Αρετή. Με εμπνέει μια συζήτηση, που αφορά άξιες.Όταν μιλάμε για αρετές του ανθρώπου, μιλάμε για κάποιες δουλεμένες ικανότητες σε κάποια θέματα, όπως για παράδειγμα η ρητορεία, η ζωγραφική, η τέχνη γενικότερα.
Μιλάμε για τέχνη.
Υπάρχει κάποιο bug σε αυτό που λέω?
Αυτήν την ερώτηση, θα συνεχίσω να την κάνω και μέχρι το τέλος.
Όταν μιλάμε για πρότυπο αρετής, μιλάμε για την τέχνη του να επεξεργάζεσαι,και να αφομοιώνεις, στο πρότυπο σου τις έννοιες.
βug μήπως?
Σε όλες τις πραγματικότητες, σε όλους τους μη συνδεδεμένους νοητικά οργανισμούς,υπάρχουν άνθρωποι που κατέχουν, έμφυτη την συγκεκριμένη ικανότητα.
Την ικανότητα, να αναζητήσουν μέσα στα νοήματα, το νόημα.
Όπως υπάρχουν ζωγράφοι, κωμικοί κλπ υπάρχουν και πνευματικοί.
Ο Αισχύλος, είχε την αρετή, που όλοι γνωρίζουμε.
Ο Αριστοφάνης, είχε την αρετή, που όλοι γνωρίζουμε.
Ο Σωκράτης είχε την αρετή που οι περισσότεροι, δεν θέλουμε να δεχθούμε.
Είχε την αρετή να προσεγγίζει το θειο.
Όταν προσεγγίζουμε το θειο, δεν είναι νοητό να μιλάμε για την γνώση του όλου.
Αυτό είναι μεγάλη βλακεία, που σε έναν καλλιτέχνη σαν εμένα, φαντάζει γελοίο.
Φαντάζεστε τον Αισχύλο, να μας έφερνε την αρχή και το τέλος της τέχνης του?
Φαντάζεστε τον Αριστοφάνη, να ήταν το τέλος της κωμωδίας?
Ούτε ο Σωκράτης λοιπόν, είναι το τέλος του πνευματισμού, ούτε και κανένας.
Ήμαστε όλοι άτομα και εξελισσόμαστε, ο καθένας στον τομέα του.
Όπως ο Σαίξπηρ θέλησε να εξελίξει τον Αισχύλο, και σε πολλά σημεία το κατάφερε.
Έτσι και σκοπός του κάθε πνευματικού, είναι να εντοπίζει, και να συνεχίζει να Scriptarei έναν ιδανικότερο κόσμο.
Πνευματικοί υπάρχουν σε όλες τις φυλές, όπως υπάρχουν και άλλων ειδών
καλλιτέχνες.
Ακόμα και στην μαύρη φυλή, που είναι φανερό ότι η εξέλιξη τους άργησε και αργεί περισσότερο από τους άλλους, υπήρχαν και υπάρχουν πνευματικοί.
Η ουσία δεν κρύβεται στον δικό μας πνευματικό οργανισμό, αλλά στην
αρμονική συμβίωση, του γήινου όλου.
Στους Ε δεν υπάρχει η παρερμηνευμένη έννοια, της άριας φυλής.
Οποίος ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, απομακρύνεται χιλιόμετρα μακριά από την αρετή,από την ουσία.
Η ουσία στις φυλές είναι ότι συνυπάρχουμε, και όσο η εξέλιξη προχωρά, τόσο πιο εφικτή και ποιο αναγκαία είναι η συνύπαρξη.
Η ουσία λοιπόν, κρύβεται στο πνεύμα.
Στην μεταβαλλόμενη πραγματικότητα, που ισχύει σαν βασική αρχή του όλου, όλοι έχουμε ρόλο και θέση.
Είμαστε η αρχαιότερη φυλή, ήμασταν οι κορυφαίοι, σε όλες τις τέχνες, όταν ο Χριστιανικός όλεθρος, ήρθε να ισοπεδώσει τα πάντα, και να σταματήσει την εξελικτική μας πορεία.
Μπορεί να νοηθεί ένας γήινος νοητικός οργανισμός, χωρίς την πνευματική μας παρουσία?
Και δεν εννοούμε να τα λέμε και να τα ακούμε μόνοι μας. Αλλά να μπορέσουν αυτά που λέμε να φανούν, και να κριθούν από το μυαλό, και κύριος την καρδιά του κάθε ενός.
Ήρθαμε να ξαναζωντανέψουμε τον πυρήνα, που θα επιτρέψει την πνευματική συνύπαρξη.
Και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα μιλήσουμε, με τους περιουσίους.
Αλλά δυστυχώς δεν έχουμε να πούμε τίποτα, με τα νοητικά απόβλητα της ορθοδοξίας, που δεν εκπροσωπούν πλέον τίποτα, που έχουν μετατραπεί στους μεγαλύτερους ψεύτες, και απατεώνες που έπλασε ο πλανήτης.
