ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Οι θρησκείες της Ανατολής (ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 5
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/03/2006, 19:53:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο ίδιος ο Κομφούκιος θεωρείται απ’ την παράδοση να έχει διδάξει τρεις χιλιάδες μαθητές, παρόλο που μόνο εβδομήντα λέγεται ότι πραγματικά κατείχαν τις τέχνες που αγαπούσε.

Ο Κομφούκιος είναι πρόθυμος να διδάξει οποιονδήποτε, οποιασδήποτε κοινωνικής τάξης, αρκεί να είναι πρόθυμοι και ακούραστοι. Δίδαξε στους μαθητές του ηθική, ορθό λόγο, διοίκηση, και καλές τέχνες.

Ενώ δίνει επίσης έμφαση στις ‘Έξι Τέχνες’ – τελετουργία, μουσική, τοξοβολία, αρματοδρομία, καλλιγραφία και αριθμητική – είναι φανερό ότι θεωρεί την ηθική ως το σημαντικότερο αντικείμενο.

Οι παιδαγωγικές μέθοδοι του Κομφούκιου είναι εντυπωσιακές. Δεν συζητά ποτέ σε βάθος ένα θέμα. Αντίθετα προτείνει ερωτήματα, μνημονεύει χωρία από τους κλασικούς, ή χρησιμοποιεί εύστοχες αναλογίες, και περιμένει από τους μαθητές του να καταλήξουν στις σωστές απαντήσεις.

«Μόνο καθοδηγώ τους πρόθυμους και διαφωτίζω τους ένθερμους. Εάν παρουσιάσω την μία γωνία και ένας μαθητής δεν μπορεί να επιστρέψει με τις άλλες τρεις, δεν συνεχίζω το μάθημα» (Lunyu 7.8).


Ο σκοπός του Κομφούκιου είναι να δημιουργήσει ευγενείς που φέρονται με χάρη, μιλούν σωστά και επιδεικνύουν ακεραιότητα σε όλα τα πράγματα. Η έντονη αποστροφή του για τους δουλοπρεπείς ‘μικροπρεπείς’, των οποίων τα έξυπνα λόγια και οι φιγουραντζίδικοι τρόποι κέρδιζαν το ακροατήριο, αντανακλάται σε πολλά χωρία του Lunyu.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/03/2006, 19:55:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο Κομφούκιος βρέθηκε σε μια εποχή που οι αξίες είχαν καταπέσει. Οι πράξεις και οι συμπεριφορές δεν ανταποκρίνονταν πια στις ταμπέλες που αρχικά τους είχαν τοποθετηθεί. «Οι ηγέτες δεν κυβερνούν και οι υποτελείς δεν υπηρετούν», παρατηρεί (Lunyu 12.11; πρβλ. επίσης 13.3). Αυτό σημαίνει ότι οι λέξεις και οι τίτλοι δεν σημαίνουν πια αυτό που σήμαιναν κάποτε.

Η ηθική εκπαίδευση είναι σημαντική για τον Κομφούκιο γιατί αποτελεί το μέσον με το οποίο κάποιος μπορεί να διορθώσει αυτή την κατάσταση και να επαναφέρει το νόημα στη γλώσσα και στις αξίες της κοινωνίας. Πιστεύει ότι τα πιο σημαντικά μαθήματα για να αποκτηθεί μια τέτοια ηθική εκπαίδευση βρίσκονται στο κανονικό Βιβλίο Ασμάτων, επειδή πολλά από τα ποιήματά του είναι και όμορφα και καλά.

Έτσι ο Κομφούκιος τοποθετεί το κείμενο πρώτο στην διδακτέα ύλη του και συχνά παραθέτει και εξηγεί εδάφιά του. Γι’ αυτόν τον λόγο, το Lunyu είναι επίσης μια σημαντική πηγή για την κατανόηση του Κομφούκιου του ρόλου που η ποίηση και η τέχνη παίζουν γενικά στην ηθική εκπαίδευση των ευγενών καθώς και στην αναμόρφωση της κοινωνίας.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/03/2006, 20:03:18  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο τέλειος άνθρωπος μπορεί τα πάντα να τα βρίσκει μέσα του, ενώ ο τιποτένιος τα ζητάει από άλλους.

* * *

Μάταια είναι η εκμάθηση χωρίς σκέψη, επικίνδυνη είναι η σκέψη χωρίς εκμάθηση.

* * *

Δεν αλλάζουν μόνο οι πιο σοφοί και η πιο ανόητοι.

* * *

Η σιωπή είναι ένας πιστός φίλος που ποτέ δε θα σε προδώσει.

* * *

Όταν ο άνθρωπος διαπράττει κακό και φοβάται πως θα το μάθουν οι άλλοι, υπάρχει ακόμη η δυνατότητα να βρει τον δρόμο προς το καλό. Όταν, όμως κάνει μια καλή πράξη και προσπαθεί να το μάθουν όλοι, τότε γεννάει το κακό.

* * *

Διάλεξε μια δουλειά που σ' αρέσει και δε θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου.

* * *

Κάποτε οι άνθρωποι σπούδαζαν για να τελειοποιούν τον εαυτό τους. Τώρα σπουδάζουν για να προξενούν τον θαυμασμό των άλλων.

* * *

Ν' αναγνωρίζουμε τα ελαττώματά μας, όταν μας κατηγορούν αυτό είναι σεμνότητα, να τα αποκαλύπτουμε μπροστά στους φίλους μας είναι αφέλεια, να τα εκθέτουμε μπροστά σε όλους αυτό είναι περηφάνια.

* * *

Η μεγαλύτερη μας δόξα δεν είναι ότι δεν πέφτουμε ποτέ, αλλά ότι ξανασηκωνόμαστε κάθε φορά που πέφτουμε.

* * *

Όταν αποφεύγουν τις μακρινές σκέψεις, τότε δε μπορούν να αποφεύγουν τις κοντινές στενοχώριες.

* * *

Η γνώση χωρίς την εμπειρία δεν είναι παρά ένα άχρηστο στολίδι.

* * *

Τρεις είναι οι δρόμοι προς τη σύνεση: ο δρόμος σκέψης ο πιο ευγενικός, ο δρόμος μίμησης ο πιο εύκολος, ο δρόμος εμπειρίας ο πιο δύσκολος.

* * *

Δεν είναι φοβερό αν σας προσέβαλλαν, κορόιδεψαν ή λήστεψαν. Φοβερό είναι αν εσείς δεν μπορείτε να τα ξεχάσετε.

* * *

Ακόμη και η μικρή ανυπομονησία μπορεί να εμποδίζει στην πραγματοποίηση των μεγάλων στόχων.

* * *

Μια έννοια που έχει τη δύναμη να ρυθμίζει όλη τη ζωή μας: Επιείκεια.

* * *

Να πεθαίνεις από την πείνα είναι μικρό γεγονός. Ενώ να χάσεις την ηθική σου είναι μεγάλο γεγονός.

* * *

Ο γνώστης δεν έφτασε εκείνον που αγαπά. Εκείνος που αγαπά δεν έφτασε εκείνον που είναι πάντα ήρεμος.

