ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 ΠΑΙΔΕΙΑ- ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ/ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 6
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
ddf
Μέλος 1ης Βαθμίδας


58 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/01/2003, 14:29:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ddf  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

"Ξεκινώ από το εγώ, να πάω στο εμείς και αν μπορέσω θα είναι ευχής έργο να βρεθώ και στο άλλοι."

Το έχω γράψει πολλές φορές σ' αυτό το topic, και δεν κουράζομαι να το ξαναγράψω. Άλλωστε, πιστεύω, ότι αυτό είναι και το κλειδί της σωστής παιδείας. Η οικογένεια (το "εμείς") είναι η βάση για την ανάπτυξη της παιδείας σ' όλη την κοινωνία. Το αν η τηλεόραση θα μείνει ανοικτή την ώρα του φαγητού, ή για το αν το θέμα συζήτησης θα είναι τα τύπου "BIG BROTHER" παιχνίδια, είναι επιλογή των ατόμων που την αποτελούν και εξαρτάται από την παιδεία που εκείνα έχουν. Άρα...
Λοιπόν, ΕΜΕΙΣ πρέπει να δραστηριοποιηθούμε άμεσα.
Μακριά από την απάθεια και την αδιαφορία.
Ας κάνουμε ΕΜΕΙΣ το πρώτο βήμα.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Artemis34
Νέο Μέλος


16 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/01/2003, 15:03:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Artemis34  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλοι μου καλησπέρα χάθηκα λίγο αλλά επανέρχομαι.
Avatargr φυσικά και αρχίζουμε με την οικογένειά μας, συνεχίζουμε με τους φίλους, τους γνωστούς και φτάνουμε στους παντελώς άγνωστους.
Ρωτάτε από ποιους θα αποτελείται αυτή η ομάδα. Και εγώ σας λέω ξεκινάμε από εμάς και έρχονται και άλλοι μετά. Τώρα την προσωπικότητα και τι πραγματικά ο καθένας θα θέλει να κάνει στην ομάδα ένα είναι σίγουρο. Ότι από την εθελοντική εργασία που θα γίνεται σίγουρα θα λείπουν πολλοί «περίεργοι» ή «ύποπτοι». Από εκεί και πέρα σε μια συλλογική δουλειά όπου συμμετέχουν όλοι, ενημερώνονται όλοι και τα πάντα γίνονται με διαύγεια έχεις γνώση των δεδομένων.
Ddf λες
«"Ποιος θα μπορεί να εγγυηθεί ότι αυτά που θα διδάσκονται στην Ιστορία θα είναι και τα αληθινά γεγονότα;" Όσο ψάχνω, δεν ξέρω πια ποια Ιστορία να πιστέψω.» Αυτά που θα αναφέρονται και στις δύο πλευρές. Και στου νικητή και στου χαμένου σε ένα πόλεμο . Από εκεί και πέρα στα πολιτιστικά τους στοιχεία είναι απλό. Στα ευρήματα.

Ουσιαστικά μιλάμε για πόλεμο. Πόλεμο πολιτιστικό με την Αρχαία Ελλάδα. Γιατί τα αποκρύπτουν όλα αυτά τα ευρήματα; Γιατί φτιάχνουν καινούργια ιστορία στην παλιά;

