Συγγραφέας |
Θέμα |
|
The seventh son of a seventh son
Νέο Μέλος
Greece
16 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/10/2003, 15:32:05
Ομολογώ ότι δεν έψαξα πολύ για το αν υπάρχει το συγκεκριμένο θέμα, οπότε ζητώ άφεση αν επαναλαμβάνομαι. Για το συγκεκριμένο πείραμα γνωρίζω όσα μου είπαν οι μόνιμοι του Πολεμικού Ναυτικού. Ότι, δηλαδή, αυτό το πλοίο ανήκε στο ελληνικό ναυτικό, μετά το πείραμα, με την ονομασία Αετός και ότι μεταφέρθηκε μέσω μίας πύλης σε άλλη διάσταση (ή στην ίδια αλλά σε άλλο τόπο, δεν έχει σημασία προς το παρόν) και ότι μετά επανήλθε στην θέση του. Αυτό που θέλω να μάθω είναι: 1. Πως έγινε αυτό (παρακαλώ αναλυτικά). 2. Τι απέγινε το προσωπικό του πλοίου. Επίσης ξέρω ότι στο πείραμα αυτό οφείλονται τα stelth αεροσκάφη και πλοία.
Μετά τιμής, ο έβδομος γιος κάποιου έβδομου γιου... |
durden_alie
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Turkey
1532 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/10/2003, 15:43:26
Φίλε μου με το ωραίο nick...(αχ...που είναι ο καιρός που έγραφαν τέτοια τραγούδια...τέλοσπάντων...)Δεν έχω να σου δώσω κάποια απάντηση στα ερωτήματά σου, αλλά αν σε βοηθάει, ρίξε μια ματιά κι εδώ...: http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?TOPIC_ID=509
|
The seventh son of a seventh son
Νέο Μέλος
Greece
16 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/10/2003, 15:49:18
Φίλε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Όσο για την καλή εποχή των Iron Maiden το μόνο που έχω να πω είναι ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣΜετά τιμής, ο έβδομος γιος κάποιου έβδομου γιου... |
AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης
Greece
4317 Μηνύματα |
Απεστάλη: 22/10/2003, 16:49:07
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΦΙΛΕ The seventh son of a seventh son ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ... ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΤΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ Η ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΨΗΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΔΗ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ durden_alie.. ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΣΤΕΛΘ. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΘ. 1-ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΓΩΝΙΕΣ) 2-ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ. 3-ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΒΑΦΗΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΗΛΕ/ΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΡΑΝΤΑΡ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
|
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Μέλος 1ης Βαθμίδας
Italy
80 Μηνύματα |
Απεστάλη: 23/10/2003, 02:11:36
Καλε μου φιλε,επειδη μονο και μονο ειπες να σου αναφερουμε τα πραγματα οπως εγιναν αναλυτικα!! Στη ναυτικη βαση της φιλαδελφιας των ΗΠΑ,εγιναν καποιοι πειραματισμοι την 17.8.1943 κατ'αλλουσ τον Οκτωβρη του ιδιου ετους,στο αντιτορπιλικο Ελντριτζ, το οποιο την 15.1.1951 δοθηκε στα πλαισια της στρατιωτικης βοηθειας στην Ελλαδα και μετονομαστηκε σε ΛΕΩΝ.Σημερα το πλοιο παροπλιστηκε και ειναι νεκρο,ετοιμο να ακολουθησει την πορεια της διαλυσης και μετατροπης του σε σιδηρο. Υπευθυνος τοτε των πειραματων,ηταν ο αστροφυσικος Μορις Τζησσαπ,ο οποιος πειραματιστηκε πανω στα ενοποιημενα πεδια του Αινστάιν,που προεβλεπαν την απομαγνητιση του σκαφους με ηλεκτρογεννητριες. Το πειραμα εγινε με την συμμετοχη δυο αλλων σκαφων και με συνεργασια απο αλλες γεννητριες της στεριας. Οταν αρχισε το πειραμα, το αντιτορπιλικο σταδιακα αρχισε να εξαφανιζεται.Καλυφθηκε απο μια πρασινωπη ομιχλη στην οποια φαινοταν το περιγραμμα του πλοιου.Η ομιχλη σχηματισε μια πρασινη σφαιρα που ειχε διαμετρο κατα 200 μετρα μεγαλυτερη απο το μηκος του πλοιου. Το φαινομενο αυτο το εβλεπαν αυτοι που συμμετειχαν στο πειραμα στην ακτη,οσοι ηταν λιγο μακρυτερα δεν εβλεπαν τιποτα.Τελος σε καποια στιγμη,οταν οι μηχανες απομαγνητισης εφθασαν στο μεγιστο της αποδοσης τους,ακουστηκε ενας σθριγμος και το πλοιο χαθηκε τελειως.Μολις το πειραμα τελειωσε το πλοιο ξαναφανηκε στην θεση του.Απο το σημειο αυτο και μετα αρχιζουν τα δυσκολα και τα μυστηριωδη. Μετα απο μερικα χρονια οταν αρχισε το μυστικο να διαρρεει προς τα εξω,τον Δρ. Μορις Τζησσαπ τον αυτοκτονησαν για να μην μιλησει.Βρεθηκε κρυφο σωληνακι που μετεφερε τα καυσαερια του αυτοκινητου στο εσωτερικο του. Διαφορες εφημεριδες αρχισαν να κανουν λογο για ενα αντιτορπιλικο που εμφανιστηκε απο το πουθενα στο λιμανι του Νορφολκ και χαθηκε ξαφνικα λιγο αργοτερα. Το λιμανι του Νορφολκ απεχει 300 χιλιομετρα απο την Φιλαδελφια.Εγινε δηλαδη μια τεραστια τηλεμεταφορα,γεγονος υψηλης σημασιας,αν σκεφτουμε οτι μολις σημερα ανακοινωσαν οι αυστριακοι φυσικοι οτι επετυχαν την τηλεμεταφορα σωματιδιου. Ενα τετοιο πειραμα(αν ειμασταν ικανοι να ελεγξουμε ολες τις παραμετρους και επιπτωσεις του)εκτος του οτι θα εκανε τα πλοια αορατα,θα εξασφαλιζε διαστρικα ταξιδια σε ελαχιστο χρονο και σε πολυ χαμηλο κοστος σε σχεση με τα σημερινα ταξιδια στο διαστημα. Ομως εκεινο που χαρακτηριζε το πειραμα ακρως απορρητο και θεωρηθηκε ως αποτυχια ηταν οι επιπτωσεις που ειχε πανω στο προσωπικο.Περιπου οι μισοι απο το πληρωμα αξιωματικοι και ναυτες τρελλαθηκαν.Μερικοι γινοταν ανεξελεγτα αορατοι και μετα επανερχονταν σε κανονικη κατασταση.