ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 
 Όλα τα Forums
 Τεχνικά θέματα των Forums, Προβλήματα-Λύσεις
 ADSL στην Ελλάδα - tellas zisto, μια σκέτη οδύσσεια!
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
 
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/03/2007, 03:41:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Τώρα τελευταία στην Ελλάδα, μάθαμε και το adsl. Επιτέλους γρήγορες ταχύτητες, για να μπαίνει η μάνα στο internet και του παιδιού να μη δίνει...

Εν ριπή οφθαλμού άρχισαν να ξεφυτρώνουν εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας με διάφορα πακέτα που υπόσχονται γρήγορο internet, δωρεάν τηλέφωνα, αποδέσμευση από τον ΟΤΕ, καλωδιακή τηλεόραση και όλα τα συναφή. Δεν μας πήρε πολύ χρόνο να συνηθίσουμε στις πρώτες ταχύτητες του adsl, τα 256 και 512 Κbps πολύ γρήγορα άρχισαν να μας φαίνονται πιο εκνευριστικά αργές ταχύτητες, ακόμα κι από αυτές που μας είχε συνηθίσει η – αρχαία πλέον – εποχή των dial up συνδέσεων. Τουλάχιστον όσον αφορά τους φανατικούς χρήστες του διαδικτύου, που δε θέλουμε να σκορπάμε τα δευτερόλεπτά μας σε «άσκοπες» καθυστερήσεις.

Έτσι, από τις αρχές του Σεπτέμβρη άρχισαν να ξεφυτρώνουν σα μανιτάρια καινούργιες προσφορές με ακόμα πιο γρήγορες ταχύτητες, ενώ οι ήδη υπάρχουσες «μεγάλες» εταιρίες, υποσχέθηκαν πως θα διπλασιάσουν τις ταχύτητες όσων ήδη είχαν adsl. Μέσα στον χορό αυτό, εμφανίστηκε και το super-duper πακέτο από την Tellas, που μας προτείνει (ακόμα!!!) να το ζήσουμε… το zisto. Με ταχύτητα 4 Mbps, πρωτοφανή για την ημερομηνία που έκανε την είσοδό του στην ελληνική αγορά (αρχές του Νοέμβρη), δωρεάν κλίσεις σε όλη την Ελλάδα, χαμηλές τιμές στην κλίση σε κινητά τηλέφωνα και όλα αυτά, έναντι ενός ομολογουμένως χαμηλού ποσού. Επιτέλους, το όνειρο θα γινόταν πραγματικότητα! Θα σταματούσαμε πλέον να κάνουμε πλούσιο τον ΟΤΕ, πληρώνοντας χρυσάφι ένα είδος πρώτης ανάγκης, αναφέρομαι εδώ στο απλό τηλέφωνο.

Στη συνέχεια, θα αναφερθώ στη δική μου αρνητική εμπειρία με την εταιρία σταθερής τηλεφωνίας και παροχής internet, την tellas. Ο σκοπός της αφήγησης όσων ακολουθήσουν, δεν αφορά την tellas μεμονωμένα, που για τη δική μου περίπτωση, αποτέλεσε τον παροχέα της «Κίρκης» στην «Οδύσσειά» μου. Θα μπορούσε να έχει συμβεί και με οποιαδήποτε άλλη εταιρία. Το ζήτημα είναι, κατά πόσον ο άνθρωπος πελάτης αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος κι όχι ως ένα νούμερο, που χρησιμοποιείται από μία οποιαδήποτε εταιρία για τα αναπτυξιακά σχέδιά της, στην κατάσταση της τηλεφωνίας, του internet και της καλωδιακής τηλεόρασης, που διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.


Μετά από τέσσερις και μισό μήνες και ενώ μέχρι πριν λίγες ημέρες ακόμα ζούσα για να το… ζήσω, η Tellas συνεχίζει το τροπάριο της θολούρας, με το οποίο ταλαιπώρησε πολύ κόσμο που έλπισε πως θα πάρει το zisto μέσα σε 20 το πολύ εργάσιμες ημέρες, όπως υπόσχονταν η ευγενέστατη υπάλληλος που έπαιρνε τηλέφωνο για να ανακοινώσει την προσφορά.

Έκανα αίτηση στις 6 του Νοέμβρη του 2006. Το πακέτο zisto είχε μόλις πριν από λίγες ημέρες βγει «στην αγορά» και η αίτησή μου ήταν από τις πρώτες που έγιναν και μου τόνισαν επιπλέον, πως η περιοχή που μένω ήταν από τις πρώτες στις οποίες έγινε η απαιτούμενη εγκατάσταση για το zisto. Η προοπτική του να έχω μέσα σε έναν το πολύ μήνα («πριν τα Χριστούγεννα οπωσδήποτε!» με διαβεβαίωσε η υπάλληλος) μία ταχύτητα που για τα δεδομένα της Ελλάδας δεν μπορούσα καν να ονειρευτώ, με είχε γεμίσει προσμονή και χαρά, διότι επιτέλους θα γινόμασταν κι εμείς «Ευρώπη» και δε θα σερνόμασταν στο internet, τη στιγμή που λιγότερο αναπτυγμένες (έτσι μας λένε) χώρες όπως τα Σκόπια, έχουν ακόμα και στις μικρότερες πόλεις ασύρματο δίκτυο για να μπαίνεις στο internet από το πάρκο ή το αμπέλι του παππού σου.

Ο υπάλληλος του courier ήρθε στην ώρα του, δύο το πολύ ημέρες μετά από την τηλεφωνική μου επαφή με την tellas, πήρε όλα τα έγγραφα που έσπευσα να μαζέψω για να μην καθυστερήσει από την πλευρά μου η διαδικασία, αλλά δεν έφερε μαζί του και το modem που μας είχε υποσχεθεί η tellas. Την ίδια ημέρα τους πήρα τηλέφωνο και ένας υπάλληλος μου δήλωσε πως οι πελάτες που ενδιαφέρθηκαν για το zisto ήταν τόσοι πολλοί, ώστε τέλειωσαν όλα τα modem και θα μας έπαιρναν τηλέφωνο να μας στείλουν αυτό που ζητήσαμε, μόλις ερχόταν η νέα παρτίδα.

Αν και ήμουν από πριν πελάτης της tellas (στο internet και στη σταθερή τηλεφωνία) και είχα τραβήξει τα πάνδεινα πέρσι, φεύγοντας από τον ΟΤΕ για να μεταβώ στην tellas (ενώ είχαν πει για μια βδομάδα διακοπή του adsl, δεν είχα adsl για ενάμιση περίπου μήνα), θεώρησα καλόπιστα πως η προηγούμενη ταλαιπωρία ήταν απλά ένα ατυχές γεγονός και αποφάσισα να περιμένω υπομονετικά τις 20 εργάσιμες ημέρες που μου είπαν πως θα χρειαζόντουσαν, μέχρι να… ζήσω το zisto. Δεν τους πήρα κανένα τηλέφωνο, παρά μόνο για να ρωτήσω κάποια στιγμή τι θα γίνει με το modem και μου είπαν πως πολύ σύντομα, όταν θα έρθουν να κάνουν τις νέες συνδέσεις για το zisto, θα έφερναν και το modem.

Οι 20 ημέρες είχαν περάσει με το παραπάνω και κανείς από την tellas δεν είχε ενδιαφερθεί να πάρει κάποιο τηλέφωνο για να με ενημερώσει σε ποιο στάδιο ήταν η αίτησή μου. Έτσι, αποφάσισα να πάρω εγώ τηλέφωνο και να περιμένω τα 18 λεπτά της αναμονής (με χρέωση – μικρή βέβαια) για να μάθω τι γίνεται με την αίτηση που είχα κάνει. Μέχρι τα Χριστούγεννα, μου ζητούσαν να τους δώσω ένα σταθερό και ένα κινητό νούμερο τηλεφώνου, για να με πάρει ο υπάλληλος «που ξέρει» και που «έχει πρόσβαση στον κομπιούτερ», για να μου πει τι γίνεται με την υπόθεση. Κάθε φορά που έπαιρνα τηλέφωνο (αφού περίμενα αδίκως να με πάρουν την επόμενη και τη μεθεπόμενη ημέρα) με διαβεβαίωναν πως αύριο θα τηλεφωνήσουν οπωσδήποτε, και να μην ανησυχώ, γιατί πολύ σύντομα θα πάρω το zisto.