* * *

Να παραπονιέσαι για το κακό είναι να το διπλασιάζεις, να γελάς για το κακό είναι να το εξοντώσεις.

* * *

Εάν δε γνωρίζεις λέξεις, τότε με τι άλλο θα γνωρίζεις των άνθρωπο;

* * *

Όσο πιο αυστηρά και άσπλαχνα κρίνεις τον εαυτό σου, τόσο πιο δίκαια και με επιείκεια θα κρίνεις τους άλλους.

* * *

Εκείνος που ρίχνει βέλη ακόμη δεν είναι τοξότης, εκείνος που μιλάει πολύ ακόμη δεν είναι ρήτορας.

* * *

Ο άνδρας με αρετή είναι απαιτητικός με τον εαυτό του, ενώ ο μικρός άνθρωπος είναι απαιτητικός με τους άλλους.

* * *

Ο άνδρας με αρετή λυπάται πως δεν είναι τέλειος, δεν λυπάται πως δεν είναι διάσημος.

* * *

Το να υφίστασαι αδικία είναι σοβαρό. Σοβαρότερο, όμως, είναι να συνεχίζεις να το θυμάσαι.

* * *


ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣ, Η ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ.

Ένας μεγάλος φιλόσοφος αφοσιωμένος στον ΝΟΜΟ, στους ΚΑΝΟΝΕΣ και στο ΚΑΘΗΚΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/03/2006, 20:12:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θα συνεχίσουμε με το Ι ΤΣΙΓΚ - ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ.

Μετά θα γίνει παρουσίαση των Κινέζικων τελετών και του σύμβολου του Δράκοντα.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/03/2006, 21:53:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ι ΤΣΙΝΓΚ, Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Το Ι Τσινγκ, ένα από τα κλασικά έργα της κινεζικής φιλοσοφίας, πρωτοεμφανίστηκε στην αυλή της αυτοκρατορικής Κίνας πριν από τρεις χιλιάδες χρόνια ως μαντική τέχνη, προσφέροντας ενδείξεις για μια διαισθητική ερμηνεία της πορείας των αλλαγών της ζωής.

Βασισμένο στην κοσμολογία του Γιν και του Γιανγκ, μια διπολική θεώρηση του σύμπαντος που στη Δύση αναγνωρίζουμε ως δυαδικό σύστημα (με εφαρμογή στην ψηφιακή τεχνολογία των ηλεκτρονικών υπολογιστών), το Ι Τσινγκ εξακολουθεί να γοητεύει εκατομμύρια ανθρώπους σ' ολόκληρο τον κόσμο.

Οι ταοϊστές έδωσαν έμφαση στο συμβολισμό των εξαγράμμων. Αφήνοντας κατά μέρος το κείμενο, δημιούργησαν με βάση τα εξάγραμμα ένα σύστημα αριθμών συγγενές της αστρολογίας, το οποίο άσκησε κυρίαρχη επιρροή στη λαϊκή κινεζική κουλτούρα και επηρεάζει ακόμα την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων, μέσα από τη θρησκεία, το Φενγκ Σούι και την ιατρική.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/03/2006, 23:37:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Τον 3ο αιώνα, όταν ο κομφουκιανισμός ανακηρύχθηκε επίσημο δόγμα της Κίνας, προσαρτήθηκαν στο Ι Τσινγκ οι Δέκα Πτέρυγες, ένα παράρτημα με εξηγήσεις και σχόλια που έδιναν στο ελλειπτικό αρχαίο κείμενο μια αυστηρή ηθικοπλαστική ερμηνεία.

Οι ταοϊστές δεν επενέβησαν στο Ι Τσινγκ. Οι κομφουκιανιστές αξιωματούχοι, αντίθετα, σχεδόν το κατέστρεψαν. Πήραν με επισημότητα το ρόλο του θεματοφύλακα της αλήθειας, παρόλο που τα επιτηδευμένα σχόλια των Δέκα Πτερύγων δεν είχαν καμία σχέση με το πνεύμα και το γράμμα του αυθεντικού Ι Τσινγκ.

Στην πραγματικότητα, το αυθεντικό πρόσωπο του Ι Τσινγκ παρέμεινε θαμμένο για δύο χιλιάδες χρόνια μέχρις ότου o κομφουκιανισμός έπαψε να είναι επίσημο δόγμα και οι ερευνητές μπόρεσαν να διεξαγάγουν αντικειμενικές και αμερόληπτες μελέτες.

Σήμερα, είμαστε πλέον σε θέση να γνωρίζουμε ότι το Ι Τσινγκ είναι μια συλλογή μαντικών κειμένων, όπου συμπεριλαμβάνονται λαϊκά ποιήματα τα οποία διατηρούν τη ρίμα τους και στη σύγχρονη κινεζική γλώσσα, και ιστορικές αφηγήσεις που αποτελούν μέχρι και σήμερα τμήμα της ζωντανής παράδοσης του κινεζικού λαού. Αν το εξετάσουμε πιο προσεκτικά, σ' ένα άλλο επίπεδο διαφαίνεται μια φιλοσοφία.

Η κεντρική της ιδέα είναι ότι όλα κάνουν τον κύκλο τους και καμία κατάσταση δεν μένει αναλλοίωτη. Η φιλοσοφία αυτή μιλάει για ελπίδα στα βάθη της απόγνωσης και προειδοποιεί για επικείμενη καταστροφή στο απώγειο της επιτυχίας. Πρόκειται φυσικά για τη φιλοσοφία του Γιν και του Γιανγκ, παρόλο που οι όροι αυτοί δεν αναφέρονται πουθενά στο κείμενο.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/03/2006, 23:42:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Το Ι Τσινγκ αναφέρεται με σεβασμό στη Φυσική Τάξη, εξυμνεί την καλλιέργεια του ατόμου και αποπνέει μια αίσθηση κοινωνικής δικαιοσύνης. Το κείμενο διαπνέεται από μια ηθική που προδιαγράφει τα πλέον ευγενή ιδανικά του κομφουκιανισμού, απέχει όμως πολύ από την ηθικοπλαστική εκδοχή που κατασκεύασαν και επέβαλαν οι γραφειοκράτες της κομφουκιανικής περιόδου.

Η σύνθεση και η επιμέλεια του αυθεντικού κειμένου θα πρέπει να πραγματώθηκε μέσα σε μια μακρά χρονική περίοδο, με γνώμονα την εμπειρία από τη μαντική του χρήση. Η ποιητική έκφραση θα πρέπει να προέκυψε από την εξέλιξη του κειμένου, ως ένα ουσιαστικό συστατικό για τη δημιουργία ενός καλού χρησμού.

Στο σύγχρονο κόσμο αντιλαμβανόμαστε την κοσμολογία του Γιν και του Γιανγκ περισσότερο σαν μια δυναμική αλληγορία παρά σαν φυσική αλήθεια, την οποία έχουμε άλλωστε εμπιστευθεί στην επιστήμη. Όμως, σαν χρησμός που εξερευνά την εσωτερική κοσμολογία των ανθρώπινων αισθημάτων, το Ι Τσινγκ είναι έγκυρο όσο και πριν δύο χιλιάδες χρόνια.

