ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 Υπερβατικός Διαλογισμός
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 2
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Δημήτριος Γλύκας
Νέο Μέλος


13 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/01/2010, 17:45:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δημήτριος Γλύκας  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο Μαχαρίσι περιγράφει μια εμπειρία που είχε όταν πρωτοπήγε στην Αμερική και άρχισε να διδάσκει τον Υπερβατικό Διαλογισμό πριν 40-45 χρόνια. Ήταν η εποχή που είχαν πρωτοεμφανισθεί στον τύπο οι πρώτες επιστημονικές έρευνες. Είχε γραφτεί στον σε μια εφημερίδα ότι όποιος ασκεί τον ΥΔ έχει λιγότερες αϋπνίες. Ο Μαχαρίσι όταν διάβασε την εφημερίδα έπαθε σοκ. “Σκέφτηκα είπε ότι εγώ έφερα τον ΥΔ που είναι για χιλιάδες χρόνια μια τεχνική που φέρνει την φώτιση και σε αυτή την χώρα την θέλουνε για να κοιμόνται καλύτερα. Μετά όμως από λίγη ώρα είπε όταν το ξανασκέφτηκα αποφάσισα ότι ανεξάρτητα από πιο λόγο κάποιος τον μαθαίνει, ο ΥΔ θα είναι πάντοτε μια τεχνική φώτισης και δεν θα έδινα πλέον σημασία”.
Ο ΥΔ είναι η μέθοδος για να εξυψωθεί κάποιος σε ανώτερα επίπεδα συνειδητότητας, που εκτός από την κατάσταση του ξύπνιου, ύπνου και ονείρου είναι η υπερβατική συνειδητότητα, η κοσμική συνειδητότητα, η Θεϊκή συνειδητότητα και η ενωτική συνειδητότητα. Κατά την διάρκεια αυτής της εξέλιξης ο Νους και η φυσιολογία εξαγνίζονται από αυτή την διαδικασία εξάγνισης προέρχονται όλα αυτά τα οφέλη που η επιστημονική έρευνα μας αποδεικνύει.
Η γνώση όπως είπαμε είναι αποτέλεσμα της νοητικής κατανόησης και της εμπειρίας, αυτογνωσία είναι μια κατάσταση που πρέπει να έχουμε την εμπειρία της για να την κατανοήσουμε πλήρως, αλλιώς έχουμε μια μικρή γεύση της που προέρχεται από τις εμπειρίες που μας διηγούνται κάποιοι άλλοι.
Πολλοί όροι της Βεδικής γραμματείας έχουν παρεξηγηθεί. Εγω δεν σημαίνει εγωισμός είναι διαφορετική έννοια. Το εγώ είναι μετάφραση της λέξεως self που σημαίνει ο εαυτός. Σε όλες τις καταστάσεις συνειδητότητας ο εαυτός συνεχίζει να υπάρχει, χωρίς τον εαυτό δεν υπάρχει ζωή.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα χάπι που να μας δίνει ηρεμία στον Νου, βαθειά ξεκούραση και διάλυση του στρες, γιατί στο στρες οφείλονται το 80% των ασθενειών και εάν είχε ανακαλυφθεί σημαίνει ότι δεν θα είχαμε αρρώστιες όπως ο καρκίνος, πάρκινσον, αλσχαιμερ, καρδιοπάθειες και ούτω καθ’ εξής η λίστα αυτή δεν τελειώνει ποτέ.
σε αυτό το βίντεο μπορείτε να δείτε μια προχωρημένη τεχνική που ο Μαχαρίσι έφερε στο φως το Γιογκικό Πέταγμα και που ασκείται από όλους τους Δασκάλους του ΥΔ και όχι μόνο.
http://www.youtube.com/watch?v=NHwhGUo90jw
http://www.youtube.com/watch?v=VFfQuCGU0ZQ


Δημήτριος Γλύκας
όποιος θέλει μπορεί να μου στείλει email
jgurudeva108@yahoo.comΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

-----Skywalker-----
Νέο Μέλος


2 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/01/2010, 18:01:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους -----Skywalker-----  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αυτό δέν είναι πέταγμα,είναι μόνο ένα πηδηματάκι,και γώ το κάνω.

Αν ο υπερβατικός διαλογισμός δίνει την φώτιση,τότε γιατί δέν διδάσκεται σε όλους ανεξαρτήτως πληρωμής για το γενικό καλό της ανθρωπότητας?

Δέν ήξερα οτι πρέπει να γίνω πλούσιος για να βρώ την ψυχή μου.

Τελικά όλα για τα λεφτά γίνονται,ντροπή.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

glinaaea
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
309 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/01/2010, 10:33:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους glinaaea  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλοι μου καλή σας ημέρα.
Φίλε Γλύκα, καλά και άγια όσα λες, όμως δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπερδεύεται ο κάθε ένας που θέλει να ξεκινήσει και να κάνει ΥΓ με τεχνικούς όρους και το τι συμβαίνει στο εγκέφαλό του την ώρα που κάνει διαλογισμό. Όλα αυτά που είπες Είναι μέσα στους φυσικούς νόμους της διαδικασίας της ψυχικής ανόδου του κάθε ενός και είτε τα επιδιώκει είτε όχι αν προχωράει σωστά τα κερδίζει. Αν όμως κάνει διαλογισμό ΜΟΝΟ για να κερδίσει αυτά σε πληροφορώ ότι θα καθυστερεί την άνοδό του άσκοπα, γιατί ο πρώτιστος σκοπός του διαλογισμού είναι η ψυχική άνοδο από επίπεδο σε επίπεδο. Το κάθε επίπεδο όταν το κατακτάς θα σου δώσει αυτόματα όλα τα περιεχόμενά του. μόνο που δεν πρέπει να σταματήσεις για να τα ψάξεις για να τα περάσεις όλα στην συνείδησή σου γιατί τότε θα κολλήσεις και θα χάσεις την ουσία και την άνοδο.(Το άχουν πάθει πολλοί αυτό). Αυτά που σου έχει δώσει το κάθε επίπεδο είναι ήδη μέσα σου και όταν χρειαστείς κάτι από αυτά την κατάλληλη στιγμή θα βγει και θα βοηθηθείς. Δεν χρειάζεται λοιπόν να τα ψάξεις.
Το μόνο που χρειάζεται κάποιος είναι η τεχνική του διαλογισμού από τον δάσκαλό του και η σκληρή δουλειά από ίδιον.
Όσο για το θέμα της πληρωμής δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να πληρώνεται ο δάσκαλος.
Η διδασκαλία ειδικά αυτή είναι το ύψιστο λειτούργημα και είναι το καθήκον του κάθε διδασκάλου. Όταν γίνεται επί πληρωμή χάνει την αξία του και το αποτέλεσμά-λειτουργικότητά του.
Κανένας ΔΑΣΚΑΛΟΣ δεν έχει το δικαίωμα να κάνει την διδασκαλία επάγγελμα.
Ο κάθε ΔΑΣΚΑΛΟΣ μπορεί ΑΝΕΤΑ να αφιερώσει κάποιες ώρες την εβδομάδα ελεύθερες για αυτόν για να διδάξει και να καθοδηγήσει τους μαθητές του.
Αν εγώ ήμουν δάσκαλος(ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ) θα μπορούσα να μαζέψω τους μαθητές μου 2-3 η και 4 φορές την εβδομάδα (ώρες εκτός της προσωπικής μου εργασίας) για συζήτηση και οδηγίες. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ έχει πάντα ψυχική επαφή με τον κάθε μαθητή του και μπορεί να τον παρακολουθεί. Όλη η υπόλοιπη δουλειά είναι του μαθητή.
---------------------------------------------------------------
Καμία δικαιολογία λοιπόν για πληρωμή του δασκάλου εκτός και αυτοί δεν είναι δάσκαλοι αλλά επιτήδιοι επαγγελματίες.
----------------------------------------------
Όσο για την αιώρηση και τα διάφορα τέτοια που διαφημίζονται, είναι μεν αλήθεια αλλά είναι και μεγάλο φόρτωμα κάρματος το οποίο χρεώνεται ο κάθε ένας και τον εμποδίζει να ανέβει πιο πάνω
Ας μην κολλάμε σ αυτά και ας συνεχίζουμε την άνοδο χωρίς να δεσμευόμαστε περισσότερο,γιατί ο σκοπός του διαλογισμού είναι το κάψιμο και η απαλλαγή του κάρματος και όχι η φόρτωση και άλλου κάρματος. Μην βάζουμε λοιπόν εμείς και άλλα εμπόδια στον δρόμο μας.
ΦιλικόταταΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Δημήτριος Γλύκας
Νέο Μέλος