«ARXH DIDAKSAN TAKSIDEPSAN SE OLOKLIRO TON PLANITI (ARHEOLOGOI ANAKALIPTOUN SINEXOS APODIKTIKA STIHIA YPARXIS TON ELLINON SE OLO TON PLANITI ALA........DEN MILAEI KANENAS.GIATI ARAGE.....)OPOTE GIA PIA PAIDIA THA MILISOUME ....MALON GIA TO MONTELO TO ELLINIKO.
PROSFATA GNORISA KAPION POU EINAI ARHIGOS APOSTOLIS TON GIATRON TOU KOSMOU STO AUGANISTAN!E...DEN MPORITE NA FANTASTITE TI MOU EIPAI...KAPIES ANASKAFES GINONTE EKI KATO STIN ANATOLIA KAI OPOU ANAKALIPTOUN ELLINIKA ARCHEA STAMATOUN AMESOS TIS ANASKAFES KAI TA KALIPTOUN....!!
AKOUSON AKOUSON!!!!» Είπε ο Εχέμβροτος και έχει απόλυτο δίκιο. Γιατί κανένας δεν τα γνωρίζει αυτά;
«ΟΤΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Ο Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΕΒΡΑΙΟ ΡΑΒΒΙΝΟ?ΠΟΙΟΣ?Ο Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ!!!Ο ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ!ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ ΣΕ ΕΒΡΑΙΟ!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΚΩΦΕΥΟΥΝ!ΜΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ?» Λέει ο geo1980.
Κατέβηκα στην Κρήτη και δεν γνώριζαν τον Μέγα Αλέξανδρο. Ήταν εκτός ύλης!
Ddf λες «Η αρχή να γίνει από εμάς, ώστε να το μεταδώσουμε και στους άλλους. Απλά πιστεύω ότι το "εγώ" και το "εμείς" έχουν πολύ δρόμο ακόμα για να εκπαιδευτούν σωστά, ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες βάσεις και να μπορέσουμε να εκπαιδεύσουμε σωστά και τους άλλους. Εγώ προσωπικά (γιατί σ' αυτό το site μας δίνεται η ευκαιρία να καταθέτουμε προσωπικές απόψεις - ευχαριστώ Esoterica.gr) πιστεύω ότι δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι. Και αν επιχειρηθεί κάτι (οτιδήποτε) χωρίς τις σωστές βάσεις, η αποτυχία είναι εγγυημένη.» Συμφωνώ αλλά εν μέρει. Μιλάμε για ένα δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε. Η αρχή έχει γίνει σε εμάς. Εμείς όσοι έχουν οικογένεια αυτό που έχουν να κάνουν είναι να ενημερώνονται και να ενημερώνουν τα παιδιά τους. Το ίδιο πρέπει να γίνει και στους φίλους και στους αγνώστους. Ενημέρωση. Κι όλοι αυτοί που θα συμφωνούν μ αυτό τον δρόμο να πράξουν πλέον διαδικαστικά αυτό που θέλουν και που είναι και το σωστό. Δεν γίνεται να διανύσουμε πρώτα ο καθένας μόνος του τον «δρόμο» και μετά να το εξωτερικεύσουμε. Δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. Όλα πρέπει να γίνονται συγχρόνως. Και πιστεύω ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να χτίσουμε τις σωστές βάσεις.
«Η ποιότητα της παιδείας είναι που πρέπει να μας απασχολεί.» Ακριβώς!
«Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΑΡΛΟΥΜΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΝΙΚΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΣΤΕΝΟΚΕΦΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΤΟΥ ΝΩΕ ΚΑΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 4 ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥΣ?ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΚΑΤΡΑΚΥΛΗΣΟΥΜΕ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ?» Θα κατρακυλήσουμε πολύ ακόμα αν δεν κάνουμε κάτι. Θα διαγράψουν την παλιά και σε λίγα χρόνια θα υπάρχει η νέα δική τους ιστορία. Και προσθέτω σ αυτά τα πολύ ωραία που είπες με παλιότερο μήνυμά μου.
« Σημαντικότερο όλων η παιδεία. Καταστροφικότερο δε η παραποίησή της. Αφού σήμερα τα ελληνόπουλα μαθαίνουν ότι οι Αρχαίοι Έλληνες κατάγονταν από Ινδοευρωπαίους, άποψη που και μόνο στο άκουσμα της ονομασίας δεν στέκει. ¨Άποψη για την οποία δεν υπάρχει καμία εμπεριστατωμένη άποψη, κανένα αποδεικτικό στοιχείο, κανένα επιχείρημα που να ευσταθή απέναντι σ έναν μορφωμένο άνθρωπο. Για την αντίθετη δε περίπτωση, αυτή της αυτοχθονίας των Ελλήνων, υπάρχουν εμπεριστατωμένες απόψεις και πάνω απ όλα ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Το μόνο που υπάρχει και είναι και ο λόγος της "εμφάνισης" της φυλής των Ινδοευρωπαίων είναι κοινές ρίζες σε λέξεις χωρών απ την Ευρώπη, Ασία, Αφρική και Ινδία. Αυτό όπως βλέπεται φίλοι μου είναι αρκετό για να αλλάξει όλη την ιστορία, αρκετό για να αναδειχθούν "επιστήμονες" κάποιοι σιωνιστές και ανθέλληνες και να περάσουν την άποψή τους σε όλο τον κόσμο. Ο Μέγας Αλέξανδρος Σκοπιανός, ο ¨Όμηρος, Αριστοτέλης και Πλάτωνας Τούρκοι. Οι δύο τελευταίοι δε, κατά την άποψη των "επιστημόνων" έκλεψαν τα γραπτά από αρχαίους Αφρικανούς! και τα έκαναν δικά τους. Το ότι ο αρχαιότερος ανθρώπινος σκελετός βρέθηκε στα Πετράλωνα της Χαλκιδικής ηλικίας 11.000.000! ετών δεν έχει καμία σημασία. Ότι και ο δεύτερος αρχαιότερος βρέθηκε πάλι στην Χαλκιδική στην Τρίγλια ηλικίας 6.000.000 ετών πάλι δεν έχει σημασία. Ότι καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας και σε όλη την Ελλάδα βρέθηκαν ευρήματα π.χ όπλα, κοσμήματα, αγγεία και γενικώς ύπαρξη πολιτισμού που ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ την ύπαρξη της αυτοχθονίας των Ελλήνων το παραβλέπουμε. Ότι σε όλο σχεδόν τον κόσμο βρέθηκαν αρχαιοελληνικά ευρήματα π.χ Μεσόγειο, Κεντρική Ευρώπη, Αφρική, Αγγλία, Ινδία, Αφγανιστάν, Κίνα μέχρι και Νότια Αμερική πάλι δεν έχει σημασία. Ότι έχει αποδειχθεί η Ελληνικότητα της Γραμμικής Β και υπάρχουν σοβαρά επιχειρήματα και για την Γραμμική Α....εεεε δε βαριέσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με πόση ευκολία αλλάζουν τα βιβλία, όταν οι υποστηρικτές του Ινδοευρωπαισμού δεν μπορούν να απαντήσουν στην απλή ερώτηση ότι πως γίνεται να καταγόμαστε απ αυτούς αφού αυτοί είναι μεταγενέστεροι;!!!....
Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει ένας άνθρωπος δικηγόρος να κάνει ΜΗΝΥΣΗ στο Υπουργείο Παιδείας, δεν υπάρχει γνωστικός κόσμος να φωνάξει ΕΕΕ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΤΕ ΜΩΡΕ;;;;;;;;; Κι αυτοί οι "δόλιοι" οι καθηγητές αντί να καταστρέφουν την εκπαίδευση των μαθητών για τον μισθό τους να την αργοπορήσουν για να σταματήσουν την παραποίηση και τον βιασμό της Ιστορίας.»
Προχωράω. Εννοείται ότι θα έπρεπε αυτή η εκπαιδευτικός να χάσει την άδειά της. Όχι απλά λόγο ηλιθιότητας αλλά και άγνοιας. Μάλιστα θα της συνιστούσα να ξεκινήσει απ το δημοτικό ξανά.
Φίλε Avatargr «ΕΙΛΘΑΝ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.»
Darkangel «Είναι μοναχικός και δύσβατος ο δρόμος,όμως ο προορισμός είναι τόσο μα τόσο ελκυστικός και πλήρης...» …αληθινός.
Η ζωή είναι και επιστήμη κα τέχνη και αγαθό.
Πλάτωνα η σωστή Παιδεία δεν είναι καλούπι.
Τέλος ddf υπάρχει ελπίδα. Γιατί αυτό το ορίζουμε ΕΜΕΙΣ όπως λες. Από εμάς εξαρτάται.
Άρτεμις

