ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΣΟΦΙΑ =-.
 Απόδειξη ύπαρξης του Θεού
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 2
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
regulus
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


460 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2013, 21:49:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους regulus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Σε πολλές συζητήσεις τίθεται το ερώτημα αν μπορεί να αποδειχτεί λογικά η ύπαρξη του θεού ή όχι. Ορισμένοι νομίζουν πως όχι επειδή το συγχέουν με την απόδειξη του τι είναι ο Θεός. Η πραγματικόττα όμως είναι διαφορετικκή όπως θα φανεί στη συνέχεια. Με απλούς συλλογισμούς είναι δυνατό να αποδειχτεί η ύπαρξη του Θεού σε όποιονν "ορισμό" και αν καταφύγει κανείς της έννοιας "Θεός". Στους συλλογισμούς αυτούς μπορούν να προστεθούν παραδείγματα τα οποία τους κάνουν πιο κατανοητούς και εύληπτους σε όσους δε γνωρίζουν τη σχετική ορολογία οαι συγχέουν τις έννοιες "ον" με παρεμφερείς όπως "ζωντανο ον", "υλικό ον" κλπ. Αρχικά όμως θα τους παραθέσω χωρίς παραδείγματα για λόγους συντομίας.

Αυτονόητες αρχές συλλογισμού:

1.Υπάρχουμε
2.Κάθε ον έχει ιδιότητες (από μια έως άπειρες), άσχετα αν τις ανατιλαμβανόμαστε ή όχι. Αν δεν είχε καμμία δε θα είχε ύπαρξη , γιατί το "υπάρχειν" είναι και αυτό μια ιδιότητα, κοινή σ εόλα τα όντα. Συνεπώς κάθε τι που υπάρχει με οποιονδήποτε τρόπο (υλικό ή νοερό) είναι ον επειδή έχει τουλάχιστον μία ιδιότητα.
3. Κάθε σύνολο όντων είναι ον.
4.Κάθε ον προέρχεται από άλλο ον. Κάτι ανύπαρκτο δε μπορεί να δημιουργήσει κάτι υπαρκτό.
5.Τα όντα κατηγοριοποιούνται συμφωνα με τις ιδιότητές τους.
6. Κάθε ιδιότητα είναι επίσης ον. Απορρέει από το 2.

Από τα παρπάνω προκύπτει ότι είναι όντα και οι αφηγρημένες έννοιες. Πχ η έννοια της πανσοφία, της παναγαθότητας, της παντοδυναμίας κλπ.

Τα παραπάνω είναι σύμφωνα με όσα έγραψα περί όντων στο θέμα "Αντικειμενικότητα" τα οποία αντιγράφω

ΟΡΙΣΜΟΙ

1. Ον είναι κάθε τι που έχει ύπαρξη και κάθε τι που υπάρχει, ανεξαρτήτως τρόπου ύπαρξης, είναι ον.

Συνέπεια 1η: κάθε αφηρημένη έννοια αλλά και κάθε νοούμενο είναι ον επειδή έχει ύπαρξη.
Συνέπεια 2η: κάθε μέρος όντος είναι ον επειδή μπορεί να νοηθεί και επειδή κάθε νούμενο είναι ον
Συνέπει 3η: καθε σύνολο ιδιοτήτων είναι ον
Συνέπεια 4η: κάθε σύνολο ιδιοτήτων ονομάζεται από κάποια χαρακτηριστική ιδιότητα αυτού του συνόλου και θα είναι εκείνη που το διακρίνει από τα άλλα όμοια ή παρόμοια Πχ. ο άνθρωπος Χ χαρακηρίζεται όχι από το κοινό σύνολο ιδιοτήτων όλων των ανθρώπων αλλά από τις δικές του ιδιάιτερες ιδιότητες
Συνέπεια 5η :Ο ο νους είναι ον και ο άνθρωπος είναι σύνθετο ον
Συνέπεια 6η: το εγώ , όπως και αν νοηθεί είναι ον.
Συνέπεια 7η:οι ιδιότητες είναι και αυτές όντα και ισχύουν για όντα και ιδιότητες και για τα σύνολα και τα στοιχεία τους

Οι κοινές ιδιότητες δύο όντων είναι η τομή τους ως σύνολα. αν η τομή τους είναι το κενό σύνολο τότε δεν έχουν τίποτε κοινό.

2. Κάθε ον δημιουργείται από συνδυασμό ιδιοτήτων , δηλαδή όντων.


Συνέπειες:
Αν μια ιδιότητά του όντος Α έστω Χ είναι αποκλειστικά δική του , στο ον Α, τότε αυτό το Χ είναι ένα υποσύνολό του και μόνο δικό του και δεν επηρρεάζεται από τίποτε άλλο. Αλλιώς είναι μεν υποσύνολο του Α αλλά ταυτόχρονα υποσύνολο με άλλο ον έστω Β.
Αυτό το κοινό σύνολο που είναι υποσύνολο και των δύο (μπορεί και περισσοτέρων σε απεριόριστο αριθμό ανάλογα με την περίπτωση) είναι η ουσία του ζεύγους (Α,Β) και όλων όσων το έχουν υποσύνολο. Όχι όμως εκείνων που το έχουν εν μέρει υποσύνολο.

Παράδειγμα 1:
Α={1,2,3,4,5,6,7,8,9,0}
Β={2,4,6,8,0,10,11,12,13}
Γ={2,4,6,11}
Ουσία του ζεύγους (Α,Β)είναι το σύνολο Χ={2,4,6,8,0}
Ουσία του ζεύγους (Β,Γ) το Χ'={2,4,6,11}
Ουσία της τριάδας (Α,Β,Γ) είναι το Χ''={2,4,6}

Αυτό το κοινό σύνολο Χ'' στην τριάδα είναι κοινός κρικος σύνδεσης των τριών ενώ το Χ' μόνο για τα δύο όπως και το Χ , διαφορετικά δύο κάθε φορά. Πιστεύω ότι είναι σαφές τώρα.

Για αποφυγή παρανοήσεων παραθέτω και ένα 2ο παράδειγμα με άλλη ορολογία για σύνδεση με τους αρχαίους.

Παράδειγμα 2:
Αν σχεδιάσουμε έναν κύκλο αυτός θα έχει:
α.μέγεθος (ορίζεται από την ακτίνα),
β.πλάτος γραμμής,χρώμα κλπ ,
γ.επίπεδο στο οποίο βρίσκεται
δ.θέση κέντρου και
ε.επιπλέον κάποια ιδιότητα ή σύνολο που τον κάνει "κύκλο" και όχι έλλειψη ή κάτι άλλο (ας την ονομάσουμε κυκλικότητα).Είναι η ιδιότητα του να απέχουν όλα τα σημεία του εξίσου από ένα σημείο Ο ενώ βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο.

Ο κύκλος λοιπόν μπορεί να σχεδιαστεί άπειρες φορές με άπειρες επιλογές από τις α ως και δ ιδιότητες αλλά όχι χωρίς την (ε). Προσέξτε το εξής περίεργο τώρα που θα απαντήσει πολλά ερωτήματα: αν από το άπειρο πλήθος κύκλων που υπάρχουν αρχίσουμε να αφαιρούμε όλες τις ιδιότητες που δεν επηρρεάζουν την κυκλικότητα τι θα μείνει;

Εφαρμογή:
Το μέγεθος επηρρεάζει την κυκλικότητα; Όχι γιατί ο μεγάλος κύκλος είναι εξίσου κύκλος με το μικρό. Άρα αφαιρείται. Oμοίως και το β και το γ.
Και φθάνουμε στο δ το οποίο προφανώς ΔΕΝ επηρρεάζει την κυκλικότητα! Οπότε ΠΟΥ βρίσκεται η έννοια "κύκλος"; ΠΑΝΤΟΥ! Είναι πανταχού παρούσα η έννοια "κύκλος" στο σύμπαν όπως και πολλές άλλες έννοιες (όχι όλες!)! Ο συγκεκριμένος κύκλος Κ παρήχθη από το συνδυασμό των 5 ιδιοτήτων και θα μπορούσε να έχει και άλλες. Αυτός ο κύκλος, ο Κ είναι μια υπόστασητης ουσίας του κύκλου η οποία είναι η ιδιότητα (ε). Ταυτόχρονα ο κύκλος Κ είναι υπόσταση και της έννοιας "επίπεδο σχήμα" γιατί την κληρονομεί ως ιδιότητα από την έννοια "κύκλος" μέσω της (ε). Ο κύκλος είναι το αρχέτυπο, η ιδέα του κύκλου που έλεγε ο Πλάτωνας και υποστασιάζεται κάθε φορά που δημιουργείται κύκλος. Το ίδιο ιχύει για κάθε έννοια. Από τα γεωμετρικά σχήματα μέχρι πιο σύνθετες έννοιες όπως άνθρωπος, πλανήτης κλπ. Βασική προυπόθεση όμως για τον κύκλο είναι να έχει την (ε) ιδιότητα. Καμμιά από τις άλλες 4 ιδιότητες δεν κάνει το σχήμα κύκλο!!!

