ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 ΑΝΑΛΗΨΗ: Αλήθεια ή πλάνη;
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 5
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Unseen
Πλήρες Μέλος

Greece
1331 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/06/2007, 14:08:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Unseen  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θέμα δεύτερο: η μετενσάρκωση (άντε πάλι! )

Καλέ μου Dying Incubus, όχι, δεν συμφωνούμε. Εσύ θεωρείς ότι υπάρχει μία ψυχή η οποία μεταμορφώνεται ανάλογα με τα μαθήματα που λαμβάνει και ενσαρκώνεται ξανά από το σημείο στο οποίο σταμάτησε, προκειμένου να πάει στο επόμενο. Λίγο-πολύ βλέπεις τη μετενσάρκωση στο πλαίσιο των διδασκαλιών που περιγράφει ο A.Kircher.

Όμως, αυτές είναι οι διδασκαλίες για τη μετενσάρκωση, όπως τροποποιήθηκαν στη Δύση. Όπως διδασκόταν αρχικά η θεωρία στην Ανατολή (και υπάρχει ένα εξαιρετικό άρθρο σχετικά, στα άρθρα που φιλοξενεί το Esoterica στην κεντρική σελίδα), δεν νοείται επιβίωση εξατομικευμένης προσωπικότητας ή εξατομικευμένης ψυχής. Υπάρχει ένας ψυχικός ωκεανός από τον οποίο αποσπώνται ψυχές σαν σταγόνες για την ενσάρκωση για να επιστρέψουν σε αυτόν μετά τον θάνατο του υλικού σώματος, χωρίς να διατηρούν κάποια ατομικότητα. Η ιδέα της επιβίωσης οποιουδήποτε ατομικού στοιχείου θα ήταν τουλάχιστον αστεία για τους πρώτους βουδιστές.

Έχω γράψει κι ένα άρθρο σχετικά, το οποίο έχει εγκριθεί από τη συντακτική ομάδα του Esoterica και θα ανεβεί κάποτε στη σελίδα. Εκεί έκανα τον παραλληλισμό με τα σύννεφα: εμείς οι άνθρωποι είμαστε όπως τα σύννεφα, παίρνουμε μια διαφορετική μορφή, μια διαφορετική έκφραση (αέρια) ενώ στην ουσία είμαστε κάτι ίδιο αλλά άλλο (υγρό). Η αλήθεια του σύννεφου είναι αναπόδραστα το νερό και όταν το σύννεφο γίνεται βροχή για να ολοκληρωθεί ο κύκλος, δεν υπάρχει τρόπος να βρούμε ποια σταγόνα πήγε σε ποιο κομμάτι της θάλασσας, του ποταμού, της λίμνης ή του υπονόμου και δεν έχει και καμία σημασία…

Επομένως, ό,τι γράφει μία ψυχή, αφορά όλες, γιατί η ατομική ψυχή διαλύεται εντέλει μέσα στη συλλογική και τη "χρωματίζει" ανάλογα… έγινα πιο κατανοητή τώρα καλή μου pyramid;

Edited by - Unseen on 15/06/2007 14:10:13Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Unseen
Πλήρες Μέλος

Greece
1331 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/06/2007, 14:13:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Unseen  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θέμα τρίτο: ήρθε η nst!!!

Γεια σου, καλή μου, με τη γλυκιά σου διάθεση, τον προσγειωμένο σου λόγο... Σε ευχαριστώ γι' αυτό το απόσπασμα:

quote:
Αλλα αυτή την στιγμή γνωρίζω με βεβαιότητα οτι μου αρέσει επιτέλους εδω που είμαι και ακριβώς όπως είμαι, οπως ήμουν και οπως θα γίνω,
οτι πίσω μου υπάρχουν κάτι καταπράσινα φυτα που θέλουν νεράκι και απο πάνω μου ενας ήλιος του οποίου επιθυμώ διακαώς μια ακτίνα ..οσο προλαβαίνει..
Σας φιλώ ολους
Kι εγώ σε φιλώ... μου έχεις λείψει.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Unseen
Πλήρες Μέλος

