ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 Απόψεις, Προτάσεις κ.ά.
 ’ει χάσου! Η ιδέα δεν είν' δικιά σου!!!
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 3
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2006, 19:40:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Στην εποχή που ζούμε καλούμαστε να επιζήσουμε από την Τέχνη μας.



δυστυχως οι περισσοτεροι καλλιτεχνες εχουν αλλεργια στο χρημα (εκτος κι αν προκειται να το σπαταλησουν σε ασωτειες καλλιτεχνικες) και ψοφανε στην ψαθα...


quote:


Δε λέω πως μ'αρέσει αλλά έτσι έχει η κατάσταση. Αυτός που θα στο κλέψει θα στο κλέψει ιδιοτελώς για να βγάλει φράγκα, για να το κάνει πρώτος.



αυτοι βγαζουν τα φραγκα - οι φτηνοι αντιγραφεις και οι μεσαζοντες...

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Switzerland
3558 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2006, 19:46:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΠΛΑΤΩΝΑΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Καλά όσα γράφεται, μα διάβασα μια είδηση σήμερα


http://www.mtv.it/news/news_page.asp?IDNEWS=17107

Λεει για οσους δεν γνωρίζουν Ιταλικά πως ένα εισιτήριο της μαντονα *(προσεχως), στην UK θα στοιχιζει 330 ΕΥΡΟ στην Ιταλία 110 και στην Ολλανδία 98.

Μερικές φορές (η τέχνη)…. θυμίζει χρηματιστήριο!


Edited by - ΠΛΑΤΩΝΑΣ on 06/04/2006 19:47:56Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2006, 19:51:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Ακόμα κι αν κάποιος κρατάει κρυφή μια ευρηματική/πρωτοποριακή ιδέα, κάποιος άλλος θα φτάσει αργότερα σε αυτήν. Νομίζω ότι η ιστορία έχει αναγνωρίσει και τιμήσει τους ανθρώπους που με τις ιδέες και ανακαλύψεις τους βελτίωσαν τομείς της ζωής μας και άλλαξαν τον ρου της ιστορίας.


Δεν ξέρω τι λέει ακριβώς ο νόμος περί πνευματικης ιδιοκτησίας αλλα ας μην ξεχνάμε ότι και ο Νομοθέτης υποκειμενικά νομοθετεί για να διασφαλίσει τα συμφέροντα μιας συγκεκριμένης μερίδας σε δεδομένη στιγμή της ιστορίας. Δεν σημαίνει πως ότι πρεσβεύει ο νομοθέτης είναι και το σωστό ή το σοφό. Και οι νόμοι αλλάζουν ανάλογα και με τις απαιτήσεις τις εποχής. "Τα πάντα ρει" που λέει και ο ποιητής...



τι ειναι δικο μας και τι αντιγραψαμε?

ας δουμε απο που ξεκινησαμε...


το διχτυ ...
βασικο για την ανευρεση τροφης απο την θαλασσα .
οι αραχνες βεβαια μας το χαρισαν, μαζι με τον πρωτογονο τροπο του πεταγματος του - η μεθοδος που χρησιμοποιειται απο ορισμενες αραχνες που το κρατουν στα μπροστινα τους ποδια και "ψαρευουν" εντομα ειναι η ιδια ακριβως με την μεθοδο των πρωτογονων ακομη φυλών.

το οργανωμενο κυνηγι ...
ζωα οπως οι αγριοι σκυλοι, οργανωναν το κυνηγι πολυ πριν απο τον ανθρωπο, διαμοιραζοντας τους ρολους του καθε ενος - αλλοι θα κουρασουν διαδοχικα το επιλεγμενο θηραμα , και αλλοι θα του επιτεθουν τελικα .

το κυνηγι απο αποσταση ...
υπαρχει ψαρι που εκτοξευει υδατινα βληματα με το στομα του , κτυπωντας εντομα που βρισκονται εξω απο το νερο .

το δολωμα ...
ορισμενα ειδη ψαριων χρησιμοποιουν ειδικες αποφυσεις τους που μοιαζουν με τροφη για να προσελκυσουν αλλα ψαρια κοντα στο στομα τους .
ενα ειδος φιδιου χρησιμοποιει για τον ιδιο σκοπο την ουρα του που μοιαζει και κινειται σαν σκουληκι .

οι παγιδες ...
πολλα ειδη αρπακτικων εντομων σκαβουν λακους με αποτομα τοιχωματα για να παγιδευσουν τα θηραματα τους .

ο πολεμος ...
ανακαλυψη των μηρμυγκιων που οργανωνουν ολοκληρες εκστρατειες εναντιον αλλων μηρμυγκοφωλιων με πληθος νεκρων, αλλά και εφαρμογη των πρωτευοντων (χιμπατζηδες πχ) .

η χρηση σκλαβων ...
ενας απο τους λογους του πολεμου σε ορισμενα ειδη μηρμυγκιων ειναι η κλοπη αυγων των αντιπαλων , απο τα οποια θα εκκολαψουν γεννιες σκλαβων . αλλο ειδος χρησιμοποιει αλλη μεθοδο . η βασιλισα μπαινει κρυφα και σκοτωνει την ντοπια βασιλισα , και αναπαραγωντας τις φερομονες που εκπεμπει , πειθει την αποικια να μεγαλωσει τους δικους της απογονους που αποτελουν την ελιτ πλεον .

η κτηνοτροφια ...
τα μηρμυγκια αρμεγουν σακχαρα απο τις αφιδες ( μελιγκρα ) και τις προσεχουν σαν ιδιοκτητο κοπαδι , πολυ πριν εμεις το διανοηθουμε καν.

η καλλιεργεια ...
αλλα ειδη μηρμυγκιων καλλιεργουν μυκητες πανω σε μασημενα φυλλα και τρεφουν τα μικρα τους .

κοινωνικη οργανωση ...
σε αυτην μας ξεπερνουν οι αγριοσκυλοι ακομα και τωρα . ο σεβασμος της ιεραρχιας τους ειναι αξιοθαυμαστος , οπως επισης και το οτι ποτε σκυλος δεν σκοτωνει σκυλο .

οι δρομοι ...
παλι τα μηρμυγκια εχουν τα πρωτεια , ανοιγοντας λεωφορους για την μετακινηση της τροφης στη φωλια . τα κοκκινα μηρμυγκια μαλιστα φτιαχνουν γεφυρες με τα σωματα τους και περνουν υδατινα εμποδια .

τα φραγματα ...
η ανακαλυψη βεβαια ανηκει στους καστορες .

τα πολυ ψηλα κτιρια ...
σε αναλογια με το μηκος των τερμιτων , οι φωλιες τους εχουν υψος ουρανοξυστη ...

ο κλιματισμος ...
και διαθετουν ενα τελειο συστημα κλιματισμου για τις τεραστιες κατασκευες τους .

η διακοσμηση του χωρου ...
υπαρχει ενα πουλι που η διακοσμηση της φωλιας του ξεφευγει απο το συνηθισμενο . ενας φτερωτος διακοσμητης .

η καλαθοπλεκτικη ...
την ιδεα μαλλον κλεψαμε απο τις πλεγμενες φωλιες των πουλιων .

η ζυμωση που παραγει αλκοολ ...
οι πιθηκοι μασουν σπορους και τους θαβουν , για προκαλεσουν ζυμωση , και μετα απο μερικες μερες τους ξεθαβουν και τους τρωνε , φτιαχνοντας κεφαλι .

ο ηλεκτρισμος ...
χρησιμοποιειται απο τα σελαχια ως αμυνα , και απο ορισμενα αλλα ειδη ψαριων για ανιχνευση .

η πτηση ...
εκτος απο τα πτηνα , υπαρχουν ζωα οπως ο ιπταμενος σκιουρος ή σαυρες, που κανουν πτησεις ανεμοπτερου απο δεντρο σε δεντρο .

