ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 Ερμητικό...
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 19/05/2003, 20:30:12  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Είναι αλήθεια ότι τα πάντα βρίσκονται στο ΠΑΝ, αλλά είναι και αλήθεια ότι το ΠΑΝ βρίσκεται παντού στα πάντα. Αυτός που καταλαβαίνει αυτό σωστά, έχει αποκτήσει μεγάλη σοφία".

Τι μπορει να σημαινει αυτο?
Τι ειναι το ΠΑΝ ?

και τι ενοει σωστα?

...το βρηκα στα αρθρα του εσοτερικα και το εφερα για κουβεντα...

http://www.esoterica.gr/articles/esoteric/kimbalio/kimbalio.htm

love for what is comming and forgivness for the past...

Edited by - drumx13 on 19/05/2003 20:31:19

Edited by - drumx13 on 19/05/2003 20:52:33

ΠΛΩΤΙΝΟΣ
Πρώην Συνεργάτης

Greece
1491 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/05/2003, 08:20:08  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΩΤΙΝΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Το ΠΑΝ είναι τα πάντα και τίποτα. Τα πάντα γιατί όλα εκπορεύτηκαν απο αυτό, και τίποτα διότι για να εξετάσουμε κάτι (στην συγκεκριμένη περίπτωση το ΠΑΝ ) πρέπει να υπάρχει ένα συγκρίσημο μέγεθος και ένας παρατηρητής έξω απο αυτό.
ΤΟ ΠΑΝ είναι ο δημιουρ­γός του κόσμου που επενεργώντας πάνω στην ύλη, διαμορφώνει τα όντα τα οποία συγκροτούν την φυσική πραγματικότητα.
Το ΠΑΝ δεν βρίσκεται έξω απο τον κόσμο, απεναντίας διαπερνάει ολόκληρο τον κόσμο, αποτελώντας έτσι τον συνεκτικό ιστό της πολύμορφης φύσης, την δύναμη εκείνη μέσω της οποίας το κοσμικό σύστημα διατηρεί την ενότητα του και την συνοχή του. Ενα τέτοιο
σύμπαν από άκρου εις άκρον διέπεται από την αρχή της συμπαθείας, σύμ­φωνα με την οποία τα εγκόσμια όντα επιδρούν το ένα πάνω στο άλλο.
Θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε τον κόσμο με έναν τεράστιο έμβιο οργανισμό, του οποίου η λειτουργία του ενός οργάνου δεν είναι ανεξάρτητη από την λειτουργία κάποιου άλλου οργάνου του, όπως ακριβώς δηλ. συμβαίνει και με τον ανθρώπινο οργανισμό.
Έτσι βάσει της αρχής της συμπαθείας διαδοχικά το ένα εγκόσμιο ον επηρεάζει το άλλο, είναι δυνατόν να μεταφερθεί η ενέργεια από το πιο μακρινό αστέρι του ουρανού στο πιο τελευταίο πράγμα της γης και να το επηρεάσει.

"οπως επάνω έτσι και κάτω"

quote:
και τι ενοει σωστα?

τι εννοείς με αυτή την ερώτηση φίλε drumx μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος?

«Η γνώση της άγνοιας είναι η αρχή της σοφίας»

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
thoth
Ιδρυτικό Μέλος ESOTERICA.gr

Greece
3130 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/05/2003, 10:47:25  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους thoth  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θα προσπαθήσω με απλά λόγια και κατανοητά να σας δείξω κάτι πολύ φυσικό. Ότι η κατανόηση αυτών των εννοιών περνάει μέσα από μια βαθιά και πολύχρονη μελέτη και διαλογισμό εννοιών και διδασκαλιών που ήδη έχουν γίνει αντικείμενο μελέτης από τους σοφούς του παρελθόντος.

Θα δώσω ένα δείγμα της... αδυναμίας μου...

Οι νεοπλατωνικοί συνήθιζαν να χρησιμοποιούν περισσότερο τους όρους ΟΛΟΝ - ΜΕΡΟΣ σε σχέση με αυτά που θέτουμε εδώ.

Ο Πρόκλος στον 5ο αιώνα μ.Χ. στοιχειοθέτησε και κατέγραψε τα φιλοσοφικά - θεολογικά συμπεράσματα της Πλατωνικής αλλά και Νεοπλατωνικής σκέψης.

Με την μελέτη του έργου μπορούν να γίνουν κατανοητές πολλές έννοιες, όπως αυτή η σχέση του Όλου με το Μέρος.

Μιας κι εμπλέξαμε τις έννοιες: ΕΝΑ-ΠΟΛΛΑ, ΠΑΝ(ΟΛΟΝ), ΜΕΡΟΣ, θα παραθέσω σε συντομία τις Προτάσεις από το έργο του "Θεολογική Στοιχείωση" που αφορούν σε αυτές τις έννοιες.

Δεν φταίω εγώ, για ό,τι θα επακολουθήσει...


Για το Ένα και τα Πολλά

1. Κάθε πλήθος μετέχει από κάποια άποψη το Ένα"

2. Κάθε τι που μετέχει το ένα, είναι ένα και όχι ένα.

3. Κάθε τι που γίνεται ένα, γίνεται ένα με την μέθεξη του ενός. Σχόλιο: Όταν εισέλθει, σε κάτι το οποίο είναι μη-ένα, κάτι που είναι ένα, τότε το πρώτο μετέχει του ενός. Αν γίνονται ένα αυτά που καθαυτά δεν είναι ένα, γίνονται ένα όταν εναντιώνονται και επικοινωνούν μεταξύ τους και υπομένουν την παρουσία του ενός χωρίς να είναι το ένα. (σελ. 61)

4. "Κάθε τι που έχει ενοποιηθεί είναι διάφορο από το αυτό-ένα.

5. Κάθε πλήθος είναι μεταγενέστερο από το ένα.

6. Κάθε πλήθος προέρχεται είτε από ενοποιημένα είτε από ενάδες


Για τα όλα και τα μέρη

66. Όλα τα όντα μεταξύ τους είναι ή όλα ή μέρη ή τα ίδια ή διάφορα.

67. Κάθε ολότητα είναι ή πριν τα μέρη ή από τα μέρη ή μέσα σε ένα μέρος. Σχόλιο: Η ολότητα (όλο κατά αιτία) που ενυπάρχει στην αιτία είναι ολότητα πριν τα μέρη. Η ολότητα που αποτελείται από μέρη κατά τέτοιο τρόπο ώστε αν αποκόψουμε ένα μέρος ελαττώνουμε το όλο, αυτό το όλο ονομάζεται "όλο κατά ύπαρξη". Η ολότητα που ενυπάρχει σε κάθε ένα μέρος επειδή και το μέρος με την μετοχή του όλου γίνεται όλο και αυτό που είναι αυτό που κάνει το μέρος όλο, μερικά. Αυτό ονομάζεται "όλο κατά μέθεξη".(σελ. 121)

68. Κάθε όλο μέσα σε ένα μέρος είναι μέρος ενός όλου από μέρη.

69. Κάθε όλο από μέρη μετέχει στην ολότητα πριν από τα μέρη. Σχόλιο: (…) Η αμέθεκτη ολότητα, λοιπόν, προϋπάρχει από τη μετεχόμενη. Η αμέθεκτη ολότητα, λοιπόν, προϋπάρχει από τη μετεχόμενη. Επομένως υπάρχει ένα είδος ολότητας πριν από το όλο από μέρη, ολότητα που δε δέχεται το όλο ως πάθος, είναι "αυτοολότητα", από την οποία προέρχεται η ολότητα από μέρη. (σελ 121)

70. Κάθε ολικότερο ανάμεσα στα αρχικά κάνει δύο πράγματα. Ακτινοβολεί σε αυτά που το μετέχουν πιο πριν από τα μερικά και έπειτα από αυτά αφήνει αυτό που το έχει μεταλάβει. Σχόλιο: (…) Πρέπει δηλαδή να γίνει πρώτα ον, έπειτα ζώο, έπειτα άνθρωπος. Και άνθρωπος παύει να είναι όταν τον εγκαταλείψει η λογική δύναμη, ενώ εξακολουθεί να είναι ζώο που αναπνέει και αισθάνεται. Και όταν πάλι τον εγκαταλείψει η ζωή, το είναι παραμένει. Το ίδιο γίνεται σε όλα. Ο λόγος είναι ο εξής, επειδή η ανώτερη αιτία είναι αποτελεσματικότερη, ενεργεί πιο πριν από αυτό που τη μετέχει - το ίδιο πάσχει κι εκείνη από το ισχυρότερό της πρότερο. (σελ. 123)

