ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Δε μας τα λέει καλά η Περιστέρη
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 3
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Διονύσιος Σκυλόσοφος
Διεγραμμένος Λογαριασμός


768 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 16:21:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Διονύσιος Σκυλόσοφος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
Και γιατί να είναι κακές οι ανθρωποθυσίες αν γίνονταν με αγνή πρόθεση?
Οταν σε βάλουν εσένα στόκε να σε θυσιάσουν, εκεί να μας πεις την γνώμη σου κρετίνε...
Τότε θα μετρήσει ηλίθιε!



Δεν μπορείς να εκφέρεις μια γνώμη χωρίς συναισθηματική φόρτιση ή βλακεία?

Και ποιος σου είπε ότι δεν θυσιαζόμαστε κάθε μέρα?

Όσο για το πως θα ένιωθα αν πηγαίνανε να με θυσιάσουν σε τελετή, τότε θα έλεγα πως δεν θα ένιωθα καθόλου καλά και θα προσπαθούσα να το αποφύγω. Ποιος σου είπε ότι η θυσία είναι ευχάριστη για τον θυσιαζόμενο?

Ακόμη και αν πρόκειται για αγνή θυσία και όχι απάτη κάποιων που θέλουν αιματάκι και κρέας για να πάρουν δύναμη. Ένα παράδειγμα είναι ο Ιησούς - του άρεσε που θυσιάστηκε?

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Διονύσιος Σκυλόσοφος
Διεγραμμένος Λογαριασμός


768 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 16:26:14  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Διονύσιος Σκυλόσοφος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
Από εκεί και πέρα ή θα τις δεχθεί κάποιος ως σωστές ή θα τις αρνηθεί ως ανοησία των προγόνων του

Μα εγώ παραπάνω τις αρνήθηκα... ως ανοησία των προγόνων μου Χρίστο. Και πάλι αρνήθηκες ότι ήταν ανοησία, βασιά έγκλημα όχι ανοησία. Οταν μιλάς για αγνές πρέπει να μας εξηγήσεις και τι θέλει να πει ο ποιητής με το αγνές. δεν μπορούμε να λέμε ότι να ναι και μετά να μην περιμένουμε κριτική. Ειδικά όταν κάτι είναι τόσο ωμά χροντροκομμένο.

Μετά Τιμής...ο μικρός Κθούλου


Με καλό σκοπό και καλή κατάληξη για τον θυσιάζομενο και αυτούς που ωφελεί.

Για παράδειγμα εσύ πιστεύεις στον Ιησού. Αν και ο Ιησούς δεινοπάθησε και μάλιστα προσπάθησε να την αποφύγει την θυσία, τελικά θυσιάστηκε για την σωτηρία από τον θάνατο της σάρκας.

Η θυσία του Ιησού είναι ταυτόχρονα φρικτή και αγνή. Όπως και η θυσία ενός πολεμιστή ήρωα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Italos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1829 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 16:44:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Χρίστο η θυσία του Χριστού, του Λεωνίδα, του εκάστοτε ήρωα, δεν ελαφραίνει το χέρι του δολοφόνου. Δεν μιλάς εδώ για ένα τελετουργικό εν συνειδήσει. Ο δολοφόνος παραμένει δολοφόνος. Αυτοί που σκοτώνανε παιδάκια για να ευξευμενίσουν "θεούς", δολοφόνοι ήτανε κι αυτοί. Δεν υπάρχει κάτι αγνό από τη μεριά τους. Υπάρχει ένα υψηλό ιδανικό από την πλευρά του θυσιαζόμενου μην τα μπερδεύεις. Ο οποίος δενείπε ποτέ ότι προτιμάει να πεθάνει, τον ανάγκασαν οι περιστάσεις.

Μετά Τιμής...ο μικρός ΚθούλουΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Italos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1829 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 16:51:09  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΚΑι δεν αναφέρομαι στα παιδάκια φυσικά. Αυτά δεν τα ρώτησε κανένας. Χρίστο μην διαβάζεις μισανθρώπους πυροβολημένους.

Μετά Τιμής...ο μικρός ΚθούλουΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Shadow_Dancer
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
150 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 19:17:19  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Χρήστο, καλό μου παιδί...
Καλό μου και χρυσό μου παιδί, σύνελθε γιατί θα μας πάρουν στο κυνήγι με τις πέτρες και τις μαγκούρες.
ΣΥΝΕΛΘΕ!

The truth of Ninja will prevail.

Η αλήθεια των Νίτζα θα θριαμβεύσει.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Διονύσιος Σκυλόσοφος
Διεγραμμένος Λογαριασμός


768 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 20:15:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Διονύσιος Σκυλόσοφος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Χρίστο η θυσία του Χριστού, του Λεωνίδα, του εκάστοτε ήρωα, δεν ελαφραίνει το χέρι του δολοφόνου. Δεν μιλάς εδώ για ένα τελετουργικό εν συνειδήσει. Ο δολοφόνος παραμένει δολοφόνος. Αυτοί που σκοτώνανε παιδάκια για να ευξευμενίσουν "θεούς", δολοφόνοι ήτανε κι αυτοί. Δεν υπάρχει κάτι αγνό από τη μεριά τους. Υπάρχει ένα υψηλό ιδανικό από την πλευρά του θυσιαζόμενου μην τα μπερδεύεις. Ο οποίος δενείπε ποτέ ότι προτιμάει να πεθάνει, τον ανάγκασαν οι περιστάσεις.