ο χημικος πολεμος ...
τα αγγουρια της θαλασσας , ενα ειδος που μοιαζει με γυμνοσαλιαγκα , απελευθερωνει τοξικες ουσιες στο νερο για να αμυνθει .

το ραψιμο ...
υπαρχουν καμπιες που "ραβουν" με μια κλωστη σαν τον ιστο της αραχνης τα φυλλα και τα διπλωνουν για να φωλιασουν .

ο καφες ...
ανακαλυφθηκε επειδη τον προτιμουσαν πρωτες οι κατσικες για την υπερδιεγερση που προσφερει .

η υγροποιηση των ατμων ...
σκαθαρια στην ερημο , στεκονται με το κεφαλι προς τα κατω νωρις το πρωι , υγροποιωντας στο κρυο σωμα τους σταγονες νερου απο την ατμοσφαιρα , που ρεει προς το στομα τους για να πιουν .

το ξιφος ...
ανηκει δικαιωματικα στον ξιφια .

οι καταδυσεις ...
πολλα πτηνα, ζωα και εντομα καταδυθηκαν στο νερο πριν καν το σκεφτει ο ανθρωπος .

κτλ, κτλ...

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2006, 19:52:55  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

οτιδηποτε ειναι μερος της ψυχης μας απαιτουμε (δικαιολογημενα)να μας ανηκει....αρα σε ο,τι εχουμε δωθει ειναι αναποσπαστο κομματι μας ...και αυτοματα απο τη στιγμη που μας αντιπροσωπευει και μας συμπληρωνει ακομα και ξενο να ειναι το οικιοποιουμαστεκαι το εξελισουμε...



μερος ποίου ειναι αραγε η ψυχη μας?

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2006, 19:56:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Τι βάζει πάνω απ' όλα ένας καλλιτέχνης πχ σήμερα;

Έτυχε χθες να διαβάσω μερικούς από τους νόμους που ορίζουν την "πνευματική ιδιοκτησία" και εξεπλάγην από την ασάφειά τους, όσο αυστηροί κι αν είναι αυτοί, όσο και αν δηλώνουν κατηγορηματικά ότι η πνευματική ιδιοκτησία είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα!



ο αληθινος καλλιτεχνης βαζει πανω απ ολα την δημιουργια, γιατι την χρειαζεται...


οσον αφορα την πνευματικη ιδιοκτησια, κοπτωνται για την μουσικη (που αποδιδει φραγκα) και καταργησαν την κατοχυρωση των πνευματικων δικαιωματων στους συγγραφεις.

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
durden_alie
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Turkey
1532 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/04/2006, 21:56:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους durden_alie  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος durden_alie  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μερικές παρατηρήσεις να κάνω...

Agnostic :

quote:
Οταν πληρώνω για να αγοράσω μια ιδέα δεν σημαίνει ότι το κάνω επειδή φοβάμαι ή σέβομαι το νόμο περι πνευματικης ιδιοκτησίας, αλλά επειδή γουστάρω να δείξω την εκτίμησή μου και το θαυμασμό μου για αυτόν που σκέφτηκε την ιδέα. Να του πω έμεσα του δημιουργού "μπράβο ρε φίλε είσαι μάγκας και με άγγιξες με αυτό που δημιούργησες, πάρε 10 ευρώ να πιεις στην υγειά μας"

Συμφωνώ απόλυτα και το εφαρμόζω! Ο,τιδήποτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μου αρέσει και θέλω να "επιβραβεύσω" και τον καλλιτέχνη που το δημιούργησε θα βάλω το χέρι στην τσέπη και θα το αγοράσω. Τα κολπάκια όμως του μάρκετινγκ του είδους "Βγάζουμε ένα CD με 1 αξιόλογο τραγούδι και 10 πατατιές και απαιτούμε από τον καταναλωτή να σκάσει 20-30 ευρώ μόνο γι' αυτό για να 'χουμε κάτι να πουλάμε και στο μέλλον", ε όχι, αλλά δεν τα επιβραβεύω! Ούτε καν πειρατικό δεν θα το αγοράσω το CD, θα παίξει p2p ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ, και ΑΝ!

jonniebegood :

Να πω καταρχήν ότι θαύμασα τη λίστα με τα παραδείγματά σου...

Στο δικαστήριο της ζούγκλας μάλλον θα είχαμε να πληρώνουνμε πολλά σπασμένα για τα κλεψιμαίικα!

quote:
ο αληθινος καλλιτεχνης βαζει πανω απ ολα την δημιουργια, γιατι την χρειαζεται...

Αυτό ακριβώς! Η γνήσια ανάγκη δημιουργίας δεν εξαρτάται από χρήματα ούτε και είναι "προϊόν" προς πώληση ή διαπραγμάτευση!

quote:
οσον αφορα την πνευματικη ιδιοκτησια, κοπτωνται για την μουσικη (που αποδιδει φραγκα) και καταργησαν την κατοχυρωση των πνευματικων δικαιωματων στους συγγραφεις.

Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο! Πότε έγινε αυτό;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 02:13:48  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επειδή δεν καταλαβαίνω προς τα που πηγαίνει η κουβέντα, εσείς δηλαδή τι προτείνετε ότι πρέπει να κάνει κάποιος που "κατεβάζει ιδέες";


'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

G.
Μέλος 2ης Βαθμίδας

United Kingdom
364 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 09:12:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους G.  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
εσείς δηλαδή τι προτείνετε ότι πρέπει να κάνει κάποιος που "κατεβάζει ιδέες";

το καλύτερο που μπορεί! ας τις εφαρμόσει, ας τις μοιραστεί με τους άλλους, ας τις εξελίξει... ό,τι νομίζει τέλος πάντων...

και το κυριότερο, ας τις αφήσει οι ίδιες του οι ιδέες να τον κάνουν το καλύτερο που μπορεί να γίνει ... οι απαιτήσεις δικαιωμάτων γύρω απ'αυτές, αναιρούν για μένα την ίδια την διαδικασία της έμπνευσης...


Galadriel


για όλα υπάρχει καιρός και τρόπος
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
λίλιθ
Πρώην Συνεργάτης

Greece
1945 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 14:05:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους λίλιθ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
εσείς δηλαδή τι προτείνετε ότι πρέπει να κάνει κάποιος που "κατεβάζει ιδέες";

Υπάρχουν ιδέες και ιδέες. Ο άνθρωπος που ανακάλυψε την οδοντόκρεμα,
ήταν ένας φτωχός, εξαθλιωμένος, χτυπημένος άδικα από τη μοίρα κλπ,
που προσευχόταν για να συμβεί κάτι καλό στη ζωή του. Μια ωραία
ημέρα ξύπνησε, του ήρθε επιφοίτηση, και Να! Οδοντόκρεμα!

Αυτό το παράδειγμα, που περιέγραψα, είναι μια "μοιραία ιστορία".
Μπορεί να είναι η αποκάλυψη του Κάρμα σε αυτόν τον άνθρωπο...
Δεν εξετάζω αν η ανακάλυψη της οδοντόκρεμας είναι φιλοσοφικά και
ουσιαστικά δική του, αλλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο έγινε αυτή η
ανακάλυψη. Η ανακάλυψη μέσα στο πλαίσιο της προσωπικής ιστορίας
αυτού του ανθρώπου, που κάτι είπε σε αυτόν, κάτι πιθανόν να έχει
να πει και σε εμάς.

Η συγγραφέας του Χάρυ Πόττερ, ήταν άγαμη μητέρα, φτωχιά και
δυστυχισμένη. ’ρχισε να γράφει την ιστορία του Χάρυ Πόττερ για να
διασκεδάσει το παιδί της. Και ο Χάρυ Πόττερ έγινε παγκόσμια επιτυχία
και η συγγραφέας πάμπλουτη!

Και αυτό είναι επίσης μια ενδιαφέρουσα προσωπική ιστορία.
Όπως ακόμη είναι ανεκτίμητο το προϊόν αυτής της ιστορίας, αυτό
που εκδόθηκε, διαβάστηκε και ειδώθηκε από όλο τον κόσμο.

