ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Είναι η Διονυσιακή λατρεία βάση για τις διδαχές του Χριστιανισμού;
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
olympios
Νέο Μέλος

Greece
28 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/12/2005, 16:24:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους olympios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Εδώ και αρκετές μέρες τα αυτιά μου ακούνε πολλά και διάφορα για τις βάσεις του Χριστιανισμού στην ξεχασμένη(τότε)Διονυσιακή λατρεία. Υποστηρίζουν ότι όλα, από την Παρθένο μέχρι την ανάληψη του Χριστού στους ουρανούς πάρθηκαν από την παραπάνω αρχαιοελληνική λατρεία. Λένε επί παραδείγματι ότι ο Διόνυσος με τις πολλές αναγενήσεις του έδωσε το "ερέθισμα" στους ευαγγελιστές να γράψουν για την Ανάσταση του Χριστού. Λένε ότι το έλατο έγινε σύμβολο των Χριστουγέννων ενώ αρχικά ήταν σύμβολο του Διονύσου. Λένε ότι ο "Γιαχβέ" είναι η συνέχιση μιας νεκράς παράδοσης, αυτής που θέλει το Διόνυσο να γεννάται από τον ίδιο το Δία(Διόνυσος=Διός+νύσα=αυτός που βγήκε από τη γάμπα που μοιάζει με χήνα του Δία)όπως ο Χριστός από τον πατέρα του, να πεθαίνει για τρεις μήνες-τρεις μέρες η εις Άδην κάθοδος-και να αναστένεται δίνοντας τη χαρά στη φύση, όπως εξάλλου και η περίοδος στην οποία εκτελλίσονται τα πάθη και η ανάσταση του Χριστού.

Θα ήθελα να μάθω ΠΟΥ στηρίζονται όλα αυτά(απτές αποδείξεις)και διάφορες άλλες απόψεις γύρω από το θέμα.
Ευχαριστώ.


Χαίρειν Εσαεί

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/12/2005, 18:41:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Εδώ και αρκετές μέρες τα αυτιά μου ακούνε πολλά και διάφορα για τις βάσεις του Χριστιανισμού στην ξεχασμένη(τότε)Διονυσιακή λατρεία. Υποστηρίζουν ότι όλα, από την Παρθένο μέχρι την ανάληψη του Χριστού στους ουρανούς πάρθηκαν από την παραπάνω αρχαιοελληνική λατρεία. Λένε επί παραδείγματι ότι ο Διόνυσος με τις πολλές αναγενήσεις του έδωσε το "ερέθισμα" στους ευαγγελιστές να γράψουν για την Ανάσταση του Χριστού. Λένε ότι το έλατο έγινε σύμβολο των Χριστουγέννων ενώ αρχικά ήταν σύμβολο του Διονύσου. Λένε ότι ο "Γιαχβέ" είναι η συνέχιση μιας νεκράς παράδοσης, αυτής που θέλει το Διόνυσο να γεννάται από τον ίδιο το Δία(Διόνυσος=Διός+νύσα=αυτός που βγήκε από τη γάμπα που μοιάζει με χήνα του Δία)όπως ο Χριστός από τον πατέρα του, να πεθαίνει για τρεις μήνες-τρεις μέρες η εις Άδην κάθοδος-και να αναστένεται δίνοντας τη χαρά στη φύση, όπως εξάλλου και η περίοδος στην οποία εκτελλίσονται τα πάθη και η ανάσταση του Χριστού.


ο χριστιανισμος χρησιμοποιησε πολλα στοιχεια της Ορφικης λατρειας του Διονυσου.


οπως και της λατρειας του Μιθρα που πιθανον βασιστηκε στην αντιστοιχη του Διονυσου.

ωστοσο την Αγαπη διδαξε μεταξυ αλλων και ο Σωκρατης (χριστιανος προ Χριστου ή Χριστος προ Χριστου?)


τα τυπικα και τα εθιμικα των χριστιανων συμβαδιζουν απολυτα με τα των Εθνικων.


αλλα αυτο δεν αποτελει εκπληξη αν σκεφθουμε οτι οι εκχριστιανισμενοι λαοι ανεδειξαν την Παναγια (Μεγαλη Μητερα) σε αυτο που ειναι σημερα, οπως και τους αγιους (στην ελειψη των "τοπικων" θεοτητων-πνευματων)


.


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.grΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
154 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/12/2005, 02:47:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΡΜΗ ΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΩΝ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΜΑΝΕΘΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ-ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΜΗ- 9000ΠΧ


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:


