ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΨΥΧΗ =-.
 Σχολές εσωτερισμού στην Ελλάδα, μοίρασμα θετικών και αρνητικών εμπειριών
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 6
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/09/2005, 18:03:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Deva,σπάνια απαντάω γενικά. Δεν μου αρέσει.
Λοιπόν στο παράδειγμα. Ακριβώς εκεί ήταν και η ερώτηση μου.
Σε δέχομαι σαν δάσκαλο για κάτι που αναγνωρίζω οτι δεν ξέρω.
Δεν πιστεύω όμως οτι αγνοώ τα πάντα.
Αποκλείεται να καθόμουν να μου κάψεις το χεράκι μου [ το οποίο δεν είναι αφράτο αλλά μακρύ και νευρώδες].

Για αυτό σε ρώτησα για την κρίση.
Εδώ θα έκρινα τι μου λές...
Για να είμαι ειλικρινής θα έκρινα όλα όσα θα μου έλεγες.
Θα δεχόμουν όμως τις απόψεις σου χωρίς να κρίνω εσένα, αλλά δεν θα τίς ενστερνιζόμουν αν αντιδρούσα.

Προσπάθησα να είμαι σαφής.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ryche
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1765 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/09/2005, 19:04:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ryche  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι με αφορμή αυτό που είπες για την κρίση και με κάτι που διάβασα.
Οταν λέμε να μην κρίνουμε εννοούμε να μην κάνουμε κριτική για τον συνάνθρωπό μας ή να μην επεξεργαζόμαστε αυτά που ακούμε?




"Oταν μαθεις την απαντηση,θα παψεις να κανεις την ερωτηση"


Ryche..

Edited by - ryche on 11/09/2005 19:07:46Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Deva_Parinito
Πλήρες Μέλος


1157 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/09/2005, 19:24:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Deva_Parinito  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αποκλείεται να καθόμουν να μου κάψεις το χεράκι μου

Τότε, αποκλείεται να γνωρίσεις κάποτε τον εαυτό σου. Ο εαυτός σου o ίδιος nst, θα υπάρξουν φορές που θα σε κάψει, θα σε κάνει να στριγκλίσεις απ' τον πόνο. Αν δεν είσαι έτοιμη γι' αυτό, μην ξεκινάς την διαδικασία της αυτογνωσίας. Δεν είναι παιχνίδι, το έχω ξαναπεί. Είναι πολύ εύκολο να λέμε "βλέπω στον εαυτό μου κάποια πράγματα που με τρομάζουν", ή "βλέπω τις ασχήμιες μου" και η φίλη Pagwna, σωστά αναφέρεται στον πόνο.

Όποιος σας υπόσχεται πως θα σας δώσει την Αλήθεια, χωρίς πόνο, σας λέει ψέμματα. Αυτό, να το θυμάστε.

Τα δέοντα,
Deva Parinito

Έγινε, τα λέμε...

Υστερόγραφο :

quote:
Αποκλείεται να καθόμουν να μου κάψεις το χεράκι μου

Το ξέρω ή μάλλον, το ήξερα προτού καν μου το πεις. Γι' αυτό δεν θα το έκανα ποτέ αυτό σε σένα καλή μου. Θα έβρισκα πάντως, άλλο τρόπο... (Αν ήθελα βέβαια να σε κάνω να μάθεις)

Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Μην ξεχνάς την αρχική υπόθεση αυτού του μικρού προσωπικού διαλόγου. Λέω : "Αν εγώ, ως δάσκαλός σου..." κτλ. Αυτό, δεν σημαίνει ότι είμαι ή πως οποιοσδήποτε μπορεί να με εμπιστευτεί. Άλλα μάλλον, αστειευόμενος τώρα, θα έλεγα πως εσύ ποτέ δεν θα δεχόσουν εμένα ως δάσκαλο...

Βλέπετε τώρα, που ακριβώς είναι η παγίδα ?


Edited by - Deva_Parinito on 11/09/2005 19:57:37Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ryche
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1765 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/09/2005, 20:27:18  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ryche  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

quote:
Εδώ η όποια διαφωνία είναι στόν τρόπο που θα γίνει αυτό.
Μπορείς να ανασύρεις και να δέιξεις στο μαθητή τα διάφορα εγώ του μέ παραδείγματα που τα καταλαβαίνει και όχι με υποβιβασμό της λανθάνουσας, εστω προσωπικότητας του.



Ο Δασκαλος δεν μπορει να φερει κανενα παραδειγμα για να καταλαβουμε τιποτα.Οταν το κανει ειναι γιατι Εμπιστευεται την Ανθρωπινη μας Φυση.
Οταν ομως δει οτι αμεσως μολις δωσει την Απαντηση στο εκαστοτε ερωτημα του μαθητη του,ο τελευταιος δημιουργει καινουργιο ερωτημα που η βαση του ειναι η ιδια με του προηγουμενου ερωτηματος σημαινει οτι τα παραδειγματα δεν ειναι αρκετα και οτι η "ζημια" της κοινωνιας ειναι μεγαλυτερη και βαθυτερη.

Ο μονος τροπος προσεγγισης τοτε ειναι ο δασκαλος να δειχνει συνεχως στον μαθητη του,τους Λαθος συλλογισμους που κανει.Γιατι μια ερωτηση που δεν μπορει να απαντηθει σημαινει οτι εχει τεθει Λανθασμενα απο την Αρχη.

Οποτε ερχεται ο μαθητης και λεει θελω να απελευθερωθω απο την αγνοια,θελω να σωσω την Ψυχη μου,θελω να μην επιθυμω,θελω να μην αγωνιω,ή πως μπορω να φτασω στην φωτιση;

Τι κανει λοιπον ο εκαστοτε Deva που ολη μερα εχει να αντιμετωπισει τετοια ερωτηματα;Αρχιζει την διαλεκτικη,που καποτε μου ειχε φανει πολυ σκληρη αλλα ετσι ειναι αναγκασμενος να κανει.Φαινεται ισως οτι εκεινη την στιγμη οτι την εχει "δει" και αλλα τετοια.Αλλα μονο ετσι μπορει να αποκρουσει την Κοινωνια που κουβαλαμε μαζι μας,μερικες φορες με τον τροπο που εχουμε δεχτει ολα τα αλλα πραγματα,με σκληρη,ξυλινη γλωσσα,με επιβολη.Οπως ακριβως εχει επιβληθει η κοινωνια πανω μας.Εδω κολλαει το ρητο "αν θες να πιασεις εναν κλεφτη,στειλε εναν κλεφτη να στον πιασει".

Και ξεκινα να παιζει μαζι μας με ερωτηματα του τυπου(θυμαστε την αρχη της ασκητικης του Deva):

Ποιος θελει να μαθει;Ποιος ειναι Αυτος που βουλεται;Φερε μου την Ψυχη σου και τετοια.O μαθητης βρισκεται σε αδιεξοδο μπροστα σε τετοιες ερωτησεις.Ειναι ακριβως το ιδιο με την ιστορια που παρεθεσε ο Deva πριν για το ακροατηριο και την προσπερασαμε.Παλι το ιδιο θελει να μας πει(αν κανω λαθος διορθωσε με) με την Ερωτηση Γιατι ειστε Εδω;

Πρεπει να καταλαβουμε οτι ο Δασκαλος ειναι ενας ανθρωπος με μονο ισως ενα προτερημα.Δεν θεωρει τον εαυτο του διαφορετικο απο τις διαταξεις της συμπεριφορας του.Αυτο να το θυμομαστε για αρχη.
Ο δασκαλος αν δεν σε σοκαρει(εδω παιζει το ξεφτιλισμα) αν δεν σε κλονισει,αν δεν το κανει θα σε αφησει να δημιουργεις πλαστα ερωτηματα οπως πλαστοι ειναι και οι ρολοι που υποδιομαστε στην ζωη.
Δεν πρεπει να σε αφησει λοιπον να τριγυρνας γυρω απο την Περι-Ουσια αλλα στην Ουσια.Υπαρχουν διαφοροι δρομοι απο δω και περα,το Zen,ο Τεταρτος δρομος.
Οταν λοιπον ο δασκαλος μαλωνει με καποιον(π.χ εδω στο φορουμ)δεν το
κανει Πραγματικα αλλα το "παιζει",προσπαθωντας να δει και να εκτιμησει την κατασταση μας.Δεν ειναι οδασκαλος εδω για να μας απαλυνει τον πονο ή την αγωνια λες και προκειται για αμεση πανακεια,αλλα ειναι εδω για να σπειρει την Αμφιβολια γι αυτο που νομιζουμε οτι Ειμαστε και γι αυτο που νομιζουμε οτι Εχουμε.Ειναι εδω για να εντεινει την Αγνωνια μας,την Προσπαθεια μας,την Απελπισια μας μεχρι να φτασουμε να παιζουμε αυθορμητα και χαλαρα το παιχνιδι που μας προτεινει η Ζωη.

(ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ο γκουρτζιεφ οταν εβλεπε καποιον να ανοιγει τρυπες με κεφι,και να το ευχαριστιεται αμεσα τον σταματαγε απο την εργασια αυτη,και αυτο γιατι αντικρυζε Εναν ανθρωπο που ειχε ενωσει τις φωνες διαμαρτυριας με την φωνη της θελησης)

Ο Deva εχει σπειρει εδω μεσα σχεδον σε ολα του τα ποστ μαργαριταρια,σπορους που περιμενουν να ανθισουν.Πολλοι τα βλεπουμε ως "επιθεσεις" στο προσωπο μας.Μερικα μπορει να ειναι επιθεσεις αλλα δεν γινονται στον φυσικο ανθρωπο αλλα μονο στο πλασματικο εγω που αντιδρα.

Ο δασκαλος υπαρχει επειδη εμεις οι ανθρωποι εχουμε μαθει να γνωριζουμε τους εαυτους μας "μεσα"απο τους αλλους ανθρωπους.Και επειδη δεν εχουμεμαθει να ζουμε με ευθηνη μας και ετσι μπορουμε παντοτε να πουμε τοσχολειο φταιει,η κοινωνια,οι αλλοι,Ο δασκαλος

Στην ουσια απο την στιγμη που δασκαλος σου πει να κανεις κατι π.χ τις ασκησεις που μας βαζει ο Deva,αρχιζουμε να λειτουργουμε στο παρον,και τοτε Ολα τριγυρω μας λειτουργουνε σαν Δασκαλοι-η φυση,τα χρωματα,οι μυρωδιες,οι ανθρωποι,Ολα.

Γιατι στην Ουσια ο Δασκαλος το μονο που μπορει να σου κανει ειναι να σου "δεiξει" την Τεχνη των Αισθησεων.Μα πρεπει μονοι μας να την Ασκησουμε.


Ryche...
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

vibrant
Νέο Μέλος


41 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/09/2005, 10:06:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους vibrant  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο Γκούρτζιεφ πρός το τέλος της ζωής του έλεγε ότι θα έρθει ένας άνθρωπος απ'την ανατολή ο οποίος θα συνεχίσει το έργο του και θα φέρει τους μαθητές του σε άλλο επίπεδο. Και όντως, όταν το Subud ήρθε στη Δύση, οι πρώτοι άνθρωποι που "ανοίχτηκαν" , που έλαβαν την επαφή, ήταν οι μαθητές του Γκούρτζιεφ. Κι'αυτό ήταν το επόμενο επίπεδο: η μεταφορά του Δασκάλου απ'το έξω (ένας άλλος άνθρωπος που μας δείχνει πράγματα, μας προ(σ)καλεί να τα δούμε και μας βοηθά γενικότερα) προς τα μέσα. Τότε ο Δάσκαλος, μετά το "άνοιγμα" έγινε ο ίδιος τους ο εαυτός, η Δύναμη του Θεού(της Ζωής ή όπως αλλιώς) που αυθόρμητα οδηγούσε στην κάθαρση και στην συνεχή καθοδήγηση και - άν ακολουθούσε κανείς αυτά που λάμβανε - στην συνεχή βελτίωση, για πάντα. Έτσι πιστεύω ότι έχει έρθει η εποχή όπου έχει δοθεί η δυνατότητα στον άνθρωπο να μή βασίζεται σε δασκάλους αλλά του μιλά ο Δάσκαλος που είναι μέσα του και παντού άμεσα.

Καλημέρα σε όλους!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ryche
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1765 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/09/2005, 18:20:12  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ryche  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αποκλείεται να καθόμουν να μου κάψεις το χεράκι μου [ το οποίο δεν είναι αφράτο αλλά μακρύ και νευρώδες].


Γεια σου Νst.

Η Πιστη ειναι Εμπιστοσυνη στο Αγνωστο.Για να μπορεις να βοηθηθεις απο ενα πραγματικο δασκαλο πρεπει να αφηνεις αυτα που γνωριζεις "εξω" απο την "ταξη".Θυμασαι στην Ασκητικη που απαραιτητη προυποθεση ειναι Οτι Δεν Γνωριζουμε Τιποτα;

Αυτο απο μονο του ειναι μια Ασκηση.Και περιεχει μπολικο Πονο να προσπαθεις συνεχως να σταματας τις φωνουλες που φωναζουν οτι Γνωριζουν.

Κατα Βαθος "οφειλουμε" να παραδεχτουμε οτι η Αρνηση στον Πονο ειναι μεγαλυτερος Πονος που ομως αποτελει εναν δρομο σχεδον Αδιεξοδο.
Οσο πιο πεισματικα προσπαθουμε να αποφυγουμε τον πονο τοσο πιο πολυ βουταμε σ'αυτον.ΓΙΑΤΙ;


Ryche..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Deva_Parinito
Πλήρες Μέλος


1157 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/09/2005, 20:00:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Deva_Parinito  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Κάποιος είπε : "Γιατί ενδιαφέρομαι", κάποιος άλλος "Γιατί έχω κάποιο πρόβλημα στην προσωπική μου ζωή και αναζητώ λύσεις", κάποιος άλλος είπε "Δεν ξέρω. Μου άρεσαν όσα είπατε την προηγούμενη φορά και ξαναήρθα", άλλος είπε "Δεν είχα τι να κάνω απόψε", άλλος είπε "Είμαι περίεργος να δω τι κάνετε εδώ" και κάποιος είπε "Νομίζω πως μπορούμε να βοηθήσουμε." Υπήρχαν και κάποιοι, που δεν απάντησαν.

Και δεν απάντησαν γιατί πολύ απλά, δεν πρόλαβαν. Είχε περάσει σχεδόν μία ώρα, και η συνάντηση είχε τελειώσει.

Την επόμενη φορά, (στην δεύτερη συνάντηση δηλ. αυτής της πρακτικής εφαρμογής της διδασκαλίας), ο υπεύθυνος ξεκίνησε την κουβέντα, με εκείνους τους ενδιαφερόμενους που δεν είχαν προλάβει να απαντήσουν την προηγούμενη φορά. "Λοιπόν", είπε, "Σκεφτήκατε? Νομίζω πως εσείς δεν είχατε απαντήσει την προηγούμενη φορά, έτσι δεν είναι ? Λοιπόν, γιατί είστε εδώ ?"

Κάποιος είπε "Ασχολούμαι χρόνια με την αναζήτηση. Αναζητώ μια σχολή που να λέει την αλήθεια. Είμαι εδώ, για να επιλέξω." Ο υπεύθυνος έκπληκτος τον ρώτησε "Μα, τι να επιλέξεις ? Αν είμαστε καλοί ? Αν λέμε την αλήθεια ? Όχι, ούτε καλοί είμαστε, ούτε λέμε την αλήθεια. Στο λέω εγώ. Μπορείς να φύγεις τώρα λοιπόν που στο είπα." και πρόσθεσε ένα χαμόγελο μετά την τελεία του.

Ένας που καθόταν πιο δίπλα, είπε "Όχι, δεν συμφωνώ.", και αναφερόμενος στον υπεύθυνο συμπλήρωσε "Έχω την αίσθηση πως εσείς θα επιλέξετε εμάς". Ο υπεύθυνος, κούνησε καταφατικά το κεφάλι. Χαμογελώντας και με μια θεατρική απορία είπε : "Ναι, μπορεί. Αλλά πάλι δεν μου απαντήσατε. Γιατί είστε εδώ ? Μήπως για να σας επιλέξω ?"

Έγινε, τα λέμε...