Τώρα, κάτω από το copy-right του συγκεκριμένου έργου, εγώ προσωπικά
βλέπω ένα κομμάτι που αφορά την προσωπική ιστορία της συγγραφέα.
Αφορά, όπως είπα την προσωπική της ιστορία και ουσιαστικά μόνο ένα
κομμάτι από αυτήν, γιατί σαφώς θα πήρε και άλλα πράγματα από αυτή
τη δημιουργία της, όχι μόνο χρήματα και φήμη.

Κατά τ' άλλα, αυτό που βλέπω μέσα από τη συγκεκριμένη ιστορία είναι
τους ήρωες των παραμυθιών να παίρνουν ζωή και να εξελίσσονται μέσα
στον κόσμο μας, μέσα από τα βιβλία, από τις ταινίες, από τα κουκλάκια
και τις χαλκομανίες, τα εξώφυλλα και τις λαμπάδες...
Κάποια από αυτά τα αντικείμενα εξακολουθούν να έχουν copy right.
Κάποια άλλα όμως, γίνονται σιγά-σιγά αυτόνομα αντικείμενα, που
ανήκουν στον κόσμο της φαντασίας των παιδιών και δεν έχουν
πνευματικά δικαιώματα.

Υπάρχει δηλαδή μια διαχωριστική γραμμή, μέσα σε ετούτη τη δημιουργία,
που διαχωρίζει το κομμάτι που έχει πατρότητα, έτσι δειλά ξεκίνησε
εξάλλου, χωρίς να ξέρει πώς έμελλε να εξελιχθεί, και ένα κομμάτι,
που είναι πλέον ανεξάρτητο από πατρότητα.

Όπως ένα μικρό παιδί που μεγαλώνει. Όταν είναι μικρούλι, βρέφος,
λέμε: να η κόρη, ή ο γιός της τάδε και του τάδε. Και εδώ μιλάμε με
κέντρο την τάδε και τον τάδε, μιλάμε δηλαδή για την προσωπική
ιστορία των γονιών του παιδιού.
Και όμως, καθώς το παιδί μεγαλώνει, αυτή η θέαση αλλάζει και τότε
λέμε: "να ο τάδε" -(που τώρα εννοούμε το παιδί)- και για τον πατέρα
και τη μητέρα λέμε:" ξέρετε ποιοί είναι αυτοί; είναι οι γονείς του τάδε!".
Και τώρα μιλαμε για την προσωπική ιστορία του παιδιού.

Δέχομαι και τα δύο. Γιατί για εμένα είναι σημαντική και η προσωπική
ιστορία του δημιουργού, αλλά και η προσωπική ιστορία του δημιουργήματος.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5558 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 14:39:38  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αυτό που θέλω να πω Ostria, είναι ότι εάν δεν υπήρχε η ιδέα της πτήσης, δεν θα υπήρχαν τα πτηνά.
Οποιος κι άν συνέλαβε πρώτος την ιδέα της πτήσης του ανθρώπου, την συνέλαβε παρατηρώντας τα πουλιά.
Κάτι ανάλογο συνέβη και με τον τροχό.
Ολο και κάτι που τσούλαγε θα είχε πάρει το μάτι του.

...και η δύσκολη απάντηση, είναι η απάντηση στην ερώτηση: Η ιδέα του θεού, είναι δημιούργημα του ανθρώπου, ή προϋπήρχε;

quote:
Πάρτε για παράδειγμα το γνωστό σύνθημα που "κυκλοφορεί" πολύ τελευταίως : "Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική!".
...αλλά στην πραγματικότητα θέλει να πει ότι "Η πειρατεία σκοτώνει την απληστία μας και διαδίδει την μουσική (λόγω φθήνειας)"... "...αλλά έτσι δεν τα παίρνουμε!"

Το ξέρετε ότι τα σκουρόχρωμα που μας πουλάνε cd, είναι κακούργοι;
Κι όμως...
Σύμφωνα με την νομοθεσία μας, είναι κακούργημα!
Σαν τους ληστές, τους δολοφόνους, κλπ... Βέεεβαια...
Παρένθεση ήταν αυτό.
Θα κσεφύγουμε πολύ...

Edited by - Αίολος on 07/04/2006 14:45:30Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 17:19:07  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
οι απαιτήσεις δικαιωμάτων γύρω απ'αυτές, αναιρούν για μένα την ίδια την διαδικασία της έμπνευσης...

Μόνο που η έμπνευση καλή μου Galadriel είναι ιστορία ενός λεπτού, όλο το υπόλοιπο είναι δουλειά. Αυτή η δουλειά για να εξετάσεις την αξία της έμπνευσης, να την αναπτύξεις και να την τελειοποιήσεις δεν αξίζει όχι απαίτηση αλλά αναγνώριση κάποιων δικαιωμάτων στο τελικό αποτέλεσμα;


Αγαπητή λίλιθ πολύ ωραία αυτά που λες, όμως έχω μια μικρή αντίρρηση. Το δημιούργημα δεν εξελίσσεται μόνο του, όπως ένα παιδί. Δηλ, δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορεί ένα δημιούργημα να αυτονομηθεί.

quote:
...και η δύσκολη απάντηση, είναι η απάντηση στην ερώτηση: Η ιδέα του θεού, είναι δημιούργημα του ανθρώπου, ή προϋπήρχε;


Αγαπητέ μου, την δική μου απάντηση την γνωρίζεις ήδη


Απ΄ότι διάβασα τελικά ο Dan Brown κέρδισε την δίκη για τα πνευματικά δικαιώματα απέναντι στους συγγραφείς Michael Baigent & Richard Leigh
του 'The Holy Blood and the Holy Grail'.


'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

G.
Μέλος 2ης Βαθμίδας

United Kingdom
364 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 18:41:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους G.  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Kαλησπέρα

θα διαφωνήσω καλή μου φίλη... η έμπνευση είναι μια μακριά και επίπονη πολλές φορές διαδικασία... προϋποθέτει το "άδειασμα" του εαυτού, από τις ώς τώρα δεδομένες εικόνες και σκέψεις... και αυτό δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση... προϋποθέτει να βρίσκεται κανείς σ'επαφή με εκείνο το μέρος του εαυτού του που θα κατεβάσει την ιδέα...

πόσοι και πόσοι συγγραφείς δεν έχουν απομονωθεί για καιρό προκειμένου να γράψουν ? μέχρι να έρθει αυτή η έμπνευση οι περισσότεροι βρίσκονται σχεδόν σε απόγνωση... συνήθως ακριβώς μετά (εφόσον υπάρχει και ταλέντο στην έκφραση αυτής της έμπνευσης) η "δουλειά" μοιάζει να "κυλάει"...

η προσωπική μου εμπειρία το επιβεβαιώνει...

και τελικά δηλαδή αν όλα είναι θέμα της εργασίας που καταθέτει κανείς πάνω στην αρχική ιδέα, γιατί να μην έχουν δικαιώματα π.χ. και οι εργάτες μίας οικοδομής εξίσου με τον μηχανικό που την σχεδίασε?


