ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Μια εκδοχή, δυο Αλήθειες;
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 2
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Eumenis
Μέλος 3ης Βαθμίδας


620 Μηνύματα
Απεστάλη: 17/02/2013, 14:47:10  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Μια εκδοχή, δυο Αλήθειες;

Συμφώνως, προς το Ορθόδοξον Χριστιανικόν εορτολόγιον την 4ην Σεπτεμβρίου εορτάζεται ο Μωϋσής ως Πνευματικός Προπάτωρ και Προφήτης, και καλείται ΘΕΟΠΤΗΣ διότι είδε τον Θεόν (Γιαχβέ) εις το όρος Χωρήβ με την καιομένην βάτον και εις το όρος Σινά που παρέλαβεν τις Πλάκες με τους νόμους (Κιβωτόν της Διαθήκης).

Όμως, ο Χριστός εις το Ευαγγέλιον του Ιωάννου 1:18, είπεν: «Ουδέποτε είδεν κανείς τον Θεόν»,
1,18 Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακε πώποτε·

Εδώ η Χριστιανική Εκκλησία δέχεται ότι ο Μωϋσής είδεν τον Θεόν, και επίσης αυτό που είπεν ο Χριστός ότι ποτέ ουδείς είδεν τον Θεόν. Με μιαν εκδοχήν έχομεν δύο ΑΛΗΘΕΙΕΣ;

Όταν ο Χριστός εχαρακτήρισεν τους Εβραίους προφήτες, Ληστές και Κλέφτες (Ιωάν. 10:8,10),

Ιω. 10,8 πάντες ὅσοι ἦλθον πρὸ ἐμοῦ, κλέπται εἰσὶ καὶ λῃσταί· ἀλλ᾿ οὐκ ἤκουσαν αὐτῶν τὰ πρόβατα.
Ιω. 10,10 ὁ κλέπτης οὐκ ἔρχεται εἰ μὴ ἵνα κλέψῃ καὶ θύσῃ καὶ ἀπολέσῃ· ἐγὼ ἦλθον ἵνα ζωὴν ἔχωσι καὶ περισσὸν ἔχωσιν.

προφανώς συμπεριελάμβανεν και τον Μωϋσήν, ο οποίος με τον Μωσαϊκόν νόμον εκήρυττεν «το οφθαλμόν αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος» κάι το ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ ίσχυε μόνο δι' Εβραίους όχι δια τους άλλους λαούς.
Πώς είναι δυνατόν εις το Σινά ο Θεός να του έδωσεν τοιούτους Νόμους; Και πώς οι Χριστιανοί εορτάζουν ως πνευματικόν Προπάτορά των τον γενάρχη του Ιουδαϊσμού Μωϋσήν, έναν Δολοφόνον, Ρατσιστήν που εφόνευσεν (24.000) Εβραιόπουλα επειδή συμμετείχαν εις πανηγύρι με Μωαβιτοπουλες; (Αριθμοί ΚΕ').

6 Καὶ ἰδοὺ ἄνθρωπος τῶν υἱῶν ᾿Ισραὴλ ἐλθὼν προσήγαγε τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ πρὸς τὴν Μαδιανῖτιν ἐναντίον Μωυσῆ καὶ ἐναντίον πάσης συναγωγῆς υἱῶν ᾿Ισραήλ, αὐτοὶ δὲ ἔκλαιον παρὰ τὴν θύραν τῆς σκηνῆς τοῦ μαρτυρίου.
7 καὶ ἰδὼν Φινεὲς υἱὸς ᾿Ελεάζαρ υἱοῦ ᾿Ααρὼν τοῦ ἱερέως ἐξανέστη ἐκ μέσου τῆς συναγωγῆς καὶ λαβὼν σειρομάστην ἐν τῇ χειρὶ
8 εἰσῆλθεν ὀπίσω τοῦ ἀνθρώπου τοῦ ᾿Ισραηλίτου εἰς τὴν κάμινον καὶ ἀπεκέντησεν ἀμφοτέρους, τόν τε ἄνθρωπον τὸν ᾿Ισραηλίτην καὶ τὴν γυναῖκα διὰ τῆς μήτρας αὐτῆς· καὶ ἐπαύσατο ἡ πληγὴ ἀπὸ υἱῶν ᾿Ισραήλ.
9 καὶ ἐγένοντο οἱ τεθνηκότες ἐν τῇ πληγῇ τέσσαρες καὶ εἴκοσι χιλιάδες.


Είχεν ως Θεόν τον Όσιριν και ήτο Ιερεύς του Ναού
του Όσιρος ως Πρίγκιψ του Φαραώ. (Βλέπε Μανέθωνος Αιγυπτιακά και Ιώσηπον).

Ο Μωϋσής συγκέντρωσεν έναν Νομαδικόν περιφερόμενον εντός ξένων λαών όχλον, τον συνεκρότησεν εις «έθνος» και το εχώρισεν εις (12) φυλές και μετά τον πήρε να τον μεταφέρη εις Χαναάν προς ίδρυσιν δια πρώτην φορά Εβραϊκού έθνους - κράτους, όπως έγινε από τους διαδόχους του, Δαυίδ και Σολομώντα. Δικαίως τιμάται από τους Εβραίους.
Πώς είναι δυνατόν ο εθνάρχης των Εβραίων ένας Κλέφτης, ληστής, λωποδύτης, δολοφόνος, Φυλετιστής, Ρατσιστής, σωβινιστής, εθνικιστής Εβραίος να τιμάται ως
πνευματικός προπάτωρ των Ελλήνων Χριστιανών;
Εφ' όσον το Χριστιανικόν Ιερατείον έχει ίχνος σοβαρότητος και σέβεται το ποίμνιόν του υποχρεούται να απαντήσει και να δώσει διεξοδικήν εξήγησιν περί της ανωτέρω ΕΚΔΟΧΗΣ.
Ποίοι επί 1.800 έτη εμποδίζουν την επαναλειτουργιών των Ναών της Πατρώας Θρησκείας των Ελλήνων, που συνωμοτικώς και δικτατορικώς μετά το 330 μ.Χ. είχον καταστρέψει; Τότε που οι Έλληνες ήταν υπόδουλοι των Ρωμαίων.
Να απαντήσουν. Να μη το πάνε αλλού. Είμαι αγωνιστής της Αλήθειας και Αμερόληπτος.

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ

ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ 01.02.2013

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 17/02/2013, 23:38:27  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Η Παλαιά Διαθήκη είναι μια αποσπασματική επιλογή από υπολείμματα της παράδοσης που στο μεγαλύτερο μέρος της παραδίδεται ανώνυμα , αποδίδει όμως την Πεντάτευχο στο Μωυσή , τη συγγραφική του πατρότητα του οποίου αποδέχονταν και η Εκκλησία μέχρι τον 20ό αιώνα , πράγμα που αμφισβητείται από τους θρησκειολόγους , με βασικότερο επιχείρημα το ότι κανένας δεν μπορεί να συγγράψη τον θάνατό του . Και ενώ υπάρχει πλήθος θρύλων για τον Μωυσή , ο Ιεζεκιήλ δεν τον αναφέρει ποτέ , και η αρχαιολογία δεν μας δίνει καμία ένδειξη ύπαρξης του Μωυσή .
Οι Συροπαλαιστινιακές επιγραφές δεν αναφέρουν τον Μωυσή , όπως και τα κείμενα σφηνοειδούς γραφής ή τα ιερογλυφικά και ιερατικά κείμενα , αλλά ούτε και ο Ηρόδοτος γνωρίζει τίποτα για τον Μωυσή . Με λίγα λόγια δεν υπάρχει τεκμήριο ύπαρξης του Μωυσή έξω από το Ισραήλ , και η μοναδική πηγή σχετικά με την ύπαρξή του όπως και για την έξοδο και τη διάβαση της Ερυθράς , είναι η Βίβλος . Επομένως υπάρχουν δύο Μωυσήδες . Ο Μωυσής της Βίβλου και των θρύλων και ο Μωυσής του Αιγύπτιου ιστορικού και αρχιερέα Μανέθωνα ο οποίος έζησε περί τον 3ο αιώνα π.Χ. και έγραψε στα Ελληνικά κατ' εντολήν του Πτολεμαίου Β΄του Φιλάδελφου την ιστορία της Αιγύπτου .