Edited by - Deva_Parinito on 12/09/2005 20:43:42Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ryche
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1765 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/09/2005, 21:04:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ryche  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ωρε Deva "Δεν γνωριζω να σου πω"

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Deva_Parinito
Πλήρες Μέλος


1157 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/09/2005, 21:21:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Deva_Parinito  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αυτός ο μικρός διάλογος μεταξύ των ενδιαφερομένων, έδωσε την αφορμή στον υπεύθυνο να πει : «Δεν θα ήθελα να κουβεντιάζετε μεταξύ σας, αλλά να κουβεντιάζετε με εμένα. Καταλαβαίνετε ότι για να μπορέσουμε να μάθουμε κάτι από αυτήν την διδασκαλία που μας ενδιαφέρει, πρέπει να θέσουμε κάποιους κανόνες – μέσα σε εισαγωγικά – στον διάλογό μας γιατί είναι ανώφελο να βρισκόμαστε εδώ για να κάνουμε μια απλή ανταλλαγή απόψεων. Αυτό, μπορεί να γίνει κάλλιστα και σε μια ταβέρνα. Θα ήταν καλύτερο λοιπόν, να απευθύνεστε σε μένα όταν μιλάτε, να ρωτάτε εμένα ότι θέλετε, να σας απαντώ εγώ ή να σας ρωτώ εγώ, αλλά αυτό θα γίνεται άπαξ, δηλ. κάθε ένας σας, θα παίρνει μία απάντηση ή μία ερώτηση από εμένα, κι εκεί θα τελειώνει η σειρά του, ας πούμε. Έτσι, θα μπορούμε να ακούμε κι άλλους ομιλητές, θα ακούγονται περισσότερα πράγματα, μιας και ο χρόνος μας είναι περιορισμένος.»

Στην δεύτερη συνάντηση, συνέβη και το εξής : Δυο – τρεις ενδιαφερόμενοι, άργησαν να έρθουν, ήρθαν δηλ. λίγα λεπτά αργότερα. Ο υπεύθυνος είπε πως θα ήταν καλύτερο να μην συμβαίνει αυτό, και πως όποιος θέλει να συμμετέχει σ’ αυτήν την μικρή ομάδα – τόνισε την λέξη «ομάδα» - θα πρέπει να είναι στην ώρα του, σ’ αυτήν την καθορισμένη ώρα, τέλος πάντων. Συμπλήρωσε μάλιστα, πως αν αυτό ξανασυμβεί, δεν θα μπορέσει να δεχτεί στην αίθουσα τους αργοπορημένους.

Τότε ένας από αυτούς είπε : "Εντάξει, έχετε δίκιο, αλλά ξέρετε, εγώ έρχομαι από πολύ μακρυά. Μένω σε άλλη πόλη και καταλαβαίνετε, ίσως κάποιες φορές να μην μπορώ να βρίσκομαι εδώ στην ώρα μου."

Ο υπεύθυνος του απάντησε, αναφερόμενος σε όλους χαμογελώντας : "Ναι, κι εσύ έχεις δίκιο, αλλά δεν μας ενδιαφέρει αυτό. Εμείς, έτσι λειτουργούμε εδώ."

Έγινε, τα λέμε...

Edited by - Deva_Parinito on 12/09/2005 21:40:27Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ryche
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1765 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/09/2005, 21:30:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ryche  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Επειδή αυτή τη στιγμή δεν έχω χρόνο θα τεκμηριώσω την απάντησή μου σε επόμενο μήνυμα. Εν συντομία λοιπόν πιστεύω ότι απάντησε στο ερώτημα του δασκάλου αυτός που ήταν ο πιο ειλικρινής (δηλαδή μπορεί να ήταν και κάποιος από αυτούς που δεν έδωσαν απάντηση).


Jejeje
Eιναι παραξενο,αλλα θα ανακαλυπτες οτι οσο πιο πολυ προσπαθησεις να απαντησεις με ειλικρινεια σε μια τετοια ερωτηση Τοσο πιο πολυ ανακαλυπτεις οτι την διαμορφωνεις και στην ουσια δεν απαντας ειλικρινα.Αλλωστε αγνοεις για το τι ακριβως προκειται να μαθεις πως ειναι δυνατον να απαντησεις;

Ryche..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Deva_Parinito
Πλήρες Μέλος


1157 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/09/2005, 22:42:07  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Deva_Parinito  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Για να μην τα πολυλογώ, μιας και πιθανόν θα θέλετε να μάθετε τι συνέβη στο «τέλος» αυτής της μικρής ιστορίας, στην τρίτη συνάντηση, οι 15 είχαν γίνει 10, αλλά ήταν όλοι στην ώρα τους.

Ο υπεύθυνος, αφού τους καλωσόρισε για τρίτη φορά είπε : «Σήμερα σκέφτηκα το εξής. Θέλετε να καθίσουμε σε κύκλο ? Τι λέτε ? Ας προσπαθήσουμε να βάλουμε τις καρέκλες μας με τέτοιον τρόπο ώστε να σχηματίζουν έναν κύκλο. Ας καθίσουμε σε κύκλο.»

Επικράτησε ένας μικρός πανικός στην αίθουσα. Κάποιος έλεγε «έλα λίγο πιο εδώ !», κάποιος άλλος «όχι ρε, εντάξει είναι !», ένας έλεγε «έλα, έλα, λίγο πιο μπροστά, κάτσε να δω, α, ok!», κάποιος άλλος «ναι, αλλά ο δίπλα δεν είναι εντάξει, κάτσε λίγο». Όλο αυτό, διήρκεσε αρκετά λεπτά, ο χρόνος πέρασε και ο υπεύθυνος προσπαθούσε κι αυτός μαζί με τους συγκεντρωμένους να βάλει έτσι την καρέκλα του, ώστε να μην χαλάει τον κύκλο. Σχεδόν κάθε φορά όμως, μια μικρή διόρθωση από κάποιον ενδιαφερόμενο στην θέση της καρέκλας του, έκανε και τον υπεύθυνο να διορθώνει κι αυτός την δική του. Και το σκηνικό συνεχίστηκε έτσι, για σχεδόν μισή ώρα! Η μισή διάρκεια της συνάντησης, είχε περάσει με τους ενδιαφερόμενους και τον υπεύθυνο να προσπαθούν να καθίσουν σε κύκλο!

Στο τέλος ο υπεύθυνος χαμογέλασε και είπε : «Είδατε τελικά, τι δύσκολο που είναι να φτιάξουμε έναν κύκλο ?». Επικράτησε για λίγο μια μικρή ευχάριστη ατμόσφαιρα και όταν πια τακτοποιήθηκαν όλοι στις θέσεις τους, ο υπεύθυνος χαμογέλασε, κοίταξε όλους τους ενδιαφερόμενους προσεχτικά, ξεκινώντας μια από αριστερά και μια από δεξιά και είπε : «Λοιπόν, θα μου πείτε γιατί είστε εδώ ?»

Η αγανάκτηση άρχισε να σχηματίζεται στα πρόσωπα των ενδιαφερομένων. Κάποιοι σκέφτονταν «Ε ρε νταλγκά που τραβάει το άτομο!», κάποιοι άλλοι «Καλά αυτός, είναι φεύγα!», κάποιοι «Μα καλά, γιατί μας ρωτάει συνέχεια αυτό ?».

Ξαφνικά, ένας ενδιαφερόμενος, ξεφυσώντας αγανακτισμένος σηκώθηκε από την καρέκλα του και είπε «Συγνώμη, είναι η τρίτη φορά που βρισκόμαστε και μας ρωτάτε το ίδιο πράγμα! Τι πάει να πει «γιατί είμαι εδώ?». Είμαι εδώ επειδή ΘΕΛΩ και είμαι! Γουστάρω και είμαι ρε αδελφέ, πως το λένε ? Αμάν δηλαδή ! Τρεις βδομάδες ψάχνω και ψάχνω να βρω έναν λόγο που είμαι εδώ. Αϊ σιχτίρ στην τελική, γουστάρω και είμαι εδώ! Άκου εκεί «Γιατί είσαι εδώ, και γιατί είσαι εδώ ?» Αυτός είναι ο λόγος. Θέλω να είμαι εδώ. Τέλος!» Οι κινήσεις του ήταν απερίγραπτες, τινάχτηκε ολόκληρος λες και τον είχε χτυπήσει ρεύμα, ήταν πράγματι αγανακτισμένος.

Ο υπεύθυνος δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα γέλια του. Το ίδιο και ολόκληρη η ομάδα. Πολύ γέλιο. Μερικοί που περνούσαν απ’ έξω από την αίθουσα, σταμάτησαν για να δουν τι γίνεται. Έβλεπαν 10 ανθρώπους, να κάθονται σε κύκλο, και να χτυπιούνται από τα γέλια λες και ‘λεγαν ανέκδοτα...