ΕΡΜΟΥ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ


Δόξα πάντων ο Θεός καί θείον καί φύσις θεία. Αρχή τών όντων ο Θεός, καί νούς καί φύσις καί ύλη, σοφία εις δείξιν απάντων ών˙ αρχή τό θείον καί φύσις καί ενέργεια καί ανάγκη καί τέλος καί ανανέωσις. Ήν γάρ σκότος άπειρον εν αβύσσω καί ύδωρ καί πνεύμα λεπτόν νοερόν, δυνάμει θεία όντα εν χάει. Ανείθη δέ φώς άγιον καί επάγει υφ' άμμω εξ υγράς ουσίας στοιχεία καί θεοί πάντες καταδιερώσι φύσεως ενσπόρου.
Αδιορίστων δέ όντων απάντων καί ακατασκευάστων, αποδιορίσθη τά ελαφρά εις ύψος καί τά βαρέα εθεμελιώθη εφ' υγρά άμμω, πυρί τών όλων διορισθέντων καί ανακρεμασθέντων πνεύματι οχείσθαι˙ καί ώφθη ο ουρανός εν κύκλοις επτά, καί θεοί ταίς εν άστρων ιδέαις οπτανόμενοι, σύν τοίς αυτών σημείοις άπασι, καί διηρθρώθη... σύν τοίς εν αυτή θεοίς, καί περιειλίγη το περικύκλιον αέρι, κυκλίω δρομήματι πνεύματι θείω οχούμενον.
Ανήκε δέ έκαστος θεός διά τής ιδίας δυνάμεως τό προσταχθέν αυτώ καί εγένετω θηρία τετράποδα καί ερπετά καί ένυδρα καί πτηνά καί πάσα σπορά ένσπορος καί χόρτος καί άνθους παντός χλόη˙ τοό σπέρμα τής παλιγγενεσίας εν εαυτοίς εσπερμολόγουν τάς τε γενέσεις τών ανθρώπων εις έργων θείων γνώσιν καί φύσεως ενεργούσαν μαρτυρίαν καί πλήθος ανθρώπων καί πάντων τών υπό ουρανόν δεσποτείαν καί αγαθών επίγνωσιν, είς τό αυξάνεσθαι εν αυξήσει καί πληθύνεσθαι εν πλήθει, καί πάσαν εν σαρκί ψυχήν διά δρομήματος ουρανίων θεών καί έργων θείων καί φύσεως ενεργείας είς τε σημεία αγαθών καί φαύλων, καί πάσαν αγαθών δαιδαλουργίαν ευρείν.
Άρχεται αυτών βιώσαί τε καί σοφισθήναι πρός μοίραν δρομήματος κυκλίων θεών, καί αναλυθήναι εις έσται μεγάλα απομνημονεύματα τεχνουργημάτων επί της γής καταλιπόντες εν ονόματι χρόνων αμαύρωσιν καί πάσαν γένεσιν εμψύχου σαρκός καί καρπού σποράς καί πάσης τεχνουργίας τά ελαττούμενα ανανεωθήσεται ανάγκη καί ανανεώσει θεών καί φύσεως κύκλου εναριθμίου δρομήματι. Τό γάρ θείον η πάσα κοσμική σύγκρασις φύσει ανανεουμένη˙ εν γάρ τώ θείω καί η φύσις καθέστηκεν.

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΡΜΗ

Δόξα των Πάντων είναι ο Θεός και το θεϊκό και η φύση είναι θεία. Αρχή των πάντων είναι ο Θεός, και του νου και της φύσης και της ύλης, αφού είναι η σοφία για την αποκάλυψη των πάντων. Αρχή είναι το θεϊκό που είναι και φύση και ενέργεια και ανάγκη και τέλος και ανανέωση. Κι ήτανε σκότος άπειρο πάνω στην άβυσσο και νερό και πνεύμα λεπτό και νοερό. Με τη θεία χάρη όλα ήσαν όντα στο χάος. Και άναψε φως άγιο και μπήκε κάτω από την άμμο και από την υγρή ουσία ξεκαθαρίζουν τα στοιχεία και όλοι οι θεοί ξεχωρίζουν την ένσπορο φύση.
Απροσδιόριστα και άμορφα ήταν τότε όλα τα όντα. Και χωρίστηκαν τα ελαφρά, που ανέβηκαν σε ύψος και τα βαριά, κατακάθησαν στην υγρή άμμο. Και φωτιά τα χώρισε όλα και μετεωρίστηκαν έτσι που να γίνουν όχημα του πνεύματος. Και φάνηκε ο ουρανός σε επτά κύκλους και οι θεοί εμφανίστηκαν με τη μορφή των άστρων, με όλα τους τα σημάδια και ταξινομήθηκαν... μαζί με τους αντίστοιχους θεούς. Και ο κύκλος του αέρα που τα περιέβαλλε κυκλικά ήταν όχημα του θεϊκού πνεύματος.
Κι ο κάθε θεός με τις ίδιες του τις δυνάμεις δημιούργησε αυτό που του είχε προσδιοριστεί. Και δημιουργήθηκαν θηρία τετράποδα και ερπετά και υδρόβια και πτηνά και κάθε ένσπορη σπορά και χόρτο και άνθη και κάθε είδος χορταριού. Και είχαν μέσα τους το σπέρμα της παλιγένεσης. Και έφεραν μέσα τους τις γεννήσεις των ανθρώπων για να γνωρίσουν τα θεϊκά έργα και ευεργετική μαρτυρία να δώσουν στη φύση, με την αύξηση των ανθρώπων για να κυριαρχήσουν σ' όλα όσα υπάρχουν κάτω από τον ουρανό και να γνωρίσουν τα αγαθά, με το να αυξάνονται και να πληθαίνουν όλα και κάθε κατά σάρκα ψυχή στην πορεία των κυκλικών θεών με τετρασπορία, σκεπτόμενες τον ουρανό και την πορεία των ουρανίων θεών και των θεϊκών έργων και της ενέργειας της φύσης στα σημεία αγαθών στη γνώση της θείας δύναμης στα αντίστοιχα μέρη, να γνωρίσουν τους αγαθούς και τους φαύλους και να ανακαλύψουν την τέχνη να κατασκευάζουν αγαθά πράγματα.
Από εδώ αρχίζει γι' αυτούς η δυνατότητα να βιώσουν και να σοφιστούν ανάλογα με τις κατευθύνσεις των θεών των κύκλων και να αναλυθούν εκείνα που θα μείνουν απ' αυτά, αφού θα αφήσουν στη γη τους, μεγάλα μνημεία της δικής τους επινόησης που οι χρόνοι τα αμαυρώνουν και κάθε γέννηση έμψυχης σάρκας και καρπού σποράς και κάθε τεχνουργία. Και όσα καταστρέφονται θα ανανεώνονται από την ανάγκη και από την ανανέωση των θεών και από την ευρεία του κύκλου της φύσης που τον ρυθμίζει ο αριθμός. Γιατί το θεϊκό είναι ο κάθε κοσμικός συνδυασμός που ανανεώνεται από τη φύση. Γιατί μέσα στο θεϊκό εδράζεται και η φύση.


**** offΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Efstathios
Μέλος 1ης Βαθμίδας


125 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/12/2005, 05:23:20  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Efstathios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ειναι πιθανο να υπηρξαν αρκετοι προφητες αγνωστοι σε μας σε αγνωστες εποχες οι οποιοι μετεφεραν ψυγματα του Θεικου λογου.Ο Ερμης ο τρισμεγιστος ισως ειναι ενας απο αυτους.Ισως και οχι.Απο τα λογια του που εχουν διασωθει ειναι φανερο οτι ο ανθρωπος αυτος εκρυβε μεγαλη σοφια .Δεν μπορουμε να ξερουμε ομως το αν η καινη Διαθηκη δανειστηκε στοιχεια απο τον Ερμη τον τρισμεγιστο η απλα ο Ερμης ηταν ενας προδρομος του Χριστου.