Παραθέτω στη συνέχεια ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από μια πολύ ωραία έρευνα που βρήκα στην σελίδα ΠΛΩΤΙΝΟΣ , για τον ιστορικό Μωυσή του Μανέθωνα .

*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 17/02/2013, 23:42:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Σύμφωνα λοιπόν με την εκδοχή του ιστορικού Ιώσηπου που βασίζεται στον Μανέθωνα, ο Μωυσής ήταν ένας Αιγύπτιος ιερέας ονόματι Οσαρσήφ που οργάνωσε ανταρσία ανάμεσα σε καταπιεσμένους Αιγυπτίους. Αφού άρπαξε την εξουσία από τον Φαραώ, με την βοήθεια των Χαναανιτών συμμάχων του, επέβαλε μία βασιλεία τρόμου στην χώρα, καταστρέφοντας τους ναούς της, βεβηλώνοντας τα ιερά της και λεηλατώντας την χώρα. Μετά ο Οσαρσήφ κυβέρνησε επί δεκατρία χρόνια προτού ο εξόριστος Φαραώ σχηματίσει νέο στρατό και κυνηγήσει αυτόν και τους οπαδούς του στην Χαναάν.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημανθεί πως ο Μωυσής/ Οσαρσήφ έφυγε δύο φορές από την Αίγυπτο μία μόλις πέθανε ο Ακενατόν, και άλλη μία που καταγράφεται ως έξοδος αμέσως πριν την έναρξη της βασιλείας του Φαραώ Σέθου.
Σύμφωνα λοιπόν με τα πορίσματα της έρευνας του Greenberg, o Ακενατόν έγινε Φαραώ μεταξύ 1375 π.χ και 1372, όταν ήταν περίπου είκοσι ετών, εποχή κατά την οποία, ο Μωυσής/Οσαρσήφ θα πρέπει επίσης να ήταν λίγο μεγαλύτερος από τα είκοσι. Εάν συνεπώς ο Μωυσής, μεγάλωσε στο Βασιλικό ανάκτορο θα είχε την ίδια Βασιλική μόρφωση.
Ο Μωυσής/Οσαρσήφ ορίστηκε αρχιερέας του Ρα, τοποθετημένος από τον Ακενατόν να επιβλέπει τις ανατρεπτικές θρησκευτικές του μεταρρυθμίσεις.

Λογικό είναι με την θρησκευτική μεταρρύθμιση του Ακενατόν και την ίδρυση της νέας πρωτεύουσας να δημιουργηθεί μία νέα άρχουσα τάξη που απαριθμούσε χιλιάδες ανθρώπων ενώ πολλοί περισσότεροι έπεσαν σε δυσμένεια, και ήταν ως εκ τούτου εχθρικά διακείμενοι στον Ακενατόν και το ιερατείο του, το οποίο εκπροσωπούσε ο Μωυσής/Οσαρσήφ.
Το όνομα Οσαρσήφ το άλλαξε σε Μωυσής όταν υπηρετούσε ως αρχιερέας υπό τον Ακενατόν, καθώς αυτό είχε προέλευση το όνομα της Οσίριδος, γεγονός που δεν θα ήταν αποδεκτό εκείνη την εποχή. Στην αφήγηση του Μανέθωνος, ο Οσαρσήφ κάνει αυτό ακριβώς επιλέγοντας το «Μς» ως ενός στοιχείου του ονόματος του, που θα το προλόγιζε με το όνομα ενός αποδεκτού Θεού του Ρα συνεπώς το όνομα ίσως ήταν «Ρά-μωσις». (Στα αιγυπτιακά το όνομα θα αποδιδόταν ως «Ρμς», δίχως φωνήεντα).
Σύμφωνα με ην Βίβλο, ο Μωυσής έφυγε από την Αίγυπτο διότι καταδικάστηκε σε θάνατο, καθώς είχε επιτεθεί σε έναν Αιγύπτιο επιστάτη ο οποίος είχε χτυπήσει έως θανάτου έναν Ισραηλίτη εργάτη.

Για να σωθεί ο Μωυσής διέφυγε στα βουνά του Σινά όπου έζησε σαράντα χρόνια ως κτηνοτρόφος, βοσκώντας τα κοπάδια του και καθαρίζοντας την ψυχή του. Μία μέρα ο Θεός αποκαλύφθηκε στον Μωυσή με το Θαύμα της καιγόμενης βάτου και τον διέταξε να ελευθερώσει τα τέκνα του Ισραήλ από την αιχμαλωσία.
Ο Μωυσής πέρασε σαράντα χρόνια στην Έρημο, που σημαίνει πως όταν έφυγε θα πρέπει να ήταν περίπου σαράντα ετών, συνεπώς η φυγή του αυτή θα πρέπει να έλαβε χώρα το 1355 π.χ μία χρονολογία που χωρίζει τις βασιλείες του Σμενκαρέ και του Τουταγχαμών, ο οποίος όπως προαναφέρθηκε έθεσε τέλος στις μεταρρυθμίσεις του Ακενατόν, επαναφέροντας τις προηγούμενες θρησκευτικές πρακτικές στο προσκήνιο.
Στην πραγματικότητα, ο Μωυσής ως πρωταγωνιστής στην θρησκευτική επανάσταση του Ακενατόν αναγκάστηκε να φύγει από την Αίγυπτο για να γλιτώσει τις διώξεις.

Σύμφωνα με τον Ιώσηπο οι πολιτικοί εχθροί του Μωυσή φοβόταν πως ο Μωησής θα γινόταν Φαραώ και για αυτό συνωμότησαν να τον σκοτώσουν. Ο Μωυσής όμως προειδοποιήθηκε και έφυγε κρυφά για να γλιτώσει.
Ο Φαραώ ο οποίος ήταν υπεύθυνος για το σβήσιμο των τελευταίων ιχνών του Ακενατόν ήταν ο Χορεμχέμπ, ο οποίος δεν είχε βασιλικό αίμα. Τα Αιγυπτιακά αρχεία ταυτίζουν τα θύματα των διώξεων με τους οπαδούς του Ακενατόν, ενώ η Βίλος με τους ιούς του Ισραήλ. Σε όλη την χώρα οι εναπομείναντες ναοί καταστρέφονται, και εξαλείφεται κάθε αναφορά που αφορούσε την περίοδο του Ακενατόν.
Ένα χρόνο πριν πεθάνει ο Χορεμχέμπ διόρισε ως αντιβασιλέα του τον Ραμσή τον Α.
Με τον θάνατο του Χορεμχέμπ ο Μωυσής εκμεταλλεύεται το κενό στην εξουσία, και επιστρέφει στην Αίγυπτο, έχοντας ως στόχο αφενός να χριστεί Φαραώ αλλά και να επαναφέρει τον μονοθεϊσμό του Ακενατόν.

Σύμμαχοι του ήταν οι διωκόμενοι πρώην υποστηρικτές του Ακενατόν.
Ανάμεσα στους πρώην υποστηρικτές του Ακενατόν υπήρχε ένας μεγάλος αριθμός ταλαιπωρημένων και μολυσμένων από διάφορες αρρώστιες (λεπροί) Αιγυπτίων (εξαιτίας των διωγμών), αντιπάλων του Ραμσή Α, αλλά και αλλοεθνείς αντιπάλους των Αιγυπτίων.
Ποιοι ήταν αυτοί;
Εκτός της εισβολής Υξώς γνωρίζουμε πως αυτή περίπου την περίοδο, έγινε η εισβολή των «λαών της Θάλασσας» στην Αίγυπτο, οι οποίοι ήταν πιθανώς Φιλισταίοι ή Έλληνες. Ίσως λοιπόν ο Μωυσής συμμάχησε μαζί τους.
Σε κάθε περίπτωση ο Μωυσής ήταν ο ηγέτης ανθρώπων που αντέκρουσαν την ισχύ των Αιγυπτίων Θεών. Η αναμέτρηση τελείωσε με την έξοδο του Μωυσή και των πιστών του, από την Αίγυπτο κυνηγημένος για δεύτερη φορά. Φεύγοντας ο Μωυσής ως πρώην αρχιερέας, κατάφερε να πάρει από τα άδυτα των Αιγυπτιακών ιερών τα ιερά αντικείμενα των σεπτών μυστηρίων ανάμεσα στα οποία και η κιβωτός...!
Σε αυτό το σημείο στην ιστορία της εξόδου, φαίνεται πως εμπλέκεται ο Ελληνικός μύθος του Δαναού και του Αιγύπτου. Ίσως αυτούς αφορά λοιπόν η αναφορά στους «λαούς της θάλασσας».