71. Όλα όσα ανάμεσα στα αρχικά έχουν ολικότερη κι ανώτερη τάξη στα αποτελέσματα κατά τις ακτινοβολίες τους υπόκεινται κατά κάποιο τρόπο στις μεταδόσεις των μερικότερων, οι ακτινοβολίες των υπέρτερων υποδέχονται όσα προέρχονται από τα δεύτερα και γίνονται οι βάσεις όπου αυτά εδράζονται. Έτσι έχουμε μια αλληλοπροήγηση μετοχών και φοίτηση αλλεπάλληλη ακτινοβολιών από επάνω στο ίδιο υποκείμενο, με τα ολικότερα να προενεργούν και τα μερικότερα να χορηγούν τις μεταδόσεις τους σε όσα μετέχονται έπειτα από τις ενέργειες των ολικότερων. (σελ. 123-125)

72. Όλα όσα μετέχονται από άλλα και αποτελούν την βάση τους προέρχονται από τελειότερα και ολικότερα αίτια.

73. Κάθε όλο είναι ένα ον και συνάμα μετέχει το ον, κάθε ον όμως δεν είναι και όλο. Σχόλιο: Το μέρος, ως μέρος, είναι ον γιατί το όλο αποτελείται από μέρη που "είναι". Το μέρος όμως δεν είναι το όλο και κατά συνέπεια δεν είναι το ίδιο το ον και όλο. Αν το όλο είναι πριν από το ον, κάθε ον θα είναι αμέσως όλο. Επομένως πάλι το μέρος δεν θα είναι μέρος. Τούτο όμως είναι αδύνατο. Γιατί αν το όλο είναι όλο, ενώ είναι όλο ενός μέρους, και το μέρος θα είναι μέρος, ενώ είναι μέρος ενός όλου. Καταλήγουμε λοιπόν στο ότι κάθε όλο είναι ον, όχι όμως, κάθε ον, όλο. (σ. 125-127)

74. Κάθε είδος είναι ένα όλο (αφού αποτελείται από περισσότερα, που το καθένα τους συμπληρώνει το είδος) δεν είναι όμως και κάθε όλο, είδος. Σχόλιο: Το κάτι και άτομο είναι όλο, δεν είναι όμως είδος. Από αυτά γίνεται φανερό ότι το όλο έχει μεσαία θέση ανάμεσα στο ον και στα είδη. Συνέπεια του γεγονότος αυτού είναι ότι το ον υπάρχει και πριν τα είδη και ότι τα είδη είναι όντα όχι όμως και κάθε ον, είδος. Γι' αυτό και στα αποτελέσματα οι στερήσεις είναι κατά κάποιο τρόπο όντα, όχι, όμως και είδη, επειδή το ον έχει ενιαία δύναμη, ενώ αυτές έχουν δεχτεί μια αμυδρή ακτινοβολία από το είναι. (σ. 127-128)


Αν πάλι κάτι δεν κατανοείτε κάποιες... μικρολεπτομέρειες είναι γιατί λείπουν καμμιά 200αριά ακόμα Προτάσεις που είναι απαραίτητες για την κατανόηση των άλλων συσχετισμένων εννοιών όπως Ον-Μη Ον, Πέρας-Άπειρο, Δύναμη, Ζωή, Νους, Ψυχή, Αιτία-Αιτιάτό, Αυτοϋπόστατα κ.α.

Είπατε τίποτα;;;

Θέλετε να συζητήσουμε πάνω σε αυτές τις νεοπλατωνικές Αρχές;;;

"ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ"

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/05/2003, 12:00:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Θέλετε να συζητήσουμε πάνω σε αυτές τις νεοπλατωνικές Αρχές;;;

Κάποτε ένας πολύ καλός μου φίλος, καθηγητής της φιλοσοφίας του πανεπιστήμιου της Πόλης που ζω, μου είπε. Έλα στο πανεπιστημιο να ακούσεις ένα συνάδελφο, έρχεται από άλλη πόλη... θα μιλήσει για τον Πλωτίνο…

Δέχτηκα με χαρά, μα τον ρώτησα!
Πόση ώρα είναι η διάλεξη?
Δυο ώρες περίπου μου είπε.

Πήγα λοιπόν σκεφτικός, και άκουσα τον συνάδελφο του που ερχόταν από μακριά, μάλιστα στο διάλειμμα, ο φίλος μου με ρώτησε τι σκέφτομαι.

Του είπα πως στο πρώτο μέρος μου φάνηκε απλά πως χάιδεψε τον Πλωτίνο….Ας ελπίσουμε στο δεύτερο!

Όταν τελείωσε η διάλεξη, όλοι οι παρευρισκόμενοι χειροκροτούσαν τον καθηγητή, μα μέσα μου αναρωτιόμουν, αν ο καθηγητής είχε ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ τον Πλωτίνο. Έτσι αργότερα ο φίλος μου μας σύστησε, και ενώ οι Τρεις μας συζητάγαμε, ρώτησα χαριτολογώντας, πότε θα γύρναγε για την συνέχεια!

Δεν έχει άλλη διάλεξη….είπε ο καθηγητής.. κοιτάζοντας με ερωτηματικά!

Κριμας είπα, σε μια μοναδική διάλεξη, να μιλήσετε για τον εξωτερικό Πλωτίνο!

Ο Φίλος μου, μην θέλοντας να προσβληθει απο τα λόγια μου ο καθηγητής, κάτι πήγε να πει, μα ο καθηγητής ήρθε και με αγκάλιασε!

Πήγαμε κάπου οι τρεις μας για φαγητό, και περάσαμε το απόγευμα συζητώντας φιλοσοφία!

Όποτε περνάει από την πόλη μου, βρίσκουμε λίγες ώρες και συζητάμε, σαν δυο παλιοί καλοί φίλοι!

Για ορισμενα θεματα φιλε ΘωΘ....χρειαζετε ψυχικη επαφη, μα προπαντως να εχεις την αισθηση της φιλιας για να ακουσεις, μα και για να μιλησεις!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

thoth
Ιδρυτικό Μέλος ESOTERICA.gr

Greece
3130 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/05/2003, 14:49:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους thoth  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Συμφωνώ απόλυτα "Πλάτωνα".

Από ότι ίσως κατάλαβες δεν ήταν ο σκοπός μου να συζητήσω αλλά να προτρέψω όλους μας να πάμε σε ένα βιβλιοπωλείο να αγοράσουμε ένα βιβλίο-θησαυρό και να "κάψουμε" την φαιά μας ουσία για "θρέψουμε" την ψυχή μας.

Η γνώση για έναν φιλόσοφο έχει νόημα μόνο όταν θυσιάζεται στον Εαυτό-Ψυχή.

Ας "σφάξουμε" τον βιβλίο μας το "σιτευτό" και ας δώσουμε την τσίκνα-σκέψη του και την μυρωδιά-διαίσθησή του ως τροφή στους Θεούς-Αρετές.

"Σημαίνω" μόνο δεν εξηγώ.

"ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ"

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/05/2003, 20:54:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ας παρουμε μια αγελη λυκων και την ονομασουμε πληθος
τοτε το πληθος μετεχει απο καποια αποψη το ενα (αγελη)

καθε λυκος της αγελης ειναι ενα αλλα καθε λυκος μονος του δεν ειναι αγελη(ενα-πληθος)

καθε κοπαδι λυκων γινεται αγελη- Ενα με την εισοδο(μεθεξη) του ενος (αρχηγος).Σχολιο:Οταν εισελθει σε κατι (κοπαδι)-μη ενα το ενα (ο αρχηγος) τοτε το πρωτο μετεχει της αγελης.Αν γινονται ενα- αγελη αυτα που καθαυτα δεν ειναι ενα, γινονται ενα αγελη οταν εναντιονωνται και επικοινωνουν(εναντια στο ενα- αρχηγο) και υπομενουν την παρουσια του ενος χωρις να ειναι ενα
Ενοει οτι σχηματιζουν μικροτερη αγελη -ενα- χωρις να ειναι ενα(μεγαλη αγελη) ενα

Καθε λυκος που εχει ενοποιηθει(σε αγελη ) ειναι διαφορο απο ενα απλο λυκο μονο του ( ενα)

καθε αγελη-ενα- ειναι μεταγενεστερη του μοναχου Λυκου ενα

καθε πληθος (αγεΛη ή οχι) λυκων προερχεται ειτε απο ενοποιημενους λυκους ή εναδες (μοναδες)


ΜΕΡΗ
ολα τα οντα (εμβια ζωη) ειναι ή ολα αγελες, ή μερη μοναδες, ή ιδια σε ειδος, ή διαφορα ειδη.

