ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 FIBONACCI SEQUENCE=ΟΜΗΡΟΣ=ανδρα μοι εννεπε Μουσα= Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ {Φ=1,618}
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
αμοθεν
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
516 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/01/2011, 20:11:02  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο Ελληνικος γενετικος κωδικας,δομει,κατασκευαζει, κάθε πλασμα που δημιουργει και ειδικα τον ανθρωπο, με βαση τον χρυσο αριθμο [φ=1,618] που εχουμε από την συμπαντικη αλληλουχια φυσικων αριθμων, που προκυπτει από τις ταυτοτητες των [4] τεσσαρων πρωτων λεξεων της Οδυσειας.ΑΝΔΡΑ ΜΟΙ ΕΝΝΕΠΕ ΜΟΥΣΑ.
Πριν προχωρισουμε να δουμε τι μας δινουν οι ταυτοτητες των [4] πρωτων λεξεων της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ,σας θυμιζω την χρηση του Ελληνικου Γραμμαριθμικου Συστηματος και την αριθμιτικη αξια των Ελληνικων γραμματων.
Το Ελληνικο Γραμμαριθμικο Συστημα,χρησιμοποιειται ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΕΣ ΙΣΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΜΗΡΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
Α=1
Β=2
Γ=3
Δ=4
Ε=5
Ζ=7
Η=8
Θ=9
Ι=10
Κ=20
Λ=30
Μ=40
Ν=50
Ξ=60
Ο=70
Π=80
Ρ=100
Σ=200
Τ=300
Υ=400
Φ=500
Χ=600
Ψ=700
Ω=800
Οι αριθμοι [6] και [90] δεν χρησιμοποιουνται.Δεν γνωριζω το λογο.
Το σκεπτικο εχει ως εξης κάθε γραμμα αντιστοιχει σε ένα αριθμο,αρα κάθε λεξη το ιδιο.Οταν δυο λεξεις εχουν τον ιδιο λεξαριθμο,λεμε πως είναι ισες. Π.Χ. οι λεξεις
Θυμος =719 =μυθος
Το διπλα στο [719] βγαινει αν προσθεσεις τους αριθμους που το αποτελουν εως οτου μεινει μονο ενας αριθμος ,αυτος ο αριθμος ονομαζεται λεξαριθμικη ταυτοτητα.Οι λεξεις [θυμος και μυθος ] είναι ισες και εχουν την ιδια ταυτοτητα.Δυο λεξεις θα μπορουσαν να εχουν την ιδια ταυτοτητα και να μην είναι ισες, Π.Χ.[ θυμος =719 και [μυθος δε=728.Πως χρησιμοποιουνται τωρα οι λεξαριθμοι για να διαβασουμε το πιθανο κρυμμενο νοημα δυο λεξεων,προτασεων η και παραγραφων;;;
Ας επιστρεψουμε στις λεξεις [θυμος=719=μυθος]
Οι ερμηνειες τους εχουν ως εξης, απο Ομηρικο λεξικο.-ΘΥΜΟΣ=εδρα της νοησεως,της σκεψεως και της γνωσεως.
Μυθος=ο λογος στην κυριολεξια.
Τι μας λεει λοιπον η λεξαριθμικη ισοτητα ,μας λεει πως ο λογος είναι αποτελεσμα καποιων διεργασιων του μυαλου.Πως δεν μπορεις να αρθρωσεις λεξη αν πρωτα δεν την σκεφτεις.
Αυτό είναι το σκεπτικο,οι λεξεις σε κάθε λεξαριθμικη ισοτητα βοηθουν στην κατανοηση του νοηματος η μια της αλλης η κομματι του νοηματος η περιγραφουν χαρακτηριστικα η μια της αλλης η ιδιοτητες κ.ο.κ
Η αλληλουχια φυσικων αριθμων από τους οποιους προκυπτει ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Φ=1,618,από τις [4] πρωτες λεξεις της [Α] ραψωδιας της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ,[2000] χρονια πριν τον Fibonacci.
Ανδρα=156= 1+ 5+ 6 = [3]
Μοι =120= 1+2+0 =[3]
Εννεπε =5+50+50+5+80+5 =195 =1+9+5 =15=1+5= [6]
Μουσα=40+70+400+200+1 =711=7+1+1 = [9]
Εχουμε την σειρα των φυσικων αριθμων [3-3-6-9] μοναδικη και στα δυο σωζομενα εργα του Ομηρου,Οδυσσεια και Ιλιαδα,μια ερμηνεια, των τεσσαρων αυτων αριθμων,που αφορα αποκλειστικα τον απογονο των Δωριεων ,δηλαδη εμας, είναι και η εξης,[3+3=6] αντιπροσωπευει τα εξι δισεκατομμυρια γραμματα του γενετικου μας κωδικα.Ο αριθμος [33] είναι το σημα κατατεθεν της Ελληνικης διπλης βιο-νανοελικας,θυμηθειτε πως προκυπτει και από το μεγαλιθικο μνημειο [ο θησαυρος του ατρεα] σε τρεις [3] περιπτωσεις,
1]-[ 33]-σειρες κυβολιθοι αποτελουν τον θολο.
2]-το [Δ] πανω από την εισοδο εχει [3] πλευρες και [3] γωνιες =[33]
3]-αν προσθεσουμε τις πλευρες του ορθογωνιου παραλληλογραμμου της προσοψης εχουμε παλι τον αριθμο [33] -[10,5+6+10,5+6=33]
Οι δυο αλλοι αριθμοι [6-9] μας δειχνουν πως η διπλη βιο-νανοελικα είναι αμφιδρομη.
Αλλα ας γυρισουμε πισω στην αλληλουχια φυσικων αριθμων [3-3-6-9] τα μαθηματικα δεδομενα αυτης της αλληλουχιας φυσικων αριθμων είναι τα εξης,