Οπως επισης το ιδιο ισχυει και με την Διονυσιακη λατρεια.Αν και η λατρεια του Διονυσου σε ελαχιστα πραγματα ομοιαζει με τον χριστιανισμο μπορει να ειχε συλλαβει ενα μερος της αληθειας,η του ολου.Πολλες ειναι οι ομοιοτητες αναμεσα σε διαφορες λατρειες και θρησκειες.Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι η μια αντιγραφει την αλλη αλλα οτι μπορει κατα καποιο μερος τους να εχουν συλλαβει ενα κομματι του αληθους.Και λεω του αληθους διοτι τελικα δεν γινεται ολες οι θρησκειες-λατρειες να ειναι σωστες.Μια ειναι η πραγματικοτητα.Το ποια απο αυτες τις θρησκειες το εχει συλλαβει κατα ενα μεγαλο μερος η ολο αυτο ειναι αναλογα με το τι πιστευει ο καθενας μας.

Ο Σωκρατης δεν νομιζω οτι ηταν Χριστος για την εποχη του.Η διδασκαλια του ειχε διαφορες και δεν διδασκε ακριβως την αγαπη.Αλλα σιγουρα ειναι οτι πιο κοντινο εκεινη την εποχη σε καποιες διδαχες του μετεπειτα χριστιανισμου.

Υπαρχουν αυτοι που υποστηριζουν οτι σιγα σιγα προετοιμαστηκε το εδαφος για τον χριστιανισμο.Ητανε ενας Ερμης,ενας Σωκρατης και αλλες προσωπικοτητες που με την διδασκαλια τους εφεραν πιο κοντα τον κομο στις ιδεες του χριστιανισμου.Το κατα ποσον ισχυει αυτο ειναι στην δικη σας κριση και φυσικα εξαρταται απο το τι πιστευει ο καθενας παντα.

Το θεμα ειναι και υποκειμενικο,διοτι καποιος που πιστευει στο Δωδεκαθεο θα υποστηριξει οτι ο χριστιανισμος ειναι απλη αντιγραφη καποιοων πραγματων.Ειναι τελικα καθαρα υποκειμενικο και δεν ξερω αν πρεπει καν να πρσπαθουμε να πεισουμε ο ενας τον αλλον για το ποια αποψη ειναι σωστη.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Krisnna
Πλήρες Μέλος

Greece
1040 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/12/2005, 16:58:29  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krisnna  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Λένε ότι ο "Γιαχβέ" είναι η συνέχιση μιας νεκράς παράδοσης, αυτής που θέλει το Διόνυσο να γεννάται από τον ίδιο το Δία(Διόνυσος=Διός+νύσα=αυτός που βγήκε από τη γάμπα που μοιάζει με χήνα του Δία)όπως ο Χριστός από τον πατέρα του, να πεθαίνει για τρεις μήνες-τρεις μέρες η εις Άδην κάθοδος-και να αναστένεται δίνοντας τη χαρά στη φύση, όπως εξάλλου και η περίοδος στην οποία εκτελλίσονται τα πάθη και η ανάσταση του Χριστού.

Το όνομα "Γιαχβέ" παράγεται απο το Ίακχος, μιά άλλη ονομασία του Διονύσου.
Απο την ημέρα που συμβαίνει το ηλιακό χειμερινό ηλιοστάσιο (21 Δεκεμβρίου, έως την γέννηση του Χριστού (25 Δεκεμβρίου) μεσολαβούν τρείς μέρες. Η 21η συμβολίζει τον θάνατο με την ολοκληρωτική επικράτηση του χειμώνα, η 25η την ανάσταση με την γέννηση του Χριστού.
Είναι οι 3 μέρες που μεσολαβούν απο την Σταύρωση έως την Ανάσταση του Χριστού.

http://www.seasite.niu.edu/Indonesian/Indonesian_Elections/Indo-pemilu99/21.jpg
"Non, nisi parento, vincitur"
ΒΑΚΩΝΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

dimitris2
Πλήρες Μέλος


1364 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/12/2005, 18:36:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους dimitris2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ονομάστηκε Ερμής Τρισμέγιστος επειδή ανέφερε το θείο σαν τριαδικό.
Κάπου και ο Πλάτων στον Τίμαιο αν θυμάμαι αναφέρει εξ επαγωγής ότι αφου η ψυχή είναι τρισυπόστατη άρα και ο δημιουργός της θα ήταν το ίδιο.
Γιατί όμως η παλαιά διαθήκη δεν αναφέρεται πουθενά στο τρισυπόστατο του θεού?
Για μένα , διότι, ο θεός δεν είναι made in ταδε χώρα.
Είναι ένας.
Και το Πνεύμα το ¶γιο όπου θέλει πνει.
Επνευσε σε έλληνες που σημαίνει τους έκανε ιερώτατους και σοφότατους άλλων λαών.
Για ποιο λόγο?
Για κάποιον άγνωστο για μένα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
154 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/12/2005, 03:12:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Η μεγαλύτερη ωφέλεια του πολυθεϊσμού


