννης quote: Αμαλία γεια σου. Συνηθίζεις να μιλάς στον πληθυντικό για τον εαυτό σου ή μήπως όλα όσα γράφεις , μου τα μεταφέρεις μετά από συμβούλιο που κάνατε με τους υπόλοιπους διαχειριστές του φόρουμ ? Στο σημείο αυτό , θα πρέπει να σε ρωτήσω…είναι αλήθεια η πληροφορία που έχω πως, από το 2006 το φόρουμ παραδόθηκε, από ένα μέλος της ΝΑ , στη ΝΑ ? Γράφεις… <<θα ήταν καλό να υπήρχε ένα γενικότερο δείγμα γραφής σου στις συζητήσεις, έτσι ώστε να μπορούν να κρίνουν οι συμμετέχοντες εάν δικαιούσαι να προτείνεις ή να αποτρέπεις κάποιον από κάτι >> . Αλήθεια, ακούς τι λες? Τι είσαστε, μια ομάδα που θέλει να ακούει μόνο όσους έχει αποδεχτεί, άσχετα με την ορθότητα ή όχι των απόψεων που κάποιος έχει ? Δεν είναι και τόσο φιλοσοφική στάση. Δεν νομίζεις ?Επιπλέον νομίζω , πως με τη θέση σου αυτή προσλάβεις και όλους όσους συμμετέχουν, ή μήπως δεν είναι έτσι ?”Δηλαδή με λίγα λόγια την ρωτά ούτε λίγο ούτε πολύ, αν το φόρουμ είναι “θυγατρική” της οργάνωσης Ν.Α.
Στην σχετικά πρόσφατη επίσκεψή μου στην Ν.Α. όταν ρώτησα για το θέμα του Εσωτέρικα, η εντύπωση που πήρα είναι ότι είχαν πάψει να ασχολούνται με το σάιτ καιρό τώρα (σαν συνεργασία). Επομένως δεν μπορώ να θεωρήσω ότι το σάιτ σχετίζεται με κάποιον τρόπο με τη Ν.Α. και δεν είναι λάθος από τη μεριά του φόρουμ να δείχνει σεβασμό σε άτομα που πιθανόν στο παρελθόν να πρόσφεραν βοήθεια. Έπειτα είναι σωστή η παρατήρηση του Ζιπ ότι ο Γαραντζιώτης ουσιαστικά και μέχρι τότε δεν μας είχε πει τους λόγους για τους οποίους έλεγε όσα έλεγε για την Ν.Α. Ακόμα και μετά μίλησε π.χ. για διακρίσεις, αλλά τελικά δεν μας είπε σε τι διακρίσεις αναφερότανε. |
gianipseftis
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2194 Μηνύματα |
Απεστάλη: 21/11/2011, 19:25:29
quote:
ΓιάννηΨ λες πολλά, βαριέμαι να σου απαντήσω και δεν υπάρχει κι λόγος.γαραντζώτης γιάννης quote: Αμαλία γεια σου. Συνηθίζεις να μιλάς στον πληθυντικό για τον εαυτό σου ή μήπως όλα όσα γράφεις , μου τα μεταφέρεις μετά από συμβούλιο που κάνατε με τους υπόλοιπους διαχειριστές του φόρουμ ? Στο σημείο αυτό , θα πρέπει να σε ρωτήσω…είναι αλήθεια η πληροφορία που έχω πως, από το 2006 το φόρουμ παραδόθηκε, από ένα μέλος της ΝΑ , στη ΝΑ ? Γράφεις… <<θα ήταν καλό να υπήρχε ένα γενικότερο δείγμα γραφής σου στις συζητήσεις, έτσι ώστε να μπορούν να κρίνουν οι συμμετέχοντες εάν δικαιούσαι να προτείνεις ή να αποτρέπεις κάποιον από κάτι >> . Αλήθεια, ακούς τι λες? Τι είσαστε, μια ομάδα που θέλει να ακούει μόνο όσους έχει αποδεχτεί, άσχετα με την ορθότητα ή όχι των απόψεων που κάποιος έχει ? Δεν είναι και τόσο φιλοσοφική στάση. Δεν νομίζεις ?Επιπλέον νομίζω , πως με τη θέση σου αυτή προσλάβεις και όλους όσους συμμετέχουν, ή μήπως δεν είναι έτσι ?”Δηλαδή με λίγα λόγια την ρωτά ούτε λίγο ούτε πολύ, αν το φόρουμ είναι “θυγατρική” της οργάνωσης Ν.Α.