Αλλοι εκει που καθονταν εξαφανιζονταν για να εντοπιστουν χιλιομετρα μακρια,αλλοι περνουσαν μεσα απο τοιχους και δυο ατομα αυτοαναφλεγησαν και καιγοντουσαν ζωντανοι επι 18 ημερες. Συμφωνα με τις μαρτυριες των ναυτων που συμμετειχαν στο πειραμα οταν αυτο εφτασε στην ολοκληρωση του,οι ναυτεσ εγιναν αορατοι,δεν εβλεπαν τον εαυτο τους και τους αλλους και πατουσαν στο πουθενα,κυριολεκτικα περπατουσαν στον αερα. Το υπερπεδιο που αναπτυχθηκε απο τις γεννητριες γυρο απο το πεδιο του σωματος,ηταν σαν να εριχνε το προσωπικο σε κωματωδη κατασταση.Ανασαιναν,εβλεπαν,αισθανονταν,αλλα ζουσαν στον χωρο του πουθενα.Οταν διακοπηκε η φορτιση δημιουργηθηκε κατασταση τρελλας. Για να επανελθουν στα φυσιολογικα τους ορια επρεπε να αγγιξουν ενας,δυο ή τρεις αλλοι ανθρωποι,που συμμετειχαν στο πειραμα σαν μελη του πλοιου ή αλλιως παρεμεναν παγωμενοι στην θεση τους,ή επρεπε να διακοψουν το πεδιο στην μεση του ατομου,αφου γινοταν ο εντοπισμος τους,που απαιτουσε 1 εως 24 ωρες.Ναυτης στο μηχανοστασιο εντοπιστηκε μετα απο 6 μηνες παγωμενος στην θεση του,με ειδικο μηχανημα που ειχε κατασκευαστει για την μεταφορα του προσωπικου στην φυσιολογικη ανθρωπινη κατασταση (αξια μηχανηματος 5.000.000 δολαρια).Τελος με την κορυφωση του πειραματος το προσωπικο κολλησε στην θεση που βρισκοταν εκεινη την στιγμη. Σημερα ΗΠΑ και Καναδας πειραματιζονται στην Νεβαδα πανω στο ιδιο αντικειμενο με το προγραμμα που φερει το ονομα ΜΑΓΝΗΤΗΣ.Το πειραμα αυτο θα μας βοηθησει να καταλαβουμε και να εξηγησουμε πολλα απο τα περιεργα φαινομενα που αναφερονται στην Ελληνικη ιστορια. Συγνωμη εαν εγινα βαρετος αλλα σου ειπα αναλυτικα τα πραγματα οπως και εγω τα εχω διαβασει(βιβλιο Η Αγνωστη Αρχαιολογια Των Ελληνων σελ.161)
|
The seventh son of a seventh son
Νέο Μέλος
Greece
16 Μηνύματα |
Απεστάλη: 23/10/2003, 08:48:36
Αγαπητέ AVATARGR, καλώς σας βρήκα. Έχεις απόλυτο δίκιο, λάθος μου. ΠΡΟΜΗΘΕΑ, σε ευχαριστώ πολύ.Μετά τιμής, ο έβδομος γιος κάποιου έβδομου γιου... |
Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
4324 Μηνύματα |
Απεστάλη: 23/10/2003, 11:56:43
Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο θέμα, στα όρια του μύθου και της πραγματικότητας. Είχα έναν φίλο που υπηρέτησε στο Λέων και μου είχε πει ότι κάποιες μπουκαπόρτες ήταν σφραγισμένες και ότι είχαν συχνά ηλεκτρικά προβλήματα. Βέβαια κυκλοφορούσαν και άλλες φήμες ανάμεσα στους ναύτες, για εμφανίσεις "φαντασμάτων" στο μηχανοστάσιο και γενικά ότι ήθελες δεν ήθελες, ένοιωθες έναν εκνευρισμό εκεί μέσα ιδίως τις νυχτερινές ώρες. Στο site που παραθέτω, υπάρχει και το ιστορικό της απόκτησης του πλοίου από το ελληνικό ναυτικό. Το ELDRIDGE βγήκε από την υπηρεσία του Αμερικάνικου ναυτικού στις 17 Ιουνίου 1946. Στις 15 Ιανουαρίου 1951, μέσω του προγράμματος της Αμερικανικής Αμυντικής Βοήθειας δόθηκε στην Ελλάδα, στο Ελληνικό Ναυτικό όπου υπηρετεί ως συνοδευτικό αντιτορπιλικό υπό το όνομα ΛΕΩΝ (D-54). To Λέων αποσύρθηκε από την υπηρεσία το 1991, αλλά παρέμεινε ως επαιδευτικό σκάφος. Ο "Ναυτικός Οδηγός των Μαχίμων Στόλων", του 1995, αναφέρει ότι το πρώην ELDRIDGE έγινε το Ελληνικό αντιτορπιλικό ΠΑΝΘΗΡ (D-67) και άλλα ναυτικά λεξικά συμφωνούν με αυτό. http://www.navalships.org/eldridge.html 'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming' -Arthur C. Clarke-
|
manos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
2467 Μηνύματα |
Απεστάλη: 23/10/2003, 13:39:56
Xwris apotelesma synexizontai oi ereynes gia ton entopismo twn tessarwn agnooymenwn ths pyraylakatoy toy Polemikoy mas Naytikoy KWSTAKOS, poy byqisqhke xqes to apogeyma ejw apo to Baqy ths Samoy, otan embolisqhke apo to oxhmatagwgo ploio SAMAINA. Symfwna me ton kybernhth ths pyraylakatoy, agnooymenoi einai: o Anqypaspisths, Kanellos Kokkinhs kai oi Keleystes Apostolos Asprogerakas, Basileios Mayrogiwrgos kai Gewrgios - Nektarios Anadranisiakhs, enw to SAMAINA, den ypesth zhmies, oyte shmeiwqhkan traymatismoi kai to skafos epestrece sto limani ths Samoy. Stis ereynes metexoyn ploia toy Polemikoy Naytikoy, elikoptera kai dyo aeroskafh ellhnika C-130, kaqws kai eidika skafh gia ton entopismo kai anelkysh nayagiwn. Ta swstika synergeia perisynellejan swa ta 34 apo ta 38 melh toy plhrwmatos ths pyraylakatoy, poy arga to brady - symfwna me plhrofories - metaferqhkan kai noshleyontai sto Naytiko Nosokomeio Aqhnwn. Oi ereynes qa synexistoyn mexri thn symplhrwsh 72 wrwn, enw adieykrinistes paramenoyn mexri stigmhs oi synqhkes, katw apo tis opoies egine h sygkroysh. O Prwqypoyrgos, Kwstas Shmiths,poy enhmerwqhke gia to tragiko naytiko atyxhma ejefrase th lyph toy prosqetontas oti edwse entoles wste na yparjei paradeigmatikh timwria ekeinwn, poy ameloyn kata egklhmatiko tropo ta kaqhkonta toys. Symfwna me dhmosiografikes plhrofories, h pyraylakatos KWSTAKOS, poy symmeteixe sth diakladikh askhsh PARMENIWN ekteloyse askhsh apokrychs me ``krathmenes tis mhxanes`` se apostash misoy naytikoy milioy apo thn akth boreiodytika toy akrwthrioy Aylaki ths Samoy. H askhsh anamenetai na oloklhrwqei ayrio Tetarth. Athens News Agency: News in Greek (AM), 96-11-05 Athens News Agency: News in ASCII Greek </news/greek/ape> Directory - Previous Article <96-11-04_1.ape.html> - Next Article <96-11-06.ape.html> From: The Athens News Agency at <<http://www.forthnet.gr/ape>> Aqhna, Ellada, 05/11/1996 (APE)με απεραντο σεβασμο και αγαπη,ο μανος σας Edited by - manos on 23/10/2003 13:41:23 Edited by - manos on 23/10/2003 13:44:47 |
beyond
Πλήρες Μέλος
Greece
1446 Μηνύματα |
Απεστάλη: 23/10/2003, 19:02:00
TO ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΤΕ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟ,ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ? ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΕ ΜΑΣ ?