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΧΕΜΒΡΟΤΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Sweden
2197 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/01/2003, 15:43:51  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ARTEMIS 34 ΕΡΡΩΣΘΕ!

POU XATHIKES TOSON KERO?

Πάνα καλώ κρατερόν,νόμιον
κόσμοιο τό σύμπαν.......

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Silverwolf
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Sweden
565 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/02/2003, 19:12:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Silverwolf  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Silverwolf  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΣΧΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ. Π.Χ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΕΟΥΣ ΚΤΛ.
Η ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΤΑΡΙΠΤΩΝΤΑΙ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΓΡΕΜΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΙΣΧΥΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΚΕΝΗ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ (ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ).


"For the strength of the wolf is the pack
and the strength of the pack is the wolf"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/02/2003, 20:42:53  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Silverwolf ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΒΙΒΛΙΩΝ.
ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 20 ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ - 200 ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΒΙΒΛΙΩΝ.

ΑΣ ΜΑΘΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ......

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

** ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ**
** ΕΑΝ ΝΙΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ**Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΧΕΜΒΡΟΤΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Sweden
2197 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/02/2003, 03:47:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΚΕΝΗ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ (ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ).

GEIA SOU ASIMENIA LYKENA!

NA MOU EPITREPSEIS MIA MIKRH ALA SYMANTIKH DIORTHOSOULA?POU PISTEUW OTI THA THN KATANOISEIS.EUXARISTW.
MALON ENOEIS ELLINIKH EKPEDEFSH KAI OXI PAIDIA.EIMAI SIGOUROS OTI
ANAFERESE STO SIMERINO SYSTIMA ''PAIDIAS''(?!)
FISIKA KAI DEN SYMFONO ME TON ORO EKPEDEFSH(MONO TO SKYLAKI EKPEDEVETE)
ALA EXEI KATANTISEI ETSI!
SYMFONW MAZI SOU LYKENA(ASIMENIA)

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10776 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/02/2003, 21:19:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
μα φανταστείτε πόσο δύσκολο θα ήταν να φτιάξουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που ο άνθρωπος να μαθαίνει κι όχι να παπαγαλίζει!
Ειδικά σε μια εποχή που η γνώση είναι πια πρακτικά άπειρη και ο χρόνος που διαθέτουμε μηδαμινός. Μέσα σε αυτόν τον χρόνο, καλούντε οι μαθητές όχι μόνο να αποκτήσουν κάποιες βασικές γνώσεις σε πολλούς τόμείς, αλλά και να ενταχθούν σε μια κλίμακα αξιολόγησης, μέσω του οποίου θα κριθεί η επαγγελματική πορεία της ζωής τους. Πόσο εύκολο να το γράφεις, και πόσο δύσκολο ωστόσο στην πράξη... Δυό λειτουργίες της εκπαίδευσης σημαντικότατες. Αραγε ποιάν από τις δύο θα θεωρούσατε λιγότερο σημαντική.
Κι έχουμε αφήσει την παιδεία απέξω. Η παιδεία, που σαν έννοια διαφοροποιείται μεν από την εκπαίδευση, αλλά την διαβρέχει σε όλη της την έκταση. Είναι θα έλεγα τρόπος εκτέλεσης της εκπαίδευσης, αν και ο μοναδικός. Και που ενώ η εκπαίδευση μπορεί να βελτιωθεί από προσπάθειες των αρμόδιων οργάνων, ή παιδεία εξαρτάται πολύ περισσότερο και από την κοινωνία την ίδια, αλλά και από τους ανθρώπους - όργανα της εκπαίδευσης, οι οποίοι ξέρουν ή όχι τι είναι παιδεία, θέλουν ή μη να ασχοληθούν με αυτή, μπορούν ή δεν μπορούν.

Πολλά τα εμπόδια φίλοι μου.

Υ.Γ.
το επάγγελμά μου έχει σχέση αγαπητοί μου φίλοι με την εκπαίδευση. Με μεγάλη ου λύπη παρατηρώ, ότι περισσότερο οι καθηγητές παρά οι μαθητές έχουν ανάγκη την παιδεία...

αυτή...που τα κατάφερε!