Τα δικά μας Χριστιανικά απόβλητα, είναι τα ποιο αιρετικά, και τα χειρότερα όλον τον υπολοίπων, γιατί θα έπρεπε αυτά τα πληροφοριακά μικρόβια, να αντέξουν μέσα στους αιώνες, διαπερνόντας νοητικά την Ελλάδα, πράγμα αδύνατον.
Δεν θα μπορούσαν τα απόβλητα της βίβλου, να επιπλέουν για πάντα στις συνειδήσεις μας, έπρεπε να εφευρεθούν, αλλού είδους απόβλητα, για να μας κρατήσουν στην δουλεία τους, και να ξεπεραστούν, οι πνευματικοί μας πατέρες.
Σε αυτά τα άθλια νοητικά θύματα, δεν έχω να πω τίποτα, γιατί αποτελούν την ντροπή της φυλης.
Πλέον πρέπει να μετανοήσουν, για τα κακά που έκαναν στην φυλή μας, και όχι στον αιμοβόρο, ψυχωτικό, σχιζοφρενή θεό τους, που δεν τα καταφέρνουν να γίνουν τόσο γελοίοι και άχρηστοι, όσο αυτός. Προσπαθούν πάντως, να ακουμπήσουν, το τέρμα της αθλιότητας, που εκπροσωπεί η βίβλος.
Και μια και αναφέρθηκα για το αλγοριθμικό θεόπνευστο έκτρωμα, που μας επιβάλουν χωρίς ίχνος ντροπής, προτού καν γεννηθούμε, πρέπει να αντιπαρατάξουμε αυτό που εμείς θεωρούμαι θειο, η αλλιώς θεόπνευστο, όπως θέλουν αυτοί να πιστεύουν στα εκστασιακα όνειρα της παράνοιας τους.
Την θέση της Βίβλου, και τον διαφόρων πορνογράφων του Ιουδαϊσμού, θα πάρει ο Πλάτωνας που εδώ και 1500 χρόνια τον αναθεματίζουν στην Κυριακή της ορθοδοξίας.
Θα πάρει την θέση που του αρμόζει, στην καρδιά και στο μυαλό μας.
Δύσκολα θα βρούμε bug στην Πολιτεία του Πλάτωνα, του γνήσιου εκφραστή του θειου.
Αλλά η εφαρμογή της, δεν ήταν ούτε τότε εφικτή, ούτε φυσικά και τώρα.
Το να πλησιάσει η πραγματικότητα μας το θειο, απαιτούνται σταθερά εξελικτικά βήματα.
Στο σημαντικότερο έργο, ανάλυσης της πολιτείας, που εμπεριέχει μια βαθυστόχαστη, ακατανόητη στους πολλούς ουσία, υπάρχουν γνήσιες απαντήσεις, που αφορούν το ιδανικό.
Μήπως μπορεί να υπάρχει bug, σε αυτό που λέω?
Μήπως το θειο, δεν ισοδυναμεί με το ιδανικό?
Το ιδανικό λοιπόν, σύμφωνα με τον Πλάτωνα, είναι, τα νήματα της πολιτείας, να κινούνται από τους Φιλόσοφους.
Από το πνεύμα , από την ουσία.
Αυτή ειναι η υγεία.
Μήπως διαφωνεί κανείς ότι η υγειά, ισοδυναμεί με το ιδανικό?
Θα ήταν υγειά να μας κυβερνούσε το συμφέρον?
Και όμως οι περισσότεροι από μας, το θεωρούμαι αυτό υγιές.
Αφού δεχόμαστε το όργανο της εβραϊκής ζηλοτυπίας, το όργανο που δια μέσου της ζήλιας, έφερε τον περιούσιο λαό.
Μπορεί κανείς λογικός έστω, να δεχθεί ότι οι εβραίοι, είναι οι μόνοι που κινούνται περί της ουσίας (περιούσιος).
Και όμως θα σας απογοητεύσω, για 2000 χρόνια, αυτός ήταν ο μόνος λαός που είχε το διακαίομαι να κινείται περί της ουσίας, και να κατευθύνει τα νήματα.
Ήταν περιούσιοι, είναι πραγματικότητα, που δεν μπορεί κανείς, να τους την στερήσει.
Άρα εκ τον πραγμάτων, ο Πλάτωνας έχει για ακόμα μια φορά δίκαιο.
Τα νήματα κινούνται από την ουσία.
Μπορεί όμως να σταθεί η ανοησία του περιουσίου η του Αρειού (του Χίτλερ) σύμφωνα ακόμα και με την ποιο ηλίθια λογική?
Υπάρχουν κατώτεροι και ανώτεροι σε έναν οργανισμό, που σκοπό έχει να μπορέσει να συνυπάρξει σε αρμονία?