13 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/01/2010, 09:36:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δημήτριος Γλύκας  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μόνο η αλήθεια μπορεί να επιβιώσει του χρόνου ότι δεν είναι αληθινό μετά από μερικές δεκάδες η εκατοντάδες χρόνια θα ξεχαστεί.

Κάποιοι άνθρωποι έχουν μια έντονη επιθυμία να πείσουν τους άλλους ότι αυτοί έχουν δίκιο. Δηλαδή αυτός που φοράει κίτρινα γυαλιά και τα βλέπει κίτρινα σώνει και καλά να πείσει τον άλλο που φοράει κόκκινα γυαλιά και τα βλέπει κόκκινα ότι η πραγματικότητα έχει κίτρινο χρώμα. Και έτσι ξεκινάει μια ατέλειωτη αντιπαράθεση επιχειρημάτων που δεν τελειώνει ποτέ, είναι χάσιμο χρόνου.
Εάν κάποιου η φύση και κατ' επέκταση η εμπειρία του είναι εσωτερική ασφάλεια, αυτοεκτίμηση, αυτογνωσία, δεν νιώθει την ανάγκη ούτε να το φωνάζει, ούτε κάποιος άλλος να του το επιβεβαιώσει.

Η γνώση προέρχεται μέσω της νοητικής κατανόησης και της εμπειρίας. Τα βιβλία δεν μας παρέχουν γνώση αλλά μόνο νοητική κατανόηση γιατί είναι η περιγραφή της εμπειρίας κάποιου άλλου και όχι η δικιά μας εμπειρία. Εμείς μετά την ανάγνωση ενός βιβλίου πρέπει να αναγνωρίσουμε την αλήθεια η το μη αληθινό και εάν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία από το θέμα μπορεί να οδηγηθούμε σε λάθος αντιλήψεις.

Η πραγματικότητα που λαμβάνει ο καθένας μας μέσω των αισθήσεων παρόλο που είναι η ίδια φαίνεται διαφορετική ανάλογα με την ποιότητα του νευρικού συστήματος, της εκπαίδευσης και των εμπειριών και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι νευρώνες του εγκεφάλου να δομούνται διαφορετικά.

Ο καθένας έχει δίκιο γιατί βλέπει τα πάντα από την δική του οπτική γωνία και όπως είπαμε των εμπειριών και της εκπαίδευσής του γι αυτό και η γνώμη του είναι πάντοτε σεβαστή και ακουστή.-

Ευχαριστώ πάρα πολύ το esoterica για την δυνατότητα που μου έδωσε να μεταφέρω καποιες απο τις εμπειρίες μου και να απαντήσω σε κάποια ερωτήματα για τις τεχνολογίες της Βεδικής Επιστήμης που αναβίωσε ο Μαχαρίσι Μαχές Γιόγκι, συγνώμην εαν κάποια στιγμή ο λόγος μου δεν ήταν όσο γλυκός θα έπρεπε.
Με τις πιο θερμές μου ευχές σε όλους για ειρήνη στο Νου, τέλεια υγεία, σοφία και ευημερία. Η φύση της ζωής είναι ένας ωκεανός ευτυχίας και ο άνθρωπος δεν είναι απαραίτητο να υποφέρει.

Δρ. Δημήτριος Γλύκας
jgurudeva108@yahoo.com


Edited by - Δημήτριος Γλύκας on 18/01/2010 09:49:19

Edited by - Δημήτριος Γλύκας on 18/01/2010 10:02:24

Edited by - Δημήτριος Γλύκας on 18/01/2010 10:03:46Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

glinaaea
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
309 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/01/2010, 09:28:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους glinaaea  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλοι μου καλή σας ημέρα.
Φίλε Γλύκα και πάλι όσα έγραψες δεν δικαιολογούν τίποτα.
-----------------------------------------------
Έγραψες
Κάποιοι άνθρωποι έχουν μια έντονη επιθυμία να πείσουν τους άλλους ότι αυτοί έχουν δίκιο. Δηλαδή αυτός που φοράει κίτρινα γυαλιά και τα βλέπει κίτρινα σώνει και καλά να πείσει τον άλλο που φοράει κόκκινα γυαλιά και τα βλέπει κόκκινα ότι η πραγματικότητα έχει κίτρινο χρώμα. Και έτσι ξεκινάει μια ατέλειωτη αντιπαράθεση επιχειρημάτων που δεν τελειώνει ποτέ, είναι χάσιμο χρόνου.
-------------------------------------------------------
Φίλε μου δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν να ασπαστεί την γνώμη μου. Αντιτίθεμαι όμως σ αυτά που λέτε και προσπαθείτε εσείς οι υποτιθέμενοι ?? δάσκαλοι???? με όχι τον σωστό τρόπο να πείσετε κάποιους να σας ακολουθήσουν.

------------------------------------------------
Έγραψες
Εάν κάποιου η φύση και κατ' επέκταση η εμπειρία του είναι εσωτερική ασφάλεια, αυτοεκτίμηση, αυτογνωσία, δεν νιώθει την ανάγκη ούτε να το φωνάζει, ούτε κάποιος άλλος να του το επιβεβαιώσει.
-------------------------------------------------
Δεν νοιώθω φίλε μου την ανάγκη να φωνάξω τίποτα και πολύ περισσότερο τις εσωτερικές μου εμπειρίες και δεν χρειάζομαι εσάς για επιβεβαίωση. Μάνο Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ μπορεί να το κάνει αυτό.
-------------------------------------------------------
Έγραψες
Η γνώση προέρχεται μέσω της νοητικής κατανόησης και της εμπειρίας. Τα βιβλία δεν μας παρέχουν γνώση αλλά μόνο νοητική κατανόηση γιατί είναι η περιγραφή της εμπειρίας κάποιου άλλου και όχι η δικιά μας εμπειρία. Εμείς μετά την ανάγνωση ενός βιβλίου πρέπει να αναγνωρίσουμε την αλήθεια η το μη αληθινό και εάν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία από το θέμα μπορεί να οδηγηθούμε σε λάθος αντιλήψεις.
------------------------------------------------------
Φίλε μου το αν έχω εμπειρίες και κυρίως εσωτερικές εμπειρίες ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ, αλλά όποιος γνωρίζει κάποια πράγματα γι αυτό το θέμα, διαβάζοντας όσα έχω γράψει πιο πάνω μπορεί να καταλάβει. Μην νομίζεις χαζούς όσους διαβάζουν τις σελίδες αυτές.
Και κανένα βιβλίο δεν θα σου δώσει σωστές και ολοκληρωμένες οδηγίες για κατευθύνσεις και προσωπικές εμπειρίες. Δεν διαβάζω βιβλία φίλε μου, είναι χάσιμο χρόνου για μένα.