|
Phantom II
Μέλος 1ης Βαθμίδας
70 Μηνύματα |
Απεστάλη: 23/10/2003, 23:47:38
Dhladh file Mano, to "Kwstakos" ti sxesh exei me to peirama ths Filadelfeias...? H TPK P-25 Klasshs CombattanteIII epairne meros sthn TAMS PARMENION 96. Ap'oso gnwrizw h "apokrupsh" einai toso sto optiko pedio (mpainontas se kolpisko wste na mhn entopizetai apo ton ex8ro ews thn teleytaia stigmh), oso kai sto hlektromagnhtiko exontas ton hlektroniko exoplismo se "pa8htikh diamorfwsh"...Mhpws exoume 'stealth' ploia kai a/fh kai den to xeroume...? Oso gia ton "Lewnta" (ston Aeto gyristhke h "Alikh sto Naytiko"), ap'oso gnwrizw yparxoun polles "istories" alla ka8oloy apodeixeis h sobares martyries gia kati xeiropiasto... ______________ ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης) http://clubs.pathfinder.gr/getthumb.php?album15708pic_id22/img" border=0>
|
alf_nikaia
Νέο Μέλος
Greece
21 Μηνύματα |
Απεστάλη: 04/11/2003, 18:41:33
quote: Mhpws exoume 'stealth' ploia kai a/fh kai den to xeroume...?
Φίλε PHAΝΤOM δεν έχουμε πλοία και Α/Φ στην Ελλάδα τύπου "stealth". Όταν η Η.Π.Α. παρέδωσαν το ELDRIDGE στην Ελλάδα τα μηχανήματα που τους ενδιέφεραν τα αφαίρεσαν και κληδώθηκαν κάποιοι θάλαμοι. Ακόμα και μετά τον παροπλισμό του παλι αφαίρεσαν κάποια "συμαντικά" εξαρτήματα. "Είχαμε φτιάξει ένα αμάξι με καρυδότσουφλο μια κουβαρίστρα βάλαμε για ρόδες" ζέψαμε δυο μερμύγκια και φορτώσαμε τριφύλλι σε κανένα μην πεις που πηγαίνουμε |
sailor
Νέο Μέλος
Greece
38 Μηνύματα |
Απεστάλη: 10/11/2003, 13:31:56
Απαντώντας στο συνομιλητή beyond θα ήθελα να αντιστρέψω την ερώτηση του ώς εξής: Αν το πλοίο είχε τόσο περίεργο παρελθόν θα το έδιναν στην Ελλάδα? Όσο για τα κλειδωμένα διαμερίσματα του Λεόντα αυτά δεν υπήρξαν ποτέ και έχω προσωπική άποψη περί αυτού. Αν ψάχνετε για συνομωσίες αναζητείστε καλύτερα ποιοί έγιναν αρκετά πιο πλούσιοι από αυτή, αλλά και άλλες παρόμοιες ιστορίες.
|
Omni
Νέο Μέλος
Greece
27 Μηνύματα |
Απεστάλη: 10/11/2003, 22:50:05
Φίλε sailor, δεν γνωρίζω ποιο χρονικό διάστημα υπηρέτησες στο Λέων (αν αυτό σημαίνει η προσωπική σου άποψη που λες) , αυτό όμως που γνωρίζω πολύ καλά είναι οτι ο φίλος ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ είναι απόλυτα σωστός σε ότι λέει, αν και έχουμε διαφορετικές πηγές. Αν έχεις όντως υπηρετήσει στο Λέων τότε θα πρέπει σίγουρα να έχεις δει σε κάποια σημεία, μεγάλα μάτσα από καλώδια τα οποία σταματούν κάπου χωρίς κανείς να γνωρίζει την χρησιμότητά τους. Για όποιον θέλει να σιγουρευτεί αν ψάξει να βρεί τι βάρος είχε το Έλντριτζ όταν νηολογήθηκε και με τι βάρος έφτασε στην Ελλάδα. Επίσης η φίλη ostria έχει πολύ δίκιο. Έχω και γώ προσωπικό φίλο που υπηρέτησε στο Λεων και του έχουν συμβεί αρκετά περίεργα εκεί. Τουλάχιστον ένα, από αυτά τα περίεργα που βίωσε, το έχουμε επιβεβαιώσει πλήρως οι υπόλοιποι φίλοι, από τηλεφωνήματα που έκανε στην οικεγένειά του και σε άλλους.
|
endorama
Πλήρες Μέλος
1296 Μηνύματα |
Απεστάλη: 11/11/2003, 01:04:32
εχω ακουσει και εγω για παραξενα συμβαντα οπως ιχνη στα ρανταρ απο αντεικειμενα που δεν υπηρχαν. συμφωνω και εγω με τον AVATARGR αλλο stealth αλλο "τωρα με βλεπεις-τωρα οχι" quote: TO ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΤΕ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟ,ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ? ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΕ ΜΑΣ ?
Αμερικανικη βοηθεια φιλε μου ξερεις ποσο κοστιζει ο παροπλισμος? τα εδιναν σε μας και τους χρωσταγαμε και χαρη με ενα σμπαρο δυο τρυγωνιαquote: Σημερα το πλοιο παροπλιστηκε και ειναι νεκρο,ετοιμο να ακολουθησει την πορεια της διαλυσης και μετατροπης του σε σιδηρο.
εγω ηξερα οτι θα γινει κατι σαν μουσειο.quote: Αν έχεις όντως υπηρετήσει στο Λέων τότε θα πρέπει σίγουρα να έχεις δει σε κάποια σημεία, μεγάλα μάτσα από καλώδια τα οποία σταματούν κάπου χωρίς κανείς να γνωρίζει την χρησιμότητά τους. Για όποιον θέλει να σιγουρευτεί αν ψάξει να βρεί τι βάρος είχε το Έλντριτζ όταν νηολογήθηκε και με τι βάρος έφτασε στην Ελλάδα. Επίσης η φίλη ostria έχει πολύ δίκιο. Έχω και γώ προσωπικό φίλο που υπηρέτησε στο Λεων και του έχουν συμβεί αρκετά περίεργα εκεί. Τουλάχιστον ένα, από αυτά τα περίεργα που βίωσε, το έχουμε επιβεβαιώσει πλήρως οι υπόλοιποι φίλοι, από τηλεφωνήματα που έκανε στην οικεγένειά του και σε άλλους.
