ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ =-.
 "Χημικές ουρές" - Kάποιοι ανέλαβαν να ψεκάσουν τον πλανήτη? Νο1
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 50
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
toxotis
Πλήρες Μέλος

Greece
1256 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 00:45:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους toxotis
Σαφέστατα εκφέρει άποψη και δεν αποδεικνύει κάτι, κανείς εδω μέσα δεν είπε πως έχουν αποδείξει οτιδήποτε οπουδήποτε στον κόσμο όσων αφορά το θέμα μας.
Θέτουν όμως ερωτήματα που βάζουν σε σκέψεις τον κάθε έναν από εμάς.
Αρχικά περιέλαβα το κείμενο για να έχουμε την θέση κάπιου επιστήμονα, γιατί υπήρχαν πάρα πολλοί συνομιλητές που χλέυαζαν το θέμα, θέτοντας το αυτόματα στις περιπτώσεις συνωμοσιολογίας.
Το κείμενο το βρήκα στο βιβλίο "Βιομηχανία Υποταγής συνειδήσεων"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Buffer
Μέλος 1ης Βαθμίδας


87 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 01:12:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Buffer
Με συγχωρείς που θα στο ξαναπώ αλλά υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί:

quote:
Nature. 2002 Aug 8;418(6898):601.

Contrails reduce daily temperature range.

Travis DJ, Carleton AM, Lauritsen RG.

Department of Geography and Geology, University of Wisconsin-Whitewater, Whitewater, Wisconsin 53190, USA. travisd@uww.edu

The potential of condensation trails (contrails) from jet aircraft to affect regional-scale surface temperatures has been debated for years, but was difficult to verify until an opportunity arose as a result of the three-day grounding of all commercial aircraft in the United States in the aftermath of the terrorist attacks on 11 September 2001. Here we show that there was an anomalous increase in the average diurnal temperature range (that is, the difference between the daytime maximum and night-time minimum temperatures) for the period 11-14 September 2001. Because persisting contrails can reduce the transfer of both incoming solar and outgoing infrared radiation and so reduce the daily temperature range, we attribute at least a portion of this anomaly to the absence of contrails over this period.


quote:
Appl Opt. 2002 Jul 10;41(20):4057-69.

Retrieval of atmospheric-temperature and water-vapor profiles by use of combined satellite and ground-based infrared spectral-radiance measurements.

Ho SP, Smith WL, Huang HL.

National Center for Atmospheric Research, Boulder, Colorado 80307-3000, USA. spho@ucar.edu

A nonlinear sounding retrieval algorithm is used to produce vertical-temperature and water-vapor profiles from coincident observations taken by the airborne High-resolution Interferometer Sounder (HIS) and the ground-based Atmospheric Emitted Radiance Interferometer (AERI) during the SUbsonic Contrails and Clouds Effects Special Study (SUCCESS). Also, clear sky Geostationary Operational Environmental Satellite (GOES) and AERI radiance measurements, achieved on a daily real-time basis at the Department of Energy's Oklahoma CART (Cloud and Radiation Testbed) site, are used to demonstrate the current profiling capability by use of simultaneous geostationary satellite and ground-based remote sensing observations under clear-sky conditions. The discrepancy principle, a method to find the proper smoothing parameters from the minimum value between the normalized spectral residual norm and the a priori upper bound, is used to demonstrate the feasibility and effectiveness of on-line simultaneous tuning of the multiple weighting and smoothing parameters from the combined satellite/airborne and ground-based measurements for the temperature and water-vapor retrieval in this nonlinear-retrieval process. An objective method to determine the degrees of freedom (d.f.) of the observation signal is derived. The d.f. of the radiance signal for the combined GOES and AERI measurements is larger than that for either instrument alone; while the d.f. of the observation signal for the combined GOES and AERI measurements is larger than that for either instrument alone and of the combined GOES and AERI measurements. The use of simultaneous clear-sky AERI and GOES data now provides improved vertical temperature and moisture soundings on an hourly basis for use in the Atmospheric Radiation Measurement program [J. Appl. Meteorol. 37, 875 (1998)].


quote:
Sustainable air transport––on track in 2050

Jonas Angstrom capital A, ringkermanE-mail The Corresponding Author

Centre for Environmental Strategies Research––fms, Royal Institute of Technology, Drottning Kristinas väg 30, 100 44 Stockholm, Sweden

Available online 25 January 2005.


Abstract

In this paper three ‘Images’ of air travel on a sustainable path in 2050 are outlined. The method used is backcasting. A stabilization of the carbon dioxide concentration in the atmosphere at 450 parts per million is assumed to constitute a sustainable level. It is concluded that a refinement of the conventional turbofan aircraft is probably not sufficient to reach even the less demanding target level, even though a 40% reduction of fuel intensity may be achieved. The introduction of more radical aircraft configurations, e.g. the flying wing, probably has the greatest potential for reducing fuel consumption, but the development of such aircraft is uncertain. A less risky strategy is to opt for a high-speed propeller aircraft with a cruise speed which is 20–25% lower than for a conventional turbofan aircraft. This configuration entails a 56% cut of carbon dioxide emissions per passenger-kilometre compared to 2000. If this technology trajectory is combined with a development characterized by a weakened emphasis on economic growth together with less hectic lifestyles, it may be possible to reach even the most demanding of the target levels. Air travel per capita in 2050 would then be slightly higher than in 2000. If only the less demanding target level is to be reached global air travel per capita may be about 110% higher than in 2000.


quote:
Mass distribution and concentrations of negative chemiions in the exhaust of a jet engine: Sulfuric acid concentrations and observation of particle growth

Thomas M. Millera, John O. Ballenthina, A.A. Viggianoa, Corresponding Author Contact Information, E-mail The Corresponding Author, Bruce E. Andersonb and Chowen C. Weyc

aAir Force Research Laboratory, Space Vehicles Directorate, Hanscom Air Force Base, 29 Randolph Road, Hanscom AFB, MA 01731-3010, USA
bAtmospheric Sciences Division, National Aeronautics and Space Administration, Langley Research Center, Hampton, VA 23681-0001, USA
cEngine Components Division, Army Research Laboratory/High Speed Systems Office, National Aeronautics and Space Administration, Glenn Research Center, Cleveland, OH 44135, USA

Received 10 July 2004; accepted 11 January 2005. Available online 1 April 2005.


