Συγγραφέας |
Θέμα |
|
epta
Νέο Μέλος
23 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/11/2003, 00:30:56
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΕΙ. ΣΗΜΕΡΑ 10.30 ΠΡΩΙ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ, ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΑΙΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΑΦΙΩΤΙΚΑ. ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΚΑΤΑ ΤΙΣ 11 ΚΑΙ 50 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΓΑΛΛΩΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑ ΨΗΛΑ ΠΡΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΝΗΘΑ, ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.ΑΠΟ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΥΨΟΣ 300-500 ΜΕΤΡΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΕΝΑ ΣΚΟΥΡΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΝΟΜΙΣΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΙΣΤΗΣ. ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑ ΑΛΟΓΟΥ ΧΡΩΜΑ ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ(?) ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ.(ΑΔΕΛΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ). ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΛΟΓΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ. ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΕΡΗΔΕΣ ΚΑΝΕΙ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΕΤΑ ΠΡΟΣ ΚΕΡΑΜΕΙΚΟ.ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΑΛΟΜΕΝΟΙ.ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΕΝΩΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ. ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ.ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΑΚΡΥΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΩ ΣΚΗΝΗ. ΚΑΘΗΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΕΡΑΜΕΙΚΟ-ΘΗΣΕΙΟ ΣΧΕΔΟΝ 20 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟ ΑΡΓΑ, ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ. ΑΚΟΥΣΕ Η ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?
|
George_13
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
190 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/11/2003, 11:47:09
Αν οντως το ειδες αυτο ειναι πολυ κουφο . Το συζητησες μετα με αυτους που το ειδαν (τους Γαλλους)? Μονο εσεις το ειδατε?WHO DARES... WINS! |
epta
Νέο Μέλος
23 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/11/2003, 19:05:44
ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.... ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΝΕ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝΕ. ΜΟΝΟ Ο ΟΔΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡ. ΜΗΧ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΩΡΡΗΣΑ ΛΙΓΟ ΚΟΥΤΟ ΔΕΝ ΠΗΡΑ . ΕΞ΄ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΝΕΒΩ, ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΗΡΘΕ.ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ.
|
George_13
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
190 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/11/2003, 19:48:18
Λοιπον φιλε epta, νομιζω οτι ειναι καλυτερα να το συνεχισουμε αυτο στο αλλο τοπικ " Ιπταμενα Αντικειμενα". Παντως δεν ξερω γιατι, αλλα αυτο νομιζω οτι το εχω ακουσει και απο αλλους πιο παλια, 2-3 χρονια, οτι το ειδαν στην ιδια περιοχη.WHO DARES... WINS! |
Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
4324 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/11/2003, 21:48:11
Χμμ περίεργο... εκτός κι αν ήταν κανένα διαφημιστικό "μπαλόνι" ή κάτι παρόμοιο σε τέτοιο σχήμα. Προς το παρόν δεν έχω ακούσει τίποτα πάντως... 'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming' -Arthur C. Clarke-
|
epta
Νέο Μέλος
23 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/11/2003, 22:24:17
ΟΣΤΡΙΑ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΣΕΡΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΓΚΟ ΜΠΑΛΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ, ΠΕΤΟΥΣΕ ΟΜΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΑ.
|
omega
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
167 Μηνύματα |
Απεστάλη: 17/11/2003, 09:23:14
Την επόμενη φορά φίλε epta μην το κουνήσεις χωρίς την φωτογραφική σου μηχανή. Φίλε OSIRIS_SEIRIOS_74 πάνε οι παλιές καλές εποχές που οι Έλληνες είχαν δωρεάν είσοδο. Εγώ τουλάχιστον έχω να πάω απο την πανσέληνο του περασμένου Αυγούστου που γινόταν το έλα να δείς. Ευτυχώς που στην είσοδο κρατούσαν τα τρόφιμα τα οποία ξεκινούσαν απο πασατέμπο και κατέληγαν σε πίτσες και σουβλάκια.
|
OSIRIS_SEIRIOS_74
Νέο Μέλος
Greece
7 Μηνύματα |
Απεστάλη: 17/11/2003, 12:46:32
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΦΙΛΕ Ω-ΜΕΓΑΝ ΠΟΥ ΟΙ Ε-ΛΛΗΝΕΣ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΠΛΩΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΕΥΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΥΤΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 4ΑΡΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΘΑ ΘΕΛΕΙ 3 ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΑ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩ ΛΟΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ "ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΟΥΝ"???? ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ 5 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 5 ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ???. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ...."ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ ΚΑΙ ΥΠΕΙΡΟΧΟΝ ΕΜΕΝΕ ΑΛΛΩΝ.. ΜΗΔΕ ΓΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΙΣΧΥΝΕΜΕΝ" |
beyond
Πλήρες Μέλος
Greece
1446 Μηνύματα |
Απεστάλη: 17/11/2003, 13:39:48
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ??Ήρθα, είδα, νίκησα, είπε ο στρατηγός. Ανέβηκες, ξεκίνησες, έφτασες! ώρα να κατεβείς! λέει ο φιλόσοφος |
George_13
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
190 Μηνύματα |
Απεστάλη: 17/11/2003, 14:30:12
Εχω ακουσει οτι ο χωρος της Ακροπολεως ανηκει στην Unesco.Αληθευει?WHO DARES... WINS! |
epta
Νέο Μέλος
23 Μηνύματα |
Απεστάλη: 17/11/2003, 23:58:32
quote:
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ??Ήρθα, είδα, νίκησα, είπε ο στρατηγός. Ανέβηκες, ξεκίνησες, έφτασες! ώρα να κατεβείς! λέει ο φιλόσοφος
ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ. ΤΟ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΔΙΕΡΕΥΣΑ ΣΕ ΓΝΩΣΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ ΚΤΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΑΝΗΚΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ. ΚΑΛΟ ΕΕΕ?
|
omega
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
167 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/11/2003, 11:42:24
quote: Εχω ακουσει οτι ο χωρος της Ακροπολεως ανηκει στην Unesco.Αληθευει?