Εφαρμογή των προηγηθέντων:

Έστω το σύνολο όλων των όντων. Ας αναζητήσουμε τις ιδιότητές του.

1.Είναι ον και το ίδιο
2.Είναι μοναδικό
3.Περιλαβάνει και τις νοητές έννοιες και κάθε τι υλικό
4.Είναι πανταχού παρόν αναγκαστικά από τον ορισμό
5.Περιλαβάνει όλες τις χρονικές καταστασεις όλων των όντων

Επειδή περιλαμβάνει και όλες τις έννοιες περιλαμβάνει και τις έννοιες αυτογνωσίας, αυτοσυνειδησίας, πανσοφίας , παναγαθότητας και παντοδυναμίας.

Δε χρειάζεται να προχωρήσει κανείς περισσότερο άπό αυτό. Αυτό το ον πως αλλιώς θα μπορούσε να ονομαστεί; ΠΑΝ; ΣΥΜΠΑΝ; Οι αρχαίοι το ονόμασαν "Θεό" επειδή θεάται τα πάντα. Άλλοι Υπέρτατο Ον ή το Παν. Όπως και αν το ονομάσει κανείς είναι φανερό από τις ιδιότητές του ότι αυτό είναι που οι θρησκείες εννοούν ως "Θεό" έστω και αν δε μπορούν να το περιγράψουν σωστά.



ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
11657 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2013, 21:59:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Βρε εγω σωστά επιμένω ότι είσαι άπιαστο σέντερ-φορ.
Δεν μπορώ να καταλάβω μερικούς που σε θέλουν σέντερ-μπακ!!

ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2013, 22:26:22  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
regulus

Σοβαρά τώρα, εδώ θα αποδείξεις την ύπαρξη του Θεού? Με λίγα λόγια, θα λύσεις και θα μας αποκαλύψεις εδώ το μυστήριο των μυστηρίων?

Εγώ δεν έχω πρόβλημα με την πίστη κανενός, αλλά στο βαθμό που μιλάς για απόδειξη, δε φαντάζομαι να μιλήσεις πουθενά για πίστη. Έτσι δεν είναι?

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

regulus
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


460 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2013, 22:32:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους regulus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

regulus

Σοβαρά τώρα, εδώ θα αποδείξεις την ύπαρξη του Θεού? Με λίγα λόγια, θα λύσεις και θα μας αποκαλύψεις εδώ το μυστήριο των μυστηρίων?

Εγώ δεν έχω πρόβλημα με την πίστη κανενός, αλλά στο βαθμό που μιλάς για απόδειξη, δε φαντάζομαι να μιλήσεις πουθενά για πίστη. Έτσι δεν είναι?

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.



Πίστη = βεβαιότητα. Η Λογική μας παρέχει την πίστη. Τυφλή πίστη δεν υπάρχει ούτε είναι δυνατόν να υπάρξει ποτέ, οτιδήποτε και αν λέει οποιοσδήποτε. Πιστη = γνώση και βεβαιότητα, όχι "γνώμη".


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 21/02/2013, 22:36:02  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Βλέπω ξεκίνησες τις αυθαιρεσίες πάλι. Επίσης βλέπω οτι ενώ έχεις χρόνο να φτιάχνεις καινούργια θέματα, δεν προλαβαίνεις - επιλεκτικά - να απαντήσεις στα παλιά. Επιμένω όμως:

Σου έγραψα:

Όλοι είμαστε ίσοι, ο θεός που είναι για όλους, η αλήθεια και οι υψηλές αναλύσεις για τον Όμηρο, τον Καβάφη, τον Πλάτωνα, το Σωκράτη, την επανάσταση, τον Οδυσσέα. Κάνεις ετυμολογικές αναλύσεις της πλάκας, αναλύεις φιλοσοφικές έννοιες, προσδιορίζεις ρεύματα σκέψης. Όλα τα σφάζεις κι όλα τα μαχαιρώνεις.

Μιλάς λες κι έχεις από κάτω ένα ακροατήριο από χαχόλους, και κάνεις υποδείξεις και προτροπές. Στο βάθος τους αυτά που λες δεν είναι εσωτερικά. Απλά σε βολεύει να τα παρουσιάζεις έτσι, για να ψαρώνεις το 'ποίμνιό' σου. Καθοδήγηση της πλάκας και μεσαιωνικές διαστροφές της πραγματικότητας. Στην πραγματικότητα διδάσκεις σκοταδισμό, φόβο, υποταγή και κυρίως υποχρέωση στην ενοχή. Μαύρη προπαγάνδα του αισχίστου είδους. Όπου σε εξυπηρετεί, χρησιμοποιείς τους όρους κυριολεκτικά, όπου δεν βολεύεσαι, δίνεις δικούς σου εντελώς αυθαίρετους ορισμούς. Έτσι. Επειδή γουστάρεις. Εσύ ξέρεις την αλήθεια, και όλοι οι υπόλοιποι είνα πλανεμένοι.

Μέσα στη ακατάσχετη φλυαρία σου έχεις αφήσει κάτι κενά απίστευτα.
Πές μας ας πούμε γιατί οι γυναίκες δεν έχουν πρόσβαση στο Άγιον Όρος. Γιατί δεν έχουν πρόσβαση στο ιερό των εκκλησιών, παρά μόνο με τη σφουγγαρίστρα όταν όλοι λείπουν. Γιατί δεν θάβονται οι αυτόχειρες μαζί με τους υπόλοιπους νεκρούς. Γιατί απαγορεύεται οι γυναίκες να ιερουργούν.

Για όλα αυτά που καταλογίζω στον ταλιμπανισμό σου, δείξε μου τις πηγές σου στο Λόγο της Αγάπης. Κατάλαβες τί είπε ο Χριστός, ή θα ασχοληθείς αργότερα, αφού τελειώσεις το κήρυγμα?

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 01:21:08  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πάμε να δούμε εντωμεταξύ μερικά πραγματάκια:

quote:
1.Είναι ον και το ίδιο

Είναι ον εξαρτώμενο από την ύπαρξη των μερών του. Χωρίς αυτά παύει να υφίσταται. Με μέρος μόνο των μερών του, π.χ. μόνο όσα θεωρούνται τετελεσμένα, παύει να είναι αυτό που μπορεί, ή, θα είναι στο μέλλον.

quote:
2.Είναι μοναδικό

Από που κι ως που? Στην καλύτερη των περιπτώσεων έχει μοναδικές εκδοχές.

quote:
3.Περιλαβάνει και τις νοητές έννοιες και κάθε τι υλικό

Θεωρείς δηλαδή οτι οι έννοιες αποτελούν οντότητες ανεξάρτητες του φορέα που θα τις καταστήσει αντιληπτές.

quote:
4.Είναι πανταχού παρόν αναγκαστικά από τον ορισμό

Είναι όλα όσα υπάρχουν, άρα δεν υφίσταται χωρικός ή χρονικός προσδιορισμός του, και σε κάθε περίπτωση παραμένει ετεροπροσδιοριζόμενο.

quote:
5.Περιλαβάνει όλες τις χρονικές καταστασεις όλων των όντων

Πόθεν? Αν μιλάς κβαντικά να το συζητήσουμε, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα μπάσουν νερά οι προηγούμενες αιτιάσεις σου.

quote:
Επειδή περιλαμβάνει και όλες τις έννοιες περιλαμβάνει και τις έννοιες αυτογνωσίας, αυτοσυνειδησίας, πανσοφίας , παναγαθότητας και παντοδυναμίας.

Οι έννοιες αυτές προυποθέτουν υποκείμενο. Δεν μοιάζουν δηλαδή με αυτά που γράφεις περί θεωρίας συνόλων ή γεωμετρίας.

quote:
Δε χρειάζεται να προχωρήσει κανείς περισσότερο άπό αυτό. Αυτό το ον πως αλλιώς θα μπορούσε να ονομαστεί; ΠΑΝ; ΣΥΜΠΑΝ; Οι αρχαίοι το ονόμασαν "Θεό" επειδή θεάται τα πάντα. Άλλοι Υπέρτατο Ον ή το Παν.