Edited by - amalia on 20/02/2003 21:23:48Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Silverwolf
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Sweden
565 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2003, 00:54:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Silverwolf  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Silverwolf  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΤΗΝ ΔΙΩΡΘΩΣΗ ΕΧΕΜΒΡΟΤΕ , ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ!!!

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ, OXI ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΤΗΝ ΔΙΩΡΘΩΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΟΛΑΣ!
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ (ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΓΛΩΣΣΑ! ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ!! ) ΤΑΥΤΙΣΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ΕΙΝΑΙ.

ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΕΡΑΝΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ) ΝΑ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ. ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΧΡΟΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ...
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟΣ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΚΡΗ ΠΕΙΡΑ.

"For the strength of the wolf is the pack
and the strength of the pack is the wolf"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2003, 08:50:29  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

ΑΜΑΛΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ

quote:
μα φανταστείτε πόσο δύσκολο θα ήταν να φτιάξουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που ο άνθρωπος να μαθαίνει κι όχι να παπαγαλίζει!
Ειδικά σε μια εποχή που η γνώση είναι πια πρακτικά άπειρη και ο χρόνος που διαθέτουμε μηδαμινός.

ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΠΟΣΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ??
ΙΣΩΣ ΤΟ 10%.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΧΡΗΣΤΕΣ..
Ο ΛΟΓΟΣ ???
ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ..
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


** ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ**
** ΕΑΝ ΝΙΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ**Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2003, 09:01:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ/ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ.

ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ?????
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ????

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

** ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ**
** ΕΑΝ ΝΙΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ**Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Silverwolf
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Sweden
565 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2003, 14:13:07  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Silverwolf  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Silverwolf  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΕ ΑΒΑΤΑΡ, ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.
ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΦΟΣΩΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΚΗ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ.
ΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗΝ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ.

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Η ΟΧΙ;
ΜΗΠΩΣ ΚΑΘΕ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΜΕ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ;
Π.Χ. ΟΙ "ΑΧΡΗΣΤΕΣ" ΓΝΩΣΕΙΣ. ΜΗΠΩΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΟΣΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ;

ΤΟΣΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ. ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΤΟ ΔΑΣΟΣ.

ΟΥΦ! ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ!!!!!!!!

"For the strength of the wolf is the pack
and the strength of the pack is the wolf"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10776 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2003, 16:24:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αβατάρ.

Ποιός τάχα ξέρει πραγματικά τόσο καλά, ποιές γνώσεις θα ήταν αληθινά χρήσιμες και ποιές άχρηστες; Πόσα άραγε χρόνια θα χρειαζόντουσαν εάν από ένα πειραματικό εκπαιδευτικό σύστημα θα θέλαμε να βγάλουμε αξιόπιστα συμπεράσματα; Και εάν το συμπέρασμά μας ήταν τελικά ότι δεν φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά αυτοί που εκτελούν τις εντολές τους;
Γιατί εγώ ως προιόν του ίδιου εκπαιδευτικού συστήματος με κάποιον άλλο, όταν μπαίνω στη σχολική τάξη κάνω μάθημα, μιλάω με τα παιδιά, ακούω τα προβλήματά τους, προσπαθώ να προσεγγίσω και τον τελευταίο μαθητή της τάξης και να τον κάνει να αγαπάει το ψάξιμο για τη γνώση, και ο κάποιος άλλος βλέπει το σχολείο σαν έναν πολύ βολικό χώρο δημοσιουπαλιλισμού; Γιατί δεν είμαστε όλοι οι ίδιοι, και ο κάποιος άλλος που αναφέρω, μπορεί ίσως να κάνει κάτι άλλο πολύ καλύτερα από εμένα. Αλλά διδάσκει στο σχολείο, την ίδια στιγμή που χιλιάδες άλλοι με έμφυτη αγάπη και αφοσίωση στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού, βρίσκονται κάπου έξω, να περιμένουν την σειρά τους. σε έναν κόσμο που η φτώχια, ο άνισος καταμερισμός του χρόνου και των ευκαιριών, σε αναγκάζει να ξεχνάς σταδιακά όλα τα άλλα και στο τέλος να πεις: "ωχ αδελφέ, εγώ θα σώσω τον κόσμο;". Σε προσλαμβάνουν λοιπόν μετά από καιρό, αλλά έχεις ξεχάσει ότι ήσουν δάσκαλος. Αλλες ανάγκες πιο επιτακτικές σε βγάλαν από το δρόμο...

Που άραγε θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε το φταίξιμο για όλα τούτα; Και θα μπορούσαμε αλήθεια να τα διορθώσουμε;

αυτή...που τα κατάφερε!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Silverwolf
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Sweden
565 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2003, 19:04:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Silverwolf  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Silverwolf  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΕΛΕΙΠΕ:

Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ;

ΑΜΑΛΙΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΤΕ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ!
ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΘΥΜΑΜΑΙ Η ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΣ ΕΝΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΝΑ ΤΣΟΥΡΜΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ... Η ΠΡΩΤΗ ΕΒΓΑΖΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΕΝΩ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ... ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ.

"For the strength of the wolf is the pack
and the strength of the pack is the wolf"


Edited by - Silverwolf on 23/02/2003 22:38:13Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Skies tou Fegariou
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
306 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2003, 19:11:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Skies tou Fegariou  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
SILVERWOLF?


MALON INE EPIDI DEN PIGENES TA MA8IMATIKA.

FILIKA

AGAPA GIA NA MIN MISIS.