Και αν γράφω εδώ μέσα είναι όχι για προσωπικό όφελος αλλά γιατί λυπάμαι όσους εκμεταλλεύεστε εσείς οι υποτιθέμενοι δάσκαλοι επί πληρωμή.
Η δε συμμετοχή σας εδώ την βλέπω σαν ευκαιρία για άγρα μαθητών και όχι ανιδιοτελή.
Μην προσπαθείς λοιπόν να βγάλεις του άλλους χαζούς.


Φιλικότατα.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Δημήτριος Γλύκας
Νέο Μέλος


13 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/01/2010, 10:05:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Δημήτριος Γλύκας  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
η γνώμη του καθενός είναι πάντοτε σεβαστή και ακουστή.-Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7552 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/07/2011, 01:20:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
"Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ

Θα μιλήσουμε λίγο σχετικά με την επιστήμη του Διαλογισμού. Πρώτα από όλα πρέπει να είμαστε έτοιμοι με θετικό τρόπο για να λάβουμε αυτές τις διδασκαλίες του ανώτερου τύπου, με σκοπό να εκμεταλλευόμαστε σωστά τον χρόνο μας.

Έφτασε η ώρα να καταλάβουμε την ανάγκη να δώσουμε περισσότε¬ρες ευκαιρίες στην συνείδηση. Κανονικά εμείς ζούμε στον ένα ή τον άλλο όροφο του εσωτερικού Ναού μας. Υπάρχουνε άνθρωποι που ζούνε πάντοτε στους πιο χαμηλούς ορόφους. Είναι εκείνοι που συγκεντρώνονται αποκλει¬στικά στο σεξουαλικό και ένστικτο κέντρο, δηλαδή στον πρώτο και δεύτερο ορόφους, χρησιμοποιημένους με κακό τρόπο. Υπάρχουνε εκείνοι που ζούνε στον τρίτο ή κινητικό όροφο και δεν φεύγουνε από εκεί. Κινούνται πάντα μέσα στο καλούπι των συγκεκριμένων συνηθειών, μέσα στην τροχιά των εθίμων. Ποτέ δεν αλλάζουν. Είναι σαν το τραίνο που κινείται πάνω στις ίδιες γραμμές. Αυτοί οι άνθρωποι που ζούνε στον τρίτο όροφο είναι τόσο συνηθισμένοι στο τραίνο των συνηθειών τους που με κανένα τρόπο δεν εί¬ναι διατεθειμένοι να τις αφήσουν. Υπάρχουν αυτοί που ζουν στον πέμπτο όροφο ή διανοητικό κέντρο και άλλοι που ζουν κανονικά στον τέταρτο όροφο των κατώτερων συγκινήσεων. Αυτοί που ζουν στο διανοητικό κέ¬ντρο θέλουν να τα περνούν όλα από ορθολογισμούς, αναλύσεις, έννοιες, συζητήσεις και δεν φεύγουν από εκεί. Υπάρχουν άλλοι που κατοικούν απο¬κλειστικά στο κέντρο των συγκινήσεων, αφοσιωμένοι στα βίτσια του κινη¬ματογράφου, ταυρομαχιών, κοκορομαχιών, ιπποδρομιών ή ποδηλασιών. Τελικά αυτός είναι ο περιορισμένος και στενός κόσμος τους, ζούνε κλει¬σμένοι μέσα στην σκλαβιά των αρνητικών συγκινήσεων και ποτέ δεν σκέ¬πτονται να αποδράσουν από αυτά τα δωμάτια. Γίνεται τότε αναγκαίο να επιμένουμε στην άποψη του να δίνουμε περισσότερες ευκαιρίες στην συ¬νείδηση.
Υπάρχουν επίσης διάφοροι τύποι ονείρων: υπάρχουν διανοητικά ή συγκινησιακά όνειρα. Υπάρχουν αυτά που ανήκουν στο κινητικό κέντρο και υπάρχουν ένστικτα όνειρα ή αυτά που σχετίζονται αποκλειστικά με τις δραστηριότητες του σεξ. Αυτά τα όνειρα αντανακλούν καταστάσεις που έχουμε ζήσει κατά την διάρκεια της ημέρας. Είναι η επανάληψη των καθη¬μερινών δραστηριοτήτων. Εάν ο άνθρωπος ζει π.χ. στον όροφο των συγκι¬νήσεων τα όνειρά του θα αντανακλούν καταστάσεις τρόμου, τρέλας. Αν ζει στον σεξουαλικό όροφο τα όνειρά του θα είναι λάγνα, με εικόνες μοιχείας, πορνείας, αυνανισμού κ.λ.π. αν τα όνειρα ανήκουν στο ένστικτο κέντρο τότε τα όνειρα εκδηλώνονται με τόσο ασυνάρτητες εικόνες, τόσο βυθισμέ¬νες που γίνεται πού δύσκολο να μπορούμε να καταλάβουμε αυτά τα όνειρα.

Κάθε ένα από τα πέντε κέντρα της ανθρώπινης μηχανής προκαλεί συγκεκριμένα όνειρα. Στο όνομα της αλήθειας πρέπει να πούμε ότι μόνο τα όνειρα που αντιστοιχούν στο Ανώτερο Συγκινησιακό Κέντρο, δηλαδή στο έκτο κέντρο, αξίζει να τα λάβουμε υπ’ όψιν μας.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις θετικές απόψεις του έβδομου κέντρου ή Ανώτερου Διανοητικού. Τα όνειρα των κατώτερων κέντρων της ανθρώπινης μηχανής: διανοητικό, συ¬γκίνηση, κίνηση, ένστικτο και σεξ, δεν έχουν την παραμικρή σημασία. Χρειάζεται να ξέρουμε να εκτιμήσουμε και να διακρίνουμε σε ποιο κέντρο αντιστοιχεί αυτό ή εκείνο το όνειρο. Αυτό είναι δυνατόν μόνο γνωρίζοντας τις δραστηριότητες του καθενός από τους πέντε κυλίνδρους της ανθρώπινης μηχανής.

Τα όνειρα που σχετίζονται με το Ανώτερο Συγκινησιακό Κέντρο εί¬ναι τα πιο σημαντικά. Σε αυτά συναντάμε δράματα σωστά οργανωμένα, σύμ¬φωνα με τις καθημερινές δραστηριότητες της συνείδησής μας, εάν της έχουμε δώσει την ευκαιρία να δουλεύει. Η ακτίνα της Δημιουργίας από την οποία απορρέουμε, τα κατασκευάζει όλα δια μέσου του Ανώτερου Συγκι¬νησιακού Κέντρου. Δηλαδή δια μέσου αυτού εκδηλώνονται τα διάφορα μέρη του δικού μας Είναι. Αυτά χρησιμοποιούν το Ανώτερο Συγκινησιακό Κέντρο για να μας εκπαιδεύουν κατά την διάρκεια των ωρών του ύπνου. Τότε εμφανίζονται εικόνες καλά οργανωμένες, καθαρές και ακριβείς. Ο σκοπός είναι να μας εκπαιδεύουν για να καταλαβαίνουμε την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε, να μας κάνουν να δούμε τα σφάλματά μας, τα ελαττώματά μας κ.λ.π. Είναι φανερό πως η γλώσσα του Ανώτερου Συγκι¬νησιακού Κέντρου είναι συμβολική, αλληγορική και αντιστοιχεί πιο πολύ στην Ερμητική Καβαλά, στην Ερμηνευτική κ.λ.π. Αναμφισβήτητα δια μέ¬σου αυτού του κέντρου, οποιοσδήποτε άνθρωπος αφοσιωμένος σε αυτές τις εσωτερικές σπουδές, μπορεί να λάβει σωστή και ακριβή πληροφόρηση.