Περίμενα να περάσουν τα Χριστούγεννα, σκεφτόμενη πως λόγω της εορταστικής περιόδου η υπηρεσία της tellas πιθανότατα υπολειτουργούσε (να μην τους κουράζω και τους ανθρώπους, χρονιάρες μέρες) και μετά τις γιορτές επέμεινα να μάθω τι γίνεται με την αίτηση που είχα κάνει πριν από 2 σχεδόν μήνες. Τότε, άρχισε το χοντρό το δούλεμα (το προηγούμενο το θεωρώ ψιλό, εφόσον θα μπορούσε κανείς να πει ότι δεν είχαν ξεπεράσει σε καθυστερήσεις το «ακαδημαϊκό τέταρτο») !

Κάθε φορά που έπαιρνα τηλέφωνο στην tellas και για ολόκληρο τον Ιανουάριο περίπου (με την αναμονή 20 περίπου λεπτών με μικρή χρέωση, βεβαίως βεβαίως ) μίλαγα με διαφορετικούς υπαλλήλους και ο καθένας τους μου έλεγε μία διαφορετική εκδοχή για το πώς πάει η υπόθεση με την αίτησή μου. Ακόμα και στην περίπτωση που θα έπαιρνα με διαφορά μίας ώρας μεταξύ δύο συνεχόμενων τηλεφωνημάτων, ο δεύτερος υπάλληλος αναιρούσε όλα όσα είχε πριν δηλώσει με σιγουριά ο πρώτος, είχα φτάσει στο σημείο να πιστέψω πως είμαι κωφάλαλη ή διανοητικά καθυστερημένη και τελικά στο τέλος του μήνα, απάντησε στο τηλέφωνο μία υπάλληλος, η οποία – επιτέλους – με συμπόνεσε!

Όταν της διηγήθηκα τι ταλαιπωρία είχα περάσει για 3 μήνες, με ρώτησε: «και είσαστε ακόμα ψύχραιμη;… εγώ στη δική σας θέση θα είχα γίνει έξω φρενών!»

Έξω φρενών λοιπόν κι εγώ, την ευχαρίστησα για το ενδιαφέρον της (δεν ξέρω πλέον εάν ήταν ειλικρινές, ή αν ήταν κάποιο «κόλπο» της tellas για να ξανακερδίσει σε αξιοπιστία η εταιρία και να μη συνεχίσει να χάνει πελάτες) και αφέθηκα με εμπιστοσύνη στην καλή της θέληση, που όπως μου είπε θα αναλάμβανε την υπόθεση προσωπικά, για να ξεδιαλύνει τι είχε πάει τελικά στραβά. Πέρασαν έτσι δύο εβδομάδες που με έπαιρνε και την έπαιρνα τηλέφωνο και που στην πορεία με ενημέρωσε πως η αίτησή μου είχε χαθεί και πως θα έπρεπε να ξαναστείλω, όλα τα απαιτούμενα έγγραφα (!!! Άλλα 8 ευρώ το φαξ, + ακόμα μία εξουσιοδότηση στην αστυνομία από τον πατέρα μου που είναι μεγάλος σε ηλικία και δε βλέπει σχεδόν καθόλου, παρολαυτά εγώ τον έτρεχα για ακόμα μία φορά στην αστυνομία). Έστειλα λοιπόν ξανά όλο το πακέτο των εγγράφων, πήρα μια, πήρα δυο, πήρα τρεις φορές… κάποια στιγμή βρήκα έναν υπάλληλο που να καταλαβαίνει τι του έλεγα (είπαμε, κόντεψα να βγω διανοητικά ανάπηρη) και στην ερώτησή μου εάν πήραν το φαξ αποφάσισε να το ελέγξει. Ανοίγει λοιπόν – όπως είπε – τον υπολογιστή για να δει εάν έχει γίνει νέα καταχώρηση, έψαχνε, έψαχνε, με ρώταγε ποια και πόσα χαρτιά έστειλα, από ποιον αριθμό τα έστειλα, πότε τα έστειλα, πως τα έστειλα, τι χρώμα πουκάμισο και τι άρωμα φορούσε ο καταστηματάρχης από το μαγαζί που έστειλα το φαξ , κ.λπ. κ.λπ., και τελικά, μου ανακοινώνει πως βρήκε μέσα στο αρχείο με την αίτησή μου, την παλιά εξουσιοδότηση που είχα κάνει και η οποία είχε – όπως μου είχαν πει – χαθεί. Τον ρώτησα βέβαια σχετικά με αυτό κι εκείνος απάντησε πως δεν είχε χαθεί τίποτα, μέσα στον κομπιούτερ ήταν.

Κατάπια τον θυμό μου με μεγάλη προσπάθεια και ανακουφίστηκα στην ιδέα, ότι τώρα πλέον δε θα είχαν άλλη δικαιολογία για να με καθυστερήσουν. Η κοπέλα που με είχε συμπονέσει δε, με πήρε τηλέφωνο, μου είπε πως όλα ήταν πλέον εντάξει και πως απλά περίμεναν να δώσει νέες πόρτες ο ΟΤΕ, για να έχω λίαν συντόμως το zisto. Πόσες πόρτες δίνει δηλαδή κάθε βδομάδα; - τη ρώτησα. Από εκείνη τη στιγμή που μου απάντησε και για τις επόμενες 3 εβδομάδες, άκουσα μία μεγάλη ποικιλία από νούμερα, όπως 700 την εβδομάδα, 21 την ημέρα, 600 το μήνα, κ.λπ., κ.λπ. Τις φορές εκείνες που έπαιρνα τηλέφωνο την tellas για να ρωτήσω για την αίτησή μου και για το εάν έχει ανοίξει κάποια πόρτα και για μένα το πτωχό, μου έλεγαν πως τους σαμποτάρει ο ΟΤΕ και καθυστερεί τις αιτήσεις.

Πέρασε λοιπόν έτσι όλος ο Φλεβάρης και ανακάλυψα στις αρχές του Μάρτη, τις διάφορες δημοσιεύσεις που είχαν γίνει ήδη σε περιοδικά και διαδικτυακούς χώρους, για την καθυστέρηση που είχαν υποστεί πολλοί άνθρωποι, που όπως κι εγώ, είχαν κάνει αίτηση για το zisto από τις πρώτες ημέρες που διαφημίστηκε. Διάβασα ιστορίες ανθρώπων, που όπως κι εγώ, τους έλεγαν στην αρχή πως είχαν εξαντληθεί όλα τα αποθέματα των modems, πως είχε χαθεί η αίτησή τους και πως έπρεπε να την ξαναστείλουν από την αρχή με φαξ, ανθρώπους που αναρωτιόντουσαν κι εκείνοι εάν ήταν ηλίθιοι που σε κάθε συνομιλία τους με υπαλλήλους της tellas, καταλάβαιναν εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Εντελώς εξοργισμένη παίρνω και πάλι τηλέφωνο στην tellas, τους αναφέρω όλα όσα είχα διαβάσει σχετικά με το σκανδαλώδες της υπόθεσης zisto και μία δεύτερη κυρία, ως «από μηχανής θεός», ανέλαβε ξανά να με πείσει ότι η tellas ενδιαφέρεται για τον πελάτη (άνθρωπο, μην το ξεχνάμε αυτό). Να προσθέσω εδώ, ότι για ολόκληρο τον Φλεβάρη, λόγω εργασιών που γινόντουσαν στην tellas για το zisto (μήπως – λέω μήπως, οι εγκαταστάσεις που ήταν υποτίθεται από το Νοέμβριο έτοιμες, είχαν αρχίσει τότε να γίνονται;) ήταν σα να μην έχω καθόλου internet. Συνεχώς διακοπές και μειωμένη ταχύτητα, όμως όταν ήρθε η ώρα να πληρώσω τον λογαριασμό (ήμουν όπως είπα ήδη πελάτης της tellas), κάθε τρεις και λίγο με έπαιρναν τηλέφωνο για να μου το υπενθυμίσουν, αλλά για έκπτωση λόγω των προβλημάτων που είχαν δημιουργηθεί, ουδείς λόγος, ούτε βέβαια και για διπλασιασμό της ήδη υπάρχουσας ταχύτητας που είχα, όπως έχουν ανακοινώσει οι διευθύνοντες σύμβουλοι της tellas στην ιστοσελίδα της εταιρίας (υπάρχουν ακόμα τα εν λόγω βαρύγδουπα κείμενα).