Α1=3
Α2=3
Α3=α1+α2=6
Α4=α2+α3 =9 η 9Χ1,618 = 14,562 δηλαδη [15]-οι αθανατοι στρογγυλοποιουν.
Α5=α3+α4 =15 15 Χ 1,618 =24,27 δηλαδη [24]
Α6=α4+α5=24 24 Χ 1,618 =38,832 δηλαδη [39]
Α7=α5+α6=39 39 Χ 1,618 =63,102 δηλαδη [63]
Α8= α6+α7=63 63 Χ 1.618 =101,934 δηλαδη [102]
Α9=α7+α8=102 102 Χ 1.618 =165,036 δηλαδη [165]
Α10= α8+α9=165 κ.ο.κ.
Η αλληλουχια συνεχιζει , 267-432-699-1131-1830-2961-4791-7752-12543-20295-32838-53133-85971-139104-225075-364179-589254-953433-1542687. Κ.ο.κ.
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ από τις [5] πρωτες λεξεις μας ενημερωνει για το τι πραγματευεται και πρωτο είναι φυσικα το σημαντικοτερο ολων, η Ελληνικη διπλη βιο-νανοελικα, αλλοιως γνωστη ως [ DNA ].
Η αποδειξη πως περι αυτου προκειται ερχεται και από την ερμηνεια των λεξεων με το Ελληνικο Γραμμαριθμικο Συστημα,εχουμε,
Ανδρα μοι =276[6]= νανοελιξ.-[η νανοελικα που δημιουργει εμενα τον ανδρα]
276[6]=παλλαδα δε Γαιαν γ’ ηλθεν-[η παλλομενη ελικα που ηλθε στη ΓΗ για εμενα τον ανδρα]
Ανδρα μοι εννεπε=471[3]=οσσα*
*οσσα=ΕΡΜΗΝΕΙΑ.-[θειος λογος]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ=πες μου ανδρα για τον θειο λογο* [της αορατης τραγουδιστριας]*
*αορατη τραγουδιστρια =αλληγορικη ονομασια της Ελληνικης διπλης βιο-νανοελικας μεσα στα εγκεφαλικα κυτταρα μας.
*Θειος λογος=αλληγορικη ερμηνεια =η πληροφοριες αιχμης σε κάθε επιστημη που μονο από τα [20.000] γονιδια της Ελληνικης διπλης βιο-νανοελικας των εγκεφαλικων μας κυτταρων μπορουμε να προσλαβουμε και μονο με διαλογισμο.
Μουσα =711[9]= Μ’ουσα –[μη ουσα]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ.- [η απουσα-αορατη τραγουδιστρια/αν υποθεσουμε πως μπορεσαμε και «ειδαμε» με το ηλεκτρονικο μικροσκοπιο την Ελληνικη διπλη βιο-νανοελικα τα τελευταια πενηντα[50] χρονια,τοτε ηταν απουσα από την σκεψη μας και την οραση μας για [3200] χρονια,*δηλαδη την ημερομηνια που οι αθανατοι παρεδωσαν τους Δωριεις στον πλανητη.]
Η Ελληνικη νανοελικα δηλαδη είναι η δημιουργος του συγχρονου ανδρα[Δωριεων] η μοναδικη ελπιδα για το μελλον του πλανητη ΓΗ.
Ανδρα μοι εννεπε Μουσα=1182[3]=οσσα πυνθανομαι
ΕΡΜΗΝΕΙΑ.-[Ανδρα πες μου για την αορατη « τραγουδιστρια» που μου δινει «θειες» πληροφοριες]
Όμως δεν τελειωνει εδώ η σημασια των [4] τεσσαρων πρωτων λεξεων της Οδυσσειας,βλεπετε ο σοφος Μεντης/Αθηνα γνωριζοντας καλυτερα από κάθε αλλον το δημιουργημα του και την βαθεια δυσπιστια που δειχνει σε κάθε νεα ιδεα-σκεψη ,ειδικα όταν αυτή προερχεται απο ασημαντους και αγραμματους,φροντισε να «δεσει», τον αποσυμβολισμο των Ομηρικων επων με την παρουσια ενός μνημειου,που κανεις δεν θα μπορουσε ν’αμφισβητησει τον συμβολισμο του ουτε την ιδιοφυη σημασια του.Και αυτό το μνημειο υπαρχει,χτιστηκε την ημερα που ο Μεντης/Αθηνα αποχωρουσε από την ΓΗ,το [1240 π.χ.] και για να ειμαστε συγκεκριμενοι το [1080 της εποχης του Κριου] στη μεση ακριβως του ενιαυτου* του Κριου.Προκειται φυσικα για το μνημειο που σημερα αποκαλουμε ο «θησαυρος του Ατρεα»,βρισκεται στις αρχαιες Μυκηνες και αποτελει το σημαντικοτερο μνημειο στο κοσμο από κάθε αποψη.
Το δεσιμο του δομου του ΑΤΡΕΑ με την [Α] ραψωδια συνεχιζεται περα από τους αριθμους [33] και [69] ως εξης.
Οι πλευρες της εισοδου μας δινουν,[2,4+5,4+2,4+5,4=15,6 Χ10 = 156[3]=ΑΝΔΡΑ
Το διαζωμα πανω από την εισοδο εχει πλατος [1,2μ]-1,2Χ100=120[3] = ΜΟΙ
Το ορθογωνιο μεσα στο οποιο βρισκεται το [Δ] ,αν φερουμε την διαμεσο κατά μηκος χωριζει τις καθετες πλευρες στα δυο με μηκος [1,95μ]-1,95Χ100=195[6]=ΕΝΝΕΠΕ* [4] φορες,οσες και τα γραμματα του γενετικου μας κωδικα,που «μιλωντας» μας ενημερωνουν για τα παντα.
*ΕΝΝΕΠΩ=ΕΡΜΗΝΕΙΑ=μιλω-λεγω
Ο κατασκευαστης του δομου του Ατρεα και ο Ομηρος είναι το ιδιο προσωπο;;;Τους χωριζουν [400] χρονια.Ο δομος κτιστηκε το [1240 π.χ.] και ο ΟΜΗΡΟΣ εμφανιστηκε το [840 Π.Χ.].Ποιος θα απαντησει σ’αυτό το ερωτημα;;;