Μετά Τιμής...ο μικρός Κθούλου



Τί λες? Δεν καταλαβαίνω.

Άσε τα παιδιά και τον δολοφόνο στην άκρη, μιλάμε για θυσία όπου τελικά το θύμα δέχεται συνειδητά πως πρέπει να γίνει. Γιατί λες πως δεν μιλάω γι' αυτό??? Δεν δέχτηκε ο Ιησούς να πιει αυτό το πικρό ποτήρι?

Εκτός και αν πιστεύεις πως είναι ηλίθιο το συνειδητό θύμα και πως στην προκειμένη περίπτωση ο Ιησούς έκανε βλακεία και δεν έσωσε κανέναν, ούτε καν τον εαυτό του.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


3194 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 20:33:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Η ευρύτερη έννοια της "Θυσίας" έχει τεράστιες προεκτάσεις δεδομένου ότι οι διαδικασίες της Φύσης δεν είναι παρά μία διαρκής θυσία στο βωμό της επιβίωσης, της ανάπτυξης, του κέρδους, της υπεροχής και της εκπλήρωσης...την αλήθεια αυτή όμως ο Σκυλόσοφος παρόλο που την αναφέρει, επί της ουσίας την αγγίζει ξώφαλτσα...και με τέτοιο τρόπο που μοιραία προκαλεί ειρωνίες...διότι έχεις πέσει Σκυλόσοφε στην καλοστημένη παγίδα του χριστιανικού ΄δογματος ωραιοποιώντας και εξιδανικεύοντας την έννοια της Θυσίας...η οποία στο βάθος της υποκρισίας και της ψευδαίσθησης μεγαλείου της φτάνει στο σημείο να 'συγχωρεί επάνω στο σταυρό' και να εξωραίζει τους εκάστοτε δήμιους, τυράννους και βασανιστές (διότι χωρίς αυτούς "Θυσία" και "Λύτρωση" δεν υφίσταται)...αυτή είναι και η θεμελιώδης διαφορά του χριστιανισμού από τον βουδδισμό...φαινομενικά και οι δύο επιζητούν να ξεφύγουν από τα βαριά δεσμά της "ατομικότητας" και εγωιστικής ύπαρξης...ο πρώτος όμως, ψυχολογικά μιλώντας, πηγάζει από ένα σαδομαζοχιστικό σύμπλεγμα, ισχυριζόμενος ότι "η θυσία και ο πόνος είναι καλοί και απαραίτητοι", ενώ ο δεύτερος προύποθέτει γαλήνη και διαύγεια, επιθυμώντας να απαλλαγεί από το φορτίο του πόνου και της αγωνίας.

Επί της ουσίας λοιπόν οι δύο θρησκείες διαφέρουν αισθητά, γι'αυτό και οι βουδδιστικές παραβολές είναι πιο ουσιαστικές και φιλοσοφημένες από τις χριστιανικές παραβολές.

Ωραίες λοιπόν οι αφηγήσεις των ιερέων και των πολιτικών περί σωτήρων που θυσιάζονται για το κοινό καλό...αυτά όμως είναι λόγια χειριστικών ανθρώπων και συστημάτων που επιθυμούν στρατούς από πιστούς οπαδούς...οι πιο ένθερμοι εκ των οποίων είναι πρόθυμοι να 'θυσιαστούν' για χάρη των...


Όσο για τις ανθρωποθυσίες στην αρχαία Ελλάδα, ναι γινόντουσαν και από Έλληνες, στα πλαίσια κυρίως των πολεμικών συγκρούσεων και των αντίστοιχων εξευμενισμων, δεν είναι όμως και τόσες πολλές οι πηγές όσο αναφέρεις. Και το έχουμε ξαναπεί, το να κατακρίνουμε την αρχαιότητα με αναχρονιστικά κριτήρια του είναι χαζό...και προφανώς τα πρωτόγονα τελετουργικά προκαλούν απέχθεια απ'όπου κι αν προέρχονται...ειδικά η αρχαία Ελλάδα όμως με όλα τα φοβερά της πάθη και τους ανελέητους ανταγωνισμούς της δεν παύει να αποτελεί το μεγαλύτερο θαύμα στην ιστορία των γνωστών πολιτισμών...για μία σειρά από λόγους...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Διονύσιος Σκυλόσοφος
Διεγραμμένος Λογαριασμός


768 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 21:09:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Διονύσιος Σκυλόσοφος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

διότι έχεις πέσει Σκυλόσοφε στην καλοστημένη παγίδα του χριστιανικού ΄δογματος ωραιοποιώντας και εξιδανικεύοντας την έννοια της Θυσίας...η οποία στο βάθος της υποκρισίας και της ψευδαίσθησης μεγαλείου της φτάνει στο σημείο να 'συγχωρεί επάνω στο σταυρό' και να εξωραίζει τους εκάστοτε δήμιους, τυράννους και βασανιστές (διότι χωρίς αυτούς "Θυσία" και "Λύτρωση" δεν υφίσταται)...αυτή είναι και η θεμελιώδης διαφορά του χριστιανισμού από τον βουδδισμό...φαινομενικά και οι δύο επιζητούν να ξεφύγουν από τα βαριά δεσμά της "ατομικότητας" και εγωιστικής ύπαρξης...ο πρώτος όμως, ψυχολογικά μιλώντας, πηγάζει από ένα σαδομαζοχιστικό σύμπλεγμα, ισχυριζόμενος ότι "η θυσία και ο πόνος είναι καλοί και απαραίτητοι", ενώ ο δεύτερος προύποθέτει γαλήνη και διαύγεια, επιθυμώντας να απαλλαγεί από το φορτίο του πόνου και της αγωνίας.