Η ετυμολογία της λέξης "θεός", είναι υπό διερεύνηση, ακόμα και από τον Μπαμπινιώτη. Για προχώρησέ το όμως περισσότερο, γιατί δεν με καλύπτεις, όση καλή διάθεση και να δείξω.

quote:

Όπως και αν το ονομάσει κανείς είναι φανερό από τις ιδιότητές του ότι αυτό είναι που οι θρησκείες εννοούν ως "Θεό" έστω και αν δε μπορούν να το περιγράψουν σωστά.

Είσαι βέβαιος πως συμφωνούν μαζί σου οι υπόλοιποι ας πούμε χριστιανοί? Οι μουσουλμάνοι? Για τους αρχαίους Έλληνες δεν θα το πιάσουμε εδώ, γιατί δεν θα βγεί άκρη, κι όχι τίποτε άλλο, αλλά όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την κοσμολογία τους.

Κοντολογίς, η οντολογική σου προσέγγιση είναι πολύ χαλαρή, έχει λογικά άλματα, και σε μεγάλο βαθμό ιστορικές αυθαιρεσίες.

Περιμένω ακόμα και τις απαντήσεις στο προηγούμενο post μου. Μην ξεχνιέσαι.


There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Notirk
Πλήρες Μέλος

Greece
1278 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 02:33:47  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
-Regulus, να προσπαθείς να αποδείξεις ότι υπάρχει Θεός ,ούτε ο Θεός το θέλει.
-Bλασφημείς φίλε μου , σε τι Θεό πιστεύεις;


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

@ΑΜΕΙΝΙΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1759 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 03:50:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Χρωστάω ανάρτηση ε;
Το 'πα ότι θα το διαβάσω το θέμα.

Αγαπητέ θεματοθέτη,περίμενα κάτι εντυπωσιακότερο,και δυσκολότερο να καταριφθεί.Ευχόμουν να είναιέτσι,πραγματικά σου λέω.

Όμως βάζεις ένα γνωστό ορισμό του σύμπαντος:
Σύμπαν είναι το σύνολο των όντων ή το σύνολο ενέργειας και ύλης.

Προσθέτεις αυθαίρετα αφηρημένες έννοιες (οι οποίες χρήζουν υποκειμένου για να καταστούν υπαρκτές,όπως πολύ σωστά είπε ο DSM)

και φτιάχνεις ένα ορισμό που περιέχει ως υποκείμενο των αφηρημένων εννοιών,τον ίδιο τον ορισμό.

Δηλαδή ο θεός που χρησιμοποιείται ως υποκείμενο των αφηρημένων εννοιών,και αποτελεί και το αντικείμενο του ορισμού.
Τελεία και παύλα.
Μόλις απάντησες στην ερώτηση :
Γιατί είσαι σοφός

Με την απάντηση:
Γιατί μια από τις ιδιότητες μου είναι η σοφία.

Όχι και πολύ σπουδαίο έτσι;

Τώρα τα ενδιάμεσα όπως :

quote:
Παράδειγμα 1:
Α={1,2,3,4,5,6,7,8,9,0}
Β={2,4,6,8,0,10,11,12,13}
Γ={2,4,6,11}
Ουσία του ζεύγους (Α,Β)είναι το σύνολο Χ={2,4,6,8,0}
Ουσία του ζεύγους (Β,Γ) το Χ'={2,4,6,11}
Ουσία της τριάδας (Α,Β,Γ) είναι το Χ''={2,4,6}

Αυτό το κοινό σύνολο Χ'' στην τριάδα είναι κοινός κρικος σύνδεσης των τριών ενώ το Χ' μόνο για τα δύο όπως και το Χ , διαφορετικά δύο κάθε φορά.


Είναι απλώς παράδειγμα της τομής συνόλων από την αριθμητική του Γυμνασίου(μπορεί και του δημοτικού-δε θυμάμαι),που έχεις αλλάξει τη λέξη τομή με τη λέξη ουσία,κι εγώ δε ξέρω για ποιό λόγο.
Ένας καχύποπτος θα έλεγε για τσάμπα μπέρδεμα απλοικών πραγμάτων.

Η συνεισφορά τους στην επίτευξη ορισμού του θεού ή της ύπαρξης του,απλά ανύπαρκτη.

Καληνύχτα για σήμερα.

Με καλύτερό σου φάε,πιε και νηστικός κοιμήσου.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

zip@
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


8 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 09:10:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους zip@  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Με λίγα λόγια :

Δεν θα σας αποδείξω τι είναι ή ποιος είναι ο Θεός. Θα σας αποδείξω ότι υπάρχει το Ον (η καλύτερα ... θα σας αποδείξω ότι υπάρχει μια κοσμική, συμπαντική σταθερά κάτι δηλ. σαν την κοσμολογική σταθερά του Einstein) κι εσείς ονομάστε την αυτήν την σταθερά όπως ο καθένας σας θέλει και δώστε σ' αυτήν ό,τι τιμή γουστάρει ο καθένας σας.

Λέει :

quote:
regulus

4.Κάθε ον προέρχεται από άλλο ον. Κάτι ανύπαρκτο δε μπορεί να δημιουργήσει κάτι υπαρκτό.


Ορίζει δηλ. μια συνέχεια χωρίς να προσδιορίζει το πως και το γιατί υπάρχει αυτή η συνέχεια. Από που ; Το "Πρωταρχικό Ον" ας πούμε, το Πρώτο, το Αρχικό, από που προέρχεται ;

Όμως λέει πως αν προερχόταν από κάτι, αυτό το κάτι πάλι υπαρκτό θα ήταν γιατί το ανύπαρκτο δεν μπορεί να δημιουργήσει κάτι υπαρκτό. Και λέγοντας αυτό, ήδη έχει αποδώσει μια ιδιότητα στο ανύπαρκτο (την ιδιότητα πως το ανύπαρκτο δεν μπορεί να δημιουργήσει κάτι υπαρκτό). Όμως σύμφωνα με το 2, εφ' όσον το ανύπαρκτο έχει τουλάχιστον μία ιδιότητα, δεν είναι ανύπαρκτο! Είναι υπαρκτό. Δηλ. κάνει ακόμη και το ανύπαρκτο υπαρκτό.

Πάντως, το ερώτημα από που προέρχεται το "πρώτο Ον" παραμένει. Δεν το απαντάει.

Αχχ ... τα 'λεγα εγώ, τα 'λεγα κάποτε :

Μία είναι η ουσία, δεν υπάρχει Ανυπαρξία.

Λέει :

quote:
regulus

6. Κάθε ιδιότητα είναι επίσης ον. Απορρέει από το 2.


Δηλ. ακόμη και η ιδιότητα που έχει δώσει στο ανύπαρκτο (δηλ. η ιδιότητα το ανύπαρκτο να μην μπορεί να δημιουργήσει κάτι υπαρκτό), ακόμη και αυτή η ιδιότητα είναι ον.

Είναι σαν να σου λέει "Δεν υπάρχει Ανυπαρξία ρε παιδί μου. Όλα είναι Ύπαρξη. Ακόμη κι η Ανυπαρξία, Ύπαρξη είναι". [ παρεπιπτόντως, αυτό που λέει, ωραίο είναι, δεν είναι άσχημο ]

Το λάθος του είναι ότι χρησιμοποιεί στους παρακάτω ορισμούς του το "είναι". Η Ύπαρξη δεν έχει "είναι", έχει "γίγνεσθαι". Η γλώσσα μας χρησιμοποιεί το "είναι" για να γίνει πιο κατανοητή, αλλά στην Ύπαρξη συμβαίνει κάτι άλλο : Το Ανύπαρκτο δεν είναι Υπαρκτό. To Ανύπαρκτο όμως, μπορεί να γίνει Υπαρκτό. Και ισχύει και το αντίστροφο.