Το μόνο που έχει αλλάξει από τότε είναι ότι σήμερα μπορούμε να ξεχωρίσουμε το εσωτερικό από το εξωτερικό σύμπαν κι αυτό, κατά παράδοξο τρόπο, κάνει ένα χρησμό πιο απαραίτητο και αποδεκτό.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/03/2006, 20:32:20  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
1. Ι ΤΣΙΝΓΚ, Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Ο ΜΥΘΟΣ

Στην αρχή δεν υπήρχε τίποτα. Οι ελαφρείς ατμοί συγκεντρώθηκαν, το ίδιο και οι βαρείς ατμοί. Οι πρώτοι ονομάζονται Γιανγκ, οι δεύτεροι Γιν.

Έτσι έγιναν δύο.

Πέρασαν χιλιάδες χρόνια. Μυθικές δυναστείες κυριάρχησαν κι έσβησαν. Κάποτε, γύρω στο 2200 π.Χ., ένας μεγάλος κατακλυσμός κάλυψε τη Γη. Ο Γιου, εργαζόμενος σκληρά επί εννέα χρόνια, κατάφερε να τον αντιμετωπίσει.

Ήταν τόσο απασχολημένος ώστε «προσπέρασε τρεις φορές το σπίτι του χωρίς καν να κοιτάξει μέσα». Ως ανταμοιβή, ο αυτοκράτορας του προσέφερε το θρόνο. Έτσι ξεκίνησε στη Κίνα η θρυλική δυναστεία Σια. Χίλια χρόνια αργότερα, στο τέλος της δυναστείας Σανγκ, ο Γουέν από το κράτος Τζόου τοποθέτησε τα τρίγραμμα σε δυάδες, δημιουργώντας εξήντα τέσσερα εξάγραμμα.

Ο Φούσι, ένας σοφός (άλλοι λένε αυτοκράτορας), δημιούργησε τα τρίγραμμα, σχήματα που αποτελούνται από τρία στοιχεία, που είναι Γιν ή Γιανγκ.

Υπάρχουν οχτώ τρίγραμμα που συμβολίζουν τα βασικά στοιχεία ενός αναγνωρίσιμου σύμπαντος: Ουρανός, Γη, Κεραυνός, Νερό, Βουνό, 'Ανεμος, Φωτιά και Λίμνη.

Έτσι έγιναν οχτώ.


Έτσι έγιναν εξήντα τέσσερα.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/03/2006, 20:37:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΓΙΝ και ΓΙΑΝΓΚ

Πριν από 3.000 χρόνια στην Κίνα, μια επανάσταση ανέτρεψε τον οίκο των Σανγκ και η εντολή του Ουρανού πέρασε στους Τζόου. Έτσι άρχισε η μεγάλη δυναστεία, στα χρόνια της οποίας γνώρισε μεγάλη άνθηση η κινεζική φιλοσοφία και δημιουργήθηκε το Ι Τσινγκ.

Οι Τζόου κατείχαν το βαθύτερο μυστικό του σύμπαντος �ότι στη ρίζα όλων των πραγμάτων βρίσκεται το Γιν και το Γιανγκ, τα οποία, εναλλασσόμενα, αποτελούν την κινητήρια δύναμη του κόσμου μας και των εκδηλώσεών του. Το Γιν είναι παθητικό, υποχωρητικό και τροφοδοτικό, ενώ το Γιανγκ είναι ενεργητικό, κυριαρχικό και δημιουργικό. Κάθε κατάσταση, όσο περίπλοκη κι αν είναι, μπορεί να περιγραφεί σαν μια σειρά από Γιν και Γιανγκ.

Η ιδέα ότι όλα είναι δυνατόν να περιγραφούν με βάση δύο μόνο βασικά στοιχεία, ελκυστική μέσα στην απλότητά της, αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο οικοδομήθηκε το Ι Τσινγκ.
___ ___ Γιν ______ Γιανγκ

ΤΡΙΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΓΡΑΜΜΑ

Από τρεις Γιν ή Γιανγκ γραμμές σε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς προκύπτουν οχτώ τρίγραμμα, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως σύμβολα για την απεικόνιση των οχτώ βασικών στοιχείων:
______ ___ ___ ___ ___ ___ ___
______ ___ ___ ___ ___ ______
______ ___ ___ ______ ___ ___
ΟΥΡΑΝΟΣ ΓΗ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΝΕΡΟ

______ ______ ______ ___ ___
___ ___ ______ ___ ___ ______
___ ___ ___ ___ ______ ______
ΒΟΥΝΟ ΑΝΕΜΟΣ ΦΩΤΙΑ ΛΙΜΝΗ

Οι συνδυασμοί των οχτώ αυτών τριγράμμων ανά δυάδες οδήγησαν στα εξήντα τέσσερα εξάγραμμα.

Κάθε εξάγραμμο συνοδεύεται από ένα γενικό κείμενο, ενώ κάθε μία από τις έξι γραμμές του εξαγράμμου έχει δικό της κείμενο. Το γενικό κείμενο περιγράφει την κεντρική ιδέα του εξαγράμμου ενώ οι γραμμές αναφέρονται σε συγκεκριμένα στοιχεία της εξέλιξης της κεντρικής ιδέας. Αυτή η δομή επιτρέπει μια γενική ανάγνωση αλλά και μια πιο συγκεκριμένη εκτίμηση των επιμέρους χαρακτηριστικών της δεδομένης στιγμής. Τα εξάγραμμα μαζί με τα κείμενα που το συνοδεύουν αποτελούν το Ι Τσινγκ το οποίο, την εποχή της δυναστείας Τζόου, ορίστηκε επίσημη μαντική τέχνη της αυλής.

Ο χαρακτήρας Ι σημαίνει «αλλαγή» καi Τσινγκ σημαίνει «νόμος». Ι Τσινγκ, λοιπόν, σημαίνει Νόμος της Αλλαγής.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/03/2006, 20:38:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΑΛΛΑΓΗ

Η έννοια της αλλαγής προκύπτει από την πρωτογενή φύση των Γιν και Γιανγκ, τα οποία συνεχώς μετουσιώνονται το ένα στο άλλο. Όταν το Γιν κυριαρχεί επί πολύ καιρό, «γερνάει» και ανανεώνεται αλλάζοντας σε Γιανγκ και αντίστροφα. Όταν μια γραμμή ενός εξαγράμμου αλλάζει, τότε αλλάζει ολόκληρο το αρχικό εξάγραμμο. Έτσι, κάθε γραμμή έχει μια δυναμική ποιότητα που κρατά το στατικό εξάγραμμο σε κίνηση.

Συσχετίζοντας ένα εξάγραμμο με μια δεδομένη χρονική στιγμή ή μια συγκεκριμένη ανθρώπινη κατάσταση και εστιάζοντας στη δυναμική αυτή πλευρά του εξαγράμμου, μπορούμε να αποκομίσουμε μια συμβολική ανάγνωση των χρησμών. Οι γραμμές που αλλάζουν (ή «παλιές» γραμμές) σχετίζονται άμεσα με την κατάσταση ή το ερώτημα που τέθηκε. Το εξάγραμμο που δημιουργείται όταν οι γραμμές αυτές αλλάξουν (από Γιν σε Γιανγκ και αντ, δείχνει την κατεύθυνση των αλλαγών.