Καθε ολοτητα ομαδα ειναι ή πριν-μπροστα απο- τα μερη ή απο τα μερη(αποτελειτε) ή μεσα σε ενα μερος(υποχρεωτικα)Σχολιο: H ολοτητα αγελη που υπαρχει ενυπαρχει στην αιτια και λογο αυτης ειναι ολοτητα αγελη μπρστα απο τα μελη υπαρχει η αιτια. Η αγελη ολοτητα που αποτελειτε απο μερη κατα τετοιο τροπο που αν αποκοψουμε ενα μερος αυτο το ολο που μενει ονομαζεται αγελη- ολο κατα υπαρξη (λειτουργει).
Η ολοτητα που υπαρχει σε ενα μερος επειδη λογο του μερους το μερος μετεχει του ολου(υποχρεωση -υποχρεωτικα -δεν εχουν επιλογη) ειναι που κανει το μερος ολο (συνολο χωρου αγελης, η αγελη δεν υφιστατε αν δεν υπαρχει χωρος)

καθε λυκος μεσα σε ενα μερος ειναι μερος ενος συστηματος απο μερη (χωρος λυκος)

καθε ολο(συστημα) μετεχει-υπαρχει στην αγελη -ολο πριν απο τα μερη λυκους (στην περιπτωση μας ειναι η ιεραρχια το συστημα που προυπαρχει σαν ιδεα)...αυτολοτητα πριν απο τα μερη

Καθε σοφος -ολικοτερον αναμεσα μας(αρχικα) κανει δυο πραγματα ακτινοβολει σε αυτα που το μετεχουν ποιο πριν (διδασκει) και επειτα αφηνει αυτον που εχει μεταλαβει (καλυτερο μαθητη)

ολοι οσοι ειναι σοφοι στα αποτελεσματα τους κατα την διδασκαλια τους υποκεινατε κατα καποιο τροπο στις μεταδοσεις των μαθητων... η καλυτερες ακτινοβολιες των μαθητων γινονται βασεις στο μυαλο του σοφου για αυτα που δουλευει
ετσι εχουμε μια αληλοπροηγηση μετοχων(μεταφορα γνωση και σκεψεων) και φοιτηση αλεπαληλη επονω στο υποκειμενο (θεμα) με τα ολικοτερα Σοφους- Δασκαλους με αυτους να ενεργουν και η μαθητες να χορηγουν της μεταδοσεις τους

κουραστικα με πονεσε το κεφαλι...
το ξεκινησα αυτο ως αστειο και στην πορεια αποφασισα να το δημοσιευσω για να σχολιαστει...


Το σωστο φιλε πλωτινε ειναι υποκειμενικο
για αυτο ρωτησα τι ενοει σωστα

το σχολειο μου για το ΠΑΝ για να τριφτει κι αυτο (το κακομοιρο) ειναι οτι ενοει την σκεψη και κατ επεκταση το μυαλο τον εγκεφαλο
και παμε...

quote:
Είναι αλήθεια ότι τα πάντα βρίσκονται στο ΠΑΝ, αλλά είναι και αλήθεια ότι το ΠΑΝ βρίσκεται παντού στα πάντα

ειναι αληθεια οτι τα παντα βρισκονται στο μυαλο αλλα και ειναι αληθεια οτι το μυαλο βρισκεται παντου στα παντα

love for what is comming and forgivness for the past...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

thoth
Ιδρυτικό Μέλος ESOTERICA.gr

Greece
3130 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/05/2003, 12:23:55  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους thoth  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μπράβο Drumx13.

Ο Πρόκλος στο... αγελικό κλειδί ερμηνείας. Ξέρεις αγγελικό και αγελικό έχουν ιδιαίτερη σχέση.

Η αλήθεια είναι όμως ότι για να βεβαιωθούμε αν αυτά που λες για τους λύκους και την αγέλη, είναι ορθά θα πρέπει να ρωτήσουμε και κάποιους άλλους. Να ρωτήσουμε τον wolffaced ή την Silverwolf;;; Ως λυκόμορφοι κάτι θα ξέρουν παραπάνω από εμάς.

Μια πρόκληση ακόμα Drumx13. Εφάρμοσε το ίδιο σκεπτικό και για την σχέση βιολογικού κυττάρου (μέρος) με το σώμα (όλο). Ερεύνησε την θεμελιώδη διαφορά που έχει η μηχανική τάξη (π.χ. μικροτσιπ - υπολογιστής) με την βιολογική τάξη. Ποια η σχέση τους; Ποια η διαφορά μεταξύ τους στην σχέση όλου-μέρους;

Κι αν έχεις κουράγιο παρόλα αυτά ερεύνησε και την σχέση Αρετής (Μέρος) με το Αγαθό (Όλον) σε ένα τρίτο πιο ανώτερο επίπεδο.

Αξίζει τον κόπο...

"ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ"

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Silverwolf
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Sweden
565 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/05/2003, 21:36:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Silverwolf  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Silverwolf  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
"For the strength of the wolf is the pack and the strength of the pack is the wolf"

Το όλον περιέχει/χρείαζεται το ένα αλλά και το ένα, απομωνομένο, χωρίς το όλον δεν έχει νόημα...

(λυπάμαι αν πέταξα μεγάλη κοτσάνα τώρα. Από την μιά αυτό μου ήρθε αυθόρμητα από την άλλη είναι δύσκολες έννοιες που δεν τις κατέχω...)


"For the strength of the wolf is the pack and the strength of the pack is the wolf"


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΠΛΩΤΙΝΟΣ
Πρώην Συνεργάτης

Greece
1491 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/05/2003, 02:36:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΩΤΙΝΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο Πλάτωνας και ο Θώθ μου έκοψαν την φόρα...Πάντως θώθ
quote:
Αν πάλι κάτι δεν κατανοείτε κάποιες... μικρολεπτομέρειες είναι γιατί λείπουν καμμιά 200αριά ακόμα Προτάσεις που είναι απαραίτητες για την κατανόηση των άλλων συσχετισμένων εννοιών όπως Ον-Μη Ον, Πέρας-Άπειρο, Δύναμη, Ζωή, Νους, Ψυχή, Αιτία-Αιτιάτό, Αυτοϋπόστατα κ.α.

, όντως πρέπει να λείπουν πολλές...λεπτομέρειες.

quote:
Το σωστο φιλε πλωτινε ειναι υποκειμενικο
για αυτο ρωτησα τι ενοει σωστα. Το σχολειο μου για το ΠΑΝ για να τριφτει κι αυτο (το κακομοιρο) ειναι οτι ενοει την σκεψη και κατ επεκταση το μυαλο τον εγκεφαλο.

Τα πάντα είναι υποκειμενικά αγαπητέ drum. Ειδικά όταν μιλάμε για το ΠΑΝ ή την πρώτη αρχή ή το ΜΗ ΟΝ-ΟΝ ή Αγαθό ή όπως άλλως θές πές το. Το μυαλό πάει έως ένα σημείο, κατόπιν βαράει μπίελα...

