ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 Οι δερβίσηδες
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 9
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Moz
Μέλος 3ης Βαθμίδας


666 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/12/2005, 07:10:49  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Moz  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
«If you are everywhere
You are nowhere.
If you are somewhere
You are everywhere.»
Rumi


«My somewhere is my Heart.»
Mercan Dede

ΟneHeart-OneLove-OneComputer
Κ_ey%
Μichael
Αλέξανδρος (@L)
Sarah
Δημήτρηss
Alice
Θ_om...
ΜυρτΩ!
((πλήρες Εννεάγραμμα/Say-chi-Z!))

Whirling in the des-s-ert...

Edited by - Moz on 07/12/2005 08:05:01Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Αιδέσιος
Νέο Μέλος


9 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/04/2006, 19:44:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Αιδέσιος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο Μέγας Στρατηγός Tsepe Noyon, δεν πέθανε. Ζει και βασιλεύει και πολεμάει σε άλλο μέτωπο. Στο μέτωπο του Innernet.gr. με το όνομα Zardoz πρώην Χρυσός Κλώνος. Βλέπετε αλλάζει τις θρησκείες και τα ονόματά του με την ίδια συχνότητα που αλλάζει τα σώβρακά του. Μάλιστα δήλωσε ότι μπορεί να αλλάξει θρησκεία πέντε φορές την ημέρα. Είναι και πολυγραφώτατος παρ΄ όλο που είναι παπούς και έχει γυναίκα πιτσιρίκα 22 χρονών. Κοτσονάτος ο Στρατηγός.
Απολαύστε τον

http://www.innernet.gr/phorum/viewtopic.php?t=2340&postdays=0&postorder=asc&start=45Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Moz
Μέλος 3ης Βαθμίδας


666 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2006, 23:19:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Moz  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αν υπάρχει κάτι που πραγματικά απολαμβάνω, είναι το βύζαγμα (ναι αυτό). Αργά αργά και με ρυθμό «τσίκι τσίκι» και «μπουκ μπουκ» να πίνω το θεϊκό γάλα της μανούλας... που δεν είναι άλλη από την Σοφία. Δεν αστειεύομαι καθόλου μα καθόλου. Και όχι δεν ντρέπομαι που το λέω, μιας και το κάνω φανερά (ακόμα και στο λεωφορείο). Κι αυτό κάθε φορά που έχω μπροστά μου κείμενα του πολυ-αγαπητού μου Ευγένιου... και αναφέρομαι σαφώς στον Κο Αρανίτση της «Ελευθεροτυπίας». Η ανάγνωση ήταν, είναι και θα είναι τελετουργία, ναι... αλλά στην περίπτωση του Ευγένιου (και καναδυό ακόμη, που θα χαρακτήριζα ως «αγαπημένες μου πένες» στον ελληνικό Τύπο), δεν υπήρξε ούτε μια φορά όσα χρόνια τον παρακολουθώ που να απέσπασε κάτι την προσοχή μου καθώς βυζαίνω κάθε λέξη που γράφει... την κρατάω στο στόμα μου, την πιπιλίζω σαν καραμέλα μαστίχας και σκέφτομαι (ναι, σκέφτομαι) και δεν σας κρύβω ότι είναι από τους ελάχιστους που με κάνει να σκέφτομαι και να μου αρέσει τόσο πολύ. (Θα έλεγα ότι ηδονίζομαι τόσο όσο με τη θέα του ήλιου το χάραμα και τη μυρωδιά ενός νυχτολούλουδου στο μαλκόνι.) Ίσως ακούγεται «κάπως» όλο αυτό, αλλά... είναι μια ιδιαίτερη σχέση που έχω αναπτύξει με τα κείμενά του (χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει, αλλά μην του το πείτε ;-) και ως εκ τούτου τον αποκαλώ με το μικρό του, δηλ. «Ευγένιος», που (κατ εμέ πάντα) εκφράζει τις ποιότητες που ενυπάρχουν στον λόγο του (ακριβώς σε κείνο το «υ» ή «Υ» που είναι η κούπα και το ιερόν ποτήριον). Τώρα βέβαια, θα αναρωτηθεί κανείς τι σχέση έχουν όλα αυτά με τους δερβίσηδες. Δεν έχουν. Είπα εγώ πώς έχουν;