Κάποια στιγμή στο πρώτο δεκαήμερο του Μάρτη και ενώ το τελευταίο τηλεφώνημα που είχα κάνει στους τεχνικούς της tellas για τα προβλήματα στη γραμμή μου, ήταν πριν από 2 βδομάδες (εννοείται πως για να ρωτήσω και να παραπονεθώ, περίμενα τουλάχιστον 20 λεπτά στην αναμονή, με χρέωση βεβαίως βεβαίως), με παίρνει τηλέφωνο κάποιος από το τεχνικό τμήμα για να με ρωτήσει, εάν λύθηκε το τεχνικό πρόβλημα!!! Έλεος! Μετά από 2 βδομάδες σε παίρνουν τηλέφωνο για να σε ρωτήσουν κάτι τέτοιο, ενώ κατά τη διάρκεια που υπάρχει το πρόβλημα σε γράφουν κανονικότατα και παρά τις υποσχέσεις τους ότι θα σε πάρουν σε μία ώρα τηλέφωνο, έχουν το θράσος να σε ρωτήσουν μετά από τόσο καιρό αν έχεις internet; Βέβαια, τα σκάνδαλα είχαν ήδη ξεσπάσει και άρχισαν τα «χάδια» στους εναπομείναντες πελάτες, ενώ η αναμονή στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών – ως δια μαγείας – ξαφνικά έπεσε στα 1-2 λεπτά. Οι φήμες στα διαδικτυακά σχετικά forums λένε, πως από τις αιτήσεις για το zisto έχει υλοποιηθεί, το πολύ ένα δέκα τοις εκατό…

Ευχαρίστησα παρολαυτά τον τεχνικό υπάλληλο (ούτως ή άλλως, δε μου έφταιγε αυτός σε τίποτα), του είπα πως εδώ και 2 βδομάδες τα πράγματα είναι εντάξει και τότε… τι ακούω; Πως σε 2-3 μέρες, θα έρθουν επιτέλους (!!!) να μου συνδέσουν το zisto… Χαρά μέσα στην οργή, χαρά που δεν έμελλε να κρατήσει και πολύ. Πήρα ξανά τηλέφωνο το κέντρο εξυπηρέτησης, κάθε υπάλληλος μου έλεγε το μακρύ του και το κοντό του και κανείς δεν ήταν ενήμερος γι’ αυτό που μου είχε πει ο τεχνικός.

Ένα βράδυ, πριν από 10 περίπου ημέρες, έψαχνα στο διαδίκτυο για άλλα πακέτα με γρήγορο adsl (έχουν πλέον βγει αρκετά στην αγορά και είναι ανταγωνιστικά του zisto, κάποια μάλιστα είναι και πιο φθηνά, αλλά και με πιο γρήγορες ταχύτητες όπως υπόσχονται) και σε τηλεφωνική μου επαφή με υπάλληλο της vivodi (παρεμπιπτόντως έχω κάνει αίτηση σε άλλη από τις αναφερόμενες στην αφήγησή μου εταιρία, που διαθέτει λύση triple play και η οποία τουλάχιστον μέχρι στιγμής διεκδικεί αξιόμαχα την εμπιστοσύνη μου), με ρώτησαν σε ποια εταιρία είναι αυτή τη στιγμή η γραμμή μου. Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν τον ΟΤΕ να ρωτήσω και μου λένε, πως δεν είναι πλέον στα αρχεία τους. Παίρνω και την tellas (το τεχνικό τμήμα, που μου είχαν φανεί λίγο σχετικότεροι οι υπάλληλοι) και τους ρωτάω. Μου απάντησαν: «Μα απ’ ότι βλέπουμε εμείς εδώ, έχετε ήδη το zisto!!!»

Με τρεμάμενα χέρια ανοίγω τον υπολογιστή, κοιτάζω το εικονίδιο της σύνδεσης και βλέπω 512. «Δεν είναι δυνατόν» μου λένε. «Κάντε restart στον υπολογιστή σας, να μπει η νέα ταχύτητα». Έκανα κι εγώ ένα και δύο και τρεις επανεκκινήσεις, αλλά η ταχύτητα παρέμενε στα 512…

Την επόμενη ημέρα το πρωί, καλώ και πάλι την tellas (πήρα πρωί, γιατί το βράδυ δεν υπήρχε ενημερωμένο προσωπικό, όπως μου είπαν) και με ενημερώνουν, πως ακόμα δεν έχει σταλεί η αίτησή μου… στον ΟΤΕ!!!

Αυτή ήταν και η τελευταία σταγόνα στο ποτήρι για τα νεύρα μου. Όσον αφορά την αίτησή μου για το zisto, είχα αποφασίσει ήδη να τη διακόψω. Αλλά να δέχομαι και τέτοια κοροϊδία…! Ρωτάω λοιπόν, ποια διαδικασία χρειάζεται για να διακόψω την αίτησή μου, μου λένε ακριβώς τι χρειάζεται, έγραψα το κείμενο και τα απαιτούμενα στοιχεία σε ένα χαρτί για να μην τα ξεχάσω και μετά από 2-3 ημέρες την έστειλα με φαξ. Συγκεκριμένα την προηγούμενη Παρασκευή. Τους πήρα μετά τηλέφωνο – όπως μου είχαν πει να κάνω – και μου πρότειναν να πάρω αυτή τη βδομάδα, Δευτέρα ή Τρίτη, ώστε να μου πουν εάν έλαβαν το φαξ. Εγώ τους έδωσα άλλη μία μέρα περιθώριο, τους πήρα χθες Τετάρτη και είπαν ότι το έλαβαν. Αλλά… ήταν άκυρο! Γιατί η γραμμή ήταν στο όνομα του πατέρα μου και στην αίτηση διακοπής είχα υπογράψει εγώ (όπως βέβαια μου είχαν πει λεπτομερέστατα να κάνω, στην προηγούμενη συνομιλία μου μαζί τους). Παρά τις δύο εξουσιοδοτήσεις από τον πατέρα μου που είχαν στα χέρια τους, στις οποίες ήμουν εγώ συνολικά υπεύθυνη για κάθε δράση που αφορούσε την tellas και τον τηλεφωνικό αριθμό που χρησιμοποιώ, παρά το γεγονός ότι η αίτηση για το zisto είχε γίνει στο δικό μου όνομα, παρά το ότι έτσι μου είχαν πει ότι έπρεπε να γράψω την αίτηση, ήταν – είπε ο υπάλληλος – άκυρη!! «Να πείτε στον πατέρα σας να πάει στην αστυνομία, να σας κάνει μια εξουσιοδότηση» ήταν η πρόταση του υπαλλήλου…

Βέβαια, μετά από 2 λεπτά συνοπτικότατων διαδικασιών…, ο υπάλληλος άλλαξε γνώμη για το εάν ήταν άκυρη η αίτηση διακοπής – πλέον – του zisto. Τη δέχτηκε και πρόσθεσε: «ούτως ή άλλως, υπήρχε πρόβλημα με τον αριθμό σας και η αίτησή σας δεν είχε καν προχωρήσει».

Αυτή ήταν η οδύσσεια που πέρασα με το zisto (που προς μεγάλη έκπληξή μου, εξαπολύει τις τελευταίες μέρες, καινούργια επιθετική πολιτική διαφήμισης στα κανάλια… με τι προδιαγραφές αλήθεια;)
Θα μπορούσε κανείς να πει, ότι από μία άποψη, το έζησα για τα καλά!

Περισσότερα σχόλια και άλλες κοινωνικές, ηθικές και λοιπές προεκτάσεις, θα προσθέσω σε μελλοντικό μήνυμά μου.



Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!

