Συγγραφέας |
Θέμα |
|
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
5558 Μηνύματα |
Απεστάλη: 17/02/2012, 22:53:34
quote: Είναι το όνομα μιας ταινίας που λεει ο Dr Jekyll αλλά δε θυμάμαι όλο τον τίτλο ούτε και την εχω δει αλλά το στορυ είναι ότι κάποιος γεννήθηκε μεγάλος και μικραίνει αντι να μεγαλώνει όσο περνάνε τα χρόνια.
Α, δεν την ξέρω. Χεχε, μου αρέσει όμως να παίζω! Τωρα, αν κάθε σε γεννέθλια νιώθεις ότι ξεφορτώνεσαι έναν χρόνο, αντί να νιώθεις κάθε χρόνο να βαραίνει την πλάτη σου, τότε ίσως έχει δίκιο ο dr.μικραίνωEdited by - Αίολος on 17/02/2012 22:55:19 |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 17/02/2012, 22:59:25
zip
quote: nays, σωστό είναι αυτό που λες όμως ... αν παρατηρήσεις προσεχτικά μία αφίσσα, θα δεις κάτω - κάτω μία διεύθυνση mail, του τύπου xxxx@na.gr ή xxxx@n-a.gr ή xxxx@nea-acropoli.gr. Παρατήρησέ το αν τύχει και ξαναβρεις στο δρόμο καμιά αφίσσα και θα το δεις αυτό που σου λέω
Δεν είναι όμως σωστό να προσπαθώ να καταλάβω ποιος οργανώνει μια ομιλία και να πρέπει να το ανακαλύψω μετά από εντατική έρευνα από την ηλεκτρονική τους διεύθυνση.Μια οργάνωση που πραγματοποιεί μια ομιλία, είναι προτεραιότητα της να δημοσιεύει ευανάγνωστα και καθαρά ποιο είναι το όνομά της και το σημαντικότερο, ποιος είναι ο ομιλητής (δηλαδή αν έρθω σπίτι σας επειδή με καλέσατε, το όνομα θα το αναρτήσετε με μικρά γράμματα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση, κάτω κάτω στο κουδούνι σας; LOL!). Το οφείλουν βάση της σωστής συμπεριφοράς και τύπων, να δημοσιεύουν το όνομα(τις όργάνωσης) και τον ομιλητή και όχι να τα κρύβουν έντεχνα,εώς εντελώς! Όταν κάποιος επιτηδευμένα κρύβεται πίσω από λέξεις και μεγέθη, έχει κάτι να κρύψει ή πιθανόν νομίζει ότι δεν είναι έτοιμοι οι ακροατές μάθουν αυτά που έχει να τους πει (αρκετά πονηρή η πρώτη στάση και υπερβολικά υπεροπτική η δεύτερη στάση προς τους ακροατές). Αυτοί που είναι περήφανοι για αυτά που αντιπροσωπεύουν, δεν κρύβονται στα μικρά γράμματα της ηλεκτρονικής διεύθυνσής τους και αναφέρουν ξεκάθαρα τον ομιλητή της ομιλίας, ειδάλλως δεν είναι ισορροπημένη η συμπεριφορά τους και κάτι παίζεται! (έτσι ακριβώς κάνουν οι πωλητές, προσπαθώντας να σε παπαριάσουν πρώτα για να σου πουλήσουν κάτι χωρίς να το πάρεις χαμπάρι) Edited by - Μυρμιδόνας on 18/02/2012 01:05:52 |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 19:02:41
Zip, απ ότι φαίνεται, δεν αρκεί να παρακολουθείς το θέμα, χρειάζεται και να κατανοείς αυτά που διαβάζεις.Με ρωτάς… «Τι ζόρι τραβάς ρε φίλε με την amalia ;» Γιατί δεν ρωτάς ρε φιλάρα, τι ζόρι τραβάει η αμαλία με εμένα? Αυτή δεν ήταν που, χωρίς καμιά αιτία, εντελώς απρόκλητα και αναίτια, στη σελ 1, μιλώντας μου υποτιμητικά, είπε… «Πονηρούλη... μετράς τις μέρες ε; Μην κουράζεσαι.» Αναρωτήθηκες, ρε εσύ, που κόλλαγαν, στο όλο θέμα , αυτά που είπε? Αναρωτιέσαι, ρε φίλε, εντελώς προβοκατόρικα,… «Τι ζόρι τραβάς γενικότερα δηλ. με το esoterica.gr ;» Πας καλά αγόρι μου? Εγώ δεν είμαι που, λίγο πριν, μιλώντας στον Μακεδόνα, είπα… «Αυτό βέβαια, σύμφωνα με την δική μου γνώμη, είναι κάτι το πολύ σπουδαίο που, αποδεικνύει και το υψηλό πολιτιστικό επίπεδο των περισσοτέρων μελών του φόρουμ.» Αν θυμάσαι καλά, ο Πλάνας, ο Αρχηγός της Νέας Ακρόπολης στην Ελλάδα, ήταν αυτός που υποτίμησε το επίπεδο των μελών του φόρουμ. Ούτε κουβέντα όμως γι αυτό. Γιατί άραγε? Ας αφήσω κατά μέρος αγοράκι, το σεξιστικό υπονοούμενο με τα τσουρέκια. Σιγά ρε αντράκι, έχει και άλλον σαν και σένα η μάνα σου? Λες… «Εδώ ,σου δίνουν αυτοί οι άνθρωποι βήμα για να πεις αυτά που θέλεις να πεις» Σιγά ρε φίλε, να μην τους χρωστάω και χάρη. Θυμάσαι, μήπως, πόσο καιρό ήταν νεκρό το θέμα? Έχεις δει πόσες σελίδες έχει γράψει σε τόσο λίγο καιρό? Έχεις δει το πλήθος των αναγνώσεων που έχει? Σε ποιον το οφείλει αυτό? Στη συνέχεια, σε ένα ντελίριο εναντίον μου γράφεις… «κι εσύ αντί να κάνεις αυτό που είπες στην αρχή ότι θέλεις να κάνεις [ να σου το θυμίσω λίγο ... ] : quote: ________________________________________ γαραντζώτης γιάννης, Απεστάλη: 13/11/2011 Ήταν το 1983, όταν έγινα μέλος της Νέας Ακρόπολης. Από την πρώτη στιγμή που έγινα μέλος εργάστηκα με όλη μου την ψυχή για το δυνάμωμά της στη Θεσσαλονίκη. Αργότερα ανέλαβα την αρχηγεία της δομής στη Θεσσαλονίκη και έγινα ένας από τα τέσσερα ανώτερα στελέχη της κίνησης στην Ελλάδα, μέχρι την παραίτησή μου από την αρχηγεία τον Μάρτιο του 1991.Τον Ιούνιο του ίδιου έτους έφυγα και από μέλος της Ν.Α. και τον Οκτώβριο μετά από εντατική έρευνα στην προϊστορία της οργάνωσης, ξεκίνησα ένα αγώνα ενημέρωσης για το τι πραγματικά ήταν αυτή η οργάνωση. ________________________________________ εδώ και 4 μήνες, (4 μήνες! ρε αγόρι μου δηλ.)» Στη σελ 14, αμέσως μετά από το σημείο που αναφέρεις, γράφω… «Στην αρχή πίστευα πως χρωστάω σε όσους έβαλα στη Ν.Α. και όχι μόνο σε αυτούς αλλά και σε όλους όσους είχα επηρεάσει με τις χιλιάδες αφίσες που κολλούσα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και σε όσους είχαν παρακολουθήσει τις διαλέξεις μου, τα θεατρικά και άλλες δραστηριότητες που είχα οργανώσει. Πολύ χαρακτηριστικά, μπορώ να πω, πως η σκέψη που μου έδωσε την κινητήρια δύναμη να πάω κόντρα στη Ν.Α. για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι, πως όταν ανοίγουμε ένα λάκκο να πέσουν οι άλλοι μέσα, όταν καταλάβουμε το λάθος μας, προσπαθούμε με εντιμότητα να τον κλείσουμε και όχι να πάμε σπίτι μας χωρίς να ξανακοιτάξουμε πίσω μας. Αυτές μου οι δράσεις βέβαια είχαν σαν αποτέλεσμα να γίνουν ποικίλα, όχι και τόσο κολακευτικά σχόλια για μένα που από μόνος μου έγινα περισσότερο γνωστός στη μετά Ν.Α. εποχή μου παρά όταν ήμουν ένας από τους τέσσερις ανώτερους στη οργάνωση. Δεν λέω βέβαια για το πόσο με κατηγόρησαν και με συκοφάντησαν οι πρώην σύντροφοί μου, πιστοί πάντα στο εγχειρίδιο του οδηγητή του 1981. Σήμερα μετά από είκοσι σχεδόν χρόνια και ενώ έχω πατήσει επιτυχημένα στα πόδια μου ( επαγγελματικά, πολιτικά, κοινωνικά), μπορώ με σιγουριά να πω πως και πάλι έκανα λάθος. Δεν χρωστάω σε κανένα. Ο καθένας είναι άξιος του παρελθόντος του και των πράξεών του. Αν κάποιος του χρωστάει που είχε αυτή την αρνητική εμπειρία, αυτοί είναι μόνο οι γονείς του και όλοι εκείνοι που έχουν σαν ρόλο τους την προστασία των πολιτών σε όποιο χώρο και αν ανήκουν.»