Ήδη σας έχουμε διδάξει ότι πρέπει πάντα να κοιμόμαστε με το κε¬φάλι προς βορρά, ανάσκελα και με το σώμα χαλαρωμένο, ικετεύοντας την θεϊκή μητέρα Κουνταλίνη να μας δίνει εσωτεριστική εκπαίδευση. Επίσης σας έχουμε διδάξει την ανάγκη να ξαπλώνετε πάνω στο δεξιό μέρος, στην στάση του λιονταριού. Όταν κουραζόμαστε από το δεξιό μέρος, πρέπει να τοποθετούμαστε στο αριστερό μέρος, διατηρώντας την στάση του λιοντα¬ριού. Όταν ξυπνάει ο μαθητής δεν πρέπει να κινηθεί και να κάνει την ανα¬δρομική άσκηση για να θυμηθεί τις εμπειρίες του, κατά την διάρκεια του ύπνου, μέχρι να τις χαράξει και να τις καταχωρήσει σωστά στον εγκέφαλο και την μνήμη του.

Αλλά είναι αναγκαίο να ξεκαθαρίσουμε για μια ακόμα φορά ότι δεν έχουν όλα τα όνειρα σημασία. Τα σεξουαλικά όνειρα π.χ. είναι του πορνο¬γραφικού, ερωτικού τύπου με ονειρώξεις. Είναι όνειρα εντελώς κατώτερης φύσης. Με κανένα τρόπο δεν θέλουμε να περιφρονούμε το σεξουαλικό κέ¬ντρο, δεν έχουμε αυτόν τον σκοπό. Στο σεξ βρίσκεται η μεγαλύτερη εξουσία, που μπορεί να απελευθερώνει τον άνθρωπο από τον πόνο. Επίσης εκεί βρί¬σκεται η χειρότερη εξουσία που μπορεί να τον σκλαβώσει. Όσον αφορά το ένστικτο-κινητικό όνειρο, επίσης δεν αξίζει τον κόπο, διότι όπως είπαμε αντανακλά μόνο τις δραστηριότητες της ημέρας. Το ίδιο και τα όνειρα που σχετίζονται με το κατώτερο συγκινησιακό κέντρο και είναι του εμπαθή, θη¬ριώδη τύπου. Τα διανοητικά όνειρα δεν είναι παρά απλές προβολές που δεν αξίζει να τις έχουμε υπ’ όψιν μας.

Τα μοναδικά όνειρα, επαναλαμβάνω, που είναι άξια να θεωρούμε, εί¬ναι αυτά που σχετίζονται με το Ανώτερο Συγκινησιακό Κέντρο, αλλά πρέ¬πει να ξέρουμε να το καταλαβαίνουμε για να αποφύγουμε αξιοθρήνητα λάθη. Είναι αναγκαίο να ξέρουμε να ερμηνεύουμε τα καθαρώς αλληγορικά μηνύματα που λαμβάνουμε μέσω του Ανώτερου Συγκινησιακού Κέντρου. Είναι διδασκαλίες που δίνουν οι Ανώτεροι Αδελφοί της Λευκής Αδελφότη¬τας ή τα ανώτερα μέρη του Είναι μας. Αυτό μας δείχνει την επείγουσα ανά¬γκη να καταλαβαίνουμε την βαθιά έννοια του κάθε συμβολισμού, που πρέ¬πει να μεταφραστεί με ακριβή τρόπο και σύμφωνα με την εσωτερική μας ανάπτυξη.

Όμως, αφού έδωσα αυτές τις εξηγήσεις σχετικά με τα όνειρα, πρέπει να σας πω ότι χρειαζόμαστε επειγόντως να περάσουμε πιο πέρα από τον κόσμο των ονείρων. Πρέπει να αφυπνιστούμε στους εσωτερικούς ή ανώτε¬ρους κόσμους, αλλά αυτό είναι δυνατόν μόνο αν δίνουμε στην συνείδηση περισσότερες ευκαιρίες. Ο νους μας ζει διαρκώς δρώντας και αντιδρώντας σύμφωνα με τις εντυπώσεις του εσωτερικού κόσμου. Αυτό μπορούμε να το συγκρίνουμε με μία λίμνη. Όταν ρίχνουμε μία πέτρα βλέπουμε ότι προκαλεί πολλά κύματα που πάνε από το κέντρο προς την περιφέρεια. Είναι η αντί¬δραση του νερού ενάντια στην εντύπωση που προέρχεται από τον εξωτε¬ρικό κόσμο.

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τον νου και τα συναισθήματά μας. Αν κάποιος μας πληγώνει με σκληρά λόγια, αυτή η σύγκρουση του λόγου φτά¬νει στο διανοητικό κέντρο και από εκεί αντιδράμε με βίαιο τρόπο. Αν κά¬ποιος μας πληγώνει την αυτοαγάπη, αισθανόμαστε ενοχλημένοι και αντι¬δράμε πιθανόν με κτηνώδη τρόπο. Σε όλες τις καταστάσεις της ζωής, ο νους και το συναίσθημα παίρνουν ενεργητικό μέρος και αντιδρούν αδιάκοπα. Το ενδιαφέρον, αγαπητοί μου μαθητές, θα ήταν να μην δίνουμε ευκαιρίες ούτε στο συναίσθημα ούτε στον νου. Επείγει ένας παθητικός νους και αυτό φυ¬σικά ενοχλεί τους διανοητικούς. Ο παθητικός νους είναι ενάντια σε όσους λένε ότι: «στο νου είναι η εξουσία» και ότι «ο άνθρωπος πρέπει να είναι ο βασιλιάς, αυτός που διατάζει και κυριαρχεί με τον δυνατό του νου». Είναι σοφίσματα των διανοητικών, σαν εκείνο που λέει: «όποιος μαθαίνει να χει¬ρίζεται τον νου είναι σίγουρος στον θρίαμβό του, σαν το βέλος του γέρου το¬ξότη». Αλλά έτσι κι’ αλλιώς δεν είναι παρά σοφίσματα που έχουν βγει από τις διανοητικές φαντασίες, που δεν έχουν καμιά εσωτερική αξία.
Το να σκεπτόμαστε αρνητικά: αυτό τρομάζει τους θετικιστές του νου και όμως η αρνητική μορφή του νου είναι η πιο εύγλωττη.

Το να μην σκεπτόμαστε είναι η πιο ανυψωμένη μορφή σκέψης. Όταν η διαδικασία της σκέψης έχει εξαντληθεί έρχεται το καινούριο και αυτό πρέπει να ξέρουμε να το καταλάβουμε. Ένας παθητικός νους βρίσκεται στην υπηρεσία του Εί¬ναι. Γίνεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο διότι ο νους είναι φτιαγμένος να χρησιμεύει σαν παθητικό εργαλείο και όχι σαν ενεργητικό. Ο νους καθ’ αυ¬τός είναι θηλυκός και όλα τα κέντρα πρέπει να λειτουργούν αρμονικά σύμ¬φωνα με την Παγκόσμια Συμφωνία του παθητικού νου. Γι’ αυτό δεν πρέπει να επιτρέπουμε στον νου και το συναίσθημα να αντιδρούν και να προβάλ¬λουν. Χρειαζόμαστε ένα παθητικό νου τοποθετημένο στην υπηρεσία των διαφόρων καταστάσεων της ύπαρξης.
Μέχρι πριν λίγο καιρό και εγώ ο ίδιος σκεπτόμουν ότι τα συναισθή¬ματα ανήκουν στο Είναι, αλλά με την έρευνα και την πείρα έχω επαληθεύ¬σει ότι ανήκουν στο εγώ και σχετίζονται στενά με το κατώτερο συγκινη¬σιακό κέντρο.