Leonardo

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Silverwolf
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Sweden
565 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2003, 22:37:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Silverwolf  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Silverwolf  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ;
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΩ ΑΛΛΑ ΛΑΤΡΕΥΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ...
ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΘΥΜΑ (ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΦΑΕΙ...
)

ΟΚ ΤΕΡΜΑ Η ΠΛΑΚΑ ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ...
...
..
.
ΟΚ ΑΔΥΝΑΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ, ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ

"For the strength of the wolf is the pack
and the strength of the pack is the wolf"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10776 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/02/2003, 00:41:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
1η Γυμνασίου: "σιχαίνομαι τα μαθηματικά!"
2α + 3η Γυμνασίου: "μαθηματικά, το αγαπημένο μου μάθημα, 19 στον έλγχο"
1η: Λυκείου: "Λατρεύω τα μαθηματικά"
2α + 3η Λυκείου: "Ωχ, πάλι μαθηματικά..."

Και μιλάμε για το ίδιο άτομο "σκιες του φεγγαριου".
Που και βέβαια λατρέυω τα μαθηματικά.

αυτή...που τα κατάφερε!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Valnta
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Vietnam
2285 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/02/2004, 16:03:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Valnta  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πολύ ωραίο θέμα!! Tου αξίζει πιστεύω να ανασυρθεί από τα βάθη του esoterica...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

NOMIMON
Μέλος 1ης Βαθμίδας


143 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/02/2004, 20:27:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους NOMIMON  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ωραίο θέμα όντως, δεν ήξερα οτι υπήρχε.
Θέλω να προσθέσω κάτι, μια μικρή πραγματική ιστορία.
Θα μπορούσε να έχει τίτλο ΔΑΣΚΑΛΟΙ και "ΔΑΣΚΑΛΟΙ".

Οταν ήρθε ο καιρός να πάω 3η λυκείου, στο σχολείο μας έγινε σύσκεψη των διδασκόντων. Θέμα; "Ποιός θα αναλάβει αυτό το τμήμα".
Το τμήμα ήταν το δικό μας, που στην προηγούμενη χρονιά ήταν το χειρότερο απο κάθε άποψη και κανείς φιλόλογος ( που θα είχε και τις περισσότερες ώρες ) δεχόταν να μας αναλάβει.
Μπαίναμε με τις μηχανές σουζάτοι στην αίθουσα, καπνίζαμε μέσα, κανείς δεν είχε βιβλία και τετράδια, οι μισοί πάντα έλλειπαν είτε απο αποβολές είτε λόγω μπιλλιάρδου που ήταν απέναντι κλπ.
Ξέροντας οτι υπάρχει πρόβλημα, αρχίσαμε να παίζουμε μπάλα έξω ενώ οι άλλοι έκαναν μάθημα μέσα. Χωρίς να το καταλάβουμε, κάποια στιγμή μαζί μας έπαιζε κι ένας φιλόλογος ( θυμάμαι φυσικά καλά το όνομά του ). Ηταν καινούργιος και ήταν αυτός που ζήτησε απο μόνος του όπως μάθαμε να μας αναλάβει.
Το πρώτο μάθημα έγινε στο προαύλιο μεταξύ μπάλας και τσιγάρου.
Να μη σας κουράζω, άλλο μάθημα έγινε στο μπιλλιάρδο και πολλά άλλα εκτός σχολείου στην αρχή.
Αποτέλεσμα; Μετά απο έναν μήνα, ξυπνούσαμε πιο πρωϊ για να προλάβουμε να είμαστε πάντα στην ώρα μας για το μάθημά του. Στα διαλείμματα κανείς δεν ήθελε να βγεί έξω και επιδιώκαμε να τον έχουμε κοντά μας όσο περισσότερο γινόταν.
Κανείς στο σχολείο δεν πίστευε τί γινόταν και πολλοί έφευγαν απο άλλες τάξεις κι έρχονταν σαν παρατηρητές και παρακολουθούσαν το μάθημα-συζήτηση.
Γιατί, το μάθημά του ήταν μια ατέλειωτη συζήτηση. Συζήτηση για τα πάντα, για θέματα που θεωρούνταν ταμπού, για θέματα φαινομενικά άσχετα.
Με τον τρόπο αυτό, μας έκανε να κόψουμε το τσιγάρο ( τουλάχιστον μέσα στους χώρους του σχολείου ), το μπιλλιάρδο και άλλες "κακές" συνήθειες και να αποζητάμε τη γνώση.
Τα μαύρα πρόβατα έτρεχαν στα βιβλιοπωλεία και ρουφούσαν τόμους ολόκληρους και βιβλία που εντέχνως μας σύστηνε.
Να σημειώσω οτι ο δάσκαλος αυτός ήταν και κεκές, δύσκολα μπορούσε να εκφραστεί. Φανταστείτε 30 παιδιά συν τους "παρατηρητές" και άλλους στα παράθυρα να κρέμμονται απο τα χείλη ενός κεκέ. Και κανείς απο όλο το σχολείο τόλμησε ποτέ να τον αποκαλέσει έτσι.
Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ αυτός, μας έκανε να αγαπήσουμε το σχολείο, να αγαπήσουμε μαθήματα που σιχαινόμασταν.
Μας έκανε να γνωρίσουμε και να αγαπήσουμε τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη, τον Ομηρο, τον Θουκυδίδη και να τους αγαπήσουμε, μας έκανε να ΄δούμε με άλλο μάτι τα μαθηματικά, τη φυσική , τη χημεία κι ας μην ήταν στο αντικείμενό του και να τα αγαπήσουμε, μας έκανε να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας και να τον αγαπήσουμε.
Αγαπούσε αυτό που έκανε και πιο πολύ αγαπούσε εμάς τους αλήτες χωρίς ποτέ να μας το πει ή να μας κολακέψει.
Ηταν ένα μικρό θαύμα.
Αποτέλεσμα ήταν να τελειώσουμε σαν τμήμα με τις καλύτερες επιδόσεις.
Τόσο πολύ μας είχε επηρεάσει, που κάποιος, προς το τέλος της χρονιάς πρότεινε να γράψουμε μηδέν σε όλα, ώστε να μείνουμε στην ίδια τάξη και να έχουμε άλλη μια χρονιά μαζί του και οι περισσότεροι συμφωνούσαν. Οταν του το είπαμε, μας έβαλε στη θέση μας με ένα ψέμμα, το μοναδικό όπως αποδείχθηκε. Είπε οτι λόγω οικογενειακών κλπ προβλημάτων αυτή θα ήταν η τελευταία του χρονιά στην εκπαίδευση και φυσικα δεν υπήρχε δυνατότητα να είμαστε πάλι μαζί.