Ydroxoos25
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
309 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/03/2007, 13:59:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ydroxoos25  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μπράβο Αμαλία

Καταπληκτική αφήγηση μιας πραγματικής κατάστασης. Δυστυχώς η επιθετική διαφήμιση εφαρμόζεται πλέον πριν δημιουργηθεί και δοκιμαστεί το προϊόν!

Να μην ξεχνάμε βέβαια τι έπαθε ο κόσμος με το free internet - που πάλι η tellas είχε βγάλει στην τηλεόραση - και χιλιάδες παιδιά αλλά και μεγάλοι την πάτησαν νομίζοντας ότι δεν πληρώνουν κάτι, ενώ πλήρωναν 1,8 ευρώπουλα ανά ώρα σύνδεσης... Σου λέει το παιδί τσάμπα είναι (free) ας μπω όλη μέρα μέσα.. και έρχεται ο λογαριασμός 5 ώρες Χ 30 ημέρες Χ 1,8 ευρώ = 270 ευρώ. Και παθαίνουν ανακοπή οι γονείς, παίρνουν τηλέφωνα, διαμαρτύρονται αλλά πληρώνουν.

Η θέση της Tellas είναι δύσκολη στην αγορά μετά από αυτά που έκανε και θα χάσει πολλούς πελάτες. Το περίεργο είναι η συμμετοχή της ΔΕΗ και η στάση του κράτους αλλά και των συνδικαλιστών ΔΕΗτών που δεν έκαναν τίποτα για όλα αυτά.


---

«Από τη στιγμή που η επιστήμη θα αρχίσει να ερευνά τα μεταφυσικά φαινόμενα θα προοδεύσει σε μια δεκαετία περισσότερο απ' όσο έχει προοδεύσει σε όλη την ύπαρξή της». "Nicola Tesla"Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

gentleman
Μέλος 3ης Βαθμίδας


757 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/03/2007, 04:07:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gentleman  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μου θυμίζει μερικές δημόσιες υπηρεσίες αυτή η ιστορία. Μια φορά για ένα πολεοδομικό θέμα περί βιομηχανικών ζωνών, έτρεχα από γραφείο σε γραφείο κι από υπηρεσία σε υπηρεσία κανά δυο βδομάδες. Στο τέλος έφτασα στο γραφείο του... υπουργού ανάπτυξης για να βρω άκρη.

Πήρα και μια γεύση πως φτιάχνονται οι νόμοι στην Ελλάδα. Δεν θέλεις να ξέρεις.

Η αδερφή μου ασχολείται με επιχειρήσεις πολλά χρόνια, έχει μάθει το κόλπο με τους δημόσιους υπαλλήλους: απαιτεί να δει το διευθυντή.

Αυτοί που σε βασάνιζαν θεωρούσαν τον εαυτό τους μη-απολύσιμο δημόσιο υπάλληλο;


Dare To Dream
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

another star
Μέλος 3ης Βαθμίδας


518 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/03/2007, 13:40:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους another star  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αμαν ρε Αμαλία

δηλαδή κουράστηκα που τα διάβασα. Αφού δεν πήγες να σπάσεις κανένα κεφάλι, πάλι πολιτισμένη σε βρίσκω.

Εγώ έχω otenet, και ευτυχώς μέχρι τώρα κανένα απολύτως πρόβλημα, και από τη στιγμή που έκανα την αίτηση, σε 3 μέρες ήρθαν και μου κάναν στο σπίτι μου τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Οι ταχύτητες πολύ γρήγορες, τελευταία το αλλαξα σε 2048, και εχω τρελλαθεί στα downloads.


**Είναι η καρδιά φωτιά και χιόνι, γυρίζει μόνη, να βρει Θεό**
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
e_shadow
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
246 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/03/2007, 16:09:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους e_shadow  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλος ποu έβαλε zisto είχε ενεργοποιηθεί η γραμμή του αλλά δεν είχε κωδικούς

Τους ζήταγε από την tellas αλλά του λέγανε ότι άμα ενεργοποιηθεί η γραμμή θα του δίνανε

Έμπαινε με ενός φίλου τους κωδικούς για 1 μήνα μέχρι να αποφασίσουν ότι έχει γραμμή και να του δώσουν


Δε ζυγιάζω, δε μετρώ , δε βολεύομαι ! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδιΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2007, 00:55:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Έμπαινε με ενός φίλου τους κωδικούς για 1 μήνα μέχρι να αποφασίσουν ότι έχει γραμμή και να του δώσουν


Αυτό μου θυμίζει το βράδυ εκείνο, που ο τεχνικός μας έλεγε ότι έχουμε το zisto κι εμείς περιχαρείς, ψάχναμε σε όλο το σπίτι (μην πω το οικοδομικό τετράγωνο...) να το βρούμε!

Πάντως, εκτός από την ταχύτητα για download, σημαντική είναι και η ταχύτητα για upload. Για το zisto η ταχύτητα που έδινε ήταν στα 512 Kbps. Πράγμα αρκετά χρήσιμο και για να ανεβάζεις διάφορα πράγματα (όπως εικόνες, βίντεο, κ.λπ.) εκτός των άλλων λειτουργιών που μπορεί να φανεί χρήσιμη.


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/03/2007, 00:28:45  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Και η Οδύσσεια… συνεχίζεται!
Ή αλλιώς: tellas, η χώρα των Λωτοφάγων.

Όπως κάθε θρίλερ δεν τελειώνει με την απόδραση του θύματος από τον τόπο του εγκλήματος , έτσι και η Οδύσσειά μου, δεν έμελλε να τελειώσει με την αίτηση διακοπής του zisto, που είχα κάνει πριν από μερικές ημέρες. Τουλάχιστον όχι, χωρίς μερικές χαριστικές βολές ακόμα.

Στην αίτηση που είχα στείλει για να διακοπεί η άσκοπη αναμονή μου για να πάρω το πακέτο zisto, είχα ζητήσει επίσης να γίνει διπλασιασμός της ταχύτητας που ήδη έχω στην adsl από την tellas. Διπλασιασμός, που είχε ανακοινωθεί στη σελίδα τους ότι θα γίνει σε όλους του πελάτες τους, πριν από αρκετούς μήνες, σύμφωνα με ανακοινώσεις που μπορείτε να δείτε εάν πατήσετε στα παρακάτω links:


Η TELLAS διπλασιάζει για τρίτη φορά τις ταχύτητες του TELLAS ADSL INTERNET
Αθήνα, 25 Αυγούστου 2006

Ξεκίνησε σήμερα ο διπλασιασμός των ταχυτήτων της υπηρεσίας ΤELLAS ADSL INTERNET
Αθήνα, 5 Σεπτεμβρίου 2006

Διπλασιασμός, που ποτέ δεν έγινε. Για την ακρίβεια, μετά από τις συνεχόμενες διαμαρτυρίες τις δικές μου, αλλά και άλλων πελατών της tellas, έγινε πριν από περίπου δύο βδομάδες μία αναβάθμιση στην ταχύτητα που έχω από την tellas στο adsl, η οποία ανέβασε την ταχύτητά μου από τα 512 Kbps στα 768 Kbps. Όταν είχα ρωτήσει τον υπάλληλο που μου δημιουργούσε προβλήματα για την αίτηση διακοπής του zisto τι θα γίνει με την αναβάθμιση, μου είχε απαντήσει πως η αναβάθμιση δεν αφορούσε διπλασιασμό, αλλά να ανέβει η ταχύτητα στην αμέσως επόμενη μεγαλύτερη, δηλαδή στα 768 για τη δική μου περίπτωση!! (με μια μηδαμινή καθυστέρηση μισού χρόνου περίπου…).

Όπως έχω γράψει και στην αρχή της Οδύσσειας, ήδη έχω κάνει αίτηση για να μεταβώ σε άλλη εταιρία. Οπότε, πρακτικά δε με ενδιαφέρει το θέμα του διπλασιασμού της ταχύτητας, διότι μετά το Πάσχα (έτσι δήλωσε η άλλη εταιρία και εύχομαι να το τηρήσει), υποτίθεται ότι θα έχω πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα adsl.

