ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ =-.
 Bότανα - Διατροφή - Υγεία - fitness physical Νο1
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 50
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
6226 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/06/2005, 15:15:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους allzzaro
quote:
καλησπέρα.. doctor θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σου για την χορτοφαγία και την σχέση τον προβλημάτων υγείας με την ψυχολογία

Γειά σου φίλε μου..

Μάλλον εμένα θα αποκαλείς doctor...δεν είμαι γιατρός..

Η χορτοφαγία είναι μια επιστήμη.. μία μεγάλη επιστήμη..

Θα πρέπει να διευκρινήσω τη διαφορά της χορτοφαγίας ..με αυτούς που δεν τρώνε κρέας...

Εάν τρέφεσαι αποκλειστικά με ``χορτοφαγία`` σίγουρα θα αποκτήσεις πολλά προβλήματα .. εάν στην ``χορτοφαγία`` συμπεριλάβεις και ζωικά παράγωγα οπως αυγά, γάλα, συνεπώς τυριά και γιαούρτι τότε εντάξει..

Μπορείς να αποφύγεις το κρέας και να συμπεριλαβεις τις καθημερινές σου ανάγκες για πρωτείνη απο όσπρια, αυγά, γάλα, γιαούρτι κλπ...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

TrUsT
Νέο Μέλος

Greece
11 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/06/2005, 16:32:46  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους TrUsT
Καλησπέρα.....Θα ήθελα κάποιος να μου πει πως μπορώ να αντιμετωπισω τα σπυράκια που εμφανίζονται κατα καιρούς στο πρόσωπο μου και μου δημιουργούν ιδιαίτερα προβλήματα.Σημειώνω οτι έιμαι 16 χρονών..

Ευχαριστώ!!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
6226 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/06/2005, 17:26:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους allzzaro
quote: