ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 Απόψεις, Προτάσεις κ.ά.
 ΚΩΔΙΚΕΣ & ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΕ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ (Λεονάρντο κ.α.)
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/05/2006, 22:48:06  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Με αφορφμή τον θόρυβο που έγινε για τα έργα του Λεονάρντο στον ΚΩΔΙΚΑ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ, ανοίγω αυτό το θέμα για να μην το συζητήσουμε στην κατηγορία των ταινιών και εκτρέψουμε την πορεία του τόπικ από την εξέταση της συγκεκριμένης ταινίας.

Θα μεταφέρω κάποια μυνήματα από το εκεί τόπικ για να συνεχίσουμε την αναζήτηση συμβολισμών και μυστικών κρυμμένων σε έργα τέχνης.

Τα μυστικά πολλές φορές είναι απλούστατα παιχνίδια που αν εξετάσουμε λίγο παραπάνω τη ζωή του καλλιτέχνη καταλήγουμε συχνά σε διαφορετικές και πολύ "γήινες" ερμηνίες από αυτές που φανταζόμαστε.

Όσο για την περίφημη ερμηνεία των έργων "Τζοκόντα" "Παναγία των Βράχων" και "Μυστικός Δείπνος" εκεί ο Νταν ήτο αδιάβαστος.

Η ερμηνεία ή μάλλον η παρερμηνεία είναι απλούστατη. Τόσο απλή όσο και γιατί τα αγάλματα του Μιχαήλ Αγγελου είχαν έξι δάχτυλα σε κάθε πόδι.

Ας δούμε τέσσερις εκδοχές από τον "Μυστικό δείπνο" ανάλογα με τις εποχες αναπαλαίωσης.

Η τελευταία είναι η οριστική όψη του.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/05/2006, 22:51:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
θα πρέπει βέβαια να πούμε ότι σε κάθε πίνακα υπάρχουν κάποιοι νόμοι σύμφωνα με τους οποίους ζωγραφίζεται το κάθε έργο.

Ο τρόπος που τοποθετούμε τόσο τα σχήματα όσο και τα χρώματα είναι για να είναι πειστικά και να "στέκονται" σωστά στο μάτι.

Χρυσές τομές, μαθηματικές αναλογίες και χρωματικές αρμονίες είναι απαραίτητα για ένα σωστό έργο.

Στον συγκεκριμένο πίνακα π.χ. υπάρχει η "δυσκολία" ενός οριζόντιου όγκου του τραπεζιού το οποίο για να "σταθεί" χρειάζεται κάθετες και διαγώνιες.

Βλέπουμε λοιπόν εδώ ότι λύνει το πρόβλημα με τα κάθετα ανοίγματα και την οροφή με εσοχές:


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/05/2006, 22:58:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ενα άλλο πρόβλημα που είχε να λύσει ο Λεονάρντο ήταν η κατανομή των χρωμάτων στο έργο ώστε να μην είναι πολλά και γίνει το έργο "φλύαρο" ούτε όμως και άτονο.

Κατέφυγε λοιπόν στην ευκολότερη λύση ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΟ τα οποία είναι συμπληρωματικά και αντίθετα.

Αν έβαζε κίτρινο, βιολέ π.χ. η προσοχή μας λόγω της οξύτητας του κίτρινου θα πήγαινε στους χιτώνες και όχι στα πρόσωπα, ενώ το κόκκινο είναι πιο "ήσυχο" χρώμα.

Οι ποσότητες επίσης παίζουν ρόλο γιατί αφού ο Ιησούς ήταν το κεντρικό πρόσωπο έπρεπε τα κόκκινα και πράσινα "φαρδύτερα σχήματα-μανδύες" να βρίσκονται γύρω του, ενώ στις άλλες φιγούρες περιορίζονται σε μανίκια και γενικά δεν είναι τόσο πλατιά.

Επίσης πρέπει προς τα άκρα του πίνακα να γίνονται πιο μουντά δηλ. λιγότερο λαμπερά.

Επέλεξε λοιπόν επτά κόκκινα που βλέπουμε με κίτρινα βέλη στην πρώτη εικόνα, και επτά πράσινα που βλέπουμε με ροζ στην δεύτερη.

Ο Ντα Βίντσι πολύ καλά γνώριζε ότι το 7 ως χρυσοτομημένος αριθμός στέκει καλά στο μάτι.