«Η γνώση της άγνοιας είναι η αρχή της σοφίας»

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/05/2003, 19:32:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Μια πρόκληση ακόμα Drumx13. Εφάρμοσε το ίδιο σκεπτικό και για την σχέση βιολογικού κυττάρου (μέρος) με το σώμα (όλο). Ερεύνησε την θεμελιώδη διαφορά που έχει η μηχανική τάξη (π.χ. μικροτσιπ - υπολογιστής) με την βιολογική τάξη. Ποια η σχέση τους; Ποια η διαφορά μεταξύ τους στην σχέση όλου-μέρους;



οταν μιαμε για εμβυα υλη και οντα φιλε thoth θα πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας εναν βασικο κανονα που φαινεται και εδω...
quote:
Αν γινονται ενα- αγελη αυτα που καθαυτα δεν ειναι ενα, γινονται ενα αγελη οταν εναντιονωνται και επικοινωνουν(εναντια στο ενα- αρχηγο) και υπομενουν την παρουσια του ενος χωρις να ειναι ενα

αλλα και εδω
quote:
καθε ολο(συστημα) μετεχει-υπαρχει στην αγελη -ολο πριν απο τα μερη λυκους (στην περιπτωση μας ειναι η ιεραρχια το συστημα που προυπαρχει σαν ιδεα)...αυτολοτητα πριν απο τα μερη



Δεν ξερω αν εχει ειπωθει στο παρελθον και με ποια λογια αλλα απλα σημαινει ...Ο καθενας πρατει αναλογα με το συμφερον του. Παντα επρατε, παντα πρατει, και παντα θα πρατει αναλογα με αυτο που τον συμφερει και τιποτα αλλο
Ειτε προκυτε για λυκο ειτε για ανθρωπο ειτε για μικροβια Ειτε για δεινοσαυρους, οταν εχουμε να κανουμε με υλη που εχει ζωη τοτε δεν θα πρεπει να ξεχναμε αυτη την θεωρεια αν δεν θελουμε να χαθουμε σε σκεψεις χωρις νοημα...δεν ξερω αν ισχιει κατι τετοιο σε επιπεδο υλης περα απο την ζωη οργανικη υλη ,συμπαν μικροκοσμος και λοιπα
Στον κοσμο του κυταρου (μερος) και σωμα (ολον)...
δεν ισχιει το 3
γιατι το κυταρο δεν εναντιωνεται στο σωμα παρα μονο εαν μιλουμε για καρκινους
βεβαια σε πολλα απο αυτα θα πρεπει να κατεβουμε στο ελαχιστο δυνατον πληθος που αποτελειτε απο δυο ατομα που μετεχουν του ενος για να βρουμε την ρεαλιστικη εφαρμογη τους γιατι ισχιει αυτο που ειπαπριν περι συμφεροντος. Αλλο που θα ηθελα να ανφερω ειναι οτι το πληθος -ενα- εχει την δυνατοτητα να μεγαλωνει και να μικραινει αναλογα με την ευρυτητα των "συμφερωντων" που διεκδικει οταν επικοινωνει και εναντιωνεται στο ενα.
Ενα τριτο ειναι οτι το πληθος-ενα- δεν ανεχεται την παρουσια του ενος αμαχητι.
Στο σωμα ολον και κυταρο ενα, μπορουμε επισεις να δουμε... τα του προκλου... ρεαλιστικα σε επιπεδο Γαμετων και γονιμοποιημενου ωαριου, οπου και παλι δεν ισχιει εν μερη το τρια.
Ενω δεν μπορω(καθολικα) να το δω σε επιπεδο συστηματων κυταρων- οργανων (ενα) και σωματος -ενα
οπου ισχιει και αυτο που ισχιει με της μηχανες και τα τσιπακια
καθε ενα ειναι ενα αλλα δεν ειναι ενα αυτονομα και αυτουπαρκτα...
Απλα ειναι απαραιτητο να υπαρχει το ενα για να υπαρξει ενα
Χωρις ενα οργανο, χωρις ενα τσιπακι, χωρις μια καρδια, χωρις ενα τρανζιστορακι, δεν μπορει να υπαρξει ενα και αν υπαρξει δεν θα δουλευει...
Ισχιει οτι καθε ενα γινεται ενα με την μεθεξη του ενος, ισχιει το 2 το 3 εν μερη το 4 το 5 το 6
το το 68 το 69 το 70 κλπ
Επισεις δεν επικοινωνουν μεταξυ τους και ουτε ανεχωνται την παρουσια του ενος(δεν χρειαζεται)
το 67 δεν ισχιει ειδικα το σημειο που λεει περι κοψιματος του μερους Δεν νοητε κατι τετοιο ουτε στις μηχανες ουτε σε συστημα οπου συστημα ειναι καθε τι που χρειαζεται κατι αλλο για να υπαρξει.
θα ηθελα μια γνωμη

οσο για αρετη και αγαθο θα τα πουμε αργοτερα thoth.... τα λεμε και ευχαριστω για τα καλα σου λογια με κανεις και

love for what is comming and forgivness for the past...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/05/2003, 19:59:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
To μυαλο φιλε πλωτινε θετει ερωτησεις
Εχεις αναρωτηθει απο που πηγαζει ολοι αυτη η γνωση που εχουμε στην διαθεση μας σημερα σε κονσερβες(βιβλια αρχεια ιντερνετ) καθως και ολη η γνωση που εχουμε στις τεχνες στις επιστημες στο θειο κλπ
Ολη αυτη η γμωση φιλε μου πηγαζει απο ερωτησεις
Ερωτησεις που τεθηκαν απο καποιους και απαντηθηκαν στο παρελθον
Τελικα γραφτηκαν και εφαρμοστικαν η απαντησεις και σημερα μπορουμε να τα λεμε μεσω ιντερνετ.
Γιατι τεθηκαν αυτες η ερωτησεις?
Γιατι καποιοι "θιγονταν" απο μια κατασταση
Θιγονταν σημαινει οτι ευνοουνταν η δεν ευνουνταν
Απλα τους επηρεαζε η κατασταση καπου στην ζωη τους...
Για να θεσεις μια ερωτηση φιλε μου χρειαζεσαι πληροφοριες
Πληροφοριες που συλεγεις οταν "ενδιαφερεσαι" που σημαινει θιγεσαι-σε αφορα κατι
Αν παρατηρησεις τις ερωτησεις που εθεσε κατα καιρους ο ανθρωπος -ολες ειχαν σκοπο να του κανουν την ζωη ευκολοτερη και ποιο κατανοητη- αλλα σε ενοιολογικο επιπεδο η μια ηταν ποιο συνθετη και ποιο σοφιστικε απο την αλλη. Κατι σαν σκαλα.
Για να θεσεις λοιπον μια ερωτηση πρεπει να εχεις πληροφοριες και την στιγμη που την θετεις εισαι πολυ κοντα στην απαντηση
Για την ακριβια ποτε πριν στην ιστορια δεν εισουν κοντυτερα στην απαντηση που ψαχνεις..
Ολο αυτο ειναι διαδικασιες του μυαλου ...
Η ερωτηση λοιπον μας εδωσε της ενοιες θεος, παν, ον, καθως και τις ενοιες αγαπη, ψωμι, τουβλο, ρομπα...κλπ
Καποια στιγμη καποιες απαντησεις αλλων υιοθετηθηκαν και αποτελεσαν βασεις για νοητικα οικοδομιματα που λεει ενας αλλος φιλος αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα.
Τα παντα ειναι στο μυαλο λοιπον και το μυαλο ειναι στα παντα και παντου
ειναι πολυ απλο, παρα πολυ απλο, ισως και απλουστευτικο, και συνηθως εκει ειναι η αληθεια στα πολυ απλα πραγματα
Ισως ομως και να εχει πολυ "ψωμι" ακομα αλλα σιγουρα στο ψαξιμο θα χρησιμοποιησουμε το μυαλο με ερωτησεις και απαντησεις χρησημοποιοντας της αισθησης για να συλεξουμε πληροφοριες

love for what is comming and forgivness for the past...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/05/2003, 18:39:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επειδη αυτο το κειμενακι που με την πρωτη ματια θα μπορουσε να χαρακτηριστει λογοπαιγνιο ειναι ποιο βαθυ απο οτι φαινεται και εχει προεκτασεις που δεν φαινονται..
Αυτο το κειμενακι λοιπον που τρυγιριζει στο μυαλο απο προχτες
θα ηθελα να το ειχα ολοκληρο


love for what is comming and forgivness for the past...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/05/2003, 20:37:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ενα ακομα κειμενο για το ενα και πως πως λειτουργει προς κριση
Δεν βλεπω ομως συμετοχη thoth και πλωτινε ειστε εδω?
το κειμενο αποτελει σκεψεις και θα συνεχιστει...
Αρχιζω με την ερωτηση...