Αυτό φίλε George_13 δεν το γνωρίζω. Μήπως όμως αυτό που έχεις ακούσει είναι οτι η Unesco έχει χαρακτηρίσει την Ακρόπολη μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς;
|
George_13
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
190 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/11/2003, 19:52:11
Αυτο το εχω ακουσει, οτι η Unesco έχει χαρακτηρίσει την Ακρόπολη μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς. Επισης εχει τον πρωτο λογο για οτιδηποτε γινεται πανω στην Ακροπολη.Με αλλα λογια το ελληνικο κρατος πρεπει να λογοδοτει στην UNESCO για να κανει π.χ. αναστυλωση σε ενα μερος της και οτιδηποτε εχει να κανει με την Ακροπολη.Αυτο το ακουσα καπου που δεν θυμαμαι αλλα μου εμεινε. Θα προσπαθησω να το εξακριβωσω,αν οντως αληθευει η εγω εχω καταλαβει λαθος.WHO DARES... WINS! |
terpandros
Μέλος 2ης Βαθμίδας
211 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/11/2003, 21:55:29
pio koufo mou fainete oti uparxoun koukouvagies sto kentro ths athinas vasika :P
|
GEORGE D
Μέλος 2ης Βαθμίδας
199 Μηνύματα |
Απεστάλη: 03/12/2003, 16:57:56
ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΛΛΥ ΚΑΛΕΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΕΧΕΙ ΕΔΩhttp://homepages.pathfinder.gr/paneios/ ΒΡΟΤΩ ΔΕ ΠΙΣΤΟΝ ΟΥΔΕΝ
|
Alnaril
Νέο Μέλος
Greece
14 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/12/2003, 00:14:47
Kathos diavaza ta kimena tou osiris_seirios mou dimiourgithike isos mia ilithia aporia,isos kai oxi.Giati filtate grafeis tous ellines "e-llines"? kai ta sxetika? Uparxei kapios skopos i logos arage? :) filika:)
|
manos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2467 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/12/2003, 07:51:57
e-llines= 5 γραμμες;;;;ελλευσις ελληνων ελπιδα ελευθεριας ΕΙΜΑΡΜΕΝΗς χμ....σας ευχαριστω για την συντομη (δι)ελευσι μου στο τοπικ και την αποκοδεικοποιηση της αποριας:))) με απεραντο σεβασμο και αγαπη,ο μανος σας Edited by - manos on 04/12/2003 07:53:54 |
NOMIMON
Μέλος 1ης Βαθμίδας
143 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/12/2003, 17:58:08
Λίγα λόγια για την ακρόπολη, συνεισφορά στη συζήτηση:Α. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΤΗΣΕΙΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΛΠ 1. Τα αεροσκάφη γενικά πετάνε μέσα σε αεροδιαδρόμους Οι αεροδιάδρομοι απλοϊκά είναι λεωφόροι στον αέρα και όταν λέμε π.χ. ο αεροδ/μος LG18 σημαίνει οτι ο αεροδ/μος LG έχει κατώτατο ύψος 18000 πόδια ( το ανώτατο είναι 29000 ). Πάνω από την ακρόπολη δεν περνά αεροδιάδρομος. 2. Τα (μικρά) αεροπλάνα επιτρέπεται να πετάνε όπου θέλουν αλλά όταν πετάνε πάνω απο κατοικημένες περιοχές, πόλεις κλπ πετάνε σε ύψος ΟΧΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΑΠΟ 1000 ΠΟΔΙΑ πάνω απο το ψηλότερο εμπόδιο ( π.χ. ακρόπολη ). 3. Μέσα στο FIR κάθε χώρας υπάρχουν περιοχές στις οποίες οι πτήσεις μπορεί να απαγορεύονται ( στην Ελλάδα χαρακτηρίζονται ως LGP με το Ρ να σημαίνει prohibited ), άλλες στις οποίες οι πτήσεις περιορίζονται από ειδικούς κανόνες ( στην Ελλάδα LGR με το R να σημαίνει restricted ), και άλλες οι οποίες χαρακτηρίζονται επικίνδυνες για πτήσεις λόγω βολών κλπ ( στην Ελλάδα LGD με το D να σημαίνει danger ). 4. Η περιοχή του κέντρου της Αθήνας ( όπου και η ακρόπολη ) είναι LGP και πτήσεις επιτρέπονται μόνον κατόπιν αδείας της ΥΠΑ ( Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ). 5. Πέρα από αυτά, υπάρχει και διαρκής ΝΟΤΑΜ ( κάτι σαν εγκύκλιος απλοϊκά ) που απαγορεύει τις πτήσεις πάνω απο μνημεία για λόγους ασφάλειας, αποφυγή βλαβών από κραδασμούς κλπ. Συνεπώς ( προσωπική άποψη ) τίποτε το ιδιαίτερο ή "παράξενο" σχετικά με πτήσεις πάνω από την ακρόπολη. Β. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ 1. Για την κατασκευή του παρθενώνα και των άλλων κτηρίων της ακρόπολης υπάρχουν στοιχεία σε επιγραφές που με λίγα λόγια λένε οτι τα κτίσματα κατασκευάσθηκαν με τις ίδιες διαδικασίες που ισχύουν και σήμερα σε γενικές γραμμές. Δλδ σύμβαση που περιλαμβάνει αναθέτουσα αρχή (δήμος), εργολάβο, τεχνίτες, εργάτες, μεταφορείς κλπ. 2. Επίσης υπάρχουν αναφορές για το κόστος κατασκευής, αμοιβές τεχνιτών και εργατών, κόστος και μεταφορά υλικών κλπ ( οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποταθούν στο ΕΜΠ - τμήμα αρχιτεκτόνων - τομέας ιστορίας της αρχιτεκτονικής ή σε σχετικά βιβλία του του καθηγητή του ΕΜΠ Χαρ. Μπούρα - ιστορία της αρχιτεκτονικής ). 3. Στα βιβλία αυτά καθώς και σε άλλα ( π.χ. αυτά του Χρ. Λάζου περί τεχνολογίας των αρχαίων ελλήνων ) θα δει κανείς ότι η τεχνολογία υπήρχε, τα μέσα υπήρχαν, οι ιδέες και οι ικανότητες επίσης. Ακόμη θα δει πώς γινόταν η κοπή και μεταφορά μαρμάρων απο την Πεντέλη, λεπτομέρειες για την κατασκευή ( εφαρμοσμένες μεθόδους προκατασκευής κλπ ), για τα εκπληκτικά χρώματα και τις επενδύσεις των κτισμάτων με χαλκό ή χρυσό ( όλοι οι ναοί ήταν προσεκτικά χρωματισμένοι με το βαθύ μπλέ και το κόκκινο να κυριαρχούν ) και άλλα ενδιαφέροντα. 4. Συνεπώς, ( προσωπική άποψη και πάλι ) δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο ή υπερφυσικό σ' αυτό καθ' αυτό το θέμα της κατασκευής. Πιθανόν να υπάρχει στο θέμα των συμβολισμών, των λεγόμενων "οπτικών διορθώσεων", της σύλληψης της ιδέας, της συσχέτισης των ναών με τα μυστήρια κλπ αλλά αυτό νομίζω είναι άλλο θέμα. Υ.Γ "ΝΟΜΙΜΟΝ" είναι το πρώην "parasito" που το ψέκασαν και τα 'παιξε.