Οι χριστιανοί πιστεύουν πως οι θυσίες είναι απαραίτητες, αλλά δεν νομίζω ότι τις ωραιοποιούν και τις θεωρούν καλές. Για παράδειγμα ο Ιησούς φαίνεται να διασκεδάζει πάνω στον Σταυρό? Ούτε λέει στην Βίβλο ότι είναι ωραίο να "κουβαλάς τον σταυρό σου".

Άρα δεν είναι σαδομαζοχιστές, απλώς θεωρούν τον πόνο και την θυσία ένα αναγκαίο ΚΑΚΟ στην επίτευξη του στόχου τους.


Όσο για τους Βουδιστές είμαι επιφυλακτικός. Νομίζω πως και αυτοί είναι άνθρωποι και μπορεί κάποια στιγμή να νιώσουν στέρηση και ότι κατά βάθος βασανίζουν τον εαυτό τους όπως οι Χριστιανοί μοναχοί. Ακόμη δηλαδή και αν λένε πως συνειδητοποιούν ότι αυτό το σώμα δεν τους ανήκει, δεν υπάρχει και δεν είναι ο αληθινός εαυτός τους, και αυτοί μπορεί να παραστρατήσουν υπό την πίεση των σαρκικών επιθυμιών και να προδώσουν την ιδεολογία τους.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Italos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1829 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 21:26:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Kost εεεμ, όχι. Δεν θα πάρω και θα μπορούσε να γίνει ένα πολύ ωραίο θέμα όλο αυτό. Δεν έχει καμία σχέση ο Χριστός με τα δόγματα. Τα δόγματα προσπαθούνε να κάνουνε μετάφραση. Τα παράπονα στα δόγματα.

Χρίστο Ελ θα προσπαθήσω να πατήσω στα λόγια σου πολύ αναλυτικά. Και πιστεύω αναγνωρίζεις ότι σε παίρνω σοβαρά και δεν σε ειρωνεύομαι.Ελπίζω στο πίσω μέρος του μυαλού σου κάτι να μείνει. Θα σου μιλήσω από τα βάθη των πεποιθήσεων μου.

Πάμε λοιπόν:

quote:
Τί λες? Δεν καταλαβαίνω.

Αυτό είναι προφανές. ΘΑ το παλέψουμε.

quote:
Άσε τα παιδιά και τον δολοφόνο στην άκρη

για την ώρα.


quote:
μιλάμε για θυσία όπου τελικά το θύμα δέχεται συνειδητά πως πρέπει να γίνει

Ωραία. Κατ'αρχάς, είναι αδύνατον να μιλάμε για ΘΥΜΑ, όταν κάποιος δέχεται συνειδητά ότι κάτι πρέπει να κάνει. Αυτά τα τυράκια τα λένε κάτι τρόμπες σε διάφορες κάστες και θρησκείες να μην ανοίξω μέτωπα τώρα.

quote:
. Γιατί λες πως δεν μιλάω γι' αυτό??? Δεν δέχτηκε ο Ιησούς να πιει αυτό το πικρό ποτήρι?

Χρήστο κοίτα την τεράστια διαφορά. Ο Χριστός ΔΕΝ προκάλεσε την σταύρωση. ΔΕΝ είπε σε κανέναν να τον σταυρώσει. ΔΕΝ είπε σε κανένα να τον προδώσει. ΔΕΝ πήρε κανέναν από το χεράκι να του πει -ει ψιτ μεγάλε, θα με σταυρώσεις και μετά θα αναστηθώ και έτσι θα σωθείς.

ΚΑι σε ρωτάω και θέλω μια απάντηση αν επιθυμείς: ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ σώνεσαι επειδή πέθανε ο Χριστός και αναστήθηκε; Τι σχέση έχεις εσύ με αυτό;
Αν βρεις απάντηση θα γίνω μωαμεθανός χρυσαυγίτης.
Επίσης αν ο Χριστός πέθαινε στα βαθειά γεράματα, δεν θα υπήρχε ανάσταση;

Σταματάω εδώ να μην κάνω πάλι σεντόνια, και συνεχίζουμε.

ΥΓ1. Τα δύο βασικά σημεία εδώ είναι
Α) η ελεύθερη βούληση
Β) ο "δρόμος" και η "πόρτα"

ΥΓ2. Δεν ανοίγεις άλλο θέμα να μην χαλάμε αυτό;

Μετά Τιμής...ο μικρός ΚθούλουΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Διονύσιος Σκυλόσοφος
Διεγραμμένος Λογαριασμός


768 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 21:42:31  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Διονύσιος Σκυλόσοφος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
. Γιατί λες πως δεν μιλάω γι' αυτό??? Δεν δέχτηκε ο Ιησούς να πιει αυτό το πικρό ποτήρι?