Κηφεύς
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
3348 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2011, 20:58:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Κηφεύς  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
αμοθεν :

Η αλληλουχια φυσικων αριθμων από τους οποιους προκυπτει ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Φ=1,618,από τις [4] πρωτες λεξεις της [Α] ραψωδιας της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ,[2000] χρονια πριν τον Fibonacci.
Ανδρα=156= 1+ 5+ 6 = [3]
Μοι =120= 1+2+0 =[3]
Εννεπε =5+50+50+5+80+5 =195 =1+9+5 =15=1+5= [6]
Μουσα=40+70+400+200+1 =711=7+1+1 = [9]
Εχουμε την σειρα των φυσικων αριθμων [3-3-6-9] μοναδικη και στα δυο σωζομενα εργα του Ομηρου,Οδυσσεια και Ιλιαδα,μια ερμηνεια, των τεσσαρων αυτων αριθμων,που αφορα αποκλειστικα τον απογονο των Δωριεων ,δηλαδη εμας, είναι και η εξης,[3+3=6] αντιπροσωπευει τα εξι δισεκατομμυρια γραμματα του γενετικου μας κωδικα.Ο αριθμος [33] είναι το σημα κατατεθεν της Ελληνικης διπλης βιο-νανοελικας,θυμηθειτε πως προκυπτει και από το μεγαλιθικο μνημειο [ο θησαυρος του ατρεα] σε τρεις [3] περιπτωσεις,
1]-[ 33]-σειρες κυβολιθοι αποτελουν τον θολο.
2]-το [Δ] πανω από την εισοδο εχει [3] πλευρες και [3] γωνιες =[33]
3]-αν προσθεσουμε τις πλευρες του ορθογωνιου παραλληλογραμμου της προσοψης εχουμε παλι τον αριθμο [33] -[10,5+6+10,5+6=33]
Οι δυο αλλοι αριθμοι [6-9] μας δειχνουν πως η διπλη βιο-νανοελικα είναι αμφιδρομη.
Αλλα ας γυρισουμε πισω στην αλληλουχια φυσικων αριθμων [3-3-6-9] τα μαθηματικα δεδομενα αυτης της αλληλουχιας φυσικων αριθμων είναι τα εξης,
Α1=3
Α2=3
Α3=α1+α2=6
Α4=α2+α3 =9 η 9Χ1,618 = 14,562 δηλαδη [15]-οι αθανατοι στρογγυλοποιουν.
Α5=α3+α4 =15 15 Χ 1,618 =24,27 δηλαδη [24]
Α6=α4+α5=24 24 Χ 1,618 =38,832 δηλαδη [39]
Α7=α5+α6=39 39 Χ 1,618 =63,102 δηλαδη [63]
Α8= α6+α7=63 63 Χ 1.618 =101,934 δηλαδη [102]
Α9=α7+α8=102 102 Χ 1.618 =165,036 δηλαδη [165]
Α10= α8+α9=165 κ.ο.κ.


Φίλε αμοθεν. Μια επισήμανση θέλω να κάνω:

Η Χρυσή τομή Φ = 1,618 , παρουσιάζει το παράδοξο να ορίζεται και σαν το όριο μιάς Μαθηματικής σειράς .

Πρόκειται για μια σειρά διαδοχικών αθροισμάτων γνωστή σαν "Σειρά Φιμπονάτσι".

Οι τρείς πρώτοι όροι της σειράς είναι οι αριθμοί 1 , 1 και 2 .

Όλοι οι επόμενοι όροι προκύπτουν ο καθένάς τους από την άθροιση των δύο προηγουμένων .

Κατά συνέπεια οι πρώτοι όροι της σειράς είναι :

1 , 1 , (1 + 1 = 2) , (1 + 2 = 3) , (2 + 3 = 5) , (3 + 5 = 8) , (5 + 8 = 13) , (8 + 13 = 21) , (13 + 21 = 34) , (21 + 34 = 55) , (34 + 55 = 89) , (55 + 89 = 144) , (89 + 144 = 233) , (144 + 233 = 377) , (233 + 377 = 610) ……

Γράφοντας τη σειρά χωρίς τους υπολογισμούς έχομε :

1 , 1 , 2 , 3 , 5 , 8 , 13 , 21 , 34 , 55 , 89 , 144 , 233 , 377 , 610 ……

Η Χρυσή τομή Φ = 1,618 , προκύπτει σαν όριο των πηλίκων του κάθε αριθμού της σειράς προς τον προηγούμενό του . Έτσι έχομε π.χ. για τους τελευταίους 4 αριθμούς που γράψαμε :

233/144 = 1,618055536 . . .

377/233 = 1,618025751 . . .

610/377 = 1,618037135 . . .