|
omega
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
167 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/12/2003, 20:22:00
Φίλε NOMIMON καλώς ήρθες και απο εδώ και αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που μας διαφώτησες σχετικά με τις πτήσεις πάνω απο την Ακρόπολη, καθώς απο την απάντηση σου διέκρινα ότι έχεις τις γνώσεις να τοποθετηθείς με σαφήνεια πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Ωστόσο θα μου επιτρέψεις σε κάποια σημεία που αφορούν την κατασκευή της Ακρόπολης να διαφωνίσω μαζί σου καθώς πιστεύω ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά όσο τα παρουσιάζεις. Λές σε κάποιο σημείο:
quote: θα δει κανείς ότι η τεχνολογία υπήρχε, τα μέσα υπήρχαν, οι ιδέες και οι ικανότητες επίσης.
Μπορείς να μας εξηγήσεις για ποια τεχνολογία μιλάς; Το θεωρείς απόλυτως φυσιολογικό ο Παρθενώνας να σχεδιάστηκε με τον "στύλο" την γραφίδα δηλαδή που με τη μια μεριά χάραζες την επικηρωμένη (κερί) ξύλινη πινακίδα και με την άλλη πλευρά την αμβλεία να τη διορθώνει; Φαντάζομαι διάβασες παραπάνω κάποιο σημείο που γράφω για την ακρίβεια των μετρήσεων αν όχι θα ξαναπαραθέσω το συγκεκριμένο σημείο νομίζω ότι βοηθάει να είναι όλα συγκεντρωμένα. quote: Είναι βέβαιο ότι η Ακρόπολη δεν ήταν δυνατό να χτιστεί με τα όργανα και εργαλεία της εποχής και όπως λέει και ο Μανόλης Κορρές σε μια συνέντευξη του: "H παραλαβή γινόταν παρουσία μαρτύρων και παρουσία των εμπλεκομένων με χρήση των ηλεγμένων μέτρων και οργάνων ακριβείας , τα οποία είχαν ακρίβεια τόση , όση σχεδόν έχουν τα καλύτερα όργανα της δικής μας εποχής! Η ακρίβεια που επιτύγχαναν με αυτά τα μέσα ήταν της τάξεως του 1/10 του χιλιοστόμετρου ενώ στον Παρθενώνα είχαν ακρίβεια 1/10,1/20 ακόμα και 1/40 του χιλιοστόμετρου!!!!"
Επειδή αναφέρεις το βιβλίο του Χρίστου Λάζου το οποίο δεν έτυχε να έχω διαβάσει και επειδή η 3η παράγραφός σου δεν με πείθει καθόλου,θα ήθελα να μας παραθέσεις κάποια κομμάτια αν θέλεις βέβαια ή να μας διαφωτήσεις περισσότερο γενικά για τα στοιχεία απο τα οποία έφτασες στο συμπέρασμα ότι: quote: Συνεπώς, ( προσωπική άποψη και πάλι ) δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο ή υπερφυσικό σ' αυτό καθ' αυτό το θέμα της κατασκευής.