Έτσι, το Ι Τσινγκ δίνει μια εκτίμηση τόσο για το τώρα όσο και για τις δυναμικές τάσεις του μέλλοντος που ήδη ενεργοποιούνται στο παρόν.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/03/2006, 20:41:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Όπως ήταν φυσικό, η επισημοποίηση του Ι Τσινγκ οδήγησε σε μια τυποποίηση του κειμένου, αλλά κάθε εξάγραμμο διατήρησε το δικό του ξεχωριστό στυλ. Μερικές φορές το κείμενο είναι ένας χρησμός, άλλοτε πάλι διηγείται μια ιστορία ή δίνει συμβουλές.

Περιέχει πολλές ιστορικές αναφορές, άλλες αναγνωρίσιμες και άλλες χαμένες στο παρελθόν. Η γλώσσα έχει μια ποιότητα ποιητικής λιτότητας και, παρόλο που είναι αρχαϊκή, πολλά κομμάτια του κειμένου ομοιοκαταληκτούν και στα σύγχρονα κινεζικά. Το μήνυμα που μεταφέρει το κείμενο είναι συχνά ασαφές, γεγονός που κατά ένα μέρος οφείλεται στην αρχαϊκή γλώσσα, προπάντων όμως στο ότι οι κρίσεις αυτές γράφτηκαν σαν μαντικές ρήσεις.

Αργότερα, όταν το επίσημο κράτος ασπάστηκε τον κομφουκιανισμό, έπαψαν να υπάρχουν μάντεις στην αυτοκρατορική αυλή. Το Ι Τσινγκ κρίθηκε χρήσιμο, όχι πλέον σαν μαντική τέχνη, αλλά κατά κύριο λόγο σαν οδηγός σωστής συμπεριφοράς σύμφωνα μ' αυτό που ο Κομφούκιος είχε ονομάσει Φυσική Τάξη (η τάξη πραγμάτων που προκύπτει από την πορεία της φύσης). Τότε προσαρτήθηκαν στο Ι Τσινγκ οι Δέκα Πτέρυγες, μια σειρά από μακροσκελή σχόλια που για πολλές γενιές θεωρήθηκαν αναπόσπαστο τμήμα του αρχαίου κειμένου. Όπως θα δούμε όμως στη συνέχεια, οι Δέκα Πτέρυγες είναι σαφώς προϊόν πολύ μεταγενέστερης εποχής και δεν σχετίζονται στο ελάχιστο με το πνεύμα και τους στόχους του αυθεντικού Ι Τσινγκ.

Από άγνοια ή εκούσια, οι Δέκα Πτέρυγες μετέτρεψαν τις ιστορικές αφηγήσεις του Ι Τσινγκ σε νουθεσίες για τη σωστή στάση του ατόμου. Αντί να φωτίσουν το Ι Τσινγκ το παραποίησαν, μειώνοντας έτσι τη δύναμη και αποδυναμώνοντας την ουσία του.


Τίτλος Πρωτοτύπου: I Ching
Πρώτη Έκδοση: 1985

Τίτλος: Ι Τσινγκ
Συγγραφέας: Kerson & Rosemary Huang
Μεταφραστής: 'Αρης Λασκαράτος
Εκδόσεις: Αιώρα

Πολύ καλή μετάφραση συνιστάται ανεπιφύλακτα


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/03/2006, 22:11:07  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Οι τελετές έχουν μια πολύ σημαντική θέση μέσα στην θρησκευτική παράδοση της κίνας.

Στην θρησκεία των κινέζων η τάξη του ουρανού θεωρείται ιερή καθρεφτίζεται στη φύση και πρέπει να καθρεφτίζεται και στην τάξη του κράτους της κοινωνίας αλλά και στην κοινωνική και την ατομική ζωή.

Αυτό επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό από την καθιέρωση και την τήρηση τελετών με πολύ παλιές ρίζες.

Ο Κομφούκιος –όπως είπαμε και πριν- αναδιοργάνωσε και αναβίωσε τις παραδοσιακές τελετές. Τα τελετουργικά στοιχεία και η δομή των τελετων πολλές φορές ήταν περίπλοκα και τα τελετουργικά αντικείμενα πολυάριθμα


Τελετές του ήλιου.

Γίνονταν κυρίως από τον αυτοκράτορα στην αρχή του χρόνου. Εκανε προσφορές γλυκισμάτων με μορφή πετεινού ο οποίος είναι το κατ, εξοχήν ηλιακό πτηνό.


Τελετές της σελήνης.

Γίνονταν κυρίως από το λαό σε γιορτές κατά τις οποίες πρόσφεραν γλυκίσματα σε σχήμα λαγού( ο οποίος στην κινέζικη θρησκεία σχετίζεται με τη σελήνη).


Μαντικές τελετές.

Η μαντική τέχνη ασκήθηκε στην κίνα από πανάρχαιες εποχές και εκφράστηκε μέσα από ένα πλήθος πρακτικών οι οποίες πάντα γίνονταν με τελετουργικό χαρακτήρα. Χρησιμοποιούνταν κόκαλα ζώων, καβούκια χελώνας, μάσκες αγγεία και άλλα. Πολύ καθιερωμένη ήταν στην μαντική η χρήση του Πα Κούα (των συμβολικών τριγράμμων του Ι Τσινγκ) και γινόταν με τελετουργικό τρόπο.

Eναρκτήριες τελετές του έτους και των εποχών και των μηνων.
Κατά τη διάρκειά τους ο αυτοκράτορας έκανε προσφορές στον ήλιο και ευχές για την εξασφάλιση καλής χρονιάς, καλής σοδιάς κτλ.


Nεκρικές τελετές

Οι οποίες ήταν πολύ σημαντικές. Η διαδικασία του θανάτου θεωρούνταν δύσκολη και επίπονη για την ψυχή και πίστευαν ότι έπρεπε να της δίνεται βοήθεια μέσω των τελετών όσο το δυνατόν καλύτερα. Αυτό θα την βοηθούσε για το ταξίδι της στο υπερπέραν. Δινόταν πολύ σημασία όταν πέθαινε ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο της οικογένειας. Η ταφή των αυτοκρατόρων κανονιζόταν από ένα σύνολο τελετών στις οποίες ήταν ρυθμισμένες και οι παραμικρές λεπτομέρειες και διαρκούσαν πολλές μέρες και λάβαιναν μέρος πολυάριθμοι ιερείς.


Υπήρχαν επίσης οι τελετές προς τιμήν των προγόνων.

Εξέφραζαν την πίστη σε αυτούς αλλά συνέχιζαν και μια πολύ βαθειά προγονολατρική παράδοση. Κατά την ημερομηνία της γέννησης και του θανάτου των πεθαμένων τελούνταν οπωσδήποτε τελετές με προσφορές προς τον νεκρό. Επίσης γίνονταν παρακλήσεις προς τους νεκρούς για να μεσολαβήσουν προς τους θεούς για καλοτυχία, μακροζωία και για πολυάριθμα άλλα καθημερινά θέματα. Σε κάθε κινεζικό σπίτι υπήρχε ένας μικρός βωμός για την λατρεία και τις προσφορές προς τους προγόνους.