Αυτή είναι η μικρή μας ιστορία.

Έρχομαι τώρα να ρωτήσω την φίλη Sara11, που άνοιξε αυτό το θέμα.

Ποιοι, κατά την γνώμη σου Sara, από τους παραπάνω 15 αρχικούς ενδιαφερομένους, εξέλαβαν αυτήν την μικρή συμμετοχή τους σε μια ομάδα, σε μια σχολή αν θες, ως «αρνητική» εμπειρία ? Και ποιοι, ως «θετική»?

Έγινε, τα λέμε...

Edited by - Deva_Parinito on 12/09/2005 22:44:46Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

sara11
Νέο Μέλος


44 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2005, 03:00:08  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους sara11  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ Deva ο μόνος ευχαριστημένος από την εμπειρία του θα ήταν αυτός που σηκώθηκε και φώναξε αυτό που ένοιωθε. Οι υπόλοιποι που σκεφτόντουσαν διάφορα και δεν τα έλεγαν απλά καταπιέστηκαν.
Θα ήθελα επίσης να κάνω μια διευκρίνηση. Φτάσαμε να μιλάμε για ιδανικές - ιδεατές καταστάσεις. Εγώ έγραψα για αυτά που έζησα. Σίγουρα αν ο δάσκαλος είναι δάσκαλος θα χτυπήσει τα εγώ των μαθητών για να τους αποταυτίσει από αυτά. Κι αν πάλι είναι ένας δάσκαλος που έχει επιλέξει να μην είναι αυστηρός, αλλά επιεικής και γεμάτος κατανόηση, αν είναι πραγματικός δάσκαλος η ίδια η ζωή θα χτυπήσει τα εγώ των μαθητών και με την βοήθεια του δασκάλου θα οδηγηθούν στην αποταύτιση. Παράδειγμα ο Ραμακρίσνα που θεωρείται από τους πιο τρυφερούς και συμπονετικούς δασκάλους.
Και σίγουρα οι αληθινοί δάσκαλοι θα χτυπηθούν από την κοινωνία γιατί γι' αυτήν είναι ο εχθρός, γιατί φυσικά λένε την αλήθεια.
Αλλά εγώ δεν μιλάω για αυτούς τους δασκάλους.
Μου γράψατε για καλυτέρευση του εαυτού, ότι αυτό πρέπει να είναι το πρωταρχικό ενδιαφέρον του μαθητή. Δεν θα διαφωνήσω, αλλά αυτό που πηγαίνει ο μαθητής να μάθει σε έναν πνευματικό δάσκαλο είναι η ένωση με την ψυχή του, με τον Θεό.
Σας ρωτώ λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου, τι είναι αυτό που διαχωρίζει έναν αληθινό όπως τον περιγράφεται δάσκαλο, από τους δασκάλους που περιγράφω εγώ;
Και για να σας ενημερώσω σας λέω ότι και διόραση είχαν και ενεργειακό πεδίο υπήρχε. Τι είναι αυτό λοιπόν που θα κάνει τον ανημέρωτο άνθρωπο που θα πάει και θα αντιμετωπίσει το άγνωστο να μπορέσει να κρίνει σωστά;
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
sara11
Νέο Μέλος


44 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2005, 03:19:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους sara11  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ίσως το μόνο που μπορεί να σώσει κάποιον από μια σχολή που όπως έγραψε η nst
---------------------------------------------------------------------Συμπερασματικά πιστεύω οτι ο σωστός δάσκαλος είναι αυτός που με αγάπη και κατανόηση προσπαθεί διακριτικά να σου δείξει τον δρόμο και να σου δώσει τα απαραίτητα εργαλεία μέσα απο μία σχέση φιλίας και αλληλοσεβασμού και οχι κάποιος που θα σου ρίξει το ηθικό, και θα σε κάνει ότι θέλει.
---------------------------------------------------------------------
ίσως είναι η απόλυτη εμπιστοσύνη του στο ένστικτό του, και η ύπαρξη πολύ καλού ένστικτου.

Και πως θα ξεπεράσουμε τον κίνδυνο που περιγράφει πάλι η nst

---------------------------------------------------------------------Οταν δεχόμαστε ανεπιφύλακτα την υπεροχή του άλλου, αυτόματα μπάινουμε κάτω απο τον έλεγχό του.
---------------------------------------------------------------------
Με πια κριτήρια θα αποφασίσουμε αν αυτός ο άνθρωπος που μας μιλά αξίζει να λέγεται δάσκαλος;
Γιατί αν αρχίσουμε να σκοτώνουμε τις μικρές φωνές μέσα μας που διαμαρτύρονται, όπως έγραψε κάποιος πιο πάνω, και ο δάσκαλος δεν είναι αυτό το ιδεατό που έχουμε εμείς στο μυαλό μας, αλλά κάτι τελείως διαφορετικό, πως θα φύγουμε όταν δούμε ότι αντί για Αλεξανδρούπολη έχουμε φτάσει στην Πάτρα?

Εμένα δεν με ενοχλεί ο δάσκαλος να προσπαθήσει να σπάσει το εγώ του μαθητή του, αρκεί αυτό να γίνεται ελεγχόμενα. Εμένα μου έχει τύχει να συμβεί σε κάποιες ομάδες που συμμετείχα. Ναι για να απαλλαγείς από αυτές τις περσόνες του εγώ, πρέπει να τις δείς κι όταν κάποιος τους επιτεθεί τις βλέπεις σε όλο τους το μέγεθος.
Όμως, στις σχολές που πήγα εγώ δεν είδα να σπάει το εγώ τον μαθητών, αλλά η αυτοεκτίμησή τους, και να ενισχύεται το ενοχικό τους κομμάτι.
Ενώ φυσικά ταυτόχρονα μάθαιναν πως είναι πάρα πάρα πάρα πολύ τυχεροί γιατί αυτή η σχολή είναι μοναδική πάνω στον πλανήτη - δεν ξανάγινε που λένε - και ο δάσκαλος είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή δάσκαλος.

Λοιπόν, φίλοι, ποια θα πρέπει να είναι τα κριτήριά μας;
Κι αυτά που λέω φυσικά δεν έγιναν τόσο χοντροκομμένα όσο τα λέω. Αν ρωτήσετε τους μαθητές που είναι ακόμα εκεί θα σας πουν ότι όλα αυτά είναι βλακείες και ότι είναι πολύ τυχεροί που έχουν μάθει ποιό είναι το σωστό και το λάθος. Είναι τυχεροί που κατάλαβαν πόσο λάθος είναι και ότι οι προσπάθειές τους να βελτιώσουν τον εαυτό τους έχουν πετύχει αρκετά και συνεχίζουν ακάθεκτοι.
Και μην νομίζεται ότι λένε ψέμματα. Αν σε κάθε τι που ακούς γυρνάς μέσα σου και αναζητάς που είσαι εσύ λάθος, φυσικά και θα βρεις λάθη και αν προσπαθήσεις και να διορθωθείς σίγουρα κάτι θα καταφέρεις.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

sara11
Νέο Μέλος


44 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2005, 03:27:50  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους sara11  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Και φυσικά δεν θα εξελιχθείς, όχι γιατί δεν σου αξίζει, αλλά γιατί έχεις πιστέψεις αυτά που σου έχουν πει ότι πρώτα πρέπει να μεταμορφώσεις τον εαυτό τους σύμφωνα με το κρεβάτι του προκρούστη που έχουν αυτοί στο μιαλό τους, και μετά αν αξίζεις θα σου δωθεί.
Ε, εγώ δεν είδα κανέναν που να του δόθηκε.
Τώρα μιλάω για την δεύτερη σχολή που πήγα όπου αυτούς που πατρονάριζε ο ανατολίτης διδάσκαλος ήταν αυτοί προσέφεραν στη σχολή του ειδικές υπηρεσίες, π.χ. είχαν αναλάβει το οργανωτικό κ.λπ, και αυτοί που ήταν κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα του.
Άδικα περίμεναν οι υπόλοιποι και προσπαθούσαν και ξαναπροσπαθούσαν. Ο δάσκαλος έλεγε ότι καθένας πέρνει αυτό που του αξίζει, αλλά παρέλειπε να τους ενημερώνει ότι αυτός ήταν που αποφάζιζε τι άξιζε στον καθένα να πάρει.
Άλλοι είχαν γεννηθεί για να καθαρίζουν τουαλέτες κι άλλοι για να πηγαίνουν μαζί τους διακοπές.
Σίγουρα θα σκεφτείτε ότι όλα αυτά μπορεί να τα λέω γιατί ήθελα κάποια αναγνώριση που δεν την πήρα και τέλος πάντων πως μπορώ εγώ να ξέρω ποιά είναι τα κριτήρια του δασκάλου.
Όχι έφυγα από αυτή την σχολή για τελείως άλλους λόγους και μετά έκανα μια σύνθεση των όσων είχα ζήσει εκεί μέσα και σας τα γράφω τώρα αυτά.
Η συνέχεια στο επόμενο....
ΚαληνύχταΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2005, 04:53:50  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή Sara11, συνήθως όλοι οι αυτοχριζόμενοι δάσκαλοι φροντίζουν να σε πείσουν ότι είσαι πολύ τυχερός που είσαι μαθητής σου και για να εξελιχθείς πρέπει να σου υπενθυμίζουν διαρκώς ότι είσαι ένα μηδενικό. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι ο καλός δάσκαλος είναι αυτός που είναι soft και σου χαϊδεύει τ'αυτιά. Αλλά πιστεύω ότι ο πραγματικός "δάσκαλος" είναι ταπεινός και περήφανος.