Ου τα πάντα τοις πάσι ρητάΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

αμοθεν
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
516 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/01/2011, 19:10:24  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φιλε Κηφεα,ευχαριστω για την επισημανση και τη σωστη παρουσιαση σου.
Όμως, επειδη φοβαμαι μηπως οι φιλοι που θα διαβασουν το σχολιο σου πιστεψουν πως καταθετεις κατι διαφορετικο και αρα αμφισβητεις κατά καποιο τροπο την δικη μου καταθεση,θα μου επιτρεψεις σε καποιες προσθετες παρατηρησεις πανω στο θεμα της «σειρας ακεραιων αριθμων Fibonacci».
Συμφωνα με την επιστημονικη βαση δεδομενων του αμερικανικου Ιδρυματος [ΟΕΙS], The on -line Encyclopedia of integer Sequences.Την Εγκυκλοπαιδεια των Ακεραιων Ακολουθιων,δηλαδη,οι σειρες ακεραιων αριθμων Fibonacci που αρχιζουν από [0,1,1,2]-[0,2,2,4]-[0,3,3,6,9]-[0,4,4,8]-[0,5,5,10] –[0,6,6,12]-[0,7,7,14]- κ.ο.κ. και εχουν κατατεθει στην επιστημονικη βαση δεδομενων του Ιδρυματος [ΟΕΙS] από τον καθηγητη του πανεπιστημιου [CORNELL] –N.J.A. SLOANE, εχουν ολες τα ιδια μαθηματικα δεδομενα.
Ο λογος που η οντοτητα [ΜΕΝΤΗΣ-ΑΘΗΝΑ],που είναι και ο πραγματικος συγγραφεας των «Ομηρικων Επων»επελεξε την «σειρα ακεραιων Fibonacci, [0-3-3-6-9], αντι καποιας αλλης από την ιδια σειρα, είναι προφανης.
Ο αριθμος [33] είναι ο κωδικος της Ελληνικης διπλης νανο-βιο-ελικας,του γενετικου μας κωδικα δηλαδη,καθοτι γνωριζουμε ηδη πως η διπλη νανο-ελικα εχει [6 δις] γραμματα,[3 δις] σε κάθε ελικα, από οπου προκυπτει και το [3+3 =33].
Η διπλη βιο-νανο-ελικα δομει το ανθρωπινο σωμα-[σκελετο] με βαση τον χρυσο αριθμο [Φ=1,618].
Κάθε αριθμος της σειρας ακεραιων [0-3-3-6-9-15-24-39-63-102-165-267-432-699-1131-1830- κ.ο.κ.] μετα το ν αριθμο [9] προκυπτει από τον πολλαπλασιασμο αυτου του αριθμου με τον χρυσο αριθμο [Φ=1,618].Ειναι ,δηλαδη ,η αρμονικη αναλογια του.Ετσι ο αριθμος [15] είναι η αρμονικη αναλογια του αριθμου [9], κ.ο.κ.
Επισης εχουμε από την ιδια σειρα ακεραιων,

699/432=1,6180555

1131/699=1,61802575

1830/1131=1,6180371

Κ.ο.κ.

Το πιο εξαιρετικο –θαυμασιο επιχειρημα του [ΜΕΝΤΗ-ΑΘΗΝΑ] ,είναι πως όλα αυτά συνδυαζονται και με την αποκωδικοποιηση των [4] αυτων λεξεων,[ανδρα μοι εννεπε,Μ’[η] ουσα],που με εμφαση μας μιλουν για την «αορατη» διπλη βιο-νανο-ελικα,δηλαδη τον γενετικο μας κωδικα.


Καλη και δημιουργικη εποχη του ΥΔΡΟΧΟΟΥ.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 07:32:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αμοθεν
Το πιο εξαιρετικο –θαυμασιο επιχειρημα του [ΜΕΝΤΗ-ΑΘΗΝΑ] ,είναι πως όλα αυτά συνδυαζονται και με την αποκωδικοποιηση των [4] αυτων λεξεων,[ανδρα μοι εννεπε,Μ’[η] ουσα],που με εμφαση μας μιλουν για την «αορατη» διπλη βιο-νανο-ελικα,δηλαδη τον γενετικο μας κωδικα.
..............

Γεια σου φιλε αμοθεν,

Στην όχι εύκολη προσπάθεια που κανείς, θέλω να σου επισημάνω ένα αγνωστο σε εμας έλληνα, που στο μνήμα του φέρει την πάραπανω επιγραφη απο τον όμηρο,

Ψάξε στη wikipedia Ευστράτιος Δημήτριου, ιταλικά, stratos Demetrio 

Στο μέλλον θα δούμε μια ταινία απο τον salvatores (mediterraneo, Oscar),που θα μιλάει για αυτόν. 

κομμάτια απο τη wikipedia αναφέρουν,

..... Παράλληλα αφοσιώθηκε στη μελέτη της φωνητικής λειτουργίας και της μουσικής, πειραματιζόμενος επάνω στα φωνητικά φαινόμενα[7], ενδιαφέρον το οποίο ξεκίνησε έπειτα από την παρατήρηση της κόρης του, Αναστασίας (1970-σήμερα). Ούσα βρέφος και ως όλα, δεν άρθρωνε λόγο όμως παρήγαγε πρώιμες ηχητικές μορφές. Ο Δημητρίου θεώρησε το γεγονός αυτό ως "παιχνίδισμα και πειραματισμό", του οποίου ο ηχητικός πλούτος χάνεται εν καιρώ, με την ανάπτυξη της λεκτικής ομιλίας. Η παρατήρησή του «το παιδί χάνει τον ήχο για να οργανώσει λόγο» στάθηκε καθοριστική στην έρευνά, στην φωνητική του ερμηνεία καθώς και στο σύνολο του έργου του.[7] Το 1971 κυκλοφόρησε από την Numero Uno, δισκογραφική εταιρία ανήκουσα στους καλλιτέχνες Mogol και Lucio Battisti, το single "Daddy's dream", κυκλοφορία φέρουσα το επίσημο ιταλικό του όνομά Demetrio Stratos, και αποτελούσε το τελευταίο του εγχείρημα σχετικό με την εμπορική μουσική της εποχής

...........