Ήταν μάλιστα, όταν πρωτοήρθα στο θέμα που ξεκαθάρισα, στη σελ 13, πως… «Για να έχει περισσότερο ενδιαφέρον το νεκρό αυτό θέμα, σας χαιρετώ και σας προσκαλώ σε ένα ειλικρινή διάλογο….» Διάλογο δηλαδή, διάλογο ήλθα να κάνω και όχι εκστρατεία ενημέρωσης. Φάγαμε τόσες σελίδες για να γίνει κατανοητό αυτό! Εσύ δεν κατάλαβες τίποτα? Στη συνέχεια, συνεχίζοντας τον προβοκατόρικο ρόλο σου, λες… «το μόνο που κάνεις είναι να κατηγορείς τον κόσμο, να κατηγορείς τάχαμ την ... "εξουσία", να θεωρείς "λακέδες" όλους όσους πιθανώς έχουν αντίθετη γνώμη από σένα» Εγώ είμαι που κατηγόρησα την εξουσία? Για θυμήσου καλά! Εγώ από την αρχή ζητούσα επιμόνως να μου ξεκαθαρίσει κάποιος τι καθεστώς κυριαρχεί εδώ μέσα για να καταλάβω τους κανόνες λειτουργίας και κανείς δεν μου απαντούσε. Μήπως είμαι εγώ που, κατηγόρησα κάποιον σαν λακέ της εξουσίας? Τόσο τρέλα πουλάς? Ο Μακεδόνας ήταν αυτός που κατηγόρησε τους άλλους δύο σαν λακέδες και που συμπεριέλαβε και τον εαυτό του ανάμεσά τους. Εγώ απλά είπα πως, σε κάθε καθεστώς εξουσίας, υπάρχουν και οι λακέδες του. Τι πιο έντιμο μπορείς να ακούσεις από κάποιον? Τι δηλαδή, αν έλεγα πως εδώ μέσα εκλείπουν οι λακέδες της εξουσίας, τότε θα ήταν όλα σωστά. Τι θέλετε δηλαδή, να σας χαϊδεύει κάποιος τα αυτιά? Αυτό θέλετε? Στη συνέχεια λες… «Φιλαράκο, πρέπει να έχεις πολύ μεγάλο πρόβλημα δηλ. ,πολύ μεγάλο όμως. Είσαι πολύ κολλημένος ρε αγόρι μου» Ποιος σου έχει δώσει το δικαίωμα να με προσβάλεις τόσο κατάφορα, φιλαράκι? Αμαλία, που είσαι? Δεν τρέχει τίποτα, ε! Αρκεί να μου την πέφτει κάποιος και όλα τότε είναι καλά… Λες… «Το να είναι κάποιος μέλος μιας οποιασδήποτε οργάνωσης [ όχι μόνο δηλ. της Ν.Α., αλλά οποιασδήποτε ], είναι δικό του θέμα, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ! Εφ' όσον αυτός δεν κάνει κάτι παράνομο, εφ' όσον δεν ενοχλεί, τι σε νοιάζει εσένα ρε αγόρι μου ;» Από πού είδες, ρε συ, να με νοιάζει αν κάποιος είναι μέλος κάποιας οργάνωσης? Ότι θέλεις λες? Σύνελθε λιγάκι… Λες… «Έχεις στοιχεία, έχεις αποδείξεις ότι γίνονται παράνομες πράξεις στη Ν.Α ; Κατέθεσέ τα στον εισαγγελέα, κατέθεσέ τα στη Αστυνομία, σε κάποια τέλος πάντων δημόσια Αρχή, στην Δίωξη Ηλ. Εγκλήματος και ... τέρμα. Τι προσπαθείς τώρα να κάνεις με το να προσβάλεις διαρκώς όσους έχουν αντίθετη γνώμη με σένα ; Δηλ. τι κόλλημα είναι αυτό ρε παλικάρι μου ;» Καλά, δεν μπορείς με τίποτα να καταλάβεις πως αυτό που κατηγορώ την ΝΑ, είναι ακριβώς αυτό… Το θέμα δεν είναι νομικό αλλά καθαρά ιδεολογικό! Με τίποτα δεν μπορείς να το καταλάβεις?. Τόσο μπουμπούνας είσαι φίλε μου.? Να το πάλι… «Σου λέμε κάτι, μας λες "λακέδες"» Γιατί δεν κατηγορείς τον Μακεδόνα? Αυτός το είπε. Άνοιξε τα γκαβά σου ρε αγοράκι και μάθε να βλέπεις τι διαβάζεις. Ξεφεύγοντας, ακόμα περισσότερο γράφεις… «Τι μαλακίες είναι αυτές που γράφεις ρε φίλε μου ;» Αμαλία, δεν τρέχει τίποτα, ε! Αρκεί να μιλάνε υβριστικά για μένα… Αναρωτιέσαι… «Ο Βούγιας ο φίλος μου, τι σου λέει για όλα αυτά ρε ... παιδί μου ;» Πες το μας λοιπόν! Εδώ είναι σίγουρα που ισχύει…Δείξε μου τον φίλο σου για να σου πω ποιος είσαι. Ναι, ήμουν υποψήφιος με τον συνδυασμό του Βούγια. Θυμάμαι όμως, πολύ καλά πως ήταν αναμεμιγμένος με το σκάνδαλο του Πάχτα και με το σκάνδαλο των παράνομων μετεγγραφών. Εσύ δεν τα θυμάσαι? Ή μήπως δεν τρέχει τίποτα? Αυτός είναι και ο λόγος που έχω κόψει κάθε σχέση μαζί του. Εσύ συνεχίζεις, ε! Δεν τρέχει τίποτα… Σαν δεν ντρέπεσαι… πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 19:23:43
amalia λες... "ότι ο γαραντζώτης γιάννης και άλλοι "συνοδοί" λογαριασμοί, έχουν επιτεθεί στους πάντες και στα πάντα εδώ μέσα και στην ουσία, αυτό το οποίο δοκιμάζεται εδώ είναι κυρίως η υπομονή μας και η καλή μας προαίρεση."Τι εννοείς όταν λες... "ο γαραντζώτης γιάννης και άλλοι "συνοδοί" λογαριασμοί"? Το αισθάνομαι λίγο προσβλητικό και λίγο προβοκατόρικο εναντίον μου. Μήπως έχω άδικο? Για πες μου σε παρακαλώ, ποιες είναι οι επιθέσεις που έχω κάνει εγώ? Πες μας βέβαια πρώτα, αν καταλαβαίνεις την διαφορά της επίθεσης από την άμυνα. Κοίτα σε παρακαλώ να ευθυγραμμιστείς σωστά με τον θεσμικό σου ρόλο εδώ μέσα. Μην ξεχνάς πως, μας βλέπουν πολλοί και...κρίνουν. Αν κάποιου η υπομονή δοκιμάζεται, αυτός είμαι εγώ και μόνο εγώ, με τις τόσες παράλογες επιθέσεις που δέχομαι. Βέβαια, αυτές μπορεί να συμφέρουν κάποιους, γιατί έτσι απ την μια δεν προχωράει το θέμα και από την άλλη σκέφτονται πως αν με εκνευρίσουν, όλο και κάπου θα παραφερθώ και θα μου την πέσουν. Πρόσεχε αμαλία... πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 19:40:13