Ωστόσο από την tellas, που ήδη έχει προβεί σε επαναλαμβανόμενα λάθη που αφορούν την έλλειψη σεβασμού απέναντι στον πελάτη-άνθρωπο, με πήραν πριν από μιάμιση περίπου ώρα τηλέφωνο, για να μου πουν τα εξής:

Είδαμε – λέει η υπάλληλος – την αίτησή σας για διπλασιασμό της ταχύτητας adsl που έχετε και την αίτηση για γραπτή απάντηση από μέρους μας. Θα θέλαμε όμως να σας ενημερώσουμε, πως δεν μπορεί να γίνει αυτή η αναβάθμιση, γιατί το τηλέφωνο είναι στο όνομα του πατέρα σας και το φαξ της διακοπής και της σχετικής αίτησης, το στείλατε εσείς (όπως βέβαια με είχαν συμβουλέψει οι ίδιοι να πράξω…).

Παίρνω μερικές βαθιές ανάσες (με συμβούλεψε ο γιατρός να το κάνω, όταν με παίρνει τηλέφωνο κάποιος από την tellas ) και τους λέω, πως τους έχω στείλει ήδη δυο εξουσιοδοτήσεις. Με ρωτάει η υπάλληλος πότε τις έστειλα, της απαντάω και μετά ξεπετάγεται το plan b: Ξέρετε, εφόσον δεν είσαστε πλέον υποψήφιος πελάτης για το πακέτο zisto, στη σύνδεση που έχετε μαζί μας από τον περασμένο Απρίλιο, δε δικαιούστε διπλασιασμό!!

Το αίμα μου ανέβηκε στο κεφάλι πριν προλάβω να πάρω τις προαναφερόμενες ανάσες. Λέω στην υπάλληλο, πως η tellas είχε ανακοινώσει τις αναβαθμίσεις πριν από αρκετούς μήνες και σαφέστατα δεν υπάρχει κάποια νύξη για το τι πακέτο έχει κάποιος για να δικαιούται την αναβάθμιση. Με έβαλε στην αναμονή (με ωραία, ηρεμιστική μουσική για να μου κατέβει το αίμα από το κεφάλι) και στη διάρκεια της αναμονής, άνοιξα τις σελίδες με τις ανακοινώσεις για να τις έχω μπροστά μου όταν θα ξαναμιλούσαμε.

Η υπάλληλος επέστρεψε και (εφόσον μάλλον είδε κι εκείνη ότι το ψέμα δεν έπιασε) μου ξαναφέρνει στο προσκήνιο τη δικαιολογία number 1: Ξέρετε, για να γίνει η αναβάθμιση χρειαζόμαστε εξουσιοδότηση από τον πατέρα σας…

Μα έχετε ήδη δύο εξουσιοδοτήσεις!
Της επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά με οργή. Μα εκείνη απάντησε, πως δεν βρίσκει καμία από αυτές. Μα πως; - λέω εγώ. Αφού πριν από 2 μήνες που με ταλαιπωρήσατε ξανά και με βάλατε να στέλνω ξανά εξουσιοδότηση, αφού την έστειλα μου είπε κάποιος υπάλληλος ότι υπήρχε η προηγούμενη μέσα στο αρχείο του κομπιούτερ. Η υπάλληλος επιμένει ότι δεν υπάρχει ούτε μία εξουσιοδότηση και ότι πρέπει να στείλω καινούργια εάν θέλω αναβάθμιση. Τη διαβεβαίωσα, πως στην περίπτωση που αναγκαστώ να βγάλω καινούργια, θα ζητήσω από την αστυνομία και τον αριθμό πρωτοκόλλου της προηγούμενης, ώστε να την παρουσιάσω ως στοιχείο στη μήνυση που θα γίνει εναντίον της tellas. Μετά από σχετική συζήτηση, όπου η υπάλληλος άνετη με προέτρεπε να πάω να βγάλω νέα εξουσιοδότηση, η υπομονή μου έφτασε στα όριά της και της δήλωσα (με πολλά πολλά νεύρα) πως δεν ανέχομαι να μου ζητάνε να ξανακάνω τη διαδικασία της εξουσιοδότησης. Να την βρούνε, διότι εάν δεν υπάρχει, εκείνοι την έχουν χάσει. Η υπάλληλος μου ζητάει να περιμένω 5 λεπτά, για να με ξαναπάρει τηλέφωνο…

5 λεπτά αργότερα… (και με ύφος «άνοιξε πέτρα να χωθώ»)

«Κυρία Τ…, θα αναγκαστώ να σας ζητήσω συγνώμη. Η εξουσιοδότησή σας σαφώς και υπάρχει. Ξεκινάμε άμεσα τη διαδικασία αναβάθμισης της ταχύτητάς σας».

Και αναρωτιέμαι: τι τους κάνουνε τους υπαλλήλους της tellas; Ειδικά σεμινάρια; Τόσα ψέματα μέσα στο ίδιο τηλεφώνημα – εάν δεν πιάσει το ένα να πιάσει το άλλο;
Και όποιος δεν το καταλάβει και μπει στην παράλογη και απάνθρωπη διαδικασία να τρέχει να στέλνει ξανά και ξανά χαρτιά που έχει ξαναστείλει, πόσο θα περιμένει να σταματήσει η κοροϊδία; Τόσο, όσο βολεύει την εταιρία για να εφαρμόσει αυτά, που χωρίς αίσθηση ευθύνης υποσχόταν για να κερδίσει αριθμούς – πελάτες, αλλά (ας μην το ξεχνάμε αυτό) ανθρώπους;

Για την ώρα θα περιμένω να δω τι θα γίνει τις επόμενες ημέρες με την αναβάθμιση. Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν, όσον αφορά τη συνεργασία μου με τη συγκεκριμένη εταιρία. Θεωρώ πως ήταν μεγάλο λάθος να παίξει με τον τρόπο που έπαιξε με τόσον κόσμο. Αλλά οι εξελίξεις προχωράνε. Ήδη υπάρχουν αρκετές εταιρίες που προσφέρουν ταχύτητες στα 8, στα 10 και στα 20 Mbps. Το «παιχνίδι» του γρήγορου internet τώρα εκτοξεύεται και οι βιαστικές και ανεύθυνες κινήσεις, πληρώνονται.



Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

λίλιθ
Πρώην Συνεργάτης

Greece
1945 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/03/2007, 03:12:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους λίλιθ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
τί να πει κανείς...
και για τον ΟΤΕ!

έχω σύνδεση DSL Connex, από το Δεκέμβριο.

Με μεγάλη υπερηφάνεια και χαρά έλεγα σε όλους για το άψογο σήμα,
τη γρηγοράδα του internet και χαράμι τα 30τόσα ευρώ που πληρώνω
το μήνα, (κι ας ήρθε ένας λογαριασμός 278 ευρώ το προηγούμενο 2μηνο,
που όταν γεμάτη απορία ζήτησα από 3-4 στη σειρά υπαλλήλους του ΟΤΕ
να μου εξηγήσουν πώς προέκυψε, άκρη δεν έβγαλα καμμία, εκτός από
κάτι αναδρομικά των αναδρομικών εν όψει νέων ρυθμίσεων και αλλαγών...)

ναι, ναι, χαράμι τα 278 ευρώ που έδωσα, άλλωστε δεν είχα και άλλη
επιλογή... ή μήπως είχα;;; Είχα;;; Να κάνω τί; Να αλλάξω τηλεφωνία
και να περιμένω κανένα τετράμηνο για νέα γραμμή; Να μην πληρώσω και
μου κόψουν τηλέφωνο και internet; Να γράψω "γράμμα στο διευθυντή",
ας γελάσω κλέφτικα, (για να μη κλάψω)...

Εδώ και μερικές μέρες η ζωή μου έχει γίνει "κόλαση", γιατί
το internet το καλώ να έρθει (να μου κάνει τη χάρη), με προσευχές,
επικλήσεις, ρέϊκι, οραματισμούς, διαλογισμούς, παρακάλια και αγριάδες.
Και το internet, αυτό το ανεξάρτητο, σκερτσόζικο ζωάκι, πότε μου κάνει
τη χάρη και συνδέομαι, πότε με αφήνει ασύνδετη, να περιμένω με τις
ώρες, να βρίζω και να καταριέμαι τον ΟΤΕ και όλες τις τηλεφωνίες!