φιλε omni απο οτι φαινεται εχεις μερικες πληροφοριες παραπανω θα μπορουσες να της μοιραστεις μαζι μας? Don't try to take our dreams away from us We will never be like you
|
sailor
Νέο Μέλος
Greece
38 Μηνύματα |
Απεστάλη: 11/11/2003, 02:15:34
Αγαπητέ Omni, όντως έχω υπηρετήσει στο Λέων, όπως και σε αρκετά άλλα πλοία του ΠΝ. Θα πρέπει να πώ ότι σε όλα ανεξαιρέτως αυτά τα πλοία υπήρξαν κατά καιρούς περίεργα συμβάντα. Θα αναφέρω χαρακτηριστικά: - ρούχα και προσωπικά αντικείμενα που χανόντουσαν και βρισκόντουσαν ξανά στα πιο απίθανα μέρη του πλοίου - περίεργοι ήχοι από απομακρυσμένα διαμερίσματα του πλοίου - διαμερίσματα πλοίου όπου σταματούσε η λειτουργία των ρολογιών με μπαταρία - ανεξήγητες πτώσεις τάσης στις ηλεκτρογεννήτριες - κραδασμοί ενώ το πλοίο ήταν δεμένο και δε λειτουργούσαν ούτε οι μηχανές, ούτε οι ηλεκτρογεννήτριές του - εμφανίσεις περίεργων φώτων στο κατάστρωμα, κυρίως εν πλώ και σε περιόδους υψηλής σχετικής υγρασίας - ακατάληπτα μηνύματα στον ασύρματο σε κλειστές συχνότητες Επίσης, όλα τα παλιά πλοία του στόλου, και κυρίως αυτά που είχαν λάβει μέρος σε πολεμικές επιχειρήσεις (κυρίως 2ος ΠΠ) είχαν και τη δική τους περίεργη ιστορία. Οι ιστορίες αυτές ήταν αρκετά συχνά αληθινές: - κάποια γυναίκα που ακουγόταν να κλαίει συγκεκριμένες μέρες και ώρες - κάποιος ναύτης που είχε βρει τραγικό θάνατο όταν έκλεισε ο καταπέλτης, ή έσπασε ο κάβος - κάποιοι ναύτες που σκοτώθηκαν στη μάχη και τα πτώματά τους δε βρέθηκαν ποτέ Ίσως αξίζει να ανοιχθεί κάποιο θέμα για περίεργες ναυτικές ιστορίες, μερικές από τις οποίες είναι πραγματικά συνταρακτικές και δύσκολο να εξηγηθούν. Ειδικά για το Λέων, όντως υπήρχαν πλήθος καλώδια που έρχονταν από το πουθενά και πήγαιναν στο πουθενά. Αυτό είναι κάτι αρκετά συνηθισμένο, ιδίως στα παλιά πλοία, και μπορεί να οφείλεται σε μια σειρά λόγων, ο λιγότερο πιθανός εκ των οποίων είναι το να πρόκειται για απομεινάρια του εξοπλισμού ενός άκρως απόρρητου πειράματος που διεξήχθη σε μια άλλη χώρα μερικές δεκαετίες πριν. Η συνηθέστερη εξήγηση είναι ότι φαίνεται να είναι τυφλά αλλά στην πραγματικότητα διακλαδώνονται στους μπουλμέδες για να οδηγηθούν στους καταναλωτές ή τους δέκτες σήματος, ενώ η επόμενη πιο πιθανή εξήγηση είναι ότι αφορούν συσκευές οι οποίες σε κάποια μετασκευή του πλοίου αφαιρέθηκαν και απλά παραμένει το δίκτυο για πιθανή μελλοντική χρήση. Τέλος, σε ότι αφορά το εκτόπισμα των πλοίων της κλάσης Λέων (Θηρία για τον Ελληνικό ΠΝ, Cannon για το Αμερικανικό), ήταν το ίδιο και για τα 4. Ότι εκτόπισμα είχε ο Λέων είχαν και ο Πάνθηρ και ο Ιέραξ και ο Αετός. Δε γνωρίζω μετά βεβαιότητος αν υπήρχε κάποια διαφοροποίηση σε σχέση με το αρχικό τους, όμως εάν υπήρχε θα αφορούσε το πλήρες και όχι το βασικό τους εκτόπισμα το οποίο, αν θυμάμαι καλά, ήταν γύρω στους 1200-1300 τόννους. Η λογική λέει ότι το πλήρες εκτόπισμα μετά το 1975 περίπου (τότε πρέπει τα θηρία να πέρασαν μερική μετασκευή) θα ήταν περίπου 20% μεγαλύτερο από το προηγούμενο λόγω της εγκατάστασης καινούριων ηλεκτρογεννητριών για την εξυπηρέτηση των νέων ραδιοηλεκτρονικών βοηθημάτων και συσκευών.
|
Phantom II
Μέλος 1ης Βαθμίδας
70 Μηνύματα |
Απεστάλη: 11/11/2003, 23:21:21
Geia sou sailor! Symfwnw me tis parathrhseis sou... Ki egw exw akousei istories gia ploia ektos tou Lewnta kai sigoyra den einai apokleisteiko pronomio tou, oute shmainei oti yphrxe "logos" pou mas ton edwsan... AN pragmati eixe kapoies paraxenes idiothtes tote na eiste SIGOUROI oti to USN den 8a to edine POTE se allh xwra kai gia KANENA logo... Opoios psaxnei gia "paraxena ploia" as psaxei na brei to Katadromiko classhs Ticonderoga Cape St. George (CG 71), kai as dei pou htan , p.x. stis 31 Ianouariou 1996... As afhsoume ta fantastika kai atekmhriwta kai as piasoume ayta gia ta opoia exoume stoixeia...
Ap'oso gnwrizw ta 8hria einai sth Souda opou h 8a ginoun stoxoi se boles, h 8a dialy8oun... ______________ ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)
Edited by - Phantom II on 11/11/2003 23:25:35 |
endorama
Πλήρες Μέλος
1296 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/11/2003, 02:14:36
quote: Opoios psaxnei gia "paraxena ploia" as psaxei na brei to Katadromiko classhs Ticonderoga Cape St. George (CG 71), kai as dei pou htan , p.x. stis 31 Ianouariou 1996...