Γιατι το ενα θα μετεχει θα μπει στο ενα για να γινουν ενα
Μηπως για να μας βγει η προφητεια που εχει ειπωθει στο παρελθον? Η γιατι ετσι γινεται απο παντα.

Πρακτικα και ρεαλιστικα αποριπτουμε τις δυο προαναφερθεισες αιτιες διοτι εχουν μοιρολαρεια μεσα τους και στο συμπαν δεν νοειτε η μοιρα ως παραγων-νομος που η αρχες τηςενδεχομενος το διεπουν.

Ο λογος κατα την κριση μου ειναι για να παραχθει κατι αλλο ολικοτερο του ενοςκαι ετσι τα Ενα που αποτελουν
το ενα ολικοτερο να επιβιωσουν ή να τραφουν η να περασουν γενικοτερα καλυτερα.(Κανονας)

Τα συνολα που δημηουργουνται απο εν ζωη ατομα εχουν κατα κυριο λογο προορισμο να καλυτερεψουν το αυριο τους. (αυτο υποκειτε σε κριση για τα ατομα που δεν ειναι εν ζωη ασχετα αν κινουνται)

Αυτο επιτυγχανεται μεσω του χωρου χωροκρατια.Περισοτερος χωρος σημαινει περισοτερηευμαρεια και περισοτερες
πιθανοτητες για να βρουν τροφη νερο αλλα και στα ανωτερα ειδη οπου η τεχνη ειναι αναγκη γιατι ο χωρος ειναι απαραιτητος
για να δημηουργησει καποιος τοσο απαραιτητος οσο το ατελιε του καλιτεχνη.
Κατω απο αυτο το πρισμα μπορουμε να δουμε
Την αγελη των λυκων αλλα και το κρατος των ανθρωπων καθως και καθε συστημα ομαδα η πληθος ατομων.

Ο χωρος ειναι απαραιτητο συστατηκο για να λειτουργησει αυτη η ομαδα.

Ο χωρος ως ενοια και ως εκταση και σε ενα περιβαλον εξ ορισμου εχθρικο.

Οπου το ενα θα μπει στο ενα ακομα και με την βια αν αυτο σημαινει καλυτερη ζωη για το ενα εισβολεα. Ο χωρος λοιπον για να διατηρηθει
και να αποτελει χωρο για παντα , καθως τα ατομα εκλαμβανουν τις αλαγες στην ζωη τους
ως ασυμφορη κατασταση και κατα συνεπεια ως κακο...

Η αναγκη προστασιας του χωρου του ενα προβαλει επιτακτικη στην φυση των συστηματων ατομων.

Ετσι μπορει να δει καποιος στο σημερα τα μετρα που παιρνει το ενα γι αν δυαφυλαξει τον χωρο του
ειτε προκυτε και ιδιωτικη περουσια ειτε προκειτε για κρατος ειτε προκυτε για την γη.

Το πληθος μεταβαλεται αναλογα με την ευρητητα των συμφερωντων που θελει να Διεκδικησει η να προστατευσει( Κανονας 2).

Ετσι ειναι κατανοητο γιατι καποιοι μενουν μονοι στην ζωη ..(ασχετο)

Στην ενοια του χωρου μπορει να ενταχθει και ενοειτε ως συτατικο της ενοιας και λογο υπαρξεις του η ενοια τροφη.

Τροφη στην συγχρονη κοινωνια ενοειτε η δουλεια.

Kαθως τα συστηματα αποτελουνται απο ατομα που ολα και αναλογα την θεση τους στη ιδιοτυπη ιεραρχια
που υπαρχει (ασχετα αν θεωρουμε λαθος οτι δεν πρεπει να υπαρχει)
στην ιεραρχια αυτη υπαρχει καταμερησμος εργασιας.

Ετσι στην αγελη των λυκων τα μικροτερα στην ιεραρχια μερη θα αναλαβουν και την χειροτερη δουλεια στους ανθρωπους αυτο ειναι οι λεγομενοι εργατες (blue colar workers)
να κυνηγησουν για να παραχθει τροφη υπερ του πληθους και μεσω της οποια θα τραφουν και αυτα.

Τωρα εδω γινετε -και εχει ειπωθει στο παρελθον- μια διαχρονικη σηζυτηση για την αμοιβη του κατωτερου μελους τηςομαδας συστηματος σε σχεση με αυτα που παραγει.

Εικαζεται και ειναι γεγονος οτι για να λειτουργησει μια τετοια ομαδα πρεπει η παραγωγη τροφης ολων των μελων που κυνηγουν μαζι
να ειναι μεγαλυτερη απο την καταναλωση ολων οσων μελων τρωνε..

Ετσι η ομαδα ειναι ευρωστη και εχει επιτυχιες στις μαχες για την υπερασπιση του χωρου της
επισεις παραγει πολλα νεα μελη ειτε μεσω αναπαραγωγης εφοσων οι συνθηκες ευνουν κατ τετοιο
αλλα και εξ υιοθεσιας καθως νεοεισερχομενα μελη-μερη ερχονται και μετεχουν στην ομαδα για ναν επιβιωσουν ή να τραφουν η να περασουν γενικοτερα καλυτερα.

Ετσι και κατω απο αυτο το πρισμα η θεωρεια που αναπτυχθηκε των περασμενο αιωνα απο τον Καρολο Μαρξκαι αλλους ως προπτυπο και οραμα για μια καλυτερη κοινωνια και που σε γενικες γραμμες λεει οτι ο καθενα θα πρεπει να δουλευει οσο μπορει και να αμοιβεται συμφωνα με της αναγκες του ειναι μια θεωρεια παρα φυσιν για περισοτερο του
ενος λογους.

Στην δουλια τωρα..Εχει επικρατηση η αποψη οτι ο αρχηγος της αγελης πρεπει να μεριμνα για τα ατομα μερη της ομαδας του να ειναι χορτασμενα και ειδαλως θα εφαρμοστει ο πρωτος κανονας και τα μελη θα ενταχθουν σε νεες ομαδες
για να επιβιωσουν ή να τραφουν η να περασουν γενικοτερα καλυτερα.(μεταντευση).

Ετσι η ανεργεια πλεον φανταζει το απειλητικοτερο στοιχειο για την συνοχη της αγελης καθως ανεργια σημαινει εληψη τροφης και οπως στους λυκους ειναι αιτια αμφησβητησης του αρχηγου εφοσον η συνθηκες το επιτρεουν (εκλογες).

Σε περιπτωση που ο αρχηγος ή η συνθηκες περιορισουν την μετανατευση αυτη με την βια και με νομους τοτε νομοτελειακα αυτη θα συμβει και θα ειναι μαζικη και ισως βιαια.

Στην περιπτωση που ο αρχηγος δεν δεχτει την αμφισβητηση και τις εκλογες αλλα προχωρησει μονος τοτε μοιραια θα πεσει και με παταγο απο μια βιαιη επανασταση.

Σιγουρα θα εινα ενα pay back ια τον αρχηγο και τις δυμανεις καταστολης που χρησημιποιοησε και μπορουμε να πουμε οτι η βαρβαρη κοινωνια που εχει δημηουργησει θα ειναι αυτη που θα ορισει το τροπο πληρωμης του...
Πραδειγμα αλβανια και δευτερο παραδειγμα Τσαουσεσκου
Οι συνθηκες ομως πολλες φορες δεν επιτρεπουν την μεταναστευση κατι που ειναι και αυτο παραφυσιν (αλλα αυτο ειναι πολιτικη).

Η αλαγη καμια φορα αποκαλυπτει πλουτο κρυμενο που συσωρεευε ο αρχηγος τα χρονια της δυναμης του και ετσι η μεταναστευση
αναβαλεται γι αργοτερα και δεν ξεχνιετε.
Αναβαλετει μποστα στην ευκαιρια για πλουτισμο μεσω της κλοπης και του πλιατσικου
Παραδειγμα η βαγδατη.

Γνωστες αυτων τον κατ εφημησμον μυστηκων οι αυτοκρατορες διατηρουν τις αυτοκαρατοριες τους στηριζομενοι σε θεικες επιταγες και στην
κατασταση ημιμαθειας που διατηρουν τους λυκους τους (λαος) κλεινωντας τις στοφιγγες ενυμερωσης η ελεγχονας τες και σκωτωνοντας επιδοξους διαδοχους.