Για περισσότερα: http://xletsos-basilhs.blogspot.gr/2011/03/blog-post.html


*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dr Jekyll Mr Hyde
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7552 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/02/2013, 01:06:53  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Eumenis
Εδώ η Χριστιανική Εκκλησία δέχεται ότι ο Μωϋσής είδεν τον Θεόν, και επίσης αυτό που είπεν ο Χριστός ότι ποτέ ουδείς είδεν τον Θεόν. Με μιαν εκδοχήν έχομεν δύο ΑΛΗΘΕΙΕΣ;
Αυτή τη πατάτα... τη σκεφτόσουν καιρό;
Δηλαδή αν εσύ πεις "Κανείς δεν την έχει 25 εκατοστά".. αυτό τι πάει να πει; Οτι δεν υπάρχει κάποιος με 25 εκ....;
Ε ρε γλέντια...
quote:
Όταν ο Χριστός εχαρακτήρισεν τους Εβραίους προφήτες, Ληστές και Κλέφτες (Ιωάν. 10:8,10),

Ιω. 10,8 πάντες ὅσοι ἦλθον πρὸ ἐμοῦ, κλέπται εἰσὶ καὶ λῃσταί· ἀλλ᾿ οὐκ ἤκουσαν αὐτῶν τὰ πρόβατα.
Ιω. 10,10 ὁ κλέπτης οὐκ ἔρχεται εἰ μὴ ἵνα κλέψῃ καὶ θύσῃ καὶ ἀπολέσῃ· ἐγὼ ἦλθον ἵνα ζωὴν ἔχωσι καὶ περισσὸν ἔχωσιν.

προφανώς συμπεριελάμβανεν και τον Μωϋσήν


"Προφανώς".. ποιος το λέει; Α, εσύ.
Εντάξει, νόμιζα οτι το πε κάποιος που 'χει σημασία η γνώμη του.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
regulus
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


460 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/02/2013, 01:38:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους regulus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Όμως, ο Χριστός εις το Ευαγγέλιον του Ιωάννου 1:18, είπεν: «Ουδέποτε είδεν κανείς τον Θεόν»,
1,18 Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακε πώποτε·

Εδώ η Χριστιανική Εκκλησία δέχεται ότι ο Μωϋσής είδεν τον Θεόν, και επίσης αυτό που είπεν ο Χριστός ότι ποτέ ουδείς είδεν τον Θεόν. Με μιαν εκδοχήν έχομεν δύο ΑΛΗΘΕΙΕΣ;



Η όραση του Θεού είναι συμβολική έκφραση δνε είναι κυριολεκτική. ορώ σημαίνει εννοώ. Ο Μωυσής κατά την παλαιά διαθήκη δεν είδε το Θεό όπως ο Χριστός επειδή ο Θεός του είπε ότι δε μπορει να τον δει και να ζήσει. το είδε εκ των "οπισθεν" συμβολικό και αυτό, δηλαδη είναι ένα μέρος των μυτστηρίων τους Θεού. Επομένως δεν υπάρχει αντίφαση. Ο Μωυσής είναι θεόπτης επειδή είδε περισσότερα από όλους τους άλλους.Αλλά όχι τα πάντα όπως ο Χριστός.

quote:

Όταν ο Χριστός εχαρακτήρισεν τους Εβραίους προφήτες, Ληστές και Κλέφτες (Ιωάν. 10:8,10),

Ιω. 10,8 πάντες ὅσοι ἦλθον πρὸ ἐμοῦ, κλέπται εἰσὶ καὶ λῃσταί· ἀλλ᾿ οὐκ ἤκουσαν αὐτῶν τὰ πρόβατα.
Ιω. 10,10 ὁ κλέπτης οὐκ ἔρχεται εἰ μὴ ἵνα κλέψῃ καὶ θύσῃ καὶ ἀπολέσῃ· ἐγὼ ἦλθον ἵνα ζωὴν ἔχωσι καὶ περισσὸν ἔχωσιν.



Δεν εννοούσε τους προφήτες αλλά τους ψευδομεσσίες που εμφανίζονταν ως Χριστοί και οι οποίοι που αφθονούσαν εκείνη την εποχή και τους οποίους δεν ακολούθησαν οι Ισραηλίτες.
quote:
ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ ίσχυε μόνο δι' Εβραίους όχι δια τους άλλους λαούς.

Και για τους άλλους ίσχυε. Ο δανεισμός και μερικές άλλες απαγορεύσεις ισχυαν μόνο για εβραίους.
quote:
Πώς είναι δυνατόν εις το Σινά ο Θεός να του έδωσεν τοιούτους Νόμους;

Τέτοιοι χρειάζονταν εκείνη την εποχή σε εκίνους του ανθρώπους.

[quote]Και πώς οι Χριστιανοί εορτάζουν ως πνευματικόν Προπάτορά των τον γενάρχη του Ιουδαϊσμού Μωϋσήν, έναν Δολοφόνον, Ρατσιστήν που εφόνευσεν (24.000) Εβραιόπουλα επειδή συμμετείχαν εις πανηγύρι με Μωαβιτοπουλες; (Αριθμοί ΚΕ').[/qupte]
Τα εβραιόπουλα είχαν ορκιστεί με τη ζωή τους υπακοή στο Θεό πριν λίγο. Επομένως ο μωυσής ήταν υποχρεωμένος να εφαρμόσει την ποινή που οι ίδιοι αποφάσισαν για τον εαυτό τους όταν ορκίζονταν επιπόλαια. ΕΞΟΔΟΣ.24 7-11 "και λαβων το βιβλιον της διαθηκης ανεγνω εις τα ωτα του λαου και ειπαν παντα οσα ελαλησεν κυριος ποιησομεν και ακουσομεθα
8 λαβων δε μωυσης το αιμα κατεσκεδασεν του λαου και ειπεν ιδου το αιμα της διαθηκης ης διεθετο κυριος προς υμας περι παντων των λογων τουτων
" αναφέρεται και σε Εβρ 9:20, A' Πέ 1:2

Αλλιώς θα ήταν εμπαιγμός του Θεού από όλο το Ισραήλ το οποίο θα καταστρέφονταν λόγω του όρκου που έδωσαν.



Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Eumenis
Μέλος 3ης Βαθμίδας


620 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2013, 12:14:03  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
Eumenis
Εδώ η Χριστιανική Εκκλησία δέχεται ότι ο Μωϋσής είδεν τον Θεόν, και επίσης αυτό που είπεν ο Χριστός ότι ποτέ ουδείς είδεν τον Θεόν. Με μιαν εκδοχήν έχομεν δύο ΑΛΗΘΕΙΕΣ;
Αυτή τη πατάτα... τη σκεφτόσουν καιρό;
Δηλαδή αν εσύ πεις "Κανείς δεν την έχει 25 εκατοστά".. αυτό τι πάει να πει; Οτι δεν υπάρχει κάποιος με 25 εκ....;
Ε ρε γλέντια...
quote:
Όταν ο Χριστός εχαρακτήρισεν τους Εβραίους προφήτες, Ληστές και Κλέφτες (Ιωάν. 10:8,10),

Ιω. 10,8 πάντες ὅσοι ἦλθον πρὸ ἐμοῦ, κλέπται εἰσὶ καὶ λῃσταί· ἀλλ᾿ οὐκ ἤκουσαν αὐτῶν τὰ πρόβατα.
Ιω. 10,10 ὁ κλέπτης οὐκ ἔρχεται εἰ μὴ ἵνα κλέψῃ καὶ θύσῃ καὶ ἀπολέσῃ· ἐγὼ ἦλθον ἵνα ζωὴν ἔχωσι καὶ περισσὸν ἔχωσιν.

προφανώς συμπεριελάμβανεν και τον Μωϋσήν


"Προφανώς".. ποιος το λέει; Α, εσύ.
Εντάξει, νόμιζα οτι το πε κάποιος που 'χει σημασία η γνώμη του.