συγνωμη για το θαρρος ομως αφου καποιοι εχετε καποια στοιχεια στα χερια σας γιατι δεν μας τα λετε? υποτιθεται οτι το forum υπαρχει για να υπαρχουν μαζεμενα διαφορα στοιχεια σε ενα μερος για να μην τρεχουμε απο εδω και απο εκει (ΚΑΙ ταξινομημενα παρακαλω).τωρα θα πειτε αν σε ενδιαφερει το θεμα θα ψαξεις και θα βρεις ναι ομως αν κοιταξετε ομως ποσες φρασεις συνοδευονται απο το "οποιος ψαξει" θα τον πιασει απελπισια ενω ειναι απλο "παιδια ξερω οτι εγινε αυτο το διαβασα εκει" αν καποιος δεν ικανοποιηθει τοτε κανει την ερευνα του και επιστρεφει με υλικο που ικανοποιει την αποψη του και φυσικα και στην περιπτωση που δεχτει την αποψη καποιου μπορει να κανει και μια σχετικη ερευνα για να συμπληρωσει τα λεγομενα του μελους με το οποιο συμφωνησε δεν γινεται ομως να ψαχνουμε για ολα απο το μηδεν. τωρα εγω για ποιο πραγμα να πρωτοψαξω? για τον αετο? το St. George,το μερος που εγινε το πειραμα?για τους ναυτες?για τα φαινομενα?για τους βρυκολακες?την αυρα?τα στοιχειωμενα πλοια? δεν λεω καλη η αναζητηση αλλα αλλο αναζητηση αλλο καβουρας γραφειο ντεντεκτιβ _ΝΕΟ_λυνουμε και μαγια. συγνωμη για την παρενθεση
Don't try to take our dreams away from us We will never be like you
|
beyond
Πλήρες Μέλος
Greece
1446 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/11/2003, 07:36:35
Ε,ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ FORUM "ΠΑΡΑΞΕΝΟ" ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΙΑ..ΕΑΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΕΠΑΦΗ" ? ΕΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΙ "ΠΑΡΑΞΕΝΟ" ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ? ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ "ΠΥΛΕΣ" ? ΜΗΠΩΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΥΛΗ" ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΤΕ ? Η ΠΥΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ? ..(ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ? ):) Ήρθα, είδα, νίκησα, είπε ο στρατηγός. Ανέβηκες, ξεκίνησες, έφτασες! ώρα να κατεβείς! λέει ο φιλόσοφος
|
omega
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
167 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/11/2003, 09:04:49
quote: ..(ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ?
Να είσαι καλά με έκανες και γέλασα φίλε beyond. ΥΓ. Συνέχισε πάντως είσαι σε καλό δρόμο.
|
sailor
Νέο Μέλος
Greece
38 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/11/2003, 11:16:33
Αγαπητέ Beyond έδωσες ρέστα.
|
Omni
Νέο Μέλος
Greece
27 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/11/2003, 16:02:24
Αγαπητοί Φίλοι του esoterica, όταν έγραψα το μήνυμά μου δεν θέλησα να επαναλάβω στοιχεία, τα περισσότερα εκ των οποίων είχαν ήδη παρατεθεί από τον Φίλο ΠΡΟΜΗΘΕΑ, απλώς για οικονομία χώρου και αυτό, νομίζω οτι το αντιλαμβάνεστε. Αν διαβάσετε το προηγούμενο μήνυμά μου, θα δείτε οτι πουθενά δεν αναφέρω ιστορίες που άκουσα, μου είπαν κλπ, αλλά σε εμπειρία ενός φίλου μου που υπηρέτησε στο Λέων και που εν μέρει απετέλεσε και δική μου εμπειρία καθώς και κάποιων άλλων φίλων μου. Όλα όσα σας γράφω παρακάτω αποτελούν στοιχεία από προσωπικές μας έρευνες και θα προχωρήσουμε μαζί βήμα-βήμα, χωρίς να παραβλέπουμε την χρονολογική σειρά, τα ιστορικά γεγονότα, τις αιτίες και τα αποτελέσματα. Μάλλον θα μακρηγορήσω αλλά αξίζει τον κόπο ...1943. Η γάγγραινα του πολέμου έχει τυλίξει όλη την Ευρώπη και οι συμμαχικές δυνάμεις με την Αμερική και την Αυστραλία, από κοινού, προσπαθούν να ανακόψουν την προέλαση των ναζιστικών στρατευμάτων. Από πολύ καιρό πριν, οι επιστήμονες σε Ευρώπη και Αμερική (αλλά και οι δυνάμεις του άξονα) σε συνεργασία με το στρατό, έχουν επιδοθεί σε ένα ανελέητο αγώνα δρόμου για την απόκτηση της υπεροπλίας, επειδή απλά όποιος την αποκτήσει πρώτος, θα επιβληθεί.. Εκτός από τα προγράμματα υλοποίησης της ατομικής βόμβας, γίνονται παράλληλα και πολλά άλλα όπως πχ βιολογικά και γενετικά. Ένα από αυτά τα προγράμματα που αναπτύχθηκε στην Αμερική είχε σαν σκοπό το "ιδανικό καμουφλάζ" των πολεμικών πλοίων, ώστε να μην γίνονται αντιληπτά από ραντάρ και έτσι να αποκτήσουν πλεονέκτημα αιφνιδιασμού. Όλες οι νέες θεωρίες, για τη σχάση του πυρήνα, αλλά και του ενοποιημένου πεδίου, τίθενται στην υπηρεσία του πολέμου. Το Έλντριτζ είχε ναυπηγηθεί για αυτό ακριβώς το λόγο. Να αποτελέσει υποκείμενο άκρως απόρρητου πειράματος, με τη χρήση του ενοποιημένου πεδίου, και όταν καθελκύεται, μεταφέρει πάνω του όλα τα απαραίτητα μηχανήματα για την διεξαγωγή του πειράματος. Έτσι και έγινε ... Εκτός από το πλήρωμα στο πείραμα της Φιλαδέλφειας, συμμετείχαν και άλλα παραπλέοντα σκάφη, αλλά και μεγάλος αριθμός ανθρώπων στη στεριά που βοηθούσε στο πείραμα και μέσω των ραντάρ έλεγχαν αν όντως θα γινόταν "αόρατο". Όπως γράφει ο Φίλος ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ, στο αποκορύφωμα του πειράματος και ενώ έχουν εκλυθεί τρομακτικά ποσά ενέργειας, μια πράσινη ομίχλη τύλιξε το πλοίο το οποίο κυριολεκτικά εξαφανίστηκε. Οι αναφορές και οι μαρτυρίες (θα δούμε παρακάτω από που προέρχονται) λένε οτι όντως εμφανίστηκε στο λιμάνι του Νόρφολκ, 300 χλμ μακριά και μετά ξαναεμφανίστηκε στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας. Το πείραμα προκαλεί σοβαρά προβλήματα στο πλήρωμα (όπως τα αναφέρει ο Φίλος ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ) τα οποία και συνεχίστηκαν, κάτι που δεν μπορούσε να έχει προβλεφθεί. Να σημειώσουμε εδώ οτι κανένα μέλος του πληρώματος δεν πέθανε κατά την διάρκεια του πειράματος. 