Ο Δημητρίου, συνδυάζοντας την υπάρχουσα έρευνά του με τις καινούργιες σπουδές και μελέτες του, θεωρείται ότι επεσήμανε τη σχέση γλώσσας και ψυχής και προσέφερε γνώση επάνω στη σχέση των δύο τελευταίων με τους ήχους που παρήγαγαν οι δικές του φωνητικές χορδές, τις οποίες θεωρούσε ως μια ενότητα συνιστώσα μουσικό όργανο

............
" Η (ανθρώπινη) Φωνή στην σημερινή μουσική είναι ένα κανάλι μετάδοσης που δε μεταδίδει τίποτα. Η δυτική φωνητική υπερτροφία έχει καταντήσει τον τραγουδιστή σχεδόν αναίσθητο στις ποικίλες εκφάνσεις της φωνητικής, απομονώνοντας τον στους φραγμούς αποφασισμένων γλωσσικών μορφών."

— Ευστράτιος Δημητρίου από το ένθετο (στα ιταλικά) του album Metrodora[28]

Σε συνεργασία με το CNR, δημοσίευσε πολυάριθμες ακαδημαϊκές μελέτες του επάνω στην εθνομουσικολογία, τις φωνητικές επεκτάσεις και το Ασιατικό θρησκευτικό τραγούδι.[1] Χρησιμοποιώντας το Αρμονικό Τραγούδι και πλειάδα άλλων προχωρημένων φωνητικών είχε επιτύχει διπλοφωνία, τριπλοφωνία και τετραπλοφωνία, δηλαδή την ταυτόχρονη φωνητική παραγωγή δύο, τριών και τεσσάρων ήχων. Συχνοτικά ήταν σε θέση να φτάσει με τη φωνή του τα 7,000 Hz (ΛΑ 7ης οκτάβας-Α7). Ένας τενόρος συνήθως κορυφώνει στα 523 Hz(ΝΤΟ 4ης οκτάβας-C4) και μια σοπράνο στα 1,046 Hz (ΝΤΟ 5ης οκτάβας-C5).[38]

Ο Daniel Charles περιέγραψε τον Δημητρίου σαν τον άνθρωπο που:

"αποδεκάτισε τη μονωδία μέσω του υποπολλαπλασιασμού του ακουστικού φάσματος. Επέτυχε διπλοφωνία που είναι τριπλοφωνική ακόμα και τετραφωνική. Η φώνηση του έγινε μικρο-ενορχήστρωση χωρίς την παρεμβολή τεχνολογικού ή ενισχυτικού εξοπλισμού".[11]

Ο διευθυντής των επιστημονικών μελετών και της παραγωγής του κινηματογραφικού ντοκιμαντέρ για τον Δημητρίου ανέφερε:

" Ερευνώντας τις ανακαλύψεις μου έπειτα από εξέτασή του, παρατήρησα ότι οι φωνητικές του χορδές δεν πάλλονταν καθόλου. Η συχνότητα (για αντρική φωνή) ήταν αρκετά υψηλή (οι φωνητικές χορδές δεν επιτυγχάνουν να ξεπεράσουν συχνότητες πέραν των 1,000–1,200 Hz). Παρ’ όλ’ αυτά ο Demetrio παρήγαγε όχι μια αλλά δύο αρμονικές με τη φωνή του, μια κατιούσα που ξεκινούσε από τα 6,000 Hz και άλλη μια, ανιούσα από που ξεκινούσε από τα 3,000 Hz. Επομένως δεν θα μπορούσε επαγωγικά να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι ο ένας ήχος ήταν ο επόμενος αρμονικός του άλλου. Παρατήρησα επίσης την παραγωγή τριών ήχων ταυτόχρονα."

— Καθηγητής Franco Ferrero [28]

Πέρα από και παράλληλα με την ανάπτυξη και χρήση των φωνητικών τεχνικών του, ως απώτερος στόχος του Δημητρίου διαφαίνεται η απελευθέρωση της φωνητικής έκφρασης από τους περιορισμούς της λεκτικής ομιλίας και της εύπεπτης μελωδίας. Έπειτα από την παρατήρηση της κόρης του Anastassia κατά την βρεφική της βρεφική ηλικία, συμπέρανε ότι ο άνθρωπος, εν τη γενέσει, διαθέτει τεράστιες εκφραστικές ικανότητες, τις οποίες, κατά την λεκτική ανάπτυξη του, μειώνει στις ελάχιστες κοινωνικά αποδεκτές λειτουργίες, όπως η γλώσσα και το Αρμονικό Τραγούδι. Στις παρακάτω προτάσεις του Δημητρίου επίσης διαφαίνεται η τάση της εξερεύνησής του επάνω στις δυνατότητες της Φωνητικής, σαν εργαλεία ψυχολογικής και πολιτικής απελευθέρωσης [39] όπως και η επιθυμία του για ανακάλυψη προσωπικής φωνής από τις ανθρώπινες μονάδες και ομάδες.[20]

"Αν μια καινούργια φωνητική ανακαλυφθεί πρέπει να βιωθεί από το σύνολο κι όχι μεμονωμένα. Πρόκειται για μια προσπάθεια να απελευθέρωσης από την κατάσταση ακροατή και θεατή που ο υπάρχων πολιτισμός και πολιτική έχουν εγκαθιδρύσει. Δεν πρέπει να θεωρείται αυτή η κατάσταση ως παθητική ακρόαση αλλά ως ένα παιχνίδι στο οποίο η ζωή βρίσκεται σε κίνδυνο".

........
????
..........

Ο θάνατός του αναστάτωσε όχι μόνο την avant-garde και πειραματική μουσική κοινότητα, που τον θεωρούσε ως το σημαντικότερο και αντιπροσωπευτικότερο μέλος της, αλλά και το σύνολο της επιχείρησης θεάματος της εποχής. Το νέο του εκλείποντος Δημητρίου διαδόθηκε ταχύτατα, ακόμα και από μέσα ενημέρωσης με ελάχιστη εγγύτητα στην εναλλακτική μουσική.[1] Εκείνο τον καιρό επίσης, φημολογήθηκε ότι η υγεία του Δημητρίου εξασθένησε λόγω των μυστικών και επικίνδυνων πρακτικών εξάσκησής του και ο ίδιος παρομοιάστηκε με μοντέρνο Ίκαρο, τιμωρημένο για την επισφαλή πτήση του προς τον ήλιο[20], αμφότερα γεγονότα που αποδίδονται στην άποψη κάποιων, ότι ο Δημητρίου έχασε τη ζωή του, λόγω της επιθυμίας του για εξερεύνηση πέραν των ορίων των φυσικών ανθρωπίνων δυνατοτήτων. 