Θα είχαν αν παρέθετα την σελ. 31. Ναι αυτήν. Δεν βλέπετε κανένα δερβίση και πάλι αλλά διαβάστε παρακάτω... «Εμείς και ο πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ'». Πρόκειται για ένα ακόμα εξαίσιο κείμενο του Κου Αρανίτση, με μερικές από τις πιο εύστοχες αναφορές σε ό,τι αποτελεί την ουσία του Σουφισμού και τα κακώς εννοούμενα από τα μυωπικά μάτια της σύγχρονης+πολιτισμένης (και κατ εμέ ακόμα άγριας) Δύσης.

«Εμείς και ο πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ'».

Στο Χορασάν, κοντά στα σύνορα της Περσίας και Αφγανιστάν, γεννιέται, στην ανατολή του 13ου αιώνα, ο Τζελαλαντίν Ρουμί, μετέπειτα ιδρυτής του τάγματος των Ιπτάμενων Δερβίσηδων, μιας φιλειρηνικής θρησκευτικής σέκτας στους κόλπους του σουφισμού, που είχε προσηλωθεί στην εμμονή των εκστατικών εμπειριών. Έφηβος ακόμη ο Ρουμί έκανε το μακρύ ταξίδι προς τα δυτικά, όπως οι αρχαίοι Αιγύπτιοι όταν πέθαιναν ή λες και αποσκοπούσε στην επαλήθευση του αποφθέγματος, ιδιαίτερα διαδεδομένου στις χώρες εκείνες, σύμφωνα με το οποίο «Γίγαντες έρχονται από το Αφγανιστάν και επηρεάζουν τον κόσμο». Επομένως Ex oriente lux· οι προφητείες σχετικά με τις επερχόμενες φωτεινές καταιγίδες του πνεύματος συνόδευαν τον ήλιο στην τροχιά του.

Οπότε ο Ρουμί έγινε ο μέγιστος μεταξύ των κορυφαίων μυστικών ποιητών της Ανατολής, απολογητής ενός θεϊκού έρωτα απ τον οποίο φτάνει σ εμάς τους Δυτικούς, παντελώς αμύητους στην πραγματικότητα του σουφισμού, μόνον ένας σωρός από ακρωτηριασμένες σημασίες, αφού καμιά μετάφραση δεν μπορεί να αποδώσει τον συγκλονισμό εκείνου του τραγουδιού. Ο Ρουμί δεν ήταν ο μόνος που αγάπησε μ αυτόν τον τρόπο το πρόσωπο του πλησίον ως κατοικία της θεότητας. Ίσως υπήρξε ο πλέον συνεπαρμένος υμνητής του, ίσως αισθανόταν καθαρότερα απ οποιονδήποτε άλλον την ανάσα του Θεού της αγάπης στο τρικύμισμα των γεγονότων, όμως η κλίση αυτού του είδους σφράγισε τη μύχια ζωή του ισλαμικού πολιτισμού (όσο και την αρχιτεκτονική του) ανεξίτηλα και για αιώνες. Έστω και αν δεν κατορθώσουμε να ακούσουμε τον ψυχικό της ήχο, έστω και αν ο ίλιγγος μας αφήνει ανέγγιχτους, μας δίνεται τουλάχιστον η ευκαιρία να υποψιαστούμε το δίδαγμα. Και το δίδαγμα είναι ότι τέτοιοι άνθρωποι όχι μόνον δεν μιλούσαν για βία ή πόλεμο αλλά, στη μέθη τους, ήταν πιο άκακοι από νυχτοπεταλούδες που πετούν ζαλισμένες κοντά στο φως της λάμπας.