Συνεπώς, δεν υπάρχει η έννοια της σταθεράς, αυτής της συμπαντικής, κοσμολογικής σταθεράς. Υπάρχει η έννοια της μεταβλητής.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Osmosis
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


545 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 10:33:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Osmosis  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Και πια είναι η σταθερά που θα μας ορίσει οτι κάτι μεταβάλλεται;

We seldom stop to think that we are
still creatures of the sea, able to
leave it only because, from birth to
death, we wear the water-filled
space suits of our skins.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
zip@
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


8 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 10:35:20  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους zip@  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Και αυτό, το γεγονός δηλ. ότι υπάρχει μια μεταβλητή και όχι μια σταθερά, εμάς σαν ανθρωπότητα μας συμφέρει, είναι προς όφελός μας. Γιατί αν κάτι "είναι", τότε δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο απ' αυτό που "είναι". Αυτό, σαν φιλοσοφική πρόταση, είναι σαν να λες "Φίλε, είσαι καταδικασμένος. Δέσε μια πέτρα στο λαιμό σου και φούνταρε στο πέλαγο γιατί τέλειωσες, δεν μπορείς να γίνεις κάτι άλλο απ' αυτό που είσαι" Δηλ. αν είναι κάποιος "κακός", τέλος, του στερούμε κάθε πιθανότητα να πάψει να είναι "κακός" και να γίνει "καλός". Αφού είναι "κακός". Τέλος. Αν το σκεφτεί κάποιος πιο βαθύτερα, αυτό το πράγμα είναι τρομακτικό!

Έπειτα πρέπει να σκεφτούμε και το εξής : Καθόμαστε και προσπαθούμε να αποδείξουμε την ύπαρξη του "Θεού", ποιοι ; Εμείς. Ποιοι εμείς ; Εμείς οι άνθρωποι. Ο μπαμπουϊνος στην Τανζανία, έχει κάτσει ποτέ να αποδείξει την ύπαρξη του "Θεού" ; Πολύ αμφιβάλλω. Συνεπώς, ο "Θεός" ως σύλληψη είναι ανθρώπινη σύλληψη. Δεν τον έχει συλλάβει ο μπαμπουϊνος. Ο άνθρωπος συνέλαβε την ύπαρξή ή την ανυπαρξία του. Και οτιδήποτε ξεκινάει από τον άνθρωπο είναι ... προβληματικό.

Δηλ. αυτήν την στιγμή έχεις ένα νοητικό, που ορθώς χρησιμοποιεί την λογική, και αυτό το νοητικό εφευρίσκει μία έννοια η οποία καλό θα ήταν να είναι μία σταθερά (να μην είναι δηλ. μεταβλητή και χαλάσει η σούπα) και πάνω σ' αυτή φιλοσοφείς. Αυτό όμως φιλαράκο, δεν είναι απόδειξη. Είναι άποψη. Είναι σκέψη. Είναι θέση. Είναι πεποίθηση. Και όλα είναι προσωπικά. Εσύ τα λες, εσύ τα γράφεις, εσύ τα υποστηρίζεις. Πάντως, δεν αποδεικνύεις απολύτως τίποτε.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

zip@
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


8 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 10:43:46  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους zip@  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Osmosis

Και πια είναι η σταθερά που θα μας ορίσει οτι κάτι μεταβάλλεται;


Δεν υπάρχει σταθερά. Αυτό λέω. Υπάρχει κίνηση, ροή, αλληλουχία, συνέχεια, μεταβολή των Πάντων, το "τα πάντα ρει" του Ηράκλειτου. Αυτό υπάρχει. Και η ίδια η ύπαρξη γίνεται ανυπαρξία. Και η ίδια η ανυπαρξία γίνεται ύπαρξη. Δηλ. αν κάτι είναι αιώνιο ή σταθερό δηλ. αν μπορούσαμε να το πούμε έτσι ... αυτό είναι η ίδια η μεταβολή. Και φυσικά αυτό είναι αντιφατικό.

Από φυσικής άποψης, για να υπάρξει μια μεταβολή πρέπει να ασκηθεί μία Δύναμη. Δηλ. η μεταβολή προϋποθέτει ύπαρξη Δύναμης. Όμως και αυτή η Δύναμη, δεν σημαίνει ότι είναι σταθερά. Ότι έχει δηλ. μια σταθερή τιμή, ή ότι "είναι" κάτι. Είναι και δεν είναι. Πότε είναι, πότε δεν είναι. Πότε Βούδας, πότε Κούδας. Έτσι πάει το παιχνίδι.

Edited by - zip@ on 22/02/2013 10:49:02Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Osmosis
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


545 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 10:49:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Osmosis  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μήπως απλά είναι ένα παιχνίδισμα της λογικής, παίρνοντας την προηγούμενη κατάσταση ως σταθερά;
Τη βάση που μας έλεγαν οι γονείς μας που θα πατήσει το μέλλον μας!

We seldom stop to think that we are
still creatures of the sea, able to
leave it only because, from birth to
death, we wear the water-filled
space suits of our skins.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
zip@
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


8 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 10:53:44  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους zip@  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Osmosis

Μήπως απλά είναι ένα παιχνίδισμα της λογικής, παίρνοντας την προηγούμενη κατάσταση ως σταθερά;


Αυτό (το αν είναι δηλ. παιχνίδισμα της λογικής ή όχι) μόνο η ζωή μπορεί να στο πει. Κι όταν λέω "ζωή" εννοώ, η ζωή σου, οι εμπειρίες σου, τα βιώματά σου, τα αισθήματά σου. Αυτά που νιώθεις δηλ. αυτά που αφουγκράζεσαι, αυτά που ζούνε βαθιά μέσα σου.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

regulus
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


460 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 11:07:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους regulus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Όμως βάζεις ένα γνωστό ορισμό του σύμπαντος:
Σύμπαν είναι το σύνολο των όντων ή το σύνολο ενέργειας και ύλης.


Ξαναδιάβασε τα περί όντων.

quote:

Προσθέτεις αυθαίρετα αφηρημένες έννοιες (οι οποίες χρήζουν υποκειμένου για να καταστούν υπαρκτές,όπως πολύ σωστά είπε ο DSM)


Δεν προσέθεσα αυθαίρετα καμμιά έννοια που να χρηζει υποκειμένου για να καταστεί υπαρκτή και δεν υποδεικνύεις και καμμιά.
quote:

και φτιάχνεις ένα ορισμό που περιέχει ως υποκείμενο των αφηρημένων εννοιών,τον ίδιο τον ορισμό.


Ξαναδιάβασε τους ορισμούς ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.

quote:
Δηλαδή ο θεός που χρησιμοποιείται ως υποκείμενο των αφηρημένων εννοιών,και αποτελεί και το αντικείμενο του ορισμού.
Τελεία και παύλα.


Η κάθε λέξη έχει πολλές σημασίες στη φιλοσοφία. Δε μπορείς να πάιρνεις μια δευτερεύουσα σημασία και να την ανάγεις σε καθολική. Δώσε ένα παράδειγμα σε κάθε τι που λες.

quote:

Είναι απλώς παράδειγμα της τομής συνόλων από την αριθμητική του Γυμνασίου(μπορεί και του δημοτικού-δε θυμάμαι),που έχεις αλλάξει τη λέξη τομή με τη λέξη ουσία,κι εγώ δε ξέρω για ποιό λόγο.


Ακριβώς! Παράδειγμα από τα μαθηματικά (όχι την αριθμητική, είναι άλλο πράγμα) Γυμνασίου.Απορείς επειδή δεν ξέρεις ότι αυτό λέγεται "ουσία", το συνολο των κοινών στοιχείων , δηλαδή η τομή, δύο ή περισσοτέρων συνόλων. Διάβασε Αριστοτέλη.
quote:

Ένας καχύποπτος θα έλεγε για τσάμπα μπέρδεμα απλοικών πραγμάτων.


Καχύποπτος είναι καθένας που εχει αγνοια της φιλοσοφικής ορολογίας. Διάβασε Αριστοτέλη.
quote:

Η συνεισφορά τους στην επίτευξη ορισμού του θεού ή της ύπαρξης του,απλά ανύπαρκτη.


Διαβασε Αριστοτέλη ή πατέρες της εκκλησίας που εμπεριέχουν τον Αριστοτέλη πχ Γρηγόριο Νύσσης.

Τα περισσότερα ερωτηματα που θέσατε ειρωνευόμνοι οφείλονται σε άγνοια εκ μέρους σας είτε της φιλοσοφικής ορολογίας, είτε μαθηματικών εννοιών. Θα αφήσω να περάσουν μερικές μέρες λόγω έλλειψης χρόνου και θα απαντήσω συνολικά σε όλα. Έως τότε προτείνω να διαβασετε με προσοχή κάθε λέξη των ορισμών που έδωσα και να ερευνήσετε σε βιβλία και στο διαδίκτυο αν και κατά πόσο ευσταθούν αυτά που νομίζετε περί του κάθε όρου. Θα επανέλθω σε δύο εβδομάδες.
Αυτό θα είναι η εργασία για το σπίτι, αφού κάποιοι με έχρισαν ειρωνευόμενοι (λόγω αγνοίας δικής τους), και δάσκαλο.