Επειδή ως Γαλιλαίος δεν τα πας καλά με την ΛΟΓΙΚΗ δεν θα ανοίξω συζήτηση.

Αυτή η βαρβαρότητα, αυτο το μίσος, αυτη η σκληρότητα και η απα νθρωπιά κατα των μη Εβραίων, είναι η αγάπη που κήρυξε ο Πατήρ, άρα και ο Χριστός, που σαν πρόσωπο της "Αγίας" Τριάδας είναι το ίδιο με τον πατέρα του.


<<Εγω και ο πατήρ εν εσμέν>>
Και ο Πα - Τέρας σε άλλο σημείο λέγει. << Οπως ειν'αλήθεια οτι υπάρχω αιώνια,έτσι είν' αλήθεια
πως θα ακονίσω το αστραφτερό μου το σπαθί και θ'αρχίσω ν' αποδίδω δικαιοσύνη, τότε θα πάρω
εκδίκηση απο τους εχθρούς μου,θα κάνω ανταπόδοση σ'αυτούς που με μισούν. Τα βέλη μου
θα τα μεθύσω με αίμα και το σπαθί μου θα κατατρώει κορμιά, αίμα των πληγωμένων και των
αιχμαλώτων κεφάλια των αρχηγών του εχθρού>>

(Δευτερονόμιο ΛΒ' 41,42)


Αυτός ο παρανοϊκός νούς,αυτό το διεστραμένο δημιούργημα είναι ο Θεός της αγάπης, ο πα - Τέρας
του Χριστού. Αν αυτό που διαβάσατε λέγετε αγάπη τότε χρειαζόμαστε κατεπειγόντως ψυχίατρο.
Μπορεί αυτός ο Θεός να εχει θέση στην ψυχή ενός φυσιολογικού ανθρώπου?

Ο "Άγιος" Νικόλαος Συντρίβει τα “Είδωλα"


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Eumenis
Μέλος 3ης Βαθμίδας


620 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2013, 12:16:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:


Αλλιώς θα ήταν εμπαιγμός του Θεού από όλο το Ισραήλ το οποίο θα καταστρέφονταν λόγω του όρκου που έδωσαν.


Εσύ τι νταλκά βαράς για τα θρησκευτικά ενός ξένου λαού;

Ο "Άγιος" Νικόλαος Συντρίβει τα “Είδωλα"


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

skartados
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2006 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/02/2013, 16:04:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skartados  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Σεσοστρις,η εισβολη των υκσως εγινε τον 16 αιωνα π.χ και η εισβολη των λαων της θαλασσας το 1200 π.χ περιπου.Αλλωστε αυτην την περιγραφει ο ομηρος στην οδυσσεια.

Αρα καμμια σχεση και τα 2 γεγονοτα,με την ημερομηνια 1375 π.χ που δινει η πηγη για τον μωυση.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Eumenis
Μέλος 3ης Βαθμίδας


620 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/03/2013, 13:50:01  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Σεσοστρις,η εισβολη των υκσως εγινε τον 16 αιωνα π.χ και η εισβολη των λαων της θαλασσας το 1200 π.χ περιπου. Αλλωστε αυτην την περιγραφει ο ομηρος στην οδυσσεια.

Αρα καμμια σχεση και τα 2 γεγονοτα,με την ημερομηνια 1375 π.χ που δινει η πηγη για τον μωυση.



"Αλλωστε αυτην την περιγραφει ο ομηρος στην οδυσσεια".


Ρίξε Ραψωδία και στίχο.

Άλλως λες λόγια του αέρα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

skartados
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2006 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2013, 11:51:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skartados  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:

Σεσοστρις,η εισβολη των υκσως εγινε τον 16 αιωνα π.χ και η εισβολη των λαων της θαλασσας το 1200 π.χ περιπου. Αλλωστε αυτην την περιγραφει ο ομηρος στην οδυσσεια.

Αρα καμμια σχεση και τα 2 γεγονοτα,με την ημερομηνια 1375 π.χ που δινει η πηγη για τον μωυση.



"Αλλωστε αυτην την περιγραφει ο ομηρος στην οδυσσεια".


Ρίξε Ραψωδία και στίχο.

Άλλως λες λόγια του αέρα.



οδυσσεια ξ 257

Σε πέντε μέρες κιόλας φτάσαμε στον ωριορεματάρη
το Νείλο ποταμό, κι αράξαμε τα δρεπανόγυρτά μας
καράβια εκεί᾿ κι εγώ παράγγελνα στους γκαρδιακούς συντρόφους

στ᾿ άρμενα πλάι να μένουν, τ᾿ άρμενα στο νου τους πάντα να 'χουν,
και βίγλες τις κορφές επρόσταξα να πιάσουν ένα γύρο.
Μα αυτοί το παραπηραν πάνω τους, και στην αποκοτιά τους
των Αιγυπτίων τα πλούσια χτήματα κινούσαν να πατήσουν,
και σέρναν σκλάβες τις γυναίκες τους και τα μικρά παιδιά τους,

και σκότωναν κι αυτούς. Μα ως έφτασε γοργά η βοή στην πόλη,
εκείνοι ακούγοντας το κάλεσμα χαράματα πρόφτασαν,
κι ευτύς ο κάμπος όλος γέμισε πεζούς κι αμαξολάτες,
και τα χαλκένια άστραφταν άρματα. Στους συντρόφους μου τότε
φύτεψε ο Δίας ο κεραυνόχαρος δείλια κακή, κι ουτ᾿ ένας

μπρος στον οχτρό εκρατήθη, τι ο χαμός μας είχε ζώσει ολούθε.
Εκεί πολλούς δικούς μας σκότωσαν με τα χαλκά κοντάρια
τους άλλους ζωντανούς τους έσερναν, να τους δουλεύουν σκλάβοι.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Eumenis
Μέλος 3ης Βαθμίδας


620 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2013, 12:03:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:

quote:

Σεσοστρις,η εισβολη των υκσως εγινε τον 16 αιωνα π.χ και η εισβολη των λαων της θαλασσας το 1200 π.χ περιπου. Αλλωστε αυτην την περιγραφει ο ομηρος στην οδυσσεια.

Αρα καμμια σχεση και τα 2 γεγονοτα,με την ημερομηνια 1375 π.χ που δινει η πηγη για τον μωυση.



"Αλλωστε αυτην την περιγραφει ο ομηρος στην οδυσσεια".


Ρίξε Ραψωδία και στίχο.

Άλλως λες λόγια του αέρα.



οδυσσεια ξ 257



ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΟΜΩΣ ΑΛΛΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:

Την πέμπτη μέρα φτάσαμε στ’ αφρότρεχο ποτάμι,
το Νείλο, κι εκεί δέσαμε τ’ ανάφρυδα καράβια.
Αμέσως τότε πρόσταξα τους ποθητούς συντρόφους
κοντά στα πλοία να σταθούν, σ’ αυτά το νου τους να ᾽χουν,
κι είπα να βάλουνε σκοπούς κατάκορφα στις ράχες.
Μα εκείνοι, από παλικαριά κι από κακή τους γνώμη,
των Αιγυπτίων κάψανε τα καρπερά χωράφια
και πήραν τις γυναίκες των και τα μικρά παιδάκια
κι όλους τους άντρες σκότωσαν. Μα στη στιγμή στη χώρα.
έφτασε και τ’ αλαλητό. Κι ακούγοντας τους θρήνους
πλακώσανε όλοι την αυγή κι ο κάμπος γέμισε όλος
από πεζούς κι απ’ άλογα κι απ’ του χαλκού τη λάμψη.
Και τότε ο κεραυνόχαρος ο Δίας στους συντρόφους
έριξε αβάσταχτη φυγή κι ούτε έμεινε κανένας
ν’ αντισταθεί. Γιατί ο χαμός τους είχε ολούθε ζώσει.
Πολλούς εκεί μου σκότωσαν με χάλκινα κοντάρια
κι άλλους που πήραν ζωντανούς να τους κρατήσουν σκλάβους.
Κι ο Δίας τότε μου ᾽βαλε τη σκέψη αυτή στο νου μου.
- Αχ! είθε εκεί στην Αίγυπτο να μ’ έπαιρνε κι ο χάρος,
γιατί ξοπίσω συμφορές με καρτερούσαν κι άλλες.-
Βγάζω την καλοκάμωτη την περικεφαλαία
και την ασπίδα πέταξα στη γη και το κοντάρι
κι έτρεξα εμπρός στου βασιλιά τ’ αμάξι και φιλούσα // τα πόδια του, κι ο βασιλιάς με γλίτωσε απ’ το χάρο·
κι αφού στ’ αμάξι μ’ έβαλε να κάτσω, στο παλάτι // με πήρε και στη γης βροχή τα δάκρυα μου κυλούσαν.
Χιλιάδες τότε απάνω μου χυμούσαν λυσσασμένοι
με τα κοντάρια, θέλοντας κομμάτια να με κάμουν,
Μα εκείνος τους εμπόδιζε γιατί είχε μες στο νου του
του γιου του Κρόνου το θυμό, του φιλοξένου Δία,
που τα παράνομα μισεί. Εφτά εκεί κάτω χρόνια
έμεινα, βιος συνάζοντας μέσα στους Αιγυπτίους,
γιατί μου δίνανε όλοι τους. Στον όγδοο το χρόνο
ήρθε ένας κάποιος Φοίνικας, ξεγελαστής του κόσμου
κι απατεώνας, που πολλούς τους έβαλε στο χέρι,
και τα μυαλά μου σήκωσε να πάμε στη Φοινίκη,
όπου κι αμπελοχώραφα και σπίτια είχε δικά του.
Εκεί μαζί του κάθισα ολάκερο ένα χρόνο.


ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

skartados
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2006 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2013, 12:09:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skartados  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αναφερεται στην ιδια ακριβως εποχη,που και οι αιγυπτιοι περιγραφουν το ντου των λαων της θαλασσας.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Eumenis
Μέλος 3ης Βαθμίδας


620 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2013, 12:27:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Αναφερεται στην ιδια ακριβως εποχη, που και οι αιγυπτιοι περιγραφουν το ντου των λαων της θαλασσας.

Σεβαστή η άποψή σου.

Ευχαριστώ για την συνεργασία.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

skartados
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2006 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2013, 12:32:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skartados  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Ευχαριστώ για την συνεργασία.

Κανα φραγκο βγαλαμε,η,μπηκαμε μεσα;Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Eumenis
Μέλος 3ης Βαθμίδας


620 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2013, 12:39:28  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
Ευχαριστώ για την συνεργασία.

Κανα φραγκο βγαλαμε,η,μπηκαμε μεσα;

Εγώ μπήκα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

skartados
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2006 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2013, 13:43:25  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skartados  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:

quote:
Ευχαριστώ για την συνεργασία.

Κανα φραγκο βγαλαμε,η,μπηκαμε μεσα;

Εγώ μπήκα.



Σε εφαγα εγω;Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

regulus
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


460 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2013, 22:56:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους regulus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
http://www.youtube.com/watch?v=ttr8SSm1zqI


"ΧΑΙΡΕ ΑΣΤΕΡΟΣ ΑΔΥΤΟΥ ΜΗΤΗΡ , ΧΑΙΡΕ ΑΥΓΗ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΑΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2013, 23:19:37  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
regulus
http://www.youtube.com/watch?v=ttr8SSm1zqI

Είναι δυνατόν φίλε regulus να ταυτίζεσαι με τις απόψεις αυτού του ανθρώπου , όταν αρκετοί θεολόγοι , και όχι μόνο , έχουν προτείνει κατά καιρούς να μη περιλαμβάνεται η Π.Δ. στα ιερά βιβλία του χριστιανισμού , γιατί αφορά αποκλειστικά τον εβραϊκό λαό ?


*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρίστος Έλ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2194 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/04/2013, 16:18:31  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
regulus
http://www.youtube.com/watch?v=ttr8SSm1zqI

Είναι δυνατόν φίλε regulus να ταυτίζεσαι με τις απόψεις αυτού του ανθρώπου , όταν αρκετοί θεολόγοι , και όχι μόνο , έχουν προτείνει κατά καιρούς να μη περιλαμβάνεται η Π.Δ. στα ιερά βιβλία του χριστιανισμού , γιατί αφορά αποκλειστικά τον εβραϊκό λαό ?


*


Sesostris, να η συζήτηση για τον Μωϋσή λοιπόν. Με πρόλαβες.

Το σωστό είναι να παραθέτεις εδάφια, όπως και έκανες.

Ξέχασες κάτι. Μπορείς να μου δείξεις κάποιο εδάφιο σύμφωνα με το οποίο ο Μωϋσής ή κάποιος άλλος είδε ΠΡΑΓΜΑΤΙ τον Θεό πρόσωπο με πρόσωπο, δηλαδή στην πραγματική του Δόξα και Μορφή; Να τον είδε πράγματι, ΟΧΙ να νομίζει πως τον είδε( δηλαδή να ήταν ένας υλοποιημένος ανθρωπόμορφος άγγελος/απεσταλμένος).

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DarkElf777
Μέλος 1ης Βαθμίδας


129 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2013, 20:03:14  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Εδώ θα συμφωνήσω με τον Ιησού. Κανείς δεν είδε (Μωυσής) ή άκουσε (Αβραάμ) το Θεό. Η ιστορία με τους Οσαρσήφ και Ακενατών είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Όλοι αυτοί έλεγαν ψέματα για να έχουν το ποίμνιο υπό έλεγχο. Αν δεν έλεγαν αυτά δεν θα τους ακολουθούσε κανείς. Και οι δύο έφυγαν από κάπου. Ο Αβραάμ απ' την Ουρ και ο Μωυσής απ' την Αίγυπτο. Κανείς δεν θα τους ακολουθούσε χωρίς παραμύθιασμα...


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2013, 23:35:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Χρίστος Έλ
Sesostris, να η συζήτηση για τον Μωϋσή λοιπόν. Με πρόλαβες.
Το σωστό είναι να παραθέτεις εδάφια, όπως και έκανες.
Ξέχασες κάτι. Μπορείς να μου δείξεις κάποιο εδάφιο σύμφωνα με το οποίο ο Μωϋσής ή κάποιος άλλος είδε ΠΡΑΓΜΑΤΙ τον Θεό πρόσωπο με πρόσωπο, δηλαδή στην πραγματική του Δόξα και Μορφή; Να τον είδε πράγματι, ΟΧΙ να νομίζει πως τον είδε( δηλαδή να ήταν ένας υλοποιημένος ανθρωπόμορφος άγγελος/απεσταλμένος).

Φίλε Χρίστο Έλ . Σου παραθέτω παρακάτω το απόσπασμα που αναφέρεται στην συνάντηση Μωυσή – Θεού , καθώς και την απόδοσή του στα νέα ελληνικά . Στο συγκεκριμένο σημείο της εξόδου (κεφάλαιο 20) , η Παλαιά Διαθήκη τα περιγράφει “ήξεις αφίξεις” , γιατί από τη μια οι συγγραφείς της θέλησαν να δώσουν αίγλη στον Μωυσή ότι ήταν ο εκλεκτός και συνομιλούσε προσωπικά με τον Θεό , και από την άλλη δεν μπορούσαν να υποβιβάσουν τον Θεό σε τέτοιο σημείο που να καταδεχθή να δείξη το πρόσωπό του σ' ένα κοινό θνητό . Έτσι λοιπόν έβαλαν στο κείμενο τον Θεό και τον Μωυσή να συναντιούνται μέσα σ' ένα σύννεφο ομίχλης , και αφήνουν τα υπόλοιπα στην φαντασία των πιστών , αν είδε ο Μωυσής τον Θεό εκεί μέσα ή αν παίζανε το κρυφτούλι . Αν και η προσωπική μου γνώμη είναι ότι όσο οι αρχαίοι ήρωες είχαν επαφή με τους θεούς τους , άλλο τόσο και ο Μωυσής είχε συνάντηση με τον Θεό . Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία .

ΕΞΟΔΟΣ - K'

18 Καὶ πᾶς ὁ λαὸς ἑώρα τὴν φωνὴν καὶ τὰς λαμπάδας καὶ τὴν φωνὴν τῆς σάλπιγγος καὶ τὸ ὄρος τὸ καπνίζον· φοβηθέντες δὲ πᾶς ὁ λαὸς ἔστησαν μακρόθεν. 19 καὶ εἶπαν πρὸς Μωυσῆν· λάλησον σὺ ἡμῖν, καὶ μὴ λαλείτω πρὸς ἡμᾶς ὁ Θεός, μὴ ἀποθάνωμεν. 20 καὶ λέγει αὐτοῖς Μωυσῆς· θαρσεῖτε, ἕνεκεν γὰρ τοῦ πειράσαι ὑμᾶς παρεγενήθη ὁ Θεὸς πρὸς ὑμᾶς, ὅπως ἂν γένηται ὁ φόβος αὐτοῦ ἐν ὑμῖν, ἵνα μὴ ἁμαρτάνητε. 21 εἱστήκει δὲ ὁ λαὸς μακρόθεν, Μωυσῆς δὲ εἰσῆλθεν εἰς τὸν γνόφον, οὗ ἦν ὁ Θεός. 22 εἶπε δὲ Κύριος πρὸς Μωυσῆν· τάδε ἐρεῖς τῷ οἴκῳ Ἰακὼβ καὶ ἀναγγελεῖς τοῖς υἱοῖς Ἰσραήλ· ὑμεῖς ἑωράκατε ὅτι ἐκ τοῦ οὐρανοῦ λελάληκα πρὸς ὑμᾶς·

ΑΠΟΔΟΣΗ

18 Και όλος ο λαός έβλεπε την φωνή και τις φλόγες και τον ήχο της σάλπιγγας και το όρος να καπνίζη , και φοβισμένοι στάθηκαν σε απόσταση 19 και είπαν στον Μωυσή , μίλησέ μας εσύ και ας μη μιλάει σε μας ο Θεός για να μη πεθάνουμε . 20 και τους λέει ο Μωυσής να έχετε θάρρος , γιατί ο Θεός ήλθε σε σας για να σας βάλη σε δοκιμασία , για να έχετε τον φόβο του και να μην αμαρτάνετε . 21 Ο λαός στεκόταν μακριά , και ο Μωυσής μπήκε μέσα στην ομίχλη που βρισκόταν ο Θεός . 22 και είπε ο Κύριος στον Μωυσή , αυτά να πης στον οίκο του Ιακώβ , και να αναγγείλης στους υιούς του Ισραήλ , εσείς είδατε ότι από τον ουρανό σας μίλησα . . .

Τα συμπεράσματα δικά σου .


*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρίστος Έλ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2194 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 08:25:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Φίλε Χρίστο Έλ . Σου παραθέτω παρακάτω το απόσπασμα που αναφέρεται στην συνάντηση Μωυσή – Θεού , καθώς και την απόδοσή του στα νέα ελληνικά . Στο συγκεκριμένο σημείο της εξόδου (κεφάλαιο 20) , η Παλαιά Διαθήκη τα περιγράφει “ήξεις αφίξεις” , γιατί από τη μια οι συγγραφείς της θέλησαν να δώσουν αίγλη στον Μωυσή ότι ήταν ο εκλεκτός και συνομιλούσε προσωπικά με τον Θεό , και από την άλλη δεν μπορούσαν να υποβιβάσουν τον Θεό σε τέτοιο σημείο που να καταδεχθή να δείξη το πρόσωπό του σ' ένα κοινό θνητό . Έτσι λοιπόν έβαλαν στο κείμενο τον Θεό και τον Μωυσή να συναντιούνται μέσα σ' ένα σύννεφο ομίχλης , και αφήνουν τα υπόλοιπα στην φαντασία των πιστών , αν είδε ο Μωυσής τον Θεό εκεί μέσα ή αν παίζανε το κρυφτούλι . Αν και η προσωπική μου γνώμη είναι ότι όσο οι αρχαίοι ήρωες είχαν επαφή με τους θεούς τους , άλλο τόσο και ο Μωυσής είχε συνάντηση με τον Θεό . Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία .

ΕΞΟΔΟΣ - K'

18 Καὶ πᾶς ὁ λαὸς ἑώρα τὴν φωνὴν καὶ τὰς λαμπάδας καὶ τὴν φωνὴν τῆς σάλπιγγος καὶ τὸ ὄρος τὸ καπνίζον· φοβηθέντες δὲ πᾶς ὁ λαὸς ἔστησαν μακρόθεν. 19 καὶ εἶπαν πρὸς Μωυσῆν· λάλησον σὺ ἡμῖν, καὶ μὴ λαλείτω πρὸς ἡμᾶς ὁ Θεός, μὴ ἀποθάνωμεν. 20 καὶ λέγει αὐτοῖς Μωυσῆς· θαρσεῖτε, ἕνεκεν γὰρ τοῦ πειράσαι ὑμᾶς παρεγενήθη ὁ Θεὸς πρὸς ὑμᾶς, ὅπως ἂν γένηται ὁ φόβος αὐτοῦ ἐν ὑμῖν, ἵνα μὴ ἁμαρτάνητε. 21 εἱστήκει δὲ ὁ λαὸς μακρόθεν, Μωυσῆς δὲ εἰσῆλθεν εἰς τὸν γνόφον, οὗ ἦν ὁ Θεός. 22 εἶπε δὲ Κύριος πρὸς Μωυσῆν· τάδε ἐρεῖς τῷ οἴκῳ Ἰακὼβ καὶ ἀναγγελεῖς τοῖς υἱοῖς Ἰσραήλ· ὑμεῖς ἑωράκατε ὅτι ἐκ τοῦ οὐρανοῦ λελάληκα πρὸς ὑμᾶς·

ΑΠΟΔΟΣΗ

18 Και όλος ο λαός έβλεπε την φωνή και τις φλόγες και τον ήχο της σάλπιγγας και το όρος να καπνίζη , και φοβισμένοι στάθηκαν σε απόσταση 19 και είπαν στον Μωυσή , μίλησέ μας εσύ και ας μη μιλάει σε μας ο Θεός για να μη πεθάνουμε . 20 και τους λέει ο Μωυσής να έχετε θάρρος , γιατί ο Θεός ήλθε σε σας για να σας βάλη σε δοκιμασία , για να έχετε τον φόβο του και να μην αμαρτάνετε . 21 Ο λαός στεκόταν μακριά , και ο Μωυσής μπήκε μέσα στην ομίχλη που βρισκόταν ο Θεός . 22 και είπε ο Κύριος στον Μωυσή , αυτά να πης στον οίκο του Ιακώβ , και να αναγγείλης στους υιούς του Ισραήλ , εσείς είδατε ότι από τον ουρανό σας μίλησα . . .

Τα συμπεράσματα δικά σου .


*


Επειδή λοιπόν αυτό το εδάφιο είναι ομιχλώδες, ας πάμε αλλού για βοήθεια.

Έξοδος - 33ο κεφάλαιο
11 καὶ ἐλάλησεν κύριος πρὸς μωυσῆν ἐνώπιος ἐνωπίῳ ὡς εἴ τις λαλήσει πρὸς τὸν ἑαυτοῦ φίλον καὶ ἀπελύετο εἰς τὴν παρεμβολήν ὁ δὲ θεράπων ἰησοῦς υἱὸς ναυη νέος οὐκ ἐξεπορεύετο ἐκ τῆς σκηνῆς

Έξοδος - 33ο κεφάλαιο
18 καὶ λέγει δεῖξόν μοι τὴν σεαυτοῦ δόξαν
19 καὶ εἶπεν ἐγὼ παρελεύσομαι πρότερός σου τῇ δόξῃ μου καὶ καλέσω ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου κύριος ἐναντίον σου καὶ ἐλεήσω ὃν ἂν ἐλεῶ καὶ οἰκτιρήσω ὃν ἂν οἰκτίρω 20 καὶ εἶπεν οὐ δυνήσῃ ἰδεῖν μου τὸ πρόσωπον οὐ γὰρ μὴ ἴδῃ ἄνθρωπος τὸ πρόσωπόν μου καὶ ζήσεται 21 καὶ εἶπεν κύριος ἰδοὺ τόπος παρ' ἐμοί στήσῃ ἐπὶ τῆς πέτρας 22 ἡνίκα δ' ἂν παρέλθῃ μου ἡ δόξα καὶ θήσω σε εἰς ὀπὴν τῆς πέτρας καὶ σκεπάσω τῇ χειρί μου ἐπὶ σέ ἕως ἂν παρέλθω 23 καὶ ἀφελῶ τὴν χεῖρα καὶ τότε ὄψῃ τὰ ὀπίσω μου τὸ δὲ πρόσωπόν μου οὐκ ὀφθήσεταί σοι