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

αμοθεν
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
516 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 12:28:15  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
πλατωνα ,να παρω στα σοβαρα οσα καταθετεις η να τα αγνοησω;;;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 13:56:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
http://www.youtube.com/watch?v=LKCoK-njfg4&feature=youtube_gdata_player

Άμοθεν ρίξε μια ματιά στο βίντεο, σου λέω πάνω κάτω τι λέει.

Κάνει τη γλωσσο/διάλυση, σε ένα αρχαίο ελληνικο ναό, (τέτοιους έχει αρκετούς η Ιταλία)

Λέει 30 λέξεις σε 3'' και αναφέρει πως οι αρχαίοι ιερείς το έκαναν για 4/5 ώρες βγαίνοντας απο την συνηθεια και τον καθιερωμένο νου. 

Βλέπανε λέει τι υπάρχει.  (κανείς αναφορά σε διαλογισμο και ΕΣΥ αν δεν κάνω λάθος)

Δίνει βεβαια στο τέλος μια επιστημονική εξήγηση, πως η αναπνοή δρα στο Παρασυμπαθητικο..

μα απο του τι σημαίνει η λέξη Οδύσσεια, 

και των στοιχων, (όπως τους μετέφεραν)

ΑΝΔΡΑ ΜΟΙ ΕΝΝΕΠΕ ΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ, ΟΣ ΜΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΛΑΓΧΘΗ, ΕΠΕΙ ΤΡΟΙΗΣ ΙΕΡΟΝ ΠΤΟΛΙΕΘΡΟΝ ΕΠΕΡΣΕ

Τον άντρα, Μούσα, τον πολύτροπο να μου ανιστορήσεις, που βρέθηκε. ως τα πέρατα του κόσμου να γυρνά, ...κλπ 

Να γίνει μετάφραση,

ΕΡΜΗΝΕΙΑ.- Ανδρα πες – μιλησε μου, για την «θεικη τραγουδιστρια», την αορατη , αυτην με τους απειρους τροπους δημιουργιας ζωης.

Για να περάσεις

Φυσικα η «αορατη θεικη τραγουδιστρια» δεν είναι άλλη από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΠΛΗ ΒΙΟ-ΝΑΝΟΕΛΙΚΑ,το γνωστο σε ολους μας [D.N.A].Η δημιουργος κάθε ειδους ζωης στο γνωστο συμπαν,γι’αυτό και ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΣ.

Δεν θα ήταν να το δούμε και απο αλλες γωνιες, (μιας και δεν υπάρχει το oroginal απο όμηρο)

ΑΝΔΡΑΜΟΙΕΝΕΠΕΜΟΥΣΑΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝΟΣΜΑΛΑΠΟΛΑ
ΠΛΑΧΘΗΕΠΕΙΤΡΟΙΗΣΙΕΕΡΟΝΠΡΟΛΙΕΘΡΟΝΕΠΕΡΣΕ

Η γλώσσα μας είναι τόσο πλούσια, που όπου βάλεις κομα η κανείς χωρισμό, αλλάζει το περιεχόμενο.

Εύχομαι να έχεις σαν δώρο (Α beatifull mind) και να γράψεις όσα δεν βλέπουμε.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1606 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 14:59:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Φίλε Πλάτωνα, καλό είναι όπως λες να εξετάζουμε τα πράγματα και από διαφορετικές πλευρές, πέραν δηλαδή όσων μας έχουν μάθει, εν προκειμένω όμως το "πολύτροπος" φαίνεται να απευθύνεται στον Οδυσσέα.


Και ο λόγος κατεμέ είναι ο εξής.

Υπάρχει άλλο ένα μυθικό πρόσωπο, πέραν του Οδυσσέα, που ονομάζεται "πολύτροπος". Ο λόγος για το θεό Ερμή ("και τότε εγείνατο παίδα πολύτροπον", Ομηρικός Ύμνος εις Ερμή:13). Το επίθετο αυτό αποδόθηκε στον Ερμή λόγω των ποικίλων σκέψεων και δρατηριοτήτων που ανέπτυξε από την πρώτη ημέρα της γέννησής του.

Ο δε ήρωας Οδυσσέας ήταν απόγονος του πανούργου Σισύφου, δηλαδή από το γένος του θεού Ερμή.

Εάν τώρα σκεφτούμε ότι οι Ομηρικοί Ύμνοι, σύμφωνα με τους ειδικούς, γράφτηκαν μετά τα Ομηρικά Έπη, τότε φαίνεται πως το επίθετο "πολύτροπος" χρησιμοποιήθηκε μεταξύ άλλων για να περιγράψει τη δαιμόνια και πολυδιάστατη φύση του θεού αλλά και όντας εμπνευσμένη από τον αρχικό χαρακτηρισμό "πολύτροπος" του Οδυσσέα ο οποίος είναι λογικό να φέρει τα αρχετυπικά χαρακτηριστικά του θεού από τον οποίον καταγόταν.

Πέραν τούτου, το επίθετο "πολύτροπος" είναι λογικότερο να χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει έντονη νοητική αλλά και φυσική δραστηριότητα ενός ήρωα ή θεού (πονηριά, ευελιξία, αεικινησία, περιπέτεια), συνεπώς δεν ταιριάζει στον υπερβατικό, "αιθερικό" χαρακτήρα και το έργο των Μουσών.