Η απόδειξη περί Θεού είναι απλούστατη. Δύσκολη είναι η κατανόηση των απλούστατων όρων επειδή οι περισσότεροι νομίζουν ότι τους γνωρίζουν ήδη από την καθημερινή ζωή, στην οποία χρησιμοποιούνται με διαφορετικό τρόπο και νόημα, όπως και το ότι μποορύν να συλλογίζονται λογικά έχοντες εσφαλμένες αφετηρίες ακόμη και για την έννοια "λογική".

Δύο εβδομάδες εργασία. Ελπίζω ότι είναι αρκετός χρόνος για να βρείτε τα πάντα.


Edited by - regulus on 22/02/2013 11:14:09Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

zip@
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


8 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 11:42:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους zip@  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
regulus

Δύσκολη είναι η κατανόηση των απλούστατων όρων επειδή οι περισσότεροι νομίζουν ότι τους γνωρίζουν ήδη από την καθημερινή ζωή, στην οποία χρησιμοποιούνται με διαφορετικό τρόπο και νόημα, όπως και το ότι μποορύν να συλλογίζονται λογικά έχοντες εσφαλμένες αφετηρίες ακόμη και για την έννοια "λογική".


Τουτέστιν : είστε όλοι τρελοί εκτός από μένα !

[ ωραίος ρε μεγάλε ... σε πάω ! ]

Edited by - zip@ on 22/02/2013 11:44:21Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 12:25:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
regulus

quote:
Έως τότε προτείνω να διαβασετε με προσοχή κάθε λέξη των ορισμών που έδωσα και να ερευνήσετε σε βιβλία και στο διαδίκτυο αν και κατά πόσο ευσταθούν αυτά που νομίζετε περί του κάθε όρου. Θα επανέλθω σε δύο εβδομάδες.
Αυτό θα είναι η εργασία για το σπίτι, αφού κάποιοι με έχρισαν ειρωνευόμενοι (λόγω αγνοίας δικής τους), και δάσκαλο.

Η απόδειξη περί Θεού είναι απλούστατη. Δύσκολη είναι η κατανόηση των απλούστατων όρων επειδή οι περισσότεροι νομίζουν ότι τους γνωρίζουν ήδη από την καθημερινή ζωή, στην οποία χρησιμοποιούνται με διαφορετικό τρόπο και νόημα, όπως και το ότι μποορύν να συλλογίζονται λογικά έχοντες εσφαλμένες αφετηρίες ακόμη και για την έννοια "λογική".

Δύο εβδομάδες εργασία. Ελπίζω ότι είναι αρκετός χρόνος για να βρείτε τα πάντα.


Βλέπω συνεχίζεις να μη μου απαντάς.

Μας έχεις και εργασία για το σπίτι. Να μελετήσουμε δηλαδή την τρικυμία στο κρανίο σου. Πας καλά?

Έχουμε εσφαλμένη αντίληψη και της λογικής τώρα. Επίσης δεν ξέρουμε ούτε μαθηματικά. Πως την έχεις δει ακριβώς?

Τώρα θα την κάνεις και για δυο εβδομάδες. Σαν το Χριστό ας πούμε, κατά την περιπλάνησή του στην έρημο. Για πόσο μαλάκες μας περνάς τελοσπάντων? Επειδή εσύ την έχεις δει γκουρού, εμείς θα πλακωθούμε να ανταποκριθούμε στα κελεύσματά σου?

Πάρτο ρε μεγάλε χαμπάρι οτι εδώ δεν είναι Αμερική. Εδώ δε γουστάρουμε κήρυγμα με James Brown. Εδώ δεν ανεχόμαστε τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς και διαδικτυακούς σωτήρες.

Κυρίως, εδώ δεν σηκώνει το κλίμα τους "φωτισμένους" κομπιναδόρους και τις αναχωρητικές σέχτες. Εδώ υπάρχει φως. Πολύ φως.

Ρε PanosT, κάνε έναν κόπο. Δεν γίνεται να τα ανέχεσαι όλα αυτά...

Και που'σαι regulus: Ακόμα δεν μου έχεις απαντήσει στην αρχική μου τοποθέτηση. Φυσικά, ούτε και στις οντολογικές μου παρατηρήσεις. Όταν και αν το κάνεις, άσε ήσυχο τον Αριστοτέλη. Δείξε μια φορά σεβασμό στα πράγματα που σε ξεπερνάνε.

Το οτι έχουμε στόμα, δεν σημαίνει πως πρέπει να μιλάμε και συνεχώς. Αντιθέτως, το οτι έχουμε εγκέφαλο, σημαίνει πως οφείλουμε να τον χρησιμοποιούμε συνεχώς.

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 12:28:26  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
zip@

quote:
Από φυσικής άποψης, για να υπάρξει μια μεταβολή πρέπει να ασκηθεί μία Δύναμη.

Για την ακρίβεια, για να υπάρξει μεταβολή, πρέπει να υπάρχει κατ'αρχήν διαφορά δυναμικού.

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

@ΑΜΕΙΝΙΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1759 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 14:09:45  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Regulus,

quote:
Ξαναδιάβασε τα περί όντων.


Έλεος.
Ακολούθα το συλλογισμό.
Δεν είναι δύσκολο.
Πριν γράψεις αυτό,έχω αναρτήσει το γενικό ορισμό του σύμπαντος.
Δεν είπα ότι εννοούσες σκέτο αυτό.
Μακάρι να ήταν τουλάχιστον έτσι.
Διάβασε εσύ τι λέω παρακάτω,ότι προσθέτεις στον γενικό ορισμό για να το μπερδέψεις.

quote:
Δεν προσέθεσα αυθαίρετα καμμιά έννοια που να χρηζει υποκειμένου για να καταστεί υπαρκτή και δεν υποδεικνύεις και καμμιά.

Τις αναφέρεις εδώ:

quote:
η έννοια της πανσοφία, της παναγαθότητας, της παντοδυναμίας κλπ.

Άντε να τα κάνουμε νια-νια μπας και καταλάβουν κάποιοι άλλοι που διαβάζουν και ξεψαρώσουν:

Η έννοια π.χ. της πανσοφίας προυποθέτει υποκείμενο,δηλαδή κάποιον να τη διαθέτει.
Αν υποθέσεις ότι κάποιος τη διαθέτει(προφανώς ο θεός) τότε στην απόδειξη,έχεις συμπεριλάβει υπόθεση,και άρα έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό.

quote:

Ξαναδιάβασε τους ορισμούς ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.

Τους ορισμούς σου,έχασα χρόνο και τους διάβασα.

Διάβασε εσύ τι απαιτείται για να φτιάξεις έναν ορισμό.
Τι πρέπει κάτι,δηλαδή να περιέχει και ΚΥΡΙΩΣ τι ΔΕΝ πρέπει να περιέχει,για να νοείται ορισμός,και απόδειξη.


quote:

Ακριβώς! Παράδειγμα από τα μαθηματικά (όχι την αριθμητική, είναι άλλο πράγμα) Γυμνασίου.Απορείς επειδή δεν ξέρεις ότι αυτό λέγεται "ουσία", το συνολο των κοινών στοιχείων , δηλαδή η τομή, δύο ή περισσοτέρων συνόλων. Διάβασε Αριστοτέλη.

Η τομή συνόλων είναι τόσο βασική γνώση που δεν θυμόμουν καν αν είναι του δημοτικού ή του γυμνασίου.Μη το αναγάγεις σε θέμα.Υποβιβάζεσαι μόνος σου.
Όσον αφορά για το ποιος είναι ο σκοπός του να αντικαταστήσεις τη λεξούλα του γυμνασίου, είπαμε; ναι ,
με την αντίστοιχη που αναφέρει ο Αριστοτέλης προσπαθώντας να περιγράψει το ίδιο πράγμα ,σε μια εποχή που δεν θεωρείτο κοινή γνώση, στον υποννόησα ήδη.Όσο το συζητάμε το χειροτερεύεις.

Για την προτροπή σου να διαβάσω Αριστοτέλη,αφήνω κανέναν άλλο να σου απαντήσει αντ' εμού.Εκτίθεσαι.

Το μόνο που θα σου πω, είναι ότι η λέξη ουσία στον Αριστοτέλη απαντάται σε πολλά σημεία με βαθύ φιλοσοφικό νόημα, και συ διάλεξες το μόνο σημείο που τη χρησιμοποιεί για να περιγράψει κάτι ρηχό όπως η τομή συνόλων,και θες και να πουλήσεις και πνεύμα επ' αυτού.