Επίσης χρησιμοποίησε τα κόκκινα που είναι πιο λαμπερά, στην αριστερή πλευρά του πίνακα που είναι πιο σκοτεινή, ενώ τα πράσινα στην δεξιά που είναι πιο φωτεινή.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/05/2006, 23:10:06  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Τέλος τα βέλη με το άσπρο χρώμα δείχνουν τα ουδέτερα χρώματα -καφέ και θερμό γκρι-καφέ- που χρησιμοποίησε γιατί οποιοδήποτε άλλο χρώμα θα ξεκολούσε από τον πίνακα και θα φλυαρούσε.

Το κόκκινο βέλος στον τελευταίο δεξιά απόστολο τον ενσωματώνει με το τραπεζομάντηλο δίνοντας φώς στην δεξιά πλευρά που σχηματίζεται ένα ανάποδο γάμμα υπόλευκου φωτός που συνθετικά ισορροπεί με το όρθιο Γ -εκεί που είναι οι κόκκινοι σταυροί- που είναι η σκοτεινή πλευρά του πίνακα.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2006, 12:03:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή gretel, ένα θέμα στο οποίο πολλά μπορούν να γραφτούν...
Πίστεψε με!

Παραθέτω κι εγώ το παρακάτω μήνυμα μου:

μήνυμα

Πιστεύεις λοιπόν οτι το μαχαίρι που κρατάει ο Πέτρος (που δείχνει τον οξύθυμο του χαρακτήρα), το κρατούσε για τον Ιούδα?
Και με τον Ιούδα είναι όντως λίγο περίεργα τα πράγματα, εννοώ με το ανυψωμένο δάχτυλο του...

Όταν καλύψουμε το Μυστικό Δείπνο να προτείνω τον επόμενο πίνακα για "ανάλυση" ή έχεις ήδη κάτι στο μυαλό σου?

In anticipation of my resurrection...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2006, 12:38:29  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μπορείς να προτείνεις αγαπητέ Dying_Incubus.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2006, 12:59:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Για το περίφημο σχήμα που υποτίθεται ότι σχηματίζει το δισκοπότηρο μεταξύ Ιησού και της υποτιθέμενης Μαγδαληνής.

Αν η φιγούρα ήταν όρθια ή έκλινε προς τον Ιησού δεν θα ήταν ευδιάκριτο το κεντρικό τρίγωνο που είναι η μορφή του.

Ισορροπεί με την φιγούρα δεξιά -γαλάζια βέλη-.

Βλέπουμε τρία κεντρικά τρίγωνα -αν έκανα τα σχήματα σε χαρτί και τα σκανάριζα θα ήταν πιο ευδιάκριτες οι γεωμετρικές αρμονίες γιατί τα πάντα ακόμα και τα δάχτυλα των ποδιών αν τα προεκτείνεις βλέπεις τη δομή του έργου, χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας-.

Ο συμβολισμός έγκειται στο δάχτυλο του Ιούδα που δείχνει προς τα πάνω, που ουσιαστικά εφόσον είναι μέσα σε έναν σκοτεινό όγκο χωρίς καμία ιδιαίτερη δομική αξία -κόκκινη γραμμή- το έκανε για να το ΤΟΝΙΣΕΙ.

Βλέπουμε τρείς κάθετες φιγούρες, τρεις αποκλίνουσες, τέσσερις συγκλίνουσες και δύο πού η μία ελαφριά συκλίνει και η άλλη ελαφιά απόκλίνει.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2006, 13:07:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Eν κατακλείδι θα έλεγα ότι οποιοσδήποτε ζωγράφος ζωγράφιζε τον μυστικό δείπνο και είχε τα συγκεκριμένα προβλήματα μπροστά του, μπορεί να μην το έκανε τόσο καλά όσο ο Λεονάρντο, αλλά περίπου έτσι θα το έκανε.

Αν ο Λεονάρντο έβαλε συμβολισμούς στο έργο, το έχει κάνει καθαρά μαθηματικά, με αναλογίες και χρυσές τομές, που για να τις ανακαλύψουμε πρέπει να έχουμε μπροστά μας το έργο.

Εγω το ανατρεπτικό το είδα αλλού.