Galadriel


για όλα υπάρχει καιρός και τρόπος
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
durden_alie
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Turkey
1532 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 18:41:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους durden_alie  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος durden_alie  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή Ostria, φαντάζομαι ότι με τη φράση "εξέλιξη του δημιουργήματος" εννοούμε, όχι φυσικά μια αυτόνομη δική του εξέλιξη, αλλά μια εξέλιξη μέσα από την τριβή με τον ανθρώπινο νου...Ίσως είναι μια πιο "ποιητική" οπτική για να εκφράσουμε ουσιαστικά τη δική μας εξέλιξη μέσα από τα δημιουργήματα... Πως τη βλέπω εγώ πχ αυτή; Το εντυπωσιακό φαινόμενο η ανάγνωση ενός βιβλίου πχ να μην είναι ποτέ η ίδια ως εμπειρία, όταν αυτό διαβάζεται για δεύτερη φορά. Το άκουσμα ενός τραγουδιού να μου γεννά άλλα συναισθήματα τη μία και άλλα την άλλη φορά! Το νόημα μερικών στίχων να "αλλάζει" με το χρόνο...Αυτό σημαίνει για μένα εξέλιξη του δημιουργήματος και αυτό είναι το αναφαίρετο δικαίωμα του "δέκτη" να ερμηνεύει ελεύθερα το δημιούργημα, μακριά από το "καπέλωμα" του δημιουργού του.

quote:
Απ΄ότι διάβασα τελικά ο Dan Brown κέρδισε την δίκη για τα πνευματικά δικαιώματα απέναντι στους συγγραφείς Michael Baigent & Richard Leigh
του 'The Holy Blood and the Holy Grail'.

Δεν παρακολούθησα την υπόθεση, αλλά αυτό μου θυμίζει το γνωστό "Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα".

Το γεγονός ότι όντως, μετά τη δημοσιότητα που πήρε το βιβλίο του Dan Brown, άρχισαν να ξεπετάγονται σαν τα μανιτάρια δεκάδες άλλα βιβλία και ντοκυμανταίρ, "αποκωδικοποίησης του Κώδικα" είναι γεγονός, όπως γεγονός είναι ότι τα κίνητρά τους δεν ήταν πάντα "αγνά". Αλλά κι ο Dan Brown με τη σειρά του, ε, δεν ήταν και ο πρώτος δα που μίλησε γι' αυτά τα θέματα!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 20:53:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
οσον αφορα την πνευματικη ιδιοκτησια, κοπτωνται για την μουσικη (που αποδιδει φραγκα) και καταργησαν την κατοχυρωση των πνευματικων δικαιωματων στους συγγραφεις.

Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο! Πότε έγινε αυτό;

durden_alie



εδω και 2-3 χρονια επαψε η Εθνικη Βιβλιοθηκη να κατοχυρωνει κειμενα.

πρεπει να βγει ως βιβλιο, να κατατεθει ως τετοιο, αλλά και παλι κατοχυρωνεις το κειμενο, οχι τα στοιχεια που περιεχει...


απο την αλλη, εγω εγραψα βιβλιο με στοιχεια που λογικα θαπρεπε να προκαλεσουν αναστατωση στο συγκεκριμενο θεμα, και εχουν εξαφανισθει ολοι - ακομη και οι αμφισβητιες...

στην Τεχνη υπαρχει μια δυσερμηνευτη λεξη: αυθεντικοτητα


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 21:08:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Ostria

Επειδή δεν καταλαβαίνω προς τα που πηγαίνει η κουβέντα, εσείς δηλαδή τι προτείνετε ότι πρέπει να κάνει κάποιος που "κατεβάζει ιδέες";

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-



quote:

το καλύτερο που μπορεί! ας τις εφαρμόσει, ας τις μοιραστεί με τους άλλους, ας τις εξελίξει... ό,τι νομίζει τέλος πάντων...

Galadriel



απλα να τις "πραγματοποιησει" θαλεγα


εχω ενα γλυπτο απο ριζα ελιας υψους 1.80 με καταπληκτικες μορφες να ξεπηδουν απο το ξυλο

ο καλλιτεχνης (καποιος πολυ αξιολογος που γνωρισα καποτε και ποτέ δεν θα γινει διασημος) "ειδε" τις μορφες στο υλικο και τις βοηθησε να παρουσιασθουν - εκανε το "καθηκον" του ως καλλιτεχνης (με πολυ δουλεια) και ικανοποιησε την αναγκη του να το κανει

οταν το ειδα και θελησα να το αγορασω, μου τοδωσε σχεδον τζαμπα επειδη ηταν το "αγαπημενο" του και χαρηκε που το επελεξα

το ιδιο συμβαινει με τις δημιουργιες μου - οταν βλεπω οτι ο αλλος γουσταρει στ αληθεια, μουρχεται να τις χαρισω (γι αυτο και ανελαβε να πουλαει η συντροφος μου, αλλιως θαχαμε πεθανει απο την πεινα )


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 21:25:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Αίολος

Αυτό που θέλω να πω Ostria, είναι ότι εάν δεν υπήρχε η ιδέα της πτήσης, δεν θα υπήρχαν τα πτηνά.
Οποιος κι άν συνέλαβε πρώτος την ιδέα της πτήσης του ανθρώπου, την συνέλαβε παρατηρώντας τα πουλιά.
Κάτι ανάλογο συνέβη και με τον τροχό.
Ολο και κάτι που τσούλαγε θα είχε πάρει το μάτι του.



δεν ειπαμε οτι ολα υπαρχουν στο Συμπαν?

εμεις τα "ανακαλυπτουμε" και τα αντιγραφουμε

quote:

...και η δύσκολη απάντηση, είναι η απάντηση στην ερώτηση: Η ιδέα του θεού, είναι δημιούργημα του ανθρώπου, ή προϋπήρχε;



εφοσον ο Θεος ειναι ανακαλυψη του ανθρωπου, και εφοσον δεν μπορουμε να ανακαλυψουμε κατι που δεν υπαρχει ηδη στο Συμπαν, τεινω στην προϋπαρξη του Θειου



quote:

αλλά στην πραγματικότητα θέλει να πει ότι "Η πειρατεία σκοτώνει την απληστία μας και διαδίδει την μουσική (λόγω φθήνειας)"... "...αλλά έτσι δεν τα παίρνουμε!"



μου θυμισες τον Χαρδεβελα που στην τελευταια εκπομπη του ειχε διαφημισεις καθε τεταρτο σχεδον, και εδειχνε δυσφορια και διαμαρτυροτανε που του κοβανε και καλα την ροη - μα απο τις διαφημισεις δεν τα παιρνει?


quote:

Το ξέρετε ότι τα σκουρόχρωμα που μας πουλάνε cd, είναι κακούργοι;
Κι όμως...



αν σε πιασουνε φιλτατε με μια κανναβουρια στον κηπο σου δικαζεσαι σε βαθμο κακουργηματος για καλλιεργεια (η οποια στην καλυτερη περιπτωση θα σου αποδωσει την χρηση σου 2-3 μηνων) - αν σε πιασουνε με μισο κιλο ηρωινη (αρα την πουλας γιατι αντιπροσωπευει χρηση περιπου 1000 ημερων για χρονια εθισμενο ατομο) και εισαι ηρωινομανης, θεωρεισαι "μη δυναμενος" και καθαριζεις

κι ομως...

ετσι λεει ο νομος

κι οταν καποτε ο Γιωργακης (και καποιοι της ΝΔ) τολμησε να πει την αληθεια, τον κατηγορουσαν οτι ειχε γλαστρες στο μπαλκονι του οι σοβαροι πολιτικοι μας (απο ολα τα κομματα)

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Edited by - jonniebegood on 07/04/2006 21:34:03Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 23:17:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή μου Galadriel αυτό παίζει. Δεν αμφισβητώ βέβαια το writer's block" (δυστυχώς είναι πολύ συχνό! ) αλλά και μετά την έμπνευση χρειάζεται πολύ δουλειά για να φτιάξεις κάτι ενδιαφέρον και αξιόλογο! Και μην ξεχνάς ότι δεν μιλάμε μόνο για τις τέχνες και τα γράμματα (που και κει θέλει δουλειά) αλλά φαντάσου μια επιστημονική θεωρία ή μία εφεύρεση. Εκεί μπορεί να περάσουν και πολλά χρόνια μέχρι να την τελειοποιήσεις και να είναι λειτουργική.

Οσο για το παράδειγμα των εργατών, μα και αυτοί δεν είναι υπερήφανοι που έλαβαν μέρος στην κατασκευή ενός σπουδαίου έργου; Θεωρώ ότι όπου γίνεται team work όλοι χρεώνονται την επιτυχία (ή και την αποτυχία) ενός project, o καθένας βέβαια ανάλογα με την συμμετοχή του.