Υπάρχουν από τις εκδόσεις Τετρακτύς 3 τόμοι "Σύγχρονες επιστολές των δασκάλων σοφίας". Αν θυμάμαι στον 1ο τόμο θίγει το θέμα περί σχολών και δασκάλων και δίνει πολύ καλές και χρήσιμες συμβουλές.

Πέραν τούτου πιστεύω ότι η θητεία σου στις σχολές αυτές δεν πήγε χαμένη αφού απ'ότι βλέπω αποκόμησες σημαντικά πράγματα. Ισως αυτός να ήταν ο ρόλος τους στην τότε στιγμή της ζωής σου. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι αν ένας "δάσκαλος" χρειάζεται αυλές και κολακείες, έχει ευνοούμενους και μη δεν είναι πραγματικός δάσκαλος.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Pagwna
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
280 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2005, 09:10:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Pagwna  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Και τελικά βρε sara μου, τί σημασία έχει να δώσουμε (ξανά, γιατί έχω διαβάσει κι έχω δώσει κι εγώ) τα 'χαραχτηριστικά' του κακού δασκάλου;
Ένα έχω καταλάβει τον τελευταίο καιρό:
απατεώνες και μυθομανείς και εκμεταλλευτές υπάρχουν και θα υπάρχουν στον αιώνα τον άπαντα. Δεν είναι κάν δίκαιο να τους κατηγορούμε γιατί είναι αυτοί που είναι! Το θέμα είναι να έχουμε εμείς τα 'αυτιά' και τα 'μάτια' μας ανοιχτά και να είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε ακόμα και την πιθανότητα να έχουμε κάνει μία τραγικά λάθος επιλογή...
Κι εγώ έκανα στο πρόσφατο παρελθόν, και την πληρώνω ακόμα μάλιστα, αλλά δεν τον αντιπαθώ πιά τον συγκεκριμένο, γιατί ακριβώς αυτή ήταν η ΄δουλειά' του... Εγώ έκανα την πατάτα, και το δέχτηκα, και κοιμάμαι πιο ήσυχη τώρα. Προχώρησα μπροστά, και κράτησα ως μαθήματα τα παθήματα.
Εσύ είσαι πιο τυχερή απο εμένα, γιατί έμαθες και κάτι βασικό και απαραίτητο για τον δρόμο σου. Προσωπικά έφυγα πιο τυφλή απο ό,τι ήμουν όταν ξεκίνησα με τον δικό μου σούπερ δάσκαλο...
Να λές ευχαριστώ λοιπόν, και να μαζέψεις ό,τι κομμάτια νομίζεις οτι έχασες (αν αξίζουν να τα μαζέψεις) και να συνεχίσεις, όπως σου λέει η διαίσθησή σου να συνεχίσεις. Κι αν ξανακάνεις λάθος, ε... ξανακάντο. Αν δεν έκανες λάθη θα ήσουν εσύ δάσκαλος και θα τρέχαμε τώρα πίσω σου για μία λέξη σοφίας :))))) (πάντως πιο σοφή θα βγείς ό,τι κι αν συμβεί απο δώ και πέρα)
Φιλιά
ο καφές μου κρύωσε
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Deva_Parinito
Πλήρες Μέλος


1157 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2005, 18:42:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Deva_Parinito  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Έγινε, τα λέμε...


Edited by - Deva_Parinito on 13/09/2005 20:22:18Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Deva_Parinito
Πλήρες Μέλος


1157 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/09/2005, 22:22:42  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Deva_Parinito  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Έσβησα το μήνυμα που είχα γράψει την 18:42 γιατί έκανα λάθος. Pagwna, και μένα ο καφές μου κρύωσε, αλλά έφτιαξα καινούργιο, ζεστό, και γράφω.

Νομίζω πως δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως οι λέξεις «μαθητής» & «δάσκαλος» είναι απλώς ονομασίες, απλοί χαρακτηρισμοί που δίνουμε εμείς σε κάποιους συνανθρώπους μας, κρίνοντας τις συμπεριφορές τους. Πίσω από αυτές τις λέξεις, κρύβονται ρόλοι. Και οι ρόλοι, συνεχώς αλλάζουν, συνεχώς διαμορφώνονται, ποτέ δεν παραμένουν ως έχουν. Ο δάσκαλος, μπορεί να γίνει μαθητής, και ο μαθητής, μπορεί να γίνει δάσκαλος. Μα και ο ίδιος ο δάσκαλος, υπήρξε μαθητής κάποιου άλλου δάσκαλου, όπως και ο μαθητής θα γίνει δάσκαλος κάποιου άλλου μαθητή, και πάει λέγοντας.

Κατά την γνώμη μου, δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία, να διαχωρίσουμε τις ιδιότητες ενός δάσκαλου από έναν μαθητή, ούτε ενός μαθητή από έναν δάσκαλο. Περισσότερο χρήσιμο, θα ήταν για μένα, να μπορέσουμε να κατανοήσουμε αυτήν την εναλλαγή των ρόλων η οποία δεν εμφανίζεται μόνο στην συγκεκριμένη περίπτωση μιας σχέσης μαθητή – δασκάλου, αλλά εμφανίζεται στην ύπαρξη, στην ζωή μας.

Ο Καζαντζάκης στην «Ασκητική» του, μιλάει πότε σαν Στρατηγός & και πότε σαν στρατιώτης, ακριβώς γιατί κατανοεί απόλυτα αυτή την εναλλαγή των ρόλων.

Είχα διαβάσει κάποτε ένα βιβλίο, που έλεγε πως αν ένας σημερινός άνθρωπος βρεθεί σε κάποιο άλλο πλανήτη, νεκρό πλανήτη, χωρίς τίποτε επάνω του, χωρίς φυτά, χωρίς δέντρα, χωρίς ζωή, και αρχίσει και δημιουργεί ζωή, φυτά, δέντρα, αρχίσει και δημιουργεί ανθρώπους (και σήμερα, με την παρούσα βιοτεχνολογία, είναι δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο), τότε αυτός ο άνθρωπος, δικαίως από τους υπολοίπους ανθρώπους που θα δημιουργούσε, θα θεωρείτο Θεός. Δικαίως, αυτοί οι κλώνοι, βλέποντας την δημιουργία του, θα έλεγαν «Πω, πω, τα πάντα εν σοφία εποίησες, Θεέ μου.» Αυτός ο άνθρωπος, για τους κλώνους που θα δημιουργούσε, ναι, θα ήταν Θεός. Γι’ αυτούς στους όποιους ανήκε όμως αρχικά ? Θα ίσχυε το ίδιο ? Όχι φυσικά. Απλώς, έπαιξε τον ρόλο του Θεού – δημιουργού και έφτιαξε έναν ζωντανό πλανήτη. Το βιβλίο βέβαια, λέει κι άλλα πράγματα, δεν συμφωνώ σε όλα, αλλά τουλάχιστον έτσι όπως προσεγγίζει το θέμα της δημιουργίας, ε, δεν έχει και πολύ άδικο για μένα, τέλος πάντων.