Η θεραπεία που χρειάζεται να γνωρίσουμε σε βάθος, για να αποφεύ¬γουμε οποιαδήποτε ψυχική ανισορροπία με εσωτερικές αντηχήσεις, είναι να μην επιτρέπουμε στον νου καμιάς τάξης αντίδραση. Αν κάποιος μας πληγώ¬νει δεν πρέπει να επιτρέπουμε στον νου να αντιδρά. Μακάρι να βρισκόταν κάποιος που να πλήγωνε κάθε στιγμή τα συναισθήματά μας διότι έτσι θα μπορούσαμε να προπονηθούμε καλύτερα. Όσο περισσότερο μας πληγώνουν τόσο καλύτερα για την προπόνησή μας. Θα έχουμε περισσότερες ευκαιρίες για να μην επιτρέπουμε στον νου και το συναίσθημα να αντιδρούν, δηλαδή να μην επεμβαίνουν ή να μην παρεμβαίνουν σε καμιά κατάσταση της ζωής μας. Είναι φανερό ότι η παθητική κατάσταση του νου, του συναισθήματος και της προσωπικότητας απαιτεί μια τρομερή δραστηριότητα της Συνείδη¬σης. Αυτό μας δείχνει ότι όσο πιο ενεργητική παραμένει η Συνείδηση, τόσο καλύτερα είναι για να πετύχουμε την αφύπνισή της, διότι έτσι ευρισκόμενη σε συνεχή δραστηριότητα, αναπόφευκτα θα αφυπνισθεί.

Σε αυτές τις στιγμές μου έρχεται στην μνήμη ο Βούδας Γκαουτάμα Σακιαμούνι. Σε μια περίπτωση που ήταν καθισμένος κάτω από ένα δέντρο σε βαθύ διαλογισμό, έφτασε ένας υβριστής και έριξε εναντίον του όλο το δυσφημιστικό του σάλιο. Ο Βούδας συνέχισε διαλογιζόμενος, αλλά ο υβρι¬στής συνέχισε να τον προκαλεί, να τον βρίζει, να τον πληγώνει. Μετά από λίγο ο Βούδας άνοιξε τα μάτια του και απάντησε στον υβριστή: «Ω αδελφέ μου! Εάν σου φέρνουν ένα δώρο και εσύ δεν το δέχεσαι, σε ποιόν μένει αυτό το δώρο;». Και στην συνέχεια είπε: «αδελφέ μου, πάρε το δώρο σου, δεν μπορώ να το δεχθώ». Και συνέχισε διαλογιζόμενος.
Να ένα ύψιστο και όμορφο μάθημα. Ο Βούδας δεν επέτρεψε στον νου και τα συναισθήματά του να αντιδρούν. Έμενε τελείως αφυπνισμένος, μέσα στην δική του Συνείδηση, και δεν έδωσε την παραμικρή ευκαιρία ούτε στον νου, ούτε στα συναισθήματά του να αντιδρούν σε καμία στιγμή, κάτω από καμία κατάσταση. Έτσι είναι το πώς πρέπει να προχωρούμε αγαπητοί μου μαθητές.