Απεναντίας η εικόνα του Ισλάμ έχει επιβαρυνθεί από την μονομερή έμφαση που δίνεται στο αυστηρό κλίμα της θεολογικής τους σκέψης ως υποτιθέμενης κινητήριας δύναμης ιερού πολέμου, δηλαδή μιας σκέψης, όσο και πρακτικής, φανατικά και απαρέγκλιτα προσηλωμένης στο γράμμα ενός αιμοσταγούς κηρύγματος. Αυτή η φήμη δέχεται, εδώ, ακριβώς στην καρδιά του ζητήματος, μια προκλητική διάψευση. Καθώς είδαμε, οι Σούφι, οι πατέρες της ύψιστης εσωτερικής διδασκαλίας του Ισλάμ, ανοίγουν τον εαυτό τους σε μια μοίρα κάθε άλλο παρά εξαρτημένη από την επιθετικότητα. Θεμελιώδεις μεταφορές του ουράνιου σύμπαντος που οι τρελοί εκείνοι επεδίωκαν να κατεβάσουν στη γη ήταν το κρασί, η φλόγα του λυχναριού, η θέρμη της χαύνωσης και ο ορμητικός, ο παραληρών σαρκικός έρωτας, ετεροφυλοφιλικός και ομοφυλοφιλικός εξίσου. Η θεολογία τους ήταν αγαπητική και θυσιαστική, μια παράφορη θεολογία που υπερέβαινε τον νόμο και σχεδόν τον περιφρονούσε. Το πλησιέστερο υπόδειγμα στην δική μας παράδοση, δεν είναι τόσο το Ασμα Ασμάτων ή οι ψαλμοί του Δαυίδ, όπως θα νόμιζε κανείς, όσο η ποίηση του Συμεών του Νέου Θεολόγου.

Εν ολίγοις, πλησιάζοντας χωρίς προκατάληψη τους υπαινιγμούς αυτής της εμπειρίας, που δονείται σε ολόκληρο το φάσμα των συγκινήσεων, απ την απύθμενη γλυκύτητα μέχρι τον αφόρητο πόνο και απ το συντριπτικό πένθος μέχρι των ευωχία των αγγέλων, πλησιάζουμε ταυτόχρονα το μέγεθος της παρανόησης που δηλητηριάζει τη ρητορική των δυτικών ΜΜΕ. Φυσικά, είναι για μας αδύνατο να διανοηθούμε έναν λυρισμό της αγάπης που αναπτύσσεται στο εξωτικό περιβάλλον της περσικής ή της αραβικής γλώσσας. Ή της τουρκικής. Αλλά υπάρχει και βρίσκεται εκεί, σαν απόδειξη μιας όψης του πράγματος αυστηρά λογοκριμένης απ τους μηχανισμούς αναπαραγωγής της επικαιρότητας.

Διότι η παράδοση των Σούφι, και με δεδομένο ότι δεν πρόκειται για μια εκκεντρική μόδα αλλά γι αυτό που χαρακτηρίζεται ομόφωνα απ όλους τους δυτικούς σχολιαστές σαν κολοφώνας της ισλαμικής πνευματικής συνείδησης, μας φέρνει μπροστά στο ερώτημα του κατά πόσον θα ήταν δυνατόν για έναν λαό (το Ισλάμ) κατ εξοχήν φονταμενταλιστικής ιδιοσυγκρασίας, όπως τον παρουσιάζουν, να συντηρεί, στο σημείο όπου αναδύεται η πιο βαθειά του ταυτότητα, μια παρόμοια διακήρυξη αγάπης. Τονίζω ότι ο σουφισμός, μακράν του να αποτελεί παιχνίδια για μια παρέα πέντ’ έξι ιδιόρρυθμων, ήταν ένα ισχυρό και συνεχές υπόγειο ρεύμα με πελώριες αντηχήσεις στις κοινότητες που ζούσαν νοτίως της ρωσικής αυτοκρατορίας, μέχρι τις ακτές του ινδικού ή στις παρυφές της αφρικανικής ερήμου.