Abstract

Measurements of negative-ion composition and density have been made in the exhaust of a J85-GE-5H turbojet, at ground level, as part of the NASA-EXCAVATE campaign. The mass spectrometer was placed 3 m from the exhaust plane of the engine. Measurements were done as a function of engine power in six steps from idle (50%) to military power (100%). Since the exhaust velocity changes with power, this also corresponds to a time evolution for ion growth. At 100% power most of the ions are HSO4− with minor amounts of HSO4−(H2O)n. With decreasing engine power the degree of hydration increases. In addition, ions with a 139-amu core dominate the spectra at lower engine power. The chemical identity of this ion is unknown. Observation of a small amount of NO3− core ions in the high-power spectra allows the determination of H2SO4 concentrations, which turn out to be a fraction-of-a-percent of the total sulfur in the fuel. Combining the present data with several previous composition measurements allows one to observe ion evolution from bare ions to ions with masses >8000 amu. Ion densities are derived and appear consistent with previous measurements used in modeling studies indicating that ion nucleation is a probable mechanism for volatile aerosol formation.


quote:
Aviation emissions and abatement policies in the United States: a city-pair analysis

Solomon JaminE-mail The Corresponding Author, a, Andreas SchäferCorresponding Author Contact Information, E-mail The Corresponding Author, b, Moshe E. Ben-AkivaE-mail The Corresponding Author, c and Ian A. WaitzE-mail The Corresponding Author, d

a Center for Technology, Policy and Industrial Development, Massachusetts Institute of Technology, Room E40-252, Cambridge, MA 02139, USA
b Department of Architecture, Martin Center for Architectural and Urban Studies, University of Cambridge, Cambridge, CB2 2EB, UK
c Department of Civil and Environmental Engineering, Massachusetts Institute of Technology, Room 1-181, Cambridge, MA 02139, USA
d Department of Aeronautics and Astronautics, Massachusetts Institute of Technology, Room 33-207, Cambridge, MA 02139, USA

Available online 7 May 2004.


Abstract

Due to the increasing demand for passenger travel, aircraft emissions that contribute to local and global air pollution are of rising concern. This paper presents a city-pair gravity model to project the domestic US passenger air traffic through 2030. Unlike previous research that considered traffic within disconnected flight segments, our model simulates air traffic between the true origin and the ultimate destination. Results from the city-pair model are then fed into a simplified three-dimensional flight path and emissions distribution model. We illustrate the usefulness of the model system through various scenarios. Based upon a reference case without any deliberate emission control, the model system is used to analyze the change in emissions resulting from three abatement policies: a more aggressive reduction in aircraft NOx emissions through advanced engine technology, the substitution of some short-distance air travel with high-speed rail in suitable corridors, and the replacement of the hub-and-spoke system with exclusively direct flight connections.


quote:
Positive and negative ion measurements in jet aircraft engine exhaust: concentrations, sizes and implications for aerosol formation

H. Haverkamp, S. Wilhelm, A. SorokinCorresponding Author Contact Information, E-mail The Corresponding Author and F. Arnold

Atmospheric Physics Division, Max Planck Institute for Nuclear Physics, P.O. Box 103980, Heidelberg D-69029, Germany

Received 16 October 2003; accepted 11 February 2004. Available online 21 April 2004.


Abstract

Positive and negative ions have been measured by the ion mobility analyzer in the exhaust of a jet aircraft engine behind the combustor exit at the ground-level. The operational conditions of the combustor were varied covering two fuel flows (FFs) and three fuel sulfur contents (FSCs). About 50% of the observed ions have mass number m (amu, atomic mass units) larger than 100 and the most massive ions have m up to about 1500–3000 depending on the FF and FSC. Considering such large m, many of these ions must be relatively large molecular ions, as for example polycyclic aromatic hydrocarbons (PAH). Labile cluster ions are unlikely due to the high temperature (about 1000 K). Measured ion concentrations referred to standard conditions are np=4×107–1.7×108 cm−3 (positive ions) and nn=6×107–2.1×108 cm−3 (negative ions). The total ion emission index is Ei=(Ep+En)=1.2×1016–2.0×1016 ions kg−1 fuel burnt. Emission index Ei increases markedly with FF. For low FF, Ei increases markedly with higher FSC. Our Ei is the same order as was observed for large volatile particles in wakes of a jet aircraft in-flight formed by the ion-induced nucleation followed by the ion-assisted growth of freshly nucleated aerosols.


Τα παραπάνω είναι απλά περιλήψεις των δημοσιεύσεων μετά από μια απλή έρευνα στο διαδύκτιο. Τα περισσότερα άρθρα θα τα βρείτε και ολόκληρα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι υπομονή και σωστό ψαξιμο.

Στα παραπάνω άρθρα θα διαπιστώσετε οτί υπάρχουν κοινοι προβληματισμοί με κάποιους από τους προβληματισμούς του εδώ θέματος.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 09:38:07  Εμφάνιση Προφίλ
Kάτι σε πιο ελληνικό δεν έχεις?
Γιατί εμείς Αμερικανάκια δεν είμαστε για να μασάμε ότι μας λένε...
Ως γνωστόν ο Αμερικανός πολίτης:

- Tρώει τα μεταλλαγμένα και λέει ευχαριστώ

- Νομίζει ότι τα "βιολογικά προϊόντα" είναι ομάδα του κρίκετ της Γ Εθνικής

- Πίνει το γάλα και τους χυμούς του σε πλαστικά μπιτόνια σαν και αυτά που βάζουμε βενζίνα

- Δεν έχει δεσμευτεί ποτέ σε κάποιο παγκόσμιο συνέδριο να μειώσει τις εκπομπές των ρύπων και αν τους το αναφέρεις κάνουν πως δεν το ξέρουν (από κει βγήκε και η έκφραση "κάνω τον Αμερικάνο"

- Ρίχνει καμμια ατομική βομβίτσα άμα έρθει στο τσακίρ κέφι μόνο και μόνο για να κάνει "πείραμα"

Αυτός λοιπόν ο οικολογικά ευαίσθητος και καλά πληροφορημένος λαός έρχεται και μας λέει (για την ακρίβεια ο κος d.j. Τravis - τι όνομα κι αυτό...)ότι αν και χρόνια υπήρχαν διαμάχες για το θέμα των contrails με πολλές αντικρουόμενες γνώμες βρέθηκε η απάντηση όταν την 11η Σεπτεμβρίου με το τρομοκρατικό χτύπημα απαγορεύτηκε η λειτουργία των αεροσκαφών για 3 μέρες και τότε είδαν (Ακουσον Ακουσον) ότι η θερμοκρασία ανέβηκε...

Βέβαια δε μας λέει ο αξιόπιστος κύριος d.j.Travis ούτε πόση ήταν η διαφορά θερμοκρασίας ούτε σε ποιές πολιτείες έγινε η έρευνα.
Μάλλον θα πρέπει να του στείλουμε ένα mail γι'αυτό...

Buffer σε ρώτησα κάτι και απάντηση δεν πήρα...(για τις αρμοδιότητές σου στον πύργο ελέγχου...)