1944-1951. Η Γερμανία έχει ήδη συνθηκολογήσει, οι δύο ατομικές βόμβες έχουν πέσει και ο απόηχος του πειράματος δεν έχει καταλαγιάσει. Μέσα σε αυτό το διάστημα, ερευνητές, συγγραφείς, δημοσιογράφοι αλλά και άνθρωποι που συμμετείχαν στο πείραμα (ήταν πολλοί) έχουν ξεκινήσει εκστρατεία, προκειμένου να δοθούν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα, αλλά και το τι πραγματικά συνέβη σε κείνο το πείραμα. Ανακαλύπτονται μέλη του πληρώματος και καταθέτουν τις μαρτυρίες τους, κάποιοι από τους αξιωματικούς τηρώντας την ανωνυμία τους δίνουν πληροφορίες, καθώς και αυτόπτες μάρτυρες τόσο από την Φιλαδέλφεια όσο και από το Νόρφολκ αναφέρουν τι βίωσαν. Ο καθηγητής Μόρις Τζέσσαπ "αυτοκτονεί", ενώ από αυτούς τους δυστυχείς που ήταν μέλη του πληρώματος ένα μέρος τρελαίνεται, άλλοι εξαφανίζονται μυστηριωδώς και άλλοι πεθαίνουν μυστηριωδώς. Από το πείραμα και μετά, όλο το πλήρωμα είχε τα προβλήματα που περιγράφει ο Φίλος ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ και ήταν αναγκασμένοι να βρίσκονται μόνιμα 2-3 μαζί επειδή πολύ συχνά εξαφανίζονταν. Η χαρακτηριστική φράση που χρησιμοποιούσαν μεταξύ τους για να αποδώσουν την κατάσταση της εξαφάνισης, ήταν το "κόλλησα στη μελάσα". Σε περίπτωση που κάποιος έπεφτε σε αυτή την κατάσταση (εξαφάνισης) είχαν εμπειρικά ανακαλύψει οτι έπρεπε να τον αγγίξει κάποιος άλλος για να μπορέσει να επανέλθει και αυτός ήταν ο λόγος που δεν βρίσκονταν ποτέ μόνοι τους. Μπροστά σε αυτό το κύμα και ενώ γίνονται προσπάθειες για έρευνα στα μέρη του πλοίου, η κυβέρνηση των ΗΠΑ αποφασίζει να δωρίσει το Έλντριτζ στην Ελλάδα (θα μπορούσε να ήταν οποιαδήποτε χώρα), ως αμυντική στρατιωτική βοήθεια με αποκλειστικό σκοπό την αποσιώπηση του θέματος και την παύση των ερευνών. Αυτή η ενέργεια γίνεται για τους εξής λόγους. Το Έλντριτζ είναι σχετικά νέο, άρα και αξιόμαχο. Δεν γίνεται να παροπλιστεί και να κοπεί γιατί κάτι τέτοιο θα προκαλούσε ακόμη μεγαλύτερο θόρυβο και έρευνες, αλλά και ταυτόχρονα το δώρο προς μια μακρινή χώρα η θα απέφερε για τις ΗΠΑ κάποιο άλλο αντάλλαγμα (γνωστή τακτική). 1952 – 1985. Το Έλντριτζ, βαπτισμένο ως ΛΕΩΝ αποτελεί μέρος του στόλου της Ελλάδας. Στις ΗΠΑ έχουν εκδοθεί βιβλία, άρθρα σε εφημερίδες, εκπομπές, αλλά παράλληλα και πολλές διώξεις ερευνητών, δημοσιογράφων, συγγραφέων αλλά και αξιωματικών του ναυτικού με την δικαιολογία ότι παραβιάζονται απόρρητα μυστικά και έγγραφα που αφορούν την ασφάλεια και άμυνα της χώρας. Να μην ξεχνάμε ότι αυτό το διάστημα επικρατούσε ο ψυχρός πόλεμος. Ο φίλος μου παρουσιάζεται, και μετά την εκπαίδευσή του υπηρετεί στο Λέων όπου και του συμβαίνουν διάφορα περίεργα. Σε κάποιο από αυτά συμμετέχω έμμεσα και γώ και άλλοι φίλοι, κάτι που γίνεται η αιτία να ερευνήσουμε και να βρούμε όλα τα παραπάνω. Όντως μέσα στο πλοίο υπήρχαν πολλές δεσμίδες από καλώδια που σε κάποιο σημείο ήταν κομμένα χωρίς να ξέρει κανείς σε τι χρησιμεύουν, και συνέβαιναν και διάφορα περίεργα. Αγαπητέ Φίλε sailor, σωστά αναφέρεις ότι υπάρχουν πολλές παράξενες ιστορίες και για πολλά πλοία στην Ελλάδα. Θα έλεγα ότι σε όλες τις χώρες με ναυτική παράδοση, η λαογραφία αλλά και η λογοτεχνία είναι γεμάτη ιστορίες με παράξενα συμβάντα, πλοία φαντάσματα, περίεργα φαινόμενα κλπ. Πολύ σωστά επίσης είσαι δύσπιστος σε ότι ακούγεται και θεωρώ ότι αυτός είναι και ο πιο σωστός τρόπος για να ερευνήσεις κάποιο θέμα. Θέλω όμως να προσέξεις κάτι που κατά την γνώμη μου είναι σφάλμα στην μεθοδολογία προσέγγισης που έχεις. Το ότι παντού ακούγονται και αναφέρονται τέτοιες ιστορίες, δεν σημαίνει ότι τις απορρίπτουμε όλες a priori. Το ότι έχεις ακούσει και άλλες τέτοιες ιστορίες δεν αποδεικνύει ότι στην ιστορία που συζητάμε δεν υπάρχει “κάτι άλλο”. Και θέλω επίσης να σου επισημάνω ότι ένας από τους καλύτερους τρόπους αποσιώπησης και “κουκουλώματος” είναι ακριβώς αυτός. Το να ισχυριζόμαστε ότι τέτοια πράγματα συμβαίνουν χιλιάδες άρα δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κάποιος μαζί τους. Όσον αφορά την αναζήτηση κάποιας θεωρητικής άποψης σχετικά με το τι πραγματικά συνέβη στο πείραμα της Φιλαδέλφειας, αν θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε, όχι όμως τώρα γιατί έχω ήδη επεκταθεί πολύ. Αγαπητέ Φίλε beyond, το χιούμορ σου είναι πάντα ευπρόσδεκτο από όλους μας, θα έλεγα και απαραίτητο.