|
NOMIMON
Μέλος 1ης Βαθμίδας
143 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/12/2003, 23:20:20
Φίλε ΩΜΕΓΑ, ζητάς πολλά και καλά κάνεις. Εννοώ οτι οι λεπτομέρειες και εξηγήσεις που ζητάς θα μπορούσαν κάλλιστα να γεμίσουν πολλές σελίδες εδώ. Θα προσπαθήσω να εξηγηθώ "λακωνικά" και γιατί δεν έχω πολύν ελεύθερο χρόνο και γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλοιώς. Δλδ δεν κατέχω καλά τα της τεχνολογίας, δυσκολεύομαι να "σκανάρω" για να σου δείξω σχήματα και σχέδια κλπ. Θα επικεντρωθώ λοιπόν στην 3η παράγραφο του προηγούμενου κειμένου μου, "η οποία δεν σε πείθει καθόλου", σημειώνοντας οτι δεν θέλω να πείσω κανέναν, άλλωστε είναι δύσκολο γιατί οι περισσότεροι εδώ έχετε ατίθασο και ερευνητικό πνεύμα.Πάμε λοιπόν και παρακαλώ για λίγη υπομονή για την εισαγωγή ώστε να διακαιολογήσω το συμπέρασμά μου. Α. Οι αρχαίοι της κλασσικής εποχής χρησιμοποιούσαν και κατεργάζονταν για την κατασκευή κτηρίων σχεδόν όλα τα υλικά: ξύλο, πέτρα, μάρμαρο, πηλό, μέταλλα, κονίαμα, ασβέστη κλπ. Τα αναφέρω όλα γιατί όλα συναντώνται στον παρθενώνα. 1. Το ξύλο ( κύρια χρήση στη στέγη ) το κατεργάζονταν με εργαλεία που δεν διέφεραν πολύ απο τα σημερινά, όπως: πέλεκυς, σκέπαρνον, πρίονας, τρύπανον, τόρνος, ρυκάνη ( πλάνη ). Ως βοηθητικά χρησιμοποιούσαν: κάθετον ( νήμα της στάθμης ), προσαγωγείον ( γωνιά ), διαβήτη, κανόνα κ.α. 2. Τα μέταλλα ( σίδηρος, μόλυβδος, χαλκός, ορείχαλκος ) χρησιμοποιούνταν ως εξής: Ο σίδηρος για κατασκευή συνδέσμων μαρμάρινων ή λίθινων μερών, για κάγκελα ( το πίσω μέρος του παρθενώνα ήταν φραγμένο με κάγκελα ) και ενίσχυση δοκαριών με ράβδους. Ο μόλυβδος χρησιμοποιούνταν για μολυβδοχόηση των σιδερένιων συνδέσμων αφού γνώριζαν καλά για την οξείδωση του σιδήρου και τις συνέπειές της. Ο χαλκός και ο ορείχαλκος για την κατασκευή μεντεσέδων σε πόρτες και εξαρτήματα καθώς και για επενδύσεις και διακόσμηση. 3. Το μάρμαρο άρχισε να χρησιμοποιείται ευρέως τον 5ο αι. Το πεντελικό μάρμαρο επιλέχθηκε για τα κτίσματα της ακρόπολης γιατί είναι λευκό, σχετικά διαυγές και λόγω προσμίξεων ( ελάχιστων ) σιδήρου που περιέχει, αποκτά μια ελαφρά κοκκινωπή απόχρωση. Πάμε τώρα στην εξόρυξη, μεταφορά, ανάρτηση, κατεργασία κτίσιμο κλπ. Β. ΕΞΟΡΥΞΗ. ( θα τα λέω σύντομα ). Σε βαθειές εγκοπές στο πέτρωμα τοποθετούσαν ξερά ξύλα τα οποία στη συνέχεια έβρεχαν με αποτέλεσμα διασταλτικές δυνάμεις που έκοβαν το πέτρωμα σε ορθογώνια. Γ. ΜΕΤΑΦΟΡΑ. Πολύ δύσκολη και δαπανηρή. Με έλκυθρα τα κατέβαζαν σε δρόμους και στη συνέχεια με άμαξες στο εργοτάξιο. Μερικές φορές σε μεγάλα ολόκληρα τμήματα ( επιστύλια ) πρόσθεταν τροχούς και άξονες και τα μετέφεραν αυτούσια. Δ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ. Χρησιμοποιούσαν μηχανές ανύψωσης κατά κανόνα ( δίσπαστα, πεντάσπαστα, πολύσπαστα ). Ειδικά εργαλεία όπως αρπάγες ( καρκίνος ), λύκοι ( η σημερινή καμπάνα ) ή τεχνικές ( εξογκώματα για να πιάσουν τα σχοινιά ) βοηθούσαν στην ανύψωση. Ε. ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ. Η λάξευση άρχιζε απο το λατομείο ( ξεχόντρισμα ), συνεχιζόταν στο εργοτάξιο και ολοκληρωνόταν πάνω στο έργο. Τα εργαλεία των λιθοξόων ήταν τα αντίστοιχα των σημερινών μαρμαράδων: η ξοϊδα ( ντισιλίδικο ), ο τύκος ( κουσκούδα ), η βαρεία ( βαρειά ), το επικόπανον ( ματρακάς ), το λίστρο ( λάμα ή βελόνι ), η αρίδα κ.α. μαζί με τα βοηθητικά, πήχες, λοστοί, διαβήτες κλπ. ΣΤ. ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 1. Η εκκλησία του δήμου όριζε απ' ευθείας τον αρχιτέκτονα και μια πενταμελή επιτροπή με γραμματέα και ταμία. 2. Ο αρχιτέκτων έφτιαχνε τα σχέδια και τις ακριβείς προδιαγραφές του έργου. 3. Η επιτροπή ανέθετε τμήματα του έργου με υπεργολαβίες σε διάφορους τεχνίτες ή εργολάβους ( σας θυμίζει τίποτε; ). Κείμενα ( επιγραφές ) εκτιθέμενα σε δημόσιους χώρους καθόριζαν υποχρεώσεις εργολάβων, κόστος εργασιών, περιγραφή έργου, λογαριασμούς κλπ. ( κι αυτό κάτι θυμίζει ). Οι περισσότερες αναστηλώσεις μνημείων έχουν γίνει με τη βοήθεια αυτών των επιγραφών. 4. Οι αρχιτέκτονες κατασκεύαζαν σχέδια και μακέτες ( ινδάλματα ) των κτηρίων, πρότυπα μέλη ( π.