Ο χαρακτηρισμος εχθρος του λαου χρησιμοποιηθηκε πολλες φορες στο παρελθον αλλα κανενας εθρος του λαου δεν θανατωθηκε αν δεν ηταν εχθρος του συστηματος.

Ενα αλλο κοματι που αποτελει ασφαλεια του χωρου και η υπαρξη του επιβαλετε καθως τυχων εληψη του θα οδηδγησει σε εξαθλιωση
τα μελη και θα εφαρμοστει ο κανονας "να επιβιωσουν ή να τραφουν η να περασουν γενικοτερα καλυτερα", ειναι ο παραγοντας υγεια
για το οποιο δεν νομιζω οτι χρειαζεται ειδικη μνεια.

θα συνεχισω αργοτερα και θα επεκταθω στις σχεσεις των μελλων μεταξυ τους.


H παρενθεσεις καλο θα εινα να μην μπλοκαρουν το μυαλο αλλα να αποτελλουν τα παραδειγματα -βοηθηματα για την εφαρμογη των οσων γραφω
Εχω την εντυπωση οτι αυτα επεκτεινονται και σε αλλες εφαρμογες (καποια απο αυτα τουλαχιστον)

love for what is comming and forgivness for the past...

Edited by - drumx13 on 25/05/2003 14:09:37Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2003, 21:49:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
2. Κάθε τι που μετέχει το ένα, είναι ένα και όχι ένα

μεσα στην αγελη ισχυει και επιδρα στις σχεσεις των λυκων ο δευτερος κανονας
quote:
Το πληθος μεταβαλεται αναλογα με την ευρητητα των συμφερωντων που θελει να Διεκδικησει η να προστατευσει( Κανονας 2).



Ενιοτε ο αρχηγος συρεται σε καταστασεις που δεν θελει στην προσπαθεια του να εκφρασει οσον το δυνατον περισοτερα συμφερωντα..

Θωρητικα καθε συστημα εμβυας υλης -οντων θα μπορουσε να λειτουργησει ετσι.
Παρολα αυτα υπαρχουν τομεις της ζωης του οντος οπου η μοναξια ειναι υπερατο δικαιωμα. Η μοναξια και ο ιδιωτικος χωρος φανταζει σαν αναφεραιτο δικαιωμα διοτι το ον θελει να φανταζεται οτι συμετεχει στο ολον με την θεληση του και οτι εχει την επιλογη να μην συμετεχει και να παραμηνει αυτο απομωνομενο στον ιδιωτικο του χωρο.

Μεσα απο την μοναξια και τα ερωτηματα που φερνει το ον αντιμετωπιζει και αναγνωριζει τον εαυτο του ως σημαντικο και απαραιτητο μερος του ολου.
Ειναι απαραιτητο το ον να αντιμετωπιζει τον εαυτο του ως απαραιτητο συνεκτικο στοιχειο του μερους και τυχων αποριψη του δημηουργει προβληματα.
Εδω εκφραζεται η εμφυτη αναγκη του οντος για αυτογνωσια και ο μονος τροπος για να γνωρισει το ον -μερος τα του εαυτου του ειναι στα ματια του ολου η τουλαχιστον στα ματια μιας μεριδας του ολου.
Μπορει το μερος να πιστευει οτι θελει αν δεν το πιστευουν και αλλοι δεν υφιστατε.
Ο δημοσιος διαλογος ειναι ακριβως αυτη η διαδικασια και ο μη συμετεχων ειναι ΙΔΙΩΤΗΣ με την αρχαιοελληνικη ενοια του ορου.

Για να φτασει το ον να εκφρασει περισοτερα του ενος συμφεροντα και καποτε να γινει αρχηγος αγελης πρεπει να καταλαβει πως λειτουργει το ολον σε ολες της πτυχες του.

Το μερος εκ φυσεως απο τη αρχη ης ζωης του εκφραζει μονο το ατομικο του συμφερον και σε καθε περιπτωση το διεκδικη και το υπερασπιζεται...
Απο την πρωτη του ανασα μεχρι την τελευταια του το μερος απαιτει και διεκδικει το καλυτερο δυνατο .Επειδη αυτο ειναι δυνατο να φερει ακομα και βια φτανουμε στο...

Κατα συνεπεια το μερος εχει την ταση να παραμηνει μερος(κανονας 3)

Οποτε σε ενα κοσμο που θε εξελιπε ο παραγων του πρωτου κανονα θα υπηρχε μια αναρχια και ενα συστημα βιας καθως θα επικρατουσε ο κανονας τρια ενω ο κανονας 2 δεν θα υφιστατω καθολου.

Κατι τετοιο γινεται οταν τα ατομα της ομαδας δεν αναγνωριζουν το οτι τα συμφεροντα τους προστατευονται και διεκδικουνται καλυτερα εντος της αγελης η πιστευουν οτι δεν αμοιβονται κατα τα οφειλομενα
Ετσι υπαρχει κοινωνικη αναταραχη που στρεφετε κυριως κατα του αρχηγου και ενταση μεταξυ των μελλων της αγελης

Οσπου ενας νεος και δυνατος αρηγος κανει την εμφανιση του καταφερει να εκφρασει τα πολλα και αντικρουονμενα συμφεροντα μοιραζοντας υποσχεσεις και διεκδικοντας σε μια τελικη μαχη την εξουσια.
Η τελικη μαχη θα υπαρξει οπωσδηποτε.

Πως περνας απο την απλη εκφραση του εγω σου στην μαζικη εκφραση της οποιασδηποτε συλογικοτητας.

Αντιλαμβανομενος και τοποθετωντας το συμφερον σου σε ενα συλογικοτερο
που ομως το δικο παραμενει πληρως και αυτουσιο ως προς την αρχη του και την ουσια του.

Περα απο τον κανονα 3 υπαρχει και η εθελουσια Ενωση με συναργηγια οπου το κινητρο ειναι ο κανονας 1 ...οπως παντα
Τα μερη στην αρχη τοποθετουν εθελουσια εαυτους σε συστημα με σκοπο τον κανονα 1
Αυτο λειτουργει καλυτερα με οσο το δυνατον λιγοτερα ατομα και ο αριθμος 2 ειναι το πλησιεστερο εφικτο πληθος ατομων.( ενοιες οπως ο καλυτερος μου φιλος, φιλη,γαμος)

Το προβλημα γεναται απο τον ορο συναρχηγια.
Κατι τετοιο ειναι αδυνατον και αποτελει προσδοκια περισοτερο και αμοιβαια υποσχεση παρα γεγονος. Ο λογος ειναι η διαφορα δυναμικου.
Οσο μεγαλυτερη διαφορα δυναμικου υπαρχει αναμεσα ατομα τοσο το ατομο με το μεγαλυτερο δυναμικο αναλαμβανει να καλυψει το κενο που αφηνει ο αλλος.
Αν η διαφορα ειναι βατη εχει καλως.
Αν η διαφορα ειναι χαωδης τοτε χρειαζονται μεγαλα αποθεματα προσφορας απο τον φυσικο ηγετη της δυαδας για να λειτουργησει και παντα στην δυαδα αυτη αυτος που δουλευει περισοτερο απωτελει και τον φυσικο ηγετη.
Ως ηγετης εκφραζεται πληρως απο...

quote:
Αντιλαμβανομενος και τοποθετωντας το συμφερον σου σε ενα συλογικοτερο
που ομως το δικο παραμενει πληρως και αυτουσιο ως προς την αρχη του και την ουσια του.

..
θα επανερθω προσπαθοντας να καταλαβω περισοτερα


Τα παραπανω απωτελουν σκεψεις προς κριση και θα ηθελα την συμετοχη σας και την κριση σας

love for what is comming and forgivness for the past...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

thoth
Ιδρυτικό Μέλος ESOTERICA.gr

Greece
3130 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/05/2003, 11:10:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους thoth  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Γεια σου Drumx13.

Δυστυχώς οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να δίνω όπου και όποτε θέλω τον χρόνο μου αλλά συνήθως εκεί που υπάρχει μεγάλη ανάγκη.