Αγαπητέ durden συμφωνώ έτσι όπως το θέτεις. Και αυτό συμβαίνει έτσι κι αλλιώς. Εχω άδικο; Απλώς σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να λέμε "αυτό εννοούσε ο ποιητής" γιατί αυτή είναι η δική μας ερμηνεία και όχι αναγκαστικά η δική του. Το θέμα είναι, μας ενδιαφέρει η δική του;

Για το θέμα του Dan Brown ας μην ξεχνάμε ότι προϋπήρχε ο Καζατζάκης με τον "Τελευταίο Πειρασμό" και πιθανότατα και άλλοι προηγούμενοι, καθώς η ιδέα κυκλοφορούσε από τον 2ο τουλάχιστον αιώνα μΧ.


quote:
το ιδιο συμβαινει με τις δημιουργιες μου - οταν βλεπω οτι ο αλλος γουσταρει στ αληθεια, μουρχεται να τις χαρισω (γι αυτο και ανελαβε να πουλαει η συντροφος μου, αλλιως θαχαμε πεθανει απο την πεινα


Πέστο ψέμματα!

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

λίλιθ
Πρώην Συνεργάτης

Greece
1945 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/04/2006, 23:40:31  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους λίλιθ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αγαπητή λίλιθ πολύ ωραία αυτά που λες, όμως έχω μια μικρή αντίρρηση. Το δημιούργημα δεν εξελίσσεται μόνο του, όπως ένα παιδί. Δηλ, δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορεί ένα δημιούργημα να αυτονομηθεί.

Αγαπητή Ostria:
Ας πάρουμε λοιπόν το παράδειγμα του Χάρυ Πόττερ, που χρησιμοποίησα.
Οι ήρωες με τα χαρακτηριστικά που έχουν "κληρονομήσει" από τη
συγγραφέα, καθώς και οι περιπέτειές τους και ο κόσμος που οι ήρωες
κινούνται, εισέρχονται στη φαντασία των παιδιών. Κάθε παιδί βάζει
σε αυτά νέα χαρακτηριστικά. Μέσα από την επικοινωνία των παιδιών,
αυτά τα νέα χαρακτηριστικά μεταδίδονται από το ένα στο άλλο και
συγκλίνουν. Το δημιούργημα λοιπόν αναπτύσσεται και εξελίσσεται μέσα
από το περιβάλλον του, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσονται και εξελίσσονται
τα γονίδια που το προσδιορίζουν από τη δημιουργό του. Όπως και ένα
παιδί δεν εξελίσσεται μόνο του, αλλά από την αλληλεπίδρασή του με
το περιβάλλον, (σύμφωνα με την παιδαγωγική ένα παιδί αναπτύσσεται
κατά ένα μέρος λόγω κληρονομικότητας και κατά ένα άλλο μέρος από
το περιβάλλον), έτσι και το δημιούργημα.
Και φτάνουμε στην αυτονομία. Θα έλεγα την "ενηλικίωση", ή ίσως το
καταστάλλαγμα. Στα 35 χρόνια ένας άνθρωπος θεωρείται ότι έχει φτάσει
σε ένα επίπεδο πνευματικής ωριμότητας, που δύσκολα αλλάζει. Για ένα
δημιούργημα, μετά την κυκλοφορία του μέσα στις σκέψεις γίνεται ένας
σαφής χαρακτήρας με ιδιότητες, που δύσκολα αλλάζουν. Ο Ντόναλντ, για
παράδειγμα δε μπορεί σήμερα να πάψει να είναι ο Ντόναλντ, παρά σε
μικρολεπτομέρειες. Τα βασικά του χαρακτηριστικά έχουν ήδη
σκιαγραφηθεί. Τώρα, ο Ντόναλντ, ή ο Χάρυ Πόττερ, ή το παιδί, δε
χρειάζονται την επέμβαση του δημιουργού τους για να εξελιχθούν, παρά
με το δικό τους τρόπο "επιβάλλουν" την εξέλιξή τους. Για να αλλάξει
η πορεία ενός τέτοιου, "ενήλικου" ήρωα, δε φτάνει πιά ένας δημιουργός
να αποφασίσει, ή ακόμη και πολλοί από τους θαυμαστές του. Δεν είναι
πλέον αυτοί που αποφασίζουν για τον ήρωα, αλλά ο ήρωας τους οδηγεί.

Ελπίζω να έγινα κατανοητή με την επεξήγησή μου αυτή.


Η ανακάλυψη της βαρύτητας από το Νεύτωνα: Λέμε ότι ο Νεύτωνας
ανακάλυψε τη βαρύτητα, ουσιαστικά όμως εννοούμε ότι αυτός διατύπωσε
κάποιους νόμους σχετικά με αυτή. Γιατί η βαρύτητα υπήρχε πάντα. Αλλά
χρειάστηκε ένας Νεύτωνας για να παρατηρήσει ένα μήλο, που πέφτει
από ένα δέντρο και να προβληματιστεί και να μη μείνει εκεί, αλλά
να προχωρήσει νοητικά, να συλλάβει και να διατυπώσει το νόμο.
Είναι λοιπόν δύο τα στάδια, όπως γράφει η Ostria, η έμπνευση και η
εργασία. Η εργασία, που προϋποθέτει συγκεκριμένη μεθοδολογία, τελικά
ένα συγκεκριμένο είδος "εγκεφάλου", πνεύματος, για να την υλοποιήσει.
Οι διεργασίες, η εποχή που έγινε μια ανακάλυψη, οι διάφορες
συγκυρίες και συγχρονικότητες, οι φορείς, άνθρωποι και μέσα που
κινητοποιήθηκαν για να γίνει γνωστή η ανακάλυψη κλπ. κλπ., όλα αυτά
είναι στοιχεία της ταυτότητας της ανακάλυψης. Το copy right στη
συγκεκριμένη περίπτωση μοιάζει να είναι μια "ιστορική πιστοποίηση".
Αν μη τι άλλο δηλαδή, είναι σημαντικό για την ιστορία να γνωρίζουμε
το τί και πού και πώς και ποιός ενός δημιουργήματος, μιας ιδέας,
μιας ανακάλυψης, ώστε τουλάχιστον να μπορέσουμε να το συσχετίσουμε
και να προβούμε σε συμπεράσματα, που θα μας οδηγήσουν παραπέρα.

Πωλ Βαλερύ, Ευπαλίνος ή ο Αρχιτέκτονας: Σε αυτό το βιβλίο τίθεται
ένα ενδιαφέρον ερώτημα σχετικά με τη δημιουργία. Είναι από τη μία
ο καλλιτέχνης, που δημιουργεί ένα γλυπτό και από την άλλη είναι η
φύση, που μέσα από διεργασίες αιώνων ή και χιλιετηρίδων δημιουργεί
το ίδιο γλυπτό, ας πούμε μια πέτρα στο σχήμα ενός περίτεχνου κεφαλιού.
Και η ερώτηση που τίθεται είναι για το ποιός είναι η δημιουργός και
για το αν μπορούμε να πούμε ότι ο καλλιτέχνης είναι αυτός που
δημιούργησε το αντικείμενο, ή το ανακάλυψε, ή αλλιώς παρεμβαίνει στην
φυσική του πορεία, το απελευθερώνει από το χρόνο και το παρουσιάζει.
Κατά τη γνώμη μου, αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος ενός ανθρώπου, που
παρουσιάζει μια ιδέα, ή ένα έργο τέχνης: παρεμβαίνει.
Το copy right λοιπόν και εδώ κατά τη γνώμη μου πιστοποιεί την παρέμβαση.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/04/2006, 11:20:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή λίλιθ σε ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Η σχέση ήρωα και συγγραφέα είναι αλληλοεξαρτημένη. Από νωρίς ο ήρωας υπαγορεύει την εξέλιξη του, αυτό μπορεί να το κάνει, αυτό δεν μπορεί, έτσι θα αντιδράσει εδώ και όχι αλλιώς. Δηλ και ο ίδιος ο συγγραφέας περιορίζεται κατά κάποιον τρόπο από το δημιούργημά του. Και όταν πιά φύγει από τα χέρια του συγγραφέα κάθε σημαντική αλλαγή στον ήρωα είναι ακόμα πιό δύσκολη, δηλ. η εξέλιξη του υπαγορεύεται από την αρχική "εικόνα" και τον χαρακτήρα που του έχει δώσει ο συγγραφέας. Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις που ένας άλλος δημιουργός μπορεί να ανατρέψει κάποια δεδομένα και μερικές φορές το αποτέλεσμα είναι πολύ ενδιαφέρον (μου έρχεται στο μυαλό το "επιτέλους λίγη σοβαρότητα κύριε Χολμς").