Χρήστο κοίτα την τεράστια διαφορά. Ο Χριστός ΔΕΝ προκάλεσε την σταύρωση. ΔΕΝ είπε σε κανέναν να τον σταυρώσει. ΔΕΝ είπε σε κανένα να τον προδώσει. ΔΕΝ πήρε κανέναν από το χεράκι να του πει -ει ψιτ μεγάλε, θα με σταυρώσεις και μετά θα αναστηθώ και έτσι θα σωθείς.

ΚΑι σε ρωτάω και θέλω μια απάντηση αν επιθυμείς: ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ σώνεσαι επειδή πέθανε ο Χριστός και αναστήθηκε; Τι σχέση έχεις εσύ με αυτό;
Αν βρεις απάντηση θα γίνω μωαμεθανός χρυσαυγίτης.
Επίσης αν ο Χριστός πέθαινε στα βαθειά γεράματα, δεν θα υπήρχε ανάσταση;

Μετά Τιμής...ο μικρός Κθούλου


Lol, δεν εννοώ με το "δέχτηκε το πικρό ποτήρι" ότι έκανε συμφωνία με τους βασανιστές και σταυρωτές του. Αυτά τα διδάσκει ο Καλόπουλος. Εννοώ ότι αποφάσισε να θυσιαστεί, κάνοντας το θέλημα του Πατρός.

Η ερώτησή σου έχει να κάνει με το βασικό δόγμα της χριστιανικής σωτηρίας, πάνω στο οποίο στηρίζεται όλος ο Χριστιανισμός. Αλλά είναι εκτός θέματος. Πάντως βλέπω ότι προς το παρόν θεωρείς ακατανόητη την θυσία του Ιησού έτσι ώστε να φαίνεται αχρείαστη. Και εν τέλει φαίνεται να λες πως κάποιοι τον σκοτώσανε και αυτό δεν ήταν ανάγκη να γίνει για να σωθούμε.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Italos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1829 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 22:52:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Χρίστο όχι δεν λέω αυτό που λες. Αλλά ας μην το ανοιξουμε.

Μετά Τιμής...ο μικρός ΚθούλουΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


3194 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 23:16:43  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Kost εεεμ, όχι. Δεν θα πάρω και θα μπορούσε να γίνει ένα πολύ ωραίο θέμα όλο αυτό. Δεν έχει καμία σχέση ο Χριστός με τα δόγματα. Τα δόγματα προσπαθούνε να κάνουνε μετάφραση. Τα παράπονα στα δόγματα.

Ναι θα μπορούσε Itale.

Ο 'Χριστός' όμως δεν παύει να είναι η πεμπτουσία του δογματικού λόγου.

Όταν κάποιος περιγράφεται σε κάποια βιβλία να λέει ότι "εγώ ειμαι το αληθινό Φως", "εγώ είμαι η Αλήθεια", "εγώ είμαι το Α και το Ω" καθώς επίσης και ότι "όποιος δεν με ακολουθεί λάσπη και σκατά θα πατεί" τότε να με συγχωρείς Ιταλέ μου αλλά αυτό είναι ο ορισμός του δογματικού λόγου!


Και όποτε θες το συζητάμε σε κάποιο άλλο θέμα γιατί εδώ δεν πολυκολλάνε όλα αυτά...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


3194 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 23:23:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Οι χριστιανοί πιστεύουν πως οι θυσίες είναι απαραίτητες, αλλά δεν νομίζω ότι τις ωραιοποιούν και τις θεωρούν καλές. Για παράδειγμα ο Ιησούς φαίνεται να διασκεδάζει πάνω στον Σταυρό? Ούτε λέει στην Βίβλο ότι είναι ωραίο να "κουβαλάς τον σταυρό σου".

Εγώ επιχείρησα μία δεύτερη, βαθύτερη ανάγνωση...όταν κάποιος λέει μέσα του συνέχεια ότι "πρέπει να ματώσω, πρέπει να υποφέρω, πρέπει να θυσιαστώ....ώστε να λυτρωθώ" τότε δεν μιλάμε για έναν ωραίο και γενναίο αγώνα αλλά για ψυχαναγκασμό και βαθιά κατάφαση και επιβράβευση της δυστυχίας και του πόνου...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Italos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1829 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 23:31:44  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Kost είμαι αρκετά ανοιχτό ςστο συγκεκριμένο θέμα και ας μην μου φαίνεται. Χρόνο να χουμε να το συζητήσουμε.

Μετά Τιμής...ο μικρός ΚθούλουΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


3194 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 23:32:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Όσον αφορά τον Βουδδισμό τον ανέφερα ενδεικτικά. Η αλήθεια είναι ότι ενάρετους ή και ενορατικούς ανθρώπους θα βρούμε σε όλες τις θρησκείες αλλά και εκτός θρησκειών. Και Γιόγκι και Βραχμάνους και Θιβετιανούς και Χριστιανούς ασκητές και Μουσουλμάνους σούφι και τα πάντα όλα...