Μήπως έχω κάποιο bug, μήπως έχω λάθος?
Η φύση δεν μας το δείχνει ότι οι διάφορες μας, έχουν αρχίσει να εξαλείφονται?
Αυτό δεν αισθάνεται ο περισσότερος κόσμος?
Αυτή είναι η ουσία λοιπόν. Και προσέξτε με και ας είναι η πρώτη, η η τελευταία φορά.
Ο Σωκράτης είπε το "γνώθι σ' αυτόν," με το οποίο εννοούσε ότι πρέπει να καταλάβουμε τις συγκινήσεις μας, προκειμένου να είμαστε σε θέση να της ελέγξουμε.
Αυτή ακριβός είναι η ουσία, το "γνώθι σ' αυτόν,". Το να καταλάβουμε τι αισθανόμαστε.
Σκοπός αυτού του κειμένου, δεν είναι να ζαλίσει τα σφαιρικά όργανα του οργανισμού σας, αλλά να ταρακουνήσει λίγο την πάνω σφαίρα (εγκέφαλος), και να σας προσθέσει λίγα κιλά στις κάτω σφαίρες(όρχεις).
Γιατί πολύ ορθά ειπώθηκε, ότι η ελευθέρια θέλει μυαλό και *******.
Ειπώθηκε κάπως πιο σοβαρά, από κάποιον μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά αυτή είναι η ουσία, ότι αυτά που βλέπετε μπροστά σας, είναι γραμμένα στην ψυχή ενός 23 χρόνου νέου.
Η κινητήρια δύναμη, για την κάθε επανάσταση, είναι ο ενθουσιασμός.
Μήπως οι επαναστάσεις, δεν γίνονταν ανέκαθεν από τα νιάτα?
Και έχουμε από όλα, και τα μυαλά μας τα ταρακουνήσαμε, και κιλά έχουμε περίσσευμα, και ενθουσιασμό, γιατί δεν ήρθαμε να φέρουμε την ελευθέρια.
Η ελευθέρια έχει δρομολογηθεί.
Γιατί ο οργανισμός αντέδρασε, όταν οι Γάλλοι θέλησαν να σκέφτονται, και να πάψουν, να είναι δούλοι ενός φαντάσματος.
Και σήμερα στα πλαίσια του νέου πόλεμου, του πόλεμου της πληροφορίας, η ποιότητα της ουσίας θα εξαφανίσει, την ποσότητα της ανοησίας.
Η πνευματική αρετή είναι ένα σύνολο, νους, ψυχή, πνεύμα.
Όπου η καλλιέργεια της συνείδησης, επηρεάζει το ασυνείδητο, αλλά και το υποσυνείδητο.
Χαρακτηριστικό του καλλιτέχνη, είναι η αγάπη.
Η αγάπη είναι ένα κομμάτι, της συνολικής πνευματικής αρετής.
Δεν μπορούν να συνεχίζουν οι Χριστιανοί να νομίζουν, ότι είναι καλοί και ότι πράττουν το καλό, με το να αισθάνονται.
Γιατί υγειά, είναι να μπορούν να καταλάβουν, τι αισθάνονται.
Υγειά είναι το "γνώθι σ' αυτόν".
Υγειά είναι η πνευματική ελευθέρια, και όχι η συνειδητή πνευματική υποδούλωση.
Που είναι η χειρότερη αρρώστια, που έπλασε ο άνθρωπος.
Αυτό που λυπεί για την αρμονική συνύπαρξη μας, με τους άλλους, είναι μια συνιστώσα που μπορεί να βρεθεί μόνο δια μέσου της ουσίας.
Μόνο δια μέσου της φιλοσοφίας, μπορεί να εντοπιστεί η συνιστώσα.
Άρα εμείς δεν διχάζουμε, αφού ήμαστε ικανοί, και στον διαλογισμό και στον διάλογο.
Αντίθετα οι Χριστιανοί ούτε να διαλογιστούν τους επιτρέπετε, αφού τους απαγορεύεται η σκέψη, ούτε σε κάποιο διάλογο μπορούν, να συμμετάσχουν.
Ο Ελληνισμός, δεν πρέπει να διχάζει, αλλά να ενώνει.
Και ας θυμηθούμε ότι ο Πλάτωνας είπε για το σιδηρούν γένος, την πέμπτη φυλή,που θα έρθει μετά τους Αρίους.
Γιατί να μην κοιτάξουμε στην Αμερική και να δούμε αυτό το γεγονός, όπου όντως η γενετική μίξη, φέρνει μια νέα φυλή.
Αυτό το κείμενο το έστειλα χτες, σε κάποιο άλλο forum, για άλλο θέμα, αλλά νομίζω ότι ταιριάζει ως απάντηση στο ερώτημα της simori.
Συγνώμη που μπήκα, στην παρέα σας τόσο απότομα.
Edited by - Apollwnios on 17/03/2004 04:32:30