Το να φτιάχνει ένα άτομο το δικό του ιδεώδες και να αντλεί απ'αυτό τον δικό του νόμο, τις δικές του χαρές και τα δικά του δικαιώματα είναι κάτι που θεωρούνταν μέχρι τώρα η πιο ανήκουστη ανθρώπινη παρεκτροπή και η καθαυτό ειδωλολατρεία. Οι λίγοι που τολμούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο ένιωθαν πάντα την ανάγκη να απολογηθούν, λέγοντας συνήθως: "Δεν ήμουν εγώ! Δεν ήμουν εγώ! Αλλά ένας θεός μέσα μου!" Η θαυμαστή τέχνη και ικανότητα για δημιουργία θεών — ο πολυθεϊσμός— ήταν αυτό μέσω του οποίου μπορούσε να εκφορτιστεί, να εξαγνισθεί, να τελειοποιηθεί και να εξευγενισθεί αυτή η παρόρμηση' γιατί αρχικά ήτΑν μια πολύ κοινή παρόρμηση που συνδεόταν με την ισχυ-ρογνωμοσύνη, την ανυπακοή και το φθόνο. Η εχθρότητ α απέναντι στην παρόρμηση να'χεις ένα δικό σου ιδεώδες ήταν στο παρελθόν ο βασικός νόμος κάθε ηθικού συστήματος. Υπήρχε μόνο μια νόρμα, ο άνθρωπος" και κάθε λαός πίστευε πως είχε αυτήν την πρώτη και έσχατη νόρμα. Αλλά πάνω και έξω, σε κάποιο απομακρυσμένο πάνω κόσμο, μπορούσε κανείς να βλέπει ένα πλήθος από νόρμες" Ο ένας θεός δεν ήταν άρνηση ενός άλλου θεού ή βλασφημία εναντίον του! Εδώ άρχισαν να γίνονται ανεκτά τα άτομα, εδώ άρχιοε να τιμάται το δίκαιο των ατόμων. Η επινόηση θεών, ηρώων, και κάθε λογής υπεράνθρωπων, όπως και "παρά - ανθρώπων" ή υπεράνθρωπων , νάνων, ξωτικών, κενταύρων, σατύρων, δαιμόνων, και διαβόλων, ήταν η ανεκτίμητη Προπαρασκευαστική άσκηση για τη δικαιολόγηση του εγωισμού και της κυριαρχίας του ατόμου: την ελευθερία που παραχωρούσε κανείς σ'έναν θεό σε σχέση με τους άλλους θεούς — την παραχωρούσε τελικά και στον εαυτό του σε σχέση με τους νόμους, τα ήθη και τους γείτονες του.
Από την άλλη μεριά, ο μονοθεϊσμός, αυτή η αυστηρή συνεπεια της θεωρίας του ενός φυσιολογικού ανθρώπινου τυπ ου — η πίστη σ έναν φυσιολογικό θεό δίπλα στον οποίο υπάρχουν μόνο ψευτοθεοί — ήταν ίσως ο μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετώπισε μέχρι τώρα η ανθρωπότητα. Την απείλησε με εκείνο το πρόωρο σταμάτημα που, απ'όσο μπορούμε να δούμε, έθιξε εδώ και πολύ καιρό ήδη τα περισσότερα άλλα ζωικά είδη" γιατί όλα πιστεύουν σ'έναν φυσιολογικό τύπο και ιδεώδες για το είδος τους, κι έχουν κάνει οριστίικά σάρκα και αίμα τους την ηθικότητα των ηθών. Στον πολυθεϊσμό προεικονίζεται η ελευθερία και η πολλαπλότητα του πνεύματος του ανθρώπου: η δύναμη να δημιουργηθούμε για τους εαυτούς μας δικό μας καινούρια μάτια — συνεχώς όλο και πιο καινούρια, όλο και πιο δικά μας: γι'αυτό ΤΟ
λόγο, ανάμεσα σ'όλα τα ζώα μόνο ο άνθρωπος έχει
ΑΙώ ν ι ο υ ς ορίζοντες και προοπτικές.
.


**** off

Edited by - ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ on 29/12/2005 03:15:28

Edited by - ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ on 29/12/2005 03:16:05Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Efstathios
Μέλος 1ης Βαθμίδας


125 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/12/2005, 05:26:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Efstathios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Η επινόηση θεών, ηρώων, και κάθε λογής υπεράνθρωπων, όπως και "παρά - ανθρώπων" ή υπεράνθρωπων , νάνων, ξωτικών, κενταύρων, σατύρων, δαιμόνων, και διαβόλων, ήταν η ανεκτίμητη Προπαρασκευαστική άσκηση για τη δικαιολόγηση του εγωισμού και της κυριαρχίας του ατόμου

Ειστε οπισθοδρομικοι.Οι αρχαιοι τα ριχνανε ολα στους πολλους θεους που ειχανε.Δεν ειχε σοδεια?Εφταιγε ο ταδε θεος.Ειχε φουρτουνα?Κατι καναμε και στενοχωρησαμε τον Πωσειδωνα.Κ.ο.κ.

Ηρθε ο Σωκρατης και εισηγαγε τους ελληνες στην ιδεα του μονοθεισμου και στο να μην τα ριχνουν παντα ολα στους διαφορους θεους τους.Επικροτειτε τον πολυθεισμο οταν οι ελληνες στο τελος τον βαρεθηκαν και αποφασισαν να μην κατηγορουν καποιους θεους παντα για το οτιδηποτε.Τι αλλο θα ακουσουμε?

Τελικα οι νεο-παγανιστες πιστευουν σε κατι τυφλα, μονο και μονο λογω του μισους τους προς τον χριστιανισμο αγνωωντας οτι αυτα που πιστευουν προσπαθησαν οι ιδιοι οι ελληνες να τα διορθωσουν στην αρχαιοτητα.Αυτο δειχνει οτι οχι μονο δεν σκεφτεστε καθαρα αλλα οτι γι αυτο που κατηγορειτε τον χριστιανισμο, αυτο κανετε και σεις.

Μεν λετε για τον Σωκρατη και τον εκθειαζετε αλλα απο την αλλη αρνειστε να σχολιασετε τα περι ενος αγνωστου θεου και καταφευγετε σε σχολια σαν αυτο που εγινε πιο πανω απο τον υπερβορειο.Οτι γινεται δηλαδη εχει μονο σαν στοχο τον χριστιανισμο.Επομενως δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις με τα λεγομενα σας διοτι αντιφασκετε συνεχως και αγνοειτε την ιστορικη αληθεια.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

angi
Πλήρες Μέλος

Greece
1191 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/12/2005, 08:20:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους angi  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Ειστε οπισθοδρομικοι

Οριστε;;;
Το διευκρινιζεις αυτο;
Εσυ θεωρεις τον εαυτο σου προοδευτικο;Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης

Greece
4317 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/12/2005, 12:41:32  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

ΦΙΛΕ Efstathios ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ......

quote:
Ειστε οπισθοδρομικοι.Οι αρχαιοι τα ριχνανε ολα στους πολλους θεους που ειχανε.Δεν ειχε σοδεια?Εφταιγε ο ταδε θεος.Ειχε φουρτουνα?Κατι καναμε και στενοχωρησαμε τον Πωσειδωνα.Κ.ο.κ.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΙ...
Ο ΦΙΛΟΣ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΚΑΝΕΝΑΝ...
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...

ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ????
Ο ΑΡΗΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Η ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ????

ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΙ ΘΕΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ???????

Η ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΙ ΛΕΞΗ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ Η Ο ΑΓΙΟΣ ΑΡΗΣ ?????

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.


ΑΝ ΝΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Efstathios
Μέλος 1ης Βαθμίδας


125 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/12/2005, 00:06:49  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Efstathios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΙ...

Γιατι οταν θεωρειτε οτι ειναι πιο ωφελιμο να πιστευεις σε πιο πολλους θεους ετσι ωστε να ριχνουμε το φταιξιμο για ολο και περισσοτερα πραγματα σε αυτους, ε αυτο ειναι οπισθοδρομικο.Γιατι τουλαχιστον αυτο κανανε οι προγονοι μας.

Δεν υπαρχει λογος να ανεφερετε συνεχεια παραδειγματα του χριστιανισμου σαν αντιλογο μιας και εγω δεν αναφερθηκα στον χριστιανισμο.Ουτε υποτηριζω οτι το να ριχνεις το φταιξιμο σε καποιο θεο ειναι σωστο.Και τα 2 πραγματα ,ειτε το να τα αποδιδεις ολα στους 12 θεους ειτε στον ενα θεο ειναι λαθος.Ετσι δεν ειναι?

ΑΛλα μιας και ειπατε για τους αγιους, εγω δεν εχω ακουσει κανενα λογικο ανθρωπο τουλαχιστον στην εποχη μας να κατηγορει τον Αγιο Νικολαο γιατι εχει φουρτουνα.Αλλο το να προσευχηθεις σε αυτον για να παει το ταξιδι καλα και αλλο να τον κατηγορησεις μετα.Και ουτε κανενας βγαινει να πει οτι θυμωσε ο Αγιος Νικολαος και μας εστειλε τα κυματα.Και ουτε και παλιοτερα το λεγανε αυτο.

Αντιθετα οι προγονοι μας λεγανε οτι θυμωσε ο Ποσειδωνας με κατι που καναμε και μας τιμωρησε.

Εαν καταλαβα καλα ο Υπερβορειος στο ποστ του εκθειαζει τον πολυθεισμο διοτι ακριβως ο ανθωπος ειχε αυτη την διεξοδο

quote:
Οι λίγοι που τολμούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο ένιωθαν πάντα την ανάγκη να απολογηθούν, λέγοντας συνήθως: "Δεν ήμουν εγώ! Δεν ήμουν εγώ! Αλλά ένας θεός μέσα μου!" Η θαυμαστή τέχνη και ικανότητα για δημιουργία θεών — ο πολυθεϊσμός— ήταν αυτό μέσω του οποίου μπορούσε να εκφορτιστεί, να εξαγνισθεί, να τελειοποιηθεί και να εξευγενισθεί αυτή η παρόρμηση'

και πιο κατω λεει

quote:
Η επινόηση θεών, ηρώων, και κάθε λογής υπεράνθρωπων, όπως και "παρά - ανθρώπων" ή υπεράνθρωπων , νάνων, ξωτικών, κενταύρων, σατύρων, δαιμόνων, και διαβόλων, ήταν η ανεκτίμητη Προπαρασκευαστική άσκηση για τη δικαιολόγηση του εγωισμού και της κυριαρχίας του ατόμου

ε ναι σε μια εποχη που οι ανθρωποι δεν ειχαν τις γνωσεις που αργοτερα οι ιδιοι αρχισαν να αναπτυσσουν προσπαθουσαν να εξηγησουν τα παντα με τις θεοτητες.Και οπως λες στην αχη αυτο ηταν αναγκαιο,δεν γινοταν αλλιως, (και οχι ανεκτιμητο) αλλα μετα που ο ανθρωπος αρχισε να παρατηρει και να εξηγει τα φυσικα φαινομενα και τους νομους του συμπαντος αυτη η νοοτροπια αρχιζε να αλλαζει.

Εαν λοιπον θεωρειτε οτι αυτη η νοοτροπια ειναι πιο ωφελιμη για τον ανθρωπο τοτε τι να πω?Δηλαδη γιατι καναμε ολες αυτες τις ανακαλυψεις?Για να γυρισουμε στην εποχη που ριχναμε το φταιξιμο και στον αναλογο θεο?Απο την αλλη και το να τα ριχνεις σε ενα μονον θεο παλι ειναι λαθος,το ξαναλεω αυτο για να μην μου λετε μετα για το χριστιανισμο.Οποτε η το ενα η το αλλο ειναι λανθασμενα και μη ωφελιμα για τον ανθρωπο.

Εκτος και αν εκανα λαθος και ο Υπερβορειος καταδικαζει αυτη τη συμπεριφορα του ανθρωπου να επινοει θεους για διαφορετικους σκοπους,αλλα απο λεξεις οπως "ανεκτιμητη" κρινω το αντιθετο

Edited by - Efstathios on 30/12/2005 00:08:47Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Schwabe
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5715 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/12/2005, 00:51:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Efstathios:
«Ηρθε ο Σωκρατης και εισηγαγε τους ελληνες στην ιδεα του μονοθεισμου και στο να μην τα ριχνουν παντα ολα στους διαφορους θεους τους.Επικροτειτε τον πολυθεισμο οταν οι ελληνες στο τελος τον βαρεθηκαν και αποφασισαν να μην κατηγορουν καποιους θεους παντα για το οτιδηποτε.»

Σφάλεις αγαπητέ. Ο Σωκράτης δεν μίλησε για Μονοθεϊσμό αλλά για Ενοθεϊσμό. Μεγάλες οι διαφορές.