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

* *
Διαγραμμένος Λογαριασμός


5 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/04/2006, 15:25:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους *  *  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

_____________________________________________________________
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗ "ΓΕΝΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ"
_____________________________________________________________

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
durden_alie
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Turkey
1532 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/04/2006, 20:27:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους durden_alie  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος durden_alie  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ ryche...

Το να αγιοποιήσουμε μια στείρα "ιδεοκλοπή", το να πούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να βάζει την υπογραφή του κάτω απ' το οποιοδήποτε δημιούργημα, θα ήταν τουλάχιστον ανήθικο από μέρους μας, ίσως και γελοίο. Το θέμα όμως δεν είναι να προστεθούν καινούργιες "υπογραφές" πάνω στα δημιουργήματα, αλλά οι ήδη υπάρχουσες να γίνουν πιο..."αχνές"...

Και εξηγούμαι για άλλη μια φορά : Βεβαίως και είναι αρετή η αναφορά του δημιουργού και τιμά όποιον την κάνει! Πόσο αρετή είναι όμως η απαίτηση αυτής της αναφοράς από τον δημιουργό; Πόσο αρετή είναι ο δημιουργός να παύει πλέον να ασχολείται με το όποιο έργο του και να τον απασχολεί η διασφάλιση της φήμης του, το ανεξίτηλο της υπογραφής του πάνω στα έργα ή τα λόγια του; Και φυσικά, πόσο αρετή είναι να στερεί από τον οποιονδήποτε την αναφορά σ' αυτά;

Λες ότι δεν είναι όλα τα λόγια για όλα τα αυτιά. Και να ρωτήσω με τη σειρά μου, ποιος θα το κρίνει αυτό; Η διαστρέβλωση των λόγων των σοφών, αν μη τι άλλο, ευθύνεται για πάρα πολλά από τα δεινά που ζούμε σήμερα και το παράδειγμα του Χριστιανισμού που φέρνεις είναι πολύ πετυχημένο. Δεν οφείλεται όμως αυτό άραγε στην ίδια τη λογική, που προσωπικά καταδικάζω, της οικειοποίησης των ιδεών, στο ότι κάποιοι θεώρησαν "ιδιοκτησία" τους αυτές τις ιδέες; ’ποψή μου λοιπόν είναι ότι η διαστρέβλωση είναι ένα παρελκόμενο, μια συνέπεια, κακή βεβαίως, αλλά πρέπει να τη δεχτούμε ως πιθανότητα, όπως μπορούμε να δεχτούμε σαν πιθανότητα και αυτήν της αλλαγής ή της ανάπτυξης. Η πραγματική αιτία όμως του "κακού" είναι η οικειοποίηση, το "ιδιοκτησιακό καθεστώς" επί των ιδεών! Εάν ένα σύνολο ιδεών πχ αποτελεί "ιδιοκτησία" του οποιουδήποτε, τότε οποιοσδήποτε από τους ανωτέρω "δρόμους" κι αν ακολουθηθεί αποτελεί μονόδρομο! Τι λέει η "Επίσημη Εκκλησία", τι λένε οι "Επίσημοι Πατέρες", αυτά μόνον μπορούμε να δεχτούμε ως "αληθή" και "γνήσια"!

Ποιος θα κρίνει, λοιπόν, ποια λόγια είναι για ποια αυτιά; Ποιος θα είχε την αλαζονεία να "επιλέγει το κοινό του", όπως λες; Μήπως, αναρωτιέμαι, ένας δημιουργός ο οποίος αρέσκεται μόνον σε ευνοϊκά σχόλια και σε διθυράμβους πιστών χειροκροτητών; Μήπως--ναι, γιατί όχι--ένας δημιουργός ανασφαλής;

Δεν μπορώ να αποδεχτώ μία Τέχνη, μια Επιστήμη ή μια Φιλοσοφία "ελιτίστικη". Όχι, δεν λέω ότι όλοι παράγουν Τέχνη, Επιστήμη ή Φιλοσοφία ούτε ότι όλοι την καταλαβαίνουν! Αλλά δεν μπορώ να αναγνωρίσω σε κανέναν το δικαίωμα του εκ των προτέρων αποκλεισμού, της διάκρισης ανάμεσα σε "λίγους και εκλεκτούς" και "την αμαθή μάζα". Και φυσικά, δεν μπορώ να αναγνωρίσω σε κανέναν το δικαίωμα να φέρει τίτλους και πάλι εκ των προτέρων. Θεωρώ δε μεγαλείο για οποιονδήποτε δημιουργό τη συναίσθηση της παροδικότητάς του (ως έμβιου όντος εννοώ) και την αναγνώριση ότι κάποιος, κάποτε, τον ξεπεράσει, ακόμη κι αν πατήσει πάνω στα δικά του δημιουργήματα. Το να τα "κλειδώνει", να τα "κρατά σφιχτά στον κόρφο του", να τα "καπελώνει" δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια εγωιστική απόπειρα να καθυστερήσει το αναπόφευκτο.

quote:
Ας θυμηθούμε αλλή μια φορά με άλλα μάτια το απόφθεγμα του Σωκράτη:
Εν οίδα ότι ουδέν είδα.

Είναι φορές που αυτό δεν μου φανερώνει ταπεινότητα μήτε σοφία.Μα την Ακραία Κυνικότητα και Βαθιά Ειρωνεία ενός καλλιτέχνη προς όλους εμάς που δεν καταλαβαίνουμε την έκταση του έργου του…


Εν τέλει, πέρα από μια υποκριτική ταπεινότητα ή μια "ελιτίστικη" ειρωνεία, μήπως πρόκειται απλά για την ουσία των πραγμάτων;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

* *
Διαγραμμένος Λογαριασμός


2 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/04/2006, 20:57:34  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους * *  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

_____________________________________________________________
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗ "ΓΕΝΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ"
_____________________________________________________________

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/04/2006, 15:25:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)


θα μιλησω σκόρπια, αλλά βιωματικα σαν καλλιτεχνης: την ωρα που εγω δημιουργω δεν σκεφτομαι τι βαζω μεσα στο εργο μου - δεν με ενδιαφερει

μολις τελειωσω, το παραταω και φευγω - την επομένη το βλεπω σαν αυτονομο εργο και το κρινω - τοτε βλεπω τι εβαλα μεσα του αυθορμητα


γενικα προτιμω τα βιβλια απο τις ταινιες - γιατι?

γιατι διαβαζοντας το κειμενο, αν και ακολουθω την ροη του συγγραφεα, εχω την φαντασια μου ελευθερη να δημιουργει - ειναι σιγουρο οτι καποιοι αναγνωστες "εφτιαξαν" καλυτερο βιβλιο την ωρα που το διαβαζαν, οπως και οτι βρηκαν νοηματα που ο συγγραφεας αγνοουσε.

το ιδιο συμβαινει με τους ζωγραφικους πινακες - άλλα ενιωθε ο ζωγραφος την ωρα της δημιουργιας και άλλα αντιλαμβανεται ο καθε θεατης του εργου του.