Η γραμμή μου κόβεται ανά πάσα στιγμή, όποτε...
Η γραμμή μου ανοίγει, όταν οι πλανητικές σύνοδοι το επιτρέπουν...
Το helpdesk του ΟΤΕ για το Connex DSL, λειτουργεί την ημέρα και τα
τηλέφωνα πιάνουν φωτιά, με αποτέλεσμα να περιμένω ώρες στην αναμονή,
χωρίς να πάρω γραμμή, ενώ το βράδυ είναι κλειστά τα τηλέφωνα.

Νιώθω πραγματικά "επί ξύλου κρεμάμενη", (που είναι και επίκαιρο).
Μόλις δω το εικονιδιάκι ότι συνδέθηκα, "κάνω το σταυρό μου" και δεν
πολυμιλάω, ούτε που ανασαίνω ουσιαστικά, μπας και το ενοχλήσω και μου
σβίσει πάλι και με αφήσει στα κρύα του λουτρού.

Το βλέπω, το βλέπω τώρα, εκεί κάτω, στη μπάρα... να μου κλείνει
συνομωτικά το γαλάζιο του ματάκι και... τρέμω στη σκέψη, ότι πριν
καταφέρω να τελειώσω και ετούτο το μήνυμα, (όπως πολλά άλλα τον
τελευταίο καιρό), θα δω εκείνο το κόκκινο Χ, το εικονίδιο που ψυχρά
με πληροφορεί: "Κυρία μου, είστε εκτός σύνδεσης!"...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

gentleman
Μέλος 3ης Βαθμίδας


757 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/03/2007, 19:03:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gentleman  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Βάλτε forthnet να βρείτε την ησυχία σας. Δεν είναι τυχαίο πως το domain .gr το διαχειρίζεται η forthnet.

Αν βρείτε και κανένα modem με ethernet port, όχι μόνο usb, η αξιοπιστία είναι φοβερή. Γιατί τα usb modems συνήθως είναι φτηνιάρικα σαν αυτό της otenet όταν πρωτο-έβαλα adsl, και που συνδεόταν όποτε ήθελε αυτό. Νομίζω φταίει η ελλιπής υποστήριξη των προτύπων plug and play και usb. Ενώ με ethernet δουλεύουν όλα ρολόι.


Dare To Dream
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/03/2007, 02:34:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
gentleman
τι ταχύτητα έχεις στη forthnet;
πόσο καιρό έκαναν για να σου ενεργοποιήσουν την adsl;

Εγώ έκανα αίτηση στην on.
Καλωδιακή τηλεόραση, πολύ φθηνές κλίσεις (0,09 ευρώ ανά κλίση) στην Ελλάδα και σε 15 προορισμούς του εξωτερικού και 10 Mbps συνολική ταχύτητα - εγγυημένα καθώς λένε.

Όσον αφορά τον διπλασιασμό που λέγαμε ότι θα έκανε σήμερα η tellas στη γραμμή μου...


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

gentleman
Μέλος 3ης Βαθμίδας


757 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/03/2007, 19:39:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gentleman  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
> τι ταχύτητα έχεις στη forthnet;

1 mbit/s

> πόσο καιρό έκαναν για να σου ενεργοποιήσουν την adsl;

Δεν θυμάμαι, καμιά 10αριά μέρες πρέπει να ήταν. Αλλά θυμάμαι ότι ήμουν έτοιμος πριν τη λήξη του χρονικού διαστήματος που είπαν στο τηλέφωνο.

Παρεπιπτόντως, όταν αλλάζεις πάροχο ADSL, αναγκαστικά μένεις καμιά 10αριά μέρες χωρίς internet. Χρόνος για να απενεργοποιήσει ο παλιός τη συμφωνία με τον ΟΤΕ, και να ενεργοποιήσει τη δική του ο καινούριος. Κι αν ο παλιός είναι η Tellas, έδεσες.

> Εγώ έκανα αίτηση στην on. Καλωδιακή τηλεόραση, πολύ φθηνές κλίσεις (0,09 ευρώ ανά κλίση) στην Ελλάδα και σε 15 προορισμούς του εξωτερικού και 10 Mbps συνολική ταχύτητα - εγγυημένα καθώς λένε.

Πάντως στον "Επενδυτή" σήμερα έχει αφιέρωμα στις τηλεπικοινωνίες, σύγκριση όλων των παρόχων και των πακέτων, αν θέλεις να το ψάξεις διεξοδικά.


Dare To Dream
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/04/2007, 03:14:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
gentleman δεν πρόλαβα να πάρω τον επενδυτή, αλλά διάβασα σε κάποιο forum που συζητάνε για τις διάφορες προσφορές σε adsl, ότι η ontelecoms δεν επιτρέπει το port forwarding! (το επιβεβαίωσα και τηλεφωνικά με την εταιρία)
Φοβερή ανακάλυψη και δεν την γράφουν ούτε στα ψιλά γράμματα...
Να έχεις δηλαδή adsl και να μην μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για μια ευρεία γκάμα λειτουργιών.
Ωστόσο, μετά από περαιτέρω έρευνα διαπιστώσαμε, πως το πρόβλημα βρίσκεται στο router που δίνει η εταιρία. Εάν χρησιμοποιήσει κανείς άλλο router, μπορεί να το ρυθμίσει έτσι, ώστε να έχει πρόσβαση και σ' αυτήν τη λειτουργία. Βέβαια, αν χρησιμοποιήσει κανείς άλλο router, υπάρχουν προβλήματα με την καλωδιακή τηλεόραση που προσφέρει το πρόγραμμα. Η όλη ιστορία βρίσκεται σε στάδιο ανεύρεσης λύσεων για τα προβλήματα αυτά, ενώ κάποιοι τεχνικοί της on λένε, πως η κατάσταση αυτή είναι προσωρινή.

Όσο για τον διπλασιασμό της ταχύτητας adsl που θα έκανε (πότε είπε ότι θα το έκανε;) η tellas στη γραμμή μου...


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Drillgr
Μέλος 1ης Βαθμίδας


56 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/04/2007, 01:36:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Drillgr  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ετσι οπως τα λες ειναι amalia με την on...Αλλο φρουτο και αυτη η εταιρια,απο το προβλημα με το port forward μεχρι και οτι δεν σου δινει τα username/password ωστε να τα βαλεις σε αλλο royter. Επισης το αλλο κουλο οτι η προσβαση στον εξοπλισμο γινεται με username και password on και μπορει καλυστα ενας τριτος να εχει προσβαση στον εξοπλισμο και να κανει οτι θελησει....Ριξε μια ματια εδω.

Γενικως μπορει το χαλι του οτε με τις ταχυτητες και οχι μονο να μας οδηγει στο να φυγουμε πληρως απο αυτον αλλα απο κει και περα δεν ειναι ολα ροδινα.Επισης απο μαιο θα μπει και ο οτε στο παιχνιδι(δεν μπορει να κανει και αλλιως).

Εγω ειμαι με 2mbit otenet on dsl το οποιο προηλθε μετα απο τους περιφημους "διπλασιασμους". Πρακτικα πανω απο 60-70KB/s σπανια βλεπω. Αλλα το οτι η ταχυτητα του adsl δεν ειναι εγγυημενη δεν το ξεραμε απο πριν και πλεον πληρωνουμε τα θεωρητικα μεγιστα...Αντε να μετακινηθει κοσμος στους εναλακτικους μπας και δουμε ασπρη μερα οταν αδειασει λιγο το dslam


.::Greek Motorola Community::.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/04/2007, 05:12:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Δεν ξέρω τι να πω Drillgr...
Ακόμα και με την adsl, στην Ελλάδα ζούμε καθώς φαίνεται ψευδαισθήσεις μεγαλείου.
Τις σελίδες για την on τις έχω δει, αλλά για την ώρα εάν χρησιμοποιήσει κανείς άλλο router, μπορεί να βάλει τα on και on που είναι μέχρι στιγμής κοινά password και username για όλους τους χρήστες της on. Θα δώσουν όμως - όπως λέγεται από τεχνικούς της on - password και username διαφορετικά στους χρήστες. Και για το portforwarding επίσης, λένε ότι σε ένα με ενάμιση μήνα θα αποδεσμευθεί.