Επομένως κάθε φορά που υπονοείται ότι το Ισλάμ, συνολικά, πρέπει να θεωρηθεί σαν συνώνυμο του κακού, λογικό είναι να αντιμετωπίζουμε την προτροπή με μεγάλη καχυποψία. [1] Βέβαια, η βάση του κοινωνικού Ισλάμ, σε αντίθεση με την κορυφή του πνευματικού, υπακούει σε σκληρούς νόμους, των οποίων η βάναυση αντίληψη περί τιμωρίας μπορεί κάλλιστα να απομονωθεί και να προβληθεί στη σκηνή του γκροτέσκ, πχ δημόσια μαστίγωση γυναικών που κατηγορούνται ότι απάτησαν τον άντρα τους ή αποκοπή του χεριού των κλεφτών. Είναι φρικτό ασφαλώς αλλά, αν θέλετε τη γνώμη μου, είναι λιγότερο φρικτό, για παράδειγμα, απ τη μακάβρια και γλοιώδη κατατεμάχιση και συρραφή εκατομμυρίων προσώπων στα χιλιάδες χειρουργεία της Δύσης εν ονόματι του, κυριολεκτικά και μεταφορικά διαβολικού, ιδανικού της πλασματικής αιώνιας νεότητας – ο δικός μας θεσμός είναι απείρως πιο απάνθρωπος κατά το ότι θεμελιώνεται στην αυθόρμητη και μετά χαράς αυτοτιμωρία των υποκείμενων που εκπαιδεύτηκαν να συγκρίνουν το προχώρημα της ηλικίας με τη λέπρα, χώρια που οι υπόλοιποι παρακολουθούμε απολύτως εξοικειωμένοι με το θέαμα, δίχως την ελάχιστη αίσθηση τρόμου.

Συνεπώς, επιτρέπεται να ισχυριστεί κανείς πως η σχέση μεταξύ των φονταμελιστών του Ισλάμ και του μεταφυσικού πυρήνα της διδασκαλίας του δεν είναι λιγότερο μακρινή απ αυτήν των απανταχού της γης χριστιανικών ιδρυμάτων προς το αυθεντικό περιεχόμενο της καλοσύνης. Χυδαίες μορφές ηλιθιότητας και μοχθηρίας, οι οποίες κάνουν τον Ηomo sapiens αυτό που είναι, δηλαδή θηρίο, παρελαύνουν στη βέβηλη πρόσοψη όλων ανεξαιρέτως των δογμάτων προκειμένου να συσκοτίσουν εκείνο που επανέρχεται διακριτικά σαν προϊδεασμός παραδείσου.

Έτσι ο πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ’, που αναφέρθηκε στη συγγένεια του Ισλάμ με τις πρακτικές καταστολής, πιάστηκε επ αυτοφόρω να πλησιάζει, με τον αναπτήρα στο χέρι, τις ισλαμικές δεξαμενές πετρελαίου. Από την άλλη, είχε δίκιο, δεν λέω, αφού το Ισλάμ, ως εθνικοκοινωνικό σώμα, συναπαρτίζεται από γιγαντιαίες διαστρωματώσεις εξαγριωμένων πληθυσμών, ορκισμένων πολέμιων της Δύσης κ.τλ. κ.τλ. – όμως δεν θα ήταν πολύ καλύτερα αν αποφάσιζε, για μια μοναδική φορά, να έχει άδικο, να κάνει λάθος; Ο ποιητής Νίκος Καρούζος είχε γράψει: «Μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο». Επιπλέον, τι να το κάνεις το αλάθητο όταν έχεις δίκιο ούτως ή άλλως; Το αλάθητο, σαν ασπίδα προστασίας, χρειάζεται όταν κανείς έχει άδικο. Γι αυτό και εμείς, εδώ στην Ανατολή, κάνουμε χρυσές δουλειές με το αλάθητο.


Για όλα τα παραπάνω ((αλλά και για τον «Ιψ», την «ιστορία των ηδονών» και συρτάρια με αποδελτιώσεις))
και για τον Γιάννη ((που μου έμαθε να κάνω quote!))
τους αγαπημένους φίλους «αυτηνής» ((που μοιραστήκαμε αληθινά τον οίνο))
και την Σοφία που κάποτε μου έδειξε τα βήματα...
αφήνω πρώτα εδώ (*) ένα αστεράκι ((για όποιον ενδιαφέρεται))
και μετά εδώ (**) ένα σούφικο λαλά, του Μercan Dede, του οποίου την ματιά αγαπώ ιδιαίτερα. Ελπίζω να μην χρειάζεται λεξικό...