Το ψυχολογικό γυμναστήριο το έχουμε παντού. Το ζήτημα είναι μόνο να ξέρουμε να το εκμεταλλευτούμε. Να ξέρουμε να προπονηθούμε δί¬νοντας μεγαλύτερες και περισσότερες ευκαιρίες στην Συνείδηση, ώστε να δουλεύει με συνεχή τρόπο από στιγμή σε στιγμή μέχρι να αφυπνισθεί εντε¬λώς. Το σχολείο το έχουμε παντού, αλλά να το εκμεταλλευόμαστε όπως πρέπει, σοφά. Το έχουμε στο σπίτι μας, στο γραφείο, στο συνεργείο, στο εργοστάσιο, παντού μέχρι και στον ναό. Με τους συμμαθητές, τα παιδιά τους γονείς, την σύζυγο, ανίψια, ξαδέλφια, φίλους κ.λ.π. κάθε ψυχολογικό γυμνά¬σιο, όσο σκληρό και αν είναι, όσο δύσκολο και αν μας φαίνεται, είναι απα¬ραίτητο για μας. Όλο το μυστικό είναι να μην επιτρέπουμε στον νου και τα συναισθήματα να επεμβαίνουν στις πρακτικές υποθέσεις της ζωής μας. Πρέπει πάντα να επιτρέπουμε να δρα η Συνείδηση, να είναι αυτή που κυ¬βερνάει, να μιλάει, να κάνει, να εκτελεί όλες τις καθημερινές δραστηριότη¬τές μας. Έτσι ετοιμαζόμαστε αρμονικά για τον διαλογισμό.
Μιλώντας ήδη στο πρακτικό πεδίο του διαλογισμού, πρέπει να πούμε ότι εμείς ψάχνουμε να περάσουμε πιο πέρα από τον νου και τα συναισθή¬ματα. Αυτό γίνεται δυνατόν αν προπονούμαστε εντατικά στην καθημερινή ζωή για αυτούς τους καταπληκτικούς σκοπούς. Το θέμα του διαλογισμού γίνεται δύσκολο όταν στην πρακτική ζωή, στην καθημερινή ζωή δεν έχουμε περάσει από μια αυστηρή προπόνηση, όταν δεν έχουμε προπονηθεί σωστά στο ψυχολογικό γυμναστήριο της οικογενειακής και κοινωνικής συμβίω¬σης.
Κατά την διάρκεια του διαλογισμού πρέπει να απελευθερώνουμε την Ουσία, το Μπουδάτα, το καλύτερο που έχουμε μέσα, το πιο άξιο, το πιο σωστό. Η Ουσία ή Μπουδάτα βρίσκεται μποτιλιαρισμένη μέσα στα μη αν¬θρώπινα στοιχεία, μέσα σε αυτό το ανακάτεμα των ψυχολογικών επιπρό¬σθετων που συνιστούν τον εαυτό μας τον ίδιο, το εγώ. Δεν θα ήταν δυνατόν να πειραματιστούμε το Πραγματικό, την Αλήθεια, αυτό που πράγματι μας ενδιαφέρει όλους, εάν δεν πετυχαίναμε να βγάζουμε την Ουσία από το μπουκάλι του εγώ. Μια Ουσία μποτιλιαρισμένη μέσα στο εγώ δεν μπορεί να πειραματιστεί το πραγματικό. Θα ζει πάντα στον κόσμο των ονείρων, στο διανοητικό, συγκινησιακό, κινητικό, ένστικτο και σεξουαλικό κέντρο. Αλλά όμως με κανένα τρόπο δεν θα μπορεί να διαφεύγει για να πειραματι¬στεί την Αλήθεια.
Ο Ιησούς ο μεγάλος Καμπίρ είπε: «Γνωρίστε την αλήθεια και αυτή θα σας ελευθερώσει». Αλλά η Αλήθεια δεν είναι θέμα θεωρίας ή το να πι¬στεύουμε ή το να μην πιστεύουμε, ούτε με γνώμες και αντιλήψεις, επειδή δεν μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα σχετικά με την αλήθεια. Τι είναι μια γνώμη; Είναι η προβολή μιας αντίληψης, ενώ μένει πάντα ο φόβος και η απορία το να είναι άλλο πράγμα η αλήθεια. Και τι είναι μια αντίληψη; Απλώς ένας συλλογισμός που έχει επεξεργαστεί και έχει σωστά προβληθεί από τον νου, συλλογισμός που μπορεί να συμπίπτει ή όχι με αυτό ή εκείνο το πράγμα. Μπορούμε να διαβεβαιώσουμε ότι μια αντίληψη ή γνώμη που εκ¬πέμπει το διανοητικό είναι ακριβώς η Αλήθεια; Όχι δεν μπορούμε να το διαβεβαιώσουμε. Τι πράγμα είναι μια ιδέα; Μια ιδέα μπορεί να είναι κατα¬πληκτική, θα μπορούσαμε π.χ. να σχηματίσουμε μια ιδέα σχετικά με τον ήλιο. Θα μπορούσε να είναι πάνω κάτω ακριβής, πάνω κάτω λανθασμένη, αλλά δεν είναι ο ήλιος. Έτσι επίσης θα μπορούσαμε να σχηματίσουμε πολ¬λαπλάσιες ιδέες σχετικά με την Αλήθεια, αλλά δεν θα είναι η Αλήθεια.
Όταν ρώτησαν τον Ιησού Χριστό τι είναι η Αλήθεια σώπασε. Όταν ρώτησαν το ίδιο πράγμα τον Βούδα, γύρισε την πλάτη και έφυγε. Είναι ότι την Αλήθεια δεν μπορούμε να την ορίσουμε με λόγια, ένα ηλιοβασίλεμα το ίδιο. Οποιοσδήποτε μπορεί να έχει μια μεγάλη έκσταση όταν ο ήλιος κρύ¬βεται μέσα σε χρυσές λάμψεις πάνω στην οροσειρά. Μετά μπορεί να προ¬σπαθεί να μεταδώσει σε άλλους αυτή την μυστικιστική εμπειρία αλλά είναι πιθανόν οι άλλοι να μην αισθανθούν το ίδιο. Έτσι επίσης η Αλήθεια είναι απρόφερτη, είναι πραγματική μόνο για εκείνον που την έχει πειραματιστεί ο ίδιος.
Όταν σε απουσία του εγώ πετυχαίνουμε να πειραματιστούμε την Αλήθεια, μπορούμε να διασαφηνίσουμε ένα στοιχείο που μετατρέπει ριζικά, ένα στοιχείο με υψηλότατο βολτάζ. Αυτό είναι δυνατόν, αλλά είναι ανα¬γκαίο να ξέρουμε πώς να το πετυχαίνουμε βάζοντας την Συνείδηση να δου¬λεύει με τέτοιο τρόπο ώστε να αντικαθιστά εντελώς το συναίσθημα και τον νου. Να είναι αυτή που λειτουργεί, δηλαδή η Συνείδηση ενσωματωμένη, ακέραια μέσα σε εμάς. Πρέπει να έχουμε ένα παθητικό νου, παθητικό συ¬ναίσθημα, παθητική προσωπικότητα αλλά την συνείδηση εντελώς ενεργη¬τική. Είναι απαραίτητο, επείγον να το καταλάβουμε αυτό για να μπορέ¬σουμε να μετατραπούμε σε πρακτικούς αθλητές του διαλογισμού.
Αυτό που ψάχνουμε με την τεχνική του διαλογισμού είναι πληροφο¬ρία. Ένα μικροσκόπιο μπορεί να μας πληροφορήσει γύρω από την ζωή των μικροβίων, βακτηρίων, κυττάρων, μικροοργανισμών κ.λ.π. Οποιοδήποτε τηλεσκόπιο μπορεί να μας δίνει μικρές πληροφορίες γύρω από τους αστερι¬σμούς, πλανήτες, αερόλιθους κ.λ.π. αλλά ο διαλογισμός πάει πολύ πιο μα¬κριά, διότι μας επιτρέπει να γνωρίσουμε την Αλήθεια για ένα μυρμήγκι ή ένα ήλιο, την Αλήθεια για ένα άτομο μέχρι ένα αστερισμό. Το πιο σημα¬ντικό είναι να μάθουμε, να ξέρουμε με πιο τρόπο πρέπει να αποδεσμεύουμε ή να βγάζουμε την συνείδηση από τον νου και το εγώ. Να ξέρουμε πως θα βγάλουμε την συνείδηση από το συναίσθημα. Όταν κυριαρχούμε τον νου και το συναίσθημα τότε πραγματικά σπάζουμε αλυσίδες, βγαίνουμε μέσα από αυτό το μοιραίο μπουντρούμι, από αυτή την φυλακή. Με αυτές τις συνθήκες θα είμαστε έτοιμοι για τον διαλογισμό.
Πρώτα από όλα το πιο σημαντικό είναι να ξέρουμε να διαλογιστούμε, πρέπει να μάθουμε την σωστή τεχνική. Στον ανατολικό κόσμο δίνουν έμ¬φαση στις στάσεις του Παντμασάνα, με σταυρωμένα πόδια. Αλλά εμείς δεν είμαστε ανατολίτες και θα πρέπει να διαλογιστούμε σύμφωνα με τις δικές μας συνήθειες και τρόπους. Όμως δεν διαλογίζονται όλοι οι ανατολίτες με σταυρωμένα πόδια. Εν πάση περιπτώσει ο καθένας θα παίρνει την στάση που τον βολεύει καλύτερα. Όποιος θέλει να διαλογιστεί με σταυρωμένα πό¬δια ας το κάνει, δεν θα του το απαγορέψουμε αν και δεν είναι η μόνη πρα¬κτική Ασάνα για τον διαλογισμό. Για να πετύχουμε ένα σωστό διαλογισμό πρέπει να καθόμαστε σε μια άνετη πολυθρόνα, με τα πόδια και τα χέρια καλά χαλαρωμένα, το σώμα χαλαρωμένο ώστε να μην μένει κανένας μυς σε ένταση. Θα υπάρχει επίσης εκείνος που θα ήθελε να πάρει την στάση του πυρογενούς αστεριού των πέντε γωνιών: ανοικτά χέρια και πόδια στα πλά¬για, ξαπλωμένος ανάσκελα στο πάτωμα ή στο κρεβάτι με το κεφάλι προς το βορρά. Τελικά ο καθένας μπορεί να πάρει την στάση που τον βολεύει. Αν πραγματικά θέλουμε να βγάλουμε την Ουσία ή την Συνείδησή μας από τον νου, τα συναισθήματα ή το «ψυχολογικό εγώ» δεν ενδιαφέρει η στάση που θα πάρουμε. Το μόνο σημαντικό είναι να διαλογιστούμε, το σημαντικό εί¬ναι να είμαστε άνετοι και να κάνουμε ένα καλό διαλογισμό.
Πολλές φορές σας έχω εξηγήσει το πώς δουλεύουμε με το μάντραμ ΧΑΜ ΣΑΧ, που προφέρεται έτσι: Χααααααμμμμμμ-Σαχ. Αυτό το μάντραμ, καταπληκτικό ανατολίτικο σύμβολο, γονιμοποιεί τα χαοτικά νερά της ζωής του Τρίτου Λόγου. Το σημαντικό, αγαπητοί μου μαθητές, είναι να ξέρουμε το πώς θα προφέρουμε αυτά τα μάντραμ, ποιες είναι οι εξουσίες τους. Κα¬νονικά οι σεξουαλικές ενέργειες ρέουν από μέσα προς τα έξω με φυγόκε¬ντρο τρόπο. Γι’ αυτό όταν βλέπει κανείς ένα όνειρο σεξουαλικού τύπου πα¬θαίνει ονειρώξεις. Αν ο άνθρωπος αντί να διευκολύνει το φυγοκεντρικό σύ¬στημα οργάνωνε τα ζωτικά συστήματά του, δηλαδή έκανε να ρέουν οι σε¬ξουαλικές ενέργειες από έξω προς τα μέσα, διαμέσου της μεταβολής, ακόμα και αν θα υπήρχε ένα ερωτικό όνειρο δεν θα υπήρχε ονείρωξη. Αλλά επειδή ο άνθρωπος δεν οργανώνει το σεξουαλικό ζήτημα με κεντρομόλο τρόπο έρ¬χεται η ονείρωξη ή το χάσιμο του Ιερού Σπέρματος, του Σπερματικού Λι¬κέρ. Εάν Θέλει κανείς να αποφεύγει τις ονειρώξεις θα πρέπει να ξέρει να οργανώνει τις σεξουαλικές δυνάμεις του. Αυτές οι δυνάμεις είναι στενά συ¬σχετισμένες με την τροφή, με το πράνα, με την ζωή αυτό είναι φανερό.
Υπάρχει λοιπόν μια βαθιά και εντατική σχέση ανάμεσα στις σεξουα¬λικές δυνάμεις και την αναπνοή, οι οποίες οργανωμένες σωστά και αρμο¬νικά προκαλούν θεμελιώδεις αλλαγές στην φυσική και ψυχολογική ανατο¬μία του ανθρώπου. Το σημαντικό είναι να ξέρουμε πώς να ξανα-ρέουν οι σεξουαλικές δυνάμεις προς τα μέσα και προς τα πάνω με κεντρομόλο τρόπο. Μόνο έτσι είναι δυνατόν να πετύχουμε μια ειδική αλλαγή στην χρήση και στις λειτουργίες που μπορεί να εκπληρώνει η δημιουργική σεξουαλική δύναμη. Κατά τον διαλογισμό υπάρχει ανάγκη να φανταστούμε την δη¬μιουργική δύναμη σε δράση, να την κάνουμε να ανεβαίνει με φυσικό και ρυθμικό τρόπο, χρησιμοποιώντας για αυτόν τον σκοπό το μάντραμ που ήδη έχουμε εξηγήσει. Να μην ξεχάσουμε επίσης τις εισπνοές και τις εκπνοές με τέλεια συγκέντρωση, αρμονία και ρυθμό. Είναι αναγκαίο να εξηγήσουμε ότι η εισπνοή πρέπει να είναι πιο βαθιά από την εκπνοή, απλώς γιατί πρέπει να κάνουμε να ξανα-ρέει η δημιουργική ενέργεια από έξω προς τα μέσα.
Με αυτή την πρακτική φτάνει μια στιγμή στην οποία η ολότητα της δημιουργικής ενέργειας ρέει από έξω προς τα μέσα και προς τα πάνω με κε¬ντρομόλο τρόπο. Έτσι είναι φανερό ότι μετατρέπεται σε ένα καταπληκτικό εργαλείο για την Ουσία, για την αφύπνιση της Συνείδησης. Σας διδάσκω τον νόμιμο Λευκό Ταντρισμό, αυτή είναι η πρακτική που χρησιμοποιούν στις Ταντρικές Σχολές των Ιμαλαΐων και του Ινδοστάν. Είναι η πρακτική δια μέσου της οποίας μπορούμε να φτάσουμε σε έκσταση, στο Σαμάντι ή όπως θα θέλαμε να το ονομάσουμε.
Κατά την διάρκεια της πρακτικής τα μάτια πρέπει να είναι κλειστά. Δεν πρέπει να σκεπτόμαστε εντελώς τίποτε κατά τον διαλογισμό. Αλλά εάν δυστυχώς φτάσει στον νου π.χ. μία επιθυμία, το καλύτερο που έχουμε να κά¬νουμε είναι να την μελετήσουμε χωρίς να ταυτιζόμαστε με αυτήν. Μετά αφού την έχουμε καταλάβει βαθιά, σε όλα τα μέρη της, τότε την αφήνουμε έτοιμη να την υποβάλουμε στον θάνατο, στην καταστροφή δια μέσου της Λόγχης του Έρωτα. Αν ξαφνικά έρχεται στον νου μας μία ανάμνηση, ένα γε¬γονός της ζωής μας, πριν από 10 ή 20 χρόνια να κάνουμε χρήση της Αυτο¬κριτικής. Να χρησιμοποιούμε αυτό το νυστέρι για να την αποσυνθέσουμε και έτσι να δούμε τι αληθινό περιέχει. Αφού είμαστε σίγουροι ότι δεν έρχε¬ται τίποτε άλλο στον νου, τότε να συνεχίσουμε με την αναπνοή και με τον διαλογισμό, χωρίς να σκεπτόμαστε τίποτα, κάνοντας να ηχεί γλυκά το μά¬ντραμ ΧΑΜ-ΣΑΧ, μεγάλη εισπνοή και μικρή εκπνοή.