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
scar_face
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
183 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 11:43:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους scar_face
Δηλαδή να πετάνε όσο περισσότερα αεροπλάνα, ή μάλλον να ρυπαίνουμε όσο περισσότερο μπορούμε μπας και κλείσει αυτή η παλιοτρύπα του όζοντος



The love is like a ball. Ul c
.|.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 13:14:03  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Δηλαδή να πετάνε όσο περισσότερα αεροπλάνα, ή μάλλον να ρυπαίνουμε όσο περισσότερο μπορούμε μπας και κλείσει αυτή η παλιοτρύπα του όζοντος[center]

Δε νομίζω να εννοούν ότι θα κλείσει η τρύπα του όζοντος αλλά ότι θα αποφύγουμε το φαινόμενο του θερμοκηπίου...
Βρε τι μαθαίνει κανείς από τον κύριο d.j.Travis.
Αλήθεια με ποιά ειδικότητα λέει αυτά τα πράγματα?


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 18:33:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria
quote:

quote:
Δηλαδή να πετάνε όσο περισσότερα αεροπλάνα, ή μάλλον να ρυπαίνουμε όσο περισσότερο μπορούμε μπας και κλείσει αυτή η παλιοτρύπα του όζοντος

Δε νομίζω να εννοούν ότι θα κλείσει η τρύπα του όζοντος αλλά ότι θα αποφύγουμε το φαινόμενο του θερμοκηπίου...


Αυτό το link το έχετε δει; Λέει κάτι σχετικό...(μιλάει για τα chemtrails όμως και όχι για τα contrails)

http://www.freeamerican.com/ChemtrailsFinal.htm


Ειλικρινά δεν ξέρω αν ισχύει κάτι απ όλα αυτά.

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Buffer
Μέλος 1ης Βαθμίδας


87 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 18:54:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Buffer
Κάλα εσείς έχετε ξεφύγει τελείως....


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/06/2005, 19:42:07  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria
quote:
Κάλα εσείς έχετε ξεφύγει τελείως....

Και που είσαι ακόμα!

Δεν ξέρω που τις βάλω αυτές τις φοβερές φωτογραφίες που βρήκα οπότε ελπίζω να μην σας πειράζει που τις βάζω εδώ.
(καμιά σχέση με ψεκασμούς και chemtrais ούτε είναι κάτι παράξενο αλλά είναι εντυπωσιακές).

Κάντε λοιπόν ένα διάλλειμα (κιτ κατ), και απολαύστε τα Mammatus Clouds (μάλλον αντί από m θα έπρεπε να ξεκινάει με g το όνομα )


Δείτε και τις υπόλοιπες εδώ
http://www.hprcc.unl.edu/nebraska/june2004hastings-mammatus.html


'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

toxotis
Πλήρες Μέλος

Greece
1256 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/06/2005, 02:30:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους toxotis
Ostria πραγματικά εντυπωσιακή η φωτο. Κι ευτυχώς είναι σε φωτο, γιατί θα με ψυχοπλάκωνε ένας τέτοιος ουρανός πάνω απο το κεφάλι μου...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
angi
Πλήρες Μέλος

Greece
1191 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/06/2005, 03:39:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους angi
Εχω νευρα αποψε και θ'αρχισω να μιλαω! Το ξερετε οτι η "Bayer" ηταν αυτη που κατασκευαζε τα οπλα και τα χημικα που χρειαζοταν για να γινει ο 2ος παγκοσμιος πολεμος και τα πουλησε στις Η.Π.Α και οι Η.Π.Α τα μεταπουλησαν στην Ευρωπη!!! Αυτοι που εχουν τις πολεμικες βιομηχανιες, εχουν και τις φαρμακοβιομηχανιες. Ξερεις τι κερδος βγαζεις οταν πετας μια βομβα οποιασδηποτε εμβελειας ή ισχυος ή ριχνεις το AROXOL; Μολυνεις εκατομμυρια ανθρωπους και μετα "ανακαλυπτεις" και τα φαρμακα για να τους κανεις καλα!!! Οι ιδιες βιομηχανιες που μας δηλητηριαζουν, ειναι οι ιδιες που ανακαλυπτουν και τα αντιδοτα!! Οποτε θελουν και τις συμφερει, εννοειται!

aaΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/06/2005, 15:55:08  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Ostria πραγματικά εντυπωσιακή η φωτο. Κι ευτυχώς είναι σε φωτο, γιατί θα με ψυχοπλάκωνε ένας τέτοιος ουρανός πάνω απο το κεφάλι μου...

Θα συμφωνήσω με την toxotis.


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
STERM
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
289 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/06/2005, 16:44:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους STERM
Για τις foto θα συμφωνήσω και εγώ.

Angi πάνω σε αυτό που λες θα συμφωνήσω επίσης, ξέρετε πως η "Bayern" έχει κατηγορηθεί για την "κατασκευή" του AIDS; Βέβαια αυτό είναι άσχετο με το θέμα αλλά εξίσου ενδιαφέρον.

Όσο για την τρύπα του όζοντος έχω ακούσει από φυσικό επιστήμονα ότι με την ανάπτυξη της βιομηχανίας αυξήθηκε το διοξίδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Το διοξίδιο του άνθρακα προστατεύει την γη από την υπεριόδη ακτινοβολία του ήλιου κάτι που κάνει και το όζον, επειδή λοιπόν αυξήθηκε το διοξίδιο του άνθρακα είχε σαν αποτέλεσμα να μειωθεί το όζον και να δημιουργηθεί η τρύπα.
Έτσι λοιπόν όταν πάρθηκαν μέτρα για να μειωθεί το διοξίδιο του άνθρακα από τις βιομηχανίες, μειώθηκε και η τρύπα του όζοντος.
Βλέπουμε ότι η φύση προνοεί για όλα και φροντίζει να υπάρχει μια ισορροπία, παρόλα αυτά το πρόβλημα της μόλυνσης παραμένει απειλή.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

toxotis
Πλήρες Μέλος

Greece
1256 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/06/2005, 00:02:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους toxotis
Αγαπητέ Sterm, θα συμφωνίσω μαζί σου, αλλά κάπου είχα διαβάσει τελευταία πως η τρύπα του όζοντος δεν είχε τόσο άμμεση σχέση με την αύξηση του διοξειδίου του άνθρακα, όση τουλάχιστον παρουσιάζονταν στα ΜΜΕ -δημόσια.
Το άρθρο μιλούσε για πειράματα, τόσο της Αμερικής όσο και της Ρωσίας στην παγωμένη περιοχή του Β. πόλου, τα οποία ξέφυγαν από τον έλεγχο των πειραματιζομένων και είχαν σαν αποτέλεσμα την καταστροφή μιας μεγάλης περιοχής της οζονόσφαιρας.
Αν θυμάμαι καλά τα πειράματα είχαν σχέση με τεχνολογία Τέσλα και αναφερόταν και το σύστημα ΗAARP που βρίσκεται στην Αλάσκα.
Αν μπορέσω να το βρω θα σας το παραθέσω.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
flight1
Νέο Μέλος