ΥΓ. εχετε υποψη σας οτι οι καλλιτεχνες ειναι περιεργα πλασματα?

αρκετοι βαζουν καποιο στοιχειο στο εργο τους που περναει απαρατηρητο, περιμενωντας τον ενα πιθανο αναγνωστη ή θεατη που θα το παρατηρησει

η παραξενια τους εγκειται στο οτι ποτε δεν θα μαθουν αν καποιος "τοπιασε" - κι αυτο νομιζω οτι λεει πολλα...


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
durden_alie
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Turkey
1532 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/04/2006, 15:59:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους durden_alie  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος durden_alie  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Aγαπητέ φίλε Durden_alie

Παρεξηγησες μάλλον τον λόγο μου.Ο ελιτισμός υπάρχει γιατί διαφέρει ο τρόπος του καθένα.Αυτό εννοώ με το "δεν είναι όλα τα λόγια για όλα τα αυτιά.Όλοι αναζητούμε τους συγγενείς μας στην τέχνη.Αλλά και πέρα απο την τέχνη,στην καθημερινότητα μας κάνουμε παρέα με αυτούς που μας καταλαβαίνουν και αντίστροφα.Δεν δημιουργώ εγώ τον διαχωρισμό.Λέω απλά οτι αν κάποιος σου πει κάτι με διαφορετικό τρόπο απο τον δικό μου ίσως τον καταλάβεις καλύτερα.Με το σκεπτικό αυτό υπάρχουν χιλιάδες "ελιτ"Τόσο απλά.

Ο ελιτισμός παράγεται λόγο του διαφορετικού τρόπου καταθεσης των απόψεων και όχι απαραίτητα λόγο της φύσεως των απόψεων.

Χάρηκα που τα είπαμε.

Να σαι καλά...


Αγαπητέ ryche,

Φυσικά και υπάρχει αυτό που λες! Και, ξέρεις, όπως το θέτεις, δεν μπορώ παρά να στιγματίσω το φαινόμενο κάποιοι να αναγνωρίζονται ίσως ως πιο..."ελίτ" από κάποιους άλλους, επειδή απλά τους έχει δοθεί μια, αμφισβητούμενης εγκυρότητας, ταμπέλα! Αυτό όμως που λες, διαφοροποιεί τον ελιτισμό από τη συνηθισμένη έννοια του όρου. Ο ελιτισμός που εσύ περιγράφεις είναι, αν το αντιλαμβάνομαι σωστά, μια εξιδανικευμένη κατάσταση ελευθερίας και ανοχής (φυσικά) του διαφορετικού στην έκφραση ή στον λόγο, ακόμη και στον τρόπο συμπεριφοράς και σχέσης με τους γύρω μας...Και, ναι, αυτό είναι κάτι με το οποίο συμφωνώ. Διότι πολύ συχνά έχουμε την τάση ό,τι δεν καταλαβαίνουμε να το πετάμε στα σκουπίδια, χωρίς πρώτα να έχουμε ασχοληθεί έστω και υποτυπωδώς μαζί του. Πρόσεξε : Δεν είμαι ούτε κατά της χωματερής Επιμένω όμως ότι για να επέλθει αυτή η κατάληξη θα πρέπει έστω και λίγο να έχουμε "αγγίξει" το ζήτημα, να καταβάλουμε μια έστω και μικρή διανοητική προσπάθεια, και όχι να την επιλέγουμε επειδή απλά "το λένε οι πολλοί" ή "μας το 'πε ο γείτονας"!

Σ' ευχαριστώ πάντως για τη συμμετοχή σου, να είσαι κι εσύ καλά...


Αγαπητέ jonniebegood :

quote:
γιατι διαβαζοντας το κειμενο, αν και ακολουθω την ροη του συγγραφεα, εχω την φαντασια μου ελευθερη να δημιουργει - ειναι σιγουρο οτι καποιοι αναγνωστες "εφτιαξαν" καλυτερο βιβλιο την ωρα που το διαβαζαν, οπως και οτι βρηκαν νοηματα που ο συγγραφεας αγνοουσε.

Μου θύμισες μια ιστορία που μου διηγήθηκε πολύ καλός φίλος κάποτε : Όταν ήταν μαθητής, είχε επισκεφτεί το σχολείο του ο συγγραφέας Αντώνης Σαμαράκης και, όπως ήταν φυσικό, οργανώθηκε εκεί μια εκδήλωση που περιελάμβανε ανάγνωση αποσπασμάτων από βιβλία του. Όταν η ανάγνωση τελείωσε, κάποιος καθηγητής και ενώπιον του συγγραφέα, άρχισε να κάνει ερωτήσεις στους μαθητές σχετικά με το τι κατάλαβαν από αυτά που διάβασαν. Αφού λοιπόν τελείωσαν οι καταθέσεις σκέψεων των μαθητών, το λόγο πήρε ο ίδιος ο Σαμαράκης, ο οποίος δήλωσε έκπληκτος, με τη θετική έννοια, από αυτά που άκουσε και μάλιστα, από μικρούς μαθητές του λυκείου, διότι, όπως είπε, δεν σκεφτόταν τίποτε από όλα αυτά όταν έγραφε τα βιβλία του! Τώρα, δεν ξέρω αν απλά το είπε για να μην "κακοκαρδίσει" τους καθηγητές, πάντως νομίζω ότι είναι ένα καλό παράδειγμα που δείχνει τι σημαίνει αυτό που πριν ορίσαμε ως "αυτονομία του έργου"!

Edited by - durden_alie on 10/04/2006 16:02:34Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/04/2006, 17:55:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους jonniebegood  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Durden_alie

Μου θύμισες μια ιστορία που μου διηγήθηκε πολύ καλός φίλος κάποτε : Όταν ήταν μαθητής, είχε επισκεφτεί το σχολείο του ο συγγραφέας Αντώνης Σαμαράκης και, όπως ήταν φυσικό, οργανώθηκε εκεί μια εκδήλωση που περιελάμβανε ανάγνωση αποσπασμάτων από βιβλία του. Όταν η ανάγνωση τελείωσε, κάποιος καθηγητής και ενώπιον του συγγραφέα, άρχισε να κάνει ερωτήσεις στους μαθητές σχετικά με το τι κατάλαβαν από αυτά που διάβασαν. Αφού λοιπόν τελείωσαν οι καταθέσεις σκέψεων των μαθητών, το λόγο πήρε ο ίδιος ο Σαμαράκης, ο οποίος δήλωσε έκπληκτος, με τη θετική έννοια, από αυτά που άκουσε και μάλιστα, από μικρούς μαθητές του λυκείου, διότι, όπως είπε, δεν σκεφτόταν τίποτε από όλα αυτά όταν έγραφε τα βιβλία του! Τώρα, δεν ξέρω αν απλά το είπε για να μην "κακοκαρδίσει" τους καθηγητές, πάντως νομίζω ότι είναι ένα καλό παράδειγμα που δείχνει τι σημαίνει αυτό που πριν ορίσαμε ως "αυτονομία του έργου"!


νομιζω οτι ειπε την αληθεια αδελφε.

η αυτονομια του εργου εγκειται στην αυτονομια ερμηνειας των παρατηρητων του, η οποια ειναι απαρεγκλητη και απειρη!


ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, κι όπου βγει...

.

ανεφερα την τζοκοντα παραπανω αν θυμαμαι καλα

αν δεν την ειχαν δει τοσοι παρατηρητες, αν δεν ειχαν παρατηρησει καποιοι το οτι δεν χαμογελαει, αλλά δινει την αισθηση του χαμογελου (καμια σχεση με το χαμογελο των Κουρων ή του Βουδα) θα ασχολουνταν οι ειδικοι να ερευνησουν για να μας πουν οτι ο Λεο επαιξε με τον οριζοντα του φοντου του πινακα για να δημιουργησει την ψευδαισθηση?