Αυτό άραγε τι μας λέει; Κάτι πάρα πολύ απλό, ότι η όποια αλήθεια και η όποια φώτιση δεν είναι μονοπώλιο καμιάς θρησκείας...το πρόβλημα λοιπόν είναι όταν οι εκάστοτε πιστοί μιας θρησκείας πιστεύουν ακράδαντα ότι ο δικός τους Θεός ή η δική τους Πηγή είναι ανώτερη των υπολοίπων...και ειδικά σ'αυτό ο Βουδδισμός κρίνεται σαφώς ανώτερος του Χριστιανισμού διότι είναι μία θρησκεία ειρήνης -στα λόγια και στα έργα- που ουδέποτε επιχείρησε να επιβάλλει τα δόγματά της σε άλλου.ς

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Italos
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1829 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/03/2015, 23:37:24  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ε τώρα τσιγκλάς...
Ανοίξτε το να το συζητήσουμε. Σε κάποια που λες συμφωνώ.

Μετά Τιμής...ο μικρός ΚθούλουΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

panpam
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2487 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/03/2015, 11:27:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
...Εγώ πιστεύω πως δεν πρέπει να κρίνουμε ούτε με ΠΑΛΑΙΑ ούτε με ΝΕΑ κριτήρια, αλλά με παγκόσμια και διαχρονικά(αν πιστεύουμε βέβαια σε αυτά).

Η θυσία είναι κάτι φρικτό αλλά συνάμα και αναγκαίο. Είναι μια γέφυρα για τον θεικό κόσμο. Αν θες να φτάσεις σε αυτόν απαιτείται θυσία, ακόμη και όλης της σωματικότητας και προσωπικότητας. Ακόμη και στην πιο "χυδαία" μορφή της είναι ένα ευχαριστώ ή ένας εξευμενισμός του Θεού. Δηλαδή για να κερδίσεις την εύνοια ή να αποφύγεις τις συνέπειες των πράξεων σου πρέπει κάτι να θυσιάσεις, δηλαδή να χάσεις.

Η θυσία του Ιησού δεν είναι για τους χριστιανούς η μεγαλύτερη ανθρωποθυσία;


Διαφέρει η (εθνογραφική και ανθρωπολογική) τελετουργική ανθρωποθυσία - από τις καθημερινές θυσίες που κάνουμε (και αυτό λέγεται: αυτοθυσία) αλλά και από τις θυσίες "ηρωισμού" (που είναι επίσης "αυτοθυσίες") αλλά και από τις εκτελέσεις για εγκλήματα (και η "θυσία" του Ιησού ήταν εκτέλεση για εκείνους που την διέπραξαν, η πρόθεση του Ιησού ήταν άλλη!)

Να μην τα μπερδεύουμε.

Μήπως να το ορίσουμε;
Η "τελετουργική" θυσία παίρνει ένα θύμα (αδιαφορώντας για το αν είναι πρόθυμο ή απρόθυμο). Το θύμα είναι κατά κανόνα απρόθυμο ή έχει "πειστεί" (εξαπατηθεί) να προβάλλει μια "βιτρίνα προθυμίας."
Γίνεται με σαφή σκοπό να "ικανοποιήσει" κάποια "θεότητα" ή να πετύχει κάποιο μαγικοθρησκευτικό σκοπό.

Έτσι τα πιο πάνω αποκλείουν επίσης από το να είναι "ανθρωποθυσίες" πράξεις κανιβαλλισμού από Ανάγκη - κλήρο να δούμε ποιός ποιός θα φαγωθεί και πράξεις που γίνονται για κάλυψη υλικών αναγκών - έκθεση βρεφών, εκτρώσεις κτλ. Γιατί σε όλες αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει "προσφορά" του θύματος σε κάτι υπερβατικό ή με μαγικοθρησκευτικό σκοπό αλλά είναι πράξεις "επιβίωσης" που καλύπτουν πρακτικές ανάγκες αιτιοκρατικά συνεδεμένες (δικαιολογημένες ή μη δε μας αφορά εδώ). Γιατί το αφού έχουμε 5 πιάτα φαγητό και είμαστε 7 είναι πρακτικό θέμα, αλλά το σφάζουμε 1 για να έχει καλό άνεμο για 1000 πλοία ή για να μη εκραγεί το ηφαίστειο ή για να σωθεί η πόλη από πολιορκεία δεν καλύτει την πρακτική ανάγκη αιτιοκρατικά!

Ασφαλώς και η κάθε "θυσία" καλό είναι να κρίνεται με κριτήρια "παγκόσμια και διαχρονικά" αλλά ποια είναι αυτά - ποιος τα ορίζει. Είναι εύκολο ο κάθε "θύτης" να επινοεί κριτήρια που να βολεύουν (γι'αυτό προτιμώ τα πιο πάνω που είναι σαφή και διακρίνουν μεταξύ ανθρωποθυσίας-και-αυτοθυσίας/εκτέλεσης/ή από (υποθετική ή μη) πρακτική ανάγκη.

...ἐκ γὰρ τοῦ περισσεύματος τῆς καρδίας τὸ στόμα λαλεῖ
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Κλειδαράς_Reloaded
Νέο Μέλος


18 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2015, 01:55:34  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
?

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Κλειδαράς_Reloaded
Νέο Μέλος


18 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/03/2015, 01:56:58  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
??

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PY8AGORAS
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2330 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2015, 23:33:14  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Τελικά ένα εξάμηνο κράτησε το σόου με την Περιστέρα....