3 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/06/2005, 00:03:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους flight1
Loipon Pragmatika to ti akousa se auto to Forum protimw na mhn to xaraktirisw, auto me ekane na kanw kai Register mono kai mono gia na apantisw.
Exete pote anarwth8ei an ola ta skafh exoun tous idious kinithres ? An thn stigmh pou vlepete 2 skafh na petane exoun kai ta idia thn idia isxy ston kinithra ? to ena mporei na exei Isxh anodou px kai to allo na nai sto relanti giati katevenei,alla oxi den fteei auto pou to ena afhnei grammes to allo oxi, fteei to oti to ena psekazei kai to allo den psekazei.Epishs mou kanei entypwsh to oti mporeite me gymno mati na krinete an 2 skafh pernane sto idio ypsos par'olo pou petane xiliades metra psilotera apo to shmeio pou Vriskeste (se ena ypsos mporei oi sin8ikes ygrasias kai 8ermokrasias na eynooune thn dhmiourgia contrails kai sto allo oxi) alla eseis Vevaia me to Mati mporeite na krinete an to ena petaei sta 25000 podia h to allo sta 30000 podia.
Yparxoun atoma pou pragmatika DEN EXOUN ti na kanoun sthn zwh tous kai asxolountai me anyparkta 8emata.
Kapoios eixe pei kapote : oso megalitero einai ena psema toso poio eykola kai poio polloi to pistevoun. E loipon eixe dikio.
Oson afora thn martyria kapiou dh8en texnikou aeroskafwn, sas plhroforw oti stous megalous elegxous pou ginontai sta Aerskafh ta skafh ginontai filo kai ftero, opote ante as poume oti se kanonikes syn8ikes to systima einai kryfo, Se periodo tetiou elegxou omos ? Oloi osoi summetexoun ston elegxo auto einai synnomotes kai kratane kala to mystiko fainetai.
Den yparxei periptwsh na topo8eteitai systima kapoio systima se aeroskafos kai na mhn yparxei epishmws sta manuals h sxedia tou kataskevasth.
Epishs den noeitai systhma na pernei reyma apo to aeroskafos kai na mhn yparxei asfaleia pou na prostatevei to skafos sthn periptwsh vraxikilwmatos (oi asfalies vriskontai se shmeio prosvasimo apo tous xeiristes en ptish) Lete na diakindinevoun zwes xiliadwn an8rwpwn gia na ekplirwnoun ta satanika tous sxedia ????
Aporw epishs me merika atoma pou katalavenoun oti den stekei h olh istoria kai synexizoun na asxolountai me atoma pou prospa8oun na entypwsiasoun asxoloumenoi me anyparkta zitimata.
Egw pantos 8ymamai oti otan hmoun mikros (megalwsa Serres) evlepa poly perisotera contrails kai emenan gia wra polles fores den eksafanizontan se merika deyterolepta h se liga lepta (auto to sxolio gia osous isxirizontai oti to fenomeno auksi8ike meta to 2000). To oti ayksi8ike genika h aeroporikh kinish kai synexizei na auksanetai synepagetai.... me aplh ma8imatikh logikh kai sthn auksish twn contrails. Oson afora to giati mia mera pernane skafh apo mia perioxh kai oxi thn allh Yparxoun sygkekrimenoi aerodiadromoi pou xrisimopoiountai, alles fores dinetai ka8odigish Radar kai alles fores orismenes perioxes einai desmevmenes logo drasthriothtwn (PX stratiwtikes askhseis) opote h kinish ginetai diaforeika. Akomh kai to poioi diadromoi einai energoi logw anemwn ephreazei.
Kapoios milise kai gia nero pou xrhsimopoieitai, nai ontos yparxei tetoia texnikh gia thn psyksh tou kinitira alla den ginetai sthn eisagwgh ginetai se poio proxwrimeno stadio tou kinitira.
Oson afora tous kyklous pou kanoun ta aeroplana, exete pote skeftei thn periptwsh askishs h aerofotografishs ? Yparxei eidika askish pou o eksetazomenos prepei na kanei omokentrous kyklous gyrw apo ena shmeio kai na apodiksei oti mporei na kanei kyklous me sta8ero kentro.
Twra gia ta contrails pou exoun paraksena sxhmata klp an diavazate Meterologia 8a kserate oti se megala ypsh epikratoun anemoi megalhs entashs kai eipishs oti se diaforetika ypsh epikratoune diaforetikoi anemoi pou mporoun na kseperasoun ta 100 xlm/wra poly eykola.

Loipon parakalw stamathste na kanete san tous polykserous Dhmosiografous pou ka8e fora pou tyxenei ena peristatiko me aeroplano lene oti tous katevei anti na rwtisoun kapoion eidiko, Miliste me enan meterologo, me enan piloto h mhxaniko aeroskafwn kai meta vgalte symperasmata, auto einai h ereyna otan syllegete stixia kai oxi otan diavazete ar8ra apo to net atomwn pou den mporeite kan na diastavrwsete thn taytothta tous.

Me aganaktish
ThanashsΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

skeptic
Πλήρες Μέλος

Greece
1434 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/06/2005, 13:12:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skeptic
Να προσθέσω ότι τα contrails έχουν την τάση να εμφανίζονται από ύψος 30.000 μέχρι 37.000 πόδια...


Βέβαια παίζουν ρόλο και οι συνθήκες του περιβάλλοντος της τροπόσφαιρας στην εμφάνιση και στο σχήμα τους.

Edited by - skeptic on 27/06/2005 13:13:51Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

skeptic
Πλήρες Μέλος

Greece
1434 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/06/2005, 13:19:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skeptic
Αυτό που είπε ο Κατσαρός ότι δήθεν τα chemtrails τα αφήνουν α/φη KC-10 και KC-135 δεν το πολυκατάλαβα...
Αυτά είναι α/φη με ρόλο εναέριου ανεφοδιασμού μαχητικών α/φων με καύσιμα JP8 κηροζίνη.