Τολμώ να πω οτι ήταν ο μοναδικός δάσκαλος που συνάντησα στη σχολική μου διαδρομή και η θλίψη για το οτι τον γνώρισα για μια και μόνη σχολική χρονιά ήταν μεγάλη, όπως και σε όλα τα άλλα παιδιά.

Ενα τελευταίο.
Ενας συνάδελφός του, βλέποντας οτι πολύ λίγοι απο μας είχαν βιβλία και τεράδια στη διάρκεια του μαθήματος, τον ρώτησε ενώπιόν μας πώς το ανέχεται.
Η απάντηση ήταν οτι, "δεν χρειάζονται τόσο πολύ αυτά, έχουν τα απαραίτητα. Ολα είναι εδώ ( δείχνοντας το κεφάλι του ) και εδώ ( δείχνοντας την καρδιά του ). Και τα παιδιά έχουν και απο τα δύο."

Καμμία φορά σκέφτομαι, πόσο καλύτερος θα ήμουν αν είχα άλλους δύο-τρεις σαν αυτόν στα τόσα χρόνια στα θρανία.
Πόσο καλύτερη θα ήταν η παιδεία μας αν υπήρχαν μερικοί ακόμη σαν αυτόν.
Πόσο καλύτεροι θα ήμασταν ίσως όλοι.
Να είναι καλά και τον ευχαριστώ έστω και αργά, έστω και απο δω.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4836 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/02/2004, 23:53:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλοι μου , θα μου επιτρέψετε κι'εμένα να κάνω μία διαφορετίκή προσέγγιση στο θέμα και να διατυπώσω ορισμένες σκέψεις και ερωτηματικά που με απασχολούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια .
Την δεκαετία του 70 ο τότε υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ και φανατικός σιωνιστής Χένρυ Κίσινγκερ σε μία ομιλία του είχε πει ότι οι Έλληνες είναι ατίθασος λαός που δημιουργεί προβλήματα και ότι τελικά για να μπορέσουν να μας ελέγξουν θα έπρεπε να μας χτυπήσουν στην παιδεία μας και στην γλώσσα μας .
Έκτοτε βλέπουμε τις κυβερνήσεις να αλλάζουν , τους υπουργούς παιδείας να έρχονται και να παρέρχονται και η παιδεία μας στα θέματα γλώσσα και ιστορία να πηγαίνη από το κακό στο χειρότερο .
Καταργούμε την καθαρεύουσα , εισάγουμε στα σχολεία μας την δημοτική και την γλωσσοκτόνα γραμματική του Τριανταφυλίδη και ιοθετούμε το μονοτονικό με αποτέλεσμα τα σημερινά παιδιά να έχουν όλο και περισότερο πιό φτωχό λεξιλόγιο και αν σ'αυτά προσθέσουμε τα Greeklish και το κερασάκι στην τούρτα την πρόταση της κας Διαμαντοπούλου για την ιοθέτηση της Αγγλικής σαν δεύτερης επίσημης γλώσσας έχουμε συμπληρωμένο το πάζλ όσον αφορά την γλώσσα .
Όσο για την ιστορία τι να πρωτοαναφέρω , την αρχαία Ελληνική ιστορία που διδάσκουν στα σχολεία με παρωχημένες θεωρίες του περασμένου αιώνα , η την νεότερη ,έστω και αυτην την κουτσουρεμένη του Παπαρρηγόπουλου , απο την οποία άκουσον άκουσον θέλουν να αφαιρέσουν σχεδόν όλο το 21 για να επιτευχθή με την Τουρκία η προσέγγιση των δύο λαών .
Γιά όλα αυτά που εκθέτω πιο πάνω φίλοι μου έχω αναρωτηθεί πάρα πολλές φορές , μήπως τελικά υπάρχει σε εξέλιξη κάποια συνομωσία ;;;!!!!
Παρακαλώ πείτε μου έχω άδικο που σκέπτομαι κάτι τέτοιο ;

Edited by - Sesostris on 11/02/2004 23:57:41Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

VAIHINGER
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
203 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/02/2004, 01:34:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους VAIHINGER  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος VAIHINGER  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΛΙΑΝΤΙΝΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ,ΟΜΩΣ, ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛ-ΛΟΓΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ, ΤΟΥ ΜΑΖΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ Η ΠΑΙΔΕΙΑ-H ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ- ΔΕ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ TO POLITICALLY CORRECT ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΘΗΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΠΗΓΕΣ-ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ!