Με μια πρώτη ματιά βρήκα ενδιαφέρουσες τις σκέψεις σου. Νομίζω ότι στο βιβλίο υπάρχουν πολλές ακόμα "προτάσεις" που θα σου είναι χρήσιμες για να ολοκληρώσεις και να αποσαφηνίσεις τα ερωτηματικά σου.

Σου δίνω κάποιες ακόμα "Προτάσεις" που έχουν σχέση με τους συλλογισμούς σου.

Ελπίζω να βοηθήσουν. Όταν βρω περισσότερο χρόνο θα ασχοληθώ περισσότερο.

quote:
13. Κάθε αγαθό έχει ενωτική δύναμη για όσα το μετέχουν και κάθε ενοποίηση είναι αγαθό και το κάθε αγαθό είναι το ίδιο με το ένα. Σχόλιο: Αν το αγαθό έχει σωστική δύναμη για την ουσία του καθενός από αυτά είναι το ένα (γιατί σώζονται με το ένα και ο διασκορπισμός είναι που βγάζει το καθένα από την ουσία), το αγαθό, σε όποια είναι παρόν, τα κάνει ένα και τα διατηρεί στην ένωσή τους. Κι αν το ένα συντελεί στην συναγωγή και στην συνοχή των όντων, τελειοποιεί το καθένα κατά την παρουσία του. Κι άρα από την άποψη αυτή αγαθό για όλα είναι η ένωση (…) είναι λοιπόν και η αγαθότητα ένωση και η ένωση αγαθότητα και το αγαθό ένα και το ένα πρωταρχικά αγαθό.

21. Κάθε τάξη ξεκινώντας από την μονάδα προχωρεί σε πλήθος, που συστοιχεί στη μονάδα και το πλήθος όποιας τάξης επανέρχεται στην μονάδα. Σχόλιο: (…) Επειδή λοιπόν σε κάθε τάξη υπάρχει και μια κοινότητα, μια συνέχεια, μια ταυτότητα, εξαιτίας της οποίας μερικά πράγματα λέγονται ομοταγή και άλλα όχι, είναι φανερό ότι από μια αρχή περνά το ίδιο γνώρισμα σε μια τάξη. Υπάρχει λοιπόν μια μονάδα που προηγείται από το πλήθος σε κάθε τάξη και σειρά, που δίνει σε όσα είναι μέλη της τάξης αυτής τον έναν λόγο της σχέσης μεταξύ τους και προς το όλο (…) Και στη φύση του σώματος υπάρχει και το ένα και το πλήθος και τόσο η μια φύση συνενώνει τις πολλές, όσο και οι πολλές φύσεις προέρχονται από την μια φύση του όλου. Και στη τάξη των ψυχών υπάρχει η δυνατότητα να ξεκινούν από μια ψυχή την πρώτη και να προχωρούν σε πλήθος ψυχών και το πλήθος να ανεβαίνει στην μια και στη νοερή ουσία που υπάρχει και μονάδα νοερή και πλήθος διάνοιες προήλθαν από ένα νου και επιστρέφουν σε αυτή. Και στο ένα που προηγείται από όλα υπάρχει το πλήθος των ενάδων και στις ενάδες, η ανάταση στο ένα. Οι ενάδες είναι λοιπόν μετά το πρώτο ένα και οι διάνοιες μετά τον πρώτο νου και οι ψυχές μετά την πρώτη ψυχή και έπειτα από όλη την φύση οι πολλές φύσεις.(σελ. 81)

27. Κάθε τι που παράγει, εξαιτίας της τελειότητάς του και από πλεόνασμα δύναμης παράγει τα δεύτερα. Σχόλιο: Γιατί το παραγόμενο δεν είναι ένα απόκομμα από αυτό που το παράγει, αυτό δεν θα ταίριαζε μήτε στη γέννηση μήτε στα γεννητικά αίτια. Ούτε είναι πάλι μια μετάβαση, γιατί αυτό που παράγει δεν αποτελεί ύλη του παραγόμενου, μένει αυτό που είναι και το παραγόμενο είναι κάτι άλλο από αυτό. Αυτό λοιπόν που γεννά στέκεται αναλλοίωτο και αμείωτο, πολλαπλασιάζει τον εαυτό του από γεννητική δύναμη και δίνει από τον εαυτό του δεύτερες υποστάσεις. (σελ.87-89)

97. Κάθε αρχικό αίτιο σε όποια σειρά, μεταδίνει το ιδιαίτερο γνώρισμά του σε όλη την σειρά. Και ό,τι είναι αυτό πρωταρχικά, η σειρά. Και ό,τι είναι αυτό πρωταρχικά, η σειρά είναι με υποβιβασμό.


120. Κάθε θεός περικλείει στην ύπαρξή του τη δύναμη να προνοεί για όλα και η πρωταρχική πρόνοια βρίσκεται στους θεούς. Σχόλιο: (…) Και που αλλού θα βρεθεί η πριν από το νου ενέργεια αν όχι πάνω από την ουσία αρχές; Και η πρόνοια, όπως φανερώνει το όνομά της, είναι ενέργεια (πριν από το νου). Με το να είναι λοιπόν θεοί και μετά να είναι αγαθότητες προ-νοούν για όλα, γεμίζοντας τα πάντα με την πριν από το νου αγαθότητα. (σ. 163)

125. Κάθε θεός από όποια τάξη αρχίσει να φανερώνει τον εαυτό του, προχωρεί μέσω όλων των κατωτέρων του, πληθύνοντας πάντοτε και διαιρώντας τις μεταδόσεις του, διατηρώντας, όμως την ιδιότητα της ίδιας του της υπόστασης. Σχόλιο: (…) Γιατί καθώς οι πρόοδοι γίνονται με υποβίβαση [="ύφεσις"] πληθύνονται παντού τα πρώτα στην κατώτερη βαθμίδα των δεύτερων, και όσα παράγονται δέχονται τη σειρά τους σύμφωνα με την ομοιότητα που έχουν προς όσες αιτίες τα παράγουν. Έτσι το σύνολο είναι κάπως το ίδιο, διαφέρει όμως το παραγόμενο από αυτό που μένει, και φαίνεται αλλιώτικο εξ αιτίας της υποβίβασης, δεν απομακρύνεται όμως από αυτό που μένει εξαιτίας της συνέχειας. (σ. 169)

140. Όλες οι δυνάμεις των θεών, ξεκινώντας από ψηλά και προχωρώντας δια μέσου των ίδιων τους των ενδιαμέσων, φτάνουν ως τα τελευταία όντα και τους γύρω από τη γη τόπους. Σχολιο: Γιατί εξάλλου δεν έχουν ανάγκη από τόπους και διαστήματα εξαιτίας της υπερβατικότητάς τους, που τις αποσυσχετίζει από τα πάντα και τις κάνει να ξεπερνούν τα πάντα και εξαιτίας της παρουσίας τους σε όλα και της ασυμμιξίας τους ωστόσο με αυτά. (…) Απλώνουν λοιπόν τον εαυτό τους από τα άνω μέχρι τα τελευταία. Για αυτό και σε αυτά υπάρχουν αντανακλάσεις των πρώτων-πρώτων και υπάρχει μια συμπάθεια ανάμεσα σε όλα τα πράγματα αφού τα δεύτερα προϋπάρχουν στα πρώτα και τα πρώτα αντανακλώνται στα δεύτερα. Γιατί κάθε γνώρισμα θα είναι κατά τρεις τρόπους, ή κατά αιτία, ή κατά ύπαρξη ή μέθεξη (σ. 181)

(σελ. 71-73)


Δες όπου Ενάδα-Θεός τον Αρχηγό, όπου τάξη την ομάδα. Δες κάποιες σκέψεις για την μεταβίβαση της δύναμης και για την έννοια του αισθητού χώρου.

Παρόλα αυτά το πιο ενδεδειγμένο είναι να μελετήσεις το ίδιο το βιβλίο.

Καλό και υγιή στοχασμό.

"ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ"

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/05/2003, 12:44:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
χιλια ευχαριστω φιλε thoth

love for what is comming and forgivness for the past...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

drumx13
Πλήρες Μέλος

Greece
1049 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/05/2003, 22:24:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους drumx13  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
13. Κάθε αγαθό έχει ενωτική δύναμη για όσα το μετέχουν και κάθε ενοποίηση είναι αγαθό και το κάθε αγαθό είναι το ίδιο με το ένα. Σχόλιο: Αν το αγαθό έχει σωστική δύναμη για την ουσία του καθενός από αυτά είναι το ένα (γιατί σώζονται με το ένα και ο διασκορπισμός είναι που βγάζει το καθένα από την ουσία), το αγαθό, σε όποια είναι παρόν, τα κάνει ένα και τα διατηρεί στην ένωσή τους. Κι αν το ένα συντελεί στην συναγωγή και στην συνοχή των όντων, τελειοποιεί το καθένα κατά την παρουσία του. Κι άρα από την άποψη αυτή αγαθό για όλα είναι η ένωση (…) είναι λοιπόν και η αγαθότητα ένωση και η ένωση αγαθότητα και το αγαθό ένα και το ένα πρωταρχικά αγαθό.

ο στοχος παντα ειναι η καλυτερευση της ζωη ολων και με ολους τους δυνατους τροπους..το πληθος θα μεταβαλεται αναλογα τα συμφεροντα που εκφραζει ή προστατευει.
Η ζωη ως αγαθο σωστικης σημασια ειναι το ενα και η υποκειμενικοτητα -διασκορπισμος- περι του τι ειναι καλυτερο για τον καθενα χωριζει και βγαζει το καθενα παο την ουσια που ειναι το ενα αγαθο και η ενωση.Ειναι λοιπον και η ενωση αγαθο και το αγαθο η ενωση και ενα και πρωταρχκο

Μαλλον ενοει αδερφοτητα που ειναι ενα και υπερτατο αγαθο και ουσια.
Οποτε γινεται..

Καθε αδερφοτητα εχει ενωτικη δυναμη για οσα το μετεχουν και καθε αδερφοτητα ενοποιοηση ειναι αγαθο και καθε αγαθο ειναι το ιδιο με το ενα (αδερφοτητα).
Αν η αδερφοτητα εχει σωστικη δυναμη για το καθενα απο αυτα (επηρεαζει την ζωη του) ειναι το ενα γιατι σωζωνται μεσω αυτης (αδερφοτητας) -καθως αν δεν σωζονταν δεν θα υπηρχαν- και ο διασκορπισμος ειναι που βγαζει το καθενα απο την ουσια- αδερφοτητα- αγαθο στα οποια ειναι παρων, που τα κανει ενα και τα διατηρη ενα.
Κι αν το ενα- αδερφοτητα συντελει στην συναγωγη και συνοχη των οντων (ενοειτε οτι συμβαινει κατι τετοιο)τα τελειοποιει κατα την παρουσια του.
Και αρα απο αυτην την αποψη το αγαθο για ολα ειναι η ενωση -αδερφοτητα- και αρα ειναι λοιπον η αδερφοτητα ενωση και η ενωση το πρωταρχικο αγαθο.
Ειναι λοιπον το ζητουμενο καθως ειναι το υπερτατο αγαθο ενα που ψαχνουμε ολοι.
Η ενοια διασκορπισμος τοτε παιρνει μια αυτοκαταστροφικη-μη σωστικη- χρεια καθως παρουσιαζεται σαν να μην ξερει ο καθενας ποιο ειναι το υπερτατο αγαθο- συμφερον του
(αν ειναι ετσι προκειτε για υπερατη σοφια που δειχνει και το μεγεθος της αγνοιας του ανθρωπινου γενους σημερα).

21 Καθε ταξη- συνολο- ξεκινοντας απο τη μοναδα καθως εχει την ταση να παραμηνει μοναδα προχωρει σε πληθος γηνεται ενα-μοναδα οποια ταξης(αναλογος του κινητρου) και επαναρχεται στην μοναδα οταν το κινητρο ληψει.
Επειδη σε καθε ταξη υπαρχει και μια κοινοτητα (με συστημα και αρχες)
υπαρχει συνεχεια(διαδοχη... μαλλον) και ταυτοτητα-μοναδα- και μοναδικη (πχ Ελληνες) εξαιτιας της οποιας μερικα πραγματα λεγονται ομοταγη και αλλα οχι.
(εμεις και οι αλλοι)
Ειναι φανερο οτι μια αρχη (εξουσια) περνα το ιδιο γνωρισμα σε μια ταξη ( ο καθενας περνει αυτο που του αξιζει καθως οχι μονο επιρεαζεται απο αυτο αλλα και το επιρεαζει φτιαχνοντας το οπως θελει καθως εχει μπει στο ολο συστημα εκουσια προς υπερασπιση των συμφερωντων του)
Υπαρχει λοιπον μια μοναδα (πιθανον ταυτοτητα) που δινει που προηγειτε απο το πληθος και σειρα και δινει σε οσα ειναι μελη της ταξης τον ενα λογο (τον κοινο) της σχεσης του ενος με του αλλου
Εδω θα μπορουσε ως μοναδα να αναφερεται σε οτιδοιποτε εχει την δυναμη να ενωσει.
Στην φυση του σωματος υπαρχει το ενα και το πληθος, σχεση ενα- κυταρο ολον, και το σωμα ολον συνενωνει τις εναδες κυταρα ( με ποιο κινητρο αραγε? με ποια συνεκτικη ταυτοτητα, και για ποιο λογο, μηπως για να ζησουν ? Θα μπορουσε ενα κυταρο μας να ζησει μονο του?

Καθως το ενα γινεται ενα με την μεθεξη του ενος μπορουμε να πουμε οτι και συμφωνα με την δαρβινικη θεωρεια οτι τα αρχικα κυταρα (μονοκυταροι οργανισμοι) ενωθηκαν για να προστατευθουν -βελτιωθουν-
και ταυτιστικαν τοσο πολυ με το αρχικο ενα που ακολουθησαν και επελεξαν να γινει το ενα της θα "μεθ εξις" οπου δεν μπορουν πλεον να χωρισουν διοτι αποκτησαν νεα ταυτοτητα.
Καποια στιγμη λοιπον θα φτασουμε ξανα στην μοναδα αφου το μερος ενα εχει την ταση να παραμηνει ενα..

Οταν ληψει το κηνητρο που τα κρατα μαζι.
Ενα σωρο ερωτηματα μπορουν να τεθουν εδω καθως αυτο το κινητρο ειναι
που ψαχνουμε για να το καλιεργησουμε και να πετυχουμε την αθανασια.

το υπολοιπο 21 αναφαιρετια στην εξελιξη... τοων ενοιων φυση πολλες φυσεις, νους διανοια , ψχ και ανταση στο ενα

θα διαφωνησω στο θεμα της ψχς ως ενοια
Πιστευω οτι αυτη η ενοια ειναι μια απο της ενοιες που χωριζουν την αδερφοτητα παρολα αυτα ειναι ο απαραιτητος ιδιωτικος χωρος που χρειαζεται το ατομο για να αυτοκαληεργηθει και να αισθανθει οτι υπαρχει ελπιδα να ξεφυγει απο την διαδικασια του θανατου.
Η ελπιδα χρειαζεται...
Αλλα χρειαζονται ανθρωποι που θα συνησφερουν στην αδερφοτητα και θα σωσουν την ψχ τους μεσα απο αυτη καθως η αδερφοτητα εχει σωστικο χαρακτηρα...
θα δεχτω την ενοια ψχ ως ατομο-μερος- ενα που θα ειναι αυτο το ενα που θα ενωθει τελικα και εκει χρειαζεται να το γνωρισουμε( ως εαυτο) για να καταφερουμε αυτην την ενωση- Αναταση στο ενα αδερφοτητα- που καποιοι το λενε και θεο.
Τον θεο θα τον βρουμε μεσω της αδερφοτητας. Οποιας αδερφοτητας και αν καταληξουμε τελικα αρκει να ειναι κοινη για ολο το ανθρωπινο γενος. Ειναι το μονο σιγουρο.
Το παιχνιδι γινεται για το ποια αδερφοτητα ειναι καλυτερη η δικη μου ή δικη σας.... χανοντας την ουσια διοτι ξεχναμε το βασικοτερο ο διασκορπισμος σκωτωνει

θα επανερθω με το επομενο συντομα
τα λεμε

love for what is comming and forgivness for the past...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

   
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.140625
Maintained by Digital Alchemy