Στην σχετικά πρόσφατη επίσκεψή μου στην Ν.Α. όταν ρώτησα για το θέμα του Εσωτέρικα, η εντύπωση που πήρα είναι ότι είχαν πάψει να ασχολούνται με το σάιτ καιρό τώρα (σαν συνεργασία). Επομένως δεν μπορώ να θεωρήσω ότι το σάιτ σχετίζεται με κάποιον τρόπο με τη Ν.Α. και δεν είναι λάθος από τη μεριά του φόρουμ να δείχνει σεβασμό σε άτομα που πιθανόν στο παρελθόν να πρόσφεραν βοήθεια. Έπειτα είναι σωστή η παρατήρηση του Ζιπ ότι ο Γαραντζιώτης ουσιαστικά και μέχρι τότε δεν μας είχε πει τους λόγους για τους οποίους έλεγε όσα έλεγε για την Ν.Α. Ακόμα και μετά μίλησε π.χ. για διακρίσεις, αλλά τελικά δεν μας είπε σε τι διακρίσεις αναφερότανε.
Πρόσωπα και προσωπεία κατέπεσαν!!! Το αυγό του φιδιού σε εκκόλαψη ξανά? Οχιιιιι!! Πρόκειται για φάρσα. Η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται.
|
amalia
Διαχειριστής
Greece
10782 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/11/2011, 04:17:56
quote: gianipseftis - Απεστάλη: 21/11/2011, 12:46:37Βρε καλώς την πικραμένη Αμαλία μας
quote: gianipseftis - Απεστάλη: 17/11/2011, 14:00:56 στο (Από χώρος διαλόγου, χώρος παραλόγου )Καλώς την Αμαλία μας
quote: gianipseftis - Απεστάλη: 31/08/2011, 19:36:33 στο (Προσέγγιση στην ύπαρξη μέσω σαφών διατυπώσεων (σοφόν το σαφές))[...]Αμαλία μου[...]
(Οι επισημάνσεις με διαφορετικό χρώμα, δικές μου)gianipseftis στο παρόν θέμα, καθώς και σε άλλα θέματα όπου απευθύνεσαι σε μένα, κατ' επανάληψη χρησιμοποιείς την προσφώνηση "Αμαλία μου" και "Αμαλία μας". Δεν ξέρω εάν είσαι μαθημένος να αποκαλείς κάποιον που δεν γνωρίζεις προσωπικά και που δεν σου έχει δώσει δικαίωμα οικειότητας με τις αντωνυμίες "μου" και "μας". Φαντάζομαι, πως δεν θα το κάνεις, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο αποτελεί χονδροειδή αγένεια και έλλειψη αντίληψης ακόμα και των στοιχειωδών κανόνων ορθής συμπεριφοράς που ισχύουν στις κοινωνικές συναναστροφές. Υποθέτω, ότι πιθανότατα ακολουθείς αυτήν την τακτική όταν συνομιλείς μαζί μου, προσπαθώντας μέσα από τις συγκεκριμένες αντωνυμίες ένδειξης οικειότητας απέναντί μου, να με υποτιμήσεις ως συνομιλητή όταν τα "βρίσκεις σκούρα". Αυτού του είδους τα κόλπα είναι βέβαια πολύ φθηνά και κακόγουστα και μην έχεις ελπίδες ότι θα εξυπηρετήσουν τα όποια χειραγωγικά συμφέροντά σου. Επίσης, επειδή διαβλέπω και ένα κεκαλυμμένο άγχος να επιδείξεις την "ανδρική ανωτερότητά" σου μέσα από αυτόν τον τρόπο προσφώνησης, μην κάνεις άδικα τον κόπο να αποδείξεις τον "ανδρισμό" σου. Χειρότερα τα κάνεις τα πράγματα... Όσον αφορά στο δεύτερο, κακοηθέστατο μήνυμά σου (Απεστάλη: 21/11/2011, 13:12:20): Με κουτοπόνηρο τρόπο προσπαθείς να δημιουργήσεις αρνητικές εντυπώσεις εις βάρος μου και εις βάρος μας (συνολικά, ως esoterica): Στην αρχή, απαντάς στον Dr Jekyll Mr Hyde ενσωματώνοντας στο μήνυμά σου τις κατάλληλες φράσεις από μήνυμα του μέλους "γαραντζώτης γιάννης" σε άλλο θέμα, φράσεις που δικαιολογούν το ότι "έχεις φρικάρει" για την "ανατριχιαστική φασιστική και ιησουΐτικη νοοτροπία" (όπως την περιγράφεις) της οργάνωσης Νέα Ακρόπολη. Και ευθύς στη συνέχεια, όντας εκτός του θέματος που πραγματεύεται η παρούσα συζήτηση...