Αν μετά από όλα αυτά, μας εξηγήσεις ένα σοβαρό λόγο που αντικατέστησες την απλή και κοινώς γνωστή λεξούλα "τομή" ,που όσοι έχουν περάσει από το Γυμνάσιο,-Γυμνάσιο δεν είπαμε;-την γνωρίζουν ως ορολογία στα σύνολα, με την λέξη ουσία,που δεν αποτελεί σημερινή ορολογία των μαθηματικών, θα μας λύσεις τεράστια απορία....

quote:
Καχύποπτος είναι καθένας που εχει αγνοια της φιλοσοφικής ορολογίας. Διάβασε Αριστοτέλη.

Ήδη ακούω πολύ κόσμο να γελάει.
Και μετά μου λες γιατί σου κάνω πλάκα με το δάσκαλε...
Στη δική σου βιβλιοθήκη τον Αριστοτέλη τον έχεις σε Ζήτρο ,σε Κάκτο ή σε δερματόδετη του μπαμπά και της μαμάς,δάσκαλε;


quote:
Τα περισσότερα ερωτηματα που θέσατε ειρωνευόμνοι οφείλονται σε άγνοια εκ μέρους σας είτε της φιλοσοφικής ορολογίας, είτε μαθηματικών εννοιών

Τώρα ξεφεύγεις τελείως.
Το να υποθέσεις ότι δεν έχω διαβάσει Αριστοτέλη,άντε και το ξεπερνάμε.Νέος στο forum είσαι,τους λογαριασμούς τους μπερδεύεις ούτωσ ή άλλως.ΟΚ
Αλλά να τολμάς να μας λες υψηλά μαθηματικά την τομή-sorry- την ουσία συνόλων,καταντάει γραφικό.
Και όπως σου έχω πει και στο άλλο νήμα,εκεί που με έχρισες admin,κάπου εκεί που ακουμπάμε την γραφικότητα,σταματάει η ενασχόλισή μου.

Προς όλους τους υπόλοιπους που διαβάζουν:

Αν υποψιαστώ ότι θα σας πάρει δυο εβδομάδες να κάνετε επανάληψη σε αυτό το κορυφαίο μαθηματικό κεφάλαιο,σε αυτό το απαύγασμα της γνώσης,που λέγεται τομή συνόλων θα απογοητευθώ οικτρά.

Κι ένα sos τώρα για να διευκολυνθούμε όλοι στον Αριστοτέλη...

Τομή συνόλων = Ουσία συνόλων


Με καλύτερό σου φάε,πιε και νηστικός κοιμήσου.

Edited by - @ΑΜΕΙΝΙΑΣ on 22/02/2013 14:11:21

Edited by - @ΑΜΕΙΝΙΑΣ on 22/02/2013 14:14:58Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 14:54:18  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αμεινία

Έχω παρακολουθήσει κάποια από τα posts που έχεις κάνει και σε κάποια άλλα topics. Πρέπει να παραδεχτώ οτι γενικά οι παρεμβάσεις σου είναι τίμιες, και γενικά προσπαθείς να κρατήσεις μια ήπια, αν και κριτική στάση. Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω ωστόσο, πρέπει να επισημάνω οτι στις παρεμβάσεις σου διακρίνω μια απλοϊκοτητα. Η πρόθέσεις σου μπορεί να είναι αγαθές δηλαδή, αλλά καλό θα ήταν να μην καταπιάνεσαι με πράγματα που δεν γνωρίζεις επαρκώς.

Σου λέω όλα τα παραπάνω, καθώς έχω σκοπό να αποδείξω παρακάτω την ύπαρξη των Νεφελίμ. Θα χρειαστεί όμως πρώτα να παραθέσω μερικά βασικά στοιχεία:

Έστω η μαθηματική οντότητα Χ^2.

1. Η εμβύθησή της μετασχηματίζεται στο εξελικτικό 2*Χ.

2. Η ενολότητα της εξέλιξης αυτής είναι ακριβώς η αρχική οντότητα Χ^2.

Δεν ξέρω αν μπορείς να παρακολουθήσεις τη μετουσίωση που πραγματοποιείται, και πως η γενεαλογία των εκφράσεων παραμένει ουσιωδώς αναλλοίωτη, τουλάχιστον στο επίπεδο των Χ οντοτήτων.

Αντιλαμβάνομαι, ή μάλλον υποψιάζομαι τα όποια κενά σου, αλλά πίστεψέ με, αν δεν δώσεις την απαιτούμενη προσοχή, η απόδειξη που θα αποπειραθώ, θα σου είναι εντελώς ακατανόητη. Πραγματικά νομίζω θα είναι κρίμα, τόσο για σένα, όσο και για κάποιους άλλους, που αντί να ανοίξουν κανένα βιβλίο, αναλώνονται σε ατέρμονες ειρωνίες και ύβρεις.

Υ.Γ. Πάντα χωρίς καμία πρόθεση να σε προσβάλλω.


There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

@ΑΜΕΙΝΙΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1759 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 15:07:07  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
DSM,

Υποθέτω ότι θα μου δώσεις μερικές εβδομάδες χρόνο για να μελετήσω.
Θέλω όμως μια βοήθεια.
Ποιο μοντέλο immersive VEs (συστήματων εμβύθισης) να αγοράσω για να εξασκηθώ στην αντιμετώπιση των εν λόγω όντων.
Έχω ακούσει ότι βγάζει κάτι γυαλιά η Google.Είναι καλά;

Να ΄σαι καλά αδερφέ.

Με καλύτερό σου φάε,πιε και νηστικός κοιμήσου.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

zip@
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


8 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 15:26:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους zip@  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
regulus, σχετικά με αυτά που λέγαμε στο mail, σου απάντησα αλλά μάλλον δεν πήρες την απάντησή μου, οπότε πάρ' την από εδώ. Η απάντηση είναι : "Εγώ σου είπα και στο φόρουμ, σέβομαι τις απόψεις σου. Ασχέτως αν διαφωνώ, τις σέβομαι. Δεν θέτω όρους, ούτε έθεσα. Η έννοια της φιλίας προϋποθέτει πως δέχεσαι τον άλλον όπως είναι, με τα ελαττώματα και τα προτερήματά του. Δεν το λέω εγώ αυτό. Η φιλία αυτό είναι. Εγώ, ούτε όρους έθεσα, ούτε τίποτε. Είπαμε πέντε πράγματα, είπα την άποψή μου, με ρώτησες κάτι, σου απάντησα, σε ρώτησα κάτι, μου απάντησες, ok. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν σου έδωσα το δικαίωμα να μου μιλάς με αυτόν τον τρόπο. Τέλος πάντων, όπως σου είπα και πριν, αφού δεν μπορείς και έχεις "συνειδησιακό πρόβλημα" με τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να γίνει κάποιος φίλος με κάποιον άλλο, ok. Δεν ξέρω αν έχεις φίλους, μακάρι να έχεις σου εύχομαι, ok, να 'σαι καλά. "

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

kost
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


3194 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 15:32:55  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους kost  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Υπάρχει κίνηση, ροή, αλληλουχία, συνέχεια, μεταβολή των Πάντων, το "τα πάντα ρει" του Ηράκλειτου.

Ακόμα όμως και ο Ηράκλειτος, ο κατεξοχήν υπέρμαχος της αέναης μεταβολής, αναγνωρίζει σαν παγκόσμια σταθερά την αρχή του "πολέμου", δηλαδή την αρχή της εναντιότητας...υποστήριξε επίσης την ύπαρξη μίας αιώνιας σταθεράς, ενός κεντρικού Λόγου που συνέχει το παν. Ο κόσμος ναι μεν υπόκειται σε δαρκή μεταβολή αλλά και διέπεται, σύμφωνα πάντα με τον Εφέσιο, από "μυστικές αρμονίες", οι οποίες "είναι σημαντικότερες από τις φανερές αρμονίες". ...το "Είναι" δεν αποκλείει το "γίγνεσθαι", ούτε και το "Γίγνεσθαι" αποκλείει το "είναι". Αλληλεμπεριέχονται...και ειδικά ο Ηράκλειτος εξέφρασε αφηρημένα μεν αλλά έντεχνα ακριβώς αυτό το "είναι" του "γίγνεσθαι", την παγκόσμια σταθερά της διαρκούς "μεταβολής" -η οποία και εκδηλώνεται με τρόπο ρυθμικό και αρμονικό.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

regulus
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


460 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 15:35:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους regulus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θα απαντήσω μόνο σε αυτό που ξεκλειδώνει και τα υπόλοιπα επειδή δεν έχω άλλο χρόνο.
quote:

Η έννοια π.χ. της πανσοφίας προυποθέτει υποκείμενο,δηλαδή κάποιον να τη διαθέτει.
Αν υποθέσεις ότι κάποιος τη διαθέτει(προφανώς ο θεός) τότε στην απόδειξη,έχεις συμπεριλάβει υπόθεση,και άρα έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό.