Θέλει να μας πεί δηλαδή ότι αυτά είναι τα α/φη που έβαλαν να μας ψεκάζουν;;;

Και αν ναί τότε που είναι οι σχετικές φωτογραφίες που δείχνουν τον ψεκασμό από αυτά;
Αλλά ως συνήθως έχουμε να κάνουμε με ανυπόστατες θεωρίες πάλι έτσι δεν είναι;


Edited by - skeptic on 27/06/2005 13:24:26Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

toxotis
Πλήρες Μέλος

Greece
1256 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/06/2005, 15:24:01  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους toxotis
Aγανακτησμένε μου θανάση,
αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις όλο το τόπικ, αλλά και τα link, στα οποία δίνονται στοιχείγια τον τρόπο δημιουργίας contrails και τις προϋποθέσεις υγρασίας, θερμοκρασίας ατμοσφαιρικής πίεσης, θα είχες δει πως δεν είναι άγνωστα δεδομένα για τους περισσότερους ομιλούντες.
Επίσης δεν βρίσκει κανείς μόνο στο internet στοιχεία και πληροφορίες, άσχετα με το αν δαιμονοποιούν κάποιοι το internet ως πηγή πληροφοριών, υπάρχουν και αξιόλογες ιστοσελίδες και σοβαρές, αρκεί να μπεί κανείς στον κόπο να τις ξεχωρίσει.
Οι περισσότεροι να σαι σίγουρος, έχουν μπεί στον κόπο να βρουν λογικές εξηγήσεις για το φαινόμενο, μόνο που επιμένουν να υπάρχουν κάποιες απορίες.
Αν επρόκειτο για απλές συνομοσιολογικές θεωρίες, δεν νομίζω να έμαιναν σε αυτό το "παιχνίδι" και επιστήμονες, για να διακυνδηνεύσουν τη φήμη τους. Δεν θα έπερναν καν θέση, απορρίπτοντας το θέμα ως ΜΗ ΥΠΑΡΚΤΟ.

Να'σαι επίσης σίγουρος πως -με μερικές εξαιρέσεις ίσως-κανείς δεν θέλει να το παίξει πολύξερος. Απλά ανταλλάσουμε απόψεις και πληροφορίες που συλλέγουμε πάνω στο θέμα, μήπως και μας λυθούν και οι τελευταίες απορίες.

Όσο για τις τεχνικής φύσεως πληροφορίες που μας δίνεις, σε ευχαριστούμε.
Αλήθεια με ποιά ιδιότητα μας τις αναφέρεις? Είσαι πιλότος ή μηχανικόε αερο/ων?

Φιλικά πάντα
ΤοξότηςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

toxotis
Πλήρες Μέλος

Greece
1256 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/06/2005, 04:38:29  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους toxotis
Κάποια στιγμή, ανέφεραν κάποιοι, πως ίσως οι ψεκασμοί-chemtrails να αφορούν ψεκασμούς κατά των κουνουπιών.
Λοιπόν, με συγουριά 1000% δεν έχει να κάνει με κάτι τέτοιο.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης, αναφέρεται πως λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων, το πρόγραμμα καταπολέμισης κουνουπιών ξεκίνησε μόλις πριν λίγες μέρες, 23.06.05, με ψεκασμούς από ελικόπτερα!!!

www.nath.gr
http://www.nath.gr/asset_details.cfm?Id=A9126E95-347B-D563-6365E31EC468417FΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗΣ ΚΟΥΝΟΥΠΙΩΝΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/06/2005, 10:06:57  Εμφάνιση Προφίλ
Noμίζω ότι έχουμε γίνει πολύ "μυγιάγγιχτοι"....
Προσωπικά προτιμώ το τσίμπημα από τα κουνούπια παρά την τοξική επίδραση των οποιονδήποτε χημικών στον ανθρώπινο οργανισμό και στο περιβάλλον...


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
skeptic
Πλήρες Μέλος

Greece
1434 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/06/2005, 13:08:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skeptic
Μη ξεχνάς την ελονοσία ομως

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/06/2005, 18:26:27  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Μη ξεχνάς την ελονοσία ομως

Μα καλά για την ελονοσία δεν ευθύνονται συγκεκριμένα είδη κουνουπιών?


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
toxotis
Πλήρες Μέλος

Greece
1256 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/06/2005, 18:46:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους toxotis
quote:

Noμίζω ότι έχουμε γίνει πολύ "μυγιάγγιχτοι"....
Προσωπικά προτιμώ το τσίμπημα από τα κουνούπια παρά την τοξική επίδραση των οποιονδήποτε χημικών στον ανθρώπινο οργανισμό και στο περιβάλλον...

Αγαπητή μου Avallon, θα συμφωνίσω απόλυτα μαζί σου ως προς το 2ο-την όποια επίδραση τοξικών χημικών στο περιβάλλον και στον άνθρωπο, όμως σίγουρα δεν προτιμώ το τσίμπημα των κουνουπιών!
Αν έμενες έστω μία εβδομάδα στην περιοχή μας που στην κυριολεξία μαστίζετε από τα κουνούπια δεν θα το έλεγες με τίποτε. Ακόμη και τα σκευάσματα τύπου "κουνουπέλαιο" δεν είναι ικανά να προσφέρουν απόλυτη προστασία από τσιμπίματα, γι'αυτό και τους καλοκαιρινούς μήνες φεύγουμε συνήθως οικογενειακώς προς Χαλκιδική...

Φιλικά ΤοξότηςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/07/2005, 07:34:10  Εμφάνιση Προφίλ
Θα πρέπει να έχετε πολύ έντονο πρόβλημα εκεί πάνω...
Ούτε τα αιθέρια έλαια τύπου citronella σας βοηθούν?


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
wolfowitz
Μέλος 2ης Βαθμίδας


307 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/07/2005, 08:56:18  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους wolfowitz
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
STERM
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
289 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/07/2005, 00:35:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους STERM
quote:
Κάποια στιγμή, ανέφεραν κάποιοι, πως ίσως οι ψεκασμοί-chemtrails να αφορούν ψεκασμούς κατά των κουνουπιών.

Aγαπητή toxotis εγώ είχα μιλήσει για αυτό αλλά σε καμια πειρίπτωση δεν σύνδεσα τα chemtrails με τους ψεκασμούς κατά των κουνουπιών.

flight1 καταρχάς να σε καλοσωρίσω και να πω ότι χαίρομαι για την πρώτη σωστή αντιπαράθεση από κάποιον γιατί οι υπόλοιπες ήταν επιπέδου "δεν ξέρετε, είστε παρανοηκοί, είναι ψέματα" και τίποτα παραπάνω.

Λες...

quote:
.Epishs mou kanei entypwsh to oti mporeite me gymno mati na krinete an 2 skafh pernane sto idio ypsos par'olo pou petane xiliades metra psilotera apo to shmeio pou Vriskeste (se ena ypsos mporei oi sin8ikes ygrasias kai 8ermokrasias na eynooune thn dhmiourgia contrails kai sto allo oxi) alla eseis Vevaia me to Mati mporeite na krinete an to ena petaei sta 25000 podia h to allo sta 30000 podia.

Μπορεί να μην καταλαβαίνουμε αν είναι στα 25000 ή στα 30000 πόδια αλλά φαίνεται πιο είναι πιο ψηλά λόγο μεγέθους, δηλαδή αυτό που είναι πιο χαμηλά φαίνεται πιο μεγάλο από ένα άλλο, όσο και αν διαφέρουν σε μέγεθος.

quote:
Oson afora thn martyria kapiou dh8en texnikou aeroskafwn, sas plhroforw oti stous megalous elegxous pou ginontai sta Aerskafh ta skafh ginontai filo kai ftero, opote ante as poume oti se kanonikes syn8ikes to systima einai kryfo, Se periodo tetiou elegxou omos ? Oloi osoi summetexoun ston elegxo auto einai synnomotes kai kratane kala to mystiko fainetai.