Παρατηρώντας την φύση, την ύπαρξη, σ’ ένα λουλούδι για παράδειγμα, μπορείς πολύ εύκολα να αποδώσεις τον χαρακτηρισμό «δάσκαλος» στο ίδιο το λουλούδι. Και πως γίνεται αυτό ? Αν σκεφτείς πως ένα λουλούδι, γεννιέται, μεγαλώνει, ανθίζει, μαραίνεται και πεθαίνει - χωρίς να αισθάνεται και τίποτε ιδιαίτερο, δεν στενοχωριέται δηλ. γι’ αυτό - είδες πραγματικά την ύπαρξή σου και έμαθες μέσα από το λουλούδι. Ναι, μαράθηκε, όπως κι εσύ θα γεράσεις και θα πεθάνεις, αλλά τι όμορφο που ήταν όταν ήταν ανθισμένο ? Τι όμορφα που μύριζε ε? Νομίζεις πως ενδιαφέρθηκε ποτέ αυτό το λουλούδι αν θα περάσει κάποιος άνθρωπος από εκεί για να το μυρίσει ? Γι’ αυτό ο Ryche λέει πως όλα γύρω μας μπορούν να γίνουν δάσκαλοι. Χρειάζεσαι τότε να πας σε κάποια σχολή ? Χρειάζεσαι να ακούς κάποιον άνθρωπο που παίζει τον ρόλο του δασκάλου ? Αφού εσύ πήρες το μάθημά σου - για σκέψου – από ένα λουλούδι !

Κάποτε σε κάποια συνάντηση με φίλους, δέχθηκα την παρακάτω ερώτηση. Κατάλαβα πως η ερώτηση ήταν παγίδα, γιατί δεν ερωτήθηκα ευθέως, και ο συνομιλητής μου - το θυμάσαι Μιχάλη ? - με ρωτούσε – προσέξτε – τι θα απαντούσε ένας δάσκαλος αν κάποιος πήγαινε και τον ρωτούσε πως μπορεί ο ίδιος να φτάσει στην Θέωση. Καταλαβαίνετε που βρίσκεται η παγίδα σ’ αυτήν την ερώτηση ? Κάνοντας μια τέτοιου είδους ερώτηση σε κάποιον, βάζεις – θέλοντας και μη – τον συνομιλητή σου στην θέση του δασκάλου και του ζητάς να σου απαντήσει, αφού τον κάνεις να θεωρήσει τον εαυτό του δάσκαλο. Αν απαντήσεις, κατ’ αυτόν τον τρόπο, ως δάσκαλος δηλ. το παιχνίδι είναι χαμένο για σένα. Γι' αυτό ο Ryche λέει πως ένας δάσκαλος δεν θεωρει τον εαυτο του διαφορετικο απο τις διαταξεις της συμπεριφορας του, δεν θεωρεί τον εαυτό του διαφορετικό από του άλλους. Του απάντησα λοιπόν πως ίσως ένας δάσκαλος να τον ρωτούσε τι εννοεί λέγοντας «Θέωση». Κι αυτό, γιατί εκείνη την στιγμή, δεν έπαιξα τον ρόλο του δασκάλου, αλλά τον ρόλο ενός ανθρώπου που δεν καταλάβαινε – ή τέλος πάντων, που έκανε πως δεν καταλάβαινε - τι σημαίνει η έννοια «Θέωση». Φυσικά, ο συνομιλητής μου δεν απάντησε, ίσως επειδή δεν θέλησε να μεταφερθεί η κουβέντα μας στην ανάλυση του όρου που χρησιμοποίησε για να μου εξηγήσει την σημασία που έδινε αυτός στην έννοια «Θέωση», ίσως επειδή δεν ήξερε ούτε κι ο ίδιος τι εννοούσε, ίσως για χίλιους δυο λόγους που ποτέ δεν θα μάθω...

Δεν το λέω φυσικά αυτό, για να δείξω κάτι, αλλά μόνο για να τονίσω, για άλλη μια φορά, αυτήν την εναλλαγή των ρόλων, αυτή την εκ γενετής ιδιότητα που μας συνοδεύει από την μήτρα ως τον τάφο, να χαρακτηρίζουμε, να κρίνουμε και να τα ονομάζουμε όλα. Ακριβώς επειδή θέλουμε να τα εκλογικεύσουμε όλα, και νομίζοντας πως έτσι, θα τα κατανοήσουμε κιόλας.

Σε κάποια άλλη συνάντηση, ο ίδιος άνθρωπος που μου είχε κάνει αυτήν την ερώτηση, έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα που είχα κάνει εγώ σ' αυτόν - το θυμάσαι Kωνσταντία ? - παίζοντας το ρόλο ενός ανθρώπου που τάχαμ δεν καταλάβαινε - ίσως και μην καταλάβαινε πραγματικά, κανείς δεν ξέρει, μονάχα αυτός - τις "μυστικιστικές" εκφράσεις μιας πολύ καλής και πανέξυπνης φίλης και συνεχώς την ρωτούσε "Μα, τι εννοείς όταν λες το Τάδε ?"

Όλα αυτά, και μπορώ να σας φέρω πλείστα και διάφορα παραδείγματα, δείχνουν - αν μη, τι άλλο ? - πως το Role Playing Game Θέμα του Ryche στο φόρουμ, ανταποκρίνεται πλήρως στην ύπαρξή μας και πως "Όλα στην ζωή είναι ρόλοι / ο καθένας παίζει / ένας, δύο, όλοι / χίλιοι από άμμος σβόλοι / μπρος στο κύμα της καρδιάς..."

Όλοι μας λοιπόν, υπάρχουν φορές που γινόμαστε δάσκαλοι, επειδή είναι στην φύση μας (υπάρχει δηλ. αυτό μέσα μας), και όλοι μας, υπάρχουν φορές που γινόμαστε μαθητές, επειδή πάλι είναι στην φύση μας. Προσέξτε όμως κάτι : Ποτέ δεν είμαστε μόνο το ένα ή μόνο το άλλο. Ποτέ δεν είμαστε κάτι γενικώς. Γινόμαστε.Και γινόμαστε, από χίλιους δυο παράγοντες, συνήθως εξωτερικούς, συνήθως δηλ. από εξωτερικά ερεθίσματα που μας "αναγκάζουν".

Στο στρατό υπηρέτησα μαζί με κάποιον πολύ γνωστό ηθοποιό. Αυτός ο άνθρωπος, ρε παιδιά, ανέκδοτο έλεγε και το ζούσε ! Δηλ. τι να πω ? Μπορεί το ίδιο το ανέκδοτο να μην ήταν και τόσο αστείο, αλλά οι κινήσεις του, η έκφραση του προσώπου του, η όλη "δυναμική" του ρε παιδί μου, ήταν εκπληκτική. Μόνο που τον έβλεπες να μεταφέρει το ανέκδοτο στην παρέα, έσκαγες στα γέλια. Ε, συγνώμη δηλ. αυτός δεν ήταν δάσκαλος ? Για μένα ήταν. Θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω δηλ. δάσκαλο. Για κάποιους άλλους ήταν ηθοποιός. Αλλά, μην ξεχνάτε, "Ηθοποιός, σημαίνει φως!"

Έγινε, τα λέμε...


Edited by - Deva_Parinito on 14/09/2005 01:19:28Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Deva_Parinito
Πλήρες Μέλος


1157 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 01:34:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Deva_Parinito  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Διορθώνω πολλές φορές τα μηνύματά μου. Μην με παρεξηγείτε. Κάθομαι και τα παιδεύω. Μαζί τους παιδεύομαι κι εγώ. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία.

Εκεί που λέει "Χίλιοι από άμμος σβόλοι", σβήστε το "ς". Δεν χρειάζεται. "Χίλιοι από άμμο σβόλοι..."

Καλό ξημέρωμα,
Deva Parinito

Υ.Γ Να! κι αυτό διορθωμένο είναι. Τι άχρηστος θεέ μου!


Έγινε, τα λέμε...

Edited by - Deva_Parinito on 14/09/2005 01:38:49Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 02:51:34  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Deva, εσύ δεν έχεις πει οτι πρέπει να ρωτάμε και να μήν υποψιαζόμαστε?
Δεν με ρώτησες αν θα σε δεχόμουν σαν δάσκαλο, με ρώτησες αν θα καθόμουν να με πυρπολήσεις.

Απάντησα ειλικρινά στην ερώτηση σου αν και φαντάστηκα οτι μπορεί να μην ήταν η αναμενόμενη απάντηση.