Όχι δεν προϋποθέτουν υποκείμενο αυτές οι έννοιες.Υποκείμενο προϋποθέτουν οι έννοιες που αφορούν συγκεκριμένα όντα. Πχ η "σοφία του Χ " προϋποθέτει την ύπαρξη του Χ. Η σοφία γενικά όμως δε εξαρτάται από κανένα υποκείμνεο όπως έδειξα με την έννοια "κύκλος" η οποία δεν εξαρτάται από εκείνον που θα τον σχεδιάσει. Η κυκλικότητά τους δηλαδή. Η κυκλικότητα που τον κάνει κύκλο δνε εξαρτάται από το πρόσωπο που σχεδιάζει αλλά από έναν ορισμό πέρα από το πρόσωπο, απρόσωπο ορισμό. Το ίδιο και η πανσοφία είναι πανσοφία ανεξαρτήτως υποκειμένου επειδή δε μπορεί να υπάρξουν δύο φιαφορετικές πανσοφίες. Αν κάποιο ον Α είχε πανσοφία και ένα όν Β είχε επίσης πανσοφία δε μπορούσε να υπάρξει διαφορά στο περιεχόμενο των πανσοφιών τους επειδή αν υπήρχε θα ακύρωνε τον ορισμό σε μία από τις δύο τουλάχιτον, και κάποιο από τα δύο δε θα είχε πανσοφία. Θα είχε έλλειψη κάποιας γνώσης. Εφόσον δεν εξαρτάται από υποκείμενο η έννοια, κάποια έννοια, υπάρχει αφεαυτής. Και εφόσον υπάρχει αφεαυτής ισχύουν τα παραπάνω. Το παραδειγμα με τον κύκλο δεν το διάβασες; Δεν είπα να τα ξαναδιαβάσετε προσεκτικά; Στη θέση του κύκλου μπορείτε να βάλετε οποιαδήποτε έννοια και τη διερευνήσετε ανάλογα. Υπάρχουν έννοιες που εξαρτώνται από υποκείμενα και άλλες που δεν εξαρτώνται. Εκείνες που εξαρτώνται είναι υποστα΄σεις των γενικών εννοιών των μη εξαρτώμενων, και η υπόσταση δημιουργείται από την πρόσληψη των περιορισμών που θέτει η συνάφεια με το υποκείμενο. Γίνεται σοφία "του" η σοφία και υποκειμενική, άρα εξαρτωμενη από το υποκείμενο. Χωρίς τον πρόσθετο περιορισμό που είναι κλαι πρόσθετη ιδιότητα η σοφία παραμένει μη υποκειμενική και μη εξαρτώμενη από υποκείμενο. Ξανασκέψου το παράδειγμα με τον κύκλο. Δεν έχω χρόνο.

Edited by - regulus on 22/02/2013 15:42:05Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 15:40:49  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αμεινία

Πάρτα να μη στα χρωστάει:

quote:
regulus
Όχι δεν προϋποθέτουν υποκείμενο αυτές οι έννοιες.Υποκείμενο προϋποθέτουν οι έννοιες που αφορούν συγκεκριμένα όντα. Πχ η "σοφία του Χ " προϋποθέτει την ύπαρξη του Χ. Η σοφία γενικά όμως δε εξαρτάται από κανένα υποκείμνεο όπως έδειξα με την έννοια "κύκλος" η οποία δεν εξαρτάται από εκείνον που θα τον σχεδιάσει. Η κυκλικότητά τους δηλαδή. Η κυκλικότητα που τον κάνει κύκλο δνε εξαρτάται από το πρόσωπο που σχεδιάζει αλλά από έναν ορισμό πέρα από το πρόσωπο, απρόσωπο ορισμό. Το ίδιο και η πανσοφία είναι πανσοφία ανεξαρτήτως υποκειμένου επειδή δε μπορεί να υπάρξουν δύο φιαφορετικές πανσοφίες. Αν κάποιο ον Α είχε πανσοφία και ένα όν Β είχε επίσης πανσοφία δε μπορούσε να υπάρξει διαφορά στο περιεχόμενο των πανσοφιών τους επειδή αν υπήρχε θα ακύρωνε τον ορισμό σε μία από τις δύο τουλάχιτον, και κάποιο από τα δύο δε θα είχε πανσοφία. Θα είχε έλλειψη κάποιας γνώσης. Εφόσον δεν εξαρτάται από υποκείμενο η έννοια, κάποια έννοια, υπάρχει αφεαυτής. Και εφόσον υπάρχει αφεαυτής ισχύουν τα παραπάνω. Το παραδειγμα με τον κύκλο δεν το διάβασες; Δεν είπα να τα ξαναδιαβάσετε προσεκτικά; Στη θέση του κύκλου μπορείτε να βάλετε οποιαδήποτε έννοια και τη διερευνήσετε ανάλογα. Υπάρχουν έννοιες που εξαρτώνται από υποκείμενα και άλλες που δεν εξαρτώνται. Εκείνες που εξαρτώνται είναι υποστα΄σεις των γενικών εννοιών των μη εξαρτώμενων, και η υπόσταση δημιουργείται από την πρόσληψη των περιορισμών που θέτει η συνάφεια με το υποκείμενο. Γίνεται σοφία "του" η σοφία και υποκειμενική, άρα εξαρτωμενη από το υποκείμενο. Χωρίς τον πρόσθετο περιορισμό που είναι κλαι πρόσθετη ιδιότητα η σοφία παραμένει μη υποκειμενική και μη εξαρτώμενη από υποκείμενο. Ξανασκέψου το παράδειγμα με τον κύκλο. Δεν έχω χρόνο.

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
11657 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 15:41:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
regulus

Αυτο είναι δικό σου?

quote:

Όχι δεν προϋποθέτουν υποκείμενο αυτές οι έννοιες.Υποκείμενο προϋποθέτουν οι έννοιες που αφορούν συγκεκριμένα όντα. Πχ η "σοφία του Χ " προϋποθέτει την ύπαρξη του Χ. Η σοφία γενικά όμως δε εξαρτάται από κανένα υποκείμνεο όπως έδειξα με την έννοια "κύκλος" η οποία δεν εξαρτάται από εκείνον που θα τον σχεδιάσει. Η κυκλικότητά τους δηλαδή. Η κυκλικότητα που τον κάνει κύκλο δνε εξαρτάται από το πρόσωπο που σχεδιάζει αλλά από έναν ορισμό πέρα από το πρόσωπο, απρόσωπο ορισμό. Το ίδιο και η πανσοφία είναι πανσοφία ανεξαρτήτως υποκειμένου επειδή δε μπορεί να υπάρξουν δύο φιαφορετικές πανσοφίες. Αν κάποιο ον Α είχε πανσοφία και ένα όν Β είχε επίσης πανσοφία δε μπορούσε να υπάρξει διαφορά στο περιεχόμενο των πανσοφιών τους επειδή αν υπήρχε θα ακύρωνε τον ορισμό σε μία από τις δύο τουλάχιτον, και κάποιο από τα δύο δε θα είχε πανσοφία. Θα είχε έλλειψη κάποιας γνώσης. Εφόσον δεν εξαρτάται από υποκείμενο η έννοια, κάποια έννοια, υπάρχει αφεαυτής. Και εφόσον υπάρχει αφεαυτής ισχύουν τα παραπάνω. Το παραδειγμα με τον κύκλο δεν το διάβασες; Δεν είπα να τα ξαναδιαβάσετε προσεκτικά; Στη θέση του κύκλου μπορείτε να βάλετε οποιαδήποτε έννοια και τη διερευνήσετε ανάλογα. Υπάρχουν έννοιες που εξαρτώνται από υποκείμενα και άλλες που δεν εξαρτώνται. Εκείνες που εξαρτώνται είναι υποστα΄σεις των γενικών εννοιών των μη εξαρτώμενων, και η υπόσταση δημιουργείται από την πρόσληψη των περιορισμών που θέτει η συνάφεια με το υποκείμενο. Γίνεται σοφία "του" η σοφία και υποκειμενική, άρα εξαρτωμενη από το υποκείμενο. Χωρίς τον πρόσθετο περιορισμό που είναι κλαι πρόσθετη ιδιότητα η σοφία παραμένει μη υποκειμενική και μη εξαρτώμενη από υποκείμενο. Ξανασκέψου το παράδειγμα με τον κύκλο. Δεν έχω χρόνο.