Στην αρχή της Ιλιάδας ο Όμηρος αποκαλεί τη Μούσα "θεά" (σκέτο, χωρίς κανένα επίθετο), ζητώντας τη να του τραγουδήσει το θυμό του Αχιλλέα, ενώ στη Β ραψωδία αναφέρεται σε πληθυντικό αριμθό ("πείτε μου Μούσες, εσείς που Ολύμπια δώματα έχετε...γιατί εσείς θεές είσαστε, που παρίστασθε και γνωρίζετε τα πάντα...εμείς απλά ακούμε το κλέος και ουδέν γνωρίζουμε", ενώ λίγο πιο κάτω τις αποκαλεί "Ολυμπιάδες", όντας κόρες του Δία που συχνάζουν στον Όλυμπο.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1606 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 15:45:18  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Ανατρέχοντας λιγάκι στα κείμενα βλέπω ότι το συχνότερο επίθετο του Οδυσσέα είναι το «δίος», δηλαδή θεϊκός, ειδικά στην Οδύσσεια. Στην Ιλιάδα όμως το συχνότερο επίθετο είναι το «πολύμητις» που του αποδίδεται τουλάχιστον 20 φορές, ενώ το αρχαίο επίθετο «πολυμήχανος» του αποδίδεται γύρω στις 10 φορές. Και τα δύο επίθετα έχουν σχεδόν ακριβώς την ίδια σημασία με το «πολύτροπος», δηλαδή ο επινοητικός νους που εφευρίσκει διαφορετικούς κάθε φορά τρόπους να ξεπεράσει εμπόδια. Στη δε Οδύσσεια, το «πολύμητις» χρησιμοποιείται εξίσου πολλές φορές, στην τ ραψωδία για παράδειγμα χρησιμοποιείται 6 φορές.

Το επίθετο «πολύτροπος» χρησιμοποιείται απ’ότι βλέπω μία μονάχα φορά στα δύο Έπη, στον πρώτο στίχο της Οδύσσειας, το οποίο είναι λιγάκι περίεργο, θεωρώ όμως ότι αποτελεί μάλλον μεταγενέστερη προσθήκη και αναφέρεται φυσικά στον Οδυσσέα και όχι στη Μούσα.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 17:09:42  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε κόστ γεια σου,

Έχεις αφήσει να εννοηθεί πως έχεις σκεφθεί αρκετά πράγματα, και κάποια στιγμή θα τα δημοσιεύσεις. Όταν και οπότε θέλεις, εδώ είμαστε, ευχαρίστως να τα διαβάσουμε. Μα και ο άμοθεν πιστευω πως ψίχουλα έχει αφήσει...

Θα σας πω κατι, εντελώς φιλικά. Αν υπάρχει έστω και ένα άτομο να σας διαβάσει προσεχτικά, αξίζει να τα γράψετε.

Πριν χρόνια ταξίδευα στο μετρό στο Παρίσι. Θα έφευγα την επόμενη για τις Ινδίες όπου θα περνάγα 6 υπέροχους μήνες. Κάποια στιγμή, δυπλα μου, ήρθε και κάθησε ένας τύπος, ήταν σε άθλια κατάσταση, σχισμενα ρούχα, αξυριστος,
Μου φάνηκε αξιολυπητος, καινεψαξα αυθόρμητα στην τσέπη μου, είχαν μείνει 35 γαλλικά φράγκα, όλα κερματα, και χωρίς να πολυσκεφθω, έτειναν το χέρι να του τα δώσω.

Σηκώθηκε επάνω εξαλος, και άρχιζε να με βρίζει. Του ζήτησα συγνώμη, και συκωθηκα να φύγω, αυτός συνεχιζε να βρίζει...

Δεν είπα τίποτα. Το λάθος ήταν δικό μου. Δεν μου είχε ζητήσει τίποτα...

Απο τότε έχω σαν αρχή, πριν βοηθήσω κάποιο, να σιγουρευουμε πως το θέλει.

Έτσι, φίλοι μου, ότι έχετε ευχαρίστηση και θέλετε μας λέτε.....

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

europaios2
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5735 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 18:23:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους europaios2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
ΠΛΑΤΩΝΑΣ:
Θα έφευγα την επόμενη για τις Ινδίες όπου θα περνάγα 6 υπέροχους μήνες.

Επαγγελματικοί λόγοι?

Venizelos The Greek MIA MEΡΑ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ


Ο πιο σοφός άνθρωπος μπρος στο Θεό θα φανεί πίθηκος και στη σοφία και στην ομορφιά και σ' όλα τ' άλλα. (Ηράκλειτος)

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ

"Κυνηγήστε ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ & τα πιόνια τους. Αυτοί οι Γκάνγκστερ καίνε την Ελλάδα & τα παιδιά μας"Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 18:44:18  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Όχι φίλε ευροαπαιε,

Κάθε δυο τρία χρόνια, τελειώνοντας μια σύμβαση, κάνω ένα μεγάλο διάλλειμα απο τις υποχρεώσεις...

Γυρίζω σε διαφορετικά μέρη, ζω και κάνω, ότι κάνουν οι λαοί που επισκεπτομαι. Συνήθως είναι για δυο τρεις μήνες, μα σε Ινδία και Νεπάλ, έκανα 28 πτήσεις...το μαξιμο δυνατόν σε χρόνο παραμονής. (τουριστική visa)

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1606 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 22:31:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

quote:
Δεν είπα τίποτα. Το λάθος ήταν δικό μου. Δεν μου είχε ζητήσει τίποτα...

ε ναι, λάθος κίνηση, διότι ο οίκτος είναι ιδιαίτερα προσβλητικός απέναντι σε κάποιον που δεν ζητάει καμία βοήθεια...