quote: gianipseftis :Πέραν αυτών, με μεγάλη έκπληξη διάβασα την ερώτηση του “Γιάννη Γαραντζώτη” προς την Αμαλία, στην οποία μεταξύ πολλών άλλων αναφέρει σε κοινή θέα, στο τοπίκ “Νέα Ακρόπολη” με ημερομηνία 16/11/2011 και ώρα 00.55.49 τα εξής παράξενα. "[...]"
παραθέτεις ένα δεύτερο απόσπασμα από μήνυμα του "γαραντζώτη γιάννη", στο οποίο φημολογεί για δήθεν παράδοσή μας από το 2006 στη Νέα Ακρόπολη.Στο οποίο απόσπασμα σχολιάζεις:
quote: gianipseftis :Δηλαδή με λίγα λόγια την ρωτά ούτε λίγο ούτε πολύ, αν το φόρουμ είναι “θυγατρική” της οργάνωσης Ν.Α.
Το βρώμικο κόλπο σου είναι πολύ εύκολα ανιχνεύσιμο:Αρχικά επιλέγεις να αναφέρεις με αποτροπιασμό κάποια πολύ αρνητικά στοιχεία που ένα μέλος προσάπτει σε μια οργάνωση - στη συνέχεια παραθέτεις μια φήμη που ισχυρίζεται σχέση δική μας με την οργάνωση αυτή - και τέλος μας κατατάσσεις πονηρά ως θυγατρική της οργάνωσης αυτής. Άρα, ως θυγατρική της οργάνωσης, διακατεχόμαστε κι εμείς από "ανατριχιαστική φασιστική και ιησουΐτικη νοοτροπία". Γιατί όλο το παραπάνω; - Διότι δεν έχεις τον ανδρισμό να παραδεχτείς ότι σε μια (τουλάχιστον) συζήτηση δεν σεβάστηκες τους κανόνες του διαλόγου, - Διότι δεν ανέχτηκε ο "ανδρισμός" σου να σου κάνει παρατήρηση κάποιος και ακόμα περισσότερο μια γυναίκα διαχειριστής, - Διότι δεν μπορείς να υποστηρίξεις τον εαυτό σου με ορθόδοξους και τίμιους τρόπους, παρά μονάχα με φθηνά κόλπα και προσπάθειες δημιουργίας εντυπώσεων. Όλα τα παραπάνω καθιστούν τη στάση σου κι εσένα ως εντελώς αναξιοπρεπή.
Θα σου προτείναμε πάντως ειλικρινά, να μην το τραβήξεις άλλο.
|
amalia
Διαχειριστής
Greece
10782 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/11/2011, 04:24:16
Επίσης, gianipseftisγια εξήγησέ μας και την παρακάτω "κατινιά" σου (εναντίον του Dr Jekyll Mr Hyde - όπως καταλαβαίνουμε): quote: gianipseftis - Απεστάλη: 21/11/2011, 19:25:29: Πρόσωπα και προσωπεία κατέπεσαν!!! Το αυγό του φιδιού σε εκκόλαψη ξανά? Οχιιιιι!! Πρόκειται για φάρσα. Η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται.
|
|
Το Θέμα καταλαμβάνει 3 Σελίδες: |
|
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|