Πηγή: http://www.nea-acropoli.gr/


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
WWalker
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1819 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/03/2006, 23:36:18  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους WWalker  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Gretel, μιας και πιάσαμε τις θρησκείες της Ανατολής, δεν πιάνουμε και το νεο-τάντρα επί τη ευκαιρία;

----------------------
There are 10 types of people, those who know binary and those who don't.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 00:25:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Χμμμμ! Αγαπητέ WWalker ίσως να μπορώ να βοηθήσω λίγο... Χε χε χε (σατανικότατος γέλωτας)


Θα σε κολάσω Χριστιανό Ανθρωπο και θα αρχίσεις τα "ύπαγε οπίσω μου...."


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 00:57:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΚΙΝΕΖΙΚΟΙ ΔΡΑΚΟΙ

Το σύμβολο του δράκου αντιπροσωπεύει το σπειροειδές DNA.


Ο ουράνιος κινεζικός δράκος είναι συγκρίσιμος ως σύμβολο, με την ίδια την κινεζική φυλή.


Οι δράκοι αναφέρονται ως θείο μυθικό πλάσμα που φέρνει αφθονία, ευημερία και καλή τύχη.


Σαν έμβλημα του αυτοκράτορα και της αυτοκρατορικής εντολής, ο μύθος του κινεζικού δράκου διαπερνά τον αρχαίο κινεζικό πολιτισμό και διαμορφώνει τον πολιτισμό τους μέχρι σήμερα.


Η καλοκαγαθία του δηλώνει το μεγαλείο, την καλοσύνη και την ευλογία. Ο κινεζικός δράκος, συμβολίζει τη δύναμη και την τελειότητα, την τόλμη, τον ηρωισμό και την επιμονή, την αριστοκρατία και τη θεότητα.


Ένας δράκος υπερνικά τα εμπόδια έως ότου η επιτυχία να είναι δικιά του. Είναι ενεργητικός, αποφασιστικός, αισιόδοξος, ευφυής και φιλόδοξος.


Αντίθετα από τις αρνητικές ενέργειες που συνδέονται με τους δυτικούς δράκους, οι περισσότεροι ανατολικοί δράκοι είναι όμορφοι, φιλικοί, και σοφοί.


Είναι οι άγγελοι της Ανατολής. Αντί της απέχθειας, αγαπιούνται και λατρεύονται.


Οι ναοί έχουν χτιστεί για να τους τιμήσουν, γιατί ελέγχουν τη βροχή, τους ποταμούς, τις λίμνες, και τις θάλασσες.


Πολλές κινεζικές πόλεις έχουν παγόδες που οι άνθρωποι χρησιμοποίησαν για να καίνε θυμίαμα και να προσεύχονται στους δράκους.


Το μαύρο παρεκκλησι στη λίμνη των δράκων, κοντά στο Πεκίνο, διατηρήθηκε για την αυτοκράτειρα και το δικαστήριό της. Οι ειδικές τελετές λατρείας πραγματοποιούνταν εκεί την πρώτη και στις δέκαπέντε κάθε μήνα.

Οι βωμοί των δράκων υπάρχουν ακόμα σε πολλά μέρη της Απω Ανατολής. Είναι συνήθως κατά μήκος των ακτών και των ποταμών, επειδή οι περισσότεροι ανατολικοί δράκοι ζουν στο νερό.


Το νησί του ναού, στην εσωτερική θάλασσα της Ιαπωνίας, έχει γίνει μια διάσημη ενδιάμεση στάση για τους προσκυνητές που διαλογιζόταν και προσευχόταν στους δράκους.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 00:59:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Και οι αρσενικοί και θηλυκοί δράκοι έχουν ζευγαρώσει με τους ανθρώπους.


Οι απόγονοί τους έγιναν μεγάλοι κυβερνήτες. Ο ιάπωνας αυτοκράτορας Hirohito έλεγε ότι πριν από 125 γενεές η καταγωγή του κρατούσε από μια πριγκήπισσα που ήταν κόρη ενός βασιλιά δράκων της θάλασσας.


Οι αυτοκράτορες σε πολλές ασιατικές χώρες υποστήριξαν ότι έχουν τους προγόνους δράκους. Αυτό τους έκανε τόσο υπερήφανους, που όλα όσα χρησιμοποιούσαν διακοσμήθηκαν με δράκους και περιγράφηκαν με την οπτική του δράκου:


Δράκος-θρόνος, δράκος-τήβεννος, δράκος-κρεβάτι, δράκος-βάρκα.


Η κλήση ενός αυτοκράτορα "δράκος" ήταν μια ανώτατη φιλοφρόνηση. Οι άνθρωποι εθεώρησαν ότι οι κυβερνήτες θα μπορούσαν να μεταμορφωθούν σε δράκους.


Για εκατοντάδες χρόνια, οι αυτοκράτορες κάθισαν κρυμμένοι πίσω από τις κουρτίνες μπαμπού όποτε τους επισκεπτόταν. Όποιος τολμούσε να κρυφοκοιτάξει καταδικαζόταν σε θάνατο.


Το έτος του δράκου, που είναι κάθε δώδεκα χρόνια, είναι τυχερό.


Οι σημερινοί ανατολίτες αστρολόγοι υποστηρίζουν ότι τα παιδιά γεννημένα κατά τη διάρκεια της χρονιάς του δράκου απολαμβάνουν υγεία, πλούτο, και τη μακροζωία.


Οι δράκοι είναι τόσο σοφοί που είναι βασιλικοί σύμβουλοι. Ένας καμποτζιανός βασιλιάς –10ος αιώνας- πέρασε τις νύχτες του σε έναν χρυσό πύργο, όπου συσκέφτηκε με τον πραγματικό κυβερνήτη της γης έναν δράκο με εννιά κεφάλια.


Οι ανατολικοί δράκοι, ακόμα κι αν είναι σοφοί, προσβάλλονται όταν δεν ακολουθεί ένας κυβερνήτης τις συμβουλές τους, ή όταν δεν τιμούν οι άνθρωποι τη σημασία τους.


Κατόπιν, αντιδρούν με το να σταματήσουν τη βροχή και προκαλούν ξηρασία, ή εκπνέουν τα μαύρα σύννεφα που φέρνουν τις θύελλες και τις πλημμύρες.


Οι μικρότερες ζημιές που προκαλούν είναι το να κάνουν τις στέγες να τρέχουν ή να λασπώσουν τις καλλιέργιες ρυζιού.


Τότε οι άνθρωποι διοργανώνουν υδατοδρομίες με βάρκες διαμορφωμένες σε σχήμα και όψη δράκου για να κατευνάσουν τους δράκους τους.


Ο δράκος φέρνει επάνω στην ουσία της ζωής, υπό μορφή της ουράνιας αναπνοής του, γνωστής ως sheng chi. Παράγει τη ζωή και παραχωρεί τη δύναμή του υπό μορφή εποχών, που φέρνουν το ύδωρ από τη βροχή, τη ζεστασιά από την ηλιοφάνεια, τον αέρα από τις θάλασσες και το χώμα από τη γη.


