Ταυροαββά (athakandr),Ταυροαββάς:
«Έχω ξαναπεί για όποιον εθελοτυφλεί ότ ο Χριστιανισμός ξεκινά με την γέννηση του Ιησού.»
Ο Χριστιανισμός ως πίστη και έννοια, για να μαθαίνεις ΑΣΧΕΤΕ, υπήρχε ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ της γέννησης του Χριστού των Ευαγγελιστών της Κωνσταντίνειας Καινής Διαθήκης!
Χριστός-Χριστιανισμός είναι η μεταφορά στην ελληνική γλώσσα (η επικρατούσα τότε γλώσσα, όπως σήμερα π.χ. τα αγγλικά) του εβραϊκού όρου Meschiah (=«Μεσσίας») που σημαίνει ο «εκλεκτός» σύμφωνα με τις γραφές της εβραϊκής παράδοσης.
Η ιουδαϊκή εσχατολογία ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ επάνω στην προσδοκία του «Μεσσία». Επίδοξοι «Μεσσίες» λοιπόν υπήρξανε ουκ ολίγοι στην περιοχή του εκλεκτού λαού του Θεού Γιαχβέ. Με άλλα λόγια, υπήρξανε ουκ ολίγοι «Χριστοί» (και μάλιστα….δυο αιώνες ΠΡΙΝ την υποτιθέμενη άμωμο γέννηση του Ιησού των Ευαγγελιστών!) και επομένως οι όποιοι τους πίστεψαν ήσαν Χριστιανοί ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ!
Ο αρχετυπικός εβραϊκός ήρωας ήταν Joshua (ο διάδοχος του Μωυσή), ειδάλλως γνωστό ως Yeshua ben Nun (Ιησούς των ψαριών). Το όνομα ο Ιησούς (Yeshua ή Yeshu στα εβραϊκά, Ioshu στα ελληνικά) αρχικά ήταν ένας τίτλος και πιθανώς κάθε ζώνη στην εβραϊκή αντίσταση είχε ένα αριθμό ηρώων που, μεταξύ των άλλων, είχε και αυτό τον τίτλο.
Ο Ιώσηπος (που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν τον έχεις μελετήσει, αλλιώς δεν θα πέταγες τόσες κοτσάνες), ο εβραίος ιστορικός του πρώτου αιώνα δεν αναφέρει όχι λιγότερους από…ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ «ΙΗΣΟΥ» (!), οι μισοί από τους οποίους είναι σύγχρονοι του υποτιθέμενου Χριστού που περιγράφουνε οι συντάκτες του αποκαλούμενου Ευαγγελισμού!
Στις Αρχαιότητές του, από τους 28 υψηλούς ιερείς που κράτησαν το γραφείο από τότε που βασίλεψε ο Hρώδης ο Μέγας μέχρι και την πτώση του ναού, όχι λιγότεροι από τέσσερις έφεραν την επωνυμία Ιησούς: Ιησούς ben Phiabi, Ιησούς ben SEC, Ιησούς ben Damneus και Ιησούς ben Gamaliel.
Αυτή η πληθώρα των μυθικών Ιησού είναι και ο λόγος εξάλλου που ο Παύλος αναγκάζεται να αναφερθεί στους «κινδύνους» που ελλοχεύουνε από το κήρυγμα των…αντιπάλων Ιησού! (2 κορίνθιοι 11,4)
Οι προηγούμενοι Ιησού είναι:
1) Ιησούς ben Sirach, ο υποτιθέμενος συντάκτης του βιβλίου Sirach, μέρος των απόκρυφων της Παλαιάς Διαθήκης. Αυτός ο Ιησούς, ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ περίπου το 180 π.χ, συνδύαζε εβραϊκή σοφία και ομηρικού ύφους εποποιία.
2) Ιησούς ben Pandira. Έζησε κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Αλεξάνδρου Jannaeus (106-79 π.χ.) Aυτός ο Ιησούς έκανε σταδιοδρομία μέσω τελολογικών προφητειών και αντίστασης στο βασιλιά με σκοπό την ανατροπή του. Είχε πρόωρο τέλος καθώς τον κρέμασαν σε ένα δέντρο. Οι μελετητές καταλήγουν ότι αυτός ο Ιησούς ίδρυσε τη σέκτα Essene (Εσσαίοι). Σου...θυμίζουνε τίποτα φίλτατε athakandr οι Εσσασίοι??
3) Ιησούς ben Ananias. Αρχίζοντας το 62μ.χ., αυτός ο Ιησούς είχε προκαλέσει ανησυχία στην Ιερουσαλήμ. Μάλλον αόριστα: "Μια φωνή από την ανατολή, μια φωνή από τη δύση, μια φωνή από τους τέσσερις ανέμους, μια φωνή ενάντια στην Ιερουσαλήμ και το ιερό σπίτι, μια φωνή ενάντια στους γαμπρούς και τις νύφες, και μια φωνή ενάντια σε ολόκληρους τους ανθρώπους." (Θ*Ιωσηπος, πόλεμοι 6:3) Συνελήφθη από τους Ρωμαίους, απελευθερώθηκε ως τίποτα πιό επικίνδυνο από ένα τρελό άτομο. Πέθανε κατά τη διάρκεια της πολιορκίας της Ιερουσαλήμ από έναν βράχο που εκσφενδονίστηκε από έναν ρωμαϊκό καταπέλτη.
4) Ιησούς ben Saphat. Στην εξέγερση το 68μ.χ. που προκάλεσε χάος στη Γαλιλαία, αυτός ο Ιησούς είχε οδηγήσει τους επαναστάτες στην Τιβερία. Όταν η πόλη ήταν έτοιμη να πέσει στις λεγεώνες του Βεσπασιανού, τράπηκε σε φυγή στο βορρά στη θάλασσα της Γαλιλαίας.