Επίσης, πολλές φορές ο Σωκράτης μαζί με τη λέξη «θεός» (που σε τίποτα δεν σχετίζεται με την έννοια του χριστιανικού Θεού..), «Θείον» κ.λπ. χρησιμοποιούσε ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ «Θεοί», θεωρώντας τα ουράνια σώματα ως επιμέρους εκδηλώσεις του «ενός υπερτάτου πνεύματος», Αγνώστου Θεού, που οι Προσωκρατικοί ονόμαζαν Όν, ως θεμέλιο του Παντός.

Επομένως, βλέπουμε ότι οι διάφορες εκφάνσεις του Θείου, είναι παρούσες.

Για την Ελληνική Φιλοσοφική σκέψη θα λέγαμε δεν υπάρχει διάσταση μεταξύ "Μονοθεϊσμού" (για καλύτερη σύγκριση και κατανόηση ας το αφήσουμε έτσι), ενός Κοσμικού όμως Μονοθεϊσμού κι όχι ενός εξ αποκαλύψεως, και Πολυθεϊσμού ή ειδικότερα Δωδεκαθέου. Είναι οι δύο όψεις τού ιδίου νομίσματος.

Οι διάφοροι Θεοί που επικρίνεις ως αρνητικό στοιχείο, δεν είναι παρά μέλη τού "Ενός" και "μοναδικού" Σύμπαντος Θείου. Αυτό διδάσκονταν οι Μύστες των Ιερών Μυστηρίων (Ελευσίνια, Δελφικά, Πυθαγόρεια, Καβείρια) όπως αναφέρει ο Παυσανίας (Αττικά, 47, 4): "όστις δέ ήδη τελετήν Ελευσίνα είδεν η τά καλούμενα Ορφικά επελέξαντο, οίδεν ο λέγω".

Επίσης, είναι γνωστό ότι Έλληνες Θεοί δεν είναι πρόσωπα, είναι Κοσμικές Δυνάμεις και Ενέργειες . Είναι εκφάνσεις τού διαχεόμενου Κοσμικού Θείου, μέσα στις αναρίθμητες συμπαντικές λειτουργίες Του" . Έχοντας όμως πολυδιάστατη Νοητική προσέγγιση τού Κοσμικού Λόγου και των αναλογικών εκδηλώσεών Του στα διάφορα Συμπαντικά πεδία τού Μακρόκοσμου και τού Μικρόκοσμου, σημειοθετούνται και σαν Αστέρες-Πλανήτες, αλλά και σαν προκατακλυσμιαίοι Βασιλείς-Εθνογεννήτορες (Ευήμερος-Διόδωρος Σικελιώτης 5, 42).

Τέλος, να σημειώσουμε ότι εάν διαβάσουμε τον Πλούταρχο (373F) βλέπουμε ότι η θεώρηση του Τρισυπόστατου Θείου είναι ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ στην αρχαία Ελλάδα!

«Η δε κρείπων και θειοτέρα φύσις εκ τριών εστί, του νοητού και της υλης και του εκ τούτων, ον Κόσμον Ελληνες ονομάζουσιν». Επομένως, φαίνεται καθαρά η θεώρηση τού Τρισυπόστατου Θείου. Θεώρηση που δεν είναι αποκλειστικότητα και πρωτιά τής Χριστιανικής Θρησκείας όπως ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ, και που και άλλοι λαοί είχαν προσεγγίσει να αναφέρουμε. Όπως οι Αιγύπτιοι με την τριάδα Οσιρις-Ισις-Ωρος (διδασκαλία Ερμή) ή οι Ινδοί με την τριάδα Μπράχμα-Βισνού-Σίβα.

Ας μην αφορίζουμε φίλτατε Ευστάθιε τόσο εύκολα τον πολυθεϊσμό, διότι να θυμάσαι ότι κρίνουμε πάντοτε από την εικόνα που ΕΜΕΙΣ μπορούμε ή έχουμε μάθε να βλέπουμε. Το αποτέλεσμα όμως, συχνά είναι διαφορετικό καθώς όλα εξαρτώνται από την ματιά του παρατηρητή.

Και ο παρατηρητής, για έναν τόσο λαμπρό πολιτισμό, οφείλει να έχει περισσότερες οπτικές γωνίες……
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Efstathios
Μέλος 1ης Βαθμίδας


125 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/12/2005, 02:48:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Efstathios  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ναι, εγω μιλησα συγκεκριμενα για το θεμα του οτι φτιαχνανε θεοτητες ωστε να εξηγησουν ετσι καποια πραγματα που δεν καταλαβαιναν η και να ριξουν ευθυνες εκει.

Συμφωνα δε με οσα μας λεει ο Διοδωρος και οπως ανεφερες αυτες οι θεοτητες υπαρχει πιθανοτητα να μην τιποτε αλλο απο θνητοι,βασιλιαδες και ανθρωποι οι οποιοι επηρεασαν τον προκατακλυσμιαιο και μετεπειτα κοσμο.Υπηρχαν 3 Ηρακληδες και 2 ανθρωποι που εφεραν το ονομα Διας.Με την παροδο των χιλιετηρηδων τα προσωπα εγιναν ενα.Και τελικα σε αυτα τα προσωπα του μυθου οι ορφικοι και αλλοι προσαρμοσαν τις κοσμοθεωριες τους.

Ο Διοδωρος αν τα λεγε αυτα στην εποχη του Σωκρατη θα τον ειχαν πιθανον καψει στη μεση της αγορας επιτοπου.

Ειναι πολλοι αυτοι σημερα που εχουνε γραψει κιολας βιβλια με αποδειξεις για την καταγωγη των αρχαιων ελληνων θεων και την παρουσια τους σε ολοκληρο τον κοσμο.Ομως αν ενστερνιστουμε μια τετοια αποψη (που με την σημερινη σκοπια ειναι και πιθανη) ετσι καταρρει ολοκληρο το οικοδομημα του Δωδεκαθεου.Τουλαχιστον καταρρει η λατρεια σε συγκεριμενους Θεους.Διοτι ουσιαστικα λατρευανε θνητους και οχι Θεους.Σαν να λεμε σημερα οτι λατρευουμε τον Περικλη σαν Θεο.