Ο δράκος είναι η τελευταία αντιπροσώπευση των δυνάμεων της μητέρας φύσης, η μέγιστη θεία δύναμη της γης.


Ο κινεζικός δράκος εκφράζεται συχνά ως σύμβολο της θείας προστασίας και της επαγρύπνησης. Θεωρείται ως ανώτατη ύπαρξη μεταξύ όλων των πλασμάτων.


Έχει τη δυνατότητα να ζήσει στις θάλασσες, να πετάει στον ουρανό και να είναι κουλουριασμένος επάνω στο έδαφος υπό μορφή βουνών.


Όντας θείο μυθικό ζώο, ο δράκος μπορεί να αποκρούσει τα κακά πνεύματα της πλάνης, να προστατεύσει τον αθώο και να παραχωρήσει την ασφάλεια.


Ο κινεζικός δράκος είναι το σύμβολο της καλής τύχης.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 01:02:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θα συνεχίσουμε με γνωρίσματα των ατόμων που γεννήθηκαν στις χρονιές του Δράκου


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 01:03:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Έτος του δράκου - γνωρίσματα προσωπικότητας:


H προσωπικότητα του δράκου είναι επιβεβαιωμένη οπότε σπάνια ακούει συμβουλές από άλλους. Είναι επίσης τελειομανής και καθορίζει τα υψηλά πρότυπα για τον εαυτό του.


Αν και ισχυρός και αποφασιστικός ο δράκος δεν είναι ραδιούργος ή πονηρός.


Αρνείται να εξαπατήσει ή να συμβιβάσει και αποτυγχάνει στο να επισημάνει την πονηρή πρόθεση.

ΞΥΛΙΝΟΣ ΔΡΑΚΟΣ:


Ο ξύλινος δράκος είναι δημιουργικός, επινοητικός, και διακριτικός.


Είναι φιλόσοφος και είναι ικανός να ανακαλύψει λαμπρές νέες έννοιες. Η κάθε κίνησή του καθοδηγείται από την υγιή λογική.


Η κίνηση και η φιλοδοξία του, του επιτρέπουν να βάλει πολλές από τις ιδέες του σε εφαρμογή, εντούτοις αυτός ο δράκος είναι εις γνώσην της κυριαρχίας του και καθώς δεν διακατέχεται από αλαζονεία, προσπαθεί να μην προσβάλει.


Θα συμβιβαστεί ακόμη και εάν έχει πλεονεκτήμα.


Αν και όχι τόσο εγωκεντρικός όπως άλλοι δράκοι, είναι ειλικρινής και άφοβος όταν προκαλείται.

ΔΡΑΚΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ:


Ο δράκος της φωτιάς είναι ο πιό εξωστρεφής και ανταγωνιστικός δράκος.


Έχει ηγετικές τάσεις. Η ακόρεστη φιλοδοξία του μπορεί να τον κάνει να είναι κοντόθωρος και αδιάλλακτος.


Είναι οικοδόμος αυτοκρατοριών που όμως πρέπει να κυριαρχήσει στα ελαττώματά του και να μάθει πώς να πιο ταπεινόφρων απέναντι στους άλλους.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 01:05:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΓΗΙΝΟΣ ΔΡΑΚΟΣ:


Ο γήινος δράκος είναι ένας πιό ήρεμος δράκος, και είναι διαλλακτικός με τις απόψεις των άλλων ακόμα κι αν δεν συμφωνεί με αυτές.


Είναι λογικός στην προσέγγισή του στα προβλήματα, και η ηγεσία του είναι λιγότερο δικτατορική από του Δράκου της Φωτιάς.


Δεν είναι παρορμητικός, αλλά συγχρόνως απαιτεί το σεβασμό.


Ξέρει την αξία της συνεργασίας και είναι πιό διπλωματικός από τους άλλους δράκους.


Είναι φιλόδοξος, αλλά οι πρωτοβουλίες του είναι λιγότερο εσπευσμένες και προσεκτικότερα σκεπτόμενες.

ΔΡΑΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΩΝ:


Ο δράκος μετάλλων είναι ο πιo ισχυρογνώμων δράκος. Είναι άκαμπτος και μαχητικός. Δίνει λίγο σεβασμό στα συναισθήματα των άλλων. Αυτή η ασπλαχνία μπορεί να οδηγήσει σε μια γρήγορη άνοδο σε μια θέση της αρχής, αλλά συχνά με κόστος στις σχέσεις του. Είναι ανώφελο να προσπαθήσει κάποιος να τον πείσει ότι ορισμένα πράγματα είναι απλά αναντικατάστατα. Θα κινηθεί ανεξάρτητα εάν δεν μπορεί να κερδίσει την υποστήριξη. Πετυχαίνει επειδή αρνείται να δεχτεί την αποτυχία.

ΔΡΑΚΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ:


Ο δράκος ύδατος είναι λιγότερο εγωιστικός και αδιάλλακτος από τους άλλους δράκους.


Δεν επιθυμεί τόσο πολύ τη δύναμη και την εξουσία. Μπορεί να δεχτεί την ήττα. Είναι ένας καλός διαπραγματευτής καθώς ξέρει πότε, που, και πώς να εφαρμόσει την πίεση.


Έχει μια τάση να είναι απαισιόδοξος.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 01:07:57  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΤΥΠΟΙ ΔΡΑΚΩΝ


Yπάρχουν εννέα σημαντικοί τύποι κινεζικών δράκων.


Αυτοί περιλαμβάνουν:

1. Τον κερασφόρο δράκο,
2. Τον φτερωτό δράκο,
3. Τον ουράνιο δράκο (που υποστηρίζουν και προστατεύει τα μέγαρα των Θεών),
4. Τον πνευματικό δράκο (που παράγει τον αέρα και τη βροχή προς όφελος της ανθρωπότητας),
5. Τον δράκο των κρυμμένων θησαυρών (που κρατά τη φρουρά του κρυμμένου πλούτου),
6. Τον κουλουριασμένο δράκο (που ζει στο νερό),
7. Τον κίτρινο δράκο (που προέρχεται από το νερό).
8. Ο τελευταίος των εννέα είναι ο βασιλιάς δράκων, το οποίο αποτελείται πραγματικά από τέσσερις χωριστούς δράκους, κάθε ένας από τους οποίους κυβερνά μια από τις τέσσερις θάλασσες.


(μάλλον ο τελευταίος πιάνεται για δύο και έχει διπλό ψήφο γιατί μου βγαίνουν 8 και δε βρηκα άλλον)


Ο ισχυρότερος τύπος κινεζικού δράκου είναι ο κερασφόρος δράκος, ή πνεύμονας, που φέρνει τη βροχή.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 01:13:08  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επιπλέον, υπάρχει ένας άστεγος δράκος (Ii) που ζει στον ωκεανό, καθώς και ένας άλλος (chiao) που κατοικεί συνήθως στα έλη αλλά και κρυμμένος στα βουνά.


Υπάρχουν επίσης εννέα τρόποι που οι Κινέζοι έχουν αντιπροσωπεύσει παραδοσιακά αυτούς τους δράκους, καθένας που αποκαλύπτει ένα διαφορετικό χαρακτηριστικό δράκων.