Βλέπετε, πολλά πράγματα είμαστε καταδικασμένοι θαρρείς να τα αγνοούμε για πάντα, καθώς χάνονται στο πέρασμα του χρόνου, είτε πρόκειται για τελετουργίες, είτε για τεχνικές. Μα έτσι ήταν κι έτσι είναι (το αν θα είναι δεν το γνωρίζω)... οι κοινωνίες είναι ζωντανοί οργανισμοί, αλλάζουν, μετα-κινούνται, πεθαίνουν κι αναγεννιώνται και μέσα σε αυτό το ταξίδι υπάρχει πάντα η πιθανότητα να βρει κανείς έναν κόκκο άμμου που έρχεται από τα βάθη των αιώνων κι εμπεριέχει την ίδια δυναμική που θα μπορούσε να ξυπνήσει και παραδόσεις και τα πάντα. Ίσως ακούγεται απλοϊκό και ως τέτοιο αφελές μα νιώθω πως αυτό ακριβώς το «συνεχές»...... χμ... τίποτα.

Αυτό μόνο.> ** ((http://briefcase.pathfinder.gr/file/AAART/46948/549483)) >Sufi dreams...

Shukran
©Μoz

* «Κουλτούρα και καθημερινή ζωή στην Οθωμανική Αυτοκρατορία – Από το Μεσαίωνα ως τις αρχές του 20ού αιώνα» της Suraiya Faroqhi, εκδ. Εξάντας. Πλούσιο σε αναφορές στον Kόσμο των δερβίσηδων (μοναστήρια, δίκτυα, τελετουργίες κλπ) και επιπλέον με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον ρόλο των γυναικών στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

[1] Στις ειδήσεις της τηλεόρασης καθώς και στη λεγόμενη σοβαρή αρθρογραφία των εφημερίδων, στην Δύση, αυτό υποννοείται με το να διαψεύδεται:λένε διαρκώς:«Όχι ολόκληρο το Ισλάμ» κ.τλ. σαν να λένε ακριβώς: ολόκληρο. Όπως όταν ο τάδε επαναλαμβάνει διαρκώς για τον δείνα ότι «δεν είναι κλέφτης», οπότε, τι άλλο θα υπέθετε κανείς ότι είναι ο δείνα αν όχι κλέφτης;Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Unseen
Πλήρες Μέλος

Greece
1331 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/11/2006, 05:21:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Unseen  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Για όσους ενδιαφέρονται μετά από την ανάγνωση αυτού του πολύ ενδιαφέροντος τόπικ:

1. Σεμινάριο
"Το Στροβίλισμα των Δερβίσηδων", 25 & 26 Νοεμβρίου 2006 στο Κέντρο της Ειρήνης, Μητσαίων 5-7, Αθήνα, τηλ. 2109234912.

2. DVD
"The world of Rumi Parts 1 & 2: Rumi, The Wings of Love & Come to Life, al-Mahya" δύο ταινίες του Shems Friedlander συνολικής διάρκειας 80 λεπτών. Είναι στα αγγλικά, μπορεί κανείς να το βρει στο www.watkinsbooks.com, αντιγράφω εδώ μόνο λίγα λόγια για το περιεχόμενο:

Rumi, The Wings of Love takes viewers into a secret world rarely seen by outsiders. Nearly eight countries after his death, Melvana Jaluddin Rumi, Sufi master and mystical poet, is ever-present in the whirling ceremony of today's Mevlevi dervishes. The Halveti zikr, Mevlevi semas, and the Gharib, or secret, sema -nor seen for over 100 years - were filmed in Cairo, Istanbul, and the garden of Rumi in Konya. This unique footage set to Mevlevi music is enhanced by interviews with Martin Lings, Seyyed Hossein Nasr ans Sheikh Omer Tugrel Inancer.

Come to Life, al-Maya - once a year in the middle of the month of Shabban "mureeds" of the Demerdache Khalwati Sufi Order in Cairo go into small cells and make a spiritual retreat which has been a tradition in this order for over 500 years. Friedlander is the fist person to be allowed to film this secret ans sacred ceremony. During the "khaiwa" the mureed prays, fasts (as in the month of Ramadan), is silent, remains in seclusion, invokes the name of Allah, meditates and maintains a state of ritual purity.