Epishs den noeitai systhma na pernei reyma apo to aeroskafos kai na mhn yparxei asfaleia pou na prostatevei to skafos sthn periptwsh vraxikilwmatos (oi asfalies vriskontai se shmeio prosvasimo apo tous xeiristes en ptish) Lete na diakindinevoun zwes xiliadwn an8rwpwn gia na ekplirwnoun ta satanika tous sxedia ????


Απαντάς μόνος σου "opote ante as poume oti se kanonikes syn8ikes to systima einai kryfo"

Που κολλάνε οι ασφάλειες και τα βραχυκηκλώματα με το θέμα δεν καταλαβαίνω.

Σύμφωνα με όσους επιστήμονες έχουν ασχοληθεί έχουν πει ότι δεν χρειάζεται μετατροπή στους κινητήρες ή στο σύστημα καύσης των καυσίμων.
Μην μας πεις ότι περνάνε και από χημικό έλεγχο τα καύσιμα;
Αν γίνεται ανεφοδιασμός τέτοιου είδους καυσίμων σε διεθνές αεροδρόμια δεν νομίζω να ενημερώνεται κανείς για την χημική σύσταση των καυσίμων, αν και εγώ πιστεύω πως αν γίνεται κάτι θα γίνεται σε άλλου είδους αεροδρόμια αφού σύμφωνα με παρατηρήσεις τα αεροπλάνα δεν έχουν διακριτικά.


quote:
Akomh kai to poioi diadromoi einai energoi logw anemwn ephreazei.
Kapoios milise kai gia nero pou xrhsimopoieitai, nai ontos yparxei tetoia texnikh gia thn psyksh tou kinitira alla den ginetai sthn eisagwgh ginetai se poio proxwrimeno stadio tou kinitira.
Oson afora tous kyklous pou kanoun ta aeroplana, exete pote skeftei thn periptwsh askishs h aerofotografishs ? Yparxei eidika askish pou o eksetazomenos prepei na kanei omokentrous kyklous gyrw apo ena shmeio kai na apodiksei oti mporei na kanei kyklous me sta8ero kentro.

Δεκτόν...

quote:
Twra gia ta contrails pou exoun paraksena sxhmata klp an diavazate Meterologia 8a kserate oti se megala ypsh epikratoun anemoi megalhs entashs kai eipishs oti se diaforetika ypsh epikratoune diaforetikoi anemoi pou mporoun na kseperasoun ta 100 xlm/wra poly eykola.

Δεν λέω, σε κάποιες περιπτώσεις συμπίπτουν κάποιες "συμπτώσεις" π.χ. συγκεκριμένο ύψος, θερμοκρασία, υγρασία, άνεμος κτλ που προκαλούν το φαινόμενο, πόσες φορές όμως θα προκύψουν αυτές οι "συμπτώσεις" και γιατί πολλές από αυτές συμβαίνουν σε "περίεργες" μέρες π.χ. στις πρώτες μέρες των ολυμπιακών αγώνων, λίγο πριν τις εκλογές, την εβδομάδα της 25η Μαρτίου, την εβδομάδα του Πάσχα κτλ.

quote:
Loipon parakalw stamathste na kanete san tous polykserous Dhmosiografous pou ka8e fora pou tyxenei ena peristatiko me aeroplano lene oti tous katevei anti na rwtisoun kapoion eidiko,

Αν κάναμε τους πολύξερους δεν θα το ψάχναμε, θα το ξέραμε...

quote:
Miliste me enan meterologo, me enan piloto h mhxaniko aeroskafwn kai meta vgalte symperasmata, auto einai h ereyna otan syllegete stixia kai oxi otan diavazete ar8ra apo to net atomwn pou den mporeite kan na diastavrwsete thn taytothta tous.

Καλή συμβουλή..
Πιστεύω και εγώ πως εργάζεσαι σε κάποιο αεροδρόμιο, να σε ρωτήσω κάτι;
Έχεις διασταυρώσει την ταυτότητα όλων αυτών που σου έδωσαν την οποιαδήποτε μόρφωση;
Για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι δεν πρέπει να γίνεται, κάθε άλλο είναι απαραίτητο όταν αυτό είναι δυνατό.


Edited by - STERM on 03/07/2005 00:37:51Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/07/2005, 01:09:47  Εμφάνιση Προφίλ
Aύριο βράδυ φεύγω για Χαλκιδική και ελπίζω όταν γυρίσω να έχετε βρει περισσότερα στοιχεία...
Καλό καλοκαίρι!


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
STERM
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
289 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/07/2005, 16:56:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους STERM
Και εγώ φεύγω την παρασκευή, αυτό σημαίνει περισσότερος χρόνος για ανάγνωση, ελπίζω να βρώ κάτι σημαντικό.


Avallon ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!! Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

flight1
Νέο Μέλος


3 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/07/2005, 20:44:50  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους flight1
Toxotis :
Fysika kai diavasa olo to topic apo kei phgazei eks'allou kai h aganaktish mou..... apo to diavasma toswn anakriviwn stis 9 aytes selides.
Twra an merikoi episthmones anaptysoun sxetikes 8ewries, einai sevasto kai oxi avasimo fysika kai mporei na ginei vioxhmikos polemos apo aera, alla einai gelio na isxyrizomaste oti xrhsimopoioune aeroplana ths grammhs i idiwtika gia auton ton skopo, akomh kai ta polemika ta opoia anoikoune sthn PA mas an ekteloune tetoio ergo eeee tote na pame na autoktonisoume oloi mas an o stratos ths xwras mas anti na mas prostateyei mas 'psekazei' den mporoume na xoume empistosynh se kanena.