Υπάρχουν δράκοι που χαράζονται στις κορυφές των κουδουνιών και των gongs.


Ένας δεύτερος τύπος είναι χαρασμένος στις βίδες των βιολιών, δεδομένου ότι οι περισσότεροι δράκοι αγαπούν τη μουσική.


Ένας τρίτος είναι χαραγμένος στις κορυφές των μαρμάρινων πλακών γραφής, λόγω της αγάπης των δράκων της λογοτεχνίας.


Ένα τέταρτο βρίσκεται στο κατώτατο σημείο των πέτρινων μνημείων δεδομένου ότι οι δράκοι μπορούν να υποστηρίξουν τα μεγάλα βάρη.


Ένα πέμπτο τοποθετείται στις μαρκίζες των ναών, δεδομένου ότι οι δράκοι είναι πάντα άγρυπνοι στον κίνδυνο.


Ένας έκτος εμφανίζεται στις αψίδες των γεφυρών, δεδομένου ότι οι δράκοι αγαπούν το νερό.


Ένα έβδομο είναι χαραγμένο στο θρόνο του Βούδα, δεδομένου ότι οι δράκοι επιθυμούν να στηριχτούν.


Ένας όγδοος τοποθετείται στις λαβές των ξιφών, δεδομένου ότι οι δράκοι είναι γνωστοί για την πολεμική τους ικανότητα.


Ο ένατος είναι χαρασμένος στις πύλες φυλακών, των οποίων χαρακτηριστικό είναι ότι αγαπούν τους διαπληκτισμούς και την πρόκληση προβλημάτων.


Τα χρώματα των κινεζικών δράκων είναι προφανώς αρκετά μεταβλητά, αλλά στην περίπτωση του τύπου chiao η πλάτη είναι ριγωτή με πράσινο, οι πλευρές είναι κίτρινες, με πορφυρή κοιλιά.

Τα σύμβολα των κινεζικών δράκων


Είναι Υδάτινα σύμβολα, καθώς θεωρούνται οι κυβερνήτες της κίνησης των υδάτων, όπως οι καταρράκτες, οι ποταμοί, ή οι θάλασσες.


Μπορούν να παρουσιαστούν ως σίφουνες (ανεμοστρόβιλος ή τυφώνας).


Υπάρχουν τέσσερις σημαντικοί δράκοι, ένας που αντιπροσωπεύει κάθε θάλασσα.


Παραδείγματος χάριν:

Ο βασιλιάς δράκων της ανατολικής θάλασσας,

Ο βασιλιάς δράκων της δυτικής θάλασσας, και ούτω καθ'εξής.


Θεωρούνται "υπεύθυνοι" για το νερό και τα σχετικά με το νερό καιρικά φαινόμενα. Στους αρχαίους χρόνους , πολλά κινεζικά χωριά (ειδικά εκείνοι που ζουν κοντά στους ποταμούς) αφιέρωσαν τους ναούς στον τοπικό "βασιλιά των δράκων τους."


Σε περιόδους ξηρασίας ή πλημμύρας, ήταν συνήθες για τους τοπικούς άρχοντες της κυβέρνησης να οδηγούν την κοινότητα στην προσφορά των θυσιών και άλλων τελετών για να κατευνάσουν το δράκο και να ζητήσουν ή να βρέξει ή να σταματήσει η βροχή.

Πηγή: www.crystalinks.com

Tα κείμενα είναι μεταφρασμένα οπότε "μην πυροβολείτε τον μεταφραστή"


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"

Edited by - gretel on 23/03/2006 01:24:45Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

WWalker
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1819 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 01:14:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους WWalker  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Θα σε κολάσω Χριστιανό Ανθρωπο και θα αρχίσεις τα "ύπαγε οπίσω μου...."

Μmmmmmmm εξαρτάται από το πως θα με κολάσεις

----------------------
There are 10 types of people, those who know binary and those who don't.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 23/03/2006, 01:20:18  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
WWalker ζωηρό σε βρίσκω.

WW-W-ALKER


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/03/2006, 15:00:02  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ας δούμε και μερικές φωτογραφίες κινέζικων δράκων:


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 24/03/2006, 15:03:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θα περάσουμε τώρα στην ΙΑΠΩΝΙΑ.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/03/2006, 00:56:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΙΑΠΩΝΙΑ

Η ιαπωνική θρησκευτική παράδοση είναι πλούσια και πολύπλοκη, περιλαμβάνοντας συμπληρωματικές και αντιφατικές συνάμα κατευθύνσεις της θρησκευτικής σκέψης και πρακτικής με μία ευκολία που κάποιες φορές ίσως να παραξένευε το δυτικό παρατηρητή. Στην καρδιά της παράδοσης βρίσκονται το Σίντο, η επιχώρια θρησκεία της Ιαπωνίας, και ο Βουδισμός, η Ινδική θρησκεία που έφτασε στην Ιαπωνία μέσω της Κορέας και της Κίνας από τον έκτο μέχρι τον όγδοο αιώνα μ.Χ.
Καθ’ όλη τη μακρά διάρκεια της ιαπωνικής ιστορίας, οι δύο αυτές θρησκείες ήταν εκείνες που συνέβαλαν τα μέγιστα στην αντίληψη των Ιαπώνων για τον εαυτό τους και τον κόσμο.

Σίντο

Το Σίντο είναι η παλαιότερη ιαπωνική θρησκεία. Οι ρίζες του χρονολογούνται τουλάχιστον στα μέσα της πρώτης χιλιετίας π.Χ.. Έως τον 6 αιώνα μ.Χ. περίπου, οπότε άρχισε στην Ιαπωνία μία περίοδος ταχείας υιοθέτησης του ηπειρωτικού πολιτισμού, το Σίντο υπήρχε ως ένα άμορφο μείγμα λατρείας της φύσης, προσκυνήματος στη γονιμότητα, προφητικών τεχνικών, λατρείας ηρώων και σαμανισμού. Σε αντίθεση με το Βουδισμό, το Χριστιανισμό και το Ισλάμ, το Σίντο δεν έχει ιδρυτή και ούτε ανέπτυξε ιερές γραφές, ρητή θρησκευτική φιλοσοφία ή συγκεκριμένο ηθικό κώδικα.

Μάλιστα οι πρώτοι Ιάπωνες ήταν τόσο α-συνείδητοι σχετικά με τη θρησκευτική ζωή τους που δεν είχαν ούτε μία ονομασία για να αναφέρονται στο Σίντο.

Οι ονομασίες «Σίντο» και «Ο Δρόμος των Κάμι (θεοί ή πνεύματα)» χρησιμοποιήθηκαν μετά τον έκτο αιώνα, όταν οι Ιάπωνες επεδίωξαν να διαφοροποιήσουν τη δική τους παράδοση από τις ξένες θρησκείες του Βουδισμού και του Κομφουκιανισμού με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι. Στην προέλευσή του, το Σίντο ήταν η θρησκεία ενός αγνού λαού ευαίσθητου πάνω απ’ όλα στις πνευματικές δυνάμεις που δέσποζαν το φυσικό κόσμο μέσα στον οποίο ζούσε.