Και πάλι

Δευτερονόμιο - 4ο κεφάλαιο
2 καὶ ἐλάλησεν κύριος πρὸς ὑμᾶς ἐκ μέσου τοῦ πυρός φωνὴν ῥημάτων ὑμεῖς ἠκούσατε καὶ ὁμοίωμα οὐκ εἴδετε ἀλλ' ἢ φωνήν

Δευτερονόμιο - 5ο κεφάλαιο
4 πρόσωπον κατὰ πρόσωπον ἐλάλησεν κύριος πρὸς ὑμᾶς ἐν τῷ ὄρει ἐκ μέσου τοῦ πυρός

///////////////////////////////////////////////////////////////////
Δηλαδή βρίσκονταν στην παρουσία του Θεού αλλά δεν έβλεπαν κυριολεκτικά κάποιο πρόσωπο, την πραγματική ουσία του Θεού. Εκτός και αν θέλει κάποιος να πιστέψει πως διπλανά εδάφια αντιφάσκουν και ο συγγραφέας δεν ξέρει αν είδε ή όχι πραγματικά τον Θεό.

Το "ενώπιος ενωπίω" όπως και το "βραχίονας" Κυρίου, είναι από τις πολλές ανθρωπομορφικές φράσεις που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος για να περιγράψει τις ενέργειες του Θείου, μια και ο άνθρωπος είναι εικόνα του Θεού.

Δεν υπάρχει καμμιά αντίφαση με τα κείμενα της Καινής Διαθήκης.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρίστος Έλ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2194 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 08:33:49  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Την φωνή ακούγανε λοιπόν, βρίσκονταν στην παρουσία του Ιεχωβά.

Όλοι οι λαοί χρησιμοποίησαν ανθρωπομορφικές παραστάσεις για το Θείο. Παράδειγμα, ο Κρόνος σε μια από τις μορφές του κρατά δρεπάνι. Αυτή είναι μια συμβολική ανθρωπόμορφη παράσταση με στόχο να δείξει μια ιδιότητά του, φυσικά και η αληθινή ουσία του Κρόνου δεν είναι ανθρώπινη, μια και ο Χρόνος είναι άϋλος.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρίστος Έλ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2194 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 12:01:56  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Παρατηρήσεις: Ο Ιουδαϊσμός χρησιμοποίησε τον ανθρωπομορφισμό, όταν επρόκειτο για αναφορές στον Θεό(οι οποίες δεν ήταν δυνατόν να μην γίνουν ανθρωπομορφικά, π.χ. ο οφθαλμός, ο βραχίων του Κυρίου κτλ), αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ την ανθρωπόμορφη ή ζωόμορφη απεικόνιση του Ιεχωβά με κάποιο υλικό(ξόανο, γλυπτό κτλ), για την αποφυγή της ειδωλολατρείας, μια και το είδωλο δεν αναπαριστούσε την πραγματική φύση του Θεού.

Βέβαια οι Ιουδαίοι επί το πλείστον παρήκουσαν αυτήν την εντολή, κάνοντας συγκρητισμούς και φτιάχνοντας είδωλα στον Ιεχωβά για να τα προσκυνήσουν(εκτός των άλλων θεών), με αποτέλεσμα να υποδουλωθούν σε άλλα έθνη(σύμφωνα με τη Γραφή).

Τέλος, οι προφήτες στα οράματά τους είδαν τον Θεό στον θρόνο, αλλά φυσικά δεν είδαν την πραγματική ουσία του Θεού παρά μια συμβολική αναπαράσταση της Δόξας Του.

Ιεζεκιήλ
25 και ιδού φωνή υπεράνωθεν του στερεώματος του όντος υπέρ κεφαλής αυτών. 26 ως όρασις λίθου σαπφείρου ομοίωμα θρόνου επ ‘ αυτού, και επί του ομοιώματος του θρόνου ομοίωμα ως είδος ανθρώπου άνωθεν. 27 και είδον ως όψιν ηλέκτρου από οράσεως οσφύος και επάνω, και από οράσεως οσφύος και έως κάτω είδον ως όρασιν πυρός και το φέγγος αυτού κύκλω. 28 ως όρασις τόξου, όταν ή εν τη νεφέλη εν ημέραις υετού, ούτως η στάσις του φέγγους κυκλόθεν. αύτη η όρασις ομοιώματος δόξης Κυρίου· και είδον και πίπτω επί πρόσωπόν μου και ήκουσα φωνήν λαλούντος.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρίστος Έλ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2194 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 15:55:07  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Εδώ θα συμφωνήσω με τον Ιησού. Κανείς δεν είδε (Μωυσής) ή άκουσε (Αβραάμ) το Θεό. Η ιστορία με τους Οσαρσήφ και Ακενατών είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Όλοι αυτοί έλεγαν ψέματα για να έχουν το ποίμνιο υπό έλεγχο. Αν δεν έλεγαν αυτά δεν θα τους ακολουθούσε κανείς. Και οι δύο έφυγαν από κάπου. Ο Αβραάμ απ' την Ουρ και ο Μωυσής απ' την Αίγυπτο. Κανείς δεν θα τους ακολουθούσε χωρίς παραμύθιασμα...




Ο Ιησούς φυσικά και δεν μίλησε αρνητικά για τον Μωυσή και τον Αβραάμ. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε εδάφια με τα οποία αναγνωρίζεται η αξία του Μωυσή και του Αβραάμ, γιατί όλοι τα γνωρίζουμε.

Αυτό που με εκπλήσσει είναι πως καταπίνεις αμάσητη αυτήν την αιγυπτιακή εκδοχή. Πρώτα απ' όλα την διασώζει ένας Εβραίος, ο Ιώσηπος. Μόνο όταν οι Εβραίοι αναφέρουν αρνητικές φήμες γι' αυτούς είναι πιστευτοί; Όλοι οι μη Εβραίοι είναι 100% τίμιοι; Δεν υπάρχει περίπτωση σε αυτά τα διασωθέντα κείμενα του Μανέθωνα και άλλων να υπερβάλλουν εκείνοι και να χρησιμοποιούν προπαγάνδα; Δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι όλα αλήθεια, αλλά επίσης να τα εμποτίζουν με αντιεβραϊκό μίσος; Είναι 100% αντικειμενικοί;

Πράγματι, πολύ πιθανόν ο Μωυσής να αποκαλούταν Οσαρσήφ από τους Αιγυπτίους, εξάλλου η Βίβλος αναφέρει πως είχε εκπαδευτεί στην αιγυπτιακή σοφία. Τώρα για το παραμύθιασμα. Γιατί να μην ήταν οι απατεώνες και οι άλλοι Αιγύπτιοι ιερείς παρά να ήταν αποκλειστικά και μόνο ο Μωϋσής; Τί κέρδος θα είχε ο Μωυσής να κάνει εχθρό ολόκληρη την Αίγυπτο και πως 2-3 άτομα, Μωυσής,Ααρών θα μπορούσν να ξεγελάσουν εκατοντάδες Εβραίους, τόσο απόκρυφα ήταν τα πράγματα που επιτελούσαν και τόσο ηλίθιοι όλοι ώστε να μην τους ξεσκεπάσουν; Εκατοντάδες αντιδράσανε στην έρημο, έγινε και εμφύλιος, πως δεν κατάφεραν να ξεσκεπάσουν των Μωϋσή;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρίστος Έλ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2194 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 16:01:37  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Δεν θα ήταν και εύκολη υπόθεση να αφήσεις ένα μέρος καλοπέρασης, για να διασχίσεις την άβατη έρημο. Να τους παραμύθιασε λίγο δύσκολο, μάλλον τρελό θα τον είπανε όταν πεθυμήσανε την Αίγυπτο και είδανε πως τους "πέταξε" στην έρημο χωρίς φαγητό και νερό.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρίστος Έλ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2194 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 16:31:02  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πως είναι δυνατόν με την λέξη "κλέφτες" να απευθύνεται μεταξύ άλλων και στον Μωϋσή, την στιγμή που λέει πως ο Μωϋσής μίλησε για εκείνον, επομένως ο Μωϋσής δεν έκλεψε τα πρόβατα από τον αληθινό ποιμένα; Ο Ιησούς με την λέξη "κλέφτες" απευθύνεται στους θρησκευτικούς ηγέτες που κλέβουν την σωτηρία από τα πρόβατα.