***** Στον κόσμο του πνεύματος είμαστε πάντα στην αρχή *****Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Moz
Μέλος 3ης Βαθμίδας


666 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/11/2006, 16:50:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Moz  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Moz Απεστάλη: 17/02/2005, 23:20:34
Nέο Μέλος
1 Μήνυμα

((.))

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Unseen
Πλήρες Μέλος

Greece
1331 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/12/2006, 10:16:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Unseen  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Σεμινάριο "Το στροβίλισμα των δερβίσιδων" - Εισαγωγή και πρακτική με τον Νίκο Σουλιώτη

10 και 11 Φεβρουαρίου 2007
στο ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Μητσαίων 5-7, Αθήνα 11742
Τηλ. 2109234912
www.irini.therapeia.gr

***** Συγχώρεση. Αγάπη. Ευλογία. *****Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

mariha2912
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
619 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2011, 13:57:57  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος mariha2912  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΩ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ, ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΝΕΑ ΠΝΟΗ.

ΦΙΛΙΚΑ,Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

mystery flower
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
204 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/12/2011, 11:59:48  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
[quote]
Κατ' αρχην, να ξεκινησω ζητοντας συγγνωμη, που θα ειμαι γενικος και αοριστος, αλλα αυτον τον καιρο δεν εχω προσβαση στην βιβλιοθηκη μου και θα γραφω απο μνημης. Δεν θα παραθεσω ονοματα και ημερομηνιες, αλλα δεν νομιζω οτι εχει σημασια. Θα κανουμε κουβεντα και θα ανταλαξουμε γνωσεις.
Το ισλαμ, επεκταθηκε πολυ γρηγορα. Μεσα σε λιγοτερο απο δυο αιωνες εφτασε απο τις Ινδιες μεχρι τον Ατλαντικο.
Σαν θρησκεια διαδοθηκε πολυ ευκολα, οχι λογω της βιαιοτητας του, οπως λεει, η ριστιανικη κυριως προπαγανδα, αλλα για πολιτικους και κοινωνικους λογους.

Ταξίδι στο άγνωστοΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

mystery flower
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
204 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/12/2011, 12:11:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Διαφωνώ με το σημείο αυτό ότι ο Χριστιανισμός έδωσε την προπαγάνδα για τη βιαιότητά του μουσουλμανισμού. Ο τρόπος που συμπεριφέρεται στο γυναικείο φύλο δεν σε προβληματίζει; Φοράνε την αντιαισθητική μαντήλα ή τη μπούργκα. Της φέρονται υποτιμητικά έχοντας 4 συζύγους και άπειρες παλλακίδες ενώ εκείνη δεν πρέπει να έχει άλλον. Οι ιστορίες ασιατών κοριτσιών που πέρασαν τα πάνδεινα δίπλα σε ένα σατράπη μουσουλμάνο. Ιστορίες που έγιναν βιβλία γεμάτα πόνο και δάκρυ που έγιναν μπεστ σέλλερ δεν σε προβληματίζουν; Ο Χριστιανισμός τα έσπειρε κι αυτά; Απαγορεύουν να παντρευτεί χριστιανό. Για ποια ελευθερία μιλάς όταν ο ίδιος ο Μωάμεθ αγαπούσε τη Χατιτζά και ήταν υποδειγματικός σύζυγος και μετά το θάνατο αυτού σκλήρυναν οι νόμοι και οι υποχρεώσεις του μουσουλμάνου; Τους οποίους μετέτρεψαν για το δικό τους συμφέρον οι νεότεροι μουσουλμάνοι. Ξέρετε ότι όλα αυτά δεν ήταν ιδεολογίες του Μωάμεθ; Ο άνθρωπος δεν έχει ιδέα τι πιστεύουν σήμερα. Το ίδιο το κοράνι μιλάει για υποχρεωτική και τέλεια υποταγή ενώ ο Χριστός αναφέρει "όποιος θέλει ας έλθει σε μένα". Αυτή είναι η δική μου άποψη. Εσύ τι λες πάνω σ' αυτό;

Ταξίδι στο άγνωστοΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 9 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.140625
Maintained by Digital Alchemy