5) Ιησούς ben Gamala. Κατά τη διάρκεια της 68/69μ.χ. αυτός ο Ιησούς ήταν ηγέτης μιας ειρηνικής ομάδας στον εμφύλιο πόλεμο της Ιουδαίας. Όταν μια από τις αντιμαχόμενες πλευρές παραβίασε τα τείχη της Ιερουσαλήμ, θανατώθηκε και το σώμα του ρίχτηκε στα σκυλιά.
6) Ιησούς ben Thebuth. Ένας ιερέας που, στην τελική συνθηκολόγηση της παραπάνω πόλης το 69μ.χ., σώθηκε με την παράδοση των θησαυρών του ναού, που περιλάμβανε δύο ιερά κηροπήγια, ιερές κουρτίνες και τηβέννους των υψηλών
ιερέων.
Και ευλόγως θα αναρωτηθεί κάποιος, καλά με τόσους πολλούς Ιησούδες δεν θα μπορούσε να έχει υπάρξει και ο Ιησούς από……την Ναζαρέτ?
Το πρόβλημα εδώ είναι ότι απολύτως ΤΙΠΟΤΑ δεν υπάρχει που να επιβεβαιώνει την «ιερή βιογραφία», η οποία έχει πολυάριθμους αναχρονισμούς, αντιφάσεις και γελοιότητες.
Παραδείγματος χάριν, το χρόνο που ο Ιωσήφ και η έγκυος Mαρία λέγεται ότι έχουν πάει στη Βηθλεέμ για μια υποτιθέμενη ρωμαϊκή απογραφή, η Γαλιλαία (αντίθετα από την Ιουδαία!) ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΡΩΜΑΪΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ και επομένως δεν είχαν κανέναν λόγο να κάνουν το ταξίδι της «απογραφής». Ακόμα κι αν η Γαλιλαία ήταν αυτοκρατορικό έδαφος, δεν υπάρχει καμία ιστορική καθολική απογραφή που να διατάχθηκε από τον Αύγουστο (ούτε από οποιοδήποτε άλλο αυτοκράτορα), ενώ οι ρωμαϊκοί φόροι βασίζονταν στην ιδιοκτησία ΚΑΙ ΟΧΙ στο κατά κεφαλή εισόδημα.
Επίσης, ξέρουμε ότι «πόλη» Ναζαρέτ δεν υπήρξε πριν από το δεύτερο αιώνα….
Αυτό που πρέπει να μας προειδοποιήσει για την (κακοσχεδιασμένη) απατή των συγγραφέων του Ευαγγελισμού είναι ότι σχεδόν όλα τα γεγονότα της υποτιθέμενης ζωής του
Ιησού εμφανίζονται στις ζωές μυθικών ηρώων πολύ αρχαιότερης προέλευσης.
Εάν μιλάμε για τη θαυμαστή γέννηση,θαύματα ή θαυμαστές θεραπείες, είναι όλα σημάδια από άλλους Θεούς, αιώνες πριν από οποιοδήποτε εβραϊκό ιερό άτομο. Οι υποτιθέμενες εκφράσεις του Ιησού και τα σοφά λόγια είναι εξίσου κοινά, και προέρχονται από εβραϊκά κείμενα, από τη νεοπλατωνική φιλοσοφία ή τα σχόλια στωικών και κυνικών φιλοσόφων.
Ο Ιησούς από τη Nαζαρέτ υποθετικά έζησε σε μια περίοδο με πολλές τεκμηριωμένες ιστορικές αναφορές - ο πρώτος αιώνας της χριστιανικής εποχής - παρ όλα αυτά δεν υπάρχει ούτε μια ιστορική αναφορά από μη χριστιανική πηγή για κάποιον θαυματοποιό από τον ουρανό.
Όλες οι αναφορές - συμπεριλαμβανομένων των αναφορών του Ιώσηπου - προέρχονται από τις αντιστασιακές χριστιανικές πηγές (και ο Ιωσηπος ο ίδιος, δεν γεννήθηκε μέχρι και μετά την υποτιθέμενη σταύρωση).
Η φρικτή αλήθεια είναι ότι ο χριστιανικός Ιησούς κατασκευάστηκε από τις λεηλατημένες πηγές, ανασκευασμένες για τις ανάγκες της πρόωρης εκκλησίας που διαιωνίζεται έως και σήμερα.
Οι μύθοι του Ιησού δεν αφορούν ένα και μόνο πρόσωπο. "Χριστός" (ο έχων το χρίσμα) δεν είναι παρά ένας εξανθρωπισμένος Θεός στον οποίο δόθηκε το όνομα Jesus. Oι πραγματικοί Ιησουδες, εκείνοι που έζησαν και πέθαναν μέσα στις κανονικές ανθρώπινες παραμέτρους, που μπορεί να είχαν αφήσει τις ιστορίες και τους μύθους τους, αργότερα ράφτηκαν και κόπηκαν από τους χριστιανούς γραφείς ως υλικό πηγής για τον ήρωά τους, αλλά αυτή η ιστορία δεν αρχίζει από την σάρκα και το αίμα οποιοδήποτε ραββίνου-επαναστάτη- θαυματοποιού.
Μάλλον, η γέννησή της είναι η ίδια θεολογία…...
Περισσότερη μελέτη φίλτατε Ταυροαββά, περισσότερη διότι τελικά πολύ ισχνές υπηρεσίες προσφέρεις στο δόγμα σου.