ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ =-.
 ΕΛΛΑΔΑ - ΤΟΥΡΚΙΑ προφητειες για κοντινο πολεμο??? - No. 1
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 50
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
stavros77
Μέλος 2ης Βαθμίδας


421 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/07/2007, 17:59:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους stavros77
PREDATOR καταρχήν ηρέμησε μην πάθεις κανένα εγκεφαλικό.
Δεν εννοούσα ότι δεν υπάρχει φανατισμός...αλλά οτι δεν χωράει φανατισμός στην ορθοδοξία. Και οτι αν κάποιος είναι φανατισμένος τότε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΓΝΗΣΙΟΣ. Οπότε δεν είμαι άσχετος όπως λες. Προφανώς και βλέπω γύρω μου φανατισμένους "χριστιανούς".

Δεν ξέρω τα πιστεύω σου αλλά κρίνοντας από αυτά που γράφεις προφανώς δεν είσαι Χριστιανός ορθόδοξος. Οπότε και δεν θα σου απαντήσω για τις ανυπόστατες και ασόβαρες κατηγορίες σου εναντίον των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου. Ο Θεός και η ψυχή σου. Άλλωστε η χριστιανοσύνη δέχθηκε από την αρχή κατηγορίες και μίση. Το είχε πει ο ίδιος ο Χριστός.

Όσο για τον Βουλγαροκτόνο θα σε παρακαλούσα να ξεκλέψεις λίγο χρόνο από το internet και να διαβάσεις λίγο ιστορία για να δεις τις βαρβαρότητες των Βουλγάρων κατά τους βυζαντινούς χρόνους (δυστυχώς επαναλήφθηκαν και κατά τους Μακεδονικούς πολέμους). Όταν διαβάσεις τα ξαναλέμε.

Οι σταυροφόροι ήταν ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ. Όπως ξέρεις (και αν το ξέρεις κιόλας) η ορθόδοξη εκκλησία δεν είναι το ίδιο με την καθολική. Έχουν σχιστεί από εμάς οπότε δεν φταίει η ορθοδοξία για τα εγλήματα του κάθε πάπα που έστελνε τους "χριστιανούς" του να σφάζουν κόσμο.