τώρα γιοκ παρά,
γιοκ σαματά....


κι ο Μεγαλέκος όνειρα γλυκά....


.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2015, 00:00:48  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πολύ καλλίτερα έτσι, Κόμη.

Το ζωτικό μας ψεύδος συνεχίζει να έχει την χρυσή του εφεδρεία.

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Heretic
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
3148 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2015, 08:44:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Τελικά ένα εξάμηνο κράτησε το σόου με την Περιστέρα....


τώρα γιοκ παρά,
γιοκ σαματά....


κι ο Μεγαλέκος όνειρα γλυκά....


Και όλα αυτά κυρίως επειδή γιόκ Σαμαρά!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PY8AGORAS
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2330 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/10/2015, 20:05:56  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Για να μην αδικούμε την κυρα-Περιστέρα,

....τελικά το όνομα αυτού: Ηφαιστίων


Νταξ'
κάτι είναι κι αυτό.

(αλλά ήταν παραγγελιά από τον Αλέκο, ΟΚ ? )


.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

AitheroVamon
Διαχειριστής

Greece
3627 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2015, 00:15:29  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
PY8AGORA σήμερα ομως αντιδρά μεγάλη μερίδα αρχαιολόγων
λέγοντας οτι το συμπέρασμα είναι αυθαίρετο
και τίποτα δεν υποδηλώνει οτι ο τύμβος προοριζόταν για τον ΗφαιστίωναΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PY8AGORAS
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2330 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2015, 11:34:24  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
PY8AGORA σήμερα ομως αντιδρά μεγάλη μερίδα αρχαιολόγων
λέγοντας οτι το συμπέρασμα είναι αυθαίρετο
και τίποτα δεν υποδηλώνει οτι ο τύμβος προοριζόταν για τον Ηφαιστίωνα

Αρα έπεται και συνέχεια στο σήριαλ...

Κοίταξε να δεις Αιθέρα,
είναι γνωστό ότι στης αυτής εμβέλειας ανακαλύψεις
πάντα ακολουθεί ένας κυκεώνας γνωμών και μελετών
αναλόγως των ευσεβών ή μη πόθων του κάθε "ειδικού" και "μελετητή" και "επιστήμονα".

Εδώ ακόμα και για τους τάφους του Ανδρόνικου στη Βεργίνα,
μετά από δεκαετίες, ακούμε τα μυρια όσα
(για κουτσό βασιλιά, κουτσή Αμαζόνα, κουτσή γκόμενα και ό,τι γουστάρει ο καθένας...)

Η Περιστέρη υποτίθεται ότι βρήκε στοιχεία, γράμματα, επιγραφές κλπ
που να αποδεικνύουν αυτό που ισχυρίζεται.

Μέχρι νεοτέρας, και μέχρι να βρεθούν άλλα, ή να ερμηνευτούν αλλιώς -και πειστικότερα- τα υπάρχοντα,
έχουμε ψωμί και δρόμο ακόμα.

Προφανώς το κεφάλαιο Αμφίπολη δεν έκλεισε,
και ούτε αναμένεται να κλείσει σύντομα


.
.
.
" Υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος, και ο ...δικός μου τρόπος! "Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χρυσή
Μέλος 2ης Βαθμίδας


204 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2015, 01:51:53  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Όσο για τις ανθρωποθυσίες στην αρχαία Ελλάδα, ναι γινόντουσαν και από Έλληνες, στα πλαίσια κυρίως των πολεμικών συγκρούσεων και των αντίστοιχων εξευμενισμων, δεν είναι όμως και τόσες πολλές οι πηγές όσο αναφέρεις.

ΑΝ γίνονταν ανθρωποθυσίες στήν αρχαία Ελλάδα θά γίνονταν σέ πάρα πολύ παλιές εποχές γιατί δέν έχει βρεθεί κανένα εύρημα πού νά αποδεικνύει τήν συγκεκριμένη πρακτική.Η θυσία τής Ιφιγένειας αναφέρεται στήν Ιλιάδα δηλαδή σέ ένα επικό ποίημα τό οποίο βέβαια δέν είναι ιστορικό αλλά λογοτεχνικό κείμενο.Η θυσία τής Πολυξένης είναι γέννημα τής φαντασίας τού Ευριπίδη καί αναφέρεται μόνο στήν τραγωδία του Εκάβη καί πουθενά αλλού.Στό Λύκαιον όρος πού ο Παυσανίας μάς λέει ότι τελούνταν ανθρωποθυσίες βρέθηκαν από τούς αρχαιολόγους μόνο οστά ζώων.Τό θύμα τής περίφημης "ανθρωποθυσίας" στήν Κρήτη καί οι "ιερείς" πού εκτέλεσαν τήν "θυσία",όπως αποδείχθηκε δέν είναι τίποτε άλλο από ανθρώπους πού δολοφονήθηκαν από επιδρομείς ή ληστές.Όπως καί η αναφορά γιά τήν θυσία τών τριών Περσών από τόν Θεμιστοκλή αποδείχθηκε ότι βασίστηκε στό έργο ενός ερασιτέχνη "ιστορικού" πού υπηρετούσε στήν αυλή τού Αρταξέρξη ως προσωπικός του γιατρός καί στερείται αξιοπιστίας.Μέ άλλα λόγια δέν υπάρχει κανένα στοιχείο πού νά αποδεικνύει τήν τέλεση ανθρωποθυσιών στήν αρχαία Ελλάδα καί ειλικρινά απορώ από πού κι ως πού μίλησε αυτή η κυρία γιά "υπολείμματα θυσιών".Έχει άραγε στήν διάρκεια τής καριέρας της ως αρχαιολόγου βρεθεί αντιμέτωπη πολλές φορές μέ θύματα ανθρωποθυσιών;Καί τό πιό περίεργο είναι ότι κανένας από τό ΥΠΠΟ δέν τής ζήτησε εξηγήσεις γι αυτά πού δήλωσε.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