STERM:
Eyxaristw gia to kaloswrisma.
Twra me sygxwreis alla an esy mporeis na katalaveis to ypsos enos aerokafous kai na diakrineis an einai ena 737 h ena 747 pou petaei sta 25000 h 30000 podia tote den exeis matia alla thleskopio.Pes mou mporeis na diakrineis an to 2kinithrio einai 737 767 h 777 ? oi diastaseis tous diaferoun kata poly pragma pou ka8ista adynaton thn ektimish ypsous pou les.Edw oi meterologoi xrhsimopoioune organa gia na katagrapsoun to ypsos to nefwn kai oxi to gymno mati. Parakalw des to ligo antikeimenika.
Allh mia periptwsh pou den mporei na kryftei paranomh syskevh panw se aeroskafos ths Grammhs einai h periptwsh atyxhmatos.Tetoia syskevh an vre8ei sta syntirimia 8a eksetastei prosektika san ypopth gia topo8etish apo tromokrates efoson den yparxei pou8ena sta epishma sxedia tou aeroskafous. Les kai se autes tis periptwseis h Astynomia,Klimakio ths YPA Eisaggeleis klp pou asxolountai me ton en logo atyxima na apokripsoun oti vre8ike 'paranomh' syskevh ?
Oi asfaleies kai ta vraxykiklwmata kolane sto oti an to systhma pernei reyma apo to kyklwma tou aeroskafous opos eipw8ike, Se periptwsh dysleitourgias tou h vraxikiklwmatos mporei na ephreasei ZWTIKA organa pou trofodotountai apo to idio kyklwma.
Me sygxwreis alla to na les oti oi 'ousies' mpenoun mesa sto kaysimo twn aeroskafwn einai avasimo gia na mhn xrisimopoihsw pali thn leksh gelio. Ante estw oti mpenei sto kaysimo kai estw oti pernaei kai auto apo ton 8alamo kayshs.Gnwrizeis ti 8ermokrasies anaptysontai sto sygkekrimeno meros tou kinithra ? Ksepernane tous 1000 va8mous kelsiou. Pes mou esy xhmikh ousia pou 8a anameix8ei me to aeroporiko kaysimo 8a anteksei se autes tis 8ermokrasies kai 8a exei akomh tis idiothtes ths vgenontas apo ton kinithra.
An ksekinas me mia idea sto myalo sou Fysiko na deis kai symptwseis, egw Vlepw contarails kai sto ekswteriko pou eimai, asxetos an edw den giortazoume 25h martiou h den diorganwnoun Olympiakous agwnes....
Me sygxwreis alla sto ypervoliko erwtima sou an exw diastayrwsei thn taytothta klp den 8a apantisw,spoudasa ektos ellados kai eixa diaforous ekpaideytes. Epipleon OPOIO vilio kai na pareis sxetika me tous kinithres JET h systhmata aeroskafwn 8a deis tis idies eksighseis eite exei ekdo8ei apo Agglo eitai apo Amerikano eite apo Gallo.Den eida pote ena vivlio na anairei ta legomena tou allou oson afora ta contrails.
Kai gia to an pernane apo elegxo ta aeroporika kaysima se opoiodhpote sxedon symvan/peristatiko pou exei na kanei me tous kinithres aeroskafous TREXOUN AMESWS na paroun deigma kaysimou apo tis deksamenes tou skafous gia analish, eite to skafos efyge apo mikro aerodromio eite apo megalo.Ana diasthmata ginontai kai elegxoi stis Deksamenes twn aerodromiwn apo oti kserw.
Kai gia mia akomh fora, opoios endiaferetai na na ma8ei thn leitourgia kinitirw as rwthsei kapoion pou gnwrizei h as parei ena sovaro vivlio na diavasei.

Telionontas 8a sas plhroforisw oti sto parel8on exei dw8ei link me to idio 8ema se kapoia lista sthn opoia symmetexoun atoma pou exoun na kanoun me aeroporia (Pilotoi Mixanikoi elegktes enaerias kykloforias Giatroi pou exoun na kanoun me to aeroporiko antikeimeno klp).Perito na sas pw oti oi an8rwpoi vrikan to 8ema apo Diaskedastiko kai gelio ews paralogo...... opos 8a to vrei kai o ka8e gnwsths pou 8a diavasei osa grafontai.

Kai mia parathrhsh: to na grafontai minimata pou exoun na kanoun me thn anaxwrish logo diakopwn klp rixnoun to kyros kai thn sovarothta tou Forum kai dinoun thn eikona mias koutsompolistikhs listas.

Kai gia mia akomh fora : TETOIO 8EMA OSON AFORA TA AEROSKAFH DEN YFISTATAI.

Me ektimish
8anashs


Edited by - flight1 on 03/07/2005 20:55:20Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

STERM
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
289 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/07/2005, 14:26:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους STERM
quote:
Twra me sygxwreis alla an esy mporeis na katalaveis to ypsos enos aerokafous kai na diakrineis an einai ena 737 h ena 747 pou petaei sta 25000 h 30000 podia tote den exeis matia alla thleskopio.Pes mou mporeis na diakrineis an to 2kinithrio einai 737 767 h 777 ? oi diastaseis tous diaferoun kata poly pragma pou ka8ista adynaton thn ektimish ypsous pou les.Edw oi meterologoi xrhsimopoioune organa gia na katagrapsoun to ypsos to nefwn kai oxi to gymno mati. Parakalw des to ligo antikeimenika.

Φίλε Flight1 νομίζω πως ήμουν ξεκάθαρος, είπα πως το μέγεθος του αεροπλάνου δεν φαίνεται, δηλαδή αν είναι 737 ή 747 ούτε το ακριβές ύψος του, όπως λες, αλλά διακρίνεται πιο είναι πιο κοντά στο έδαφος λόγο μεγέθους από το πως φαίνεται π.χ. ένα που είναι κοντά στο έδαφος είναι σαν αμύγδαλο ένω αυτό που είναι πιο ψηλά είναι σαν σπυρί ρυζιού, πως καταλαβαίνεις αν ένα αυτοκίνητο είναι πιο κοντά σε σένα από ένα άλλο, κάτι τέτοιο.

quote:
Allh mia periptwsh pou den mporei na kryftei paranomh syskevh panw se aeroskafos ths Grammhs einai h periptwsh atyxhmatos.Tetoia syskevh an vre8ei sta syntirimia 8a eksetastei prosektika san ypopth gia topo8etish apo tromokrates efoson den yparxei pou8ena sta epishma sxedia tou aeroskafous. Les kai se autes tis periptwseis h Astynomia,Klimakio ths YPA Eisaggeleis klp pou asxolountai me ton en logo atyxima na apokripsoun oti vre8ike 'paranomh' syskevh ?
Oi asfaleies kai ta vraxykiklwmata kolane sto oti an to systhma pernei reyma apo to kyklwma tou aeroskafous opos eipw8ike, Se periptwsh dysleitourgias tou h vraxikiklwmatos mporei na ephreasei ZWTIKA organa pou trofodotountai apo to idio kyklwma.
Me sygxwreis alla to na les oti oi 'ousies' mpenoun mesa sto kaysimo twn aeroskafwn einai avasimo gia na mhn xrisimopoihsw pali thn leksh gelio. Ante estw oti mpenei sto kaysimo kai estw oti pernaei kai auto apo ton 8alamo kayshs.Gnwrizeis ti 8ermokrasies anaptysontai sto sygkekrimeno meros tou kinithra ? Ksepernane tous 1000 va8mous kelsiou. Pes mou esy xhmikh ousia pou 8a anameix8ei me to aeroporiko kaysimo 8a anteksei se autes tis 8ermokrasies kai 8a exei akomh tis idiothtes ths vgenontas apo ton kinithra.