Επαναλαμβάνουμε, το μάντραμ ΧΑΜ-ΣΑΧ προφέρεται Χααααμμμμ Σαχ, με βαθιά ηρεμία και αυθεντική σιωπή του νου. Μόνο έτσι μπορεί η Ουσία να ξεφύγει, ακόμη και για μια στιγμή, και να βυθιστεί στο Πραγματικό.
Πολλά έχουν λεχθεί γύρω από το φωτισμένο Κενό και είναι φανερό ότι μπορούμε να το βιώσουμε μέσα από τον ίδιο τον εαυτό μας. Στο Κενό θα βρούμε τους Νόμους της Φύσης όπως αυτοί είναι και όχι όπως φαίνεται να είναι. Στον φυσικό κόσμο βλέπουμε μόνο την μηχανική των αιτιών και των αποτελεσμάτων αλλά δεν θα τους γνωρίσουμε αυτούς καθ’ εαυτούς. Όμως στο Φωτισμένο Κενό μπορούμε να τους αναγνωρίσουμε με φυσικό τρόπο, απλό, έτσι όπως είναι. στον φυσικό κόσμο μπορούμε να αντιλαμβα¬νόμαστε τα πράγματα από έξω, αλλά πως θα μπορούσαμε να τα δούμε έτσι όπως είναι από μέσα ή από τα πλάγια; Στο Φωτισμένο Κενό μπορούμε να γνωρίσουμε την Αλήθεια έτσι όπως είναι και όχι όπως φαίνεται να είναι. Μπορούμε να βιώσουμε την Αλήθεια ενός μυρμηγκιού, ενός κόσμου, ενός κομήτη κ.λ.π.