3194 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2015, 02:13:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Χρυσή, η θυσία της Ιφιγένειας δεν αναφέρεται πουθενά στην Ιλιάδα. Αντιθέτως αναφέρεται η εν ζωή κόρη του Αγαμέμνονα στο Άργος, η Ιφιάνασσα, την οποία αρκετοί μελετητές ταυτίζουν με την Ιφιγένεια. Την Ιφιάνασσα έταξε ο Αγαμέμνων για γυναίκα του Αχιλλέα μαζί με πολλά άλλα δώρα στα πλαίσια της συγγνώμης που τού ζήτησε -μέσω πρεσβείας- για την προσβολή που τού έκανε.

Οι ανθρωποθυσίες που αναφέρει ο Όμηρος είναι οι οι 12 Τρώες που θυσίασε ο Αχιλλέας στο νεκρικό βωμό του Πατρόκλου, προς τιμήν δηλαδή του σκοτωμένου φίλου του.

Επίσης από τον Πλούταρχο μαθαίνουμε ότι ήρθε προτροπή από το μαντείο του Άμμωνα Δία να τιμούν και να θυσιάζουν στον Ηφαιστίωνα σαν ήρωα. Και έπειτα ο Αλέξανδρος περιγράφεται να βγαίνει παγανιά κυνηγώντας το έθνος των Κοσσαίων και θυσιάζοντάς τους προς τιμήν του Ηφαιστίωνα ("τούτο εναγισμός καλείτο").

Και πάλι βέβαια οι αναφορές σε ανθρωποθυσίες στην αρχαία Ελλάδα είναι συνολικά λίγες, αλλά όχι και ανύπαρκτες όπως λες...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2015, 02:38:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ανθρωποθυσίες? Ανέκαθεν. Παντού και παντοιοτρόπως. Εχθές, σήμερον, μετ' επιφυλάξεως ισχνής, εις την αύριον. Η θρησκεία της ιδέας και των θυμών επαρκεί και πρυτανεύει πάντων των ανθρώπων, παντού και πάντα.

Ειδικώς επί των επιχειρήσεων εις την γη των φιλοσόφων, αίμα αφιερώνουμε διαχρονικώς, ως έθνος, επιθυμία και δίκαιον:

Γεώργιος Χατζηανέστης, Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιος Μπαλτατζής, Νικόλαος Θεοτόκης.


There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


3194 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/10/2015, 00:37:31  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

ε ναι αν το πάμε στο ευρύτερο και τώρα που μιλάμε σε εκατομμύρια γωνιές του κόσμου θυσιάζονται άνθρωποι, σε διαφορετικό πλαίσιο η καθεμιά...σκατόκοσμος με λίγα λόγια...ειδική περίπτωση το εικοσιδυό, μετά την τραγωδία το χάος, όχι ότι ήταν αθώες ιφιγένειες αλλά είχαν σκληρό τέλος...τουλάχιστον τότε μετά από τις μεγάλες ήττες πέφτανε κεφάλια για να το δούμε και λίγο ανάποδα...ενώ τώρα έρχεται το κάθε παχύδερμο, τρώει ό,τι βρει και λογαριασμό δε δίνειΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Χρυσή
Μέλος 2ης Βαθμίδας