|
Omni
Νέο Μέλος
Greece
27 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/11/2003, 22:10:33
Αγαπητοί Φίλοι επανέρχομαι με κάποιες διευθύνσεις στο διαδίκτυο όπου μπορείτε να βρείτε τα πάντα http://www.viewzone.com/philadelphia.html όπου αναφέρονται σχεδόν όλα, δίδονται links, αναφέρεται το ομώνυμο βιβλίο του Charles Berlitz, φωτογραφίες, αναφορές στην ταινία κλπ. http://www.onr.navy.mil/foia/PhillyExp.htm όπου δίδεται η ... επίσημη εξήγηση του Αμερικάνικου Ναυτικού. http://www.parascope.com/en/articles/allende.htm όπου αναφέρεται στον Carlos Allende, αυτόπτη μάρτυρα του πειράματος.Υ.Γ. Στα τέλη της δεκαετίας του 80 που εμείς είχαμε κάνει την δική μας έρευνα, δεν υπήρχε διαδίκτυο. Edited by - Omni on 12/11/2003 22:12:19 |
narya
Μέλος 2ης Βαθμίδας
300 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 08:19:50
Γεια σε όλους, είμαι νέο μέλος.Επειδή συγγενικό μου πρόσωπο είναι μόνιμος στο Π.Ν. άρκετές φορές έχουμε συζητήσει για το Λέων (ήταν όντως το Λέων και όχι το Πάνθηρ). Το πρόσωπο αυτό έχει ταξιδέψει με το Λέων. Μου είπε ότι δεν παρατήρησε τίποτα το περίεργο. Επίσης ότι δεν υπήρχαν σφραγισμένα σημεία (όπως αναφέρει και ο φίλος sailor). Υπήρχαν αρκετά καλώδια που δεν καταλήγουν πουθενά αλλά αυτό είναι πολυ συνηθισμένο στα παλιά πλοία (όπως πάλι αναφέρει ο sailor). Απ'οτι μου είπε επίσης το πλοίο μετά τον παροπλισμό του πήγε στον Πόρο και χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικούς λόγους. Είναι κάτι σαν μουσείο αλλά όχι ανοιχτό για το κοινό. Πάντως δεν ήξερε να μου πει αν βρίσκεται ακόμα στον Πόρο. Εγώ είχα ακούσει ότι όταν χάλαγε κάτι στο Λέων και γινόταν αντικατάσταση, το χαλασμένο ανταλλακτικό έπρεπε να το στέλνουν στις Η.Π.Α. Πάντως το συγγενικό μου πρόσωπο μου είπε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Τελικά είναι όλα μύθος ή απλά το Λέων μετά το τέλος του πειράματος έπαψε να έχει ενδιαφέρον για τους Αμερικανούς και το έδωσαν σε εμάς απλά για να καταλαγιάσει όλη η ιστορία;
|
Flor
Νέο Μέλος
33 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 11:18:25
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όποιον μπορεί να μου απαντήσει .Το ότι το πλοίο κατά τη διάρκεια του πειράματος εμφανίστηκε σε άλλο λιμάνι 300χλμ μακρυά από το λιμάνι που γινόταν το πείραμα είναι κάτι το οποίο μου κινεί την περιέργεια. Θεωρητικά δεν θα έπρεπε να εμφανιστεί οπουδήποτε ? Σε στεριά , σε βουνό !! Γιατί εμφανίστηκε σε λιμάνι πάλι ? μέσα στη θάλασσα ? επειδή είναι πλοίο ? υπάρχει κάποια δικαιολογία ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
|
beyond
Πλήρες Μέλος
Greece
1446 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 13:04:35
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΑΝ ΕΚΕΙ..Ήρθα, είδα, νίκησα, είπε ο στρατηγός. Ανέβηκες, ξεκίνησες, έφτασες! ώρα να κατεβείς! λέει ο φιλόσοφος |
mas71
Νέο Μέλος
Greece
16 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 14:21:52
Αγαπητοι φιλοι και φιλες επειδη ετυχε κατα την διαρκεια τις θητειας μου στο Π.Ν να επισκεφτω αρκετες φορες το εν λογω πλοιο για τεχνικους αλλα και προσωπικους λογους (συναδελφοι) θα ηθελα να πω και εγω με την σειρα μου οτι οντως υπηρχαν σφραγισμενες μπουκαπορτες συνηθως στο πισω μερος του πλοιου και για τις οποιες υπηρχε ρητη απαγορευση να μην ανοιχθουν απο το ιδιο το Αρχηγειο Στολου.Οι ιδιοι οι αξιωματικοι και υπαξιωματικοι του πλοιου δεν γνωριζαν τον λογο.Επισης υπηρχαν και τα γνωστα καλωδια που δεν κατεληγαν πουθενα οπως συνεβαιναν και αλλα περιεργα γεγονοτα συνηθως κατα την διαρκεια του πλου.Απο οσο μπορω να θυμαμαι καπου το 1992 ειχε προκαλεσει ιδιαιτερη αισθηση η δηλωση του τοτε Αρχηγου Στολου στο περιοδικο Ναυτικη Επιθεωρηση.Συγκεκριμενα ελεγε το εξης <κουφο>...Το πειραμα της Φιλαδελφειας δεν εγινε ποτε,αλλα αν εγινε εγινε στο Α/Τ Λεων...Το τι ακριβως ενοουσε δεν εχω καταλαβει οπως και πολλοι αλλοι ακομα...Θα ηθελα επισης να σημειωσω οτι οταν το πλοιο παραδοθηκε στην Ελλαδα ελειπαν απο το ημερολογιο του πλοιου αρκετες σελιδες...Κατι αντιστοιχο φυσικα δεν εχει συμβει με αλλα πλοια τα οποια ηρθαν στην Ελλαδα παρα μονο με το συγκεκριμενο.Οσο για το που βρισκεται αυτη την στιγμη το πλοιο...Οταν παροπλιστηκε υπηρετουσα ακομα στο Π.Ν και οι συναδελφοι υπαξιωματικοι και αξιωματικοι που ηταν σε αυτο ελεγαν οτι το πλοιο θα επιστραφει στην Αμερικη...γιατι ζητηθηκε.Μ.Α.Σ Οσοι χλευάζουν αυτά που δεν καταλαβαίνουν, γίνονται αρεστοί στους αδαείς, γελοίοι σ' όσους γνωρίζουν, υβριστές στους θεούς.
|
omega
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
167 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 14:47:25
sailor: quote: Όσο για τα κλειδωμένα διαμερίσματα του Λεόντα αυτά δεν υπήρξαν ποτέ και έχω προσωπική άποψη περί αυτού.
narya: quote: Επειδή συγγενικό μου πρόσωπο είναι μόνιμος στο Π.Ν. άρκετές φορές έχουμε συζητήσει για το Λέων Επίσης ότι δεν υπήρχαν σφραγισμένα σημεία (όπως αναφέρει και ο φίλος sailor).
mas71: quote: Αγαπητοι φιλοι και φιλες επειδη ετυχε κατα την διαρκεια τις θητειας μου στο Π.Ν να επισκεφτω αρκετες φορες το εν λογω πλοιο για τεχνικους αλλα και προσωπικους λογους (συναδελφοι) θα ηθελα να πω και εγω με την σειρα μου οτι οντως υπηρχαν σφραγισμενες μπουκαπορτες συνηθως στο πισω μερος του πλοιου και για τις οποιες υπηρχε ρητη απαγορευση να μην ανοιχθουν απο το ιδιο το Αρχηγειο Στολου
Τελικά υπηρχαν σφραγισμένες πόρτες ή όχι; Γιατί τουλάχιστον οι τρείς παραπάνω μιλάνε απο προσωπική εμπειρία και το σκόρ είναι 2-1. Και κάτι άλλο φίλε mas71. Τι εννοείς με το "συνήθως" που επίτηδες τόνισα στην παραπάνω φράση; Γιατί το "συνήθως" με το "σφραγισμένες" δεν ταιριάζει.
|
mas71
Νέο Μέλος
Greece
16 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 17:54:58
Προφανως εγινε καποιο λαθος.Θα ηταν μαλλον προτιμοτερο να πω ως επι το πλειστον στο πισω μερος του πλοιου και εννοω το υπιστεγο γιατι υπαρχει και το προστεγο οπου και εκει επισης υπηρχαν σφραγισμενες πορτες.Τις οποιες τις εχω δει προσωπικα.Ελπιζω να σε διαφωτησα. :)Μ.Α.Σ Οσοι χλευάζουν αυτά που δεν καταλαβαίνουν, γίνονται αρεστοί στους αδαείς, γελοίοι σ' όσους γνωρίζουν, υβριστές στους θεούς.