χ. λεπτομέρειες κιονοκράνων ) που τα παραλάμβαναν οι τεχνίτες. Ο Βιτρούβιος ( μεταγενέστερος λατίνος ιστορικός, 2ο μισό του 1ου αι. π.Χ. ) αναφέρεται σε σύστημα σχεδιάσεως με ορθές προβολές κάτοψης και τομής ( ιχνογραφία, ορθογραφία ) αλλά δεν έχει διασωθεί κάτι. Ως μέτρο χρησιμοποιούσαν τον πόδα που χωριζόταν σε 16 δακτύλους ή 4 παλαστάς ( 1 παλαστή = 4 δάκτυλοι ). 5. Μεγαλύτερη μονάδα ήταν ο πήχυς ( 1,5 πόδα ) και το στάδιο ( 600 πόδες ). Ο ιωνικός διέφερε απο τον δωρικό πόδα ( 29,4 εκ έναντι 32,7 εκ ). Στην ακρόπολη χρησιμοποιήθηκε μέτρο μήκους που "έπαιζε" μεταξύ 326,8 και 327,2 χιλιοστών. Στο μουσείο Ashmolean της Οξφόρδης υπάρχει ελληνικό ανάγλυφο στο οποίο δίνονται τα αρχαία μέτρα μήκους σε συσχετισμό με τις διαστάσεις του ανθρώπινου σώματος. Μετά απ' αυτά λοιπόν λέω ότι δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο και υπερφυσικό σχετικά με την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. Χρησιμοποιούσαν τα ίδια περίπου όργανα και τις ίδιες τεχνικές που χρησιμοποιούμε και σήμερα. Δεν είναι δύσκολο απο τη μακέτα να κατασκευάσεις με την κατάλληλη κλίμακα το έργο. Οσο για τις οπτικές διορθώσεις και τα άλλα "τεχνάσματα" στην κατασκευή του παρθενώνα, πιστεύω οτι είναι μιας γενικώτερης πολιτιστικής άνθισης της εποχής. Τότε ωρίμασε για πρώτη φορά στον κόσμο μια νέα κοσμοθεωρία που έβαζε τον άνθρωπο στο κέντρο του παντός. Η κατανόηση των δυνάμεων της φύσης, η πρόοδος των επιστημών, και η κορύφωση της δημοκρατίας απελευθέρωσαν τη σκέψη. Επικράτησε η έννοια της ισορροπίας μεταξύ αντιτιθέμενων στοιχείων ( στον παρθενώνα συνυπάρχουν αρμονικά δωρικά και ιωνικά στοιχεία σε τέλειες αναλογίες ) στη ζωή, στις τέχνες. Ο παρθενώνας λοιπόν δεν μπορούσε ως αντιπροσωπευτικό κτίσμα της εποχής παρά να περικλείσει όλα αυτά και σ' αυτό οφείλεται και η διαχρονικότητά του. Είναι ο καθρέφτης μιας εποχής και δη του χρυσού αιώνα όπως λέγεται. Κατά την άποψή μου είναι υποτιμητικό έως και προσβλητικό για εκείνους που τον συνέλαβαν ως ιδέα ( στον παρθενώνα και τα άλλα μνημεία της ακρόπολης αναφέρομαι ) και τον πραγματοποίησαν ως έργο να σκεφτόμαστε ότι άλλες δυνάμεις "άγνωστες" έφτιαξαν ή συνέβαλαν στο να φτιαχτεί. Δεν μπορώ ( είναι και η ώρα...) να παραθέσω περισσότερα ( λεπτομέρειες, σκίτσα, σχέδια κλπ ) προς το παρόν. Φυσικά και διάβασα τα προηγούμενα κείμενα, εννοείται και το δικό σου ΩΜΕΓΑ. Δεν διαφωνώ με τα στοιχεία, όσο για την ακρίβεια των μετρήσεων που λέει ο κ. Κορρές, δεν τα αμφισβητεί κανείς αλλά γιατί να μας φαίνεται παράξενο ενώ ξέρουμε τι γνώσεις περί γεωμετρίας, μαθηματικών, αστρονομία κλπ είχαν την εποχή εκείνη; Τέλος, σου παραθέτω τίτλους βιβίων ( σπάνια χρησιμοποιώ το δίκτυο ως πηγή ) απο όπου άντλησα τα περισσότερα αν και είναι παλαιές εκδόσεις και μόνο σε βιβλιοθήκες θα τα βρεις. Αυτά που ανέφερα στο προηγούμενο κείμενό μου είναι ίσως πιο εύπεπτα αλλά υπάρχουν στην αγορά. 1. Ορλάνδος Α.Κ. : "Τα υλικά δομής των αρχαίων Ελλήνων και οι τρόποι εφαρμογής των". ( 1955-60, δύο τόμοι ) 2. Dinsmoor w.b. " Structural iron in Greek Architecture" ( 1922 ) κειμήλειο ε; 3. Coulton J.J. " Lifting in early Greek Architecture" ( 1974 ) 4. Κωνσταντινίδης Δημ. " Συμβολή εις την μελέτην χαράξεως της έλικος των ιωνικών κιόνων" ( επετηρίδα ΕΜΠ 1969-70 ) 5. Ορλάνδος Α.Κ. " Αρχιτεκτονική του παρθενώνος ( 3 τόμοι - 1977 ) 6. Ορλάνδος Α.Κ. " Αισθητική ανάλυσις του δωρικού ναού και ειδικώτερον του παρθενώνος" ( 1950 ) ...και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός. Συνοψίζοντας θα πω την άποψή μου με μία φράση. Ο παρθενώνας και κατ' επέκτασιν η ακρόπολη είναι ένα μέγιστο πνευματικό και καλλιτεχνικό δημιούργημα, αποτέλεσμα και επιστέγασμα της κορύφωσης της πνευματικής και επιστημονικής πορείας του ανθρώπου στη συγκεκριμμένη εποχή. Σαν τέτοιο το βλέπω και τιμώ εκείνους που μέσω αυτού άφησαν ανεξίτηλα τα σημάδια τους στην ιστορία. Ακόμα το βλέπω σαν φάρο, οδηγό για παραπέρα αναζητήσεις κάθε είδους και θεωρώ οτι δεν υπάρχει τίποτε το μυστικό ( πιθανόν να υπάρχει μυστηριακό ). Ελπίζω να βοήθησα στην πορεία της συζήτησης. Συγγνώμη για τον χώρο. ( Φανταστείτε να μην ήμουν και "λακωνικός" ).