ΤΕΧΝΗ Η ΘΑΝΑΤΟΣ


ΥΨΙΣΤΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΚΑΙ ΥΨΙΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ (ολογραφικο πολυδιαστατικο ανιμεϊσον μαλιστα) ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ


Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ - κβαντικη φυσικη

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
λίλιθ
Πρώην Συνεργάτης

Greece
1945 Μηνύματα
Απεστάλη: 12/04/2006, 11:36:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους λίλιθ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, κι όπου βγει...

Καλημέρα!
Δε με βρήσκει απόλυτα σύμφωνη η παραπάνω φράση Jonny,
γιατί ο καλλιτέχνης την ώρα που δημιουργεί έχει στο νου του
κάτι σαφές. Θες να είναι το θέμα, θες ο ρυθμός, το χρώμα,
κάτι πάντως, που αποτελεί το ΝΟΜΟ στο έργο του.
Και είναι βαθιά του ανάγκη, αυτός ο νόμος να εκφραστεί μέσα
από το έργο του προς τα έξω.
Αν δε γίνει έτσι, αν δηλαδή ο θεατής, ή ο ακροατής, ή ο αναγνώστης
αντιμετωπίσει το δημιούργημά του σαν κάτι άλλο, ίσως εξίσου
"ωραίο", αλλά κάτι άλλο, ο καλλιτέχνης δεν ικανοποιείται.
Και ο λόγος που δεν ικανοποιείται δεν είναι εγωιστικός, αλλά
πηγάζει από την ανάγκη που εκφράζει μέσα από το έργο του
να ανοίξει ένα καινούργιο δρόμο μεταξύ της Ιδέας και της Ύλης
και να γίνει αυτός ο δρόμος, πέρα από το προσωπικό του βίωμα,
το βίωμα μιας ομάδας ανθρώπων.

Τώρα, μια τελευταία κουβέντα σχετικά με το θέμα του
copy-or-not-to-copyright, που σκέφτομαι,
καθώς διαβάζω τα προηγούμενα post,
είναι η σχέση της παράδοσης με το επώνυμο δημιούργημα. Και τα δύο
αυτά είδη μεταφοράς της γνώσης έχουν τους ιδιαίτερους νόμους, που
τα διέπουν και ακόμη εξυπηρετούν σκοπιμότητες, σημαντικές σε κάθε
περίπτωση.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

** ** **
Διεγραμμένος Λογαριασμός


12 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/04/2006, 13:19:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ** ** **  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΧΩΡΟΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
hendrix
Μέλος 2ης Βαθμίδας


286 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/04/2006, 23:47:55  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους hendrix  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

...

Αφού λοιπόν τελείωσαν οι καταθέσεις σκέψεων των μαθητών, το λόγο πήρε ο ίδιος ο Σαμαράκης, ο οποίος δήλωσε έκπληκτος, με τη θετική έννοια, από αυτά που άκουσε και μάλιστα, από μικρούς μαθητές του λυκείου, διότι, όπως είπε, δεν σκεφτόταν τίποτε από όλα αυτά όταν έγραφε τα βιβλία του!

...


Παλιά ιστορία, τό 'χε πει και ο Μονταίνι: "ο επαρκής αναγνώστης θα βρει στα βιβλία τού συγγραφέα πράγματα που ο ίδιος δεν θέλησε ποτέ να βάλει". Χρειάζεται, επομένως, ένας επαρκής αναγνώστης, αλλά και η σχετική πρώτη ύλη. O Σαμαράκης πάντως είναι ανεπαρκέστατος. Τον έφαγαν οι μπόμπιρες, αλλά αυτός δεν πήρε το μάθημά του!


Δεν μού λες, jonniebegood, αν "ο παρατηρητής επηρεάζει το φαινόμενο"*, το φαινόμενο επηρεάζει τον παρατηρητή ή όχι...; Κι αν ναι, που είναι η αυτονομία (και άπειρη, μάλιστα) τής ερμηνείας τού παρατηρητή...;


*(η φυσική δεν το αναφέρει έτσι ξεκάρφωτα βέβαια αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα)

_________________________
The seething seas ceaseth
and twiceth the seething seas sufficeth us.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

angi
Πλήρες Μέλος

Greece
1191 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/04/2006, 00:39:42  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους angi  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Deva, επειδη μας τα εχεις πρηξει, πηγαινε και κρυψου στον προσωπικο σου ιστοχωρο και ασε τους αλλους να κυκλοφορουν....
Εκανα τοση ωρα για να φορτωσω και ν΄ακουσω τις προσωπικες σου καταθεσεις και αρνητικα βιωματα...
Και στο τελος αναστεναξα με χαρα!!!!
Ωχ Θεε μου Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! Υπαρχουν και χειροτεροι απο μενα!!!
Θαυμαζω τον τροπο που εχεις να χρησιμοποιεις τον γραπτο λογο τοσο εντεχνα αλλα απο την αλλη να μην μπορεις ν΄αρθρωσεις ουτε μια λεξη προφορικα!!!!!!
Απορεις γιατι σε διωχνουν απο παντου; Γιατι ολοι οι ανθρωποι εχουν περασει ασχημες περιοδους και καταστασεις στη ζωη τους. Αλλοι λιγοτερο, αλλοι περισσοτερο. Προσπαθησαν ομως να διοχετευσουν αυτη την ενεργεια που τους δημιουργηθηκε λογω των καταστασεων, προς μια θετικη διεξοδο για να μην επιβαρυνει τον ψυχισμο τους. Θα μπορουσες να το κανεις κι εσυ, αλλα εισαι βυθισμενος στον κοσμο σου κι ενω περιμενεις να σε καταλαβουν ολοι, εσυ δεν εκανες τον κοπο να καταλαβεις ποτε κανεναν αλλο. Αυτο γυρισε μπουμεραγκ στην ιδια σου την ψυχη, γιατι εζησες την απορριψη και αντι να παρεις το μαθημα εσυ εκδηλωσες περισσοτερη οργη και χολη, κακια. Η χαμηλη αυτοπεποιθηση σ΄εκανε κομπλεξικο και κακοβουλο.
Εισαι για γελια ρε Deva και αξιος ψυχαναλυσης, και αν δεν αλλαξεις τροπο σκεψης, θα εισαι παντα μονος...
Ο φασισμος σου ειναι διαχυτος σε ολο το μεγαλειο, οπως και στη ιστοσελιδα σου, στην οποια καταδεχτηκε ν΄απαντησει καποιος, και την αλλη μερα ειχες σβησει το μηνυμα του...
Προσπαθησε να εντοπησεις τις δικες σου αδυναμιες πρωτα και μετα ασχολησου με τους αλλους.
Για μενα δυο φανερες αδυναμιες εχεις: ΨΥΧΩΣΗ και ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Προσπαθησε να κανεις πιο γλυκια την καρδια και την ψυχη σου και ασχολησου με την ποιηση ή με οτιδηποτε εχει σχεση με την Τεχνη, ειδαλλως....
Ασε μας ρε Deva, πανε να επιδωθεις σε καμμια ερωτικη πραξη μπας και ξαλαφρωσεις... και ξαλαφρωσουμε κι εμεις απο τις παπαριες και τα αλυτα ψυχολογικα σου...κουρεματα...
Σου μιλαω τοσο σκληρα, γιατι προσπαθεις να περασεις την εικονα του πολυμαθεστατου και του Παντογνωστη ενω δεν εχεις καταλαβει και δεν εχεις διδαχτει ακομη, τα πιο απλα πραγματα στη ζωη...

www.myhoroscope.gr

Edited by - angi on 16/04/2006 01:14:41Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

** **.
Διαγραμμένος Λογαριασμός


4 Μηνύματα
Απεστάλη: 16/04/2006, 12:34:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους **  **.  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΧΩΡΟΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Το Θέμα καταλαμβάνει 3 Σελίδες:
  1  2  3
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.171875
Maintained by Digital Alchemy