204 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/10/2015, 03:02:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Έχεις δίκιο Kost γιά τήν Ιφιγένεια,δέν αναφέρεται στήν Ιλιάδα,παρασύρθηκα από τήν συνήθεια νά συνδέονται όλα αυτά μέ τόν Τρωϊκό πόλεμο.Πάντως μήν ξεχνάμε ότι η Ιλιάδα όπου αναφέρεται καί η θυσία τών 12 Τρώων δέν είναι ιστορικό κείμενο αλλά επικό ποίημα.
Όσον αφορά τήν θυσία πρός τιμήν τού Ηφαιστίωνα ο Πλούταρχος μάς λέει ότι "τούτο ουδενί λογισμώ τό πάθος Αλέξανδρος ήνεγκεν,αλλ'ευθύς μέν ίππους τα κείραι πάντας επί πένθει καί ημιόνους εκέλευσε καί τών πέριξ πόλεων αφείλε τάς επάλξεις τόν δε άθλιον ιατρόν ανεσταύρωσεν...έως εξ Άμμωνος ήλθε μαντεία τιμάν Ηφαιστίωνα καί θύειν ως ηρώϊ παρακελεύουσα.Τού δέ πένθους παρηγορία τώ πολέμω χρώμενος,ώσπερ επί θήραν καί κυνηγέσιον ανθρώπων εξήλθε καί τό Κροσσαίων έθνος κατεστρέφετο,πάντας ηβηδόν αποσφάττων.Τούτο δε Ηφαιστίωνος εναγισμός εκαλείτο" Μάς λέει δηλαδή ότι ο Αλέξανδρος παραφρόνησε μέ τόν θάνατο τού Ηφαιστίωνα καί αφού διέταξε νά κουρέψουν τήν χαίτη από τά άλογα καί τά μουλάρια,γκρέμισε τά τείχη από τίς γύρω πόλεις απαγόρευσε τήν μουσική καί σταύρωσε τόν καημένο τόν γιατρό-πού δέν έφταιγε κιόλας ο φουκαράς-μέχρι πού ηρθε η μαντεία νά τιμούν καί νά θυσιάζουν στόν Ηφαιστίωνα σάν ήρωα.Πουθενά δέν λέει νά θυσιάζουν ανθρώπους.Δέν νομίζω ότι συνήθιζαν νά θυσιάζουν ανθρώπους στούς ήρωες.Καί παρακάτω μάς λέει ότι χρησιμοποιώντας τόν πόλεμο σάν παρηγοριά βγήκε καί όπως σέ κυνήγι καί κατέστρεψε τό έθνος τών Κροσσαίων κλπ.Καί αυτό λεγόταν,εκαλείτο,εναγισμός.Δηλαδή ήταν κάτι σάν προσφορά στόν νεκρό.Πιό πολύ μιλάει γιά τήν παραφροσύνη πού κατέλαβε τόν Αλέξανδρο παρά γιά πρακτική ανθρωποθυσιών.Άλλωστε θυσία στόν νεκρό θά έπρεπε νά γίνει επάνω στόν τάφο του.
Τό πιό πιθανόν,κατά τήν γνώμη μου,είναι πώς ο Πλούταρχος θεώρησε ότι η εκστρατεία αυτή έγινε λόγω τού θανάτου τού Ηφαιστίωνα,όμως ο Πολύαινος αναφέρει ότι ο Ηφαιστίων πέθανε ενώ ο Αλέξανδρος επιχειρούσε εναντίον τών Κοσσαίων.Ο Αρριανός επίσης δέν συμφωνεί μέ τόν Πλούταρχο,γράφει μάλιστα ότι"ένθα δή καί άλλοι άλλα ανέγραψαν υπέρ τού πένθους τού Αλεξάνδρου.μέγα μέν γενέσθαι αυτώ τό πένθος,πάντες τούτο ανέγραψαν,τά δέ πραχθέντα επ'αυτώ άλλοι άλλα.."δηλαδή ότι ο κάθε ένας έγραψε διαφορετικά πράγματα γιά τό πένθος τού Αλέξανδρου καί ενώ όλοι συμφωνούν ότι ήταν μεγάλο γιά ότι έπραξε εξ αιτίας αυτού γράφουν ο καθένας άλλα,ανάλογα μέ τήν διάθεσή τους πρός τόν νεκρό καί τόν Αλέξανδρο.Γράφει επίσης ότι όταν ήρθε η απάντηση από τούς ιερείς τού Άμμωνα οι οποίοι είπαν ότι"ως ηρώϊ θύειν θέμις ο Άμμων λέγει.ο δε έχαιρέ τε τή μαντεία καί από τούδε ως ήρωα εγέραιρε".δηλαδή απλώς χάρηκε μέ τήν μαντεία καί από τότε τόν τιμούσε ως ήρωα.Όσο γιά τήν εκστρατεία εναντίον τών Κοσσαίων ο Αρριανός δέν τήν συγχέει καθόλου μέ τό πένθος τού Αλέξανδρου αντιθέτως γράφει ότι "πέρασε αρκετός χρόνος καί ο Αλέξανδρος συνερχόταν από τό πένθος μέ τήν βοήθεια τών φίλων καί εταίρων "χρόνος τε ήν συχνός τώ πένθει καί αυτός τε αυτόν ήδη μετεκάλει απ'αυτού.."καί τότε αποφάσισε νά εκστρατεύσει εναντίον τών Κοσσαίων "Ένθα δή εξέλασιν ποιείται επί Κοσσαίους,έθνος πολεμικόν.."ούτε αναφέρει τίποτε περί σφαγής κλπ.
Εκτός από αυτά βλέπουμε επίσης,ότι ο Πλούταρχος είναι εκείνος πού αναφέρει τά περί τής θυσίας τών τριών Περσών στην ναυμαχία τής Σαλαμίνας πράγμα πού όπως αποδεικνύεται δέν συνέβη.Γενικά επειδή δέν είναι Ιστορικός αλλά βιογράφος-άλλωστε ξεκινώντας νά γράφει τόν βίο τού Αλεξάνδρου λέει "Ούτε γάρ ιστορίας γράφομεν αλλά βίους"-γράφει αρκετά πράγματα χωρίς νά αξιολογησει τίς πηγές του.
Συγγνώμη γιά τό μακροσκελές τής απάντησης αλλά νομίζω ότι τό θέμα είναι αρκετά σοβαρό-άν καί άσχετο μέ τό θέμα τής ανάρτησης-καί δέν πρέπει νά τό προσπεράσουμε χωρίς έστω νά τό ψάξουμε λίγο.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 3 Σελίδες:
  1  2  3
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.15625
Maintained by Digital Alchemy