nays, γεια σου.γράφεις..."γαραντζώτης γιάννης δεν έχω σχεση με το θέμα αλλά επειδη βλέπω να σου επιτειθοντε (τρυπωσε ορθογραφικό λαθος εδω, macedon μη μου την πεις κι εμενα) πολλοι στη θέση σου θα τους εγραφα... όχι εδω... είναι λίγο ανισο αυτο που γίνεται και δε νομίζω να βρεις το δίκιο σου" γαραντζώτη γιάννη, γαραντζώτη γιάννη. Σε άνθρωπο μιλάς και όχι σε έναν απρόσωπο λογαριασμό. Σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση που μου δίνεις, να ξέρεις πάντως πως, δεν ψάχνω να βρω κανένα δίκιο μου εδώ μέσα. Όσο τώρα για το "άνισο" που σχολιάζεις, από την αρχή, πριν μπω δηλαδή, το γνώριζα. Αυτό όμως είναι που έχει και αξία... Έτσι δεν είναι? πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 20:15:40
γράφει η nays..."amaliaεγω είδα εσας να επιτείθεστε στον γαραντζωτη και είπα τη γνωμη μου σ' αυτόν! ο Αίολος είπε (μαλλον για πλακα) ότι είμαι της Ν.Α. και του απαντησα όπως απαντησε. Απ' τη στιγμή που βλέπω τετοια επιθεση απεναντί του (ενώ ήταν τόσα χρόνια στη Ν.Α. και αρα ξέρει πολλά) δε μπορώ παρά να υποθέσω ότι οι υπολοιποι που του επιτειθεστε είστε υπερ της Ν.Α." Πολύ λογικά όλα αυτά. Πιο φανερά και από τον ήλιο, και όμως nays, δεν θέλουν να τα δουν. Απαντάει ο Dr Jekyll Mr Hyde ..."Ας μη βλέπουμε παντού φαντάσματα" Δεν μιλάμε για φαντάσματα φίλε μου, για μέλη της Νέας Ακρόπολης μιλάμε. Με σάρκα και οστά και πιθανούς λογαριασμούς στο φόρουμ. Ο καθένας βλέπει τι ρόλο παίζει ο καθένας μας εδώ μέσα...Σε ποια μεριά είναι δηλαδή. Ποιον υποστηρίζει και σε ποιον επιτίθεται. Αν θέλει να συνεχιστεί το θέμα ή αν θέλει να χρονοτριβεί, με όποιον τρόπο μπορεί. πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 20:27:13
Είδα μια ταινία, πριν λίγες ημέρες, "το κύμα". Δείχνει, πολύ ξεκάθαρα πόσο εύκολο είναι να επηρεαστεί κάποιος και να αρχίσει να λειτουργεί με φασιστικό τρόπο. Συστήνω, ανεπιφύλακτα να την δείτε. Θα βοηθούσε πάρα πολύ στην κατανόηση του φαινομένου της "Νέας Ακρόπολης". Στην ταινία αυτή θα καταλάβετε, πολύ καλά, και τον χαρακτήρα αυτών που ονομάζω "επικίνδυνους βλάκες" και που τρέχουν να στελεχώσουν διάφορες ομάδες.πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 20:39:30
Όσο τώρα για τις αφίσες της ΝΑ. Αποτελούν, οι περισσότερες από αυτές, αυτό που λέμε...παραπλανητική διαφήμιση. Μπορεί δηλαδή να γράφει..."διατροφή και υγεία" και να πας εκεί και ενώ θα περίμενες να σου μιλήσει κάποιος υγιεινιστής διατροφολόγος,να βρεθείς να ακούς ένα τυχάρπαστο τύπο (όπως ήμουν και εγώ κάποτε) που να σου μιλάει για την επταπλή σύνθεση του ανθρώπου (όλα εκεί καταλήγουν)και για την διατροφή των επτά σωμάτων.Κανείς τους δεν θα ιδρώσει για το αν κάποιος έκανε τόσο κόπο και έχασε τόσο χρόνο για να ακούσει κάτι το τόσο διαφορετικό από ότι περίμενε. Γι αυτούς, μόνο ο σκοπός μετράει. Δεν υπάρχει κανένας σεβασμός στην προσωπικότητα του άλλου. Γενικότερα βέβαια, δεν υπάρχει καθόλου σεβασμός σε αυτό που αποκαλούμε "προσωπικότητα" και από εκεί ξεκινούν όλα. πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 22:18:55
Πραγματικά αξιόλογη ταινία Γαρατζώτη Γιάννη, μοναδική.Στην ουσία δείχνει ότι τον φασισμό τον έχουμε όλοι μέσα μας και ο μεγάλος αγώνας είναι να το αντιληφθούμε.Επίσης ότι ο φασισμός είναι καθημερινή νοοτροπία του ανθρώπου.Εντέλη ότι δεν εξηγήθηκε ποτέ στην ιστορία η ουσία του φασισμού. Εμείς απλά πιστεύουμε ότι ο Παπαδόπουλος και ο Χίτλερ ήταν φασίστες και μόνο ότι μοιάζει σε αυτούς το θεωρούμε κατακριτέο. Αν όμως είχαμε μελετήσει το φασισμό σε βάθος, δεν θα επιτρέπαμε αυτήν την στιγμή να μας κυβερνούν καθεστώτα Αμερικανικά και Μεργκελικά και θα αντιδρούσαμε αποτελεσματικά, νωρίτερα στην ιστορία.http://www.cinemanews.gr/v5/movies.php?n=5914 Edited by - Μυρμιδόνας on 18/02/2012 22:19:53 |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 22:38:12
nays είπε
quote: εγω είδα εσας να επιτείθεστε στον γαραντζωτη και είπα τη γνωμη μου σ' αυτόν!
nays σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αυτό που δεν μου άρεσε, είναι ότι καλά να αντιεπιχειρηματολογεί κάποιος μέχρι εσχάτων, που και πάλι θα σημαίνει ότι κάτι δεν δουλεύει σωστά.υπάρχουν όμως πάμπολλες επιθέσεις που είναι παράλογες χωρίς καμία επιχειρηματολογία με καθαρά υβριστικό σκοπό στο φόρουμ.Να κάνω κατανοητό ότι για εμένα δεν χρειάζεται να βρίσει κάποιος για να τον θεωρήσω κακόβουλο, άλλα αρκεί να με υποτιμά αποφεύγοντας να απαντήσει στο θέμα μας. Αυτό το κατακρίνω καθέτως και οριζοντίως.
|
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 22:47:06
Εντάξει παιδιά, το θέμα λήγει εδώ. Υπάρχει κάτι άλλο να ειπωθεί σχετικό με το θέμα; Αν ναι καλώς, αν όχι σιωπή.
|
stiv
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2964 Μηνύματα |
Απεστάλη: 18/02/2012, 23:15:12
Dr Jekyll Mr Hyde χιτλερ , σιωπη ή μουγκα!
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 00:30:37
Ντόκτορα, σ ευχαριστώ. Κάποιος θα έπρεπε με μια πηγαία αγανάκτηση να τους το πει. Μέχρι, φυσικά, την επόμενη παρεκτροπή...πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 00:54:34
LOL!