ΠΒ*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/02/2004, 14:16:50  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ (ΚΥΡΙΑ) Valnta ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ.

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ.
ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΛΛΟΙ....
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Sesostris ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΙΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΔΗ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΡΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΕ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΣΙΜΗ. (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥΣ)

ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΔΗ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΟΥΤΟΣ ΜΕΣΑ ΤΗΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΡΑΦΑΝ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΝΟΙ.
ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΗΛΘΑΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΝΟΙ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΘΕΣΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ???????

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ Greeklish ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ..

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΔΩ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜΣ....
ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ Greeklish ΕΔΩ....
ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

**ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ**Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4836 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/02/2004, 23:19:01  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΡΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΕ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΣΙΜΗ

Φίλε AVATARGR κι'εγώ συμφωνώ οτι η γλώσσα πρέπει να εξελίσσεται , όχι όμως να εφτελίζεται , όπως κατά την αποψή μου γίνεται με την γραμματική Τριανταφυλίδη .
Θα ήθελα επίσης να σε πληροφορήσω οτι ήμουνα απο εκείνους που χειροκρότησαν την εισαγωγή της δημοτικής στα σχολεία και την κατάργηση της καθαρεύουσας . Αναθεώρησα όμως τις απόψεις μου όταν διαπίστωσα οτι τα παιδιά άρχισαν να χάνουν τον γλωσσικό μας πλούτο και να έχουν ολοένα και φτωχότερο λεξιλόγιο .
quote:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΘΕΣΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ.


Εδώ φίλε AVATARGR πολύ φοβάμαι ότι παρερμήνευσες τα γραφόμενά μου , ίσως πάλι να μην ήταν και τόσο σαφής η διατύπωσή μου για την Αγγλική .
Εγώ δεν βρίσκω καθόλου κακο το να μαθαίνουν τα παιδιά μία ή και περισσότερες ξένες γλώσσες (προσωπικά γνωρίζω 5) , άλλο ομως είναι να μαθαίνεις μία ξένη γλώσσα και άλλο να την κάνης δεύτερη επίσημη γλώσσα της πατρίδας σου , όπως ηταν η πρόταση της Κας Διαμαντοπούλου για τα Αγγλικά .

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/02/2004, 22:42:11  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ Sesostris ΙΣΩΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΛΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΘΗΚΑΝ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ.
ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ.

ΛΟΙΠΟΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΩΣΤΕ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ?????

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΔΗ)
ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥ ΚΑΤ' ΕΜΕ
ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ.
ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΕΘΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ.

ΑΛΛΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑΝ Η ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ?????

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΦΤΑΙΕΙ ?????
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ....
ΟΛΟΙ ΜΑΣ...

ΓΟΝΕΙΣ ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ .....
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ?????

ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΚΑΜΙΑ ......(ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΥΓ. Ο ΟΔ. ΕΛΥΤΗΣ ,ΚΑΖΑΤΖΑΚΗΣ,Κ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΓΡΑΦΑΝ.

**ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ**

Edited by - AVATARGR on 13/02/2004 22:43:41Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4836 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/02/2004, 23:56:43  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Ο ΟΔ. ΕΛΥΤΗΣ ,ΚΑΖΑΤΖΑΚΗΣ,Κ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΓΡΑΦΑΝ

Σύμφωνοι , και ειδικά ο Μενέλαος Λουντέμης που ειναι η αδυναμία μου , όχι όμως με τους κανόνες της ισοπεδωτικής γραμματικής Τριανταφυλίδη .
Και ειδικα στην Ελληνική απόδοση των ξένων λέξεων και ονομάτων . Όπως γνώρίζουμε , στην γλώσσα μας τα φωνήεντα έχουν την δική τους φωνητική αξία , και δεν βλέπω τον λόγο γιατί θα πρέπη το ee να το γράφω ι και όχι η όπως αποδίδεται καλύτερα στα Ελληνικά , όπως επίσης το y όταν ο Γάλλος το ονομάζει υγκρέκ εγω γιατί θα πρέπη μία γαλλική λέξη γραμμένη με y να την αποδίδω με ι και όχι με υ όπως και μία κατάληξη au να την αποδίδω με ο και όχι με ω που είναι και ηχητικά σωστότερο .
Και μη μου πης φίλε AVATARGR χάριν απλουστεύσεως , γιατί για τον ίδιο λόγο θα έπρεπε να γράφουμε Νοε,Ισαϊας,Αβεσαλόμ,Ιόβ,Λότ,Μοϊσής,Ιρόδης κλπ για να είμαστε ακριβοδίκαιοι όπως κάνουμε όταν γράφουμε το Λίρ,Μπερνάρ Σο,Τσαϊκόφσκι,Ο'Νίλ κλπ .