Βυθισμένη στον Φωτισμένο Κενό, η Ουσία αντιλαμβάνεται με την διαστημική αίσθηση όλα όσα έγιναν, όλα όσα είναι και όλα όσα θα είναι. Οι ακτινοβολίες της φτάνουν στην προσωπικότητα και τις αντιλαμβάνεται ο νους. Είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι ενώ η Ουσία βρίσκεται βυθισμένη εκεί, ζώντας το Πραγματικό, τα κέντρα της ανθρώπινης μηχανής συγκινη¬σιακό και κινητικό ενώνονται με το διανοητικό και ο αντιληπτικός νους συλλαμβάνει, μαζεύει τις πληροφορίες που φτάνουν στην Ουσία. Γι’ αυτό όταν η Ουσία βγαίνει από το Φωτισμένο Κενό και ξαναεισχωρεί στην προ¬σωπικότητα, η πληροφορία δεν χάνεται αλλά μένει συσσωρευμένη στο δια¬νοητικό κέντρο.
Μας έχει λεχθεί ότι για να μπορούμε να δημιουργούμε κενό χρειάζε¬ται απαραιτήτως μία αντλία. Αυτήν την έχουμε στην σπονδυλική στήλη, στα κανάλια Ιδά και Πιγκαλά, από όπου ανεβαίνει η Δημιουργική Ενέργεια μέχρι τον εγκέφαλο. Επίσης μας έχει λεχθεί ότι χρειαζόμαστε έναν ηλε¬κτρικό κινητήρα. Αυτός είναι ο εγκέφαλος και η δύναμη της Θέλησης. Εί¬ναι φανερό ότι σε κάθε μηχανή πρέπει να υπάρχει μία γεννήτρια και ευτυ¬χώς αυτή συνίσταται από τα σεξουαλικά όργανα, από το σεξ, από την σε¬ξουαλική δύναμη. Αφού έχουμε το σύστημα και τα στοιχεία μπορούμε να δημιουργήσουμε το Φωτισμένο Κενό. Η αντλία, η δυναμο-ηλεκτρική μη¬χανή και η γεννήτρια είναι τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για να πετύχουμε το Φωτισμένο Κενό κατά τον διαλογισμό. Μόνο μέσω του Φωτισμένου Κε¬νού θα μπορέσουμε να γνωρίσουμε το Πραγματικό. Αλλά βέβαια χρειάζεται να πετύχουμε το Φωτισμένο Κενό κατά τον διαλογισμό. Μόνο μέσω του Φωτισμένου Κενού θα μπορέσουμε να γνωρίσουμε το Πραγματικό. Αλλά βέβαια χρειάζεται να εισχωρήσει η Ουσία σε αυτό το απόλυτο κενό.
Στα παλιά κείμενα μιλάνε πολύ γύρω από τον Άγιο Οκιντανόχ, τον πανταχού παρόντα, τον παν-διαπεραστικό, τον παντογνώστη. Αυτός πηγά¬ζει φυσικά από τον Ιερό Απόλυτο Ήλιο. Πως θα μπορούσαμε να φτάσουμε να γνωρίσουμε στον εαυτό του τον Άγιο Οκιντανόχ; Πετυχαίνοντας να ει¬σχωρήσουμε στο Φωτισμένο Κενό, διότι είναι γνωστό ότι ο Άγιος Οκιντα¬νόχ είναι μέσα στο Φωτισμένο Κενό, είναι ένα με το Μεγάλο Κενό.
Όταν βρίσκεται κανείς στην κατάσταση της έκστασης, περνάει πιο πέρα από την προσωπικότητα. Όταν βρίσκεται μέσα στο Φωτισμένο Κενό πειραματιζόμενος την πραγματικότητα του Άγιου Οκιντανόχ, μετατρέπεται σε άτομο. Είναι ο κομήτης που περνάει, ο ήλιος, το πουλί που πετά, το φύλλο, το νερό, ζει σε όλα όσα υπάρχουν. Το μόνο που χρειάζεται είναι θάρρος για να μην χάνει την έκσταση. Διότι όταν αισθάνεται κανείς ότι εί¬ναι διαλυμένος σε όλα, ότι είναι όλα, αισθάνεται τρόμο για την εξάλειψη. Τότε σκέπτεται: «που είμαι; Γιατί είμαι σε όλα;» Έρχεται λοιπόν ο συλλο¬γισμός και πράγματι χάνεται η έκσταση και ξαναμένει κλεισμένος μέσα στην προσωπικότητα. Ένας, σε εκείνη την στιγμή, είναι σαν την σταγόνα που βυθίζεται στον ωκεανό, αλλά πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν ότι και ο ωκε¬ανός βυθίζεται μέσα στην σταγόνα. Αυτό το να αισθανόμαστε σαν το που¬λάκι που πετάει, σαν το βαθύ δάσος, το πέταλο του λουλουδιού, το παιδί που παίζει, την πεταλούδα, τον ελέφαντα κ.λ.π. φέρνει μαζί του τον συλλο¬γισμό και τον φόβο. Σε εκείνη την στιγμή δεν είμαστε τίποτα, αλλά είμαστε όλα πράγμα το οποίο προκαλεί τρόμο και συνεπώς αποτυγχάνει το πείραμα, ο διαλογισμός.
Είναι λοιπόν μέσα στον Ιερό Απόλυτο Ήλιο όπου μπορούμε να γνω¬ρίσουμε την Αλήθεια. Εκεί δεν υπάρχει ο Χρόνος. Εκεί ο παράγοντας του χρόνου δεν έχει ύπαρξη. Εκεί το Σύμπαν είναι ένα και συνολικό και τα φαι¬νόμενα της φύσης γίνονται έξω από το χρόνο. Στον Ιερό Απόλυτο Ήλιο μπορούμε να ζούμε σε μια αιώνια στιγμή. Εκεί ζούμε πιο πέρα από το καλό και το κακό μετατρεπόμενοι σε ακτινοβόλα πλάσματα. Γι’ αυτό, όταν έχει κανείς πειραματισθεί την Αλήθεια δεν μπορεί να είναι σαν τους άλλους που ζουν μόνο με τις πεποιθήσεις τους. Όχι, εκεί πειραματίζεται κανείς την επι¬τακτική και μη αναβλητέα ανάγκη του να δουλεύει εδώ και τώρα στην εσω¬τερική αυτοπραγμάτωση του Είναι.
Ένα πράγμα είναι το να πειραματισθούμε το Φωτισμένο Κενό ή να το βιώσουμε και άλλο να το αυτοπραγματοποιήσουμε εσωτερικά. Γι’ αυτό υπάρχει η ανάγκη του να ξέρουμε να διαλογιστούμε, του να μάθουμε να διαλογιστούμε. Περιμένω αγαπητοί μου αναγνώστες να το καταλάβετε αυτό και να εξασκηθείτε στον διαλογισμό για να μπορείτε μια μέρα να απελευθε¬ρώσετε την Ουσία και να πειραματιστείτε την Αλήθεια. Εκείνος που πετυ¬χαίνει να απελευθερώνει την Ουσία και να την βάζει μέσα στο Φωτισμένο Κενό, θα πρέπει να είναι διαφορετικός. Δεν θα μπορεί να είναι σαν τους άλ¬λους και για αυτό πρέπει να κάνουμε ένα ειδικό μάθημα. Ο άνθρωπος πρέ¬πει να είναι διατεθειμένος να μάχεται μέχρις εσχάτων με το μόνο σκοπό να αυτοπραγματώσει στον εαυτό του, εδώ και τώρα το Φωτισμένο Κενό.

Στην Ανατολή όταν ο μαθητής φτάνει σε αυτές τις καταπληκτικές εμπειρίες του να πειραματιστεί την Αλήθεια, πληροφορεί τον Γκουρού του και αυτός τον χτυπά δυνατά με τα χέρια του. Είναι φανερό ότι εάν ο μαθη¬τής δεν έχει οργανώσει τον νου του τότε θα αντιδρά εναντίον του Γκουρού του. Αλλά οι μαθητές είναι πολύ καλά προπονημένοι και αυτό το κάνει ο Γκουρού για να τους δοκιμάζει, για να δει πως πάνε με τον θάνατο των ελαττωμάτων τους.
Περιμένω να έχετε καταλάβει σε βάθος αυτό που πραγματικά είναι η επιστήμη του διαλογισμού, περιμένω να την εξασκήσετε εντατικά στα σπί¬τια σας ή στα κέντρα διαλογισμού."

(Διάλεξη του Σαμαέλ Αούν Βεόρ)

Edited by - Dr Jekyll Mr Hyde on 05/07/2011 01:24:51Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 2 Σελίδες:
  1  2
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.203125
Maintained by Digital Alchemy