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 12:40:05
Το θέμα της αξίας της προσωπικότητας, είναι πάρα πολύ σοβαρό. Αν κοιτάξουμε, πίσω στην ιστορία, τότε θα διαπιστώσουμε ότι η Αθηναϊκή πολιτεία, δημιούργημα της οποίας ήταν η Ακρόπολη (που θαυμάζουμε όλοι μας), το πολίτευμα της δημοκρατίας και ένα πλήθος φιλοσόφων, αποτελούσε την αρμονική σύνθεση δύο τελείως διαφορετικών συστημάτων αγωγής. Της ομαδικής αγωγής της Σπάρτης και της ατομικής αγωγής των πόλεων της Ιωνίας. Η αγωγή της Σπάρτης ήταν ομαδική. Δεν επέτρεπε την ελεύθερη προσωπική ανάπτυξη. Γι΄αυτό δεν έχουμε παρά ελάχιστες προσωπικότητες στο χώρο των γραμμάτων και σχεδόν καθόλου στο χώρο της τέχνης. Αντίθετα στις πόλεις της Ιωνίας, δόθηκε πάντοτε η προτεραιότητα στην ατομική ελευθερία. Η ελευθερία του πολίτη ήταν πάνω από την πολιτεία. Γι΄αυτό αναπτύχθηκαν προσωπικότητες σαν τον Θαλή, τον Αναξαγόρα, του Αναξιμένη και άλλων. Το αποτέλεσμα αυτής της σύνθεσης ήταν ο ένας να υπάρχει για χατίρι του άλλου. Οι πολίτες ν΄αναδεικνύονται και να ευημερούν για χατίρι της πολιτείας και η πολιτεία ν΄αναδεικνύεται και να ευημερεί για χατίρι του πολίτη. Οι σύγχρονοι νεο-ακροπολιτανοκάπηλοι έχοντας γεννηθεί στους κόλπους των πυκνότερων σκιών, είναι άνθρωποι μιας νέας νοοτροπίας που γνωρίζονται χωρίς ποτέ να έχουν ιδωθεί, καταλαβαίνονται χωρίς επεξηγήσεις, εξυπηρετούνται χωρίς να είναι φίλοι και αυτό διότι όταν συναντηθούν, ακόμα και για πρώτη φορά, γνωρίζουν πολύ καλά όλα τα πιστεύω του άλλου, χωρίς διαφοροποιήσεις, κάτι δηλαδή το εντελώς αφύσικο και προβληματικό. Τα μόνα που έχουν να συζητήσουν μεταξύ τους είναι αυτές οι ταυτόσημες πίστεις και δοξασίες που έχουν αποκτήσει μέσα στη ΝΑ. Σε κανένα σημείο δεν έχουν κάποια διαφορετική θεώρηση. Έχουν φροντίσει γι αυτό, πολύ καλά, οι δάσκαλοί τους και οι ιεραρχικά ανώτεροί τους και γι αυτό είναι που, όπως είπα, καταλαβαίνονται χωρίς επεξηγήσεις και αν και δεν τους συνδέουν κοινά προσωπικά βιώματα, παρ όλα αυτά θεωρούνται , μεταξύ τους, φίλοι. Η οργάνωση αυτή που έχει θεοποιήσει τον εαυτό της, υιοθετεί τον μυστικισμό αρχαίων λαών, την διάνοια των αρχαίων Ελλήνων, την οργάνωση και πειθαρχία των Ρωμαίων, την ευλάβεια των χριστιανών και τις δοκιμασίες των τεκτόνων. Έτσι ενώ η αρχαία Ακρόπολη ήταν αποτέλεσμα της γέννησης της Δημοκρατίας και του διαλόγου μεταξύ των αντιθέτων, οι νεο-ακροπολιτανοκάπηλοι ήλθαν να καταργήσουν τον διάλογο εν ονόματι της δημιουργίας ενός χιλιόχρονου πολιτισμού που δεν θυμίζει τίποτε άλλο παρά το όραμα του Χίτλερ που με το Γ΄Ράιχ υποσχόταν και αυτός ένα χιλιόχρονο πολιτισμό αλλά αντ΄αυτού το μόνο που γνώρισε η ανθρωπότητα ήταν δώδεκα χρόνια γεμάτα πόνο, αίμα και θάνατο. Αυτός τουλάχιστον ήταν έντιμος , προς τα έξω, στη προσπάθειά του , με τη βοήθεια των θιβετιανών και την κουλτούρα της Θεοσοφικής εταιρείας, να φτιάξει με σκληρό τρόπο το Γ΄Ράιχ. Οι σύγχρονοι διάδοχοί του, αντιθέτως, σαν σύγχρονοι μανιχαϊστές δεν μπορούν ούτε στιγμή να πετάξουν τη μάσκα που έχει γίνει η δεύτερη φύση τους, για να μην πω πως έγινε η κυρίαρχη φύση τους, στην ύπουλη προσπάθειά τους να στήσουν με μαλακό τρόπο το Δ΄Ράιχ. Έτσι το πιο πιθανό είναι αντί των δώδεκα χρόνων θανάτου και καταστροφής που κατάφερε ο προκάτοχος του οράματός τους, αυτοί να ζήσουν χίλια μίζερα χρόνια ονειρευόμενοι πως γίνονται όλο και πιο σοφοί, όλο και πιο δυνατοί... Ο χρόνος όμως και η ζωή εξετάζοντας τον κάθε ένα ξεχωριστά κάνουν ολοφάνερο πως το μόνο που κατάφερε είναι να ζήσει μια ζωή χωρίς προσωπικούς φίλους, χωρίς γονείς, χωρίς συγγενείς και οικογένεια, γενικότερα δηλαδή μια ζωή βουτηγμένη μέσα στην απέραντη μιζέρια της μοναξιάς τους. Γι΄αυτό και μοιάζουν με την αλεπού στους μύθους του Αισώπου που όταν της έκοψε την ουρά η παγίδα του κυνηγού, αυτή προσπαθούσε να πείσει τα ζώα του δάσους, να κόψουν και αυτά τις δικές τους ουρές για να γίνουν όμορφα. Θυμάμαι, ήταν μόλις είχα γνωρίσει την ΝΑ και είχα μια φίλη, Γερμανίδα που είχε έλθει για να σπουδάσει φυσική στο ΑΠΘ και η οποία είχε τελειώσει, στην Κολονία, το Λύκειο του Ρούντολφ Στάινερ του ιδρυτή της Ανθρωποσοφίας. http://www.innerpedia.gr/index.php?page=%CE%A1%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%86%20%CE%A3%CF%84%CE%AC%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%81&redirect=no Μου έλεγε λοιπόν, η φίλη μου πως και αυτή και οι συμμαθητές της (οι γονείς τους ήταν μέλη της Ανθρωποσοφίας) , αισθανόντουσαν απέχθεια για αυτά τα θέματα (Δάρμα, κάρμα, Μετενσάρκωση, επταπλή σύνθεση) και αυτό γιατί είχαν άσχημες εμπειρίες για το πώς λειτούργησαν όλες αυτές οι θεωρίες επάνω τους, από την μικρή τους ηλικία. Τότε βέβαια δεν μπορούσα να την καταλάβω και είχα απορήσει που αν και την είχα φέρει σε επαφή με την ΝΑ και είχε παρακολουθήσει και ένα μάθημα, δεν δέχτηκε να συνεχίσει. Έτσι, όπως ήταν φυσικό χώρισαν οι δρόμοι μας και έκτοτε χαθήκαμε. Προσπάθησα να την βρω, πριν λίγα χρόνια που είχα πάει στη Γερμανία, πράγμα που δεν έγινε δυνατό. Το μόνο που έμαθα γι αυτή, ήταν πως είχε αποκτήσει ένα παιδί, χωρίς πατέρα. Μονγονεική οικογένεια δηλαδή, αν μπορεί να θεωρηθεί «οικογένεια» αυτό το μόρφωμα. Τυχαίο ? Δεν νομίζω ! Ποιος ξέρει τι κουβάλαγε μέσα της αυτή η κοπέλα εξ αιτίας της Μπλαβάτσκυ, της Θεοσοφικής Εταιρείας και της Ανθρωποσοφίας… πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
|
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 16:24:16
Στην ουσία Γαρατζώτη Γιάννη στην Νέα Ακρόπολη ζούνε ένα παραμύθι αποφεύγοντας να αντιμετωπίσουν τα καθημερινά προβλήματα της Ζωής. Με συνέπεια να μαζεύονται (τα προβλήματα) και να τους βαράνε στο κεφάλι όλα μαζί. Έπειτα θα νιώθουν σαν τον Αστερίξ και τους Γαλάτες, ότι τους έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι.Εκτός φαντάζομαι από του παλιούς, που μένουν εκεί γιατί έχουν ακυρώσει μέσο χειραγωγίας την αυτονομία της κρίσης τους ή για λόγους εξουσίας. Έτσι μοιάζουν αυτά που περιγράφεις!Edited by - Μυρμιδόνας on 19/02/2012 16:29:00 |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 17:41:06