|
OSIRIS_SEIRIOS_74
Νέο Μέλος
Greece
7 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/12/2003, 00:54:46
ΦΙΛΕ ΝΟΜΙΜΟΝ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ Ε-ΝΟΗΣΕΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΤΑΝ ΚΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ Ε-ΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΣΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΙΘΙΚΟ ΚΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΡΟΝΩΝ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΕΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΝΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ. ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ Ε-ΛΛΗΝΕΣ ΑΠΛΩΣ ΞΑΝΑΕΚΤΙΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΧΕ ΦΘΕΙΡΕΙ... ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ....."ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ ΚΑΙ ΥΠΕΙΡΟΧΟΝ ΕΜΕΝΕ ΑΛΛΩΝ.. ΜΗΔΕ ΓΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΙΣΧΥΝΕΜΕΝ" |
coperrolo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
191 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/12/2003, 01:45:16
Όποτε πηγαίνω εκεί (τελευταία το 2001) ξεχνάω το μικρόκοσμο από κάτω και ξέρω πως ότι και να ήταν κάποτε ο παρθενώνας, 'δουλεύει' ακόμα... και αυτές οι "οπτικές διορθώσεις"...ε ρε πως θα ήταν οι πόλεις μας αν τις απαιτούσαμε από τα δημόσια κτήρια σήμερα... Ο παρθενώνας ούτε φτιάχτηκε από ούφο ούτε κόπηκε από laser, αν θέλαμε να τον ξαναφτιάξουμε με την ίδια τεχνολογία θα το κάναμε. Αυτό που θα του έλειπε, πάντως, θα ήταν οι λεπτομέριες, τα ψιλά, οι "οπτικές διορθώσεις". Αυτές που είτε πρέπει να'χεις σκλάβους είτε να είσαι αρχαίος Αθηναίος για να γυαλοχαρτάρεις τα μάρμαρα. Μία ταπεινή πρόταση για πείραμα σε όποιον ανέβει: Σταθείτε στην προβολή μίας εκ των 2 μακρύτερων πλευρών, 1-2 μέτρα απόσταση απο το κατωτερο σκαλοπάτι και γονατίστε (όχι ακόμα απο δέος) έτσι ώστε τα μάτια σας να έρθουν στο επίπεδο όποιας από τις άκρες των σκαλοπατιών. Κλείστε το ένα μάτι σα να θέλετε να τσεκάρετε εάν αυτή η άκρη είναι ευθεία. Όλοι ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν ευθείες και γνωρίζουμε την απόλυτη αρμονία του αποτελέσματος των ισχνών καμπυλών. Όταν όμως απομονώσετε μία καμπύλη, στη θέση της οποίας η 'λογική' μας λέει ότι πρέπει να είναι ευθεία, τότε θαυμάζεις το δημιούργημα με μεγαλύτερη ένταση. Τουλάχιστον εγώ.http://gbcdata.artifice.com/gbc/images/cid_1826108.jpg " border=0> και επειδή ποτέ δεν μπορώ να κάνω εικόνα να εμφανιστεί εδώ, πάρτε και το link: http://gbcdata.artifice.com/gbc/images/cid_1826108.jpg quote: "Granted, the curvature of the base of the Parthenon models the curvature of the earth on a minor scale" from: A History of the Circle: Mathematical Reasoning and the Physical Universe, Ernest Zebrowski,1999 My Karma ran over your Dogma
|
omega
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
167 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/12/2003, 12:54:43
Φίλε ΝΟΜΙΜΟΝ θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για το χρόνο που διέθεσες για να μας παραθέσεις πολύ σημαντικά στοιχεία σε σχέση με την σύλληψη και κατασκευή της Ακρόπολης (φαντάσου να μην ήταν και περιορισμένος). Τα θεωρώ σημαντικά γιατί τα έχεις αντλήσει απο έγκυρες πηγές και απο πονήματα επιστημόνων.Και κάτι άλλο: κανείς εδώ μεσα δεν νομίζω να προσέβαλλε ή να υποτίμησε τις ικανότητες των Αρχαίων Ελλήνων καθώς είναι σίγουρο ότι αυτοί μόνοι τους κατασκεύασαν και συνέλλαβαν την Ακρόπολη. Το θέμα μας είναι πάνω σε τι γνώσεις στιρήχτηκαν καθώς αποψή μου είναι ότι οι γνώσεις τους βασίζονταν πάνω σε παλαιότερες και πολύ ανώτερες γνώσεις οι οποίες είχαν χαθεί με το πέρασμα των αιώνων. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην απόπειρα αντιγραφής στο Nasville των Ην.Πολιτειών ο οποίος κατασκευάστηκε με τη σημερινή τεχνολογία χρειάστηκε αντικατάσταση μελών του που υπέστησαν φθορά μόλις μερικά χρόνια αφότου ολοκληρώθηκε η κατασκευή του. Επίσης δεν κατάφεραν να πλησιάσουν την καμπυλότητα και κλίση των κιόνων του original Παρθενώνα ο οποίος στεκεται στο ύψος του για 2500 χρόνια και παρά τις λεηλασίες και τους βομβαρδισμούς διαφόρων. Επισκεφτήτε και την διεύθυνση του ιμιτασιόν Παρθενώνα να δείτε με τα μάτια σας το μεγαλείο που κάποτε εξέπεμπε ο Παρθενώνας. http://www.nashville.gov/parthenon/ Φίλε copporelo αφού μπορείς να βάλεις το url είναι το ίδιο εύκολο να βάλεις και φώτο. Το url το έβαλες έτσι: (url)http://gbcdata.artifice.com/gbc/images/cid_1826108.jpg (/url) ενώ η φωτό είναι έτσι: (img)http://gbcdata.artifice.com/gbc/images/cid_1826108.jpg (/img) Φυσικά όπου ( )είναι [ ] Edited by - omega on 05/12/2003 13:06:39
Edited by - omega on 05/12/2003 14:14:02 |
coperrolo