Ιωάννη Ευαγγέλιο
39“Eσείς ερευνάτε τις Γραφές, γιατί σας φαίνεται λογικό πως σ’ αυτές θα βρείτε ζωή αιώνια. Kαι πράγματι αυτές είναι που δίνουν τη μαρτυρία τους για μένα.
40Mα εσείς δε θέλετε να έρθετε σ’ εμένα για ν’ αποκτήσετε τη ζωή. 41Δόξα από ανθρώπους δεν επιζητώ.
42Άλλωστε σας ξέρω εσάς. Δεν έχετε μέσα σας αγάπη για το Θεό.
43Eγώ έχω έρθει σταλμένος από τον Πατέρα μου, αλλά εσείς δε με παραδέχεστε. Aν έρθει κάποιος άλλος με δική του πρωτοβουλία, εκείνον θα τον παραδεχτείτε.
44Kι άλλωστε, πώς είναι δυνατόν να πιστέψετε εσείς, τη στιγμή που επιζητάτε επαίνους ο ένας από τον άλλο, ενώ τη δόξα από μέρους του μόνου αληθινού Θεού δεν την επιζητάτε;
45Mη θαρρείτε πως είμαι εγώ που θα σας κατηγορήσω στον Πατέρα. Yπάρχει ήδη ο κατήγορός σας. Eίναι ο Mωυσής, στον οποίο έχετε στηρίξει εσείς την ελπίδα σας.
46Γιατί, αν πράγματι πιστεύατε στον Mωυσή, θα πιστεύατε και σε μένα, αφού για μένα έγραψε εκείνος.
47Aλλ’ αφού σ’ εκείνου τα γραπτά δεν πιστεύετε, πώς είναι δυνατό να πιστέψετε στα δικά μου λόγια;”

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Italos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1829 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 21:25:59  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Φίλε Χρίστο Έλ . Σου παραθέτω παρακάτω το απόσπασμα που αναφέρεται στην συνάντηση Μωυσή – Θεού , καθώς και την απόδοσή του στα νέα ελληνικά .

Sesostris φιλε μου χωρίς να θέλω να πάρω θέση θα μπορούσαμε να έχουμε μια αποψη για το πρωτότυπο? Γιατί από όσο γνωρίζω στο πρωτότυπο κ όχι στην ελληνική μετάφραση όπου εδώ βάζουμε Κύριος, υπάρχουν λέξεις όπως ελοχίμ, που κατά πρώτη φάση ήταν οι άγγελοι απεσταλμένοι. διόρθωσε με αν κάνω λάθος..
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 22:54:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Italos
Sesostris φιλε μου χωρίς να θέλω να πάρω θέση θα μπορούσαμε να έχουμε μια αποψη για το πρωτότυπο? Γιατί από όσο γνωρίζω στο πρωτότυπο κ όχι στην ελληνική μετάφραση όπου εδώ βάζουμε Κύριος, υπάρχουν λέξεις όπως ελοχίμ, που κατά πρώτη φάση ήταν οι άγγελοι απεσταλμένοι. διόρθωσε με αν κάνω λάθος..

Φίλε Itale το αρχαίο κείμενο που κατέθεσα είναι το πρωτότυπο από την μετάφραση των εβδομήκοντα της Π.Δ. , όπως έχει μείνει στις μέρες μας . Το σημειώνω αυτό , γιατί μετά την επιβολή του χριστιανισμού , η αρχική μετάφραση των εβδομήκοντα υπέστη αρκετές αλλοιώσεις τόσο από τους ραβίνους , όσο και από τους πατέρες της εκκλησίας . Τώρα αν σαν πρωτότυπο εννοείς το εβραϊκό κείμενο , θα σε απογοητεύσω γιατί πρώτον δεν γνωρίζω εβραϊκά και δεύτερον δεν ξέρω αν υπάρχει στα αγγλικά . Κατά τη γνώμη μου αυτός που μπορεί να μας δώση μια αξιόπιστη πληροφορία είναι ο macedon , ο οποίος είναι βαθύς γνώστης του θέματος .

*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
11657 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 23:04:49  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ελοχιμ είναι ο πληθυντικός της λέξης ελωχ που σημαίνει θεός.Δηλαδη ελοχιμ=θεοί.

Δεν είναι άγγελοι,καθ'όσον οι ελοχιμ είναι ανώτερη κάστα,απο θρησκευτικής άποψης.

θα μπορούσε να ήταν κάποια ανώτερη φυλή με ιδιότητες "θεϊκές" για τους βοσκούς της εποχής και όχι θεοί με την σημασία της λέξης.

ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2013, 23:53:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Χρίστος Έλ
Έξοδος - 33ο κεφάλαιο
18 καὶ λέγει δεῖξόν μοι τὴν σεαυτοῦ δόξαν
19 καὶ εἶπεν ἐγὼ παρελεύσομαι πρότερός σου τῇ δόξῃ μου καὶ καλέσω ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου κύριος ἐναντίον σου καὶ ἐλεήσω ὃν ἂν ἐλεῶ καὶ οἰκτιρήσω ὃν ἂν οἰκτίρω 20 καὶ εἶπεν οὐ δυνήσῃ ἰδεῖν μου τὸ πρόσωπον οὐ γὰρ μὴ ἴδῃ ἄνθρωπος τὸ πρόσωπόν μου καὶ ζήσεται 21 καὶ εἶπεν κύριος ἰδοὺ τόπος παρ' ἐμοί στήσῃ ἐπὶ τῆς πέτρας 22 ἡνίκα δ' ἂν παρέλθῃ μου ἡ δόξα καὶ θήσω σε εἰς ὀπὴν τῆς πέτρας καὶ σκεπάσω τῇ χειρί μου ἐπὶ σέ ἕως ἂν παρέλθω 23 καὶ ἀφελῶ τὴν χεῖρα καὶ τότε ὄψῃ τὰ ὀπίσω μου τὸ δὲ πρόσωπόν μου οὐκ ὀφθήσεταί σοι

Εντάξει φίλε Χρίστο Έλ σύμφωνα με τους συντάκτες της Π.Δ. , ο Θεός έδειξε στον Μωυσή τα οπίσθια του .
quote:
Χρίστος Έλ
Το "ενώπιος ενωπίω" όπως και το "βραχίονας" Κυρίου, είναι από τις πολλές ανθρωπομορφικές φράσεις που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος για να περιγράψει τις ενέργειες του Θείου, μια και ο άνθρωπος είναι εικόνα του Θεού.

Φίλε Χρίστο Έλ δεν έπλασε ο Θεός τον άνθρωπο κατ εικόνα και ομοίωση , αλλά ο άνθρωπος έδωσε στο θεό τη δική του μορφή . Χαρακτηριστικό όλων των θρησκειών είναι ο ανθρωπομορφισμός του Θεού/ων τους . Απόδειξη γι αυτό είναι ότι στην Αφρική επί παραδείγματι υπάρχουν ζωγραφισμένοι μαύροι Χριστοί και Παναγίες , όπως και στην Ασία αντίστοιχες με ασιατικά χαρακτηριστικά . Ο Ξενοφάνης τον 6ο αι. παχχ έλεγε :
«Οι θνητοί πιστεύουν ότι οι Θεοί έχουν γεννηθεί και έχουν τρόπο να ντύνονται , ότι έχουν φωνή και πρόσωπο . Αλλά αν το βόδια , τα άλογα και τα λιοντάρια είχαν χέρια , ή ήταν σε θέση να ζωγραφίζουν , και να πραγματοποιούν με τα χέρια τους έργα τέχνης όπως οι άνθρωποι , τότε τα άλογα θα σχεδίαζαν τις μορφές και τα αγάλματα των θεών τους όμοια με άλογα , και τα βόδια θα τους φαντάζονταν σαν βόδια ».


*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 2 Σελίδες:
  1  2
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1552734
Maintained by Digital Alchemy