Σχετικά πάλι με τις αφίσες της ΝΑ, είναι και αυτό που σχολίαζα στις απόψεις της ΝΑ για τα ΜΜΕ. Αν προσέξετε τις αφίσες της Ν.Α σε σχέση με το σύνολο των αφισών που υπάρχουν στους τοίχους της πόλης σας, μπορείτε να παρατηρήσετε μία μεγάλη διαφορά!... Σε όλες τις άλλες αφίσες υπάρχουν τα ονόματα αυτών που συμμετέχουν στην προπαγανδιζόμενη εκδήλωση, σε αντίθεση με της Ν.Α που υπάρχει μόνο το θέμα της ομιλίας χωρίς να υπάρχει το όνομα της προσωπικότητας του ομιλητή. Εξαίρεση βέβαια αποτελούν οι αφίσες της Ν.Α.που προπαγανδίζουν ομιλίες του αρχηγού της Ν.Α. Όπως έλεγε ο Λιβράγκα... <<ο άνθρωπος είναι πάντα αόρατος, ο άνθρωπος πάντα βρίσκεται πίσω από κάθε τι που κάνει, πίσω από το δικό του σώμα, πίσω από τις δικές του πράξεις.>> Ποια είναι η αξία της προσωπικότητας του ανθρώπου, επομένως, σύμφωνα με τα πάρα πάνω λόγια? Καμία απολύτως! Η προσωπικότητα του ανθρώπου δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα θνητό και φθαρτό εργαλείο που αρχίζει να υπηρετεί τον "άνθρωπο" απ τη στιγμή της γέννησης μέχρι τη στιγμή του θανάτου.Τι αξία έχουν επομένως Μυρμιδόνα τα προβλήματα της προσωπικότητας για ένα μέλος της ΝΑ? Καμία απολύτως. Αυτό ξεκαθαρίστηκε από την εισαγωγική σειρά με την διδασκαλία περί επταπλής σύνθεσης του ανθρώπου,Μετενσάρκωσης, Στωικής διδασκαλίας και τόσων άλλων ιδεολογικών μαθημάτων πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 18:24:19
Το θέμα βέβαια δεν είναι τόσο απλό όπως ίσως φαίνεται. Είναι πολύ πιο βαθύ και γι αυτό είναι που χρειάζεται μια ανάλυση σε βάθος. Στη Ν.Α. μιλούν για μια συγκριτική έρευνα... έκφραση βαρύγδουπη, που δείχνει ανοιχτά μυαλά, ανθρώπους χωρίς παρωπίδες, χωρίς προκαταλήψεις, απελευθερωμένους από το χώρο και το χρόνο, ανθρώπους που θέλουν να γνωρίσουν και αφού γνωρίσουν να διαλέξουν ότι πιο θετικό βρουν στην έρευνά τους και αφού το προσαρμόσουν στα καινούρια δεδομένα, να το εφαρμόσουν στο τώρα, για ένα καλύτερο αύριο, για μια νέα εποχή στον πλανήτη γη. Πόσο όμορφα ακούγονται όλα αυτά! και άλλα πολλά! Αν όμως εξετάσουμε ποιές είναι οι θρησκευτικές αντιλήψεις τις οποίες ερευνούν, τότε θα διαπιστώσουμε ότι... εξετάζονται όλες σχεδόν οι αρχαίες θρησκείες, πλην της ιουδαϊκής, της Μουσουλμανικής και της χριστιανικής, και μη σας πουν ότι... δεν ερευνούν τον χριστιανισμό επειδή στην Ελλάδα όλοι γνωρίζουν για τον χριστιανισμό, γιατί τότε με την ίδια λογική θα έπρεπε σε άλλες, μη χριστιανικές χώρες, να εξετάζουν τον χριστιανισμό και να μην εξετάζουν τις ντόπιες θρησκείες. Αυτό όμως μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως δεν γίνεται. Μπορείτε βέβαια, να το διαπιστώσετε από μόνοι σας, μέσω internet, βλέποντας την θεματολογία των δραστηριοτήτων τους σε άλλες χώρες. Είναι ακριβώς τα ίδια θέματα που εξετάζουν και στην Ελλάδα. Έτσι δεν θα έπρεπε να μιλάνε για συγκριτισμό αλλά για συγκρητισμό. Όρο που δεν έχει καμιά σχέση με έναν εκλεκτισμό κατά τον οποίο ο άνθρωπος διαλέγει το καλύτερο ανάμεσα από όσα βρίσκει, ούτε και με τον όρο συν-κρίνω ο οποίος δηλώνει μια λογική αντιπαράθεση. Ο όρος συγκρητισμός επικράτησε από την διαγωγή των Κρητών, οι οποίοι λησμονούσαν τις διαφορές και έριδες που είχαν μεταξύ τους και ενώνονταν εναντίον του κοινού εχθρού. Ο όρος αυτός στη φιλοσοφία δείχνει την εναρμόνιση διαφορετικών στοιχείων και στη θρησκειολογία χαρακτηρίζει την τάση της ανάμειξης θρησκειών, θεών και θρησκευτικών τελετών. Ο συγκρητισμός αυτός ορίζει δύο στρατόπεδα. Στο ένα αυτούς που ακολουθούν την χριστιανική διδασκαλία και στο άλλο αυτούς που ακολουθούν διδασκαλίες κυρίως ινδουιστικής προέλευσης. Αυτό διαπιστώνεται από την ανθρωπολογία των δύο στρατοπέδων. ¨Όλες αυτές οι κινήσεις απορρίπτουν την δυνατότητα προσωπικής σχέσης με τον θεό και αντί γι αυτή κηρύττουν την ενότητα της ουσίας και όχι τη σχέση προσώπων. Για τις κινήσεις δηλ. αυτές υπάρχει η ενιαία παγκόσμια ψυχή, η οποία δεν είναι προσωπικό ον. Ο άνθρωπος όπως και τα ζώα αποτελούν τμήμα της παγκόσμιας αυτής ψυχής με προορισμό την απώλεια της ατομικότητάς τους στην ενιαία θεία ουσία, όπως ακριβώς συμβαίνει με τη σταγόνα του νερού που διαλύεται μέσα στον ωκεανό ή της σπίθας που μέσα στη φλόγα έχει χαθεί. Έτσι για τις κινήσεις αυτές ούτε ο θεός έχει πρόσωπο αλλά ούτε και ο άνθρωπος. πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
|
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 18:42:00
Οι αρχαία ελληνική διανόηση ήξερε να δώσει στο σώμα μας την αξία που του αναλογούσε.Προσπαθούσαν να εξυψώσουν το πνεύμα άλλα πάντα σε αρμονία με το σώμα.Η Νέα Ακρόπολη, κατάλαβα ότι έχει το όνομα άλλα όχι την ουσία.Ίσως θα πρέπει να την κατηγορήσουν και για δυσφήμηση του ονόματος που αντιπροσωπεύει, αφού ξεκάθαρα παραπέμπει βάση του ονόματος της, αλλά και της έννοιας του ονόματος στην Ακρόπολη του Αθηναϊκού Παρθενώνα.Εδώ τίθεται παρόμοιο θέμα με το Μακεδονικό, χωρίς να θέλω να το υπερβάλω.Αλλά εδώ δεν κάνανε τίποτα με το Μακεδονικό, με αυτό θα ασχοληθούνε τώρα; Τελικά η μικρή μου εμπειρία από τα Σεμινάρια Γαρατζώτη Γιάννη, αρκεί σε συνδυασμό με όσα είδα στο ίντερνετ και διάβασα στα φόρουμ,ώστε να μου περιγράψουν τη φαυλότητα που επικρατεί στη νοοτροπία και τη δράση τους, αφού η δράση τους παράγεται για δικούς τους σκοπούς βάση της νοοτροπίας τους.Edited by - Μυρμιδόνας on 19/02/2012 18:47:43 |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 18:48:26
Για να αντιληφθούμε καλύτερα τα πράγματα θα χρειαστεί να γνωρίσουμε τι είναι ο ινδουισμός. Από την ιστορία γνωρίζουμε πως με τον όρο ινδουισμός αποκαλείται η θρησκεία που επεκράτησε στην Ινδία. Αν ψάξουμε θα δούμε πως για να επικρατήσει αυτή η θρησκεία μεσολάβησαν πολλά στάδια, τα κυριότερα των οποίων θεωρώ σημαντικό να αναφέρω...Το πρώτο στάδιο είναι ο λεγόμενος Βεδισμός, που είναι καρπός της συνάντησης των θρησκευτικών πεποιθήσεων των Αρίων που εισέβαλαν στην Ινδία το 1500 π.Χ και της θρησκείας των Δραβιδών. Ο όρος προέρχεται από τις Βέδες που είναι τα ιερά βιβλία ή τα βιβλία της Γνώσης. Το δεύτερο στάδιο είναι ο Βραχμανισμός. Βραχμάνες είναι οι ιερείς των ινδουιστών, οι οποίοι αφού απέκτησαν μεγάλο κύρος και επιρροή, διαμόρφωσαν τον λεγόμενο Βραχμανισμό. Τα κύρια γνωρίσματα του Βραχμανισμού είναι ο χωρισμός της κοινωνίας σε τέσσερις κάστες(τάξεις) και η διοργάνωση των θυσιών. Αυτές είναι...