Αν και δεν κάνεις τελικά την ερώτηση, σε διαβεβαιώ οτι έκανες λάθος.
Θα μπορούσα να σε δεχθώ σαν δάσκαλο αλλά δεν γίνεται να μην επεξεργάζομαι τις πληροφορίες που παίρνω πρίν τις κάνω βίωμα.

Και σε ρωτώ τώρα εγώ, αν απαντήσεις βέβαια...
Στο ακραίο παράδειγμα που έφερες, εσύ στη θέση μου τι θα έκανες?

Πάντα απολύτως φιλικάΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 03:31:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Η Πιστη ειναι Εμπιστοσυνη στο Αγνωστο.

Γειά σου Ryche.
Δεν μπορώ να λέω άλλα απο αυτά που πιστεύω.
Τις ασκήσεις είμαι απο τούς πρώτους που τις κάνουν, και δεν αμφισβητώ την αποτελεσματικότητα τους, ιδίως απο την στιγμή που την βλέπω.

Αλλά δεν συμφωνώ με το πίστευε και μή ερεύνα.
Προτιμώ το ερευνάτε τας γραφάς.

Οταν δουλεύουμε με την ψυχή των ανθρώπων πρέπει να είμαστε
προσεκτικοί.
Η τρέλλα απέχει μια κλωστή απο την ιδιοφυία.Δεν ξέρουμε τα όρια του εαυτού μας και βέβαια ούτε των άλλων.
Ο μόνος που μπορεί να μας προστατέψει από τυχόν λάθη είναι ο ίδιος μας ο εαυτός.

Και μια και ανέφερες τον Deva, θυμάσαι που είχε πεί οτι μόνοι μας θα βρούμε τον τρόπο να φτάσουμε εκεί που θέλουμε?
Εκείνος δείχνει τούς τρόπους να ανακαλύψεις τι θέλει αλλαγή.
Ε! Αυτό κάνω και εγώ. Προσαρμόζω οτι μαθαίνω στα μέτρα μου.

Σ'ακούω...

ΦιλικάΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

pixeldream
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1606 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 03:59:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους pixeldream  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΧΜ!

..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

pixeldream
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1606 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 04:04:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους pixeldream  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΕΝΑΣ
ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΛΟΣ
ΔΑΣΚΑΛΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ ΓΥΡΕΥΩ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥ.
ΑΝ ΘΕΣ ΡΩΤΑΣ
ΑΝ ΘΕΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΝ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ

ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ;

..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Pagwna
Μέλος 2ης Βαθμίδας

Greece
280 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 09:34:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Pagwna  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Νόμιζα οτι η ειρωνεία μου στην έννοια του δασκάλου, ήταν ξεκάθαρη στο 'αστειάκι' που έκανα στο τέλος του μηνύματος. Αν δεν ήταν όμως, δεν πειράζει, γιατί έγινε αφορμή για ένα (δύο) πολύ όμορφα post. Μερσί Deva :)
(τον 'δάσκαλο' τον τουφέκισα όταν ανακάλυψα οτι ο δάσκαλος είναι εντός, κι όχι εκτός! εμ... και το λουλούδι εντός μας είναι ξέρεις.) :)Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Ampere
Μέλος 3ης Βαθμίδας


471 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 13:49:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ampere  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή Sara11,
δεν έχω εμπειρίες από σχολές σαν κι αυτές που αναφέρεις («…μιλάω για ενεργειακές σχολές που δίνουν κάποιου τύπου μύηση»). Θα ήθελα πάντως να καταθέσω κάποιες γενικότερες σκέψεις μου σχετικά με σχολές, δασκάλους και μαθητές σύμφωνα με τη μέχρι τώρα κατανόησή μου και τις όποιες ανάλογες εμπειρίες μου.

Ναι, σε τελευταία ανάλυση, όπως νομίζω έχει αναφερθεί και από άλλους, τελικά, ίσως μπορούμε να ωφεληθούμε από οτιδήποτε. (Αν βέβαια μας δοθεί η ευκαιρία γι αυτό -σύμφωνα με το «ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό»-). Ουδέν κακόν αμιγές καλού, που λένε.

Έτσι κι αλλιώς, όμως, φαίνεται, ότι τίποτε δεν είναι χωρίς κόστος. (Και δεν αναφέρομαι βέβαια –μόνο- στο οικονομικό κόστος…)
Το θέμα είναι λοιπόν, ότι μερικά …αγαθά μπορεί να μας στοιχίσουν ασύμφορα πολύ.
Το κόστος τους, βλέπεις, το ανεβάζουν πολύ οι …μεσάζοντες.
Άρα, καλό είναι όταν θεωρούμε ότι χρειαζόμαστε κάτι και δεν μπορούμε να το βρούμε κατευθείαν, ας πούμε, από την ..πηγή, να προσέχουμε τουλάχιστον από πού το …ψωνίζουμε.
(Ειδικά, αν πάμε να ψωνίσουμε από …ψωνισμένους).
Ας μην ξεχνάμε επίσης, ότι οι μεσάζοντες, περιβάλλονται συνήθως από παρατρεχάμενους και αβανταδόρους που μπορεί να μας παρασύρουν με τον (συνειδητά ή ασυνείδητα) υστερόβουλο «ενθουσιασμό» τους …

Κοινό χαρακτηριστικό στις σχολές και τους δασκάλους που καλό είναι να αποφεύγονται, είναι τα ψυχολογικά κεφαλοκλειδώματα που γίνονται όλο και πιο ασφυκτικά όσο τους παραχωρούμε το δικαίωμα για κάτι τέτοιο. Η ενοχή, η ντροπή και η αυτοκατάκριση, πρωταγωνιστούν ως μέσα χειρισμού, ενώ κάθε ελπίδα για «προκοπή» μακριά τους δολοφονείται ύπουλα και μεθοδικά.

Θεωρώ ότι ένα χρήσιμο κριτήριο για να αποφύγουμε ασύμφορες και επιζήμιες …συναλλαγές τέτοιου τύπου είναι το εξής:
Η όποια εμπιστοσύνη, σεβασμός και εκτίμηση δείχνουμε στο πρόσωπο κάποιου δεν μπορεί να γίνεται εις βάρος της εκτίμησης του σεβασμού και της πίστης στη ζωή και τον εαυτό μας.

Πριν εμπιστευτούμε οποιαδήποτε σχολή ή δάσκαλο ας εμπιστευτούμε πρώτα τον εαυτό μας και το Θεό μέσα μας, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Αν ο σεβασμός, η εκτίμηση και η πίστη στην ιερότητα αυτού που είμαστε μας οδηγήσει στον όποιο δάσκαλο ή σχολή, έχει καλώς. Διαφορετικά θα κληθούμε να πληρώσουμε το επιπλέον κόστος της ανιερότητας που διαπράττουμε, μεταθέτοντας αυτά που οφείλουμε σε μας, σε κάποιους άλλους που ενδεχομένως…άλλα τους πρέπουν.


Προσοχή στην Προσοχή
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
nst
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2538 Μηνύματα
Απεστάλη: 14/09/2005, 18:56:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους nst  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ;

Pixeldream σ' αυτόν την περιοχή δεν χωράει δεύτερος, αναγκαστικά πηγαίνουμε μόνοι.

Ο δάσκαλος όμως αν είναι αυτός που μας ταιριάζει μας δείχνει τήν διαδρομή και τα εμπόδια.
Αν τα περάσεις σίγουρα μόνος θα φτάσεις...

Καλή μας επιτυχία...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

alfa-omega
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1905 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/09/2005, 11:38:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους alfa-omega  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Το ουσιαστικό πρόβλημα της ανεύρεσης του ιδανικού δασκάλου για την εσωτερική προτροπή , η καθοδήγηση είναι :

Ότι η ψυχή μας είναι ένα αίνιγμα.

Το σίγουρο είναι , ότι :

Αυτός , η αυτοί , που καταφέρνουνε να κρατάνε την ψυχολογία τους διαχρονικά ευδιάθετη, βρήκανε την λύση .

Αρκεί για παράδειγμα να επικρατούνε μονάχα ( όσο είναι εφικτό ) ,μέσα σε αυτήν οι θετικές μας σκέψεις.

Ο καθένας μόνος του πρέπει να ορίσει ποιες επιδρούνε θετικά ,για την δική του ψυχή.

Ότι ισχύει για μια ψυχή, που είναι συνήθως ευδιάθετη, δεν ισχύει απαραίτητα και για μια άλλη και το αντίθετο.