Σύμφωνα με ένα αρχαίο χρονικό, μέσα στον κόσμο τους μυριάδες πνεύματα λαμπύριζαν σαν πυγολαμπίδες και κάθε δέντρο και θάμνος μπορούσε να μιλήσει.


"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/03/2006, 15:27:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πιο αναλυτικά o Σιντοϊσμός θεωρείται η μοναδική αυτόχθονη θρησκεία, που παραμένει ζωντανή κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ιστορίας της Ιαπωνίας, από την Προϊστορία της, πάντα συνδεδεμένη με τις εθνικές παραδόσεις.
Στα Γιαπωνέζικα, αυτή η αρχαία θρησκεία ονομάζεται Kami-no-mitsi, που σημαίνει "Η Οδός των Θεών".

Θεωρείται μια ανιμιστική θρησκεία με έντονη τη λατρεία της φύσης.

Όμως, μπορούμε καλύτερα να πούμε ότι πρόκειται για ένα "πανθεϊσμό", που αντιλαμβάνεται όλη τη φύση ως εκφράσεις της μίας και μοναδικής θεότητας, όπου το "Κami" είναι το ανώτερο και πνευματικό στοιχείο που βρίσκεται σε όλα τα πράγματα.

Μέχρι τον 7ο αιώνα, δεν φαίνεται να διαθέτει κάποια επεξεργασμένη οργάνωση, τελετουργικά στοιχεία και ειδικά θρησκευτικά κείμενα.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/03/2006, 15:35:28  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ο 6ος αιώνας είναι ένας σημαντικός σταθμός στην ιστορία της Ιαπωνίας, όπου αρχίζει να γίνεται εμφανής η επίδραση της Κίνας[/]. Ο κινέζικος πολιτισμός εισχωρεί στα Νησιά, μέσω Κορέας, φέρνοντας όχι μόνο το Βουδισμό αλλά και νέες πολιτικές και κοινωνικές αντιλήψεις, την τέχνη του και τη γραφή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ούτε ο σχετικά πρωτόγονος αρχικός χαρακτήρας του Σίντο ούτε η εισαγωγή περισσότερο εκλεπτυσμένων θρησκειών, όπως ο Βουδισμός και ο Κομφουκιανισμός, μείωσαν τη σημαντικότητα της θρησκείας.

Η αδιάλειπτη ύπαρξη του Σίντο μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στις αλλαγές που έγιναν στο εσωτερικό του.
Μετά τον έκτο αιώνα, το Σίντο μεταμορφώθηκε σταδιακά σε μία θρησκεία με [b]μικρούς και μεγάλους ναούς και με καθορισμένες γιορτές και τελετουργίες, στις οποίες επιστατούσε μία διακεκριμένη τάξη ιερέων
.

Εντούτοις, αυτού του είδους οι εξελίξεις άσκησαν μικρή επίδραση στις βασικές αξίες και στάσεις του Σίντο. Πιο σημαντικός παράγοντας για την επιβίωση του Σίντο ήταν οι βαθιές του ρίζες στην καθημερινή και εθνική ζωή του ιαπωνικού λαού παράλληλα με μία έντονη συντηρητική ροπή στην ιαπωνική κουλτούρα.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/03/2006, 15:37:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Η ιαπωνική μυθολογία μάς μαθαίνει πολλά για την κοσμοθεωρία του Σίντο.
Στην αρχή του 8ου αιώνα συλλέγονται για πρώτη φορά οι προφορικές παραδόσεις σχετικά με τη δημιουργία της Ιαπωνίας και την ιστορία της, στα λεγόμενα Σιντοϊστικά Βιβλία, το Kojiki - Κοτζίκι (Διήγηση των Παλαιών Πραγμάτων) και το Nihongi Νιχόνγκι (Χρονικά της Ιαπωνίας) περιέχουν την ιστορία της δημιουργίας των ιαπωνικών νήσων από το θεϊκό ζευγάρι, τον Ιζανάγκι (Izanagi) και τη σύντροφό του, Ιζανάμι (Izanami), αναφέρονται στη θεία προέλευση της Ιαπωνίας, εφόσον ιδρύθηκε από τις θεότητες, και στην ουράνια καταγωγή της Αυτοκρατορικής οικογένειας (πο αποκαλείται Ama-tsu-hi-tsugi = ουράνια ηλιακή διαδοχή) και ολόκληρου του Γιαπωνέζικου λαού.

Μιλούν επίσης για τη μεταγενέστερη γέννηση πολυάριθμων θεών, με κυρίαρχη ανάμεσά τους τη Θεά του Ήλιου, Αμεταράσου (Amaterasu), καθώς και για τη δυναστεία των απογόνων αντιπροσώπων της που κυβερνούν τις νήσους.


Από τη θεά Amaterasu προέρχεται ο πρώτος θείος Αυτοκράτορας, ο Jimnu Tenno που πήρε από το Niningi, ανηψιός της θεάς Αματεράσου, κάποια πολύτιμα δώρα. Αργότερα, τον 10ο αιώνα, εκδίδεται το τρίτο Σιντοϊστικό Βιβλίο, το Engishiki, συλλογή τελετών και προσευχών. Η επίδραση της Κίνας, φέρνει νέες θρησκευτικές αντιλήψεις.

Εδώ αξίζει να σταθούμε κυρίως σε δύο σημεία της μυθολογίας. Το πρώτο είναι ο προσανατολισμός προς τον κόσμο στον οποίο ζουν. Αν και στη μυθολογία υπάρχει αναφορά και σε άλλους κόσμους, εντούτοις έχουμε απροσδιόριστες μόνο εικόνες για αυτούς. H Μεγάλη Κοιλάδα του Παραδείσου, για παράδειγμα, και η Χώρα της Νύκτας, η μιερή γη των νεκρών.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
gretel
Πρώην Συνεργάτης

Aruba
3518 Μηνύματα
Απεστάλη: 25/03/2006, 15:40:29  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους gretel  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Οι πρώτοι Ιάπωνες φαίνεται να έχουν μικρή παρόρμηση να κοιτάζουν πέρα από την τρέχουσα ύπαρξή τους, ευλογημένοι καθώς είναι με το ήπιο κλίμα, τις γόνιμες θάλασσες και τα εντυπωσιακά ορεινά τοπία.

Ένα δεύτερο σημαντικό στοιχείο της μυθολογίας είναι ο στενός δεσμός ανάμεσα στους θεούς, τον κόσμο που δημιούργησαν και τους ανθρώπους.

Η κοσμοθεωρία του Σίντο είναι κατά βάση φωτεινή και αισιόδοξη[b/], όπως αρμόζει σε μία θρησκεία στην οποία κυρίαρχη θεότητα είναι η [b]Θεά του Ήλιου. Αν και δεν αγνοεί τις σκοτεινές πλευρές της ανθρώπινης ύπαρξης, για το Σίντο πρωταρχική ουσία ύπαρξης είναι ο εορτασμός και ο εμπλουτισμός της ζωής.



"ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Το Θέμα καταλαμβάνει 5 Σελίδες:
  1  2  3  4  5
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.171875
Maintained by Digital Alchemy