Greece
1331 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/06/2007, 14:15:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Unseen  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θα μου επιτρέψετε να κάνω μια μικρή παρένθεση στη ροή, παραθέτοντας ένα απόσπασμα από το διπλανό θέμα του oros777 για την ηλιακή και πλανητική ιεραρχία, το οποίο είναι συναφές προς τη συζήτηση για τις "σχολές", τα "μαγαζάκια" και τα παρεμφερή που έχουν ξεφυτρώσει σε σχέση με την Ανάληψη:
quote:
Οι σχολές στον κόσμο σήμερα διαιρούνται σε τρεις ομάδες:
1. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός των λεγόμενων εσωτερικών σχολών που ιδρύθηκαν από ζηλωτές. Θέλουν να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους και παρακινούνται από αγάπη της διδασκαλίας, από κάποια αγάπη για την ανθρωπότητα και προσωπική φιλοδοξία. Οι μέθοδοί τους είναι σε τελική ανάλυση εξωτερικές· η εκπαίδευση που δίνουν βασίζεται σ’ ό,τι είναι ήδη γνωστό και κοινοποιημένο, γιατί δε διδάσκουν το νέο, αδιάφορο αν το ντύνουν με βαθμούς και μυστήριο. Χρησιμοποιούν τα συνήθη βιβλία του αποκρυφισμού ή συντάσσουν τα δικά τους εγχειρίδια απ’ όσα έχουν ήδη γραφεί, επιλέγοντας συχνά τις ασήμαντες και θεαματικές λεπτομέρειες και παραλείποντας ό,τι είναι πνευματικό και ουσιώδες. Διαφημίζουν τις σχολές τους με διάφορους τρόπους και συχνά τονίζουν την εμπορική σκοπιά. Απαιτούν υπακοή και βλέπουν με δυσφορία και κριτική τις άλλες σχολές, διδάσκοντας αποκλειστική πίστη στον αρχηγό και σεβασμό στην ερμηνεία της αλήθειας απ’ αυτό τον αρχηγό. Κάνουν χρήσιμο έργο μεταξύ των μαζών, γιατί τις εξοικειώνουν με το γεγονός των Διδασκάλων και την ύπαρξη της μυστικής δοξασίας και την τωρινή ευκαιρία για πνευματική ανάπτυξη. Έχουν σαφή θέση στο σχέδιο της Ιεραρχίας, αλλά δεν είναι εσωτερικές σχολές κι οι αρχηγοί τους δεν είναι μαθητές· είναι ζηλωτές στη Δοκιμαστική Ατραπό κι όχι προχωρημένοι.

2. Υπάρχει επίσης ορισμένος αριθμός εσωτερικών σχολών τις οποίες ίδρυσαν μαθητές που μαθαίνουν με την προσπάθειά τους να βοηθήσουν τον όμιλό τους πώς να διδάσκει και να υπηρετεί. Ο αριθμός των σχολών αυτών είναι μικρός σε σύγκριση μ’ εκείνο της πρώτης ομάδας και είναι αριθμητικά μικρότερες, γιατί ο αρχηγός είναι προσηλωμένος στους απόκρυφους κανόνες κι επιχειρεί να συμμορφωθεί με τις πνευματικές απαιτήσεις. Προσπαθεί να διδάξει ταπεινά και χωρίς ισχυρισμούς· έχει επίγνωση ότι προσεγγίζει βραδέως την ψυχική γνώση κι ότι η επαφή του με το Διδάσκαλο είναι αραιή. Παρουσιάζει συνήθως ακαδημαϊκά και θεολογικά την αλήθεια, αλλά όχι με προσωπική αυθεντία. Η επιρροή και η ακτινοβολία του δεν είναι ακόμη πολύ ισχυρές, αλλά επιτηρείται απ’ το Διδάσκαλο γιατί δυναμικά αποτελεί πλεονέκτημα και τον εμπιστεύονται ότι θα μάθει – συνήθως από τα λάθη του. Προσεγγίζει λιγότερο κόσμο απ’ τη θορυβώδη πρώτη ομάδα, αλλά δίνει υγιέστερη εκπαίδευση κι εδραιώνει στους αρχάριους τα θεμελιώδη της Προαιώνιας Σοφίας. Το έργο του βρίσκεται ανάμεσα στους ομίλους που ήδη σχηματίζονται και τους παλιούς ομίλους.

3. Κατόπιν έχουμε τώρα την εμφάνιση των νεότερων εσωτερικών σχολών. Αυτές ιδρύονται από πιο προχωρημένους μαθητές. Είναι αναγκαστικά έτσι, γιατί το έργο είναι δυσκολότερο κι απαιτεί την κρούση ενός διαυγούς φθόγγου, ώστε να φανεί καθαρά η διάκριση μεταξύ του νέου και του παλιού και να δοθούν ορισμένες νέες αλήθειες κι ερμηνείες. Η νέα και πιο προχωρημένη αυτή παρουσίαση θα βασίζεται στις παλιές αλήθειες, αλλά αυτές θα ερμηνεύονται διαφορετικά και θα προκαλέσουν τον ανταγωνισμό των παλιών σχολών. Οι πιο προχωρημένοι αυτοί μαθητές έχουν ισχυρότερη ακτινοβολία και πολύ ευρύτερη επιρροή και το έργο τους αποβαίνει παγκόσμιο σε προοπτική. Δεν προκαλεί μόνο ανταγωνισμό κι απόρριψη απ’ τους παλιότερους ομίλους, αλλά θα προκαλέσει την ανταπόκριση πολλών σ’ αυτούς τους ομίλους, οι οποίοι ξέφυγαν απ’ τους παλιούς τρόπους και περιμένουν τη νέα προσέγγιση στο Θεό και είναι έτοιμοι για ένα πνευματικότερο κάλεσμα. Αυτοί θα γίνουν κατόπιν εστιακά σημεία πνευματικής δραστηριότητας μέσα στους παλιούς ομίλους και το περιβάλλον τους.


Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας και συγνώμη για τα σεντόνια.

Με πολλή αγάπη,
Unseen


***** Συγχώρεση. Αγάπη. Ευλογία. *****

Edited by - Unseen on 15/06/2007 14:19:56Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/06/2007, 14:27:27  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)