Γιατι άν είναι Γκρρρ#^ξηθη&^^$$(*^&#@45 乱搞 白痴

ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

zip@
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


8 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 15:45:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους zip@  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
kost

Ακόμα όμως και ο Ηράκλειτος, ο κατεξοχήν υπέρμαχος της αέναης μεταβολής, αναγνωρίζει σαν παγκόσμια σταθερά την αρχή του "πολέμου", δηλαδή την αρχή της εναντιότητας...


Ναι, συμφωνώ. Ακόμη όμως και αυτή η Αρχή της Εναντιότητας διέπεται από μια μεταβολή, μια εσωτερική μεταβολή, μια εναλλαγή των αντιθέτων μερών (δηλ. των μερών που βρίσκονται το ένα έναντι του άλλου).

quote:
kost

υποστήριξε επίσης την ύπαρξη μίας αιώνιας σταθεράς, ενός κεντρικού Λόγου που συνέχει το παν.


Ναι, αυτό το κάνει γιατί θεωρεί πως ο Λόγος είναι η Αλήθεια.

quote:
kost

Ο κόσμος ναι μεν υπόκειται σε δαρκή μεταβολή αλλά και διέπεται, σύμφωνα πάντα με τον Εφέσιο, από "μυστικές αρμονίες", οι οποίες "είναι σημαντικότερες από τις φανερές αρμονίες". ...το "Είναι" δεν αποκλείει το "γίγνεσθαι", ούτε και το "Γίγνεσθαι" αποκλείει το "είναι"


Ναι, είναι σωστό αυτό.

quote:
kost

Αλληλεμπεριέχονται...


Εγώ δεν θα το 'λεγα έτσι αλλά ok.

quote:
kost

και ειδικά ο Ηράκλειτος εξέφρασε αφηρημένα μεν αλλά έντεχνα ακριβώς αυτό το "είναι" του "γίγνεσθαι", την παγκόσμια σταθερά της διαρκούς "μεταβολής" -η οποία και εκδηλώνεται με τρόπο ρυθμικό και αρμονικό.


Έτσι ... "το "είναι" του γίγνεσθαι". Ωραίο.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

@ΑΜΕΙΝΙΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1759 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 16:07:30  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αμεινία

Πάρτα να μη στα χρωστάει:


Εγώ να τα πάρω... ,τι να τα κάνω δε ξέρω πλέον.

Είναι σα να παίζεις μπιρίμπα, και να παίρνεις από κάτω σαβούρα,όταν ό άλλος έχει παίξει και το μπιριμπάκι,και είναι με μια κάρτα....


Με καλύτερό σου φάε,πιε και νηστικός κοιμήσου.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

regulus
Απενεργοποιημένος Λογαριασμός


460 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 16:32:27  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους regulus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD_(%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82)
Περί ουσίας , απόσπασμα από το Mένωνα του Πλάτωνα

Τα είδη και η ουσία της αρετής

Ο Μένων ζητά από τον Σωκράτη να του πει αν η αρετή μπορεί ν΄ αποκτηθεί με διδασκαλία και με εξάσκηση ή μήπως γίνεται κτήμα του ανθρώπου με άλλο τρόπο. Ο Σωκράτης λέει για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να καθορισθεί τι είναι αρετή ως προς την ουσία. Ο Μένων, προσθέτει ο Σωκράτης, ως μαθητής του Γοργία πρέπει να γνωρίζει την ουσία της. Εκείνος απαντά ότι υπάρχουν πολλά είδη αρετής, οπότε και πολλοί ορισμοί. Άλλη είναι η αρετή για τον άνδρα, άλλη για τη γυναίκα, άλλη για τον δούλο. Αρετή για τον άνδρα είναι να λαμβάνει ενεργά μέρος στην πολιτική ζωή της πόλης, για τη γυναίκα να διοικεί σωστά το σπίτι της κ.α. Ο Σωκράτης δεν μένει ικανοποιημένος από τον ορισμό και επαναλαμβάνει πως η ερώτησή του αφορούσε την ουσία της αρετής· αυτό που θέλει να μάθει είναι το ουσιώδες κοινό χαρακτηριστικό, το σταθερό σε κάθε είδους αρετής. Ο Μένων αδυνατεί να δώσει ικαοποιητική απάντηση και ομολογεί ότι αγνοεί την ουσία της αρετής. Τότε ο Σωκράτης τον παρακαλεί να θυμηθεί πως όριζε ο Γοργίας την αρετή. Εκείνος απαντά ότι για τον Γοργία αρετή είναι η ικανότητα να κυβερνά κανείς τους ανθρώπους. Αυτός είναι ο πρώτος ορισμός που δίνεται σε σχέση με την αρετή.

Δεύτερο μέρος του ορισμού της αρετής

Ο Σωκράτης στη συνέχεια αναγκάζει τον Μένωνα να παραδεχτεί πως ο ορισμός είναι ελλιπής. Αρετή δεν είναι μόνο να κυβερνά κανείς, αλλά να ασκεί εξουσία με δικαιοσύνη και σωφροσύνη. Έτσι γίνεται ταύτιση της αρετής με τη σωφροσύνη και τη δικαιοσύνη. Ο Μένων οδηγείται επίσης από τον Σωκράτη στη διαπίστωση ότι εκτός από τις αρετές αυτές υπάρχουν και αυτές της ανδρείας, της σοφίας, της μεγαλοπρέπειας και πολλές άλλες. Το πρόβλημα όμως, παρατηρεί ο Σωκράτης, δεν είναι να γίνει απαρίθηση των αρετών, αλλά εξεύρεση του κοινού γνωρίσματος, που αποτελεί την ουσία οποιασδήποτε αρετής και φέρνει δύο παραδείγματα, για να βοηθήσει τον Μένωνα να κατανοήσει την ερώτησή του: Το πρώτο ανφέρεται στον καθορισμό της ουσίας του σχήματος και το άλλο στον καθορισμό της ουσίας του χρώματος. Οι γεωμέτρες μιλούν για το επίπεδο και για το στρογγυλό σχήμα. Αυτά είναι είδη σχημάτων. Τίθεται όμως το ζήτημα να δοθεί γενικός ορισμός, ο οποίος να περιέχει τα ουσιώδη γνωρίσματα οποιασδήποτε μορφής. Τέτοιος ορισμός είναι εκείνος που λέει ότι το σχήμα είναι τα όρια ενός στερεού σώματος (στερεού πέρας σχήμα) [73c].


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5140 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 16:48:14  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Θυμάμαι λοιπόν τον Μαύρο Ιππότη των Μόντι Πάιθονς.

Φοβερός. Τρομακτικός. Φύλαγε ένα γεφυράκι. Του την πέφτει ένας τύπος και του κόβει το ένα χέρι. Αυτός γίνεται έξαλλος και συνεχίζει να ξιφομαχεί με το άλλο. Του κόβει και το δεύτερο χέρι. Αρχίζει να επιτίθεται με κεφαλιές. Του κόβει το ένα πόδι. Αυτός κουτσένοντας πλέον, ξαναεπιτίθεται. Του κόβει και το δεύτερο πόδι, τον κάνει στην άκρη κι αρχίζει να ξεμακραίνει περνώντας το γεφυράκι.

Ο Μαύρος Ιππότης, χωρίς χέρια και πόδια του φωνάζει:

Πού πας δειλέ! Κάτσε εδώ να πολεμήσεις! Δειλέ!

There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

@ΑΜΕΙΝΙΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1759 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/02/2013, 16:49:12  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Όσο τα βάζεις σκέτα,αυτούσια τα αποσπάσματα,

είτε από Πλάτωνα ,είτε από Αριστοτέλη που έλεγες πριν,εγώ μαζί σου.

Κανένα πρόβλημα.

Μόνο σάλτσα μη βάζεις.
Θα πάθουμε τίποτα στο τέλος,και θα το 'χεις κρίμα στο λαιμό σου.

Θα τα πούμε σε δυο εβδομάδες,δεν είπες;

Άσε να πάρουμε και καμμιά ανάσα...

Με καλύτερό σου φάε,πιε και νηστικός κοιμήσου.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 2 Σελίδες:
  1  2
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1875
Maintained by Digital Alchemy