Βεβαια δεν καταρρεει η κοσμοθεωρια που βρισκεται στηριγμενη σε αυτα τα προσωπα.Απλως γινεται απροσωπη.

Φανταζομαι οτι για τους σημερινους δωδεκαθειστες ο Διοδωρος θα ναι ακρως αιρετικος μιας και τους γκρεμιζει ολοκληρη την θρησκεια.Στην εποχη του ομως (1ος αιωνας μ.χ ?) δεν αντιμετωπιστηκε ως αιρετικος.Και ο Διοδωρος δεν ηταν επηρεασμενος ,απο οσο μπορουμε να ξερουμε τουλαχιστον, απο τον χριστιανισμο... Ετσι θα πρεπε οι δωδεκαθειστες να ονομαστουν σε απλως πολυθειστες.Αν και προσωπικα δεν μπορω να καταλαβω πως καποιος σημερα πιστευει στην Αφροδιτη και τον Ηφαιστο.Γιατι δεν γινεται να δηλωνεις δωδεκαθειστης και να πιστευεις μονο στον Δια και σε αυτο που αντιπροσωπευε οσο πολυπλοκο και αν ειναι αυτο κατα τους ορφικους...

Ειναι μπαχαλο η υποθεση νομιζω και δεν εχω δει κανενα δωδεκαθειστη σημερα να αναλυει στο τι πραγματικα πιστευει περα απο σκορπιες ιδεες και αποσπασματα ορφικων και ελευσινιων μυστηριων.Μηπως πιστευε σε μια δικη σας κατασκευης θρησκειας που περικλειει κομματια της αρχαιας ως εσεις την φανταζεστε η θελετε να ειναι?Δεν ειναι κακο αυτο βεβαια,αρκει να μην δηλωνει καποιος δωδεκαθειστης οταν πραγματικα δεν ειναι.Δηλωστε ας πουμε οτι πιστευετε στο συνοθυλευμα ορφικης-σωκρατικης κοσμοθεωριας,οπως αυτο μπορει να ονομαστει, δεν ξερω...

Επισης μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι οταν ανεφερα περι μοντερνων δωδεκαθειστων σε ενα ξενο (σοβαρης φυσεως ,το τονιζω)φορουμ, οι ξενοι εκει εμειναν αναυδοι.Δεν ηξεραν καν οτι υπαρχει τετοια αναβιωση.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
154 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/01/2006, 03:59:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
. Στον πολυθεϊσμό προεικονίζεται η ελευθερία και η πολλαπλότητα του πνεύματος του ανθρώπου: η δύναμη να δημιουργηθούμε για τους εαυτούς μας δικό μας καινούρια μάτια — συνεχώς όλο και πιο καινούρια, όλο και πιο δικά μας: γι'αυτό ΤΟ
λόγο, ανάμεσα σ'όλα τα ζώα μόνο ο άνθρωπος έχει
ΑΙώ ν ι ο υ ς ορίζοντες και προοπτικές.

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΟ, ΕΠΕΡΝΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ,ΕΒΓΑΖΕ ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΞΙΣΟΥ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ---> ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΘΕΙΣΜΟ,ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ,ΠΟΛΛΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΑΣΗ ΥΗΣ ΑΡΕΤΗΣ

ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΔΙΕΦΕΡΕ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΙΠΕ"Δεν ήμουν εγώ! Δεν ήμουν εγώ! Αλλά ένας θεός μέσα μου!"

Η θαυμαστή τέχνη και ικανότητα για δημιουργία θεών — ο πολυθεϊσμός

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΟ το δικό του ιδεώδες και αντλεί απ'αυτό τον δικό του νόμο---->

Η δικαιολόγηση του εγωισμού και της κυριαρχίας του ατόμου: την ελευθερία που παραχωρούσε κανείς σ'έναν θεό σε σχέση με τους άλλους θεούς — την παραχωρούσε τελικά και στον εαυτό του σε σχέση με τους νόμους, τα ήθη και τους γείτονες του.

**** off

Edited by - ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ on 04/01/2006 04:00:42Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Peronosporos
Πλήρες Μέλος

Christmas Island
843 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/01/2006, 09:12:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Στον πολυθεϊσμό προεικονίζεται η ελευθερία και η πολλαπλότητα του πνεύματος του ανθρώπου: η δύναμη να δημιουργηθούμε για τους εαυτούς μας δικό μας καινούρια μάτια — συνεχώς όλο και πιο καινούρια, όλο και πιο δικά μας: γι'αυτό ΤΟ
λόγο, ανάμεσα σ'όλα τα ζώα μόνο ο άνθρωπος έχει
ΑΙώ ν ι ο υ ς ορίζοντες και προοπτικές.
Και το πλάνο κάνει ζούμ ίν στην Ινδία και αντιλαμβάνεσαι ότι ο πολυθεϊσμός (στην Ινδία θεούς να φάνε και οι κότες) δεν έχει κανένα τέτοιο χαρακτηριστικό που του αποδίδεις. Αντίθετα μιλάμε για μια από τις πιό ανελεύθερες και οπισθοδρομικές χώρες στον κόσμο, στην οποία το 90% του πληθυσμού ζεί σε άθλιες συνθήκες και δεν διαμαρτύρεται διότι πιστεύει ότι οι θεοί τους τιμώρησαν σε μια προηγούμενη ζωή να είναι κατώτεροι.
Αυτή η πολυθεϊστική κακομοιριά δεν αρμόζει στους Έλληνες!!!

Ο Πολυθεϊσμός δεν έφτιαξε την Ελλάδα, αλλά οι άνθρωποι, οι οποίοι ότι και να πίστευαν πάλι μεγάλα έργα θα έκαναν....