Βραχμάνοι (ιερείς- άρχοντες) Ξατρίγια (πολεμιστές) Βαίσα(έμποροι) Σούτρα(γεωργοί- τεχνίτες) Άξιο παρατήρησης είναι πως οι Βραχμάνοι έχουν ταυτόχρονα πολιτική και θρησκευτική εξουσία, έχουν δηλ. απόλυτη εξουσία. Στη πράξη η ιστορία έδειξε πως η κάθε μορφής εξουσία διαφθείρει και σίγουρα η απόλυτη εξουσία διαφθείρει απόλυτα. Μάλλον είχε δίκιο ο Αριστοτέλης όταν μας έλεγε κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τον Πλάτωνα, πως δηλ. μετά το πολίτευμα της αριστοκρατίας δεν ακολουθεί η τιμοκρατία αλλά η τυραννία, η οποία επικρατεί και μετά από το χάος που μπορεί να φέρουν τα δημοκρατικά πολιτεύματα. Καταστάσεις χάους ήταν πάντοτε αυτές που ανέδειξαν τους εκάστοτε <<σωτήρες>>, οι οποίοι ίσως και να ήταν οι αφανείς δημιουργοί του. Στο σημείο αυτό χρειάζεται πολύς προβληματισμός... Το τρίτο στάδιο είναι ο φιλοσοφικός ινδουισμός. Οι Ινδοί προσπάθησαν να κάνουν μια σοβαρή ερμηνεία της φύσης . Έτσι αναπτύχθηκε η διδασκαλία περί του Βράχμα, που είναι η μόνη ύπαρξη και πραγματικότητα που περικλείει τον εαυτό της και διαποτίζει τα πάντα. Πρόκειται δηλ. για μια πανθεϊστική ερμηνεία της φύσης. Σ αυτό το στάδιο αναπτύχθηκε και ο τρόπος της λύτρωσης του ανθρώπου. Για τους Βραχμάνους εκείνης της εποχής το αντικειμενικό σύμπαν (το Βράχμα) και το υποκειμενικό εγώ(το ΑΤΜΑΝ) ταυτίζονται ως προς την έννοια, γι αυτό και η υπέρτατη πραγματικότητα καλείται Βράχμα-Άτμαν. Όταν η ανθρώπινη ψυχή γνωρίζει καλά αυτή την πλήρη ταυτότητά της με το Βράχμα εισέρχεται στη Νιρβάνα, μια κατάσταση μακαριότητας η οποία είναι πέρα από τη δυνατότητα του ανθρώπου να την περιγράψει. Το σημείο αυτό είναι βασικό και πρέπει να κρατηθεί στη μνήμη μας γιατί βλέπουμε πως για τον ινδουισμό ο θεός είναι α-πρόσωπος, όπως α-πρόσωπη είναι και η λύτρωση του ανθρώπου με την ταύτιση της ψυχής με το Βράχμα. Το τέταρτο στάδιο είναι ο αιρετικός ινδουισμός, στον οποίο κεντρική θέση κατέχει ο Βουδισμός και ο Γιαινισμός. Κοινό σημείο και των δύο αυτών κινήσεων είναι ότι αμφισβήτησαν την σπουδαιότητα των Βραχμάνων Ιερέων, την θεοπνευστία των Βεδών, και την μονιστική διδασκαλία περί του Βράχμα. Διδασκαλία κατά την οποία πιστεύεται πως ο Βράχμα εκπνέοντας δημιουργεί έναν γενικό δρόμο- νόμο εξέλιξης(Δαρμάν) από τον οποίο πηγάζει όλος ο εκδηλωμένος κόσμος, που υπακούει σε ένα παγκόσμιο δυαδισμό. Δυαδισμός είναι θεωρία που υποστηρίζει πως στον εκδηλωμένο κόσμο υπάρχει η αρχή του καλού και η αρχή του κακού. Βασικό θέμα και των δύο κινήσεων ήταν το πως ο άνθρωπος θα ελευθερωθεί από το κάρμα, τον νόμο δηλ. της δράσης, κατά τον οποίο ισχύει ένας αυστηρός ντετερμινισμός, ένα αυστηρό δηλ. δέσιμο αιτίας και αποτελέσματος καθώς επίσης και από τις πολλές μετενσαρκώσεις. Οι κινήσεις αυτές τόνισαν επίσης το θέμα του ασκητισμού, τον τρόπο δηλ. με τον οποίο ο άνθρωπος θα απαλλαγεί από τον πόνο της ζωής. Το πέμπτο στάδιο είναι ο λεγόμενος μεταγενέστερος ινδουισμός, ο οποίος διατήρησε πολλά στοιχεία των προηγούμενων και που στη πραγματικότητα αφ ενός μεν έκανε σύμπτυξη των στοιχείων του παλαιότερου, αλλά και του αιρετικού ινδουισμού, αφ ετέρου δε, πρόσθεσε νέα δόγματα και νόμους. Στο στάδιο αυτό είναι που διαμορφώθηκαν οι τέσσερις δρόμοι που οδηγούν στη σωτηρία, τα τέσσερα δηλ. είδη της Γιόγκα. Η κάρμα, η γνιάνι , η μπάκθι και η ράτζα γιόγκα. Αυτά σε σχέση με τον ινδουισμό. Όλες οι σύγχρονες κινήσεις του στυλ της Νέας Ακρόπολης, μας μεταδίδουν διδασκαλίες δανεισμένες κυρίως από τον ινδουισμό. Έτσι μεταξύ άλλων μας μιλούν για μια Νέα Εποχή που δεν είναι άλλη από την εποχή του υδροχόου, διδασκαλία που δανείζονται από τους Βραχμάνους σχετικά με τις YUGA ή κύκλους της ζωής. Για να φτιάξουν αυτή τη Νέα Εποχή αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο σαν να εισέρχεται στη Λεγεώνα των Ξένων, την οποία δεν την ενδιαφέρει από που έρχεται κάποιος και τι ήταν, αλλά το τι θέλει να γίνει. Αυτή η νοοτροπία πηγάζει από τις διδασκαλίες του Βούδα, τον οποίο δεν τον ενδιαφέρει από που προέρχεται ο άνθρωπος, αλλά τι είναι αυτός, που πηγαίνει και πως μπορεί να σωθεί από τον πόνο . Έτσι όμως, αποσυνδέεται ο άνθρωπος από τη δημιουργία του και τον θεό. Αυτό επιβαρύνεται ακόμη πιο πολύ από την αντίληψη του Βούδα ότι τίποτα δεν υπάρχει με αυτοτέλεια. Δεν υπάρχει ψυχή ούτε στον άνθρωπο, ούτε στον κόσμο, αλλά μόνο μια σειρά καταστάσεων και συνειρμικών συνδέσεων(σκάντζας ενέργειας) οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται και διαλύονται οι μεν στις δε. Επίσης ο Βούδας δέχεται όχι μόνο την προΰπαρξη της ατομικότητας(πνεύματος)του ανθρώπου, αλλά και την μεθύπαρξη αυτής στο τέλος των μετενσαρκώσεων που γίνεται δια της ελευθερίας του Εγώ από τον φυσικό θάνατο. Ακόμα δέχεται πως το σώμα μας είναι απλή ενδυμασία την οποία φοράμε έως ότου καταστραφεί με τον θάνατο. Σε όλες τις σύγχρονες κινήσεις που προωθούν την ιδέα της Νέας Εποχής , η ανθρωπολογία είναι ακαθόριστη. Ο άνθρωπος θεωρείται περισσότερο ως άτομο(πνεύμα) παρά ως πρόσωπο. Έτσι θα διαπιστώσουμε πως σε όλες τις κινήσεις δεν υπάρχει η έννοια της συγνώμης, αλλά της λύτρωσης. Λύτρωση είναι η αυτοκατάκτηση της απελευθέρωσης της ψυχής από την Samsara(κύκλο των μετενσαρκώσεων) και η απελευθέρωση μέσω της συνειδητής προσπάθειας. Θεωρώ πολύ σημαντικό να επιμείνω και άλλο στον Βουδισμό σχετικά με το θέμα της λύτρωσης και αυτό γιατί αυτή η αρχή διαποτίζει όχι μόνο την ΝΑ αλλά και όλες τις κινήσεις της νέας εποχής. πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 19:01:35
Μια και μίλησες για το Μακεδονικό, Μυρμιδόνα, θυμήθηκα πως στα φυλλάδια που κάναμε στην εισαγωγική σειρά, στο κεφάλαιο για τον Αριστοτέλη έγραφε..." Ο Αριστοτέλης δεν ήταν αγνός Έλληνας, αλλά Μακεδόνας". Το σημείο αυτό , αρκετά αργότερα το εξαφανίσαμε και αυτό γιατί μας δημιούργησε θέμα ένας απόστρατος αξιωματικός. Εγώ τότε δεν γνώριζα απολύτως τίποτα για το θέμα. Άσχετα όμως με την δική μας παρέμβαση στα φυλλάδια, αυτό που προανέφερα ήταν από τις διδασκαλίες του Λιβράγκα. Αυτό λέει πολλά... Για ποια σεμινάρια μιλάς όμως Μυρμιδόνα? Ήσουν και εσύ μέλος της ΝΑ?πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 19/02/2012, 19:45:23
quote: Για ποια σεμινάρια μιλάς όμως Μυρμιδόνα? Ήσουν και εσύ μέλος της ΝΑ?