Πάντως δεν καταλάβα που ακριβώς κολλάει το παράδειγμα που ανέφερες Πλάτωνα...θέλω να πω εγώ ή ο άμοθεν δεν νομίζω να φαινόμαστε να ζητάμε κάποιου είδους βοήθεια όσον αφορά κάποιες απόψεις που μπορεί να έχουμε. Για να μην σου πω το αντίθετο, ότι είμαστε πρόθυμοι να δώσουμε τα φώτα και τη βοήθειά μας σε όποιον "πτωχό τω πνεύματι" την χρειαστεί. Εντάξει πέρα από την πλάκα, όποιος έχει κάτι να πει εδώ στο forum απλά το λέει και όποιος θέλει να απαντήσει ή να σχολιάσει κάτι απλώς το κάνει...το ρήμα "βοηθώ" δεν μου κάνει...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2011, 23:19:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Κοστ, Οικτο αισθάνομαι για τον Μπερλουσκόνι,

για ένα φτωχό, ίσως συμπόνια. (ο διογενης έχει μια αξιόλογη θέαση, βοηθάμε λέει γιατί φοβόμαστε να μην καταντήσουμε φτωχοί, και κανείς δεν μας βοηθάει)

Το παράδειγμα ήταν για τον αυθορμητισμό. Άμα το αισθάνεστε, γραφτε.

Άν σας την πέσει ο ζιπ, ε τότε βοήθεια σας Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1606 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2011, 13:25:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

O Mπερλουσκόνι ε Εντάξει, αυτός βασικά γέλιο προκαλεί, ένας σαλτιμπάγκος και καραξεπεσμένος "ηγέτης"...

Η διαφορά όμως μεταξύ "οίκτου" και "συμπόνιας" ποιά ακριβώς είναι Πλάτωνα?

"Οίκτο" λέμε ότι νιώθουμε συνήθως για κάτι το εχθρικό ή τέλος πάντων κάτι που απεχθανόμαστε το οποίο θεωρούμε "ξεπεσμένο" και "απαξιωμένο" από τον ίδιο του τον εαυτό, ενώ "συμπόνια" για κάτι το φιλικό ή έστω ουδέτερο που αντιλαμβανόμαστε (ή νομίζουμε) ότι υποφέρει.

Μερικές φορές όμως η διάκριση είναι δύσκολη, όπως στο ωραίο παράδειγμα που ανέφερες όπου η "συμπόνιά" σου ερμηνεύθηκε από τον τύπο ως "οίκτος" γι'αυτό και εξαγριώθηκε.

Ο Νίτσε, που απ'όλες τις χριστιανικές "αρετές" πιο πολύ σιχαινόταν την έννοια της "ελεημοσύνης", λέει κάτι εξίσου ενδιαφέρον, "αρνούμαι, λέει, να δώσω, δεν είμαι δα και τόσο φτωχός...".
Υπάρχει πιστεύω μεγάλη δόση αλήθειας σ'αυτό, το να "δίνουμε", να "δωρίζουμε" συχνά είναι μία ανάγκη εγωϊστική...διότι θέλουμε να είμαστε απαραίτητοι και μεγαλόψυχοι, θέλουμε να "ελεούμε" τους άλλους διότι μας δίνει πνευματικούς πόντους...ή εναλλακτικά, όπως λέει και ο Διογένης, δίνουμε διότι υποσυνείδητα λειτουργεί ο φόβος της νεμέσεως, δηλαδή μήπως κάποια στιγμή ξεπέσουμε πολύ χαμηλά και γίνουμε ανήμποροι.

Όπως και να'χει δεν υποστηρίζω καθόλου την σκληρότητα ή τον κυνισμό του χαρακτήρα, ίσα-ίσα αδυνατώ να αποδεχτώ και να συναναστραφώ ανθρώπους που δεν έχουν ιδιαίτερες ευαισθησίες, απλώς πιστεύω ότι οφείλουμε να έχουμε όσο το δυ΄νατόν μεγαλύτερη επίγνωση των πράξεών μας και να αντιλαμβανόμαστε πως σχέδόν ό,τι κάνουμε σ'αυτή τη ζωή φέρει τη σφραγίδα (και) του εγωϊσμού.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2011, 13:58:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Υπάρχει μια μικρή λεπτομερια φίλε κόστ. Μπορείς να το καταλάβεις όταν δίνεις η τέλος πάντων (δωριζεις) κάτι, αν απο αυτή την πράξη περιμένεις κάτι, έστω και μια αναγνώριση, η ένα ευχαριστώ. 

Αν δεν περιμένεις τίποτα απολύτως, δεν ειναι εγωιστικη σαν πραξη, και είναι δύσκολο κομμάτι να το καταλάβεις, γιατί θυμάμαι πως τα Γαλικα φράγκα ήταν νόμισμα (βαρύ) να το είχα μαζί μου για εξη μήνες στην Ινδία, όπου θα μετακινιομουν συνεχώς, θα δημιουργούσε καποιο πρόβλημα. 

Να μην στα πολυλογω, πληρωσα πρώτα το ξενοδοχειο, μετα πείρα ένα ποτο το βράδυ στο μπαρ του ξενοδοχείου, και έδωσα ένα καλό μπορμπουαρ, έτσι ελευθερωθηκα απο δαυτα.

Ας μείνουμε εδώ, και ότι άλλο έχει να πει επί της ουσίας, το θέμα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1606 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2011, 22:02:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
γιατί θυμάμαι πως τα Γαλικα φράγκα ήταν νόμισμα (βαρύ) να το είχα μαζί μου για εξη μήνες στην Ινδία, όπου θα μετακινιομουν συνεχώς, θα δημιουργούσε καποιο πρόβλημα...Να μην στα πολυλογω, πληρωσα πρώτα το ξενοδοχειο, μετα πείρα ένα ποτο το βράδυ στο μπαρ του ξενοδοχείου, και έδωσα ένα καλό μπορμπουαρ, έτσι ελευθερωθηκα απο δαυτα


Σωστός και ΖενΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

   
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.140625
Maintained by Digital Alchemy