Εγώ τα έχω πάλι με την Tellas
Φεύγουμε αύριο για Πάσχα και πήρα την Tellas να ρωτήσω ποιον αριθμό ΕΠΑΚ μπορούμε να χρησιμοποιούμε από κει που θα είμαστε για να μπαίνουμε στο internet με dialup. Λογικά και εφόσον έχουμε (ακόμα!) adsl με την Tellas, μπορούμε να μπαίνουμε στο internet και με dialup.
Η υπάληλος μου δίνει με ένα ύφος "δε μας παρατάς τέτοια ώρα!" (ε, ήταν και πέντε παρά τα ξημερώματα) τον αριθμό που μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε - πελάτης ή μη - για το free internet της tellas.
Της υπενθυμίζω πως είμαι πελάτης και μου αποκρίνεται πως αυτός είναι ο αριθμός και δεν υπάρχει άλλος. Με τα πολλά και αφού της είπαμε πως γνωρίζουμε ότι δικαιούμαστε ως πελάτες άλλον αριθμό και αφού απαγγείλαμε για νιοστή φορά δήλωση που είναι δημοσιευμένη στην ιστοσελίδα τους, η υπάληλος μας έδωσε τον αριθμό που δικαιούμασταν.
Βέβαια κυρίες και κύριοι!
Ένας αριθμός, που σε χρεώνει 1,74 ευρώ την ώρα, σε αντίθεση με τον tellas free που σε χρεώνει 1,85...
Εάν βέβαια έχεις zisto, ε τότε αλλάζει το πράμα. Παίρνεις τον "τζάμπα" αριθμό (τι τζάμπα δηλαδή, 0,72 την ώρα κι αυτός).
Όταν ρωτήσαμε την υπάληλο, γιατί δεν μας είπε από την αρχή τον αριθμό που δικαιούμασταν, με νεύρα απάντησε (σαν εφοριακός που της ζητάς να σε βοηθήσει στη συμπλήρωση της φορολογικής σου δήλωσης):
"Δεν είχα δει ότι είχατε προεπιλογή φορέα!"

Πράγματα που δε χρειάζεται να τα σχολιάσει κανείς περαιτέρω. Τα ίδια τα γεγονότα ξεφτυλίζουν την όλη υπόθεση από μόνα τους...


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/04/2007, 05:16:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Α, κι εκείνο το ανέκδοτο που λέγαμε για τον διπλασιασμό της ταχύτητας adsl που μου είχε υποσχεθεί ότι θα κάνει την επόμενη ημέρα η tellas...

Νάδα


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Drillgr
Μέλος 1ης Βαθμίδας


56 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/04/2007, 15:45:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Drillgr  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Για την on εχει εξελιξεις, ριξε μια ματια On Telecoms - Παρεχόμενες υπηρεσίες, περισσότερα προβλήματα ασφάλειας και αντιδράσεις.

Τωρα για tellas κανονικα θα επρεπε οπως αλλοι ISP να δινουν ενα ΕΠΑΚ νουμερο για backup χρηση του λογαριασμου. Απο οτι φαινετε ομως αυτοι εχουν το και καλα free internet που μονο free δεν ειναι αλλα πολλαπλασια ακριβοτερο απο ΕΠΑΚ.

Τωρα για το εξοχικο καλυτερα να παρεις μια προπληρωμενη καρτα πχ netkey να κανεις τη δουλεια σου εφοσον το συνολικο κοστος/χρηση συμφερει σε σχεση με της τελλας.

Επισης αλλη μια δυνατοτητα λιγο πιο περιπλοκη ειναι η εξης: Αν εχεις TIM συνδεση η F2G μπορεις με 3.5€ το μηνα να μπαινεις τελειως τζαμπε internet στο pc και οχι μονο. Απο ταχυτητα ειναι της ταξης του 64Κ ISDN σε καρτοκινητο η 384Kbit σε συνδεση λογο του 3G. Βεβαια εχει περιορισμους οπως του οτι δεν μπαινει σε ολες τις σελιδες-μια ειναι και του εσωτερικα δυστυχως λογο της καταληξης .asp που εχουν οι σελιδες του forum.Μια στις δεκα καταφερα να μπω επιτυχως. Στο κεντρικο site μπαινει κανονικα παντως. Επισης για download υπαρχει οριο 1MB ανα αρχειο. Τελος απο λοιπα προγραμματα το msn δουλευει μονο απο οσο εχω ψαξει.Αν θες μπορω να σου πω περισσοτερα!



.::Greek Motorola Community::.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/04/2007, 18:07:03  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Tωρα, το Ασυρματο Broadband της Forthnet, προσφερει "δικτυακες" ταχυτητες μεχρι και 10 MBPS...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 17/04/2007, 01:15:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Drillgr τελικά με μία κάρτα έγινε η δουλειά με το internet. Αργή ταχύτητα βέβαια, αλλά από το να πληρώνεις την αργή ταχύτητα χρυσή στην tellas, καλύτερη είναι η λύση της κάρτας. Άσε που στις 40 ώρες σου χαρίζει (η κάρτα της forthnet) άλλες 20.
Για τη λύση του κινητού στην περίπτωση τη δική μου δεν μπορούσε να γίνει κάτι (αν και έχω TIM), γιατί στο μέρος που ήμουν δεν είχε καλό σήμα το κινητό. Άλλωστε, εάν δεν μπορώ να μπω στο esoterica, που είναι η βασικότερη ανάγκη για internet όταν είμαι εκτός των οικείων μου χώρων, τι να την κάνω τη σύνδεση, όσο φθηνή κι αν είναι;

PREDATOR την είχα ακούσει κι εγώ την ανακοίνωση για τα 10 Mbps της forthnet, λίγες μέρες πριν το Πάσχα. Πιστεύω πως η forthnet έχει φανεί μέχρι στιγμής αρκετά αξιόπιστη. Για την ώρα θα υποστηρίξω την επιλογή της ON. Όσο αυξάνει ο ανταγωνισμός, δεν μπορεί να μείνουν πίσω. Εκτός εάν η εταιρία είναι η tellas! (εδώ γελάμε )

Παρεπιπτόντως,
ο διπλασιασμός της ταχύτητας της σύνδεσής μου από την tellas που λέγαμε...
μούφααααα
Μόνο συγνώμη ξέρουν να λένε.


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 04/06/2007, 16:16:45  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Στην Ιαπωνία εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο, ο διευθυντής της εταιρίας θα έκανε χαρακίρι...
Στην Αγγλία εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο, μέσα σε λίγες ημέρες θα εξαφανιζόντουσαν όλοι οι πελάτες...
Στην Αμερική εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο, η εταιρία δε θα προλάβαινε να μοιράζει αποζημιώσεις...

Στην Ελλάδα;

Αναφέρομαι στην
πάνω από 3 ημέρες ξαφνική διακοπή στην παροχή adsl-internet
από τη γνωστή πλέον για την αναξιοπιστία της,
tellas!

Εάν καλέσει κάποιος το τεχνικό τμήμα, εκτός από τη συνηθισμένη - πλέον - αναμονή των πάνω από 17 λεπτών, σε υποδέχεται ένα μήνυμα που ανακοινώνει πως υπάρχουν προβλήματα στην παροχή internet σε πολλές περιοχές και πως οι τεχνικοί της tellas εργάζονται για την...άμεση!!! αντιμετώπισή τους!
Πόσο διαρκεί η λέξη "άμεσα" για μια εταιρία όπως η tellas;

Την ίδια στιγμή - για να επανέλθουμε στην Οδύσσεια - υπάληλος της tellas με καλεί στο τηλέφωνο προχθές, για να μου ανακοινώσει ότι τελικά λύθηκαν τα προβλήματα για την μετάβασή μου από τον ΟΤΕ στην TELLAS. Προβλήματα που δημιουργούσε ο ΟΤΕ, όπως ισχυρίζονται. Μπορεί λοιπόν να δρομολογηθεί η διαδικασία ένταξης της αίτησής μου για το zisto (7 μήνες μετά από την κατάθεσή της!!!), αρκεί μόνο να...
να στείλω ένα ΦΑΞ!!!
Κι ας έχω στείλει εδώ και 2 μήνες φαξ, ανακοινώνοντάς τους πως θέλω να διακοπούν οι διαδικασίες για το zisto.