Γαρατζώτη Γιάννη το είχα πει στην αρχή, δεν το είδες μου φαίνεται!
quote: "Γεια σε όλους σας, καλώς σας βρήκα.Έχω βρεθεί σε δυο τρία σεμινάρια της Νέας Ακρόπολης.Πίστευα ότι ασχολούνται με τους αρχαίους Έλληνες,δεν είναι έτσι όμως.Η αλήθεια είναι ότι το περιβάλλων είναι ευχάριστο στο χώρο τους. Έχω ένα φίλο εκεί, που είχαμε χαθεί κάτι χρόνια. Βρεθήκαμε, με προσκάλεσε και πήγα.Σε όσα πρόλαβα και διάβασα βλέπω διάφορες γνώμες. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα φόρουμ και μπορούμε να πληροφορηθούμε."
Θα επισημάνω επίσης κάτι που είχα πει στην αρχή! Ευτυχώς που υπάρχουν τα φόρουμ και αυτοί που πέρασαν από εκεί και μπορούν να μας εξηγήσουν κάνα δυο πράγματα, ώστε να μην χάνουμε το χρόνο μας. Όταν κάποιος σε προσκαλεί στο χώρο του, οφείλει να είναι ξεκάθαρος μαζί μου και να σε σέβεται.Όχι να πηγαίνω νομίζοντας ότι θα ακούσω για το αρχαιοελληνικό πνεύμα, ανταυτού να μου μιλούν για σανσκριτικούς ορισμούς και αύρες.Όχι ότι δεν έχουν ενδιαφέρω αυτά, εγώ προσωπικά θα συνεχίζω να ερευνώ γι'αυτά.Η ειλικρίνεια όμως είναι αρετή μεγάλη και αν δεν την έχει κάποιος, ας ονομάζει αλλιώς τα σεμινάρια ώστε να μην παραπλανά τον κόσμο ή να μην προσκαλεί κόσμο έχοντας σκοτεινούς σκοπούς.Ο Σωκράτης πέθανε για αυτά που έπρεπε να ειπωθούν όχι για αυτά που έπρεπε να κρυφτούν! Edited by - Μυρμιδόνας on 19/02/2012 20:50:20
|
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 06:08:58
Συνεχίζοντας στο θέμα μας, θέλω να συμπληρώσω πως οι κινήσεις που προωθούν την ιδέα της Νέας Εποχής, για να πετύχουν τον σκοπό της ινδουιστικής φιλοσοφίας χρησιμοποιούν την συγκέντρωση, τον διαλογισμό και τις διάφορες τεχνικές της Γιόγκα. Όλα αυτά όμως τα έχουν προσαρμόσει στην υπάρχουσα κατάσταση της Δύσης. Μερικές φορές μάλιστα, τα έχουν αποσυνδέσει από την ινδουιστική φιλοσοφία και τα έχουν συνδέσει με την δυτική νοοτροπία και αυτό γιατί έχει παρατηρηθεί πως ο δυτικός άνθρωπος δεν είναι εύκολος στο να δεχτεί όλη την ανατολική φιλοσοφία για τον θεό, τον άνθρωπο και την λύτρωση. Αντίθετα μάλιστα, τον απασχολούν το άγχος και οι σκληρές κοινωνικές συνθήκες. Γι αυτό το λόγο οι τεχνικές της γιόγκα έχουν προσαρμοσθεί στην απόκτηση νοητικών ικανοτήτων και εσωτερικής γαλήνης και ηρεμίας. Λειτουργούν δηλ. σαν μια θεραπευτική αγωγή δια της οποίας επιτυγχάνει κανείς εσωτερική ανασυγκρότηση με επιστημονικό τρόπο. Για το λόγο αυτό πολλοί πληρώνουν τεράστια ποσά για την απόκτηση των γνώσεων ή πάρα πολύ χρόνο "εθελοντικής" εργασίας και ο σαρκασμός είναι πως σιγά-σιγά υιοθετούν και όλες τις διδασκαλίες της ινδουιστικής φιλοσοφίας. Αυτό γίνεται γιατί στους διδασκάλους των τεχνικών της γιόγκα είναι βαθειά ριζωμένη η πίστη στον Βράχμα και στη διδασκαλία του κάρμα. Βέβαια πολλοί ακολουθούν τις κινήσεις αυτές, γιατί επάνω τους οι γνώσεις αυτές εξασκούν μια μεγάλη μαγεία εξ αιτίας του ότι παρουσιάζουν ένα νέο τρόπο ζωής. Έτσι και η περιέργεια για μια άλλη άποψη γύρω από τα θέματα του θεού και ο εγωισμός που δεν αφήνει τον άνθρωπο να ικανοποιηθεί από τα παραδεδομένα και αναζητά νέους, καλύτερους τρόπους λύτρωσης και απόκτησης μίας ανώτερης γνώσης που δεν είναι για τους πολλούς, είναι μερικές από τις αιτίες για να υιοθετήσει κάποιος τις ινδουιστικές φιλοσοφικές αντιλήψεις. Το σίγουρο είναι πως οι κινήσεις της νέας εποχής είναι ενταγμένες μέσα στο γενικό κλίμα της εμπορευματοποίησης και του μάρκετινγκ της αγοράς. Είναι χαρακτηριστικό επίσης πως πολλές από αυτές τις κινήσεις υποστηρίζουν πως... δεν επιθυμούν να αλλάξουν την θρησκεία κανενός, αλλά μόνο να τον κάνουν ένα καλύτερο χριστιανό ή έναν καλύτερο μουσουλμάνο κ.τ.λ.πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
γαραντζώτης γιάννης
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
289 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 06:58:16
Μυρμιδόνα, έτσι είναι τα πράγματα, όπως τα λες. Και εμένα, το βασικό πρόβλημα που έχω με την ΝΑ είναι ακριβώς αυτό. Δεν συμφωνώ με το να αντιμετωπίζουν τον κόσμο σαν να είναι νήπια και να του παρουσιάζουν είτε μισές αλήθειες, είτε εντελώς διαστρεβλωμένα τα πράγματα, απ ότι πραγματικά τα πιστεύουν. Το αστείο είναι πως και αυτοί έχουν το αντίστροφο πρόβλημα με εμένα, δεν συμφωνούν δηλαδή , να βγάζω τις "αλήθειες" τους προς τα έξω. Αν έχεις προσέξει, μπορεί να έχουν πει πολλά εναντίον μου αλλά όχι όμως για κάποιο συγκεκριμένο ψέμα που να υποτίθεται πως λέω. Αντίθετα μάλιστα, έχουν βγει πολλοί "αγανακτισμένοι πολίτες", σε διάφορα φόρουμ και έχουν πει ένα σωρό ψέματα εναντίον μου, όπως αυτά που είχαν ειπωθεί στο φόρουμ πριν χρόνια και τα σχολίασα τώρα τελευταία.Κανείς δεν μπορεί να λέει ψέματα για πολύ καιρό σε πολλούς ανθρώπους. Έρχεται κάποτε η στιγμή που όλα ξεσκεπάζονται... Ξέρω πως αυτό δεν το πιστεύουν στη ΝΑ και αυτό επειδή όπως έλεγε ο Λιβράγκα..."την Ιστορία την γράφουν οι δυνατοί. Οι αδύνατοι, ούτε μια αυθεντική σελίδα δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν..." και γι αυτό συνεχίζουν να λειτουργούν , έτσι όπως λειτουργούν... Χρειάζεται να κάνουν μια μεγάλη υπέρβαση για να μπορέσουν να κατανοήσουν τον Άνθρωπο έξω από την Νέα Ακρόπολη. Αυτό όμως δεν τους το επιτρέπουν οι βαθιά ριζωμένες πίστεις τους από τα λόγια του Λιβράγκα. Πως είναι δυνατό, να δει κάτι θετικό κάποιο μέλος της ΝΑ,στον "έξω κόσμο", όταν διαρκώς ηχεί στα αυτιά του..."ένας κόσμος που δεν υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι, είναι ένας κόσμος που κανένας δεν μαθαίνει τίποτα" Λιβράγκα Σπόροι Φωτός. πρώην αρχηγός ΝΑ Θεσσαλονίκης |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 13:23:20
Έτσι εξηγείτε, που χάθηκε ο φίλος μου ξαφνικά.Γ.Γιάννη εσύ απ' ότι κατάλαβα θεωρείς επικίνδυνο τον οργανισμό Νέα Ακρόπολη, είπες επίσης ότι κέρδισες το δικαστήριο.Γιατί συνεχίζουν και δρουν;;; Εκτός αν συνεργάζονται με μασονικές στοές όπως ειπώθηκε από κάποιους σε προηγούμενες σελίδες στο θέμα.
|
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 13:47:05
quote: Μυρμιδόνα, έτσι είναι τα πράγματα, όπως τα λες. Και εμένα, το βασικό πρόβλημα που έχω με την ΝΑ είναι ακριβώς αυτό. Δεν συμφωνώ με το να αντιμετωπίζουν τον κόσμο σαν να είναι νήπια και να του παρουσιάζουν είτε μισές αλήθειες, είτε εντελώς διαστρεβλωμένα τα πράγματα, απ ότι πραγματικά τα πιστεύουν.