Χρησιμοποιεί για τον Ιούδα μία κίνηση που την εποχή εκείνη χρησιμοποιούνταν για να δείξουν άτομα με αγιότητα ή σοφία

Κατά σειρά είναι:
1. ο Ιωάννης ο Βαπτιστής -δεν θυμάμαι από ποιο ζωγράφο-
2. ο Ιωάννης ο Βαπτιστής από τον Λεονάρντο
3. ο Πλάτωνας από το έργο "ακαδημία του Πλάτωνα" του Ραφαέλλο όπου μοντέλο ήταν ο Ντα Βίντσι.

Ενδιαφέροντες συνειρμοί δε νομίζετε?
Ποιο πολύ προς ευαγγέλιο του Ιούδα θα το πήγαινα παρά προς Μαγδαληνή.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2006, 13:14:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ξέχασα και την Αγία Αννα. Εδώ εικονίζεται η Παναγία, η Αγία Άννα, ο Ιησούς και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής.

Δεν ξέρω αν κατάφερα να κάνω μια ανάλυση κατανοητή, αν υπάρχουν απορίες...

Πάντως το δισκοπότηρο δεν κατάφερα να το βρω :)))



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2006, 13:33:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Κατά τη γνώμη μου ο Πέτρος δείχνει τον Ιούδα. Και το μαχαίρι του προσδίδει τον οξύθυμο χαρακτήρα που είχε.

Βέβαια αν δούμε την τοιχογραφία από κοντά μπορεί να ανακαλύψουμε πράγματα που δεν βλέπουμε στις εικόνες ακόμα και των πιο καλοτυπωμένων βιβλίων. Ενα έργο 8.80*4.60.

Το μαχαίρι φαίνεται απλά η φωτογραφία είναι λίγο σκοτεινή.
Ας δούμε μια καλύτερη.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/05/2006, 13:46:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Το περίεργο στο χέρι του Πέτρου που κρατάει το μαχαίρι είναι ότι είναι τελείως ασχεδίαστο (ορολογία που χρησιμοποιήται όταν μας ξεφεύγει το σχέδιο και κάνουμε λάθη στις αναλογίες) δηλ. από τον ώμο ως τον αγκώνα είναι πολύ πιο μακρύ απ'ότι ο βραχίονας. Ο αγκώνας σαφώς έπρεπε να είναι ψηλότερα και η παλάμη επίσης έχει πολλά λάθη.

Λάθη που δεν δικαιολογείται να τα έκανε ο Λεονάρντο που είχε ψώρα με το σχέδιο των χεριών. Αυτό το σφάλμα είναι ανεξήγητο θα έλεγα, γιατί και πιο ψηλά να ήταν ο αγκώνας δεν θα έκρυβε κάτι.

Το παραπάνω το λέω γιατί στις τοιχογραφίες (φρέσκο) τα αποτελέσματα δε διορθώνονται εύκολα -είναι μια κι έξω γι'αυτό κάνανε 10δες προσχέδια-
οπότε αν ζωγραφίσεις ένα εκπληκτικό χέρι πιο πάνω δεν αφήνεις να το κρύψει ένας αγκώνας.

Noμίζω ότι τελείωσε η ανάλυση του συγκεκριμένου έργου.

Δεν ξέρω κατά πόσο ήταν κατανοητή η δομική ανάλυση του έργου. Αν υπάρχουν απορίες ευχαρίστως να τις συζητήσουμε.

Στη φιγούρα του Ιωάννη-Μαγδαληνή θα αναφερθούμε αργότερα σε συνάρτηση με κάποιούς άλλους πίνακες του Λεονάρντο έτσι ώστε να μαντέψουμε τί ακριβώς συνέβει.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/05/2006, 10:13:20  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή gretel, θα προτείνω τον επόμενο πίνακα σε 1-2 ημέρες μήπως κάποιο μέλος θελήσει κάποια περαιτέρω ανάλυση/συζήτηση στο Μυστικό Δείπνο.

Πάντως έχω ήδη κάτι στο μυαλό μου!

In anticipation of my resurrection...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
wainamoinen
Μέλος 1ης Βαθμίδας


123 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/05/2006, 15:37:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους wainamoinen  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
κάποια στοιχεία από το διαδύκτιο

http://www.lisashea.com/hobbies/art/lastsupper.html
«The painting depicts the very moment that Jesus has said to his disciples:
Now when the even was come, he sat down with the twelve.
And as they did eat, he said, Verily I say unto you, that one of you shall betray me.
And they were exceeding sorrowful, and began every one of them to say unto him, Lord, is it I?
And he answered and said, He that dippeth his hand with me in the dish, the same shall betray me.
--Matthew 26
The disciples are all reacting in horror to the thought that someone at that table would betray their master.»
http://www.lisashea.com/hobbies/art/records.html
« lot of people ask why Leonardo would have put a female into the painting. Remember, he didn't make her OBVIOUSLY a female. It was a subtle "hint". He put MANY subtle hints in his story. Judas is holding a bad of silver. In "reality" Judas wasn't paid yet! This wasn't a factual item - it was a hint about who Judas was. There's a knife coming out of Judas' back. It is - in context - held by Peter. Later in the story, Peter uses the knife to defend Judas. So again this is a "foreshadowing" - i.e. showing an item to give people a hint of something in the future, not a specific item for this moment of the story. But that being said, why is it coming "out of Judas' back"? Why wasn't Peter just holding it at his side? Leonardo worked on this painting for many years, despite the monks continually prodding him to move more quickly. He took his time so that he could put in all these layers of meaning.»

http://www.wineintro.com/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=6;t=000002;p=2

«...... When you look at Peter's hand, it literally looks like it is coming in at a 90 degree (right) angle to the knife. Yes it is *conceivable* that a hand could hold a knife that way, but it is poor anatomy for a painting. Leonardo was a master of anatomy. It really looks like Peter is instead holding someone's hand that is trying to wield a knife and that Peter is *holding back* that hand.

Again this is the difference between first glance meaning and more intense evaluation. The first glance says "Peter holds a knife, just like the scriptures say". The more intense evaluation says "wait a minute, Peter is actually preventing an attack ..."»

Δείτε κι εδώ την εικόνα με πολύ καλή ανάλυση (φαίνονται αρκετά καθαρά τα στοιχεία που συζητάμε)

http://milano.arounder.com/PROJECTS/SANTA_MARIA_DELLE_GRAZIE

εδώ άλλη μια
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/Leonardo_da_Vinci_%281452-1519%29_-_
The_Last_Supper_%281495-1498%29.jpg

Την καλησπέρα μου σε όλους


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2006, 20:13:44  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή gretel, όπως είχα πεί πριν λίγες μέρες θα παραθέσω τον επόμενο πίνακα ώστε να μιλήσουμε λίγο επάμω σ' αυτόν.

Εάν λοιπόν έχουμε κάποια πράγματα να συζητήσουμε και με όποιον/αν φίλο/η επιθυμεί να καταθέσει μερικά στοιχεία, εδώ είμαστε!

Στην συνέχεια εξάλλου θα εκφράσω κι εγώ κάποια απορία μου.

In anticipation of my resurrection...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2006, 22:12:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ.

Ο Λεονάρντο τρελλαινόταν να δουλεύει πάνω σε τρίγωνα, πυραμίδες και κώνους.

Ας δούμε αρχικά τις αρμονίες του πίνακα:


Καλά από ίσιες γραμμές σκίζω. Είμαι και ζωγράφος γ....ο.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/05/2006, 08:31:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλτατη gretel, μπερδεύτηκα λίγο...
Τα τρίγωνα με τις μώβ γραμμές πως προκύπτουν?

Η απορία που είχα εγώ είναι αν το δάχτυλο του αγγέλου που είναι σε οριζόντια κλίση δηλώνει κάτι όπως είπαμε για το δάχτυλο που δείχνει προς τα πάνω κι υποδηλώνει αγιότητα.

Υ.Γ. Μην ανησυχείς για τις ίσιες γραμμές.
Που να δείς εμένα!

In anticipation of my resurrection...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
another star
Μέλος 3ης Βαθμίδας


518 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/05/2006, 09:41:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους another star  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
απ' ότι ξέρω όταν κάποιος σε ένα πίνακα του Λεονάρντο είχε σηκωμένο το δάχτυλο λες και έδειχνε κατά πάνω, συμβόλιζε τον Βαπτιστή
Ισχύει αυτό? δηλαδή στη περίπτωση αυτού του πίνακα μπορεί να δείχνει ότι είναι ο βαπτιστής?