Μέλος 2ης Βαθμίδας
191 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/12/2003, 14:09:54
ευχαριστω omega μάλλον έβαζα το [img] σαν [ιμγ] My Karma ran over your Dogma
|
GEORGE D
Μέλος 2ης Βαθμίδας
199 Μηνύματα |
Απεστάλη: 09/12/2003, 02:22:49
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ omega ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΛΥΠΗ ΚΑΙ ΟΡΓΗΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ,ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ.... ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΔΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΝΑΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΦΗΜΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΒΡΟΤΩ ΔΕ ΠΙΣΤΟΝ ΟΥΔΕΝ
|
simori
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2290 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/01/2004, 01:28:16
Με αφορμή ένα καινούριο topic σχετικό με την μυστική Ακρόπολη.. βρήκα και αυτό εδω, το οποίο πιστεύω πως έχει μεγάλο ενδιαφέρον από πολλές απόψεις... ίσως γιατί ακούστηκαν και αρκετές απόψεις επί του θέματος!!!Ο φίλος ΝΟΜΙΜΟΝ προσέγγισε πολύ όμορφα το θέμα δίνοντάς μας πολλές πληροφορίες για την κατασκευή της Ακρόπολης αλλά και για τους αεροδιαδρόμους απαγορευτικούς και επικίνδυνους διαδρόμους και γενικότερα μία ιδέα για το πως λειτουργούν οι αεροδιάδρομοι διεθνώς!! Τώρα ο συσχετισμός του βράχου με κάποιο πρόσωπο ομολογώ πως δεν ήταν αντιλειπτός από εμένα εξ αρχής... παρά μόνο όταν είδα την φωτογραφία με τα νησιά του Πάσχα και τα πρόσωπα που φαινόντουσαν εκεί!! Τότε μπόρεσα να καταλάβω τί ήταν ακριβώς αυτό που βλέπατε στον βράχο!!! Αλλά τί σημαίνει ακριβώς αυτό? Πάντως σχετικά με την φωτογραφία και το πρόσωπο, εκείνο που μου έκανε εντύπωση ήταν το σημείο που υποτίθεται μοιάζει για μύτη.. γιατί εγώ το έβλεπα σαν καποια πύλη που οδηγεί σε κάποια σπηλιά!!! Τώρα σχετικά με τα τρίγωνα και τις ισόμερής αποστάσεις μεταξύ ναών που παράθεσε λεπτομερέστατα κάποιος φίλος... μπήκα στο ίδιο site το οποίο δεν είχε ξεχάσει να παραθέσει για όποιον θα ήθελε να δει και άλλες λεπτομέρειες και βρήκα τα εξής: ((( Γερμανία Στην Γερμανία επίσης αρκετές πόλεις βρέθηκαν να ισαπέχουν ή να είναι παράδοξα ευθυγραμμισμένες μεταξύ τους! Σαν παράδειγμα Nurnberg, Wiesbanden, Mainz, Worms, Speyer. Αλλά και σε αρκετά μεγαλύτερη ευθεία οι πόλεις Aachen, Frankfurt, Wurzburg, Nurnberg, Ντόναουσταουφ. Αλλες πόλεις παρουσιάζουν αναλογίες αποστάσεων ανάλογες του αριθμού Φ και άλλες βρίσκονται στις κορυφές κανονικού πενταγώνου. Οι αρχές διατήρησης των περισσοτέρων αυτών γραμμών και σχημάτων χάνονται στα βάθη της ιστορίας φτάνοντας στην αρχαιότητα. Κανείς δεν ξέρει σίγουρα ποιός ξεκίνησε κάτι τέτοιο, πώς το οργάνωσε, πώς έπεισε τους μεταγενέστερους να το ακολουθούν και τι εξυπηρετούσε αυτή η ευθυγράμμιση. ισόπλευρο τρίγωνο Ένα τέλειο ισόπλευρο τρίγωνο σχηματίζεται ανάμεσα στο Stonehedge, το Grovely castle και το Old Sarum. To μήκος των ίσων πλευρών είναι 9.7 χιλιόμετρα (6 μίλια). ...και κανονικό εξάγωνο Ένα κανονικό εξάγωνο σχηματίζεται απ' τους μεγαλύτερους καθεδρικούς ναούς της Αγγλίας. Συγκεκριμένα Ντούρχαμ, Τσέστερ, Λίνκολν, Γουέλς, Γουντσέστερ και Καντλερμπερι. Πριν απ' τους καθεδρικούς ναούς φυσικά στα ίδια σημεία βρισκόταν «ειδωλολατρικοί» ναοί των Δρυίδων οι οποίοι για άγνωστο λόγο και με άγνωστες γνώσεις επέλεξαν αυτή την τοποθέτηση. ))) Όλα τα παραπάνω στοιχεία δεν δείχνουν την ίδια τάση ένωσης των ναών μέσω γεωμετρικών σχημάτων σε μία πιο ευρεία κλίμακα? (παγκόσμια?) Μήπως υπήρχαν άλλες αιτίες? Μήπως ήταν ένας τρόπος συγκεκριμένος που φανερώνει ένα τρόπο σκέψης που επικρατούσε εκείνη την εποχή και που μεταδόθηκε απο περιοχή σε περιοχή ανάλογα με την εξέλιξη του κάθε λαού? Κάπου διάβασα πως στην αρχαία εποχή σε πολλούς πολιτισμούς επικρατούσε μία μανία για τοποθέτηση ναών σε γεωμετρικά κέντρα με άλλους!!! Βλέπε τρίγωνα,ακόμα και σε ισόπλευρα όπως αναφέρω παραπάνω... Αλλά ακόμη δεν έχει εξηγηθεί!!! ο φίλος Osiris seirios αναφέρει ως απάντηση στον φίλο ΝΟΜΙΜΟ : quote: ΦΙΛΕ ΝΟΜΙΜΟΝ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ Ε-ΝΟΗΣΕΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΤΑΝ ΚΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ Ε-ΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΣΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΙΘΙΚΟ ΚΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΡΟΝΩΝ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΕΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΝΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ. ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ Ε-ΛΛΗΝΕΣ ΑΠΛΩΣ ΞΑΝΑΕΚΤΙΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΧΕ ΦΘΕΙΡΕΙ... ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ....