Θα σαν περάσω κάτι πολύ ενδιαφέρον απαντώντας ταυτόχρονα σε αυτό που απαντάς Γ.Γιάννη. "Πολλές φορές καλούνται άνθρωποι να συμμετέχουν (να "μυηθούν"; ) σε μια τέτοια ομάδα, προφανώς για να πάρουν κάποια διδασκαλία, χωρίς όμως να ξέρουν ποια ακριβώς είναι αυτή, διότι είναι μυστική, γεγονός που είναι παράδοξο ή ευτράπελο. Είναι σαν να θέλεις να περάσεις σε μια σχολή στα πανεπιστήμιο, αλλά να μην ξέρεις -ή να μη σου λέει' τι θα διδαχθείς σε αυτήν. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, αυτό θα ήταν κάτι άκυρο, κι όμως εδώ αυτές οι ομάδες αντλούν κύρος από αυτό το γεγονός. Είναι πολύ παράξενο και αυτό από μόνο του θα έπρεπε να βάζει σε σκέψεις τους ενδιαφερόμενους. Το "δεν σου λέμε τι είναι αυτό που θα μάθεις, μέχρι να μας αποδείξεις ότι είσαι άξιος να το μάθεις", είναι μια τεχνική με πολλές ερμηνείες και πολλές πιθανότητες κατάληξης ως προς τον σκοπό της. Το παραπάνω, είναι δικαιωμένος μόνο στις "συντεχνίες". Ίσως γι' αυτό, κάποιες από τις οργανώσεις να ξεκίνησαν ως συντεχνίες και μπορεί να είναι ακόμη, κατά κάποιο τρόπο." συνεχίζεται....... "Του συγγραφέα Παντελή Γιαννουλάκη" http://www.antidogma.gr/2009/02/secret-societies/ Edited by - Μυρμιδόνας on 20/02/2012 13:47:21 |
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 13:47:52
quote: ΜυρμιδόναςΘα επισημάνω επίσης κάτι που είχα πει στην αρχή! Ευτυχώς που υπάρχουν τα φόρουμ και αυτοί που πέρασαν από εκεί και μπορούν να μας εξηγήσουν κάνα δυο πράγματα, ώστε να μην χάνουμε το χρόνο μας. Όταν κάποιος σε προσκαλεί στο χώρο του, οφείλει να είναι ξεκάθαρος μαζί μου και να σε σέβεται.Όχι να πηγαίνω νομίζοντας ότι θα ακούσω για το αρχαιοελληνικό πνεύμα, ανταυτού να μου μιλούν για σανσκριτικούς ορισμούς και αύρες.Όχι ότι δεν έχουν ενδιαφέρω αυτά, εγώ προσωπικά θα συνεχίζω να ερευνώ γι'αυτά.Η ειλικρίνεια όμως είναι αρετή μεγάλη και αν δεν την έχει κάποιος, ας ονομάζει αλλιώς τα σεμινάρια ώστε να μην παραπλανά τον κόσμο ή να μην προσκαλεί κόσμο έχοντας σκοτεινούς σκοπούς.Ο Σωκράτης πέθανε για αυτά που έπρεπε να ειπωθούν όχι για αυτά που έπρεπε να κρυφτούν!
Πολύ σωστά αυτά που λες Μυρμιδόνα, και πολύ σωστή η στάση που κρατάς. Είναι προφανές ότι επειδή μερικοί καπηλεύονται την αλήθεια για να στηρίξουν τα ψέματά τους, δεν θα πάψουμε εμείς να αναζητούμε την αλήθεια. |
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
7552 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 13:51:24
Από αυτά τα τελευταία που διαβάζω, αντιλαμβάνομαι ότι ο Λιβράγκα ήταν ένας άνθρωπος με φασιστικές τάσεις. Κρίμα που πολλοί καλοπροαίρετοι πέφτουν στα δίκτυα τρελών, για τους σπόρους αλήθειας που βρίσκουν εκεί. Κρίμα που μερικοί στο βωμό της αναγνώρισης και της εξουσίας ή και της "παρέας", πετάνε όλα τα αληθινά ιδανικά τους... Αυτά.Edited by - Dr Jekyll Mr Hyde on 20/02/2012 13:54:21 |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 14:16:08
https://mail.google.com/mail/?shva=1#drafts/1359aa583b322100"Σύμφωνα με την άλλη άποψη, όμως, η Γνώση που απλώς προσφέρεται σε λίγους μυημένους, μέσα από ξερά τυπικά και μυητικές κλίμακες, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι μια χρήσιμη γνώση. Οι λίγοι μυημένοι δέχονται αυτήν την Γνώση σαν έτοιμη και αναμασημένη τροφή, την οποία οι ίδιοι δεν μπορούν να επεξεργαστούν, και το μόνο που μπορεί να τους επιφέρει είναι η μετατροπή τους σε πειθήνια όργανα των καθοδηγητών τους. Υπάρχει μια ιστορία σύμφωνα με την άποψη αυτή, που αναφέρεται σε έναν επιτυχημένο ζαχαροπλάστη και σ΄ έναν παραδοσιακό αρτοποιό μάστορα. Ο πρώτος χρησιμοποιούσε έτοιμα εμπορικά πακέτα στην δουλειά του, έβαζε την πλάτη μπροστά όταν πρόσθετε διάφορα συστατικά και αρώματα, κι όλο καυχιόταν για τα μυστικά του. Ο δεύτερος δούλευε με πρωτογενή υλικά – αλεύρι, βούτυρο, ζάχαρη, αυγά – τα οποία διάλεγε μόνος του, και ακολουθούσε την σοφή του τέχνη έτσι όπως είχε προκύψει μέσα από την δική του εμπειρία. Αν κάποια στιγμή συζητούσες και με τους δύο για το πώς φτιάχνουν τα προϊόντα τους, ο πρώτος θα σου απαντούσε με κρυψίνοια πως «αυτά είναι μυστικά της δουλειάς», κι αν τον πίεζες περισσότερο το πολύ να πρόσθετε αδιάφορα πως «έτσι απλώς πρέπει να συμβαίνει για να γίνεται η δουλειά». Ο δεύτερος, όμως, αν τον ρωτούσες, θα σου απαντούσε με χαρά και μεράκι για όλη την πορεία της δουλειάς του, για τους κανόνες και τα συστατικά που χρησιμοποίησε, και την χαρά της δημιουργίας." Εμένα μου δίνουν στην Ν.Α την εντύπωση , του "αργόσχολου". Βέβαια ο καθένας όπως αρέσκεται, δεν τίθεται θέμα! Είναι ολοφάνερα μεσαιωνικά τα χαρακτηριστικά της Ν.Α Γ.Γιάννη! Edited by - Μυρμιδόνας on 20/02/2012 14:16:40 |
Μυρμιδόνας
Μη αποδεκτή εγγραφή
89 Μηνύματα |
Απεστάλη: 20/02/2012, 14:32:48
quote: Πολύ σωστά αυτά που λες Μυρμιδόνα, και πολύ σωστή η στάση που κρατάς. Είναι προφανές ότι επειδή μερικοί καπηλεύονται την αλήθεια για να στηρίξουν τα ψέματά τους, δεν θα πάψουμε εμείς να αναζητούμε την αλήθεια.
Φαίνεται Dr, αν μου επιτρέπεις να σε ονομάζω για συντομία, ο καθένας μας έχει να μάθει πολλά πράγματα γι'αυτό και την πατάει, όπως καλή ώρα εγώ. Αν δεν περνούσα από εκεί, δεν θα μπορούσα να αντιληφθώ αυτήν την πλευρά τον πραγμάτων μένοντας ρομαντικά στον ελληνικό πολιτισμό. Γι' αυτό λέω ευτυχώς που ενημερωνόμαστε εδώ, γιατί θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα για έμενα.Ίσως απαντάω και στο ερώτημα που έθεσα παραπάνω στον Γ.Γιάννη.Edited by - Μυρμιδόνας on 20/02/2012 14:41:37 |
|
Το Θέμα καταλαμβάνει 46 Σελίδες: |
|
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|