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Germany
267 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/02/2004, 00:40:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Η Παιδεία πρέπει πρώτιστα να αποσκοπεί στην Φυσική, Ψυχική και Πνευματική προαγωγή του Λαού. Αυτή η σειρά, υποδηλώνει και το γεγονός ότι η κάθε μιά αποτελεί υπόβαθρο των επομένων. Σήμερα δυστυχώς, η αστικοδημοκρατική «παιδεία»(!) έχει μια αντεστραμένη «ιεραρχία» και μια χρησιμοθηρική και υλιστική κατεύθυνση. Μιλαμε για ισοπέδωση όλων εκείνων των Αξιών που μπορούν να αποτελέσουν σημεία αναφοράς για τον Άνθρωπο. Η σημερινή παιδεία, με την υλιστική στενοκεφαλιά της, οδηγεί σε έναν νεκρό διανοηματισμό και σε μια ψευδο-επιστήμη... Κάποιοι κάνουν λόγο για επαναφορά των αρχαίων, που εγκληματικώς πέταξε στο καλάθι των αχρήστων το «εκπαιδευτικό» μας σύστημα , με τα γνωστά αποτελέσματα των σημερινών αγραμμάτων – «επιστημόνων» - νέων ! Όμως δε φτάνει... Χρειάζεται επαναφορά του αρχαίου εκείνου Ιδεώδους του «καλού καγαθού» . Στόχος πρέπει να είναι το «Είναι» και όχι το... «έχειν» ...

Όμως όλα αυτά είναι αδύνατο να γίνουν πράξη μέσα σ’ ένα Σύστημα της δημοκρατικής χρηματοκρατίας , στην οποία οι «φύσει δούλοι» καθίστανται άρχοντες, με τα δουλοπρεπή τους φρονήματα που τους είναι αφάνταστα χρήσιμα για το σκοπό αυτό... Τέτοιους χρειάζεται – τέτοιους δημιουργεί ! Ένα άρρωστο Σύστημα όπως το σημερινό, δεν εργάζεται για την προαγωγή και τον εξευγενισμό του είδους, αλλά στηρίζει και προωθεί την αντιστροφή των αξιών, την καταστροφή των Αρχετύπων και οδηγεί τελικώς στον πλήρη εκφυλισμό! Έτσι δημιουργεί όχι χαρακτήρες, αλλά έναν ελεεινό συρφετό φθονερών «ίσων πολιτών»...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/02/2004, 01:47:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ Sesostris ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΝΑ ΞΕΝΟ ΟΝΟΜΑ Η ΕΝΑ ΤΟΠΟΝΥΜΙΟ ??????????

Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ?????
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ Μ. ΛΟΥΝΤΕΜΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ????
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ????
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΑ ΤΟΝ Κ. ΠΑΛΑΜΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....

ΦΙΛΕ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...
ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ..
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ?????
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ??????
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ....
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

**ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ**Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kynikos
Πλήρες Μέλος

United Kingdom
1317 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/02/2004, 03:17:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kynikos  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Γειά σου φίλε ΝΟΜΙΜΟΝ
quote:
Μπαίναμε με τις μηχανές σουζάτοι στην αίθουσα, καπνίζαμε μέσα, κανείς δεν είχε βιβλία και τετράδια, οι μισοί πάντα έλλειπαν είτε απο αποβολές είτε λόγω μπιλλιάρδου που ήταν απέναντι κλπ.
Καλά λοιπόν σε είχα καταλάβει οτι είσαι ολίγον τι αντάρτης και μηχανόβιος...

Πάντως η ιστοριούλα σου για τον δάσκαλό σου, ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ.
Θα μου επιτρέψεις να την κάνω copy-paste που και που στις διάφορες συζητήσεις οπου όλοι αναρωτιώμαστε ΠΩΣ να "φτιάξουμε" την παιδεια.

Μερικές ωραίες ιδέες σαν αφετηρία:-

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ. ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ! ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ...

ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ. ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΝΩΣΗ. ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΟΦΙΑ.

Γίνεται άραγε παιδεία χωρίς αυτές;

ΜΦΧ

Κ.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4836 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/02/2004, 22:24:44  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε AVATARGR , ξαναδιάβασε σε παρακαλω προσεκτικότερα την προηγούμενη απάντησή μου , δεν έχει καμμία σχέση με αυτά που μου απαντάς .

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΑΝΑΛΥΩΝ
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Greece
137 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/02/2004, 01:38:25  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΝΑΛΥΩΝ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητοί φίλοι γεια σας.

Πιστεύω πως πρέπει το θέμα ΠΑΙΔΕΙΑ να τεθεί στις σωστές του βάσεις
και οι οποίες είναι : Η ΤΑΥΤΟΣΗΜΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΟΣ!!

Θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα. Μια μέρα ένας φίλος μου , μαζί με τον
υιο του επισκέφθηκε έναν κοινό μας φίλο και έκατσε λίγο μαζί μας , (ήμουν κι εγώ εκεί) , πίνωντας κι οι τρεις μας καφέ.
Κάποια στιγμή ο κοινός μας φίλος έλειψε από το γραφείο του και όταν επέστρεψε είχε ένα δώρο για τον υιο του φίλους μας που ήταν πέντε χρονών.
Όταν ξεκίνησε ο φίλος με τον υιο του να φύγει , ρωτάει ο πατέρας του
τον μικρό : " είπες ευχαριστώ στον κ. Τάσο ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΩΡΟ; και
ο μικρός του απάντησε : ΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ...ΠΗΡΕ ...ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ"!!!

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΑΝΑΛΥΩΝ

+Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/02/2004, 14:27:23  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ Sesostris ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ.

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ..

ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΕΞΑΝΤΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ??????

ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΞΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ Η ΤΟΠΟΝΥΜΙΑ ??????
ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ Υ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ "υγκρέκ" ???

ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

**ΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ**Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 6 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1560059
Maintained by Digital Alchemy