Τι να πω;

Αυτά τα πράγματα μπορούν να συμβούν μόνο,
στην TELLAS
και στην... ELLAS!!!


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Drillgr
Μέλος 1ης Βαθμίδας


56 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/06/2007, 19:01:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Drillgr  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πολυ υπομονη τους εχεις κανει Κοιτα και απ τη μερια της net one αν σε καλυπτει. Επισης η forthnet στο ιδιοκτητο δινει εως 24mbps!


.::Greek Motorola Community::.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

amalia
Διαχειριστής

Greece
10782 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/06/2007, 23:57:29  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους amalia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Έχω κάνει αίτηση σε άλλο πάροχο εδώ και 2 μήνες.
Από μέρα σε μέρα περιμένω να με συνδέσουν.
Εν τω μεταξύ, χθες το βράδυ δε συγχρόνιζε ούτε καν το modem μου.
Λέω, πάει αυτό ήταν, τη χάσαμε τελείως τη μπάλλα.
Το πρωί κοιτάζω το εικονίδιο της adsl και τι βλέπω;
4 Mbps!
Μα εγώ έχω κάνει αίτηση διακοπής των διαδικασιών για το zisto, εδώ και δυόμιση μήνες!!!
Παίρνω το 134 και διαπιστώνω ότι εξακολουθώ να είμαι στον ΟΤΕ. Αλλά απ' ότι μου είπανε, ενώ κανονικά θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα της γραμμής μου, υπάρχουν προβλήματα επειδή είχα adsl στην tellas.
Και επιπλέον, υπάρχει λένε ένας όρος που λέει, ότι θα πρέπει να έχεις ξεμπερδέψει και ξεχρεώσει με την προηγούμενη εταιρία που ήσουν, για να μπορέσεις να μεταβείς στην καινούργια. Υπάρχει δηλαδή η πιθανότητα, η tellas να μου ζητήσει να της πληρώσω για ένα μήνα zisto, αλλιώς δε θα αφήνει τη σύνδεσή μου ελεύθερη. Ούτως ή άλλως, σκεφτόμουν να κάνω αμφισβήτηση λογαριασμού για την ταλαιπωρία που έχω εδώ και ενάμιση μήνα, που μια έχω και μια δεν έχω internet.
Αλλά τελικά όπως φαίνεται, με το adsl στην Ελλάδα του 2007, βγαίνεις "και κερατάς και δαρμένος"...


Ψυχή μου,
Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα,
αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Drillgr
Μέλος 1ης Βαθμίδας


56 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/06/2007, 22:41:08  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Drillgr  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ετσι ειναι...Ενω κερδιζεις σε "χρημα" χανεις σε ψυχικη υγεια..Εγω παραμενω σε οτε μεχρι να στρωσει η κατασταση. Ουτως η αλλως εδω που ειμαι δεν με καλυπτει και κανεις εκτος απο τελας Με το οτι εχεις περασει ουτε λογος φυσικα να κανω κινηση ακομα και αν με πληρωσουν!


.::Greek Motorola Community::.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/06/2007, 08:52:25  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Tωρα, να δουμε με την Forthnet, που εβγαλε το ADSL2+... με ταχυτητες εως 24 Μbps... σε τιμες απλου ADSL... και με δικο της συστημα οπτικων ινων!

Να δουμε τι θα γινει...Απο 2 Ιουλιου, για Αθηνα και Θεσσαλονικη αρχικα, και απο Αυγουστο σιγα σιγα στην υπολοιπη Ελλαδα.

Αραγε θα ειναι οντως "τοσο γρηγορο" οσο υποσχονται?

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/06/2007, 08:55:14  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Η ΤΕLLAS (αν δεν κανω λαθος, αν δεν διαβασα λαθος) ανηκει πια στον Ομιλο της WIND... καλο ε?

Ισως, στο πολυ βραχυπροθεσμο μελλον, να εχουμε και κανενα δορυφορικο ιντερνετ ("ονειρα... πουλια μου ταξιδιαρικα")

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/06/2007, 15:12:30  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Με ρυθμούς χελώνας
Με πρόστιμα απειλεί η ΕΕΤΤ τον ΟΤΕ για τις καθυστερήσεις στις συνδέσεις DSL

Αθήνα


Χιλιάδες Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου βομβαρδίζουν καθημερινά την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων με καταγγελίες για τις καθυστερήσεις στις ευρυζωνικές συνδέσεις DSL του OΤΕ και των εναλλακτικών παρόχων και πλέον οι αρμόδιες αρχές απειλούν με πρόστιμα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν «Τα Νέα», η ΕΕΤΤ έχει διαπιστώνει ότι για το μεγαλύτερο μέρος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι χρήστες ευθύνεται ο OΤΕ.

Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας έστειλε τελεσίγραφο στη διοίκηση του OΤΕ, σύμφωνα με το οποίο εάν συνεχιστεί η ίδια κατάσταση και μετά τις 15 Ιουνίου θα προχωρεί πλέον στην επιβολή ημερησίων προστίμων.

Η ΕΕΤΤ ζητεί από τον OΤΕ να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του προς τους εναλλακτικούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, οι οποίες σχετίζονται κυρίως με εκκρεμή αιτήματα καταναλωτών που θέλουν να αποδεσμευτούν από το πάγιο του OΤΕ και να μεταπηδήσουν σε άλλη εταιρεία.

Η ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών, απαντώντας σε καταγγελίες των Tellas, Teledome, Vivodi και Forthnet, αναφέρει ότι ο OΤΕ υποχρεώνεται πλέον να αποκαταστήσει άμεσα και ουσιαστικά τις βλάβες συνδρομητών της Vivodi ως τις 15 Ιουνίου.

Επίσης, ο OΤΕ καλείται να ενεργοποιήσει ώς τις 15 Ιουνίου συνδέσεις που έχουν ζητήσει συνδρομητές μέσω της Vivodi (συνδέσεις χωρίς την πληρωμή μηνιαίου παγίου στον OΤΕ), καθώς οι αιτήσεις τους εκκρεμούν για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ακόμα, η ΕΕΤΤ ζητεί από τον OΤΕ να παραδώσει στις Tellas, Teledome, Vivodi και Forthnet, περίπου 42.600 πρόσθετα ζεύγη συνδετικού καλωδίου, για την εξυπηρέτηση αιτημάτων τοπικού βρόχου των καταναλωτών έως το τέλος Ιουνίου.

Η ΕΕΤΤ ξεκαθαρίζει ότι σε περίπτωση μη τήρησης των ανωτέρω υποχρεώσεων, θα επιβάλλει στον OΤΕ χρηματικές κυρώσεις ανά ημέρα καθυστέρησης.

Newsroom ΔΟΛ


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 18/06/2007, 18:55:44  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
2 Gbps για το «Δίοδος»
Ο ΟΤΕ προσφέρει εύρος ζώνης για το φθηνό φοιτητικό Διαδίκτυο

Αθήνα


Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που εφαρμόζει, ο ΟΤΕ παραχωρεί εύρος ζώνης 2 Gbps του δικτύου του για τις ανάγκες του προγράμματος «Δίοδος» που προσφέρει στους φοιτητές φθηνή πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Τα κυκλώματα του ΟΤΕ συνδέθηκαν με το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ), με τελικό αποδέκτη τους φοιτητές και την Ακαδημαϊκή Κοινότητα γενικότερα. Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, το όφελος για το ΕΔΕΤ υπολογίζεται σε περίπου μισό εκατ. ευρώ για έξι μήνες.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του Οργανισμού, η χορηγία προς το ΕΔΕΤ έρχεται να συμπληρώσει τις διαρκείς προσπάθειες του Οργανισμού για διάδοση της ευρυζωνικότητας στη νέα γενιά, όπως η προσφορά δωρεάν συνδέσεων Conn-X σε 4.500 αριστούχους φοιτητές και οι αναβαθμίσεις των ταχυτήτων πρόσβασης.

Στο πρόγραμμα Δίοδος έχουν δηλώσει συμμετοχή 25.000 φοιτητές και οι εγγραφές συνεχώς αυξάνονται.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
   
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.15625
Maintained by Digital Alchemy