|
omega
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
167 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 18:09:18
Βεβαίως και με διαφώτισες αγαπητέ μου mas71. Αλλά ποιόν να πιστέψω τώρα εσένα , τον sailor ή την narya; Είμαι πολύ μπερδεμένος. Πάντως και εγώ μέχρι πρόσφατα ,ήξερα οτι υπήρχαν σφραγισμένες μπουκαπόρτες.
|
mas71
Νέο Μέλος
Greece
16 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/11/2003, 18:27:29
Αγαπητε Omega πολυ καλη η ερωτηση σου...Καλυτερα θα ηταν πιστευω να αφησεις να σε οδηγησει το ενστικτο σου!.Μ.Α.Σ Οσοι χλευάζουν αυτά που δεν καταλαβαίνουν, γίνονται αρεστοί στους αδαείς, γελοίοι σ' όσους γνωρίζουν, υβριστές στους θεούς.
|
Phantom II
Μέλος 1ης Βαθμίδας
70 Μηνύματα |
Απεστάλη: 16/11/2003, 04:25:48
Poia einai h prwth phgh pou anaferetai sto peirama, kai ti apodeixeis yparxoyn oti ayto pragmati egine?H epishmh ekdoxh einai fysika oti den egine tipota: www.history.navy.mil/faqs/faq21-1.htm+history+navy+faq21-1&hl=el&ie=UTF-8" target="_blank">http://www.google.com.gr/search?q=cache:DeVmgW51zScJ:www.history.navy.mil/faqs/faq21-1.htm+history+navy+faq21-1&hl=el&ie=UTF-8 Kai oi epizwntes toy plhrwmatos toy Eldridge lene oti den egine tipota: Source: The Philadelphia Inquirer, http://www.phillynews.com/inquirer/99/Mar/26/city/CSHIP26.htm ----- Begin Article ----- March 26, 1999 Ship's myth keeps reappearing The legend says the Eldridge vanished briefly in 1943. By Lacy McCrary INQUIRER STAFF WRITER ATLANTIC CITY -- The truth is out here. It is in a hospitality room of a boardwalk hotel, with some old salts sitting around white-clothed tables laughing at reports that their ship was involved in a top-secret World War II experiment.
Sailors who served on the USS Eldridge, the ship that legend says vanished briefly in 1943 at the Philadelphia Navy Yard, met here this week for their first reunion in 53 years and spent part of their time joking about the so-called Philadelphia Experiment. The Eldridge, they said yesterday, may well have been invisible to Philadelphia because it was never in Philadelphia. The ship's log and several veterans who were on the ship from its launching on July 25, 1943, at Port Newark, N.J., say it called on many East Coast ports, but never Philadelphia. Two movies, two books and several Web sites have kept the myth about the Eldridge alive. As the story goes, the destroyer escort was surrounded by a greenish fog, disappeared for a few minutes, then reappeared. But none of the veterans believes it. "I think it's somebody's pipe dream," said Ed Wise, 74, of Salem, Ind. Ted Davis, 72, of Grand Island, Neb., was more emphatic. "It never happened," he said. Bill Van Allen, 84, who was executive officer and then captain of the Eldridge in 1943 and 1944, said he never saw any sign of experiments aboard the ship. "I have not the slightest idea how these stories got started," said Van Allen of Charlotte, N.C. These former sailors said they sometimes had fun pretending the experiment actually occurred. "When people would ask me about it, I would play along with them and tell them I disappeared. After a while they realized I was pulling their legs," said Ray Perrino, 72, of Cranston, R.I. None of the 15 at the reunion could explain why writers picked their ship, out of the thousands that sailed in the war, as the site of invisibility experiments. Frankly, some are tired of being asked about it. "We can't wait to put it to rest. We can't because it keeps coming up," Davis said. "I'm still asked about it now, mostly by younger people." "I have a Pennsylvania auto license DE-173 [ the designation and number of the Eldridge ] , and every once in a while somebody will stop and ask me if it was really true," said Mike Perlstein, 72, of Warminster. "I tell them I know nothing about it. I've seen the movie, and it's a good movie, but there's no truth to it," Perlstein said. The Navy said it had received so many inquiries through the years about the Philadelphia Experiment -- the title of a 1984 movie, a 1993 sequel and two books -- that it prepared and sends out a fact sheet. The Navy said the myth dated to 1955 with the publication of The Case for UFO's by the late Morris K. Jessup. It said Jessup later received letters from a Carlos Miguel Allende, who gave a New Kensington, Pa., address, and claimed he witnessed the ship becoming invisible from another vessel. Allende also said the ship was "teleported" to and from Norfolk, Va., in a few minutes with some terrible aftereffects for crew members. Questions about the experiment probably arose from "quite routine" research at the Philadelphia Naval Shipyard during the war, according to the Navy fact sheet. "It was believed the foundation for the apocryphal stories arose from degaussing [ demagnetizing ] experiments which have the effect of making a ship undetectable or 'invisible' to magnetic mines," the Navy said. But the Navy said it had never conducted invisibility experiments, either in 1943 or at any other time. The legend says the ship became invisible on July 22, 1943, but ship records and the veterans say it was not launched until July 25. The second experiment, in which the Eldridge was sent to Norfolk and back to Philadelphia, was supposed to have occurred on Oct. 28, 1943. The ship's log says it was at the Brooklyn Navy Yard on that date, but did spend two days in the Norfolk Navy Yard in November 1943. The gray-haired men, some wearing baseball caps with "USS Eldridge" printed on them, chuckled as they ribbed one another about the mental problems the crew supposedly suffered from the experiments. "The only part of the book I think is true is the part about the crew being a little crazy," said Ed Tempany, 75, of Carteret, N.J. He referred to The Philadelphia Experiment: Project Invisibility by William L. Moore in consultation with Charles Berlitz. "When I get home I'm going to apply for disability," Perrino said, with a smile. "Beam me up, Scotty," said Tempany. ©1999 Philadelphia Newspapers Inc. Apo Ellhnikhs pleyras kaneis den exei pei epwnyma oti egine kati periergo, opote 1+1+1=? Oso gia to "Tico" pou anefera parapanw den apotelei mysthrio oti exei thn sunh8eia na fernei kakokairia asynh8isths entashs, opws ekane kai stin krish twn Limniwn (kai oxi Immiwn opws lan8asmena legontai) kai ayto den einai oute agnwsto, oute mysthrio... O "Aetos" einai mouseio pleon demenos ston Hudson... Meta apo tosa biblia, tainies, ar8ra klp, pou oi perissoteroi apodexonati ws alh8ina, abroxois posin, xanarwtw: Poia einai h prwth phgh ths istorias ayths kai ti apodeixeis yparxoyn...? ______________ ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)
|
|
Το Θέμα καταλαμβάνει 3 Σελίδες: |
|
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|