Το ότι δεν χρειάζεται πρόσθετη συσκευή για την δημιουργεία των chemtrails και ότι το χημικό προσθέτεται στα καύσιμα δεν το έβγαλα από το μυαλό μου αλλά το άκουσα από επιστήμονες και ερευνητές που έχουν ασχοληθεί με το θέμα, μεταξύ αυτών και ο άσχετος με το θέμα αλλά αξιόπιστος κατά την γνώμη μου κύριος Νίκος Κατσαρός που το όνομα του προκαλεί αντίδραση σε κάποιους.

Συγγνώμη αλλά η περίπτωση βραχυκηκλώματος ακόμα δεν κατάλαβα που κολλάει δηλαδη στο πως παίζει ρόλο με την περίπτωση των ψεκασμών.
Μάλλον εννοείς ότι το σύστημα καύσης ή αυτό που είναι υπεύθηνο τέλος πάντων θα δουλεύει με ρεύμα οπότε οι χειριστές θα το γνωρίζουν επειδή πρέπει να γνωρίζουν ποια ασφάλεια αντιστοιχεί εκεί, εγώ τουλάχιστον όμως είπα πως δεν υπάρχει πρόσθετη "ύποπτη" ή άγνωστη συσκευή.

Και όχι δεν ξέρω τέτοιες χημικές ουσίες, όπως δεν ξέρω που θα βρεις διαμάντια αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχουν.

quote:
Me sygxwreis alla sto ypervoliko erwtima sou an exw diastayrwsei thn taytothta klp den 8a apantisw,spoudasa ektos ellados kai eixa diaforous ekpaideytes. Epipleon OPOIO vilio kai na pareis sxetika me tous kinithres JET h systhmata aeroskafwn 8a deis tis idies eksighseis eite exei ekdo8ei apo Agglo eitai apo Amerikano eite apo Gallo.Den eida pote ena vivlio na anairei ta legomena tou allou oson afora ta contrails.

Άστο μάλλον δεν κατάλαβες την ερώτηση, ας μην δώσουμε συνέχεια, δεν έχει σημασία.

quote:
Kai gia to an pernane apo elegxo ta aeroporika kaysima se opoiodhpote sxedon symvan/peristatiko pou exei na kanei me tous kinithres aeroskafous TREXOUN AMESWS na paroun deigma kaysimou apo tis deksamenes tou skafous gia analish, eite to skafos efyge apo mikro aerodromio eite apo megalo.Ana diasthmata ginontai kai elegxoi stis Deksamenes twn aerodromiwn apo oti kserw.

Ειλικρινά ευχαρηστώ για την πληροφορία δεν το γνώριζα.
Υποστηρίζω όμως πως αν γίνεται κάτι τέτοιο θα γίνεται ανεπίσημα σε ίσως απόρρητα αεροδρόμια αφού όπως είπα τα περισσότερα αεροπλάνα είναι χωρίς διακριτικά και επομένως αγνώστης ή απόρρητης αν θες ταυτότητας.

quote:
Telionontas 8a sas plhroforisw oti sto parel8on exei dw8ei link me to idio 8ema se kapoia lista sthn opoia symmetexoun atoma pou exoun na kanoun me aeroporia (Pilotoi Mixanikoi elegktes enaerias kykloforias Giatroi pou exoun na kanoun me to aeroporiko antikeimeno klp).Perito na sas pw oti oi an8rwpoi vrikan to 8ema apo Diaskedastiko kai gelio ews paralogo...... opos 8a to vrei kai o ka8e gnwsths pou 8a diavasei osa grafontai.

Αν σου είναι εύκολο να μας δώσεις πάλι το link γιατί ξέφυγε της προσοχής μου.

Πάντως όπως έχω ξαναπεί, σκοπός μας και πιστεύω μιλάω εκ μέρους όλων δεν είναι να πείσουμε κανέναν ότι κάτι συμβαίνει όποιος νομίζει πως το θέμα είναι ανύπαρκτο χωρίς να έχει ασχοληθεί και να έχει στοιχεία που να αντικρούουν το θέμα απλώς δεν ξαναμπαίνει στο topic.
Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν μιλάω για σένα.
Οφείλω όμως να ομολογήσω πως δεν είμαι πια και τόσο θερμός υποστηρικτής της ιστορίας των chemtrails όμως ακόμα το ψάχνω.

quote:
Kai mia parathrhsh: to na grafontai minimata pou exoun na kanoun me thn anaxwrish logo diakopwn klp rixnoun to kyros kai thn sovarothta tou Forum kai dinoun thn eikona mias koutsompolistikhs listas.

Γνώμη σου...
Προσωπικά δεν θεωρώ κακό να λέμε που και που κάτι που να χαλαρώνει τα πράγματα.
Η Avallon ένοιωθε την ανάγκη να εκφράση την επιθυμία της να δει περισσότερα όταν γυρίσει και με τον τρόπο της να μας ευχηθεί για ένα καλό καλοκαίρι κάτι που της το ανταπέδωσα.
Και δεν βλέπω τον λόγο γιατί πρέπει να απολογούμαστε για ότι λέμε.

Edited by - STERM on 04/07/2005 14:28:06Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/07/2005, 10:56:25  Εμφάνιση Προφίλ
quote:
Kai mia parathrhsh: to na grafontai minimata pou exoun na kanoun me thn anaxwrish logo diakopwn klp rixnoun to kyros kai thn sovarothta tou Forum kai dinoun thn eikona mias koutsompolistikhs listas.

Aγαπητέ flight1.
Καταρχήν καλώς όρισες!(Μήπως και τώρα ρίχνουμε το επίπεδο του φόρουμ σε κουτσομπολίστικο??)

Θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μην βγάζεις τόσο γρήγορα και άστοχα συμπεράσματα.Δεν είναι ότι δεν δικαιούσαι αλλά ότι έχεις πολλές πιθανότητες να είναι λανθασμένα...

Πρώτον δεν έχεις την εμπειρία του χώρου ώστε να ξέρεις τι είναι αυτό που ρίχνει το επίπεδο εδώ μέσα... και σίγουρα αυτό δεν είναι η ευγένεια αλλά οι προσβολές και οι απαξιωτικές συμπεριφορές κάποιων...

Δεύτερον δεν είναι ευγενικό με το που να μπαίνεις σε ένα χώρο χωρίς να έχεις συνεισφέρει το παραμικρό να αρχίσεις να προσβάλλεις...

Ολα τα υπόλοιπα που είπες τα βάζω στην άκρη προς εξέταση και διασταύρωση... Βλέπεις και γω σαν τον STERM δεν έχω καταλήξει ακόμα κάπου...

STERM καλώς σε βρίσκω και ευχαριστώ...


"Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως..."
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Το Θέμα καταλαμβάνει 50 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
 
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.203125
Maintained by Digital Alchemy