Κάποτε πριν από πολύ ,πολύ καιρό, είχα μια σχέση.
Η κοπέλα ήταν κλειδαμπαρωμένη στον εαυτό της.
Εγώ διαρκώς κεφάτος και έξω καρδιά.

Κάθε φορά που συναντιόμασταν , προσπαθούσα να τις βγάλω από την ψυχή τις έννοιες και τα προβλήματά της.
Τα κατάφερνα αρκετά καλά σε αυτόν τον τομέα.

Στα χείλη της άρχισε να ζωντανεύει το όμορφο , το φυσιολογικό και γλυκό χαμόγελο ,που είχα εγώ πάντα μέσα στην ψυχή μου.
Μετά από αρκετό καιρό, της μετέδωσα το περιεχόμενο του δικού μου εσωτερικού κόσμο.

Της έκανε καλό.

Εγώ πήρα από αυτό το κορίτσι χρήσιμα στοιχεία ,όπως οργάνωση και μεθοδικότητα.
Τα έχω ακόμη μέσα μου , δεν πάνε χαμένα.

Ενεργά άυλα αγγεία είναι οι ψυχές μας .
Άλλες είναι τρυφερές , όπως η καρδιά του μαρουλιού και άλλες σκληρές όπως το καρύδι.

Αν κατάφερα κάτι στην ζωή μου, για το οποίο είμαι υπερήφανος είναι ότι κατάφερα :

Να την κρατήσω τρυφερή .
Αυτό βέβαια το γεγονός έχει υψηλό κόστος.

Στο παρελθόν έχασα κάποιες μεγάλες ευκαιρίες , για να ικανοποιήσω το εγώ μου.
Αυτός ο πόνος , που γεύθηκε η ψυχή μου , από την αχαριστία των συνανθρώπων μου, αντί να με κάνει σκληρό και αδίστακτο , με έκανε πιτσιρικά και αγαθιάρη.

Δεν με χαλάει καμιά κακία ,όσο και μεγάλη και να είναι .
Δεν υπάρχει κακία, που να μην την αφοπλίσω με τα πανίσχυρα όπλα της αγάπης μου.

Τελικά η αγάπη με έχει αγαθέψει πλήρως.
Δεν μπορώ αλλιώς να το εξηγήσω.
αντέχει τα πάντα, όταν είναι ενεργή μέσα μου, ω ναι ….είναι και ενέργεια η αγάπη.

Τώρα βέβαια θα μου πείτε , είμαι τρελός για τα σίδερα.

Όχι θα σας πω, τάχω 400 σια.
Θα σας εξηγήσω.

Την αγάπη την γεύομαι σε όλη της την θεϊκή μορφή.
Γνωρίζω, ότι δεν έχει μέτρο όταν φτάνει στο σημείο το τελικό, όπου είναι να σπάσει το εγώ μου .
Αφήνομε ελεύθερος στην αίσθηση αυτήν.
Συνήθως δεν την αντέχω και αρχίζω να κλαίω …….κλάμα να δείτε.
Δεν είναι προσποιητό, είναι το αυθεντικό .Αυτό που επέρχεται για να μην σπάσει ,ραγίσει και σταματήσει η καρδιά μας .
Εκείνη την στιγμή έχει τα ινία της ψυχής μου , ο δημιουργός της.
Είμαι ανίκανος να αντιδράσω.

Μια φορά θυμάμαι ,κάθισα και έφαγα μια δυνατή σφαλιάρα από έναν συνάνθρωπό μου, με τον οποίο είχα μαλώσει.
Μέσα στο μυαλό μου, τρέχανε οι σκηνές των ταινιών του μπρούς λή . Έλεγε το μυαλό.

- Ωρε τι κάθεσαι δώστου μια ,είσαι καλός σε αυτά, πολύ καλύτερος από δαύτον.

Ο άλλος με κοιτούσε σαν χάχας.
Δεν μπορούσε να καταλάβει, γιατί δεν αντιδρούσα.

Αφού άρχισε να ξύνει από αμηχανία το κεφάλι του, του είπα :
-Ικανοποιήθηκε ο εγωισμός σου φίλε ;;;

Μόλις με κόπο κατόρθωσε να ορθώσει μια κουβέντα :


-Συγνώμη , ήμουνα εκτός εαυτού.

Η αγάπη είναι για εμένα ο τέλειος δάσκαλος.
Είναι τέλειος δάσκαλος, επειδή μέσα από αυτήν :

Διδάσκει το τέλειο ον το ένα και μοναδικό , που άλλοι το λένε, θεό, άλλοι φύση και άλλοι :

Η αιτία για την οποία υπάρχω .
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΑΦΡΟΔΙΤΗ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4073 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/09/2005, 11:56:43  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΦΡΟΔΙΤΗ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Η αγάπη είναι για εμένα ο τέλειος δάσκαλος.
Είναι τέλειος δάσκαλος, επειδή μέσα από αυτήν :

Διδάσκει το τέλειο ον το ένα και μοναδικό , που άλλοι το λένε, θεό, άλλοι φύση και άλλοι :

Η αιτία για την οποία υπάρχω .


Mα την αλήθεια έχω καιρό να συγκινηθώ έτσι. Τα λόγια σου και τα παραπάνω με εκφράζουν απόλυτα. Κάποτε λόγω καλοσύνης κινδύνευα να χαρακτηριστώ υπερβολική. Και λόγω αγάπης. Μεγάλης αν θες. Ειλικρινέστατης. Τώρα ζω ακόμα, μόνον γιά να αγαπώ. Να δίνω. Ακόμα κι όταν με πληγώνουν ή με τσακίζουν. Είμαι η ίδια δεν αλλάζω. Δεν αλλάζουμε. ΄Ισως με οδηγό την αγάπη που πολλοί δεν αποδέχονται να ήταν καλύτερη η ζωή. Κι από τα κιτρινισμένα φύλλα που κατά καιρούς πετάει,δαύτη, να υπήρχαν μόνο ώριμοι καρποί και ποικίλα λαμπερά χρώματα. Α, και μυρωδιές. Μοσχοβολιές. ΄Οχι στασιμότητα και σαπίλα.

Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

[ΑΦΡΟΔΙΤΗ]
Φως αναβλύζεις,και με στηρίζεις,μη με σαστίζεις
μεθώ στη θεική σου γαλήνη,το ίσως είναι μιά φυγή,μην μου ξεφεύγεις λοιπόν γιατί είναι άδικο.Αντίκρυσέ με.Το θέλω είναι μιά αρχή.Εσύ μιλάς γιά το παρόν,κι εγώ γιά αύριο.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΑΦΡΟΔΙΤΗ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4073 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/09/2005, 11:59:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΑΦΡΟΔΙΤΗ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Τώρα βέβαια θα μου πείτε , είμαι τρελός για τα σίδερα.

Όχι θα σας πω, τάχω 400 σια.


Σίγουρα τα έχεις ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ 400 άλλοι τα έχουν χαμένα. Πίστεψέ με.

[ΑΦΡΟΔΙΤΗ]
Φως αναβλύζεις,και με στηρίζεις,μη με σαστίζεις
μεθώ στη θεική σου γαλήνη,το ίσως είναι μιά φυγή,μην μου ξεφεύγεις λοιπόν γιατί είναι άδικο.Αντίκρυσέ με.Το θέλω είναι μιά αρχή.Εσύ μιλάς γιά το παρόν,κι εγώ γιά αύριο.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

alfa-omega
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1905 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/09/2005, 18:06:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους alfa-omega  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Σε ευχαριστώ , γιατί νόμιζα ότι θα γίνω γελοίος με αυτά που μου υπαγορεύει η ψυχή μου να γράψω .
Αντίθετα είδα ,ότι η αγάπη έχει και άλλους εκλεκτούς μαθητές .

Αν είχα την δύναμη της γνώσης , φίλη ΑΦΡΟΔΙΤΗ θα έλεγα ότι :

Το όνομά σου είναι γραμμένο στο βιβλίο της zωής.

Νομίζω ότι είναι καλύτερα έτσι .
Να μην γνωρίζουμε, ότι ίσως κάποτε :

Να πάρει ο καθένας μας την αμοιβή που του αξίζει, για την διαφήμιση των πράξεων και των έργων του ,που στοχεύουνε στον θεό ( ουσία ) της υπάρξεώς μας ,που είναι η αγάπη.

Και εγώ σε ευχαριστώ, γιατί παίρνω δύναμη, από το μήνυμα σου.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 6 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1708984
Maintained by Digital Alchemy