Να επισημάνω εδώ πως όλο το κένρο της Αθήνας είναι γεμάτο στοές... αυτό φαντάζομαι είναι γνωστό... τώρα γιατι δεν είναι προσβάσιμες ειδικά τώρα με την αναδόμηση της Ακρόπολης (συμφωνώ ή διαφωνώ με τον τρόπο.. είναι κάτι άλλο αυτο) δεν είναι λογικό.. εάν γίνονται κατασκευές και αναπαλαιώσεις, να κλείσουν όλες τις εισόδους? Γιατί φαίνεται περίεργο αυτό? Είναι όπως όταν γίνονται διάφορα κατασκευαστικά έργα...Γίνεται να μην περιφράξουν το χώρο εωσότου να τελειώσουν και να περάσει ο κίνδυνος για τυχόν ατυχήματα?Αυτό που θέλω να επισημάνω και εγώ όπως και κάποιος άλλος φίλος που έγραψε... να μην βλέπουμε παντού συνομοσίες ..... Ευχαριστώ πάντα με φιλική διάθεση......... Η ομορφιά απλώνεται.....
SIMORIL .......
|
George_13
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
190 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/01/2004, 19:16:56
quote: Να επισημάνω εδώ πως όλο το κένρο της Αθήνας είναι γεμάτο στοές... αυτό φαντάζομαι είναι γνωστό... τώρα γιατι δεν είναι προσβάσιμες ειδικά τώρα με την αναδόμηση της Ακρόπολης (συμφωνώ ή διαφωνώ με τον τρόπο.. είναι κάτι άλλο αυτο) δεν είναι λογικό.. εάν γίνονται κατασκευές και αναπαλαιώσεις, να κλείσουν όλες τις εισόδους? Γιατί φαίνεται περίεργο αυτό? Είναι όπως όταν γίνονται διάφορα κατασκευαστικά έργα...Γίνεται να μην περιφράξουν το χώρο εωσότου να τελειώσουν και να περάσει ο κίνδυνος για τυχόν ατυχήματα?Αυτό που θέλω να επισημάνω και εγώ όπως και κάποιος άλλος φίλος που έγραψε... να μην βλέπουμε παντού συνομοσίες .....
Οντως Simori, καλο θα ηταν να μην βλεπουμε παντου συνομοσιες. Αλλα δεν θα πρεπει να τα βλεπουμε και οπως εχουν. Πολλοι λενε οτι κατω απο την Ακροπολη, υπαρχουν και αλλα πραγματα που δεν μας δειχνουν. Αυτο σε συνδιασμο με τις κλειστες εισοδους, ειναι λογικο να δημιουργει ερωτηματικα.Καλο θα ηταν βεβαια αυτα τα ερωτηματικα να μην οδηγουν σε λαθος και ακραια συμπερασματα. Νομιζω μαλιστα οτι ολοι αυτοι οι εισοδοι ηταν σφραγισμενοι και πολυ πιο πριν απο την ανακατασκευη της Ακροπολης. Τωρα οσο αναφορα το προσωπο της Ακροπολης, τι να πω δεν ξερω. Πραγματη μοιαζει με τα προσωπα που βρισκονται στα νησια Πασχα. Η μονη ετσι κοινη ιδιοτητα που μπορω να βρω και στα δυο, ειναι οτι κοιτανε τον ουρανο. Τυχαιο? WHO DARES... WINS! |
GEORGE D
Μέλος 2ης Βαθμίδας
199 Μηνύματα |
Απεστάλη: 10/01/2004, 05:37:28
quote: Τωρα οσο αναφορα το προσωπο της Ακροπολης, τι να πω δεν ξερω. Πραγματη μοιαζει με τα προσωπα που βρισκονται στα νησια Πασχα. Η μονη ετσι κοινη ιδιοτητα που μπορω να βρω και στα δυο, ειναι οτι κοιτανε τον ουρανο. Τυχαιο?
ΦΙΛΤΑΤΕ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΛΛΗ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ Η` ΚΟΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ,ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΤΡΩΜΑ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ(ΑΠ`ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ),ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ,ΚΥΚΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΛΟΓΟ ΕΛΕΙΨΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΩΝΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΑΜΜΕΣΑ
|
George_13
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
190 Μηνύματα |
Απεστάλη: 10/01/2004, 15:07:22
Λοιπον... αυτο που ηθελα να πω ειναι πως το μονο κοινο μεταξυ τους ειναι αυτο( οτι κοιτανε τον ουρανο). Τωρα παρατηρησα οτι το εγραψα "καπως" και γι'αυτο μπορει να μπερδευτηκες George D. Αυτο εννοουσα και τιποτα αλλο, μιας που ουτε και εγω βλεπω κατι αλλο κοινο μεταξυ τους. Δηλαδη το προσωπο της Ακροπολης με τα αγαλματα της νησου Πασχα "μοιαζουν" στο γεγονος οτι κοιτανε ψηλα.WHO DARES... WINS! |
simori
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2290 Μηνύματα |
Απεστάλη: 10/01/2004, 23:54:54
Άνθρωπος (ετυμολογικα)...= αυτος που κοιτάζει ψηλά Πάντα με φιλική διάθεση Η ομορφιά απλώνεται.....
SIMORIL ....... |
|
Το Θέμα καταλαμβάνει 4 Σελίδες: |
|
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|