**Είναι η καρδιά φωτιά και χιόνι, γυρίζει μόνη, να βρει Θεό**
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/05/2006, 16:00:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ Dying_Incubus τα τρίγωνα με τις μωβ γραμμές προκύπτουν ως εξής:
η μωβ γραμμή που περνάει από το κεφάλι του Ιησού και του Ιωάννη διχοτομεί το βασικό δομικό τρίγωνο σε δύο ίσα τρίγωνα.

Οι υπόλοιπες μωβ γραμμές είναι δομικές παράλληλες.

Όσο για το δάχτυλο του αγγέλου -κατά τη γνώμη μου- δείχνει τον Ιησού. Όπως βλέπουμε ο Ιωάννης τον ευλογεί.


Αγαπητή another star το δάχτυλο που δείχνει προς τα πάνω συνήθως συμβόλιζε αγιότητα και πνευματικότητα.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
6226 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/05/2006, 16:37:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους allzzaro  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλοι μου γειά σας.

Επιτρέψτε μου και εμένα να εκφράσω με τη σειρά μου την απορία μου.

Κατά την αποδικωποίηση των έργων του Ντα Βίντσι προκύπτει οτι ο Βαπτιστής είναι αυτός που εικονίζεται ως Μεσσίας αλλά ο Ντα Βίντσι ..σχεδόν στα περισσότερα εργα του.. αλλά ούτε αρχίζει απο εκεί , ούτε σταματά εκεί.

Ο Ντα Βίντσι ξεκίνησε ``εργαζόμενος`` ως μάγειρας σε μία ταβέρνα ``τα τρία σαλιγκάρια``.
Εκεί λέγεται οτι ``εισέπνευσε`` κάποια ουσία, ουσία που ευθύνεται για την πνευματική του διαύγεια.
Ο κατασκευαστής της ``Ιεράς Σινδόνης`` ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ οπου αποτύπωσε την εποχή εκείνη τον εαυτό του (Σημιτικής καταγωγής) σε σινδόνη οπου φυλασσόταν επι 500 χρόνια για το σκοπό αυτό, είχε την έμπνευση να επινοήσει και να κατασκευασει σκοτεινό θάλαμο, να επινοήσει και να κατασκευάσει φακούς και να εμποτίσει τη σινδόνη με τα κατάλληλα μίγματα ώστε να αποτυπωθεί το αρνητικό της φιγούρας φωτογραφίας.
Πέτυχε κάτι που δεν μπορούσε να πετύχει κανένας αλλος.

Τι ήταν αυτό που έκανε τόσο ευφυή τον Ντα Βίντσι? τι ήταν αυτό που έκανε τον Γαλιλαίο να θεωρεί οτι η γή είναι στρογγυλή και περιστρέφεται γύρω απο τον ήλιο, τι ηταν αυτό που έκανε τον Κοπέρνικο να μιλήσει για την ``θεωρία των ουράνιων σφαιρών`` τον Τίκο Μπράχε τον Νευτωνα..κα...


Edited by - allzzaro on 31/05/2006 17:09:22Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/06/2006, 08:05:48  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή another star, προσωπικά δεν το έχω ακούσει αυτό άλλη φορά, εκτός κι αν το άκουσα κάποτε και δεν το θυμάμαι.

quote:
Κατά την αποδικωποίηση των έργων του Ντα Βίντσι προκύπτει οτι ο Βαπτιστής είναι αυτός που εικονίζεται ως Μεσσίας αλλά ο Ντα Βίντσι ..σχεδόν στα περισσότερα εργα του.. αλλά ούτε αρχίζει απο εκεί , ούτε σταματά εκεί.

Αγαπητέ allzzaro, μήπως ξέχασες ένα "δεν" στην παραπάνω πρόταση...?
Με μπέρδεψες λίγο!

In anticipation of my resurrection...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
6226 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/06/2006, 15:17:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους allzzaro  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αυτά παθαίνεις οταν δουλεύεις και γράφεις.
Και να σκεφθείς οτι μπήκα τόσες φορές και έκανα edit.
Τώρα που το ξαναδιαβάζω ειλικρινά δεν καταλαβαίνω και εγώ

Συγνώμη αν σας μπέρδεψα.. δεν ξέρω το κατά πόσο εγινα κατανοητός...
Γεράματα sorry..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 01/06/2006, 20:42:48  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μήπως να το επαναδιατύπωνες καλέ μου allzzaro?


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
   
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1870117
Maintained by Digital Alchemy