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

homo
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
219 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/01/2006, 09:43:46  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους homo  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΥΛΙΣΤΗς .ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟς Σς ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙς ΜΕΤΑΞΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΔΟΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ.ΟΜΟς ΝΟΜΙΖΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΙΣΙΟ ΚΑΤΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ .ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΣΔΙΠΟΤΕ ΜΕΤΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΣΥΛΥΨΗ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΙΧΙΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΛΕΟΤΕΡΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΣΔΙΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 400μΧ ΓΡΑΜΜΕΝΟ(ΚΟΒΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΡΕΑΣΜΕΝΟς ΑΠΟ ΤΟ ΕΩΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΑΘΕΕΝΑς ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΔΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΠΟΘΔΕΑ ΠΡΟΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟς ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΥΝΗΘΕς ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ......................................................................ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΔΕΚΑΔΕς ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΤΗΘΕΤΕ ΓΡΑΦΤΙΚΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕς ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΡΑΜΕΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ 200 ΠΧ-200 ΜΧ

η συνειδηση παμφωτη...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

dimitris2
Πλήρες Μέλος


1364 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/01/2006, 00:53:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους dimitris2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Επίσης, είναι γνωστό ότι Έλληνες Θεοί δεν είναι πρόσωπα, είναι Κοσμικές Δυνάμεις και Ενέργειες . Είναι εκφάνσεις τού διαχεόμενου Κοσμικού Θείου, μέσα στις αναρίθμητες συμπαντικές λειτουργίες Του" . Έχοντας όμως πολυδιάστατη Νοητική προσέγγιση τού Κοσμικού Λόγου και των αναλογικών εκδηλώσεών Του στα διάφορα Συμπαντικά πεδία τού Μακρόκοσμου και τού Μικρόκοσμου, σημειοθετούνται και σαν Αστέρες-Πλανήτες, αλλά και σαν προκατακλυσμιαίοι Βασιλείς-Εθνογεννήτορες (Ευήμερος-Διόδωρος Σικελιώτης 5, 42).



Θεοί=Κοσμικές δυνάμεις και ενέργειες!
Δηλαδή ότι καινούρια ενέργεια ανακαλύφτηκε από τότε είναι εν δυνάμει θεός.

Παράδειγμα: ηλεκτρική ενέργεια.
Είναι θεός?
Μα και 10 κατσίκια να θυσιάσεις η ΔΕΗ θα σου κόψει το ρεύμα αν δεν πληρώσεις.
Δηλαδή η ΔΕΗ είναι "αντίχριστη" ή ελέγχει τη βούληση του θεού.

Με αυτή την έννοια πάμε πίσω σε προτωγονες πεποιθήσεις ότι η φύση πρέπει να κατευνάζεται με θυσίες και να μην ελέγχεται.

Το παράλογο είναι :
1. Πως να κατευναστεί κάτι όταν αυτό δεν έχει νου.
2. πως να ευχαριστήσεις κάτι με θυσία όταν αυτό δεν έχει νου.

Νομίζω ότι πρόκειται για νέα θρησκεία (που αγνοούσαν οι αρχαίοι).

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Schwabe
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5715 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/01/2006, 01:53:59  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
dimitris2:
«Δηλαδή ότι καινούρια ενέργεια ανακαλύφτηκε από τότε είναι εν δυνάμει θεός.»

Οι δυνάμεις που αποτελούσαν κατά την αντίληψη τους το Σύμπαν, αποτελούσαν εκφάνσεις του άγνωστου Θείου. Είναι περισσότερο φιλοσοφικό κατηγόρημα και όχι……η πρίζα που βάζεις το στερεοφωνικό!!

dimitris2:
«Με αυτή την έννοια πάμε πίσω σε προτωγονες πεποιθήσεις ότι η φύση πρέπει να κατευνάζεται με θυσίες και να μην ελέγχεται.»

Γιατί, με τα ευχέλαια που ψέλνονται ΜΠΡΟΣΤΑ στους αγρούς, ΤΙ γίνεται αγαπητέ? Μήπως θέλεις να δούμε πιο κοντά ΚΕΙΜΕΝΑ που απαγγέλλονται από ιερωμένους προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη αντιμετώπιση της φύσης για το καλό της σοδειάς?

Οι υπεραπλουστεύσεις Δημήτρη δεν σε βοηθούνε.

dimitris2:
«Το παράλογο είναι :
1. Πως να κατευναστεί κάτι όταν αυτό δεν έχει νου.
2. πως να ευχαριστήσεις κάτι με θυσία όταν αυτό δεν έχει νου.»

Και μιας και ο λόγος περί παραλόγου, ερωτώ και εγώ:

1) ΠΩΣ αποδεικνύεται ότι έχει νου ο εξωκόσμιος Θεός?
2) ΠΩΣ δύναται να επιτευχθεί μεταθανάτια ζωή στον παράδεισο, έναντι της κολάσεως, με προσευχές, τήρηση ιερών κειμένων-κανόνων, ταμάτων και άλλων προσφορών, όταν ΟΥΔΕΙΣ γνωρίζει ότι πραγματικά υπάρχει τόσο ο Σωτήρ Θεός όσο και η κόλαση του Σατανά?

Λοιπόν Δημήτρη, ΠΟΥ εντοπίζεις το παράλογο?

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

homo
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
219 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/01/2006, 03:05:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους homo  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ--------->
ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΥΛΙΣΤΗς .ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟς Σς ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙς ΜΕΤΑΞΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΔΟΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ.ΟΜΟς ΝΟΜΙΖΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΙΣΙΟ ΚΑΤΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ .ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΣΔΙΠΟΤΕ ΜΕΤΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΣΥΛΥΨΗ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΙΧΙΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΛΕΟΤΕΡΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΣΔΙΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 400μΧ ΓΡΑΜΜΕΝΟ(ΚΟΒΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΡΕΑΣΜΕΝΟς ΑΠΟ ΤΟ ΕΩΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΑΘΕΕΝΑς ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΔΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΠΟΘΔΕΑ ΠΡΟΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟς ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΥΝΗΘΕς ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ......................................................................ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΔΕΚΑΔΕς ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΤΗΘΕΤΕ ΓΡΑΦΤΙΚΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕς ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΡΑΜΕΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ 200 ΠΧ-200 ΜΧ
(ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΙΚΕ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΝΟΣΤΙΚΙΣΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΙΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ)
η συνειδηση παμφωτη...
ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΘΕΝ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ

η συνειδηση παμφωτη...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

   
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.140625
Maintained by Digital Alchemy